• 79.

    שאלה לשמאלנים

    ציוני, 12/11/08 08:54

    אני מבין שאתם מעדיפים שלום על מלחמה (מי לא??), אבל אתם מוכנים לשלם עבור השלום בדם של יהודים ישראלים?? הרי כבר הוכח בעבר שבלתי אפשרי לעשות ולקיים שלום עם מדינות ערב, הנייר שעליו אנחנו חותמים בעליצות ובהצהרות היסטוריות נשלח מיד אחרי הטקס למפעל לייצור נייר טואלט, אז למה לטרוח?????????????

  • 78.

    שתטבע הספינה על נוסעיה (ל''ת)

    בוז, 12/11/08 00:13

  • 77.

    הכל מסווה, הספינות מלאות חשיש, כפי שמדווחים מקפריסין (ל''ת)

    בוז, 10/11/08 20:40

  • 76.

    אלה הם גרורות הסרטן שאהוד ברק אמר???????? (ל''ת)

    הרצל, 09/11/08 15:17

  • 75.

    למה הממשלה המפגרת נותנת להם להיכנס? איזה הפקרות (ל''ת)

    הרצל, 09/11/08 14:54

  • 74.

    פעילותם של פעילי שמאל אלו. לא מונעים מהחמאס .להתקיף את ישראל בטילים . (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 09/11/08 14:41

  • 73.

    לא היה על הספינה מישהו שרצה לבקר את גלעד שליט? מה קורה איתו? (ל''ת)

    האיכפתית, 08/11/08 20:58

  • 72.

    אם אפילו מדינת ישראל לא מכריזה שזו ארצם של היהודים,למה שהגויים יאמינו? (ל''ת)

    יהודי צעיר מהליכוד, 08/11/08 19:13

  • 71.

    סייעני הטרור הארורים האלה הם שמעבירים רקטות קסאמים וטילים ארור יהיה מר

    ג'ינג'י = ת''א, 08/11/08 18:39

    כשילון שזה מתאים לו כי ככה הוא חושב שיעשה פעולה ויזכה לעוד קולות מצד היהודים!! ארורים יהיו ביחד!!! הם לא פעילי שלום הם סייעני טרור תתחילו להפנים ותפסיקו לרדוף אחרי היהודים האמיתיים תרדפו אחרי הפושעים הארורים האלה!!!

  • 70.

    אידיוטים מטומטמים. מדוע אתם מניחים לאותם שונאי ישראל להגיע לכאן? (ל''ת)

    משה בודק, 08/11/08 17:46

  • 69.

    רק שליטי המדינה היהודית הקורסת,מוכנים לספוג יריקות בפניהם, ששום שלטון

    דרור מרמת גן, 08/11/08 16:38

    של מדינה נורמלית לא היה מסכים לספוג.
    מדינה חולה ומתפוררת.

    • נו דרור אז למה לא התייצבת בראש הכוחות לעצור את הספינה. ?

      דני ב., 08/11/08 17:06

      אומר לך מכיוון שללשון אצלך אין עצם.
      וכל האומץ שלך הוא באצבעות המתקתקות על המקלדת.
      חבל שנלאה את מוחך הקודח שאולי מוטב כך היה להרשות את בוא האוניה וכך נמנעה מהומה על לא מאומה.
      אבל חבל להלאות אותך במילים ממילא לא תבין.

  • 68.

    כבוד למי שמקל על סבל המליונים בעזה.

    אחד שביקר בדכאו, 08/11/08 16:26

    אין לישראל שום זכות להטיל מצור על תושבי עזה, ולהציק להם. ישראל חייבת להסיר את המצור ולנהוג בהם כפי שנוהגים בבני אדם - אחרת העולם יטיל חרם על ישראל.
    ברור שהסגר רק מקצין את עמדות העזתים. האם זה רצונכם?

