• 46.

    הייתי שם כשהיה האירוע, שטרן הוא ילדותי

    א.ב. מהעיר העתיקה בירושלים, 07/11/08 11:13

    כאשר הפריעו לו להיכנס לכותל הוא התפלל בחוץ, ואחר כך ''כדי להראות לכולם'' הוא חזר לכותל מלווה בעשרות שוטרים (שנקראו לשם תוך חילול שבת, דרך אגב) שהיכו כל מי שהיה באזור של המעבר שלו עד לקיר של הכותל (ביניהם אחי הקטן שהיה בן עשר).
    הוא היה צריך להגיע חקיר עצמו, לעמוד שם שנייה שכולם יראו שהוא הצליח, וללכת, תוך כדי שהוא עושה בלאגן עצבני בכותל (אל תשכחו - בליל שבת הכותל מפוצץ).
    נ.ב. אנקדוטה מעניינת שהייתה שם כאשר אחד האנשים אמר חרב ישראל אריאל ''תתבייש לך, מה הכותל שלך? אתה שחררת אותומ בששת הימים?'' ומה שלא ידע אותו אדם שבאמת הרב אריאל הוא ממשחררי הכותל.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רב

    א.מני, 06/11/08 10:02

    לא רב,אלא בריון ונבל

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אשריך הרב אריאל, שזכית לירוק בפרצופו של החלאה שטרן (ל''ת)

    בנצי, 06/11/08 01:48

    הגב לתגובה זו

    • אשריך בנצי ,שזכית להגיע לרמה הרוחנית של אוהדי בית''ר ירושלים (ל''ת)

      שמלצי, 06/11/08 06:53

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    רב? רב מחבלים כנראה, בושה לדת שאלו הם רבניה. בחמס פחות קיצוניים... (ל''ת)

    מודאג אחד., 06/11/08 00:33

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שטרן רב? (ל''ת)

    רוב, 06/11/08 00:12

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ''מביכה''?

    אודי חמודי, 05/11/08 22:58

    מביכה את מי? את כבוד השופט? זוהי התנהגות אלימה חמורה ביותר. כבר ראינו מה מילים של ''שומרי אמוני ישראל'' על ''בוגדים ומשתפי פעולה'' יכולים לעשות. הרב אריאל הוא אדם מסוכן למדינה דמוקרטית שיש בה חופש דעה וחרות.צריך פשוט לסלק אותו מתפקידו הציבורי.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד לרב אריאל שלא פחד לומר את האמת למרות שזה לא ''יפה'' (ל''ת)

    אסתר, 05/11/08 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ומי יפצה את כלל עם ישראל עבור הנזקים שאריאל עושה עשרות שנים ? (ל''ת)

    לא שכחנו את ההשתוללות המטורפת שלו בימית, 05/11/08 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שטרן הגיבור לא פוחד מכנופיית הקנאים הרשעים שהשתלטה על הציונות הדתית (ל''ת)

    כל הכבוד , אלעזר !!!!, 05/11/08 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שטרן הוא רקדן ה''מה יפית'' הטוב בעולם, אחרי גרינפלד

    גילי, 05/11/08 18:21

    אבל גרינפלד היא ממש אבומינציה מבחינתי אז היא לא דוגמא. שטרן, למה שלא תוריד את הכיפה וזהו? קצת כבוד עצמי...באמת. אם יש תכונה שאנשים סבירים ומעלה נגעלים ממנה היא צביעות. איך אתה שלם עם עצמך?

