• 55.

    רבין ז''ל הקדיש כל חייו לבטחון ישראל, אין לכם כבוד אלמנטרי (ל''ת)

    אלימלך, רחובות, 06/11/08 01:46

  • 54.

    איך הוא מעז לדבר בכלל???

    יוני, 05/11/08 14:52

    לא ראית את ביבי על הבמה לפני מספר ימים.
    איך אתה מעז לדבר??????????

    • למה שלא יעז? ומה ה''אבו עלי'' הזה?? ומה הקשר לביבי? (ל''ת)

      ומאיפה אתה לוקח את החוצפה?!, 05/11/08 19:48

  • 53.

    הם מ פ ח ד י ם !!!!

    ברונית, 05/11/08 11:11

    מה קרה? לפני שרבין נרצח הם יכלו לקרוא בכל כיכר ומעל כל מרפסת נאומי שנאה ושיטנה ועכשיו אי אפשר לשדר לעם נאום בעצרת זיכרון.

    שפנים במסווה של ח''כ - זה מה שיש לנו במדינה הזו.

    יש לשדר ואוי לנו אם יתקפלו בנושא הזה. עד אנה נרד ..... גם ככה מצבנו בביבים, גם כן מדינה. נרצחה יחד עם רבין. מה נשאר?????

    • הטלויזיה לא נועדה לשדר נאומים שיעמיקו את הקרע הקיים

      ודי להיתמם, 05/11/08 19:53

      מי שפוחד זה אתם, לכן מנסים להכניס כמה שיותר פירוד וסכסוך ורוח רעה.נמאס מכם, הכל נמצא אצלכם בידיים ואף פעם זה לא מספיק וכל הזמן בוכים כקוזק שנגזל.

  • 52.

    תצעקו עד השמיים תבועים, ארדן צודק לגמרי. נמאס לנו

    מההילולה השנתית שנראית כמו, 05/11/08 08:54

    עצרת של הבבא סאלי בנתיבות. חבורת עובדי אלילים משתחבים לפסילים.

  • 51.

    ארדן

    לוטארק, 05/11/08 07:18

    אתה ובוס שלך צריכים לעוף מהבמה הפוליטית הרסתם את מדינת ישראל וגזלתם את כספיהם של העם שחסך כל חייו בקופות הגמל וקרנות ההישתלמות תלכו הביתה

    • זה בסדר, לא בונים על הקול שלך בבחירות. ממילא אתה הולך ומצטמק (ל''ת)

      ארדן, 05/11/08 19:58

  • 50.

    ארדן, די הטרדת את העם בחוקי תנועה מגוחכים שהבאת לנו. די ! שקט ! (ל''ת)

    אפוד זוהר ומיותר, 05/11/08 05:37

  • 49.

    שולחת אותכם למדינה משלכם

    אם יכולתי הייתי, 05/11/08 03:41

    עם ביבי המנהיג המהולל שלכם .תחיו שם ביחד כל ''הבור ועם הארץ''. ....ותעזבו אותנו בשקט!!!!! או שנצטרך לערב חינוך בכפייה וזה אומר לסגור אותכם בבית ספר סגור וללמד אותכם קצת עובדות ומיומניות חשיבה . אי אפשר לסבול יותר את הטיפשת הזו!!!!

    • כן, אבל את לא יכולה. (ל''ת)

      נשתמע ב-10 בפרואר, 05/11/08 20:00

  • 48.

    רצחתם ראש ממשלה- תשבו בשקט ותרכינו ראש

    נמאס מהימנים, 05/11/08 03:33

    תתבישו לכם!!! חיות אדם עם המנהיג הבושה וחרפה שלכם - ביבי.

    • ''רצחתם'', לא פחות! (ל''ת)

      תת-רמה, 05/11/08 20:02

  • 47.

    אוי עם ישראל...

    אסף, 05/11/08 02:32

    הפכתם לעם של זבלים עם מנטליות לא פחות גרועה מזו של הערבים. למען הגילוי הנאות אני מזוהה עם המרכז המתון, טיפה ימינה, והתגובות כאן מבחילות. חבורה של ערסים מסריחים שמתלהמים בלי לדעת שום דבר מהחיים שלהם. לא הסטוריה לא תרבות...לא יודעים מי היה רבין, איזה איש ענק. אם היה רבין יודע איזה עם זבל יש לו, אולי היה פורש מוקדם בהרבה והיה חי היום. מה לעשות גם ההורים שלהם ערסים, גם הילדים שלהם יהיו זבל של אנשים וכן הלאה. כן... ככה נהיה זבל של מדינה, זבל של עם, ונעלם בתוך כמה שנים.
    תתביישו לכם.

