• 57.

    מי

    מיכל, 09/01/11 11:32

    מי יודע באיזה משרד תיווך מכרו את הדירה שלהם?

    הנושא דחוף

  • 56.

    קבוצות גברים עם ד"ר חן נרדי

    תכלת, 26/10/09 21:35

    גברים אל תשארו לב יש מי שמוכן להקשיב ולעזור לכם .
    ממליצה בחום

  • 55.

    לא נראה שהמשפחה שיתפה פעולה עם הכתבה הזאת. ומהתגובות, ברור למה.

    כל מגעילוני ישראל התקבצו להגיב פה., 13/06/09 22:51

    אמא אל הילה לא מרואיינת כאן. יש כאן דיווח על ישיבתה ליד הקבר, עדויות של עוברי אורח ומבקרים בבית העלמין, וחיטוט במה שנכתב על הקברים ועל הדברים שמבקרים שמו שם.
    זאת חדירה גסה שאין כמותה לפרטיות של האנשים האלה, בלי סיבה, בלי הזמנה, בלי תועלת, כתבת חיטוט בפצעים הפתוחים של המשפחה שמזמינה תגובות נוראות ואיומות שאיש לא טורח, כמובן, לסלק מכאן.
    אני תוהה אם מישהו שם לב לזה, בעיתון הזה. ואם כן, אם למישהו אכפת בכלל מהכאב הנורא שנגרם כאן למשפחה.

  • 54.

    רק שאלות ץץץ

    יוןי, 22/11/08 09:06

    מדוע לא היה שם הצעה שהיה להילה דיכאון שלאחר הלידה?

    מדוע היה אמא שלה שם בוקר, צהרים ולילה אם הכל היה בסדר?

    מדוע מייקל היה בא הביתה מיום ארוך בעבודה לטפל בילדים אם הילה התמודדה טוב? (מייקל לקח חופשת לידה עם הילד הראשון שלהם)

    מדוע המשטרה '' שכחה '' לקחת את טביעות אצבעות של מייקל?
    איך הם יכולים לבדוק את ההזמנה של מקרים בלי טביעות האצבעות האלה?

    איך זה יכול להיות שמייקל ירה בעצמו פעמיים בראש?

    מדוע היה נתן את האבא של הילה לעזור בחקירה?

    מדוע משפחת בכר החליטו למחוק את השם של מייקל מזכרון? האם הם יודעים משהו? למרות הטרגדיה, כאשר הם מתוודים שמייקל היה אבא ובעל למופת. האם זה מסך עשן אז שאלות לא יישאלו על הבת שלהם?

  • 53.

    זכות הציבור לדעת-אני רוצה לדעת !

    ליאורה, 04/11/08 16:59

    אם פסיכופט עבד במשטרה בעמדה בכירה ואיש לא ידע כי הוא כזה-אני רוצה לדעת!אם זו המשטרה שאמורה להגן עלי-זכותי לדעת!
    אם לא הוא רצח -אז מי?מחק משפחה שלמה והתאבד ועוד בעזרת 2 כדורים-----בולשיט!!!
    ליבי ליבי עם המשפחות שבטוח יודעות ועם כל הכאב הנורא -נאסר עליהן לספר!

  • 52.

    מחוז מרכז זה לא משטרה זה משטחרא

    שוטר, 04/11/08 00:34

    הפצת שומועות ושקרים כחלק ממאבקי כוחות המשטרה שמה בתפקידי מפתח זבל אנושי כמו בתחנת רחובות

  • 51.

    לא צריך כלום בעולם הזה רק מזל.

    יעל, 02/11/08 15:26

    למשפחות שלא תדעו צער.הלב לא מבין איך ..יהי זכרם ברוך לעד

  • 50.

    אם איזה אברג'ל או אבוטבול היו עושים את זה , תארו לעצמכם את התגובות.... (ל''ת)

    מוטי, 02/11/08 09:32

    • פשיעה בידי אשכנזים זה מותר (ל''ת)

      וואלה צודק, 02/11/08 13:32

  • 49.

    על פי מה שכתוב בכתבה זו

    פקק תנועה קרית ביאליק, 02/11/08 08:39

    הם היו בתהליך של סיכסוך מישפחתי. על רקע חברתי ואישי. כזה או אחר .אבל. הכול כניראה היה מוסתר. הייטב מתחת לשטיח .ויתכן מאוד שרק חלק מבני המישפחה .האחרים היו מעורבים. בסיסכסוך זה .שהסתיים בצורה טרגית שכזו .יתכן מאוד שבני האדם בישראל .והחברה הישראלית עוברים שינוים ביולוגים .בקוד של היתנהגות ציבורית ואישית . או אחרים .בגללל טרוף המערכות שהעם בישראל .נימצא וחיי בו .כול הזמן. והגיע הזמן שהכול פורץ ויוצא אחוצה .

  • 48.

    המישמר ה אזרחי נימצא בעסק (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 02/11/08 08:32

  • 47.

    הפתיע פעמיים את חבריו! איזה קונדסון!

    שושו, 02/11/08 07:09

    הרגשתי לא נוח עם כותרת המשנה.

  • 46.