    הגב לתגובה זו

    • השוואה מזוויעה פוגעית בגרינפלד הבו מרץ לשרץ (ל''ת)

      זאב, 05/11/08 18:46

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    פעולה נכונה של שופט מודרני ונאור מול נחשולי השנאה והאלימות של הפראים (ל''ת)

    יישר כח, שופט יהודי אמיץ, 05/11/08 17:50

    הגב לתגובה זו

    • מרוב נאורות לא נותר סימו זכרן ליהדות למעט מאכל שרצים וחזיר (ל''ת)

      מזרחי גזען גאה שונא אשכנזים, 05/11/08 18:44

      הגב לתגובה זו

      • תגיד תודה שיש אשכנזים. כך אפשר להאשימם בכשלונות והעליבות שלכם (ל''ת)

        אשכנזי שעובד קשה במקום ליילל ולהאשים אחרים, 05/11/08 19:52

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    קאפו היו בשואה ומאז ומתמיד כי אין חדש אצל האשכנזים (ל''ת)

    לשטרן מינו חונך - ביילין, 05/11/08 15:00

    הגב לתגובה זו

    • נכון. רק פנאט אשכנזי מסוגל להשתולל ולהשתגע בימית ובכותל, (ל''ת)

      וזה מה שעשה ועושה מר אריאל, 05/11/08 17:39

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    שמאלני NRG דמוקרטיים בפרסום תגובות הציבור מה? לא (ל''ת)

    פיפיות הנאורות והשפיות בתקשורת חחח, 05/11/08 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    החלופה ל-''רב'' בורג הם ה-''רבנים'' שטרן ומלכיאור שליט''א (ל''ת)

    הכל בסדר רק למה כיפה למה?!!!, 05/11/08 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שטרן ביצע פשע נגד האנושות

    יואב, 05/11/08 14:48

    ואין על כך מחלוקת. האיש השתתף בגירוש גברים נשים וטף מביתם הטבעי, ללא שהיו חלק מעם שפתח במלחמה וללא שביצעו פשע כלשהו. זהו פשע נגד האנושות באופן הפשוט ביותר, ושטרן צריך לתת עליו את הדין בבית משפט.

    הגב לתגובה זו

    • ביתם הטבעי? איפה בהשגת גבול תרתי משמע , מחוץ לקו ירוק .??!! (ל''ת)

      יואב המבולבל ואולי המנוול, ג.שמואל, 05/11/08 17:54

      הגב לתגובה זו

    • נניח שכאתה צודק - הרב ישראל אריאל בהרחבת הכותל זה לא בית משפט. נכון? (ל''ת)

      ט, 06/11/08 07:01

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    שטרן אלוף ההדלפות - הדליף תיק אישי מסווג של החייל

    ששמו חננאל דיין, 05/11/08 13:57

    שטרן הדליף ליאיר לפיד חומר אישי מסווג ומביך אודות החייל חננאל דיין שהצדיע, אבל סירב ללחוץ את ידו של רמטכ''ל ההתנתקות והבזיון בלבנון, חלוץ.
    שטרן גם הדיח את חננאל דיין משרות כלוחם.
    חננאל דיין היה בצות הטנק של גלעד שליט, וכך ניצל מגורלו או מגורל חבריו לצוות (שנהרגו במקום).
    כמאמר פרקי אבות: על דאטפת יטופוך........(כלומר - מה שעשית לאחר יבוא עליך).

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מטונפת של מתנחל קיצוני והזוי

      אמירה, 05/11/08 14:46

      כלומר מגיע לחבריו למות? מגיע לשליט להיות אסיר?
      אני מקווה שחננאל דיין פרובקטור קטן ונמוך בלי דרך ארץ ילמד באיזה ישיבה של מתנחלים יתחתחן יעשה איזה עשרה ילדים ויחיה על חשבון החילוני העובד כל החיים.
      בעצם מה אני אולי צריך לאחל לו לפי הגישה שלך שיהרג באיזה פיגוע ירי בדרך הביתה להנחלות. אבל אני לא ירוד כמוך לכן אני מאחל לו לעבור דירה בהקדם בפינוי יהודה ושומרון למושב בנגב.

