• 80.

    נשים דורשות נקמה

    אמה-זונה, 31/05/09 01:51

    אין אכזרי יותר מהנשים.
    עד שלא ישפכו את דמו של חנן הן לא תגענה לידי סיפוק.
    עובדה!!!

  • 79.

    הרס החברה שגורמים ארגוני הנשים, (גירושים, מאסרי שווא, שיפוט לא הוגן )

    אמיר, 18/12/08 17:55

    אלפי מקרי גירושין יש בישראל שנגרמו בלחץ ארגוני הנשים.

    תלונות שווא מוגשות חופשי מידי יום נגד גברים ע''י כל אשה, ונערה, ולא מפריע לארגונים אלו שמדובר בתלונות שווא.
    תלונות השווא הן אחת השיטות שארגוני הנשים מעודדים נשים לעשות

    ארגוני הנשים מפעילים לחץ בתקשורת, בבתי המשפט ובפרקליטות, לחץ והפחדה נגד שופטים שיוציאו זכאי גבר ממשפטי אונס, או הטרדה.
    כמעט ואין זיכויים במשפטים אלו מפחד ארגונים אלו. עיוות הדין בצורה עבריינית.

  • 78.

    חנן ענן?????? גיבור ילדותי?????? אני בשוק. (ל''ת)

    לא יפה, 17/11/08 16:15

  • 77.

    פמיניסטיות רעות ומצחינות (ל''ת)

    רועי, 10/11/08 14:56

  • 76.

    בואו נחשוב מה היה אילו...

    אבנר, 09/11/08 16:57

    אני לא רוצה להזכיר שם של אישה מישראל לכן אשתמש באישה מארה''ב - מדונה. נניח שהמשטרה הייתה מחפשת גברים צעירים שמוכנים להתלונן עליה. אילו היו מכניסים מילים לפה שלהם ואילו היו שומרים את זהותם בסוד. ואילו היו מפצים אותם בסכומי כסף גדולים. כמה גברים היו מעידים שמדונה נצלה אותם, השכיבה אותם, הבטיחה הרים וגבעות ובסוף זרקה אותם.

    אני בטוח שלא מעט! זה מה שאני מתכוון יש פה אווירה שמחפשים משהו (כמו שמירי גולן הוציעה תלונה מהקצינה ההיא). וכשמחפשים מוצאים.

    אירגוני הנשים מטילים איימה על כולם והצדק נשחק ונעלם. איבדתי את האימון בבתי משפט בפרקליטות ובמשטרה.

  • 75.

    הצעה יעילה לגבר נגד עלילת שווא של הישראלית המצויה

    גבר ישראלי, 08/11/08 19:45

    לצערינו מרבית הנשים הישראליות הם לא צדיקות תמימות כפי שהם מוצגות בתשקורת וכאשר הגבר לא רוצה בהמשך הקשר הם מנצלות את זה שהממסד תומך בהן ונוקמות בגבר שהם ומתלוננות שנאנסו על כן הגבר הישראלי צריך להחתים אותה שזה מרצונה או לחלופין לשים מצלמה נסתרת אין בררה אחרת אתה יכול למצוא את עצמך בכלא בגלל איזו פרחה מנובלת ראה הוזהרתה

  • 74.

    דבר אחד לא ברור לי. אם היה אונס או לא , לא אני השופטת בשביל זה קיים בי

    האיכפתית, 08/11/08 17:36

    בית משפט. מה שלא ברור לי הוא על מה קבלו שתים מהמתלוננות כסף, סכום של עשרים וחמישה אלף שח, האם זה לא יגרום לאחרות להתלונן על מנת לקבל כסף בעתיד. ולגבי מוניפולציה, חצי מהעולם היה צריך לשבת בבית כלא אם זו היתה אילה לקיום יחסי מין. ושוב אני לא שופטת איש. אבל, כשנשיא המדינה שניסו לסחוט אותו במאות אלפי שקלים על אונס יושב בביתו מדוע צריך חנן להיכנס ולשבת בין א נ ס י ם וח ו ל י מ י ן. בבית הכלא, אדם בגולו ובמצבו כשהוא יהיה שם לילה אחד עלול לקחת את חייו בעצמו.... מדוע בית המשפט לא לוקח זאת בחשבון. ומדוע האיפה ואיפה, אנשים שאונסים ילדות צעירות בנותיהם יושבים אולי שנתיים,] לא שאני חושבת חלילה שזה בסדר. אני הייתי מעלה על הכסא החשמלי את מי שאנס את ילדיו. אבל במקרה הזה, אף אחת למיטב הבנתי מהקריאה באינטרנט ומצפייה בטלוויזיה לא נאנסה בברוטליות. אז צריך לקחת את המקרה ולשקול אותו שוב ולא לתפוס קורבן ועליו ליישם את כשלונות העבר. אני רואה מקום לדון שוב במשפטו של חנן גולדבלט ולשקול שנית את גזר הדין. ..

    • עידוד לבצע כסף

      גבר איכפתי וחרד, 08/11/08 19:53

      עכשיו זה יעודד הרבה נשים להגיש תלונות על מנת לזכות בכסף קל

      • לעולם אסור לאפשר תשלום לקורבן.

        בגלל, 08/11/08 22:33

        שזה ימריץ מושחתים לנסות להתפרנס מזה,להעליל ולהוציא כספים מאזרחים ישרים.זה כבר קיים בעינייני הביטוח,נגד הביטוח אבל גם נגד אזרחים פשוטים.יש רצוי ויש מצוי,בעולם מושלם זה היה יכול לתפוס,אבל בעולם שיש בו הרבה מושחתים זה יעודד פשע נגד אזרחים ישרים ברובם ויעודד שחיתות.אלה חוקים חדשים שרק ניכנסו,אנשים מפתחים עם הזמן מיומנויות במה שהם מתעסקים.לאט לאט המיומנויות בעיניינים האלה יתפתחו אצל סוג האנשים שיבחר בהם כדרך,והם יהרסו לנו את איכות החיים במדינה ורק כתוצאה מחוקים לא מידתיים ולא חכמים בחשיבה רחבה.

