• 129.

    מה לגלאון ולהגנה על הבית?

    חוק צפוני, 21/11/08 15:05

    הפרטי או הלאומי כאחד? אלא אם כן מדובר בבית הלאומי של העם הפלסטיני הפיקטיבי.

    IP: 89.1.55.224 דווח על תגובה זו

  • 128.

    חסד עשה הקב'ה עם משטרת ישראל,שיש אזרחים העושים-את מלאכתה, ביום ובלילה. (ל''ת)

    ש. עגנון., 29/10/08 12:00


    IP: 89.139.188.160 דווח על תגובה זו

  • 127.

    כל הכבוד, באין משטרה חובתו של אזרח להגן על משפחתו. (ל''ת)

    מגן ונראה, 29/10/08 11:58


    IP: 76.19.213.19 דווח על תגובה זו

  • 126.

    צודק טיבי,אפילו עובר אורח ערבי הוא גנב ומסוכן (ל''ת)

    יאיר, 29/10/08 11:28


    IP: 87.70.94.114 דווח על תגובה זו

  • 125.

    זוועה גלאון היא הסיבה שהגענו למצב הזה.

    אזרח, 29/10/08 10:39

    זכויות הפושעים גוברות על זכויות האזרחים התמימים.
    מבחינתה, הפורץ צריך היה להישאר חופשי, ואילו האזרח התמים צריך היה למות או להיכנס לכלא.

    IP: 217.132.67.195 דווח על תגובה זו

  • 124.

    עכשיו כל פורץ יחשוב פעמיים לפני שהוא פורץ (ל''ת)

    ואללה יצא גבר, 29/10/08 10:33


    IP: 212.76.98.37 דווח על תגובה זו

  • 123.

    ירי בבן שמן

    אימקה, 29/10/08 10:07

    לו תקרית זו היתה מתרחשת בביתי מבצרי לא הייתי מהססת לשניה ויורה בבן הבליעל שהעז לחדור לשטח הפרטי שלי

    IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

  • 122.

    חוק צודק

    מור מרחז, 29/10/08 08:50

    כל הכבוד לחכ ישראל כץ זה חוק מהפכני שיוריד את הפשע ויחזיר את הבטחון האישי

    IP: 87.69.154.37 דווח על תגובה זו

  • 121.

    הגיע הזמן!יזהרו כל הטאלבים באשר הם. (ל''ת)

    יוגב, 29/10/08 08:48


    IP: 82.80.102.206 דווח על תגובה זו

  • 120.

    אפשר להבין את טאלב א-סאנע

    ישי, 29/10/08 06:03

    מדינת ישראל היא התנחלות באדמות פלסטין
    היושבים בא פולשים.
    יהודי היושב בבית - נכנס אליו שלא כחוק. עובר אורח ערבי מהלך על אדמתו
    אינו פולש לשטח מיושב (ע''י ערבי אחר)
    בן הארץ רואה דברי ערך פזורים על אדמתו בא לקחתם ונורה. הלא זה איום ונורא
    :)

    IP: 84.108.252.127 דווח על תגובה זו

  • 119.

    זהבה גלעון רצתה שהוא ילין אותם?!?!

    אלימלך זורקין, 29/10/08 02:10

    אבל זו עבירה על החוק,להלין שבחי''ם.
    תשאלו תעיוורת מרחובות

    IP: 85.65.230.174 דווח על תגובה זו

  • 118.

    הגנה עצמית

    מלאכי שמשון, 28/10/08 23:41

    מה מחפשים ''עוברי אורח''תמימים בשעות לילה מצויידים בסכין ומי יודע מה עוד בבית ובחצר ?? ידע מעתה כל זומם רעה כי דמו בראשו אם.....

    IP: 84.95.202.65 דווח על תגובה זו

    • שמשון מלאכי

      מגלה החתיכות!, 30/05/13 20:49

      שמשון מלאכי! לא ייאמן!!!!!!!!!!
      השאלה אם אתה מתחזה או לא

      IP: 84.110.194.234 דווח על תגובה זו

  • 117.

    אלוהים שמור אותי מהצדקנים, מאויבי אשמר בעצמי (ל''ת)

    נחום שחף, 28/10/08 23:18


    IP: 217.132.126.129 דווח על תגובה זו

  • 116.

    כל המרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים

    חז''ל, 28/10/08 23:16

    חוק דרומי צודק.
    הוכחה נוספת לכך ניתן למצוא בהתנגדותה של זהבה גלאון, גאון הדור שניתן לכייל בעזרתה את המצפן, בהיפוך של 180 מעלות.

    IP: 217.132.126.129 דווח על תגובה זו

    • חזק ! אהבתי (ל''ת)

      פנדה, 29/10/08 11:44


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 115.

    בגרמניה, בשנות השלושים במאה שעברה, הצדיקו ירי ב''שודדים יהודים'' (ל''ת)

    האם כ''ץ למד מהנאצים?, 28/10/08 21:14


    IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

    • תתבייש , היהודים לא ניסו לפרוץ לבתים (ל''ת)

      איך אתה לא מתבייש להעליל דברים על קרבנות השואה, 28/10/08 22:15


      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

    • אידיוט, אין היתר לירי ב''שודד ערבי'' דווקא, אלא בכל פורץ שנראה מסוכן. (ל''ת)

      מה לעשות שהשודדים ערבים?, 29/10/08 07:32


      IP: 85.250.117.177 דווח על תגובה זו

    • לא, אבל רואים שלמדת מגבלס (ל''ת)

      פנדה, 29/10/08 11:45


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 114.

    במקום שהאושר והעושר מחולק שווה לכל נפש, יש מעט פשע... אבל כאן...

    חובת השלטון להגדיל את השיוויון!, 28/10/08 21:09

    ביבי הגדיל את הפער בין העשירים לעניים!

    ואשר לשטחים הכבושים - צריך פשוט להסתלק משם!

    IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

    • צודק, כשסטאלין רצח מיליוני אנשים זה לא היה פשע

      פנדה, 29/10/08 11:46

      הרי סטאלין הוא ''שמש העמים'', אז כנראה שלאותם מיליונים הגיע למות, לא ?

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 113.

    לי דווקא נראה שעוברי האורח כאן הם הפשיסטים מהימין שהתנחלו כאן לשעה

    לא לגנבי הארץ!, 28/10/08 21:02

    שיחזרו בקרוב למקום שממנו באו מאיר כהנא וברוך גולדשטיין... לברוקלין, ניו יורק.

    IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

  • 112.

    אני מתחיל לחשוב שיש בעיה בסיסית בתרגום מערבית לעברית

    תחשבו על זה, 28/10/08 20:34

    נראה ש''טרוריסט'', ''מחבל'', ''רוצח'', פורץ'', וכדומה, הכל משום מה מתרגם ל''עובר אורח חף מפשע''.

    אני בטוח שזו טעות בתרגום, ולא התממות או רשעות מצד גורמים כלשהם...

    הרי הפורץ נתפס בשעת מעשה, לא? ''עובר אורח'' בבית פרטי בלילה?

    IP: 79.180.151.8 דווח על תגובה זו

  • 111.

    אם הוכח במפגיע שזה מסיג גבול - אז האח וכל הכבוד ליורה. (ל''ת)

    ציון בזוקה, 28/10/08 19:42


    IP: 84.108.238.137 דווח על תגובה זו

  • 110.

    אני לא קראתי את כל הכתבה אבל אני לא מבין מה כל כך מתלהבים

    דנידין, 28/10/08 19:11

    מהיורה?מה זה פעם ראשונה?כל שנה יש יורה ואנשים מבסוטים וואי הנה זה בא וכל זה,ובסוף מה?בסוף נמאס להם והם מתחילים חרא שיבוא הקיץ כבר נמאס כבר מהגשם הזה איזה אנשים כלום לא טוב להם

    IP: 77.126.126.79 דווח על תגובה זו

    • הלואי ותקבל חשבון מים של 100,000 ש''ח ולא יהיו לך מים לקפה

      תוכידס, 28/10/08 19:43

      ניראה איך אז תבכה שנמאס לך מהגשם אגואיסט שכמוך.

      IP: 84.108.238.137 דווח על תגובה זו

  • 109.

    כל הכבוד ליורה

    יעקב ק, 28/10/08 18:31

    עד מתי חיינו יהיו הפקר,אין משטרה ויותר חמור אין מערכת משפט

    IP: 79.181.0.247 דווח על תגובה זו

  • 108.

    האם לפלסטינים מותר לירות בפורעים

    לפרקון, 28/10/08 18:27

    שמבצעים בהם פוגרומים אחרי פינוי של מאחזים? (מדיניות ''תג המחיר'' של מרזל)
    האם גם אז ישראל כץ יעניק להם צל''ש?

