• 89.

    אני מקווה מאוד שהרב וייס לא מחל לך על מעשייך... (ל''ת)

    שאול, 03/02/10 16:29

  • 88.

    הרב הוא גיבור שלי...

    יובל, 20/11/08 22:06

    למרות היותי שמאלני, והרב פרץ נמצא בצד השני של המפה הפוליטית, רואה אני בו חבר ןאח (למרות שאינני מכיר אותו באופן אישי) ושמח אני לחלוק איתו מדינה דמוקרטית.
    בשבילו ובשביל שכמותו היה לי שווה לעשות שנים רבות של מילואים בשטחים הכבושים מתוך כבוד לדמוקרטיה הישראלית, וכשהגיע תורו לשלם את המחיר הוא לא בגד בי ושילם את המחיר הכואב בכבוד של גיבורים, אני רואה, שהוא גם לא יבגוד בי בהמשך, למרות חילוקי הדעות בינינו, אני מבטיח לא לבגוד בו גם ולהמשיך לקבל את החלטות הרוב במדינה היחידה שיש לנו...
    תודה

  • 87.

    חוצפנית!!! ומה היית אומרת לכל אותם חיילי מילואים ששמרו עלייך במכמש?

    מרים, 19/11/08 20:44

    תהי אמיתית, אם את מבקשת בחירה חופשית בצבא, אז שתהיה הדדית.
    אל תהי צבועה - אי אפשר לירוק לבאר ששתית ממנה או שהתחממת מעורה - כשהם הגנו על יישובייך.

  • 86.

    כל פקודה

    משה, 19/11/08 12:49

    ההשתלחות נטולת הרסן ברב מחנך ולוחם בישראל אינה מוסיפה כבוד לכותבת ורק מרבה שנאת חינם בישראל.
    יוצאי המקד''צ ביתד הם אנשים מלאי ערכים אשר יודעים להעמיד ראשון ראשון ואינם נתפסים לקיצוניות ושנאת חינם אשר,כידוע,גרמו לחורבן בית שני!!
    ניתן להביע דעות שונות אך קצת צניעות וכבוד לזולת לא יזיקו....

    • במקום חילול ה'

      יואל, 20/11/08 19:22

      אתה יודע ודאי שאין חולקים כבוד לרב והאיש הזה מחלל שם שמיים בסגידתו לאליל המדינה-די כבר עם הקיבעון המחשבתי שחוק צריך לקיים גם כאשר הוא משחית מפלה ובעיקר נטול כל בסיס מוסרי

  • 85.

    צודקת בכל מילה

    ראובן, 18/11/08 07:56

    כפי שאמרו רבנים קטנים מחבלים בכרמים.
    מי שאשם בגירוש הם הרבנים הקטנים שסברו שחוקי המדינה אפילו הלא מוסריים מעל חוקי התורה והקימו תורה חדשה.

  • 84.

    ברוך מרזל בראיון: מי זה צלם החתונות רפי פרץ שמעז לחלוק על הרב שפירא?? (ל''ת)

    הוא סמרטוט ביד הדיקטטורים, 18/11/08 01:25

  • 83.

    זאת לא הדרך

    שלמה, 16/11/08 22:06

    ברור שיש מקום לחלוק על דעתו של הרב כי זה ויכוח לשם שמיים אבל זאת לא הדרך.
    על תשכחו שהרב רפי עצמו פונה מגוש קטיף יחד עם כל התלמידיו. הוא לא סתם ''ימני להשכיר'' כמו שהכותבת החליטה לכנותו בלעג.

    אם את רוצה לחלוק על הרב רפי את מוזמנת ואפילו מעודדת אבל אין לך כל זכות לזלזל בבן אדם המדהים הזה ולקרוא לו עיוור ונביא שקר.

    קצת דרך ארץ אנשים.....

  • 82.

    לכבודה של הרבנות

    עמי, 15/11/08 21:30

    אינני מכירו אישית. מן הסתם אדם טוב וזכותו ואולי חובתו לומר את דעתו לשומעי לקחו.
    אך לדבר בשם היהדות, צריך בסיס תורני מסוים. לפחות מבחני הרבנות של היכל שלמה.
    לא כל מלמד הוא רב.

    • הרב רפי הוא רב לכל דבר (ל''ת)

      אבי, 16/11/08 02:20

  • 81.

    מגרשת רבנים

    נדב, 15/11/08 20:41

    הכותבת היא גם זו אשר גירשה בבושת פנים את הרבצ''ר הקודם תא''ל הרב ישראל וייס שליט''א מהלוויית אחיה הגיבור הי''ד שנפל במלחמת לבנון השניה. אין לה טיפת כבוד לתלמידי חכמים וכמו רבים מקיצוני המחנה הדתי היא מהדוגלים במלחמה ללא גבולות למען א''י גם במחיר כריתת הענף עליו אנו יושבים, וזה ההבדל העיקרי בינה לבין הרב רפי. ישנה קדושת א''י אך גם ישנה קדושת עמ''י ואין זה יכול לבוא על חשבון זה כפי שאכן קרה בעמונה בניגוד לעצמונה.
    חברים יקרים, לקראת הפינוי הבא שבעז''ה לא יבוא תזכרו טוב את לקחי עמונה וכפר דרום: הצבא המשטרה והמדינה חזקים יותר מהמתיישבים ואם היתה פקודה לגרש אז הפקודה תתבצע גם אם תרביצו לחיילים ושוטרים, אז לשם מה להכות אותם? אין בכך שום תועלת, זה רק גורם לשנאת ישראל ולחילול השם. כשרבינו הרב צבי יהודה שמע שהיכו חיילים הוא הורה להפסיק מיד את המאבק. כמה חסר לנו את הרב צבי יהודה שיגיד את זה גם היום.
    הצבא זה אנחנו ואסור לנו להתנתק מצה''ל ומהמדינה כי המשמעות היא להתנתק מהעם.

  • 80.

    מגרשת רבנים

    נדב, 15/11/08 20:40

    הכותבת היא גם זו אשר גירשה בבושת פנים את הרבצ''ר הקודם תא''ל הרב ישראל וייס שליט''א מהלוויית אחיה הגיבור הי''ד שנפל במלחמת לבנון השניה. אין לה טיפת כבוד לתלמידי חכמים וכמו רבים מקיצוני המחנה הדתי היא מהדוגלים במלחמה ללא גבולות למען א''י גם במחיר כריתת הענף עליו אנו יושבים, וזה ההבדל העיקרי בינה לבין הרב רפי. ישנה קדושת א''י אך גם ישנה קדושת עמ''י ואין זה יכול לבוא על חשבון זה כפי שאכן קרה בעמונה בניגוד לעצמונה.
    חברים יקרים, לקראת הפינוי הבא שבעז''ה לא יבוא תזכרו טוב את לקחי עמונה וכפר דרום: הצבא המשטרה והמדינה חזקים יותר מהמתיישבים ואם היתה פקודה לגרש אז הפקודה תתבצע גם אם תרביצו לחיילים ושוטרים, אז לשם מה להכות אותם? אין בכך שום תועלת, זה רק גורם לשנאת ישראל ולחילול השם. כשרבינו הרב צבי יהודה שמע שהיכו חיילים הוא הורה להפסיק מיד את המאבק. כמה חסר לנו את הרב צבי יהודה שיגיד את זה גם היום.
    הצבא זה אנחנו ואסור לנו להתנתק מצה''ל ומהמדינה כי המשמעות היא להתנתק מהעם.

  • 79.

    תפסיקו להוציא דברים מהקשרם ולהכפיש את שם הרב

    יונה, 15/11/08 19:19

    מה שהרב רפי באמת אמר שהם ימלאו כל פקודה אם זה מה שצריך לעשות כדי לשמור על אחדות העם במקום להוביל למלחמת אחים. הוא רואה בעם ישראל ערך נעלה בהרבה מארץ ישראל והוא צודק.

    הרב רפי פרץ הוא אחד הרבנים המשפיעים ביותר על הנוער והוא מעדיף לחנך נוער לשותפות ולאהבת חינם. שלא כמו הערב רב האמיתי שרוצה לחנך דור של שוברי כלים ומכי חיילים.

  • 78.

    ''כולנו ראינו את ניפוץ הגולגלות המתוכנן היטב''

    ד''ר פנחס המנפץ, 14/11/08 00:54

    קחי קודם את הכדור הכחול ואחר כך את האדום ולא לערבב עם אלכוהול.
    אה, ותהיי בריאה חמודה ולהתראות בניפוץ הבא

    • OK אז אתה כנראה לא ראית... תוריד את המטפחת מהעיניים ותתעורר..

      דד, 14/11/08 15:18

      אם היית צופה בטלויזיה היית גם רואה....

  • 77.

    רבנים שקוראים למלא כל פקודה הם האסון שלנו.

    י.פ., 13/11/08 22:37

    חייל הןא בראש ובראשונה אדם ולאדם יש מצפון ומוסר טבעי. אם חייל מקבל פקודה אשר ע''פ השקפת עולמו היא פסולה - הוא חייב לבצעה.
    אך חייל שמקבל פקודה שע''פ מצפונו היא פשע נורא, היא בלתי מוסרית בעליל - הוא חייב להיות נאמן למצפונו ולסרב בתוקף. בלי שום משחקים של אני לא יכול או לא מסוגל או מתעלף. פשוט לסרב נחרצות. אם אינו עושה כן- הרי הוא השחית את נפשו והרס את נשמתו.
    אם יש מישהו שיכול לחלוק על הדברים הכ''כ פשוטים שכתבתי בטענות ענייניות, אשמח לשמוע.