        • פיצוי לנפגעות,תשלום לפסיכולוג ואבדן כושר עבודה עקב הטראומה ועוד (ל''ת)

          מה לא ברור?!על נזק גם משלמים.זה כך בכל עבירת אלימו, 25/11/08 21:14

  • 73.

    גבר=עבד

    לימונטרי, 08/11/08 12:55

    בשיר,ביום יהיי לי לאשה ובלילה מאהבת.
    גבר משול לעבד ואשה לזונה.אז מה לא ברור. ישנם מצעים להחתים בחורה לפני משגל?! האם זה כולל אשה נשואה?!!גם שם בעייה קיימת. המסקנה,בחורה ובחור הם בני אדם ואין צורך לרמות,לשקר ולנצל מעמד או שררה כדי לקיים משגל זו עם זה או זה עם זו.מהב שעשה חנן.זו רמאות,שקר,ניצול וחוסר תום לב.

  • 72.

    לדעתי כל תלונה של אישה (גם תלונת שווא) משרתת את ארגוני הנשים ולא יותר. (ל''ת)

    אישה נגד תלונות שווא., 08/11/08 09:19

  • 71.

    לדעתי זה לא נקרא אונס אלא סקס מרצון בלבד.

    נורית, 08/11/08 03:12

    בחורה בלי שכל צריכה להיות כדי לקיים יחסי מין ולא להבין שזה הולך לכיווןן הזה.
    לדעתי עשו עימו אי צדק וחרצו את גורלו כאילו רגמו אותו בשער עיר בירה הומת אדם.

    • ואם היא טפשה מותר לאנוס אותה? (ל''ת)

      סתם אחת, 08/11/08 13:29

      • אז לא רק להחתים אותה על טופס הסכמה? לעשות לה גם בדיקת IQ? (ל''ת)

        כחלק מהמשחק המקדים, 09/11/08 18:59

  • 70.

    במצב שיש שדולת נשים,הגברים הם כמו דג מחוץ למים ללא שדולת גברים.

    אפשר להכות בהם מבלי יכולת הגנה, 08/11/08 00:10

    גבר הוא חזק פיזית אבל כשאירגוני נשים מפעילות את החוק נגדו,הוא פגיע ללא יכולת הגנה,מסכן.איפה שדולת הגברים שתגן על זכויות הגברים?שתפקח על חקיקות נגד גברים?אין.

    • לצערנו הגבר במדינת ישראל הוא הפקר ונטול זכויות (ל''ת)

      אייל, 08/11/08 19:58

    • הפתרון: בבחירות הקרובות לשכנע מצביעי מפלגת הגמלאים להצביע בעד (ל''ת)

      מפלגת הגברים, 09/11/08 19:02

  • 69.

    הנשים האלה מניפולטיביות. משתמשות בשפה משפטית שמישהו שם בפיהן. (ל''ת)

    אריק, 07/11/08 23:46

  • 68.

    החוק שם כוח בלתי רציונלי למילה של אשה

    דותן, 07/11/08 15:20

    הגבר מיידית נמצא בעמדת חולשה

    מספיק שבמהלך הסקס האשה החליטה (אפילו בלב ובלי להגיד) שבסקס לא מוצא חן בעיניה או לא מתאים לה , והגבר עלול למצוא את עצמו בהריסות חייו

    אם גבר היה בא למשטרה ומספר ש : הוא הלך למישהי והוריד את הבגדים מרצונו והתחיל לקיים יחסי מין עם המישהי עד שפתאום התחיל לבכות והבין שהסקס הזה בעצם לא מה שהוא רצה
    כלומר היא אנסה אותו

    היו שולחים אותו להסתכלות פסיכיאטרית במקרה הטוב

    • במיקרה הזה מדובר בסוטה זקן על גבול הפדופיליה

      יש הבדל, 07/11/08 15:50

      גבר שהיה קרוב לשנתו השישים שכפה את עצמו על ילדות בנות שש עשרה זה לא ממש גבר בעמדת חולשה. לא מדובר פה בנשים בוגרות, אלא בנערות צעירות ובגבר תרח מזדקן וחרמן עם נטיות פדופיליות.

      • זאת לא תשובה לבעיה החוקתית שהמגיב מתאר.

        מדינה בבעיה, 07/11/08 22:48

        בסוף הגברים לא יסכימו לצאת למלחמה למען מדינה שמתייחסת אליהם כך.יותר מידי שנים ללא מלחמות הוציאו את ההגיון מראשי האנשים ונתנו דרור לייצר ההתעמרות שבאדם.בסופו של דבר מדינת ישראל היא מדינה שנילחמת על חייה,ואין מקום להתעמר ע''י החוק בחלק מתושביה ובטח לא באלה שאמורים לצאת למלחמות.חוק זה חוק,יש דברים שצריכים להיות כלולים בחוק ויש דברים שהם בתחום האפור,שלא חודרים בהם לפרטיות,שצריך לדעת להתנהג ולקבל חינוך נכון כדי להמנע מהם.אונס זה אונס,זה בכח,זה בכפיה.אישה שניכנסה עם גבר למיטה מרצונה,היא לא בחזקת נאנסת.ובטח לא באותו שם עברה ואותה דרגת עברה כמו אישה מסכנה שנאנסה בכח ע''י זר שלא רצתה בו כלל.האשמה לא יכולה להתבסס רק על מילים של אישה,צריך הוכחות מפני שללא הוכחות הדרך לשקר ולשחיתות ולניצול החוק למטרת פגיעה באזרח היא קלה ומסוכנת למדינה.וכל חוק שנחקק חייב להיות לשני המינים.אם אישה שניכנסה למיטה מרצונה עם גבר ופיתאום אמרה לא,זה נחשב לאונס.אז גם גבר שניכנס למיטה עם אישה ופיתאום אמר לא,זה גם אונס נגד האישה.וגם אישה שניכנסת להריון במירמה וכופה חתונה על הגבר המרומה,זאת גם עברה חמורה.גברים סובלים קשות מדברים כאלה לאורך כל ההיסטוריה,ואף אחד לא חשב לחוקק חוקים נגד זה מפני שזה בתחום האפור,שלא ניכנסים בו לפרטיות וצריך להיות חכמים כדי להמנע ממנו.אבל לא כולם חכמים,ואזרחים ניפגעים קשות,וזה לא באופן חד פעמי,זה לחיים שלמים בשל מירמה מינית.חוקים דרקוניים לא יכולים להיות רק לטובת האישה.אם חוקים,אז זהים לחלוטין.