      הגב לתגובה זו

      • כותב תגובה 31: יפה כתבת אך לא נזהרת ככתוב: לא מעירין דובין ישנים

        טעות של מתחילים, 05/11/08 15:25

        וזו שמכנה עצמה ''מאירה'' הינה כדוב ישן או ליתר דיוק צפעון המצפה להזדמנות לרוקן את עודף הארס שנצטבר בו (שמאלנית מצויה).ואם בטעות גללת בעקבך מכסה ביוב אל תתפלא על הצחנה שתבוא לאפך

        הגב לתגובה זו

        • עירין קדישין (ל''ת)

          חחח. אהבתי, 06/11/08 18:47

          הגב לתגובה זו

      • תעבור אתה למושב בנגב.

        אלי, 07/11/08 11:18

        אנחנו המתנחלים הפסקנו להיות פראיירים.
        לא נחבק יותא חיילים שבאים לגרש אותנו.
        ואם תגרשו אותנו שוב, נשמח לעבור למרכז הארץ ושאתם תקריבו קצת למען השלום, ולכן נגרש אותכם לנגב.
        הרי זה בסך הכל לעבור דירה...

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    אלוף חילוני לא היו חוסמים

    אחד, 05/11/08 13:33

    אבל אלוף ששם כיפה ויורק לדת בפנים, זאת אופרה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    למה שטרן שם כיפה? זאת השאלה שבאמת צריכה להישאל

    זאת האמת, 05/11/08 13:32

    ומי שטוען שהרב אריאל חילל את שם ה' מחלל שם שמיים בעצמו. בושה וחרפה שבמדינה שאמורה להיות יהודית אלו הם המשימות שמוטלות על צה''ל (גירוש יהודים בלי שום הצדקה)-זאת אות קלון לחילונים. אבל לפחות רובם של החילונים טועים, שטרן הוא כביכול דתי אבל בפועל בז לכל הסמכויות הדתיות ואת אלו שנמצאים מעליו בסולם התפקידים הוא מחשיב הרבה יותר מכל סמכות דתית כנראה, מעשיו מנוגדים להלכה ולכן בושה לו להסתובב עם כיפה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה אופיינית ליהודי אורתודוכסי עיוור שחושב שהדת שייכת לו

      ישעיהו ב', 05/11/08 13:53

      מי אתה שתגיד למי מותר לשים כיפה?
      היהדות האורתודוכסית היא מונופול מגעיל ושחצן
      לא מוצא חן בעינייך? תחזור לפולין של המאה ה-17 או למרוקו של לפני 100 שנה, שם הרבי היה קובע מה אלוהים אומר

      הגב לתגובה זו

      • ואתה מר ''ישעיהו'' רפורמי משפריץ ריר

        נגעל, 05/11/08 14:29

        מי אני? בוא ואני אסביר לך משהו טמבל, בניגוד לרפורמים שבמקור אפילו רצו לבטל את ברית המילה והיום מחתנים יהודים עם גויים והרבנית הרפורמית של הכת באלסקה היא אתאיסטית מוצרת, בניגוד אליהם היהדות היא נצחית.

        כלומר, הזמנים משתנים אבל לא המוסר ולא הערכים-אנו מאמינים שהם מגיעים מאלוהים ומה שמגיע מאלוהים לא משתנה, אתה מבין?

        ולכן פעולותיו של שטרן אולי נכונות עבור הרפורמים שהם שום דבר יותר מתנועה לקידום התבוללות וכרסום בעם היהודי (ועכשיו אפילו התחילו קמפיין לגיור המוני של סתם גויים-אולי כי הם בונים על דמי החברות בקהילה הרי כניסה ל''בית כנסת'' רפורמי עולה כסף) אבל לא עבור היהדות.

        אגב, אין דבר כזה יהדות אורתודוכסית -אורתודוכסי זה מונח שהוגדר עבור הנצרות והועבר ליהדות רב שהמתבוללים הרפורמים טענו בעזות מצח אופיינית שגם הם חלק מהיהדות ואז היה צורך להגדיר אותה לפי פלגים.