    • לאו דווקא

      תל אביבית, 16/11/08 11:54

      אם אין מסה מספיק גדולה של סרבנים, יעיל יותר לשחק משחקים מאשר לסרב נחרצות. חייל שיסרב מראש ובמוצהר פשוט לא ישלח לאותה משימה, ובמקומו ישלח חייל אחר. הגירוש ימשך ללא כל הפרעה. לעומת זאת חייל שיתייצב לגירוש, אבל יתחיל לעשות בעיות ברגע האמת (יתעלף, יתלונן על כאבים, יעצור כל מטר לקשור את השרוכים, יתחיל לבכות בצורה שלא תאפשר לו לתפקד) הוא זה שיתקע מקלות בגלגלי הגירוש. הוא זה שיפריע בפועל, הוא זה שיגזול משאבים (תשומת לבם של המפקדים תופנה אליו במקום למילוי משימתם) וגם אם יורחק מהמקום בשלב מסוים, הוא הפריע בעצם זה שהם יאלצו להסתדר אם פחות כוח אדם מזה שהביאו.
      אני לא סבורה שמי שלא מסרב פקודה משחית את נפשו ואת נשמתו, אבל גם אם כן - זה קורבן שצריך לעשות. כמו שבמקרים מסוימים אנשים צריכים להקריב את חייהם, כך במקרים אחרים אנשים צריכים להקריב את נשמתם.

  • 76.

    האינטרנט סופג הכל, איזה כלי תעמולה נהדר

    שלומי, 13/11/08 14:53

    כמה כיף לקרוא את התגובות הגזעניות, הפשיסטיות והמשיחיות של ממשיכי דרכו של שבתאי צבי.

    אל תשכחו המדינה הזו הוקמה ע''י אתאסטים שוחרי דמוקרטיה.
    היזהרו לכם פן משאלותיכם תתגשמנה ותפילו את המשטר הדמוקרטי כאן, מפני שזה יהיה גם הסוף שלכם.

    למעשה הרוב החילוני השפוי לא זקוק יותר לאצטלה הדתית. בן גוריון חשב אחרת ולכן הותיר את המדינה דתית בניגוד לרצון הרוב כדי לתת לגיטימציה בינלאומית להקמת המדינה.
    אך עם השנים באופן לא מפתיע התברר שמדינה דמוקרטית לא יכולה לשרוד ללא נישול סמכויות הדת. הסיבה היא שהמשיחיות הדתית משתמשת בשלטון הדמוקרטי באופן צבוע לצרכיה, ומנצלת את חופש הביטוי ואת הזכויות המופלגות שנתנו לה כדי לעורר מלחמות אחים ומלחמות מחוץ, כלפי דתות אחרות שמתחרות בה בדיוק בגלל שהן נשענות על אותו אל, אותה שמרנות מחשבתית, אותה רטוריקה ואותה פרופגנדה.

    עם ישראל חייב להתעורר ולהסתכל מסביב, היום כשכבר יש לנו מדינה ועם ועתיד הלאום היהודי מובטח צריך להיפטר מאלוהים וכל מי שמעז לדבר בזמו.
    כשם שעשו היפנים שנפטרו מאלי השינטו ומהרעיון שהקיזר הוא בן האלוהים וכך זינקו קדימה.
    כשם שהיוונים נפטרו מאלי האולימפוס ועדיין נותרו עם מאוחד וגאה.
    כשם שהשחורים בצפון ברזיל נותרו גאים במורשתם למרות שנפטרו מאלי האורישס.
    כשם שעמי סקנדיביה מטים עורף לישו והופכים לאתאיסטים אך עדיין שומרים תרבותם ומסוריתיהם וחוקיהם.
    כך גם אנו - אם נרצה להתקדם הלאה ולא לדרוך במקום אין לנו ברירה אלא להגן בתקיפות על המשטר הדמוקרטי.
    ליברליזם שאינו מגן על עצמו ינוצל לרעה ע''י דתיים פנאטיים ולא ישרוד.

  • 75.

    במאמר מדברים יהדות כשמסביב מפרסמים מסיונרים. הפסיקו עם זה מיד (ל''ת)

    דוד, 13/11/08 10:30

  • 74.

    רפי פרץ מכר נשמתו לשטן (ל''ת)

    מגורשת, 12/11/08 23:07

  • 73.

    רפי פרץ הוא ערב רב בזכותו ובזכות דומיו ההתנתקות עברה (ל''ת)

    איתי, נווה דקלים, 12/11/08 22:45

    • איתי. איתי

      בני, 18/11/08 00:09

      אח כמה אני מרחם עליך

      אתה בכלל לא מכיר ת'רב רפי

  • 72.

    גם מי שחי בשכול ואבלות,אין זה מצדיק השקפותיו הדתיות לאומניות/פשיסטיות (ל''ת)

    ס''ט ספרדי טרוד.גם אני שכול(פעמיים)מנעורי עקב עוני, 12/11/08 20:08

  • 71.

    שושקה יש להלחם בלאומנות הפשיסטית ימנית בכל אופן,כזה שלא נעשה ב1933 שם (ל''ת)

    ימין הוא ימין הוא ימין הוא ימין הוא ימין הוא ימין, 12/11/08 19:22

  • 70.

    אלוהים איזו בכיינית וקשקשנית

    שאול, 12/11/08 05:28

    איבדת אותי לחלוטין במשפט על ניפוץ הגולגלות המכוון. אפילו לשקר כמו שצריך את לא יודעת. וזו לא מחמאה.

    • לא שמעתי, אני עסוק בהפקת לקחים מהשואה

      אלוהים, 13/11/08 14:51

      סה''כ רציתי לנמנם אחה''צ, התעוררתי אחרי 50 שנה וגיליתי שליהודים האלה יש מדינה שוב...
      איך הם עשו את זה בלעדי?

  • 69.

    בלי כבוד לאחרים אך אחד לא יכבד את דעתך!!!

    ישי בס, 11/11/08 19:10

    יכולים להיות חילוקי דעת לאנשים אבל חשוב לשמור על תרבות דיון
    על תזלזלי באך אחד - ובטח לא באדם שתרם כ''כ הרבה למדינה אפילו שיש ביניכם חילוקי דעות קיצוניים

  • 68.

    הרב טאו וסירוב פקודה

    אורי שרקי, 11/11/08 12:38

    אני מעיד שהרב צבי טאו שליט''א אמר בפירוש שלא לקיים פקודת גירוש.

    • האם המגיב הוא הרב אורי שרקי? (ל''ת)

      שואל, 12/11/08 17:57

  • 67.

    שושי , אולי תלכי לקבל ייעוץ איך להתמודד עם בכיינות כרונית ? (ל''ת)

    זיידע, 11/11/08 11:25

  • 66.

    לא ציונות ולא דתית

    מרדכי, 11/11/08 08:05

    כל מילה בכתבה ראויה להיות נלמדת בחינוך הד''ל. הטמטום של רבני ''צוהר'' והציונות ה''דתית'' בכלל הביא ויביא בעתיד לחורבנה של מדינת היהודים.

    • כל הכבוד,מרדכי .יחד נהרוס את המדינה הציונית-יהודית הארורה. (ל''ת)

      ח''כ קסאם קסאם, יו''ר אגודת ידידי החמאס, 11/11/08 11:23

  • 65.

    ''הגיגיו של פרץ...''

    בני, 11/11/08 07:33

    שושי, אולי התכוונת ''הרב פרץ''? האם כל הכבוד לאובדן הפרטי שלך, קצת צניעות וכבוד מצדך לא תזיק, התרומה של הרב פרץ לחינוך ולבטחון של המדינה וההתיישבות גדולה מאוד, לאומת ''התרומה שלך, שמסתכמת בבכינות, אז באמת -קצת דרך ארץ!! מי את בכלל חושבת שאת??

    • תרומה למדינה היא תרומה לחורבן עם ישראל וארץ ישראל!

      חוצפה ושנאת ישראל, זה מה שאתה מייצג!, 11/11/08 09:49

      איזו תרומה להתישבות? הוא החריב את כולה. לשחק בלגו כל אחד יכל.
      מי היא? יהודיה טובה פי כמה וכמה ממך ומרפי פרץ!
      היא לא מתבכיינת, היא לוחמת. היא לחמה עוד לפני שטינופות כמוך החריבו את הארץ, ולפני שאחיה נפל על הגנת מדינת הדמים והזדון הזו, במלחמה שמטרתה היתה להוות מנוף לגירושו מביתו.

  • 64.

    משתתף בצערך

    ברני, 11/11/08 07:23

    אין תופזסים אדם בשעת צערו... גם שיוצאים מפיו (או מפיה) דברי הבל ושטות

    • ואתה, גם שלא בשעת צערך, מוציא מפיך דברי הבל ושטות. (ל''ת)

      ואתה גם רשע!, 11/11/08 09:50

  • 63.

    כנאה שהרב פרץ בתור טייס לוקה בורטיגו חמור ביותר והוא הולך להתרסק (ל''ת)

    צאבחן קליני, 11/11/08 04:42

  • 62.

    דברי פרץ מזכירים לי מיליטריזם קיצוני ופשיזם עמוק (ל''ת)

    חיים, 11/11/08 00:29

  • 61.

    מלכה כתמיד. מדויק וכואב (ל''ת)

    אסתר, 10/11/08 22:36

  • 60.

    אחד הרבנים המבולבלים והמבלבלים ביותר

    ארז, 10/11/08 20:52

    במקרה הטוב, מעין סמנריוניסט המרשים ילדים ללא כל השכלה תורנית במכינה בינונית ביותר.
    מעדות אישית, תלמידיו מבולבלים ואין להם משנה סדורה כלל וכלל.
    בזמן הגירוש, גיסי קיבל פקודה והתקשר אליו, לא היה לרב פרץ שום דבר ברור להגיד לו, חייל בן 21 מקבל הנחיה אפורה של מצד אחד.... ומצד שני..., מה אמור לעשות חייל זה?! הוא לא מבין את תורתו המורכבת כל כך של הרב פרץ, צריך לדעת מתי ולמי להשאיר תשובות אפורות.
    אין זו דרך חינוכית המתאימה לציבור ולאורך זמן, הוא מרשים בלבד בשנת השהות במכינה, דבר שלא משאיר הרבה ביד מבחינת יראת שמיים אצל בוגרי המכינה.
    עצוב שלא קיבל את פסק ההלכה של מורו ורבו הרב טאו שליט''א שפסק לסרב פקודה.