    בושה שהיחידה בה שירת - מנציחה את זכרו של רוצח מטורף. (ל''ת)

    עידן, 01/11/08 23:42

    • בושה שאמו ואחותו לא הורשו לבא להלויית כלתם והנכדים (ל''ת)

      א, 02/11/08 07:58

  • 45.

    מי אמר שזה לא מישהוא מבחוץ

    גרי בר, 01/11/08 21:46

    זה סיפור הכי טוב לביים רצח .אם מישהוא היה רוצה להעלים אותו זה דרך הכי פשוטה לחסל אותו תחשבו על זה.
    למה המשטרה מכריזה פה אחד שהוא רצח?

  • 44.

    ראויות להערכה - אימו ואחותו של מייקל - שקיבלו בהכנעה את סירוב משפחת

    יופיטר, 01/11/08 20:54

    הילה - לבואם ללויה - הן לא אשמות בכלום - ומייקל רצח להם את הנכדים והאחינים - מעבר לכך שרצח את עצמו -

  • 43.

    בלתי ניתפס - נסתרות דרכי הנפש - עד אין חקר (ל''ת)

    יופיטר, 01/11/08 20:46

  • 42.

    דרושה ועדת חקירה ממשלתית. (ל''ת)

    לחקר האמת המוסתרת, 01/11/08 20:37

  • 41.

    אין פה סיפור של בגידה,ואם בכל זאת

    נח, 01/11/08 19:35

    זה יכול להיות רק סיבה שולית.אם בגידות תסתיימנה עם מתים ,היו לנו כל שבע עשרות מתים.

  • 40.

    לנתח את גופו של מייקל.

    חשבתי, 01/11/08 19:29

    האם איש במשטרה לא חשב, שנתיחת גופו של מייקל פישר עשויה לשפוך, אולי, מעט אור על הפרשה המזעזעת הזו?

    • למה לנתח דווקא את הגופה של מיקל??

      ......, 01/11/08 20:38

      אנשים תחשבו קצת...
      איך זה שהילה לא התנגדה ולא ניסתה לעשות כלום הרי אין מצב שמייקל הסתובב עם אקדח שלוף והיא לא אמרה ועשתה משהו.
      לדעתי זה משהו אחר.. תנסו לחשוב אולי זה חיסול חשבונות מהעולם התחתון, הרי הם מקצועיים.
      יש פה בעיתיות מאוד גדולה והמשטרה לא יודעת מאיפה להתחיל לחקור בגלל זה היא הגיעה למבוי סתום

      • המשטרה לא יועת? ואם כן יודעת הם יידעו אותך? (ל''ת)

        הכל כסת''ח, 01/11/08 23:39

      • הגופה שלו נותחה. שלה ושל הילדים לא.

        עצוב, 02/11/08 17:11

        וגם זה תמוה...

  • 39.

    הכרתי את הילה כבחורה צעירה - די די די

    די די די, 01/11/08 19:13

    אני אמא מבוגרת והלב שלי נקרע מהסיפור.


    די די די הניחו לזה כבר! שלא נדע מצרות ושתנוח נשמתם של ארבעת הקורבנות למצב נוראי בשלום על משכבם.

    ת.נ.צ.ב.ה.

  • 38.

    יש מצב שזה תוצאאה מהפרוזק שהוא נטל על בסיס קבוע?

    ד''ר סוס, 01/11/08 18:40

    קונצרטה

    • אני לא יודע מאין אתה מסיק שהוא לקח פרוזק אבל אם כן אז..

      חיים, 02/11/08 13:36

      זה בהחלט יכול להיות סיבה טובה
      היו כמה מקרים בעולם של אנשים שהפסיקו ליטול פרוזק כמה ימים והתאבדו אחרי כן

  • 37.

    איך זה שאין אף תמונה של התינוקת חוץ מזו? (ל''ת)

    gb, 01/11/08 18:34

    • יפה עלית על עוד סימן

      חי, 01/11/08 18:51

      כל הסימנים וכבר הציבור הרכיב פאזל
      האמת ברורה רק מחכים לצאתה לאור

  • 36.

    שלא ירמו כל החברים הם לחצו עליו והביאו אותו לכך...כנסו

    ניצב משה בהדני, 01/11/08 18:25

    חבריו של הרוצח היו מבזים אותו על שהוא התחתן עם אחת שכל המחלקה הגברית הכירה והמבין יבין באיזה אופן, אדם שקם בוקר אחד ורוצח את ילדיו זה מראה על כך שהוא לא בטח לא בה ( שאינה בוגדת בו ) ולא בילדיו ( שהם אכן שלו ) אז שלא יספרו לכם סיפורים כי גם במשטרה יש ''מזרונים'' ( בלשון הצבאית של המובן) אז כשכולם לוחצים עלייך איך התחתנת עם מזרון ואתה נסכנס למשבר עמוק ואינך יודע מי ממשפחתך אכן שייך אלייך אתה עושה צעד כזה ואת המידע הזה המשטרה לא רוצה שתדעו כי........זה בין החבר'ה .

    • אתה צודק המשורה שלנו רמאים

      מאיר, 01/11/08 18:59

      אין על מי לסמוך ה' יעזור

  • 35.

