• 184.

    אני ילד בן 23 ואני לא מכיר את ''קריאת שמע''

    סטודנט, טכניון, 26/01/09 19:55

    ואני חיי מצויין גם בלי זה, טפו טפו טפו אלוהים עדיין לא הכה אותי בברק ולא נראה שזה הולך לקרות בזמן הקרוב.

    מה שכן כואב לי הלב על ילדים שלא יודעים מה זה דמוקרטיה, ליברמן אומר ''נטפל בח''כים הערבים כמו בחמאס'' - וכל ההמונים קופצים משמחה.

  • 183.

    מי שיצביע ליכוד - יקבל ש''ס (ל''ת)

    ביבי משקר, 26/01/09 19:48

  • 182.

    ישי די=בדיוק אנחנו צריכים את הרב יוסף שיחנך בשפתו הציורית את הדור החדש (ל''ת)

    נ.כהן יש גבול לכל תעלול=אף אדם שפוי לא יתן לכם דיי, 26/01/09 19:46

  • 181.

    למה לא לירשות המימשלה ביבי ברק לבני לא יתר טובים

    אשר תל אביב, 01/11/08 20:26

    היום מיפלגת ש''ס יכולה לקחת את השילטון
    בהליכה ובלי מאמץ
    בגלל הכישלונות של כל המנהיגים הקיימים והמושחטים והפרזיטים שיודעים רק לדבר רקש''ס בראש עים מיפלגות ימין
    מסוגלת להוציא אותנו מהבוץ

  • 180.

    אדון ישי. ביבי הבטיח לכם את תיק החינוך הפנים ובטחון הפנים. אבל!

    benzi. a, 01/11/08 15:12

    אבל אדון אלי ישי . מי הבטיח לך שביבי מרכיב ממשלה ? אנחנו עוד נפגש בליל תוצאות הבחירות והביבי הזה שמרעיף עליכם את כל הכספים והתיקים והג'ובים עוד יבין וגם אתם תבינו עד כמה הוא והליכוד שנואים על הציבור והשינאה הזאת לא פחותה מהתעוב שחש כלפיכם אתם הש''סניקים ע''י רוב הציבור הנורמטיבי בארץ. ימים יגידו !!!

  • 179.

    נכבדי ישי, לבי לך, אלף מילים תפריחו כדי להסתיר בצע הכסף שלכם

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 30/10/08 22:43

    ירושלים.... חינוך... ועוד עניינים שברומו של עולם כשכל האמת פרוסה גלויה וידועה לפנינו : עוד כסף לבטלנים, עוד כסף למוסדות חינוך ''עצמאיים'' שמגדלים דורות חדשים של בטלנים ועולם כמנהג כבוד הרב עובדיה נוהג...חבל שראייתכם כה צרה . ניתוח לייזר דרוש לכם כדי שתיראו את טובת כל מדינת ישראל ולא רק את טובת חסידיכם הנאמנים העיוורים , ואם יורשה לי להוסיף , השוטים.

  • 178.

    סומך בעיניים עצומות על השר אלי ישי,דבריו לא נאמרים בעלמה. (ל''ת)

    מצביע ש''ס, 30/10/08 19:32

  • 177.

    אלי=כל הכבוד=הצלח לזעזע אותם זה ברור שלא יתנו לך=אך לפצצה כזאת לא חיכו (ל''ת)

    נ.כהן לאט אבל בטוח אתה כובש לעצמך נישה של מנהיג!!!, 30/10/08 15:50

  • 176.

    ''לא חינם הלך הזרזיר לעורב'' ש''ס מוציאה מים מסלע,לא צלח לה אצל ליבני.

    נתן.ש מעלות., 30/10/08 08:18

    לציפי ליבני יש פוליטיקה אחרת,אי לכך היא הראויה ביותר לכהונת רה''מ הבאה שלנו.ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה,ביבי חתך בבשרינו החי אילץ אותנו להשביע רעבונינו בבתי התמחוי וחיטוט בפחי אשפה.ממשלה זו הטיבה עם השכבות החלשות ועם ניצולי השואה,לעולם לא עוד הפעם איש רע זה.לא נשרוד אותו פעם נוספת.

    • נתן אכן ליבני הוכיחה כי ניתן אחרת,היא כבשה אותי ומצביע רק קדימה.

      ליכודניק ותיק, 30/10/08 12:19

      ביבי במשנתו אינו מייצג את הליכוד המקורי.

  • 175.

    אלי ישי פשוט מתוק..כל הכבוד לש''ס שעושה את תפקידה ללא מורא מן (ל''ת)

    החונטה האשכנזית-קצת חנוך אמיתי לבורים לא יזיק!, 29/10/08 21:58

  • 174.

    רק ביבי ישים את ש''ס במקומה..לכן רק ביבי! (ל''ת)

    נתן.ש מעלות, 29/10/08 18:48

    • מתחזה עלוב התחזות התחום החזק של ביבי ואוהדיו,ציפי ליבני רה''מ הבאה שלנו

      נתן.ש מעלות., 29/10/08 22:34

      גם לביבי יש ''ביבי טורס''.ביבי ניצל נקודות טיסה השייכים למדינה,לשם טיסותיה של שרה רעיתו לחו''ל.ועדת הכנסת חייבה את ביבי להחזיר לקופת המדינה את ערך הנקודות,ביבי טען להגנתו שלא ידע.האם ניתן לביבי להנהיג את המדינה????

  • 173.

    אין גבול לחוצפתו.דוחה ,דוחה (ל''ת)

    אלי, 29/10/08 16:20

  • 172.

    הצביעו ש''ס - למען הנצחת הבורות והעוני! (ל''ת)

    סתם אזרח, 29/10/08 15:40

  • 171.

    חה,חה,חה.אלי ישי הבור מתיימר להיות שר החינוך.

    רון, 29/10/08 15:26

    בדיחה מצוינת.

  • 170.

    אם אין קמח אין תורה אז.....לכו לעבוד פרזיטים! (ל''ת)

    רוני, 29/10/08 15:21

  • 169.

    אני חושבת שהפעם תלך

    לי, 29/10/08 15:06

    לכל הרוחות יחד עם מפלגת הסחטנות העלובה שלך.שמלבד דאגה למגזר פרזיטים בטלנים אין לכם דבר..
    לך מכאן אלי..ואל תשוב..ואל תשכח לקחת איתך את הבבא טרול ושאר ליצני החצר

  • 168.

    מטרת מעריב לפגוע בנתניהו ולהציגו כשליח של ש''ס - תעזבו את מעריב !!!!!!! (ל''ת)

    ששי, 29/10/08 13:45

  • 167.

    אתם יודעים מה משעשע אותי?

    ישראל חנוכה לא דתי בגרוש, 29/10/08 13:37

    כמה ''חילונים'' תומכים בישי... אהה איזו נאורות... שימו לב בולשיט זו מילה באנגלית. וזה מה שאני חושב על ה''חילונים'' האלה.

  • 166.

    זה קיום ותקומה ואו חיסול השמאל המכרסם בבטחון ישראל (ל''ת)

    שרעבי, 29/10/08 13:26

  • 165.

    זה קיום ותקומה ואו חיסול השמאל המכרסם בבטחון ישראל (ל''ת)

    שרעבי, 29/10/08 13:25

  • 164.

    זה קיום ותקומה ואו חיסול השמאל המכרסם בבטחון ישראל (ל''ת)

    שרעבי, 29/10/08 13:25

  • 163.

    הגיע הזמן שכל ישראלי יהיה גם יהודי (ל''ת)

    אור, 29/10/08 13:25

  • 162.

    זה קיום ותקומה ואו חיסול השמאל המכרסם בבטחון ישראל (ל''ת)

    שרעבי, 29/10/08 13:25

  • 161.

    אני לא מתרגש - גם ככה לשר החינוך אין בקושי השפעה

    פנדה, 29/10/08 13:22

    מה עשתה יולי תמיר עד עכשיו ? איזו השפעה הייתה ללימור לבנת ? לדעתי משרד החינוך כבר סגור להשפעה אמיתית, הוא נשלט ע''י עסקני הספרים וארגוני המורים. אז עדיף שיקחו את תיק החינוך ושיהיה להם בהצלחה. אני בכל אופן מאוד אשמח לראות שוב את אריאל אטיאס בתפקיד שר התקשורת.

  • 160.

    החינוך שלכם + הקיצבאות לאוכלי חינם כמוכם = עוני כמו מדינות העולם השליש

    ג'ינג'י = ת''א, 29/10/08 12:56

    השלישי, נקווה שביבי ישכיל ולא יתן לכם את התיק החשוב הזה, מספיק דירדרתם אתם העם ןאת המדינה כשישבתם עם המפיונרים שרון ואולמרט בממשלות שלהם!!

  • 159.

    ותודה לאלי ישי ששכנע אותי ללכת להצביע!!!!

    GALIT, 29/10/08 12:48

    צריך להכניס ערכים לאהבת הארץ, לדרך ארץ, לכיבוד הזולת, להתנדבות ועזרה, ללמידה לעבודה ופרנסה, לשירות בצה''ל...

    לא נראה לי שש''ס מסוגלים לעשות את זה

    אני טועה???

  • 158.

    יצא המרצעמהשק - זה מה שביבי חסר האחריות הבטיח לאלי ישי!!! ראו הוזהרתם! (ל''ת)

    דני, 29/10/08 12:32

  • 157.

    יצא המרצעמהשק - זה מה שביבי חסר האחריות הבטיח לאלי ישי!!! ראו הוזהרתם! (ל''ת)

    דני, 29/10/08 12:32

  • 156.

    יצא המרצעמהשק - זה מה שביבי חסר האחריות הבטיח לאלי ישי!!! ראו הוזהרתם! (ל''ת)

    דני, 29/10/08 12:31

  • 155.

    אני מקוה שהפעם עובדי האלילים ילכו לכל הרוחות . (ל''ת)

    פיני-1, 29/10/08 12:15

  • 154.

    חילוניים, התאחדו להבסת מפלגת הפיגור והפרזיטיות - ש''ס (ל''ת)

    קריאה:, 29/10/08 12:14

  • 153.

    דבריו של אלי ישי

    מוקי, 29/10/08 12:09

    דבריו מגוחכים. אין לי בעיה שאנחנו מפולגים על רקע פוליטי, אבל לדעתי עלינו להיות מאוחדים, שלא להיות נתונים לסחטנות של ש''ס. אלה אנשים, שאינם תורמים דבר למדינה, אינם משרתים בצבא, אבל מתרבים כמו שפנים. כמדינה אנחנו חשלמים לכוללים שלהם, ואנחנו משלמים דרך הביטוח הלאומי את עשרות הילדים שהם אינם מסוגלים לפרנס. צריך להוציא עליהם צו שאינם יכולים לעשות יותר מ- 2 ילדים. כך פחות או יותר עשו גם הסינים.

  • 152.

    ש''ס כבר ''מחנכת''...לבערות, טפילות ועבודת אלילים (עובדיה) (ל''ת)

    זה לא חדש, 29/10/08 12:07

  • 151.

    ישי אכל אותה.

    רון, 29/10/08 11:50

    אם 8 מנדטים כוח גדול אין לו מה שיהיה לו זה דרישה שיוחלף יותר מהר על התרגיל המסריח שעשה.

