• 99.

    האנשים בחברון אנשים מקסימים ומכניסי אורחים בצורה לא רגילה

    חן כפר סבא, 02/11/08 15:51

    זכיתי להיות תקופה קצרה בחברון כאשר הייתי אמורה להיות בגרעין נח''ל במקום (החיים במסגרת של חיל הנח''ל לא התאימו לי אך החיים בחברון מאד) והכרתי הרבה מהאנשים שגרים ביישוב היהודי הישן. האנשים הם כל כך נחמדים. הם יכניסו זרים גמורים לתוך ביתם ויציאו להם את כל מה שלהם אם זאת מקלחת חמה או ארוחת שבת טעמיה ומשביעה

  • 98.

    צריך להיות ברור לכולם - ההתנכלויות למתנחלים 100% ספין תקשורתי לבחירות

    יש לשים דברים בגלוי!!!!, 02/11/08 08:25

    השינאה למתנחלים הוכיחה עצמה ככלי מצויין בבחירות. זה הדלק האחרון שאולי מסוגל להניע השמאל המתפורר ונעלם..... ההתנכלויות ''בשם החוק'' של צה''ל לתושבי חברון הן הוראה של ממשלת קדימה שמיועדת לייצר שיח ציבורי שעניינו שינאת מתנחלים והמלחמה בהם ... לקראת הבחירות (דבר שעובד לצערי על חלק גדול מהציבור, הפרימיטיבי לטעמי, עקב ההסתה של ההתנתקות והתקשורת בכללה). לא יותר ולא פחות. הטעות של המתישבים שהם לא מבינים את זה היטב ונמנעים מכל עימות עם פורעים בחסות הממשלה (ממש אנטישמיות קלאסית באירופה ורוסיה). כך שכל הספין היה חסר כל ערך והיה נעלם כפי שהופיע. גם אם מעיפים משפחה בלילה מבית שגרו בו 10 שנים, לא צריך להיות מופתעים ולקלל הפורעים - אלא להבין שהם יחצני בחירות של קדימה בפקודה ולא להגרר לפרובוקציות שלהם.

  • 97.

    סוף סוף מטפלים בפדרמנים כמו שצריך (ל''ת)

    הרב M-16, 02/11/08 07:47

  • 96.

    ירושלים וחברון היהודיים לא לפרס לרוצחי תרפ''ט ותשס''ט

    חיים, 01/11/08 21:22

    לא מובן מה רוצה מפקד מג''ב לגרש יהודים מחברון, ובכך לתת פרס לרוצחי תרפ''ט???

  • 95.

    ציפורה! תהיי רצינית. (ל''ת)

    האיש ביטא מה שכולם שם חושבים, 31/10/08 15:34

    • תתגייס לשב''כ. אתה יודע מה אנשים חושבים. אגב, לא שמעתי שאסור לחשוב (ל''ת)

      מקנא בכישוריך, 01/11/08 22:07

  • 94.

    גיחה קצרה

    שרית לוי, 31/10/08 15:23

    זוכרים אותי? זוכרים שפעם כתבתי כאן? זוכרים על מה דיברתי? דיברתי על נסיונות החינוך השונים שחוויתי בדת בניגוד לדרכי. על ניסיונות הכפייה של הזהות המזרחית? כאשר הודעתי מפורשות שאני מערבית אירופאית ונגד עדתיות. בעקבות כל זה חיברתי תכניות חינוך שונות. 1.אני לא בעד קולקטביזם ובעד אינדבידואליזם.וחיברתי תכנית אינדבידואליסטית. 2.היות וניסו לכפות עליי את התרבות המזרחית אמרתי יופי.היא באמת תרבות יפה וטובה וגם ממנה לוקחת דברים.אך למה רק היא? למה לא יתר תרבויות העולם.וכך בניתי את תכנית ההכשרה האוניברסליסטית שלי,שכוללת חשיפה לכל תרבויות העולם. וחיברתי עוד תכניות חינוכיות רבות לעצמי.להכשיר עצמי לדברים בהם אני ר4וצה ובהם מאמינה.(אמרתי לעצמי,למה שאני לא אבנה לעצמי תכניות לפי אמונותיי ודרכיי) 3.זוכרים שפעם דיברתי שרציתי לעסוק בנושא ירושלים,והיות ויצאתי ממוסדות על תיכוניים ואקדמיים דתיים ללא שום תעודה אזי ויתרתי על עיסוק בזה.ודרשתי תשלום פיצויים על כך לפני עיסוק בירושלים. עכשיו,אני לא מוכנה לקבל כל תשלום לעיסוק בירושלים.היה לכם מספיק זמן,באמת הרבה זמן לסדר לי זאת. עכשיו כבר לא רוצה. ועכשיון הבחירות שבעיניינן. 1.ירושלים. 2.עדתיות. והיות וניסו לכפות עליי זהות מזרחית,שהיא כלל לא הזהות שלי. אני היום לא אעסוק בנושא ירושלים. ובמקום זה עוסקת בתרבות שלי שהיא התרבות המערבית אירופאית. זוכרים שאמרתי שעיניין הכפייה שלכם יטופל ובצורה טובה ביותר. וזה שאני לא כותבת כאן יותר זה לא אומר שזה לא מטופל.זה בהחלט טופל ובצורה טובה. אני גאה כיום שחינוכי האינדבידואליסטי שבניתי בעקבות ניסיונות החינוך הקלוקטביסטי שחוויתי,הצליח מעל למשוער. היום,כשדנים בנושא ירושלים ובבחירות כה גורליות. אני עושה דברים אחרים,כי זה מה שאוהבת הרבה יותר,ול מתכוונת להשתתף בכל הבלאגן כאן על ירושלים.ניצחן גדול לחינוכי האינדבידואליסטי. ואתם תלחמו על אחדות ירושלים,אני הולכת לעשות חיים.

  • 93.

    היום הם כבר תקפו ערבים בתגובה על הריסת בתיהם

    חילונית, 31/10/08 12:37

    האם גם זה ''שוליים''? האם תפיסת ''תג המחיר'' אינה תופסת מקום חשוב אצלכם? צבועה

  • 92.

    לחזק את חופש הפרט (ל''ת)

    יש סכנה בשימוש בכוח שילטוני, 31/10/08 11:04

  • 91.

    ציפי את ימנית מטורפת בבחינת ''ייקוב הדין את ההר''

    שפוי, 31/10/08 09:34

    ציפי את שייכת לימין גזעני מטורף וסהרורי שמסתבר כי עדיין מבעבע בביצות מצחינות בצידי הדרכים.את רק מלבישה על הטירוף הזה מעיל ''אינטלקטואלי'', ''מנומק'',''עיתונאי'' ו''שפוי''.

    • שוב ה''שפוי''המנסה לשכנע באמצעות קללות.אולי לשם שינוי טיעון כלשהולעניין?

      המצפה לטיעונים אינטלקטואלים, 01/11/08 22:12

      שמת לב שאתה משתמש במילים ''מנומק'' ו''שפוי''.

  • 90.

    את נהדרת ומבטאת דעת רבים

    קרן, 31/10/08 09:02

    ישנם כאלה ששכחו מה זה להיות יהודים.

  • 89.

    יש עשרות ''חוות '' בלתי חוקיות על אדמות המינהל בגליל,

    צפוני, 31/10/08 08:48

    ואף אחד לא מנסה אפילו לפנות אותן (שלא לדבר על הריסה), למרות שיש צווי בית משפט בנושא. הן מאוכלסות ע''י ערבים.

  • 88.

    האשה הזאת הזויה!יש לאשפזה ויפה שעה אחת קודם! (ל''ת)

    גולדמן, 31/10/08 07:24

    • והיא לא מבינה למה חתנים נורמלים מפחדים לקשור איתה קשר. (ל''ת)

      או שאולי אין לה מה למכור אז היא יוצרת כאילו כותרות, 31/10/08 08:34

      • באמת טיעונים לעניין. כמו מס' 91. יודעים מה? השתכנעתי ! (ל''ת)

        גולדפינגר, 01/11/08 22:15

  • 87.

    לצורך הבחירות -- קדימה יוצאת למלחמה נגד המתנחלים ומאחד הציבור סביבה

    הכול בחירות - לא הבנתם?, 31/10/08 06:41

    קדימה צריכה איזו הצלחה שתלכד סביבה הציבור. הדבר ה י ח י ד שקדימה יכולה להצליח בו זה רדיפת והרס חיי מתישבים.
    --------------------------------------------------
    מה שרואים היום זה חירחור מלחמה של צה''ל במתנחלים והשתת השיח הציבורי לשם, ששם יש לקדימה יתרון ....
    -------------------------------------------------
    זהו שימוש ציני בצה''ל לתעמולת בחירות, הסתה והפצת רעל.
    --------------------------------------------------
    תגובת המתישבים חייבת להיות: להכין שולחנות אוכל לחיילים פרחים וסוכריות, לחלק להם כשהם באים, להסביר להם שהם משמשים לתעמולת הבחירות של קדימה, להשתתף בצערם. רק לחייך ולא לעשות כלום. כשילכו להקים מחדש, אבל לא להגרר לשמש את קדימה לתעמולת הבחירות שלה

    • קשקוש. כל העם שונא אותכם וכל פוליטיקאי התבטא נגדכם

      עם ישראל, 31/10/08 08:18

      אתה רק בונה על זה שהציבור לא זוכר שרבין ז''ל כינה אותכם ''פרופלרורים'', שביבי נתניהו חתם על הסכם וואי, ששרון ביצע את ההתנתקות וכו' וכו'.

