• 111.

    בחורה חפה מפשע

    גבר, 15/10/10 09:02

    הרסו לה את החיים הכלא..
    גם בחורה יפה וגם נאה.

  • 110.

    היא עוד פנויה? (ל''ת)

    מישהו שממש היה רוצה להכיר אותה, 17/07/10 23:32

    • עד כמה שידוע היא לא נשיאה ולא מוצאת עבודה ראויה להשכלתה

      ק, 12/10/10 15:56

      החמצה גדולה לעם ישראל וזו אינה מליצה, כואב לי עליה.
      אגב, הלוואי שאני טועה בעניין הרווקות!!!!

  • 109.

    לפלא בעיניי שפלא בעיניו של הרב מדן, שגילון וביהמ''ש

    רותי איזיקוביץ (מהוועדה ע''ש אדיר זיק), 24/11/08 23:40

    לא מצאו לנכון- זה להעיד שמרגלית לא ידעה, וזה לבקש עדות מהראשון.לפלא בעיניי שעד היום, לא הרב מדן ולא רבנים אחרים מעזים ללמוד על סתירות ושקרים בדוחות הרפואיים על הרצח, על חוסר היגיון בחלקים של דוח ועדת שמגר, על בג''ץ שמונע מידע רפואי על רבין בגלל ''צנעת הפרט''. לפלא בעינייי שהם לא מעזים לצאת ולהתפלא (בזמן!)על סתימת הפיות לאלה שחקרו ומצאו את השקרים והסתירות. הלינץ' התקשורתי חמור, אך חמור ממנו הלינץ' המשפטי. ה''טובה'' היחידה שיצאה ממנו היא חוסר אמון הולך וגובר במערכת המשפח. יבוא יום ובו יפנו אנשים לבתי דין תורניים במקום לאלה הקרואים בת''ד גבוהים לצדק,שבראשם עומדים אנשים קטנים, חסרי יושרה, פוליטיקאים קטנים כמו במדינות טוטאליטריות. מאלה מבקש כבוד הרב משפט חוזר? למה? האם אין די בהודאת 2 ראשי השב''כ רודפי היהודים, שמרגלית חפה? הם צריכים לפנות אליה, לא היא אליהם! האם כבוד הרב שאל את פי הנערה? אולי יתקיים (...) משפט חוזר, והיא לא תרצה לבוא שוב בשערי המשפח?

  • 108.

    כרמי גילון,עמי איילון. כשלו בתפקידם, ודבריהם נובעים ממניעים פוליטיים.

    עמי ותמי, 24/11/08 13:00

    וממניעי חנופה לציבור הדתי לאומי.

    • ההגיון דווקא מסייע לדבריהם במקרה זה.

      B/, 24/11/08 19:03

      מאד לא סביר שהיא התייחסה ברצינות להצהרות פרובוקטיביות כמו של עמיר.
      כיצד היא הייתה יכולה בכלל להעלות על הדעת שהוא יממש את דבריו הרהבתניים במציאות.

  • 107.

    בחורה אמיתית וחפה מפשע תחת שלטון שקר ופושעים (ל''ת)

    אורי, 24/11/08 06:45

  • 106.

    ליבי איתה. עשו לה עוול וכואב לי על זה (ל''ת)

    דליה, 23/11/08 18:32

  • 105.

    מרגלית, את פושעת שהורשעה, נקודה!!!

    אלון, 23/11/08 10:18

    בכלל, הרי יגעל אמיר (ימ''ש) בעדותו במשטרה מסר מייד את שותפיו לפשע, גברת הר-שפי צוינה על ידו ,ולא פעם אחת....
    פתאום, היא הפכה לקליל השלמות, מין קורבן מסכן של ''קונספירציה'' פשוט ליביב נכמר עליה...

    אצלנו אומרים ''סוף מעשה במחשב תחילה''
    זה פישעה וזה עונשה!

  • 104.

    אם ליבה טהור כ''כ למה היא לא מערערת השחצנית,האטומה והיהירה הזו לבית

    ה''צדיקה'', 22/11/08 06:14

    המשפט העליון?

    • היא דווקא בסדר. אבל היא נחלה אכזבה מהתנתלות ביה''מ בעיניינה. (ל''ת)

      היא מעדיפה להשאר מחוץ לכותרות, 22/11/08 21:26

  • 103.

    רוצח ראש הממשלה והאנשים סביבו גדלו והתחנכו בכניסה הקידמית של הדתיים.

    כשהקמנו את המדינה לא היו דתיים בסביבה.הפרזיטים...., 19/11/08 18:36

    שכוללים מיני חרדים ומיני דתיים אחרים מתנהלים כאילו הם לא שיכים למדינת היהודים .שיעזבו אותנו שיבחרו לעצמם חבל ארץ שיקימו מדינה.

    • תתפלא אבל אני דווקא הייתי, וגם אבא ואמא שלי, (ל''ת)

      עמוס ארליך, 24/11/08 22:30

  • 102.

    י שזורע שנאה, שלא יתפלא כאשר היא חוזרת אליו בחזרה

    אדם חופשי ורוחני, 19/11/08 12:11

    תגובה זו מתייחסת במיוחד לפסקה האחרונה.
    לפי הדת, שינאת הגוי והחילוני מובנית בחוקי ההלכה, ולכן לא פלא שחובש כיפה הוא זה שרצח את ראש הממשלה.
    ככה זה כאשר יש שיטה שמיעדת לרצות אל שאיש לא פגש, ולציית למה שנתפס כפקודותיו באופן עיוור. אין כאן מוסר בלתי אמצעי ואהבה ללא תנאי.
    לכן, ידידי חובשי הכיפה, במקום לבוא בטענות לכל העולם, עשו חשבון נפש ובדקו האם דרכיכם היא אכן כל-כך רוחנית כפי שאתם מציגים אותה, ולמה הדרך הזאת הביאה לכך שאחד מההולכים בה רצח את יצחק רבין זכרונו לברכה.

  • 101.

    היגעה הזמן לפצות אותה פיצוי גדול (ל''ת)

    אלון, 19/11/08 11:35

    • היגזמת! העונש הגיע לה. ועוד איך ! (ל''ת)

      גדעון, 20/11/08 15:52

      • היא לא פשעה כלל, ולכן לא הגיע לה עונש. (ל''ת)

        הגיון, 22/11/08 21:27

  • 100.

    גם אם ידעה ,הרי בסוף בכלל לא עמיר רצח אותו בכלל (ל''ת)

    כולם יודעים, 18/11/08 01:29

  • 99.

    בית משפט, האומנם?

    אלי, 17/11/08 09:41

    דמיינו לעצמכן שאתן ילדות בגיל הטיפשעשרה, לא יודעות עדיין כלום על העולם, ופתאום נופל עליכן כזה אסון. אתן לא יודעות בכלל מאיפה זה בא. ו''מי דמיין שיגאל דיבר ברצינות?'' ו''מה אני קשורה לזה?''. זה יכל לקרות לכל אחת ולכל אחד.
    זו היתה תקופה מזויעה במדינה שרק חיפשו על מי להתנפל כדי למצוא אשמים!
    הגיע הזמן להביא את הצדק לאור.

  • 98.

    מצמרר לקרוא את התגובות

    נורא, 17/11/08 08:40

    אנשים אוכלים כל מה שהתקשורת מאכילה אותם, בלי לדעת או אפילו לרצות לדעת ולבדוק בעצמם את העובדות.
    כלבי השמירה של הדמוקרטיה, גם שהם עושים עבודתם לא ! נאמנה, נובחים, וכל הציבור נובח אחריהם בלי לדעת למה או לאן מובילים אותם כלבי השמירה וסומכים לגמרי על הכלבים השמירה. פחד!
    אכן פני הדור כפני הכלב.

    והצדק והאמת מעניינים אתכם בכלל?

  • 97.

    מה זה חדשות המגזר?

    אם אין צדק לאחד, אף אחד לא מוגן מעיוות דין, 17/11/08 08:34

    תמוה בעיניי שהחלטתם לפרסם את הידיעה ב''חדשות המגזר''. כאילו האזרחים בכללותם לא סובלים כשאין צדק.
    היום זה אחד, מחר זה יכול להיות מישהו אחר.
    צריך לפרסם את זה בחדשות (כלליות) לא בחדשות המגזר.
    חדשות המגזר טובות לשמן, חדשות שנוגעות רק למגזר.
    מה בין אי צדק כללי לחדשות המגזר?
    נגמרו לכם הנושאים ל''חדשות המגזר'' אז תקעתם את הידיעה כאן?
    2 ראשי שב''כ אומרים שהיא לא ידעה. אחד מהם רץ לכנסת הבאה (ומחפש מפלגה) זה לא חדשות כלליות? זה חדשות המגזר?
    תשקלו שוב.

  • 96.

    על סבלך האיום מרת מרגלית, ינחמו אותך מן שמים.

    בניהו, 16/11/08 22:46

    מהממשלה הסטלניסטית הזאת, אין שום סיכוי שיבקשו את סליחתך, זה נגד הרעיון הבולשביקי שלהם, וגודע את פרנסתם, כי הם מתפרנסים ממציצת דם יהודי חרדי-דתי.

