• 128.

    נאום באום

    עמיר ישראלי, 15/11/08 18:30

    אתה גדול מכולם אחרון הנפילים מדור המיסדים מי יתן ותהיה הרבה שנים אי תנו וממשיכי דרכך ישיכלו להגשים את דרכך מקוה מכל הלב עמיר מחיפה דור שלישי בארץ וסב לנכדים

  • 127.

    פרס נכבדי, אתה נראה מצויין אמנם אבל הראש כבר לא כל כך עובד

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 15/11/08 09:21

    אדם בגילך לא אמור לנסוע לנסיעות עבודה בעולם ולשאת נאומים מדיניים . יש תפקידים מוגדרים בשביל זה וכנשיא אתה נמרץ מדיי . עצתי לך חזור ושנן פרק החוק העוסק בתפקיד הנשיא.

  • 126.

    כאילו זה שלו! מה אתה מחלק סתם ככה? חכה לבחירות מר סוחר, (ל''ת)

    מבין, 13/11/08 20:55

  • 125.

    while my children are peeing in bed

    amor SHDEROT, 13/11/08 19:56

    THESE LIVNI AND PERES are takling about painful price
    SHAME ON THEM BOTH

  • 124.

    זקן פושעי אוסלו יתחמק מעונשו בגלל גילו המתקדם (ל''ת)

    מזרחן, 13/11/08 11:07

  • 123.

    הגיעה הזמן.להסבירלחברה הישראלית.מה.פרוש ויתורים כואב ים

    פקק תנועה קרית ביאליק, 13/11/08 10:59

    אים כוונה לויתורים כואבים .זו הקמת מדינה פלשטינאית.זה לא נורא .אבל אים הויתורים הכואבים.כוללים את רמת הגולן. ביקעת הירדן.צפוןים המלח. ונסיגה גורפת ביהודה ושומרון. לגבולות 67 .אזי זו באמת בעיה כואבת ביותר לעם ישראל .שהעם בפרוש לא מוכן לקבל .

  • 122.

    ומה עם הימין.הוא צריך הרבה בשר תותחים.הפרירים לא מתים רק מתחלפים (ל''ת)

    ציון....טבריה, 13/11/08 10:51

  • 121.

    ומה עם הימין.הוא צריך הרבה בשר תותחים.הפרירים לא מתים רק מתחלפים (ל''ת)

    ציון....טבריה, 13/11/08 10:50

  • 120.

    אהוד ברק: ייתכן שנצטרף לממשלת נתניהו

    שלמה מאור, 13/11/08 09:22

    אהוד ברק: ייתכן שנצטרף לממשלת נתניהו

    • על מי אתה מאיים ? (ל''ת)

      ברק, 13/11/08 20:56

  • 119.

    השמאל סכנה טוטאלית לדמוקרטיה בישראל, שבירת כל הכלם והחוקים

    סכנה לדמוקרטיה, 13/11/08 08:53

    השמאל סכנה טוטאלית לדמוקרטיה בישראל, שבירת כל הכלם והחוקים
    ממתי נשיא המדינה שאמור לא להתערב בפוליטיקה נואם לפני האום ומנסה לסלול כח מדינית על ישראל

  • 118.

    פרס אסור להיות מנהיג דתי ובטח לא מנהיג פוליטי אבל מי בתקשורת יגיד משהו (ל''ת)

    החתרן הבלתי נדלה, 13/11/08 08:42

    • לא אתה ?החתרן יכול להיות מנהיג דתי ופוליטי.מקומך לצד הימין האבוד (ל''ת)

      ציון.......טבריה, 13/11/08 10:48

  • 117.

    דבר בשם עצמך

    אורי, 13/11/08 08:10

    ''מוכנים''. מי מוכן? אתה שמוכן למכור את אמא שלך, מוכן, רבים בעם הזה לא רוצים שלום במחיר כואב.כואב לנו כבר בלי השלום...
    הנהגה מנותקת.

  • 116.

    האם התגובות נסגרו???

    אברההם, 13/11/08 08:09

    כנראה NRG שם לב שיש יותר מדי תגובות לא אוהדות מחיר השלום של אמיצים (אני חושב שערפת המציא מוסג זה)

  • 115.

    מלך סעודיה אמר שירושלים קדושה לשתי דתות - נצרות ואיסלאם

    יהודי לא פראייר, 13/11/08 07:53

    השם פרס הוא עוף דורס. אותיות פרס הן מתחלפות באופן שנותן רפיסות (בטחונית) והתרפסות (למלך סעודיה). אז מתי בכל זאת הוא עוף דורס? כשמדובר במתנחלים !!!
    האסון שלנו הוא טירוף אוסלו וממנו והלאה החלה רפיסות בטחונית והתרפסות לאוייב

  • 114.

    המחיר הכואב הוא ששימון יִשַּפֵט על בגידה ויכנס לַכֶּלֶא עד יום מותו..

    חפץ חיים, 13/11/08 07:39

    את הכאב שֶיְנַּכֵּס לעצמו, אנחנו לא מעוניינים בכאבים.
    ומי בכלל הסמיך אותו לעסוק בפוליטיקה ?

  • 113.

    לא רוצה חזון ולא רוצה למות..שאני יהיה נשיא ואתה פרס תיהיה בשר שלום (ל''ת)

    ליסה, 13/11/08 06:07

  • 112.

    השלום דורש מישראל לשחזר את העם היהודי כאישות טריטוריאלית

    אשר בן-שלמה עורך אתר עיתונאי הלאום www.haleom.com, 13/11/08 06:04

    מאז ראשיתה של גלות רומא, מדינת יהודה נמחקה מהמפה הפוליטית והעם היהודי נהפך לאישות חוץ-טריטוריאלית, כלומר, לאום חסר כתובת גיאוגרפית. אני שואל, אך ניתן לבקש למדינות ערב להכיר בישראל כמדינה היהודית כל עוד ישראל טרם הכירה בישראליותו של העם היהודי כולו, מזכות היסטורית ? הינה עובדה כי אין בחקיקה הישראלית הגדרה משפטית כלשהי על מנת לשחזר את מעמדו של הלאום היהודי כלאומ-לאומי. קיים היום בחקיקה הישראלית פרדוקס בין השייכות לעם היהודי לבין השייכות למדינה היהודית. למרות 60 שנות עצמאות, לכלל היהודים של הגולה שמעולם לא-עלו לארץ, אין אזרחות ישראלית. בהתאם לחוק השבות הגדרת ''מיהו יהודי'' אינה מתבססת בשייכות הלאומית למדינה היהודית. כך, מדינת ישראל מתפקדת היום כמדינה של לאום חוץ-לאומי. כך, למרות קיומה של מדינת ישראל, מבחינה סוציולוגית ומשפטית העם היהודי עדיין ממשיך בגלותו. וכך, המדיניות הישראלית היום מתייחסת את המדינה היהודית כאישות קולוניאליסטית של אישות חוץ-טריטוריאלית, במקום אישות נשיונליסטית של אישות טריטוריאלית. האים מדינות עבר מוכנות להכיר קולוניאליזם יהודי ? אם כל הכבוד לנשיא המדינה, כל עוד אנחנו היהודים נראה בארץ-ישראל באותה צורה שהצרפתים נראו באלג'יר, כלומר, כעם כובש, במקום עם מקומי, יליד הארץ, שום יזמה מדינית לשלום יביא לתועלת. קודם כל, לנו לחדש את עצמנו כלאום-לאומי, על ידי ההגדרה המשפטית-חוקתית של הלאום היהודי-הישראלי, מתוך הכרה בכלל היהודים בעולם כאזרחים ישראלים מלידה. האופציה האחרת היא לשנות את השם של המדינה היהודית ל''יהוד'', וכך לחדש את האזרחות היהודית, דבר שיאפשר את שחוזורו של העם היהודי כאישות טריטוריאלית.

  • 111.

    ממתי לנשיא מדינת ישראל מותר לעסוק בפוליטיקה של כניעה (ל''ת)

    מחזק את הסעודים, נשיא ערבי., 13/11/08 05:24

  • 110.

    הזוי לחלוטין!!! כנראה הדי ההתפוצויות לא מגיע לבית הנשיא (ל''ת)

    NY, 13/11/08 04:45

  • 109.

    כולנו נניף את דגל האחווה

    רנדי, 13/11/08 03:54

    ונשלם מחיר כואב למען השלום.

    • גם תל אביב

      אברהם, 13/11/08 07:23

      אני מוכן תמורת שלום כל שהוא לתת את כל גוש דן לערבים
      את ירושלים יש להם כבר בכיס כמתנה נשיאותית

  • 108.

    הוא גאה בזה???????????

    נשמה!, 13/11/08 03:03

    '' לפני שלוש שנים, כאשר פינינו את רצועת עזה ופירקנו את כל היישובים שלנו שם''.

    ממש גבר! פירק את היישובים שלנו!
    הבן אדם או איך שנקרה היצור הזה - הוזה!

