• 77.

    חסידי רבין יורים לעצמם ברגל

    משה, עורך-דין, 11/11/08 19:50

    העמדת יצחק רבין כקדוש, שכל אבן בישראל נקראת בשמו - לעיתים קרובות תוך השלכת מונצח חשוב אחר, כמו ביילינסון - והפיכת עצרת הזיכרון לבמה לניגוח הימין בידי פוליטיקאים של השמאל, הולכת ומשניאה את זכר רבין. בתוך שנים לא-רבות, איש לא ירצה עוד להשתתף בעצרת לזכרו.

    לכך יש להוסיף את הגידופים המושמעים מצד שמאל, כל אימת שמישהו מעז לדרוש חידוש חקירת הרצח ומעלה שאלות ותהיות - ובפרשה זו יש שאלות קשות לא רק לאנשי הימין, אלא גם לדליה רבין ולאחיה יובל, על פי דבריהם בתקשורת.

    נסו לחשוב, האם השמאל היה מקיים עצרות כאלו שנים כה רבות, אילו נרצח ראש ממשלה מהימין, וזכרו כי כמעט איש אינו משתתף באזכרות למנהיגים חשובים אחרים, כמו בן-גוריון, חיים ויצמן, יצחק בן-צבי ואחרים. הלא באזכרה להם אי אפשר לנגח פוליטית את הימין, ולכן חבל על הזמן.

  • 76.

    שלמה צדוק על עצמו: איש פשוט. אופטימי. המדינה והעם זה אנחנו (ל''ת)

    מה זה אהבת האדם והעם נשפכת ממנו. אוהב בייחוד אשכנז, 10/11/08 20:20

  • 75.

    כל הכבוד למוצא מזרחי שלך. חבל שהאשכנזים החילונים העשירים הביאו אותך (ל''ת)

    שכחת להזכיר את ילדי תימן החטופים ואת הקיבוצים, 10/11/08 19:28

  • 74.

    קרקס רבין מתקיים בשלושה תאריכים: לפי העברי + לועזי + מוצש''י (ל''ת)

    עינת, 10/11/08 09:33

    • וכולנו מוחאים כפיים לקרקס כי את מופיעה שם בתור בבון מצוי. (ל''ת)

      מאלף קופים, 10/11/08 12:22

  • 73.

    השד העדתי קיים רק בראש של המסכנים המקצועיים !!! (ל''ת)

    לך תיבנה לך חיים..., 10/11/08 09:22

  • 72.

    אפילו אנשים במרכז לא היו. רק שמאל אליטיסטי (ל''ת)

    שרון, 10/11/08 09:18

    • מישהו מנע ממך להגיע? הרי האירוע פתוח לכולם.

      בעל מגרש חנייה., 10/11/08 12:23

      אני יודע למה לא הגעת, אתה קמצן ולא רצית לשלם חנייה.

  • 71.

    העצרת על אובדן השילטון זה הכאב ולא על רצח רבין

    אשר תל אביב, 10/11/08 09:15

    על העובדה שמקדנסייה לקזנסייה השילטון מיתרחק
    ועובר לימין לא מקובל על שמאל
    ןהעצרת מיסמל את אובדן השילטון
    ולא רצח רבין

  • 70.

    הכל תירוצים. לא טוב לך - אל תלך ותתאבל בדרכך

    פרידמן חי, 10/11/08 09:10

    העצרת בכיכר רבין אינה עצרה ממלכתית. יש שנים שהרכב הנואמים בה יותר טוב ויש שנים שפחות. השנה פחות.
    הטיעון המזרחי הוא פאתטי. שוב - היו בעבר, ומן הסתם יהיו בעתיד גם זמרים מזרחיים (אגב, אני מניח שמיטל טרבלסי באה מטרשה ונינט טייב באה מלובלין - אבל אני מעדיף לא להגיע לשם).
    אתה באמת מגנה ומתאבל - לך לעצרות ממלכתיות, תדליק נר בבית, תיזום עצרת ימין (זה יהיה מעניין) אבל אל תשחק לי שוב את המקופח והמודח.

  • 69.

    שמאלנים

    קורא, 10/11/08 09:07

    אין מה לעשות . ישנם אנשים עם רגשי נחיתות שבונים תאוריות שאין קשר בינם לבין המציאות,
    אך מנסים ליצור תאורית מופרכות,וכה הוא כותב מאמר זה .

  • 68.

    כן אני אשכנזי, שייך לשמאל והייתי בעצרת-אני גאה על כך.

    דני ב., 10/11/08 08:10

    אני גאה שכל שנה אני הולך לעצרת, לא בגלל הזמרים חינם אלא בגלל אובדנו של האיש.
    האמן לי מר צדוק שאני יכול להרשות לעצמי להיות בהופעה של כל אומן ולשבת ביציע המכובדים אך אני מגיע בגלל שמאז הרצח לא נרגעתי עדיין.לא עיכלתי איך יכול לקום מתוך העם הנבחר רוצח שפל ולרצוח אדם על רקע אידאולוגי. אדם ששייך למחנה שהסית ואחר הרצח רחץ בנקיון כפיו, אך מהר מאד שכח את ''חפותו'' והחלו במסע שיסוי נגד טקסי האזכרה השנתיים, החלו במסע של זילות האדם, במסע של הסתה כנגד באי הכנס.
    כן זהו כנס פוליטי, אם כנס לזכרו של אדם ורצח דרכו זוהי פוליטיקה אזי כן.
    זאת זכותנו המלאה כשם שבקרית ארבע וחברון הקימו אחוזת קבר לרוצח ויש הסוגדים לו עד היום ועושים טקסי זכרון לזכרו.
    מי שמאמין בדרכו של רבין הגיע לכיכר, אלו שלא מין הסתם לא הגיעו למרות שהאירוע פתוח לכולם.
    אך גם לא להגיע וגם לתקוף את מוקירי זכרו זוהי צביעות לשמה.

    • לא, אני אשכנזיה, לא שייכת לשמאל, לא הייתי בככר, אין לי תוכניות כאלה

      ואני מאד גאה על כך, 10/11/08 09:13

      אני גאה על כך שאינני בככר עם הצבועים שיום לפני שרבין נרצח הם לא שמו עליו אפילו קצוץ. רק נרצח, והפלא ופלא, נהפך לאלוהים, על מנת שישרת את הרייטינג השוקע שלהם

      אייני מאשימה את השמאל בפוליטיזציה של התאריך והטכס, אילו רק היה כן ואמיתי ומבוסס על עובדות אמיתיות, של כל הפוליטיקה מסביב.במקום זה הפך לטקס פוליטי נרקיסיסטי.

      • גבירתי הנכבדה-לא משתתף בגלל דרכו אלא בגלל הירצחו.

