• 47.

    ברק בעליה? אתה הוזה פינס ברק בהתמוטטות. צריך להחליף אותו. (ל''ת)

    דן, 14/11/08 17:25

  • 46.

    פינס איש ראוי אכזבה ענקית (ל''ת)

    בושה לעבודה יוסי, 14/11/08 17:24

  • 45.

    פינס איש ראוי אכזבה ענקית (ל''ת)

    בושה לעבודה יוסי, 14/11/08 17:23

  • 44.

    נבחרת הליכוד 47 מנדטים! נתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר!!

    שלמה מאור, 14/11/08 09:22

    נבחרת הליכוד בהנהגת בנימין נתניהו תגרוף יותר מ 47 מנדטים בבחירות ונתניהו ירכיב את הממשלה החזקה והיציבה ביותר בהיסטוריה , ממשלה שתביא בשורות טובות, ממשלה שתביא תעסוקה, ממשלה שתביא כלכלה נכונה, ממשלה שתביא בטחון אזרחי, ממשלה שתביא חינוך ממלכתי מסורתי, ממשלה שתורכב ע''י מפלגה גדולה מאוד, יותר מ 47 מנדטים!!!
    כן אנחנו יכולים להצביע ליכוד למעננו ולמען שיהיה לנו טוב יותר!!!!!
    מחכים לביבי!!!!

  • 43.

    נו באמת פינס

    איתי, 14/11/08 02:52

    כבר אני עצמי הייתי במפלגת העבודה המפלגה הזו התפרקה מזמן כעת אני עם מרצ. הרסתם את פרץ הרסתם את עמי אתה בעצמך אומר שברק טועה הצבת תנאים שתעזבו לאחר דו''ח וינוגרד. עדיין אתם בממשלה. אני כבר החלטתי והעם גם החליט השנה מרצ. רק מרצ לא מבטיחה שום דבר לתושבי הארץ אלא עושה.

  • 42.

    הסוס ברק, פינס , בירידה לא בעליה. שתיקתך הורסת העבודה (ל''ת)

    אזרח ותיק, 03/11/08 11:37

  • 41.

    ברק סוס כושל גם במישור. תמיכתך בו היא חרפתך. (ל''ת)

    עדה, 03/11/08 11:23

  • 40.

    נסו לשכנע את ברק לפרוש. לא תצליחו כמו בפעם קודמת והתוצאה ברורה (ל''ת)

    לא לברק, 03/11/08 11:22

  • 39.

    פינס האמן לי אם אתה בראש העבודה מצבכם היה הרבה יותר טוב (ל''ת)

    עדה, 03/11/08 11:20

  • 38.

    פינס, אתם לא לומדים מהנסיון .הסוס ברק נכשל והסוס שרון ניצח (ל''ת)

    עדי, 03/11/08 11:18

  • 37.

    פינס תמיכתך בברק היא אסון לעבודה. ברק כבר הפיל פעם את העבודה שכחת? (ל''ת)

    צריך ראש חדש לעבודה כדי שלא תפול שנית לפי כל הסקרי, 03/11/08 11:16

  • 36.

    בעבודה בקשו מברק שיתן לפרס לעמוד בראש לפהי הבחירות נגד שרוןסרב ונכשל (ל''ת)

    אוהד פינס, 03/11/08 11:14

  • 35.

    בוקר טוב מיסטר פינס

    ZAZA, 02/11/08 17:02

    קראת תגובות ברשת?

  • 34.

    קדימה והעבודה סכנה לעם ולמדינה סכנה לירושלים ולגולן!!! ארורים יהיו

    ג'ינג'י = ת''א, 02/11/08 10:47

    קדימה והעבודה כמה נזקים ואסונות הארורים האלה המיטו על עם ישראל!!!

  • 33.