  • 67.

    נשים ממורמרות ולא אונס!

    רס''ן בוקי, 07/11/08 12:35

    אם האשימו באונס את חנן אז הרי ש99% מהגברים בארץ אנסים כי הרי כל אחד מאיתנו וזה לגיטימי ניסה לשכנע בחורה לקיים יחסי מין בדברי כיבושין וזה לגיטימי.ואם הבחורה נכנסה איתו למיטה אבל לאחר מכן גילתה שלא התגשמו ציפיותייה והיא לא קודמה בתפקיד עקב כך או בהצגה במקרה של חנן אז היא נוקמת ומודיעה על אונס כביכול שלא היה ולא נברא.לכן אני מציע לכל הגברים להחתים נשים על המסמך הנ''ל לפני הסקס:אני החתומה מטה .... מצהירה בזאת כי קיימתי יחסי מין עם מר... מרצוני החופשי ללא כל אלימות מצידו כמו כן אין לי ולא יהיו לי כל תביעות נגדו....

    • יותר פשוט זה לייבש את הנשים,עד שידאגו בעצמן לשנות את החוקים

      שהם סידרו לעצמן, 07/11/08 22:52

      אבל הגברים פה לא גברים,הם זוחלים כמו כלבים חסרי כבוד.

    • אז היא תגיד שבפעם הקודמת הסכימה, אבל בפעם הבאה אנסת אותה (ל''ת)

      תאכל אותה בכל מקרה, 09/11/08 19:13

    • סליחה, טרחת במקרה לקרוא את פסק הדין???

      לא יאומן, 17/11/08 01:47

      אין לך מושג על מה אתה מדבר!

      אף אחת מהן לא נכנסה איתו למיטה ''כדי שיקדם אותה בתפקיד''.
      הוא הונה אותן וגרם להן להגיע לביתו כביכול לצורך חזרות, הביא אותן בצורה מניפולטיבית למצב בו יוכל לאנוס אותן בקלות ואז אנס אותן.
      אין שום קשר ל''דברי כיבושין'' או ''התגשמות ציפיות'' ובאופן אישי אני מקווה שהוא יבוא על עונשו בכלא עשרות ומאות פעמים.

  • 66.

    לך תספר שאחרי החיוך יש מפלצת

    גלית, 07/11/08 07:19

    טיפוסים כמו חנן גולדבלט יכולים להיות מאד נחמדים עד שזה מגיע לסיפוק יצריהם. ולך תספר שאחרי החיוך יש מפלצת.
    הם לא מבינים את גודל העבירה, הגזילה של גופינו והפגיעה שמשבשת את החיים. הם פגומים וצריכים להבין דרך הרגליים אם לא דרך השכל המעוות שלהם. יש עוד כמוהו וצריך להשמר.

    • לגלית השאלה מי היא המפלצת ? כמובן האשה (ל''ת)

      גל, 08/11/08 20:04

  • 65.

    חנן גולדבלט

    ויויאן, 07/11/08 05:41

    השחקן חנן גולדבלט היה בעיני תמיד שחקן מאד מוכשר ונהנתי תמיד מהופעתו אבל עתה אני המומה מאד מכל מה שעשה ולפי דעתיעשה זאת ללא מחשבה תחילה ורק דאג רק לאינטרסים של עצמו ולתענוגותיו שלו ולכן אני חושבת כי מה שקיבל מגיע לו וכל הכבוד לשופטים.

  • 64.

    גם אישה יכולה לאנוס ככה גבר? יכול להיות שבחורה אנסה אותי

    הנבוך, 06/11/08 22:36

    אני לא יודע מה לחשוב על המקרה הזה. מצד אחד, זה ממש מכוער מצד חנן גולדבלט שהוא תיחמן בחורות והמציא סיפורים (שהוא יתן להן תפקיד וכולי) ובגלל זה הן שכבו איתו. וכנראה שמבחינת החוק זה אונס. אז הוא גם התנהג מגעיל וגם עבר על החוק - אז מגיע לו העונש.
    מצד שנייי - גם לי קרה שבחורות תיחמנו אותי כדי לשכב איתי. היתה אחת שאמרה לי שהיא רק רוצה סקס ושחוץ מזה היא לא רוצה כלום, אבל אחרי הסקס התברר שהיא בעצם מאוהבת בי ושזו היתה הדרך שלה לנסות לגרום לי להתאהב בה. מה זה התבאסתי. תחמנית. אז אולי גם היא אנסית? ובחורה אחרת אמרה לי כמה אני מושך ושהיא מתה עלי ואחר כך הסתבר שהיא ככה סגרה חשבון עם חבר שלה שבגד בה. אז גם היא תיחמנה אותי וגרמה לי לחשוב שהיא באמת מעוניינת בי כשבעצם היא השתמשה בי.
    תצחקו אבל אני הרגשתי חרא בגלל מה שהיא עשתה לי.
    אז גם היא אנסית?
    תסבירו לי כי אני מבולבל. באמת.

    • גם אתה מניפולטור לא קטן.. מגעיל ! (ל''ת)

      גלית, 07/11/08 07:21

      • לגלית - את רוצה להסביר את עצמך או שאת סתם מפריחה עלבונות.?

        הנבוך, 07/11/08 09:23

        אשמח לקבל תגובה עניינית למה שכתבתי פה, ולא סתם משפט חסר מובן, מתלהם וגס. או שרק לזה את מסוגלת.

    • בכיתי שעתיים לאות הזדהות

      ליה, 07/11/08 19:27

      אונס זה לא. אבל ניצול ושימוש בך היה. לנשים עושים את זה כל הזמן.

      • תודה, ליה (ל''ת)

        הנבוך, 08/11/08 11:40

  • 63.