    היתי מפרק את ביתך ומקריב את משפחתך!
    ו כן זה היה ממש כואב לי אבל מה לא עושים בשביל שלום?!

    • לנשמה בלי שם ובלי זהות כמוך לאן זה יוביל את העם?? שב בשקט.. (ל''ת)

      רב' חיימן מאומן, 13/11/08 03:39

  • 107.

    אנו מוכנים במחיר כבד לוותר על פרס (ל''ת)

    יעקב, 13/11/08 02:19

    • יעקב אני מוכן לוותר עליך.. אנשים כמוך הם הבושה למדינה.. (ל''ת)

      רב' חיימן מאומן, 13/11/08 03:42

      • מסכים עם יעקוב. במחיר כואב נוותר על פרס החתרן. (ל''ת)

        עלי-בבה, 13/11/08 06:57

    • נכון מאד. שיהיה בריא, ויעזוב אותנו. (ל''ת)

      שילך לעשות לביתו, 13/11/08 07:50

  • 106.

    חשבתי שהנשיא בישראל הוא דמות ייצוגית בעיקרה (ל''ת)

    רועי, 13/11/08 01:54

    • מה אתה רוצה?-הוא מייצג את הערבים (ל''ת)

      בעעעע, 13/11/08 03:20

  • 105.

    בשם מי אתה מדבר?

    צדוק, 13/11/08 01:20

    לאיזה ויתורים כואבים מישהו כאן מוכן.
    אתה נשיא או פוליטקאי?
    עד מתי נסבול אותך?

    • צדוק אתה לא צדיק..ולא תהיה צדיק..שמע לי שב בשקט.. (ל''ת)

      רב' חיימן מאומן, 13/11/08 03:44

  • 104.

    מה זה מבול קיתונות האשפה המילולית כאן?

    ארנון, 13/11/08 00:57

    מיזה האספסוף שנותן כאן ביטוי לתת הרמה התרבותית שלו? איזו שפה! מאילו ביבים צצים כל הטוקבקיסטים עילגי הלשון והמוח? למה הצבע הפוליטי שלהם הוא כל כך מסוים?

    • Hatokbakim haele hem Hameitav shebebnei Israel (ל''ת)

      Abi, 13/11/08 03:43

    • מי שלא מסכים עם דעתך ישר הופך לאיש ביבים טיפש ועילג?

      עלי-בבה, 13/11/08 06:58

      פשיזם כבר אמרנו?

  • 103.

    המחיר הכואב הוא הקרבת הזהות היהודית והארץ, לטובת הזהות הישראלית החדשה.

    יהודי צעיר מהליכוד, 13/11/08 00:32

    קבלו את האמת ממי שאמרה:

    ~~משה פייגלין. ~~

  • 102.

    שימון פרס - סמכויותיך היחידות הן לחתום על חנינות ולקבל שגרירים

    זה הכל, 13/11/08 00:20

    נשיא פוליטי - בושה וחרפה

  • 101.

    פרס+אולמרט+בג''ץ+פרקליטות+תקשורת+קדימה+משטרה+++

    דניאל, 13/11/08 00:20

    איך מורידים את כל החולרות האלו?

    הפתרון היחידי - להתפקד לליכוד ולתמוך בפייגלין.

    פרטים באתר 'מנהיגות יהודית'

    • היום אתה יכול להוסיף את צה''ל בשקט (ל''ת)

      רק תשובה תעזור לעם היהודי, 13/11/08 03:19

  • 100.

    הם מבקשים שתפרק גם הנותרים !!

    שי אלידע, 13/11/08 00:00

    הישגי הציונות המדהימים במשך 4 דורות יורדים לטמיון באובססיה של איש אחד להיות ראש ממשלה !!
    הוא הפר חוקים וחתר תחת עמדות ממשלת ישראל, וייזם קנוניות עם אויבי המדינה המרים ביותר, אך מעולם לא נפתחה חקירה נגדו !!
    הוא הביא חורבן על מפלגת העבודה הציונית, שהרכיבה את כל הממשלות עד 1974.
    העם לא בחר בו מעולם לראשות הממשלה, אך השחיתות של אולמרט הכתירה אותו כנשיא המדינה ?! ?!

    • אכן כך. העבודה תימחק מהמפה הפוליטית בגלל פרס. (ל''ת)

      עלי-בבה, 13/11/08 07:00

  • 99.

    לקום בבוקר, לשמוע חדשות ולא לשמוע את השם שמעון פרס. (ל''ת)

    יש לי חלום!!!!!, 12/11/08 23:57

  • 98.

    ויתורים

    כהן מוריס, 12/11/08 23:47

    מר פרס ומר אולמרט אם היתם נלחמים ברמה וירושלים אז הייתם מדברים אחרת היגיע הזמן שתפנו את עצמכם לצעירים זקנים נמאסתם עלנו צריך משאל עם

  • 97.

    שאלת תם: אם המחיר של השלום כואב, אז בשביל מה אנחנו

    אליהו שמש, 12/11/08 23:46

    שאלת תם: אם המחיר של השלום כואב, אז בשביל מה אנחנו צריכם אותו?!... גם ככה אנחנו כואבים. למה להמשיך לסבול? .... אני לא מזוכיסט.....

  • 96.

    ויתורים

    כהן מוריס, 12/11/08 23:44

    מר פרס ומר אולמרט אם היתם נלחמים ברמה וירושלים אז הייתם מדברים אחרת היגיע הזמן שתפנו את עצמכם לצעירים זקנים נמאסתם עלנו צריך משאל עם

  • 95.

    צריך להזכיר לזקן שהוא לא נבחר לראשות הממשלה, ואין לו סמכות ודאי לא בתק

    מתנחל מכפר סבא, 12/11/08 23:43

    בתקופת בחירות!

  • 94.

    עם טיפד הולך כצאן לטבח,ואינו מסוגל להתקומם נגד שליטיו המושחתים. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 12/11/08 23:36

  • 93.

    מדוע פרס מתערב בענייני פוליטיקה?!

    לא מבין, 12/11/08 23:23

    בתור נשיא הוא אמור להיות דמות מייצגת ולא ללכת לדחוף לכל מיני יוזמות שלום שרק יביאו לאסון לישראל!!
    פרס לא הבטחת להיות נשיא של כולם ולא רק של השמאל?!

    • נשוא של כולם

      אברהם, 13/11/08 07:30

      עבור הוד נשיאנו כל העם זה רק השמאל ההזוי
      כל היתר לא קיימים ולא נספרים

  • 92.

    ממתי נשיא המדינה נושא נאום פוליטי באו''מ ?מי שמך כדובר של ישראל באו''מ ?

    ישמעאל, 12/11/08 23:21

    תיכף , עוד ייקח יוזמה לשיחות שלום עם החמאס ויחליט על ויתורים ומסירת יישובי עוטף עזה לפלסטינים בתירוץ שבמילא מסוכן ליהודים להתגורר שם וצהל אינו יכול לספק להם הגנה !

  • 91.

    פרס, אולי תשתוק?

    השם, 12/11/08 23:12

    אתה מדבר יותר מדי, אני מבין שאתה נשיא המדינה לצער רוב הציבור, אבל למה אתה מרגיש צורך לתחוב את לשונך החלקלקה למנהיגי ערב בכל הזדמנות ולספר כיצד הציבור הישראלי כל כך רוצה למסור שטחים בעד שלום של אמיצים ומוכן לויתורים כואבים?
    אם כבר מדברים על ויתורים, ותר על מסע הליקוק הבא שלך על חשבון משלמי המיסים.
    אתה לא מייצג אף אחד מלבד את עצמך ודעותיך הפאנאטיות! כסיל!

    • אולי ב''ה תשתוק אתה (ל''ת)

      רב' חיימן מאומן, 13/11/08 03:49

      • ולמה שיישתוק? כי הוא לא מסכים איתך, פשיסט?

        עלי-בבה, 13/11/08 07:04

        הוא לא מסכים עם מדיניותו של החתרן, ולדעתי הוא גם צודק. וזכותו הדמוקראטית להביע את התנגדותו. ולך, אני רואה, אין מה לענות לו עניינית, חוץ מפקודות ''תשתוק''.

  • 90.

    עוד פעם הנבל הלך לגייס את העולם נגדינו? (ל''ת)

    רק השד יודע מה עוד הוא מתכנן, 12/11/08 23:12

    • אחד כמוך ימינסת נבל איך אתה מעיז לקרא לו נבל מקומך בבית הסוהר

      ציון.......טבריה, 13/11/08 09:29

      ולזה כטבריני גאה במאוות האחוזים לחזק את מרצ בטבריה הליכודניקית אפילו למועצה לא הגיעו הפעם.ואני אעזור להם בכל כוחי לקבל בטבריה הרבה קולות ואני אראה לך נבל מי הוא הנבל .שטיפת המוח נגמר זמנה אתם הימין צריכים המצאה אחרת הגז שלכם נגמר יש לך מה לומר זה שמיצג אותך בכנסת לא מדבר.אתה אומר על נשיא מדינה מכהן נבל חתיכת סמרטוט .אבל בסדר אני צריך כמוך אחד אהבל איך אני אעשה כסף על חשבון אנשים כמוך.הפרירים לא מתים רק מתחלפים.אם היה לך טיפת חינוך לא הייתה אדם משתמש במילה כזאת.אתה הוא הבוגד בעמו

  • 89.