  • 150.

    מקווה שהפעם אתם הולכים הביתה אם 8 המנדטים. (ל''ת)

    רון, 29/10/08 11:46

  • 149.

    אחד מההבטחות שביבי נתן לש''ס,לא לחינם הלך הזרזיר לעורב.

    נתן.ש מעלות., 29/10/08 11:38

    אי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.לא נשרוד איש אכזר זה פעם נוספת.

    • אני מת לראות אותך מגן על החלטה של צ. לבני לחבור לנתניהו

      פנדה, 29/10/08 13:24

      הרי יש סיכוי סביר, לפחות לפי ראיונות שנתנו כל אחד מהם בנפרד, שתהיה ממשלת אחדות בסוף הבחירות עם העבודה, הליכוד וקדימה (אם תעבור את אחוז החסימה). הייתי רוצה לראות מה תגיד כשלבני תסכים לשבת בממשלת נתניהו תמורת פירורים,

      • פנדה ידידי,אומר לך כבר היום במידה חלילה ואפשרות זו תתגשם,אני טיפש. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 29/10/08 13:47

  • 148.

    אחד מההבטחות שביבי נתן לש (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 29/10/08 11:35

  • 147.

    התאחדות הספרדים העולמית שומרי תורה,מפלגה תאוקרטית דמות איראן . (ל''ת)

    Vox Ami, 29/10/08 11:32

  • 146.

    באנו חושך לגרש...

    בני-אור, 29/10/08 11:31

    כואב הלב על ילדים שלא לומדים מתמטיקה, מדעים, שפות, שלא יודעים את מילות ההמנון. נבערים מדעת יש די והותר עוד לפני הסיוע של ש''ס. לא צריך לייבא תריסים לקמום שהחושך חוגג בו.

  • 145.

    תצביעו קדימה תקבלו גם את ש'ס ואגודה כי........

    טוטו, 29/10/08 11:29

    כי פראיירים אף פעם לא מתים
    הם רק מתחלפים
    כי לקדימה אין ברירה אחרת הם חייבים את הדתיים
    התוצאה:כפייה דתית תמורת השמאל בשלטון

    • והליכוד לא יזמין את ש''ס ? והעבודה ? אתה חי בסרט (ל''ת)

      פנדה, 29/10/08 13:25

    • תצביעו ביבי

      מגש הכסף, 29/10/08 13:39

      תקבלו גם את ביבי וגם את כנופיות הגבעות.

      • ''כנופיות הגבעות'' מפחידות רק את השמאלנים

        פנדה, 29/10/08 16:39

        גם בימין וגם בשמאל יש כאלה החוששים מכפייה דתית, ולכן אפשר להבין את התגובה של טוטו. את התגובה שלך קשה להבין - את מי אתה מנסה להפחיד ? את השמאלנים המעטים שממילא לא יצביעו ביבי ?

    • טוטו, המדינה איננה טוטו אנו לא מהמרים על ביבי.פעמיים רצוף הבסנו אותו ב

      נתן.ש מעלות., 30/10/08 08:12

      בקלפי ונביסו בשלישית.לעולם לא עוד הפעם איש רע זה,לא נשרוד אותו פעם נוספת.

  • 144.

    בדיחת השנה מר ישי!

    דוד, 29/10/08 11:22

    אף ראש ממשלה לא ייתן לך את תיק החינוך

    • כולם יודעים שהחינוך קרס וצריך משקם - תנו צאנס (ל''ת)

      יוסי, 29/10/08 12:07

  • 143.

    עדיף שתסחטו כסף מאשר תדרדרו את החינוך !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אורית, 29/10/08 11:08

    • ש'ס סוחטים כסף כדי לקנות קולות בבחירות וכדי לגנוב... (ל''ת)

      ומערכת החינוך שלהם זהה לזו של החמאס/טאליבן ברמתה!!, 29/10/08 12:06

    • אין לך ממה לפחד תקבלי ילד אחר !שיודע לכבד אותך (ל''ת)

      יוסי, 29/10/08 12:08

      • כמו אלה שחפושעים ושמים כיפה על הראש פתאום?

        ישראל חנוכה, 29/10/08 13:40

        תודה. לא צריך.

      • בתנאי שאת שומרת מצוות כמובן! (ל''ת)

        אויש נו באמת, 29/10/08 16:43

  • 142.

    הפושעים הכי גדולים

    אבי, 29/10/08 11:02

    ילמדו איך לפשוע.או
    תנו לחתול לשמור על השמנת.
    מאבו-חצירא דרך אינסוף מושחתים ללא גבולות שגנבו כספי מדינה כמו דרעי ,אתם הנקלים מכל.
    רבנים שאונסים ילדים חדשות לבקרים .בוא נראה האם לזות שפתיים מתירה אונס אצל החילונים?חלילה.רק בישיבות מותר ובחדרים כל המרבה הרי זה משובח.
    צביעות,כפל לשון אחד בפה אחד בלב.
    הבורים רוצים להנחיל את חוסר מודעותם ליקום ולאנושות.

    • תפסיק לפחד .. כי תקבל שר חינוך לתפארת (ל''ת)

      יוסי, 29/10/08 12:09

  • 141.

    הפושעים הכי גדולים

    אבי, 29/10/08 11:02

    ילמדו איך לפשוע.או
    תנו לחתול לשמור על השמנת.
    מאבו-חצירא דרך אינסוף מושחתים ללא גבולות שגנבו כספי מדינה כמו דרעי ,אתם הנקלים מכל.
    רבנים שאונסים ילדים חדשות לבקרים .בוא נראה האם לזות שפתיים מתירה אונס אצל החילונים?חלילה.רק בישיבות מותר ובחדרים כל המרבה הרי זה משובח.
    צביעות,כפל לשון אחד בפה אחד בלב.
    הבורים רוצים להנחיל את חוסר מודעותם ליקום ולאנושות.

  • 140.

    ותלמדו אצלכם את מדע האבולוציה - איך הפך קוף לאדם... (ל''ת)

    שר החינוך באירן, 29/10/08 10:58

    • טעות איך הפך אדם לקוף (ל''ת)

      רון, 29/10/08 11:52

    • אולי אתה צאצא של קוף, על החוליה החסרה באבולוציה שמעת? (ל''ת)

      מיכה, 29/10/08 12:06

  • 139.

    אחרי עידן הנכבה של תמיר כל שינוי ולא משנה מהו יתקבל בברכה

    תומר, 29/10/08 10:54

    גם ככה ישראל לא ציונית ומתמוטטת. איזה נזק תוכל כבר לגרום מפלגה לא-ציונית? לפחות היא לא אנטי ציונית כמו תמיר.

    • ש'ס היא מפלגה אנטי ציונית שתומכיה משתמטים משרות בצה'ל (ל''ת)

      אם חלילה תקבל את תיק החינוך עוד תתגעגע ליולי תמיר!, 29/10/08 12:03

      • ש''ס לא אנטי-ציונית, ש''ס פשוט דואגת רק לעצמה

        פנדה, 29/10/08 13:27

        ולכן היא לא ציונית, אבל אין אנרגיה שמבוזבזת שם לצורך גרימת נזק למדינה ומסירתה לאויביה, הם פשוט מסתכלים רק על עצמם ודואגים רק לעצמם.

  • 138.

    צריכם משקיפים בנלאומיים נגד זיופי האשכנזים

    דרושים משקיפים, 29/10/08 10:54

    הפעם צריך להזמין משקיפים בנלאומיים למערכת הבחירות האשכנזים מנהלים בחירות מזויםות ומתחלפחם בניהם

    • ל138,צריך דחוף לשלוח אותך לפסיכיאטר,נראה לי שיספיק (ל''ת)

      ישראלי, לא צריך לקחת מגניבות ש'ס ולהטיסך לחו'ל!!!!, 29/10/08 12:49

  • 137.

    המורה יגיד לתלמיד סורר

    טוני, 29/10/08 10:50

    ''צא בחוץ, אתה עויין אתה''.

    למרות הכל, שס היא המפלגה הכי מעניינת היום בפוליטיקה.

    יתר המפלגות פשוט מזכירות התנהלות של חברות היי-טק - ללא נשמה והאלוהים הוא היעילות.

  • 136.

    מהחינוך הכושל של ש''ס יוצאים בורים מוחלטים!!

    בני, 29/10/08 10:46

    אם אלי ישי חושב שכל החינוך בארץ יהיה כמו מוסדות החינוך העלובים של ש''ס - חובה להשאירו באופוזיציה!!!

    • כמו שלושת הקופים

      וזה בדיוק הרעיון, 29/10/08 13:45

      לא רואים לא שומעים לא מדברים ובעיקר לא מפריעים. ידע זה כוח ואנחנו לא רוצים את זה. נכון?

  • 135.

    עדיף להפסיק להתרפס לאשכנזים כדי שיקבלו את ילדיהם לבתי הספר שלהם (ל''ת)

    אקסלרוד, 29/10/08 10:44

  • 134.

    אחרי שזרקתה את ליכלוכית הביתה מה חשוב כבר איזה תיק (ל''ת)

    את הכבוד הזה לא יקחו ממך, 29/10/08 10:43

  • 133.

    אפשר למנות את בניזרי לשר החינוך, לפחות עד כניסתו לכלא (ל''ת)

    שרייך סוררים ורודפי שלמונים, 29/10/08 10:41

  • 132.

    ס''ש - לתיק החינוך

    ורדה גורסקי, 29/10/08 10:37

    אולי נעלה סוף סוף את הערכים הקיימים שהלכו לאיבוד, בהצלחה

    • לא ידעתי ,ששנור ,השתמטות משירות בצהל , ו...

      אזרח הארץ, 29/10/08 11:09

      לא ידעתי ששנור כדרך חיים , השתמטות משירות צבאי [ שאחרים ילחמו וימותו בשביל המדינה ] . לחיות ע''ח הציבור .כל אלה הם ערכים שיש לאמץ בחום . מדובר בחבורה של פראזיטים כם חליפות ורסאצ''ה ,עלוקות שחיים על חשבון משלם המיסים , הם העתיקו את ''השיטה '' של הליטאים במדינה . והוסיפו לה את ההתבכיינות .

      • מסכים עם כל מילה - ש''ס מנציחה את הבערות והעוני למען עתידה שלה (ל''ת)

        בהחלט, 29/10/08 12:11

    • יהדות אינה ערובה לערכים

      ינון, 29/10/08 11:52

      אילו ערכים שס יכולה ללמד אותנו? כיבוד החוק? שירות המדינה?
      בשם היהדות וכיבוד הורים הם רמסו כל ערך אנושי. ספר החוקים של מדינת ישראל ערכי יותר מספר התורה וודאי שיותר מהערכים של שס. כל אזרח שמכבד את חוקי המדינה הוא מראש אדם ערכי יותר מכל שסניק מצוי.

  • 131.