        דני ב., 10/11/08 09:35

        האמת עד למועד הרצחו לא ''שמתי'' על הפוליטיקה קצוץ ולא השתתפתי באירועי בחירות אלו או אחירות.
        אבל יש הבדל בין ללכת בדרכו או לשלם בחיים בגלל אמונתו.
        ומעניין שתמיד האלימות והרצח מגיע מצד אחד של המחנות הפוליטיים.
        זכותך להשתתף וזכותך גם לא להיות נוכחת באירועים, אין קשר בין השניים.
        לא הפכתי אותו לאלוהים ולא שכחתי גם את מגרעותיו.
        אבל את אינך יכולה להתכחש לעובדה שנרצח ראש ממשלה מכהן בישראל.
        אם מחנה שלם מזכיר הירצחו של גדליהו שנרצח לפני אלפי שנים וצם עליו מדוע שאני ורבים כמוני לא נזכור את מועד הרצחו של רבין? העובדה החורה למחנה הימין שמגיעים עשרות אלפים ביניהם רבים שלא היכירוהו כלל ולא נולדו עדיין.

        • מורשת רבין=אובדן שילטון ומחלוקת בעם ושינאה (ל''ת)

          אנט תל אביב, 10/11/08 10:06

          • תסלחי לי אנט אך את השנאה והמחלוקת התחיל בגין שמתהפך בקברו.

            דני ב., 10/11/08 12:21

            הוא ברטוריקה הידועה שלו הסית נגד מגזרים שלמים ביניהם בני הקיבוצים.
            השנאה היגיע מאותו מחנה שרואה עצמו מקופח כל השנים ועשו מזה כבר דוקטורט.

            השתתפתי בחיי בהפגנות, אך מעולם לא קרה שמישהו הלך וירה במישהו אחר בגלל דעות שונות או זרק עליו רימון.
            לא זכור לי שבהפגנת שלום עכשיו בה נרצח אמיל גרינצוויג מישהו הסית אן נקט באלימות נגד הימין.
            אז מאד קל לדקלם את המנטרות הידועות שהשמאל אשם בהכל ומעולם הימין לא עשה חשבון נפש.

  • 67.

    שנאה ורעל זה מה שיש לבובליים בראש (ל''ת)

    פרידמן מת, 10/11/08 07:24

  • 66.

    לא יעזור להם העם עם ביבי-לא נשכח את ''אלטלנה''

    אלדד יקותיאל, 10/11/08 07:22

    לעשות הון פוליטי מרצח רבין זה מה שעושים שם בכיכר. אף ימני לא יבוא לכיכר כי זו לא עצרת לזכר יצחק רבין אלא זו התכנסות פוליטית שבאה לגייס עוד תומכים למחנה הנאיבים. מי שהביא שלום לעם ישראל זה מנחם בגין ממחנה הימין ולא יהיה שלום אלא כשהערבים יבינו שאנחנו חזקים ובילתי ניתנים להכנעה. שלום עושים מעמדה של כח ולא מעמדה של תבוסתנות. יצחק רבין ירה על יהודים והרג אותם למי ששכח את '' א ל ט ל נ ה '' אנחנו לא שכחנו.אוי ואבוי לנו אם נוריש לילדנו חינוך להרוג יהודים. יגאל אמיר צריך למות בבית הסוהר ואם היה גזר דין מוות בישראל היה צריך להרוג את יגאל אמיר.

    • אתה לא מעודכן

      כל אחד והזיכרון הסלקטיבי שלו, 10/11/08 20:04

      יצחק שמיר מהליכוד ואתו רבים מחברי הליכוד התנגדו להסכם השלום עם מצרים.
      בגין הביא את השלום אחרי שהובל לכך ע''י משה דיין ועזר וייצמן.
      בגין עצמו היה די מעופף. וכששמע על הקרב על הבופור בלבנון שאל: ''היו להם מכונות יריה''?
      מאז ועד היום הליכודניקים האמיתיים לא מדברים על הסכם השלום. מבחינתם הוא לא קיים.
      אם תדבר טובות על ההסכם, לא תוכל להיות חבר מרכז ליכוד.
      ראה הוזהרת!

  • 65.

    כתבה טובה ונכונה גם אם לא במאה אחוז זו ההרגשה (ל''ת)

    חילוני ולא ימני, 10/11/08 06:34

  • 64.

    בסך הכול מדובר בתעמולת בחירות וכנס הסטה ושינאה של השמאל המתפורר (ל''ת)

    מה הפלא?, 10/11/08 04:40

  • 63.

    ישנם שני אלמנטים - הרצחו ופועלו...

    יגאל, 10/11/08 02:09

    הרצח חייב להתריע בפני כולם על כוחה של אידאולוגיה כוחנית ובדלנית (משני הצדדים).

    לגבי פועלו ה''אחרון'' של רבין הוא..., איך נומר בעדינות..., שנוי במחלוקת.
    ברם - שני הצדדים צריכים להכיר בלגיטימיות של האחר - שזוהי מהותה של מדינה דמוקרטית, וכבוד האדם בכלל. לצערי, אין הכרה כזו, בלשון המעטה - בין אם המתנחלים או חלקם נקראים פושעי מלחמה, ובין אם השמאל נקרא בוגד, לוקה בשנה עצמית, לא שפוי, וכיו''ב.

    העצרת צריכה לשמש במה ע''מ לייצר דיאלוג של לגיטימציה - לא הסכמה, לגיטימציה לצד הנגדי (לפחות לחלק השפוי שלו...) - ולא למסע של לגיטימציה להסכמי אוסלו או לחילופין, למסע השמצות והכפשות איצתני נגד הסכמי אוסלו.

  • 62.

    גם אני רוצה להיות קונצנזוס

    ליאור ת, 10/11/08 01:42

    אין כמו דמגוגיה זולה, נבובה ולא נכונה, כדי לדחוף כל ימני אשכנזי, ימני ספרדי וימני נטול עדה (ישראלי) לידי השמאל, רק כדי להבדל מהקבוצה אליה אתה שייך.

    ציפי לבני הוזמנה כי היא יו''ר המפלגה השלטת. בנימין נתניהו עמד בראש ההסטה שהובילה לרצח. הוא אנס את חופש הביטוי כמו אותו השבט הישראלי שאנס נשים, עליו הוא נקרא.

    אתה לא יוצא נגד העדתיות האמיתית שקיימת כאן. אתה, ברוב טימטומך, ובעיקר בכבוד הממורמר שלך, כועס בעצם על כך שרבין לא היה ימני. ומה לעשות וישראלי לא רצח את גנדי.

    רוצה דמגוגיה חזרה ?
    גם הגרמנים רצו להיות בריטים בתחילת שנות העשרים של המאה הקודמת. לנחמת כבודך, גרמניה מדינה אירופאית.

  • 61.