    איך רואה האזרח במדינה חנן עד כו גם ישב בב''ס קצב3 שנים עלות למדינה מילי (ל''ת)

    שמואל, 06/11/08 22:03

  • 62.

    חנן בבית סוהר 7 שנים קצכ מקבל מיליונים פרס וחופשי איזה צדק בארץ (ל''ת)

    שמןאל, 06/11/08 21:59

  • 61.

    גם חיים טופול ''ניצל'' את מעמדו כמפקד להקת הנח''ל וקיים יחסי מין עם אחת

    דרור מרמת גן, 06/11/08 21:34

    מבנות הלהקה. גליה.

    נסיון נוסף לעבור את הצנזורה. עובדות זה עניין בעייתי.

    • גליה פינקלשטיין היא היום אשתו של חיים טופול

      זוהר פרייברג, 07/11/08 07:47

      הם התחתנו בשנת 1956. מה שאתה אומר איננו מהווה הטרדה מינית.

    • תיזהר עם תגובות כאלה - אתה עלול להיתבע על הוצאת לשון הרע

      אם יצליחו לאתר אותך, 09/11/08 19:20

      יש תקדימים

  • 60.

    בית המשפח עשה מעשה מגונה בגולדבלט. לא רק שחוקי הסדום ועמורה

    דרור מרמת גן, 06/11/08 21:29

    מגדירים כ''אונס'' יחסי מין בהסכמה, הרי שבית המשפח, פזל אל התיקשורת ואל האספסוף, כאשר גזר עונש כבד חסר הצדקה.
    מניעיו הפסולים של ביהמ''ש בגזירת העונש נחשפים בנקמנות הנוספת, כשלא הסכים לדחות את ריצוי גזר הדין עד לעירעור.
    הפרקליטות השמאלנית והנקמנית החזיקה,באופן נפשע, את גולדבלט 3 שנים במאסר בית, אבל הלינצ'אים משפרעם מחכים למשפטם (שככל הנראה לא יתקיים) חופשיים ללא שום הגבלה.

  • 59.

    לא מאמינה

    יערית, 06/11/08 20:44

    אני תלמידה של חנן לשעבר
    לא מאמינה לדבר וחצי דבר שנאמר עליו.
    קשה לי לשמוע על העניין
    אני מכירה את חנן
    מעולם לא זילזל בתלמידה או בכלל בבנות המין ה''חלש''.להיפך. תמיד גיבה , עזר, תמך וכעס כששמע גבר שמדבר קצת לא יפה לבחורונת.
    אני בשוק!!

    • תקראי את פסק הדין ואז תחליטי אם להאמין או לא.

      הצעה מועילה, 17/11/08 01:49

      מעורר בי חלחלה הבנאדם הזה.

  • 58.

    גם חיים טופול ''ניצל'' את מעמדו כמפקד להקת הנח''ל וקיים יחסי מין עם אחת

    דרור מרמת גן, 06/11/08 19:33

    מבנות הלהקה. גליה.

  • 57.

    בית המשפח עשה מעשה מגונה בגולדבלט. לא רק שחוקי הסדום ועמורה

    דרור מרמת גן, 06/11/08 19:31

    מגדירים כ''אונס'' יחסי מין בהסכמה, הרי שבית המשפח, פזל אל התיקשורת ואל האספסוף, כאשר גזר עונש כבד חסר הצדקה.
    מניעיו הפסולים של ביהמ''ש בגזירת העונש נחשפים בנקמנות הנוספת, כשלא הסכים לדחות את ריצוי גזר הדין עד לעירעור.
    הפרקליטות השמאלנית והנקמנית החזיקה,באופן נפשע, את גולדבלט 3 שנים במאסר בית, אבל הלינצ'אים משפרעם מחכים למשפטם (שככל הנראה לא יתקיים) חופשיים ללא שום הגבלה.

  • 56.

    שופכים את דמם של סלבריטיס בשביל הכיף! מפלצות! (ל''ת)

    הצדק עוד יגיע! קניבלים מושתנים! הוא לא אנס!, 06/11/08 19:31

  • 55.

    להדיח את השופטים המנוולים! הוא לא אנס והולך לכלא! (ל''ת)

    המדינה מידרדרת!, 06/11/08 19:27

  • 54.

    מי היה זה שדפק את גולדבלט, שופט הומו או שופטת לסבית ?

    מוטי, 06/11/08 19:25

    הטירוף של בייניש דבק בשופטי ישראל.

  • 53.

    וכל זה בגלל אחת שנזכרה אחרי 16 שנה שקיימה איתו יחסים בהסכמה! (ל''ת)

    הצדק-אני מקווה יעשה איתה צדק!, 06/11/08 19:23

  • 52.

    כל הלסביות והמכוערות - חוגגות ושמחות לאידו של חנן גולדבלט

    מוטי, 06/11/08 19:22

    וזאת למה ? כי הוא מייצג את הגבריות שביזתה אותן, שלא רצתה אותן ושלא ''שמה'' לכיוונן.

  • 51.

    גם חיים טופול ''ניצל'' את מעמדו כמפקד להקת הנח''ל וקיים יחסי מין עם אחת

    דרור מרמת גן, 06/11/08 19:22

    מבנות הלהקה. גליה.

  • 50.

    יצא לאור ועוד הותירו את הנשים בחושך - עלו את רף הענישה (ל''ת)

    למקסימום, 06/11/08 19:21

  • 49.

    ארגוני הנשים = אסופת נשים היסטריות, נקמניות, מטורפות וצמאות דם. (ל''ת)

    לשיחכיגיג, 06/11/08 19:17

  • 48.

    תתביישו לכם! לשמוח שאדם הולך לכלא והוא לא אנס וזה ברור! (ל''ת)

    הלב היהודי עולה על גדותיוו... קניבלים!, 06/11/08 19:16

  • 47.

    עוד קרבן חף מפשע של חוקי סדום ועמורה,בעלי תחולה רטרואקטיבית

    דרור מרמת גן, סדום ועמורה פמיניסטית, 06/11/08 19:07

    המאפשרים לכל נפקנית להתנקם בגבר שלא סיפק תמורה הולמת ליחסי המין שהיא קיימה איתו מרצון.