    הוא לא קולט שהוא לא ראש ממשלה?? (ל''ת)

    אורי, 12/11/08 23:00

  • 88.

    כולכם מפטפטים עצמכם לדעת - ואנחנו נהרגים בינתיים - לבצע לבצע לבצע !!! (ל''ת)

    לבצע !!! לבצע !!! לבצע !!!, 12/11/08 22:34

  • 87.

    לימין אין דרך... לימין אין פתרון ... רק פיות מלוכלכים כמו בתגובות כאן (ל''ת)

    הימין = אין דרך = יאוש = טרור = רק לא לא לא, 12/11/08 22:26

    • איפה השמאל הערבי שמוכן לויתורים??? שמאלן מתאבד

      ברווז במטבח, 13/11/08 00:06

      הערבים לא יוותרו על גרגר אדמה - ולנו יש את כת המתאבדים של השמאל שעסוקה בוויתורים.

      אם השמאל הוא כל כך נאור והערבים הם פרטנר, איפה השמאל של הסורים או של הפלסטינאים שמוכן לוויתורים כואבים תמורת שלום.
      הויתורים שלנו הם חד צדדיים וכך גם השלום המדומה שאנחנו מנסים ליצור.
      אלו למעשה לא ויתורים. זו התקפלות שממחישה לצד השני שאנחנו ניתנים לשבירה תוך שימוש בכוח - וכך גם מעודדים אותו לשימוש כזה.

    • לימין יש דרך ועוד איך. וגם לשמאל הייתה דרך.

      עלי-בבה, 13/11/08 07:19

      דרכו של הימין היא להמשיך במדיניות הציונית השורשית של חיזוק ישראל ועמידה על האינטרסים ארוכי התווך שלה. זו גם הייתה דרכו של השמאל. עד שכוכבו של פרס החל לדרוך במפלגת העבודה, אי שם בשנות ה-70, עם הליכת הנפילים. ואז המפלגה הולכת ומתרסקת לאיטה. גם כאשר הובס מערך בכלפי פעם אחר פעם, פרס ביצע מעשי חתרנות נתעבים נגד הממשלה המכהנת תוך פגיעה ברמה בינלאומית במדינת ישראל כולה. היום העבודה הינה הצל העלוב של עצמה, בעיקר בגלל פרס, והימין עלה. פיות שלנו מלוכלכים? אתם שם בשמאל לא ממש אוהבים לשמוע ביקורת. דיבורים על חשיבות הדמוקראטיה כמו מים... כל עוד היא מתאימה לכם. ועוד דבר: חלס להזין אותנו בססמאות ריקות על ''יש דרך אין דרך''. העם היהודי מורכב מהרבה אנשים אינטיליגנטיים. כולם כבר מבינים. רוצה לפעות כמו כבשה? יש לכם יום מיוחד בשנה לפעיית כבשים בציבור בכיכר. אי שם בתחילת נובמבר. היום הזה עבר לפני שבוע, בערך. זהו. נגמר. חכה לנובמבר הבא. אנחנו הרי לא עושים פעמיים פסח בשנה. וכך גם אתם צריכים ללמוד מאיתנו קצת ענווה חוכמה ותבונה. יום אחד פועים ססמאות בכיכר- אבל בשאר ימי השנה צריך להתמודד עם המחנה הפוליטי היותר צודק ואינטיליגנטי. אז אם אין לך דבר ענייני להגיד לנו על הביקורת הצודקת והלגיטימית עליכם ועל פרס ודרכו, תמנע מססמאות ופשוט אל תכתוב כלום.

  • 86.

    כל הכבוד שמעון פרס אתה גדול .ואל תשמע לאלה שיושבים

    ציון....טבריה, 12/11/08 22:19

    בגבעות ולא משרתים בצה''ל וחלק מהם ליכודניקים לקחו אותנו לאבדון וגנבו לנו האוכל מהמקרר ושלחו אותנו לבתי תמחוי אני בז להם .ובז לנפשי שהאמינה פעם בהם.אין להם שום הצעת חוק כמו מרצ לדיור הציבורי.או לכבוד האדם וחירותו או לנכי צה''ל. או לנכים למינהם ולחולים ולחד הורית הם פזים לכל אלה ראש מעינם כאלו שלמות הארץ והם אלה שמסרו אותה ....ולזה אני מחלית להצביע מרצ בבחירות הבאות היא היחידה שמהגנת על עמך.

    • איפה הבן שלך? מוכר סמרטוטים במיאמי? (ל''ת)

      ימנית, אם ללוחם, 12/11/08 23:52

      • האם הלוחמת וחד הורית

        ציון....טבריה, 13/11/08 09:11

        מהתוכן של תשובתך נראה לי שאת אומללה ומחבשת צומי.להלן אני אסבק לך מידע קודם כלאין לי ילד במימי ילדי חיים בטבריה ואני גאה להיות טבריני.טיפה מסכיל ולא כמוך בעל תעודה מוזיפת. ולעינינואתם לא רואים רק סרטים על רמבו.אבל המציאות היא אחרת. מה רע בדיבור אם יכול לתת לי לשמור על הילדים שלי בריאים ונכים כנטל על המדינה.הילד שלך בגבעות והילד שלי ילך ילמד למה בחינוך יש הכל.ומה רע ולדבר על היוזמה הסעודית מנחם ביגן אבא של הימין.ויתר על סיני.תגידי לי האם הלוחמת ?האם סיני לא חלק של ארץ ישראל איפה היית אז.משה רבינו שם עזבתם אותו שם אין לכם מה לדבר לעולם .שכחתם אותו שכחתם את תורתכם .ולזה שרון חביב העם אמר מה רואים מפא לא רואים משם.מה זאת אומרת מה יש סודי סודות אולי על התחמשות האיראנית .נשיא חדש בארצות הברית קוראים לו ברק חוסיין אובאמה.הזירה הבינלאומית שר חוץ של אנגליה בסוריה ניהול משא ומתן חשאי עם אירן וסוריה.תגידי לי במקום להשתדל ללחם שיהיה לנו צבא חזק להגן על הקיים .את וחבורה מתנחלים באתם מאמירקה לחלית לעם ישראל איך ילך לא ו100 פעמים לא.אני רוצה צבא חזק מדינה דימוקרטית תיכלול בה כל אזרחיה גויים ויהודים.ואם תגידי לי ערבים אני אגיד לך לא רק גם כן 500000 רוסים עלו ארצה והם לא יהודים אין הבדל בין גוי לגוי .גוי הוא גוי .כמה אתם המתנחלים בארץ ישראל 100000 או 200000 אלף אז מה המנהיגים שלכם לא מתחלפים רק אם הם ז''ל.את חושבת לאבד ילד ולאבד את החינוך שלו רק בגלל מדינאי זה או אחר .העם הוא בחר במינהיגו להוביל אותנו לדרך שהוא רואה מכאן ולא משם יש כנסת בישראל ושם המחוקק שלך שיעשה העבודה שלו לא להזיק לחיילי צה''ל ולקרוע אותו נפשית וסכילית רק בגלל הגחמות של אנשים כמוך שנראה לי לא יודעת מה זה לתרום למען ביטחונה של ישראל...אתם יודעים מה חבל על הדיבור .כמו שאומרים בישראל וכך למדתי כעולה חדש .הפרירים לא מתים רק מתחלפים.ובאיזו כתיגוריה לשים אותך האם הלוחמת????????????????????

      • לאמא הלוחמת......אשתי עזרא לי לכתוב תגובה.איני עוד קול למרצ

        ציון.......טבריה, 13/11/08 10:13

        במקום לשבת על ההרים.ולהזניח את הבית היהודי ואת הילדיםבשבילאידיאולוגיהשאבודה לך מראש.תלכי תאכילי את הילדים שלך בזמן!ותנקי את הבית בזמן. ותנילמדינאים לעשות את העבודה!ואים את אומרת שהיילד שלי מוכר סמרטוטים במיאמי כדאי שתקני לך כמה? כי לא נראה לישיש לך זמן לכבס בגדים בשביל הילדים שלך בהרים.וחוץ מזה אם הוא יחליט לעשות את זה .זה יהיה אחרי שירות צבאי מלא.ואני מקווהשזה יהיהבתפקיד בכיר.שידע איך לטפל בכם.לאהוב את המדינה זה לא לעמוד על הגבעותולקלל את החיילים שנותנים את חייהם . בשביל שאת תשני בשקת. טפשה.אים הבן שלי צריך להגן עלייך ועל שכמותך. אני יעשה חישובים.אני אלחם בכולם בתחבולות כי כךכתוב בתורה את לא חושבת?או שהתורה שייכת גם רק לכם ואת חושבת שה'' רק אתכם.כתוב בתחבולות תעשה מלחמה.ולא. בטפשות כמוכם להשתולל על ההרים!!!מה את חושבת שחזרת 2000 שנה אחורה '' לוחמת''.................זה מה כתבה אשתי תגובה על תגובתך אני מאוד מודה לך שעזרת לי לשכנע אותה להצביע מרצ.ביננו היה לי קשה היא ימינסתית.עוד פעם אני מאוד מאוד מודה לך מקרב לב.