    אם אתם מאמינים בחוק הזה, זהות הצדדים לא צריכה לשנות לכם. אז בכנות, גם במקרה כזה שפלסטיני חף מפשע שמתנחל זועם פורץ לו לשטחו הפרטי ופוגע ברכושו, גם אז אתם תתמכו במדיניות המערב הפרוע?

    לדעתי האישית, רצח בחסות החוק הוא עדיין רצח, לא ברור לי איך הרוצח ישן בשקט בלילה.

    IP: 132.68.74.87 דווח על תגובה זו

    • אני אפרש לך את החוק

      השם, 28/10/08 21:11

      אתה חי במדינה יהודית, כן נו, ברצינות.
      פלסטינים? מה זה? אין חיה כזאת, פליטים ירדנים נגדיר אותם.
      האם הם אזרחי ישראל? לא, לכן החוק לא חל לגביהם ולכן במצב כזה חוק ''שי דרומי'' לא יתפוס.

      בקיצור תפסיק להתייפיף ולעוות את העובדות.
      פרץ לבית, קיבל כדור בעכוז ומת, כך צריך להיות
      מי שיפרוץ לביתי, לא אהסס ואעלה אותו השמיימה!

      IP: 79.176.103.47 דווח על תגובה זו

      • החוק חל גם על פלסטינים

        פנדה, 29/10/08 11:48

        אם תושב טירה יזהה שודד וירה בו הוא ישפט בדיוק לפי אותו חוק.

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • חבוב, יש לך בעיה רצינית בהבנה של מהו מוסר

      ארנון, 28/10/08 22:22

      רוצח הוא לא 'כל מי שהרג אדם אחר'. וזה לא עניין של חוק או לא. לתת לפושע לפגוע באזרח חף מפשע, בלי שלאזרח תהיה שום יכולת להגן על עצמו ולעצור את הפשע- זה חוסר מוסריות!

      IP: 79.182.170.98 דווח על תגובה זו

      • צודק בהחלט! (ל''ת)

        כל מילה בסלע!, 28/10/08 22:57


        IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 107.

    אני רוצה לשבח את יוזמי ''חוק דרומי'' ..... (ל''ת)

    אני רוצה לשבח את יוזמי ''חוק דרומי'' ....., 28/10/08 17:58


    IP: 68.81.45.66 דווח על תגובה זו

  • 106.

    כולנו שי דרומי

    כולנו שי דרומי, 28/10/08 17:58

    כולנו שי דרומי

    IP: 68.81.45.66 דווח על תגובה זו

  • 105.

    צודקים בהחלט! מגיע לו צל''ש ומדליה!

    אליה, 28/10/08 17:49

    כל מי שמכיר את המציאות בדרום יודע שהמשטרה לא מסוגלת להשטלת על מצב הגנבות. חוק ''שי דרומי'' צודק במאה אחוז

    IP: 84.109.110.98 דווח על תגובה זו

  • 104.

    צודקים בהחלט! מגיע לו צל''ש ומדליה!

    אליה, 28/10/08 17:49

    כל מי שמכיר את המציאות בדרום יודע שהמשטרה לא מסוגלת להשטלת על מצב הגנבות. חוק ''שי דרומי'' צודק במאה אחוז

    IP: 84.109.110.98 דווח על תגובה זו

  • 103.

    צודקים בהחלט! מגיע לו צל''ש ומדליה!

    אליה, 28/10/08 17:47

    כל מי שמכיר את המציאות בדרום יודע שהמשטרה לא מסוגלת להשטלת על מצב הגנבות. חוק ''שי דרומי'' צודק במאה אחוז

    IP: 84.109.110.98 דווח על תגובה זו

  • 102.

    תרומת גלאון

    הרצל סיטון, 28/10/08 17:18

    אנני מבין מה תורמת גלאון למדינת ישראל כחברת כנסת שתומכת בכל ערבי

    IP: 77.127.102.233 דווח על תגובה זו

    • השנאה מעוורת אתכם

      ד, 28/10/08 18:33

      קראת בכלל את מה שגלאון אמרה?
      החוק הזה הוא פתח לביצוע רצח בחסות החוק, גם יהודים לא חסינים מפניו. אם אתם חושבים שזה יסתכם בירי על פורצים ערבים בחוות בדרום, אתם צפויים להפתעה כואבת.

      מהיכרותכם עם הישראלי המכוער שדוקר אנשים בגלל שעקפו אותו בכביש, איך נראה לכם שהוא ינצל את החוק הזה? אל תבואו לבכות כשהילדים שלכם ימותו בגלל שהח''כים שלנו מעודדים אזרחים לקחת את החוק לידיים.
      כאילו שזה מה שחסר לנו, עוד אלימות.

      IP: 132.68.74.87 דווח על תגובה זו

      • שח''כ גלאון תתחיל לפעול למען הסדרת החוק והסדר במדינה

        קדימה זוז, 29/10/08 00:20

        ובפעולות המשטרה והשופטים, ואז לא יהיה לנו על מה להתלונן. נו, התחילה כבר? הרי החוק הזה רק בא כי המשטרה לא מצליחה לעשות סדר, ואם היא עושה , השופטים מבטלים הכל או נותנים עונשים מצחיקים. את האצבע המאשימה יש להפנות לשם, לא לחוק דרומי שנוצר מחוסר ברירה.

        IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 101.

    החוק הזה לא מספיק

    טל בן דוד, 28/10/08 16:52

    לשי דרומי ולאזרח מבן שמן יש רשיון לנשק. לרב האזרחים במדינה אין רשיון לנשק.
    אני קורא לחברי הכנסת להקל בדרישות להחזקת רישיון, כדי שיהיו יותר אזרחים שיוכלו להגן על עצמם. תגבילו את סוג הנשק ל-0.22 מ''מ אם אתם כל כך מפחדים שנהפוך למערב פרוע.
    אנו חיים במדינה שבה הגנבים עושים ככל העולה על רוחם, ורב האזרחים במדינה לא יכולים להגן על עצמם. במקרה הטוב מגיעה משטרה גובים עדות מבעל הדירה, לוקחים טביעות אצבע, וסוגרים את התיק מחוסר עניין לציבור (מעולם לא הבנתי את המשפט הדבילי הזה).

    IP: 80.250.159.240 דווח על תגובה זו

    • צודק ב % 200 (ל''ת)

      אני, 28/10/08 17:03


      IP: 77.126.62.134 דווח על תגובה זו

    • גקו

      לשי דרומי לא היה רישיון, 28/10/08 18:28

      זה מה שהוך את כל העניין לאבסורדי עוד יותר, הכשרה של ממש של שרץ.

      IP: 132.68.74.87 דווח על תגובה זו

    • כבר יש פה מערב פרוע, הערבים עושים ככל העולה על רוחם ואיש לא עוצר בעדם (ל''ת)

      ש, 28/10/08 19:03


      IP: 84.108.200.185 דווח על תגובה זו

    • מה עם הנשים?

      שרה רבקה רחל לאה, 28/10/08 22:18

      להחיל את החוק גם לנשים.
      גם הנשים זקוקות להגנה!
      אונס ותקיפה מינית גרוע מגניבה ופריצה.
      יש לאפשר לנשים להגן על עצמם!

      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

      • את צודקת

        טל בן דוד, 28/10/08 23:53

        אני מסכים איתך. כאן דיברנו על נושא הפריצות לבתים.
        בנושא תקיפות נשים אנו צריכים להחמיר פי כמה וכמה.

        IP: 80.250.159.240 דווח על תגובה זו

  • 100.

    moshav ben shemen

    shoshi, 28/10/08 16:36

    I am very happy he did it

    IP: 69.122.2.83 דווח על תגובה זו

  • 99.

    ירי בבן שמן

    mirarulnick, 28/10/08 16:34

    חובה על כל אזרח להגן על רכושו

    אולי ילמדו הגנבים

    IP: 74.66.2.225 דווח על תגובה זו

  • 98.

    ואני רוצה לשבח את יוזמי ''חוק דרומי'' ........ (ל''ת)

    כל הכבוד !, 28/10/08 16:28


    IP: 79.178.152.4 דווח על תגובה זו

    • גם אני רוצה להצטרף... כל הכבוד!!! (ל''ת)

      כל הכבוד, 28/10/08 16:50


      IP: 62.219.225.96 דווח על תגובה זו

  • 97.

    גם אני שי דרומי!!!

    שי דרומי. (ש), 28/10/08 15:52

    כל הכבוד!!!

    IP: 118.173.5.154 דווח על תגובה זו

  • 96.