  • 46.

    בית המשפח עשה מעשה מגונה בגולדבלט. לא רק שחוקי הסדום ועמורה

    דרור מרמת גן, סדום ועמורה, 06/11/08 19:06

    מגדירים כ''אונס'' יחסי מין בהסכמה, הרי שבית המשפח, פזל אל התיקשורת ואל האספסוף, כאשר גזר עונש כבד חסר הצדקה.
    מניעיו הפסולים של ביהמ''ש בגזירת העונש נחשפים בנקמנות הנוספת, כשלא הסכים לדחות את ריצוי גזר הדין עד לעירעור.
    הפרקליטות השמאלנית והנקמנית החזיקה,באופן נפשע, את גולדבלט 3 שנים במאסר בית, אבל הלינצ'אים משפרעם מחכים למשפטם (שככל הנראה לא יתקיים) חופשיים ללא שום הגבלה.

  • 45.

    מתארגנת הפגנה לחנינה לחנן גולדבלט! הוא לא אנס! תומכי הצדק-הביעו דעה! (ל''ת)

    שירי, 06/11/08 19:04

  • 44.

    מהר, יעיל וחזק! (ל''ת)

    עכשיו קצב, 06/11/08 18:47

  • 43.

    שיתחילו לנקות את האורוות באוניברסיטה

    זיווה, 06/11/08 18:30

    בכול אונ' מאות סטודנטיות עוברות את הקורסים בכול סימסטר על ידי ''תרגול נוסף'' עם המרצים. והמצב דומה בכול מקום עבודה.
    לדעתי ''ארגוני הנשים'' הוא שם אחר ל''אספסוף נשים צדקניות וצמאות דם'' אשר בו בעת משיג שתי מטרות- סיפוק מיידי שבעצם מעשה הלינץ (כאן זה מר גולדבלט) ותועלת לטווח הרחוק על ידי השגת זכויות יתר נוספות בחוק, הידוק השיתוף עם בית המשפט, והידוק השיתוף עם התקשורת (שגם היא חובבת מעשי לינץ).

    • אני שוכב לי על הגב מביט על התקרה !

      הרפס, 06/11/08 20:45

      איזו צביעות איזה בושה ממש ניבזות,,,נו באמת כלא?

    • מרצים זהירים משאירים דלת פתוחה במשרד כשסטודנטית באה לייעוץ

      כדי למנוע עלילות וסחטנות, 09/11/08 19:26

      וזה בדוק. באחריות.

  • 42.

    גולדבלט לכלא

    בוזי, 06/11/08 18:29

    מה משכו יותר מדי היו צריכים להכניס אותו מזמן אבל אין דבר שירקב בכלא

  • 41.

    הוא לא אנס ואתם רוקדים על גופתו! קניבלים שכמותכם! (ל''ת)

    שירי, 06/11/08 18:27

  • 40.

    כל מי שמקניט את חנן שלא היה אלים ולא אנס-אלא תיחמן כמו כל ישראלי ממוצע (ל''ת)

    הוא אדם קטן ועלוב שפשוט מגעיל אותי!, 06/11/08 18:25

  • 39.

    לא שמענו את ארגוני הנשים בשבוע שעבר

    אלעד, 06/11/08 18:24

    כאשר מורה מבוגרת ניצלה מינית תלמיד בן 16 ושוחררה למעצר בית ולאחר מכן נסגר התיק שלה והיא חזרה ללמד כרגיל...

    כנראה שיש צדק ויש צדק.

  • 38.

    חנן המחונן ..............

    ד''ר פאר, 06/11/08 18:24

    אני תקווה שהסבון יפול לך מהיד במקלחת בבית הסוהר , ושכל האחרים שממתינים לך בקוצר רוח יעזרו לך להרים את הסבון כשאתה מתכופף .

  • 37.

    מ''ס 9 האם ראיתה את אמיא שלך איך ניראת ?

    ד''ר פאר, 06/11/08 18:19

    ואם לא ראיתה עד עתה , תראה את אחותך , כניראה ותשאר רווקה כל החיים בגלל אח כמוך !

    • מה בבית חולים פסכיאטרי יש אינטרנט לחולים ?? (ל''ת)

      אלעד, 06/11/08 21:10

  • 36.

    אם אשה תאנוס גבר ותתלונן על אונס - בתרבות המשפט שלנו הגבר יצא אשם (ל''ת)

    אירגוני הגברים, 06/11/08 18:19

  • 35.

    חנן לא עשה יותר מגבר ישראלי ממוצע! אתם נהנים להערוף את ראשו אנשים קטני (ל''ת)

    מדינה של אנשים קטנים ועלובים!, 06/11/08 18:18

  • 34.

    אנחנו אוסף לסביות ופריג'ידיות שמעוניינות להרחיב את המעגל (ל''ת)

    אירגוני השים, 06/11/08 18:17

  • 33.

    בושה למדינת ישראל

    אזרח שומר חוק, 06/11/08 18:14

    איזה תקדים מדהים - בא לבית המשפט להרשיע אותו באונס אז הרשיעו אותו באונס למרות שהוא לא אנס
    השופטים אנסו את המציאות !

  • 32.

    סליחה כניראה ונפלתם חזק על הראש 8,9,10,11,12

    דוד, 06/11/08 18:13

    בטוח והייתה לכם אימא, אבל אין לכם אחות , ואתם לא נשואים , וכמובן ואין לכם בנות
    בושה עליכם .

    • כן אבל לא כאלה שנשכבות, מצטערות ורצות להתלונן - קצת יותר מחונכות (ל''ת)

      ישי, 10/11/08 07:43

  • 31.

    חלפו ימיי החושך - יש להעלות את רף הענישה למקסימום שגברים יבינו (ל''ת)

    שנשים הן לא הפקר של אף אחד וכמובן גם ילדים, 06/11/08 18:11

    • נכון.מעניין שכל הסוטים והפדופילים פה מאויימים כל כך מהפס''ד... (ל''ת)

      נעם, 25/11/08 21:21

  • 30.