    • פרץ התנגד לסירוב פקודה וגם טאו התנגד לסירוב פקודה

      חיים, 11/11/08 00:37

      אני משער שאלה שהתקשרו אליו היו אלה שכבר נטו מלכתחילה לסרב והוא הבין זאת, ולכן כדי לא להרחיקם לא אמר להם במפורש ''בצעו את הפקודה'', אבל את מה שהם רצו ממנו - היתר לסרב, הוא לא נתן להם.

      • שקר. הרב טאו אמר לראשי המכינות שאם יש לנו תלמיד שמעלה בדעתו להשתתף

        יואל, 13/11/08 21:55

        בגירוש - הרי שכשלנו בחינוך.

  • 59.

    ראשית, תודה! כבר עשרות שנים אני מנסה להבהיר

    שמענו!, 10/11/08 17:27

    ל''ציונות הדתית'', שבן גוריון בנה את המדינה האנטישמית ביותר בעולם, בכוונה תחילה. אין זה ענין של ממשל כזה או אחר. א. לא האמינו לי. ב. צינזרו אותי.
    זו הסיבה שהוא מנע סרטיפיקטים מן ה''חרדים''. זו הסיבה שנתן יד להשמדה, כדי שה''אסון'' ישמש לו ''מנוף'' (שבתי טבת - ''הדרך לאיר'') לקבלת הסכמת האומות המאוחדות להקמת מקלט ליהודים, כלומר, הקמת הדיקטטורה שלו, לאחר שייפטר מכל המסכנים את שלטונו האבסולוטי. גם הוא קרא לזה ''דמוקרטיה'' ו''רצון העם''.
    הוא היה גזעני, כמו כל הממשלים שבאו אחריו, כלפי היהודים. דמם לא נחשב בעיניו כלל, כמו שאינו נחשב בעיני המגיב כאן.
    העובדה שהמדינה שהשמאל בנה הולכת פייפן היתה צפי מובן מאליו בעיני החרדים, כבר בעת הקמתה. לא תיכון בארץ הזו מדינה, שאיננה יהודית. והיא כבר מזמן לא היתה מתקיימת, אילולא הגיבוי של ''השותפה ההסטורית'', ה''ציונות הדתית'', שהיא השבתאות, בכבודה ובעצמה. אשר לשמאל בלי כיפה, אלה עובדי אלילים, המקריבים קרבנות אדם על מזבח שנאת ישראל שלהם, אשר לה הם קוראים ''שלום''.
    המולך הזה בלע כבר אלפי יהודים, ולא די להם, לפגאנים השמאלניים.
    כל דבריו של המגיב הזה, זו רטוריקה ודיאלקטיה זולה, המוכרת, מאז ירדה על הארץ חשכת השמאלנות.

    • תותח על (ל''ת)

      leon, 10/11/08 21:13

    • 100/100...רק מי אתה? (ל''ת)

      yoya, 10/11/08 23:22

  • 58.

    השמאל מסית נגד הרוסים? השמאל מסית נגד המזרחיים? אל תתבכיינו. שתקתם

    זיגי אמסלם. דור שני, 10/11/08 17:06

    כאשר השמאל הסית נגד המתנחלים. שתקתם
    כאשר השמאל הסית נגד החרדים. כאשר השמאל הסית נגד הדתיים
    הלאומיים. חשבתם שהם לא יגיעו אליכם. אופס...

    זיגי אמסלם. דור שני

  • 57.

    דרושה דמוקרטיה שיודעת להגן על עצמה

    ישעיהו ב', 10/11/08 16:09

    כמה כיף לקרוא את התגובות הגזעניות, הפשיסטיות והמשיחיות של ממשיכי דרכו של שבתאי צבי.

    אל תשכחו המדינה הזו הוקמה ע''י אתאסטים שוחרי דמוקרטיה.
    היזהרו לכם פן משאלותיכם תתגשמנה ותפילו את המשטר הדמוקרטי כאן, מפני שזה יהיה גם הסוף שלכם.

    למעשה הרוב החילוני השפוי לא זקוק יותר לאצטלה הדתית. בן גוריון חשב אחרת ולכן הותיר את המדינה דתית בניגוד לרצון הרוב כדי לתת לגיטימציה בינלאומית להקמת המדינה.
    אך עם השנים באופן לא מפתיע התברר שמדינה דמוקרטית לא יכולה לשרוד ללא נישול סמכויות הדת. הסיבה היא שהמשיחיות הדתית משתמשת בשלטון הדמוקרטי באופן צבוע לצרכיה, ומנצלת את חופש הביטוי ואת הזכויות המופלגות שנתנו לה כדי לעורר מלחמות אחים ומלחמות מחוץ, כלפי דתות אחרות שמתחרות בה בדיוק בגלל שהן נשענות על אותו אל, אותה שמרנות מחשבתית, אותה רטוריקה ואותה פרופגנדה.

    עם ישראל חייב להתעורר ולהסתכל מסביב, היום כשכבר יש לנו מדינה ועם ועתיד הלאום היהודי מובטח צריך להיפטר מאלוהים וכל מי שמעז לדבר בזמו.
    כשם שעשו היפנים שנפטרו מאלי השינטו ומהרעיון שהקיזר הוא בן האלוהים וכך זינקו קדימה.
    כשם שהיוונים נפטרו מאלי האולימפוס ועדיין נותרו עם מאוחד וגאה.
    כשם שהשחורים בצפון ברזיל נותרו גאים במורשתם למרות שנפטרו מאלי האורישס.
    כשם שעמי סקנדיביה מטים עורף לישו והופכים לאתאיסטים אך עדיין שומרים תרבותם ומסוריתיהם וחוקיהם.
    כך גם אנו - אם נרצה להתקדם הלאה ולא לדרוך במקום אין לנו ברירה אלא להגן בתקיפות על המשטר הדמוקרטי.
    ליברליזם שאינו מגן על עצמו ינוצל לרעה ע''י דתיים פנאטיים ולא ישרוד.

  • 56.

    מלומדיי, האם נוכל להתווכח באופן ענייני וללא שנאה ? (ל''ת)

    רב ימני, 10/11/08 14:39

    • לא, זה סותר את עקרונות הדתות המונותאיסטיות (ל''ת)

      עזרה, 11/11/08 16:48

  • 55.

    מחטיא את הרבים! מחבק פושעים, וכך לא יבינו

    לא נשכח ולא נסלח!, 10/11/08 13:30

    שביצעו פשע מחריד!

    עצמונה: התושבים התפנו בשירה מבית הכנסת


    תושבי עצמונה ארזו את חפציהם, התכנסו בבית הכנסת, ומשם יצאו אל האוטובוסים מחובקים עם המפנים בשירת ''תהא השעה הזו שעת רחמים ועת רצון מלפניך''. רב המכינה הקדם-צבאית: ''גרגר לא יפריד ביננו לבין צה''ל''. פונתה גם ההתנחלות קטיף, אליה הגיע דוד חטואל. ''עזרו לי הערבות והחברות ביישוב'', אמר

    איה בן עמוס, עצמונה עדכון אחרון: 21.08.05, 21:01




    ''לא נשמעה אפילו מילה קנטרנית אחת מצד התושבים כלפי השוטרים הכל נעשה בדרך ארץ'', כך אמר אחר הצהריים (יום א') ל-ynet מפקד כוחות הפינוי בעצמונה מטעם המשטרה, תת ניצב אהרון פרנקו. כוחות צה''ל והמשטרה פינו אחר הצהריים את ההתנחלויות עצמונה, קטיף ושלו, ובכך הושלם פינוי גוש קטיף מתושביו. במקביל, בעקבות האישור הטרי בממשלה, נכנסו כוחות גם לאלי סיני, שם נותרו עד היום כ-30 משפחות. מחר יפונו המתנחלים מנצרים, ובהמשך השבוע יגיעו הכוחות לצפון שומרון, שם החלו העימותים כבר היום.

    • כלומר כל תושבי הגוש פושעים?????

      רביד, 10/11/08 14:30

      חוץ מ-500 האנשים שהיו על הגג של כפר-דרום.
      עצמונה, קטיף, שליו...

      • רוב אנשי הגוש לא התחבקו עם המגרשים, אלא ניסו למנוע את הפשע! (ל''ת)

        מגורש, 10/11/08 20:25

        • הרבה מאוד התחבקו, איש לא ניסה למנוע דבר ורובם התפנו

          חיים, 11/11/08 00:30

          עוד לפני תחילת הגירוש האלים, וגם המעטים שלא עשו זאת, אפילו לא הכריחו את כוחות הגירוש לפרוץ את דלת ביתם, אלא פתחו אותה בפניהם ויצאו החוצה על רגליהם.

      • מי שהתנגד לפינוי תוך הפעלת כוח ואלימות הוא פושע, חד וחלק, מקומו בכלא

        שריקי, 11/11/08 01:38

        אבל הפושעים האמיתייםהם לא תושבי הגוש עצמם, הם מסכנים.
        הפושעים הם כל אלה שאינם תושבי הגוש והגיעו לשם כדי לנהוג באלימות בכוחות הבטחון

  • 54.

    בצבא שלנו היו גאים ברבנים כאלו (ל''ת)

    שלומק'ה מהוורמאכט, 10/11/08 13:16

    • עוד רשע שחושב שהשואה היא חומר לדאחקות הטמאות שלו (ל''ת)

      אלון מגדוד 890, 10/11/08 14:00

      • אתה מגדוד 800 טיפשים? (ל''ת)

        אמא הינה חייל, 13/11/08 14:40

  • 53.