    טאלב א-סאנע עובר אורח ??? מעניין אני יכול לטייל אצלך אחרי חצות (ל''ת)

    ולסחוב דברים עובר אורח, 28/10/08 15:09


    IP: 79.176.149.89 דווח על תגובה זו

    • כנראה שגם זהבה גלאון בעד. (ל''ת)

      כולם מוזמנים, 28/10/08 22:19


      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 95.

    יישר כוחך

    מוטי, 28/10/08 15:08

    כל אזרח שפוי מזדהה עם התגובה שלך.אתה
    תרמתה תרומה גדולה להקטנת הפשע והגזל במדינה זו,ושירבו כמוך בישראל

    IP: 84.109.159.147 דווח על תגובה זו

  • 94.

    שעובר האורח ח''כ טאלב א סנע ייצא לי מהארץ!!

    לירון, 28/10/08 15:01

    שעובר האורח ח''כ טאלב א סנע ייצא לי מהארץ!!
    הפורץ עבר במקרה בתוך בית זר. הוא רק רצה לבקש סוכר לקפה...

    IP: 85.250.2.80 דווח על תגובה זו

  • 93.

    אם יעשו פינוי פיצוי לערבים לא תהיה מכת גניבות במדינה (ל''ת)

    דני תל אביב, 28/10/08 14:57


    IP: 213.8.51.114 דווח על תגובה זו

  • 92.

    תשמעי גברת גלאון ותשמעי טוב

    ידיד, 28/10/08 14:55

    להחזיק אותו בכלא אחרי תהליך משפטי מסורבל יעלה למדינה מאות אלפי שקלים. ככה עולה למדינה 3-5 אלפים שקלים עבור הקבורה ונגמר הסיפור ועוד תזכי לראות את מספר הפריצות הולך ויורד

    IP: 72.79.59.205 דווח על תגובה זו

    • אתה גם קורא לפעמים את מה שאתה כותב????????

      סתם סקרנות, 28/10/08 15:37

      במצב הכלכלה של היום, חבל על כל לירה....

      IP: 147.237.73.201 דווח על תגובה זו

    • וואלה אתה צודק (ל''ת)

      הקברן., 28/10/08 17:12


      IP: 79.181.152.173 דווח על תגובה זו

  • 91.

    הערבים כועסים: אי אפשר כבר להרוג ולשדוד יהודים בשקט (ל''ת)

    רק שבג''ץ לא יציל אותם (כרגיל), 28/10/08 14:27


    IP: 77.127.43.19 דווח על תגובה זו

  • 90.

    יש כאן הרבה שנלחמים למען הפורצים - אז ברגע שפורץ יתקרב אלכם עם סכין...

    להילחם בפשע !!!, 28/10/08 14:22

    אל תגנו על עצמכם, תנו לו לשחוט אתכם ותיהיו צדיקים .

    די לשטויות פורצים הם עבריינים שצריך להילחם בהם ביד קשה . ואם יש איום על בעלי הבית , העבריין צריך לדעת שיש סיכוי שלא יצא בחיים .

    הלוואי שזה יפסיק את הפריצות

    IP: 84.108.85.82 דווח על תגובה זו

    • אל תשכחו את הנשים, (ל''ת)

      גם לנשים מגיע הגנה, 28/10/08 22:21


      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 89.

    חובה על כל אזרח שומר חוק להגן על חיי משפחתו ועל רכושו! (ל''ת)

    רותי - באר שבע, 28/10/08 14:20


    IP: 87.68.52.50 דווח על תגובה זו

  • 88.

    היורה בפורץ

    גדעון, 28/10/08 14:06

    כן ירבו,
    לא יותר ''וולד אל מות''

    IP: 84.228.132.166 דווח על תגובה זו

  • 87.

    כמו בתנ''ך

    יעקב, 28/10/08 14:03

    לאט לאט אנחנו חוזרים לימי הבניים..ותראו שבקרוב מאוד כל המדינה תחזור להיות כמו בימי התנ''ך

    IP: 88.222.139.159 דווח על תגובה זו

    • בע''ה' בקרוב כבר נאמר כי המשיח מגיע כרגע נראה שהוא כבר פה (ל''ת)

      hasson72, 28/10/08 14:26


      IP: 212.235.79.102 דווח על תגובה זו

      • אז נאמר... SO WHAT?

        השפוי, 28/10/08 18:45

        נאמרו הרבה דברים. לא צריך בהכרח להאמין לכולם.

        IP: 80.230.14.89 דווח על תגובה זו

  • 86.

    אבל... הציונות שדדה את כל הארץ מהפלסטינים. (ל''ת)

    אחמד ישראלי, 28/10/08 14:03


    IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

    • והערבים כבשו וגרש יהודים את ישראל הרבה לפני (ל''ת)

      חי פה, 28/10/08 15:05


      IP: 79.176.149.89 דווח על תגובה זו

      • אתה טועה או מטעה! כשאבא של סבי הגיע לצפת היחסים היו טובים!

        יעקב נצר לפינק, 28/10/08 18:39

        הערבים קיבלו אותו ב''אהלן וסהלן''. רק מאז שהוברר לפלסטינים שכוונת הציונות היא לנשל אותם, הורעו היחסים.

        IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

        • כנראה שהפרטים שבידיך לא מלאים מכיוון

          דנידין, 28/10/08 19:32

          שכשאבא של סבך הגיע לצפת והערבים קיבלו אותו באהלן וסהלן זה בדיוק לפני רציחת יושבי צפת היהודים וקבירתם,אבל כנראה שאבא של סבא שלך היה מעורב,כלומר אמו היתה ערבייה ולכן קיבלוהו בלי לדעת שהינו יהודי בחלקו.

          IP: 77.126.126.79 דווח על תגובה זו

        • אב'של סבך היה אוטיסט? הוא לא שמע על שחיטות/טבח מאות יהודי צפת- (ל''ת)

          ע'י אומרי ה''אהלן וסהלן'' ב-1834-1838-1929-1936, 29/10/08 11:20


          IP: 89.139.188.160 דווח על תגובה זו

    • שטויות! את העיר שלי היהודים קנו בכסף מלא (ל''ת)

      די לשקר! תקרא בקושאן הטורקי, 28/10/08 22:22


      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 85.

    פריצה או גניבת רכב עניין פעוט

    ישראל תל אביב, 28/10/08 14:00

    כולנו זוכרים את רציחתה של ענבל עמרם שנרצחה רק בגלל שהכול קרה בגלל שרצו לגנוב להם את הרכב עניין פעוט אצלנו במדינה אותו דבר היורה יכל להרצח רק בגלל שרצו לפרוץ לו הביתה

    IP: 87.68.194.130 דווח על תגובה זו

    • בדיוק!

      דם הקרבנות שווה יותר!, 28/10/08 22:26

      דם הקרבנות שווה יותר! זה שהם לא נראים, ולא נשמעים, לא אומר שהם שווים פחות.

      גם לקרבנות מגיע מקום להישמע בבית המשפט או מי מטעמם.

      די כבר לרחמים על רוצחים במקום רחמים על חפים מפשע.

      אבל לזהבהב גלאון הם לא משנים כנראה.
      זכויות אדם עלק.

      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 84.

    חוק דרומי

    יהודה קרבי כרם מהר''ל טל. 0505236497, 28/10/08 13:59

    החוק חייב להיות מורחב יותר.חבר הכנסת אסענה, הולך רגל אקראי אין לו מה לחפש אצלי בחצר בשעה ארבע בבוקר.אני בוודאי לא אבקש ממנו להזדהות.תפסיק להסתתר מאחורי הגזע.

    IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

  • 83.

    צריך להבהיר לציבור שהחוק גם ככה קובע שכל קורבן רשאי לחסל את התוקף מיד

    ש, 28/10/08 13:55

    כל עוד החיסול נעשה מיידית בזמן שאתה מותקף - השופט הדפוק לא יכול להגיד שההתקפה כבר הסתיימה, לא היית יותר בסכנה פוטנציאלית, ביצעת ירי נקמה ולא הגנה עצמית וכו' וכו'

    בקיצור לפי החוק - הותקפת ? לא להסס, כדור בראש לתוקף מיד

    IP: 194.90.26.2 דווח על תגובה זו

  • 82.

    טוב מאוד, חבל שלא ירה בשלושתם (ל''ת)

    עופר, 28/10/08 13:50


    IP: 213.151.45.130 דווח על תגובה זו

  • 81.

    בגרמניה, בשנות השלושים במאה שעברה, הצדיקו ירי ב''שודדים יהודים'' (ל''ת)

    האם כ''ץ למד מהנאצים?, 28/10/08 13:48


    IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

    • You are out of your mind

      Amir, 28/10/08 14:45

      There is simply no corelation to be made here and all we see from you is blind Leftist hate.

