• 59.

    עם ח''ו יהיה פעם הבאה יחשבו פעמיים

    יוסי, 17/11/08 17:28

    לא נקמה יתכן והיו שחתמו ולא הבינו את המשמעות. למען ישמעו ויראו. שח''ו הדבר לא יחזור על עצמו

    IP: 192.118.0.135דווח על תגובה זו

  • 58.

    כל מי שנשמתו יהודית - לעולם לא יתמוך ברשעים והמושחתים הללו

    אהרן, 04/11/08 10:23

    ומי שנשמתו מקליפת ערב-רב, וודאי שיתמוך בהם. ואין כאן מה להוסיף. לצערי, הכתב הזה רדוד, ולא מתוקן במידותיו, מעיז ומסנגר כאן על רשעים ארורים. כתבתב קטן שלי - דעת תורה, של הגר''א על הרשעים הללו - אפשר למצוא בספר קול התור. תלמד, ואחר כך נראה מה תגיד. כדאי גם שתתקן בריתך, כי ברית הלשון וברית המעור - היינו הך.

    IP: 62.200.20.13דווח על תגובה זו

  • 57.

    הקשר ברור - אדם מושחת ובעל מידות רעות, אסור שיעמוד בראש עיר

    מיכאל, 04/11/08 10:11

    כל מי שהיה שותף לגירוש יהודים - הוא אדם רע עם מידות רעות. ולא משנה אם יש זו זקן וכיפה, או שטריימל. אנחנו לא נצביע בעד רשעים, ולא בעד אנשי שקר ומרמהץ

    IP: 62.200.20.13דווח על תגובה זו

  • 56.

    אלישיב, הסיבה היחידה שאתה עדיין כותב כאן זה בגלל שאתה תוקף את הימין

    יצחק, 04/11/08 08:46

    די אחי, אתה כתב לא רע, תמצא משהו אחר לכתוב במקום להכפיש את הימין כל פעם מחדש.

    מתחיל להימאס.

    IP: 87.69.114.44דווח על תגובה זו

    • כל אחד והפרנסה שלו, וממילא עוד יומיים ישכחו

      ניר, 04/11/08 10:13

      את ההגיגים הנבובים הללו. אז הנח לו לנפשו.

      IP: 62.200.20.13 דווח על תגובה זו

  • 55.

    ההתנתקות לא הייתה משהו שולי, אלא מעשה נבלה פוליטי שהרס את המדינה (ל''ת)

    מתנחל, 04/11/08 07:06


    IP: 89.138.162.252דווח על תגובה זו

  • 54.

    דווקא השמאל ותקשורתו הם הלוקים בחשיבה צרה, כזו המסכנת את קיומנו

    יאיר ל, 03/11/08 09:33

    שרון היה מושחת אבל היה מוכן ליישם את מדיניות השמאל - השמאל ותקשורתו הפכו אותו ל''אתרוג''. קדימה מפלגה מושחתת אבל הייתה מוכנה ליישם את מדיניות השמאל - השמאל ותקשורתו התגייסו לתמוך בקדימה. אהוד ברק הפעיל עמותו בלתי חוקיות וביצע עיסקת גז מפוקפקת ... השמאל ותקשורתו שוקלים כל עניין על פי השפעתו על קידום דרכם והתוצאה - מדינה מושחתת להפליא.

    IP: 93.172.129.238דווח על תגובה זו

  • 53.

    ההנתקות היתה קו פרשת המים

    אאא, 03/11/08 09:20

    סימפטום לבוגדנות,לתלישות ולנכונות לחסל את המדינה למען תועלת אישית.
    אכן,כל מי שתמך בתועבה הזו הוא אדם פסול מוסרית מלהיות חלק מהשרות הציבורי בישראל.
    תמיכה במהלך המביש ההוא מעידה על היותו של אדם חלאת האנושות.

    IP: 217.132.124.43דווח על תגובה זו

  • 52.

    אתה טועה בהערכת המצב

    משה, 03/11/08 09:00

    אתה מבין, אדון רייכנר, מבחינת אנשים רבים (מודה, גם אני בין האנשים הללו, אף שאיני מתגורר ב''התנחלות'' כלשהי כיום) ההתנתקות היא לא היתה מהלך רגעי ותו לא, מדובר בשבר עמוק שנוצר ואנשים בשמאל מתעלמים ממנו, ולא מבינים למה ישנה שנאה כה עמוקה ויוקדת, למה אנשים מגיעים למצב שהם קוראים לחיילים שאמורים לשמור עליהם בשמות הנוראיים ביותר לקרוא ליהודי.

    השבר הזה, שיצרה ההתנתקות, הוא שבר שלא יתאחה בדורות הקרובים. אל לנו להשלות את עצמנו בנושא. אישית מאז ההתנתקות אני לא מקבל על עצמי שום מרות של מדינת ישראל. רבים מחבריי שמתגוררים בישובים שמוגדרים על ידי התקשורת כ''מתונים'' עוד מחשיבים אותי כמעט לשמאלני..