    • תתבייש לך

      ציוני, 12/11/08 08:50

      לישראל יש את כל הזכות שבעולם להטיל מצור על עם שתוקף אותה, אני אישית נגד המצור כי הוא מסמל את הדרך הנרפית שבה אנחנו מטפלים בסוגיות ביטחוניות - לאומיות, אני מעדיף הפגזה כבדה על כל קסאם/פצמ''ר/ירי/השלכת בקת''בים/אבנים על ישראלי/ישראל, אבל הממשלה לא רואה את המצב כמו רוב עם ישראל אז עדיף לפחות לעשות משהו (סגירת המעברים), ולא הבנתי את השם שלך ''אחד שביקר בדכאו''?? אתה אשכרה משווה בין השואה לסיטואציה כיום????
      הלוואי שבשואה היה לנו את כמות האמל''ח שיש לפלשתינאים, תהיה בטוח שלא היו נספים לנו 6 מיליון יהודים, ואל תשכח שהשואה לא התחילה בגלל פרובוקציה שלנו, שלא כמו הלחימה כיום.

  • 67.

    סעו לשלום וחיזרו בשלום וברכתי מלווה אתכם. (ל''ת)

    שלום, 08/11/08 16:12

    • שיסעו לעזאזאל בלבד.....ועכשיו (ל''ת)

      מוטרד צפוני, 08/11/08 17:07

  • 66.

    בספינה הבאה שיבואו אנשי הצלב האדום כדי להפגש עם שליט השבוי (ל''ת)

    רד קרוס, 08/11/08 16:11

  • 65.

    הגיע הזמן ליבש את הים - אפשר גם בשתיה (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 08/11/08 16:02

  • 64.

    זכרונות ילדות

    Betti La Fea, 08/11/08 15:51

    זה היה בימי הזוועה והדם של רבין, אלפי נשים גברים וילדים נהרגו ונפצעו ברחובות ירושלים ובאוטובוסים שהילכו חצי ריקים בעיר שטופת הדם, שני חיילים אומללים חמושים הוצבו בכל תחנת אוטובוס בעיר כדי לנסות לעצור המתאבדים...
    אני זוכר שנסעתי באוטובוס ליד בניני האומה והנהג שם רדיו, היתה תכנית שמאזינים התקשרו והאורח באולפן היה ביילין, לעולם לא אשכח איך סבתא אחת היתקשרה לאולפן ובדמעות וכאב הלינה על המצב הבילתי אפשרי..פחדה על נכדיה הנוסעים באוטובוס...ולעומת דמעותיה היה ביילין שענה לה במתינות שלווה בקור רוח מקפיא, קר ואדיש בקולו השקט המאופק, המחושב...

  • 63.

    כבוד למי שמקל על סבל המליונים בעזה.

    אחד שביקר בדכאו, 08/11/08 15:47

    אין לישראל שום זכות להטיל מצור על תושבי עזה, ולהציק להם. ישראל חייבת להסיר את המצור ולנהוג בהם כפי שנוהגים בבני אדם - אחרת העולם יטיל חרם על ישראל.

    ברור שהסגר רק מקצין את עמדות העזתים. האם זה רצונכם?

    • עד עכשיו הפלשטינאים אהבו אותנו ותראו מה הסגר עשה להם

      נורמן, 08/11/08 17:08

      בגלל הסגר הם שונאים אותנו...
      בגלל הסגר הם יורים עלינו מרגמות וחוטפים לנו חיילים.

    • הא כן ניפתח את המעברים

      בן, 08/11/08 17:55

      ניתן להם חופש תנועה נוריד את הגדרות נפרק את הצבא ''הכובש'' שלנו כן למה לא אף אחד עוד לא מת מזה ובנושא השואה אנחנו לא רצינו לרצוח אותם. כל צעד שהם עושים שהוא לא לכיוון השלום רק דופק אותם יותר ברגע שהם יבנו את זה יהיה טוב. מתחילים לראות ניצנים של זה ביו''ש

  • 62.

    אירופה והאסלם השמידו יהודים ומשמידים כושים באפריקה.צבועים ורוצחים (ל''ת)

    אתנן של רפואות?, 08/11/08 15:27

  • 61.

    ''ספינה''?

    חצי העם, 08/11/08 15:11

    נראה יותר קליפת אגוז...ומעניין כקליפת השום.

  • 60.

    הדדיות

    אזרחית מודאגת, 08/11/08 15:11

    רק משפט אחד - גלעד שליט לא זכה לביקור כבר מעל שנתיים וחצי. כלום. בקושי מכתב.

  • 59.

    סערה בכוס מים.