  • 85.

    הוא מבין מה הוא אומר - יוזמת השלום הסעודית כוללת חזרת פליטים

    דן, 12/11/08 22:13

    שמעון פרס נבחר לתפקיד יצוגי ולא יכול לדבר בשם תושבי ישראל על הסכמה או אי הסכמה להסכמים בין לאומיים.
    הוא פשוט לא מסוגל לסגור את הפה שלו ולא לקפוץ ולהתבלט.
    די כבר שמעון, שמענו אותך מספיק!!

  • 84.

    פרס!! כואב זה רק בתחת ובלי וזלין, כמו ''הסכם אוסלו'' שבישלת לנו

    מומו ריינבו, 12/11/08 21:56

    ו1701 שרקחו לנו אולמרט את לבני ואתמול נסראללה רמז משהו על זה.

    • אתה פה ימני מלוכלך !!! (ל''ת)

      להקיא מהימין, חסר דרך, וחסר תרבות !!!, 12/11/08 22:44

      • לך תגיד את זה ל1000 קורבנות האינתיפדה.אל תשכח שים פרח על המצבות (ל''ת)

        מומו ריינבו, 13/11/08 19:35

  • 83.

    עגל הזהב של השלום משתולל ברחובות ורומס אזרחים

    דמנטיה סופנית, 12/11/08 21:48

    מי משלם את המחיר כשפרס קוצר תשואות בכינוס שרי חוץ אירופאים, או כשהוא מוקף בכפיות של חברי הליגה הערבית, המביטים בו במבט מלא רחמים. פרס סובל כמובן מג'ט לג, מנפיחות בקיבה בשל הקוויאר ובשל האנגלית המגומגמת והנאומים שאינם משתנים. את המחיר האמיתי משלמים בני שמשפחות של אלפי ההרוגים והפצועים, מי שיורדים עליהם קסמים ופצמרים יותר מגשם, החיילים שהפכו לפיאונים ובשר תותחים במשחק הדיפלומטי וכול תושבי ישראל שיקצרו במקום שלום מלחמה בתנאי פתיחה איומים

  • 82.

    למגיב מספר 73

    עוזי, 12/11/08 21:45

    תתפלא, אבל יש עוד שפויים במדינה.אתה לא לבד.אבל לצערי אנחנו כפי הנראה המיעוט. בעקבות הכיבוש המשחית, הפך רוב הציבור בארץ ללאומני, חסר תרבות ומתלהם.חבל.

  • 81.

    מר פרס, כל הכבוד על האנרגיות אבל אתה נשיא = ענייני פנים בבקשה, כן ? (ל''ת)

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 12/11/08 21:35

  • 80.

    פרס אני תומכת גדולה בכל מילה ומילה מהנאום שלך

    חכם איש גדול, 12/11/08 21:26

    ההיסטוריה יודעת לפרגן לאמיצים. אתה גוליבר בארץ הגמדים.

  • 79.

    פרס נכבד, אתה מבין עכשיו למה לא נבחרת נשיא מול קצב ?

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 12/11/08 21:24

    כי רק ענייני מדיניות חוץ בראשך. בשם אלוהים , נשיא מדינה אמור להתעסק בדברים אחרים - בענייני פנים, במקרים קשים של עוני, ומצוקה, בקידום ילדים מצטיינים מהפריפרייה וילדים מוגבלים ממשפחות הרוסות ואנשים חלכאים וקשישים אומללים, וכל מה שהמדינה לא מצליחה להגיע אליו . ואתה מה עושה ? נוסע ברחבי העולם ומדבר כמו ראש הממשלה של מדינת ישראל ושר החוץ ושר הביטחון ושר ההסברה ביחד ? למה אני מרגיש שזה מיותר ? כי אם אתה עושה את כל זה אז תפקיד הנשיא הוא מיותר לא כן ?

  • 78.

    החזונות של פרס עולים לנו בחיי אדם קרובנות השלום

    ב.ל, 12/11/08 21:24

    שבתאי צבי =פרס

  • 77.

    קודם תחזיר את פרס נובל לשלום שקיבלת במירמה (ל''ת)

    משה, 12/11/08 21:18

  • 76.

    ריאליטי

    פרס, 12/11/08 21:17

    מאז שהמדינה הפריטה את העשייה למונופולים בודדים, ואת ההגנה לאו''ם, נשאר למנהיגינו רק לדבר על גבינו, אולי נתהפך?

    • one secular state solution to two people best way out for Israel (ל''ת)

      HOMELESS-USA, 12/11/08 21:44

  • 75.

    ה''שלום'' יהיה - אם חלילה יבוא - אסן לישראל...הערבים המקומיים יתקוממו

    האמת המרה..., 12/11/08 21:17

    בחסות השמאל וידרשו את הגליל והנגב...לא נסכים?...
    מה, נוותר על ה''שלום'' היקר?...בקיצור, הישראלים הולכים כצאן לטבח. אפילו שיש לנו צבא,
    וטילים ונשק גרעיני...

    • תראו תראו- הנה ימני טיפוסי- שלום הוא אסון - הערבי מפלצת - קמו לכלותנו (ל''ת)

      קלאסי - אין דרך - רק פחדים קמאים פרימיטיביים..., 12/11/08 23:53

      • אכן ה''שלום'' שלכם הוא אסון. הוא צודק לחלוטין.

        עלי-בבה, 13/11/08 07:32

        גם היה ''שלום'' בין צרפת לגרמניה בין 1940-1945. לא רוצים כזה ''שלום'' ביננו לבין הערבים.

  • 74.

    אני לא מבינה מה הולך ברפובליקת הבננות הזאת. מי הוא ראש הממשלה ? כנסו

    שירה, 12/11/08 21:09

    ומי הוא הנשיא?! פרס השמאלני מתנהג כאילו הוא ראש ממשלה ומתעסק בנושאים שהם לא בתחום סמכותו וכולם שותקים!!! מה זה?! פרס לך הביתה או לחילופין לך לבית אבות - נמאסת על רוב העם. משקר בלי סוף, מתחנף לאומות העולם בלי סוף - כשם שהקים את המדינה עם בן-גוריון - הוא הנשיא שיסגור את המדינה לכן השם המליך אותו בסופה של המדינה להיות נשיא כדי לסגור אותה - אגב כשם שלא נבחר אף פעם לראש ממשלה כך לא נבחר לנשיא - ריבלין וויתר לו על הסבוב השנ. יהודים יקרים! המדינה קורסת ומשיח צדקנו עומד לקחת את המושכות בעזרת השם. זה מאד קרוב. אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים. המדינה הגיעה, ברוך השם, לסוף דרכה.

    • פרס לא הקים את המדינה עם בן גוריון אבל עושה הכל כדי להרוס אותה (ל''ת)

      הנשיא הכי פוליטי מעולם, 13/11/08 00:19

  • 73.

    פרס מפחיד ומסוכן. כמה יהודים עוד יושמדו בגלל השטויות שלו? (ל''ת)

    מי יגן על ילדינו מפני פרס? זה הרי ממש מפחיד!, 12/11/08 21:08

  • 72.

    טוב שלום משארם! טוב מדינה קטנה ונורמלית -- ממדינה פשיסטית גדולה וזמנית (ל''ת)

    אחד מהמיעוט באתר הימני הזה, 12/11/08 21:06

    • אבל הכל יותר טוב מאידיוטים כמוך..

      דניאל, 13/11/08 00:14

      ממלמל קלישאות מטומטם

  • 71.

    שמעון....רגע......מה אתה מוכר? זה שלך? (ל''ת)

    הרצל, 12/11/08 21:05

  • 70.

    לא מוכנים יותר למות בשביל פרס. בשביל ההזיות של פרס. בשביל חורבן ישראל (ל''ת)

    של פרס. מספיק יהודים מתו בגלל פרס מאז אוסלו! די!!!, 12/11/08 21:04

  • 69.

    מדוע פרס לא הצהיר: ''ישראל מאמצת את היוזמה הסעודית''???

    זו התרסה ודרישה - ולא רק שאלה!, 12/11/08 21:03

    כל מדינות ערב קיבלו את תוכהית השלום הסעודית, ורק ישראל עוד מברברת באו''ם במקום לקבל את התוכנית.

    • פרס הוא נשיא משרד ה HASBARA (ל''ת)

      וחוץ מזה? - כלום, 12/11/08 21:30

  • 68.

    פרס=תיזכר לדראון עולם כחתרן בלתי נלאה=לא סתם אמרו שאמך ערביה=נ מ א סת (ל''ת)

    נ.כהן בכל מאודך אתה משרת את האינטרס הערבי=תתביש לך, 12/11/08 20:59

  • 67.