  • 95.

    לגבי הרצח של ראש הממשלה יש ?תכנסו

    דניאל, 16/11/08 15:48

    לאחר 13 שנה יצאה קצת מהאור לגבי מה שלא ראו שופטים רופאים ואנשי משטרה שהיה כדור שלישי ברצח של רואש הממשלה הרשפי זה ככלפה השום כרגע יושב ?

  • 94.

    לא שולט בחומר

    איפכא, 16/11/08 10:45

    ברור שכבוד הרב, אם אכן כבוד לו, אינו שולט ברזי תיק החקירה של הר-שפי. היא אומנם הורשעה בסעיף הלא נכון אך היא רחוקה מלהיות חפה מפשע. היא ידעה היטב על כוונותיו של עמיר, ערכה עבורו בירורים להקל עליו לבצע מעשים פליליים, וכלל הייתה שותפה פעילה בעניין. גם רב, אף שהוא רב, אינו פטור מידיעת העובדות.

    • כלומר, אתה שולט בחומר יותר משני ראשי השב''כ? (ל''ת)

      גם אתה לא פטור מידיעת העובדות, 16/11/08 13:31

    • אתה חולק על שני ראשי השב''כ שהרב מדן מסתמך על עדותם.

      1 העם, 16/11/08 13:36

      אתה אומר - היא ידעה היטב על כוונותיו של עמיר... וכו'. כלומר, אתה מתנגד לעדות של כרמי גילון ושל איילון. מניין העובדות שלך?

  • 93.

    כוחות הסיטרא אחרא יתאחדו ויביאו לשחרור יגעל עמיר וזיכוי מרגלית..... (ל''ת)

    השנאה הכתומה תנצח, 15/11/08 08:27

  • 92.

    המתנחלים נדמים בעיני יותר ויותר כאנשי סדום ועמורה לאור האלימות שלהם

    סדומיים בי''ש, 15/11/08 06:32

    והשפל המוסרי היהודי שלהם.

    • אנשי סדום ועמורה לא היו ידועים כאלימים אלא כעושים עיוות דין

      טול קורה מבין עיניך., 17/11/08 08:36

      אם היא לא אשמה יש לטהר אותה מיד!

  • 91.

    אל תצפו לצדק משופטי ישראל- זרועם הארוכה של התביעה

    צדוק, 14/11/08 15:09

    עצוב אך ברור לכל סניגור פלילי,רוב שופטי ישראל מרשיענים ,שבאים מהפרקליטות ,ואין סיכוי להזדכות אצלם.והפרקליטות ממלכת רוע הלב והאטימות.שאלוהים ירחם על המדינה.

  • 90.

    אל תצפו לצדק משופטי ישראל- זרועם הארוכה של התביעה

    צדוק, 14/11/08 15:09

    עצוב אך ברור לכל סניגור פלילי,רוב שופטי ישראל מרשיענים ,שבאים מהפרקליטות ,ואין סיכוי להזדכות אצלם.והפרקליטות ממלכת רוע הלב והאטימות.שאלוהים ירחם על המדינה.

  • 89.

    הרב,דמגוגיה או עובדות???

    רמי,גליל, 14/11/08 11:46

    פרשת יריעה רחבה על זכאותה.
    רק,לצערי,לא פרטת על מה הורשעה.
    ומאחר ואני לא סומך עליך שתביא את העובדות לאשורן(ראה ערך קונספירציה),אולי תביא לנו את פסק הדין של העליון שנוכל לשפוט בעצמנו,לא באמצעותך???
    עד אז דבריך הם בגדר דמגוגיה בעיני.

    • תקרא את הספר של כרמי גילון ותגיד לי אתה אם זה דמגוגיה או לאו. (ל''ת)

      מוטי, 16/11/08 09:13

    • אולי תבדוק בעצמך את פסק הדין של העליון?

      1, 16/11/08 13:39

      ואחר כך תקרא את העדויות של ראשי השב''כ. איפה פה הדמגוגיה? סתם לא נוח לך מעצם האפשרות שבית המשפט טעה פה.

  • 88.

    כל מי שתמך ברצח הוא בעל נפש בהמית וכל מי שהתנגד לרצח הוא בעל נפש אלקית

    נפש בהמית ונפש אלקית, 14/11/08 08:31

    מכאן רבותי תבינו שהעם מחולק לשתי דרגות של בהמות נחותות וממעל בעלי נפש אלקית המרוממת מהם בדרגות הרבה.

  • 87.

    מה יש לתקן פה ,היא הייתה שותפה מלאה לרצח ביודעין !!!!! (ל''ת)

    תומר גזנדה, 14/11/08 07:01

    • נכון שלא קראת את הכתבה? (ל''ת)

      מישהו, 16/11/08 13:39

  • 86.

    כשקראתי את פרשת וירא בה מסופר על ההסתה והפאתוות כנגד השה שנעקד והועלה

    דמעות בעיני, 14/11/08 05:22

    לעולה ע''י חלק מהציבור הדתי שתמך בכל לבבו ובכל מאודו בשחיטה של הקדוש,יצחק יתברך הוא וזרעו.חובש כיפה נטל את מאכלת האקדח וטבח את בננו יחידנו ומפקדנו בפלמ''ח ובצה''ל.תמיכת הציבור הדתי ברצח גילתה את היהדות במלוא כיעורה ושפלותה המוסרית.ציפתי שהציבור ה''קדוש'' יקבע כמו לגדליהו שהיה בסה''כ פקיד איזה איזכור דתי מאחר ומלך נרצח בישראל אך התבדנו.אחרי הרצח אמרתי אל יהיה חלקי עימהם.

  • 85.

    שתבוא לטקס לזכרו של רבין הי''ד ותשא דברים נחרצים כנגד הרצח,בכנות, ותגיד

    האם פיה ולבה שווים?, 14/11/08 04:46

    מהם ערכיה ואם היא באמת התנגדה לרצח יצחק רבין ז''ל.שתשא לזכרו הספד.שתגיד דברים בגנות הרוצח העמלקי המתועב.אם הציבור ירגיש שפיה וליבה שווים ויתברר מעל לכל צל של ספק שהיא שוללת רצח בכלל ואת רצח בפרט אזי אין ספק שתיסלל הדרך לזיכויה.

    • תופרד דת רבין מהמדינה הדמוקרטית

      לשאת לזכרו הספד? אולי גם להקריב עז?, 14/11/08 10:31

      הר-שפי הואשמה על עברה מסוימת והיא אי מניעת רצח. למרבה המזל שנאת רבין לא נחשבת עדיין עברה פלילית, לא באופן רשמי לפחות.

      אם היא חפה מפשע יש לזכות אותה, ולהספדים נרגשים בכיכר אין שום קשר לזה.

      הדברים רק מוכיחים מה מחפשים מאשימיה: תשפילו את עצמכם, תלקו, תגידו אשמנו חטאנו בגדנו, תגידו רבין קדוש, קדוש, קדוש, ואז, אולי ייכמרו רחמיו של האל רבין, והוא יתגלה למאמיניו בפרץ חמלה ויאמר: שלום עושים עם אויבים, שחררו אויבת זו לביתה הנקלה.

      • אני בעד הפרדה בין דת ומדינה ובין גלות י''ש לבין מדינת ישראל (ל''ת)

        בעד הפרדה, 14/11/08 12:31

    • אם היא זכאית היא לא חייבת לבוא לטקס. היא לא חייבת להוכיח את עצמה (ל''ת)

      מוטי, 16/11/08 09:14

    • מתי תבינו שעולם התקשורת-משפט הישראלי אינו מעוניין בעובדות ?! (ל''ת)

      דניאל, 19/11/08 11:22

    • באיזה יום של הפסטיבל מתקיים הטקס? (ל''ת)

      נתין מדמנת ישראל, 24/11/08 23:44

  • 84.

    המדינה צריכה לתת לה פיצוי של (ל''ת)

    1000000שח, 13/11/08 23:45

  • 83.

    לפי מה שכתוב אז יתכן שמרגלית צריכה יעוץ או טיפול כדי להודות בסופו של

    מומלץ טיפול, 13/11/08 19:29

    תהליך האם היא תומכת ברוצח העמלקי וברצח או לא.עד עכשיו יש עמימות ולא ברור האם לנו היא(האבלים על השה יצחק שהועלה לעולה בידי רוצח דתי חובש כיפה בשם הדת) או לצרינו(תומכי ומעריצי הרצח והרוצח).

    • מה לא ברור? היא תמיד היתה התנגדה אפילו לדיבורים על רצח. (ל''ת)

      קרא את הכתבה, 13/11/08 23:46

  • 82.

    אח, תמימות שכזו.....