    הילדים של היום מבולבלים

    אביתר, 29/10/08 10:36

    הילדים של היום מבולבלים וחסרי הכוונה הרבה בגלל הזילזול שיש בארץ לספורט והתעמלות,בכל מקום יש קניונים מסעדות בתי קפה ופאבים אבל מי שרוצה רק לשחק כדורגל לא מצליח למצוא את עצמו, שזה לא פלא שהנוער של היום משתעמם ומסתמם ככה.גם שיעורי התעמלות בביהס כמעט ולא נחשבים.לא שאני מתנגד ללימודי יהדות אבל רק כחלק מלימודי קריאה וכתיבה,כי בסופו של דבר הקריאה והכתיבה היא הסגולה של היהודים.

    • בבתי הספר של ש'ס לא לומדים אפילו קרוא וכתוב כראוי.. (ל''ת)

      התלמידים עסוקים בקיבוץ נדבות בצמתים...., 29/10/08 12:07

  • 130.

    חינוך יהודי לא ערכי

    ינון, 29/10/08 10:28

    אמא טאליבן והרב ליאור לא יהיו נושאי הדגל בחינך הערכי של ילדינו. גם לא 8 חברי הכנסת של שס שהורשעו בפלילים. שס הם האחרונים שיכולים לדבר איתנו על חינוך וערכים

  • 129.

    עם תעברו את אחוז החסימה (ל''ת)

    ג, 29/10/08 10:23

    • אם לא עם

      ירושלמי, 29/10/08 10:59

      עוד נפגע של החינוך החילוני הערכי

  • 128.

    אין מנוס מ-2 מדינות 1)יהודית 2) שמאל-פלסטינית (ל''ת)

    בואו ניפרד לשלום, 29/10/08 10:23

    • באמת רצוי להעביר את כל תומכי ש'ס לעזה,החמאס אולי ימנה (ל''ת)

      את אלי ישי לשר חינוך....., 29/10/08 11:09

  • 127.

    ש'ס כמו תמיד דופקת את המרוקאים שלא יכולים לקבל דרכון שני ממדינה אירופי (ל''ת)

    מרינה, 29/10/08 10:20

    • החכמה אינה לברוח למדינה אחרת אלא להעלים את ש'ס ודומיה (ל''ת)

      בוטבול שמעון, אני מזרחי דמוקרטי וש'ס מבחילה אותי, 29/10/08 12:55

  • 126.

    איזה פחד.. את הילדים שלי אני כבר לא אגדל בישראל אם זה יקרה (ל''ת)

    חילוני גאה, 29/10/08 10:19

  • 125.

    שפויי השמאל שוב פרצו המצור על עזה בנאורות הראויה לשבח (ל''ת)

    השיבוט של גבלס בביצוע מנגלה, 29/10/08 10:18

    • אם אפשר להשוות את גבלס ומנגלה למישהו אז רק לש'ס (ל''ת)

      שרוצים להרוס את מדינת ישראל בגניבה סחטנות והשתמטות, 29/10/08 11:44

  • 124.

    תצביעו קדימה תקבלו גם את ש'ס ואגודה כי......

    טוטו, 29/10/08 10:17

    פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים

  • 123.

    ש''ס מפלגה קסנופובית,הומופובית,גזענית (ל''ת)

    Vox Ami, 29/10/08 10:16

    • בבקשה לא לדבר ככה ליד הש (ל''ת)

      ישראל חנוכה, 29/10/08 13:59

  • 122.

    שרת החינוך של הליכוד

    פרופסור שטינניק, 29/10/08 10:12

    אלי ישי, מקשקש כהרגלו במצוות אדונו..אין שום סיכוי שמשרד החינוך ימסר לש'ס.אם ביבי יקים ממשלה עם הרב הקשיש לובש השמלה המצחיקה. כניראה תפקיד שרת החינוך הובטח כבר מראש לפנינה רוזנבלום המשכילה של הליכוד..

  • 121.

    בבתי הכלא לש''ס יש כבר רוב מוחץ (ל''ת)

    שששש, 29/10/08 10:11

    • כן, ומי זה שגרם להם להיות שם האשכנזים השמאלנים שהורידו מהם את היהדות (ל''ת)

      ושמו אותם בקיבוצים ולמדו אותם שפה אין תורה, 29/10/08 10:46

    • רק תיקון ''קטן'': לש''ס ולליכוד יחד יש רוב של 99% בבתי הסוהר (ל''ת)

      אכן,, 29/10/08 10:55

  • 120.

    זה כבר אולטימאטום לחילונים: אם לא תצביעו, תקבלו את ש''ס במשרד החינוך

    עודד ל, 29/10/08 10:07

    אלי ישי אומר שהוא לא ינצל את המשרד להדחה בתשובה.

    הוא יכול להוסיף כמנהג פוליטיקאים מימים ימימה:
    Read my lips
    הוא יכול להשבע בספר התורה או באור שהוא רואה.

    זה משכנע בדיוק כמו הבטחה של מוכר מכוניות משומשות שפיאט 127 הזו היא בונבוניירה.

    כל החילונים חייבים להצביע למפלגות חילוניות וציוניות, כדי להקטין את כוחן היחסי של המפלגות החרדיות המסוכנות.

  • 119.

    ''להחדיר יהדות''

    אבא מודאג, 29/10/08 10:04

    הוא התכוון לומר להחדיר שחיתות ושטיפות מול חולניות של חוקי דת כפייתים ואינפנטיליים.
    ביום שש''ס תיקח את תיק החינוך, אני מוציא את הילדים מבית הספר. חוק או לא חוק.

  • 118.

    חינוך

    חילונית, 29/10/08 10:03

    האמת הגיע הזמן שלמשהו יהיה אכפת באמת מהחינוך...אולי ש''ס יוכלו להכניס משהו לבתי הספר החילוניים

    • התכוות להגיד, לכפות משהו על החינוך החילוני. כל החינוך

      הדתי מושטט על כפיה ותסמיני העדר, דבר הנוגד את החינ, 29/10/08 10:53

      וך החילוני.

  • 117.

    אם החילונים לא ילכו להצביע, החרדים ישתלטו על המדינה. ראו הוזהרתם (ל''ת)

    יובל, 29/10/08 10:02

  • 116.

    רק ביבי המלך יציל את המצב במדינה . (ל''ת)

    נתן. ש , מעלות ,., 29/10/08 10:00

    • וביבי יהפוך אותנו לאירן

      ירון, 29/10/08 10:08

      רק כי הוא רוצה להיות ראש ממשלה. אלי ישי יהיה שר החינוך שלו.

    • ביבי מלך משיח

      מנשה, 29/10/08 10:29

      יחד עם ש''ס הלך עלינו לגמרי.
      הם ילמדו אותנו השמאלנים, לצעוק שמעישראל בכדי שנוכל למות על קידוש השם במלחמות שביב יסדר לנו.
      במילא מי שמתגייס לקרבי אלו אנחנו

      • מתי ראיתם לאחרונה שמאלני בקרבי? הכי קרבי אצלם זה אנרכיסטים

        נגד הגדר, 29/10/08 13:09

        רק רוסים ועיירות פיתוח בקרבי כל התלאביבים משתמטים

        • מיאמר שהל אביבים שמאלנים?

          מנשה, 29/10/08 16:33

          בני קיבוץ, בני ערים אחרות חוץ מתל אביב (חיפה, באר שבע ירושלים ופריפריות, יש דבר כזה. קח לדוגמא את אורי גרוסמן ז''ל שהיה שמאלני וקרבי.את חובתו הוא מילא) רוסים הם גם ישראלים ונכללים בהגדרת השמאלנים במידה והם כאלה, הם לא עם לעצמו, ודרך אגב, הרבה מאד מפגינים נגד הפעילות של צה''ל בשטחים ובעד שלום הם שמאלנים שחוו על בשרם את המלחמה מקרוב והבינו מה צריך באמת ולא שוכני שווקים ומגרדים למיניהם שיודעים להיות לאומנים אבל לא יטריחו עצמם לצבא.
          את שלום עכשיו הקימו טובי הלוחמים והמפקדיםשיצאו בש ועין ממלחמת לבנון והבינו שהפרטנריםמשוק מחנה יהודה יודעים רק לצעוק על האימהות של אותם לוחמים: בגין בגין, וזה הכי קרבי שהם הגיעו.

    • מתחזה עלוב התחזות התחום החזק של ביבי ואוהדיו,ולמתחזה אל תהי תקוה ותקומ

      נתן.ש מעלות., 29/10/08 11:33

      לעולם לא עוד הפעם ביבי האכזר,לא נשרוד איש רע זה פעם נוספת.

    • לנתניהו אין פתרון לכן נתניהו מוביל אותנו למלחמה !!! פשוט... (ל''ת)

      1+1 =2, 29/10/08 11:47

  • 115.

    תיק החינוך לש''ס ותיק הביטחון לחמאס ותיק התחבורה למופז (ל''ת)

    עיגד, 29/10/08 09:58

  • 114.

    מאחמדינג'אד ב' ומסוכן לישראל יותר ממנו

    ישראל, ישראל, 29/10/08 09:56

    האיש הפרימיטיבי והרע הזה לא יסתפק בזה שאחרים יעבדו והוא יסחט מהם את הכסף בגסות רטח בשביל אלה שמבלים את זמנם בהולדת בוחרים נוספים לו ולחבר מרעיו. הוא רוצה פשוט להשמיד את מדינת ישראל. קודם להשמיד את הישגיה התרבותיים והמדעיים ולקבור אותם בשחור הפרימיטיביות שלו ושל כמותו, והתוצאה תהיה כמובן - סופה של מדינת ישראל.

    איך גידלנו בקרבנו כזה חלאון רשע וגס רוח? כבר נאמר, ''אין בן דויד בא עד שיכלו גסי הרוח בישראל'' אבל עם כמותו אוי כי נגזרנו לנו.

  • 113.

    נדמה לך? (ל''ת)

    תמשיך לפנטז., 29/10/08 09:55

  • 112.

    בממשלה הבאה אתם תקחו את הספסלים מאחורי הבנין של הכנסת

    דש, 29/10/08 09:55

    יש לקבוע עכשיו שעל המיפלגות להצהיר לפני הבוחרים מי שהולך עם ש''ס שיודעה היום לפני הבחירות
    חבורה של מוצצי דם ציבורי אין מקומה בכנסת

  • 111.

    בדיחה הכי טובה באלף השנים האחרונות.בן יזרי מנכ''ל משרד החינוך

    ג.מרכז, 29/10/08 09:54

    שס מפלגה גיזענית שונאת אשכנזים נשים .ראשיה הולכים ללמוד אצל האשכנזים ושולחים את העבדים שלהם ללמוד במוסדות שס שמוריהם לא יודעים חוץ מתורה מאומה.

    • וגם את התורה ספק אם יודעים, שמענו על הטרדות מיניות ואפילו (ל''ת)

      ביום הקדוש ליהודים, ביום כיפור בבית הכנסת., 29/10/08 10:55

  • 110.

    ערכים יהודיים כמו בביתי הסוהר

    לילי, 29/10/08 09:53

    בורות גזענות טפילות וח וע .יופי של מדעיות

  • 109.

    נהדר ואת תיק הביטחון לנסראללה

    דוד, 29/10/08 09:53

    כל משתמט מצהל יקבל גם סוף שבוע בדחיה

  • 108.