    אז נכון, קל ליפול באשליה שהכל בסדר, והכל עבר. אבל גם אם התקשורת לא תחזור ותגיד, כי זה כבר לא מעניין ואין פה סיפור עיתונאי - אז כן, יש פה סיפור. וזה סיפור השבר של עם ישראל בשנות האלפיים.

    וזו הסיבה שבגללה אתה לא מבין. אתה לא חלק מהשבר, אתה חי באשליה העמוקה אותה מחלקת ומטפטפת התקשורת יום יום, אף שאתה שייך לעיתונות הדתית, זו שאמורה להבין ולקבל קצת יותר.

    IP: 194.90.189.35דווח על תגובה זו

  • 51.

    שיבי הלקקן...

    דודו, 03/11/08 08:51

    הוא לא אשם,
    ההתנתקות דפקה לו את המוח...

    IP: 147.234.2.5דווח על תגובה זו

  • 50.

    אלישיב רייכנר צריך להבין: לא כל דבר צריך להיות קשור לחנוך דאום (ל''ת)

    אפס נשאר אפס, 03/11/08 08:28


    IP: 213.151.52.102דווח על תגובה זו

    • בדיוק מה שבאתי לומר!

      רחמים, 03/11/08 09:29

      תמיד יש לי הרגשה שאת מה שלא יתקבל כי זה דאום כותב, אנחנו מקבלים מחבר שלו. :)

      IP: 79.183.219.144 דווח על תגובה זו

      • רייכנר כבר מזמן לא חבר של דאום.

        אחד שיודע, 03/11/08 16:17

        ואיך אתה בכלל מעז להשוות?

        IP: 213.151.46.251 דווח על תגובה זו

  • 49.

    הכל בגלל שהכתומים אינם שומרים על ג' העיקרין - בטלנות ,קבצנות והשתמטות (ל''ת)

    אברום-דוביד אלקלעי, 03/11/08 08:15


    IP: 79.177.252.131דווח על תגובה זו

    • אבל השמאלנים הקיבוצניקים דווקא שומרים על ג' אלה: השתמטות, נעלין, התנתק (ל''ת)

      מעניין...., 04/11/08 07:09


      IP: 89.138.162.252 דווח על תגובה זו

  • 48.

    אין לך מושג כמה זה קשור. חינוך בריאות איכות סביבה וכו' לא יהיו תקפים

    צלילה, 03/11/08 08:08

    אם המדינה תהרס נוסח ההתנתקות. והיא תהרס! לא הפחדה ולא הסטריה, אלא העמדת דברים על דיוקם.

    מאד נוח לא להתמודד עם בעית היסוד הזו, של מעשים מופקרים המערערים את המדינה ולברוח אל בעיות טרוויאליות כמו חינוך בריאות וכו'.
    הן יקבלו את עדיפותם אחרי שהמדינה תהיה על יסודות איתנים, וזה לא יקרה אחרי עוד החרבת שטחי א''י. בגבולות אוושויץ לא תוכל לקיים שום מערכת אזרחית כמו שצריך.

    IP: 93.172.248.187דווח על תגובה זו

  • 47.

    הממשלה החליטה להבעיר הבחירות על ידי הסתה שיטתית נגד מתנחלים

    כנסו ללינק ותבינו, 03/11/08 05:32

    http://debka.co.il/headline.php?hid=3417

    IP: 217.132.238.48דווח על תגובה זו

  • 46.

    הכל כתום ..על הכל צריך וחובה ליראות רק בכתום דרך מישקפיים כתומו

    אליאב, 03/11/08 01:55

    בג''צ כתום. לא .הוא שחור.ראש ממשלה כתום . לא. תישחורת.נשיא כתום . לא .הוא אנטי כתום.סר ביטחון כתום . לא . הוא שונא כתום.לך לכל הרוחות.. תן לכתומים לנהל את הארץ הזאת אז ניראה אותך ..תן רק שנה. שנה אחת .כל מי שהוא נגד הכתום הוא נגד בית ישראל.. לא מבין את האשכנזים האלה מדוע כולם נגד הכתום.. מיתפלל שלא אשתנה ואהיה כמוכם ..לעולם אשאר כתום..יאללה מעריב תצנזרו. אן זאת פעם אחרונה..

    IP: 76.109.118.82דווח על תגובה זו

  • 45.

    אני שמח לראות שהשפיות נמצאת גם אצל רייכנר ולא רק בצד''ר (ל''ת)

    מוטי, 03/11/08 00:24


    IP: 84.108.250.106דווח על תגובה זו

  • 44.

    ריוד מה יפית בעיתון השמאל , תגיב בעיתוני מקורראשון או בעלוני השבת

    גלית פתח תקוה, 03/11/08 00:03

    כמה שילמו לך עבור ריקוד המה יפית הזה

    IP: 84.108.199.86דווח על תגובה זו

  • 43.