      • אביך, כשחתכו לך, נתן לך את השמות ''ישראל'' ו''עם'' ? (וגם ''כל'')

        מחפש שם לתינוק, 01/11/08 22:18

        אגב, שרון אינו חלק מאתנו. את הסיבות להינתקות ש''נזכר'' לעשות תחפש בתיקי המשטרה.

    • כלומר אתה מסכים שהעם שונא אותכם ורדיפת מתנחלים

      חילונית, 31/10/08 12:38

      מביאה פופלאריות? לא הייתי יכולה להגיד את זה יותר טוב בעצמי. כל כך השנאתם את עצמכם על הציבור שזה רק עניין של זמן עד שכולכם תפונו.

      • את טועה- לא ניתן לגזענים השמאלנים לפנות עוד התנחלויות! (ל''ת)

        חילוני ימני, 01/11/08 21:29

  • 86.

    לציפי

    יעקב, 31/10/08 06:37

    אל תתני לעובדות לבלבל אותך.זה שאת משתתפת בתכנית שקוראת לעצמה מועצת החכמים אינו אומר שאת חכמה כל כך גדולה.

  • 85.

    להזדעזע ממיצוי הדין כלפי הפושע פדרמן ?! היגזמת !! (ל''ת)

    גדעון, 31/10/08 04:37

  • 84.

    שירתתי בחברון במילואים - רוב התושבים הם מהסוג של פדרמן

    הלוואי שיפנו אותם מחר, 31/10/08 03:34

    אוסף של גזענים שחושבים שמותר להם הכל.
    לא פלא שהם מתנהגים כך, כי יוצא שהמדינה שלחה אותנו לשמור עליהם, בזמן שהם מציקים לתושבים הערבים של העיר.
    וכן, גם את הילדים שלהם הם לימדו לקלל את חיילי צה''ל.

  • 83.

    תצטרפו לסיורים של ''בני אברהם'' - ואז תכירו את חברון האמתית. (ל''ת)

    אלי, 31/10/08 03:08

    • שירתתי כמפקד בחברון לפני חצי שנה....

      שלומי, 31/10/08 11:30

      שירתתי כמפקד בחברון לפני חצי שנה והסיורק של בני אברהם אינו משקף שום דבר מחברון או מהיישוב היהודי, הסיור אינו אלא בא להסיט ולהכפיש את שמם של תושבי הישוב היהודי בחברון, במשך כל שירותי בחברון (והייתי לא מעט במשך השנים כחייל וכמפקד) ראיתי בין תושבי היישוב היהודי אנשים כמו פדרמן אך הם לחלוטין לא מייצגים את הרוב, ואלה שמגיבים ברוב חוצפתם ומכללים את כל התושבים כפורעי חוק ללא ידיעה כלל מה קורה שם או ששואבים את המידע שלהם מתוך כתבות\\סיורים,הם בדיוק כמו מרזל ופדרמן ושאר המסיתים!

  • 82.

    אכן חיים בחברון אנשים ערכיים ?,מרזל ובן גביר וחבריהם.הנ''ל פועי חוק

    נתן.ש מעלות., 31/10/08 02:39

    ואנו תושבי הארץ הזו,משלמים את המחיר לאוזלת יד השלטונות.

  • 81.

    בחברון אנשים ערכיים??? הצחקת אותי

    יוסי, 31/10/08 01:59

    חבורה של גזענים פוגרומיסטים שערך האדם זר להם. יש להקיא אותם מתוכנו.

  • 80.

    בחברון אנשים ערכיים??? הצחקת אותי

    יוסי, 31/10/08 01:44

    חבורה של גזענים פוגרומיסטים שערך האדם זר להם. יש להקיא אותם מתוכנו.

  • 79.

    אם רבין היה בחיים זה לא היה קורה.

    אביתר, 31/10/08 01:20

    כן ציבור שלם אשם.

  • 78.

    כבר עשר שנים

    לאהלה, 31/10/08 01:08

    בוודאי שכבר עשר שנים, משום שמפחדים מהם. כך הוקמו ומוקמות כל ההתנחלויות, באופן לא חוקי, ואז אפשר לומר ש''הן שם כבר עשר שנים'' (או עשרים).
    ציפי, תעשי טובה לעצמך, בחורה אינטיליגנטית, תלמדי לחשוב מחוץ לקופסה.

  • 77.

    כבר עשר שנים

    לאהלה, 31/10/08 01:08

    בוודאי שכבר עשר שנים, משום שמפחדים מהם. כך הוקמו ומוקמות כל ההתנחלויות, באופן לא חוקי, ואז אפשר לומר ש''הן שם כבר עשר שנים'' (או עשרים).
    ציפי, תעשי טובה לעצמך, בחורה אינטיליגנטית, תלמדי לחשוב מחוץ לקופסה.

  • 76.

    שום דבר כבר לא מזעזע במדינה המחורבנת הזאת

    גדרה-חדרה, 31/10/08 00:59

    המתיישבים בשטחי 67 עדיין לא הפנימו את אסון הסכם אוסלו. בהסכם הזה מדינת ישראל התחייבה בפני העולם המערבי כולו לסגת משטחי יהודה שומרון ועזה כולל טרנספר למתיישבים היהודים (יודנריין פלסטיני).
    למעשה, עד שזה לא יקרה, מדינות העולם המערבי ימשיכו ללחוץ על ישראל לבצע את הטיהור האתני דרך הפעלת סנקציות כלכליות.
    זה באמת לא משנה איזה פתק תשימו בקלפי, זה חסר ערך מפני שמרבית בעלי ההון מבמדינה (וכמובן אלה שמקבלים מהם משכורת שמנה שמאפשרת להם רמת חיים גבוהה) שמתבססים על סחר בינלאומי עם מדינות העולם המערבי, יתמכו ברעיון ''פינוי'' השטחים.
    היחס ל''מתנחלים'' כציבור הוא כאל חבורת כלבים שוטים שנובחים ולא נושכים, לכן אפשר לעשות להם דלגיטימציה בציבור הישראלי עד שיימאס לו מהם ויהיה קל יותר לטרנספר אותם ללא מחאה ציבורית משמעותית - כמו שנעשה לתושבי גוש קטיף.
    אם הייתי מתיישב ביהודה ושומרון, הייתי עוזב את המקום, ולא עובר לגור בנגב או בגליל (בתור חיית ניסוי של הממשלה ל''דו קיום'' עם הערבים), אלא דווקא לתוך סיר הלחץ הצפוף של מדינת גדרה-חדרה המתהווה.

  • 75.

    ציפיטפוט

    עלמה, 31/10/08 00:59

    את מעייפת. אותנו.

  • 74.

    ''חורבן בית פדרמן'' אוי מסכנים... יש לו בית חוקי אחר, זה שהוא החליט

    סמי דון, 31/10/08 00:58

    לעבור למבנה לא חוקי בשביל ''להראות אדנות'' זה בעיה שלו. שלא יבוא בטענות שהמדינה ממצה את הדין. מילא הערבים שבונים לא חוקי בשביל לגור שם כי אין להם בית אחר (משרד הפנים בקושי נותן אישורים), אבל פדרמן? אדם מבוסס שרוצה שנבכה עליו עכשיו כמו על איזה הומלס מסכן...

  • 73.

    לי דווקא אין בעיה עם אידאולוגיה. אבל כשהיא פשיסטית זה קצת לא נעים, לא? (ל''ת)

    ישראלי, 31/10/08 00:54

  • 72.

    כתבה טובה-הלוואי ואנשי חברון יפנימו שהם צריכים יחצן (ל''ת)

    ישראל, 31/10/08 00:23

  • 71.

    במו עיניי ראיתי אותם מציקים לרוכלים ערבים בשוק, נמאסתם (ל''ת)

    שריאל העצני, 30/10/08 23:47

    • עזוב אחי, האלה גם כשהם רואים בעיניים הם עוצמים אותן. (ל''ת)

      גבר, 31/10/08 00:59

  • 70.

    ממש לא נכון, כל הימין נגוע, תעשו בדק בית קודם (ל''ת)

    אבי, 30/10/08 23:44

  • 69.

    מתנחלים - אסון לאומי

    משה - עפולה, 30/10/08 23:31

    צריך מהר ומייד לזרוק את כל המנחלים מהגדה
    בושה וחרפה למה שקורה שם אין דין ואין דיין
    זאת חבורת חוליגנים פורעי חוק והמשטרה חייבת לעשות סדר.

  • 68.

    ממש וודסטוק שמה עם כל הזמרים האלה...

    ביילין צדק, 30/10/08 23:28

    ההבדל היחידי הוא שבוודסטוק המקורי שרו ''תנו צ'אנס לשלום'' ומחו על וייאטנם.

    בחירבת פדרמן שרים שירים שמתאימים למרתפי הבירה במינכן.

    • חחחח מרתפי הבירה במינכן... חזזזקק (ל''ת)

      הצבע מלינץ, 31/10/08 00:59

  • 67.

    תקראי באתר ערוץ 7 שכולם תומכים בנאצות הנוראות

    מתנחלים מטורפים, 30/10/08 23:01

    מה את מוליכה שולל כאן במתק שפתיים
    ???
    מה את מחרטטת ?
    תתביישי לך

  • 66.