        מצטער, אבל היהדות גם אינה פולין של המאה ה17-היהדות האותנטית ביותר הם הדתיים הלאומיים שמשלבים אמונה עם עבודה וצבא, בהתאם לתנ''ך למשנה ולגמרא ולא בהתאם לחלקים וזמנים מסוימים בגלות או כמו החרדים שבגין חלקם כוחכם (הרפורמים) עולה..

        וכן, יש רבנים מקובלים וכ''ו-גם בזה אנחנו מאמינים, אתם הרפורמים לא מאמינים בכלום ואתם אגב העיוורים. תעשו טובה ועופו לנו מהעיניים, אתם לא יהודים ואתם סתם נדבקים אלינו.

        הגב לתגובה זו

        • צודק במאה אחוז

          שלמה, 05/11/08 14:55

          היו הרבה אומות ותרביות כולם נכחדו בבלים מצריים רומאים יוונים רק עם ישראל המקורי חי וקיים כמו כן גם מכל הכתות שנטפלו ליהדות כדוגמת הקראים שומרונים ביתוסיים עננים צדוקים רפורמים וכו...
          לא נשאר כלום או מתי מעט שגם הם כלים מאליהם
          עם ישראל חי וקיים !

          הגב לתגובה זו

        • צר לי אך מדוע החלטת שהכותב ישעיהו הוא רפורמי?

          ירמיהו ג', 05/11/08 16:56

          כל כך הרבה מלל בכזה להט...
          אהבתי את ''המוסר הלא משתנה'' בו אתה מאמין...
          כל בית הלל ובית שמאי שמעת? על ההלכות בדבר הסדר הנכון של הדלקת נרות חנוכה יש מחלוקות אז מוסר אחיד ולא משתנה אתה מבקש?

          אה סליחה. שכחנו. אתה דתי לאומי. אלוהים עובד אצלך.

          הגב לתגובה זו

          • תהיה מי שלא תהיה, ירמיהו, ישעיהו וכ''ו-אתה מפגר (ל''ת)

            חבל להשחית מילים, 05/11/08 18:16

            הגב לתגובה זו

            • תגובה משכנעת ומוחצת שכזו משאירה אותנו פעורי פה. אכן - ניצחתנו.

              נתן החכם, 05/11/08 18:40

              דרישת שלום לאלוהיך (מי זה היה? עשתורת או בעל?) כשאתה מחלק לו הוראות במפגש הבא בין שניכם.

              הגב לתגובה זו

          • עד כמה שאני זוכר בית הלל ובית שמאי היו אורתודוכסים

            ואגב, 05/11/08 18:18

            אם אתה מאמין שאלוהים מתחרט מדי פעם תמיר את הדת לאיסלאם, נצרות או סתם אגוניזם או אתאיזם-ואפשר גם ללכת למרחק הכי קיצוני: רפורמי.

            הגב לתגובה זו

        • לנגעל ,ואתה באיוולתך עדיין מאמין בקיום הבדייה ,אלוהים יהווה ושאר בישין (ל''ת)

          כל הסוגות של דתיים וסגנונותיהם ,חרטה ברטה !, 05/11/08 18:00

          הגב לתגובה זו

        • היהדות לא השתנתה

          אנטימולוג, 06/11/08 08:09

          היהדות לא השתנתה אלפי שנים (נניח) נניח לרגע שרבי עקיבא לא חטט באף בשבת ושרבי טרפון הסתובב כשפרוות שועלים לראשוץ אבל הג'וקים לא השתנו מאות מליוני שנים. יקח לכם הרבה צאד זמן להתקרב אפילו לג'וק מצוי.

          הגב לתגובה זו

  • 28.