    חברים של מייקל נקראים לגלות

    אל תשאירו במחשכים, 01/11/08 18:00

    פרטים על המאהב שגרם להרס המשפחה

    • איזה מאהב טמבל - היא היתה בהריון כשהלכה לקורס קצינות

      למה ללכלך סתם, 01/11/08 19:25

      תיקרא מה אביה אמר את כל המאמר ותבין.

    • למה אתה מלכלך נבלה (ל''ת)

      יהיה זכרה ברוך, 02/11/08 07:39

  • 34.

    Anee yodaat

    Anat Aviv, 01/11/08 17:36

    Lots of people live their whole lives as a lie. They pretend that they are educated and functional. But, in reality, they are jealous, unsuccessful, and bitter. Then they explode.

  • 33.

    מה שאותי מפליא

    נח, 01/11/08 16:32

    שלכל מקום ובכל מוסד אליו רוצים להתקבל יש בחינות,ומבדקים להתקבל.ופה הווה אומר למשטרה שמפקידים בידן נשק לא בודקים מספיק.
    כי אם היו בודקים,ובמיוחד אחרי התאבדות של אביו של מייק.בואדי היו מוצאים אם היו בודקים את מייק שחסר לא,לא רק בורג אלא שכל הברגים אצלו חסרים,והאישיות שלו עומדת להתפרק.

    • ואותי מפליא איך נותנים לחוקר נוער ללכת עם אקדח ושתי מחסניות (ל''ת)

      כמה אנשים חוקר צריך להרוג בדרך הביתה, 01/11/08 17:31

  • 32.

    חבל שלא הצליחה לברוח ממנו .יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    מלודי, 01/11/08 16:29

  • 31.

    מסכנה ישנה עם האוייב.איזה פחד

    מיכל, 01/11/08 16:28

    איך מחזיקים מטורף כזה במשטרה איך?

  • 30.

    זוג יונים. כנראה שהיתה עוד יונה בקן. (ל''ת)

    נשר, 01/11/08 16:24

  • 29.

    עדי, חבל שלא פרקת אותו כבר מההתחלה (ל''ת)

    ב, 01/11/08 15:00

  • 28.

    תנו להם לנוח בשקט

    כהו, 01/11/08 14:55

    נמאסתם ,תניחו להם ולמשפחות

  • 27.

    הרבה משפחות ואנשים מחייכים למצלמות אבל האמת הכול חרא

    קובי, 01/11/08 14:54

    בטוח הם יודעים את האמת . כולם שם יודעים את האמת אבל הם מזועזעים מהתגובה והמעשה שהוא עשה. ואתם יודעים כמה ליכלוך וזימה יש במערכת המשטרתית . שוטרים שבמהלך לילות וימים נימצאים במארבים וסיורים ביחד (סיפור בגידה תפיסה ונקמה ) חבל שזה ניגמר כך אבל זו דעתי נשמתם בגן עדן . לגבי 2 כדורים בראש . חברה לסת פה זה גם ראש תלוי היכן הוא ירה את הכדור הראשון . מהרצון ליגמור את הסיפור ירה לא טוב בעצמו בפעם הראשונה . ופעם שניה במוח

  • 26.

    עלק זוג יונים.נתן לה נשיקה ופעם שניה רצח אותה.

    אין עשן בלי אש, 01/11/08 14:14

    זה הקרה הכי מזעזע ששמעתי עליו אי פעם בחיים שלי.לדעתי היא סיפרה לו משהו שנטרפה עליו דעתו מה?לא בעיה לנחש אותה הוא רצח אחרונה היא נלחמה בו מצאו כיוית על אצבעות הידיים שלה.אלוהים ישמור מה שהיה שם.

    • אותה אחרונה?

      אתה בטוח, 01/11/08 17:48

      לא ראשונה,לפי מה שנכתב?

    • אם מצאו כויות על אצבעותיה, הרי בדקו ואמרו שהיא לא נגעה באקדח (ל''ת)

      במשטרה לא יספרו לציבור שום דבר, 01/11/08 23:45

  • 25.

    איזה יופי המשטרע חוקרת את עצמה, ולמייקל יש שני חורים בראש (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 01/11/08 13:54

  • 24.

    מאיפה הרוע הזה ,אנשים???משעמם לכם???איזה רעיונות חוליגנים!

    haya, 01/11/08 13:53

    כנראה שיש לכם הרבה זמן פנוי ןמוחות מעוותים!!!תניחו ,תמשיכו הלאה אם אין לכם דברים פחות רעים לכתןב

    • לא משעמם לנו בכלל.המקרה זעזע למדינה את המוח (ל''ת)

      .........., 01/11/08 15:58

  • 23.

    נמאס=תעזבו את המשפחות במנוחה=מדובר ברוצח שרצח משפ'=הסיבה לא תשנה לאף 1 (ל''ת)

    נ.כהן לפחות עשה טובה לכלם שהתאבד=הדבר הטוב היחידי!, 01/11/08 13:50

  • 22.

