• 112.

    צריך לסגור את גל''צ. לא ייאמן שאני משלם מס הכנסה בשביל אנטי ציונים.

    א.ב, 13/11/08 10:14

    מילא כל העתונות והתקשורת הפרטית היא שמאל קיצוני אנטי ישראלי פרו פלסטיני....
    אבל למה לעזאל משלם המיסים צריך לממן את רשות השידור וגל''צ שעושים הכל על מנת להחריב את מדינת היהודים......?????

    צריך להקים תנועה שתדאג לסגור את הארגונים האוטואנטישמים הנ''ל.

  • 111.

    אולמרט בורח מיו''ש בגלל ערבים ומגולן תמורת מעטפות

    @ בנצי - א @, 13/11/08 10:13

    בריחות לא שיפרו מצב בטחון ולא הביא שלום
    זה מה שלא הבינו בשמאל ועיתונאי חצר שלהם
    בהמשך לסיזון , אלטלינה , המטרה של שמאל הקאפואיסטי הפוסט ציוני
    רק מלחמה ביהודים במסווה של ציונות

  • 110.

    החזון היחידי של אולמרט זה חנינה מטעם הנשיא... (ל''ת)

    י, 13/11/08 09:55

  • 109.

    הצדקת קיומם-בהתנגדות לפשרות / משיחיות-סם החיים שלהם / פחדים-הדלק שלהם. (ל''ת)

    אינפנטיליות - כמחלה כרונית, 13/11/08 09:50

  • 108.

    האם העיתונאים יודעים בסתר ליבם שהם מחרטטים בלי בושה?

    קשקשן בגרוש, 13/11/08 09:45

    לא כל דעה אישית שלך (במקרה זה שמאלנית קיצונית) היא אמת שירדה משמים.

  • 107.

    תכלס, באמת תכלס, כל מה שהשמאל עושה (לא מדבר) זה כיף לערבים ומציף את (ל''ת)

    ישראל בדם של אלפי יהודים חפים מפשע. השמאל מפחיד!, 13/11/08 09:43

  • 106.

    גלי צה''ל בכסף שלי ושלך ושלכם מגדלת עשבים שוטים שהם ממש סרטן שהורס את (ל''ת)

    הדמוקרטיה והחופש של ישראל. וזה ממש כיף לערבים., 13/11/08 09:41

  • 105.

    מה? לימין אין שום פתרון? אני בשוק!!!!

    אלעד, 13/11/08 09:35

    רק ציבור מטומטם כמו של הימין לא יכול לראות את זה

  • 104.

    ''צדק'' מושג אימפרי או לא? (ל''ת)

    שאלה לעיתונאי האוויל, 13/11/08 09:33

  • 103.

    ילדון עם חצ'קונים אוכל כריות מגל''צ התחת של המדינה - לא לומדים (ל''ת)

    כשהחזון שלך יתגשם את תשב בתאי גאזים -, 13/11/08 09:22

  • 102.

    אולמרט פרגמאטי?

    משה כ., 13/11/08 08:47

    מה שמדהים שלא משנה מה קורה במציאות העיתונאים לא זזים מילימטר בדעתם. עשר השנים האחרונות הוכיחו מעל לכל ספק שהיחיד שפרגמאטי ומבין על מה הוא מדבר זה דווקא בני בגין ''ההזוי'' ואילו חבורת האופרטוניסטים שמוכרת לכולנו תקוות בשקל כדי להישאר בשלטון יודעת יפה מאד שלא יהיה שום הסדר מכל סוג שהוא. אבל תקווה נמכרת טוב, לא?

  • 101.

    הם לא גילו את האור

    הג'וקר, 13/11/08 08:45

    הם גילו את נראים חדרי חקירות מבפנים
    ומנסים להיות אתרוגים

    אנחנו לא צריכים להגיע לפשרה
    אנחנו צריכים לעשות חילופי אוכלוסיה כמו ביוון, שזיכו את הוגה התוכנית בפרס נובל לשלום

    (מי שמציע את זה בארץ מיד מותקף כימין קיצוני -משיחי)

  • 100.

    נמאס להתנצל- שמאלני

    אודי, 13/11/08 08:45

    אלפי האזרחים לא נהרגו בגלל אוסלו אלא בגלל הכיבוש. אם ב67 היינו מחזירים את השטחים מצבנו היה הרבה יותר טוב.
    ומה זה ארץ ישראל השלמה שאתם מדברים עליה? תודיעו מתי מתוכננת הפלישה לירדן?
    הערבים רוצים אותנו בים? איפה הייתם שמים אותם אם יכולתם??
    אני מציאותי, אני יודע שניסינו וקיבלנו סטירה לפרצוף אבל מה נעשה, נפסיק לנסות.
    אם הייתי שומע ימניים אומרים ''הלוואי שהיה שלום אבל אי אפשר'' הייתי מקבל את זה. כשאני שומע ימניים ששים למלחמה אני כועס.
    עדיף 'יורים ובוכים' מ'יורים וצוחקים'

    • נהרגו בגלל הכיבוש????

      הגורם האנושי, 13/11/08 09:42

      ומה עם כל ההרוגים מלפני הכיבוש? ומה עם כל ההרוגים מלפני קום המדינה? ומה עם כל הפוגרומים והרציחות מלפני תחילת התנועה הציונית בעולם? מה עם כל אלו שנרצחו על ידי נביאם ארור מוחמד? ועל מה ולמה הם קוראים'' חייבר חייבר יא יהוד ג'ייש מוחמד סאופה יעוד? (בתרגום: חייבר חייבר יא יהודים צבא מוחמד עוד יחזור) שמעת על קרב חייבר שמאלן יקר שלי? קראת את החדית כדי להבין למה הם מתכוונים במילה הודנה? איזה כיף להיות נאור ולהאשים את היהודים נכון שמאלן שלי? יש בארץ ישראל מלחמה בין היהודים לערבים, מענין באיזה צד בחרת!!!

    • עיניים להם ולא יראו....

      יאיר ל, 13/11/08 09:44

      המוח האנליטי של השמאל בעזרת מחקר בהנדסה גנטית המציא תהליך מופלא שהופך רב מחבלים ליונת שלום. במסגרת התהליך שיחרר השמאל מחבלים מהכלא וחימש אותם. כמובן שהשמאל אינו אחראי לקורבנות השלום שקצרו אותם מחבלים כי הרי ברור שהשמאל השפוי אינו אחראי למעשיו ( כפי שגם קרה במלחמת לבנון השנייה, כפי שקורה בעוטף עזה לאחר ההתנתקות המופלאה וכפי שהשמאל מבקש שיקרה סביב הכינרת וביו''ש ).

    • אתה רוצה לדבר על היסטוריה??

      אודי, 13/11/08 15:21

      לא שכחתי מההרוגים לפני אבל בניגוד אליך אני גם יודע שפעם, אחרי גירוש ספרד, ברחנו מהנוצרים למרוקו ולתוניס
      ואם אתה לא מבין את הטיעון שלי אסביר:
      יש מלחמה בינינו לבין הערבים, הדרך לפתור אותה היא לא בזה שנחזיק תחת שליטתנו מיליוני ערבים. אז יש לך 2 אופציות:
      א. לגרש/להרוג את כולם
      ב. להיפרד (לצערי זה לא יהיה כידידים)
      אני לא אהיה חלק מאופציה א'- ואם זה עושה ממני פחדן, או בוגד אז זה נראה לי עדיף מרוצח
      אני בחרתי בצד של היהודים- אני מקווה שאתה גם תבחר בו ולא בצד של ארץ ישראל השלמה כי אלו שני דברים סותרים

  • 99.

    עוד שמאלני קשקשן...

    נמאס לנו כבר ממך ומכל החברים שלך!, 13/11/08 08:40

    עיתונאי חצר של אולמרט ושל מפלגת ''קדימה'' - שיותר שמאלנים אפילו ממרץ... אתה מבייש את המקצוע שלך.

  • 98.

    קשקשן עיתונאי חצר

    נתן, 13/11/08 08:13

    החזון היחיד של אולמרט זה מעטפות שלמונים ומספיק לאתרג פושעים.

  • 97.

    פרגמטיזם דוקא לא בשמאל

    דוד, 13/11/08 07:53

    שטחים תמורת שלום אינה תכנית פעולה ריאליסטית. כל עוד אתה מדבר על בטחון של רצועת החוף, ולא על הצדק שבנוכחותך פה בארץ הזאת - אינך יכול להביא לא שלום ולא בטחון, כי אין בסיס של צדק בעמדתך.
    לכן השמאלנים אינם צודקים מבחינה מוסרית.

    והעובדות - מאז אוסלו ועד היום - מראות שתפיסת השמאל כשלה פעם אחר פעם! ובגלל הדבקות הפנאטית המשיחית של השמאל בחלום שטחים תמורת שלום נהרגו עד היום (מאז אוסלו) אלפי בני אדם, יהודים וערבים.

    אז מי שאיננו פרגמטי הם השמאל.

  • 96.

    כשיבוא הסכם שלום ? ? ?

    דוד, 13/11/08 07:18

    .....ליוזמת ז'נבה, שהציגה מתווה של הסדר קבע המקובל על אישים פוליטיים, ישראלים ופלסטינים.... סוף ציטוט
    איפה אתה חי כותב נכבד ? בטח שלא בעוטף עזה .דע לך וכל שאר רודפי שלום ''מדומה'', שכל עוד אתם לא יכולים להבטיח שמה שיקרה במדינת תל-אביב לא יהיה זהה למה שקורה בעוטף עזה (אחרי הסכם שלום כמובן- מה זאת אומרת , זה ברור מאליו). אז מילא איכות החיים שלך/שלכם. אבל מה עם שאר תושבי המדינה , הם רוצים לחיות , לא להיות ''קורבנות שלום'' מבית מדרשם של רבין / פרס /ביילין ושאר אמוני שלום (מטעם עצמם כמובן)

  • 95.

    האם אתה יודע שאולמרט חשוד בפלילים (ל''ת)

    שמעון הצדיק, 13/11/08 06:14

  • 94.

    סמולאן זה מחלה ממארת ?חשוכת מרפא?

    אליאב, 13/11/08 04:31

    חולה איידס עבר השתלת מח עצם ונירפא מהמחלה..חשבתי שאולי אנשי קדימה יעברו גם השתלת מח עצם .וכך יתרפאו מהמחלה הנוראה הזאת ..סמולאניות..בחיי מחלה קשה מאוד..

    • אתה מתכוון רק השתלת מוח... רצוי מתורם ימני. (ל''ת)

      מוכן לתרום., 13/11/08 08:18

  • 93.

    האם אתה מודע לכך כי אתה טועה לחלוטין ואולמרט הוא הטועה עמך? (ל''ת)

    הצועד בסנדליו, 13/11/08 04:19

  • 92.

    השמאל מורגל לרכב על עם ישראל-הם חושבים כי הערבים יכנעו לגחמתם.. (ל''ת)

    לא יכולים להתמודד עם מצב מורכב משחור לבן, 13/11/08 02:57

  • 91.

    השמאל מתעלם מעובדה אחת פשוטה

    רועי, 13/11/08 01:46

    הפלסטינים רוצים לשלוט בכל ארץ ישראל.

  • 90.

    במקום מאסר, הופכים בחזונם להיות פעילי שלום (ל''ת)

    חזון הגנבים, 13/11/08 01:29

  • 89.

    למה כל האמיצים מימין פוזלים שמאלה, כאשר הם נתפסו בפלילים. (ל''ת)

    שרון ואולמרט העבריינים פוזלים לכוון העליון..., 13/11/08 01:23

  • 88.

    מצטער, נדב איל הוא לא סמכות בעיני לקבוע מי צודק

    אלף, 13/11/08 01:06

    בין אם הוא נחשב עיתונאי, ובין אם פרשן, תפקידו איננו לקבוע מי צודק בדעותיו הפוליטיות. את זה הוא יכול לעשות בשיחות סלון, ושם יהיה אפשר גם להתווכח איתו. ךלא הוגן לנצל את הבמה שניתנה לו מעל דפי העיתון/אתר לתעמולה.

  • 87.

    האם אתה יודע בפנים שהערבים באמת רוצים אותנו בים ? (ל''ת)

    יוסי, 13/11/08 00:08

    • אם הייתה לומד תורה היית יודע כי הם יודעים שלא יהיה שלום (ל''ת)

      זה נובע מרישעות הערב רב שמוכן למות והעיקר להרוס..., 13/11/08 02:55

  • 86.

    שלום אסון - היידה / ביבי משיח - היידה / הערבים מפלצות - היידה היידה.. (ל''ת)

    זה הליכוד !, 12/11/08 23:44

  • 85.

    לימין אין דרך... רק פחדים... והזיות משיחיות... והתעלמות ממציאות.... (ל''ת)

    יש מפלצת בארון וסופרמן יכניע אותה... אינפנטילים, 12/11/08 23:41

    • ולשמאל בעיקר לרבין פרס ביילין רמון וציפי יש תכניות שכל משמעותן זה עוד (ל''ת)

      ועוד דם של יהודים חפים מפשע שמציף את ישראל כל הזמן, 13/11/08 09:42

  • 84.

    נדב איל ,כוכב חדש?

    גבי, 12/11/08 23:03

    מאיפה בא אלינו הכוכב הזה?

    כל עוד יישמעו הקולות של ''ויתורים כואבים'' ו''ויתור על ריבונות'' ו''חזרת פליטים סמלית''
    אז יש סיכויי (חלילה)שנצטרך לעמוד בניסיון הזה.