    שטרן הוא בזיון אבל לא מצדיק התנהגות כזו (ל''ת)

    חזי, 05/11/08 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בושה וחרפה שרב בישראל כך מדבר! (ל''ת)

    חילול השם, 05/11/08 11:35

    הגב לתגובה זו

    • מדובר ברב של קומץ פראי - אדם שעוסקים כל היום בחילול השם (ל''ת)

      ישי, 05/11/08 11:54

      הגב לתגובה זו

      • אמר ישי הרפורמי הקטן... (ל''ת)

        אוהד, 05/11/08 15:29

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    בושה וחרפה שרב בישראל כך מדבר! (ל''ת)

    חילול השם, 05/11/08 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מדוע ידיעה מתחום הפלילים \\ פוליטיקה במדור יהדות?

    אלון, 05/11/08 10:39

    מדוע במדור האמור לתהעסק ביהדות מתנהל ויכוח פוליטי?

    משחקים לידי אלו הבטוחים שיהדות = שטחי ארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הרב אריאל והאלוף שטרן - כל כך הרבה לשון הרע

    מנחם, 05/11/08 10:25

    כמה לשון הרע יכולה עוד להכתב.כמה אפשר ללבות שנאה.איני מסכים עם הגישה שהמדינה מעל הכל כי התורה שלנו קודמת לה,המדינה היום אינה מדינה יהודית אבל זה לא המקום לדבר על זה .גם איני מסכים עם הגישה שבית המקדש יבנה ע''י בשר ודם הרי כתוב בנביאים ובגמרא שהבית ירד מהשמים ומי שרוצה להכנס לבית השלישי יכול לעשות זאת ע''י קריאה בספר יחזקאל פרקים מ, עד מ''ט.יכול היה כבוד הרב להורות לכל המתפללים לעזוב את המקום הקדוש כשהגיע הרשע שגירש יהודים וכך לא היה צריך להתבזות וגם לגבי פסק דין הרודף - הרי שטרן יקבל את עונשו מן השמיים אם לא יעשה תשובה.מה שאנחנו צריכים לעשות זה ללמוד הרבה תורה ולהתפלל לקב''ה שיחזיר את הרשעים בתשובה!!!למרות הכל הם אחינו!!!

    הגב לתגובה זו

    • כדבריך, התורה קודמת למדינה, לכן הנה עוד כמה הצעות ברוח זו:

      ירמיה, 05/11/08 13:59

      ראשית יש ליישם זאת במערכת החינוך וההפסיק מייד את הוראות המדעים, שכן הן סותרות את סיפור הבריאה.
      בנוסף יש להפסיק ללמד שפות, שפת התורה היא הרי שפת החוק היחידה.
      בשלב הבא צריךליישם מספר חוקים, חוק מסית ומדיח (ויקרא), וחוק עיר נידחת (כנ''ל) שאכיפתם תעזרו לנו להיפטר מאתאיסטים מוסלמים ועובדי אלילים.
      חשוב מאוד להקפיד גם על 10 הדיברות, מן הסתם, ואל ''לא תעשה לך פסל ומסכה'' - יש להיפטר מכל הקמיעות, המקובלים, עובדי האלילים, המים הקדושים ומכל יצירות ה''אמנות'' התלויות במוזיאונים
      כמובן שיש הוציא להורג כל מי ששוכב משכב זכר, לאסור על נשים לשיר, להקפיד על דיני נידה, ועל חוקי כשרות
      התורה מלאה בחוקים נהדרים שנכתבו לפני 3000 שנה... איזה כיף לחזור אחורה בזמן

      הגב לתגובה זו

      • ירמיה, הוכחת שהמוח שלך קטן והבנתי שאתה גם ישעיהו ב

        אני, 05/11/08 14:30

        אתה לא מבין כלום על תורה ויהדות והרשה לי להניח שגם לא על מדע, אתה סתם גבבן מתלהם.