    מוריס אבוטבול, שדרות., 13/11/08 14:32

    בס''ד
    כבוד הרב מידן
    כמה תמימות, כמה נאיביות, איזו הזיה, ואיזה דיבורים.
    שכחת, כבוד הרב מי מנהל את המדינה
    שכחת מה חושבים תושבי תל אביב והאליטות על ציבור המתנחלים ( תושבי גוש עציון נצלו בעור שיניהם מלהב מאכלת השמאל בזכותו של אותו הולצמן ובגלל עוד כמה סיבות ואכ''מ)

    האם שעות ההכנה המרובות של האמנה-מידן-גביזון שנולדה לריק ולתוהו, טרם אילפו בינה שסגירת חנויות בשבת זה לא קביל יותר, ושהציבור הדתי יקפוץ לנו-תהא האמנה מרשימה ומושקעת ככל שתהא, כבוד הרב.

    הרעיון -שאין מוצדק ומוסרי ממנו בכל ישראל-
    למרק את שמה של מרגלית הר-שפי הוא טהור אמיתי וצודק, אבל האליטות-בפרקליטות ובתקשורת- יעמדו על הרגלים האחוריות שלהם כדי להדוף אותו.
    אם לב יש לך, אישי כבוד הרב מידן, קבע פגישה עם ארבעה אישים שבאמת קובעים במדינה: נחום ברנע, נוני מוזס, מוטי קירשנבוים,ויואל מרקוס, שב עימם לפגישה ב 4 עינים פנה אליהם מלב אל לב ופרוס בפניהם את מסכת הטרגדיה שעברה מרגלית ושחייה הושעו עקב האשמה, בקש חמלה ורחמים מהשוכן במרומים ומארבעתם ואולי אולי אולי כוונתך הרצויה מאוד תוגשם עם מעשה ראוי.

    יישר כוח ,אישי כבוד הרב מידן, על האיכפתיות והחמלה על בחורה מקסימה שבינתיים חייה מושהים ומוקפאים.

  • 81.

    גילון ואיילון (איזה חרוז!) יודעים שהשב''כ רצח את רבין

    מישהו שמפחד, 13/11/08 06:37

    רבין נרצח על ידי איש השב''כ עמיר, בעזרת איש השב''כ רביב, וכן על ידי איש שב''כ נוסף שירה בו מלפנים במכונית (לא אמבולנס!)ש''דהרה'' משך 22 דקות מככר מלכי ישראל לאיכילוב (מרחק של 800 מטר).
    המטרה: להכפיש את המתנחלים כדי להמשיך את אוסלו. (מעין מה שנעשה לשטרנהייל).
    הבעיה עם מעשהו של עמיר הייתה, שהוא לא היה מתנחל אלא ''תימני קטן מהרצליה'' כפי שאמר גילון ערב הרצח למעריב.
    אז כיצד מכפישים את המתנחלים?
    מוצאים מישהי מבית אל שעמיר ''התלבש'' עליה, וטוענים שהיא לא מנעה את הרצח.
    זה כל הסיפור - ואידך זיל גמור.

    • נכון,מאד הגיוני,בערך כמו קריעת ים סוף,אבל שכחת ש...

      רמי,גליל, 14/11/08 11:54

      שכחת רק להזכיר שפרס עמד מאחורי המזימה,כדי שסופסופ יהיה ראש ממשלה,וגם מירי אלוני סייעה כי ידעה שרק ככה מישהו יזכור אתה.
      אבל,אם זה עושה לך טוב על המצפון??גם זה משהו:)

  • 80.

    אילו עינבי הבאושים שגדלו בכרמי בית אל (ביתין הכבושה)! (ל''ת)

    ס''ט ספרדי טרוד,אחד העם 70 ת''א, 12/11/08 20:28

  • 79.

    במחנה המתנחלים יש גידולים סרטניים אלימים לרוב המחכים עם אצבעות על

    והיה מחננו טהור?, 12/11/08 15:01

    ההדק לפאתוות והזדמנות להיות ג'יהדסטים יהודים המבצעים את רצון האל באמצעות רצח.גרורות מי''ש נכנסו גם לארץ וצריך טיפולים מסיבים כדי לעקור את הנגעים הרבים שם.

    • השימוש במונחים מהאיסלם מורה על שנאה מטורפת של המגיב ללא כל יכולת

      @, 12/11/08 18:24

      השימוש במונחים איסלמיים בתגובה, מורה שהיא מונעת משנאה תהומית ללא כל יכולת לבחון את המציאות.
      המגיב ''נעול'' על רעיון, והעובדות לא יצליחו לבלבל אותו.

    • לא הייתי רוצה שתתקרב לילדים שלי

      אזרח מן השורה, 16/11/08 13:41

      אם אתה מדבר בסגנון כזה, כנראה שאתה בעצמך מסוכן לציבור.

  • 78.

    אני אוהב נשים קילריות מהזן הטעון באידיאולוגיה המתירה רצח ולכן

    התנשאי לי?, 12/11/08 14:54

    אין כמו מרגלית עם הזעם היוקד המתנחלי כדי לשמש לי כחובש כיפה לרעיה ומחנכת לילדנו שיצמחו לתפארת בערוגות נוער הגבעות.

  • 77.

    הדמות שלה נחרתה בזיכרוני כמתנשאת,שחצנית,גבוהת לב,אטומה,יהירה המאמינה

    שחצנית ואטומה, 12/11/08 14:10

    שדרכה היא היחידה והצודקת גם אם נערמות גופות.......

    • הזכרון שלך הוא אשלייה בלבד במקרה זה. (ל''ת)

      VK10, 12/11/08 18:26

    • ''נערמות גופות'' של מי?

      ל-77, 12/11/08 22:19

      היא לא עשתה מאומה, ולא ערמה גופות, חייה נהרסו גם ב''זכות'' אנשים כמוך?

    • ועל יהירות מקבלים 9 חודשים בפנים? באיזה עולם אידיאולוגי חשוך אתה חי? (ל''ת)

      חוץ מזה שאתה מדמיין, 16/11/08 13:43

  • 76.

    שמעתי לא מכבר חובש כיפה שסיפר לי שרוצח רה''מ היתה מרגלית הר שפי כשהיא

    ''תיאוריות'' הימין הדתי, 12/11/08 11:23

    מחופשת לתימני ויגעל כחבר טוב שלה לקח את התיק על עצמו.אין קץ להזיות הקונספירציה שמקריצים חובשי הכיפות ולו רק כדי לנקות מעליהם את רגשות האשם שדבקו בהם.כל קונספירציה תתקבל בברכה ויהיו מספיק פתאים שיאמינו בה.

    • אין לי רגשות אשם על רצח רבין. לא רצחתי אותו ואינני חושב שהיה צריך

      מחסן דבורים, 24/11/08 22:35

      לרצוח אותו.

  • 75.

    מי שלא ראה את השמחה שפשתה כנגע בקרב הציבור הדתי עם היוודע דבר הרצח לא

    מי שלא ראה......, 12/11/08 11:07

    שמחה מימיו.

    • השמחה היתה יותר משמחת בית השואבה........ (ל''ת)

      יותר......, 12/11/08 11:38

    • אני לא ראיתי את השמחה (אפילו שאני בקשר הדוק עם רבים מציבור זה). (ל''ת)

      נ.ק., 12/11/08 15:04

    • אני למשל ראיתי את אמא שלי פורצת בבכי, ואת הרב בישיבה שלי שהכריז על צום (ל''ת)

      ספר לי מה אתה ראית?, 16/11/08 13:45

  • 74.

    תואיל נא הגב' הר שפי ותתראיין כדי שנשמע האם היא תומכת ברצח וברוצח

    תכבד נא....., 12/11/08 11:05

    האם היא תומכת בטרור המתנחלי?האם היא מסוגלת להגיד אחרי המילים יצחק רבין ז''ל? האם היא מאמינה שרצח של יצחק רבין ובכלל כל רצח הוא מעשה מתועב הראוי לכל גינוי?מרגלית שומרת על עמימות ושתיקה ושתיקה כמוה כהודאה שאידיאולוגית היא לא מתנגדת..........

    • למה שהיא תרצה להתראיין? היא כבר סבלה מספיק משיפוט שגוי של התקשורת (ל''ת)

      למה לה?, 12/11/08 18:27

  • 73.

    אז למה הר שפי לא פונה לבג''צ?

    נח, 12/11/08 10:14

    אני לא משפטן אבל הר שפי יכולה לפנות
    ליועץ המשפטי לממשלה לבקש משפט חוזר
    ובמידה ויסרב- לפנות לבג''צ בדרישה כזאת.
    למה היא לא פונה?
    אולי אין לה כוח לזה אבל זו הדרך
    היחידה להחזיר לה את שמה הטוב.

  • 72.

    לרב מדן ישר כח . מדוע קולך כה בודד ? (ל''ת)

    לי-און, 11/11/08 22:54

  • 71.

    שרון לא יגע על מעשיהם של בניו,אולמרט לא ידע על הירשנזון.. (ל''ת)

    אבל מרגלית-ידעה גם ידעה-נאורים חלולים, 11/11/08 22:36

  • 70.

    באשכרה מסכנה, סתם חיפשו קורבן ושעיר לעזאזל (ל''ת)

    עופר, 11/11/08 21:29

  • 69.

    לרב יעקב מדן - זו גזירה משמים הגדולה מבינתך ! (ל''ת)

    אהוד, 11/11/08 19:36

    • אל תעלב אהוד אבל התגובה מטופשת (ל''ת)

      Y, 11/11/08 20:36

      • ממה יש להעלב יקירי אדם מאמין כרב יודע זאת ....