    אין בארץ ולו הימני הכי קיצוני שאינו שואף לשלום .

    הבעיה היא שהקיצוניים שלנו מקדימה ,העבודה ומרץ,התעייפו מלהיות יצירתיים,ומחפשים את הפיתרון הקל ביותר(עבורם), ל-ו-ו-ת-ר (וגם לבתר),

    שלום עושים אך ורק ןאך ורק תמורת שלום.

    אחר''כ אפשר לדבר על תנאים ועל הסכמים וכו.

    אבל בשביל להשלים, צריכים קודם להפסיק לריב.

  • 83.

    נדב איל ,כוכב חדש?

    גבי, 12/11/08 23:01

    מאיפה בא אלינו הכוכב הזה?

    כל עוד יישמעו הקולות של ''ויתורים כואבים'' ו''ויתור על ריבונות'' ו''חזרת פליטים סמלית''
    אז יש סיכויי (חלילה)שנצטרך לעמוד בניסיון הזה.

    אין בארץ ולו הימני הכי קיצוני שאינו שואף לשלום .

    הבעיה היא שהקיצוניים שלנו מקדימה ,העבודה ומרץ,התעייפו מלהיות יצירתיים,ומחפשים את הפיתרון הקל ביותר(עבורם), ל-ו-ו-ת-ר (וגם לבתר),

    שלום עושים אך ורק ןאך ורק תמורת שלום.

    אחר''כ אפשר לדבר על תנאים ועל הסכמים וכו.

    אבל בשביל להשלים, צריכים קודם להפסיק לריב.

  • 82.

    ''שינה דעתו האידיאולוגית ב-180 מעלות'' - זנות פוליטית

    איליה, 12/11/08 22:47

    תופעה מוכרת ומתפשטת כמו מגיפה בין נבחרי העם.

  • 81.

    ליכוד או קדימה, אתם תגמרו כמו הלבנים בזימבבווה או הצרפתים באלג'יר.

    האוסטרלי, 12/11/08 22:47

    הערבים לעולם לא יקבלו אתכם במזרח התיכון, לא בגלל שאתם ''כובשים'' או בגלל שאתם יהודים, אלא בגלל שאתם נפשים כשליחי הציויליזציה המערבית.
    הם ימשיכו למרר את חייכם עד שאתם, או ילדיכם, יתייאשו ויעזבו. הנותרים לא יוכלו להתמודד מול מיליוני ערבים, וינוסו על נפשם. אני הגעתי למסקנה הזו כבר מזמן.

  • 80.

    קשה קשה להבין את הערב רב הנאור..כמו תינוקות-שלום עכשיוווווווווו (ל''ת)

    המדינה לא היתה קמה עם תפישה ילדותית כזו, 12/11/08 22:42

  • 79.

    זה שהוא משנה את דעתו הפוליטית כדי לא לשבת בכלא זה לא כבוד גדול (ל''ת)

    אוריאל, 12/11/08 22:14

  • 78.

    והאלים. אינך מחדש בכך דבר. להצטרף לרוב האדיר זה גם מתגמל אישית

    תמיד 'שפוי' שהמיעוט שחייו בסיכון יוותר לרוב האדיר, 12/11/08 22:09

    כפי שהבין למשל אולמרט. אגב, הוויתור לא עוצר באדום, ואין ספק שמדובר במדינת כל אזרחיה/לאומיה כוויתור 'שפוי' אמיתי לעת עתה, והוויתור 'השפוי' הבא הוא מדינה ערבית במקום מדינת כל אזרחיה במקום מדינת ישראל. במיוחד 'השפיות' תקפה כיום כשהתקשורת עושה הכל על מנת להחליש את המיעוט שחייו בסיכון, ולחזק את הרוב האדיר, בכלל זה התקשורת עושה הכל לחיזוק ארגוני הטרור - לצרכי 'סנסציה' וצהובונות המניעים אותה ממהותה, ומנהיג כיום חש צורך 'אותינטי' בל יסורב להתנהל בדיוק לפי התקשורת.

  • 77.

    חזון? בקרוב ישרטט שירטוטוים באגף האיקסים (ל''ת)

    טבלאות יאוש, 12/11/08 20:29

  • 76.

    איזה חזון?אוסלו 2 ?התנתקות 2 ?מה אתם דפוקים?באיזה סרט

    א.מ, 12/11/08 19:34

    אתם?

  • 75.

    מדהים איך השמאל מוביל לאסון

    נעם, 12/11/08 19:29

    אחרי אבון, ועדין התקשורת תומכת בו!!

  • 74.

    משהו טוב עובר על הליכוד

    הראל, 12/11/08 19:29

    ואני חולק עליך בעניין זה: הליכוד מחדד עמדותיו וחוזר למסורת האמיתית של שמירה על גבולות הלאום, מתוך הכרה, שהניסווים לא צלחו. וטוב שנתניהו זוכה לגיבוי מימין, אחרת הוא עלול לזלוג למרכז כדי להציל את מה שאפשר. במובן הזה, אולמרט האומלל דוקא מוכיח כמה רעה יכול להיות ההתרחקות מהאידאולוגיה שלך. לנו זה לא יקרה יותר.

  • 73.

    צודק בעל המאמר

    דתי נטו, 12/11/08 18:48

    ב''ה
    לא בכל, אך מסכים עימו בענין ההארה שירדה על בגין וכו' ובעניין הפרגמטיות של בכירי הליכוד ועסקניו (לרבות גדעון סער ותואמיו).
    ההארה והפשרה ינחתו על ראש הממשלה הבא בין ששמו יהיה נתניהו,בגין,אפי איתם,בני אלון.
    הנוסחה היא:''תקצין לפני (הבחירות),תתפשר אחרי''.כך קרה למנחם בגין ושות' מהימין.
    כך יקרה!!! התערבנו??
    ערב טוב עם ישראל.

  • 72.

    לפי התגובות אני רואה שהעם עדיין לא השתגע סופית (ל''ת)

    הרוב מבינים שהצעת אולמרט תוביל לאסון גדול, 12/11/08 18:27

  • 71.

    חזון של אולמרט לא נכון. הוא היה צריך להמשיךף''ובסוף (ל''ת)

    תתחיל שואה שנייה, 12/11/08 18:20

  • 70.

    לאור זה שתמכת באוסלו, בנסיגה מלבנון ובהתנתקות כנראה שאתה לא יודע כלום (ל''ת)

    גדי, 12/11/08 18:20

  • 69.

    עיתונאי החצר מוזמן לנהל את משא ומתן כבר היום מול חמא''ס חזבאללה ואירן.. (ל''ת)

    פריבלגיה של קשקשן, 12/11/08 18:15

  • 68.

    לא חשוב כלל מה דעתם של אנשי הליכוד.ממילא שום ערבי לא יוותר על''זכות השי

    שלמה, 12/11/08 18:11

    שום ערבי לא יוותר על ''זכות'' השיבה, ולא על מסירת העיר העתיקה עד הס''מ האחרון.
    הכותב, יחד עם חבריו השמאלנים, חי בחלום.

  • 67.

    אתה יוצא מנקודת הנחה שצריך הסכם ! עם איזה פלסטינים בדיוק ? (ל''ת)

    ישמעאל, 12/11/08 18:02

  • 66.

    התחרפנת נדב או שעברת לשמאל ההזוי

    יואל, 12/11/08 17:57

    אין פשוט אין עם מי לעשות הסכם!למה לפנטז על מסירת שטחים לחיות שלא מבינים את המשמעות של שלטון,דמוקרטיה, זכויות הפרט וכל הדברים שלשמם אנשים מקימים מדינות.הליכוד בא עם משנה ברורה-עדיף המצב הקיים על פני שלום מזויף שיתפוצץ בפנינו כשיש לערבים את כל הכלים האסטרטגיים להפיל אותנו. קודם שיוכיחו דור אחד או שנים שהם מסוגלים לחיות אתנו בשקט.

  • 65.

    אולמרט וחזון הם כמו לבני ועשיה,הירשזון ויושר, רמון ונאמנות, פרס ונצחון (ל''ת)

    רוחמה אברהם ושכל, הנגבי ונקיון כפיים, 12/11/08 17:44

    • ירושלים

      ירמי, 13/11/08 08:09

      100%

    • הטוקבקט החזק ביותר שקראתי עד היום! (ל''ת)

      א.ב, 13/11/08 10:02

  • 64.

    כל מעשי השמאל מפחידים כל כך. תמיד אחרי זה יהודים רבים נרצחים סתם. (ל''ת)

    מתי השמאל יפסיק? מתי זה יגמר?, 12/11/08 17:02

  • 63.

    האם זה טור של עיתונאי או של פוליטקאי ? (ל''ת)

    כן , והתקשורת ממש לא שמאלנית ..., 12/11/08 16:51

  • 62.

    נדב אייל אתה שחצן בלי כיסוי.

    בלו, 12/11/08 16:22

    כאילו, מהו האור? האם זה מה שאתה ושמאלניך גיליתם לפני שנים? אז תדע לך שאולמרט לא גילה את האור. הוא נשאב אל החושך. לחור השחור שקראתם לו תהליך השלום. את השטויות האלה שהוא מפזר עכשיו, היה יכול לבצע בעצמו בתחילת הקדנציה. אפילו היה לזה שם: ''התכנסות''. נו, למה הוא לא ביצע זאת אז?

  • 61.

    חזון אולמרט מסתכם בדולרים במעטפות (ל''ת)

    תמורת פטרודולרים יתן למוסלמים גם את תלאביב, 12/11/08 16:05

  • 60.

    האם השלום הוא מפלטו של הנבל? (ל''ת)

    אולמרט בסה''כ מנסה להציל את עורו ולא להיכנס לכלא, 12/11/08 15:35

  • 59.

    שתי מדינות למלחמה אחת!כנסו!!

    יוסי הגנן, 12/11/08 15:16

    בוא נגיד את האמת:הליכוד לא רוצה שלום ''דמה'' כי הליכוד לא חי בחלומות שווא כמו המערך ביבי אומר שהוא לא יסוג מירושלים כי הוא יודע שאף מנהיג פלסטיני לא יגיע להסכם סופי ע''י הבנה שירושלים היא עיר עברית ולא ערבית
    חוצמיזה לכל יפי הנפש מהמשמאל שמתרעמים על אי כיבוד הסכמים,בהצהרת בלפור התחיבה אנגליה שיבנה בית לאומי מהים ועד הירדן,זה שירדן כבשה ב48 את הגדה המערבית ומצרים את עזה זה רק מראה שלא סומכים על הערבים ושהתחיבות יש לקיים(התחיבות אנגליה)
    הפיתרון הכי טוב והיחיד הוא פינוי-פיצוי לפלסטינים וסקרים מראים ש80 אחוז מהם רוצים לקבל פיצויים ולעזוב

  • 58.

    צריך להיות ''אמיץ'' כדי להפוך להיות שמאלני....

    איזה טיעון חלול, 12/11/08 15:08

    או אולי צריך פתיחת תיק בפרקליטות כדי להפוך להיות שמאלני?

  • 57.

    שטויות במיץ. שנות ה-90 ותחילת ה-2000 הוכיחו רק עד כמה מסוכנת

    חזרה לקווי 67, 12/11/08 14:23

    אבל השמאל ממשיך להוליך את ישראל לתהום למרות שברור לכל בר דעת שאם ניסוג לקווי 67 אנחנו חורצים את גורלנו לשנים ארוכות של טרור ובסופן למלחמה על עצם קיומנו בתנאי פתיחה נוראיים.

  • 56.

    שמות עיתונאי ליבני בתקשורת

    דן מנו, 12/11/08 14:01

    רשימת העיתונאים שמבזה את התקשורת הישראלית את הרשימה מובילה כמובן כתבת החצר איילה חסון היא הגרועה ביותר ועוד ברשת ממלכתית! אחרי מגיע ממציא האתרוג העיתונאי הבזוי אמנון אברמובי''ץ גם האיש השפל מידיעות נחום ברנע שקיבל שוחד מאולמרט את פרס ישראל בהארץ בולטים צמד הלקקניםיוסי וורטר ויואל מרקוס , עופר שלח במעריב החלאה הזוחל בן כספית ,בן דרור ימיני ומיה בנגל יעל פז-מלמדבידיעות סימה קדמון והלקקן המחליא שמעון שיפר בערוץ 2 חוץ מאברמובי''ץ יש אתי אודי סגל,כרמלה מנשה,ומשפחת לפיד האב והבן האב ז''ל כמובן קיבל כשוחד את הנהלת יד ושם,ןלא נשכח את דני קושמרו שבראיון של 5 דקות קטע את בנימין נתניהו 4 פעמים! אילנה דיין שהוציאה את אולמרט נקי בתחקיר על בנק לאומי בערוץ 10 לונדון וקירשנבאום שמחרימים את נציגי הימין בתוכנית ואושרת קוטלר מלקקי הישבן חנן קריסטל ואריה גולן ברשת ב ענת דוידוב ,ויואב קרקובסקי אטילה שומפלבי Y NET ב עוד בחלאות אלוף בן,וגדי טאוב את מי שכחתי? ,הם בזיון לתקשורת הישראלית אך לא כולם רקובים צל''ש לעיתונאי הטוב במדינה יואב יצחק,

    • שאלה למס' 56

      אודי, 12/11/08 15:21

      ברורה לי דעתך / שיוכך הפוליטי אך
      האם - בכל זאת - אין שום כתב / פרשן ישראלי הגון וראוי בענייך ?