    לאלישיב ריכנר לא הכל ירוחם ודרום

    צפון יפה, 02/11/08 23:36

    בתור קורא מקור ראשון
    נמאס אבל באמת נמאס לקרוא כל פעם על הדרום ומה שאתה רוצה לקדם בדרום
    יש עוד חלקים במדינה חוץ מהדרום
    פעם אחת חרגת ופירת את המשפוחה שלך
    אבל יוכל להיות שהם גם קשורים לדרום מי יודע
    ודרך אגב הכל כולל הכל קשור להתנתקות

    IP: 212.76.99.240דווח על תגובה זו

    • :) יפה.. גם אני קצת תוהה לפעמים.. (ל''ת)

      אילן, 03/11/08 09:28


      IP: 79.183.219.144 דווח על תגובה זו

    • מחזקת

      1, 27/08/15 12:12

      מחזקת

      IP: 95.35.33.34 דווח על תגובה זו

  • 42.

    אתה משרת את השמאל בהוקעת המתישבים ביהודה ושומרון .

    קובי, 02/11/08 23:13

    אתה למעשה משתף פעולה עם הגירוש הבא . אז אל תבוא עלינו בטיעונים צבועים וזולים . פשוט תתביש .אולמרט ליבני ברק יעשו הכל בכדי להתנקם במה שנקרא במדינה הזאת ימין . להבעיר את השטח ולהכין לגירוש הבא .ימין מזוהה לאנטרסיםי יהודים .כך שגורל מה שנקרה כתום הוא גורל כלל היהודים במדינה הזאת . בסופו של דבר הנקניק יגמר לא יהיה יותר מקום מאיפה לחתוך . כי גירוש מדובר רק לגבי יהודים . אז על איזה פתרון דמוגרפי אתם מדברים ? המעשים שלכם הם אות קלון גם ליהודים שחיים בגולה וגורמים להסתה לאנטישמיות .אבל אנחנו ידועים כעם עם זכרון קצר ומלא שינאת חינם .

    IP: 200.75.192.17דווח על תגובה זו

  • 41.

    ואל תתפלא שיפלו עליך קסאמים ותתבכיין שלא עוזרים לך (ל''ת)

    שמאלני, 02/11/08 23:06


    IP: 80.230.236.224דווח על תגובה זו

    • ואחרי ההתנתקות הבאה (שהיא ממש לא העיקר) יפלו קסאמים גם על (ל''ת)

      בית הוריו. ועלי., 03/11/08 08:14


      IP: 93.172.248.187 דווח על תגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד

    רותי, 02/11/08 22:33

    דברים שיוצאים מן הלב נכנסים אל הלב
    אולי תחשוב על פוליטיקה

    IP: 132.64.34.18דווח על תגובה זו

    • חי חי חי - אם כבר אז בקדימה, הכי מתאים לאופורטוניסטים !!! (ל''ת)

      רוני, 04/11/08 10:15


      IP: 62.200.20.13 דווח על תגובה זו

  • 39.

    המשפט הבא הרבה יותר מתאים:''לא הכל קשור לכיבוש'' (ל''ת)

    יהודי לפני ישראלי., 02/11/08 22:28


    IP: 79.178.139.228דווח על תגובה זו

  • 38.

    מי שטעה פעם אחת בעניין כל כך חשוב וגורלי יכול לטעות שוב! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 02/11/08 22:02


    IP: 77.127.209.98דווח על תגובה זו

  • 37.

    הנה הוכחה שלא כל ימני הוא בהכרח ''פנאטי''. כשקראתי דבריו השתכנעתי (ל''ת)

    מתנחל, 02/11/08 19:36


    IP: 93.172.149.95דווח על תגובה זו

  • 36.

    הכתומים כל כך תקועים ומוגבלים עד שאינם תופסים בכלל את מצבם העגום (ל''ת)

    דתי שפוי , גבעת שמואל, 02/11/08 19:35


    IP: 79.176.243.28דווח על תגובה זו

    • אפרתי, תירגע (ל''ת)

      גב''שניק, 02/11/08 21:17


      IP: 77.125.19.175 דווח על תגובה זו

    • כשמצב הכתומים עגום גם מצב המדינה עגום. זו התפיסה האמיתית (ל''ת)

      אני-כתום, 03/11/08 08:10


      IP: 93.172.248.187 דווח על תגובה זו

    • אדם לא יכול להעיד על עצמו

      מירי, 04/11/08 10:16

      אחד שמכנה את עצמו דתי שפוי, מן הסתם, פגום בברית, ועוד לא תיקן.

      IP: 62.200.20.13 דווח על תגובה זו

  • 35.

    עצוב שיש צורך לכתוב את המובן מאליו

    לפרקון, 02/11/08 17:39

    הכתומים איבדו את הצפון אם צריך לכתוב מאמר שמסביר להם דברים כאלה, מה הלאה? ''למה לא צריך להכות חיילים אפילו אם הם משתתפים בפינוי של מאחז לא חוקי''?

    IP: 132.68.74.88דווח על תגובה זו

    • ומה אם הם זורקים ילדים מהמיטה ומפילים עליהם את הבית? (ל''ת)

      להכות אותם?, 04/11/08 07:11


      IP: 89.138.162.252 דווח על תגובה זו

    • מצווה להלחם ברשעים וקליפת ערב-רב

      רבקי, 04/11/08 10:17

      גם אם לבושם לבוש של חיילים. כל מי שמסייע ביד האוייב - מצטרף אליו בפועל. וכל מכה שהוא יקבל - מגיעה לו.