  • 46.

    הצדק עם ארדן, הנואמים כולם יסיתו את העם נגד הימין (ל''ת)

    בוז, 05/11/08 01:47

  • 45.

    אבל לביבי מותר להסית בכל מצב (ל''ת)

    4.11.95, 05/11/08 00:01

  • 44.

    גם אתה בפוגעים בזכרון רבין? לאן הדרדרנו? מדינה שלא מוקירה מנהיגיה

    אזרח כועס, 04/11/08 23:40

    שהקריבו עצמם עבורה

  • 43.

    פסטיבל שטרנהאל עוד לא נגמר וכבר מתחיל פסטיבל רבין (ל''ת)

    מזרחן, 04/11/08 23:32

  • 42.

    הרצח היה פוליטי, לכן אין בעיה שבעצרת יהיו נאומים פוליטים (ל''ת)

    ארדן תנוח, 04/11/08 23:18

    • הרצח באמת היה פוליטי, אבל הטקס אמור להיות ממלכתי

      בועז, 05/11/08 00:25

      ולייצג את צערם של כל האזרחים על רציחתו של ראש ממשלה בישראל

    • זה לא טקס פוליטי.

      עידו, 05/11/08 09:13

      אתם רוצים לנכס לעצמכם את רבין? סבבה, שיהיו נאומים פוליטיים. חצי מהעם ימשיך לתעב את זכרו.

      רוצים לאחד את העם סביב רבין? סבבה, בלי נאומים פוליטיים.

      ברור?

  • 41.

    העצרת הזאת היא תמיד עצרת תעמולה נגד הימין! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 04/11/08 22:16

    • תחזור לרוסיה יא שיכור. (ל''ת)

      אסף, 05/11/08 02:38

      • אסף, גם רבין היה שיכור.. (ל''ת)

        תשאל את אביב גפן, 05/11/08 20:04

  • 40.

    ג נ ב ד ע ת !!!! (ל''ת)

    שש, 04/11/08 21:26

  • 39.

    לבני

    יורם, 04/11/08 20:45

    סוףסוף לא כותבים על ציפי ליבני
    היא יצאה לי מכל החורים!!!

  • 38.

    גלעד ארדן פרלמנטר חרוץ ,ברוך כישרונות,אין ספק שבעתיד יהיה ראש ממשלה ! (ל''ת)

    דקל, 04/11/08 19:55

    • נו באמת.... קצת רצינות (ל''ת)

      בררררררר....., 05/11/08 11:12

  • 37.

    צודק לגמרי, הרי ברור מה יהיה שם, תעמולה זולה להכפשת הימין

    וקידום התבוסתנות של אוסלו, 04/11/08 18:48

    אם זה אירוע ממלכתי שלא יערבו בו פוליטיקה ואם מערבים בו פוליטיקה שלא יתפלאו לאף אחד אין כוח לשטויות שלהם.

  • 36.

    אתונו של בלעם

    הנוקם, 04/11/08 17:39

    גם אני קורא ליו'ר ראשות השידור להפסיק לשדר את דמותו של חבר הכנסת ארדן בעל תיספורת הקוצים ובעיקר לא לשדר או להזכיר את דבריו של האיש המצחיק והחנפן הזה ,דוברו של ביבי נתניהו...

    • אוכל אתכם כמה ארדן שנון ורהוט ואינטליגנטי ולא סופר אתכם

      מכווץ לכם את הלב, מה?, 05/11/08 20:43

      ככל שאתם ולפעמים גם התקשורת השמאלנית מתלהמים ומתפוצצים ברעש על אנשים מסויימים מהימין, זה רק מעיד עד כמה הם ממש, אבל ממש טובים במה שהם עושים.

  • 35.

    XXX

    ארדן, איפה היית לפני שבוע?, 04/11/08 17:20

    כשנתניהו השתמש בנאום לזיכרו של גנדי לקדם
    את העניינים הפוליטיים הצרים והמעוותים שלו, לא התבכיינת וביקשת לצנזר

    • זה לא יוצא דופן. והטלויזיה לא העבירה את נאומו בשידור ישיר (ל''ת)

      רק הקטע הזה, כדי להכפיש את נתניהו, כהרגלה., 05/11/08 20:09

  • 34.