    זה לא רק בן ישי

    שמעון, 30/10/08 22:38

    המתנחלים הולכים ומקצינים ,מדברים על ''מדינת יהודה'', מדינת הלכה בה יוקם בית המקדש וכן הלאה. כמובן כל אחד יכול לדמיין מה יהיה גורלם של כופרים שמאלנים שלא להזכיר ערבים גוים (סליחה 'עמלקים') במדינה כזו. מה יהיה היחס לנואפות חוטאות להומוסקסואלים חולניים (השם ישמור), לרפורמים דמויי גוים, או לסתם מחפשי פשרות נוסח 'שטחים תמורת שלום' (דין מוסר כזכור). מדובר בחזון טהרן היהודית - זה העניין לא בן ישי כמקרה חריג.

    אני מכבד את הזיקה היהודית לחברון, אך האם הדרך לממש זיקה זו היא באמצעות התישבות אלימה של חבורת כהניסטים. האם באמת כהנא צדק ?

  • 65.

    צודקת לחלוטין

    דמו, 30/10/08 22:29

    התקשורת השמאלנית מנצלת כל שטות כדי להסית נגד המתיישבים תוך עצימת עיניים מפשעי המששטרה והצבא נגד יהודים.יש לשמאל עוד כשנתיים להשתולל ואז יחדל מלהתקיים!!!הקב''ה יציל אותנו מהרה מאותם רשעים ושוטים השולטים בנו היום.כל הכבוד לכותבת על כתיבתה האמיצה!!!

  • 64.

    לפסול מהשרות את כל בוגרי ''ההכשרה המנטלית'' לפרשת קטיף (ל''ת)

    עמוס, 30/10/08 21:59

  • 63.

    זהו, שציפי חוטובלי יש רק במדור ''יהדות'' בNRG

    ציון בזוקה, 30/10/08 21:51

    ואילו התקשורת העממית, זו שמשברת כל אוזן ברחוב, בבית, במשרד, נשלטת ברובה ע''י אנשי שמאל שרק מחכים ל''שמואל בן ישי'' כדי להעלות את מתיישבי ארץ ישראל על הגריל. מישהו מצא את ''הנגטיב של שמואל בן ישי'' בבילעין או בנעלין?! לא. רוצים לדעת למה?! יכול להיות שבגלל ששם לא מקללים אלא תוקפים פיזית את כוחות הביטחון, אז אנשי התקשורת פוחדים להתקרב. שמואל בן ישי!!! אל תהיה צודק, תהיה חכם. אל תיתן ארוחות חינם לכוחות השמאל.

    • כל זב ומצודע יכול להוציא עיתון. אם זה פרצופה של התקשורת העממית, כנראה (ל''ת)

      שזה מה שהעם רוצה., 31/10/08 13:16

  • 62.

    את באמת רק יפה. חבל.

    אחמד, 30/10/08 21:42

    יקירה, לא שמת לב שאצלכם תמיד יש ''אחד''. ותמיד אותו אחד לא מוקע ע''י סביבתו. מתי בהתנחלויות מציקים לאיש מתוכם, רק כאשר אותו אחד משמיע ציוץ של דיעה הנוטה למרכז.
    אז חיסכי מאתנו את גילגול העיניים.
    אחד התוצאות של גילגול העיינים במחנה שלך התראיין הערב בערוץ 10. עוד ''אחד''.

  • 61.

    הראשונה בתור של קבלת השכל

    יונתן, 30/10/08 21:36

    ציפי היקרה שמופיעה תחת כול עץ רענן - פשוט בחורה סתומה !!
    תארים אקדמיים לא עושים אותך יודעת משהו.
    כושר הניתוח של ציפי חותבלי על המתרחש בארצינו , מזכיר כוח ניתוח של ציפור פשוש .

    • שמאלן-שוויניסט? זה אפשרי בכלל? הרי שמאל הוא הנאור? (ל''ת)

      דולפין מרושע, 31/10/08 00:20

      • איפה הוא התייחס למגדר שלה? היא פשוט סתומה, ולא בגלל שהיא אישה. (ל''ת)

        אלי, 31/10/08 03:11

  • 60.

    נס: גם מתנחלת וגם מוח ריק...והיא מצליחה לחבר מילים למשפטים (ל''ת)

    יהודי שפוי, 30/10/08 20:18

  • 59.

    משרות מילואים בחברון וקרית ארבע למדתי שמדובר בעיקר באנשים מגעילים (ל''ת)

    בדרך כלל לא עובדים אני מטיל ספק בקיום המצוות שלהם, 30/10/08 19:41

  • 58.

    אני מנצל הזדמנות זו לאחל לשמואל בן ישי שיילך כפרה על ראשם של חיילי צה''

    אבי, 30/10/08 19:30

    ושיאבד מן העולם יחד עם כל אוייבי ישראל האנרכיסטים.

    • גם אני מצטרף לדבריך הנכונים (ל''ת)

      יוסף אפריגן, 30/10/08 20:59

    • מצטרף לאבי בחום לב

      עוד שפוי, 30/10/08 21:14

      הגיע הזמן שאנחנו, הרוב הדומם ושומר החוק, זה שמבין שצריך קצת לוותר בעיניינים מסוימים, ולהיות החלטייים ומעשיים באחרים, נחיה פה חיים נורמליים.
      חיים שבהם המאבקים היחידים יהיו עם הפלסטינים ולא עם כל מיני סהרורי שמאל וימין שבטוחים שאלוהים או הצדק האנושי העולמי מדבר מגרונם.
      אנחנו רק צריכים להתחיל להשתיק את המיעוט העברייני שבתוך המתנחלים, ואת המיעוט המתנשא והכוחני מתוך השמאל.
      הגיע הזמן לתנועה לאומית חדשה.

  • 57.

    מתי יעברו הדעות האלה מהעולם?

    יעל, 30/10/08 19:13

    הקיצוניות, האחיזה באדמה, והגזענות הם מה שהביא למרבית שפיכות הדמים בהיסטוריה האנושית.
    אני קצת מתביישת שבני עמי עוד מתנהגים וחושבים כך. הקושי האמיתי הוא שלא מונעים מאנשי הימין הקיצוני להתנחל איפה שמתחשק להם. אם היו עושים זאת היו נמנעים חיכוכים רבים והייתה נמנעת הפרת החוק. כן כן, החוק. הדבר הזה שיש אנשים שחיים על פיו.

    • כן, היהודים האלה... שיחזרו לאירופה. מה הם עושים כאן בכלל? (ל''ת)

      שמי, 30/10/08 23:16

    • יעל-או אולי פטימא! את ונביאך הביאו קיצוניות ואלימות לעולם הזה! (ל''ת)

      דולפין מרושע, 31/10/08 00:19

    • ברשת התגובות של המחבלים. על מי אתה עובד? ''שמי'' עוד מחבל גזען.

      57 ''בני עמך''? ''יעל''? אתה עובד, 31/10/08 01:34

      הפראים מנצלים את חופש הביטוי על מנת לסייע ברצח מי שמאפשר להם חופש ביטוי.

  • 56.

    התקשורת הישראלית אוסרת על מתנחלים להתפלץ מול נבלה אנטישמית!

    גדי אשל, 30/10/08 18:58

    ומי שמתפלץ, ולרגע קורא דרור להתפלצותו, משחק לידי הסמול האנטישמי,

  • 55.

    על התוכנית הלא מאוזנת מועצת החכמים ב 10 והאנטי ציוני גדעון לוי

    פתיש רועם, 30/10/08 18:56

    בישראל יש מועצה שנקראת מועצת הרשות השניה,מועצה זו אמורה לפי חוק להקפיד על איזון בתוכני השידור בין ימין ושמאל,ברשות מועצת הרשות השניה עומדת נורית ברדש
    אם ניקח לדוגמה את התוכנית מועצת החכמים ב 10 יש 6 משתתפים,אחת מימין ציפי חותיאלי וחשמישה משמאל ,זה בסדר להזמין את האנטי ציוני גדעון לוי אך חלילה להזמין את הציוני משה פגליין
    אותו דבר עם התוכנית לונדון וקירשנבאום 2 שמאלנים קיצונים שמחרימים את נציגי הימין במשך שנים ונורית ברדש שותקת
    חובה על הימין שיעלה לשלטון להעמיד אותה ואת שאר חברי המועצה לדין על פגיעה בחוק האיזון של הרשות השניה עם מאסר בפועל

    • פייגלין ציוני ? ביג דיל. גם עראפת היה פטריוט. (ל''ת)

      אחמד, 30/10/08 22:46

      • המודל: עראפת הארכי רוצח והנאצי הבכיר הרוצח חאג' אמין אל חוסייני. (ל''ת)

        נכון זו הפטריוטיות שלכם: לרצוח כמה שיותר יהודים., 31/10/08 01:31

  • 54.

    כל מי ששירת בחברון יודע שאת דמגוגית או סתם פשיסטית

    דודו, 30/10/08 18:39

    חלק נכבד מהאנשים ''הערכיים'' שגרים שם, לא אחד וגם לא שניים אחראים על פוגרומים והרס ברכוש וחנויות ההרוגים. כל חייל שהמילה נאצי נצעקה כלפיו יודע שהאוכלוסיה שחיה שם היא באמת ערכית, רק שהערכים המנחים אותה הם של פאשיזם, אדנות ושנאת הזר. עדיף שלא תהיה אידיאולוגיה והריקנות תשלוט על אידיאולוגיה פאנטית ומסוכנת שאם יתנו לה דרור תביא רק למלחמות,כאב ואפרטהייד. ההיתממות שלך עלובה. אם את לא מבינה את הבעיתיות במצב בחברון וזו דמותה של יהדותך אז לקית בהבנתה. השחיתות המוסרית ממנה את כל כך מתלהבת לא תוביל אותנו לשום מקום וחותרת תחת ההצדקה לקיום מדינת ישראל

    • מסכימה עם כל מילה! (ל''ת)

      אזרחית שומרת חוק, 30/10/08 20:27

      • רק חיסול ישראל הוא לא אפרטהייד. גזענים מסוכנים אלה עושים חיים בישראל.