    לא יתכן שלום בתנאים הנוכחיים

    חמידוש, 12/11/08 20:58

    זכות השיבה היא מוקש ללא פיתרון
    אלא אם הפליטים יסכימו לקבל כופר כספי או אז
    יפתחו אופקים חדשים אל מצב שכזה ניתן להגיעה רק בהידברות

  • 66.

    פושע אוסלו זה אינו הנשיא שלי ולא של רבים מאנשי הימין!! בזכות הארור הזה

    ג'ינג'י = ת''א, 12/11/08 20:55

    נרצחו ילדים אזרחים ןחיילים רבים!! אנחנו לעולם לא מוכנים לוותר על ירושלים עיר בירת העם היהודי ולא על רמת הגולן שהיה וישאר תמיד חלק של מדינת ישראל!! ההתרפסות של הארורים האלה ושל המפיונר מול האנטישמיים האלה היא שממיטה על העם היהודי אסון אחר אסון, בזכותם הטרור הפשע האלימות גובר עלינו!! ארורים יהיו!!! לכו הביתה!
    השמאלנים הארורים אינם לומדים את הלקח אבל שי להם דרישה בכל אזכרה לחבר שלהם שהיה שותף לפשעי אוסלו שאנשי הימי ילמדו לקח!!
    נרצחו יהודים רבים בגלל הארורים האלה אמנם לא היו ראשי ממשלה אבל היו יהודים!!

  • 65.

    מי הסמיך את הנבל השמאלני הזה לשאת נאום מדיני באו''מ?! מי בימין הרופס

    דרור מרמת גן, 12/11/08 20:50

    והמתרפס, יגנה את הנאום, ביבי? סילבן?אורלב?

    • נבל כדרור הרמת גני לא שמעתי כבר הרבה זמן..בושה..כל הכבוד לפרס (ל''ת)

      חכם מיימון, 13/11/08 03:54

  • 64.

    אבל...אבל....לא שילמנו כבר את המחיר?!?!?

    שמאלני אבל שפוי וציוני!, 12/11/08 20:45

    והרי מיטב בנינו נפלו כתוצאה מהתוקפנות הערבית!!! האין בזה די? אם מבחינת הערבים הצדק הוא להחזיר את הגלגל לאחור אז אדרבא
    נחזיר את כל רמת הגולן לאחר שסוריה תחזיר את בנינו שנפלו!

    אי אפשר להפוך קניבלים לצמחונים ואי אפשר לעשות שלום עם מוסלמים!

  • 63.

    אתה דקורטיב ,לא פוליטי -טמבל

    חתולה בשוק, 12/11/08 20:44

    מגיל 60 נדמה לי תאי המוח מתחילים להעלם לבלי שוב
    בן כמה הטרח הזה?

  • 62.

    כמה מחירים עוד נשלם, תמורת שלום כואב אחד

    לעולם לא נסלח על כל הדם היהודי ששפכת. מנוול!, 12/11/08 20:38

    שאין לו סוף.
    מזמן צריך היית לעמוד לדין על פי תקדים משפטי נירנברג. אין בעולם כולו אדם חי היום, שבראשו דמם של יהודים רבים כל כך, כמו בראשך!
    יזמת הג'יהאד הסעודית לא השתנתה מאז אבן סעוד וגם לא תשתנה, והיא כזו:
    ''כעבור חודש חזר הנשיא רוזוולט מביקורו במזרח התיכון. הוא התרועע עם מנהיגים רבים, אבל אף לא עם יהודי אחד. פגישתו החשובה ביותר היתה עם אבן-סעוד, שליט ערב הסעודית, שקיבל מאה אלף דולר ליום, כזכותו ברווחי חברות-הנפט האמריקניות.

    ''בהודעת שפרסם אבן-סעוד שבועות מספר לפני פגישתו עם הנשיא רוזוולט, אמר... 'הדרך היחידה לפתרון הבעייה היהודית במזרח התיכון היא להוציא את כל היהודים בארץ ישראל ולשלחם למרכז אפריקה, ושם שוב לא יוכלו להטריד איש. אם יסרבו ללכת יש ברירה אחת – להשמידם במקום מושבותיהם ועל ידי כך להיפטר מן הצרה היהודית אחת ולתמיד'..

    ''בשובו מסר הנשיא רוזוולט דין וחשבון לקונגרס, במארס 1945. הדין וחשבון נכתב בידי השופט רוזנמן, הנשיא עצמו וחתנו ג'ון בואטינגר. תוך כדי השמעת נאומו באזני הקונגרס הוסיף רוזוולט קטע על דעת עצמו, שעל תכנו לא נועץ קודם לכן עם עוזריו בחיבור הנאום''.
    קטע מתו הספר - כחש - לבן הכט.

  • 61.

    יש לנו נשיא גדול מהחיים

    גאווה, 12/11/08 20:36

    ולכל המגיבים החולי נפש שלא מבינים שהקיצוניות הימנית שלהם תדרדר את המדינה מכל הבחינות. תעשו טובה. תלמדו היסטוריה

    • למגיב העונה לשם ''גאווה'' - לך אתה ותלמד היסטוריה.

      יחיאל כ''ץ, 12/11/08 22:03

      ראה את התוצאות ההרסניות שהביא עלינו שימון פרס וחבר מרעיו, ביילין, פונדק ואחרים , כאשר ''גרר'' את רבין ז''ל לחתום על הסכם אוסלו.בגלל ההסכם הארור הזה הפכנו בהבל פה ובחתימה שלומיאלית על מסמך מחייב , ערב רב של חמולות צמאות דם ל''עם פלסטינאי''.לך ולמד אתה היסטוריה.פרס ''דואג'' רק לאינטרסים שלו. אפילו את פרס נובל לשלום קיבל אחרי שפנה לגדולי עולם,בתחינה שיואילו לתת גם את הפרס לו ושלא יתנו את הפרס רק לרבין ועראפת שהיו חתומים על ההסכם.
      ושאלה אחרונה לך חשוב, מי מממן את ''מרכז פרס לשלום''?.

      • אולי הוא ממצעד הגאווה (ל''ת)

        קוגלר, 13/11/08 01:31

  • 60.

    שילמנו מחיר כואב מאוד וקיבלנו עוד פשעים פלסתינאצים

    ש, 12/11/08 20:33

    למה שמאלנים כאלה מטומטמים ? כמה אפשר לדפוק את הראש בקיר ?

  • 59.

    אני לא מוכנה לתת שעל ממדינתי

    אממא, 12/11/08 20:32

    מדינת ישראל לא לחלוקה בכלל אז רד מהעץ הגבוה

    • לאממאק.. הערבים חיים פה לפני שההורים שלך באו לפה.. (ל''ת)

      חכם מיימון, 13/11/08 03:56

      • arabs

        mike, 13/11/08 20:41

        SO WHAT-ITS STILL OUR LAND_AND BEFORE A MUSLIM EVER EXISTED WE WERE HERE A THOUSAND YEAR YOU MANUKY DIBIL FAHAM?

  • 58.

    לצערנו, אנחנו ממשיכים לחלום

    אשליות, 12/11/08 20:31

    אנחנו רוצים שלום - הערבים מסביב רוצים שאנחנו לא נהיה כאן. זה המצב המדכא.
    הדבר היחיד שהשתנה זה שאנחנו רוצים עוד יותר את השלום והערבים לצערי רוצים יותר לחסל אותנו.
    ובינתיים הם עושים עבודה לא רעה

  • 57.

    מבחינת פרס - כל מחיאת כף לכבודו זה דונם נוסף לאויב (ל''ת)

    יוסי, 12/11/08 20:29

  • 56.

    פרס, אתה משאיר אחריך אדמה חרוכה תתחפף עם אולמרט

    שופט יום-הדין, 12/11/08 20:28

    לא יודע להסביר את זה מה קורה לאולמרט ופרס
    אולי זה הגיל . . .
    אולי השתן עולה להם לראש . . .
    אולי הם רוצים להכנס להיסטוריה . . .
    אולי הם ''תקועים'' בתפיסת עולמם . . .
    אני כן יודע בוודאות:
    פרס ואולמרט נמאסו כבר על העם . . .
    פרס ואולמרט ''חיים בסרט'' שלום דמיוני . .
    פרס ואולמרט נמצאים באובססיה פרנואידית .
    פרס ואולמרט הורסים למנהיגים שיבואו אחריהם

  • 55.

    עוד פעם פרס ????

    מדונה שמדונה, 12/11/08 20:22

    כמו כולם, לאיש הזה אין שום בושה. לא שכחנו את:
    1. קסאמים שמאסמים
    2. מזרח תיכון חדש
    3. את סוניה הגדולה ממך שזנחת עבור ההובי שלך - לעשות כייף.

  • 54.

    עוד מפליצן שלא סותם את הפה הוא חושב שהוא ראש ממשלה (ל''ת)

    שלומי, 12/11/08 20:19

  • 53.