    גלעד ארדן אתה בן אדם קטן.. ביבי מנצל הזכרות לפוליטיקה!!!

    ארדן פחדן, 04/11/08 17:16

    כנראה שלארדן יש רק הסתה בראש... אבל זה לא מפתיע הוא ליכודניק טיפש ממוצע
    משחק אותה אינטיליגנט אבל אין לו יותר שכל מסתם ליכודניק בשוק

    • גלעד ארדן פרלמנטר מבריק, חרוץ וערכי. (ל''ת)

      כמה כאלה יש בשמאל, אם בכלל?, 05/11/08 20:06

    • כולם מנצלים ''הזכרות'' .. (ל''ת)

      טיפש, תלמד עברית, 05/11/08 20:10

    • אם לדבר ברוח הציונות ולהיות ציוני זה להיות ''פוליטי'', אז מה לך ולישראל?

      ליכודניקית שלא משחקת אותה, 06/11/08 03:39

      ונימוקים בסדר גודל של פרחח בבית ספר יסודי (פחדן, ליכודניק טיפש...בשוק) באמת שמעידים על יכולת אינטלקטואלית גבוהה ויכולת ניתוח מרשימה.

  • 33.

    הרצחת וגם ירשת ??

    הנוקם, 04/11/08 17:07

    רק אורדן פוליטרוק קטן ומושטן מלכך פינכה של ביבי נתניהו, יכול לדרוש סתימת פיות בשידורי הטלבזיה באזכרות לרצח רבין..הניסיון הכושל להשוות בין השמעת קולו שוב של הרוצח ימח שמו שרצח את רבין,והדרישה המנוולת לצנזר את הדברים שישמיע הכואבים לרצח ,,מצביעים בברור על הקשר הישיר בין מנהיגי הליכוד בעבר ובהווה של מעשה הרצח המנוול.----הקרבה בין ההחלטה הצודקת שלא להשמיע את קולו של המנוול ובין הדרישה למנוע לשדר את העצרת מוכיחה בוודאות את הקשר בין הליכוד לרצח ראש ממשלת ישראל יצחק רבין !!

    • קראתי רק את משפט הפתיחה. הסירחון הנודף מתגובתך אופייני לכל המחנה שלך. (ל''ת)

      ההתלהמויות הטעונות קללות אמוציות באות משמאל, 05/11/08 20:14

  • 32.

    זכרו של רבין - ביזנס משפחתי

    ה.בנימין, 04/11/08 16:47

    אהבתי את רבין ז''ל, אולם שנאתי את הפקעת זכרו בידי ברוקרים פוליטיים, שיעשו הכל, במאה השנים הבאות,ללכלך חלק קבוע מהעם, כשמשפחתו לא מחמיצה שום הזדמנות לעשות,''על גב'' הנרצח האומלל(כאדם),קופה ריגשית שרווחים כלכליים בצידם כמו ספרים,תרומות סיורים תגליתיים למינהם,ועוד.חבל.חבל.חבל.אנכי אנני אשם ברצח.צודק לחלוטין הח''כ ארדן.אך מי ישמע לו?
    תודה.

  • 31.

    מה קרה?! רבין (בניגוד לגנדי...) לא היה שר בממשלת ביבי ההוזה? (ל''ת)

    ההוא ששואל את פודלו של ביבי, 04/11/08 16:41

  • 30.

    בשידור חי מותר גם להכות את חיילי צה''ל ומוסקי זיתים פלסטינים! (ל''ת)

    רק לא עצרת, 04/11/08 16:38

  • 29.

    חבר הכנסת ארדן

    ג27, 04/11/08 16:32

    מר ארדן צריך לזכור שרצח רבין בוצע על רקע פוליטי.ולכן אם איש כזה או אחר שבא מאותו מילה פולטי רוצה להשתמש. ולהזכיר לעם שאנשים שבאים מיהימין הפולטי. תרמו תרומה נכבדה לרצח, אם זה במילים או בחוסר גינוי למעשים שבוצעו ע''י קיצונים. ולכן ''השימוש'' בעצרת לזכרו של ראש הממשלה רביןז''ל. שהיה איש פולטי הוא שימוש מוצדק. ואלי מר ארדן יבין, שאי אפשר לתשתש שזה היה רצח פולטי, ולשכוח שהבוס שלו לא היה נעשה ראש ממשלה אלמלא הרצח הנתעב הזה.