    במה אשמה אמא של מייקל שהמשפחה של הילה מבזים אותה כך?מה היא עשתה להם? (ל''ת)

    אין רחמים?, 01/11/08 13:18

  • 21.

    מדוע המשפחה לא הסכימה לניתיחת הגופות ?? הם לא רוצים לדעת מה קרה?

    ממה הם חוששים ?, 01/11/08 13:17

    הרי האב הוא איש משטרה , הוא מבין את חשיבות הנתיחה לחקירה.

    • מה יש לנתח - ירה בהילה 3 כדורים בבן שלו 3 כדורים בתינוקת

      שתי כדורים ובעצמו שתי כדורים, 01/11/08 13:45

      10 כדורים ירה הפסיכופט מה אתם רוצים עוד שינתחו.

      • לא יכול להיות שפסיכופט עובד כשוטר עם נשק,אלא אם כן המשטרה פסיכופטית. (ל''ת)

        וצריך לנקות את האורוות, 01/11/08 14:35

      • הם יכלו לקחת דגימות ד.נ.א מהגופות

        שרץ חלובה, 01/11/08 14:46

        כמו שכל חוקר טירון מבין מה יכולה להיות הסיבה ככה גם היו יכולים להבין אילו רצו. כדי לרדת לשורש האמת על המשטרה אפילו היום לקחת את הדגימות הנ''ל ולחקור וזה כדי למנוע לזות שפתיים שכבר מתפתחת בגדול ברשת. במידה והחשדות מתאמתים ואחד הילדים או שניהם הם לא מהאב החוקי אז למשיך ולחקור מיהו האב החוקי גם כן ע''י לקיחת דגימות ד.נא מכל חבריה לעבודה של אישה כולל הבוסים שלה. זאת אישה יפה וסקסית שבטח היו לה מחזרים למרות שהיתה נשואה. פעם אישה נשואה היתה בטוחה לבעלה כמו כסף בבנק לאומי היום זה כמו כסף בבנק של המאפיה.

        • ומה זה יעשה למטורף כמוך יתן לך אפשרות שגם לך מותר לרצוח

          אם הילדים לא שלך, 01/11/08 15:25

          יסביע את רצונך לנבור בחיים של אחרים. אין שום דבר בעולם שמצדיק רצח שכזה. ואם גברים חושבים שאם אישה בגדה בהם מותר להם לרצוח אותה זה מכוון שהחינוך שקיבלת לקוי מיסודו.
          אישה וילדים הם לא רכוש של אף אחד.

        • 10 כדורים רק ירה באישה והילדים ושתי כדורים נוספים רק בו (ל''ת)

          זה טירוף מדרגה ראשונה במעלה, 01/11/08 15:27

      • היא לא שמה לב שהיא חיה עם פסיכופט? (ל''ת)

        אני, 01/11/08 16:06

    • איפה השר הממונה ?, כרגיל מתחמק ולא מבין.

      קולגה, 01/11/08 14:16

      קודם כל איננו יודעים אם הייתה בקשה לנתוח הגופה,שנית יש להניח שבמשפחתה של הילה יודעים עוד משהוא בתחום הרומנטי ואביה כאיש משטרה בכיר הבין מה יכול גלוי מיותר להביא,
      מה שמתמיה כאן זו התנהגותו של המפכ''ל האוויל הוא לא ביקר אצל משפחת הקצין, הקצין הזה היה גם פקודו ולא נוסיף,
      כנראה הממפכ''ל עסוק באיזו רכילות חדשה או בהדחות של מי שלא מסכים איתו

  • 20.

    חבל על הזמן!!!

    סמדר, 01/11/08 12:55

    הרי כולם אמרו כבר הכל,כנאה שהרצח היה על רקע רומנטי,,,אלוהים יודע,אבל אני חושבת שכן צריך להגיד ,או לצאת לתקשורת ולומאר מה קרה שם בדיוק...גם היא בגדה בו והביאה ילד לא שלו,אין לו זכות בתכלית האיסור לקחת את החיים שלה ובטח לא של ילדיו.הרי המוות הוא מצב בלתי הפיך...אז מה הקטע פה??אבל צריך להבין דבר אחד-שיש רוצח והוא מר מייקל...וזהו..יהיו נשמתם צרורה בצרור החיים....

    • זה כמו אירק לך בפרצוץ ואצפה שתשארי אדישה

      גבר, 01/11/08 15:00

      כגובה האהבה וגובה האכזבה

    • מה עם הפקת לקחים ?

      Karakoz, 01/11/08 15:32

      העובדה, שבעל שחי בשלום עם אשתו, משפחה
      למופת כמו זוג יונים, קם לפתע, הורג את כולם, ויורה לעצמו בראש פעמים, מלמדת שיש למנות דווקא למשפחות נורמטיביות פסיכיאטר שיבדוק, מתי מתכונן הבעל להרוג את משפחתו.

      כל גבר, שיחחסיו עם משפחתו טובים והוא אוהב את אשתו, יחויב בבדיקה פסיכיאטרית שנתית.
      בלי הטסט הזה אסור יהיה לו להכנס לביתו.

  • 19.

    כולם יודעים הכל!!! (ל''ת)

    סמדר, 01/11/08 12:52

  • 18.