    קרא ''בדרום: גונבים אוכל כדי לשרוד'' נחמץ הלב על ההון/ממון (ל''ת)

    טרם תושמד ישראל יעלו ויברחו עם מטוסים, 29/10/08 09:52

    • לא תגנוב היא אחת מעשרת הדברות, אבל לש'ס יש כנראה (ל''ת)

      אישור מהרב יוסף ואלי ישי לעבור עליה כמו על שאר ה9, 29/10/08 11:15

    • למה רק בדרום תומכי ש'ס גונבים ומקבצים נדבות בכל הארץ!

      יש להם המון זמן, הם לא לומדים כלום משתטים מצבא ולא, 29/10/08 11:48

      עובדים,מאידךהם עסוקים בהבאת עוד ועור ילדים,,,שיגדלו כמו ילדי ''אמא טאליבאן '' מבית שמש.....

  • 107.

    האם הוא נגד ביטול הפטור ממס שבח למחזיק יותר מדירה 1 ?

    יובל, 29/10/08 09:51

    אני לא מאמין שהוא ייתן יד לביטול החוק הנ''ל על מנת להגדיל את הכנסות המדינה ממיסים ע''ח פגיעה במי שמשקיע כספו בדירה נוספת.

  • 106.

    הגיע הזמן - אנחנו מדינה יהודית או לא ? אם יהדות - אז ערכים יהודיים . (ל''ת)

    דווקא חילוני, 29/10/08 09:49

    • אין שום קשר בין יהדות לשיטות החמאס של איאטוללה ישי!!! (ל''ת)

      קצין ביחידה מובחרת חובש כיפה סרוגה!, 29/10/08 10:35

    • יהדות, אין זה אומר כפיה דתית, אנחנו במאה ה- 20 ולכן איש (ל''ת)

      הישר בעיניו יעשה וזה אומר שדי בלימוד התנ''ך בבתיה''ס, 29/10/08 10:57

  • 105.

    נהדר ואת תיק הביטחון לנסראללה

    דוד, 29/10/08 09:47

    כל משתמט מצהל יקבל גם סוף שבוע בדחיה

  • 104.

    זו קריאה לכל המעמד הבינוני לצאת ולהצביע (ל''ת)

    אלון, 29/10/08 09:47

  • 103.

    אצל הנאורים ''משפחה'' הוא מושג ערטילאי בדיוני בלתי נתפס (ל''ת)

    שרעבי, 29/10/08 09:47

    • אצל ש'ס לעומת זאת זה תרוץ לקבץ נדבות ולההשתמט משרות (ל''ת)

      צבאי!!!!!!!!, 29/10/08 10:37

    • שמענו על המשפחות הדתיות שהאב נוהג בילדיו ובמיוחד (ל''ת)

      בבנותיו כבשלו, הינו לא כאל צאצאיו, רחמנה לצלן., 29/10/08 10:59

  • 102.

    תלמד אותם היטלר וטאליבאן.

    ג'רי הראל, 29/10/08 09:46

    היטלר העתיק ודאי מהיהדות את רעיון העם הנבחר העליון על הגויים. הילדים שלנו ילמדו שהוא היה רע כי הוא היה גוי ולגוי אסור מה שליהודי מותר

    תלמד אותם שקדושה התורה שמצוה על חיתון נאנסת עם האנס. אפליה גזעית. השמדת עיר שלמה כעונש על עבודת אלילים. נידוי נכים והריגת הומואים.

  • 101.

    חינוך..לבטלנות..עצלנות..נצלנות..סחטנות..השתמטות ...אחלה חינוך בש''ס. (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 29/10/08 09:44

    • זה מה שיש היום בלי ש''ס עצלנת,סחטנות,השתמטות - ש''ס תשנה זאת (ל''ת)

      יוסי, 29/10/08 12:06

  • 100.

    קץ כל בשר בא לפני-כי מלאה הארץ ב-ש''ס (ל''ת)

    Vox Ami, 29/10/08 09:44

  • 99.

    יחנכו לשנור ,להשתמטות מהצבא ,לבערות ,ולשאחר יפרנס אותך (ל''ת)

    אחד העם, 29/10/08 09:43

  • 98.

    יש גם'' גזענות אכנזית חרדית'' באי קבלת בנות מזרחיות לאולפנה (ל''ת)

    הם כאלה ולא יעזור, 29/10/08 09:39

    • הגזענות של ש'ס בהתבטאויות האנטישמיות נגד האשכנזים

      בכלל ונגד ציפי לבני ויולי תמיר בפרט היא שורש הרע!, 29/10/08 12:11

      ובכלל ש'ס היא מפלגה שניזונה מיצירת אפליה וממחזורה,,,כי זה יסוד קיומה!!!!!!!!!!!!!

  • 97.

    תיק החינוך לש''ס?אין לי בעיה....משרד הפנים?? בשום אופן לא!!!! (ל''ת)

    שלום, 29/10/08 09:38

    • לך אולי אין בעיה,אני לא מוכן שיחנכו את ילדי לגנוב, לקבץ

      נדבות, לקחת שוחד ולהשתמט מתשלום מיסים ןמשרות בצה'ל, 29/10/08 11:13

      לא למען זה בנינו מדינה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 96.

    העיקר שיחנכו לשמור על ג' עיקרין : בטלנות , קבצנות והשתמטות (ל''ת)

    אברום-דוביד אברג'יל, 29/10/08 09:37

  • 95.

    העיקר שיחנכו לשמור על ג' עיקרין : בטלנות , קבצנות והשתמטות (ל''ת)

    אברום-דוביד אברג'יל, 29/10/08 09:37

  • 94.

    העיקר שיחנכו לשמור על ג' עיקרין : בטלנות , קבצנות והשתמטות (ל''ת)

    אברום-דוביד אברג'יל, 29/10/08 09:37

  • 93.

    מתרחשות בגלל הומואים??

    כדי ללמד ילדים בגיל צעיר שרעידות אדמה, 29/10/08 09:35

    צאו מהמערה קודם...

  • 92.

    סחטן פתלוגי בממשלה הבאה תשבו באופוזיציה !! (ל''ת)

    תל אביבית, 29/10/08 09:34

  • 91.

    אכן, אתם דוגמה ומופת לחינוך נאות. (ל''ת)

    איתן, 29/10/08 09:29

  • 90.

    אלי ישי צודק הפעם הז.ש''ס צריכה. לקבל עליה את משרד החינוך.

    פקק תנועה קרית ביאליק, 29/10/08 09:26

    על מנת להחזיר לעם ישראל .את מערכת החוקים שמשה רבנו. הביא לנו במעמד הר סיני .וכך להציל את החברה הישראלית מהקטסטרופה .החברתית חינוכית. שעוברת על עם ישראל .ויש להציב בכול כיתה .במדינת ישראל .את עשרת הדיברות. של מושה רבנו .ובכול מקום ציבורי במדינת ישראל .

    • ל90 קודם כל שבשס יקיימו את עשרת הדיברות הם עושים בדיוק ההפך. (ל''ת)

      ג.מרכז, 29/10/08 09:56

      • לכן עלנו לישמור אחד על השני בכוחות משותפים ולהגיע ביחד לתוצאות הטובות (ל''ת)

        פקק תנועה קרית ביאליק, 29/10/08 10:39

        • התכוונת שאנחנו נשמור על השסנ'קים המשתמטים כשאנו בצבא (ל''ת)

          ונעבוד כדי שהם יוכלו לגנוב, 29/10/08 12:13

          • בפרשה זו אשם דויד בן גוריון ואחרכך כוטל ההכמים הקואלציונים

            פקק תנועה קרית ביאליק, 29/10/08 14:26

            והאפוזוציונים .וכעת כבר אי אפשר לטפל בענין זה .

    • משה רבנו לא חינך את העם להשתמט מהצבא, בזמן יהושע בן

      נון, כל העם נלחם ולא היו תלמידים חכמים שמלאכתם, 29/10/08 11:02

      היא לימוד תורה.

      • צריך להציג ענין זה למיפלגה זו ולישמוע את דיבריהם בענין

        פקק תנועה קרית ביאליק, 29/10/08 14:31

        זה אבל מכת ההישתמטות מצהל היא עוד מכה חברתית כוללת ולא רק של שס למרות ההבדלים בכמיות ובשנות הדור .

      • כמה בורות.. (ל''ת)

        ועל כך באה ש''ס לענות!, 29/10/08 21:53

    • לאיזה דברות בדיוק תחנך מפלגה של גנבים ופושעים??????? (ל''ת)

      מ'פ בצנחנים חובש בגאון כיפה סרוגה מתחת לכומתה!!!!, 29/10/08 11:17

      • בשנים האחרונות לא ניתפס מישהו אצלם במעשה קונדס כלשהוא (ל''ת)

        פקק תנועה קרית ביאליק, 29/10/08 14:43

  • 89.

    אלי ישי צודק הפעם הז.ש''ס צריכה. לקבל עליה את משרד החינוך.

    פקק תנועה קרית ביאליק, 29/10/08 09:26

    על מנת להחזיר לעם ישראל .את מערכת החוקים שמשה רבנו. הביא לנו במעמד הר סיני .וכך להציל את החברה הישראלית מהקטסטרופה .החברתית חינוכית. שעוברת על עם ישראל .ויש להציב בכול כיתה .במדינת ישראל .את עשרת הדיברות. של מושה רבנו .ובכול מקום ציבורי במדינת ישראל .

    • ש'ס צריכה ראשית ללמוד את עשרת הדברות,בראשן לא תגנוב

      להפסיק לחנך להשתמטות מצה'ל ואז אולי נחשוב עליה!!!!, 29/10/08 12:17

      משה רבנו מעולם לא לימד לגנוב, לשקר, לסחוט ולהתכיין ....ממנו אלי ישי וחבריו ודאי לא למדו...

  • 88.

    דוג קודם כל לבנות הספרדיות לאולפנה

    אדם חרדי, 29/10/08 09:22

    עד היום האחיינית שלי , נערה שקטה ומקסימה, לא התקבלה לשום אולפנה .
    הסיבה היא שהיא ספרדייה ,

  • 87.

    את התגובות כאן ראוי לשלוח לליגה נגד השמצה. אנטישמיות מהסוג הגרוע ביותר (ל''ת)

    וזה קורה בישראל., 29/10/08 09:19

    • ש'ס היא מפלגה שניזונה משנאת אחים!!!!!אז אתה אמור לשמוח (ל''ת)

      קצין חובש כיפה סרוגה, 29/10/08 12:19

    • את זה דווקא למדנו מרבותינו

      מגש הכסף, 29/10/08 14:23

      שמכנים את השמאל במכלול הכינויים שלקוחים הישר מספרי ההדרכה של החשוכים והדוחים ביותר מבין שונאינו. בעבר ובהווה.

  • 86.

    אם תיק החינוך יהיה של ש''ס, כולנו נצטרך לדעת תפילת שמע

    אסף, 29/10/08 09:19

    :), זה פשוט היה הרמה להנחתה

    • מוטב ''תפילת שמע'' מ''אללה הוא עכבר''. (ל''ת)

      שייך תמאמירי., 29/10/08 09:29

  • 85.