    חבל שלא בודקים עובדות לפני שמפרסמים מאמר:נינט,חמאמה, טרבלסי- אשכנזים?

    דרישה בסיסית, 10/11/08 00:46

    דרישה בסיסית לפני כתיבת מאמר: לדעת עובדות בסיסיות. אביב גפן אפילו לא השתתף. מיטל טרבלסי, נינט טייב, הראל סקעת ועובדיה חמאמה שהופיעו אינם (אפילו שזה לא משנה אבל בכל זאת) אשכנזים ואני גם לא בטוח שהם שמאלנים. ככה זה שכשבונים טענה דמגוגית בלי לדעת עובדות. מצפה להתנצלות מהירה של האתר ולהבא- בדיקה לפני פרסום למנוע מבוכה.

  • 60.

    מסלפי עובדות להזין את רגשות הנחיתות המקצועיות שלהם !!! (ל''ת)

    לא אתן לכם להלביש עלי גזענות שיקרית !!!, 10/11/08 00:40

  • 59.

    חותם על כל מילה במאמר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אחד אשכנזי, 10/11/08 00:02

  • 58.

    צדוק אתה מה זה דמגוג

    משקיף צפון, 09/11/08 23:42

    רוצים דוגמה:''70 אלף הוא ביטוי של דלות, ביטוי של התבדלות, ביטוי של התנשאות, ביטוי של אליטיזם, ביטוי של אטימות'' הסבר ונמק, בשביל דר' אתה ממש, אבל ממש לא אינטלגנטי

  • 57.

    המאמר הוא דוגמא לחוסר היצירתיות של הימין הבורגני.

    אחד, 09/11/08 23:03

    מה הנצחון הגדול בזה שאפילו 13 שנה לאחר הרצח עדיין מגיעים מעל 70,000 אנשים לכיכר, לציין את הרצח?! ועדיין התקשורת עוסקת רק בזה?! כמה אנשים זוכרים את גנדי? וכמה עלובה פסקת הסיום לגבי שנה הבאה, הימין מהסוג הזה מגעיל אותי, ימין שרק רוצה לגיטימציה ואיזה פירור מהעוגה.

    מחנה לאומי אמיתי, שמכבד את עצמו לא יילך לעצרת בלי קשר מה אומרים עליו, אם אני לא הולך לאזכרה במלאות שנה לפיגוע טרור כלשהו, ואפילו לא מציין את יום השנה של גנדי, למה שאני אציין את יום השנה להרצחו של יריב פוליטי שלי? איפה כתוב שאני צריך לעשות את זה?! וזה לא משנה בכלל אם הנואמים בעצרת רוצים שאני אבוא או לא - פשוט , העצרת לא מעניינת.

  • 56.

    בארה''ב נרצחו 4 נשיאים.. (ל''ת)

    כל הכבוד להם-לא עשו מהם פסטיבל פוליטי!, 09/11/08 22:54

  • 55.

    הרוח הרעה שנשבה מהימין הייתה המצע עליו נרצח רבין

    נפיח, 09/11/08 22:51

    והרוח הזאת עדיין נושבת מצדו של הימין הקיצוני-נוער הגבעות אלים ופורק כל עול וכל מרות של המדינה המקללים את חיילי צהל ''שימותו כולם זה עונש אלוהי''ולאיש הזה כותב המאמר שאני לא יודע מי הוא יש מספיק חוצפה לקרוא לשמאל ''מתבדל''.מה הוא רצה שיגידו הנואמים בככר?שידברו על אחדות?הימין הקיצוני הוא סכנת מוות מוחשית למפעל הציוני ושותף מלא לשמאל האנטי ציוני .האחד דורש מדינה אחת ''השייכת לכל אזרחיה'' מיני ירדן ועד ים והשני עושה ככל יכלתו להגשים חזון בלהות זה.

  • 54.

    לך לחפש תשומת לב במקום אחר! (ל''ת)

    תתבגר כבר!, 09/11/08 21:30

  • 53.

    ביילין בלונדון-קירשנבאום אמר שהעצרת צריכה להשאר של כוחות השמאל בלבד (ל''ת)

    הם רוצים הפגנה של שלום עכשיו נטו, אחדות לא מעניין, 09/11/08 21:06

  • 52.

    נינט, עובדיה חמאמה, הראל סקעת, מיטל טרבלסי - אשכנזים

    חחחחח, 09/11/08 20:38

    האיש הזה שקורא לעצמו דוקטור, רוצה לטעון טענה. מה לעשות שהעובדות לא תומכות בטענה שלו?

    • משתכנזים ומתחנפים לשמאל (ל''ת)

      ימין, 09/11/08 21:00

      • בקיצור, כל אדם יוצר סובלן ושוחר שלום הוא שמאלן

        אביעד, 09/11/08 23:06

        כל אדם אלים, בור וזגען הוא ימני?

    • כולם היו שכנים שלי בוורוצלב והם מה זה מתים על דג ממולא. (ל''ת)

      פולני אסלי, 09/11/08 22:55

  • 51.

    כל הקלישאות שבעולם

    פרופסור לכלום, 09/11/08 19:34

    צפונים,מתנשאים,אשכנזים ועוד ועוד עד לזרא..

  • 50.

    ד''ר למדעי המדינה. איש פשוט,יותר מידי פשוט ובנוסף כסיל לא פשוט. (ל''ת)

    Vox Ami, 09/11/08 19:17

    • הגידופים הזולות והגזענים שלך מוכיחים אתצידקת המאמר

      אשר תל אביב, 09/11/08 20:38

      אין גבול לדמגוגיה של השמאל הזעיר

      • יאלה בסדר... רק למען הדיוק הגזען זה אתה אין כאן גידופים והמאמר מיותר (ל''ת)

        אבל אחי, בבקשה תמשיך להתפלש ב-''לו הייתי אשכנזי'', 09/11/08 21:25

      • בזמנו היו ישראלים עברים וכנענים. כיום יש יהודונים ספרדים או אשכנזים (ל''ת)

        Vox Ami, 10/11/08 00:12

      • הגזען זה אתה - מיסכן סידרתי זה אתה - השד העדתי זה אתה !!! (ל''ת)

        אתם המשקרים והמתבכיינים !!!, 10/11/08 00:36

    • אני הייתי מגדיר אותו כרשע. אבל הוא בדרך הנכונה לכנסת (ל''ת)

      עושה הרבה קילומטרג' עם שנאת אשכנזים חילונים צפוני, 10/11/08 20:10

  • 49.

    לקיים כל שנה את הטקס בעיר אחרת (חיפה, באר שבע ועוד) (ל''ת)

    רועי, 09/11/08 18:37

    • צודק 100 אחוז

      מומי, 09/11/08 23:34

      איך השפויים במדינה לא חושבים על אלטרנטיבות חלופיות לדיקטטורה.