    לך חפש טמבל.. (ל''ת)

    just me, 12/11/08 20:15

  • 52.

    ה''שלום'' יהיה - אם חלילה יבוא - אסן לישראל...הערבים המקומיים יתקוממו

    האמת המרה..., 12/11/08 20:10

    בחסות השמאל וידרשו את הגליל והנגב...לא נסכים?
    מה, נוותר על ה''שלום'' היקר?...בקיצור, הישראלים הולכים כצאן לטבח. אפילו שיש לנו צבא,
    וטילים ונשק גרעיני...

  • 51.

    We promote war when we formulate peace for land

    aaalg, 12/11/08 20:10

    As long as the entire land demends of the palestinian are met they do not feel that they should provide the goods- peace. therfore we promote war against us in these formulation. Why we do not demend at list the elementary request for negotiation: that they will have one melitia without distribution of arms to other citizen, change of what they preache in the media and teach their children in schools, universities and mosks. We are in the hand of irrisponsible leaders that causes the shed of our blood

  • 50.

    פרס תמורת שליט (ל''ת)

    חלןם, 12/11/08 20:07

  • 49.

    פרס תמורת שליט (ל''ת)

    חלןם, 12/11/08 20:06

    • למה פרס ולא אתה וכל אלה ששונאים אדם נבון ושוחר שלום (ל''ת)

      חכם מיימון, 13/11/08 03:58

  • 48.

    על פרס להפסיק לעסוק בפוליטיקה

    א. ציוני, 12/11/08 20:05

    אסור לנשיא להתערב בתחום השייך לטיפולה של הממשלה, בוודאי עכשיו, כאשר אחר הבחירות יש סיכוי רב לשינוי מדיניות ההתרפסות הנוכחית.
    אם הוא ימשיך בהתנהגותו זו - יש לטפל בהדחתו מתפקידו.

  • 47.

    כששימון מקבל מחיאות כפיים משליטים ערביים אני נחרד....

    יחיאל כ''ץ, 12/11/08 19:58

    מה יהיה ''משפט המחץ'' הבא של שימון שיביא עלינו עוד ויתורים. להזכירכם ,כששרון הציג את תוכנית ההינתקות בעצרת האו''מ כולם מחאו כפיים. למה? -כי להבנתם על ישראל לבצע ויתורים . לדידם , הפלסטינאים אינם חייבים לוותר כלל ועיקר . הם המסכנים. הם שזקוקים לכספי האיחוד האירופי וארה''ב אלא שבכספים אלה השתמשו לקניית אמל''ח , לבניית משטרות פיקטביות ולצייד את כל החמולות הסרות למרות אבו מאזן בנשק.שאלה לי אליך שימון - כמה בתי חולים בנתה הרשות בכספי האיחוד האירופי, להקלת מצוקת הבריאות ברשות? -אפס,כלום, נאדה. כמה מפעלים יצרניים נבנו בכספי האיחוד האירופי לרווחת האזרחים ולהקלה במצוקה הכלכלית של אזרחי הרשות? - כלום ,אפס, נאדה.

  • 46.

    פיירס אתה גורם נזק, אתנ תחריב את המדינה

    ריאלי, 12/11/08 19:58

    פיירס, לא למדת כלום.
    אתה חסר אחריות וגורם נזק בלתי ישוער.
    אף אחד לא נתן לך מנדט להתמקח או לצאת במסע ומתן או להציע כל הצעה או איזשהוא קמפיין יחצנות לשלום. אתה בושה ולא מבצע את תפקידך. אתה נשיא יצוגי בלבד. בצע את תפקידך בלבד. מה גם שלא נבחרת על ידי העם אלא ע''י הכנסת. בכנסת יש מאה דיעות, ואתה מחוייב שלא לתמוך בדיעה זו או אחרת. אתה מחוייב להיות ניטראלי.
    שוב פעם- אתה לא נבחרת על ידי העם. וגם אם הית נבחר יש דברים שצריך לקבל עליהם אישור מראש להתמקח.

  • 45.

    דגל

    בלדי, 12/11/08 19:57

    פרס ורבין בהצעת שלום שאין לסרב לה באו לנו עם קמפיין הבחירות ואוסלו והאינתיפאדה; אנחנו כבר שנים עם ידיים למעלה- מצביעים שלום. מה עם קצת טעם טוב וכבוד קודם, מחוץ למיקרופון, ככה ביננו..

  • 44.

    פיירס אתה גורם נזק, אתנ תחריב את המדינה

    ריאלי, 12/11/08 19:56

    פיירס, לא למדת כלום.
    אתה חסר אחריות וגורם נזק בלתי ישוער.
    אף אחד לא נתן לך מנדט להתמקח או לצאת במסע ומתן או להציע כל הצעה או איזשהוא קמפיין יחצנות לשלום. אתה בושה ולא מבצע את תפקידך. אתה נשיא יצוגי בלבד. בצע את תפקידך בלבד. מה גם שלא נבחרת על ידי העם אלא ע''י הכנסת. בכנסת יש מאה דיעות, ואתה מחוייב שלא לתמוך בדיעה זו או אחרת. אתה מחוייב להיות ניטראלי.
    שוב פעם- אתה לא נבחרת על ידי העם. וגם אם הית נבחר יש דברים שצריך לקבל עליהם אישור מראש להתמקח.

  • 43.

    לא מדובר בשלום ולא מדובר במדינת ישראל

    Avi Ecuador, 12/11/08 19:49

    מדובר בשוטי הכפר בעלי תורת עגל הזהב שחושבים, סליחה, מאמינים שישראל היא פלנטה שיש לה יבשות לתת והשלום הוא אופציה עם חיות שאפילו לא יצאו ממצריים ולא נדדו 40 שנה במדבר בכדי לגדל אולי דור של בני אדם?!
    האם ארצות הברית מחזירה למקסיקו אולי את קליפורניה, אריזונה, ניומקסיקו וטקסס שכבשה''
    חתמה חוזה שלום בשערי מקסיקוסיטי ואפילו לא נשיא חתם, חתם גנרל אמריקאי.
    גם את החוזה שלום עם יפן וגם את החוזה שלום עם גרמניה חתמו גנרלים אמריקאים ואל תגידו לי שלא מדובר בשלום יציב ואל תגידו לי שלאמריקאים יש יותר זכות על אמריקה מאשר יש ליהודים על ארץ ישראל.
    ידידי, הכל הונאה אחת גדולה להשמדת ישראל וכשלא הלך במלחמות אז ניסו בטרור ושלא הולך בטרור אז יש את האידיוטים שלנו שפותחים את הרגליים, ''סליחה'', את הפה לסיפוק אורלי אולי.
    ישראל לא תהיה מדינה עם השמאל ובכל אופן אם מזימתם ''תצליח'' היא לא תהיה מדינת היהודים.
    הייתי מציע לשוטי הכפר בשלטון ואלה שאמורים לייצג אותו, לדרוש ללא שום פשרות את סיפוחה של ישרפלסטין שממערבית לירדן לארצות הברית, האמריקאים כבר יהפכו את ישראל לשמורת טבע לדת דיסני-קודש, עסק ריווחי ומשגשג שיביא תיירות מכל העולם ולפחות יביא להישג שיאפשר לכל היהודים כולל השמאלנים להיות אזרחים אמריקאים עם מנהיגות רציונלית שלפחות יודעת להגן על אזרחיהם ולא מאבדת את עמם לדעת.
    הסכנה הקיומית היום לישראל באה ידידי משמאל-איידס שאוכל כל חלקה טובה ומבטיח את חיסולה של ישראל כמדינה, פשוט ההיגיון והשכל הישר אומר שאם השמאל ימשיך בשלטון (כולל ביבי שיישלט בידי השמאל) הם פשוט יביאו את עם-הארץ לאיבוד עצמי לדעת, חיסולה של ישראל עם השמאל ובראשות השמאל הוא לא מחשבה או אפשרות הוא פשוט עובדה.
    ''למזלנו'' היום עמלק מפריע לשמאלנים להביא את עם-הארץ לחידלון אבל לא לעולם חוסן והעמלקיים עוד עלולים בשלב מסוים להבין שהם אפילו לא צריכים לבזבז בתולות על האידיוטים שלנו בשלטון אלא פשוט לתת לשמאל ללהג בלשונו ולעשות להם את העבודה, אפילו יש להם את צבא הכנה לפלסטין שיילחם ביהודים ויעשה להם ניקוי אתני, לא יגידו ''חס וחלילה'' למתנחלים שיוכלו אולי לחיות במדינת עמלק אם יירצו כמו שחיים עמלקיים בקו הירוק, הם פשוט בלי שום בושה ובלי שום רחמים ובלי שום שכל יעיפו יהודים,ידידי מהימין, אל תתנו לביבי לעלות לשלטון שישלטו בו השמאל והוא מהשלטון ישלוט בימין, פשוט ישתק את ההתנגדות מהימין כמו שעשה שרון.

  • 42.