    אייטולה ישי

    ziko, 29/10/08 09:19

    ואולי גם תיסכלו באבנים נערות שלובשות מיני ותכריחו את ילדינו להתפלל שמונה פעמים ביום..
    תעשה לי טובה ותעזוב אותנו בשקט,אם אתה תהיה שר החינוך אני עובר לגור בתאילנד

    • במה אייטולה ישי גרוע מיולי נכבה תמיר?, או אייטולה אבו מאזן? (ל''ת)

      סוחר סמים, תאילנד, 29/10/08 09:34

      • קץ כל בשר בא לפני-כי מלאה הארץ ב-ש''ס. (ל''ת)

        Vox Ami, 29/10/08 09:45

  • 84.

    צריך לסגור את משרד החינוך ולחלק את התקציב להורים

    אלון, 29/10/08 09:17

    עדיף שכל המליארדים יגיעו ישירות להורים, וכל הורה יבחר בעצמו לאיזה בית ספר לשלוח את ילדיו.

    • מהפה שלך לעושים במלאכה (ל''ת)

      מגש הכסף, 29/10/08 14:24

  • 83.

    פתאום מעניין אותם חינוך???? אעלק (ל''ת)

    עופרר, 29/10/08 09:16

  • 82.

    הו גם דומה לאחמיניג'ד

    בנצי, 29/10/08 09:16

    איש עלוב,
    מעורר שנאות בעם.

  • 81.

    דבר אחד הם יעשו במשרד החינוך....

    שמוקלר, 29/10/08 09:16

    מה שהם יודעים הכי טוב....לשדוד את כל הקופה למוסדות תורניים עלומי שם שבהם רשומים תלמידים פיקטיביים .

  • 80.

    אולי עכשיו החילונים יילכו להצביע בהמוניהם!!!

    אזרחית דרומית, 29/10/08 09:16

    ולא יסעו ביום הבחירות לחו''ל או יישבו בבתי קפה כי אותם זה לא מעניין. הבחירות האתה הם בנפשנו. לכן חייבים להצביע גם אם צריך לנסוע מאילת לקרית שמונה וחזרה.

  • 79.

    שס

    ב.מני, 29/10/08 09:14

    שס צריכה לקבל משרד הצביעות והשחיתות

  • 78.

    ל - 50 ואצל החילונים אין דברים כאלה לדעתך ? (ל''ת)

    מה ??????, 29/10/08 09:13

  • 77.

    למה לא על האוצר שם טמונה הגאולה (ל''ת)

    money meek go ש''ס around, 29/10/08 09:10

  • 76.

    במדינה שהערכים שלה מושתתים על זבל של ריאליטי

    מגעיל מה שנהיה כאן, 29/10/08 09:10

    לא יזיק קצת לחזור למקורות....

    אין כבוד ואהבת הזולת, הכל כסף וכסף וכסף , אין ערכים כבר לכלום , בטח שלא לכבוד האדם.

    לדת יש המון דברים יפים להציע, כל עוד זה לא נעשה בכפייה ובחוקים מימי הביניים, למשל, לעשות קידוש כל שישי, להדליק נרות, לצום בכיפור, לעשות את החגים כמו שצריך וכיו''ב.

    כמה אפשר עוד לסבול שהילדים שלנו גודלים על האח הגדול, מפרץ האהבה, וכיו''ב ?

    מה קרה לתוכניות של פעם כמו עמוד האש ?

    יש לפעמים טלויזיה איכותית, אבל הרוב פשוט זבל והגיע הזמן לעצור את זה.

    הילדים שלנו משלמים את המחיר על כל התועבה הזאת.

    ואני חילונית לגמרי ואומרת את זה....

    לי אישית נמאס כבר מכל התועבה הזו והגיע הזמן לעצור ולעשות סדר במדינה שלנו.

    די כבר מכל ההפקרות.

    • חחח הרגת אותי מצחוק ומה עם הערכים של מפלגות הדת??? כסף כסף כסף כסףכסף

      חיימון, 29/10/08 09:27

      כסף.........................

    • הדת מושטתת על כסף לגבאי, כסף לביהכ''ס, כסף לכיסא ליום

      כיפור, בקיצור אם אתה לא חבר בעדה אתה לא שייך לחמול, 29/10/08 11:08

      ה. לתוכניות הטלויזיה נועדה מטרה לשחרר ולהביא את מה שהקהל אוהב ואנו לא יכולים להתנתק ממה שקורה בעולם, אז הכל בהתאם, וכל אחד חופשי לבחור את התוכניות שהוא רואה בעצמו.יש היום ודיאו, סרטים בדיוידי, וכדו'. מלבד זאת, אי אפשר לשים ילד, או נער מול תוכנית כמו עמוד האש שהיא תוכנית יחסית כבדה כיוון ששעות הצפיה הן בדר''כ גם שעות הבילוי והמנוחה ואנו גם כך מצויים בתקופה של בעיות כלכליות, בטחוניות, וחברתיות שכולם רוצים להתנתק מהמציאות העגומה וקצת לברוח לקלילות ולבידור.

  • 75.

    תודה לאל...

    מורה גימלאית, 29/10/08 09:09

    שכבר פרשתי וילדיי כבר מחוץ למערכת החינוך.
    אני לא מסוגלת לחשוב אפילו על מה יהיה אם אכן הדוס הזה יממש את איומיו.

  • 74.

    ''אופק חדש'' היה לתעודת הכשל בחינוך לימי הביניים (ל''ת)

    כי זו ''תרבות השמאל'', 29/10/08 09:09

  • 73.

    גם כך רעל הדת מחלחל לבתי''ס הממלכתיים

    דוד, 29/10/08 09:08

    לומדים שם על הרעיון הפשיסטי של העם הנבחר ועל קיומו של יציר דמיוני רודף אלימות וכבוד.

    • אבל בעיקר מלמדים שם שהיהודים רוצחים והמחבלים צדיקים ורע להם. (ל''ת)

      משרד החינוך סמול., 29/10/08 09:40

      • באיזו כיתה בדיוק מלמדים את זה?

        דוד, 29/10/08 10:10

        המשפט השקרי הזה הוא עוד אחד מהפירות הבאושים של התרבות הדתית-פשיסטית שלא בוחלת בשקרים גסים כדי לבסס את הרעיונות הבדלניים אלימים שלה.

        • כן, אתה ממש מצטייר לנו כאן כגדול הליברלים...

          פנדה, 29/10/08 13:35

          הוכחת שאתה לא ממש שונה מש''ס, רק שהם אורתודוקסים של הדת היהודית, ואתה אורתודוקס של דת האנטישמיות.

  • 72.

    תגובה ראויה ב-7 ניסיונות כשלה בגלל מגבלה מוחית של שמאלני NRG (ל''ת)

    הבחירה בין ערכים יהודיים לבין כוכב נולד נכבה והאח, 29/10/08 09:07

    • מה קרה כל מי שלא תומך בזבל ששמו ש'ס הוא שמאלני או (ל''ת)

      מוגבל במוחו? נהפוך הוא ש'ס היא מפלגה של אנלפאביתים, 29/10/08 09:32

  • 71.

    ואצלכם ילמדו פופר וקון ומדע האבולוציה ופמיניזם ותולדות ימי הביניים... (ל''ת)

    המחלקה הסגורה מלאה ?, 29/10/08 09:06

    • לא, ילמדו תרבות חילונית עדכנית יותר.

      דווקא חילוני, 29/10/08 09:52

      יוסי בובליל, רוני סופרסטאר, צביקה הדר ועוד ממכמני התרבות החילונית העשווית.

  • 70.

    אסור לתת לחומיניזם השחור או לחומיניזם הכתום דריסת-רגל בחינוך ילדינו

    נעמן, שפוי, 29/10/08 09:05

    מערכת החינוך התדרדרה כשהיא נשלטה בידי החומיניזם הכתום. זבוחון המר ויצחק לוי, שני שרי חינוך כושלים הביאו אותה אל העולם השלישי ברמת הידע ובהישגים.דווקא לימור לבנת (שמעמדותיה אני מסתייג) ניסתה לעשו משהו ולנער את המערכת המסואבת באמצעות ועדת דברת אך לשווא. יולי תמיר היא אסון. אסור להפקיר את עתיד ילדינו בידי החומיניזם השחור או הכהניזם הכתום. יש להחזיר את החינוך ליוסי שריד, רובינשטיין או לבנת.
    מה ילמד אלי ישי? גמרא במקום מחשבים ומתימטיקה. הרי אל המעיין היא כישלון מוחלט מבחינה חינוכית. מוסד שמנציח את הקיפוח ולא נלחם בו. אסור לתת לו את החינוך!!

    • אסור לתת לצבעים להיות המחריעים בחיי היום יום שלנו, למשל

      בקבלה למשפ' האשכנזית את הספרדי שהתחתן איתם, או, 29/10/08 11:16

      לקבל תלמידים לאולפנאה של אשכנזים, או לקבל עובד לעבודה, או להשאירו ולא לפטרו. חשתי על בשרי, ואף אחד לא יאמר לי שלא קיימת אפליה על רקע עדתי סליחה על רקע הצבע.

    • פתאום החומניזם לא טוב לך ? רק אתמול היית תומך אחמדינג'ד... (ל''ת)

      פנדה, 29/10/08 13:36

  • 69.

    הוא נראה כמו אחמדיניג'אד!!! (ל''ת)

    א, 29/10/08 09:04

  • 68.

    יחוקקו שריע יהודי- ואני אברח מפה (ל''ת)

    אנטי פופולוס, 29/10/08 09:04

  • 67.

    ק לקחת הם יודעים! למה לא להגיד 'תקבל את תיק...'? (ל''ת)

    ישראלי, 29/10/08 09:03

  • 66.

    הבחירה בין ערכים יהודיים לבין כוכב נולד נכבה והאח הגדול'' (ל''ת)

    משולם. רחובות(ניסיון מספר 5!!!), 29/10/08 09:03

  • 65.

    גם אלי ישי לא יבטל הפטור ממס שבח למחזיק יותר מדירה 1

    אלי, 29/10/08 09:02

    למה?...

  • 64.

    תתיק החינוך באירן... (ל''ת)

    לא !!!, 29/10/08 09:02

  • 63.

    לא בטוח שזה רעיון כל כך רע

    ע', 29/10/08 09:01

    לא יזיק לעם הזה לחזור למסלול קצת ולמסורת היהודית.

    כמובן שהכל חייב להעשות במידה ולא בצורה טוטליטרית מדכאת, אבל לא יזיק לעם הזה לחזור למה שהוא היה פעם, בעל ערכים וכבוד לזולת ואהבת הארץ.

    אני בעד בתנאי שהכל ייעשה במידה והדתיים יאפשרו לחילוניים להמשיך בדרכם ללא הפרעה ובטח שלא בכפייה.

    • אי אפשר לחיות כמו בימי הבניים, לא לנסוע בשבת, או בחג,

      להדליק נרות שבת ולהתפלל למי? או להאמין שיש דבר, 29/10/08 11:53

      כזה שנקרא אלוהים.