  • 48.

    גזענים, בפעם הבאה אני רוצה את רמי פורטיס. (ל''ת)

    B, 09/11/08 18:29

  • 47.

    מ ר צדוק . האם גם אתה כמוהו מיוצאי שכ' נווה עמל בהרצליה? (ל''ת)

    כורם המטע של פרי הבאושים (בורא פרי הג'פן), 09/11/08 18:26

  • 46.

    השד העדתי שלך נמצא רק בך - לא אצלנו !!! עד עכשיו לא בדקתי מי היה בכלל (ל''ת)

    צא מהמחלה שלך ..., 09/11/08 17:47

  • 45.

    שיא האירוניה זה שהשמאל הישראלי מנכס לעצמו את אובמה

    יוסי, 09/11/08 17:43

    אובמה הוא שחור. השמאל הישראלי הוא אנטי-שחור. שחורים אינם מתקבלים בברכה בצפון תל אביב. לעולם לא היה לתל אביב ראש עיר שחור. המקבילה של אובמה בישראל הוא ראש ממשלה מרוקאי שמבחינת השמאל לא יהיה. כל הפרשנים שהתלהבו מניצחון אובמה בתקשורת לא ריאיינו אפילו מזרחי אחד לרפואה. הצביעות חוגגת והשמאל לא מסוגל לראות את אחוריו החשופים.

    • אתה כהרגלך טועה, השמאל ניסה לנכס לעצמו את אוסמה ולא אובמה. והימין ניכס

      אוסמה ולא אובמה, 09/11/08 18:27

      לשמאל ממזמן את אוסמה.

      עוד כשהשמאל חיבק רוצחים, ניכסנו להם את אוסמה.

    • אמיר פרץ הוא פולני בניגוד לביבי, ליברמן, בגין, אולמרט, מרזל, פייגלין (ל''ת)

      רועי, 10/11/08 08:02

  • 44.

    אין דבר מחליא יותר מטקסי רבין

    ישראלי, 09/11/08 17:22

    חשבתי ללכת ובדקתי עם חברים והמסקנה היתה שאין לנו חלק ונחלה עם המשתתפים וכנראה לעולם לא. אין לזה שום קשר עם רבין ז''ל.

    • טוב שלא באת!

      קיבה רגיזה, 10/11/08 09:11

      אין דבר מחליא יותר מ''ישראלים'' כמוך!

  • 43.

    כולם שמאל אשכנזי? איזו הכללה מטומטמת.

    דני העיראקי., 09/11/08 17:12

    מה נאמר, כל שנה נראה לי שיש כאן כאלה שאוכלים את הלב על האזכרה ועל שלא נותנים לשכוח את ראש הממשלה שלנו ששילם בחייו על מזבח השנאה וההסתה.
    כל התוקפים את העצרת, איפה הייתם אז בשנות ה-90 ? איפה הייתם כאשר עמדו שונאיו על המרפסת בכיכר ולא ראו ולא שמעו כלום.
    לא ראו את ההסתה ולא שמעו את הקריאות ''בדם ואש את רבין נגרש''
    פתאום הפכו כולם לעיוורים ולחולי אמנזיה.
    היכן הייתם כאשר ביבי הלך בצומת רעננה אחרי ארון מתים המדמה את רבין בתוכו?
    אתם אלה הרוצים להיות מוזמנים לכיכר?
    אגב מי שרצה להגיע יכול היה, המקום היה פתוח לכולם, כן לכולם. לא עמדו ובדקו לאיזה מחנה שייך זה או אחר.
    להגיד שכל באי ההפגנה הם שמאל או אשכנזים זה מעיד יותר על הכותב.
    אין דבר אתם מוזמנים לאכול את ליבכם עוד שנים רבות, כי מי שגס רוח יהיה כזה עד יומו האחרון, גסות הרוח ברובה היגיעה ממחנה אחד בלבד ואת המורסה שיצאה ממנה אנו רואים היום כאשר הוא יושב בכלא ואינו מביע חרטה ובדמות אלו היושבים על גבעות השומרון ומרימים ידם על ילדינו החיילים.

  • 42.

    צודק צדוק למה לא הוזמן שמש

    אליעזר תהלות השם., 09/11/08 16:56

    אנו צרכים להזמין את שמש. דהן וכול המזרחיסטים. ככה ברק לא היה אומר סרטנים.

  • 41.

    70,000 איש זה טקס קטן ??????

    מיכל, 09/11/08 16:51

    סטנדרטים מעניינים יש לך .... לא נראה לי שיש עוד הפגנות שמצליחות למשוך כמות כזאת של קהל בטח לא לזכר אירוע שקרה לפני יותר מ-10 שנים.
    חוץ מזה - קובי פרץ ???? אתה רציני ???

    • ממש לא. וזה בערך מספר השמאלנים שירכיבו את הכנסת הבאה. (ל''ת)

      להתראות בבחירות, חברה., 09/11/08 17:40

    • הסמאל מאמין לשקרים שממציא.היו 20-30 אלף איש שהגיעו ברובם בהסעה מאורגנת (ל''ת)

      ההגזמות הפרועות שלהם בכל נושא ממש הזויות.דמגוגים, 09/11/08 18:14

      • אמת הייתי שם

        מומי, 09/11/08 23:36

        הכל הבל הבלים

  • 40.

    ועובדיה חממה זה שם מגיע ישירות מליטא. גם נינט טייב. (ל''ת)

    שאלתיאל, 09/11/08 16:50

  • 39.

    שתי מדינות

    רספוטין, 09/11/08 16:45

    אתה צודק וככה אנחנו רוצים בלי מזרחים בלי חרדים בלי מתנחלים שתי מדינות משטר פדרלי אחד

  • 38.

    ואם אני אשכנזי ימני ועדיין לא הייתי מוזמן לכיכר?

    אדום, 09/11/08 16:34

    הייתה לי זכות להתבכיין על זה?
    ארגון ציוני לא ימני קיצוני שהפגין אתמול נגד ההסתה של שלום עכשיו נעצרו פעיליו והשלטים שהם החזיקו נקרעו על ידי השוטרים... וכלום בתקשורת... מדהים....

  • 37.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    עמית, 09/11/08 16:30

  • 36.

    די כבר נמאסתם עם רגשי הנחיתות.................

    מיכל בשארי, 09/11/08 16:09

    מספיק כבר תבוא לככר ואל תבלבל את המוח שחור לבן צפוני דרומי די כבר עשיתם זילות עם הקיפוח שלכם

    • נחיתןת

      חיים, 09/11/08 18:32

      אין לו רגשי נחיתות הוא נחות

    • על איזה זילות את מדברת, קיפוח הוא קריירה מכניסהלכל החיים. (ל''ת)

      המקופח, 09/11/08 20:15

  • 35.