    ההתרפסות של פרס מול הסעודים פשוט מבישה!!

    אורן, 12/11/08 19:45

    בעוד פרס משבח את המלך הסעודי , המלך אפילו לא מסכים ללחוץ לו יד!
    פרס , כנציג מדינת ישראל , הופך לשטיח בפני הסעודים , כזה שאפשר לדרוך עליו ולרמוס את כבודו , והוא אפילו יגיד תודה.
    ב ז י ו ן!!

  • 41.

    קצב התעסק פה ושם עם המזכירה פרס גרם נזק אנוש למדינה שלמה

    גולד בלט, 12/11/08 19:45

    ברור שהתקשורת תעשה קרנבל שלם מקצב אך מעשיו לא נגעולאזרח ולא השפיעו על חייו (אולי על כמה מזכירות). המתנה האדירה שקיבלנו בבית הנשיא- פרס, אשר עליה למעט בטוקבקים אין התייחסות מצד התקשורת, הינה הדמות שגרמה לנזק הגדול ביותר בתולדות המדינה היהודית החדשה. פרס הינו לא אחר ממי שפתח את שערי העיר והכניס את הסוס הטרויאני פנימה.

  • 40.

    מתי תקבל כבר שיתוק יא זקן פלצן סנילי וטיפש (ל''ת)

    מושיקו, 12/11/08 19:45

    • למושיקו הדפוקיקו לך קביניומט..שאתה תקבל שיתוק בלשון שלך (ל''ת)

      חכם מיימון, 13/11/08 04:46

  • 39.

    דברי ה''ה פרס באו''ם

    שמעון פרס, 12/11/08 19:44

    כנראה שדעתו של מר פרס התבלבלה .או שאינו על כדור הארץ או שמה זקנתו מבישה את בחרותו .מבין אני כי מר פרס נבחר לנשיא כמייצג כל העם ולא את מבקשי וחורשי רעתה וחיסולה של המדינה?! שכן באם נבחן את התוכנית הסעודית אזי מדברת היא על שיבה לקווי כ''ט בנובמבר 1947 בשלבים !האם לכך התכוון מר פרס?שכן בעברו הלא רחוק דיבר על 'שלום בן אמיצים ' מטבע לשוני שמקיים את ימיה האחרונים של ממלכת ירושלים של בולדווין בארץ ישראל!!! האם לכך מכוון ה''ה הזה דבריו ?על חיסול היישות היהודית -ציונית בארץ ישראל?שכן ,דבריו במישרין או בעקיפין מדברים על כך !!או שמה היינו כחולמים וה''ה פרס מייצג את דעות החמאס ואחמיניגאד? שכן אינני יודע האם פרס הינו נשיא המדינה או שר החוץ?או שמה הינו ראש ממשלת ישראל? או שמה הוא הכל ?איך יתכן כי בניגוד לחוק יסוד הנשיא הנ''ל עושה הכל בניגוד? יש להגיחו היום ולשולחו הבייתה בבעיטה אדירה ומצלצלת אל 'תחום המושב' שאיליו כה אורג לשוב !!!!

  • 38.

    לא מספיק כואב מה שכבר שילמנו בעד השלום ההזוי של פרס? (ל''ת)

    יהודי ישראלי, 12/11/08 19:40

  • 37.

    כדאי שהנשיא יעסוק פחות בפוליטיקה ויהיה יותר בארצו (ל''ת)

    א. ציוני, 12/11/08 19:38

  • 36.

    למה מתכוון עגל הזהב של השלום באומרו ''מחיר כואב''

    אלדד דרוקר, 12/11/08 19:38

    זה לא המחיר הכבד של ישיבתו בבית הנשיא, גם לא טיוליו בעולם, לא מחיר הקמת ''מוסד פרס לשלום'' וגם לא מחיר הצהרותיו- הרי אין להם כיסוי.
    אין מחיר לכול ההרוגים והפצועים, אלפים במספר, מאז החל לקדם את פרויקט אוסלו שלו. אין מחיר לשטחים שקרע מהמדינה ולאלפים שגורשו מביתם, אין מחיר לסבל התושבים החיים תחת אש, לאחר שזה יצר מדינות מחבלים צמודות וחמושות על גבול ישראל. אין כול מחיר למי שייהרג ויפצע בשל הטעויות שעשה ובשל המחיר הכבד שייגבה מאיתנו ביום יום ובמלחמה עתידית אליה הצעיד אותנו. טעויותיו של פרס הינן כה איומות שהוא ועדת מאמיניו יהיו האחרונים שיודו בן

  • 35.

    דגל הוויתור הכואב

    ים של דמעות, 12/11/08 19:34

    רבין ופרס רצו להתחרות בבגין וכך נולד קמפיין הבחירות ואוסלו והאינתיפאדה; וברעב לסיפוקים מיידיים אנו מתרפקים על אנשים שעייפו מלהנהיג אבל לא מלדבר ומגדולתם הם.

  • 34.

    עם ישראל לא מוכנים לשלום מזוייף כולל במחיר כואב!!!!!!!! (ל''ת)

    נקודה!, 12/11/08 19:25

  • 33.

    פרס, אתה לא הנשיא שלי! תתפטר, אתה מקדם מטרות אישיות ומגזריות תוך

    זיגי אמסלם, 12/11/08 19:22

    תוך ניצול מעמדך!

    • לבר זיגי הדפוק.. פרס הנשיא הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל.. (ל''ת)

      רב' חיימן מאומן, 13/11/08 04:05

  • 32.

    שמעון , אולי לא הפנמת שאת ''המחיר הכואב'' רק אנחנו משלמים?

    יחיאל כ''ץ, 12/11/08 19:21

    את המשוואה הזו ''מחיר כואב'' חייבים לשבור.תמורת שלום והכרה יש לדרוש שלום והכרה.הבעיה המרכזית שנוצרה בעקבות הסכם אוסלו ושאתה אחראי לה , היא ההכרה המטופשת שלנו באוסף של חמולות שמתקרא העם פלסטינאי. אוסף של חמולות שאינו מוכן לוותר כמלוא הנימה על דרישותיו ואינו מוכן לשלום אלא בתנאיו. למותר לציין כי עכשו גבר ''תאבונם'' של הפלסטינאים ובנוסף לדרישותיהם הם מבקשים להקים להם צבא. ההגיון ''אומר'' כי מי שרוצה להקים צבא אינו רוצה בשלום.

  • 31.

    פרס מארגן לעצמו עוד מפגש עם כמה שחקניות צעירות (ל''ת)

    נאמן, 12/11/08 19:16

  • 30.

    זכות הראשונים של פרס ''אדריכל אוסלו''

    הסטוריון, 12/11/08 19:15

    פרס הינו אבי הסכם אוסלו, ואוסלו הינו בנו המפגר. מסיבות פסיכולוגיות ואלקטורליות ממשיכים גורמים רבים שאינם הרוב במדינה, אך אוחזים במושכות המדינה בתהליך- אם ישמטו לרגע את המושכות מידיהם ויודו בטעותם ייאבדו את הבכורה, והם אינם מוכנים, גם אם תדרדר כול העגלה תהומה.
    ומיהו אותו בן הטיפוחים של פרס? מהי אותה תובנה עליונה שהעניק לנו?
    דומה היא לחייל הנתקף אימה לפני הקרב או במהלכו מתחיל לנוס ומדביק בפניקה את כול המערך. זהו רעיון אוסלו מאז ועד היום.

  • 29.

    שיוותר על הכסא שלו - זה ויתור כואב!

    אורן, 12/11/08 19:14

    הפוליטיקאים שלנו מוותרים בקלות על נכסים ציבורים, אבל נצמדים חזק חזק לשררה.

  • 28.

    זו פעם ראשונה

    הצדיק מסדום, 12/11/08 19:12

    בתולדות עם ישראל, שלנשיאה יש IQ של, בערך, 50. מקסימום 60.
    יש מקום לנשיא נוסף. אולי, למשל, אולמרטץ המבריק החדש, שגילה את עצמו בן לילה.
    לשניהם יחד יהיה IQ 100.

  • 27.

    שלום תמורת שלום, שטחים תמורת שטחים

    שפיץ, ראשון, 12/11/08 19:12

    להתעלם מלחץ אמריקאי, כדי למנוע מדינה ערבית נוספת.
    אמריקה מתייחסת אלינו כנתינים של מדינת חסות וצפוי לחץ מוגבר כדי לשפר קשרים עם מדינות ערב על חשבון ישראל.
    לפנות ערבים שהגיעו אחרי קום המדינה ואחר כך הפרדה כמו בקפריסין, יהודים בצד אחד וערבים בצד השני, להזכירכם:
    • מספר היהודים שגורשו מדינות ערב בעקבות מלחמת השחרור גדול ממספר הערבים שברחו מישראל.
    • במדינות ערביות אין יהודים (אין גם בני דתות אחרות).
    • יהודים התגוררו במדינות ערב יותר מאלף שנים לפני הולדת מוחמד.

  • 26.