      • תבדיל בין מנהגים לבין ערכים

        פנדה, 29/10/08 13:39

        אני מחשיב עצמי יהודי, אבל אני נוסע בשבת, לא אוכל כשר וכו'. אבל אני בהחלט כן משתדל לשמור על הערכים היהודים - נתינה לזולת, ''ואהבת לרעך'', הקשר אל הארץ וכו'. אשמח אם גם ילדיי יקבלו בבי''ס חינוך שלא יסתור את מה שהם מקבלים בבית, ושלא אצטרך לשים להם כיפה מזויפת ולשלוח אותם לבי''ס דתי רק בשביל שיספגו מעט ערכים. יש דת ומנהגיה, ויש את היהדות וערכיה, ולא חייבים להיות דתי בשביל לרצות להיות יהודי ערכי.

  • 62.

    במקרה שקדימה תרכיב ממשלה היא חייבת את ש'ס ואגודה ואז......

    ברוך, 29/10/08 09:00

    ואז אז השמאל יאכל את החרה
    והבוחרים של קדימה עבודה ומרץ
    בסך הכל=46 מנדטים חייבים את ש'ס ואגודה
    =======================================
    אז הדרך הכי טובה למנוע את הביזיון
    הוא להגביר את כוחו של הליכוד כדי
    למנוע כפיה דתית
    ==========================================

  • 61.

    אי אפשר להוציא אותם מחוץ לחוק ? ע''י הפרדת דת ומדינה!!! (ל''ת)

    אלון, 29/10/08 09:00

  • 60.

    הבחירה בין ערכים יהודיים לבין כוכב נולד נכבה והאח הגדול'' (ל''ת)

    משולם. רחובות, 29/10/08 08:59

  • 59.

    הבחירה בין ערכים יהודיים לבין כוכב נולד נכבה והאח הגדול (ל''ת)

    משולם. רחובות, 29/10/08 08:59

  • 58.

    1.5מליון שסניקים+1.5מליון ערבים=סכנה ממשית להמשך קיום המדינה הישראלית (ל''ת)

    נראה שביבי נתניהו הביח לש''ס את תיק החינוך!!!!!!!!!, 29/10/08 08:55

  • 57.

    אכן יש להם את הכישורים...למדו בכלא.... (ל''ת)

    DD, 29/10/08 08:55

  • 56.

    אם ש''ס תקבל את תיק החינוך, תהיה כאן איראן!

    השפוי האחרון, 29/10/08 08:54

    אסור לבחור בש''ס, צריך לעשות כל מה שאפשר כדי למנוע מהקיצוניים הפרימיטיביים האלה מלשלוט במדינה!

  • 55.

    מדינת הלכה, הלכה המדינה. -כנסו ותחשבו צעד קדימה

    סטודנט צעיר, 29/10/08 08:54

    מערכת החינוך החרדית ידועה בגזעניות, שוביניסטיות ובורות עקב הגישה האורתודוכסית הנוקשה שלה, לכל אלה שמדברים על מדינה יהודית - בין פאנטיות דתית לתרבות יהודית לאומית יש מרחק גדול. צר לי, אך את ילדיי כנראה אגדל ברוח איינשטיין, שפינוזה, הרמב''ם ושאר הגדולים במדינה מערבית שפויה שמפרידה דת ומדינה. עם שאינו מייצר תרבות אין לו על מה להתקיים וישראל בין אם מזניחה את החינוך או עושה מהפכה הלכתית זו לא הציונות של אבותיי. *הכותב אינו משתייך לשמאל, אדרבה - אני ליכודניק חילוני גאה.

  • 54.

    להזהר מהם!!!!! אין להם גבולות לכנועי ביבי!!! (ל''ת)

    דד, 29/10/08 08:53

  • 53.

    כואב הלב על ילדי ישראל שלא יודעים קריאת שמע???

    יאיר, 29/10/08 08:50

    לי כואב הלב על ילדי ישראל שלא יודעים קרוא וכתוב, לא יודעים חשבון ולא יודעים אנגלית.
    לא יודעים ערכים מהם, לא יודעים מהי אהבת הארץ ולא יודעים מהי אהבת האדם.
    החינוך בארץ הוא החולי הכי גדול שלנו, וקריאת שמע לא תתקן אותו.

    • שיכאב לך הלב על ילדים שלא יודעים איך כדור הארץ נוצר....

      מנשה, 29/10/08 09:29

      או על אלו שמאמינים שעוד רגע יבוא איזה אחד בשם משיח ויציל אותם....

      במקום לכאוב צא ללמוד

  • 52.

    או ואבוי!!! שס היא מפלגה גזענית ופרימיטיבית

    דרור רמת גן, 29/10/08 08:49

    חייבים שהם יישארו בחוץ!!

  • 51.

    תעברו חינוך מחדש - אח''כ תדברו על חינוך (ל''ת)

    משה רבנו, 29/10/08 08:48

  • 50.

    כן וגם נעודד אלימות במשפחה , ומעשים מגונים בבתי הכנסת .

    אמא טאליבן ואבא אונס., 29/10/08 08:48

    ומשמרות הצניעות ירביצו ברחוב לכל מי שנצטרך.
    בבתי הכנסת נמשיך לעשות מעשים מגונים בקטינים, ונחגוג על לומדי ההפטרה לבר המצווה.
    ובעיקר נשתדל להשאיר בבערות את כל המצביעים שלנו לעתיד. שידעו להגיד שמע ישראל , אבל לא ידעו אנגלית ומתמטיקה.

  • 49.

    באמת עדיף את טיבי כשר חינוך הוא לפחות משכיל ולא בור ודביל (ל''ת)

    הרב בלוני, 29/10/08 08:47

  • 48.

    נשיא אירן צודק ישראל תיעלם מהר מהמפה - כל בר דעת יברח מפה (ל''ת)

    המיקרוגל, 29/10/08 08:44

  • 47.

    רק ראש ממשלה מתאבד יציע לש''ס את תיק החינוך

    עמיר, 29/10/08 08:44

    אין גבול לציניות ! איך הוא לא מתבייש !
    מה בדיוק הם יחנכו ? איך לא לעבוד ? איך לסחוט את כספי הציבור ולהתבטל ? איך להוציא את השד העדתי בכל פעם שנוח להם ? איך להנציח את העוני והתלות על מנת לצבור כוח פוליטי ?

  • 46.

    הטליבאן כנראה רוצה לעבור את הקו האדום - לא מספיק התנחל (ל''ת)

    בקו הירוק, 29/10/08 08:44

  • 45.

    החינוך החילוני נכשל : אלימות , סכינים , סמים , רצח ,השתמטות מהצבא . (ל''ת)

    --- החינוך החילוני פשט את הרגל ., 29/10/08 08:43

  • 44.

    אלי ישי אני מאחל לך בבחירות הבאות שש''ס יחטפו שוטנזה

    איציק הזועם, 29/10/08 08:43

    אלי ישי אני מאחל למפלגת ש''ס שיחטפו שוטנזה בבחירות הבאות תקבלו מכה איומה של עד 5 מנדטים ותשבו באופוזיה זה מה שיגיע לך ולש''ס

  • 43.

    וזו בהחלט סיבה טובה לא להצביע לנתניהו (ל''ת)

    אופיר, 29/10/08 08:42

    • ואתה בהחלט מגיב בלי קשר לכלום, תוכנית החינוך של נתניהו אין לה קשר לש''ס

      אחד שמבין, 29/10/08 09:21

      http://www.netanyahu.org.il/images/Bibi_brochure_biz.pdf

  • 42.

    עדיף חינוך של ש''ס מאשר חינוך של מוחמד דרוויש . (ל''ת)

    ===== חינוך חילוני =חולני ., 29/10/08 08:41

  • 41.

    די עם ההתרפסות של הציבור החופשי בארץ - להתחיל לשרוף מיד! (ל''ת)

    לשרוף אותם עכשו, 29/10/08 08:39

    • הייל זהבה גלאון!!! (ל''ת)

      שינקן נאה, 29/10/08 09:39

  • 40.

    אל דאגה עם כל הגיוס של כל המערכת האשכנזית הפעם לא תגברו על עדות המזרח

    אל דאגה עם כל הגיוס של כל המערכת האשכנזית הפעם לא, 29/10/08 08:39

    ישי יהיה ראש הממשלה הבאה ש''ס תרכיב את הממשלה הבאה חקו ותראו ציפי פתחה תיבת פנדורה שתחסל את שלטון האשכנזים
    אל דאגה עם כל הגיוס של כל המערכת האשכנזית הפעם לא תגברו על עדות המזרח והלכלוכית המצחינה שרשמה ניצחון בידיעה שלמה שהוא מזויף כבר חטפה ועוד תחטוף מופז עוד ייתן לה זפתה של נוק אות
    נתניהו אחרי הבחירות רוצה לשלב ידיים עם לבני וברק לזה לא היה נחוץ בחירות נתניהו אשכנזי לא משנה לו המפלגה ישלב ידיים עם לבני וברק גם נתניהו יחלק את ירושלים
    לא ניתן לאשכנזים העגלונים והגויים שלא מאמינים באלוהים לא מאמינים ביהדות אוכלים טרפה וכל מיני שרצים אין להם כבוד כלפי הזולת שונאים מזרחיים מעדיפים ערבים עלפני מזרחיים
    קדימה והמערך הליכוד ומרץ חד הם זה לא אולמרט זה כולם חבורת פושעים שגנבו וגונבים את המדינה כולל הבנקים החסכונות הכול הם גונבים כל מה שזז
    הפעם לא ניתן להם לעבור את אחוז החסימה לא יעזרו להם התקשורת המגויסת והמאתגרת פשוט לא נשמע לתקשורת לא יעזרו להם הסקרים השקריים פשוט לא נשמע לסקרים אנחנו לא נבחר לא בקדימה
    ולא במערך אבל גם לא בנתניהו לא נבחר באשכנזים גזענים בדם והשמור לי ואשמור לך אצלם חוצי מפלגות לא משנה המפלגה העיקר הגזע
    לכן כולנו אבל כולנו נבחר בש''ס במזרחיים אנחנו שווים יותר מכל אחד מהם בכל הנושאים לא ניתן להם עוד לעבוד עלינו אנחנו נקים את הממשלה הבא
    אנחנו הולכים לבחירות מזה 60 שנה בממוצע כל שנה וחצי וראה הפלא כל ראשי הממשלה הם אשכנזים בפריימריס האחרון הלכלוכית מקדימה
    צרת המוח המצחינה חשפה בשידור חי כצד כל המערכות של המדינה האשכנזיות מתאחדות כדי למנוע מהפרנק להגיע לתפקיד ראש הממשלה בארצות הברית בוחרים בכושי ואצלנו עדיין לא הפנימו שהמדינה היא המפסידה העיקרית מהגזענות הפוליטית שמונהגת בישראל
    לכן הפעם עדות המזרח יבחרו אך ורק במזרחי לראשות הממשלה במצב שרק ישי מזרחי אז נבחר רק ישי וש''ס טוב יעשה מופז אם ירוץ בראש מפלגה מזרחית חילונית
    אנחנו המזרחים אוהבים את האשכנזים ומזמינים אותם לבחור במועמד מזרחי עליהם מוטלת ההוכחה באם רק המשטר גזעני או רובם גזענים אנחנו מצדנו בחרנו בכל מערכות הבחירות בכל המפלגות ובכל האשכנזים

  • 39.