    דני ב., 08/11/08 14:55

    האם לא עדיף כך? תארו לעצמכם שצה''ל בהיותו צבא עסוק מעל הראש עם הגנה על הגבולות ועל שלום המופרעים על הגבעות היה צריך גם למנוע את המעבר של הפעילים, איזה רעש והמולה זה היה גורם בעולם.
    לכן החלטת משרד החוץ ושלטונות הביטחון לאפשר את המעבר הוציאה את הרוח מהמפרשים של אלו שחשבו שיעוררו פרובוקציות.

  • 58.

    עמירה הס בספינה

    ימני, 08/11/08 14:52

    העיתונאית???השמאלנית עמירה הס הגיעה אייתם לשבור את המצור!!!! צריך להשאיר אותה שם.

  • 57.

    להתנתק מעזה לחלוטין. לחלוטין! שיתחברו למצרים ביבשה, ולעולם דרך הים.

    בן דוד, 08/11/08 14:50

    אם לא נתנתק לחלוטין מעזה, היא תשב על צווארנו כמו אבן ריחיים. עזה צריכה להיות מדינה זרה, מדינת אויב. צריך להיות גבול, כמו עם לבנון וסוריה. שלא יבואו לפה, ואנחנו לא נלך לשם. גבול מוחלט, כמו לפני מלחמת ששת הימים.

  • 56.

    מי אלה הזבלים האלה? למה לא מטביעים אותם? (ל''ת)

    הרצל, 08/11/08 14:38

  • 55.

    עוד הוכחה שציפי ליבני ואהוד ברק מסוכנים למדינה

    מוטי, 08/11/08 13:27

    דבר פשוט כמו לעצור ספינה קטנה הם לא יכולים. זה אולי באמת לא כל כך חשוב אבל העניין זה לעמוד על העקרונות.מצור צריך להיות מצור

  • 54.

    ''אוניית השלום'' הביאה טילי נ''ט ו''לוחמיחופש'', אך הרכיכה-ברק פחד לעצרה

    כבשה מגלה, 08/11/08 13:16

    למרות דברי הרהב כי ימנע ממנה להגיע לחופי עזה.
    ברק הוא שקרן ויחצ''ן מניפולטיבי שהרע את בטחון ישראל בתפקידו הנוכחי.

  • 53.

    לירות בהם! (ל''ת)

    רק ככה ילמדו!, 08/11/08 13:15

  • 52.

    בואובואו אתם הראשונים שנשים אותכם על האש (ל''ת)

    אחמד, 08/11/08 13:15

  • 51.

    שמאלנים ארורים אותנו מפגיזים ואתם הולכים לעודד את החמאס ?

    תושב אשקלון, 08/11/08 13:02

    בא לי להקיא מימכם ! בוגדים מנוולים !

  • 50.

    צריך לעודד את החמאס שמפגיז את היהודים !

    שמאלני בדם, 08/11/08 13:01

    מסע העידוד לחמאס יצא לדרך הם ימשיכו להתנגד לכיבוש,להפגיז את שדרות ואשקלון ועוטף עזה אנחנו במדינת תל אביב נמשיך לישלוח משלחות עידוד לאירגוני הטרור כדי לחסל את המדינה היהודית בישראל !

  • 49.

    סעו בשלום וחיזרו בשלום - ותלווה אתכם בירכתי !!! (ל''ת)

    לבצע שלום מיד !!!, 08/11/08 12:58

    • תישארו ותתפוצצו בעזה....כולירות (ל''ת)

      הרצל, 08/11/08 17:08

  • 48.

    תצנזרו NRG תצנזרו ....כאילו שהילדים שלכם לא ישלמו על ההטעייה המכוונת

    just me, 08/11/08 12:57

    ועצימת העיינים המכוונת של הסמול הארור..

  • 47.

    פעם שלישית (ל''ת)

    גלידה?, 08/11/08 12:43

  • 46.

    השמאל מפגין עם האויב, בשבת, נגד מדינת ישראל

    סימן שאלה, 08/11/08 12:42

    אם זה לא משת''פ, משת''פ מהו???? ואם זה נעשה בשבת, זה מצביע על ההתנתקות של השמאל מכל ערכי היהדות. אז הגיע הזמן להישיר מבט אל המציאות ולהודות בדלוי - השמאל משתף פעולה עם האויב נגד מדינת ישראל

    • האויב אינם אזרחי פלסטין שדורשים חירות אלא הימין שמונע זאת מהם! (ל''ת)

      הכיבוש הוא האויב האמיתי של שנ י העמים!, 08/11/08 16:28

  • 45.