        אהוד, 12/11/08 15:02

        הגזרה היא גזרת שמים (הגם שבוצעה ע''י בני אדם אשר בדרך כלל יוגדרו ''שנואים'' ) וכל שיש לו לרב לבקש זה לבקש את רחמי שמים. כפי שביקש אברהם לאנשי סדום.

        פתרון בעייה קונפליקט לא נמצא ''במישור'' הקונפליקט (המבקש הרב את רחמי ''השנואים'' עבור מרגלית ) כי אם ''במישור'' מעל. באותו ''מישור'' אפשר ורצוי לבקש רחמים עבור מרגלית וגם עבור ''השנואים''

        אני תקווה שלא נעלבת בשביל הרב, כי מיותר הדבר-שהרי ברור לרב שדרכי האל גדולות מבינתו.

        • כשאפשר לעשות-צריך לעשות ולא להסתפק בפנייה לרחמי שמים. (ל''ת)

          Y, 12/11/08 18:30

          • אין לי כל ויכוח איתך בנושא העשייה

            אהוד, 12/11/08 21:53

            ופניה לרחמי שמים גם היא עשיה לטעמי.

  • 68.

    מקום המשפט שמה הרשע

    קוהלת, 11/11/08 12:30

    זה קוהלת, נכון ?

  • 67.

    אני יהודי אורטודוקסי רואה את מיני המינים של הנקראים דתיים עסוקים בהסתה

    חיים על חשבון הציבור בקיצור לא העם שלי=שיקימו ...., 11/11/08 08:15

    לעצמם מדינה עם כלכלה ובטחון ושניפרד מהם במהרה.

    • מה זה יהודי אורטודוקסי, אחמד? (ל''ת)

      אבי, 11/11/08 09:45

    • אתה צריך לחפס לך מדינה אחרת

      JIM BEAM, 11/11/08 21:10

      לא ניראה לי שאתה בדיוק יודע איפה אתה חי,,ישראל מדינה יהודית שלא מעונינת במיעוט של אנשים שלילים כמוך

  • 66.

    מלכתחילה ''אי מניעת פשע'' הוא סעיף בעייתי (ל''ת)

    להר שפי נגרם עוול, היתה שעיר לעזאזל, 11/11/08 06:47

  • 65.

    בסדום אין מקום ליהודיה אצילית כזו-גם שם הענישו צדיקים לחינם (ל''ת)

    הממסד האשכנזי הרקוב יתפורר בקרוב, 11/11/08 04:10

  • 64.

    צדק?בישראל? את חסיד אומות העולם דמיניוק הרוצח שלחו לחופשי

    אליאב, 11/11/08 01:55

    לא אשם..כל זמן שהסמולנים בנקודות מפתח לא יעזור כלום ..לכן הפעם אני לא הולך לבחירות..

  • 63.

    כואב הלב על העוול שנעשה לה. (ל''ת)

    נ., רחובות, 11/11/08 01:34

  • 62.

    דמוקרטיה שרוצה לשרוד לא יכולה להתייחס בכפפות של משי למי שמנסה להרוס

    אותה מבפנים, 11/11/08 01:30

    כמה כיף לקרוא את התגובות הגזעניות, הפשיסטיות והמשיחיות של ממשיכי דרכו של שבתאי צבי.

    אל תשכחו המדינה הזו הוקמה ע''י אתאסטים שוחרי דמוקרטיה.
    היזהרו לכם פן משאלותיכם תתגשמנה ותפילו את המשטר הדמוקרטי כאן, מפני שזה יהיה גם הסוף שלכם.

    למעשה הרוב החילוני השפוי לא זקוק יותר לאצטלה הדתית. בן גוריון חשב אחרת ולכן הותיר את המדינה דתית בניגוד לרצון הרוב כדי לתת לגיטימציה בינלאומית להקמת המדינה.
    אך עם השנים באופן לא מפתיע התברר שמדינה דמוקרטית לא יכולה לשרוד ללא נישול סמכויות הדת. הסיבה היא שהמשיחיות הדתית משתמשת בשלטון הדמוקרטי באופן צבוע לצרכיה, ומנצלת את חופש הביטוי ואת הזכויות המופלגות שנתנו לה כדי לעורר מלחמות אחים ומלחמות מחוץ, כלפי דתות אחרות שמתחרות בה בדיוק בגלל שהן נשענות על אותו אל, אותה שמרנות מחשבתית, אותה רטוריקה ואותה פרופגנדה.

    עם ישראל חייב להתעורר ולהסתכל מסביב, היום כשכבר יש לנו מדינה ועם ועתיד הלאום היהודי מובטח צריך להיפטר מאלוהים וכל מי שמעז לדבר בזמו.
    כשם שעשו היפנים שנפטרו מאלי השינטו ומהרעיון שהקיזר הוא בן האלוהים וכך זינקו קדימה.
    כשם שהיוונים נפטרו מאלי האולימפוס ועדיין נותרו עם מאוחד וגאה.
    כשם שהשחורים בצפון ברזיל נותרו גאים במורשתם למרות שנפטרו מאלי האורישס.
    כשם שעמי סקנדיביה מטים עורף לישו והופכים לאתאיסטים אך עדיין שומרים תרבותם ומסוריתיהם וחוקיהם.
    כך גם אנו - אם נרצה להתקדם הלאה ולא לדרוך במקום אין לנו ברירה אלא להגן בתקיפות על המשטר הדמוקרטי.
    ליברליזם שאינו מגן על עצמו ינוצל לרעה ע''י דתיים פנאטיים ולא ישרוד.



    מוזר , ראיתי היום סרט בערוץ 2. מתברר שעמיר מודה ברצח, הדוח הבליסטי מתאים לאקדח שלו, הדוח של הפתולוג מראה שירו רק בגבו של רבין ורק באקדח אחד, והנהג מעיד שהוא נסע ישר לבית החולים... אבל טבען של דתות שהן לא נותנו לעובדות לבלבל אותם.
    העולם נברא לפני 5000 שנה, אלוהים הבטיח גמול לבני שילשים וריבעים, חוק מסית מודיח לא ממוממש, חוק שמיטה לא ממוממש, ואנשים שוכחים שירושליים נכבשה מידי היבוסים
    אם יבוא יבוסי היום תתנו לו את ירושליים?

  • 61.

    השמאלנים הם הגזענים הכי גדולים בעולם. גזענותם היא כלפי עדות המזרח (ל''ת)

    כלפי חובשי הכיפות ובעצם כלפי כל מי שחושב אחרת מהם, 11/11/08 00:34

    • האם הסתכלת רגע בראי או הקשבת לעצמך? (ל''ת)

      אהוד, 11/11/08 19:38

  • 60.

    היה צריך להשליש את עונשה רק בגלל שהתידדה עם היצור הנחות הזה (ל''ת)

    תימני, 10/11/08 23:54

    • אם הטמטום היה מחלה, היית נכה 100% (ל''ת)

      דר ז'יווגו, 11/11/08 04:58

  • 59.

    כל הכבוד לרב מידן

    מוטי, 10/11/08 23:39

    תודה לרב מדין על היותו שופר לזעקתם של מרגלית ומשפחתה. הלוואי ויכולתי להאמין שבמשפט חוזר מסוגלים השופטים להודות בטעותם. מכל מקום הדברים חשובים ונוקבים עד התהום
    מוטי ירושלים

    • מחזקת את דבריך (ל''ת)

      לילך, 11/11/08 12:25

  • 58.

    מרגלית המקרה שלה לא שונה מאחרים. בישראל אין משפט ואין שופטים

    רון, 10/11/08 23:37

    לא בי-ם ולא בכל מקום אחר.

  • 57.

    רב מלשון מריבה

    יהודה, 10/11/08 23:32

    כבוד הרב המלומד, לא קרא היטב את עדותה של הר - שפי במשטרה.
    היא ידעה היטב על כוונתו.
    היא הבינה את מידת רצינותו.
    הוא פתח בפיה את ליבו והיא רצתה גבר אחר.
    זה היה יכול להיות טלנובלה בגרוש ורבע, אילולא החליט עמיר להראות לה שהוא גבר שבגברים, כלומר לירות בגבו של ראש הממשלה.
    אין ספק, להתגנב מאחורה, להעמיד את המאבטחים בקלונם ולחסל, לירות.
    לא טיפש, לא מוסת, בקור רוח, מחכה להזדמנות ושחקן עלוב שהחליט להעמיד את עצמו כגיבור המחנה הימני שכה רצה לראות את רבין מת.
    הוא קיווה לחטוף כדור בראש מאחד המאבטחים, אבל הם לא ירו.
    במקום הר-שפי היפה, הוא קיבל את העונש האולטימטיבי - טרימבובלר.
    ואולי הכותב הנכבד, משכתב ההיסטוריה, הנסמך על עדות שניים בדימוס, מעדיף לעשות איזה מערוף קטן, לאיזה חבר אחר, מר בני אלון, הידוע יותר כדודה של הפושעת המורשעת ??