    אוי לתמימות (ל''ת)

    אם אתה חושב שמשפחת רבין מבינה על מה אתה מדבר אז,, 09/11/08 16:03

  • 34.

    כן כן..נינט טייב נולדה בפולין...........למה לברבר? (ל''ת)

    שטויות, 09/11/08 16:01

    • נינט היתה שכנה שלי בקרקוב ,הגפילטע פיש שלה מעולה! (ל''ת)

      פולניה, 09/11/08 20:13

  • 33.

    עובדיה חממה, נינט, מיטל טרבלסי, הראל סקעת... (ל''ת)

    לא ידעתי שהם אשכנזים, 09/11/08 15:56

    • כולם עברו גיור לאשכנזיות (ל''ת)

      הרב האשכנזי, 09/11/08 20:09

      • כי מזרחי אמיתי הוא גזען וטיפש. אי אפשר להיות גם שמאלני ומזרחי? (ל''ת)

        מיכל, 09/11/08 23:10

      • תבינו את הטוקבקיסטים פה..יש פה רגשי נחיתות מוצדקים של רבים פה..

        הציוני השפוי, 09/11/08 23:14

        הטיפשות והבורות של רוב הטוקבקיסטים כאן גורמת להן להכליל. העולם המורכב קשה להם.. שכלם צר והבנתם קלוקלת. כל השמאלנים אשכנזים! כל המזרחים ימניים1 איזה טמטום ואיזה שטות. אפי איתם נתניהו ובגין לא בדיוק באו ממעברות. פואד, פרץ וחיים אורון לא נולדו בוורשה. קצת בגרות טוקבקסיטים ערסים שלי..

        • יש לך מה זה דרישות מוגזמות! הבנה!? בגרות!? (ל''ת)

          עוד ציוני שפוי, 10/11/08 09:19

  • 32.

    שחכתם שזו עצרת להמשכת ''מורשת רבין''-וכל הנואמים אכן המשיכו במורשת השנאה (ל''ת)

    יע.א., 09/11/08 15:48

  • 31.

    שלמה צדוק אתה דמגוג!

    שי, 09/11/08 15:32

    במקום לרקוד על נושא השד העדתי כל הזמן תתחילו לחנך מגיל צעיר את הדורות הבאים של ''המזרחיים'' למצויינות ולא לפשע וחבישת כיפה על הראש ושטויות אחרות!
    כבר נמאס מעיתונאים כמוך שכל הזמן קונים כותרות על חשבון העדתיות המזוייפת!!

    תתחילו להתחנך במקום לחנך אחרים!!!

    • לשי הנאור מהמחנה המושלם

      ניסים, 09/11/08 16:53

      גם אויל מחריש לחכם ייחשב
      רק אשכנזים כמוך מצוינים ורק חילוניים מושלמים

      אוי אוי אוי

    • שי, אז עכשיו אתה גם מתכונן להוריד לנו את הכיפות? למה אני לא מופתע? (ל''ת)

      סוקרטס, 09/11/08 17:42

      • כיפות הנאשמים באולמות בית המשפט כמובן (ל''ת)

        אפלטון, 09/11/08 20:11

        • איזה שנון אתה, אפלטון. גדול! כיפות הדוקרים במועדונים, התכוונתי. (ל''ת)

          כיפה אדומה, 09/11/08 21:04

      • הכיפות הסרוגות הם הראשונים שמפלים ספרדים. אבל להם המזרחים סולחים (ל''ת)

        ולכן הורדת הכיפות איננה רעיון רע כל כך, 10/11/08 20:18

  • 30.

    מעניין מה היה קורה אילו יצחק שמיר היה מנצח בבחירות ההן. (ל''ת)

    י, 09/11/08 15:03

  • 29.

    השמאל כל-כך מרוכז בעצמו ובצדקתו שלא יבינו על מה אתה מדבר

    בוב, 09/11/08 15:02

    כבר מיום הזכרון השני או השלישי הבנתי את מה שכתבת עכשיו. משפחת רבין הייתה הראשונה שעשתה כל טעות אפשרית בשימור זכרו של רבין- החל בנכדתו שאחרי ששפכה את דמעותיה על כל מסך, גזרה קופון מאיזה ספר קיקיוני שכתבה, המשך בבתו שנהייתה חכ''ית וקיבלה תפקיד של סגנית שר הביטחון(אצל רבין היא הייתה נשארת מקסימום רלשי''ת)והמשך בשמאל, הנחלש, שבאמת לא נותן לימניים, דתיים, ובמסווה גם מזרחיים, להתקרב לעצרות הפוליטיות שלו. מאוד כאבתי את מותו של רבין, ואני אפילו בעל דעות לא ימניות, אבל אני לא מוצא את עצמי בעצרות הללו. ותראה שבסוף אנחנו נצא לא בסדר, הם תמיד צודקים. שאל את התקשורת.

  • 28.

    מהיום אני מיסתובב עם טלאי צהוב..

    אליאב, 09/11/08 14:55

    צנזרו אותי מעריב..

    • אתה יכול ישר לעבור לשלב הבא! (ל''ת)

      ביג דיל!, 09/11/08 18:40

  • 27.

    כמה אנשים עמדו מגוש קטיף עד ירושלים?

    אליאב, 09/11/08 14:53

    והתיקשורת היתעלמה מהם? יאללה מעריב צנזרו. כמו את כל התגובות שלי על ברק המסית לירצוח את מישפחתי.מהיום אני עם טלאי צהוב..

  • 26.

    ישר כוח על דבריך האמיצים- שמאלני =ראש קטן = לא יבין זאת (ל''ת)

    מתנחלים מת''א הכבושה, 09/11/08 14:52

  • 25.

    זו לא הייתה עצרת לזכר רבין

    יצחק, 09/11/08 14:45

    אלא תעמולת בחירות של השמאל, ולכן מיעוט המשתתפים.

    • 70.000 זה עדיין 70.000 יותר מדי. (ל''ת)

      המורה למתמטיקה, 10/11/08 09:15

  • 24.

    מה אתה חי בסרט?

    שמאלני, 09/11/08 14:39

    נינט טייב, הראל סקעת, עובדיה חממה, קורין אלאל, מיטל טרבלסי - כולם כידוע אשכנזים טהורים... שנה שעברה היה גם קובי אפללו. מה לעשות שבינתיים רק ימניים רוצחים שמאלנים? תוציא את התסכול שלך במקומות אחרים.

    • שמעת על פנקס?