    • אף אחד לא מכחיש את העובדה שהרצח היה על רקע פוליטי

      בועז, 05/11/08 00:37

      השאלה היא אם בטקס שאמור להיות ממלכתי ולייצג את כולם, יש מקום גם לניצול פוליטי ציני.

    • אנשים שמחזיקים בדעות שונות משלך אינם אחראים ולא תרמו לרצח.

      קצת בדק בית, 06/11/08 03:42

      מעניין שעד היום לא חשבתם לשאול את השב''כ ואת דורית בייניש שהפעילה את שמפניה מעולם שאלות, אבל אנשים שמעולם לא פגשו את יגאל עמיר או את חבריו- אתה מאשים ולו בשל דעותיהם הפוליטיות- חברתיות.

  • 28.

    צודק

    רחל מירושלים, 04/11/08 16:26

    השמאל ניכס לעצמו את היום הזה ואיננו מעוניין בהשתתפות בצער מחצית מהעם ואולי אף יותר ממחצית, ולכן ארדן צודק. זה לא אזכרה לאדם דגול כמו רבין, זוהי הזדמנות להשתמש באזכרה שימוש פוליטי מהמדרגה הראשונה.

    השמאל הרי ידוע שאין לו במשך עשרות שנים ובעיקר מימי אוסלו העליזים, אין לו במה להיתלות והוא נשען בקנים רצוצים במקום להודות בטעויות שלהם ובמצב הרע שדרדרו אותנו אליו.

    האזכרה היא לא באמת לשם שמיים, לזכור את האיש ופועלו אלא מטרת הטקס ברוב עם

  • 27.

    ארדן נראה שיש לך ממה לפחד (ל''ת)

    יאיר מחיפה, 04/11/08 16:17

    • כן, ממש... (ל''ת)

      מה עוד?, 05/11/08 20:46

  • 26.

    מדוע גם השנה לא אגיע לעצרת.

    יהודה, 04/11/08 16:17

    ימניים רבים ואני בתוכם על אף צערם מרצח רבין ומחוסר הסובלנות של החברה הישראלית (כן, של כולה לא רק של הימין) לא נגיע גם שנה לעצרת לזכרו של רבין. לא נעשה זאת מפני שצד אחד של המפה הפוליטית ניכס לעצמו את האירוע ובמקום להטיף במקום הזה לסבלנות וסובלנות הם מדברים בשם מורשתו (או יותר נכון חלק קטן ממנה) ובשם אותה מורשת מבצעים כל שנה רצח אופי נוסף לצד האחר של המפה ואם יש משהו שהיה עלינו ללמוד מן הרצח הזה הרי שגם השמאל לא למד אותו. צודק ארדן בדבריו ואולי השנה תוכיחו לנו אחרת?

  • 25.

    תתייחסו בצורה עניינית!

    רוזנבאום, 04/11/08 16:16

    תפסיקו לתקוף בצורה אישית, תתייחסו לכתבה בצורה עניינית.
    אני, בתור איש שמאל (מר''צ), חושב שהעצרת באמת הפכה למפגן פוליטי, ולכן אסור לשדרה בשידור חי בטלויזיה. אני אמנם מזדהה עם כל מילה שנאמרת בעצרת, אבל עדיין זה טקסט פוליטי, ולכן אסור לשדרו בטלויזיה.

  • 24.

    צודק, אם רבין חשוב לכם אז על תערבו פוליטיקה.

    מיכה, 04/11/08 16:16

    עצם השמוש הציני שנעשה לצורכי קידום פוליטיים לאורך חודש שלם, תוך התעלקות על ענין הרצח, הוא בזיון לזכרו של רבין.
    השמאל משתמש בכל אמצעי על מנת לקדם את האנטרסים המקולקלים שלו, אפילו פגיעה בזכרו של הנערץ עליהם.

  • 23.

    אכן נמאס מפסטיבל השנאה לזכרו של רבין. (ל''ת)

    גדי, 04/11/08 16:15

  • 22.

    ארדן תמיד צודק-הפעם מאוד צודק! (ל''ת)

    עופריק, 04/11/08 16:13

  • 21.

    אחרי ההספד של גנדי עלידי ביביצריך הרבה חוצפה....