    הגברת הר-שפי, באשר תלך, תיזכר תמיד כזו שלא הלכה ליידע את המשטרה.
    וכך נותרנו עם חלאת אדם בכלא, אקדח אחד, שלוש יריות וראש ממשלה מת, שמאז מותו, יכולים מתנחלי השומרון ויהודה, חברי מחתרות בת-עין, חברי המחתרת היהודית וכלבות ה '' שרמוטה '' מחברון, לגלגל עיניים ולהגיד שהכל יופי-טופי.
    דמו של רבין זועק מהאדמה וידיכם עשו במעל.
    טמאים יהיו לעד המסיתים שבשם הדת ואהבת המולדת הסיתו לרצח רבין.

    • להכפיל את המינון, דחוף. (ל''ת)

      רופא, 11/11/08 09:47

    • 3 יריות??? אתה בטוח????

      ?, 11/11/08 18:45

      הגירסה הרשמית עומדת על שניים. נשמעו גם קולות של 2 יריות.
      דווקא לפי צילום של בית החזה של רבין, נראו באמת 3 כדורים. אך אחד מהם הוא מלפנים.. ועמיר ירה ברבין בגבו.. מעניין.

    • אני קורא את התיאור שלך ואני רק משתכנע שהיא לא יכלה לדעת כלום

      בחיי, 16/11/08 13:50

      גבר ימני הזוי שמכריז על כוונתו לכונן את בית המקדש השלישי כדי לשבות את ליבה של נערה - אתה מצפה שהיא תקח אותו ברצינות ותלך להתלונן?
      ואם היא הייתה מתלוננת - לא היינו נשארים עם ראש ממשלה מת? הרי השב''כ התעלם ממי שכן התלונן לפני הרצח (חבר ללימודים של עמיר).

  • 56.

    התקשורת התעללה בה ואני אהבתי אותה (ל''ת)

    רבקה, 10/11/08 23:25

  • 55.

    היא עדיין פנויה? (ל''ת)

    פנוי פנוי, 10/11/08 23:17

  • 54.

    מרגלית הר שפי

    חנה, 10/11/08 22:52

    תזוכה מרגלית ותוסר החרפה

  • 53.

    כל הכבוד לך. היא פשוט היתה קרבן של השנאה לציבור הדתי לאומי (ל''ת)

    אסתר, 10/11/08 22:34

  • 52.

    פשוט לקרוא ולא להאמין

    שלומי, 10/11/08 21:52

    לא להאמין ששני בני אדם אלו עמדו מנגד כאשר נהרסו חייה של חפה מפשע.

    • ועוד אחד מהם רץ לכנסת וביקש סליחה על הודאה באמת (ל''ת)

      להעיף אותו מהכנסת, אל תכניסו אותו לליכוד, 16/11/08 08:51

  • 51.

    לא מסכים איתך

    דני, 10/11/08 21:24

    בעיקר בכל הקשור לחשיבות התיקון, בציבור החילוני יש חשיבות עליונה לתיקון ופיוס עם הציבור הדתי. להזכיר נקמה וכו זה קשקוש אחד גדול.
    בקשר להר שפי אני לא מעורה בפרטי הפרשה אבל אני סמוך ובטוח שלו היה חלקיק של צדק בטענתך בתי המשפט היו לפחות בוחנים טענות אלו. בניגוד אליך ולהרבה מציבור המגיבים כאן יש לי אמון רב המערכת המשפט והאופן שבו היא מתנהלת. טענות רדיפה, אי צדק, ושאר ירקות נשמעות רק מפי המיעוט הסהרורי אשר כופר במוסדות המדינה והדמוקרטיה. מיעוט סהרורי זה הוא אותם אלו אשר תמכו ביגאל עמיר ושכמותו לפני שנים. אתה שואל אם להתייחס לקבוצת קיצוניים אלו? מצטער, הם בעיני לא שפויים ובטח לא ראויים להתייחסות אלא של משטרת ישראל והשב''כ אשר כולי תקווה שיעצור אותם לפני מזימתם הבאה.

    • אם כדבריך אינך בקי בפרטים מדוע אתה מגיב או לא מאמין ?.

      משפטן, 10/11/08 22:25

      חסרים משפטים בהם הוכח שבית המשפט טעה, או הוטעה על ידי התביעה?

    • ואם זה היה קורה לך,גם היית סמוך ובטוח בבית המשפט והמשטרה? מה הם לא טוע (ל''ת)

      אלי, 24/11/08 21:51

  • 50.

    מסתבר שזה יגאל עמיר וביב השפניה בלבד, לכל מששמו נקשר

    ציון בזוקה, 10/11/08 20:19

    לפרשה ונחקר או נאסר בגלה, אין כל קשר והוא רק סטטיסט ב''הצגה הגדולה'' רק בגלל שלחץ פעם יד ליגאל עמיר. מעניין שהר שפי הורשעה וביב
    שפניה יצא לב ככלה ביום חופתה.

  • 49.

    קריאה צודקת!

    תמר, 10/11/08 20:04

    הלואי שזה אכן יקרה. שפכנו את דמה במשך שנים, לחינם.

    טיהור שמה הוא המינימום שביכולתנו לעשות כדי לתקן את שעיוותנו.

  • 48.

    מה הקשר בין הקונספירציה של השב''כ, שמנסה בכל כוחו להלביש (ל''ת)

    את הרצח על הרשפי., 10/11/08 19:06

  • 47.

    לרוצחי דני כץ,עמוס ברנס ועוד נתנו משפט חוזר מנימוקים פחותים

    בצלאל הוכמן, 10/11/08 18:53

    אם זה מה שומרים שני ראשי שב''כ, יש שתי מסקנות
    א. לעשות משפט חוזר
    ב. גם ראשי שב''כ מפחדים מהקשורת

  • 46.

    לא אומר להר-שפי מה לעשות...

    חשוך ימי בינימי, 10/11/08 18:35

    אבל לו לעצתי שאלה, הייתי מייעץ לה לוותר על המשפט החוזר. אין אמונה בשופטי-סדום הישראלים, ואין לה או לאף אחד אחר שום צורך בזיכוי מהם. עדיף לירוק בפרצופם הנאלח.

  • 45.

    כל יום ויום כשהיתה לשווא בכלא חשבתי עליה

    יואב, ירושלים, 10/11/08 18:17

    בכל יום ויום חשבתי עליה, שישבה בכלא סתם כך. כאבתי את העוול הנורא. מרגלית היקרה, דעי שהמונים תומכים בך כבר שנים רבות.

    • על מה חשבת בדיוק ? (ל''ת)

      דודו, 10/11/08 23:33

  • 44.

    סחורה פגומה לא ממחזרים

    קלה כחמורה, 10/11/08 18:05

    המרגלית הזו איננה אלא אבן פגומה ומכוערת, המביישת את הפנינים שהשזרו לאורך שושלת הכהן לדורותיה.

    הסבא-רבא שלה, הרב אברהם יצחק שור, היה אב בית הדין חקהילת החסידים בירושלים.הסבא רבא השני, הרב מרדכי הכהן, עשה את דרכו אל האוניברסיטה העברית בקפוטה ובשטריימל, השתלם בשפת עם-לועז, אנגלית...הסבא שלה, פנחס פלאי, למד בארה''ב, היה עורכו של שבועון שלחם בשחיתות המימסדית של המפלגות הדתיות - ''פנים-אל-פנים'' - והדוד-רבא שלה, הרב שמואל אבידור הכהן, היה אחד הרבנים הליברלים ביותר שידעה החברה הישראלית.
    אילו היו כל אלה בחיים בשעה שהר-שפי עשתה את מעשי הנבלה שלה - בשפי - היו לבטח קופצים היישר חזרה אל קיברם, וטומנים את עצמם םעצם הבושה...הדוד-רבא מנחם הכהן, החי ומתהלך בינינו, מעדיף להמשיך ולאטום את פיו.

    מוצר פגום כמו הר-שפי לא ראוי לתיקון.
    מקומו בתחתיתו של פח-האשפה.
    לא למיחזור.

    • אפשר להיות ידען ובקי, ורשע מרושע!

      דבורה, 10/11/08 20:23

      כל דדבררי ההבל שגבבת, גם אם כולם אמת, אינם ממן הענין. לא העלת שום טענה נגדה. סתם השמצת, וניסית להראות חוכמתך. נכשלת!

      • איזה סגנון. תתבישי לך. אם את לא יודעת לבקר בכבוד אז שתקי

        תגובה לדבורה, 10/11/08 23:35

        לא יזיק לך!!!אגב, מנסיוני האישי, הרב מדן לא מוציא מאמר מתחת ידו לפני שהוא מברר זאת לעומק. הוא אדם שראוי להערכה מרובה, ובאופן זה יש להתייחס לדבריו.

        • אבל היא הגיבה למס' 44, לא לרב מדן! (ל''ת)

          קודם קוראים, אחר כך יורים, 11/11/08 07:18

    • what an EVIL man you are (ל''ת)

      are you JEWISH ?!!!!, 10/11/08 23:18

    • מה אתה מבלבל במוח? תקרא את הכתבה (ל''ת)

      יקיר, 11/11/08 11:48

  • 43.