    שושי, כל מילה אמת אבל...

    דובי הכתום, 10/11/08 13:02

    ראוי להקפיד בכבודם של תלמידי חכמים. גם אם לדעתך (ולדעתי) הרב פרץ שוגה בתפיסת עולמו, וגם אם מדובר בשגיאה הרסנית, הוא רב, ורק כך יש לכתוב את שמו - ''הרב רפי פרץ''.

    • אם כל מלה אמת, כלומר, האיש נתן יד לחורבן ארץ ישראל

      מותר להביא שואה ולא להישלל?, 10/11/08 13:20

      וחילל שם שמים קבל עם ועולם, למה להקפיד בכבודו? הוא עצמו אינו מקפיד על כבודו.
      אולי תנסה לחשוב, באמת לחשוב - כמה נורא ואיום חורבן הארץ, בכלל, ובחסות מורי הלכה, בפרט. זהו פשע, שקשה להאמין שיש לו כפרה.

      נראה שישיבת נתיב-מאיר היא חממה לעוכרי ישראל. גם אלעזר שטרן וגם יאיר נווה למדו בנתיב מאיר.

  • 52.

    בוגר המכינה

    רוני, 10/11/08 12:44

    איזה כתבה עיתונאית לא מביאה את תגובתו של הצד השני.
    זו פשוט שפיכת דם בלי יכולת להתגונן.
    מלבד דעתי, שכול דבריה הם שקר גס.

    • זו לא כתבה - זה טור דעה! (ל''ת)

      מאיר, 10/11/08 17:20

    • מה השקר? הוא לא אמר שתלמידיו יבצעו כל פקודה?

      מכרו את נשמתם, 10/11/08 23:40

      הוא לא אמר שאף חייל שלו לא סירב ולא יסרב לגרש יהודים מביתם?
      ממש דרך אינטלגנטית להתנגד לדעה של מישהו.

      • לא הוא לא אמר

        אחד שיודע, 11/11/08 22:17

        תתפלא/י הוא לא אמר את הדברים כמו שנכתבו

        • אז שיתבע את מי שראיין אותו.

          אחד, 12/11/08 00:01

          ועד אז שכל תלמידיו ישתקו.

  • 51.

    שושי ההורסת והמחריבה

    דורון, 10/11/08 12:42

    אולי במקום לנצל במה שניתנה לך בחסד לאמירת לשון הרע תנצלי אותה לדברים טובים יותר.

  • 50.

    שקרנית עלובה

    משה, 10/11/08 12:39

    כבוגר המכינה אין מצב שהרב רפי אמר דברים כאלה.

    • וגם צבוע וגם משת''פ

      הכל אמת!, 10/11/08 13:17

      בתקופה שקדמה לביצוע ההתנתקות, השתייך הרב רפי לזרם השוללים כל גילוי של התנגדות אלימה לביצועה. כמו כן הוא שלל כל אפשרות לביצוע בפועל של הפקודה, תלמידיו הצליחו בתיאום מלא עם הצבא להימנע מביצוע הפקודה, שלדעתו כמובן היתה בלתי מוסרית ובלתי חוקית. הרב רפי אף היה ממייצגיו המובהקים של הזרם הנ''ל, שזכה לכינוי ''הממלכתיים'', בשיח הפנימי בציונות הדתית. בשל כך זכה, יחד עם חבריו להשקפה, לביקורת חריפה מכיוונים שונים.

      הוא את נפשו הציל. החריב את גוש קטיף, מבלי לטנף את ידיו. אלה הגרועים מכולם!

      • בדבריך את סותר את הכותרת שנתת

        משה, 10/11/08 14:27

        אם תלמידיו נמנעו מביצוע הפקודה.
        ולדעתו היא הייתה בלתי מוסרית ובלתי חוקית.
        כל חטאו היה ששלל אלימות.
        מוטב לו לאדם ובטח לרב ש''ייכשל'' במניעת אלימות מאשר ש,ייכשל'' באלימות.
        אז אני לא מבין למה הוא היה צבוע ומשת''פ.

        • הוא לא שלל אלימות, הוא שלל אותה אצל הקרבנות!!

          מה לא ברור?, 10/11/08 17:07

          את האלימים הוא נישק וחיבק!
          אילו הכריזו הרבנים שתלמידיהם לא יבצעו פקודה שעליה מתנוסס דגל צלב הקרס, וכן גם לא הנהגת ה''ציונות הדתית'', הפושעים אל היו יוצאים לדרך הזו.
          אבל הרב עשה הסכמים שיפטרו רק את תלמידיו מן הפשע, והתולעים, אפי איתם וזבולון אורלב, הצהירו קבל עולם, ש''לא יהיה סירוב פקודה'', הם, פשוט, נתנו אור ירוק לביצוע הפשע המחריד הזה.
          הצביעות היא בכך - שהוא עצמו השאיר את ידיו נקיות, כביכול, אך סמך אותן על מבצעי הפקודה. המשת''פיות מוסברת לעיל. כל הסכם עם פושעים, הוא שיתוף פעולה אתם.

          • אתה מדבר שטויות בגלל חוסר ידיעה

            משה, 10/11/08 19:56

            אני לא יודע אם אתה מכיר את הרב רפי?
            אני מכיר אותו, והוא אדם ורב עם ניקיון כפיים. לבוא עם האשמות כמו שלך בלי ידיעה שזה מה שהוא עשה זו ממש חוצפה.

            • אתה טוען שאין מצב שהדברים נאמרו ע''י הרב פרץ, כששושי מצטטת את דבריו

              חיילת, 11/11/08 02:21

              מתוך כתבה עיתונאית הנושאת גם את תמונתו, כתבה שלא התכחש אליה!

              • אל תשחקי אותה תמימה

                יודע בוודאות, 11/11/08 22:30

                הרב רפי לא מודע לכל הפולמוס המתנהל כרגע הוא לא קורה עיתונים ולא טוקבקים-לכן גם לא מגיב וגם אם הדבר הובא לידיעתו נכון הוא עושה שלא מגיב אם למישהו חשוב לשמוע את דעתו לפני שמתלהם בטוקבק, יכול לשמוע אותה מגוף ראשון. את התמונה שלו השיגו ממקום אחר (לא חסר מאיפה) דבריו- שנמסרו בראיון טלפוני צוטטו בצורה מאוד לא מדויקת ובוודאי אני שהרב רפי לא תומך בביצוע פקודות כאלה ובוודאי שלא יקרא לבצע פקודות כאלה

  • 49.

    עם כל הכבוד הוא בכלל לא רב !!!

    מורה נבוכים, 10/11/08 11:28

    המינימום ההכרחי שחייבים לדרוש מאדם שמתהדר בתואר ''רב'' הוא שלא יצהיר בפומבי שהוא עובר עבירות .
    ולכן אם אדם מודיע שהוא מתכוון לעבור על מצוות התורה וכלל אין זה משנה אם המדינה רוצה את זה או שנוא עושה זאת להנאתו או שהסבתא שלו דורשת זאת ממנו ברור שאדם זה לא רק שאיננו רב אלא שכלל לא מדובר באדם דתי.
    הטענה שמדובר ב''דינא דמלכותא'' כלל איננה רלוונטית כמובן מפני ששלטון המדינה מוגבל רק לנושאים שבהם דעת התורה איננה ברורה או שהיא הורתה בפירוש שמותר להתנות עליה כמו בענייני ממון.

    • על איזו מצווה בדיוק הוא עבר? (ל''ת)

      הדר, 10/11/08 12:36

  • 48.

    באמצע כתיבת מאמר - ''מורשת ליל הבדולח''

    הכה ביהודים ותציל את הפאשיזם, 10/11/08 11:17

    מצאתי את תגובתו של 27, שלכבודו אני כותבת פרק מיוחד, תחת הכותרת: ''ותחזינה עינינו בשובך לעמדה צבאית ברחמים'', כידוע, זו היתה תפילתנו במשך אלפיים שנה. במשך אותן אלפיים פנינו שלש ביום, לעבר העמדה הצבאית - ארץ ישראל.

    הנה, קטע מן הטיוטא:

    ותחזינה עינינו בשובך לעמדה צבאית ברחמים

    תגובה של גולש ב-nrg למאמר התקפה של שושי גרינפלד על הפושע, רפי פרץ, טייס, מיל. בצה''ל וראש המכינה הקדם-צבאית, עוצם (לשעבר, עצמונה, תובב''א), להרעלת ילדי ישראל בפאשיזם ''ממלכתי'':

    ''אין לכם זכויות קנין ואין לכם בית. אתם יושבים במקומות שהממשלה שיקרה לגביהם ואמרה שהם מאחזים צבאיים הכרחיים לבטחון, שזה התירוץ היחיד שמאפשר העברת אוכלוסיה לשטח כבוש. זה הדיל שחתמת עליו. עכשו מגיעות ממשלות שחושבות שצרכי הבטחון הם שלא יהיו התנחלויות מוסוות כעמדות צבאיות. אפשר לא להסכים, אבל אי אפשר לרקוד על שתי החתונות. מי שעובר לגדה, כשהוא מעמיד פנים, שהוא חי ב''עמדה צבאית'', שלא יילל על בית וזכויות קנין''.

    היצור הזה הצליח להכניס בקליפת אגוז את תמצית הרוע, את תמצית האנטישמיות, את תמצית מהות המוטאציה של העם היהודי, את תמצית אשפת האדם.

    הכל מגוייס לחורבן היהודים. כל השקרים בעולם. כל תעמולה, כל הסתה, הכל לגיטימי, כמו המדינה המבצעת את הטיהור האתני ביהודים בארץ ישראל. הכל כשר. התעלמות גמורה מן העובדות, מן הצדק, מן האמת, הסטורית ועכשווית, עקיפת החוק הבינלאומי, כתנא דמסייע לעקיפת תורת ישראל, מורשת ישראל ודברי ימי ישראל והעולם. כאמור, הכל כשר, כדי להכות ביהודים.