      IP: 62.200.20.13 דווח על תגובה זו

  • 34.

    הכותב צודק נמאס נמאס לא הכול זה ההתנתקות דייי (ל''ת)

    גדי, 02/11/08 17:24


    IP: 77.127.72.223דווח על תגובה זו

  • 33.

    עברי דבר עברית

    הבנימין שבחבורה, 02/11/08 17:16

    ''לא כל סוגיה צריכה להיבחן במשקפיים כתומות''?
    משקפיים כתומים כמובן כמו מכנסיים כתומים , גרביים כתומים ותחתונים כתומים, לחובבי הז'אנר.
    איפה העורך ? איה המגיה ? אללי

    IP: 213.151.50.179דווח על תגובה זו

  • 32.

    ציטוט

    הצדיק מסדום, 02/11/08 16:42

    כבר אמר וינס לוצברדי, המאמן האגדי של הפוטבול מארה''ב:

    WINNING ISN'T EVERYTHING, IT'S THE ONLY THING.

    ואידך זיל גמור וד''ל.

    IP: 93.172.219.60דווח על תגובה זו

  • 31.

    גם אצלנו בעיר - מחרימים את דב חנין בגלל שהוא ''קומוניסט''

    בנצי האדום, תל-אביב, 02/11/08 16:40

    למרות שהוא מועמד מוצלח בהרבה מחולדאי.

    IP: 132.74.77.155דווח על תגובה זו

  • 30.

    התנתקות

    חני, 02/11/08 16:28

    אני גרה ביו''ש ולא חושבת שהכל זה ההתנתקות, יש להסתכל על העתיד ולמנוע דברים בעתיד.

    IP: 217.132.5.81דווח על תגובה זו

  • 29.

    צודק! (ל''ת)

    נועם, 02/11/08 16:17


    IP: 89.139.207.216דווח על תגובה זו

  • 28.

    ''לא הכל קשור להתנתקות''... תסביר זאת למגורשים שאיבדו את כל עולמם.......

    וחלקם הגדול הפכו למובטלים בכח.................., 02/11/08 15:42

    בשבילם זה ''כל העולם'' ויקח זמן רב לתקן את מצבם-אם בכלל........

    IP: 85.250.125.158דווח על תגובה זו

  • 27.

    מה לעזעזל הקשר בין תומך באונס קטינות לניהול עיר?

    לא חשבת מספיק, 02/11/08 15:38

    לשיטתך מר רייכנר גם מי שיגיד שהוא בעד אונס קטינות אתה תסכים שהוא יהיה ראש עיר ובלבד שיהיה מוכשר לתפקיד הזה.

    IP: 194.90.170.153דווח על תגובה זו

  • 26.

    מה לעזעזל הקשר בין תומך באונס קטינות לניהול עיר?

    לא חשבת מספיק, 02/11/08 15:37

    לשיטתך מר רייכנר גם מי שיגיד שהוא בעד אונס קטינות אתה תסכים שהוא יהיה ראש עיר ובלבד שיהיה מוכשר לתפקיד הזה.

    IP: 194.90.170.153דווח על תגובה זו

    • ממש הגיוני!!

      תני וולפיש, 02/11/08 21:53

      מדובר על אנשים שיודעים לנהל עיר נקודה יש הבדל בין ויכוח פוליטי לגיטימי שקשור לארץ ישראל לבין אונס קטינות שהוא מעשה לא מוסרי הדומה לרצח. הדוגמה שלך ממחישה עוד אחת מהבעיות של הכתומים. כל דבר מושווה אוטומטית לשואה כפי שאמר היום הרב ליאור המעשה של צב''ל מזכיר את ההתנהגות של הנאצים בגירוש היהודים. אין צורך להשוות כל דבר לשואה זה גורם לזילות השואה וגורם לזילות הרבנים שמשווים משום שאין קשר בין הדברים וזה הוצאת דברים מהקשרם. כך גם אתה אין קשר בין ההתנתקות לאונס קטינות וכל מי שמשווה מעיד על שיפוט לקוי מאד. חבל שמפרסמים כאלה שטויות אבל מילא.

      IP: 80.178.116.188 דווח על תגובה זו

      • מה שאמרת בהתחלה, זו בדיוק הנקודה.

        משה, 03/11/08 08:52

        ישנם אנשים שמבחינתם הויכוח על ארץ ישראל הוא לא ויכוח פוליטי לגיטימי.
        למעשה, הוא לא לגיטימי בכלל, והוא לא מדבר על פוליטיקה או דברים מתיפייפים, הוא מדבר על הבית שלהם, זה שהם בנו והקימו בשתי ידיהם (ובמקרה הזה אצל רבים לא מדובר בקלישאה, לא מעט מתוכם ממש בנו את בתיהם בעצמם).