      האם הקריטריון למצוא חן בעניך הוא רק לכתוב מה שמוסכם עליך ?

    • מפחיד עד כמה שאתה צודק

      לי, 12/11/08 15:45

      כמעט לא נותר צדיק בסדום

      • סדום אלה בדיוק החרות שכופים עלינו מדינה דו לאומית שתהפוך למדינה ערבית

        סמול טוק, 12/11/08 17:26

        תוך 25-40 שנה

    • אתה באמת דפוק בשכל אה? צריכים לתבוע אותך על הוצאת דיבה...

      אדי, 12/11/08 16:54

      מה לעשות ועיתונאים הם בדרך כלל אנשים יותר אינטליגנטים ומשכילים בהשוואה לכל המוסתים בכיכרות שצועקים מוות ל.... והמבין יבין. מותר שלאדם תהיינה דעות ומותר להביע אותן.אני מניח שלא היית מזדעק אם המצב היה הפוך.

      • אתה תמיד שקרן כזה או אתה לא מבין מה קורה בארץ הזאת? (ל''ת)

        מצחיק ממך, 12/11/08 18:27

    • אתה צודק אבל למה לרדת לרמה כזאת? הם מלחכי פינכה ועיתונאי חצר

      ערן, 12/11/08 20:02

      הם שייכים לחונטה שאני ואתה לעולם לא נכנס בשעריה אבל למה לרדת לרמה כזו?תמשיך שוב ושוב להפיץ את דעותייך אבל אפשר גם בנועם.

  • 55.

    גם לימור לבנת יודעת את האמת...

    ריקי מרעננה, 12/11/08 13:53

    הצרה עם אולמרט שהוא מדבר כך עכשיו. אבל אני בטוחה שגם לימור לבנת יודעת בלב ליבה שבסוף הסיכוי היחיד הוא פשרה, בנושח אולמרט או לבני, או מה שפחות עדיף נסיגה חד צדדית בנוסח שרון...
    ולא רק לימור לבנת, גם גדעון סער לא נראה לי אטום, והוא באמת יודע איזה הסכם צפוי לנו. וגם זאביק בוים, שגם הוא בא מנחלת ז'בוטינסקי וסופו שידבר דברים נבונים ונכוחים כמו חבר הילדות שלו אהוד אולמרט. בסוף כולם מבינים, חבל רק שבאיחור.

    • מה מבינים?

      ארז, 12/11/08 14:40

      מבינים שאחרי 15 שנה של ''שלום'' ו''תהליך'' ופשרות ונסיגות ו-וויתורים, כל מה שקיבלנו זה רק דם ומוות וטרור? מבינים שאין בצד השני פרטנר אמיתי, שמעוניין בשלום ובדו-קיום, אלא רק אוייב, המחכה שנרים ידיים וניכנע? מה אתם לא מבינים?

    • למה להשמיץ ללא בסיס? (ל''ת)

      ריקי, תפסיקי, 12/11/08 19:02

  • 54.

    לא לתת לעובדות לבלבל אותנו

    Darth Mohl, 12/11/08 13:39

    אתרוג היה ואתרוג ישאר. כל ''האומץ'' כביכול לפנות לדרך שפשטה את הרגל בדם ואש ותמרות עשן הוא בסה''כ נסיון נואש לא להיכנס לכלא, עד כדי אימוץ דעות שלא היו לו, כי כל מה שמעניין אותו הוא עצמו. כל נסיגה כזו, וכל מדינה פלשתינית תהיה איום על המדינה ומתכון להרס ישראל. יש לאמר זאת שוב ושוב מול דברי ההבל של איל ושכמותו.

  • 53.

    הנחת היסוד של הכותב כמו של השמאל מוטעית לכן מסקנתם

    שפוי, 12/11/08 13:28

    והפתרונות המוצעים על פיה גרועים. הנחת היסוד כי אנחנו חייבים לפתור את בעיית הסכסוך עכשיו כבסיס לקיומנו ולקיום ילדנו מוטעית ואף לוקה ביומרנות . כדאי להודות שאנחנו בדורנו, לא מסוגלים להגיע לפתרון מאחר ואנחנו לא מוכנים עדיין לקורבן שכרוך בכך וחשוב יותר הצד השני אינו מוכן.לכן יש ''להקפיא מצב'', לדאוג לאינטרסים האחרים שלנו-כלכלה,חברה וכ''ו וזאת על מנת שלדור הבא יהיה בסיס איתן יותר להגיע לפתרון.מי יודע, אולי הם יהיו חכמים יותר מאיתנו.מדוע אנחנו מתיימרים לפתור את כל הבעיות ''למען ילדנו''כאשר את הבעיות שלנו איננו פותרים

  • 52.

    כ-2,000 יהודים חפים מפשע כולל ילדים וילדות שנרצחו בגלל אוסלו לא יכולים (ל''ת)

    לקחת חלק בדיון המטומטם והשמאלני וההוזי הזה., 12/11/08 13:19

    • אוף, די עם הטיעון החלול הזה

      המיואש מהגליל, 12/11/08 14:02

      הטרור בא בגלל הכיבוש והעובדה שישבנו עם הפלשתינים רק ב-1993 ולא ב-1970.
      שנית, אל תגזים. מספר ההרוגים הוא נורא ואיום, אבל לא מגיע לאלפיים. אתה מוזיל את זכר ההרוגים כאשר אתה מנפח מספרים.

      • אוף, הנרצחים הם אחרי 93, כי הפלסטינים לא רוצים שום שלום אלא את כל הארץ

        מיואשת גם ממך, 12/11/08 15:06

        כולל הגליל, כמובן, בעיקר כשיש בו רוב ערבי.

      • מה היה לפני 67 שהם הסתננו ורצחו בשטחי 48

        הריקשה של יוסי, 12/11/08 15:10

        מה היה לפני 67 מה לא ירו מגבולות הגדה המערבית???לא הסתננו?לא גנבו?וממשלת ירדן לא עשתה כלום רק תירצה תירוצים שהיא מטפלת באשמים
        הערבים תמיד ישנאו אותנו ותמיד ישתמשו בכוח כי זה האופי הלאומי שלהם הם הורגים אחד את השני גם

      • הטרור היה לפני קום המדינה. הוא היה גם לפני ה''כיבוש''...

        עלי-בבה, 12/11/08 15:30

        הוא אקטיווי עכשיו. והוא יהיה גם אם יסתיים ה''תהליך''. בין עם יסתיים בשלום או ב''שלום''. הטרור מכה בנו. הוא מכה בארצות ערב ודרום מזרח אסיה, וטורכיה, וארה''ב. והכי חשוב ועצוב? הוא מכה באירופה האהובה שלכם. נא להפסיק לרמות אותנו ואת עצמכם.

      • נכון היו 1,500 קורבנות ישירים של הסכמי אוסלו ולא 2000 אבל אתה מעז

        זעץ, 12/11/08 17:29

        מעז לכנות את זה טיעון חלול??? מנוול שכמוך בנטוסף לזה שאתה מופרע.

    • ואלפי נכים ואלפי משפחות הרוסות שחייהן אינן חיים ושברי אדם מסתובבים שם. (ל''ת)

      השמאל ימשיך להציף את ישראל בדם של יהודים חפים מפשע, 12/11/08 17:01

  • 51.

    הצעה מאתגרת ל-NRG וגם לעיתון מעריב.

    סמול טוק, 12/11/08 13:18

    התקשורת הישראלית נשלטת על ידי מרץ והשמאל שליטה מוחלטת.
    מי שמעוניין בעיתונות ציונית - אין לו בית.
    עיתוני המתנחלים הם מייצגים אנטי-ציונות ימינית.
    אז מה דעתכם לחדש תופעה שנעלמה כמעט לחלוטין בישראל, ולהפעיל אתר ציוני אמיתי שאיננו כולל כתבות אנט -ציוניות מימין ומשמאל, ומשאיר בחוץ את נציגי 2 הכיתות המיסטיות המופרעות: הימין המשיחי והשמאל הסהרורי?
    כל שעליכם לעשות הוא ללכת לארכיונים ולראות מה חשבו וכתבו כאן עד המהפך של 1977 ששיבש לחלוטין את כל הראיה.
    לדעתי גם המהדורה המודפסת תזכה לתפוצה גדולה בהרבה אם עתון מעריב יסלק משורותיו אנטי-ציונים מכל הסוגים.
    נסו - מה יש לכם להפסיד??

  • 50.

    מסמך ז'נבה.. המקובל על אישים פוליטיים, ישראלים ופלסטינים - מי בדיוק??

    סמול טוק, 12/11/08 13:09

    ראשי הטרור הערבי? ישראלים אנטי-ציונים שיזמו את מהלך אוסלו ו-1,500 הקורבנות שהוליד?
    האם NRG פוזל גם הוא להפוך לאתר אנטי-ציוני?

    • אתה באמת סמולטוק

      מיואש ממערב, 12/11/08 15:26

      הציונות האמיתית תמכה במדינה יהודית, לא דו-לאומית. בגלל מתנחלים כמוך המדינה תלך לאבדון. הימין לא בנה פה בית. השמאל השנוא שלך ייסד את המדינה. זה כואב והאמת

      • הציונות תמכה בבניין הארץ, לא בחורבנה

        ארז, 12/11/08 16:34

        מי שקורא להחריב יישובים יהודיים ולגרש מבתיהם 300000 (שלוש-מאות אלף!) יהודים אינו ציוני.

        • לא מדןבר ב-300,000 אבל מדובר ב-3 גושי התיישבות מרכזיים ופנוי התנחלויות

          סמול טוק, 13/11/08 08:22

          מבודדות לצורך הפרדה מירבית בין האוכלוסיות וזה אומר פחות מ-10% מהמתנחלים.
          אם יווצרו בעתיד ריחוק יותר תנאים להסכם אמיתי (סכוי קלוש) יהיה צורך לדבר על חולקה משופרת שמפרידה ככל האפשר ערבים מיהודים כולל כפרי המשולש ונחל עירון.

      • על מה אתה מדבר? ההתנגדות שלי זהה לימין ולשמאל האנטי-ציונים

        סמול טוק, 13/11/08 08:14

        אבל זה לא אומר שאני מוכן להעביר לחמאס ונסראללה שטחים בארץ ישראל.
        הפתרון הסביר היחיד כאן הוא להתנתק משטחים עתירי אוכלוסיה ערבית שתשוב להיות חלק מירדן - כאשר השליטה הבטחונית עד הירדן נשמרת בידי ישראל.
        כמוך אני רוצה כאן מדינה יהודית, אבל אין לי שום ענין בהסכמי שלום שאינם שווים את הנייר עליהם נחתמו.

  • 49.

    וב 48 לא כבשת? (ל''ת)

    מחמוד, 12/11/08 13:09

  • 48.

    אולמרט, ציפי, ברק, פרס ושאר השמאל - גורמים להשמדת ישראל

    דרור, 12/11/08 13:08

    אולמרט, ציפי, ברק, פרס ושאר השמאל - גורמים להשמדת ישראל.

    אין פתרון אחר חוץ מלגרש את הערבים מארץ ישראל למדינות ערב !

    • צודק. אין פתרון אחר וגם לא יהיה!! (ל''ת)

      יעקב, 12/11/08 14:58

  • 47.

    הוראות לראיון קבלה לגלי צה''ל

    יואל, 12/11/08 13:08

    תבוא עם שלט ''די לכיבוש'', לבש חולצה ''הכיבוש משחית''.
    על כל שאלה דקלם תשובה: ''הכיבוש לא מוסרי''.
    וציין כמובן שלפני 67 היה פה גן עדן!

  • 46.

    גלי צה''ל - מעוז השמאל הקיצוני (ל''ת)

    חיים, 12/11/08 13:01

  • 45.

    על קצה המזלג משיטות קדימה

    בובה על חוט, 12/11/08 12:45

    מתוך ראיון עם בעל חברת מדיה:
    ''בבחירות הקודמות השותף שלי היה בין האנשים שעשו את הפעילות המסיווית עבור מפלגת קדימה ברשת'', אומר נאמן. ''קדימה בהחלט עשתה פעילות נרחבת והצליחה לבנות מותג של מפלגה, שלא היה קיים קודם לכן, דרך האינטרנט. באותה מערכת בחירות הצליחו ליצור דיון ציבורי סביב המפלגה. אנשים חושבים שדברים כאלה נעשים בתמימות, אבל הם לא. כיום מועמד הוא סוג של סחורה בדיוק כמו מסכי מחשב. אני יודע לבוא למכור מוצר פוליטי וככה אנחנו מתייחסים לזה, כאילו פוליטיקה היא מוצר''.
    הבנתם, מכרו לנו את אולמרט כמו שמוכרים חולצה ועכשיו מוכרים לנו את לבני כאילו הייתה מכונת כביסה...
    בסוף כולם עושים את מה שארד ואדלר אומרים להם
    כנסו לקישור הבא:
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/806/555.html

  • 44.

    כאשר האמונה גוברת על העובדות

    יאיר ל, 12/11/08 12:45

    השמאל מאמין שהמזרח התיכון החדש בדרך, עראפאת הופך ליונה, בין לאדן ינגן בכינור ונאסאררלה ילווה אותו בנבל והאיטולות ימחאו כפיים, ואל תבלבלו אותם עם המציאות והעובדות. השמאל מסוגל להבין שלנצח גופנו יותקף ע''י וירוסים וחיידקים אבל אינו מסוגל להבין שלפחות בטווח הנראה לעין ימשך העימות באזורנו. שמאל אינו השקפה, שמאל הנו אמונה משיחית פאנאטית.