      IP: 70.147.213.152 דווח על תגובה זו

    • בשנות השלושים גניבות של יהודים לא היו מכת מדינה בגרמניה (ל''ת)

      יוסי בכינור, 28/10/08 15:10


      IP: 192.114.91.226 דווח על תגובה זו

    • שקרן - לא היה ולא נברא (ל''ת)

      יריב, 28/10/08 16:29


      IP: 171.66.155.11 דווח על תגובה זו

    • היסטורה עקומה של השמאל!! (ל''ת)

      NY, 28/10/08 17:18


      IP: 165.230.109.133 דווח על תגובה זו

  • 80.

    חכ''נו א-סאנע אפשר לעבור בבית שלך ובחצר שלך הלילה בחצות ולקחת מזכרות? (ל''ת)

    עובר ושב, 28/10/08 13:46


    IP: 77.127.200.3 דווח על תגובה זו

  • 79.

    זה פשוט נורא והפקרות ציבורית אם בישראל היה מושג של ביטחון פנים הדברים

    פקק תנועה קרית ביאליק, 28/10/08 13:40

    הללו לא היו קורים

    IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

    • אתה בהחלט צודק (ל''ת)

      וזו בדיוק הבעיה, 29/10/08 03:02


      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

    • לכן צריך לעשות משהו כדי שמעשים אלו לא יתפשטו בחומרת תוצאותיים והמשכיות (ל''ת)

      פקק תנועה קרית ביאליק, 29/10/08 09:50


      IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 78.

    ''לכל אזרח יש זכות להגן על עצמו'' - אז מי יגן על העניים בפני ביבי וההון? (ל''ת)

    במדינת הגג...גמדים והגג...גנבים הממשלה מגג...גמגמת, 28/10/08 13:40


    IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

    • הימין הקיצוני עוסק בדיון רציני - אל תפריע! (ל''ת)

      העם והעניים - לא מענינים את ביבי והימין!, 28/10/08 20:32


      IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

  • 77.

    כל הכבוד לאזרח שהגן על משפחתו! לא נסכים להיות קורבנות יותר! (ל''ת)

    חקלאי, 28/10/08 13:40


    IP: 87.68.52.50 דווח על תגובה זו

  • 76.

    מעניין למה חברי הכנסת הערבים מתנגדים לחוק דרומי ?

    כל הכבוד ליורה, 28/10/08 13:39

    האם זה בגלל שהם מעוניינים שגל ההצקות הלאומני של פלסטינים מיו''ש ומישראל כנגד ישובי הספר היהודיים (בנגב, בגליל ובקו התפר) יימשך בלי מפריע, וזאת כדי שהיהודים יקומו ויברחו ויאפשרו לפלסטינים להשתלט על צפונה ודרומה של ישראל ?

    מעניין

    IP: 77.127.43.19 דווח על תגובה זו

  • 75.

    ח''כ טאלב א-סאנע, ערבי טוב זה ערבי ....

    אני, 28/10/08 13:38

    עכשיו הפורץ הפך להיות ערבי טוב

    IP: 213.8.91.46 דווח על תגובה זו

    • במקום להגיד: ערבי, שב''ח, פורץ, פושע, עבריין, טרוריסט,.. אמור מהיום :

      מכבסת מילים-פרשנות לשון, 28/10/08 15:35

      עובר אורח.

      IP: 147.237.73.201 דווח על תגובה זו

  • 74.

    אני נגן על חיי בני משפחתינו ועל רכושינו! המשטרה חסרת אנים ומע' המשפט ה

    שלמה - תלמי אלעזר, 28/10/08 13:37

    היא תלושה מהמציאות! לא נהיה עוד הפקר לפושעים ורוצחים! מצידי, שזהבה גלאון שתלך לעזה...!!!!!!!!

    IP: 87.68.52.50 דווח על תגובה זו

    • אני מכון לממן כרטיס עבורה בלבד לאחרים אין מספיק (ל''ת)

      hasson72, 28/10/08 14:29


      IP: 212.235.79.102 דווח על תגובה זו

  • 73.

    רק כך נשמור על חיי ילדינו ורכושנו משודדים גנבים ופרוטקשן.

    אריה, 28/10/08 13:33

    באם המשטרה אינה יכולה לשמור עלינו.

    IP: 84.109.136.46 דווח על תגובה זו

  • 72.

    זהבה זהבה ...

    ויקטור, 28/10/08 13:32

    זהבלה , כשהפורץ יכנס אליך הביתה תזמיני אותו לקפה,תןכלו לדבר על העתיד שלך במדינת הערבים,אולי הואיוכל גם לזכורלך חסד פריצה שלא עצרת....כדאי לך...

    IP: 93.173.113.58 דווח על תגובה זו

  • 71.

    מה עשה ''עובר אורח ערבי'' בבית של האיש? (ל''ת)

    רועי, 28/10/08 13:31


    IP: 132.65.39.206 דווח על תגובה זו

  • 70.

    הפתרון כל כך פשוט , כנסו

    אורן, 28/10/08 13:30

    בהגנה על טריטוריה פרטית ,הכי פשוט

    שני כלבי שמירה אמיצים ,עדיף זכר ונקבה

    הכלבים מתריעים ,ומרתיעים, מוכנים למסור נפשם בשם הנאמנות , גם כלבים אפשר לנטרל ,

    מבחינת הפולשים מדובר במכשול נוסף ,לכן לרוב הם פשוט יכנסו לשטח ללא כלבים
    אורן המאלף

    IP: 82.81.134.232 דווח על תגובה זו

    • הפתרון ''הכל כך פשוט''

      שמבי, 28/10/08 20:40

      רבק הורגים אותם בשניות,ואז מה?

      IP: 85.159.160.199 דווח על תגובה זו

      • לשי דרומי היה כלב. הפורץ פשוט הרג אותו... (ל''ת)

        ז, 29/10/08 11:44


        IP: 91.198.205.249 דווח על תגובה זו

  • 69.

    פריצה לבית

    דינה, 28/10/08 13:25

    כל הכבוד לאזרח שפגע בפורץ. הגיע הזמן שידעו הפורצים כי בדמם בראשם.
    אצלי פרצו לבית, עד היום יש לי ולילדי סיוטים. הם פוחדים ללכת לשירןתים ולסלון בלילה.
    ולגב' ח''כ זהבה גלאון מעניין מה היית אומרת אילו פרצו אלייך הבית והפורצים מסתובבים בסלון ובחדרים כשילדייך ישנים וכשנכנסים לך לחדר השינה .

    IP: 147.236.38.197 דווח על תגובה זו

  • 68.

    יישר כוח ליורה!!! (ל''ת)

    mordi, 28/10/08 13:24


    IP: 80.74.101.7 דווח על תגובה זו

  • 67.

    בית המשפט והמשטרה אשמים וזה בגללם !!!

    רז, 28/10/08 13:23

    כל הכבוד לאזרח שפגע בפושעים

    IP: 209.88.176.94 דווח על תגובה זו

  • 66.

    אני אוהב אותך דרומי - צדיק וישר שומר על רכושו '' (ל''ת)

    אזרח עני וישר, 28/10/08 13:22


    IP: 84.110.156.83 דווח על תגובה זו

  • 65.

    חחחח כל כך מצחיק לראות את תגובות גלאון והערבים

    פנדה, 28/10/08 13:19

    כנראה ששאר הח''כים ממרצ עוד מחזיקים בקורטוב תבונה, או שאולי שמעו אי פעם את המשפט ''על ראש הגנב בוער הכובע'', והם בולמים את פיהם. גלאון והערבים בעצם טוענים קבל עם ועדה שכמעט כל הפורצים והגנבים הם ערבים... אחרי זה הם יבכו על גזענות ודעות קדומות ?

    IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 64.

    כולנו שי דרומי

    יצחק כהן, 28/10/08 13:18

    כל הכבוד

    IP: 77.125.95.225 דווח על תגובה זו

  • 63.

    אני תוהה אם טאלב א סאנה היה מגיב באותה צורה אילו היה מדובר בפורץ יהודי (ל''ת)

    יעל, 28/10/08 13:18


    IP: 194.90.80.25 דווח על תגובה זו

  • 62.

    מכתב גלוי לחבר הכנסת הערבי טאלב אסנע ולמיעוט הערבי בכלל

    שי צפוני, 28/10/08 13:16

    אני שואל את עצמי אם גם במדינות ערב או מדינות אחרות היו מאפשרים להם להתנהג כך? והתשובה ברורה. אבל לנו אסור להגיד מילה וחסר לנו אם נגיד, מיד יתחיל הבכי שלהם 'גזענים' 'אפליה', זו השיטה שלהם ושל נציגיהם. אני הוא זה שמרגיש אזרח 'סוג ב' ' במדינה שלי, היחס אלי - אינו שווה ליחס אותו 'האזרחים' הנ'ל מקבלים ואני לפחות משתדל מאד לשמור על חוקי המדינה (יש לנו ברירה?! אם אני הייתי יורק על שוטר או מכה שוטר או בונה בנגב מבנה לא חוקי מה היה אז קורה לי?... ).
    יוצא שאזרחים 'סוג א' ' נהנים מכל הזכויות של אזרח המדינה וחובות אין!
    בעוד שאזרחים 'סוג ב' ' נושאים בנטל כל החובות ועל הזכויות עליהם
    להילחם...