    אני עוד לא ראיתי את הקטסטרופה ההומניטרית, רק סירות ''שלום'' (ל''ת)

    אקי, 08/11/08 12:28

  • 44.

    סיוע עלאק

    אריאל, 08/11/08 12:28

    ,,,תושבי עזה יכולים היו לקבל את כל התרופות והסיוע כולל רמת חיים נאותה אלמלא היו בוחרים לחיות בשלום ושלווה עם מדינת ישראל , לעומת זאת מעדיפים הישמעאלים הערורים להיגרר אחר משטר כנופיות הרצח ופראי האדם שקוראים לעצמם תנועת חמאס שכידוע לנו מחכנת את ילדי עזה עוד שבחר נערותם לאיבה ושנאה ,
    ודריסה גסה כל ניסיון שפשרה ואחוה עם מדינת היהודים השכנה, ובין השאר מאמצת לעצמה תנועת חמאס הערורה שיטות תעמולה של ספינה ועליה אנשי שמאל מפוקפקים והזויים שכל מטרתם היא שיתוף פעולה עם כנופית הטרור חמאס, וטירפוד של המאמץ האזורי להשכנת יחסי שלום ואחוה בין העמים.
    ולסיומו של תגובנתי נותן לי רק לומר כהנא צדק!!!!!!!!

  • 43.

    הייתי מעכב את הספינה על נוסעיה עד לשחרורו של שליט. (ל''ת)

    יעקב, 08/11/08 12:24

  • 42.

    שטח עזה שטח הפקר

    איל, 08/11/08 12:20

    לאחר מלחמת ששת הימים אף מדינה ערבית לא רצתה את עזה
    וגם היום היחידה שדואגת לתושבי עזה היא ישראל
    המלחמה של ישראל היא נגד ניצול תושבי עזה על ידי קבוצות חמושות שממררות את חיי התושבים בעזה וביראל
    פיקחו ענכם.

  • 41.

    לא משנה מה נעשה תמיד נהיה אשמים

    יעקב, 08/11/08 12:17

    הערבים אף פעם לא לוקחים אחריות על מעשיהם. כל דבר שקורה להם, ישראל אשמה, אבל העובדה שהערבים הם אנשים מפגרים ברובם, לא סתם רוב המדינות הערביות הם מהנחשלות בעולם.אני לא טוען שאנחנו עם סגולה ויותר טובים, אבל הערבים הם לא מפותחים ויש עובדות שמאמתות את זה.

  • 40.

    מקווה שלא תפלו לתוך שום מנהרה

    אמא של חיילים, 08/11/08 12:16

    או שלא ישימו אתכם באיזה חדר במרתף, ליד גלעד שליט.
    תגידו לעזאזל במי אתם תומכים? חשבתם על זה?

  • 39.

    אפילו אצל עמיר פרץ זה לא היה מתרחש רק אצל האפס ברק (ל''ת)

    עובדה, 08/11/08 12:16

  • 38.

    מדיניות בת היענה של ממשלת קדימה

    יוסי, 08/11/08 12:12

    במלחמת לבנון השניה, סירבו לקרוא למלחמה ''מלחמה''.
    הממשלה התעלמה והתכחשה בתקופת המלחמה לעובדה שהיו בארץ קרוב למיליון פליטים, וכך נידמה היה לכולם שאין בעית פליטים.
    כל מה שלא תואם את הציפיות, מתעלמים ממנו ואז חושבים שהוא לא בעיה.
    גם עם משטי פעילי השמאל האירופי לעזה, מתעלים מהם, אבל סופם יהיה פריצה מוחלטת של המצור על עזה, כשגילעד שליט עדיין שם.

  • 37.

    מדובר בחסידי אומות העולם. המצפון המוסרי החסר לנו (ל''ת)

    אלה, 08/11/08 12:03

    • נכון. (ל''ת)

      לא לפשעי הכיבוש, 08/11/08 16:30

  • 36.

    למה אלוהים לא הטביע את הספינה? (ל''ת)

    איתן, 08/11/08 11:58

  • 35.

    צריך להטביע אותם בדרך ללא עקבות (ל''ת)

    דודו, 08/11/08 11:56

  • 34.