      מורה להסטוריה, 09/11/08 17:05

      רצח רבין מחריד ואיום אבל כדאי לך לחפש באינטרנט על השר פנקס מהמפד''ל תתפלא מאיזה עוד כיוון עפו כדורים או מטענים

      • מכיוון יוצאי הלחי לא?! (ל''ת)

        מורה, 09/11/08 20:05

        • יוצאי לחי תומכי אוסלו,. (ל''ת)

          מרצה, 09/11/08 21:05

    • כל מי שלא מתלונן ללא הרף על ''קיפוח'' הופך בין לילה לאשכנזי טהור (ל''ת)

      כולם אשכנזים, 09/11/08 20:07

      • ולמה נקפח את פרנסתם של רבים (ל''ת)

        קיפוח זאת פרנסה, 09/11/08 23:05

  • 23.

    הייתי ביכר אתמול היה צבוע ודוחה לכן הלכתי בדקות הראשונות

    אייל, 09/11/08 14:36

    המטרה הרשמית היא לזכור את רבין אבל המטרה האמיתית אתמול הייתה לקדם את הקמפיין של השמאל(כולל קדימה).בכל מקום היה אפשר לראות רק דגלי מרצ ואפילו שלום עכשיו(אני ממש לא בטוח שרבין היה מתלהב לראות תנועה כזאת שעסוקה בללכלך חיילי צה''ל וגם לזרוק עליהם אבנים מדי שישי בביעלין).זרכו של רבין הוא לא עניין של שמאל או ימין אלה של העם כולו.אבל כשמארגנים את זה בצורה כזאת מונעים מההמונים להגיע.אם המארגנים היו מזמינים גם אנשי ימין ולא היו הופכים את זה לארוע פוליטי עם תנועות מלאות שנאה כמו שלום עכשיו,אז רצח רבין היה עוזר להביא את האיחוד שהעם הזה כ''כ צריך למרות כל החילוקי דעות.שיא החוצפה כששמעתי מהבית את הנאום של לבני(אז כבר לא הייתי שם)שהגיעה אך ורק כדי למשוך קולות ודיברה שוב על פוליטיקה חדשה.דווקה אותה הזמינו למרות שהיא כל חייה הייתה בימין...והסיבה ברורה למשאל יש אינטרס שהיא תנצח בחירות.בקיצור מה שהיה אתמול בכיכר לא נתן כבוד רב לזכרו של רבין.

  • 22.

    מתי יודעים שהמסר מרצח רבין לא הופנם וישראל נופלת?

    אייל, 09/11/08 14:28

    כששלום עכשיו עמודת עם שלטי הסתה ברורים נגד ציבור הימין כולו בגלל מעשה כמה קיצוניים הזויים וזאת כביכול בשם זכרו של רבין ו''הלקח'' מהרצח.
    כשעצרת הזכרון ליצחק רבין הופכת לכנס פוליטי שכולו חגיגת ניצחון לברק אובמה
    וכשהמשטרה עוצרת אנשים עם שלטים נ-ג-ד הסתה.
    אבל זה בסדר נכון?.... יום שחור לדמוקרטיה ולמדינת ישראל זה מה שהיה שם בכיכר אתמול!

  • 21.

    תחלס שמאלנים תגידו את האמת לעצמכם לפחות

    ציוני, 09/11/08 14:25

    אם היה מדובר בראש ממשלה ימני שהיה נרצח על ידי מתנקש מהשמאל הקיצוני, האם הוא היה מקבל 1\\10 מהיחס של רבין?

    הרי יש לנו גם מאיפה לבדוק את זה פחות או יותר.
    שר ימני שנרצח - בקושי ומקבל מילה.

    ואם אתם רוצים משהו בין יהודים..
    אז עמוס קינן, מתנקש שזרק שני פצצות על ביתו של שר דתי כשהראשונה לא התפוצצה והשניה עשתה נזק רב לביתו אך במזל הוא וילדיו לא היו. (השר מת איזה חודש אחרי זה מהתקף לב אגב)
    הוא אחד מסמלי התרבות של השמאל, והאירוע פשוט מושתק ולא נאמרת מילה עליו בשום מקום כאילו הוא לא קרה.. תדברו עם כל ישראלי ממבוגר עד לילד אחדים מ7 מיליון האנשים יזכרו את האירוע.
    וזה בעצם האירוע הראשון אחרי הקמת המדינה של מתנקשים יהודים ביהודים.

    • (ציוני? )הינך בור והעם הארץ, קינן בעידן ההוא היא לאחר פעילותו בלח''י ! (ל''ת)

      ילין מור, 09/11/08 18:16

    • ארגון שמאלני מובהק (ל''ת)

      לוחמי חרות ישראל, 09/11/08 20:04

    • על אמיל גרינצוויג שמעת?

      שפוי, 10/11/08 00:53

      אתה לא ציוני, אתה פשיסט טיפש!
      השמאל הרבה פחות אלים מהימין,
      ומה לעשות, הרוצח הוא מזרחי עם כיפה -

      • נכון ''השמאל'', בפיקודו של רבין אגב, רצח עולי שואה תמימים באלטלנה (ל''ת)

        סתם,מטעמים פוליטיים, 10/11/08 09:40

  • 20.

    בפסטיבל רבין השנה ..חסרו גם עוד 2000 איש ..אבל הם בקבר. (ל''ת)

    הולך ומתמעט הפסטיבל, 09/11/08 14:20

    • אכן, נרצחי אוסלו לא מוזמנים אף פעם משום מה... (ל''ת)

      כנניהו המיסר, 09/11/08 14:47

  • 19.

    פרס העלה בי גיכוח..................

    ציוני, 09/11/08 14:19

    הוא אמר שהוא מזמין את החלק השני (והיותר גדול) של העם להיות שם.
    אבל זה כשכל הדוברים מלפניו ואחריו מלבד ליבני השמיצו הכפישו והסיתו נגד החלק הזה (ששוב, הוא כרגע הרוב)

    עשו מהעצרת הזו לפוליטית לחלוטין - אז איך הם מצפים שמישהו אחר יבוא לשם?
    הייתי בא לשם כל שנה ושנה אם זו הייתה עצרת בעל אופי ממלכתי שבה היו מדברים על רבין - יודעים מה אפילו אם היו מדברים על פועלו המדיני של רבין עדיין הייתי בא וזה למרות שאני לא מסכים ולא הסכמתי איתה ב100 אחוז.

    אבל מה שקורה עכשיו זה בזיוני.
    טקס של השמאל - שמאל קיצוני שמנוצל כולו להתנגחויות השתלחויות והסתה פוליטית.
    אם רבין היה רואה את זה ספק רב אם הוא היה גאה, יש יותר סיכוי שהיה מתבייש.

    וזה כשהשמאל בסגנון הזה היום הוא חלק מאוד מאוד קטן מהעם וכל הסקרים מכל המקורות מראות את זה

    אבל לא מובן למה בכלל צריכים להגיע לזה - למה שפשוט לא ישנו את השם, הרי זה לא באמת עצרת לזכרו של רבין.
    זה עצרת פוליטית - עם שינוי השם נוכל גם לשנות היחס ורשתות הטלוויזיה יפסיקו לשדר את זה בשידור חיי בפריים טיים.