    • גם בזה אל תנח ידך.

      יעל, 10/11/08 12:02

      אז מה אתה אומר? זה שממשלות החליטו החלטות שונות אחת בעד התיישבות בשטחים ה''כבושים'' ואחת נגד זה אומר שהאידיאל הקדוש שלנו ליישב את ישראל לא אקטואלי?
      כן, אנחנו חיילים במדינה הזו, ודורשים קיניין וזכויות על הבית, למה יש בזה סתירה? גם מגינים על עם קדוש וגם רוצים קיניין על הארץ, לא בושה.
      לפעמים הממשלה עוזרת ולפעמים לא, אנחנו צריכים להיות שלמים בדעתינו .

    • כנראה שזה כאב, לפי כמות נפנופי הידיים

      יוסי גורביץ, 10/11/08 13:36

      עוד לא הצלחת לענות על נקודה אחת: כל ההתנחלויות בנויות על השקר שהן מוצב צבאי, כי אחרת אסור היה להן להיות שם. זה החוק הבינלאומי, אגב. תבדקי פעם מה היה בג''צ אלון מורה ותגלי שאני פשוט מטיח בך ובחבריך בחזרה את השקרים שניסיתם להאכיל אותנו.

      אין לכם בתים. הלכתם לשם על תקן חיילים, שאם לא כן - על פי אותו חוק בינלאומי שאת מתהדרת בו - אתם פושעי מלחמה. שיקרתם, אין לכם זכות קניין לפי שום שיטה.

      ואשר ליהודים שישבו פה לפני 2000 שנה - ישבו אז הרבה יותר יהודים במצרים, וכבודה טרם סיפקה את ההוכחה שהיא צאצאית של מישהו שאשכרה חי ביהודה באותה תקופה. שימי לב שהאגדה הציונית הזו הצליחה להשען על משפחה אחת מפקיעין. זה הכל. זה כל מה שנותר מ''אהבת הארץ'' של יהודים: משפחה אחת שיכולה לטעון ברצינות שהיא יושבת איפה שהיא יושבת כבר 2000 שנה. כל שאר הציונים פשוט תפסו עליה טרמפ.

  • 47.

    ל-41, פולחן האדמה היא מבית מדרשם של הציונים הסוציאליסטים

    שופכים את דמנו ובוכים - ''לא מבינים''!, 10/11/08 11:05

    וכך עד היום. אין לכם מולדת, יש לכם שטחים. הם שחיברו שירים כמו, אדמה, אדמתי רחומה עד מותי, ארשתיך לי בדם... את אדמה בלב מדבר ללא צל עץ ללא מטר... ''רב ערכו של הכותל המערבי, אבל אסור לנו להשכיח – את המקום המרכזי בתחיית העם תופסים ערכים אחרים – עליה, עבודה, אדמה''.(משה ביילינסון, דובר וסופר בציונות הרישמית, ערב פרעות תרפ''ט ''מערכות הארגון הצבאי הלאומי'', דוד ניב).
    אתם מקדשי חולין, אנו מקדשי הקודש. לכם יש אדמה, לנו יש נחלת אבות קדושה, שמצוות רבות תלויות בה. לכם יש חיי שעה, לנו יש חיי נצח. אז תפסיקו לבלבל את המח בשקריכם.
    הדם שנשפך בארץ הזו, בגלל ה''אהבה'' שלכם ל''מדינה'' והשנאה שלכם לארץ ולמיישביה, לא יכופר, אלא בדם. הקב''ה, אל קנא ונוקם.
    אתם יודעים רק לשנוא, לנו יש אהבה. לא לכם, חס ושלום. כלומר, לפושעים כמו רפי פרץ, יש אהבה אליכם, אך לאוהבי ישראל באמת, יש שנאה לשונאינו חינם.
    מה שקורה היום עולה, ועוד יעלה, לעם ישראל ביוקר.

    • ''פושעים'' כמו רפי פרץ?

      הדר, 10/11/08 11:34

      על זה בדיוק אני מדברת - זו ההקצנה המסוכנת שלכם. לא תמצא אותי טוענת שבמצב בשטחים מזהיר. אני לא שונאת אתכם. אני גם לא אשנא. אני רק חושבת שאתם משלמים מחיר כבד ומיותר עבור פעולות מיותרות. וגם המדינה משלמת.
      אני חושבת שהגאולה עדיין לא הגיעה. אני לא מאמינה בלגאול את האדמה בדם. לא הדם שלכם ולא הדם של החיילים.
      אני רק מקווה שתבינו שיש אנשים שלא חושבים כמוכם.

      • גם אני לא חושבת שזו אתחלתא דגאולה,

        בהחלט כן! זו לא הפעם הראשונה שלו., 10/11/08 13:09

        רחוק מזה. מדינת דמים וזדון כזו, אינה ראויה לגאולה. אין כאן שטחים, יש כאן שארית קטנה של ארץ ישראל, שרובה הגדול כבוש בידי הג'יהאד האיסלאמי, וגם את המעט הזה אתם מבקשים למסור ולהשליך אותנו לים. ואני מדברת על עם ישראל ולא על ''מתנחלים''. המתנחלים הם פשוט השפויים בעם היהודי. כל השאר, או מטורפים או שונאי ישראל.
        מי זה ''אתכם''? אני, למשל, ירושלית, אז מה? אני אהיה בעד הכנסתי לגבולות אושוויץ? אני אהיה בעד מסירת ארצי לרוצחי?
        הדם כבר נשפך! הבנת? אל תגידי לי שאת מאמינה שמסירת האדמות שעליהן כבר נשפך הדם, ולא ביזמתנו, תביא להפסקת שפך הדם. את יודעת, בדיוק כמוני, שזה בדיוק להיפך. ככל שנמשך חורבן הארץ על ידי מדינת הזדון הזו, כן גובר שפך הדם. כן הופכות יותר ויותר ערים בישראל לערי ספר מדממות.
        וארץ כובשים בדם. מה לעשות? אינך רוצה לשפוך דם, חזרי לגולה, שם, ממש, לא ישפכו את דמך... התביישי לך! התירוץ להקמת מדינת השמאל, על דמם ואפרם של מליוני יהדות אירופה, היה - ''להקים מקלט לעם היהודי''. זאת לאחר שהם סייעו להשמדת העם... מי שהופך את מולדתו למקלט, זה מה שהוא מקבל - ארץ זרועת מקלטים.
        בשבוע שעבר צילמתי מקלטים בשדרות. בעלי ואני נסענו לשדרות להשתתף בטכס ברית לנכד השכנים שלנו. שני בנים לשכנים, נרדפים בחברון. בן אחד חי היום באלון מורה, לאחר שגורש ככלב, מגוש קטיף, ואחותם וילדיה מופגזים בשדרות. זו ה''מדינה'' שלך! טירוף ורוע אבסולוטיים!
        את חושבת שאיננו מבינים שיש אנשים(?) שלא ''חושבים'' כמונו, כאשר הם מחריבים עלינו את ארצנו ושופכים את דמנו?

  • 46.

    בגבעת שמואל גרים יהודים טובים שלא שונאים ולא מגדפים את מדינת היהודים (ל''ת)

    ואתם, כתומים מטורללים, תסתמו כבר ! נמאסתם !, 10/11/08 11:00

  • 45.

    כך מדברים יהודים גאים ומוסריים -יישר כוחך שושי יקרה חותמת על כל מילה! (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה-, 10/11/08 10:20

  • 44.

    צודקת , כל הכבוד (ל''ת)

    בתיה, 10/11/08 09:58

  • 43.

    צודקת , כל הכבוד (ל''ת)

    בתיה, 10/11/08 09:57

  • 42.

    ל-37, ידוע שגבעת שמואל היא

    וגם שחור הוא לבן., 10/11/08 09:57

    מקום טוב באמצע ה''ציונות הדתית'', אבל לא כולם ''שפויים'' כמוך. אז, תוריד את הטון. בינתיים, ראינו את האלימות והטירוף במבצעי מדיניות היודנריין בארץ ישראל.

  • 41.

    אני קוראת את התגובות ומזדעזעת -

    הדר, 10/11/08 09:57

    למה קשה לאנשים להבין שיש אנשים שאוהבים את המדינה ואת צה''ל יותר מההתנחלויות? אפשר לחשוב שהמתנחלים לא אוהבים את האדמה יותר מאשר את המדינה.
    די כבר עם קידוש האדמה הזאת.
    הרב גאה בכך שאצלו אין סירוב פקודה - זכותו. רוצים לסרב פקודה? - בהצלחה עם זה.
    אבל כשהעם יפסיק לאהוב אתכם, אל תתפלאו למה.

  • 40.

    יישר כחך, שושי. המשיכי לומר דברים בנחישות וברגישות (ל''ת)

    מחבקת רק את הטובים, 10/11/08 09:14

  • 39.

    קדימה, כולנו לרקוד ''מה יפית''!!! גם אתה וגם אתה. (ל''ת)

    יהודי, 10/11/08 09:13

  • 38.

    אוי, פרץ, מה פרצת עלינו פרץ?

    שפוי, 10/11/08 09:12

    אדם כזה יכול לחנך לאהבת תורה???

    • אוי לה לתורה שאלו מגיניה

      מירב, 10/11/08 13:01

      לא, אבל מי שמזלזל בכבודו של אדם ומבזה אותו בשל השקפתו השונה- אדם כזה אכן ראוי שיחנך לאהבת תורה ויורה את דרכה

  • 37.