    יואב, 04/11/08 16:12

    ביבי נשא נאום בחירות בכנסת במסגרת אזכרה לגנדי וארדן החצוף מעיז לדרוש שלא ישודרו נאומים מעצרת לזכרו שרבין שמי הסית לרצח רובנו עדיין זוכרים

    • ומה התירוץ שלך, יואב?

      אוהד, 04/11/08 16:57

      אתה יודע שהבן של גנדי, פלמ''ח, אמר שהוא מאוד אהב את הנאום של נתניהו והתרגש ממנו? מה התירוץ שלך כשאתה מחליט לצפצף על מה שהבן של הנרצח חושב ועוד ביום הרצח של אבא שלו? הדעה של הבן לא חשובה נכון? רק הדעה שלך ושל כמה פוליטיקאים מהשמאל? מאיפה יש לך את החוצפה הזאת? אגב, נתניהו לא נשא נאום בחירות. הוא דיבר ארוכות על גנדי ועל כמה היה חשוב לגנדי החינוך למורשת ישראל, התנ''ך ( גנדי היה אספן של ספרי תנ''ך עתיקים ) ועוד. בסיום הנאום הוא הבטיח בהקשר הזה שהוא ימשיך במורשת הזאת כשתיק החינוך יהיה אצל הליכוד בקרוב. לא נאום בחירות ולא נעליים. ודבר נוסף: לטעון שנתניהו או מישהו אחר בליכוד הסית לרצח רבין זאת הסתה בפני עצמה. לא היה בימים ההם משהו שלא היה בתקופת מלחמת לבנון, רק שאז זה כוון נגד בגין ואריאל שרון. תמשיך לכתוב שטויות כאלה רק אל תתפלא למה חלק כל כך גדול בציבור הישראלי מפנה את גבו לזכר רבין. אם לא הבנת עד עכשיו, זה בגלל אנשים כמוך.

  • 20.

    מסכן רבין השמאל חטף את שמו הטוב ומלכלך אותו באידיאולוגיה שמאלנית,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 04/11/08 16:10

  • 19.

    נמאס מפסטיבל רבין!!!

    אורן אברהם, 04/11/08 16:10

    דיי כבר...
    הבנו... רצחו ראש ממשלה ע''י מתנקש יהודי שקשור לפלג הימין... יש גם יותר מ2000 ''קורבנות שלום'' בגלל השמאל...

    מבחינת החשיבות של האירוע צריך להגדיש לזה בדיוק 5 דקות בחדשות באותו היום בלבד כדי לציין שנדע... לא יותר מזה... יותר מזה זו תעמולה של השמאל...

    הרי מי מופיע בעצרות הללו... שמאלנים קיצונים... ולא לשכוח.. משתמטים (בשנה שעברה הופיעו רן דנקר,שרית חדד ואביב גפן)..

    הנרצח הינו בן-אדם רגיל.. הוא לא חשוב יותר מאף בן-אדם אחר.. צריך ללמוד על הארוע בתור הארוע ולא ללמוד על האדם ועל דרכו.. כי זה לא ארוע שמאלני.. זה ארוע ישראלי...

    • נמאס גם מאורן אברהם!! (ל''ת)

      גוזלג, 04/11/08 23:05

  • 18.

    יפה. צודק לחלוטין.

    פנדה, 04/11/08 16:10

    השמאל דורך כל שנה על זכר רבין כשהוא משקר ונושא דברים בשמו, כאילו רבין ב-100% היה מסכים למצב שנוצר פה בגלל הסכם אוסלו, שכזכור חתם עליו רק בגלל הלחץ של פרס וביילין ועם הסתייגות רבות, שפתאום נשכחו.

    • והקשר בין דבריך לבקשתו של ארדן הוא?

      אתה הזוי לחלוטין, 04/11/08 16:48

      כמו כל ימני קיצוני התבלבלת קצת בסדר האירועים ובחשיבותם היחסית. אנחנו דווקא זוכרים מישהו מהמחנה המעוות שלך, מחנה חובשי הכיפה הלאומנים, רוצח ראש ממשלה נבחר בישראל. אנחנו זוכרים איך אצלכם, הימנים הקיצונים, פעם אחר פעם, מופיעים אנשים שבשם הכיפה על ראשם רוצחים אנשים אחרים כאילו אלוהים הסמיך אותם. את זה אנחנו זוכרים ואנחנו גם מצרים שהדמוקרטיה ששמנו עלינו מונעת מאיתנו לאשפז אותם ואותך בכפייה.