    • הסתה נגד הימין זו בפרוש מורשת רבין . להזכירך: פרופלורים, בכיינים (ל''ת)

      ראש ממשלה של 98% מהעם, 10/11/08 09:18

  • 18.

    כנראה בלי קשר לרבין

    אחד שמסכים עם אחד שנמאס לו, 09/11/08 14:13

    אני בדיוק לומד קורס על פוליטיקה בישראל, או ליתר דיוק למה להיות גבר-יהודי-אשכנזי זה בעצם להיות בנאדם רע ששייך לקבוצה של אנשים רעים אלא אם הוא מוכן להודות בכך שהוא רע ומאמלל בעצם קיומו ערבים, מזרחים ונשים.
    הגזענות לא נעלמה, ואסור לשכוח שהיא הייתה - אבל צריך להיזהר ולמצוא את הגזענות איפה שהיא קיימת, ולא למהר להאשים את ''השמאל-האשכנזי-האליטסטי'' - שאם אני לא טועה זה ביטוי שיוצר הכללה לפי קבוצה אתנית - או בשם אחר: סטריאוטיפ גזעני.

    • אז מה אתה לומד בדיוק קורס בשטותולוגיה? (ל''ת)

      גבר אשכנזי שמאלני, 09/11/08 20:02

      • מרוב סגי הנור ציני מתחכם שני הלבנים הלא חכמים לא הבינו זה את זה (ל''ת)

        אישה שחורה, 10/11/08 09:41

  • 17.

    ש''ס וישי עשו טובה ששחררו את המדינה ושמו סוף לשלטון קדימה פרי יצירת

    ש''ס וישי עשו טובה ששחררו את המדינה ושמו סוף לשלט, 09/11/08 14:10

    המזרחיים לא הוזמנו לאף מקום אף פעם הם רק תמיד מוזמנים לעשות את העבודה עבור באשכנזים העגלונים העצלים שלא יודעים לעשות דבר הפעם המזרחיים לא יבחרו באשכנזים בבחירות כלומר לא נבחר בליכוד שבנוי על תהרת האשכנזים ולא נבחר בקדימה שבראשה אשכנזית ולא נבחר במערך שברושו אשכנזי אנחנו כולנו נבחר בש''ב

  • 16.

    קשקשן תחזור לאירן (ל''ת)

    קשקשן תחזור לאירן, 09/11/08 14:07

  • 15.

    יום הזכרון לשמאל השחצן והמושחת יזכר לדראון עולם

    המהפיכה כבר פה, 09/11/08 14:01

    לא נסלח שלבאמצעות 11 ערבים חברי הפרלמנט הישראלי ומכונית שרד אחת הבאתם חרבן ויאוש
    לכל המזרח התיכון

  • 14.

    ד''ר לדמגוגיה מהפקולטה למדעי החארטה

    אחד שנמאס לו, 09/11/08 13:49

    כמו הקומונסטים שלא נותנים לפגמים קטנים להפריע לתאוריה שלהם כך גם אתה.
    העובדה שמיקי גבריאלוב , עובדיה חממי או נינט טייב לא אשכנזים לא מפריע לך.
    על הקבר של רבין הייתה המשפחה הקרובה וחברים ולמיטב ידעתי פואד זה הארד קור של פולין , לא ?
    לגביי המוזיקה שירי א''י שהיו אהובים על המנוח זצ''ל זה לא לגיטימי?
    והנה עוד הסתה במסווה של קיפוח.

    הארה קטנה לטוקבקסטים 1+2 אתם המיץ של הזבל

  • 13.

    מוטי שקלאר מנכ''ל רשות השידור לדין על שידור תעמולת בחירות

    משלם אגרה, 09/11/08 13:46

    יש להעמיד לדין את מוטי שקלאר מנכ''ל רשות השידור לדין על שידור תעמולת בחירות בערוץ ממלכתית

  • 12.

    עצרת רבין

    zev, 09/11/08 13:46

    על עצרות כאלה התהגות המארגנים הנאומים והשלטים נאמר רוממות אל בפיהם וחרב פיפיות בידהם.ערב כזה זה לא זכרון לרבין אלא ביזיון לרבין.ויסלח לי נשיא המדינה שניסה להיות נשיא בערב זה אבל אין מה לעשות מפאיניק נשאר מפאיניק.איך הוא רוצה שיבא הצד השני ותחכה לו קבלת פנים עם השלטים ונאומי ברק שלא יודע בין עצרת בחירות לעצרת זכרון שהופכת משנה ךשנה עצרת בזיון. עמד הנשיא וראה את השלטים מולו אולי מעמד נשיאותי מחייב לדאוג ששלטים יוסרו ואז אולי קירות יפלו .יחי הפרופוגנדה והמשך השיסוי מה שהיה הוא שיהיה השמאל הצפוני לא ישתנה אצלם אין מקום לאף אחד אחר שבא ממקום אחר העיקר שרוקדים על בחירתו של אובמה .כאשר יהיה אתיופי ברשימת מרץ לכנסת אצביע עבורם .הנחמה היחידה הסנובים האלה מתמעטים משנה לשנה ותודה לאל פריירים אחרים לא מגיעים.השנת ה25 לזכרון רבין נהיה כלנו יחד מאוחדים .

  • 11.

    נמאס מהצביעות השמאלנית האנפנטילית ונמאס לא פחות מהאנפנטיליות עד כאב (ל''ת)

    של הבכיינים ממציאי השדים העדתיים!, 09/11/08 13:42

  • 10.

    וזה גם לא כבוד גדול להיות בפוליחן אישיות של אדם שדעותיו היו שנויים במח

    ג'ינג'י = ת''א, 09/11/08 13:36

    במחלוקת!! הוא לא היה צדיק, היה שותף של כל פושעי אוסלו הארורים שבזכותם נרצחו ונרצחים מידי יום אזרחים וחיילים!!!
    לכו עשו אזכרה דומה לגנדי האיש עם האמת האחת והיחדיה ערבים מקומם לא כאן במדינת היהודים!!!

  • 9.

    טוב שזה כך, בכדי שפולחן האישיות הזה ייגמר סוף סוף

    ירון, 09/11/08 13:34

    מתי כבר יפסיק פרס לקונן על 'חברו' יצחק רבין, שאם היה בחיים היו אוכלים אחד את השני חי ? איזו תרבות שקר.
    וכל הצביעות הזו, שהופכת אדם לאלמותי, מה זה צריך להיות ? מה הוא היה, גנדי, צ'רצ'יל, אובאמה ?
    הרי הוא ולא אחר הביא עלינו את ההסכם המתועב עם בכירי הטרוריסטים של העולם ומנהיגם עראפאת, שגם קיבל נובל לשלום על כך..
    על מה יש להתעצב יותר מידי, אני שואל ? למי יש כאן לסגוד ?
    שייגמר כבר הפסטיבל השנתי הזה שדוחפים לנו בכוח לגרון.