    לכותב תגובות 31-34 - האלימות והטירוף שלך ממש מפחידים אותי (ל''ת)

    דתי שפוי וגאה , גבעת שמואל הקדושה, 10/11/08 09:00

    • דווקא דתיים''שפויים וגאים''כמוך שלא נותנים למציאות לבלבל אותם מפחידים או

      קורן נאוה,טבריה-, 10/11/08 10:24

      אותי-כשאפילו הנוצרים לא נותנים את הלחי השנייה-ויישר כוח למגיבים31-34!

  • 36.

    ל-30, זה מה שקורה ליהודיה שהמדינה רצח את אחיה לשווא!

    אתה אפס!, 10/11/08 08:58

    אני, למשל, לא רווקה מתוסכלת, ואפילו כבר סבתא, ואני חושבת ששושי כתבה את דבריה בלשון המעטה. עם שלם הולך לטבח, וכדי לזעוק על כך, צריך להיות רווקה זקנה ומתוסכלת.... איני יודעת אם אתה רווק, אבל, אתה רשע! כי מה ענין מצבה האישי של שושי לכאן, ואתה חולה נפש, אם אתה הולך אל מותך, תוך כדי הטלת רפש על המנסים להציל אותך.

  • 35.

    בלמי פיך! (ל''ת)

    תלמיד, 10/11/08 08:55

  • 34.

    ועוד למנוול - 27,

    גם יומך יגיע., 10/11/08 08:19

    וכשהמדינה תחליט להחריב את ביתך, לגרש אותך מעירך, ולקינוח גם לזרוק אותך לכלא. גם אז זה יהיה לגיטימי.

    • אזלו הטיעונים, אז עוברים לקללות? כמה... ימני מצידך

      יוסי גורביץ, 10/11/08 10:49

      בניגוד אליך, יקירי, אני לא גר במוצב, אלא בבית שנרכש כחוק במדינה שיש בה חוק.

      אבל אני לא חושב שהמדינה צריכה לפנות אתכם. היא פשוט צריכה להתנקק: החל מתאריך ידוע מראש לא ישמרו עליך פלוגות של מגויסי כפיה, ואם תרצה מים או חשמל - תנהל עליהם משא ומתן עם הרשות החוקית במקום, שהיא הרשות הפלסטינית. לא צריך ללכת לכל הבלגאן של פינוי - פשוט להפסיק לתמוך בהפרת החוק שלכם.

      • סיימתי את כתיבת המאמר שלי,

        ועוד משהו -, 10/11/08 21:33

        בו אתה מככב. עוד קצת הגהה ושיפוצים, והוא יפורסם, בעז''ה, בעתון האינטרנט שלי.
        תודה על החומר. בכלל, תודה לכל המגיבים, שונאי ישראל, המאמתים את כל איבחוני עליהם, מזה עשרות שנים.

  • 33.

    לקרוא את תגובות הפאשיסטים ולהבין

    רעלת ''דמוקרטיה''=אנטישמיות!, 10/11/08 08:18

    למה אנו הולכים לאבדון. העם היושב היום בציון, אינו ראוי לה. חבר פאשיסטים, שמדינת הדמים והזדון שלהם מעל לכל.
    הטינופת, יאיר נווה, מתבכיין שהוא נכה הציונות הדתית. זה נכון, אך לא מהכיוון שהוא רואה זאת. הוא נכה משיחיות השקר של ה''ממלכתיות''. הנבל מודה שהתנהלות המדינה אינה מוסרית (וזו, כמובן, לשון המעטה), אך אם לא נקיים את פקודותיה, תפרוץ כאן מלחמה אחים וזה יהיה סוף המדינה....
    כל עוד המדינה, ת''פ השמאל, משמידה אותנו, זו לא מלחמת אחים ולא סוף הישוב היהודי בארץ ישראל, מי שיביא למלחמת אחים יהיו אלה שאינם רוצים למות. זו כל תורת הציונות הדתית המתועבת, על רגל אחת. ובמשך דורות הרעילו מאות אלפי ילדי ישראל תמימים וטהורים בפאשיזם טהור.
    כל מה שמעניין אותם כיום, היא שרידותם, לכן הם יורידו בכלל את דגל ארץ ישראל, כך, שבכל העם הזה, לא יהיה גם אחד שירים את הדגל הזה. ואכן, אנו חוזרים במהירות, לא רק ל''גבולות אושוויץ'', אלא, לאושוויץ עצמה. מחריבים, מחריבים ובוכים, מציינים ברוב חוצפה את ''ליל הבדולח'', שהיה קטן לעומת החרבת ההתישבות היהודית בארץ ישראל, זו לאחר זו, עד החורבן המלא.

    • כולכם הדתים לאומיים ,החרדים ,והחילונים- כל הפרידמנים חיזרו לאירופה ! (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד ,אחד העם 70 -ה''גדה האישית'', 12/11/08 19:49

  • 32.

    לצערנו הם לא הזויים, הם אמיתיים.

    הם לא יינקו., 10/11/08 08:12

    והם לא מטומטמים וגם לא הוזים, הם אופורטוניסטים, שונאי ישראל. חסרי מוסר וחסרי אנושיות. רגש האהבה של כל אחד מהם כולל אדם אחד בלבד, את עצמם!

  • 31.

    ל-27, בפעם הששה מליון ויותר - ארץ ישראל היא ארצנו

    בפעם האחרונה, לך, אתה נאצי!, 10/11/08 08:10

    ''מדינת ישראל'' היא פולשת זרה ואנטישמית! היהודים אינם מיישבים כי הממשלה משקרת בענין כזה או אחר. היא תמיד משקרת. כי כל ממשלות המדינה שהשמאל בנה הן שקרניות וגם רוצחות!
    לממשלה הזרה הזו אין הזכות להחליט כל החלטה בנושא ארץ ישראל, ושם החלטה שלה אינה מחייבת את היהודים!!!
    מי בטיהור ארץ ישראל מיהודים מעשה לגיטימי של ממשלה לגיטימית, הוא נאצי!
    וזו האמת, גם אם היא תצונזר! ובמקום התגובה המצונזרת, יבוא, בלי נדר, מאמר במקום אחר.
    לך אין שום זכות לחיות בארץ ישראל, או לחיות בכלל. אתה מחריב העם היהודי.

    • אז נפגש בשדה הקרב

      יוסי גןרביץ, 10/11/08 13:38

      והיודו-נאצים שאתה מייצג יוכחדו. יש לנו את חיל האוויר.

    • מגיב 31. לידיעתך: נאצי הוא ביטוי גרמני,המתיחס ללאומנים ימנים פשיסטים

      מילון וובסטר, 12/11/08 19:46

      נאצי ונאל= לאומן

  • 30.

    אומללה

    אחד שמכיר היטב, 10/11/08 07:26

    זה מה שקורה כשהופכים להיות רוווקה מתוססכלת, מרירה ועלובה בת שלושים וחמש. עצוב ומביך

  • 29.

    עם הציונות שהיא עבודה זרה כפשוטו

    דתיים לאומיים אתם איבדתם כל כיוון, 10/11/08 00:18

    פשוט שכחתם מהיהדות והתמכרתם לציונות. והם מראים לכם...טוב שיש אנשים כמו שושי גרינפילד שעוד מרימים את כבודכם או מה שנשאר ממנו...

  • 28.

    למגיב 27

    ירון, 10/11/08 00:10

    לא חזרנו לארץ ישראל אחרי 2000 שנה כדי למרוד בקב''ה. על חטא המרגלים שלמנו קשה מאד ואיננו רוצים לחזור עליו פעם נוספת. למדינה הזו יש זכות קיום רק אם ראשיה יקיימו את רצון הבורא כפי המבואר בתורה. אחרת המדינה הזו תלך מדחי לדחי ותסכן את חיי כולנו. זה הויכוח האמיתי בינינו.כל מי שעיניו בראשו רואה לאיזה סכנה ההנהגה מובילה אותנו.
    מעבר לזה גם ברמה של דרך ארץ ויחס לאחים, הממשלה מתאכזרת ליהודים וסלחנית כלפי הערבים. עשרות אלפי בתים לא חוקיים נבנו ע''י הערבים ולממשלה לא אכפת. רק בתים של יהודים צריך להרוס ובאיזו אכזריות. ב-2 בלילה לזרוק ילדים מהמטה בפיז'מה, להכות אותם ולהחריב את הבית בברוטליות. זה לא מפריע לך?
    ואם ראשי המדינה יחליטו יום אחד להחריב את ביתך ולהתעלל בך כפי שעושים עד היום לתושבי גוש קטיף גם תצדיק את פשעיה של המדינה בטיעונים ריקים כפי שכתבת בתגובה שלך?

  • 27.

    פעם אחת ואחרונה

    יוסי גורביץ, 09/11/08 22:08

    אין לכם זכויות קניין ואין לכם בתים. אתם יושבים במקומות שהממשלה שיקרה לגביהם ואמרה שהם מאחזים צבאיים הכרחיים לבטחון - שזה התירוץ היחיד שמאפשר העברת אוכלוסיה לשטח כבוש. זה הדיל שחתמת עליו. עכשיו מגיעות ממשלות שחושבות שצרכי הבטחון הם שלא יהיו התנחלויות מוסוות כעמדות צבאיות. אפשר לא להסכים, אבל אי אפשר לרקוד על שתי החתונות. מי שעבר לגדה כשהוא מעמיד פנים שהוא חי ב''עמדה צבאית'', שלא יילל על בית וזכויות קניין. בית לא בונים על חולות נודדים.

    • כך הכבוד ליוסי שתגובותו הוציאה מהחורים את כל הכתומים

      ישעיהו ב', 10/11/08 16:08

      כמה כיף לקרוא את התגובות הגזעניות, הפשיסטיות והמשיחיות של ממשיכי דרכו של שבתאי צבי.

      אל תשכחו המדינה הזו הוקמה ע''י אתאסטים שוחרי דמוקרטיה.
      היזהרו לכם פן משאלותיכם תתגשמנה ותפילו את השמטר הדמוקרטי כאן, מפני שזה יהיה גם הסוף שלכם.