    • ביבי והימין יביאו למדינה דו לאומית!!!

      בני סבוראי, 12/11/08 13:10

      אם ביבי והליכוד יזכו בבחירות ולא יקדמו הסכם קבע מול הפלסטינים, אז מירב הסיכויים שלא יהיה יותר משמעות לרעיון שתי המדינות ולפרדה בינינו לבין הפלסטינים, ואז פחות תהיה פה מדינה אחת לשני עמים ורוב ערבי בכנסת. או שפשוט ישראל תתנגד בתוקף לתת לפלסטינים זכות הצבעה ואזרחות, ואז היא תתמודד עם חרם ונידוי קשה ביותר וחסר תקדים מצד כל כל כל מדינות העולם.

      • די להפחדות

        ארז, 12/11/08 13:49

        די להפחיד ולהלך אימים על הציבור. די גם לאשליות ולהזיות על ''שלום'' ועל ''דו קיום''. מה גורם לך בדיוק לחשוב שהצד השני (ה''פלסטינים'') מעוניינים במדינה משלהם ל-צ-ד מדינת ישראל, וביחסי שלום ודו-קיום בין שתי המדינות? מי שקורא להקמת מדינת טרור פלסטינית ביש''ע קורא לחורבן מדינת ישראל.

      • מותר וצריך להתנות אזרחות בשירות צבאי \\ לאומי

        יאיר ל, 12/11/08 14:03

        כיום, צעירים יהודיים חייבים לתרום 3 שנים למדינתם ולסכן את חייהם בעוד שאזרחים ערבים פטורים מחובה זו. זוהי הפלייה גזענית לשמה. מותר וצריך להתנות קבלת אזרחות ומתן זכות בחירה בשרות צבאי או לאומי. אלו שמתנגדים למדינה, יסרבו לשרת ולא יהיו זכאים לאזרחות.

      • בני, לא בטוח ששמת לב...

        עלי-בבה, 12/11/08 14:34

        אתה חי היום במדינה דו-לאומית. ישנם 18% ערבים אזרחים כאן. ומה קרה? נפלו השמיים? בעצם כן! השמיים החלו ליפול עלינו כשהמציאו את הנוסחה: ''שטחים תמורת ''שלום''''. ומאז אנחנו מתנהגים במין בולמוס ''שלום'' אובססיווי, תוך התעלמות מכל בעיה אחרת חוץ מעשיית ''שלום''. ואם אתה מעוניין לעשות מדינה ''נקייה מערבים'' אז אתה גזען. אם אתה רוצה לעשות מדינה ''נקיה מערבים'' ע''י חלוקת סלמי של שטח ריבוני שלך עצמך שנכבש כדין במלחמת הגנה קלאסית, אז סלח לי,... אתה גזען מטורף.

      • שטויות. מדינה דו-לאומית תהיה גם בגבולות 67

        יעקב נ, 12/11/08 15:03

        אם ישארו ערבים ממערב לירדן בגלל הריבוי הטבעי הגדול שלהם.ערביי ישראל מכפילים עצמם כן 22 שנים. צא וחשב מכך מה יהיה מספרם בעוד 50 שנים.
        לכן הפתרון הוא רק בהעברתם כרצון או בכח למדינות ערב.

      • קדימה תשאיר אותנו בכלל בלי מדינה (ל''ת)

        למדו קצת מהיסטוריה, 12/11/08 18:40

  • 43.

    הרי רק אתמול

    ירושלמי, 12/11/08 12:36

    אבו מאזן אמר לא להסכם אז אני לא מבין על מה אתה מדבר

    • אבו מאזן כל הזמן אומר רק ''כן להסכם''

      בני סבוראי, 12/11/08 13:07

      אם תקרא את ההתבטאויות של אבו מאזן בקרב הציבור שלו, הציבור הפלסטיני, תבין שאבו מאזן אומר רק ''כן'' להסכם קבע ולפתרון מציאותי של שתי מדינות.

      • אילו התבטאויות?

        ארז, 12/11/08 13:51

        כמו אתמול (''נמשיך בדרך עראפת וחבש ויאסין'')? הדבר היחידי שהופך את אבו מאזן ל''מתון'' היא העובדה שהוא דוגל בתורת השלבים לחיסולה של ישראל, בעוד החמאס קורא לחיסולה המיידי של ישראל.

      • חה חה גם ערפאת ''איש השלום האמיץ'' אמר ''כן להסכם''

        אלכס טוקבק, 12/11/08 14:24

        לא צריך להתייחס רק למה שהם אומרים. צריך לשפוט אותם לפי המעשים שלהם. האם הם מקיימים
        התחייבויות שהם לקחו על עצמם? לא ולא. לא אחרי אוסלו ולא הסכם וואי ולא מפת הדרכים. אני עדין מחכה שיפרקו את החמאס וגדודי אל-אקצא מנשקם.

      • בטח שאבו-מאזן מתבטא בערבית בקרב הקהל ''שלו''.

        עלי-בבה, 12/11/08 14:37

        ונכון, הוא מדבר. על ירושים, הפליטים, המים הכל. בעצם... הכל או לא כלום. אז אנא הפסיקו עם השקרים וההפחדות.

      • זה מר שהוא אומר לציבור שלו

        ירושלמי, 12/11/08 16:55

        בשבועות האחרונים השמיע יושב-ראש הרשות הפלשתינית אבו-מאזן, ה''פרטנר'' האהוב של אולמרט, התבטאויות קיצוניות אפילו בנושא הנמצא ב''קונסנזוס'' הישראלי: ויתור פלשתיני על זכות השיבה. ''גם ירושלים וגם זכות השיבה הן זכויות פלשתיניות. הפתרון שאליו הפלשתינים רוצים להגיע יהיה חייב לכלול את כל סוגיות הסדר הקבע ולא לדחות אף סוגייה משש הסוגיות העיקריות'', אמר אבו-מאזן רק בשבת שעברה בפגישה עם נשיא מצרים, חוסני מובארק, כשהוא מדגיש כי ''לא ניתן לקשור בין חלוקת ירושלים לבין הדרישה לוותר על זכות השיבה''. גם בביקור בביירות שבוע לפני-כן, ב-28 באוגוסט, הביקור שייזכר בעיקר בגלל פגישתו עם הרוצח סמיר קונטאר, הביע אבו-מאזן התנגדות ליישוב הפליטים בלבנון והדגיש את מחויבותו לזכות השיבה. ''לפליטים יש זכות לחזור לאדמתם בפלשתין'' – הכריז אבו-מאזן במסיבת עיתונאים משותפת עם שר החוץ הלבנוני פאוזי סלוח - ''על הפלשתינים לשוב למולדתם''.

        מי שחושב שמדובר בעמדות לצרכי מיקוח בלבד, ושאבו-מאזן ''לא באמת מתכוון'', כדאי שיזכור שהפלשתינים, כמו הערבים בכלל, לא משקרים לעם שלהם. כשאבו-מאזן אומר שלא יוותר לעולם על זכות השיבה, גם כשהוא יודע ששום שלטון ישראלי שפוי לא יקבל את הדרישה שמשמעותה היא חיסולה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, וכאשר מערכות החינוך וכלי התקשורת הפלשתינים ה''מתונים'' מחנכים שמדינת ישראל היא ''פלשתין'', סימן שהם מתכוונים בשיא הרצינות.

      • אבו מאזן שקרן ובעיקר רוצח של ילדים, רוצח שתכנן את טבח מינכן! לא פחות (ל''ת)

        ערבי מכחיש שואה שהוא לכן חלאת אדם הכי גרועה שיש., 12/11/08 17:00

  • 42.

    די נמאס מהכתבים השמאלנים בוגרי גל''צ. נדב אייל מבלבל את המוח בשטויות!!! (ל''ת)

    ששי, 12/11/08 12:33

    • עורו המתלהמים

      איטה מאילת, 12/11/08 13:48

      מה הקשר בין שירותו של נדב איל בגל''צ לבין האבחנה החדה שהוא מביא בדבריו? אכן חוץ מיצחק שמיר, שהפך את הפאסיביות לערך לאומי, כל ראש ממשלה הבין שצריך להגיע לפשרה. כל המגיבים כאן מקדשים את אתוס מצדה, שזוכה להוקרה גברית בליכוד, ישראל ביתנו וכו', אבל סופו התאבדות.זה מה שאתם רוצים?

      • מה קיבלנו בתמורה לכל הפשרות שלנו...

        ארז, 12/11/08 14:41

        מלבד טרור ודם ומוות?

      • איטה, חוץ מלחזור על ססמאות ריקות ניסית לבדוק...

        עלי-בבה, 12/11/08 14:42

        ...מה יש לאנשים אחרים מימין להגיד על הדרך שלכם? או אולי אנחנו הטפשים בימין ''לא ברמה האינטלקטואלית'' שלך? נמאס לנו מפעיית הכבשים שלכם. אינכם מבינים לא מדינאות ולא מדיניות. אינכם מבינים לא מה זה אינטרסים ארוכי תווך של עם ומדינה, כמו שאינכם יודעים את ההסטוריה של האזור. וכן אינכם מכבדים את תרבותו, אחרת מזמן פעיית הכבשים הייתה מתחלפת עם דברי טעם ותבונה. סעו כבר לאירופה האהובה שלכם ועזבו אותנו לנפשינו. אנא.

  • 41.

    בינתיים הימין צדק בכל תחזיותיו

    אבי, 12/11/08 12:30

    והשמאל ההזוי שהולך שבי אחרי מקסמי שוא (שחלקם נובע ממימון זר כמו של שלום עכשיו), רק מביא עלינו עם אותם פורשי ימין רסאמים,טרור ודם לתוככי מדינת ישראל.
    כל זה רק גבר מאז הסכמי אוסלו הארורים ואח''כ עם ההתנתקות.

    • בדיוק ההיפך: השמאל הזהיר וצדק

      המיואש מהגליל, 12/11/08 14:00

      אתה משכתב את ההסטוריה: השמאל הזהיר מאז 1967 שהשליטה בשטחים לא תוכל להאריך זמן, שנהפוך למדינת שב''כ, שכל משאבינו ייסחטו להתנחלויות, שכל התנחלות היא מכשול לשלום.
      ומה קרה? האינתפיאדה הראשונה הוכיחה שצדקנו.
      גם השנייה. שילמנו את מחיר הכיבוש בריבית דריבית. הטעות הנוראה של אוסלו היא בעיתוי. אילו אנשי המערך לא היו מתנהגים כליכודניקים, היינו יושבים עם הפלשתינים ב-1970, או מגיעים להסכם עם ירדן. אבל אתם רציתם שטחים, התנחלויות, כיבוש. וכשהכל התפוצץ בפניכם - האחריות היא כולה עליכם לא על השמאל.

      • הכל מתפוצץ - כי אנחנו מוותרים ונסוגים

        ארז, 12/11/08 16:36

        מתי החל הטרור המאסיבי? מיד אחרי חתימת הסכם אוסלו. לפני אוסלו, הטרור הפלסטינאי הסתכם בסכינאות. אחרי אוסלו דובר על חגורות נפץ ומטעני תופת למיניהם. הימין הזהיר שכל שטח שיימסר לפלסטינאים ייהפך לבסיס טרור - וצדק. אבל אתם העדפתם להתעלם, ולשמן את גלגלי ה''תהליך'' בדמם של ''קורבנות השלום'' (איזה מין שלום הוא זה שיש לו קורבנות???).

      • מיואש מהגליל, אתה יושב על אדמות של ערבים שגורשו ע''י רבין ובן גוריון. (ל''ת)

        אתה חי על רכוש ערבי מ-48 שכבשת ובזזת וגנבת מערבים., 12/11/08 16:59

  • 40.

    סליחה, התכוונתי ל-35 (ל''ת)

    יוגב, 12/11/08 12:25

  • 39.

    ל-32, אמנת ז'נבה היתה מעשה לא דמוקרטי

    יוגב, 12/11/08 12:23

    בלי להיכנס לתוכנה של אמנת ז'נבה, היא נולדה בחטא. היא נעשתה תוך עקיפת הממשל החוקי והלגיטימי בישראל, כשהיא נופלת לאמבוש המתוחכם של ערפאת, שהתברר ברגע החתימה עם מברק התמיכה המפתיע מערפאת (ש''התנגד'' כביכול להסכם), ועם הזובור הפומבי המביך, כאשר חותמיו הפלסטיניים של ההסכם עשו עליהום על הישראלים תוך ניצול הבמה לתעמולה אנטי ישראלית.

  • 38.

    יש לי שאלה לשמאלנים,אני שואל באמת! חשבתם מה יקרה אחרי שנחזיר את השטחים

    שמלאני אבל שפוי וציוני!, 12/11/08 12:21

    ערבי ישראל:לאחר הקמת מדינה פלשתינאית אלה ישארו הערבים הכי ''דפוקים'' במזרח התיכון,הלאומנות תגבר הדו קיום ישבר הדרישה
    לעצמאות לא תאחר להגיע,חיינו שכבר עכשיו(מי שגר בגליל יודע על מה אני מדבר) בלתי נסבלים
    יהפכו לבלתי אפשריים

    רמת הגולן:אסד יישב מיליוני סורים ברמת הגולן,הרמה היפה תתמלא בבתים לא גמורים,מסגדים רועשים ונחלי ביוב שיזרמו לכנרת,למעשה לא יהיה מקום בארץ שלא ישמע בוהמואזין!!!