  • 8.

    השמאל ניכס לו את הרצח

    ארז, 09/11/08 13:33

    ומשתמש בזיכרו של רבין למטרות פוליטיות - ואין לו להלין אלא על עצמו על כך שחלקים גדולים מהעם מתנכרים ומתנערים מהזיכרון הזה, ומדירים רגלם מכל מה שקשור לזכרו של רבין. אם העצרות הן פוליטיות, ומי שמגיע לעצרת כמוהו כתומך ברעיון הפוליטי של עורכיה ושל הנואמים, אין כל סיבה שמי שלא מזדהה עם האג'נדה של העצרות יגיע אליהן - הרי מדובר בעצרות פוליטיות-מפלגתיות לכל דבר ועניין.

    • שמח לדעת שהרוב חושב כמוני

      מומי, 09/11/08 14:02

      ולא שלא הייתי שם..עברתי רק כדי לראות וגם ראיתי ושמעתי כמה חברה צעירים שאפילו לא יודעים על מה בעצם מדובר כל מה שמאכילים אותם הם בולעים כל עוד זה בא מהשמאל.

    • שכחת שרבין נרצח בעצרת פוליטית למען השלום

      שמאלן, 09/11/08 14:18

      עד כמה אפשר להיות צבוע ולסמוך על טיפשות הקורא - ביבי לא הוזמן לעצרת כי הוא היה בין אלה שתלו תמונה של רבין במדים נאציים. רבין נרצח כי הוא ניסה לקיים תהליך שלום, וזה לא מצא חן בעיני פאנאט מהימין, כמו שגם לא מצא חן בעיני כל הדוסים והליכודניקים באותה תקופה, גם אם הם לא רצחו אותו באופן אישי - לשם מה עליהם להשתתף בכנס שמעלה על נס גם את רבין וגם את פועלו ?
      דרך אגב, לי היה ברור שרוב הצעירים שמדליקים נר בכיכר עושים זאת כי זה טרנדי ומצטלם יפה, וברגע האמת יצביעו לליכוד ותחליפיו - יחד עם רבין מת הסיכוי לשלום בארץ, והכנסים לזכרו משכנעים את המשוכנעים שמתמעטים והולכים.

      • לפי מה שאתה כותב ..צריך ליחס את הטרור לשמאל

        מומי, 09/11/08 14:29

        חכמולוג..אתם יותר גרועים ממה שחשבנו..להאשים ציבור שלם במעשה של אדם אחד שלא ידוע מי עמד מאחוריו זו גזענות..בזה אתם חזקים ובגלל זה רוב העם סולד מכם ולא הגיע לעצרת.

      • השמאל לא נותן שיבלבלו אותו עם העובדות

        ארז, 09/11/08 14:36

        מי שהפיץ את התמונה המפורסמת של רבין במדי אס.אס. היה אבישי רביב, סוכן השב''כ - שלפי הוראותיו פעל המתנקש, יגאל עמיר. אבל העובדות לא מעניינות אתכם, שם בשמאל. רק לפזר שנאה ולהסית - ואח''כ להתבכיין על כך שרוב העם מתעלם מכם. רבין נרצח בעצרת פוליטית, אבל לשיטתכם, רבין לא היה ראש הממשלה של השמאל, אלא ראש ממשלת ישראל, נכון? העצרת לזכרו צריכה להיות ממלכתית, ולא מפגן פוליטי של שנאה והסתה. ואם ה''שלום'' שלכם היה תלוי כולו באדם אחד, הרי הוא לא היה שווה הרבה מלכתחילה.

      • לשמאלן המתרברב

        ימני שפוי, 09/11/08 14:48

        1) לא נתניהו תלה את הקריקטורה של רבין במדי אס.אס., למרות שהיה על המרפסת.
        2) כל ה''עצרת'' הניפה סיסמאות בחירות - והסתה'' ''לא נשכח ולא נסלח''. אבל שמאלנים - מתעלמים מהאמת. תמיד.

      • תהליך ''שלום'' שמביא לטרור, הוא פשע לאומי, הבנת?

        מיכה, 10/11/08 09:37

        הרי היה ברור שהבאת רוצחים מאש''פ ארגון טרור, לצורך חתימת הסכמים יביא לתוצאות שהביאו הסכמי אוסלו.
        גם על גרימת מוות ברשלנות מקבלים כלא על הריגה, גם אם לא מדובר ברצח עם כוונת תחילה.

  • 7.

    איזה קשקוש גזעני

    גיא, 09/11/08 13:32

    רק אווילים סופרים אומנים שמגיעים לכיכר לפי המוצא העדתי שלהם.

  • 6.

    גם לא הוזמנו זמרים ימנים... (ל''ת)

    שמאל פשיסטי בולשביקי סותם פיות ושוטף מוחות, 09/11/08 13:27

  • 5.

    פולחן סטלינסטי מבית היוצר של איתן הבר ושות.. (ל''ת)

    נמרוד, 09/11/08 13:16

  • 4.

    נינט טייב ממש אשכנזיה שמאלנית..

    כוזר יעני, ממש לא שמאלני, 09/11/08 13:08

    ברור, אם לא מביאים לאירוע אחד מהבכיינים הסלסלנים טעוני הקיפוח (עם היאכטות, הוילות, הבריכות, מרצדסים, דוגמניות וקזינו) אז ישר אפרטהייד אשכנזי..

    • וואו, נינט ! ממש דבר גדול . עוד אחת שראתה כסף והסתנוורה . (ל''ת)

      גלית, 09/11/08 16:28

  • 3.

    כל מילה עונג

    מומי, 09/11/08 13:08

    כמה שאתה צודק..כמה שזה נכון ויותר מכל כמה שזה כואב..היה שם כל כך הרבה ממה שגורם לקרע המתמשך ורבין מתהפך בקברו

  • 2.

    הרבה מיליונים עושה דליה רבין ממיחזור זכרו של השיכור (ל''ת)

    הרבה מאוד, 09/11/08 13:05

    • מסכן

      hanna, 09/11/08 13:14

      תגובה של שנאה, רגשי נחיתות, וטפשות.

    • מגיב

      קורא, 10/11/08 09:09

      אבא שלך שיכור

  • 1.

    למה אתה מתפלא? מורשת רבין זה אוסלו-ערפאת! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 09/11/08 13:04

    • ''לא תרצח..'' זה בקונצנזוס.ניצול פוליטי של הרצח לא ולא. (ל''ת)

      בשם כולם : ימין/מרכז/שמאל/דתי/חילוני/איש/ה/ילד/ה++, 09/11/08 14:13