        הגב לתגובה זו

      • ירמיה- אתה מפגין בורות עצומה וחוסר ידע שזועק לשמיים

        ישעיה, 05/11/08 15:35

        המדע אינו סותר את התורה , להפך- המדע רק חיזק את תורת ישראל ואמיתותה.
        שנית - מוסלמים הם אינם אתאיסתים ועובדי אלילים - הם דומים לנו בעניין האמונה באל אחד - הקב''ה
        ולבסוף לאחר שתלמד בדיוק את דיני הנזיקין בתורה ותלמד שבית דין שהוציאה להורג אחת ל-70 שנה ואם בפחות הייתה נחשבת רעה - תבין מהי היהדות.
        אך לפני הכל לך ולמד ותשכיל ואז תצטרף ותגיב

        הגב לתגובה זו

    • מנחם,כך את התורה ההזויה/בדויה ודחוף אותה ,אתה יודע איפה !!! (ל''ת)

      אונקולוס, 05/11/08 18:03

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שטרן = ייזכר לדראון עולם שאיש בזוי (ל''ת)

    גד, 05/11/08 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כבוד הרב אריאל - כל הכבוד!

    יואב, 05/11/08 10:05

    שטרן ראוי לשבת בכלא, על פי החוק, על חלקו בגירוש.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הרב ישראל אריאל איש רע וטוב שהוענש (ל''ת)

    יוסי, 05/11/08 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שלא לדבר על מה שיקבל מר אריאל מידי שמיים על העבודה הזרה שלו. (ל''ת)

    השכן של הדתי השפוי והנאור , גבעת שמואל, 05/11/08 07:15

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם העונש לשנאתו היוקדת לכל מי שלא הולך בדרכיו הנלוזות ? (ל''ת)

      וכרגיל - הרבנים הם אלופי השנאה ביהדות, 05/11/08 08:46

      הגב לתגובה זו

      • נקווה שבעניין השנאה ליהודים יפרע ממנו הקב''ה. (ל''ת)

        קוהלת, 05/11/08 09:00

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    שטרן -חילוני מתועב (ל''ת)

    יהודי, 05/11/08 06:14

    הגב לתגובה זו

    • ואתה עובד אלילים מתועב (ל''ת)

      יוסי, 05/11/08 10:04

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אלעזר,לך בכוחך זה והושיענו מהמשיחיים -מטורללים -רשעים הללו. (ל''ת)

    פסיכולוג דתי, מומחה לטיפול במשיחיסטיים, 04/11/08 23:43

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נס שאותי לא תפסו, עלי היו מטילים 75.000 ש''ח (ל''ת)

    באבי, 04/11/08 23:39

    הגב לתגובה זו

    • את הפחדנים ( שמראים את גבורתם באינטרנט) אף פעם לא תופסים...... (ל''ת)

      דודו , הכתום התותח, 05/11/08 09:54

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    האם יש משפט צדק במדינה? (ל''ת)

    שמעון, 04/11/08 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הרב אריאל מייצר תלמידים המבינים מדוע צריך את העם היהודי ואת מדינת ישרא (ל''ת)

    מה שאי אפשר לומר על השופט והאלוף המייצרים בוגדים, 04/11/08 22:45

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש, שטרן ייצר אלפי חיילים שהגנו על המולדת ונלחמו בשביל הפרזיטים

      אמנון, 05/11/08 14:02

      ה''רב'' אריאל מייצר משיחיסטים הזויים ששואפים להביא אותנו למלחמת גוג ומגוג

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    גם השופט וגם האלוף יודעים באיזה צד מרוחה החמאה... (ל''ת)

    הרב אריאל, כל הכבוד על העמידה על עקרונותיך!, 04/11/08 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ''פוגעת בערכים אוניברסליים של סובלנות ושל כיבוד זכות הזולת לחופש הפולח'' (ל''ת)

    שפתיים ישק! אז למה שתקת כשגורשו יהודי גוש קטיף?, 04/11/08 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד לרב אריאל שלא התנצל שטרן המנופח הוא זה שצריך להתנצל

    sus, 04/11/08 22:39

    מי שצריך להתנצל זה שטרן המנופח והגאוותן ולא הרב אריאל

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מר אריאל - רוב העם מתעב אותך ופוחד מהעינים הרעות והמפחידות שלך. (ל''ת)