        קל לדבר כשלא מדובר על עצמך. אני חושב שלפני שמדברים, צריך כל אדם ואדם לחשוב מה היה קורה אם היתה החלטה ממשלתית לפנות את הישוב\\עיר בו הוא גר, ולו רק מהבחינה התיאורתית של מה הההרגשה הזו גורמת לבן אדם.

        IP: 194.90.189.35 דווח על תגובה זו

  • 25.

    מצטער שאנשי ימין רבים פשוט מתחרפנים כל הזמן (ל''ת)

    אדם ימני שסולד מאלימות כלשהי, 02/11/08 14:55


    IP: 89.138.99.138דווח על תגובה זו

    • גירוש יהודים מבתיהם זאת אלימות. (ל''ת)

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 02/11/08 19:21


      IP: 93.172.205.219 דווח על תגובה זו

      • ישר כוח כל הכבוד (ל''ת)

        שושנה, 03/11/08 00:03


        IP: 84.108.199.86 דווח על תגובה זו

  • 24.

    עיקרת גוש קטיף הוא קו שבר בלתי מתאחהנכון לעכשיו לי כאזרח

    רון, 02/11/08 14:54

    ישראלי תושב גוש דן חילוני ללא כל קרוב או בן משפחה בגוש קטיף..אין סליחה ואין מיחלה לאה שנתנו ידם והביאו את האסון של עקירת עשרות ישובים הוצאת מתים מקברם אלה שהסיתו כלפי האזרחים המופלאים שם ,בעלילותשונות נוסח ''הלינץ במועסי''
    אלה שהעינקו מתנה לרוצחיה של טלי חוטאל ו4 בנותיה
    אלה שרוצצו ראשי ילדים ונערים בעמונה ובהפגנות הכתומים
    אלה ששלחו את קלגסי היס''מ על מיטב בחורנו
    אלה שהפקירו שדרו את גלעד שליט
    אלה שהביאו לשפרתם של 21 בי כנסת מעל האדמה
    על כל אלה אני אזרח גוש דן לא סולח ולא מוחל ולא שוכח

    IP: 93.172.245.85דווח על תגובה זו

    • ניכר מדבריך הכנים

      יויו מאוקלהומה סיטי, 02/11/08 21:16

      שאתה ממש, אבל ממש לא חילוני מגוש דן...

      IP: 89.138.16.180 דווח על תגובה זו

  • 23.

    כמו לדרוש מנצולי שואה לא להסתכל על החיים בפריזמה של השואה (ל''ת)

    גבי, 02/11/08 14:50


    IP: 93.172.245.85דווח על תגובה זו

    • גבי לגביך ניתן לומר מטורף שמסתכל על החיים בפריזמה של מטורף

      דבי, 02/11/08 17:22

      אתה הדוגמא הטובה ביותר לטירוף, הקיצוניות והניתוק מהמציאות של מכתומתמים ( כן שגיאה במקור, להבדילך מהכתומים השפויים אותם אני מעריך)

      IP: 128.253.122.184 דווח על תגובה זו

    • כמו לדרוש לימני (ולמען האמת מהרבהישראלים נוספים) לא להשוות הכל לשואה (ל''ת)

      דור שני, 02/11/08 18:02


      IP: 212.143.119.125 דווח על תגובה זו

  • 22.

    השאלה אם הם מחוברים להון-שלטון-שחיתות מבית שרון-אולמרט-ליבני

    C-cyclist, 02/11/08 14:14

    אם מדובר בראשי עיר מהשמאל האידאולוגי, עבודה ושמאלה - שתמכו בהתנתקות - ניחא, מדובר בעמדה פוליטית שנלווית לתפישת עולמם ואי אפשר לבוא אליהם בטענות.

    אבל אם מדובר בראשי עיר שנבחרו כימניים ובמיוחד מי שערקו למפלגת ההון-שלטון-עיתון קדימה - זכות הציבור לשפוט את ההבדל בין מה שאמרו כדי להבחר, ומה שעשו מאז.

    לצערי הרבה מבעיותיה של ישראל בחמשת השנים האחרונות תלויות גם תלויות בצורה המושחתת שבה רעיון פוליטי שנראה מוצלח בשעתו - ההתנתקות - קיבל פוש אנטי-דמוקרטי של כל מני בעלי עניין, והפך כלי להכשרת שני ראשי ממשלה מושחתים וכמעט ראש ממשלה שנבחרה בזכות ''סקרים'' מוטים פוליטית, יצירת מושג ה''אתרוג'' שכל האמצעים כשרים כדי לשמור על שלטונו ולעזאזל המחיר - התנתקות, לבנון 2, השחיתות הפושה בארץ. סיפורה של הפוליטיקה הישראלית מאז 2004 הוא סיפורם של מי שהפכו את ההתנתקות לאפשרית לא באמצעות מנדט דמוקרטי אלא בהטייה תקשורתית, ביטול כתבי אישום, השתקת פרשיות חדשות, ושמירה על ''האתרוג'' שעבר משרון לאולמרט לליבני.

    IP: 92.234.39.201דווח על תגובה זו

  • 21.