    לא נכון ..הרעיון הסוציאל דמוקרטי. פשט את הרגל בשנות האלפיים .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 02/11/08 08:54

    והגלובליזצייה האמריקאית והמודרניות לכאורה .נתנה זריקת מרצ .לויתור על הסוציאליזים העולמי .בדמות הרדיפה .אחר הרכוש .הכסף. והנהנתנות .החברה המודרנית רודפת .אחר החומרנות והרכושנות. ואלו הם התוצאות .ועם זה בא .איבוד ערכים חברתיים ומסורתיים ועוד .

  • 32.

    המגיבים מכסים את עיניהם מהאמת - פינס צודק

    רומי תל-אביב, 01/11/08 21:58

    די לאנשים הקטנים והלא חושבים, די לנקמנות הגיעה העת לחשוב ליצור שיח תרבותי וגם לשמוע מה שכואב ולתקן וזוהי כוונתו של פינס לתקן את דרכה של המפלגה ההולכת במדרון תלול.

  • 31.

    פינס לא מחפש כיסא הוא מחפש דרך ואומץ לב

    חגית צפון, 01/11/08 21:49

    לכל אלה שחושבים שהביקורת שהוא מבטא תזיק, ההיפך הוא הנכון צריך לומר את האמת ובאומץ ולא ללכת כמו עדרים. אגב האומץ לומר את הדברים גם אם אינם נשמעים טוב הוא שהביא אותו לאן שהוא היום. ונקווה שיגיע רחוק עד כיסא ראש הממשלה בבוא העת.

  • 30.

    הנה מה שכתוב ב-OMEDIA על החברה האלה בעבודה.

    עלי-בבה, 01/11/08 21:39

    ''אני ישבתי עם יצחק (רבין ר.פ) על ניסוח מה שנקרא ''הפיקדון'', כדרך לעקוף את הבעייתיות של מו''מ עם הסורים''. כך השיב היום שר הביטחון ויו''ר העבודה, אהוד ברק, כאשר נשאל בשבתרבות בהבימה שבת''א על ניסיונות אולמרט להמשיך את המו''מ עם הסורים כראש ממשלת מעבר. כזכור, ''הפיקדון'' מדבר על נכונות, לכאורה, של רבין למסור את כל רמת הגולן לרבות חזרה לקווי ה-4 ביוני 1967.

    ברק ציין כי ''השיח שלנו עם הסורים הוא ברמות מאוד אינטימיות כבר הרבה שנים'', והזכיר כי נשלח כרמטכ''ל ע''י רבין לשוחח עם הרמטכ''ל הסורי, ''ששם הוא הרבה יותר מרמטכ''ל. הוא למעשה הדמות הפוליטית השנייה בחשיבותה, ולא הצלחנו''..

    ברק מזכיר את השיחות שקיים עם הסורים בשפרדסטאון בשנת 2000 בהן היה מוכן לנסיגה מהגולן, אך נסוג מהשיחות, והגיע לויתור עד לכמה מאות מטרים מהכינרת. ''כראש ממשלה ניסינו להגיע עד הקצה של מה שאפשר ולא הייתה בשלות בצד הסורי''. ברק מדגיש כי מפלגת העבודה השפיע על המו''מ העקיף שהתקיים השנה מול הסורים, ''אנחנו בפירוש דחפנו במידה לא מבוטלת את אולמרט להתחיל את המגעים האלה''.

    ברק הדגיש כי במערכת הביטחון מצדדים במו''מ מול הסורים, ''מצאתי את אותן עמדות שראינו אז שמייחסות חשיבות עליונה להוצאת סוריה ממעגל האיבה, אם ניתן לעשות את זה בלי לפגוע באינטרסים הביטחוניים של ישראל''.

    ברק העריך כי ''הבקעה'' מול הסורים תהיה רק כאשר יהיה ממשל אמריקאי חדש. ''צריך להבין שהסורים, סדר העדיפויות שלהם הוא אחר משלנו, הוא לא מתחיל מהסדר עם ישראל. אני הייתי תמיד מתלוצץ עם קלינטון שאסד האב רוצה לעשות שלום איתו, הוא רק מבין שאי אפשר לעשות את זה בלי לעבור דרכי, וזה נשאר במידה מסוימת נכון גם היום''.