    בן גוריון וא.ד גורדון מתהפכים בקברם - אבל ביבי הבטיח לו

    אחד העם, 29/10/08 08:39

    מי שלע עבר בחייו ונהיה שר העבודה ואח''כ שר התעשייה - אלי ישי

    מי שמחנך את ילדיו ללכת כמו עדר אחר קשיש בן 80, שמטיף לציבור שלא לשרת בצבא - אלי ישי - הוא רוצה להיות אחראי לחינוך ילדינו.

    יצא המרצע מהשק - זה כנראה מה שביבי הבטיח לו כדי שלא ייכנס לממשלה עם לבני

    • אכן אחד העם ביבי לא השתנה,זו אותה גברת בשינוי אדרת.

      נתן.ש מעלות., 29/10/08 15:52

      את המחיר לעסקה כתמיד אנו נשלם,אי לכך רק לא ביבי.ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

  • 38.

    ש''ס הרימה את קרנם של הספרדים כנגד האליטה/שמנת האשכנזית (ל''ת)

    וכנגד הקפיטליזם החזירי, 29/10/08 08:38

    • שום ספרדי לא גאה ,בשנור בבערות ובהשתמטות מצהל

      אחד העם, 29/10/08 10:02

      והראיה בני עידות המזרח ,מאכלסים את חטיבות גולני ,צנחנים ,גבעתי , סיירות , מגב ,שריון ותותחנים . החינוך לשנורר ,להשתמט מצהל , לא לעבוד ,ולתת לאזרחי המדינה לפרנס אותך , הוא מגיע מהליטאים ,[אגות ישראל ,פועלי אגודת ישראל ] כל זה מבית מדרשו של החזון איש . והעובדיה יוסף הוא תלמידם . במרוקו ובעיראק לא לבשו את בגדי ש''ס ואנשים עבדו ופירנסו את משפחותיהם . ולא חיו עלך שנור .

  • 37.

    בזה הוא צודק! איבדנו את ''הדרך ארץ'' ואת הכבוד אחד לשני. (ל''ת)

    חילוני, 29/10/08 08:38

  • 36.

    כמה נבערות באדם אחד. (ל''ת)

    שי, 29/10/08 08:37

  • 35.

    אנחנו כשלנו בחינוך-בואו נבדוק את הדתים אולי הם יצליחו

    נימרוד, 29/10/08 08:37

    קשה לי לראות דור חצוף ילדים עם סכינים, פחד פריצות לבתים וסכנה בכבישים, מישהו חייב לקחת את המושכות לידים, להציל את מה שנשאר, ובעיקר לשפר את הקיים, מוסר ודרך ארץ, אהבת אחים, אבל כל זה רק בדרך נועם.

  • 34.

    אסור לש''ס לוותר על התלמידים החילונים! לעצור את ההתיוונות.

    יהודי חילוני, 29/10/08 08:36

    הילדים היום לא יודעים חצי דבר על ההיסטוריה, המורשת והדת שלהם, בושה.

  • 33.

    עלה להם השתן לראש. אבל ביבי עוד ייתן להם הכל.

    עמנואל, 29/10/08 08:34

    אבל אל דאגה מסוף הם ירגישו את הפסוק מאיגרא רמא לבירא עמיקתא, הם והביבי שלהם ביחד

  • 32.

    צריך לשרוף את המגפה הזאת עכשו לפני שתגדל (ל''ת)

    הכרזת מלחמה, 29/10/08 08:34

  • 31.

    האמת הוא צודק כבר מזמן איבדו כאן ערכים של חינוך ותרבות

    א, 29/10/08 08:34

    לראות בטלויזיה שתלמיד מוריד למורה מכנסיים באמצע שיעור וכולם צוחקים זאת חציית קווים אדומים עד שהקוו הוא כבר נקודה מרוב שלא רואים אותו. אני חושב שאין יותר השפלה יותר גרועה מזאת למורה

  • 30.

    הגיע הזמן שגוש דן יתנתק מישראל ויכריז עצמאות

    תל אביבי, 29/10/08 08:32

    מדינת גוש דן תפסיק לפרנס טפילים ערבים וחרדים, ותהיה אחת המדינות העשירות, המשגשגות והליברליות בעולם. ואילו מדינת ישראל, שתתנתק מעטיני ההיי-טק ומהמיסים שמשלמים עובדיו, תהפוך במהירות לעוד מדינה מזרח-תיכונית מפגרת ומוזנחת.

    ואם הישראלים מעברו השני של הגבול יתנהגו יפה, נסכים להעסיק אותם בתור חוטבי העצים ושואבי המים שלנו, כמו שבסינגפור מעסיקים עובדים ממלזיה.

    • אתה מאד נפוח

      תל אביבי, 29/10/08 10:40

      גם אני עובד הייטק (ובטוח מרוויח יותר ממך)
      אתה בטח מאלה (האדיוטים)שכל בוקר קמים נותנים לעצמם מכה על השכם ואומרים וואי אני בהייטק אני גאון אני מרוויח 30,000 ש''ח בחודש תראו אותי ולא מסתכלים שניה מסביבם.
      מה שכואב לי שככה גם יראו הילדים שלך אטומים מתנשאים מלאים מעצמם(נראה לי שבמקרה שלך אפילו ש''ס לא תצליח לעזור להם).
      תתבייש.

  • 29.

    תיק החינוך? על גופתי המתה! (ל''ת)

    אורן, 29/10/08 08:29

  • 28.

    וכך נלמד ילדים... ובעיקר ילדות..

    נרקיס מלך הביצה, 29/10/08 08:26

    שמקומן בבית, במטבח, יחפות ובהריון.
    נלמד אותן שהן טמאות, צריכות להיות מוחבאות בקצה האוטובוס ומתחת לרעלה (סליחה, כיסוי ראש), שקולן טמא, דמן טמא,שערן ערווה וקולן ערווה גם אם הן בנות שלו..ובאופן כללי הן חטא אחד גדול שרק מפתה גברים תמימים ומשחית אותם ולכן צריכות להסתתר.
    נלמד אותן שממילא אין להן מה לעשות בחוץ כי הן פסולות לכל תפקיד חשוב, עדותן אינה מהימנה, דעתן קלה, והן טובות רק ל''פלך''.
    נלמד אותן שהן רכוש של הבעל שלהן כי הוא קנה אותן מידי אביהן, שנאמר ''עוברת מרשות אביה לרשות בעלה'' ולכן אם הוא מחליט לעכב להן גט, הוא יכול להמשיך לחיות בסבבה עם נשים אחרות ולהביא ילדים אחרים, בעוד הן נמקות בבדידותן או לחילופין נתונות לסחטנותו ככל העולה על רוחו בחסות בית הדין הרבני.
    בעצם, למה ללמד אותן? אה, כן, כי הן צריכות אחר כך לצאת ולפרנס את הבעל שיושב בכולל, בעודן מטפלות במקביל בבית ובהמון ילדים, הרבה פעמים תוך כדי הריון נוסף.
    לכן צריך את ש''ס במשרד החינוך! בהחלט! ויפה שעה אחת קודם.

  • 27.

    רק דרווין !

    איציק מ, 29/10/08 08:26

    לא שמע ולא בטיח,ללמד את ילדי ישראל החילונים שטויות ובערות באל שלא קיים,מספיק ילדי לומדים תנ''ך שאין לו שום קשר לידע ול121,

    אלי ישי מפלגתך מסוכנת למדינה,במקום ללמד את דרווין, מטמטיקה,מדעים ,ומקצועות שיתנו לילדנו כלים לעבודה והשכלה,רוצה אלי ישי לגרור את ילדנו גם לבערות והנחשלות??
    לא יקום ולא יהיה,בבחירות הבאות רק מרץ הסוציאליסטית והחברתית,ולר ש''ס שמנציחה את העוני והבערות,

    • אולי תסביר לנו למה אתה חי פה ולא בשבדיה? (ל''ת)

      אאא, 29/10/08 09:07

  • 26.

    במו ידינו יצרנו את ש''ס חבורה של רבנים ועסקנים שמחסלת לאט ובטוח את

    מדינת היהודים=הם והערבים ישארו כאן אחרי שהנורמלים, 29/10/08 08:25

    יעזבו לאט לאט .רואים את זה בנתוני הירידה מישראל.

    • לך. נראה מי ייקח אותך (ל''ת)

      איגוד נהגי המוניות, ניו יורק, 29/10/08 08:33

    • הם והערבים היו פה תמיד - אתה ברחת מאירופה וגזלת את מולדתם . (ל''ת)

      ------ לא טוב לך ? חזור לתרבות האירופאית שלך ., 29/10/08 09:04

    • לאן תחזור ? לאירופה הנאורה שלך ? (ל''ת)

      \\\\\\ אף אחד לא סובל אותכם .........., 29/10/08 09:06

      • תחזור למרוקו או עירק שם ממש אוהבים אתכם! (ל''ת)

        אילן, 29/10/08 11:18

    • כן. נכון. גם הג'וקים והתנינים הם מינים ששרדו את כל התהפוכות (ל''ת)

      ישראל חנוכה, 29/10/08 13:31

  • 25.

    זה מה שבאמת חסר לנו (ל''ת)

    י.ס, 29/10/08 08:23

  • 24.

    זה מה שבאמת חסר לנו (ל''ת)

    י.ס, 29/10/08 08:23

  • 23.

    זה מה שבאמת חסר לנו (ל''ת)

    י.ס, 29/10/08 08:23

  • 22.

    זה מה שבאמת חסר לנו (ל''ת)

    י.ס, 29/10/08 08:23

  • 21.

    גדול - קונטרה ליולי תמיר (ל''ת)

    נאכבע, 29/10/08 08:18

  • 20.

    שר החינוך באירן... (ל''ת)

    פרס בשבילך, 29/10/08 08:16

  • 19.

    עזוב!לך ישר על תיק האוצר!חינוך עאלק....הפואמה הפדגוגית.. (ל''ת)

    מקרנקו, 29/10/08 08:16

  • 18.

    הלוואי!! על אף שבני לומד בבי''ס חילוני, אני בהחלט חושבת

    אורנה, 29/10/08 08:14

    שזה הפיתרון! שום דרך אחרת לא עוזרת. כדי להקטין את הפשע יש להרבות בערכים יהודיים שבין אדם לחברו ובין אדם למקום. זה יהיה הרבה יותר יעיל, כדי להקטין את הרוע יש להרבות בחינוך למעשים טובים וכבוד אדם לחברו ואת זה יש ביהדות שלנו בשפע וחבל שהחינוך החילוני מתעלם ואינו מרבה להשתמש בכך. יש להודות שבציבור הדתי ערכי הפשיעה והאלימות שואפים לאפס...

  • 17.

    אשלח את ילדי ללמוד בחו''ל

    ישראלי שורשי, 29/10/08 08:14

    ש''ס בחינוך ונהנ הפכנו חמדינה חומניסטית,
    לא בבית ספרי ולא בביתי

  • 16.