    דתי מתון ושפוי, גבעת שמואל הטהורה, 04/11/08 21:09

    הגב לתגובה זו

    • דתי מתון ושפוי=דתילוני חילוני נהנתן וריק העסוק בלרקוד מה יפית (ל''ת)

      כמה מסכתות סיימת השנה? הבה נשמע חוצפן!, 04/11/08 22:38

      הגב לתגובה זו

      • לימוד כל הש''ס לא יהפוך רשעים מרושעים לאנשים טובים (כולל אותך...) (ל''ת)

        דתי מתון ושפוי, גבעת שמואל הטהורה, 04/11/08 23:41

        הגב לתגובה זו

        • נוצרי ואתאיסט יכולים להיות אנשים טובים, מושגי צדקות ורשעות קובעת ההלכה (ל''ת)

          כמה מנהגים דתיים ואתה דתי?, 05/11/08 00:57

          הגב לתגובה זו

        • אל תעש בורותך קרדום לחפור בו (ל''ת)

          הכיוון של הדתילוני המצוי הוא די ברור, 05/11/08 01:01

          הגב לתגובה זו

      • זאת בדיוק הבעיה, שהדתיות שלך מסתכמת בכמה מסכתות סיימת...

        דתי אחר, 04/11/08 23:49

        לא מחובר למציאות!

        הגב לתגובה זו

        • הדתיות שלי נמדדת בידע ההלכתי תורני שלי אותו אני משתדל ליישם במציאות (ל''ת)

          אם אתה עם הארץ מאין לך מה מותר ומה אסור?, 05/11/08 00:59

          הגב לתגובה זו

    • דווקא בעיניים של הרב אריאל מאד נעימות. דבריך אבל מלאות שנאה דתי מתונצי (ל''ת)

      משה גבעת שמואל הטהורה בעיקר באזור הבית כנסת שלי, 04/11/08 23:58

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הרב אריאל - לא יעזור להם כלום עם ישראל אתך . ואם שטרן יקח את הכסף

    הוא גזלן כי אין לבימ''ש חילוני תוקף כלל לגזול!!!, 04/11/08 20:58

    עפר אנו תחת כפות רגליך
    ואלעזר שטרן מזכיר לי את אליעזר בן פעירה מהגמרא ''לץ רע לב ובליעל'' שגרם להרוג את החכמים .ימח שמו.

    הגב לתגובה זו

    • רבים מעם ישראל מתביישים שרב כך מנבל את פיו. (ל''ת)

      ליתר דיוק, 05/11/08 11:33

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    יופי. שיהיה לשטרן ממה לשלם בתביעה של חננאל מגד נגדו...

    דובי הכתום, 04/11/08 20:17

    הוא הולך לשלם הרבה הרבה יותר ממה שהרוויח מהתביעה העלובה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שופט אכזר. נותן קנס במקום לשלוח את המגדף,החולה והאומלל,לאשפוז באברבנאל (ל''ת)

    אחד שמרחם על יהודים משוגעים, 04/11/08 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם חשבתי שעשו לו עוול, עכשיו אני שמח שעשו לו (לשטרן) את מה שעשו

    ציון בזוקה, 04/11/08 19:18

    אתה קורא לעצמך דתי?! ירא שמים?! לוקח את הרב לבית דין אזרחי במקום לקרוא אותו לדין תורה?! זו הדרך שלך להתעשר?! בוש והיכלם. ההתלהמות נגדך היא לא טובה ולא ראויה, אבל דרכך להילחם בה ולטהר את שימך, אינה דרך, בטח לא דרך התורה.