    מתי יקום המנהיג שיבין שבקצב הזה הגליל והנגב בעוד מספר שנים כבר לא יהיו שלנו? מנהיג שיבין 'שעם כל הכבוד לקול הערבי' מדינת ישראל יותר חשובה מכל דבר?
    מנהיג שיבין, שיש חשיבות עליונה לחלק במתנה לכל לוחם, עם שיחררו מצה'ל, שטח אדמה בגליל ובנגב לצורך שמירה, אחיזה בקרקע, ויהוד הגליל.
    הכול עניין של מנהיגות ומנהיג שיוכל לעשות סדר בכל הריקבון. מנהיג כזה לא ניראה באופק, אולי טרם נולד, אז כל אלו שחונכו על ברכי הציונות והחלוציות והאנושיות,יטיבו אם קצת ילמדו מהימין הקיצוני ויקחו מהם את ההבנות על העתיד הקודר של העם שלנו בארצו מבלי לקחת את האלימות והפנטיות שלהם כפיתרון.
    אולי לא בדור שלנו אחיזתנו כאן תעורער אבל יש לכם ילדים ונכדים שהם עלולים להיפגע ולראות איך כל עמלנו להקמת המדינה הניפלאה הזאת ירד לטמיון ונדרס על ידי הערבים שגידלנו כאן כאזרחים שהחוק לא חל עליהם ועדין הם מקופחים ונזקקים לכספי המיסים שלכם כדי להתרבות ולהשריץ ולהשתלט על מה שבנו הורינו ובנינו אנחנו..

    IP: 192.117.179.58 דווח על תגובה זו

    • מדוע להשקיע כל כך באסנע וחבריו רצוי שלא נתיחס כלל ובכלל (ל''ת)

      hasson72, 28/10/08 14:32


      IP: 212.235.79.102 דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע!! (ל''ת)

      NY, 28/10/08 17:17


      IP: 165.230.109.133 דווח על תגובה זו

  • 61.

    להוקיע, לגנות ולהקיא את מדינת ישראל על חוק פשיסטי מתועב זה!

    לא ללאומנות ולגזענות, 28/10/08 13:15

    המתיר לבריונים חמושים ליטול חיי-אדם ללא משפט! וללא עונש!
    בוז למחוקקי חוק פאשיסטי ונתעב זה ולתומכים בו שחיי בני-אדם נחשבים בעיניהם כקליפת השום!
    זהו עוד שלב נוסף בהידרדרות ובקריסה של מדינת החוק בה כל דאלים גבר!

    IP: 93.172.157.17 דווח על תגובה זו

    • הגזען הוא אתה

      פנדה, 28/10/08 13:43

      א. אתה מניח מראש שהפורץ יהיה ערבי - מה, אין פורצים יהודים ? רק ערבים שודדים וגונבים ?
      ב. דם ערבי שנהרג סמוק יותר בעיניך מדם יהודי שעלול להירצח בידי אותו ערבי. אתה לא מגנה את הערבי על האלימות, רק את היהודי על ההתגוננות.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • ערבים מבינים רק כוח בארצות ערב כזה כלל לא היה כותב או בכלל (ל''ת)

        hasson72, 28/10/08 14:34


        IP: 212.235.79.102 דווח על תגובה זו

    • זה כ מו באמריקה, במערב הפרוע - שם 2.3 מליון אזרחים בכלא, שיא עולמי (ל''ת)

      הפשיזם הקטן ו''הידידה הגדולה'', 28/10/08 13:51


      IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

    • בריונים חמושים,כל דאלים גבר.

      חיים מלבורן, 28/10/08 14:16

      מה שהיית צריך לכתוב, זה בלשון יחיד,וליחס את שני הביטויים האלה לאותו פורץ שהגיע באישון לילה או לגנוב או לרצוח.לא הייתה
      אפשרות שלישית.

      IP: 124.190.24.136 דווח על תגובה זו

    • מחבל ערבי אינו ''בן אדם'' !!!

      אזרח ישראלי (אי), 28/10/08 14:17

      כאשר עוסקים במחבלים ובפושעים הערבים, חסרי צלם האנוש, אסור לכלול אותם בקטגוריה של ''בני אדם''.

      בשמאל הקיצוני ישנם כאלה, שמזמן כבר מרגישים שייכים למחנה הערבי ולא למחנה היהודי.
      אותם אלה בשמאל הקיצוני, שמזדהים באופן מוחלט עם האינטרס הערבי, מתנגדים לכל חוק מגן על היהודים ומחליש את יכולת הפיגוע של הערבים ביהודים.
      ולכן,
      אין ליהודים שום וויכוח לא עם הערבים ולא עם השמאל הקיצוני.

      IP: 85.250.235.250 דווח על תגובה זו

      • ע''פ המקובל בימין - רק פושעים יהודים ומתנחבלים ו''נערי ה...'' הם בני אדם

        לא למיניוק ישראל ע''י הפשיסטים!, 28/10/08 18:43

        מי שמונכ את זכויות הילדים וטוען שהם ''חסרי צלם אנוש'' - הוא בעצמו מהסוג הזה.

        IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

    • אז מדוע אתה ניצב מאחורי הבריונים והפושעים?

      ארז, 28/10/08 15:09

      מדוע זכויותיהם של פושעים וגנבים עדיפות על זכויותיהם של אזרחים שומרי חוק? מי שלא רוצה לחטוף כדור שלא יפרוץ לבתים ולבתי עסק. זה עד כדי כך פשוט.

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

    • האם לצחוק או לבכות מדברי ההבל האלה?

      חה!, 28/10/08 22:35

      מה עם החוק שלא עושה כלום כנגד גנבים ופורצים ומאפשר לזקנים להיות נחבטים, חבולים ומתים בבתיהם על ידי פושעים?
      מה עם הילדים שמפחדים אחר כך כל לילה וגם יום בעוד שוהים בבתיהם אחרי הפריצה.
      זה אצלך שחיי אדם נחשבים בעיניך כקליפת השום!
      מרחם על אכזרים ומתאכזר לרחמנים. זה מה שאתה.

      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

    • אין טעם להגיב על כל נביחה של כלב שוטה. (ל''ת)

      וטרינר מחוזי, 29/10/08 11:44


      IP: 89.139.188.160 דווח על תגובה זו

  • 60.

    עוד פעם-פעמיים,,,,

    אוי, מה יעשו כל העו''דינים, 28/10/08 13:10

    והסטטיסטיקה תראה ירידה תלולה בפריצות לבתים.

    IP: 77.127.252.172 דווח על תגובה זו

    • כן, היום הייתה פריצה לבית של פנינה רוזנבלום, בעלה לא היה חמוש

      פנדה, 28/10/08 13:45

      והוא חטף מכות רצח. במקרה שלה השוטרים אמנם הגיעו, אבל אזרח ''פשוט'' יתבקש להגיש תלונה ולשכוח מכל העניין. רק קנה הרובה יכול לאיים על אנשים שעיסוקם העיקרי הוא שוד והתפרצות לבתים ולעסקים.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 59.

    הציבור מתבקש לא להגיע ללווית צהל המשטרה והראשות השופטת (ל''ת)

    נפלו על משמרתם למען המולדת ת.נ.צ.ב.ה, 28/10/08 13:10


    IP: 87.68.17.49 דווח על תגובה זו

  • 58.

    שכחתם בכוונה להזכיר שהשודד היה בלסטיני (ל''ת)

    @ בנצי- א @, 28/10/08 13:06


    IP: 217.132.255.130 דווח על תגובה זו

  • 57.

    דיכטר והמפכ'ל ''זו מדינת צחוק והחוק מועד לשמור על הפשע'' (ל''ת)

    שלוחת המטה הארצי, 28/10/08 13:05


    IP: 87.68.17.49 דווח על תגובה זו

    • האמת אין להם זמן כל היום בתיק ראש הממשלה והאחרים לעם אין זמן (ל''ת)

      hasson72, 28/10/08 14:35


      IP: 212.235.79.102 דווח על תגובה זו

  • 56.

    רק מפלצת ירצח מישהו כי החוק הזה, שיצרו מפלצות, מאפשר לו לרצוח.