    אם השב''כ לא הגן על רבין - לא השיב אש על היורה - שישפט גם

    יופיטר, 10/11/08 17:49

    נראה לי שהר שפי היתה שעיר לעזאזאל - כדי לפגוע במיתנחלים - ולהנחית עליהם מכה ואשמה

  • 42.

    כל הכבוד על היוזמה הצודקת והראויה. (ל''ת)

    צבי מרק, 10/11/08 17:44

  • 41.

    כואב הלב

    קליין אליעזר, 10/11/08 17:19

    כואב הלב על בחורה זו אשר נפלה קרבן ללינץ התקשורתי אחריו החרתה והחזיקה מערכת המשפט ,אשר מפעם לפעם פועלת על פי רחשי לב הצבור(קרי התקשורת)ובמיוחד כאשר ניתן לייצר תקדים...ולפגוע במיטב בניו ובנותיושל הצבור הדתי..
    צריך לעשות ה כ ל כדי לבטל את פסקי הדין אשר נתנו בעניינה.שמעתי מפעם לפעם מאלה שהכירו אותה על הסבל שעברה היא ובני משפחתה .אכן הקריאה למשפט חוזר ומטהר ,שיהיה אף בסגנון ''אני מאשים'' כנגד כל מי שהיה מעורב בהעמדתה לדין על רקע ציד המכשפות שנוהל אז הינו דבר ראוי ביותר ויבורך כותב המאמר.

  • 40.

    כל טיל של החמאס שנופל על השמאלנים בקיבוצים, גורם לי שמחה רבה.

    החמאס ילמד את השמאלנים לקח., 10/11/08 16:53

    השמאלנות זו מחלה קשה מאוד.

    בקיבוצים שבמערב הנגב 90% הצביעו למרץ וקדימה.

    עכשיו הם מתחילים להרפא מהמחלה.

    גם בחיפה לפני שנתיים הבינו השמאלנים כמה חכמה היתה ההחלטה לברוח מלבנון.

    גם השמאלנים בתל אביב יתפקחו בסוף.
    רק שלצורך זה צריך שיישפך להם המון דם.

    • השמאלנים האלו הקימו את המדינה הרבה לפני אבל הרבה לפני

      אהוד, 11/11/08 19:46

      שיפה הנפש הימניים והדתיים הזיזו את התחת שלהם. - לקח להם בערך 40 עד 80 שנה להתחיל ולהקים ישובים ולקחת סיכונים.

      • העליות הראשונות היו דווקא חרדיות (ל''ת)

        הצבועים באו אח''כ, 12/11/08 01:37

        • מה הקימו בארץ ישראל אותם חרדים שאתה מדבר עליהם? (ל''ת)

          אהוד, 12/11/08 15:05

          • מערב ירושלים, פתח תקוה, ראשון, חדרה, רחובות, נס ציונה, מזכרת בתיה

            ועוד, 13/11/08 13:24

            אם כי אז לא היה הבדל ברור בין חרדים לדתיים.

            • את מזכרת בתיה הקימו בפועל איכרים מפולין את האירגון

              אהוד, 13/11/08 14:40

              ביצע הרב שמואל מוהליבר!
              גם אז אפשר היה להבדיל בין חרדים, חסידים, מסורתיים וחילוניים

  • 39.

    השמאל צריך להתנצל מול הר שפי, ולהפנים את מורשתה (ל''ת)

    היא גם מה זה יפה...., 10/11/08 16:32

  • 38.

    השמאל מסית נגד הרוסים? השמאל מסית נגד המזרחיים? אל תתבכיינו.

    זיגי אמסלם. דור שני, 10/11/08 16:31

    שתקתם כאשר השמאל הסית נגד המתנחלים. שתקתם
    כאשר השמאל הסית נגד החרדים. שתקתם
    כאשר השמאל הסית נגד הדתיים
    הלאומיים. חשבתם שהם לא יגיעו אליכם. אופס...

    זיגי אמסלם. דור שני

    • על מי אתה מדבר ? השמאל לא הסית נגד מיזרחיים או רוסים

      השמאל מסית נגד יהודים, 10/11/08 17:01

      דור שני ? תקנה דור שלישי ותתחבר לאינטרנט בכדי להתעדכן.

  • 37.

    אין גבול להתנשאות הדתית ימנית

    לא שוכח, 10/11/08 15:23

    בעוד 5-10 שנים יכתוב כבוד הרב שצריך לתת חנינה ליגאל שגאל אותנו בלה בלה בלה.

    אות הקין שדבק בבעלת הצמה לא ימחק.

    תמשיכי להתחבא בחורך כמו נסראללה!!!!

    • או בקיצור - ''עזוב אותנו מהעובדות, העיקר שאיזה יהודי אכל אותה''

      פנדה, 10/11/08 17:02

      ואתה זה שמדבר על התנשאות ?

    • פשוש, עוד 5-10 שנים דווקא יצורים כמוך יצטרכו להתחבא (ל''ת)

      או מהגסטאפו האירני שיפטרל בארץ או מאיתנו, 10/11/08 19:57

      • אין הבדל ביניכם לבין הגסטאפו האירני

        אמנון, 11/11/08 01:23

        אותו אלוהים
        אותה פרופגנדה
        אותה רטוריקה
        אותה שאיפה - להשמיד כל מה ששונה

  • 36.

    אם שב''כ שהפעיל את אבישי רביב לא ידע מה צפוי איך נערה צעירה תדע

    דני האדום, 10/11/08 15:13

    ואינני מדבר על מי שחושב ששב''כ ידע,
    זה נושא לדיון אחר

  • 35.

    יש לארגן הפגנת המונים בעדה !

    ימני מתון ומוסרי, 10/11/08 14:46

    גרמו לה עוול נוראי.
    הבא ונפגין באלפים למענה ולמען משפט חוזר !

  • 34.

    הר שפי קרבן לתאוות הטרף של השמאל והתקשורת (ל''ת)

    גיימס הטפילד, 10/11/08 14:27

  • 33.

    היה צריך לשלוח אותה למאסר עולם באיראן

    יניב, 10/11/08 14:20

    ככה אתם נראים אנשי הציונות הדתית לא פלא שחצי עם לא סובל אתכם

    • אתה ממש דפוק.... (ל''ת)

      קח ריטלין, 10/11/08 17:03

    • כן, חצי עם - שמאלנים וערבים... אתה בחברה טובה

      פנדה, 10/11/08 17:05

      ואגב, זה כבר ממש לא חצי עם, זה בערך שליש עם - הבחירות יוכיחו את זה. רוב העם, בניגוד אליך (ובניגוד לקיצוני הימין) לא שונא חצי עם אחר, אלא מנסה לחיות את חייו על פי המודל הידוע ''חיה ותן לחיות''. אתה נמצא בחברה טובה עם פאשיסטים מוסלמים וקיצונים יהודיים שמנהלים את חייהם על פי שנאה, ומבססים אותה בעיקר על רגשות ודעות קדומות, לא על עובדות בשטח והגיון פשוט. ואתה עוד מתגאה בזה, מה שבאמת מחליא.

    • דווקא אותך אני אוהב (ל''ת)

      אדולף, 10/11/08 18:35

    • איש צדק אתה.העונש פרצוף וחיוך נגד דעתך-מאסר עולם.הגיוני (ל''ת)

      חגי, 10/11/08 18:37

    • אני כחילוני מעדיף חובש כיפה או אפילו חרדי מאשר

      אלעד, 11/11/08 01:56

      אדם אכול שינאה עצמית שכמותך.

  • 32.

    הלכתי למילון, לחפש את פירוש המילה ''מורשת''.

    יענקלה ריב-מדון, 10/11/08 14:12

    מורשת הוא משהו בעל ערך, שאדם משאיר אחריו. מה בדיוק ה''מורשת'' של אותה הר-זבל??

    וחוץ מזה, אני רואה שה''רב'' הכותב, שלח את כל תלמידיו להגיב. כן, את כל אלו שמערכת הצדק הישראלית מבחינתם היא כפירה בעיקר. שכן הצדק היחיד על פני האדמה הוא הצדק של אלוהים (שלא קיים, ועדיין אף אחד לא הוכיח אחרת).
    בקיצור מעריב- הכתבה מבזה את האתר וכל קורא אינטיליגנטי.

    • אם שותים לא נוהגים...

      מורשת רבין, 10/11/08 15:48

      באותו מילון לא הצלחתי לברר מהי מורשתו של רבין שהיה ראש הממשלה של חלק מהעם וזלזל ברוב העם.
      בצעירות, לפי עדותו, השתתף בהתקפה על אוניית אצ''ל ''אלטלנה'' ולפי עדותו (פנקס שירות) ברגע שהתברר שמנחם בגין נמצא באוניה, הגברנו את קצב האש...
      כמה דם של יהודים תמימים נשפך כמיים בזכותו? איש לא יידע. הירצחו לא מכשיר את מעשיו ולא נותן כל עדיפות להשקפתו !!!