    וחוץ מזה שהחגים היו צפופים השנה וזה הכניס אותו למצב של דחק

    והוא חיכה שהם יגמרו, 01/11/08 12:42

    שאם יושבים שבעה שישבו כל השבוע. כי הוא לא רצה לקלקל את החגים וגם ידע שבחגים אסור לשבת שבעה. רק תבינו איזה מוח קרמינלי היה לו.

  • 17.

    תבינו - חגים עושים דיכאון להרבה אנשים - כי אז הם ניזכרים

    באלה שכבר לא חיים, 01/11/08 12:36

    והוא היה בדיכאון מהמקרה של אביו אבל הפנים הכל כי היה טיפוס סגור. בחגים היה לו יותר זמן לחשוב והכל בתבשל לו בראש. והטירוף יצא איך שניגמרו החגים.

    • אז למה להרוג את אשתו וילדיו??? (ל''ת)

      Avi Ecuador, 01/11/08 14:41

  • 16.

    איך ייתכן שאדם יורה בעצמו שני כדורים בראש?

    שדגכ, 01/11/08 12:34

    אחרי הירייה הראשונה אדם באמת מסוגל לירות בעצמו שוב?
    זה מוזר מאוד.
    אולי באמת מישהו אחר ירה בהם וביים את זה כרצח והתאבדות?

    • באמת איך יתן שבכולם יחד ירה 10 כדורים - ולעצמו יתפקשש כדור

      וירה בעצמו שוב, 01/11/08 15:36

      אחרי שאדם מת הוא לא מצליח לירות שוב בעצמו הבנת.

  • 15.

    זה נראה כמו טיוח בסדר גודל מדהים

    דרור, 01/11/08 12:24

    מתי קרה שמישהו התאבד עם שני כדורים בראש?
    למה סגרו את החקירה בתוך שבוע?
    יש פה הרבה יותר ממה שניתן לשער והמשטרה מטייחת ומשתיקה את האמת. על מי ועל מה הם מחפים???

    • לסגור ענין

      אזרח, 01/11/08 13:31

      לדעתי אין פה חפוי משום שכל המשפחה הצעירה איננה עוד, כל גלוי נוסף עלול לגרור את הענין לתחום הרומנטיקה ואולי אף יותר מזה וזה רק יפגע בשארים הנותרים, חבל שזה קרה אבל צריך לסגור ענין,

    • אולי היא ידעה עליו משהו קיצוני שהיה מכניס אותו לכלא וזה הצעד הנואש שלו (ל''ת)

      ג'יימס בונד, 01/11/08 23:54

  • 14.

    זוג יונים על מצע רקוב ואפל, די למדינת השקר והקומבינה. (ל''ת)

    שוש, 01/11/08 11:52

    • המקצוע רכלן

      מושון מגבעתיים, 01/11/08 13:33

      למה זה מענין אותך, כנראה רק לתחומי הרכילות, אז לך חפש לך אילנות אחרים לטפס עליהם.

    • כל המשטרה מאותו זן,אוי לנו מי מגן עליינו הפסיכופטים השוטרים (ל''ת)

      שיפרה, 02/11/08 09:08

  • 13.

    זה ברור שהמשטרה יודעת את האמת ומחפה עליה

    ירון מודעי, 01/11/08 11:28

    מקובל לחשוב שאין רצח ללא מניע ומכיון שהרוצח נחשב נורמטיבי ונורמלי אז גם כאן היה מניע. אצל זוגות צעירים מאוהבים רצח תמיד נעשה על רקע רומנטי ולכן אני מניח שהמניע היה קנאה ונקמה. הרוצח נפגע עד עימקי נשמתו מהידיעה שאישתו האהובה בגדה בו ויתכן שגם הילדים שהם בעצם לא שלו אלא פרי הבגידה. את זה ניתן לבדוק בבדיקת ד.נ.א רגילה. אבל הבעיה היא שהמשטרה לא רוצה לדעת מה היה שם כי הם מחפים על האמת שתפרוץ ותגרום לפיצוץ גדול. המשטרה מחפה לדעתי על קצין משטרה בכיר שהיה לו רומן מהצד עם אשת הרוצח. זאת הנחת העבודה שלי ועכשיו אני קורא למשטרה להפשיל את שרווליה ולהתחיל לעבוד. האמת הרי תצא לאור בסוף אז יותר טוב יהיה שהמשטרה תספר את זה ולא סתם איזה ''מלשין'' מבפנים.

    • צריך להוציא את חקירת המקרה מידי המשטרה.

      לא הגיוני שהמשטרה תחקור את זה, 01/11/08 11:41

      שניהם שוטרים.אם היתה בגידה,אז הבועל הוא גם שוטר.האבא של האישה שוטר בכיר.אם היה חיסול מטעם קולגות במשטרה אז זה גם קשור בשוטרים.משטרה לא יכולה לחקור את המקרה הזה.ואדם לא יכול לירות לעצמו שני כדורים בראש.יש פה טיוח.