      למעשה הרוב החילוני השפוי לא זקוק יותר לאצטלה הדתית. בן גוריון חשב אחרת ולכן הותיר את המדינה דתית בניגוד לרצון הרוב כדי לתת לגיטימציה בינלאומית להקמת המדינה.
      אך עם השנים באופן לא מפתיע התברר שמדינה דמוקרטית לא יכולה לשרוד ללא נישול סמכויות הדת. הסיבה היא שהמשיחיות הדתית משתמשת בשלטון הדמוקרטי באופן צבוע לצרכיה, ומנצלת את חופש הביטוי ואת הזכויות המופלגות שנתנו לה כדי לעורר מלחמות אחים ומלחמות מחוץ, כלפי דתות אחרות שמתחרות בה בדיוק בגלל שהן נשענות על אותו אל, אותה שמרנות מחשבתית, אותה רטוריקה ואותה פרופגנדה.

      עם ישראל חייב להתעורר ולהסתכל מסביב, היום כשכבר יש לנו מדינה ועם ועתיד הלאום היהודי מובטח צריך להיפטר מאלוהים וכל מי שמעז לדבר בזמו.
      כשם שעשו היפנים שנפטרו מאלי השינטו ומהרעיון שהקיזר הוא בן האלוהים וכך זינקו קדימה.
      כשם שהיוונים נפטרו מאלי האולימפוס ועדיין נותרו עם מאוחד וגאה.
      כשם שהשחורים בצפון ברזיל נותרו גאים במורשתם למרות שנפטרו מאלי האורישס.
      כשם שעמי סקנדיביה מטים עורף לישו והופכים לאתאיסטים אך עדיין שומרים תרבותם ומסוריתיהם וחוקיהם.
      כך גם אנו - אם נרצה להתקדם הלאה ולא לדרוך במקום אין לנו ברירה אלא להגן בתקיפות על המשטר הדמוקרטי.
      ליברליזם שאינו מגן על עצמו ינוצל לרעה ע''י דתיים פנאטיים ולא ישרוד.

    • יש מתנחלים שרכשו בתים מפלסטינים בכסף מלא

      חיים, 11/11/08 00:33

      וכמובן שעיקר מעשה הגירוש אינו בהעברת החזקה על המקרקעין אלא בגירוש אוכלוסין המוני אל מעבר לקו הירוק, גירוש שאין בינו לבין דיני מקרקעין דבר וחצי דבר.

      • אכן, יש

        יוסי גורביץ, 11/11/08 14:40

        אני בספק אם הם מהווים יותר ממחצית האחוז מכלל המתנחלים. ושוב 99% מהמתנחלים מוציאים לכל השאר שם רע...

      • גם אם הבתים נרכשו בכסף מלא זה לא מחייב את המדינה

        חילונית, 12/11/08 01:38

        להישאר שם. גם אני כמו יוסי חושבת שמדינת ישראל צריכה לסגת לגבולות 67 אבל לא לפנות אותכם. אם בא לכם תישארו עם הפלסטינים. מהרבה בחינות אתם ראויים אלו לאלו.

        • ומה אם כל הבתי ערבים ממש במרכז הארץ שהשמלאנים גרים בהם - הם יותר ''חוקי (ל''ת)

          ר, 16/11/08 08:46

  • 26.

    אסור למלא כל פקודה

    אני, 09/11/08 20:44

    רק פקודות נכונות

  • 25.

    תל-אביב

    ירון, 09/11/08 20:19

    שושי צודקת לגמרי. לפי התגובות חלק מהעם עדיין נמצא בעיוורון ולא יודע להבדיל בין טוב לרע בין צדק לרשע. הפכו את חיילי צה''ל לרובוטים שמקיימים כל פקודה, זה מזכיר משטרים אפלים ולא צריך לפרט יותר מדי.

  • 24.

    היד הרמה המחומשת תהפוך למשחית ולמפלצת

    דברי הרב קוק האמיתים, 09/11/08 20:06

    אם נעזוב את שעת הכשר, של התחלת התפתחות הישוב, והחלישות הגופנית והרוחנית וחסרון אמצעי המלחמה יבאו עד מרום קצם אצל שלומי אמונים שבא''י, והיד הרמה המחומשת בהפקרות ודרכי הגויים, באין זכר לקדושת ישראל באמת, המחפה את חרסיה בסיגים של לאומיות מזויפת בגרגרים של היסתוריה ושל חבת השפה, המלבישה את החיים צורה ישראלית מבחוץ במקום שהפנים כולו הוא אינו יהודי, העומד להיות נהפך למשחית ולמפלצת, ולסוף ג''כ לשנאת ישראל וארץ ישראל, כאשר כבר נוכחנו ע''פ הנסיון, - היד הטמאה הזאת תתגבר, אז אין די באר גודל האסון.

    • תרגום בבקשה (ל''ת)

      ארז, 09/11/08 22:58

  • 23.

    שושי, לעם נמאס ממך ומשכמותך

    רפאל כדורי, 09/11/08 19:15

    וזה קורה לא בגלל שרוב העם נצא בשמאל.
    להיפך, רוב העם נמצא במרכז, עם נטיה קלה ימינה.

    יחד עם זאת, הרוב המוחלט כאן סולד מאג'נדה אנטי-ממלכתית, לעומתית בכל מחיר.
    רוב האנשים אוהבים את צה''ל, מפקדיו וחייליו ומתעבים את כל אותם ערב-רב שמקללים ומגדפים אותו יומם וליל.

    תרבות ההקצנה הדתית, הצפצוף על החוק והבוז למדינה ולמוסדותיה מעוררת בחילה אצל רוב תושבי המדינה הזו וזה כולל גם הרבה מאד מצביעי ליכוד שורשיים.

    את ודומייך הם בבחינת הזנב המכשכש בכלב ולסחורה הפגומה הזו אין הרבה קונים.
    את שייכת למיעוט קולני ואלים שסבור שככל שיצעק חזק יותר ובברוטליות רבה יותר, יגדל כושר השכנוע שלו.

    ההיפך הוא הנכון.

  • 22.

    ההצהרה של רפי פרץ היא ביטוי ברור של פאשיזם מזוקק !!!

    אלישע, 09/11/08 18:45

    אוי לנו מ''איש חינוך'' שכזה !!!

    כנראה לא למד ה''רב-טייס'' כלום מפשעיהם של משטרים אפלים לאורך ההיסטוריה, שפגעו קשות גם בעם ישראל.

    ''אנחנו רק ביצענו פקודות''...מממ..מאיפה זה נשמע לי מוכר???

    • כנראה לא הבנת את ההבדל בין ציות לחוק במשטר דמוקרטי

      יוסי, 09/11/08 22:57

      לבין פאשיזם.
      הרב פרץ מנסה להעביר מסר שציות לחוק במשטר דמוקרטי הוא ערך בפני עצמו בדיוק כמו ערכים אחרים שאדם יכול להאמין בהם.

      • ציות לחוק שהוא בניגוד למצפון הוא פשע - גם אם המשטר ''דמוקרטי'' (ל''ת)

        חיילת, 10/11/08 01:54

      • ציות לחוק בלתי מוסרי הוא פשע - גם אם המשטר ''דמוקרטי'' (ל''ת)

        חיילת, 10/11/08 02:31

      • ''כל פקודה'' זו גם הפקודה מטבח כפר קאסם, למשל

        חיים, 11/11/08 00:35

        מובן שהמג''בניקים שסרבו אז לבצעה (והיו כאלה) לא חיכו שמישהו יעתור לבג''ץ ובג''ץ יפסוק האם הפקודה הזו חוקית.

        ואם בג''ץ היה פוסק שהפקודה לבצע את טבכ כפר קאסם היא חוקית, אז היא הייתה הופכת לפקודה חוקית שיש לבצעה?

        בקיצור, טול קורה מבין עיניך הפשיסטיות.

  • 21.

    שושי היקרה! הנך נמנית עם הנשים היקרות בעם ישראל חנה א

    משה בודק, 09/11/08 18:24

    אם הבנים,דבורה הנביאה, מרים הנביאה יעל אשת חבר חנה סנש, שרה אהרונסון ועוד נשים יקרות. אכן, אותו רב פרץ שמו, אינו ראוי לכינו רב ואינו ראוי לחנך תלמידים. גם הנאצים ימח שמם וזכרם מלאו פקודה. מה חבל שקצינים דתיים נטלו חלק באותו גירוש ניפשע מגוש קטיף. אילו היה הרב גורן זצ'ל חי כיום כל זה לא היה קורה ורב כחו אותו פרץ היה מושלך מכל המדרגות גם כשאין מדרגות כפי שהגדיר זאת יפה אפרים קישון יקירנו ומלבד זאת היה מוטל עליו חרם נידוי ושמתא ומה לא?

    • מושיקו הבדוק , הטיעונים שלך לא שונים מתעמולתו של יוסקה גבלס! (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 12/11/08 19:35

    • קשקשן

      פלוני, 17/11/08 23:59

      תתבייש לך!
      להשוות לנאצים את תלמידי הרב

      תיפח רוחך!!!

  • 20.

    גם מני מזוז עמוס עוז והנגבי הם הזויים ומטומטמים?

    תוהה, 09/11/08 18:12

    לשיטת המגיבים התוקפנים? או שוב שולטת הצביעות?

  • 19.

    שושי , נשמה יקרה .יחד נהרוס את המדינה הציונית המצחיקה והארורה (ל''ת)

    ח''כ קסאם קסאם ,, 09/11/08 17:55

  • 18.