        54 ו''אזרחית'' עובדים ברשת התגובות של המחבלים., 31/10/08 01:29

        פנטיות השנאה שלהם מפחידה, והם גרים פה בתוכנו.שקריהם המתגלגלים על לשונם אינם רק אנטישמיות אלא ניאונאציזם שלא ייגמר בטוב, בלשון המעטה.יהודי חברון משרתים בצה''ל ביחידות מובחרות. 54 ועמיתו לרשת התגובות של המחבלים מנסים להמציא שלא. ההנחיה שהם קיבלו מרשת המחבלים היא להסית נגד מתנחלים, נגד אתיופים, ספרדים, אשכנזים, דתיים, חילונים.מובן מאליו: דמוניזציה של ישראל חובה.

  • 53.

    חלום בלהות ישי ראש ממשלה חוטובלי חינוך.אורלב בטחון אלון פנים... (ל''ת)

    Vox Ami, 30/10/08 18:34

  • 52.

    אלוהים ודת הם המקור לבורות ומכאן אמונות תפלות שנאה ואלימות. (ל''ת)

    vox Ami, 30/10/08 18:32

    • כן, אבל מרקסיזם לניניזם נאציזם הם המצאות של שכל חילוני מפותח למדי! (ל''ת)

      דולפין מרושע, 31/10/08 00:18

  • 51.

    התנ''ך הוא הספר הנמכר ביותר בעולם וזה מוכיח שאנשים אינם בררנים. (ל''ת)

    Vox Ami, 30/10/08 18:31

  • 50.

    שוב פעם דמעות הקוזאק הנגזל

    בלי חוט, 30/10/08 18:08

    הכותבת ''מזדעזעת'' מהריסת מבנה בלתי-חוקי (הוותק לא משנה זאת) כי הדייר דתי-לאומני (כמותה), אבל לא מזדעזעת מכמעט 150,000 יהודים שנזרקים כל שנה מבתיהם (החוקיים) בגלל שלא עמדו בתשלומי המשכנתא. למה? כי הם לא לאומנים כמותה (אפילו שחלקם מזרחיים ודתיים).
    לשיטת הימין הלאומני-קיצוני, הרי צריך לגרש מהארץ את הערבים, או לטרנספר אותם. אם כך, למה להרוס את בתיהם? הרי הם (הדתיים-הלאומנים) יירשו אותם!
    מזמן הפסקתי לחפש איזשהו הגיון ועקביות אצל הדתיים-הלאומנים.

    • הטיעון האינפנטילי ביותר שקראתי כאן

      סטודנט בטכניון, 31/10/08 00:45

      להשוות בין המגורשים היהודיים בשטחי יש''ע, לבין אלה שמפונים מבתיהם עקב אי-תשלום משכנתא, הוא פשוט פתטי. את ''מפוני המשכתנא'', בניגוד למתנחלים המגורשים, אף אחד לא מגרש מהבית מתוך אידיאולוגיה. כל אחד מהם יכול בכיף להישאר בביתו אם הוא ישלם את המשכנתא. אין אף מפלגה, שהאג'נדה שלה היא לגרש את אותו אדם מהבית. לעומת זאת המתנחל, לא משנה מה הוא יעשה, השמאלנים עדיין ירצו לגרש אותו מביתו, משום שזה הבסיס של כל האידיאולוגיה שלהם.

      • עם כל הכבוד, דווקא הטיעון שלך אווילי לחלוטין

        סטודנט בכיתה א', 31/10/08 08:23

        אחרי שמסננים את טיעוני היסוד שלך, הכל מצטמק לריטואל ''השמאל אשם''. השמאל כבר לא בשלטון 31 שנים למעט שתי אפיזודות קצרות. לא הליכוד ולא קדימה הן מפלגות שמאל גם אם תעמוד על הראש ותכשכש עם הרגליים. גם לא רלוונטי אם אדם מגורש מביתו כתוצאה מאידיאולוגיה מפלגתית אם לאו. הוא מגורש כי הוא מפר חוק - נקודה!

    • במילא אתה ערבי. ''לאומנות'' זה לשאוף לבטחונה של מדינת היהודים. (ל''ת)

      50 קשקשן.גזען., 31/10/08 01:21

  • 49.

    אין מה לעשות. הימין ויתר על חזית התקשורת וזו התוצאה.

    מוטי, 30/10/08 17:30

    לא רק שהתקשורת לא מצאה לנכון לעסוק באספקט של הפגיעה ברכוש בתוך הבתים שנהרסו, אלא שתוך עיוות המציאות היא בחרה להשמיע שוב ושוב את דבריו הבוטים של אדם שאינו קשור לנקודת הישוב הזו ולא גר בה מעולם, תוך יצירת מצג שוא כאילו הוא מייצג את ''המתנחלים'' בכלל ודיירי הנקודה הזו בפרט.
    וכאילו לא די ביזיון וקצף (איזה ביטוי יפה) התקשורת בחרה לכנות מראש את האיש ''מסית'' ואת דבריו ''הסתה'' כאשר כל מי שמצוי בסוד העניינים יודע היטב שאין שום סיכוי שהמדינה תצליח להראות זיקה בין דבריו הקשים לבין העבירה הזו. אבל מכיוון שכמעט כל אמצעי התקשורת נמצאים בצד הלא נכון של התפיסה הפוליטית, אז אין מה לעשות. מבחינה חוקית, כמו שאפשר לקרוא לחיילים ''יודונאצים'' (ראה י. ליבוביץ') ולרמטכ''ל ''רוצח'' (הבת של א. אולמרט) אין מניעה שעיתונאים יכנו את בן-ישי ''מסית'' גם אם מדובר הפלא-ופלא בלשון הרע.

    • הוא איחל לחילי צהל שייהרגו וישחטו...

      מי זה שמואל בן ישי, 30/10/08 23:07

      זה החינוך ...
      הערכים...
      בטח בטח

  • 48.

    ושוב - הימין מגנה את קיצוניו, השמאל שותק בקשר לאלה שלו.

    ציוני, 30/10/08 17:18

    שרבים יותר קיצוניים יותר משמיצים יותר ואלימים יותר.

  • 47.

    אה הזמר אודי דוידי גר שם קודם?אם כך באמת אסור היה להרוס את הבית...

    דני, 30/10/08 17:13

    אבל מי זה הזמר אודי דוידי?

  • 46.

    כל מיני הדתיים האלה שחוטובלי מרעיפה עליהם פשוט לא העם של רובנו

    שיקחו עצמם עם הכותבת, 30/10/08 17:09

    ויבנו לעצמם מדינה.הם חיים כבר בשכונות,ישובים וערים נפרדות.יש להם מסגרות חינוך אוטונומיות,בצבא משרתים הבינישים חצי שרות והחרדים לא משרתים כלל אז שילכו להקים מדינה ונחיה בשלום ב-2 מדינות נפרדות.אם לא ילכו אז מוטב נפשיל שרוולים ונוביל אותם החוצה בטוב או ברע.

    • למה שמיני המינים של הדתיים לא יחזרו לגלות עד שמשיח בן דוד יגיע .

      הם לא היו כאן כשהקמנו מדינה מאז שהגיעו אלוהים, 30/10/08 17:54

      מכה בנו.

  • 45.

    איפה היית????

    שומר כבוד האדם, 30/10/08 16:54

    הכותבת המכובדת מדברת על יחס לא שיוויוני
    נכון מאד
    אבל -למה היא לא כותבת ונזעקת כאשר נרמס כבודם של לא מתנחלים -יהודים כערבים....

  • 44.

    הפתרון כה פשוט, מדוע אינו מיושם?

    מישו, 30/10/08 16:39

    הגדרת הבעיה:
    מתישבים יהודים בלב אוכלוסיה ערבית עוינת העוברים על החוק ברגל גסה, שוברים ידיים לחיילים, מקללים ומכים שוטרים ובזים לכל סממן של ריבונות או שלטון חוק

    לכן, זה אינטרס ברור של כל הצדדים שכוחות הביטחון יצאו מהשטח הנ''ל (שאינו משרת כלל את מדינת ישראל) וישאירו את מי שלא לרוצה לראות את המדינה היהודית להסתדר בכוחות עצמו.

    לא צריך פינויים, לא פיצויים, לא כוחות אבטחה ולא כוחות שיטור. פשוט להודיע שהחל מיום X בשעה Y, מדינת ישראל לא תהיה שם יותר.

    מצידי שיקימו שם את מדינת יהודה החופשית ויפתחו במלחמת עצמאות מול החמאס של חברון.

    • אתה מעדיף את קאסמים שם.לא מספיק לך בעזה ?

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 30/10/08 18:00

      עדיף שילכו מכות,יזרקו אבנים בחברון מאשר
      בסיס קאסמים מטעם החמאס גם שם.אולי אתה תתעופף מתחומי א'י על כי אינך שייך לארץ הזאת.ארצו של אברהם,יצחק,יעקב ודוד המלך ''הכובש הגדול''.אתה כאן בטעות.תהיה כן עם עקרונותיך ותעוף מהארץ הזאת כי לא לך היא.אם אתה והדומים לך יעזבו הסיכוי לשלום יגדל.

      • בולשיט, הפדרמנים והבן ישיים ההזויים האלה לא מגינים עלינו משום קסאם

        לגדוע את הזרוע, 31/10/08 01:06

        הם רק מעלים את מפלס ההתנגדות לישראל, ויוצרים את הדור הבא של משלחי הקסאמים.