      • שנינו מסכימים שיש כאן טיוח

        ירון מודעי, 01/11/08 12:17

        דעת הקהל כניראה לא מזיזה למשטרת ישראל. הם כבר ממזמן איבדו את הבושה ואת הרגישות והפכו להיול לחסיני בקורת. שינבחו הכלבים הם בטח אומרים לעצמם. גם כלב נובח בסוף מתעייף ומשתתק. מכאן אני תומך בהצעתך שהחקירה תוצא מידי המשטרה כי היא לא מסוגלת לחקור את עצמה ביחוד כשיש לה אינטרס ברור להסתיר את האמת. מי שמסגול לעשות זאת זה היועץ המשפטי לממשלה אבל גם הוא לצערי חלק מאימפרית הרשע והשחיתות שאופפת אותנו. ראה טיפולו בפרשת גניבות אולמרט והאונס של קצב. אני לא תולה בו תקוות מרובות. מה שנשאר זה לפנות לתנועה לאיכות השילטון שתפנה לבג''ץ בענין.

        • המשטרה מטייחת את הפרשה,זו הרמה של רוב השוטרים (ל''ת)

          שיפרה, 02/11/08 09:12

      • יש רמיזות שהמשטרה חיסלה אותו (ל''ת)

        ועדת חקירה, 01/11/08 17:55

    • אם יש מידע כזה לשלוח הביתה בשקט

      עובד העיריה, 01/11/08 13:38

      נניח שזה נכון אז מה זה יתן עכשיו,זה רק יגרום צער למי שנותר מבני המשפחות המורחבות,
      היום זה חטוט מיתר של לאחר מעשה.

      • זה חשוב לדעת כי יכול להיות שהבוס שלה היה מאהב שלה וזאת הטרדה מינית

        ירון מודעי, 01/11/08 15:24

        על פני ניראה שהענין סגור ואין אשמים אבל תאר לעצמך שהבוס שלה כפה עליה קיום יחסי מין בתמורה לקידום בדיוק כמו קצב למשל. היא נענתה לו ונכנסה להריון וככה התחיל כל הבלגן. במקרה זה הבוס עבר עבירה של הטרדה מינית של קיום יחסי מין עם כפיפה בעבודה שזאת עבירה חמורה וצריך לשלם עליה. אם לא יחקרו לא ידעו את האמת והעברין שנהנה ועשה חיים לא ישלם את המחיר. לכן על המשטרה לשאוף להגיע לחקר האמת כדי להעניש את האשם במידה וימצא. אין להוציא מכל אפשרות שום סצנריו יהיה דימיוני ככל אשר יהיה. הרי בדיני נפשות עסקינן. אני מריח סירחון שבו מעורב קצין בכיר שהמשטרה רוצה להגן עליו.

        • האמת תצא לאור כך או כך והמדינה תזועזע

          איציק, 01/11/08 16:08

          בשיחה שלי עם אנשים רבים
          נשים תמיד מגיבות :
          אז מה אם היא בגדה בו והביאה ילד מגבר אחר,
          זו סיבה לרצוח??
          אז אני הגבתי ואמרתי להן ברור שלא
          אבל כשזה קורה הגבר מאבד את שפיותו!
          אנשים רצחו על מקום חניה
          ועל 100 שח
          ועל ריב בין כלבים
          אז לא ירצחו על ממזרות?
          תוסיפו על זה את אהבתו העזה לאשתו
          ואת ההשקעה בה
          ואת גודל השקר שבו הוא חי
          אז כל גבר כמעט באותה סיטואציה בדיוק
          אולי היה משתגע.
          אם היו אומרים לאשה אחרי חצי שנה שהחליפו את בנה בטעות בבית חולים
          איך היא הייתה מגיבה??
          ופה זה גרוע פי אלף
          כי זה נעשה בזדון על האהובה עליך מכל..
          ועוד תוך כדי סקס עם חברך לעבודה!
          אני לא מקנא במייקל המסכן
          אם כל זה נכון.
          אבל ברור שהאמת צריכה להיחשף על מנת להעניש את המעורבים בפרשה
          ואת הנואף שבגללו משפחה שלמה נמחקה!

  • 12.

    ''ולאחר מכן לירות גם שני כדורים בראשו''

    דניאל, 01/11/08 11:26

    מה? איך אפשר לירות לעצמך 2 כדורים בראש?
    גם אם הראשון לא בדיוק הרג אותו, זה עדיין היה משאיר אותו חסר הכרה להרבה מאוד זמן.

    • מזה בדיוק צריך להתחיל

      מקורב, 01/11/08 11:39

      איך קרה שמייקל קיבל כדור בלסת ולמה אף אחד לא שואל את עצמו מה היה שם באמת.
      האם יש פה טיוח בקנה מידה קולוסאלי?

    • זה בדיוק גם מה שאני חשבתי..

      שולי, 01/11/08 11:42

      משהו פה ממש לא מסתדר בסיפור הזה

      למה המשטרה הפסיקה לחקור?

    • בסרטים מראים תמיד רצח ודימוי התעבדות ע''י רוצחים מיקצועיים שיודעים

      את כל החוקים, 01/11/08 11:46

      סרטים מבוססים על הרבה דברים אמיתיים מהחיים.מכיוון שאדם לא יכול לירות שני כדורים בראש של עצמו,אז יש מה לחקור אבל לא ניראה שמעוניינים לחקור.