    לנשים יש זכויות כמו לגבר שיהיה ברור לכם - כשאישה אומרת לא

    זה לא לא לא, 06/11/08 18:10

    לזה היא מתכוונת בדיוק.

    • אבל כשנפקנית אומרת כן,ואח''כ מתחרטת כי לא קיבלה תמורה הולמת- זה

      דרור מרמת גן, 06/11/08 19:36

      נקמנות זנותית שמאפשר הפמיניזם האלים.

    • ולמה הכוונה כשאת אומרת ''כן'' ? (ל''ת)

      חנן, 06/11/08 19:42

    • מקובל

      מיני מרקט, 06/11/08 21:11

      רק שיש בעיה עים מה שמו ימח שמו הוא מפריע לנו נורא ואין שליטה עליו ככה ברא אותנו היוצר, אם לא תחממו את הקומקום לא יהיו מים חמים ולא תינזקו, ככה זה הטבע בממלכת החיות והבהמות ,,והאדם לא שונה אם האישה לא תיתן אות ותחמם האדם לא יעשה את המעשה ,,רק במיקרה ואישה עברה לתומה ברחוב וסתם ככה מישהו שהיא לא מכירה קופץ עליה ומבצע את זממו זה אונס ברוטלי ומצריך מאסר לתקופה ארןכה,

    • לגברים אין זכויות אנו מופקרים לרשעותם של הנשים (ל''ת)

      שי, 07/11/08 09:45

  • 29.

    רק אנחנו הגברים אשמים ....

    ניסים, 06/11/08 18:09

    אנחנו נתנו לכם את הכוח בידיים, ואתן מנצלות אותו לרעה ,כל כלבה יכולה לקום היום ולהתלונן ולא משנה אם זה נכון או לא אנחנו מייד חוטפים צו הרחקה,לכם מותר לפגוע בכבוד הגבר כשאתם נשואות או עם בן זוג ויוצאות לבד עם חברות או הולכות עם מחשוף עמוק, איפה כאן הצדק ? אישה תפקידה להיות בבית ככה בנוי העולם לכבס, לגהץ,לבשל, לגדל ילדים..ככה בנוי העולם הגבר תפקידו לפרנס ולהגן על הבית ,כולנו רואים היום מה קורה ואיך גדלים הילדים כשהאימא לא לידו כל היום ומשגיחה דור שלעבריינים יצא לנו בגלל הרצון הזה שלכם לקריירה,אבל מה עם הבית ? חנן גולדבלט אני מאמין לך שלא היו דברים מעולם אבל שוב רק אנחנו הגברים אשמים ! !

    • אישה תפקידה להיות בבית - לכבס, לגהץ, לבשל, לגדל ילדים

      ד''ר אברהם אסולין, 08/11/08 09:31

      גברים אמורים לפרנס ונשים אמורות לכבס, לגהץ, לבשל אוכל טעים ולגדל לתפארת את הילדים

  • 28.

    גברים תרגיעו - נשים הן לא הפקר - הבעיה היא החינוך המעוות שקיבלתם (ל''ת)

    ברור, 06/11/08 18:09

  • 27.

    הזקנות המיובשות האלה הורגים גברים כמו האלמנה השחורה! (ל''ת)

    הפגנה למען גולדבלט ומיד! שפכתם את דמו, 06/11/08 18:06

  • 26.

    כל הכבוד לבית המשפט, יש תקווה ! (ל''ת)

    דני, 06/11/08 18:01

  • 25.

    כל הכבוד לבית המשפט, יש תקווה ! (ל''ת)

    דני, 06/11/08 18:01

  • 24.

    בלי קשר למקרה הזה

    ירון, 06/11/08 18:01

    לכל הנשים שחושפות את עצמן תעשו טובה לנו ולכן ותפסיקו להתלבש כמו חשפניות ואני מבטיח לכן שאחוז ההטרדות יירד

  • 23.

    זה בגלל הספרה 7 על החולצה שלו! (ל''ת)

    כמה? שבע! מה שבע? מה כמה?, 06/11/08 18:00

  • 22.

    מה עם קלגסברג שהרג אם וילד? מה עם קצב? איזו צביעות של הפרקליטות וביהמש

    צביעות של הפרקליטות וביהמ''ש!, 06/11/08 17:59

    מה עם קלגסברג שהרג אם וילד? מה עם קצב? איזו צביעות של הפרקליטות וביהמ''ש!

  • 21.

    כשזקנה גונחת:'' הו נס'' ארגוני הנשים זועקים ''אונס'' והולכים לכלא, חבל! (ל''ת)

    פיני, 06/11/08 17:59

  • 20.

    תקחו את ונסה מהאח הגדול כדוגמא להעלאת שאלות

    אבי, 06/11/08 17:58

    הנל התנפלה על צבר במקלחת ורצתה להכנס למיטתו.
    בחוסר ברירה נכנסה למערכת מינית עם איתי.
    כשבא גבר יותר מרשים נכנסה למערכת מינית עם השלישי.
    והכל לפני כל המדינה והכל גם כחלק של יצירת קידום וגם אהבת מין.
    מדוע לא הגיוני לחשוב שיש בנות שהיו מוכנות לעשות הכל בשביל לשכב עם סלבס מה עוד שגם אפשר להתקדם דרכו והכול מתוך בחירה חופשית ורצון חופשי.
    השופטים ואירגוני הנשים בכלל לא העלו דבר כזה לבדיקה

  • 19.

    אוחח מגיע לו חבל שלא קיבל 25 שנה הזבל הזה

    אישה מיוחדת, 06/11/08 17:58

    נצלן חתיכת חלאה עושה את עצמו מסכן,
    לא הוא לא אשם, כולן סתם התלוננו חתיכת
    אפס שכמוך שחקן זבל מכוער ודוחה.

    אני מקווה שיטפלו בך טוב טו החברים
    הטובים בכלא.