    עוד סיבה לא להצביע לנתניהו

    חחח המחנכים הגדולים, 29/10/08 08:13

    בואו נראה מה קורה בחינוך החרדי? אמהות מתעללות בילדים, בתי ספר לא מקבלים ילדים אם הם מזרחיים או לחילופין אשכנזים, ח''כים משס יוצאי החינוך החרדי גנבו מעלו רימו וסחטו. הטרדות מיניות בישיבות, חינוך לאי שירות בצבא, חינוך להטפל לחיילים ולאחל להם שימותו או ילקחו בשבי על ידי החמאס, אפלית נשים, מכות לילדים, השמטת פיסיקה מתמטיקה ואזרחות....והם ונתניהו מקווים שזה החינוך שיקבלו הילדים שלנו...כולנו מתפללים לקדוש ברוך הוא שזה לא יקרה, כולנו מתפללים שנהיה חכמים ורק המאד טפשים (שזה חלק קטן מהעם) יצביעו שס

    • ביבי =ישי= אייטולות (ל''ת)

      צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 29/10/08 09:20

  • 15.

    הלוואי

    שי, 29/10/08 08:08

    הלוואי שיקחו. רק חינוך לערכים יעשה כאן משהו.
    הבעיה טמונה בתקשורת ובבג''ץ - לא בטוח שבג''ץ, אחרי שארגוני השמאל הציוניים יעתרו אליו כנגד לימוד ערכי היהדות יאשר להכניס לתכנית הלימודים של הילדים ''הדמוקרטיים'' לימוד של ערכים יהודיים.בכל זאת, מה לילד יהודי במדינת ישראל ולערכים יהודיים? שילמד מחמוד דרוויש. שילמד נכבה. שילמד על תוכניות ריאליטי. מה לילד יהודי ולעבר שלו? תודה בג''ץ שאתם פה!

  • 14.

    תיק החינוך לש''ס? זה לא מעלה ולא מוריד.

    רון הכחול, 29/10/08 08:07

    ממילא מערכת החינוך מחורבנת, האלימות חוגגת, המורים בורים, השעות מקוצצות וההישגים מידרדרים. אף שר לא מסוגל להציל אותה, בין אם בלשכת השר יושבת בת המשפחה הלוחמת, פרופסור למשפטים, פרופסורית לפילוסופיה מ''שלום עכשיו'', רב סרוג כיפה, או מי שזה לא יהיה.
    מי שרוצה חינוך טוב לילדיו, התייאש מזמן מהמערכת, והוא שולח אותם לבית ספר פרטי או מהגר לחו''ל.

    אז מה כבר משנה אם בראש משרד החינוך יעמוד עסקן של ש''ס?

  • 13.

    ישי, אין ספק שאנשי ש''ס נקיים מכל רבב (חוץ מאלו שהוכנסו לכלא) (ל''ת)

    חיים, 29/10/08 08:06

  • 12.

    זה יהיה יותר גרוע מלשים את עמיר פרץ

    אגריפס, 29/10/08 08:05

    כשר ביטחון. ישי רק רוצה להגדיל את הפערים, העוני, ובעיקר הבורות, והוא ישתמש בתיק החינוך להנצחת הבורות בישראל. על לבני, ביבי, וברק להתחייב כעת שלא יתנו את תיק החינוך לש''ס. האמת שלבני הוכיחה שהיא לא נכנעת לסחטנות של ש''ס, אז מבין השלושה היא היחידה שההצהרה הזו (של ש''ס) לא מחייבת אותה לפעול מיידית. בקיצור, ש''ס במשרד החינוך זה אובדן אפשרויות הבחירה של ילדי ישראל.

  • 11.

    ה-''שמאל האשכנזי'' לא יכול דמוקרטיה ולכן אין תגובות (ל''ת)

    עובדה כאן וב-YNET, 29/10/08 08:04

  • 10.

    ש''ס לא ירדה בגלל אי חבירה לקדימה

    אוחנה, 29/10/08 08:03

    מדהים שאנשים מקצועיים מנתחים את הפוליטיקה לפי השיוך הפוליטי שלהם.
    ניראה לכם שהציבור של ש''ס ''העניש'' את המפלגה כי היא סירבה להכנס לקואליציה של קדימה?
    ש''ס יורדת בסקרים בגלל התמיכה שלה בממשלת השמאל של אולמרט!
    אז תפסיקו כל הזמן להראות שכאילו מפפלגות נענשות בגלל שהם לא חברו לציפי השמאלנית
    שתחלק את ירושלים, תחזיר את הגולן, ותחזיר לתוך ישראל פליטים פלסטינים.
    מספיק, אנחנו לא מטומטמים!!!

  • 9.

    בתור אב חילוני אני תומך בערכים והפסקת אלימות (ל''ת)

    אב לילד מוכה, 29/10/08 08:03

  • 8.

    כואב הלב על ילדים שיחיו בורים ועניים כדי שסחטני שס ימשיכו להנהות מהחיי (ל''ת)

    הגיע הזמן לברוח מכאן?, 29/10/08 08:00

    • והיום הם לא בורים? חבורה של אידיוטים (ל''ת)

      -, 29/10/08 08:34

    • Yes (ל''ת)

      Sure barur, 29/10/08 08:42

  • 7.

    אני כחילוני מקווה שאכן אלי ישי יהיה שר החינוך. נחזיר את היהדות לישראל.

    ולא , אין לנו סכות קיום., 29/10/08 07:59

    כן, אני ומע את כל האנטישמים הישראלים צוקים ...

  • 6.

    פואד מופז שמחון מגדולי חרפת המזרחיים ולכן רק! אבל רק ש''ס (ל''ת)

    ש''ס מעוזם ומבטחם של המזרחיים, 29/10/08 07:58

  • 5.

    אל תאיים עלינו בבקשה-יש לנו לב חלש!!!

    הדודה קלרה, 29/10/08 07:58

    לפני שאתה רוצה את תיק החינוך כדי להרוס את המעט שנשאר מהחינוך, לך בבקשה ממך, השג לך איזו שהיא השכלה,לפחות תיכונית!!! עם השכלת יסוד ובלי השכלה תורנית, היית יכול להיות בעל בסטא בשוק אילולא הפוליטיקה האלימה שלך. למה אתה רוצה לחנך את עם ישראל? לבוןרות עוני ושנור?

  • 4.

    שלחתי ת'ילד לבית ספר ''מדעים ויהדות'' ואני מרוצה עד השמים. (ל''ת)

    חילוניה, 29/10/08 07:57

  • 3.

    קודם תחנכו את עצמכם! (ל''ת)

    עופרר, 29/10/08 07:57

  • 2.

    צאו לנו מהחיים פרזיטים!!!!!!! (ל''ת)

    איש, 29/10/08 07:57

  • 1.

    זה מה שחסר לנו - טאליבן יהודי בחינוך

    דני ב., 29/10/08 07:53

    קודם שיחנך את המגזר שלו שיתחילו סוף סוף לעבוד ולא לחיות על חשבון המדינה.
    שיתחילו להפנים שמי שמביא ילדים מקיר לקיר אינו נוהג כמו ציפור הקוקיה שמטילה את ביציה בקן של ציפורים זרות אלא מגדלת אותם בעצמה.
    אי אפשר להביא 12 ילדים ולבוא למדינה ולהגיד תדאגו לי יש לי הרבה ילדים...
    מה שתזרע זה מה שתקצור.
    הבאת כבר ילדים? תדאג לחנך אותם לעבודה.
    גם בגולה יש יהודים לא פחות שומרי מסורת ממך ולא ראיתי שהם סמוכים על שולחן המדינה שתתקצב אותם.
    תחנך את הילדים להשתתף בבנין הארץ ובמילוי חובותיה ולא בישיבה בטלה תוך המתנה שהפראייר החילוני בן מעמד הביניים הממלא את כל חובותיו גם יפרנס את שכבת הפרזיטים הזו ממיסין.
    קצת צניעות לא היתה חסרה.
    אם ש''ס במשרד החינוך אני משאיר את ילדי בבית.
    החזירו עטרה ליושנה עאלק.
    החזירו את המנהג הנפסד של חיים על חשבון תרומות.
    קיבינימט תצאו לנו כבר מהוורידים, האם אין הפוליטיקאים יכולים להתעלות על עצמם פעם אחת ולתמיד ולמגר את התופעה האיומה הזו?

    • האמת היא שאני שמח. החזרתם חצי מדינה כדי להיפטר מהערבים ועכשיו (ל''ת)

      החרדים יעיפו אותכם מכאן, 29/10/08 08:32

    • אחת מהסיבות שרציתי לעזוב את הארץ

      אודי, 29/10/08 08:35

      זה בגלל פרזיטים במוהם! רק כסף יש להם בראש ואת האמונה שלהם. גם לי יש אמונה והייתי מעדיף ממשלה.

    • למה אני צריך לממן לילדים שלך השכלה מסובסדת ושירותי בריאות?

      ניר, 29/10/08 08:54

      אוטו-אנטישמים כמוך תמיד יודעים להסתכל על צלחתו של השכן ולטנף, אם אתה ''קפיטליסט'' דגול כל כך אז בבקשה,תמוך בהפרטה של מערכות החינוך והבריאות ובצמצום תקציבי הרווחה והמיסים. אם אתה בכל זאת רוצה לחיות בחברה בעלת סולידריות יהודית שדואגת לילדיה ורוצה להגדיל את האוכלוסיה היהודית בעולם בכלל ובארץ בפרט אז תאלץ לצאת מהבועה הקטנה שלך. ולפני שאתה מתלהם עדיף שתוודא שיש בידך נתונים נכונים מכיוון שרוב הנשים החרדיות עובדות ומספר הגברים החרדים בשוק העבודה הולך ועולה בהתמדה. אני מקווה שהפוליטיקאים יתעלו על עצמם פעם אחת וימגרו קיצונים כמוך.

      • ניר -תירגע, אתה לא מממן אותי.

        דני ב., 29/10/08 11:04

        לא יכול להיות שקבוצה הולכת וגדילה צריכה לחיות על הקצבות.
        מדוע בני שעשו צבא ועושים מילואים כאשר הלכו לאוניברסיטה שילמתי הכל מכיסי.
        הם למדו מקצוע יצרני (הנדסה).
        הם תורמים במיסים שהם משלמים בעוד ש''ס כאשר ילדיהם לומדים בישיבות מקבלים הקצבות ואם הם נשואים מקבלים קצבת קיום.
        מדוע יהודי ארה''ב למשל שבחלקם הגדול לא פחות דתי מש''ס חיים מעמל כפיהם.
        היגיע הזמן שמגזרים שלימים יפסיקו לחיות מבטלנותם.
        אני לא פחות שומר מצוות מאנשי ש''ס ואולי יותר.
        אני מוכן להתעמת איתם בכל נושא הלכתי ושיראו לי באיזה מקום כתוב שמי שלומד תורה לא עובד? או לא משרת בצבא.
        נמאס גם הבכי הקבוע של מגיע לי כי אני מסכן.
        אני מביא ילדים במספר שאני מסוגל לגדלם ולחנכם ולדאוג להם עד בגרותם.
        כאן מביאים ילדים מקיר לקיר ובוכים שלא מסוגלים לגמור החודש.
        האמן לי לי ולהורי לא היה קל יותר מאשר לאנשי ש''ס הבכיינים.
        כל חיינו עבדנו ומעולם לא ביקשנו חסדים מאף אחד, כך חינכו אותנו וכך גדלנו וכך חינכתי את ילדי.

    • הם מאמינים

      אירציונלי, 29/10/08 11:42

      בצדקת הכסף...כמו שהגששים אמרו.
      הגששים צדקו!