    • לבדוק מי השוטר הראשון שנכנס לבית. (ל''ת)

      רון, 01/11/08 12:17

    • למה אתה לא שואל את עצמך איך יכל הפסיכופט לירות 3 כדורים באישתו

      3 בבן שלו 2 בתינוקת, 01/11/08 13:57

      תשאל את עצמך איזה טירוף חבוי שכן בתוכו.
      חבל שאת 10 הכדורים לא ביזבז רק על עצמו.

      • לא ! אני כן אשאל אם המשטרה חיסלה אותו (ל''ת)

        אני אשאל וכולנו נשאל, 01/11/08 18:02

  • 11.

    אנחנו קטנים

    אדדי אילן, 01/11/08 11:26

    אחד הדברים הכי קשים בעולמנו זה להבין את נסתרות הנפש
    בטח לא נבין לעולם מדוע אב מחייך מחסל במו ידיו את משפתחו המחייכת
    אל לנו לשפוט אותו
    אלה ליצטער צער גדול
    ולבקש מאלוהים שלא יפגיש אותנו שוב עם מקרה טראגי הדומה לזה

    • וזו התגובה הכי נכונה פה (ל''ת)

      רן, 01/11/08 16:40

  • 10.

    הסיבה האמיתית=סטרס

    אביבה, 01/11/08 11:25

    הם חיו בסטרס, לימודי משפטים, הריון+בדיקות נלוות, מעברי דירה, ילד הולך לגן שיהיה בטוח שהדודה תהיה הגננת, נולד תינוק, מי יקום אליו, מחר יש בחינות, מחר יש חיפושים אחר זה שרצח את הנכדה בירקון, אמא שלו מתקשרת, אמא שלה מגיה, ל ח ץ!!!

    לטובת כולם בואו נרד מזה

    יהי זכרם ברוך!

    • תאמיני לי, את השפויה היחידה כאן. אנשים תתביישו לכם על (ל''ת)

      התגובות. אין לכם אלוהים, 01/11/08 19:34

      • לא סטרס ולא בטיח. כל אחד עומד בסטרס כזה

        סוס רמירז, 02/11/08 06:44

        רוב תושבי המדינה הצעירים שרוצים להתקדם בחיים עומדים בפני סטרס וזאת לא הסיבה לרצח לדעתי. צריך להיות מניע בהרבה יותר חזק. אצל זוגות צעירים כשיש אהבה חד צדדית ולא מאוזנת זה יכול לקרות כשאחד מבני הזוג מגיע למסקנה שהצד השני לא משיב לו באותו מטבע וגם בוגד בו בנוסף לכל וזה לדעתי המקרה הזה. הרי נאמר שעזה כמוות אהבה והאהבה שניכזבה תוחלתה עלולה להסתיים במעשה ייאוש נוראי. נכון שזב ניחוש אבל ניחוש שמבוסס על הרבה שנות חיים ונסיון ואין חכם כבעל נסיון. הסיפור של הסטרס הוא סיפורי סבתא לילדים מפגרים ותעשי לי טובה אל תנסי למכור לנו את השטויות שלך שרק אולי בעלך מסוגל לקנות כמו שקנה אותך.

  • 9.

    מדינת שחיתות, קשרים וקונספרציות !

    שרון, 01/11/08 11:23

    אני מתעב את השלטון המושחת את התקשורת המשלבת יד ועוד ועוד.. אנחנו מדינה דוחה עם אוכלוסיה דוחה במרביתה .. הכל פה רקוב.. ואם היא שכבה עם אחר ובגדה בו שיגידו את זה.. כל אחד לפי כמות הקומבינה עושה פה בארץ הזו מה שבא לו.. פשוט להקיא !!!!

    • אתה חולה בשנאה עצמית

      מוטי, 01/11/08 14:30

      אחרי כל מה שכתבת, למה זה באמת צריך לעניין אותך ???
      ואם בגדה, זה לא היה דולף כבר מזמן מצד המשפחה שלו או החברים שלו, כדי לנסות לפחות להוציא אותו מהסיפור יור טוב (במרחאות) או לא כאיזה מישהו שהשתגע?????
      קצת מחשבה

      • ''שינאה עצמית'' ? מה הקשר ? מעניין אותי מאדדדדד למה קורה דבר

        שרון, 01/11/08 16:44

        מזעזע כזה במדינה שאני חי בה.. ועוד יותר מעניינת אותי רמת השחיתות החצופה שקיימת פה בדרגים שאני כנראה קטונתי שקיבלו הוראה להשתיק היטב היטב את מה שקרה בינהם.. בושה !! אני את האחד ועוד אחד שלי עשיתי ואני לא טיפש להבין מה היה בינהם אותי מרגיזה העובדה שהצליחו חיש קל להשתיק.. למה.. ? לא בעייה להבין.. משתתף בצער המשפחות על ארוע כזה קשה והזוי אבל שתצא האמת, תמיד.. לא רק במקרה הזה.. די לשחיתות והמעמדות במדינה הזו זה גומר אותנו.