    מכשול השלום

    שרית לוי, 02/11/08 14:08

    מכשול השלום העיקרי היום זה לא גוש קטיף.
    מכשול השלום העיקרי כיום זה הר הבית.זה מה שיקבע אם יהיה לנו פה שלום בארץ או לא.
    אי לכך,אני מוכנה לוותר על הר הבית למען השלום.מה גם שאיננו ראויים בכלל למקום זה.
    בחברה שבה לא מכבדים את בחירותיו של האדם ומנסים לכפות עליו דברים (כמו למשל הכפייה הדתית אורתודוכסית)היא לא חברה שראויה בכלל להר הבית.
    ואם כבר לאבד אותו אז לאבד אותו למען השלום.
    ולמען זה שלא יהרגו לנו יותר אנשים!
    הר הבית הוא זה שיקבע אם יהיה פה שלום בארץ ולא יהרגו לנו יותר אנשים.
    ואני מוכנה לוותר עליו כדי שלא יהרגו לנו יותר אנשים ושיהיה פה שלום בארץ.

    IP: 77.126.90.244דווח על תגובה זו

    • הגיע הזמן שתתעוררי

      ישראל, 02/11/08 17:59

      כל מה שכתבת זה גיבוב של שטויות שנובע מהרגש ולא מהשכל.
      אם היית מפעילה את הראש, והיית רואה מה יצא מכל הנסיונות הללו בעבר, היית מבינה שחבל על הזמן. אבל, כמו סוס שמסתירים לו את שדה הראיה, כך גם את מעדיפה להתעלם מהמציאות ולשקוע בחלומות בהקיץ.
      אני אדם חילוני שמתנגד נחרצות לכפיה הדתית וגם לזו החילונית (אני ככלל מתנגד לכל כפיה שהיא), אכל מכאן ועד לוותר על הר הבית המרחק גדול מאוד. אבל שוב, מה אני כבר יכול לצפות ממך...כנראה שכלום!

      IP: 194.90.223.98 דווח על תגובה זו

      • אכן אנשי ה''שלום'' האלה נשמעים כמו מחשב צולע עם ווירוס.

        עלי-בבה, 02/11/08 20:19

        אין טיפה מחשבה. רק שטנצים מחשבתיים וססמאות של קייטנה.
        יש בית חרושת שהופך אנשים לזומבים: קוראים לו תקשורת. מפחיד. פעם ראשונה בהסטוריה עם מוסת נגד עצם קיומו וזכותו להגדרה עצמית.

        IP: 80.230.252.189 דווח על תגובה זו

  • 20.

    דברים כדורבנות

    ירושלמי, 02/11/08 14:01

    עם הדמגוגיה שלהם הם עוד ימליכו על עיר הבירה את מאיר פרוש, שימשיך בדירדורה של העיר לעברי פי-פחת, ויגרמו להאצת העזיבה של ד''לים וחילוניים רבים, ולהפיכתה לעיר ערבית חרדית , מה שיקל על חלוקתה, דבר שנוגד גם את שאיפתם, אך הם שיכורי כח, ולא שמים לב שהם פוגעים גם באינטרסים שלהם, משום שאיפתם להיות קרובים לשולטים בעיר לא נותנים דעתם לכך שע''י זה הם מאיצים חלוקתה, (אך מה לנו כי נלין ,החרד''לים מעולם לא הצטיינו בחשיבה לטווח רחוק).

    IP: 212.76.105.11דווח על תגובה זו

  • 19.

    מה לעשות,אתה צודק. אבל בין 2 מועמדים ראויים-יש לבחור בנאמן יותר לא''י. (ל''ת)

    שלמה, 02/11/08 13:36


    IP: 77.127.20.12דווח על תגובה זו

  • 18.

    אם אתה לא רוקד לצלילי החליל של הרבנים הכתומים המטורללים - אתה פסול (ל''ת)

    זלמן-יש-לו-מכנסיים , אבל אין לו שכל, 02/11/08 13:35


    IP: 82.81.103.12דווח על תגובה זו

    • בתקשורת אם אתה לא רוקד לפי צלילי השמטל אתה לא אין.

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 02/11/08 14:25

      אתה בחוץ.וכותב הכתבה גם יודע זאת.

      IP: 93.172.205.219 דווח על תגובה זו

  • 17.

    לא כתומות

    רן, 02/11/08 13:29

    טענות מנוסחות היטב אינן פוטרות את הכותב משמירה על השפה העברית.
    משקף הוא זכר. לפיכך - משקפיים כתומים ולא כתומות.
    ולעניין - אתה מבזבז נשימה. אותה אווירה שרואה בשמאלני 'עוכר ישראל' ו'בוגד אוהב ערבים', באה לידי ביטוי כאן.

    IP: 192.168.77.71דווח על תגובה זו

  • 16.