      • אתה יותר הזוי מהפנדה זה בטוח

        יצחק, 05/11/08 09:07

        אני דווקא זוכר יותר חילונים רוצחים מאשר דתיים.

  • 17.

    אמר זה שראש מפלגתו

    משה, 04/11/08 16:08

    נאם נאום פוליטי באזכרה לגנדי.

    איזה איש מיותר אתה ארדן!

    • נו? אז שידרו את הנאום של נתניהו בטלויזיה בשידור חי?

      רק ניסו להכפיש אותו על הקטע של תיק החינוך., 05/11/08 20:28

      כאילו שלא היו באזכרות דברים כאלה מעולם. די להתחסדות. לא נמאסתם על עצמכם???

  • 16.

    צודק 100% . משתמשים בעצרת כדי להאשים את ביבי והליכוד ברצח

    יובל עמוקו, 04/11/08 16:07

    רבין הוא לא היחידי שנירצ. אלדו מורו ראש ממשלת איטליה נירצח אולף פלמה ראש ממשלת שוודיה נירצח הנשיא קנדי נירצח הנשיא סאדאת זצוק''ל נירצח. באף ארץ לא עורכים כל שנה אזכרות המוניות ולזכרם של הנרצחים בתוספת נאומי הסתה נגד המפלגה היריבה. גם את אינדירה גנדי ואת בוטו רצחו ואין בפקיסטן ובהודו יום זכרון עם אסיפות. האיש נרצח וזהו. אין מה לחטט בפצעים ולהסית. בישראל כל שנה עושים כמה ימי זכרון לרבין התאריך הלועזי התאריך העברי צום גדליה ועוד ימים כהנה וכהנה. אזכרה בכיר מלכי ישראל אחר כך מול הכנסת ואחר כך מצעד. סותמים את העיר עם נוער עבודה המגעילים והמבחילים. בא לי להקיא מהם. צריך לשים סוף פסוק לענין. לא רוצה לשמוע יותר מרבין.

  • 15.

    אני שמאלני ואני נאלץ להסכים איתו

    גלעד, 04/11/08 16:03

    בגלל שהעצרת הזאת נהפכה לטקס פוליטי נטו. כמעט ואין דברים ממשיים שנותנים להזכר באדם הדגול הזה חוץ מכל מיני מסעות שיכנועים בכדי ללכת בכיוון השמאל.

    אז אני ביום הזה כואב לבד בבית בלי הטקסים הפוליטים האלה. ואל תבואו לי בקטע שזה היה רצח פוליטי כי זה ידוע ועדיין אין צדק לכל המסע הפוליטי הזה זה סתם מרחיק אנשים שלא היו בדעותיו מכל היום העצוב הזה.

  • 14.

    מה מותר

    שמואל, 04/11/08 15:56

    מה שמותר למפלגות השמאל אסור למפלגות אחרות.
    לא חדש שהשמאל תמיד מנצל ארועים טרגיים לצורך ניגוח מפלגות ימין ודתיות.

  • 13.

    מה מותר

    שמואל, 04/11/08 15:55

    מה שמותר למפלגות השמאל אסור למפלגות אחרות.
    לא חדש שהשמאל תמיד מנצל ארועים טרגיים לצורך ניגוח מפלגות ימין ודתיות.

  • 12.

    לשדר את הנאומים של ביבי כשברקע צילומים של רבין מכיכר ציון (ל''ת)

    ביבי לא יכול להתחמק מחלקו בהשפעה על חמוי המוח., 04/11/08 15:55

    • שוב הסחורה המשומשת הלעוסה והמופרכת הזאת.. (ל''ת)

      נו טוב, שיהיה לכם לבריאות. תיהנו., 05/11/08 20:57

  • 11.

    נו , אז מה

    ע, 04/11/08 15:54

    האם נאום של ביבי בשידור חי הוא לא לצורך פוליטי

  • 10.

    גלעד ארדן פולטיקאי קטן שמחפש כותרת

    ישראלי, 04/11/08 15:52

    מה שהוא מוכן לעשות בכדי שיוזכר שמו בתקשורת.האם בשביל זה נבחר לכנסת.

  • 9.

    כל הכבוד לגלעד ארדן!!! צודק מאוד!!!

    מוטי, 04/11/08 15:52

    חבל שח''כינו מהשמאל לא מבינים שכך הם רק מרחיקים חלקים רבים מהעם מזכרו של יצחק רבין ז''ל!!!