    • כל מדינת ישראל היא התנחלות בלב שטח ערבי צפוף

      מישהוא, 30/10/08 18:44

      מתיישבים יהודים הקימו מדינה בלב אוכלוסיה ערבית עויינת, העפילו נגד החוק הבריטי, הקימו מדינה בגבולות בלתי חוקיים שלא הוכרו ע''י האו''ם, ועוד רוצים זכויות! חוצפה!

    • כל מילה בסלע. ושימותו הקנאים (ל''ת)

      גבר, 31/10/08 01:04

  • 43.

    הרהורים וערעורים על דברי הגברת חוטובלי

    מר ינשוף, ציון, 30/10/08 16:33

    א. אפשר לא להזדעזע מההרס והחורבן. אפשר גם לא להתקומם מול תמונות הילדים המפונים. אפשר, למשל, להצטער על כך שהדברים הגיעו לכדי כך - מבלי להזדעזע, או לרחם על הילדים - מבלי להתקומם כנגד מפניהם. לא מפי הגברת חוטובלי נלמד את מגבלות האפשר והאי אפשר...

    ב. כנראה שצריך להזכיר שוב: פוגרומים הם ארועים שבהם קמו נוצרים על יהודים להרוג בהם, לשדוד אותם ולהחריב את רכושם - בעידוד הממשלה אך לא על פי הוראתה, ומבלי שמעשי היהודים ישפיעו על גורלם, וכל זאת רק בשל יהדותם. במקרה שלפנינו הייתה הוראת ממשלה לצבא ישראלי לפנות ישראלים מביתם הבלתי חוקי, לאחר שהייתה להם הזדמנות להתפנות בכוחות עצמם.למותר לומור שיהודים אחרים, במרחק כמה מאות מטרים בלבד, לא פונו ממקומם, על אף שהם יהודים לא פחות... מתברר גם שלא מפי הגברת חוטובלי נלמד הסטוריה או דיוק בעובדות...

    ג. באשר לטיעון כי היה קם רעש אילו היו נוהגים באופן דומה כלפי ערבים: ראשית, נוהגים כך גם כלפי ערבים, ולא קם רעש. שנית, האמנם מציעה הגברת חוטובלי להשוות את היחס בין מתנחלים לערבים? אני כשלעצמי מוכן לזה בשמחה, אבל יש לי חשש שדווקא המתנחלים יתנגדו. מכאן גם שלא מפי הגברת חוטובלי נלמד אמירת אמת ואחריות על דברים נאמרים (או נכתבים)...

    ד. באשר לזעזוע מדברי שמואל בן-ישי: ייתכן שהדברים שאמר לא היו זוכים ליחס כאל מיצגי כל תושבי חברון, אילו היו תושבי חברון ממברים להתנער מן הדברים שאמר בן-ישי. עד עצם רגע זה, מכל תושבי הסביבה, שמעתי דברי התנערות רק מפי אליקים העצני (שהוא בכלל תושב קרית ארבע). גם שפיכת דמעות תנין היא תורה שיש ללמוד, ולפי שעה נראה שאין ללמוד אותה מפי הגברת חוטובלי, שטרם השתלטה על כל רזי אמנות עדינה זו...

    ה. אשר לטיעון על אברהם אבינו: כמסופר בבראשית, רכש אברהם אך ורק את מערת המכפלה, ולא את כל חברון. נדמה לי שאפילו הגברת חוטובלי תסכים שחוות פדרמן לא שכנה במערת המכפלה עצמה - אלא אם כן גם יתברר שגם ידיעת הארץ מוטב שלא ללמוד מפיה...

    • ינשופי היקר, כדאי ללמוד את העובדות לפני שכותבים!

      גברת תנשמת, ירושלים, 30/10/08 18:38

      שמואל בן ישי הוא תושב קרית ארבע ולא חברון, וכן גם פדרמן, תור, והעצני. התשקורת העלילה את כל הסיפור על תושבי חברון שהענין כלל לא אצלם, כי יותר מעניין להתנפל עליהם.ב. לא היה צורך להחריב את הרכוש, ומראה הבית וההרס הזכיר פוגרום (הלואי בקרוב אצלך).ג. הדוברים הרשמיים של חברון הסתייגו חד משמעית מדברי בן ישי. ד. בתי המחבלים בירושלים עומדים על תילם, וכן עשרות אלפי בתי ערבים בלתי חוקיים. אתה כנראה לא נסעת בכבישי הארץ.ה. הינשוף של פו הדב היה חכם, מה שלא ניתן להגיד עליך.

  • 42.

    מה עם הפלך? למה החזרנו את הפלך של ההוביטים למורדור?

    אורן, 30/10/08 16:33

    שר הטבעות - עוד סיפור דמיוני כמו הסיפור על אברהם ''אבינו|.

  • 41.

    הרסו בית לא חוקי לאנשים אלימים

    ע, 30/10/08 16:27

    ואני מכיר הרבה אנשי ימין , שמתחזים ליחסית שפויים שחושבים כמוהו

  • 40.

    שמואל בן ישי הוא איש יקר וחבר טוב

    בנימין נתניהו, 30/10/08 16:26

    הליכוד יתמוך בו ומגנה את המעצר.
    גם שרה חושבת קמוני.

    • לך תלמד עברית קודם

      שמעון פר, 30/10/08 21:28

      קמוני כותבים כך, ''כמוני''. אז בטוח שאתה לא ביבי.יא חתיכת דפוק.

      • ביבי למד בבית-ספר בזמן הבריטים, וככה דיברו אז בירושלים (ל''ת)

        זה כנראה הוא, 31/10/08 13:08

      • ואולי זו אירוניה?? (ל''ת)

        ליבי, 31/10/08 15:36

  • 39.

    מחדשי הישוב היהודי בחברון - טובי בנינו

    נרי, 30/10/08 16:26

    יהודי חברון הם החלוץ לפני המחנה, הם סיירת מטכ''ל של העם היהודי. המשיכו בבניין ארצנו ואל תאמינו לתקשורת - עם ישראל אוהב אותכם ומוקיר את קורבנכם. יום יבוא בו נהיה עם חופשי בארצנו, ואתם תזכרו כחלוצי חניתה, דגניה, פתח תקווה וכפר דרום.

  • 38.

    לציפי הסמולנית:שמואל צודק והיישוב תומך בו!!!! (ל''ת)

    דובר הישוב בא''י, 30/10/08 16:25

  • 37.

    מדובר היה במאחז לא חוקי

    טוקבק עובדתי משעמם, 30/10/08 16:22

    שמראש לא היה צריך לעלות על הקרקע.הריסתו הייתה אכיפת חוק נגד מי שמנסים להציב עובדות פוליטיות בניגוד להחלטות ממשלה נבחרת.

    • הנה, עוד ''משפטן'' שחושב שהוא יודע משהו

      סטודנט בטכניון, 31/10/08 00:50

      תגיד, אתה יודע איפה הבתים היו בכלל? מה המעמד החוקי שלהם? אתה ראית את המסמכים? או שסתם שמעת שזה ''מאחז לא חוקי'' וזה הספיק לך?

      • מתמודד מספר שתיים. ה''סטדנט מהטכניון'' אותה השאלה. (ל''ת)

        אתה יודע מה המעמד וכו'?, 31/10/08 13:09

  • 36.

    ציפי היקרה, את באמת לא מבינה?

    אריק, 30/10/08 16:18

    הרעש התקשורתי סביב אותו טיפוס מוזר לא נועד אלא כדי להסיט את אור הזרקורים מהפוגרום המשטרתי. גם אם הטיפוס הזה לא היה קיים באמת, בתקשורת היו מייצרים אותו.
    אנחנו כבר מכירים את הטכניקה הזו. כך ניסו לעשות גם לתושבי גוש קטיף, כשכל הזרקורים הופנו לכמה כהניסטים בשטחי ה'מאווסי' שהשתוללו והרביצו לאיזה ילד ערבי כמה שבועות לפני הגירוש. כך היה הרבה יותר קל להתעסק בהכפשת המתיישבים מאשר בשאלה האם הגירוש מוסרי או לא. ויש עוד דוגמאות רבות לכך.
    השיא היה, לדעתי, בהתעסקות החדשותית המהדימה שהיתה מייד אחרי הגירוש סביב 'הפקרת' חיות הבית בגוש קטיף הנטוש, כדי שלא להתעניין מה קורה לבני האדם. אם מציגים את הקורבנות כתוקפנים, אלימים ואטומים, קל יותר, מבחינה רגשית ומוסרית להתעמר בהם.

    • כמה טפשים יהיו הימניים.ציפורה-את לא רואה שזה שיטתי?דלגיטימציה מקצוענית (ל''ת)

      צודק 100%, 30/10/08 17:26

  • 35.

    מעשה נקם ולא יותר ערב הבחירות למועצת קרית ארבע

    ר דרור דוד, 30/10/08 16:05

    לצערי במרחק של כמאתיים מטר הולך ונבנים עשרות מבנים ללא היתר וללא אישורים, אבל האלוף בוחר לא להגיב, השאלה מדוע ישלנו פתרון חד משמאי
    בראש העמותה הבונה את יח''ד עומד מי עם לו ראש המועצה האיש שאמון היה למנוע מעשים מסוג כזה.
    כפי שנאמר כבר המלך הוא ערום אמר
    עובד מועצה לאחרונה ''חוקי המדינה לא מענינים את המועצה!!!

  • 34.