  • 29.

    אופיר פינס הוא המנהיג הבא

    גלי, 01/11/08 21:20

    רק ח''כ כמו אופיר ראוי ויוביל את מפלגת העבודה

  • 28.

    אוי ואבוי אם פינס האמיץ האחרון במפלגה הזאת ילך

    דנה, 01/11/08 21:15

    הגיע הזמן שמפלגת העבודה תקום ותאמר את האמת טעינו שגינו חיפשנו כיסאות ותו לא
    פינס האמיץ היחידי לומר זאת

  • 27.

    1. כשלא ברחה מהקואליציה אחרי וינוגרד 2. כשהחזירה לראשה את אהוד ברק (ל''ת)

    ציון בזוקה, 01/11/08 20:17

  • 26.

    פינס!!! לא בוכים על חלב שנשפך, מסתכלים קדימה ומשנסים מתניים

    ציון בזוקה, 01/11/08 20:12

    אני לא מצביע עבודה ולא קרוב לאידאולוגיה של המפלגה המוזרה הזו שממנה לה ראשים כמו (מי מכיר אותו בלל) מצנע ו(דיבורים כמו חול ואין מה לאכול) אפס פרץ. מפלגה שהראש שלה
    (איפה אפשר להזיק מבלי לצאת אשם) הטפלון ברק
    הורס בה כל חלקה טובה וגורם לחכי''ה לאימפוטנציה דעתנית. לפיכך, אנשים צעירם חרוצים ומבטיחים (וחבל שאתם לא בצד הנכון של המפה הפוליטית) כמוך (אופיר) כמו איציק הרצוג, כמו שלי יחימוביץ' כמו איתן קבל, עליכם לדאוג למפלגה שלכם. להעיף הצידה (אפילו הביתה) את זיקית פואד, קוקוריקו עמי אילון, אפס פרץ וטפלון ברק. רק כך תוכלו לזכות באמון בוחריכם ולשקם את המפלגה.

  • 25.

    פינס , לכלכת

    אבנר, 01/11/08 19:30

    פינס הוא כמו כולם ורק חושב שהוא יותר טוב מאחרים. ניבחרינו ב''עבודה'' עדין (שלושה חודשים ליפני הבחירות) חושבים שבאם הם ישמיצו את יו''ר המפלגה אז קרנם תעלה בעיני הבוחרים. אני הוא אחד הבוחרים, ואני מודיע לפינס ולאחרים כי כל אחד מיכם שישמיץ את ברק שנבחר על ידי ועל ידי רוב מיתפקדי העבודה ו/או לא ישקיע את כל המאמצים כדי ללכד את השורות ולהביא להצלחת ה''עבודה'' בבחירות , לא יכלל ברשימת הנבחרים שלי בפרימריס. פינס , אתה שתכננתי לבחור בך במקום הראשון (אחרי ברק) עברת ראשון למקום האחרון. זה לא מספיק שתפסיקו לריב. אנחנו הבוחרים דורשים מיכם להתאמץ ולהביא את העבודה לשלטון. אני מאמין שזה אפשרי. מי מיכם שחושב שלא - אז אנא מימנו שילך הביתה ויפנה את מקומו לפני שאנחנו נשלח אותו הביתה.

  • 24.

    כנראה שפינס לא יהיה בכנסת הבאה. (ל''ת)

    העם קובע, מ. העבודה והשמאל מתרסקים., 01/11/08 19:02

  • 23.

    גדעון סער - אדם חכם ומדבר לעניין ונאמן לעקרונותיו (ל''ת)

    שימו לב אליו יגיע רחוק, 01/11/08 18:58

  • 22.

    לפינס דעות כמו עזמי בשארה. פעל ל''איחוד משפחות'' ושיבה זוחלת.