    • מה לא מבינים? זה לא מעניין ולא רלוונטי.

      עלי-בבה, 04/11/08 16:37

      הם לא סופרים את העם. וצודקים. יש להם בכיס את התקשורת. דעת הקהל ניתנת למניפולציה ע''י התקשורת. ויש רווחים פוליטיים לגרוף מהרצח. טוב, לפחות לדעתם. אז שיפסיקו?

  • 8.

    כל כך צודק - די לפסטיבל השנאה בשם רבין ! זה לא לכבודו !! (ל''ת)

    שירה, 04/11/08 15:48

  • 7.

    ארדן איש עלוב (ל''ת)

    \, 04/11/08 15:48

  • 6.

    נאומי ההסטה בכיכר ציון, לפני הרצח, שודרו בשידור חי (ל''ת)

    אבי, 04/11/08 15:45

    • למה נאומי הסתה? אלו היו נאומי בחירות טובים ולגיטמיים לחלוטין (ל''ת)

      ראה 1984 - שכתוב ההסטוריה., 05/11/08 21:01

  • 5.

    לצערי הוא צודק! (ל''ת)

    מושון, 04/11/08 15:41

  • 4.

    צודק ב100%.באמת נמאס מהריטואל הזה כל שנה.

    רסקולניקוב, 04/11/08 15:39

    הפכו את העצרת הזו ממאורע ממלכתי למאורע פוליטי לחלוטין.

    • לא מחייבים איש לבוא לעצרת (ל''ת)

      פרידמן, 04/11/08 16:16

  • 3.

    אין גבול לצרות העין של הליכוד.

    איטה מאילת, 04/11/08 15:27

    דווקא המפלגה, שכמה מאנשיה נתנו רוח גבית להסתה אז, מרשים לעצמם לפגוע בטקס האזכרה. ותזכירו לנו שוב, מי הלך בהפגנה שבה נישא ארון הקבורה של רבין כמה שבועות לפני הרצח?

    • גם אתה עוד מולעט של השמאל??? אם תסתכל בתמונות תראה שארון הקבורה

      מוטי, 04/11/08 16:00

      לא היה של רבין אלא של מדינת ישראל והציונות.

      תפסיקו לספר שקרים ולברוא מציאות חדשה

    • המסיתים האמיתיים

      מוטי, 04/11/08 16:13

      רוצה לדעת מי הלך? אז למען ריענון זיכרונך הקצר מי שהלך הוא מר אבישי רביב סוכן השב''כ הידוע בשם שמפניה יחד עם חבר מרעיו מהשב''כ מהמחלקה היהודית והציתו את כל האש הזו ואגב אותו סוכן ידוע הוא זה שעידכן את ראש השב''כ המהולל מר כרמי גילון כבר מספר שבועות לפני כן אם לא חודשים על אותו סטודנט תושב הרצליה שלומד משפטים בבר אילן המתכוון להתנקש ברבין וכרמי גילון הצהיר זאת באחת מוועדות הכנסת אך מעניין שעל אף שידעו בבירור מי הוא ומה הוא מתכוון יגאל עמיר גיבורי השב''כ לא פעלו לעשות דבר לשם עצירתו

    • תפסיק כבר לשקר ולהסית הארון לא היה של רבין!

      אלכס טוקבק, 04/11/08 22:20

      הארון סימל את קבורת הציונות וסכנה קיומית לישראל.
      והם אכם צדקו אסלו היה אסון מדיני ובטחוני שעלה לנו בהרבה הרוגים או ''קורבנות שלום'' אם תרצה.
      ואת תמונות רבין מדי אס-אס גם לא הפיץ הימין אלא סוכן השב''כ אבישי רביב!
      אז תפסיק בבקשה לשקר ולהסית נגד ראשי הימין!

  • 2.

    העצרת הפכה לאירוע הסתה פוליטי במקום אזכרה למנוח (ל''ת)

    צודק, 04/11/08 15:26

    • למה ? הנה יורם רובין שנכשל בתפקיד - התמנה לראש היחידה לאבטחת אישים !!! (ל''ת)

      מצחיקים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 04/11/08 16:13

  • 1.

    בכל שנה מנצלים ערוצי הטלוויזיה את הרצח כדי לשדר בחי עצרת תעמולה והסתה (ל''ת)

    מימי, 04/11/08 15:24