    הגיע הזמן שתביני את וחבריך, הימין המשיחי-אנטי ציוני הוא שיצר את השמאל

    חלוץ מרכזי, 30/10/08 16:05

    הסהרורי-אנטי ציוני.
    אם אתם תחזרו לציונות - יקל עלינו אנשי המרכז שמאס בשניכם, להיפטר מהשמאל עוכר המדינה.
    אז מה בדיוק אמרת על פדרמן?...

  • 33.

    לא היה זעזוע.מוטב לחלק את המדינה היהודית ושהפדרמנים והחוטבלים יחיו

    לא במדינה שלי.100המליארד המבוזבזים בשטחים מוטב...., 30/10/08 16:03

    שיושקעו בגליל,במשולש ובנגב.

  • 32.

    לוגוריאה: שלשול מילים. חוסר יכולת לשתוק.

    זקן, 30/10/08 16:01

    ציפי החכמה באדם, למרות גילה יודעת הכל הכי
    טוב ומאכילה אותנו בטלויזיה ובכל אמצעי תקשורת
    בהגיגיה המבוססים על חוסר ידע, שטחיות שחצנות
    וחוסר הבנה לגבי מיהי.
    בפסיכיאטריה זה נקרא לוגוריאה: חוסר יכולת
    להפסיק הברברת והקישקושים. שלשול של מילים.
    אולי מישהו כבר יחסוך לנו אותה ?

  • 31.

    1929 הערבים קושרים יהודים עםהראש למטה ושורפים אותם

    הרצחת וגם ירשת?, 30/10/08 15:52

    עם פרימוסים רבים נרצחונשים נאנסו הערבים גזלו את הבתים מהיהודים שברחו על נפשם
    בתים שעד היום יש שטרות עליהם עוד מימי התורכים ומה עושה הממשלה נותנת לערבים להמשיך לגור בבתים שהסבא שלהם גזל בברוטליות
    ואת בעלי הקרקע האמיתיים מכנים ''מתנחלים''
    מי שמגן על אנשים שרוצים לרצוח אותו אין לו הרבה שכל

    • אני צאצאית לנטבחי חברון ויורשת שלהם

      חילונית, 30/10/08 16:51

      ולא זכור לי שהסמכתי מי מהבריונים של הישוב היהודי לגור בבית שהיה שייך לסבי ז''ל. מנגד הורי הקימו קיבוץ על כפר ערבי שגורש אז ככל שזה נוגע למשפחה שלי אנחנו איוון ואל תתערב.

      • לא גורש. זו תעמולה מוצלחת של אנטישמים וניאונצים. (ל''ת)

        הכפר הערבי לא גורש. נוח לסלף כי אז הכל ברור., 30/10/08 17:58

        • והנה אתה עצמך עוד תעמולה של הימין הניאונצי

          יהודי, 31/10/08 01:41

          גורשו או הוברחו, באבי אביך (תרתי משמע)

      • אבל רוב היורשים של יהודי חברון כן רוצים שיהודים יחזרו לגור בבתיהם

        סטודנט בטכניון, 31/10/08 00:53

        בדיוק עכשיו מתנהל קרב משפטי מאוד מעניין: צאצא למשפחה מחברון, שיש לו מסמכי בעלות על בית בחברון (מה שנקרא ''השוק הסיטונאי'') דורש לאפשר ליהודים לגור בבית שלו, ואילו הפרקליטות דורשת לגרש את היהודים מהבית, בניגוד מוחלט לרצון הבעלים החוקיים.

  • 30.

    החטא הקדמון הוא שב67 לא גירשנו כמו ב48

    amir, 30/10/08 15:51

    אבל כמו שאנחנו מכירים את הערבים הם יתנו לנו עוד הזדמנות להשלים את המשימה, רק נצטרך לשלם בדם פעם נוספת.
    שני עמים לא יכולים לחיות על אותה פיסת אדמה. הטרנספר הוא הפתרון היחיד

    • מצטער. הייתי רק סמל. לא יכולתי לקבוע מה יעשה הגדוד.

      עמוס, 30/10/08 22:05

      ואני מקוה שגם בהזדמנות השניה לא יהיו לנו קרבנות, כמו בכיבוש הקודם.

  • 29.

    רק תקשורת ימנית תציל אותנו מחורבן מדינת היהודים

    א.ב, 30/10/08 15:44

    כל עוד שלום עכשיו שולטים בתקשורת אין סיכוי ליהודים לחיות פה בשלום

    • 29 היקר, לימין יש ים כסף אז מה הבעיה ? אין מוכשרים בימין, קפיש ? (ל''ת)

      יוסף, 31/10/08 01:53

  • 28.

    בגלל אנשים כמוך ודומיך נחרב בית שני (ל''ת)

    קובי, 30/10/08 15:42

  • 27.

    ההתישבות היהודית ביהודה.

    צםצם, 30/10/08 15:40

    לצערי הרב מתנחלי יהודה(שתושביה בעבר היו הבסיס חעם היהודי)לא הישכילו בעת הזאת למצוא
    יחצנים ופרסומאים אשר ידברו בעדם. בעידן שלנו לסמוך רק על היושב במרומים זה חוסר אחריות. לצערי, תעמולת השמאל ניצחה. עכשיו צריכה להיות מטרה להפוך את הרערה על פיה.
    בדרכי נועם, בלי אלימות נגד כוחות הבטחון
    ומצד שני לפעול בנחישות, בלי אלימות נגד כוחות השמאל.

  • 26.

    זה אופנתי, זה יפה, זה INN להכפיש ולפגוע במתנחלים! שאלו את השמאלנים! (ל''ת)

    אבי, 30/10/08 15:36

  • 25.

    מאמר מצויין. מסכים עם כל מילה (ל''ת)

    רוני, 30/10/08 15:34

  • 24.

    מסכימה עם כל מילה! (ל''ת)

    נעמי, 30/10/08 15:17

  • 23.

    פדרמן הוא גיבור ישראל כן ירבו! (ל''ת)

    נועה, 30/10/08 15:13

  • 22.

    חבל שלא נשמעים עוד קולות שפויים מעין אלו בתקשורת

    אביעד, 30/10/08 15:12

    פשוט מדהימה השנאה של ממשלת הקלגסים למפעל ההתיישבות

  • 21.

    צודקת לגמרי. צריך לגרש את בן ישי הזה לכל הרוחות (ל''ת)

    מנוול שעוזר לשמאל הקיצוני בלבד, 30/10/08 15:10

  • 20.

    כל הכבוד ! כתבה לעניין שמשקפת את דעת הציבור בישראל (ל''ת)

    אחד העם, 30/10/08 15:09

  • 19.

    רואים שכל התגובות הם של אותו אחד ..כמו בתקשורת! הזוי שחטף את המיקרופון (ל''ת)

    אורן, 30/10/08 15:07

  • 18.

    הזעזוע מהכיבוש לא ימחק גם בעוד 100 שנה (ל''ת)

    אורן, 30/10/08 15:02

    • אחמד-אורן, פשעי הכובש השיעי וסוני כבר נמשכים הכיל משנת 660! (ל''ת)

      דולפין מרושע, 31/10/08 00:17

  • 17.

    במקרה של חברון התדמית עוד טובה מהמציאות

    מוטי, 30/10/08 14:55

    1. אף ילד לא הוכה על ידי השוטרים ואת חוזרת של שקרים שמספרים בחוגי הימין ללא שום בדיקה.
    2. בחברון כמו בעוד מקומות ביש''ע כל דאלים גבר והבתים שנהרסו נבנו ללא רשות בעלי האדמה שם וזה לא משנה אם זה המדינה או איזה ערבי. אם אני הייתי תופס לי גבעה נחמדה בתוך ישראל ובונה בה בית, הבית היה נהרס תוך כמה חודשים ולא אחרי עשר שנים כמו המקרה הנ''ל.
    3. מאחר והמתנחלים ביו''ש (בחלקם) נלחמים כנגד רשויות החוק והופכים כל הריסת בית לא חוקי לפרעות כנגד החיילים והערבים, לרשויות החוק אין ברירה אלא למלא את החוק בצורה מהירה ובחשכת ליל. אם היו עושים זאת ביום ועם התראה, הייתה לנו עוד עמונה ואת היית כותבת על הפוגרום של השוטרים.
    4. ביישוב היהודי בחברון יש חבורה של קיצונים מטורפים שפוגעים בחיילים ששומרים שם ללא הפסק. כל אחד שהיה שם במילואים יכול להעיד על כך ומשום מה מעולם לא נעשה על כך שום תחקיר רציני בתקשורת. רק את הפסיכי שמקלל אנו רואים ולא את המטורפים האמיתיים ואת מעשיהם.

  • 16.

    ציפי, הרופא אסר עלי לקרוא שטויות בצהריים. קראתי מה שכתבת ואני מרגיש רע (ל''ת)

    הרב קארל גוסטב, 30/10/08 13:48

    • קרא את הכתבה של יעל פז! היא שמאלנית כמוך! (ל''ת)

      אבי, 30/10/08 15:38

  • 15.

    להחזיר את הציונות השפויה למרכז - להפסיק עם טירוף ההתנחלויות!! (ל''ת)

    ציוני אמיתי., 30/10/08 13:34

    • ומי הקים את ה''התנחלויות''?

      ארז, 30/10/08 15:05

      השמאל הציוני, בראשותה של תנועת העבודה. חבל שכבר אין שמאל ציוני, אלא רק שמאל אנטי-ציוני.

    • 15 אתה פשוט פוסט ציוני....ואל תבלבל את המוח (ל''ת)

      כן לציונות, 30/10/08 15:15

  • 14.