    • נכון שאתה לא אוהב יהודים ? היית מעדיף שנמות, נכון ? (ל''ת)

      מכיר את הטיפוס, 10/11/08 17:11

    • את הכותרת נותן, בדרך כלל, העורך, ולא הכותב

      דודו, 10/11/08 17:11

      אז מה לך כי תלין על הרב מדן?
      אין לה מורשת להנחיל אמנם, אבל היא ישבה בכלא סתם בגלל יצר הנקמנות של ההמון.

  • 31.

    רעיון מצויין - בית המשפט והחברה עשו לה עוול נורא-אסור לשתוק!!!!!!!!!!

    אלי.ז גבעת שמואל, 10/11/08 14:08

    אני יודע ותמיד ידעתי בוודאות שמרגלית הר-שפי לא אשמה, לבית המשפט אף פעם לא היו הוכחות שמעידות על ידיעותיה של מרגלית.

    בית המשפט הלך אחרי הלך הרוח התקשורתי ש''רצה לראות דם'' וחיפש את הקרבן.

    החברה הישראלית חייבת לפצות את מרגלית הר-שפי על העוול שנעשה לה.

  • 30.

    על הכאב איך הרסו את חייה (ל''ת)

    יפה, 10/11/08 13:52

  • 29.

    אתה מחפש צדק במערכת המשפט הישראלית?- הצחקת אותי (ל''ת)

    התמימות במיטבה, 10/11/08 13:11

  • 28.

    צדק

    ב.מני, 10/11/08 12:54

    דרישה שהיא צביעות וכזב

  • 27.

    לכל אלה שיודעים וקוראים מחשבות

    מכירה היטב, 10/11/08 12:48

    מרגלית הר שפי לא ידעה ולא חשדה. מי שכן חשד-העביר את המסר למי שהיה צריך. השב''כ פישל ומרגלית שילמה את המחיר.
    רק מי שהיה בסביבתה באותם ימים, על הגשר של בר אילן או בשבתות בחברון או סתם ליד המדרשה לבנות יכול להבין-אף אחד לא ידע קודם. מרגלית היתה והיא עדיין קורבן. די להתחסדות ויישר כוח לרב מידן על הדברים, שלצערי יפלו שוב על אוזניים ערלות.

    • אני חושב שבידינו הדבר (על איזה אוזניים יפלו הדברים) (ל''ת)

      דוד, 10/11/08 13:13

  • 26.

    לא צריך להתחנן בשביל צדק. בבחירות הבאות נדרוש ונקבל צדק.

    כנניהו המיסר, 10/11/08 12:43

    ואם יהיה צדק נקח את הצדק הכח ואז נעמיד לדין את הפושעים אשר ניכסו לעצמם בדרך העוול את ה''צדק''.

    אני הייתי מסרב לקבל צדק כפושט יד אלא אך ורק כמי שזכאי לו.

    • מה לימנים ולצדק? (ל''ת)

      ולדתיים?, 10/11/08 13:50

      • מה לשמאלנים ולשכל?

        יוגב, 10/11/08 23:47

        -כלום!

  • 25.

    זה שאתה רב- זה גם מראה מה הדעה הפוליטית שלך

    א, 10/11/08 12:39

    נמאסתם כבר עם הפוליטיקה שלכם.

    • No, Rav is closer to GOD - and you how FAAAAAAR are you?? (ל''ת)

      poor soul, 10/11/08 21:33

  • 24.

    אם היא לא אשמה, אכן צריך לחשוף זאת. (ל''ת)

    שגכ, 10/11/08 12:28

  • 23.

    היכן מהיגנו?

    יעל, 10/11/08 12:06

    מדוע שותקים מנהיגנו? מדוע לא נשמעת זעקת הצדק?

    • קול זעקת הנרצח חזק יותר. (ל''ת)

      ככה זה, 10/11/08 13:49

  • 22.

    פושעת. מקומה בכלא. (ל''ת)

    רון, 10/11/08 11:47

    • נכון. היא דתיה, מתנחלת, ויש לה צמה מקדימה. אבל מה פישעה?

      דובי הכתום, 10/11/08 13:06

      או שאתם הבולשביקים לא צריכים חוקים כדי להכניס אנשים לכלא? מספיק שהםן יהיו ''מתנגדי שלטון'', הא?

      • בדיוק כמו שאתם בונים מאחז בלי רשיון ומצפים שחיילים ישמרו עליו (ל''ת)

        כל אחד ותפקידו, 10/11/08 13:48

        • WRONG, WE WON THAT WAR, the land is ours (ל''ת)

          got a problem?, 10/11/08 21:33

  • 21.

    אפרת

    מיכל, 10/11/08 11:39

    הלוואי שמשפחת הר שפי תפוצה לחלוטין על סבלה. והלוואי שרודפיה ישלמו את המחיר המלא על פשעיהם ובהקדם כולל עמי איילון ''נקי הכפיים''.

  • 20.

    הר שפי לא ריצתה את עונשה. היא קיבלה חנינה (ל''ת)

    ירדן, 10/11/08 11:35

    • תגידי מה לקחת? (ל''ת)

      מישה, 10/11/08 18:05

    • הר שפי ריצתה עונש מאסר וה''נשיא'' קצב סירב לחון אותה.

      נורית כהן, 10/11/08 18:52

      כל מי שפגע במרגלית סופו לקבל ''שכר''על כך .

      • מזלה שקצב ''אנסי'' לא ביקש לשוחח איתה באופן אישי ... (ל''ת)

        עופר, 10/11/08 19:38

  • 19.

    צודק בל מילה. אבל אצל השמאלנים ''צדק'' הוא כל מה שמשרת אותם, ולא יותר. (ל''ת)

    צפונית, 10/11/08 11:34

  • 18.

    אפילו החברה הדתית הקיאה את הר שפי מתוכה

    לא שוכחת ולא סולחת, 10/11/08 11:27

    היא פשעה, ידעה ונתנה יד.
    וחבל שלא העמידו לדין גם הרבנים המהוללים

    • לא ביקשנו את סליחתך

      החברה הדתית, 10/11/08 13:07

      ולא ''הקאנו'' את מרגלית הר-שפי. כששני ראשי שב''כ אומרים שהיא לא ידעה, מי שצריך לבקש סליחה זו מערכת ה''צדק''.

    • קחי ריטלין ותנוחי... (ל''ת)

      שקית הקאה, 10/11/08 17:04

    • זו האשמה חסרת בסיס כלפי הציבור הדתי (ל''ת)

      עמוס, 24/11/08 22:42

  • 17.

    לא יהיה שום צדק לאף אדם עם נטיות ימיניות כל עוד ש...

    קובי, 10/11/08 11:26

    הפולחן החולני מסביב רבין לא יפסק.

    • כן כן - רצח ראש ממשלה צריך לגישתך לעבור בשתיקה. לא מפותח שכמוך

      אחמד כהן - בני ברק, 10/11/08 19:37

      ''פסטיבל''? לדבריך גם רצח קנדי - גם הוא פסטיבל מיותר.

      מעניין מה היית אומר אם הרב אלישיב היה נשחט בסכין?

  • 16.

    רב יקר תנסה להתחיל את מסע הלגיטימציה עוד 10 שנים לא עכשיו בבקשה

    אברהם, 10/11/08 11:15

    but nice try

  • 15.

    הנזק העצום נעשה לה ולמשפחתה! שום התנצלות לא תועיל!!! (ל''ת)

    אור, 10/11/08 11:12

  • 14.

    צבועים שכמותכם (ל''ת)

    כן,אך את רבין והרצחו לא ניתן לתקן, 10/11/08 11:11

  • 13.

    רצח ראש הממשלה דורש הרתעה, בדיוק כמו שאנחנו מתנהגים עם חמאס אחרי פיגוע

    ישעיהו ב', 10/11/08 11:08

    מגיע לה שהגיע לכלא
    רק חבל שגאולה עמיר לא הגיע לכלא גם
    בדיוק כמו שאחרי פיגועים אנחנו הורסים בתים של מחבלים או מטילים סגר על הרצועה.

    היה צריך להשתמש ברצח רבין כדי להחמיר את האכיפה עם הימין החיצוני ולזרוק לכלא את כל המרזלים והפדרמנים.

    אנשים שלא מבינים מה היא דמוקרטיה - אין סיבה שהדמוקרטיה תנהג בהם בכפפות שלמשי. הם רק מנסים לנצל אותה ואת הגישה הליברלית כדי להפיל אותה בסופו של דבר ולכונן כאן שלטון דת. לי לא משנה עם זה שלטון דת מוסלמי או יהודי אורתודוכסי. מדובר באותה קיצוניות, ראיית עולם משיחית ומעוותת. גזענות כלפי כל השונה.

    • hear hear! (ל''ת)

      איתמר, 10/11/08 14:09

  • 12.

    דברי הבל

    יוסף הגלילי, 10/11/08 11:05

    ''העשב השוטה'' הזה שותה בצמא כל דבר הבל של רבנים חשוכים וגזעניים ופועל - עובדה, ראינו. יואיל הרב הנכבד להכות על חטא לפני שהוא מכה את מערכת המשפט.