    קינן, אתם מצנזרים!, 01/11/08 18:15

    פינס רע למפלגת העבודה ולמדינת היהודים.
    האיש בעל דעות קיצוניות ביותר, והוא משתדל באחרונה להסתירן.
    בהיותו שר הפנים, פעל למען מה שמכונה ''איחוד משפחות'' פלסטיניות בישראל שפירושו חיסול ישראל כמדינה יהודית בעוד 30שנה.
    הוא נמנה גם על יוזמי ''חוק הפליט'', שלפיו תקלוט ישראל פליטים מאפריקה (שרובם אגב מוסלמים).

    • אתה טועה. פינס רוצה שיבה דוהרת, לא זוחלת (ל''ת)

      העלבת אותו, 01/11/08 20:45

  • 21.

    הצונמי החל כל בוחרי העבודה חוזרים הביתה

    333, 01/11/08 17:58

    ומענין שגם בוחרי הליכוד חוזרים
    אז מה שישאר מקדימה כנראה זה אוסף קטן של מושחתים
    מה הפלא ידענו את זה מראש!

  • 20.

    פינס, זרוק את הפיאה מהראש. הוא תומך ב''איחוד משפחות'', שיבה זוחלת. (ל''ת)

    בן דוד, 01/11/08 17:56

    • אמש בטלויזיה הוא הופיע עם פיאה חדשה. סחתין, תתחדש. אבל למה לא בלונד? (ל''ת)

      אין מנוס?אורי גרוס, 01/11/08 18:43

  • 19.

    3 ח' לבחירות והשמאל טרם הפנים שיהפוך למריונטה בידי הימין (ל''ת)

    הפיגור היה ונשאר בשמאל, 01/11/08 17:46

  • 18.

    מפלגת העבודה נופלת

    שמעון הצדיק, 01/11/08 17:30

    בגלל אנשים כמוך שמטושטשים מהתקשורת שמעוותת את המציאות .
    אהדתך לערבים ועשייה למענם יותר מלחיילי צהל
    היא רועץ למפלגתך טוב תעשה המפלגה אם אנשים כמוך יעזבו את המפלגה .
    תזונתך מהתקשורת וקבלת עידוד על ידה זה לא מצביע על רצון העם אלה רצון איילי ההון התקשורתי

  • 17.

    הטעות הגדולה היא שחצנות אשכנזית לדורות (ל''ת)

    ש''סניק, 01/11/08 17:26

  • 16.

    פינס הנכבד, ממילא אתה וברוג צהובים זל''ז, למה שלא תחבור לקדימה ? (ל''ת)

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 01/11/08 17:24

    • עם השלמת אוסף המושחתים שלנו,אנחנו בקדימה,בונים אוסף צהובים וצהובונים. (ל''ת)

      נתן ש. מעלות. ביבי ראש הממשלה הבא., 01/11/08 18:27

  • 15.

    טוב מאוד שיש פריימריס אופיר פינס אתה תקבל בראש!!!!

    סניף כפר סבא, 01/11/08 17:20

    אתה עשית את כל הטעויות האפשריות
    אהוד ברק הציל את המדינה בזמן הזה!!!
    תתבייש לך

    וגם מה שעשית פה בסניף שלא נתת לנו להתמודד נגד בן חמו
    קיצור... צוחק מי שצחוק אחרון

  • 14.

    אתמול במבט היה ראיון עם פינס ובפיו ''בשורה'' לעם:

    עלי-בבה, 01/11/08 17:15

    הוא טען שהנה אובמה עולה לשלטון בארה''ב ואנחנו נצטייר כ''סרבני ה''שלום'''', ושומו שמיים, יופעל עלינו לחץ בינלאומי למסור את הגולן. מה מסקנתו? מיידית לפתוח בשיחות עם הסורים למסירת הגולן. ללא קשר להזייה השקרית הזאת, זה חומר הגלם האנושי שיישב לנו בממשלה כשר? במקום להגן על האינטרסים של מדינת ישראל והעם היהודי, עבודה עסוקה בהפחדות שווא, וחלוקת נכסי מדינת ישראל לארצות אוייב. ומה הלאה? ואם אחוד אירופי יבקש להכניס לכאן 2-4 מיליון ''פליטים'' מקצועיים, מה אז יגידו בעבודה? הבא נמהר ''לסגור עסקה''? העבודה היא מפלגת העבר. היא וויתרה על הציונות לא ב1993 באוסלו אלא ב1977 בה דרשו מבגין לחתום על הסכם עם מצרים בכל מחיר. והתוצאה ידועה. סופה של עבודה כמו גם מר''צ היא בפח הזבל של ההסטוריה הישראלית. אם העם היושב בציון אוהב את ארצו וחפץ חיים הוא: זרקו אותם. הם לא ראויים לקולות של אף ישראלי כולל ערבים שחפצים הם לחיות במדינה מכובדת השומרת על אזרחיה ומקפידה על האינטרסים שלה. האג'נדה שלהם איננה כוללת את טובתה של המדינה. זו אג'נדה פאן מזרח תיכונית הזוייה ולא אחראית לחלוטין המשתמשת באזרחי המדינה כבכלבי ניסויים פוליטיים מסוכנים ביותר. הם יעשו את המשחקים שלהם.... ואת החשבון יגישו לנו

  • 13.

    אופיר פינס למה כל דבר שברק עושה אתה נגד????

    רווית, 01/11/08 17:00

    אולי אתה מקנא שלא נבחרת???
    אתה רק מקלקל כל הזמן

    • איך את מגינה על אהוד....אופיר יודע על מה הוא מדבר (ל''ת)

      נאוה ברק, 01/11/08 18:29

  • 12.

    לך חפש לך מפלגה אחרת מר פינס....נמאסת

    חבר ה''עבודה'', 01/11/08 16:59

    רק את השלילי אתה מחפש

  • 11.

    הסיכוי של פינס לחזור לכנסת כמו הסיכוי שברק ירכיב ממשלה (ל''ת)

    אודי, 01/11/08 16:51

  • 10.

    עובדים על התמימים מה הקשר בין הירשנזון ואולמרט לברק?

    333, 01/11/08 16:50

    צריך לזרוק לפח האשפה את המושחתים של קדימה

  • 9.

    אדון פינס, טעותכם הגדולה ביותר היא שאתם יותר מידי שמאלנים

    תכניס לך טוב טוב לראש - רוב העם הוא ימין!!!!!!!!!!, 01/11/08 16:48

    אם אתה חושב שאני טועה, אז בוא נעשה ניסיון. שאחד מראשי מפלגת העבודה יצהיר הצהרה ברוחו של הימין, ותראה שכבר למחרת תקבלו עוד כמה מנדטים בסקרים.

    • זה לא יעזור כבר. רגילים לשקרים שלהם. שקוף.

      עלי-בבה, 01/11/08 17:18

      אנחנו יודעים מה המצע שלהם- מר''צ פלוס מינוס. טיפה יותר פטריוטים מבל''ד. קצת ימינה כזה, בקטנה.

  • 8.

    מקדימה כולם בורחים חזרה לעבודה ולליכוד

    ארזי, 01/11/08 16:47

    אז ההיגיון אומר שצריך
    את האוסף הרב והמושחת הזה שנקרא קדימה
    לשלוח לכל הרוחות

    • לקדימה יש מקום בפח הזבל של ההיסטוריה (ל''ת)

      סטודנט, 01/11/08 18:33

  • 7.

    לדעתי פינס ''עשה'' כ-5 מנדטים לביבי עת השתלח במתנחלים (ל''ת)

    פינס חי בתקופת מפא''י, 01/11/08 16:45

  • 6.

    נודה על האמת קדימה הם האוסף של מושחתי הליכוד

    123, 01/11/08 16:43

    היום הליכוד למזלו
    עשה ניתוח חירוגי
    ונפתר מהמושחתים

  • 5.

    קדימה חרה של מפלגה=מקדימה בורחים חזרה למפלגת העבודה ולליכוד ומי נשאר?