    האם כל אחד ראוי לכתוב מדור?

    א. ירושלים, 30/10/08 12:58

    אני תוהה כבר כמה זמן על כך בקריאתי את כתבותיה השונים של ציפי חוטיבלי. הכתיבה החד צדדית הנוטה לילדותיות ברמת פעולת בני עקיבא, והתעלמות מוחלטת מהצורך לבצע תחקיר מקיף על העובדות אותן היא בוחרת להביא. השטחיות בטיפול בנושאים המורכבים אותם המחברת מעלה מעליבה בעיני את האתר.

    • על יד הטור של יעלי...

      ארז, 30/10/08 15:01

      הטור של ציפי חוטובלי הוא ממש ''מלחמה ושלום''...

      • זה ''ילדותי ושטחי''. לו היתה מסיתה בארסיות נגד ישראל היתה תקינה.

        אסור כמובן לכתוב פרו- יהודי, 30/10/08 16:12

        אולי באמת סו''ס יערך תחקיר לגבי קברי האבות ויוברר שליהודים אין אבות, ושאין להם כל קשר לחברון. סליחה, התחקיר הזה נערך כבר ואלה מימצאיו, ע''י ארגוני המחבלים ותומכיהם.

    • האם כתבת כך גם על הטורים של יעל פז-מלמד?

      צ, 30/10/08 15:41

      או שמא רק דעות השונות מתפיסת עולמך הן ילדותיות משונות ולא ראויות להשמע?

  • 13.

    מעניין כמה ממתיישבי חברון עובדים למחייתם וכמה חיים מתרומות/כספי מיסים (ל''ת)

    יאיר ח., 30/10/08 12:22

    • תמיד אתה יכול להמציא נתונים, לא?

      דובי הכתום, 30/10/08 13:09

      זה מה שאתה (סליחה. עיתון הארץ שאתה כל הזמן מצטט) עושה למגורשי גוש קטיף.

      • דווקא את הנתון על 3 מיליון שקל פיצוי למשפחה בממוצע הבאתי מאתר המינהלת (ל''ת)

        יאיר ח., 30/10/08 14:00

    • אם היו עובדים לא היה להם כל כך הרבה זמן לעשות מעשי נבלה כל כך רבים (ל''ת)

      קובי, 30/10/08 15:43

  • 12.

    אז מה ,ציפי, שוב טיעון ה''עשב השוטה''? שוב שימוש בביטוי ''פוגרום''? האם

    לא מבין, 30/10/08 12:17

    צריך להזכיר לך ש''פוגרום'' פירושו בעיקר רצח יהודים? נכון, יש העלמת עין מבניה ערבית בלתי חוקית. יש גם העלמת עין מעוד רשימת נושאים: זנות, השתמטות מצה''ל, הזנחת הפריפריה, הזנחת ההשכלה הגבוהה, השתלטות הקפיטליזם החזירי, ועוד. האם זה מצדיק עבירה על החוק? האם כשתופסים אותך על מהירות מופרזת, תוכלי לטעון שעוד אלפי נהגים עושים בדיוק אותו דבר ולא נתפסו, ולכן את מבקשת לפטור אותך מן הדין? נדמה לי שאת משפטנית, לא?

    • טיעון משפטי לקוי

      דובי הכתום, 30/10/08 13:12

      להבדיל מתפיסת נהגים במהירות, שזו בדיקה סטטיסטית - יש לי ולך אותו סיכוי להתפס, כאן מדובר באכיפה סלקטיבית (!). את החוק מפעילים רק על מגזר אחד, כאשר למגזר הערבי מאפשרים להתרחב מעבר למה שמגיע לו. תשאל משפטנים - הם יגידו לך שאכפיה סלקטיבית גרועה כמו אי אכיפה. יש מי שיגיד שהיא אף גרועה יותר.

      • אכיפה סלקטיבית\\חלקית אכן גרועה. אילו היתה אכיפה - לא היתה קמה

        בלתי משפטן, 30/10/08 14:49

        קדומים (''מחנה עבודה'' למי שזוכר), לא היו קמות התנחלויות חדשות במסווה של ''הרחבות ישוב קיים'' - ''הרחבות'' במרחק קילומטרים רבים מההתנחלות האם,וכן הלאה. כשנוח למתנחלים הם זועקים על ''אכיפה סלקטיבית'', וכשהם עוברים על החוק ועל סיכומים והסכמים - האכיפה הסלקטיבית (אם בכלל היתה שם אכיפה כלשהיא) הופכת נוחה מאד. כל זה עוד מבלי להזכיר את הבעייתיות המשפטית ברמת המשפט הבני''ל של התנחלות בשטח כבוש.

      • במקרה של יו''ש יש אי אכיפה סלקטיבית

        מוטי, 30/10/08 17:07

        את החוק לא מפעילים רק על יהודים שעוברים עליו מעבר לקו הירוק.
        ביו''ש ישנם מאות ואלפי בתים ואפילו יישובים לא חוקיים ופעם בכמה חודשים מורידים בית אחד וכולכם נזעקים על אכיפה סלקטיבית.
        תתאר לעצמך ששנינו היינו מקימים ''מאחז'' על גבעה נחמדה בין ראש העין לתל אביב למשל.
        תוך כמה ימים המאחז הזה היה נהרס ואם היינו מתפרעים כמו ה''קומץ'' הימני קיצוני, היינו חוטפים מכות רצח ונכנסים לכלא.
        לגבי הערבים, אכן יש בעיית אכיפה איתם אך מאות בתים של ערבים נהרסים מדי שנה ואף אחד לא מצפצף ולא שומעים על זה (תקשורת שמאלנית, אתה יודע...).
        מעבר לכך, רוב הבתים הללו נבנים על אדמה פרטית (מלבד בעית הבדואים בדרום) ולא על אדמת מדינה ולא של אחרים ובכל זאת הורסים אותה כי אין להם אישור.
        אז מספיק לבלבל לנו את המוח עם השקרים של אכיפה סלקטיבית ועוד לא התחלנו לדבר על אי אכיפה כנגד הורסי רכוש ואלה שמכים חיילים ושוטרים ביו''ש.
        בבלעין מתפרעים כאלה חוטפים גז, כדורי גומי ואש חיה לפעמים (וטוב שכך).

    • ומה עם העשבים השוטים בניעלין?

      ארז, 30/10/08 15:02

      מדוע לא מופעלים אמצעי אכיפה דרקוניים כאלה גם נגדם?

    • הדוגמא על עבירות תנועה הזכירה לי את הכתבה על השוטרות

      אתאיסט, 30/10/08 17:51

      בת''א, שעצרו הולכי רגל שלא חצו במעבר חצייה. חלקם יצאו רק עם אזהרה, חלקם עם קנס, אבל היו כמה שאיחלו לשוטרות ''סרטן'', ''מוות'', ועוד כהנה וכהנה איחולים. אז מה? אז כל התל-אביבים הם פושעים מסוכנים? אז מי שמקלל שוטר שדפק לו דו''ח אוטומטית מסכן את בטחון המדינה (אני מסכים שהתרבות הנמוכה היא סכנה לטווח הארוך, אך שלא תהיה איפה ואיפה). להזכירכם, במקרה דנן המשטרה עשתה קצת יותר מלדפוק דו''ח, גם אם בצדק, אז קללות וכדומה זו לא הסתה לרצח. מקסימום העלבת עובד ציבור או התנהגות מגעילה (יש עבירה כזו?).

  • 11.

    את הזויה. חברון עיר ערבית עם כמה משפחות יהודיות רועשות במיוחד (ל''ת)

    לא שלנו ולא בטיח, 30/10/08 12:13

    • חושב שלא מזהים אותו. שימו לב לסגנון ולתוכן. מחבל שקוף. (ל''ת)

      11 עובד ברשת התגובות של המחבלים, 30/10/08 16:30

  • 10.

    גם אני ביקרתי בחברון (במילואים).

    יאיר ח., 30/10/08 12:11

    היו לי שתי תקופות מילואים רצופות בחברון. באחת ההפסקות עצרנו בקרית ארבע ליד הפיצריה (קרוב לשער לעיר חברון) ראיתי שם גן יפה ומטופח באמצעו פינת ישיבה עם פנס סמוכה לקבר של הרוצח ברוך גולדשטיין (שר''י). אני חייב להודות שלא יכולתי להתאפק מלעשות פיפי שם. הייתי חייב.

    • באותה מידה היית משטין בכיכר מלכי ישראל כי אתה חזיר (ל''ת)

      יוסי, 31/10/08 00:15

      • כיכר מלכי ישראל כבר מזמן אינה קיימת, ו-'משטין' כותבים עם ת

        יאיר ח., 31/10/08 13:45

        וחוץ מזה אני לא מבין מה אתה עושה עניין מקצת פיפי על הקבר של הרוצח.

  • 9.

    הלילה יתקיימו סיורים ליליים בחברון ? אפשר פרטים? (ל''ת)

    שבאבניק, 30/10/08 12:02

    • נפגשים בקבר גולדשטיין בשש. (ל''ת)

      יובל, 30/10/08 13:58

  • 8.

    איפה יש הסעות בר''ח למערת המכפלה? דוקא הייתי נוסעת היום (ל''ת)

    פתח תקוואית, 30/10/08 12:01

  • 7.