    אפס

    • בטוח שאת לסבית ומכוערת. (ל''ת)

      מוטי, 06/11/08 20:10

    • ''אשה מיוחדת '' חה , חה , חה בטח בודדה ,אומללה ומסכנה. (ל''ת)

      אלעד, 06/11/08 21:08

    • אין לי ספק שאת בהמה שמנה עם שערות על הפיטמות ועל הידיים

      ד''ר אברהם אסולין, 08/11/08 09:33

      אחת שאף גבר לא היה מכניס למיטתו גם באיומי אקדח.

    • גיברת אישה מיוחדת! למדת במערכת החינוך המיוחד? (ל''ת)

      רואים הצלחה חלקית, 09/11/08 19:42

  • 18.

    אני מוצא דמיון מדאיג בין ''ארגוני הנשים'' לארגוני השמאל (ל''ת)

    בר יוחאי, 06/11/08 17:56

    • לגמרי! רק שכאן במקום נגד ציונים הם נגד גברים! גועל נפש! (ל''ת)

      שרון לוי ת''א, 06/11/08 18:26

  • 17.

    חנןן תבוא עם ואזלין שלא יכאב אני יראה לך מה זה להיות קל על ההדק! (ל''ת)

    שלומי ממעשיהו, 06/11/08 17:52

    • מעשיהו הכלא? (ל''ת)

      אמא........, 06/11/08 18:17

    • תגובה לשלומי ממעשיהו

      שלומי מכלא הדרים, 06/11/08 18:31

      אתה כזה חרה

  • 16.

    ''ארגוני הנשים'' זה שם קיבוצי ל ''וועדות נשים צדקניות וצבועות''

    אביתר, 06/11/08 17:51

    על מנת להשיג בדרכים מלוכלכות ובגיבוי החוק זכויות יתר ואמצעי סחיטה כנגד הגברים. ובהתאמה לכך יחסי לארגוני נשים אלה

  • 15.

    סליחה!!!!! זה ממש לא מעשה אונס!!!!!!!!!

    לירון, 06/11/08 17:51

    אם לשקר כדי לשכב היה אונס, יותר משלושת רבעי הגברים הם אנסים. כממממממה פעמים אמרו לנו שהם אנשי עסקים מפוצצים ובסוף התגלה כי הם חיים אצל אמא שלהם ואין להם יותר מכמה מאות שקלים בעו''ש??!! כמממממממה פעמים אמרו לנו שהם בדיוק כמונו, אלק, מחפשים קשר רציני ואח''כ זורקים (לא ממש לא תמימה שכמוני..)?!?!

    פשוט ביזיון. אפשר/ניתן להשוות את המקרה בכלל לאונס ברוטאלי של בחורה בסמטה של איזה רחוב נידח, שאיש לא שמע את זעקותיה????!!!!!!

    בושה למערכת המשפט, בושה לחברה שלנו היום. אני מנסה לשרוד כאן עם מה שיש..ביזיון שלא יתואר.

    • לירון...? היית שירותים נייד? כל כך הרבה פעמים אמרו לך....

      אחד מההם., 06/11/08 18:23

      שהם אנשי עסקים? שהם בדיוק מחפשים קשר כמוך? פשוט היית השירותים של החבר'ה?
      מסכנה! צר לי עלייך

  • 14.

    קצת פרופורציות

    דיוגנס-לא אונס, 06/11/08 17:48

    אני מגנה אונס (אונס אלים ואונס בעקבות שכרות\\סמים).
    אנס מהסוג הנ''ל ,יקבל עונש חמור!!!
    אבל אני מתנגד לקרוא לקיום יחסי מין לצורך ''קידום אישי'' של אינטרסים של אישה\\נערה כלשהי.
    ה''נאנסות'' של חנן ג. היו במהלך (די שגרתי) של התברגות לחיי ''זוהר'' של שחקנית-וזה מה שעושות רבות,גם אם כולם מעלימים עין מהתופעה.
    אני גם לא שומע כל ציוץ של הסברה מצד ''אירגוני הנשים'' לנשים\\נערות בסיגנון:
    ''אל תנסי לנצל את חמוקיך\\חינחונייך להפיל גברים\\לקדם את תוכניותיך-בבחינת מעשה זנונים.
    עיתוני הנשים, תוכניות הטלביזיה,הפרסומות לסוגן,כולם מנצלים את ''הופעת הנשים עם רמיזות סקסיות'' לצורך קידום העיניין.
    אז אם יש גבר שמבין את הרמז וגם מנצל את ההזדמנות (והרי כל אחד ואחד יודע או חש שהנושא מבעבע תחת השטח) אזי מוקעים אותו כאנס?!!!
    קצת פרופורציה ופחות צביעות מתחסדת!!!

    • על זה נאמר כובש יצרו גיבור!

      צודק, 06/11/08 20:58

      אבל כששמוליק משתולל שם זה מאוד קשה,,,ישנה איזו שהיא פרובוקציה נשית שהיא למעשה היופי של הטבע בעיצומו,,אז בוא נאמר שאני מגיע לזה אז אני כל הזמן אונס בפוטנציה,,הטבע גדול על האדם

  • 13.

    גולדבלט, באמת לא הפנמת את חומרת מעשיך....

    שושנת העמקים, 06/11/08 17:48

    אתה אומר לתקשורת ''בוא נסגור על זה שלא הייתי מוסרי''? לא התקשורת תשפוט ותגזור את דינך, אלא שופטי הרשות השופטת . עודך חי אי-שם , הרחק מהקרקע.

    לא רק בהעדר מוסר ניחנת אלא באטימות לב וראש....
    אולי אחרי שבע שנות מחשבה בדד, תפנים את אשר עשית. לא רק אונס ברוטלי הוא אונס, כדברי אחת מהנאנסות שלך.
    התפקחות קלה לך גולדי...

    • הוא בסך הכל ''ניסה להגיע לעיסקת טיעון'' עם NRG מעריב, מה כל כך רע בכך? (ל''ת)

      אבי, ספרד, 06/11/08 18:31

    • נכון. (ל''ת)

      אורן, 25/11/08 21:25

  • 12.

    סליחה, לפתות קטינות זה אומנם פלילי - אך לא אונס

    לא להיסחף, 06/11/08 17:46

    זה כמו ההבדל בין חניה באדום לבן לבין חציית צומת באור אדום; ההבדל עצום ומשמעותי!