    אלה וייס, 28/10/08 13:03

    מי שרוצח, רוצח. בחסות החוק או שלא בחסות החוק.
    ורק ארכי-רוצח יוצר חוק כזה.

    כן, מעצבן כשפורצים לך הביתה.
    כן, מבעס שגנבו לך משהו.
    מי לא חווה את זה.

    אבל צריך נשמה סדיסטית ולב של רוצח כדי לטנף את עצמך ככה.

    IP: 10.0.0.1 דווח על תגובה זו

    • כשהילדה שלי בת ה5 ישנה באחד החדרים .. (ל''ת)

      אין לי בעיה להיות מפלצת כשפורצים לי לבית עם סכין, 28/10/08 13:31


      IP: 217.132.153.89 דווח על תגובה זו

      • אם תתנהג כמפלצת, אל תתפלא שגם ביתך תהיה כזאת. (ל''ת)

        פסיכולוג קליני, 28/10/08 18:45


        IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

        • אכן ככה חושבים פסיכולוגים קליניים

          לתבוע מהקרבן אחריות, ולגלות אמפתיה לפושע, 28/10/08 22:39

          מתאים לך

          IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

      • אני מסכים איתך

        אבי, 29/10/08 12:21

        גם בלי חוק אעשה הכל לאדם שפורץ אליי בלילה
        להגן על ילדיי.
        מבחינתי הוא נכנס לרצוח ולכן דינו להירצח

        IP: 84.109.3.201 דווח על תגובה זו

    • הגנה עצמית היא לא רצח, ובחירה בחיים אינה מפלצתית

      פנדה, 28/10/08 13:48

      מפלצת כמוך חושבת שאדם צריך לבחור במותו והעיקר לא להרוג אדם אחר. אדם מוסרי מכיר את המשפט ''הקם להורגך השכם להורגו''. גם לפי תפיסת המוסר המודרנית של קאנט הגנה עצמית היא מוסרית יותר מהקרבה עצמית. את וחבריך, שמגנים על רוצחים רק בגלל הלאום שלהם, אתם לאומנים גזענים ולא מוסריים.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • יפה וצודק (ל''ת)

        נכון, 29/10/08 00:25


        IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

    • לוייס

      חיים מגבעתיים, 28/10/08 14:23

      המזל הוא שאת ודעתך נמצאים במיעוט שבמיעוט.
      עדיף לחיות כמפלצת מאשר למות כטיפשה כמוך.

      IP: 124.190.24.136 דווח על תגובה זו

    • אולי תזמיני פורצים לביתך תני להם את הכתובת (ל''ת)

      הקברן, 28/10/08 17:16


      IP: 79.181.152.173 דווח על תגובה זו

    • ואם הוא לא רק גונב ופורץ

      אלא גם תוקף?, 28/10/08 22:41

      אלא גם תוקף את בעל הבית שהוא מגלה בבית?
      אולי גם רוצח אותך או מפוצץ אותו במכות? או אשה זקנה בבית במכות קרוב למוות?
      זה בסדר מצידך, מה?
      איזה רעיונות מעוותים יש בבני אדם.
      מרוב מוסריות שכחת להיות מוסרית.

      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

    • פורץ עלול להרוג את אנשי הבית כדי לא להתפס. (ל''ת)

      הבא להורגך השכם להורגו, 29/10/08 00:03


      IP: 79.181.140.62 דווח על תגובה זו

    • את הרוצח שלך לא נכנה מפלצת... (ל''ת)

      ס. טאלב, 29/10/08 11:47


      IP: 89.139.188.160 דווח על תגובה זו

  • 55.

    חוק דרומי חוק חשוב ביותר מגיע לאזרח צל'ש הוא פעל נכון

    עודד, 28/10/08 13:02

    סכנה של ממש. סכנה של חיי אדם עקב כניסת שוהים בלתי חוקיים מהשטחים.יש לסיים את בנית הגדר ולחסום כניסת שוהים בלתי חוקיים המסכנים את חיי אזרחי המדינה,משטרת ישראל חייבת לעצור שוהים בלתי חוקיים ולטפל בנושא ביד פלדה,

    IP: 217.132.224.41 דווח על תגובה זו

  • 54.

    כך בדיוק יש לנהוג עם מחבלים מהרש''פ. חבל על זמנו של בית המשפט. (ל''ת)

    הצדק נעשה, 28/10/08 13:00


    IP: 192.116.207.179 דווח על תגובה זו

  • 53.

    רוצח.

    חן, 28/10/08 12:59

    האיש הזה רצח בן אדם.
    ובאותה הזדמנות, על הדרך ככה, הוא גם רצח את נשמתו שלו.

    IP: 10.0.0.1 דווח על תגובה זו

    • ??!! מה הטימטום הזה? (ל''ת)

      נילי, 28/10/08 13:38


      IP: 87.68.52.50 דווח על תגובה זו

    • האזרח הזה הדביר חרק מזוהם, באותה הזדמנות הוא שיפר את מצב ביטחון המדינה (ל''ת)

      ש, 28/10/08 13:56


      IP: 194.90.26.2 דווח על תגובה זו

    • חן, בימין אינם מסוגלים להבין לנפשך - הם חסרי נפש (ל''ת)

      י, 28/10/08 18:46


      IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

      • הם דווקא בעלי נפש. נפש בריאה.

        לשמאל נדמה שיש לו נפש אבל היא לצערי חולה, 28/10/08 22:44

        האיש הרג בן אדם מתוך הגנה עצמית, ובאותה הזדמנות, על הדרך ככה, הוא גם הגן על עצמו ועל משפחתו.

        IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 52.

    כל הכבוד לו

    בנצי, 28/10/08 12:55

    זה דינו של גנב שבא במחתרת.

    IP: 89.139.57.61 דווח על תגובה זו

  • 51.

    מעניין מדוע רק החכי''ם הערבים וגלאון צווחים!!!

    NY, 28/10/08 12:53

    במקום לטפל בבעיה שהם הערבים המשחיתים את החברה, גונבים, מסייעים לטרור, לא משלמים מיסים, לא נאמנים חמדינה.....וקצרה יריעת האינטרנט מלהכיל, נטפלים סמולני הכנסת דווקא לזה שמגן על עצמו במסגרת החוק ולא ולזה שמפר את החוק. מדינה הפוכה!!!

    IP: 98.221.175.228 דווח על תגובה זו

  • 50.

    מעניין אם זהבה גלאון היתה מגנה ערבי היה יורה במתנחל שנכנס לחצר שלו, (ל''ת)

    אייל, 28/10/08 12:52


    IP: 192.118.36.9 דווח על תגובה זו

    • זהבה גלאון היא אישה עם ראש על כתפיה. רק שמגיבי הימין מטומטמים. (ל''ת)

      יהודי-לא פשיסט!, 28/10/08 13:53


      IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

      • מעניין איך היא תגיב...

        ארז, 28/10/08 15:11

        כשיפרצו לבית שלה...

        IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

      • אתה מתכוון ראש ריק על כתפיה?

        מעניין כל מי שלא חושב כמוכם, מטומטם. כמה פשוט לכם., 28/10/08 22:46

        אם אתה יהודי לא פשיסט, אז אל תסכים לסכן חיי יהודים אפילו מפני יהודים.

        IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

      • זהבה גלאון היא אישה עם ראש ערבי על כתפיה. רק שמגיבי הסמול מטומטמים. (ל''ת)

        פשיסט-לא יהודי!., 29/10/08 11:52


        IP: 89.139.188.160 דווח על תגובה זו

  • 49.

    ''עובר אורח'' שאני לא מכיר עם כובע גרב ב-2 בלילה אצלי בסלון. (ל''ת)

    שי צפוני, 28/10/08 12:51


    IP: 87.68.84.99 דווח על תגובה זו

  • 48.

    פורץ לבית מסכן את החיים.

    ה,גנה, 28/10/08 12:51

    גם שלו וידע כל פושע שמשיג גבול דינו להיפגע.נמאס מהזילזול של הפושעים ובמיוחד של השב''חים שמטרתם,לפגוע גופנית(הרדמת דייר בשנתו)ואי לכך זכותו של כל בעל דירה,משק,ובעל רכוש כל שהוא לשמור על קניינו מפני הפורעים ,ולפגוע כדי שילמד את הלקח.כל פגיעה בהתאם לסיטואציה במקום.לשבת על הכסא ולהשיא עצות,לא חכמה,על תדון את חברך עד אשר תיהיה במקומו.וכל משלא טעם את טעם ההשפלה והפחד כאשר בביתך מטייל פושע מאיים,לא מבין את תגובת היורה או המתגונן בכל צורה שהיא.