    איחוד כלל-ציוני בירושלים

    יהודה, 02/11/08 13:22

    חייבים להתאחד חילוני- דתיים ומסורתיים בירושלים. החרדים הוכיחו כי אינם מסוגלים להתחשב בצרכינו ב-5 השנים האחרונות. הם הוכיחו זאת גם ברמה הלאומית בסוגיות הכשרות, הנישואין, בתי הדין, הגיור והשמיטה. במקרה הזה טובת המגזר חופפת את טובת כלל הציבור. אל תאמינו לשקרי פרוש ולקריקטורה המגוכחת שלו.

    IP: 62.90.10.173דווח על תגובה זו

  • 15.

    לפעמים כשאני קורא תגובות של הכתומים נדמה לי שאני בסרט

    א-פוליטי, 02/11/08 13:14

    כל שנה הם מאבדים יותר ויותר אחיזה במציאות. תאוריות הקונספירציה שהם ממציאים לעצמם כדי למרק את מצפונם, ולהצדיק את דרכם הנלוזה, הופכות למופרכות יותר ויותר.
    כשמבקרים אותם, זו לא ביקורת מבחינתם- זוהי קנאה מלווה בשנאה מצד השמאל שרק רוצה להחריב את המדינה שאותה הוא בנה.
    מי שרוצה להחזיר אותם ואת המדינה לגבולות מוסכמים, מבחינתם רוצה לתת את המדינה כולה לערבים.

    איבדו כל פרופורציות האנשים האלו, הלב נשבר.

    IP: 89.139.59.195דווח על תגובה זו

    • אתה הוא שחי הסרט. מתי לאחרונה פגשת מתנחל לא דרך הפריזמה של התקשורת??? (ל''ת)

      רמי, 02/11/08 21:11


      IP: 212.76.109.178 דווח על תגובה זו

      • תתפלא אבל היה לי ויכוח עם מתנחלת שבוע שעבר

        א-פוליטי, 02/11/08 22:11

        זה התחיל במתק שפתיים: כולנו אחים, אחדות יהודית, ארץ האבות.
        ונגמר בקללות: אנטישמי, שמאלני בוגד, וצריכים להרוג אתכם יחד עם הערבים.

        יכול להיות שהיא לא מייצגת, יכול להיות שאני ממציא- אבל עד כמה אפשר לשמוע שמכפישים אוכלוסיה, שעושה עבודה טובה בלהכפיש את עצמה?

        IP: 89.139.59.195 דווח על תגובה זו

        • נו, מסתבר שא-פוליטי בכ''ז פוליטי.... (ל''ת)

          סתם מתחזה לא מוצלח, 05/11/08 20:43


          IP: 212.76.119.43 דווח על תגובה זו

  • 14.

    חכה חכה

    יהושע, 02/11/08 12:35

    ההתמודדות של אותם שוליים ימניים עם טענות ענייניות היא להדביק תוויות. הם לא יענו לך לעניין אלא יטענו טענה מופרכת שאתה שמאלני. לשיטתם אי אפשר להיות ימני שפוי שמצליח לראות עוד דברים חוץ מארץ ישראל.

    IP: 212.76.97.211דווח על תגובה זו

  • 13.

    פורוש שהרוויח 270 מיליון ש''ח מההתנתקות ממתג את עצמו כ''כתום''

    רון, 02/11/08 12:24

    כ''כ מגוחך. יהדות התורה קיבלה כ''כ הרבה כסף מההתנתקות עבור הישיבות שלה ועכשיו הכתומים הטיפשים בירושלים מצביעים לה בגלל שפורוש הצביע נגד. אכן הצביע, רק שהחברים שלו (והוא חלילה לא התפטר או משהו) נמנעו והוא היה שותף לחלוקת השלל. כתומים אידיוטים.

    IP: 89.139.186.63דווח על תגובה זו

    • פורוש גם מוותר על השכונות הערביות בירושלים. טוב? מסוכן? (ל''ת)

      ירושלמי לפני 67, 02/11/08 19:31


      IP: 93.172.149.95 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מעניין אם הקרדיולוג שיטפל באבא שלהם הם יבחרו רק לפי התנגדותו להתנתקו (ל''ת)

    גילי המגיב, 02/11/08 12:20


    IP: 84.176.118.3דווח על תגובה זו

  • 11.

    אולי לא הכל,אבל עיר היא לא ישות בפני עצמה.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 02/11/08 12:08

    אני יודע שיש לא מעט תל-אביבים הרואים את עצמם כאזרחי תל-אביב בלבד.זאת מנטליות הרסנית.לא יכול להיות ראש עיר יהודית מי שנתן ידו לחיסול התישבות יהודית.הנימוק שהוא טוב בניהול עיר לא מספיק.זהו אותו סוג הנימוק שהשתמשו האמריקאים כאשר העסיקו מדענים נאצים.

    IP: 93.172.205.219דווח על תגובה זו

  • 10.

    את המשפט האחרון צריך להדגיש - זה המסר העיקרי

    ישי, 02/11/08 12:05

    אם אתם אדישים לדברים שמטרידים את חייהם של תושבי דימונה וקריית מלאכי, שלא תתפלאו אחר כך כשאותם תושבים יגלו אדישות לעקירת יישובים.