    אני לא הייתי נותן לו יותר משבעה חודשים בפנים בשום אופן.

    • כנראה שזו הסיבה שאינך שופט, ומזל שאינך (ל''ת)

      אבי, ספרד, 06/11/08 18:33

      • תגיד אבי ספרד ,,אין לך מה לעשות משועמם ?רק מגיב למגיבים כל הזמן? (ל''ת)

        NRG, 06/11/08 20:49

        • ומה לדעתך אתה עושה כרגע?

          אבי, ספרד, 07/11/08 07:09

          לפחות אני מגיב עניינית, אם אתה מאוד מעוניין אשלח לך בהזדמות את לוח הזמנים שלי

  • 11.

    בכל מקום שיש ענייני שקע תקע, ארגוני הנשים באות לקרוע חזיות - למה?! (ל''ת)

    ציון בזוקה, 06/11/08 17:45

  • 10.

    איך בדיוק אונסים במוניפולציה? (כדברי גברת מ') מישו יכול להסביר לי? (ל''ת)

    מוניפולטור, 06/11/08 17:44

    • אתה מוזמן לקרוא את פסק הדין

      רותם, 17/11/08 01:52

      אני בטוחה שיהיה לך ברור כשמש.

  • 9.

    ראית את המתלוננת קניספל בחדשות - שתגיד תודה שמישהו בכלל רצה לגעת בה (ל''ת)

    יאק, 06/11/08 17:42

  • 8.

    טירוף הדעות: מי יתן ומתלוננות השווא הפוסטמות יירקבו בגיהנום (ל''ת)

    כ, 06/11/08 17:42

  • 7.

    ועל זה נאמר...

    רחלה, 06/11/08 17:42

    למען יראו ויראו
    הצעד הבא הוא ללמד בנות מגיל גן קרב מגע, או כל אומנות לחימה.
    ככה הבנים לא יראו את הבנות כלא שוו.

    • ועל זה נאמר גבירתי, שאת כועסת על חנן שלא שם עליך. (ל''ת)

      מוטי, 06/11/08 20:13

    • עדיף ללמד אותם צניעות

      דניאל, 07/11/08 09:55

      לצערנו מרבית הנשים בישראל בחזקת מופקרות והצעירות לא פחות מהם ואפילו יותר גרועות אז מה לכם להתלונן קודם כל תעשו בדק בית אצלכם

  • 6.

    ארגוני הנשים קיבלו את מנת הדם הגברית שהם מחפשים כל הזמן

    חיים, 06/11/08 17:41

    קשה לשופט לשפוט משפטי צדק , כאשר ארגוני הנשים זועקות/מעליבות/ ומאיימות אל מול השופטים

    • כל הנשים היהודיות הגדולות והקטנות זונות ... (ל''ת)

      מחמוד, 07/11/08 09:58

  • 5.

    לפי דעתי הוא לא מבין בכלל! המוח שלו תקוע בשנות ה 60!!

    אילן, 06/11/08 17:40

    זה כמו להביא תאליבן לתל אביב
    הוא לא יבין למה בחורות הולכות בבגד ים ולא הורגים או אונסים אותם.


    תבינן הוא לא חי במאה הזאת!

    • הוא לא היה אלים ולא אנס! מרוצה? שמח שמישהוא סובל! אילן! עלוב שכמוך!!! (ל''ת)

      שרון, 06/11/08 19:21

  • 4.

    עכשו ילמדו אותו בכלא איך אונסים (ל''ת)

    יעשו הרצה עליו, 06/11/08 17:38

    • ושה לך את זה שאדם חף מפשע הולך לכלא? תתבייש מוצץ דם! (ל''ת)

      החופר, 06/11/08 19:20

  • 3.

    צריך ארגון נגד נשים סוחטות!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דרור, 06/11/08 17:29

  • 2.

    מוצצות הדם כבר חוגגות...

    אלעד, 06/11/08 17:29

    נשים בתולות מתוסכלות שכבר ממהרות לחגוג..מעניין שלא שומעים אותן כאשר הרבה תלונות על ידי נשים נקמניות ומופקרות התבררו כשקר ....בטח גם יש די הרבה גברים שיושבים בכלא על לא שום עוול...אבל לך תוכיח שאחותך לא זונה ..כאשר בחורה רוצה לנקום ועוד עם הגב של אותן זקנות בתולות מתוסכלות ,ארגוני נשים...

    • גולדבלט לא טען שהעלילו עליו, אלא שהאונס שלו לא היה ברוטלי - ''לא מוסרי''

      שושנת יעקב, 06/11/08 17:59

      אדון נכבד, יש הבדל בין עלילה על נאשם לבין נאשם שמודה אך מזדעזע מהעונש.... במקום מחומרת מעשיו

      • גולדבלט לא הודה בשום אונס. זאת המצאה שלך

        העובדות, 09/11/08 19:57

        הוא אומר שהיה רודף שמלות, אך שלא כפה על אף אחת סקס. ולזה הוא מתכוון באומרו שהיה לא מוסרי.

    • אלעד למה אתה כל כך כועס?

      זקנה בתולה, 06/11/08 18:08

      אם אחותך הלא זונה היתה עוברת משהו דומה, גם היית כועס?

      • אם היו מעלילים על אבא שלך , לא היית מאמינה

        אלעד, 06/11/08 21:04

        גם אם הוא היה מורשע ? כן יש הרבה ,אבל הרבה גברים שעברו עיני בגלל תלונות שווא ואף אחת מהבתולות הזרנות לא פתחה את הפה בכדי לגנות...

  • 1.

    לפי דעתי העונש שקיבל הוא קל יחסית - היה צריך להירקב בכלא (ל''ת)

    20 שנה - נשים זה לא הפקר, 06/11/08 17:15

    • מסכים בהחלט (ל''ת)

      גושן, 06/11/08 18:13

    • באמת? אבל הוא לא אנס! עלוקה שכמוך!!! (ל''ת)

      תומכת בחנן!, 06/11/08 19:19