    בעזה חיים 1.1 מיליון פלשתינים, לא 1.5

    הם לא אמבות, הם בני אדם, 08/11/08 11:55

    ומי שקונה כל שקר של הפלשתינים הוא אידיוט.

  • 33.

    איפה המצור?

    זוהר פרייברג, 08/11/08 11:54

    עצם העובדה שזוהי כבר הספינה השלישית ברציפות העוגנת בעזה, ללא הפרעה מצד חיל- הים הישראלי, סותתרת על פניה את טענת פעילי השמאל האירופים שעזה נמצאת במצור. הספינה הזאת הייתה רק עוד אמצעי מצד השמאל הקיצוני האירופי, הנגוע באנטישמיות, לתת לגיטימציה לטרור הפלסטיני.

  • 32.

    איפה המצור?

    זוהר פרייברג, 08/11/08 11:54

    עצם העובדה שזוהי כבר הספינה השלישית ברציפות העוגנת בעזה, ללא הפרעה מצד חיל- הים הישראלי, סותתרת על פניה את טענת פעילי השמאל האירופים שעזה נמצאת במצור. הספינה הזאת הייתה רק עוד אמצעי מצד השמאל הקיצוני האירופי, הנגוע באנטישמיות, לתת לגיטימציה לטרור הפלסטיני.

  • 31.

    פרס קיבל פרס נובל לשלום.........

    ציקי מטבעון, 08/11/08 11:54

    האם יש שלום?

  • 30.

    '' הספינות עגנו בעזה ''

    ראובן - חולון, 08/11/08 11:52

    למשרד החוץ והביטחון :
    פרובוקציה או התגרות, אך מי מבטיח שאין זו הברחה של נשק ?
    לפחות תעצרו אותם ותבדקו, שלא יחשבו
    שזה הפקר.
    ומה הטעם בסגירת מעברים אם אפשר להגיע מהים ?
    מצרים עלולה להגיב, ''אם אתם לא שומרים על הסגר מלא, מדוע אנחנו נעשה זאת'' ?

  • 29.

    חלם

    גולם, 08/11/08 11:42

    אפילו מול אירגון טרור אנו מצטיירים כרעים.הם זורקים קאסמים על אזרחים ואנו אשמים.אנו חזקים צבאית אבל חלשים בתעמולה וזה מה שחשוב בימינו.אנשים בצבא ובמשרד החוץ צריכים לתת את הדין.

  • 28.

    בושה שממשלת ''קדימה'' מטילה סגר על עזה

    רינה, 08/11/08 11:39

    במקום להידבר עם העזתים,לפתוח מעברים,להכניס
    סחורות,וכבר עכשיו היה פה שקט.ממשלת ''קדימה''
    מטילה סגר על עזה,וגורמת למרמור בקרב העזתים,שיכול להביא לפיצוץ.

  • 27.

    בושה שממשלת ''קדימה'' מטילה סגר על עזה

    רינה, 08/11/08 11:38

    במקום להידבר עם העזתים,לפתוח מעברים,להכניס
    סחורות,וכבר עכשיו היה פה שקט.ממשלת ''קדימה''
    מטילה סגר על עזה,וגורמת למרמור בקרב העזתים,שיכול להביא לפיצוץ.

  • 26.

    ומדוע אין ספינות מחאה על ירי קסאמים על נשים וטף ? (ל''ת)

    Jaqueline /Arad, 08/11/08 11:36

  • 25.

    גב ניקיון'' אינה יכולה,אינה מתאימה,אינה מסוגלת תפקיד רה''מ גדול אליה'' (ל''ת)

    dracula_il, 08/11/08 11:33

  • 24.

    כל הכבוד לחברי הצוות שבאים לפרוץ את חומות הגטו

    דניאל, 08/11/08 11:25

    ולתת לעזה, ולו ליום אחד, את הזכות לנשום לרווחה ולדעת שבכל העולם אנשים דואגים לאלו המוקפים בחומות של שנאה, מצור וגזענות. תודה לכם.

    • תודה דניאל! טוב לדעת שאפילו באתר ''מעריב'' יש אנשי מוסר! (ל''ת)

      זה מעודד, 08/11/08 16:33

    • דניאל יקירי.......אתה יכול להיחנק איתם ביחד...שונא ישראל שכמותך (ל''ת)

      מוטרד, 08/11/08 17:09

    • ''דניאל''...שם יפה למוחמד !!! (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 08/11/08 17:55

  • 23.