    IP: 147.237.73.201דווח על תגובה זו

    • כל אותם בלבלני שכל שנושאים את שם עיירות הפתוח לשווא- גרים בצפון ת''א

      ודואגים בעיקר ממשבר הסאב- פריים., 02/11/08 21:09

      תפסיקו כבר להטיף לנו מוסר. המוסר מכם והלאה.
      אין מתנחל אחד שאין לו קרוב מדרגה ראשונה בעיירת פיתוח.
      צבועים!!!
      מתחסדים !!!
      כולל רייכנר - שאהבתו לעיירות הפיתוח מקלקלת את השורה של אהבת כל יהודי, אפילו הוא מתנחל.

      IP: 212.76.109.178 דווח על תגובה זו

  • 9.

    אלישיב ידידי

    אבישי, 02/11/08 11:51

    ראשי הערים שתמכו בהתנתקות, לא עשו זאת בשגגה אלא במזיד. הם עשו כדי לקטוף פירות פוליטיים כאשר יתמודד שרון שוב על ראשות הממשלה (ב''ה הוא לא זכה לכך). הכתובת הייתה כתובה על הקיר שההתנתקות תתפוצץ לנו בפנים וראינו זאת יום יום מאז ההתנתקות. בכך הם חרטו על דיגלם את מידת האכזריות, דריסתם של תושבי הגוש על מנת לספק לעצמם הון פולטי. אדם כזה לא רק שהוא לא ראוי להיות ראש עיר, ראש ועד בית לא הייתי שם אותו. כי גם על תושבי עירו הוא ישתין כאשר יציעו לו אתנן בתמורה לרמיסתם.

    IP: 212.235.22.134דווח על תגובה זו

  • 8.

    מילים כדורבנות!

    רווקה מהמרכז, 02/11/08 11:28

    סופסוף מישהו שאומר מה שצריך היה להיאמר כבר מזמן
    וכשזה מגיע מאדם דתי זה נשמע אפילו יותר טוב
    כל הכבוד לך שיצאת נגד הקונצזוס הזה.
    גם אני נגד ההתנתקות ועקירת ישובים
    אבל בחיים יש עוד כמה דברים שלא קשורים לדעות הפוליטיות של אנשים

    הבעיה היא שעכשיו יקראו ויקרעו אותך כל הטוקבקיסטים הפנאטיים..
    יהיה מעניין

    IP: 213.8.85.226דווח על תגובה זו

  • 7.

    זה נראה כמו צד''ר, זה מריח כמו צ''דר, זה הדעה של צד''ר אז כנראה שזה צד''ר (ל''ת)

    חנן, 02/11/08 11:07


    IP: 194.90.98.45דווח על תגובה זו

    • ואני מבין שזה עלבון בל ישוער - להיות גם ציוני גם דתי וגם ריאלי

      מתעניין, 02/11/08 13:36

      גרוע כמעט כמו ''סמולני'' ?

      IP: 212.143.119.125 דווח על תגובה זו

      • גרוע כמו פראבדה (=האמת)... (ל''ת)

        רמי, 05/11/08 20:41


        IP: 212.76.119.43 דווח על תגובה זו

  • 6.

    הפנאטיים האלה כבר יכתבו שאתה מהשמאל...

    שירה, 02/11/08 10:47

    קשה להם להבין שאפשר להיות ימני ובכל זאת להיות שפוי.

    IP: 80.74.103.127דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד (ל''ת)

    שוקי, 02/11/08 10:44


    IP: 80.74.103.127דווח על תגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד!

    אביתר, 02/11/08 10:43

    סופ סופ מישהו אומר לאטומים האלה את האמת בפרצוף. ואני מ''כוחותינו''.

    IP: 62.219.54.250דווח על תגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד!

    אביתר, 02/11/08 10:43

    סופ סופ מישהו אומר לאטומים האלה את האמת בפרצוף. ואני מ''כוחותינו''.

    IP: 62.219.54.250דווח על תגובה זו

  • 2.

    חשיבה בוגרת ומציאותית צריך לדעת להפריד בין הדברים

    hila, 02/11/08 10:40

    כל מילה שכתבת לענין!צריך להבין והלפנים שלא כל מי שעשה בחירה שגויה אז בהתנתקות יעשה שוב את אותה הטעות וחוצמזה שאין קשר בין הדברים.ולפענים זה גובל בשנאת חינם מיותרת...

    IP: 87.70.50.225דווח על תגובה זו

    • אין מחילה ואין סליחה לרשעים והמושחתים הללו

      מיכאל, 04/11/08 10:19

      אין שום סיבה לתת תמיכה לאנשים מושחתים, שסייעו למעשי הרשע של המגרשים. כל מי שיש לו נשמה יהודית - לא יכול לתת קולו לרשעים הללו.

      IP: 62.200.20.13 דווח על תגובה זו

  • 1.

    יצע הצד''רניק מן השק, תמיד אמרנו שזה הכותב הוא איש צד''ר סמוי והנה מש''ל (ל''ת)

    יהודה, 02/11/08 10:28


    IP: 194.90.98.45דווח על תגובה זו