    טוטו, 01/11/08 16:37

    אפללו ורוני בריוני וכל המועמדים
    אולמרט-הירשנזון-צחי-אפללו-ורוחמה אברהם
    מועמדים למשפט בעוון שחיתות
    אז מה הפלא שכולם חוזרים לליכוד?

  • 4.

    פינס חזק בדיבורים אך אפס במעשים,איש לא אמין (ל''ת)

    בתכלס, 01/11/08 16:31

  • 3.

    פינס , חפש לך עיסוק אחר מפוליטיקה אתה לא נכנס ברשימה לכנסת. (ל''ת)

    פיני-1, 01/11/08 16:27

  • 2.

    נניח ואתה צודק,אז מה תצביע ליכוד? איך אתה מדבר,טיפש!

    החייל, 01/11/08 16:09

    פינס רץ לראשות המפלגה וכשל. ברק נבחר על מנת להיות שר ביטחון ולמעשה אולמורט נשען עליו ותפקודו שלו השתפר בהתאם.
    מאז שברק שר ביטחון,עלתה רמת הביטחון פלאים. לא נכנסנו להרפתקאות ימין מטורפות בעזה או לבנון,הרסנו ובשקט את הכור הסורי והעצמנו את היכולות של צה''ל לעימותים הבאים.
    זה שהעם לא אוהב את ברק זה בעיה של העם. הרי איך אפשר לקרא לגיבור ישראל, לחייל המעוטר ביותר בתולדות הצבא ''ברח'' הרי בכל מדינה בעולם היו שמים לפניו שטיחים אדומים. העם בישראל חולה,חולה אנושות. ראה איך הוא דבק בימין שכל הקונצפמיות שלו כשלו: 30 שנה של שטחים מה שעלה ממון אדיר במקום להשקיע בגליל שנהפכה ערבית ובנגב שנהפכה בדואית. כזה כישלון קולוסלי של הימין, כאשר העבודה אמרה לא לשטחים, אז עכשין הימין המציא את קדימה שבמילים שלה אומרת שהעבודה צדקה. שלא לדבר על הקפיטליזם החזירי. מפךגת העבודה בנתה , הקימה ופיארה את המדינה. המהפך הרס את המדינה, יצר מיליון ילדים רעבים,פנסיות בבורסה. אז אופיר, מפלגת העבודה לא טעתה, ברק לא טעה. מי שטועה זה העם הטיפש. והאם זה לא אותו עם טיפש שהוביל לחורבן בית ראשון ושני? אז, אם המדינה חשובה לך, אל תעשה בדק בית עכשיו ול והסבר לכסילי המדינה(האזרחים הטיפשים) את האמת ואולי האמת בכול זאת תנצח!

    • אהוד ברח....

      סטודנט, 01/11/08 18:38

      רמת הבטחון הישטפרה פלאים??
      תחזיר את הסרט שבו אתה חי
      הביטחון בארץ בקרשים החמאס מישטפר מול צה''ל
      החיזבללה חזר לגבול (שברח ''גאון'' הנסיגה מלבנון)
      פרק כישלון,פחדן גם את מקארתור זרקו למורות שהיה מאותר

  • 1.

    פינס נבון יותר מהעסקן הממוצע

    ילד, 01/11/08 15:59

    מדי פעם אני מתרשם, שהאיש נימנה על האנשים החושבים, וזה דגם נדיר במחוזותינו.

    סבא אומר, שכדי לשפוט ולהתרשם מפוליטיקאי, עלינו לבחון את דרך התיחסותו לחלשים ומידת הסיוע שהוא מגיש לנעשקים.

    מענין מה יחסו של פינס, לזקנים שמלקטים שאריות מזון בפחי האשפה.

    סבא לימד אותי, שהבקורת מפריעה, כמו נביחותיו של כלב השמירה.
    (סב שלי יהודי משכיל מאד וחכם).

    בלעדי שני אלה, יטרפו לנו את העדר.

    • פינס נבון?! הרי הוא הזהבה גלאון של מפלגת העבודה (ל''ת)

      אסי, 01/11/08 16:45