    הגב לתגובה זו

    • תלמד לקרוא לפני שאתה מבקר. זה היה כתב אישום בו הועמד ל (ל''ת)

      משפט פלילי, 04/11/08 22:12

      הגב לתגובה זו

      • ואף על פי כן, אם לא היתה תלונה של אלוף מיל' שטרן, לא היה נפתח תיק פליל (ל''ת)

        ציון בזוקה, 04/11/08 22:52

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    היכנסו זיכרו ורישמו שציון בזוקה אמר את זה:

    ציון בזוקה, 04/11/08 19:15

    היום התבשרנו על מותה של סבתו של חוסיין אובמה (קבל השתתפות בצערך). לפני כמה זמן הבחור עזב את כל עיסוקיו וטס אליה להואי לבקר אותה. ניראה כי המנוחה מתה לפני כמה ימים ושומרה במקרר וההודעה על מותה יצאה שעות לפני פתיחת הקלפיות, כדי לעורר סנטימנט אצל המתנדנדים, שירחמו, יגלו אמפתיה וירוצו לבחור אובמה. החשש שלי הוא, שממשלת קדימה מחזיקה קלף סנטימנטלי כזה בצורת גלעד שליט. טיפ טיפה לפני הבחירות יימצא ה''מחיר'' וגלעד שלנו ישוחרר (הלואי, כמה שיותר מהר, המטרה מקדשת את האמצעים).
    והנה לכם סופסןף הישג של הממשלה הכושלת הזו.

    הגב לתגובה זו

    • תשמע

      הראל, 04/11/08 20:47

      יכול להיות. תאוריה מעניינת. אם זה אכן יקרה, שיחקת אותה.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אלה רבניך ישראל?! או אולי חבורת הזבל? (ל''ת)

    ההוא ששואל, 04/11/08 19:00

    הגב לתגובה זו

    • רצית רבנים מלחכי פנכה וריקים כמו האלוף ה''דתי'' הבזוי הזה? (ל''ת)

      כך צריך להיות רב, לא לשים על אף אחד!, 04/11/08 22:40

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בושה שמשרד החינוך נותן פרס לעובד אלילים מחרחר מלחמה

    ישעיהו ב', 04/11/08 18:33

    לשלול את הפרס ומיד

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מילים כדורבנות כתב השופט

    חיימקה שלי, 04/11/08 18:10

    אז לא הבנתי למה רק 7,500 ש''ח ולא 50,000 ש''ח? מישהו יכול להסביר לי?

    הגב לתגובה זו

    • כי זה לא נזק גדול כמו 50000 (ל''ת)

      דג מדבר, 04/11/08 18:55

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    עולם הפוך ראיתי

    שי, 04/11/08 17:16

    האיש שמחזיק בשיאי השפלות, הגסות, והכוחניות המכוערת שנרשמו בזמן הגירוש (יחד עם גרשון הכהן, גם ליינן מוצלח יוצא לפעמים חומץ, אבל למה שניים באותו מחזור?) הוא זה שמקבל חיזוק אינסופי משופטים ועיתונאים ומי שמשמיע את זעקת הדלים, ששטרן התנכל להם, מורשע בבית משפט.

    אני מכיר אישית מקרה של התנכלות של שטרן לצעיר שרצה להתגייס ליחידה מובחרת. אין כאן עניין של מסירות לתפקיד. האיש מנהל ונדטה פרטית נגד החלקים של הציבור הדתי שאינם נראים לו.

    אני לא רוצה להסתכן גם כן בתביעת דיבה ולציין את שמו המפורש של הזרם המחשבתי שמתאים לשטרן ולהכהן. אבל מי חכם וידע איך קוראים למי שמעריץ כח מפני שהוא כח וסמכות מתוקף היותה סמכות?

    הגב לתגובה זו

    • עכישו הוא מנסה להדחף אלינו-רבעי אלעז שטרן (ל''ת)

      מנהל הגיור-משרד רוה''מ, 04/11/08 23:59

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מר אריאל מפחיד אותי מאז ההשתוללות וההתפרקות שלו בפינוי ימית (ל''ת)

    דתי שפוי , גבעת שמואל, 04/11/08 16:44

    הגב לתגובה זו