    הגדה:אירן וחמאס ישתלטו על הגדה ויהיו מרחק טווח רובה מבירתינו

    הר הבית:הפלשתינאים יעשו כל מאמץ להשמיד כל זכר מהתרבות המפוארת שלנו,תוך 100 שנה אף אחד לא יזכור ששם היה בית מקדשינו

    עזה:אפילו שמאלן הזוי ישראלי יודע שזו הייתה טעות לסגת חד צדדית

    אז מה עושים? חלוקה מחדש של ארץ ישראל ללא טרנספר אלא בעזרת הגבלות על תחומי ההתישבות,ייאסר על ערביי ישראל לבנות בתחומי ישראל ומאידך יאסר על המתנחלים להמשיך ולבנות בייהודה ושומרון

    תוך 3 דורות תתבצע הלכה למעשה חלוקה מחדש של ארץ ישראל,כאשר ירדן תדרש לתת את חלקה לפלשתינאים.

    אין פתרון אחר! מי שטוען אחרת אינו מציאותי!
    הפוגרום של ערביי עכו ביהודים מוכיח שאין דו קיום ולא יכול להיות עם דת מיסיונרית.

    • תיקון קל - מדובר על יהודה ושומרון שהיא מולדתו הנצחית של העם היהודי. (ל''ת)

      זה ''שטחים'' למי שאינו יהודי או נדלניסט כמו אולמרט., 12/11/08 13:20

    • מחשכי הפחד מטשטשים את דעתך

      איטה מאילת, 12/11/08 13:50

      חוץ מיצחק שמיר, שהפך את הפאסיביות לערך לאומי, כל ראש ממשלה הבין שצריך להגיע לפשרה. כל המגיבים כאן מקדשים את אתוס מצדה, שזוכה להוקרה גברית בליכוד, ישראל ביתנו וכו', אבל סופו התאבדות.זה מה שאתם רוצים?

      • חוץ מסיסמאות נבובות יש לך מה לתרום לדיון? (ל''ת)

        ארז, 12/11/08 16:04

      • איטה, יצחק שמיר היה ההפך מפאסיבי. הוא איש רב פעלים שיזם ובנה והקים (ל''ת)

        ודחף להקמת 50 יישובים ביש''ע אבל שמאלנית ולכן משקרת, 12/11/08 16:57

  • 37.

    האם כל אנשי השמאל כולל נדב איל יודעים שבני בגין צודק?

    מוטי, 12/11/08 12:20

    אתה ממשיך בהתנשאות שמאלנית טיפוסית שגורסת שכל האמת נמצא אצלה..

    מה הליכוד חושב על מו''מ? התשובה היא שהוא חושב שמו''מ זה דבר טוב רק כאשר הוא מוביל למציאות טובה יותר, אבל ברגע שמו''מ מוביל ליותר 1500 הרוגים לאוטובוסים מתפוצצים ופיגועים במסעדות ובאמצעות טרקטורים הליכוד מעדיף לדאוג לבטחון.

    מנין לך שחזרה לגבולות 67 יובליו אותנו למציאות טובה יותר? הרי בנתיים מאז אוסלו וההתנתקות ויתרנו על כ''כ הרבה חבלי ארץ, ומה קיבלנו ? הברחות לעזה וחימוש החמאס.

    די כבר עם הסיסמאות!!

  • 36.

    ל-34. אם את באמת רוצה לשמוע ופתוחה לשמוע אז הנה התשובה באמת וללא משחק

    תשובה כנה, צודקת, נכונה ולא משחק מילים., 12/11/08 12:05

    1. האם את מאמינה שארץ ישראל של היהודים? באמת מאמינה? זה חלק מההוויה שלך? מהתודעה שלך? לא מן הפה לחוץ. לא סיסמא?
    בלי קשר אם את דתיה, חילונית, חרדית, שמאלנית, מתנחלת או סתם בן אדם כמוני.

    2. אם כן אז הפתרון הוא אחת משתיים:

    א. הפתרון הוא שאין פתרון.כי זו ההחלטה הערבית! לא נתון לשיקול שלנו כלל. כך הם החליטוכחלק מרצונם הבסיסי להשמיד אותנו.

    ב. הפתרון הוא לעזור לערבים להגר מפה. לא לשלם מיליארדים הוצאות על טירוף אוסלו (גדר הפרדה, אין סוף צבא, שומר בכל פינה ומסעדה מיליוני ימי מילואים וטיסות וכו').

    כל השאר זה שקר שמציף את ישראל בדם של יהודים חפים מפשע כולל ילדים וילדות בכל רחוב ופינה מאז הזיות אוסלו האיומות של רבין ופרס. את רוצה שזה יימשך? עוד?

    • ל-36, חלום באספמיא

      אלפר, 12/11/08 12:38

      למעט בודדים, לעולם לא תצליח לשכנע מאסה רצינית של פלסטינים לעזוב ולהגר, שהרי זהו עצם העניין - רצונם להישאר כדי לחסל אותנו.

      • ממש לא. כל הסקרים של ארגונים פלסטינים בתוכם הם מראים כי 60% עד 80% (ל''ת)

        רוצים להגר מפה. למי שיש כסף כבר עשה זאת מזמן מזמן., 12/11/08 13:22

      • יש דרכים לשכנע

        ארז, 12/11/08 13:52

        שיטת המקל והגזר - להציע להם גזר בדמות מענק הגירה נדיב מחד, ומאידך פשוט למרר להם את החיים כדי שיעזבו.

    • ללא

      מישהי, 12/11/08 12:57

      ב- זה לא פתרון. אפילו שהם ירצו ויסכימו ללכת, מי יסכים לקבל אותם? זו אוכלוסיה נחשלת. בקיצור הפתרון הוא שאין פתרון ואנחנו נדנים לחיות בסבל לנצח. תוך כדי הם נהיים רוב דמוגרפיו ואנחנו החזקים כלכלית-בטחונית

      • את לא מבינה. פשוט לא מבינה. העולם רעב לידים עובדות. מיליוני בערבים

        שמציפים את אירופה פותרים את כל בעיות העבודות שם!!!, 12/11/08 13:23

        מגיעים לשם ערבים שלא יודעים לקרוא ולכתוב. ואירופה חייבת אותם לתחזק ולתפעל את כל היבשת. כך קנדה ועוד ועוד.
        למה את ממציאה פלסף בלי להבין כלום?
        את כל כך שונאת את זהותך היהודית ואת צידקת הדרך של עמך שאת ממציאה שטויות איומות.

        • מה גם שאם כל משפחה תהגר לשם עם 100,000$ למשפחה הם ייתקבלו בזרועות (ל''ת)

          פתוחות ורצון רב., 12/11/08 14:14

      • מי יסכים לקבל אותם?

        ארז, 12/11/08 13:53

        ומדוע זו בעיה שלנו? שילכו ויחפשו את מקומם במקום אחר.

        • ארז, אני בטוח שגם אם יהיה מי שיסכים לקבל אותם, אתה תלך לשם ותפריע וממש (ל''ת)

          תשכנע אותם לא ללכת לשם אלא להשאר פה. אתה ערבי ?, 12/11/08 16:58

      • אני לא מבין

        ירושלמי, 12/11/08 14:19

        ענו לך תשובות ברורות מדויקות נכונות אם את לא מקבלת אותם סבבה תמשיכי בשלך תחפשי את פתרונות השלום של אוסלו רק תסתכלי על 15 השנים האחרונות על כל האזהרות מימין שכולם התגשמו.
        תאמיני לי אני הייתי בדיוק כמוך (הורי עדיין חיים באשליה מי ייתן ויתפכחו מהר הכי קשה זה להתווכח עם אימא שלי לצערי דמויית פז מלמד)
        תמכתי בהסכמים לגלגתי על הימנים מי ייתן וזה יקרה גם לך למרות שאני לא מאמין כי חסר לך את אלמנט ההבנה וההגיון.

  • 35.

    אכן, גם הימין מכיר בכך שאם יהיה הסכם, הוא ידמה להסכם ז'נבה

    דביר בכר, 12/11/08 11:57

    השיח האסטרטגי בישראל ובאזור מתרכז כיום במהלך ההסכמי מול הפלסטינים, ולא על ההינתקות החד-צדדית ועל גדר ההפרדה שיזמה ממשלת ישראל. הנחות היסוד של המו''מ ופרטיו עומדים במוקד מימוש החזון הציוני, השואף לחזק את ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. בסופו של יום לא יהיה מנוס מהתמודדות עם סוגיות היסוד שכן בלעדיהן לא ייכון הסדר ישראלי-פלסטיני. סוגיית הנסיגה החד-צדדית ירדה מהפרק, שכן היא נוגעת בחלק מסוגיות הליבה של הסכסוך (פליטים, ירושלים, התנחלויות, גבולות), אך לא נותנת להן מענה.
    הסכם ז'נבה הציג יוזמה כוללת להסדר קבע ומתחילתו נמתחה עליו ביקורת מכיוונים שונים ולא בכדי, שהרי לצד ההישגים יש בהסכם ז'נבה ויתורים קשים. זאת ועוד, עד חתימת המסמך, ב-13 באוקטובר 2003 בירדן, לא עמד לדיון ציבורי דגם של הסדר קבע מפורט הכולל מפה. השיחות הרשמיות הסתיימו כידוע בלא כלום והשיחות במסלול השני (Track Two) לא הניבו בעבר מסמך בהיקף דומה.
    על הסכם ז'נבה חתמו למעלה מעשרים איש בכל צד. החתימה יצרה מחויבות אישית של קבוצה גדולה ונכבדה שבצד הפלסטיני נמנים אתה שרים ותת-שרים, חברי המועצה המחוקקת מטעם הפת''ח, פקידים בכירים ואקדמאים. ממלאי התפקידים הרשמיים אמנם הצהירו שהם חותמים על ההסכם כאנשים פרטיים, אולם ללא הרשאה עקיפה של ראשי הממשל הפלסטיני הם לא היו יכולים לעשות צעד כה דרמטי, ואפילו לא לנהל משא ומתן. בצד הישראלי חתמו על ההסכם חברי כנסת מהאופוזיציה, סופרים, אנשי ביטחון במילואים, אנשי כלכלה ואקדמאים.

  • 34.

    יש לי שאלה לימניים, אני שואלת באמת

    מישהי, 12/11/08 11:54

    מה הפתרון??? אם לא 2 מדינות והפרדה מוחלטת מה כן? ''לסלק'' את כל הערבים?- זה לא באמת אפשרי....

    • מה הפתרון להתחממות כדור הארץ?

      מישהו, 12/11/08 12:07

      חלק מתהליך ההתבגרות הוא ההבנה, שלא לכל בעיה יש פתרון.

      לדבוק בפתרון גרוע (וגם בלתי-ישים ובלתי-אפשרי כשלעצמו, שאינו מקובל על הצד השני, אבל נניח לזה כרגע), שבמשך 15 שנה הניב רק דם, אלפי הרוגים, עשרות מיליארדים מבוזבזים על ''מיגון'' ו''אבטחה'', כשהצידוק היחיד הוא ''מה האלטרטיבה'' - זו אינפנטיליות ומגה טיפשות.

      אין כרגע פתרון ואין אלטרנטיבה. לא הכל בידינו ולא הכל תלוי רק בנו.

      בשלב זה, נותר רק לנהל את הסכסוך, להחזיק מעמד, להשתדל לחטוף כמה שפחות ולהחטיף בחזרה מספיק חזק.
      זה הכל.
      פעם אולי ייווצרו אפשרויות חדשות וייפתחו אופקים חדשים, ואולי גם לא.

      תתבגרו.

    • ניסוי וטעיה

      סתם אחד, 12/11/08 12:08

      לא חייבים לסלק

      אפשר ''לגרום'' להם לעזוב ואף לעזור להם להשתכן בירדן

      2 מדינות לשני העמים

      בהחלט

      נמאס כבר מניסויים בבנ''א שעושים כאן מאז אוסלו
      ועוד מאיימים עלינו שזו הדרך ואין בלתה

      קצת חזון ומאמץ וזה אפשרי בהחלט

      גם ערבים יקבלו את זה

    • תקראי את תגובה 20. זה לא ימין או שמאל זו מציאות

      אורי, 12/11/08 12:21

      זו גישה שאין בה שנאה של הערבים, אלא קבלה מציאותית של האיזור בו אנחנו חיים.

    • יש שתי גישות לשאלה זו בימין

      יונתן, 12/11/08 12:29

      א.הולכים על חלוקת הארץ אבל בזהירות ולא בנדיבות אין שום טעם ויכולת לתת הכל.

      בגישה זו(ימין מרכז) השלום נבנה מלמטה למעלה כלומר מתחיל ביצירת התנאים בשטח ע''י שיכוך הסכסוך ושיפור תנאי החיים הפלסטיניים תו''כ הפעלת יד קשה למיגור הטרור,בתקווה שבעתיד אפשר יהיה להגיע גם להסכמה פורמלית.

      ב.אין אמון בערבים,לא נקים מדינה ערבית שתהיה קרש קפיצה להשמדת ישראל,אין כאן פתרון האומר מה לעשות אלא מה יש למנוע.