    הכנסו

    לחסל את האנטישמים הארורים האלה, 08/11/08 11:25

    מצבם של הפלצינאצים לא קשה קן הצרעות הארור הזה הוא בסך הכל בסיס איראני נאצי כל הארורים האלה משתפים פעולה עם הטירוריסטים הרוצחים הם תומכים ומשתתפים בטירור מהקטן ועד הגדול אם היה למפלצות האלה קצת שכל ולא היו תומכים במנובלים הנאצים היה יכול להיות להם גן עדן היות והם בחרו ברוצחים אז שישתכשכו בזבל שלהם המקום הארור והמקולל הזה של השטן האיראני נאצי כבר מזמן היה חייב להיכחד עד עפר נקווה שהממשלה שתקום תרסק את הארורים האלה ולכל האנטישמים המנובלים שתוכים במפלצות המוות למה הם בכלל לא דואגים לגלעד שליט? נקווה שאלה שצריכים לטפל החלאות האלה יטופלו בהתאם לאחר הבחירות לא ייתכן שלרוצחים טירוריסטים תהייה זכות להתקיים נא לא לצנזר

  • 22.

    לאנשי השמאל.

    סמדר, 08/11/08 11:22

    איני מבינה מה כל השטויות האלה?אתם מפגינים לטובת הערבים?על שום מה?על שום שליחת קאסמים כל ערב ובוקר?והחיים הפכו לסיוט.אז אני מבקשת מכם בכל לשון של בקשה-אנא הפסיקו עם זה,זה לא משפיע לטובת איחוד העם.
    איך אומרים :תפחד מהאוהבים שלך ולא מהאויבים,וזה בדיוק מה שקורה.מה יש לכם לרחם עליהם?המצור על עזה החל מכל המשטר שהם מניהים-הפחד מכל המפלגות שלהם,ולא בגללנו.מה רציתם שאנחנו ניתן להם פרס על כל המנהרות שהם מכינים ואחר0-כך חוטפים חיילים,תפגינו למען גלעד שליט.זה לא כואב לגם על האמא המסכנה הזאת?ועליו????מדוע אינכם מפגינים למענו?אני עוד זוכרת אתכם שמאלנים יקרים שהפגנתם במעברים בשכם,כשני היה שם מאבטח ואתם יפי הנפש מפגינים למענם.זה הוציא אותי מדעתי,גם לי היה חשק להכנס בכם,אבל שום דבר לא הולך באלימות..חבל ....שככה אתם מתנהגים...שמור אותי מאוהביי ולא משונאי....

  • 21.

    לאנשי השמאל.

    סמדר, 08/11/08 11:22

    איני מבינה מה כל השטויות האלה?אתם מפגינים לטובת הערבים?על שום מה?על שום שליחת קאסמים כל ערב ובוקר?והחיים הפכו לסיוט.אז אני מבקשת מכם בכל לשון של בקשה-אנא הפסיקו עם זה,זה לא משפיע לטובת איחוד העם.
    איך אומרים :תפחד מהאוהבים שלך ולא מהאויבים,וזה בדיוק מה שקורה.מה יש לכם לרחם עליהם?המצור על עזה החל מכל המשטר שהם מניהים-הפחד מכל המפלגות שלהם,ולא בגללנו.מה רציתם שאנחנו ניתן להם פרס על כל המנהרות שהם מכינים ואחר0-כך חוטפים חיילים,תפגינו למען גלעד שליט.זה לא כואב לגם על האמא המסכנה הזאת?ועליו????מדוע אינכם מפגינים למענו?אני עוד זוכרת אתכם שמאלנים יקרים שהפגנתם במעברים בשכם,כשני היה שם מאבטח ואתם יפי הנפש מפגינים למענם.זה הוציא אותי מדעתי,גם לי היה חשק להכנס בכם,אבל שום דבר לא הולך באלימות..חבל ....שככה אתם מתנהגים...שמור אותי מאוהביי ולא משונאי....

  • 20.

    לאנשי השמאל.