  • 8.

    מייקל והילה

    רואי, 01/11/08 11:22

    שבת שלום
    צר לי מאוד אבל יש פתגם בערבית מאוד מפורסם וזו הלשון בעברית: ''שאלוהים ירחיק מאיתנו את השטן''
    כמה זה נכון
    יהי זכרם ברוך
    בן ארצי רואי

  • 7.

    אין זכות לאף אחד לקחת חיים של אחר ולא משנה הסיבה (ל''ת)

    הכל בא מחינוך מעוות לא מעבר לזה, 01/11/08 11:21

  • 6.

    די די - עם הכתבה החוזרת על עצמה - זה מזעזע כל פעם מחדש

    איך הילה וילדיה שילמו בחייהם ברצח מתועב, 01/11/08 11:20

    ואין לאף אדם זכות לקחת חיים של אחרים. ודי עם הרינון הזה שהיה והיה. היה חיית טרף אחרת לא היה מבצע רצח אכזרי שכזה.

  • 5.

    די כבר או שתגידו את האמת שידועה לכם

    חיים, 01/11/08 11:17

    או שתיסתמו

  • 4.

    ספר מומלץ,ביתו של הזמן.

    ישראלה, 01/11/08 10:41

    המחברת\\הסופרת זוזפין טיי נולדה בסקוטלנד כאליזבת מק-ינטוש.עוד בילדותה כתבה שירים וסיפורים קצרים. תחת השם גורדון דוויוט התפרסמה כמחזאית. אל הספרות הבלשית הצטרפה לראשונה ב 1929 .

    • את לא שפויה, נקודה . (ל''ת)

      ., 01/11/08 11:12

  • 3.

    יחס הולם

    עופר, 01/11/08 10:41

    צריך להתייחס אל מייקל כעל חשוד ברצח .
    הוא לא הורשע מסיבות מובנות .אבל ההתאבדות שלו לא מכפרת על המעשים שהוא חשוד בהם .
    לא מעניין שהוא נישק אותה . אילו לא הייתה מכירה אותה היא הייתה בחיים .
    רוני רון חשוד ברצח נכדתה ומקבל יחס הולם וכאן מייקל מקבל כמעט פרגון .
    שניהם מייקל ורוני רון חשודים ברצח . מייקל חשוד ברצח של שלושה רוני של של ילדה בת 4 .
    ושוב ההתאבדות לא מרככת את המעשה וגם לא מכפרת על העבירות אבל היא רצויה כנראה כדי לקבל פרגון .

    • אבל אין הוכחות שהוא רצח ושהוא התאבד.שום דבר לא ידוע.

      הכל מוסתר, 01/11/08 11:02

      לקחו אדם שמת,הפילו עליו את האשמה.לא מראים לציבור את תוצאות החקירה.והפסיקו לחקור.בגלל שכל הדמויות במשפחה מקושרות למשטרה אז החקירה צריכה להעשות ע''י גוף אחר,בשום פנים ואופן לא ע''י המשטרה.אין לערך לחקירת המשטרה במקרה הזה.

  • 2.

    אם היה ריב,אז הסבתא שהיתה שם עד חצות יודעת על מה מדובר. (ל''ת)

    חייבים לחקור ולהגיע לאמת, 01/11/08 10:41

    • להפסיק עם הסיפור הזה

      תושב הוד השרון, 01/11/08 14:32

      לצורך מה בדיוק, האם ע''מ לספק את יצריך הרכילותיים ושל חלק מהטוקבקיסטים),היום זה כבר לא יתן כלום.

  • 1.

    מישהו מכסתח חזק!! במשטרה יודעים טוב מאוד וגם המשפחה.

    רועי, 01/11/08 10:22

    העובדה ששניהם היו במשטרה רק מצביע על יכולות כיסתוח חזקים ביותר והעובדה שאבא שלה גם שם עוד יותר מחזק את העניין, הייתי בודק האם היו להם פוליסות ביטוח שבגלל זה כולם מכסתחים או שיש כאן סיפור של בגידה וילדים שהם לא שלו!! אחרת אין שום אדם שיהרוג את הילדים שלו סתם ברגע בלי שמישהו ישים לב. בקיצור יש מי שיודע ושותק! אז שלא יאכילו אותנו בקישוקושים של זוג מאוהב וחי באושר ןאושר כי אנחנו לא קונים את השטויות האלה, לכו תעבדו על מישהואחר.

    • אכן זה די ברור, אבל זכותה של המשפחה להסתיר

      אחד, 01/11/08 10:53

      ובכך לשמור על כבודם של יקיריה. חבל באמת שעושים כתבות שלכאורה שום דבר לא ידוע כשברור שמשהו קרה כאן ושהמשטרה או בני המשפחה יודעים.

    • תקרא את התגובה על הטיוח ותבין (ל''ת)

      מקורב, 01/11/08 11:01

      • איפה התגובה? (ל''ת)

        דור, 01/11/08 11:29

    • צודק אין סיבה אחרת

      חיים, 01/11/08 14:54

      אבל על הדם של קצב חגגו כי הוא לא שוטר