      בכל מקרה,הגישה הטוענת שיש לחתום על הסכם ומשם הכל יסתדר הוכחה פעמיים כשגיאה,הן באוסלו עם גל טרור שנועד להזפיע על ישראל והן באינתיפדת אל אקצא כשאר ברק הסכים למוויתורים מרחיקי לכת וקיבלת אינתיפדה כתשובה.

      • לא ממש עניתם לי על השאלה

        שוב מישהי, 12/11/08 12:51

        חוץ מיונתן, בעיקר בתשובה א. בכל אופן תגובה 31 נשמעת לי הגיונית

    • הפתרון בספר ''חומת הברזל'' של זבוטנסקי. רק ישראל חזקה והחלטית תביא שלום

      זבוטנסקי חוזר בגדול, 12/11/08 12:36

      רק אם נהיה חזקים, ללא פשרות אזי הערבים ירצו שלום מתוך הכרה שלא ניתן לחסל ולהכות את ישראל. כל ויתור מתפרש אצלם כחולשה (ראי הסכם אוסלו, ויתורי ברק לערפאת והרשימה ארוכה).

    • להלן כמה פיתרונות מימין

      שמאלנים כנסו ותגיבו, 12/11/08 12:56

      א. לפני שמנסחים פתרונות חייבים להבין שאין פתרונות קסם. אין דבר כזה שלום עכשיו ממש שאין דבר כזה אין ערבים אין פיגועים. על מנת להביא לפתרון צריך להבין שאין רק דרך אחת.
      ב. דבר נוסף שצריך לפני שמנסחים פתרונות וחותרים להשגתם הוא להבין איפה אנחנו חיים. אחיי השמאלנים בוקר טוב לכם, תפנימו היטב שוב ושוב. למרות שאתם נוטים לדמיין שאנחנו חלק מאירופה (גם אם מכבי לוקחת את גביע אירופה והנבחרות משחקות שם), אנחנו במזרח התיכון! כאן כללי המשחק הם אחרים מכללי הטקס והגינונים האירופים. בחלק הזה של הכדור דבר ראשון שמריחים זה חולשה ומי שמשדר חולשה יכול רק לצפות לכפות מהערסים של השכונה או במקרה הפחות טוב פשוט לעוף מהשכונה. אבל מה לעשות גם אם אתם הייתם בוחרים אחרת אבותינו ''דפקו'' אותנו ורק כאן הבית שלנו וזו השכונה שלנו וצריך להתרגל לזה.. לכן במקום לדבר שלא יכולים יותר וממש חייבים כבר לעשות שלום, צריך להחליף דיסק ולהגיד שאין לנו בעיה להלחם ולהכנס בכל מי שיעיז להתקרב אלינו ועם זאת מי שרוצה שלא נכנס בו מוזמן לשבת ולדבר איתנו.
      ג. כל מי שניהל אי פעם בחייו משא ומתן יודע שלא אומרים מראש מה מוכנים לתת אז אין שום סיבה להתפשט כמו שהשמאל מתפשט.

    • המשך לפתרונות מימין

      שמאלנים כנסו ותגיבו, 12/11/08 13:14

      עד עכשיו תיארנו את הנחות היסוד המוטעות של השמאל להלן מס' פתרונות שכמו שציינתי קודם אף אחד מהם לא יעבוד לבד אלא צריך לנסות מכל מיני כיוונים.
      1. חקיקת חוק פינוי פיצוי לערבים:
      עד היום על גדר ההפרדה וההתנתקות הוציאה מדינת ישראל קרוב ל-25 מליארד ש''ח במקום להפנות עוד כספים לרעיונים מטומטמים צריך להפנות כספים כדי לעודד הגירת ערבים. נכון, לא כולם ילכו אבל חלקם בוודאי.
      2. יש לקבוע תג מחיר לכל פיגוע- על כל פיגוע (כמו בתחילת ימי הציונות) יש להגיב בהקמת עוד התנחלות ובסיפוח שטחים (ניתן להתחיל בשטחים פתוחים ולהתקדם בהתאם). אם זאת תהיה התגובה המחבלים יחשבו פעמיים אם הטרור משתלם.
      3. לחלק את כל אזור יהודה ושומרון לתתי אזורים- מי שמכיר את אוכלוסית השטחים יודע שיש הבדלים אדירים בין יושבי חברון ליושבי שכם ובין יושבי בית לחם ליושבי ג'נין. לכן יש לתת אוטונומיה מוניציפלית לכל אזור בנפרד ולשמר אחיזה ביטחונית היקפית בידי צה''ל כלומר אין סיבה שצה''ל ישהה בתוך הערים אלא יפקח על הביטחון מבחוץ.
      4. פיתוח מנהיגות כלכלית שתשפר המצב הכלכלי ותיצור אינטרס לשמירת הביטחון.
      5. שינוי מהותי במערך ההסברה של מדינת ישראל- הגיע הזמן שהמדינה תפסיק להתנצל כל הזמן. אם אנשי משרד החוץ אומרים שבאמת אין לנו מה לחפש ביו''ש ושאנחנו פושעים בכך שאנחנו בונים למשל את גדר ההפרדה (עמדת אלון ליאל לשעבר שגריר כדוגמא)אז מה אתם רוצים שהאירופאים והאמריקאים יגידו??
      6. נמאס לי כבר לכתוב אבל כמו שניתן לראות יש לימין רעיונות למכביר שמיעוטן נכתב כאן אבל ההבדל בינו לבין השמאל הוא שהימין לא הוזה במחשבה שרק נפנה את יו''ש והכל יסתדר. הימין מבין שיתכן שהדבר יקח אפילו הרבה זמן והימין מבין שאין ולא יהיו פיתרונות קסם. בקיצור הימין הוא ריאלי השמאל מה לעשות קצת משיחי הזוי ופאנטי.

      • מסכים איתך לחלוטין

        צריך למסגר ולתלות את דבריך, 12/11/08 18:34

        אבל מצטער, אינני שמאלני מלכתחילה...

    • אז לי יש שאלה לשמאלנים. וגם אני שואל באמת

      אוהד, 12/11/08 13:26

      מה הקווים האדומים שלכם? מבחינתכם, מה צריך לקרות כדי שתאמרו ''טוב, זה לא הולך עם החבר'ה האלה. טעינו. הם לא מעוניינים בשלום, אלא במשהו אחר לגמרי''? יש לכם קווים אדומים או רק ירוקים? יש חשיבה והיגיון או שאתם בדיוק כמו אלה שאתם כל כך שונאים, פדרמן וחבריו, שלהם אין קווים כאלה? הרי בשמאל כבר הצהירו כל כך הרבה פעמים על קווים אדומים כאלה: ''אם הם ירו ירייה אחת...'', ''אם הם ימשיכו בטרור...'', אם ירו טילים מעזה...'' וכו', אבל כשזה קרה, התקפלתם. אז תנו את התרחיש הכי קיצוני מתחינתכם. זה שיגרום לכם באמת להבין שטעיתם, במקום לשאול את הימניים כל הזמן''מה האלטרנטיבה?'' כאילו זה מתרץ את העובדה שאתם חוזרים בכם בכל פעם. לפחות שנבין על מה אנחנו מדברים.

    • יש פתרון אחר בבקשה

      חיים, 12/11/08 13:44

      יש 2 הסכמות ברורות: 1. לא רוצים לשלוט על עם אחר ששוכן בתוכנו 2. לא מוכנים שבשל אי הרצון הזה בטחוננו יהיה הפקר. ניתן להוסיף דבר נוסף: לא הגיוני שניתן מדינה , ללא יהודים כלל, לערבים בקווי 67. אך, לאחר מכן נצטרך לחיות עם עוד כ-2 מליון ערבים ''ישראלים'' בתוכנו ,שאין כל שוני בינם לבין אחיהם בשטחים.
      לכן הפתרון כולל 2 שלבים: שלב א': מתן אוטונומיה לערביי יו''ש באזורים בהם הם גרים (שזה בסביבות 60% משטחי יו''ש. 40% האחרים, אשר רקים כמעט לחלוטין מנוכחות ערבית, נשארים בשליטתנו). חשוב בהקשר זה להדגיש כי מרבית השטח הריק מערבים ביו''ש חופף לאזורים שיש להם חשיבות בטחונית רבה כגון: בקעת הירדן, מדבר יהודה ועוד. בשלב הבא יכולה לקום מדינה פלשתינאית רק אם יסכימו הפלשתינאים לספח אליה את ריכוזי ערביי ישראל הסמוכים ממילא לשטחי האוטונומיה (המשולש, ואדי ערה וכו'). סיכמו של דבר: השטח הערבי יהיה פחות או יותר שווה לקווי 67, מרבית ערביי ישראל יגורו בריבונות ערבית, מרבית הישובים והתושבים היהודיים ביו''ש יסופחו לישראל וימנע קרע פנימי. עם זה צריך לבוא לערבים ואם לא יסכימו יהיה ישום חד צדדי של השלב הראשון בתוכנית ונחכה שיבשילו לשלב השני.

    • כן, לסלק את כל הערבים

      ארז, 12/11/08 13:56

      הציונות הוכיחה בעבר שהיא מסוגלת לעשות דברים שרבים וטובים טענו שהם בלתי אפשריים - כולל עצם הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל. רק מה שאיננו רוצים הוא בלתי אפשרי - וכרגע, אנחנו מעדיפים לחיות בפחד, תחת איום טרור, על פני פתרון קל ופשוט וישים בכל רגע נתון... אם שאלת לגבי פתרון קבע, הרי הפתרון היחידי הוא השלמת חלוקת הארץ, תהליך שבו החלו הבריטים ב-1922: מדינה יהודית, נקיה מערבים, ממערב לירדן, ומדינה ערבית, נקיה מיהודים, ממזרח לירדן. קל ופשוט, הומאני ומשתלם לכל הצדדים.

    • הכל אפשרי אם תרצו אין זו אגדה. (ל''ת)

      שמאל מפוכח, 12/11/08 15:51

  • 33.

    ככה זה קומוניסטים.יש דעה אחת ש''כל העולם הנאור'' מסכים עליה

    ג'ון, 12/11/08 11:50

    ומי שמעז לחשוב אחרת הוא ''מיעוט קיצוני'' ''הזוי'' ''משיחי'' שאין לו שום מקום בשיח הפוליטי והתקשורתי.

  • 32.

    מאמר המעיד על כסילותו של הכותב

    נווד אילם, 12/11/08 11:48

    בכל כך הרבה מישורים, שספק אם ניתן להקיף את כולם בתגובה אחת.

    מכל מקום, הנקודה הבולטת ביותר היא חוסר יכולתו המנטלית של הכותב - כמו גם של אנשי תקשורת רבים אחרים - להבין שיש אנשים המחזיקים באמת ובתמים בעמדות שונות משלהם.

    בעולמם החדגוני של אנשי הברנז'ה צרי המוחין, תיתכן אקסיומה אחת בלבד: יש לקדם את ה''תהליך'' ולהחריב את ההתנחלויות (דת ה''תהליך'' השתלטה מזמן על דת ה''שלום''. כיום פחת באורח דרסטי מספרם של הוזי ה''שלום'', ול''תהליך'' גובשה תכלית חדשה - להביא להרס ההתנחלויות. כפי שהוכח ב''התנתקות'', בעיני מאמיני דת ה''תהליך'', החורבן אינו עוד אמצעי אלא המטרה עצמה).

    לשיטתם, כל מי שאינו חושב כך, אינו ''סבור'' אחרת; אינו אוחז בדעות אחרות; אינו מאמין באידיאולוגיה אחרת; אלא פשוט - אינו ''יודע'' שאולמרט צודק. השיח הציבורי כלל אינו אמור לעסוק, לשיטתם, בשאלה מי צודק, מהי הדרך הנכונה, אלא מי כבר גילה את האור ומי עדיין לא, מי עבר את תהליך ה''הארה'' ומי מהלך באפילה, מי ''יודע שאולמרט צודק'', כלשון המאמר, ומי עדיין לא.

    כך חיסלה דת התהליך את הדמוקרטיה בישראל.

    • אתה מתעלם ממוקד הבעיה

      אלפר, 12/11/08 12:01

      הבעיה אינה ''מי גילה את האור'' בניסוח זה או אחר. בבקשה חביבי: אם יש לך פיתרון שישאיר את השטחים בידינו - על תושביהם - בלי שיגרום להשמדתנו הדמוגרפית תוך 20-30 שנה, עלה כיפק - אני נוטש את עמדתי (מרכז פרגמטי) ומצטרף יחד אתך ל''ארץ ישראל השלמה''.

      • הנה הבעיה

        ארז, 12/11/08 13:59

        מדוע ''על תושביהם''? מדוע אפשר היה לסלק 8000 יהודים מבתיהם בהינף עין, אבל אסור לגעת בערבים? ערביי הארץ יצטרכו להתפנות - בטוב או ברע - ולעבור למדינה שלהם, ממזרח לירדן. בפתרון שכזה, שני הצדדים מרוויחים. בפתרון של שתי מדינות ממערב לירדן, אנחנו נפסיד.

    • כול מילה פנינה !צריך רק להוסיף שתרבות העדר בתקשורת כל כך רחבה ש...

      דקל, 12/11/08 12:04

      אפשר להחליף את שם העיתונאי לכול אחד אחר
      והתוכן היוותר אותו הדבר,מדהים בכול פעם מחדש!

  • 31.