    סמדר, 08/11/08 11:22

    איני מבינה מה כל השטויות האלה?אתם מפגינים לטובת הערבים?על שום מה?על שום שליחת קאסמים כל ערב ובוקר?והחיים הפכו לסיוט.אז אני מבקשת מכם בכל לשון של בקשה-אנא הפסיקו עם זה,זה לא משפיע לטובת איחוד העם.
    איך אומרים :תפחד מהאוהבים שלך ולא מהאויבים,וזה בדיוק מה שקורה.מה יש לכם לרחם עליהם?המצור על עזה החל מכל המשטר שהם מניהים-הפחד מכל המפלגות שלהם,ולא בגללנו.מה רציתם שאנחנו ניתן להם פרס על כל המנהרות שהם מכינים ואחר0-כך חוטפים חיילים,תפגינו למען גלעד שליט.זה לא כואב לגם על האמא המסכנה הזאת?ועליו????מדוע אינכם מפגינים למענו?אני עוד זוכרת אתכם שמאלנים יקרים שהפגנתם במעברים בשכם,כשני היה שם מאבטח ואתם יפי הנפש מפגינים למענם.זה הוציא אותי מדעתי,גם לי היה חשק להכנס בכם,אבל שום דבר לא הולך באלימות..חבל ....שככה אתם מתנהגים...שמור אותי מאוהביי ולא משונאי....

  • 19.

    לאנשי השמאל.

    סמדר, 08/11/08 11:22

    איני מבינה מה כל השטויות האלה?אתם מפגינים לטובת הערבים?על שום מה?על שום שליחת קאסמים כל ערב ובוקר?והחיים הפכו לסיוט.אז אני מבקשת מכם בכל לשון של בקשה-אנא הפסיקו עם זה,זה לא משפיע לטובת איחוד העם.
    איך אומרים :תפחד מהאוהבים שלך ולא מהאויבים,וזה בדיוק מה שקורה.מה יש לכם לרחם עליהם?המצור על עזה החל מכל המשטר שהם מניהים-הפחד מכל המפלגות שלהם,ולא בגללנו.מה רציתם שאנחנו ניתן להם פרס על כל המנהרות שהם מכינים ואחר0-כך חוטפים חיילים,תפגינו למען גלעד שליט.זה לא כואב לגם על האמא המסכנה הזאת?ועליו????מדוע אינכם מפגינים למענו?אני עוד זוכרת אתכם שמאלנים יקרים שהפגנתם במעברים בשכם,כשני היה שם מאבטח ואתם יפי הנפש מפגינים למענם.זה הוציא אותי מדעתי,גם לי היה חשק להכנס בכם,אבל שום דבר לא הולך באלימות..חבל ....שככה אתם מתנהגים...שמור אותי מאוהביי ולא משונאי....

  • 18.

    בואו, בואו. יותר כיף אצלנו מ-''מפרץ האהבה''.

    אחמד החמוד, 08/11/08 11:20

    עכשיו יש מספיק כדורי ספיד להרבה עזתים ומלאן בתולות.

  • 17.

    מי שאשם בסגר הם אנשי עזה בלבד..נותנים להם יד לשלום והם נותנים סטירה

    אוהד, 08/11/08 11:16

    בחזרה.
    אסור לנו להתכופף בפניהם,יש להעיף אותם חזרה למקום ממנו באו.

  • 16.

    הזדמנות טובה לאימון בירי..לא הייתי בוכה על בזבוז של פגז. (ל''ת)

    אוהד, 08/11/08 11:14

  • 15.

    לאנשי השמאל!!!! (ל''ת)

    סמדר, 08/11/08 11:14

  • 14.

    המפגינים לא תוקפים אתמצרים שלדבריהם מנעה כניסתם!

    גילי, 08/11/08 11:11

    הם חובטים בנו , הסמרטוטים, ונכנסים לעזה דרך הים.
    הם בעצמם אומרים שמצרים מנעה כניסתם דרך מעבר רפיח.
    כלומר, לא אתפלא אם הם יחד עם מצרים - בעצם במשותף חובטים בנו בכך שמציגים אותנו כמי שמטיל מצור על עזה בעוד שהמצרים- האחים של העזתים- עושים מצור על עזה!!!!!!
    למה שלא נוקיע את התנהגות המצרים????
    ונחטוף תמיד את כל הבוץ? זהו עיוות שלנו.