    תתפגר כבר !!!

    המעניש, 12/11/08 19:09

    נמאסת , דיי כבר להסתה לשלום הזוי עם אנשים שלא מקבלים אותנו !!

    • איך לא מצנזרים כאלה תגובות מטורפות ?

      איך?, 12/11/08 20:37

      מה טוב בלתת לתגובה כזו מקום ?

      • אבל אולי דווקא כשנותנים מקום לתגובות כאלה יוצא

        אתה צודק, 12/11/08 21:30

        הקיטור במילים ולא במעשים. ברור מי הם המגיבים ומה הם יכולים לעשות כדי לדרדר את המדינה שלנו לאנרכיה ושפיכות דמים מיותרת. פרס הוא איש גדול מדי למידות שלהם. מכיוון שלא יכולים לאמוד את מידתו הם מנסים להנמיך אותו ואז אפשר לרדת לשפת הרחוב המאפיינת את המגיבים הבוטים

      • אני מצטרף לתהייה

        אוהד, 12/11/08 21:45

        אני איש ימין. אני חושב שפרס גורם לנו נזק, אבל לעזאזל, אין גבול? כל הכבוד ל-NRG שמאפשרים לאנשים להתבטא, אבל תגובה 27 איומה וחורגת מגבולות חופש הביטוי הרצוי במדינה דמוקרטית.

        • אוהד שים לב לתגובה מספר 21 האם אלה האנשים

          אתה צודק 2, 12/11/08 22:20

          שאמורים להחליט מי יהיה ראש הממשלה שלנו בעוד מספר חודשים?

          • תתפגר כבר! (ל''ת)

            דניאל, 13/11/08 00:16

      • בדיוק משום שהן נשמעות מטורפות!

        שיהיה לכם יום טוב., 13/11/08 08:06

        הגבתי ל-28 תגובה מושכלת ומבוססת על עובדות הסטוריות, והמערכת לא מצאה לנכון לפרסם.

        נסיתי להבהיר לאדם הזה, שאין מקום להשוואה בין עם בן אלפי שנים, שישב בארצות ערב מאות דורות לפני הכיבוש האיסלאמי, לבין ערב רב של כחמישים עממים, שרובם ישבו כאן, מכסימום שנתיים לפני מלחמת תש''ח... ועוד כמה דברים, אך למה לטרוח כשממילא לא מפרסמים?

        • דניאל בשעה שאתה מברך נפתחים השמים

          מוטרף, 13/11/08 22:25

          למי אמרת תתפגר?

  • 25.

    פרס

    חיפאי, 12/11/08 19:04

    זה לא אותו אדם שהביא לנו את הסכם אוסלו ? הוא רוצה לעשות עלנו עוד ניסוי ?

  • 24.

    הצבעת ש''ס...קיבלת שמעון פרס (ל''ת)

    יהודה לוי, 12/11/08 18:58

  • 23.

    ש''$...בחרה לנו אחלה נשיא הזוי (ל''ת)

    אפרת, 12/11/08 18:56

  • 22.

    מר פרס, בשם מי אתה מדבר?

    עזריאל, 12/11/08 18:56

    מי נתן לך סמכות לוותר על הכל, אפילו כאשר לא מסכימים ללחוץ את ידך? האם שאלת את אזרחי המדינה? האם אתה מתכוין להתחרות בהצהרות האומללות והבלתי מחייבות של אולמרט וליבני?

  • 21.

    פרס די לבלבל תמח

    צבי, 12/11/08 18:55

    אנו מוכנים, כפי שהוכחנו בעבר: לפני 30 שנה, כאשר הגענו לשלום עם מצרים, לפני 15 שנה, כאשר התחלנו בתהליך אוסלו, לפני 14 שנה, כאשר נחתם הסכם שלום עם ירדן, לפני שמונה שנים, כאשר נסוגנו לחלוטין מלבנון, לפני שלוש שנים, כאשר פינינו את רצועת עזה ופירקנו את כל היישובים שלנו שם.

    אז בקיצור אנחנו פראירים

  • 20.

    לקראת פרישה

    מומי, 12/11/08 18:53

    מחירת חיסול

  • 19.

    נאום מבריק של מר פרס

    דב ניימן, 12/11/08 18:48

    קריאתו של נשיא המדינה באו''ם מלא ערכה הוא, קריאתו לעמים ערבים ו להצעה הסעודית חייבת להחדיר את תוכנו למנהיגי ערב, עלינו לעצב את עתיד, מילים בסלע.

  • 18.

    בסוף נשארים רק עם ''מ ח י ר - כ ו א ב'' ...

    ד''ר ארוין, 12/11/08 18:47

    אוי שימון שימון, כמה טפשים אנחנו, שמרשים לך להתעלל בנו ככה ...

  • 17.

    הערבים לא מוכנים - אנחנו מצא - ונקבל קסאמים !

    רון, 12/11/08 18:47

    אני מוכן לוותר - אבל - לא נקבל כלום בתמורה,
    זה בסה''כ יהיה הודנה לכמה שנים - ואח''כ נותקף שוב !

    אין אמונה בערבים !

  • 16.

    אני מודאג

    אוהד, 12/11/08 18:47

    בכל פעם שההצהרות של פרס זוכות לתשואות בעולם מישהו פה משלם על זה בחייו.

  • 15.

    כבוד וכיבודים

    יוסי הגנן, 12/11/08 18:47

    שב בשקט שמעון הפרזיט

  • 14.

    כבוד וכיבודים

    יוסי הגנן, 12/11/08 18:46

    שב בשקט שמעון הפרזיט

  • 13.

    כבוד וכיבודים

    יוסי הגנן, 12/11/08 18:46

    שב בשקט שמעון הפרזיט

  • 12.

    פרס - חוצפן! נמאסת! צא מחיינו !!! לך כבר !!! (ל''ת)

    פרס הביתה (לרמת-אביב), 12/11/08 18:44

  • 11.

    '' מה הן המילים אם לא שתיקה '' (ל''ת)

    אור, 12/11/08 18:39

  • 10.

    ניראה לי שפרס לא הבין כל כך את מוסד הנשיאות, תשאיר את החלק המדיני

    שרלוטה ואן דער רוז שטראסה, 12/11/08 18:39

    למי שנבחר ע''י העם לייצג - לראש הממשלה. אל תצא בבקשה בהצהרות שיכולות לקלקל דרך של ממשלה זו או אחרת. אתה בתפקיד ייצוגי, אז תייצג ואל תביע דעות ערכיות בבקשה.

  • 9.

    For Generations X, Y & Z

    Baby Boomer, 12/11/08 18:38

    President Peres, please cooperate with Netanyahu and his team to reach an Agreement. Palls say they are going to be our next leaders.

    In the past you may have undermined young leaders, maybe because they haven't followed your guidance.

    Please help us leave a strong, but flexible Israel to the next generations, and kindly contribute your expertise and insights, and especially your great wisdom

    Baby Boomer , Mother of Generation Ys.

  • 8.

    כהרגלו - מנהל מדיניות חוץ מקבילה. אדוני, שכחת שאתה נשיא יצוגי

    אביחי, 12/11/08 18:38

    אל תכבול את ישראל בכבלי ה''שלום ההזוי'' שלך. מספיק שסידרת לנו את אוסלו,תרגע וכתוב סיפורי ילדים בזמנך הפנוי.

  • 7.

    שמעון פרס חתרן בלתי נלאה (ל''ת)

    מורשת רבין, 12/11/08 18:37

  • 6.

    אין כמוהו. חתרן בלתי נלאה.

    עלי-בבה, 12/11/08 18:36

    הוא חש שסופו של השמאל הקיצוני קרב בצעדי ענק, ומנסה להשאיר קרקע חרוכה לליכוד שיבוא אחריו. איזה נבל. מפחיד שאלו האנשים שמנהלים את המדינה. פשוט מפחיד ומחריד.

  • 5.

    לארגן לפרס איזה קוקטייל עם סלב מחו''ל ולהזכיר לו שהוא בתפקיד יצוגי בלבד (ל''ת)

    לא רוצים לשמוע את'' היצוגי'' בעינינים רציניים!, 12/11/08 18:35

  • 4.

    שמעון פרס חתרן בלתי נלאה (ל''ת)

    מורשת רבין, 12/11/08 18:35

  • 3.

    חפש ת'חברים שלך טמבל (ל''ת)

    רפי, 12/11/08 18:35

    • לא מאמין שאנחנו חיים באותה מדינה

      לא מאמין, 12/11/08 20:41

      איפה הכבוד המינימלי למי שעשה יותר משאתה תעשה בכל הגילגולים שלך ושל החברים שלך לישראל ?

  • 2.

    מי נתן סמכות לנשיא לדבר פוליטיקה ?

    גיא, 12/11/08 18:30

    פשוט חוצפה

  • 1.

    בשם מי מדבר החתרן הבלתי נלאה פרס ???

    א.ב.ס.ט, 12/11/08 18:28

    הוא לא מסתפק באסונות שהביא על ישראל ??