    נתניהו יודע את זה היטב

    אלפר, 12/11/08 11:48

    לכל מועמד לראשות הממשלה (ולמפלגתו) ברור לגמרי כי האופציה של הישארות בשטחים פירושה קץ המדינה וקץ נוכחותנו כאן. הניסיונות של ביבי להציג עצמו כמגן האידיאולוגיה של ארץ ישראל השלמה הם פתטיים, ולא פחות מכך, שקריים; הוא אינו מאמין בכך בעצמו. אם וכאשר יהפוך לראש ממשלה הוא יעשה בדיוק מה ששרון עשה - או שלא יעשה כלום בתרוץ של ''דרישות בלתי מתקבלות על הדעת של הפלסטינים'', שיעניקו לו את האמתלא הנוחה להישאר (יותר נכון לשרוד איכשהו) בשטחים לכל אורך הקדנציה שלו, כשהוא משאיר את העבודה המלוכלכת למישהו אחר. חבל מאד, כי ככל שאנו מושכים את הזמן התנאים נעשים בשבילנו גרועים יותר. אם אי אפשר להגיע להסכם עם הפלסטינים (וכנראה שאי אפשר), יש לבצע מהלכים חד צדדיים שיציבו אותנו בעמדת יתרון מבחינה טופוגרפית ודמוגרפית, כאשר האיום על הפלסטינים הוא שהמצב ה''זמני'' יהפוך למצב קבע, וכך אולי ישתכנעו בחוסר התוחלת של התעקשותם.

    • הבלים. בכל מקרה הערבים יפציצו את גוש דן. בין אם זה מפתחסטאן ליד רמת גן (ל''ת)

      או מאזורים שאנו נוותר/נברח/נמסור. רק דם ודם יהודים, 12/11/08 13:29

  • 30.

    נניח, לשיטתך, שהוא צודק. מי מגלה את כל קלפיו בתחילת מו''מ?

    רק אויל משריש, 12/11/08 11:42

    וזה מוכיח שהוא כיוון לקבלת ''איתרוג'' מהשמאל לקראת משפטו ושמו בהיסטוריה.

    • שפוי מפתח-תקווה

      יקי, 12/11/08 13:55

      הוא מנסה להסביר לציבור בישראל, כדי שהמוחות האטומים יבינו שהם חיים בסרט אם הם חושבים שכוח יפתור הכל. צריך כוח, אבל צריך לקבוע סדר עדיפויות לאומי, ולפיו לנהל מו''מ.
      וסדר העדיפויות הלאומי הוא חזרה לגבולות 1967. איך נאמר במקורות: ''ושבו בנים לגבולם''.

      • איך ייראו החיים בפתח תקווה...

        ארז, 12/11/08 16:05

        כשהחמאס יהיה 5 דקות ממזרח לכם? כמו החיים בשדרות...

  • 29.

    יצאנו מעזה, פינינו את גוש קטיף ומה קיבלנו? פרחים? שירי שלום?

    מדובר בגזענות ואנטישמיות ידועה, 12/11/08 11:35

    קיבלנו את החמאס שממומן בידי אירן שביחד הם שרים שירים ויורים טילים במטרה להשמיד אותנו, לרצוח כמה שיותר יהודים ולשבור את הלגיטימיות של ישראל בעולם.

  • 28.

    לא הספיקו לנו 2500 קורבנות שלום אוסלו! חייבים עוד, למען השלום כמובן!

    שטחים תמורת שלום! זה עבד יופי בגירוש מעזה, אה?!, 12/11/08 11:26

    כתב גל''צ=ח''כ ממרצ

  • 27.

    אולמרט החליף את דעותיו, כדי ללקק לתקשורת ובג''ץ - והוא מצליח

    אתה ההוכחה! כל שמאלן טיפש קונה את ההצהרות שלו!, 12/11/08 11:24

    הוא מציל מעט מעורו.

  • 26.

    שמאל זה מיעוט הזוי! תפסיקו לדבר כאילו אתם מבינים את המציאות (ל''ת)

    יונתן, 12/11/08 11:23

  • 25.

    אתה חי בסרט! תקשיב למציאות! הערבים הם אויבנו! (ל''ת)

    רק למשה פייגלין יש תשובות רציניות לסיום בעיותינו, 12/11/08 11:21

  • 24.

    בואו נבדוק מה בעצם אומר לנו נדב אייל...

    יהודה., 12/11/08 11:21

    הוא בעצם אומר שכל הנבחרים יתיישרו בסוף עם מה שהוא רואה כ''אמת האבסולוטית'' גישת השמאל כמובן, שכאילו אם רק נוותר לערבים על כל הארץ אולי הם יתירו לנו לחיות בקרבם על רצועת החוף הצרה... כמו כן, הוא טוען שהנבחרים מימין מציגים עמדות ימניות ע''מ להבחר. אז יש לי חדשות בשבילך נדב. השמאל אולי שכח אבל נבחר ציבור אמור לייצג את העם ואם העם יגיד לא למדינה פלסטינית ולהסכמי שלום מזוייפים ונבחר הציבור בכל זאת יפעל בניגוד לדעתו הרי שהוא חוטא לציבור ולדמוקרטיה וסופו לאבד את השלטון. אבל הדמוקרטיה והעם הרי מזמן לא מעניינים את השמאל או שליחיו בתקשורת.

  • 23.

    חוסר הבנה .

    פייר, 12/11/08 11:20

    מזמן הסכסוך היהודי הערבי אינו על גבולות. רק אתמול הצהיר אבו מאזן כי אינו מסכים להצעתו של אולמרט. ואצלנו גם צעירים כמו נדב ממשיכים להעליט אותנו בכתבות עם ניחוח רכילותי חסר עומק . כבר יצאנו מ,נסוגונו מ בצפון ישרנו קיו לחומרה , ושום בשורה ושום רגיעה ושום הסכמה. אין גבול משותף בין ארה''ב לערבים הפונדמטאלים וכן אין גבול בין אנגליה ספרד או צרפת ובכל זאת זרע הפורענות הערבית נבט בעט ופגע בהם.
    היגיע העת להציב עמדות ריאליות , גבולות מדינת ישראל אינם מוכרות גם על ידי ארה''ב , אין הממשעות שניסוג כל מקום בו אין מסכימים עליו , מותר לנו להיות חפצי חיים בארץ ישראל ולשמר את עצמנו , מלחמת העצמאות כנראה עדיין לא נסתימה , גבולות 67 מעולם לא הייו מוכרות , אין הסכמה על 48 ואין קבלה על 67 ואין עם פלסטיני ואם דיברו על שתי מדינות לשני עמים המציאות היום היא שלך שלש מדינות ועוד יד הפילוג נטויה.

    • מדוייק מאוד.

      עלי-בבה, 12/11/08 11:51

      ''הכרה בינלאומית'' או ''לא הכרה בינלאומית'' אינם חשובים. מה שנחשב, כאשר מנהלים מדינה, זה אינטרסים ארוכי תווך. לא מכירים עכשיו? יקירו בעוד 100 שנים. נכדינו ייהנו מזה. מה שחשוב לישראל זה לא ''שלום'' ולא ''פתרון לסכסוך'', אלא יציבות ובטחון עצמי. פעיית הכבשים של השמאל יחד עם החתרנות של מנהיגיהם נגד המדינה ייצרו כאן אנדרלמוסיה בטחונית מדינית וחוסר כבוד עצמי ובטחון עצמי בחלק ניכר מהעם. אנחנו צריכים להפסיק עם דרך ללא מוצא הזאת ולחזור לעצמנו. מי שרוצה כאן אירופה נא לפנות לשגרירויות הזרות ולהגר (אם מישהו מסכים לקבל אותו). ולא- לשתוק. הפחדנות שלהם והכמיהה ל''אירופאיות נורמלית'' רק חותרת תחת עצם-קיומם בחיים. מה גם שאיני בטוח שבעוד 30 שנים תהיה ''אירופה נורמלית'' עם כל גלי ההגירה המוסלמיים אליהם. גם אלו, המסכנים, יהיו תחת כיבוש זוחל.

  • 22.

    למות למען קידוש השם,זאת תרבות ועבודה זרה. (ל''ת)

    Vox Ami, 12/11/08 11:19

  • 21.

    האם הכותב גם חושב?

    חתולה בשוק, 12/11/08 11:18

    נראה שיש לו מוח דיי small

  • 20.

    ועוד דבר: ''איך אמור להגמר הסכסוך?''...

    עלי-בבה, 12/11/08 11:17

    זה אחד השקרים המסוכנים והבוטים שהשמאל הקיצוני מאכיל אותנו בהם לאורך שנים. אין כזה דבר במזרח התיכון ''סוף סיכסוך''. אין ולא יהיה ''סיום סיכסוך'', לא בין הנוצרים למוסלמים, אפילו שהם מזוהים כערבים. ולא בין הסונה והשיעה. ולא בין האסלאם הפוליטי ללאומנות פאן-ערבית. ולא בין החמולות הערביות השונות שמהן מורכבת האומה הערבית. במזרח התיכון- סכסוכים מנוהלים לאורך מאות שנים. לא נפתרים! מנוהלים. מי שרוצה לפתור סכסוך ימצא עצמו בבית קברות הרבה יותר מהר ממה שהוא חושב. ''פתרון סכסוך'' ישראלי ערבי הוא נסיון להשליט מושגים אירופאים במזרח התיכון וסופו- התרסקות מרה. במזרח התיכון מה שעובד הוא הסכמים זמניים (המופעלים לאורך זמן ארוך מאוד, עד שהופכים דה-פקטו לקבועים) הרתעה, גביית מחירים (נקמת דם זה לא סתם מונח חשוב!). דיבורים על ''שלום'' ו''ויתורים כואבים'' מתורגמים מיידית להתרסה, תוקפנות וחוסר יציבות. ככה עובד האזור. רוצה לחיות ב''תרבות אירופאית''? תהגר לאירופה. מה פתאום אתה בא לכאן עם חוקים משלך? מי אתה בכלל?

    • זה כבר נשמע הרבה יותר מציאותי (ל''ת)

      אורי, 12/11/08 11:44

  • 19.

    הליכוד מבין שהדיבורים עכשיו הם דיבורים באוויר

    יונתן, 12/11/08 11:13

    והגישה היא ניהול הסכסוך ע''י בניית השלום מלמטה למעלה ע''י שיפור ממצב חברתי וכלכלי(מרמת השטח עד שיחלחל למנהיגות) במקום מלמעלה למטה(חתימה על הסכם בתקווה שהשלום יחלחל לרמת השטח).

    ברור שבליכוד מבינים שיהיה הסכם הכולל את חלוקת הארץ אך חלוקת הארץ לא אומרת קווי '67 ,וויתור על ריבונות בהר הבית,לקיחת סיכוני ענק,הבטחות חסרות שחר לפינוי בקנ''מ גדול או חזרת ''פליטים'' סימבולית ככל תשהתיה(והרי ברור שאחרי הסימבוליות נתקדם ללא סימובלית).

    כמו שאמר כותב המאמר המלומד,בליכוד האנשים פרגמטיים ולא מתפתים להבטחות שווא ומילים יפות.

    • חלוקת הארץ?

      ארז, 12/11/08 11:36

      הארץ כבר חולקה - 1922 ע''י הבריטים, וב-2005 ע''י ממשלת שרון. אין מקום לחלוקה נוספת.

      • משום מה שככתה את 1947. (ל''ת)

        Vox Ami, 12/11/08 12:28

        • 1947 לא רלוונטית

          ארז, 12/11/08 14:01

          החלטת האו''ם מ-1947 (שאינה מחייבת, אגב) הופרה (ע''י הערבים, שכ''כ רוצים מדינה משלהם...) והיא בטלה ומבוטלת.

  • 18.

    לא לשמאל לימין ולחרדים. לבטח יש דרך לשלום בלי אידאולוגיה.

    Vox Ami, 12/11/08 11:13

    אינני מכיר את הדרך אך לבטח 60 שנות מלחמה זה מספיק.

    • 60 שנות מלחמה זה מספיק

      ארז, 12/11/08 11:35

      כניעה תמיד עובדת - בטווח הקצר. זה קל וזה נוח וזה נעים. בטווח הארוך, מחירה יקר מנשוא.

      • כניעה לעולם אינה עובדת,לא כניעת ישראלים ולא פלשטינים. (ל''ת)

        Vox Ami, 12/11/08 12:22

        • אז מדוע אתה מציע כניעה? (ל''ת)

          ארז, 12/11/08 14:02

    • יש לזה פתרון. עבורך.

      עלי-בבה, 12/11/08 11:40

      כרטיס טיסה מכאן לכיוון אחד. כל הממהר זוכה. ככל שיהיו כאן פחות תבוסתנים עייפים כמוך, כך תתחזק היציבות ביננו לבין הערבים ויהיה כאן שלום (אמיתי, ובסגנון של המזרח התיכון, לא אירופה). רק תבטיח לנו לא לחזור אחרי שנייצב את המצב.

      • שלום בסגנון של המזרח התיכון, לבנון איראן סוריה עיראק זה שלום? (ל''ת)

        Vox Ami, 12/11/08 12:20

        • קראתי את תשובתך. הנה התשובה שלי:

          עלי-בבה, 12/11/08 13:13

          רוץ, וקנה לך כרטיס טיסה מכאן.

  • 17.

    אולמרט ראוי ללעג על זה ש''ראה את האור''...