    • האם יש לך דוגמאות שעליהם הרב אישית צריך להכות או שמספיק

      מישה, 10/11/08 18:04

      שהוא ''רב'' ואזי הוא אשם?

  • 11.

    הר שפי באמת לא היתה אשמה בכלום אבל איפה הרבנים שקראו פולסה דנורה??

    פנקס חד פעמי, 10/11/08 11:03

    איפה אלה שקראו לרצח??
    מתחבאים הא.....???
    לא נורא...לא בעולם הזה בעולם הבא
    שופך דם האדם באדם דמו ישפך.

    • צא ולמד עם כל השנאה והרצון להרשיע לא האשימו אפילו רב אחד!!!! (ל''ת)

      jdh, 10/11/08 18:39

  • 10.

    מפתיע כמה שזה נכון.

    מוטי, 10/11/08 11:02

    כולי תקווה שמישהו יצליח לעורר עניין זה מחדש ולקיים משפט חוזר, אלא שבתוך העם אנוכי יושב וכנראה שיותר קל להכפיש אדם ומשפחה בישראל מאשר לטרוח עד הסוף ולבדוק האם נעשה פה צדק.

  • 9.

    לא היה אז אוטו אחד באלקנה בלי הסטיקר 'רבין רוצח, רבין בוגד'

    יאיר ח., 10/11/08 11:00

    לא יעזרו לך פלבולי העיניים ובלבול הקוראים. שפי הציעה להתחזות לחילונית ובכל לעזור לרוצח (שר''י).

    כל הציבור שלכם מתנהג כמו הילד הזה בכיתה שתמיד לובש חולצה נקיה עם צווארון ומדבר בנימוס ורק לאחר שהצביע, ופתאום תפסו אותו מחרבן על השולחן של המורה.

    • לא יודע באיזה בית ספר למדת

      ימני מאוד, 10/11/08 12:21

      וכמה ילדים עם חולצה לבנה חירבנו על שולחן המורה. אבל האם לדעתך כל הציבור שהיה לו סטיקר ''רבין בוגד'' היה צריך לשבת בכלא על ''אי מניעת פשע''?

    • מניין לך מה קרה באלקנה?

      דובי הכתום, 10/11/08 13:09

      האם אתה הסתובבת בשטחים הכבושים? תמהני...

      • כן. תתפלא. (ל''ת)

        יאיר ח., 10/11/08 17:05

    • נכון מאוד, אני זוכר את האווירה אז בהתנחלויות (ל''ת)

      ארי, 10/11/08 13:45

      • ואני זוכר את ההשפלה והביזוי מצד רבין פרס ושות'

        זוכר כמו אתמול, 10/11/08 23:51

        ''פרופלורים'' הוא כינה את מיטב מיישבי ארצינו, כאב המשפחות השכולות עבר לידו בלי התרגשות מיוחדת. הוא קידש את חייו למלחמת אחים באחינו המתנחלים.

  • 8.

    אני מסכים. כל מילה (הלוואי והיתה) מיותרת. סבלו יגון די והותר. (ל''ת)

    מיכאל, 10/11/08 10:53

  • 7.

    מי שמתרפס בפני השמאל אשם

    ציוני, 10/11/08 10:48

    גם הרב מידן
    ודאי ראש ישיבתו בזמן ההוא

  • 6.

    היו צריכים לעשות לה לינץ גופני לכלבה (ל''ת)

    שחר, 10/11/08 10:41

    • טענות חסרות שחר

      ל-6, 10/11/08 11:38

      מעידות עליך, ולא על מרגלית הר שפי.

      • הן גם מעידות

        יונית., 10/11/08 12:55

        על המערכת שבחרה לפרסם תגובה גועלית שכזו. נראה אם את זה תפרסמו, כי מספיק צנזרתם לי היום.

        • אתם המתחסדים, חבורת חסרי מוסר וחסרי אלוהים

          שחר, 10/11/08 16:19

          כבר נאמר שהחלאה שאל אותה וגם אם רק בתאוריה אם היא חושבת שמותר וצריך להרוג את ראש הממשלה המכהן, הנבחר ע''י רוב העם והיא אישרה והסכימה, היא אשמה בזאת שלא עשתה מאום אפילו לא שללה את המעשה בתאוריה.
          כל אותם חסרי אלוהים שקראו לו בוגד, רוצח, כופר, שאיימו עליו בלחשים ובאיומים שהתירו את דמו ורקדו על הדם, אתם אשמים והיא שהיתה קרובה לרוצח אשמה יותר מכולם.
          עצם העלאת הדיון של לרצוח אדם בשל דעותיו ותפיסת עולמו מוציאה אתכם בכלל האדם, אין לכם אלוהים ואין לכם לא דין ולא דיין, לכם מותר לעשות הכל כולל לרצוח יהודים כי הם לא מתישבים עם דעתכם.
          בעוד כמה שנים הרי תגישו בקשה לקיצוב עונשו של הרוצח ולשחררו המוקדם ובעוד עשור הרי תהפכו אותו לקדוש וגיבור (בדיוק כמו שרובכם עושה כעט) מרוב חרפה אפילו האלוהים שלכם נטוש אתכם בסופו של דבר, הפכתם מאנשים מובילים בעלי מוסר וגאווה לאנשים קטנים, ללא אל וללא מוסר, תתביישו (ועוד לחשוב שפעם הייתי כמותכם)

          • היפוך האמת

            יואב, 10/11/08 18:15

            כרגיל אצל השמאל. אותו האיש שאל אותה אם התיאוריה מותר להרוג את ראש הממשלה, והיא רצה לרב כדי לקבל תשובה רשמית שלא. אפילו בתיאוריה היא נחרדה מהדבר כל כך עד כדי שהלכה לרב כדי לבקש את עזרתו.

            עליה לקבל התנצלות פומבית ופיצוי של מליונים על העוול הנורא שנגרם לה.

          • כל הפוסל במומו פוסל-אתה מוכן לחסל אותה בגלל שהייתה מיודדת איתו

            jdh, 10/11/08 18:43

            עצם העלאת הדיון של לרצוח אדם בשל דעותיו ותפיסת עולמו מוציאה אתכם בכלל האדם, אין לכם אלוהים ואין לכם לא דין ולא דיין, לכם מותר לעשות הכל כולל לרצוח יהודים כי הם לא מתישבים עם דעתכם

            הסיבה שיצאו נגד רבין היה לא בגלל מחשבותיו אלא בגלל מעשיו שהעמידו בסכנה רבים מן היהוד וגם מן הערבים(תזכיר לי כמה קברים נחפרו מאז שפרץ השלום המדהים הלז?)

            גם אז זה כמובן לא סיבה לרצון אלא להדיח באופן פוליטי אולם אתה לעומת זאת מוכן להכניס לכלא ילדה בת 20 כי היא הייתה חברה של רוצח שראש השב''כ טוען שההוא בעצמו לא היה סגור על עצמו עד הרגע האחרון

            מצד שני כמובן אתה מוכן לשחרר רוצחים מחבלים וכמובן את סייעניהם(במעשה לא במחשבה) באלפים

  • 5.

    הכותב פשוט שכח שאצלנו נוהגים לפי חוקי סדום (ל''ת)

    משפטן, 10/11/08 10:32

  • 4.

    אמת לאמיתה!

    רחלי, 10/11/08 10:16

    ישר כוח לרב מדן!

  • 3.

    אנחנו איתך הרב מדן -מה שצריך נעשה (ל''ת)

    נעה, 10/11/08 10:13

  • 2.

    צודק. ההרשעה של מרגלית הר שפי היא אות קלון למערכת המשפט (ל''ת)

    אודי, 10/11/08 10:06

    • המחבר הגאון לא הביא ציטוט אחד לרפואה - ןלא בכדי. מאחז עיניים! (ל''ת)

      עופר, 10/11/08 19:40

    • הרב הגאון לא הביא ציטוט אחד לרפואה!! (ל''ת)

      gupr, 10/11/08 19:40

      • הוא נתן לך אי מייל נכון תשלח לו אי מייל ותקבל תשובה (ל''ת)

        חיים כהן, 10/11/08 21:37

  • 1.

    מסכימה עם כל מילה

    טלי, 10/11/08 09:51

    מרגלית הר שפי שילמה מחיר כבד מאוד על הרצון של החברה בישראל למצוא אשמים אחרי הרצח.

    • יותר מזה

      יונית, 10/11/08 12:49

      מרגלית שילמה מחיר כבד על רצון הממסד לחפות על פשלה גדולה.
      מי שבאת חשד ביגאל עמיר-העביר את המסר. מי שפישל-מצא קורבן אחר.

      • זה נשמע לי כמו:''אוי אוי אוי! מרגלית המסכנה! אוי אוי אוי!'' (ל''ת)

        ביבי,תפתח לי את המנהרה, ביבי!, 10/11/08 20:08

        • אחותך בגבס, יא שמאלני אומלל!!! (ל''ת)

          דוד והקלע, 10/11/08 23:52

          • תודה,אבל אין לי אחות (ל''ת)

            שמאלני מאושר, 11/11/08 08:31

            • איך שתהיה לך? (ל''ת)

              קיני, 24/11/08 22:44