    כנראה שאת מטיילת בחברון של מעלה

    שי, 30/10/08 11:50

    בביקוריי בחברון ראיתי מציאות אחרת. ייתכן שיש בחברון צדיקים מופנמים ונחבאים אל הכלים. אותם לא ראיתי. כן ראיתי כתובות נאצה בסגנון מוות לערבים, חנויות שרופות ודוכנים הפוכים, כן ראיתי ילדים ובוגרים מקללים ומיידים אבנים. כן ראיתי בטלויזיה את הגברת המקללת. אבל כל אלה כנראה מיעוט מבוטל - המוציא שם רע ל - 1% הנותר.

    • בביקורך בחברון ראית את הגברת המקללת בטלוויזיה? מוזר! (ל''ת)

      דובי הכתום, 30/10/08 13:13

      • כתום יקר - למד סימני פיסוק.

        שי, 30/10/08 15:11

        המשפט ''כן ראיתי בטלויזיה'' הוא משפט חדש ונפרד.

    • כי התקשורת מקדמת את הטרור נגדם. לכן הם מגיבים כך.

      התקשורת גורמת לנרדפותם, גם הנפשית וגם הפיזית, 30/10/08 18:05

      מה לא ברור? בעצם אתה שואב את המידע שלך עליהם מהתקשורת ולא מנרדפותם וחייהם שבסיכון. הקללה 'המזעזעת'של זו שפרסמו בהנאה בתקשורת, היא בהמשך למה שהם למדו משכניהם. הרי שכניהם הערבים מצליחים מאוד בתעמולת הזוועה שלהם בטלויזיה. והם ניסו ללמוד מהם. אך הערבים רוב אדיר ותמיד יצליחו במעשיהם. התקשורת תומכת בערבים כי הם הרוב. אין בושה לתקוף מיעוט. למה לא זכותם לגור במולדתם? כי התקשורת אמרה, ואתה אחריה. 1984.

      • לא הם בסיכון, אלא שכניהם הפלסטינים.

        אלי, 31/10/08 03:19

        הם מתעללים יום יום בשכנים שלהם, במטרה מוצהרת לדחוק את רגליהם ולהשתלט על השטח.

      • קרא שוב - ביקרתי ובמו עיני ראיתי. קל מדי לברוח ''לתקשורת'' (ל''ת)

        שי, 01/11/08 15:33

    • הרבה מטורפים יש בחברון (ל''ת)

      רופא, 30/10/08 23:02

  • 6.

    את גדולה ציפי! (ל''ת)

    יאיר, 30/10/08 11:23

  • 5.

    הרס בית הטליבאן- לא מזעזע!

    ג., 30/10/08 11:09

    די לצביעות! הרי מדובר באנשים צמאי דם שהקימו את בתיהם, תוך סיכון ילדיהם וחינוכם להיות צמאי דם ומלאי שינאה, בתוך בתי שכניהם. שרפו שדותיהם, עקרו אותם מאדמתם, תקפו אותם בעזרת כלבים רצחניים, והזילו דמעות תנין על חבריהם שנהרגו במלחמה שליבנו. המילים ''זעזוע'', ''כאב'' אינן שייכות לתאור סיום הפרובוקציה של הפדרמנים. והטענה כי את דברי הנאצה נגד הצבא אמר יחיד- אין שקר גס ממנה! הרי רובכם המכריע מיחלים למותם של שמאלניים יהודים, רוקדים על דמם של ילדים ערבים מתים וטוענים את מצברי השנאה והשמחה שלכם בכל אשר מבצע פלסטיני פיגוע רצחני ביהודים. אתם חולקים אינטרס משותף עם גדולי רוצחינו- אתם רוצים שתהיה כאן מלחמה ושפיכת דם כדי שתוכלו להתנחל ולגזול את הקרקעות ש''העניק'' לכם סיפור אגדה מלא רצח ושינאה בן אלפי שנים. אתם חושבים שאתם טובים מהאחר, ''יהודים'', ''עם סגולה'', וביחד אתם מדרדרים אותנו, הישראלים, אל האבדון. אז אותנו, אנשי דם, לא תתפסו מזילים דימעה על עוד גיבור רצח שנאלץ לעבור מבית ממוזג ומלא מטעמים בשטח נגזל, לבית ממוזג ומלא מטעמים בישראל.

    • מילים כדורבנות! תודה על הקול השפוי. (ל''ת)

      עומר, 30/10/08 12:37

      • 5 אתה עונה ומשבח את עצמיך....מה הפלא שב16 אתה כבר מודה שאתה בטיפול.... (ל''ת)

        מישה, 30/10/08 15:17

        • לא כל מי שכותב מאותה כתובת הוא אותו אדם, ווטסון... (ל''ת)

          שרלוק, 30/10/08 16:57

    • קצת שפיות לא תזיק

      יחיאל אדר, 30/10/08 14:34

      1) אם לחיות בין שכנים זה לסכן את החיים צריך לטפל בשכנים.
      2) אני מייחל שהשמאלנים יקבלו שכל, לא שימותו.
      3) הקרקעות לא היו שייכות לערבים ולכן לא נגזלו מהם.
      4) אם אתה חושב שאנחנו כאן עקב סיפור אגדה, מה אתה עושה במדינת ישראל - היא קמה בדיוק בגלל אותו סיפור אגדה.
      5) אם אתה חושב מבחינת הערבים יש הבדל בין השטחים לבין מדינת ישראל, אז כנראה לא שמעת את סרי נוסייבה, נשיא האוניברסיטה שהוקמה ע''י מדינת ישראל, מסביר בערוץ טלוויזיה ישראלי כי הפלשטינים לא שונאי יהודים, הם היו רוצחים כל מי שבה להתיישב במדינת ישראל, גם אם היו נוצרים.

      כמו שאמרתי - תקבלו שכל.

    • חבל ש''דר שטירמר'' נסגר מזמן

      ארז, 30/10/08 15:04

      אבל ל''טהראן טיימס'' תוכלי להתקבל...

    • עובד בשירותם. לא נגלה לו כיצד ברור לגמרי מהסגנון שלו מי הוא.

      צמאון דם דוקא מאפיין את המחבלים שמגיב 5, 30/10/08 17:33

      כמה שטנה של מחבלים ורוצחים מדברת מפי התועמלן. המשך להנדס את האירופים האנטישמים. ודאי תצליח.

    • אילו היה תלוי בי מנהיגי השמאל היהודי היו מוצאים להורג מזמן

      נביל, 31/10/08 01:20

      וצאן מרעיתם היו נשלחים לחינוך מחדש.

      היהודים השמאלנים מסכנים את העם היהודי בשואה חדשה. אלה החיים בארה''ב משתחווים למשיח, אובמה, גם כשפלסטיני טען שיהודי ישראל גרועים מבן לאדן אובמה והיהודים מחאו לו כפיים.

      אל תתלוננו שהאנטישמיות מתגברת בארה''ב, רק לקרוא את שמות הבנקים המעורבים ולהבין. דעו לכם שזה רק קצה הקרחון, ימים קשים מחכים לעם היהודי כעונש כל מעללי בניו מהשמאל...

  • 4.

    כל הכבוד לצה''ל

    אזרחית גאה, 30/10/08 10:43

    סוף סוף סדר עדיפויות הגיוני! אז מה עם בשכונת ג'אבל מוכבר עומד ביתו הבלתי חוקי של רוצח הנערים ממרכז הרב? ולמי מפריע שב''צור באחר'' עומד ביתו של הרוצח עם הדחפור??

    אשרינו שיש לנו שר ביטחון שכזה!

    • כל הבושה לנו

      אזרח מבוייש, 30/10/08 15:26

      בתי המחבלים ממזרח ירושלים נמצאים בשטח מדינת ישראל - זה אגב משום שאנו סיפחנו את השטח אחרי מלחמת ששת הימים. לכן זו בעיה להרוס אותם כי אז תצטרכו להסביר למה לא הורסים את בית יגאל עמיר, נתן זאדה ועמי פופר.
      לעומת זאת בשטחים שולט הצבא והוא הורס בתי טרוריסטים ערביים בלבד ולא את ביתו של ברוך גולדשטיין והוא פטור מלתת הסברים.
      מבנים בלתי חוקיים לעומת זאת ,נהרסים במגזר הערבי כל יום בתוך הקו הירוק. את פשוט לא מבקרת מספיק בוואדי ערה, הבעיה היא לא עם ההריסה אלא עם העובדה שלא מאשרים להם הרחבת ישובים כדי שיוכלו לבנות באופן חוקי.
      בכל אופן , לא היתה לאף אחד בעיה עם הברוטליות של צה''ל כל עוד הופעלה נגד הערבים. לא היתה למתנחלים שום בעיה עם האטימות של שרון עד ההתנתקות ולא היתה שום בעיה עם המעצרים המנהליים עד שהתחילו לעצור אנשי ימין. כמה טוב שהמצפון מתעורר לפעמים

  • 3.

    יישר כוח

    יחיאל אדר, 30/10/08 10:22

    על הבלטת השוני בתגובות על המעשים המחפירים של ההמשלה לבין השטויות שאדם אחד אומר.

  • 2.

    יישר כוח

    יחיאל אדר, 30/10/08 10:22

    על הבלטת השוני בתגובות על המעשים המחפירים של ההמשלה לבין השטויות שאדם אחד אומר.

    • קורבן העלילה ייהפך לנאשם עתידי,באופן גורף לסביבה. (ל''ת)

      העונש : התנתקות ב'+ג'++++ . בסבבה., 30/10/08 22:16

  • 1.

    יישר כוח

    יחיאל אדר, 30/10/08 10:22

    על הבלטת השוני בתגובות על המעשים המחפירים של ההמשלה לבין השטויות שאדם אחד אומר.

    • דיי להיתממות,אל תחפשו צדק. (ל''ת)

      הכל כוחני., 30/10/08 21:13