    יש עוד כמה דברים לא מוסריים

    סקיני בחאקי, 09/11/08 17:41

    1. לשלוח אותי לשמור על בתי מתנחלים שאני לא אוהב אותם במיוחד ואיני מאמין שהם חלק מעמי. מה לעשות, זה כתוב בהלכה שלי.
    2. לא מוסרי לתת למתנחלים נשק שמומן מכספי משלם המיסים, לפטור אותם ממילואים ולשלוח אותם קל''ב להגמ''ר.
    למקרה שלמדת באולפנא במקום במוסד מסודר לקולנוע, הרשי לי להזכיר לך שורה מופלאה מהסרט ''בית התה של ירח אוגוסט''. אתם הלא אוהבים אימרות חז''ל אז בטח תאהבי את סקיני כשאמר: ''פורנוגרפיה היא ענין של גיאוגרפיה''. כשאת מדברת על ''מוסרי'' ומחלקת ציונים למי מוסרי יותר ומי מוסרי פחות, זכרי שגם לנו יש מוסר. שונה לגמרי משלך. והוא קובע לנו הרבה יותר מאשר ''המוסר'' שלך. ציות לפקודה הוא האלף-בית של חיל לובש מדים, ואם לא הבנת את זה עד עכשיו, את לא ראויה למדינה עצמאית משל עצמך. את גיבורה גדולה רק מאחורי הכידונים של צה''ל. בלעדי צה''ל וחייליו, שימלאו כל פקודה שהוטלה עליהם, לא היית פה היום כדי להקליד את הגיגיך.

    • חיפה

      משה בודק, 09/11/08 18:29

      דברכיך הם דברי הבל ורעות רוח. דברי שקר כזב עלילה הסתה כלפי שושי היקרה ששכלה בשעתו את אחיה היקר יהודה הי'ד במלחמה חסרת שחר שאתה וחבריך השמאלנים ההזויים שהנכם סכנה לעם, רואים אותה כהצלחה. פורנוגרפיה היא פורנוגרפיה בכל מקום. תושבי יו'ש הם שמנה וסלתה של המדינה ובדכותם אתה יכול לשבת בביתך המוגן ולכתוב את הגיגיה שמהם נוטף רעל.

      • גם אם תחזור על המנטרות השקריות האלו זה לא יהפוך לאמת

        חילונית, 10/11/08 11:17

        המתנחלים הם נטל עצום על המדינה ומזיקים לה יותר משכל מחבלי החמס יוכלו אי פעם להזיק. כיום הטרור הערבי אינו איום קיומי אלא מטרד בעוד שהמתנחלים הם איום קיומי. אני מסכימה עם גורביץ: לא צריך להתעסק בפינויים. המדינה צריכה לפנות את הצבא ואם בא לכם - תישארו שם. מבחינתי זה אפילו עדיף. ברור שמבחינת רמת ההבנה הדמוקרטית והמוסר אתם הרבה יותר מתאימים לפלסטינאים.

  • 17.

    משוגעת, הזויה, מסוכנת, ממרידה, אנטי-ישראלית, פנאטית.. יש לי עוד כמה.. (ל''ת)

    דור ברק, 09/11/08 17:37

  • 16.

    חללי צה''ל מתהפכים בקבריהם למשמע דברי ההבל וההסתה החמורים שלך (ל''ת)

    ישראלי אמיתי, 09/11/08 17:36

  • 15.

    רואים שהכותבת היא במאית סרטים, הגברת חיה בסרט ויש לה דמיון מפותח (ל''ת)

    שירה אלרואי, 09/11/08 17:33

  • 14.

    כואב לשושי לראות שעוד יש יהודים הנאמנים למדינה, ולא רק לבאבות שלהם (ל''ת)

    מנדל, 09/11/08 17:31

    • האם אתה שכיר של השלטון ומנסה לשכנע אותנו למלא פקודות בעיוורון?

      התם, 09/11/08 18:03

      האם אתה שכיר של השלטון ומנסה לשכנע אותנו למלא פקודות בעיוורון?

  • 13.

    לינץ' עמונה? בלינץ' יש הרוגים, ואיומי מוות התקבלו בינתיים רק מהצד שלכם (ל''ת)

    שלויימה, 09/11/08 17:28

    • ל13 ודאי - כמו בסזון, באלטלנה ניסיון לרצח השר פנקס ועוד (ל''ת)

      אצ''ל, 10/11/08 15:23

      • הסזון ואלטלנה היו תגובות למרד של מיעוט ואני מקווה

        אחת, 12/11/08 01:40

        שגם היום יהיה לנו מנהיג עם ביצים כמו של בן גוריון שלא יפחד למחוץ כל מרד. גם אם הוא של מתנחלים.

  • 12.

    לא רוצים אפרטהייד.

    הכתום לשעבר, 09/11/08 17:25

    ולחנוק מיליון וחצי איש בשביל 7,000 זה מוסרי ויהודי?

    • דמגוגיה זולה

      ראובן גמליאלי, 09/11/08 18:04

      מי חונק? אתם חונקים את ה7000 לא להיפך
      קצת התבלבלת נדמה

  • 11.

    קראתי והריני להצהיר, אני שייך ל''רשעים'' (ל''ת)

    יואב, 09/11/08 17:07

  • 10.

    ''היו שם רשעים, והיו שם טובים וישרים.''

    מורה ישרים, 09/11/08 16:55

    הטובים והישרים - טובי בנינו המשרתים בצה''ל.
    הרשעים - המסיתים נגד בנינו, המונעים מאחינו לעבור לפני הפינוי, המגדפים, המחרפים, והעבריינים משליכי החפצים.

  • 9.

    ''עשה מעשיך רק על פי אותו הכלל המעשי אשר, בקבלך אותו, תוכל לרצות גם כן

    נח, 09/11/08 16:48

    הצו הקטגורי של עמנואל קאנט.

    קאנט קובע חד-משמעית שכדי שאדם יוכל לממש את האנושיות שבו, הוא חייב להיות מוסרי. כל דבר אחר משני, ונגזר מהעיקרון הזה. באותה מידה שאתה מתיר לאינטרסים (דתיים, פרטיים, כלכליים, קהילתיים, פוליטיים) להתנגש עם הציווי המוסרי, אתה פוגע לא רק באנושיות של הזולת אלא קודם כול באנושיות שלך.

  • 8.

    רב שמשתבח בשבלוניות של תלמידיו - אינו משבחם. (ל''ת)

    קונפורמי, 09/11/08 16:35

  • 7.

    מומלץ

    עלה ירוק, 09/11/08 16:03

    מומלץ מאוד להשתמש באותו חומר שממנו לקחה שושי לפני שכתבה את המאמר. אין עליו, על החומר שלה

  • 6.

    הגישה העיוורת הזו - אסון לציונות המידרדרת

    חבל הרב רפי. קלקלת., 09/11/08 16:00

    כל תנועה, גם הציונות, עוברת תהליכים של שינוי מידי פעם (שלושים שנה?). תמיד ישנם שמרנים שמתנגדים לשינוי וכאלה שהם בעד. החדשנים פורצים קדימה והשמרנים (במיוחד אם הם דתיים) מנסים לשמור על העבר.
    הציונות של היום - מגיעה למצב של הדרדרות קשה שהגיעה לשיאה כאשר ראש ממשלה נחקר באשמה של שחיתות, שילם שוחד לחברי כנסת כדי שיצביעו בעד עקירה של יהודים מאדמתם - נגד המצע עליו נבחר. מי שאומר שלמרו השחיתות הוא יבצע את הפקודה, הוא מושחת בעצמו.

  • 5.

    למה לרב הזה אין זקן?

    חוכי ואיתלולי, 09/11/08 16:00

    שמישהו יסביר למה אין לו זקן

    • טייס מבצעי (ל''ת)

      חיים, 09/11/08 17:05

  • 4.

    שושי היקרה

    דרורי בר לבב, 09/11/08 15:59

    מסכים איתך (לשם שינוי)

    • אפילו שהטיעונים דבילים ונבובים, זה נשמע כל כך יפה (ל''ת)

      גם אני מסכים, 09/11/08 16:59

  • 3.

    צודקת, כל מילה נכונה. יאללה, בואו נהרוס את המדינה (ל''ת)

    הארולד רובינס, 09/11/08 15:52

    • תן להבין את הגיונך החולני

      רוני, 09/11/08 17:01

      כשהשמאל מסרב לגירוש ערבים זה חיובי, וכשהימין מסרב זה הורס? או שאתה בעד ציות עיוור לא משנה מה? לכל פקודה? גם לפשע?
      מי הורס מה?
      נראה לי אתה הרסני מאוד

  • 2.

    ''מנשים באהל תבורך'' - צודקת בהחלט.

    חייל קרבי, 09/11/08 15:50

    מזכיר את אותן נשים צדקניות שלא חטאו בחטא המרגלים.

  • 1.

    השתכנעתי (פרטים בפנים)

    ראש פתוח, 09/11/08 15:50

    תודה לך, שושי גרינפילד. עכשיו השתכנעתי ללכת ללמוד אצל הרב פרץ. רובנו, במקרה שלא שמת לב, הנוער הדתי-לאומי, התחנכנו לא רק על אהבת הארץ, אלא גם על אהבת היהודים. ואנחנו יודעים שהשמירה על עם אחד, ומניעת מלחמת אחים - חשובה לא פחות. כעת, לאחר שאני יודע שהרב פרץ מחנך ל''איזהו גיבור הכובש את יצרו'', אני יודע שזה המקום בשבילי. נעשה הכל כדי למנוע הפקרת אדמת אבות, ונעשה הכל כדי שלעולם לא תהיה מלחמת אחים ולעולם לא ישלח יהודי יד באחיו. תודה לך שושי על שהבהרת זאת בצורה כה נאה

    • אתה לא יותר מעבד אידיוט

      קפיץ קפוץ, 09/11/08 16:59

      רחמינו עליך אחי. אתה מוזמן לקפוץ בראש הכוחות. אבל אתה יודע מי קופץ בראש. לא?