    אלון ה, 12/11/08 11:10

    אבל אין לי כח להתייחס לאולמרט, מלבד דבר אחד - כל מי שמנסה להציג את אולמרט בתור אחד שככה לפתע גילה את האור והבין מה צריך לעשות, הוא טמבל. אולמרט ידע טוב מאוד מה צריך לעשות לא מהרגע שטלנסקי נכנס לתודעה, לא מהרגע שהמלחמה התבררה ככשלון ואפילו גם לא מהרגע שהוא נכנס לתפקידו כראש הממשלה. אולמרט ידע טוב מאוד מה הפתרון למצב מאז שהוא פוליטיקאי, מאז שהוא בליכוד. ואם אולמרט ידע את זה, אז סימן שכל מי שבימין, כולל ביבי, בני, סילבן וכו' ידעו טוב מאוד מה הפיתרון למצב מאז ומתמיד, רק שהם שבויים במשאלות הלב שלהם לדרך לא ריאלית ולא מעשית של איך לזכות בעוצמה, ובלי בושה הם מוליכים שולל ציבור נרחב עם החלומות שלהם לכח, שכבר הוכח מזמן שהדרך שלהם בכלל לא עובדת.

    אז אני כבר רואה את זה שכמה טוקבקיסטים יתחילו לכתוב לי על אוסלו, התנתקות - אז אני אחסוך מהם את זה. אני לא מאמין בהסכם שלום עם הפלשתינאים, אני חושב שצריך כמה שיותר להתרחק מהפלשתינאים, ולמען האמת יש הרבה יותר צרות כאן בארץ. עם כל הכבוד, וכמובן שעם כל הצער, יש הרבה יותר מקרים מזעזעים של תאונות דרכים ופשיעות מאשר מקרים של פשע וטרור בין הפלשתינאים. אז הגיע הזמן שנעסוק יותר בלרפא את עצמנו, מאשר לסחרר את הראש שלנו עם כל מיני פרנויות מטופשות על אחמדינג'ד וכו'.

    אני ממש מרחם על תומכי ביבי והנגררים אחריו שכל כך משוכנעים שהוא זה שיביא את הבשורה, והוא זה שיראה לברק, אולמרט ואובמה מאיפה משתין הדג. זה פאתטי. אבל בסדר, כשביבי ייבחר - אז יהיה רגע האמת. אבל יש לי איזשהי תחושה, שבמהלך הזמן הלא רחוק יתרחשו כמה אירועים אשר יזכירו את תרומתו של ביבי כשר האוצר, ויכול להיות שהם יאיימו על סיכוייו לנצח את הבחירות. נחיה ונראה...

    • יפה מאוד! למדת לכתוב המון מלל... מבלי לאמר כלום.

      עלי-בבה, 12/11/08 11:35

      יש מקום שתהיה כתב בגל''צ. אולי אפילו ח''כ של קדימה.

      • מה לא היה מובן במה שכתבתי?

        אלון ה, 12/11/08 13:41

        אני כתבתי בצורה הכי ברורה שלפי דעתי, ברגע שביבי יהיה ראש ממשלה, אז הוא ילך בדיוק באותה דרך ששרון ואולמרט הלכו, כשלפתע ''ראו את האור''. אם יש לך טענות על כך שאני לא אומר כלום, אז סבבה - תעלה את אותם טענות. אבל אם אין לך טענות כאלה, ובמקום זה אתה בוחר לעקוץ אותי, אז סימן שאתה סתום.

  • 16.

    הכתבה הזאת היא חיזוק...

    עלי-בבה, 12/11/08 11:05

    ...לטיעון שמר''צ-בג''צ-גל''צ= חונטת שמאל קיצוני. אין אף גל''צניק שמזוהה עם מחנה הימין, אפילו בצורה מתונה. מה זה? עושים אותם שם בהזרקה לשטנצים כמו כוסות פלסטיק בסופר? כבר עדיף להקשיב לאל-מנאר. אלו לפחות לא בוגדים בעמם.

  • 15.

    מה באמת חושבים בשמאל על מו''מ ? מה הם מבינים באמת בשיחות סגורות ?

    שאלה לענין וברצינות, 12/11/08 11:01

    האם הם קולטים שהערבים רוצים להשמיד את ישראל ואי אפשר למחוק 1600 שנות איסלאם ?
    האם הם מבינים כמו כל אדם פיכח,שפשוט לא יהיה שלום עם הערבים - ראו נאומי ההסתה האחרונים של אבו מאזן וחבריו ברמאללה לפני מספר ימים?
    האם הם מבינים שסיסמאות השלום שהם מפריחים השכם והערב ריקות מתוכן ואין להן אחיזה במציאות?
    האם הם מבינים שאין אפשרות להגן על ישראל מגבולות 67 או שברוב להיטותם לוותר על יו''ש הגולן וירושלים הם יביאו אותנו לגבולות השמדה ?

    • 1400 שנות איסלאם , אבל מי סופר (ל''ת)

      קפדן, 12/11/08 11:34

  • 14.

    לא הם לא יודעים.

    עלי-בבה, 12/11/08 11:00

    וגם לא צריכים לדעת. יש את הדרך של השמאל הקיצוני שבסופה לא תהיה מדינה ליהודים. ויש את דרך המחנה הימני שידאג לכך שהחזיונות השקריים והמשיחיים שלכם ישארו בגדר חזיונות. אנחנו, הישראלים בני אדם, לא קופי מעבדה של החונטה הפוסט ציונית.

  • 13.

    אולמרט = שחיתות + תבוסתנות

    איזק, 12/11/08 10:57

    פשיטת רגל מוסרית ומדינית מוחלטת.

    צירוף מבחיל!!!

  • 12.

    קשה להבין למי הדברים מיועדים. הרי כל מעשי השמאל התפוצצו לנו בפנים, (ל''ת)

    באוטובוסים במסעדות בטילים ופצצות. והשמאל רוצה עוד!, 12/11/08 10:50

  • 11.

    אני מעדיף את ארץ ישראל על שלום. שלום עם הערבים לא יהיה!

    יעקב נארר, 12/11/08 10:50

    הכותב מניח שבכל מקרה עדיף הסכם עם הפלסטינים על ארץ ישראל ואני אומר:
    1. אין דבר כזה עם פלסטיני ופלסטין. אלה הם מושגים שקריים. מה יש כן? יש כיבוש ערבי של ארץ ישראל שלעולם אין להכיר בו ויש לסלקו כמה שיותר מהר.
    2. ארץ ישראל אינה כלל נושא למשא ומתן עם מישהו ובוודאי שלא עם הכובש הערבי. היא ארץ ההבטחה האלוקית, ארץ הייעוד וארץ הנביאים, מלכות בית דוד, תנאים ואמוראים קדושים.
    3.וויתור על חלום ארץ ישראל השלמה כדברי אולמרט לא יביא בהכרח לפתרון הבעיה הדמוגרפית משום שבארץ ישראל הקטנה נשארים ממילא 1.2 מיליון ערבים שבעוד חמישים שנים יהיו 5 מיליון ואז מה נעשה נחזור לגבולות 47?
    והרי אולמרט מדבר גם עם על חזרה מסוימת של פליטים שרק תחריף את הבעיה שממילא כבר כאן. ראו מקרה עכו ולוד כמשל.
    4. אולמרט אינו מאמין גם בארץ ישראל הקטנה משום שהוא הפקיר את הגליל בזמן מלחמת לבנון השניה ואת יישובי עוטף עדה לטרור של החמאס.

    מנימוקים אלה ועוד רבים אחרים החזון של אולמרט הוא בלוף אדיר שכל מהי שקצת שכל בקודקודו וטיפת יהדות בליבו יודע שהוא כזה.

    מה כן יש לעשות?
    חזרה בתשובה של כל העם היהודי היושב בציון וסילוק הכיבוש הערבי מארץ ישראל. שלום בכול מקרה אינו אפשרי. כל מי שבאמת מבין את הסכסוך ביננו לבינם צריך ויכול להבין זאת על סמך הנימוקים שהבאתי ועוד רבים אחרים.

  • 10.

    הדברים האלה כמו מעשי השמאל ימשיכו להציף את ישראל בדם של יהודים חפים (ל''ת)

    מפשע כולל ילדים וילדות. השמאל מביא רק דם ודם., 12/11/08 10:49

  • 9.

    האם אולמרט היה אומר את הדברים כראש עיריית ירושלים ?

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 12/11/08 11:42

    או כאשר היה בתפקיד בכיר בליכוד ? או אפילו תוך כדי מערכת בחירות מקדימות למרכז הליכוד? אז, אם היה מציג את דעתו כפי שעשה באזכרה האחרונה של רבין,זה היה יכול להיחשב כמעשה אמיץ.אבל היום כאשר הוא זקוק לתמיכת בני משפחתו הסמולנים,ובפרט לשתיקתה של עליזה
    בקשר למעשי המירמה שלו ? וכאשר כל מה שנותר לו מלמתו בבית המשפט ?נאומו הוא מעשה שפל,של אדם נואש המנסה להיתלות בכל קש ללא תלות בטבעו של הקש.

    • השאלה היא...

      ארז, 12/11/08 11:34

      האם אולמרט היה אומר את הדברים הללו גם בלי סדרה של כתבי אישום שממתינים לו מעבר לפינה?

  • 8.

    צודק ! אין כמו אולמרט ! רק קדימה

    עבדאללה חמודי, 12/11/08 11:42

    שמאלנים - זה טוף מאוד ליהודים

  • 7.

    נראה טוב אבל מה זה טמבל!!! (ל''ת)

    ג.יפית, 12/11/08 11:40

  • 6.

    מי שמדבר על קווי 1967, מדבר על חורבן

    ארז, 12/11/08 11:39

    אחרי עשור וחצי של שפיכות דמים, של דם, טרור ומוות, עדיין לא חלחלה ההבנה ששלום עם ה''פלסטינים'' לא יקום ולא יהיה, מהסיבה הפשוטה שהם לא מעוניינים בכך? מי שמדבר על מדינה ערבית ביש''ע מדבר על קטיושות על תל אביב, על חזרה לימי הפידאיון (אבל בכל הארץ, לא רק בגבול עזה), על זכות השיבה הזוחלת, ועל סופו של המפעל הציוני. ולא רק מהסיבות הבטחוניות (שנתפסות בעיניכם כשוליות וזניחות) - מי שמוותר על שטחי מולדת מרצונו, על המקומות המחברים אותו לחבל הארץ הזה, אין לו מקום כאן. אם נוותר על בית לחם, חברון ושכם, אין לנו מה לעדות בתל אביב, חיפה ואשדוד. אם נוותר מרצוננו על המקומות שמחברים אותנו לחלקת האדמה הזו, הרי זו אינה המולדת שלנו - בכך נצהיר שאנחנו כובשים זרים, ומקומנו לא כאן.

    • גם ווילי בראנד נחשב כבוגד ע''י חלק מהגרמנים. (ל''ת)

      Vox Ami, 12/11/08 11:08

      • והקשר הוא...? (ל''ת)

        ארז, 12/11/08 11:33

      • ותגובה לעניין, יש לך?

        ארז, 12/11/08 11:37

        או שבאט''ד מציידים אותכם רק עם תגובות של שורה אחת?

  • 5.

    הכותב עושה כל מאמץ ליצור רושם שיש אמת אחת והיא האמת של השמאל

    השמאל טעה טועה ומטעה, 12/11/08 11:38

    אין שום חובה לוותר על שטחים נוספים, אין שום חובה לחמש את אויבינו הפלסטינים, ואין שום חובה להכניס לכאן גל של צאצאי פליטים מ- - 1948.
    אלו שקרים שהשמאל סיפר לעצמו עד שהוא מאמין להם, ולא מבין שיש גם דרך אחרת. להיות חזק להגן על זכותנו לחיות בבטחון בארצנו.

  • 4.

    אני מקווה מאד שאתה טועה (ל''ת)

    הסכם כזה - קטסטרופה לישראל, 12/11/08 11:37

  • 3.

    למה אתה משאיר את אותם ''מוארים'' בעילום שם

    אזרח, 12/11/08 11:35

    הציבור זכאי לדעת מה חושבים המתמודדים השונים בבחירות, ועל העיתונאים חובה לפרסם זאת.
    אם יש מי מחברי הליכוד שחושב שמה שאמר אולמרט זו הדרך, שיאמר זאת בקול רם.
    העובדה שהוא מסתיר את דעתו ושהעיתונות מאפשרת את זה, היא חלק מהתופעה של בחירות חסרות טעם, בהם משקרים לציבור ביודעין ואחר כך מתפלאים על כך שאמון הציבור הולך ופוחת ושאחוז ההשתתפות בבחירות הולך וקטן.

  • 2.

    לא חזון פוליטי חדש ולא נעליים

    דון קישוא, 12/11/08 11:33

    אריק שרון ואהוד אולמרט ראו ''משם'' דברים שלא רואים ''מכאן'' רק בגלל חשיפת מעשי השחיתות שלהם והחשש שהממסד המשפטי השמאלני יעמיד אותם לדין.

    • אמת! מדובר בעצם בבקשת הקלה בעונש

      איזק, 12/11/08 11:03

      אולמרט מקוה שבהפרחת הצהרות יוניות תבוסתניות הוא יזכה בבוא העת בהקלות מצד שופטיו.

      עומק העקירה כעומק החקירה!

  • 1.

    הכותב אולמרט וליבני מוליכים את עם ישראל לאבדון, הליכוד מצילישראל. (ל''ת)

    שלומית, 12/11/08 10:17