  • 13.

    חברים להתכונן לביאת המשיח. (ל''ת)

    אלמוני, 08/11/08 11:10

  • 12.

    אפילו אצל עמיר פרץ זה לא היה מתרחש רק אצל האפס ברק (ל''ת)

    עובדה, 08/11/08 11:00

  • 11.

    ספינה ! מי ישמע הטיטאניק הגיע עם מליוני תומכים..

    קובי, 08/11/08 10:54

    סתם סירת פדאלים עם כמה ישראלים ששכחו מאיפה באו ואירופאים שאין להם אקשן בארצם.

  • 10.

    תזכירו לי

    אוהד, 08/11/08 10:51

    מי שרת החוץ?

  • 9.

    ספינת החמאה

    ה.בנימין, 08/11/08 10:48

    ישראל,משופעת,ב''ה,בשמש-ברוב ימות השנה.אך לצערנו הרב יש לנו פוליטיקאים שמוחם היצטמק
    מהחום בארץ.בשום מקום בעולם לא היו מאפשרים לישראלים,ובוודאי לא לחברי כנסת(יהודים)לבוא
    להפגין ולהתפרע גגד שלטון ריבוני כפי שעושים
    זאת כאן כל מיני שונאי ישראל-גם מקירבנו.
    הצעתי היא,שצה''ל יחסום את דרכן של ספינות המחאה למשך ימים רבים-מתחת לשמש הקופחת בים התיכון,ובכך, להפכם לספינות חמאה שיימסו בשמש עד ייאוש.
    תודה.

  • 8.

    ''לקחנו ציוד רפואי ... תרופות להורדת החום ומשככי כאבים''. כך בדיוק ג

    א''י, כל א''י, 08/11/08 10:48

    גם ממשלת אולמרט פועלת כדי למגר את בעיית הקסאמים והטרור נגד היהודים בעוטף עזה ובכלל בכל הארץ!

  • 7.

    אין למחליאים מאירופה בעיה עם הקסאמים והגראדים ללב אוכלוסיה אזרחית (ל''ת)

    ממשיכי הנאצים מאירופה, 08/11/08 10:46

    • את.אתה טועה בגדול! השמאל באירופה מתנגד לירי קסאמים נגד אוכלוסיה אזרחית (ל''ת)

      השמאל בעד שלום, ונגד פגיעה באזרחים שם וכאן!, 08/11/08 16:38

    • את/אתה טועה בגדול! השמאל באירופה מתנגד לירי קסאמים נגד אוכלוסיה אזרחית (ל''ת)

      השמאל בעד שלום, ונגד פגיעה באזרחים שם וכאן!, 08/11/08 16:40

  • 6.

    כול עןד זה לא נשק... כול עוד מעבר לישראל סגור... (ל''ת)

    so whet??? a, 08/11/08 10:42

  • 5.

    אתם תיהיו הראשונים בתור ישמלנים מתומתמים (ל''ת)

    אחמד, 08/11/08 10:42

  • 4.

    לתבוע את הנהגת החמאס על פשעי מלחמה

    ג, 08/11/08 10:39

    לישראל יש את כל המוטיבציה שבעולם לתבוע את מנהיגות החמאס על פשעי מלחמה, שכן שיגור רקטות על ידי כוחות מזוינים לעבר אוכלוסיה אזרחית הוא פשע מלחמה. אבל מצד שני, בל נשכח שמי שהיה אמור לגלגל מהלך כזה זו שרת החוץ, ציפי שביט, ודעותיה כנראה לא שונות מדעותיהם של השמאלנים שבספינה...

  • 3.

    האירופאים משחקים אותה יפי נפש - בסוף הם יאכלו אותה - בגדול (ל''ת)

    יופיטר, 08/11/08 10:38

  • 2.

    שימשיכו לשוט. בספינה הרביעית והחמישית כבר אף אחד לא יתעניין

    סתם, 08/11/08 10:37

    כל העניין הזה יגווע מעצמו.

  • 1.

    תיקון קטן, הם יכולים להכנס ממצרים...למה למצרים אין (ל''ת)

    פה אחריות?, 08/11/08 10:35

    • הדיקטטור המצרי מובארכ הוא משת''פ של ישראל! (ל''ת)

      כנראה לא הבנת ש..., 08/11/08 16:42