    IP: 79.182.132.220 דווח על תגובה זו

    • סוף סוף יש יישום חוק,

      אלי א, 28/10/08 13:22

      כאן למעשה המתגונן נהג בהתאם לחוק החדש שאגב הוריד את עקומת הגנבות החקלאיות באזורים שידוע לגנבים שיש נשק להגנה עצמית,יישום החוק הלכה למעשה,,

      IP: 77.127.135.188 דווח על תגובה זו

  • 47.

    ואם אשה מוכה רוצחת את בעלה המתעלל כולם קופצים

    שרון, 28/10/08 12:47

    לירות בפורץ זה בסדר, אבל כשאישה מוכה רוצחת את בעלה המתעלל פתאום אין קשר להגנה עצמית

    חוק חסר פרופורציות וצבוע, אם כבר יש מצב שבו צריך לפטור מאחריות פלילית מרצח, זה המקרה שבו אישה מוכה רוצחת את המתעלל ולא כשמדובר במקרה של ינסיון פריצה.

    ובאשר לנסיבות המקרה הספציפי, יש לחקור ולבדוק מה באמת התרחש שם, האם הירי היה מוצדק, באיזה מצב היה היורה באותה העת והאם זה נעשה בכוונה להרוג. לא צריך מראש לפטור אף אחד.

    IP: 62.219.224.220 דווח על תגובה זו

    • דווקא זכור לי מקרה כזה והאשה יצאה מאוד בקלות

      פנדה, 28/10/08 13:51

      עם כל הכבוד, בעל לא ''פתאום'' הופך לבעל מכה, ולאשה מוכה יש הרבה זמן לצאת מהבית ו/או לפנות למשטרה. לאדם שפוגש בביתו באמצע הלילה אדם זר שהגיע כדי לפגוע בו, אין לו זמן לברר איזה סוג כלי נשק אותו אדם מחזיק, והאם הוא שמאלני או ימני, ערבי או חילוני - הוא יודע שיש אדם שהגיע לביתו על מנת לפגוע בו, וזכותו לעצור את אותו אדם ע''י שימוש בכח.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • ... לפי המוסר היהודוני זה בסדר... במיוחד אם האישה ערביה. (ל''ת)

      משה מהיאור, 28/10/08 13:56


      IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

    • בשני המקרים ההגנה העצמית צודקת (ל''ת)

      זה שמערכת המשפט והחוק רקובים, זה כבר ידוע, 28/10/08 22:48


      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 46.

    ככב סתם יורים בעובר אורח ממוצא ערבי?התשובה היא לא מדובר במקרה קלאסי של (ל''ת)

    הגנה עצמית על נפש ורכוש, 28/10/08 12:45


    IP: 62.90.43.142 דווח על תגובה זו

  • 45.

    נתניהו ודומיו - מתן הכשר לעשירים לירות בעניים.

    עמית, 28/10/08 12:44

    מהצד האחד מסירה המדינה את אחריותה מטיפול וטיפוח שכבות המצוקה.מה שמגדיל את מעגל העוני - מה שמרחיב את היקף הפשיעה.

    מהצד השני מקצצים בתקציבי המשטרה. בכך מונעים את אפקטיביות המשטרה בהתמודדות עם הפשיעה הגואה.

    התוצאה הקצנה נוספת בקיטוב החברתי במדינה.

    (לאן הולכים הכספים שקוצצו -אתם שואלים? למליארדים החדשים והישנים - הם זקוקים לעידוד מתמיד)

    IP: 132.77.20.177 דווח על תגובה זו

    • עמית - אתה אדיוט !!!! (ל''ת)

      ששי, 28/10/08 13:26


      IP: 62.90.224.134 דווח על תגובה זו

    • לעמית

      חיים, 28/10/08 14:27

      ואני לתומי חשבתי שאין יותר קומוניסטים בארץ.

      IP: 124.190.24.136 דווח על תגובה זו

    • זה כאב???????????? (ל''ת)

      hasson72, 28/10/08 14:38


      IP: 212.235.79.102 דווח על תגובה זו

    • אפשר לחשוב שמדובר בז'אן ולז'אן וחבריו...

      ארז, 28/10/08 15:13

      לא מדובר בעלובי החיים, אלא בפושעים (וכנראה גם במחבלים).

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

    • תארו לעצמכם שפושע ''משלנו [לא חסר, טפו-טפו] היה פורץ...

      וזה כבר קרה!!!, 28/10/08 18:51

      עמית צודק. אסור לתת לאף אחד רשות לרצוח!
      וגם לא לפסוק עונש מוות! אלא שהבג''ץ התיר למסתערבים לרצוח ''מבוקשים'', והכנת גם סתם פושעים ופורצים. ולאן אנו הולכים?

      IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

      • אין דבר כזה פושע ''משלנו''

        פנדה, 29/10/08 12:01

        מי שלא מכבד את זכותי לקניין, לפרטיות ולחיים - הוא לא ''משלנו'' וזה ממש לא מעניין אותי אם אבא שלו מוסלמי או אמא שלו יהודיה. חלאה כזה, מקומו אינו בקרב בני האדם התרבותיים. רק סמולנים הזויים כמוך (אגב, בן-שמן ממש אינו התנחלות, זה מושב שרובו שמאלני) עושים איפה ואיפה ומפלים על רקע גזע או לאום. אין הבדל גדול בינך לבין אנשי הימין הקיצוני - הם בעד לרצוח ערבים, אתה בעד לרצוח יהודים. אבל 90% השפויים בעם, ימנים/שמאלנים/דתיים/חילונים - מעדיפים להרוג רוצח מאשר להרצח בעצמם, וזו גם הבחירה המוסרית לפי כל תורת מוסר שתבדוק.

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • לא כל עני הופך לפושע רק משום שהוא עני

      המשך בפנים, 28/10/08 22:53

      אתה צודק, צריך לדאוג לעניים ולטפל בדרך המינויים במשטרה, זה לאו דווקא תקציבים אלא יעילות המערכת ובדרכי עבודתה ורק אז תוספת תקציב אם צריך.
      מצד שני בתי המפשט חיייבים לפעול ביד קשה יותר עם עבריינים.
      שום דבר מהדברים האלה לא חדש.
      אך הם לא נעשים.
      לא נותרת בידי האזרחים עצמם אלא לשמור על עצמם, עד שמשהו לא ישתנה פה מהותית שם במשרדי הממשלה, בכנסת ובמערכת המשפט, אנו נידונים להמשיך לסבול את טמטומה של המערכת.
      יחד עם זאת , אין לנו ברירה אלא להגן על עצמנו כי כמו שאמרת בעצמך, אין מי שפועל בכיוון, אלא רק מקבל משכורת על אי עשיית דבר.
      מה שיקרה בסוף, זו התקוממות אזרחית. כי השרים, הח''כים והשופטים ישנים לצערי.

      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 44.

    עובר אורח בחצר הפרטית שלי?? מעניין ח''כ אם זה היה פורץ יהודי....מה אז (ל''ת)

    עובר אורח, 28/10/08 12:44


    IP: 47.167.150.130 דווח על תגובה זו

  • 43.

    מה היה קורה אם הפורץ היה פורץ להתנחלות? (ל''ת)

    דביל אדבוקט, 28/10/08 12:43


    IP: 87.68.73.75 דווח על תגובה זו

  • 42.

    אולי סוף סוף יהיה פה סדר... (ל''ת)

    בעל הבית,העם איתך!!!, 28/10/08 12:42


    IP: 93.172.151.57 דווח על תגובה זו

  • 41.

    מה ההתרגשות בארה''ב זה קיים שנים (ל''ת)

    אמריקאי, 28/10/08 12:42


    IP: 47.167.150.130 דווח על תגובה זו

    • בארה''ב ילדים טובחים בחבריהם לספסל הלימודים כבר שנים

      לפרקון, 28/10/08 13:44

      גם את זה אתה רוצה ליבא לכאן?

      IP: 132.68.74.87 דווח על תגובה זו

      • לצערי זה כבר כאן

        מציאות, 28/10/08 23:07

        תראה כמה עבריינות יש בבית הספר, וכמה ילדים מפחדים ללכת לבית הספר.


        ככה זה כש''מבינים'' את הפוגע על חשבון הנפגע האמיתי.

        החוק הזה בא לשים לזה סוף.

        אם השופטים , המשטרה ומשרדי הממשלה כולל האוצר לא יתעשתו זה רק יהיה יותר גרוע.

        דהיינו אם זה יקרה, זה לא יקרה בגלל החוק, אלא בגלל מניעת כל האפשרות הזאת בכלל כדי שאזרחים לא יצטרכו להגן על עצמם וכדי שהבתים לא ימלאו אמצעי הגנה.

        אבל כל האחראים ישנים. חושבים שבהם זה לא יפגע, כי אחרי הכל להם יש שומרי ראש, ולשוטרים יש נשק אישי, וכולם גרים בבניינים עם שוער ומצלמות אז מה אכפת להם?

        IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 40.

    בסך הכל 3 עבריינים ,גנבים ,פורצים, עשו ביקור נימוסין בלילה בחושך בשל

    שופט, 28/10/08 12:41

    צנעת הפרט

    IP: 172.20.3.38 דווח על תגובה זו

    • ברור ביקור על קפה ואקטואליה וסקר שמאות לחפצים וכד' תמים מאוד (ל''ת)

      hasson72, 28/10/08 14:40


      IP: 212.235.79.102 דווח על תגובה זו

  • 39.

    ברגע ששמעתי שהשמאל מגנה הבנתי שהפורץ הוא ערבי (ל''ת)

    אני יהודי כלומר לא שמאלני, 28/10/08 12:40


    IP: 212.179.51.180 דווח על תגובה זו

  • 38.

    הגיע הזמן שאזרחי ישראל יקחו אחריות ויתחילו להגן על עצמם בכל מחיר!!! (ל''ת)

    רן, 28/10/08 12:40


    IP: 84.108.16.42 דווח על תגובה זו

    • להגן על עצמם, אבל לא להגן על התנחבלויות וגזל! (ל''ת)

      קודם שיהיה גבול מוכר, ושכל המתנחלים יוחזרו!, 28/10/08 18:56


      IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

  • 37.

    כל הכבוד!! כשאין משטרה ואין ממשלה , על האזרח התמים להגן על עצמו !!!

    רן, 28/10/08 12:39

    כשאין רשויות מוסמכות להגן על האזרחים, כשאין שוטרים, כשבתי המשפט מקלים בעונשים, והממשלה לא שמה זין, האזרח מרגיש מופקר ומחובתו להגן על עצמו,רכושו ומשפחתו!!!

    IP: 84.108.16.42 דווח על תגובה זו

  • 36.

    ''עובר אורח ערבי''?

    הסמוראי האחרון, 28/10/08 12:35

    חבר הכנסת טאלב א-סאנע מה עושה ''עובר אורח ערבי''כטענתך לפנות בוקר בחצר של בית יהודי עם סכין בישוב בן שמן?
    איזה חוצפה להכניס את העניין הגזעני במכלול הזה?
    תתחילו בחינוך הציבור שלכם!!!!!!!!!!!!

    IP: 89.138.32.70 דווח על תגובה זו

    • הח''כ מתמם וגזען

      לח''כ אתה לא חושב שאתה מזלזל באחים שלך?, 28/10/08 23:10

      כאילו הם לא אחראים למעשיהם ולא יודעים מה הם עושים?
      אתה הופך את בני אחיך למפגרים.
      איך אתה לא מתבייש?

      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 35.

    אני קורא למוסקים הפלסטינים שמתנחלים חומסים את פרנסתם לפעול בהתאם!

    נעמן, שפוי, 28/10/08 12:35

    חוק שי דרומי מתיר לאיכרים פלסטינים שוחרי שלום העובדים את אדמתם להגן על רכושם באמצעות ירי מדוייק על כל מי שמנסה לשלול מהם את זכותתם. אני קורא לגדודי אלאקצה וגדודי עיזדין קסאם לפטרל באזורים בהם מתנחלים גוזלים יבולים פלסטינים (ולקבל לשם כך יפוי כוח מבעל האדמה). במקרה וישנה פריצה וגנבה של מתנחלים יש לפעול בהתאם לחוק שי דרומי. אני הייתי נותן למי שיאכוף בהצלחה ובנחישות את החוק הזה בשטחים הכבושים - מדליה!!

    IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

    • מצידי שיחזירו את השטחים.. עם המתנחלים.. (ל''ת)

      מצידי?, 28/10/08 13:30


      IP: 89.0.6.147 דווח על תגובה זו

      • כשיחזרו את השטחים לבעליהם הפלסטינים תיפטר גם הבעיה הזאת

        מומחה למשפט בינלאומי, 28/10/08 18:54

        ואם יהיו קצת מיסתננים - כמו שהיו בלפני חמישים שנה פלוס, יעצרו וישפטו - בהתאם להסכם השלום שיהיה!

        IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

        • מזכיר לי את :

          חה חה חה, 28/10/08 23:12

          ''כשיחזירו את עזה, לא תהיה להם סיבה להתנכל לנו ואם הם יפגעו בנו, תהיה לנו הסמכות המוסרית להיכנס לעזה ולהילחם''...

          כן בטח...

          IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

    • אתה בטח מתיימר לקרוא לעצמך ''יפה נפש'' אבל אתה אידיוט ושפל אכול שנאה עצמ (ל''ת)

      משה אהרוני, 28/10/08 13:43


      IP: 192.118.48.248 דווח על תגובה זו

    • בהחלט, מיד אחרי שיתחילו לטפל בזוהמה הערבית בהתאם לחוק

      ש, 28/10/08 13:58

      הערבים עושים ככל העולה על רוחם והחוק לא חל עליהם - והמתנחלים סופגים וסופגים, עד שנמאס להם והם לוקחים דוגמה

      IP: 194.90.26.2 דווח על תגובה זו

      • בדיוק, צודק!

        לנעמן השפוי אך הלא מודע למציאות, 28/10/08 23:22

        שאף אחד לא ישכח מי התחיל.
        התגובות של המתנחלים עכשיו זה כי באו מים עד נפש.
        והם באמת לקחו דוגמא.

        IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

    • קח בחשבון שזה תקף לשני הצדדים

      גם היהודים ינהגו אותו דבר, 28/10/08 23:20

      כלומר מה שיהיה זה מערב פרוע עם נשק.
      ותביב בטוח! היהודים ינצחו.
      אולי זה רעיון.
      גם דרך לפתור את הסכסוך.

      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 34.

    אהרונוביץ, כל הכבוד! (ל''ת)

    סופסוף קול הגיוני ושקול, 28/10/08 12:35


    IP: 85.250.213.207 דווח על תגובה זו

  • 33.

    המשטרה

    יענקץ, 28/10/08 12:34

    המשטרה בודקת אם היתה הצדקה לירי,מצחיק, אם היה היורה מצלצל למשטרה היו ודאי אומרים לו שישלח פקס כמו אותה שוטרת שבקשה מנהג שדיווח על נהיגה בפראות שאחרי כן נגמרה בתאונה קטלנית,המשטרה בודקת כי זה הכי קל לה
    להאשים אזרחים ישרים הסובלים מגנבות
    וזה בדיוק מה שעושים השופטים כמו אותו שופט
    שדן אזרח שסבל מגנבות הכניס כלב הביתה שנשך את הגנב שחזר שוב לגנוב והטיל עליו תשלום פיצוי של 7000 שח לגנב!!! אתם מבינים ? אני לא, איזה טימטום

    IP: 87.68.170.16 דווח על תגובה זו

    • זו בדיוק הבעיה פה

      השופטים מרוב אוויר פסגות שכחו מה זה להיות עמך, 28/10/08 23:26

      והדברים נכונים: ''זו מדינת צחוק והחוק מועד לשמור על הפשע''.
      כמה עצוב.
      מרגע שיהיה זה יותר מדי כבר תהיה התקוממות אזרחית.
      כדאי לשואפי האוויר פסגות להתעורר בזמן, כי אנחנו בדרך לאיטליה, שבה השופטים בעצמם כבר מפחדים מהפושעים ואז ישחררו אותם מפחד במקום כמו שעושים היום סתם מטפשות, מ''כאילו מוסריות'' ואי מתן תשומת לב לקרבן.

      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

    • בטח, הרי גם לשוטרים אסור לירות (ל''ת)

      אחרת יסולקו כמו רייף, 28/10/08 23:31


      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 32.

    כל הכבוד ליורה!

    ארז, 28/10/08 12:33

    אם המשטרה לא מגינה על האזרחים, האזרחים נאלצים להגן על עצמם ועל רכושם. מי שלא רוצה לחטוף כדור שלא יפרוץ לבתים או לבתי עסק.

    IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

  • 31.

    ח''כ טאלב אל סנאע

    צביה, מודיעין, 28/10/08 12:33

    מעניין מאד, האם גם אל ביתך וחצרך בנגב מגיעים עוברי אורח תמימים? על מה אתה מדב? מתי תסתכלו שם אצלכם על האמת בעיניים ותתמודדו איתה? אין שוהים בלתי חוקיים תמימים בחצרו בתים בתוך ישראל בשעות הלילה ולפנות בוקר. הם לא באו לחפש עבודה. ואתה יודע מה? כל המפגעים לאחרונה מפחידים את כולם ויתכן וזו התוצאה, אש תחשבו פעמיים לפני שנכנסים למקום שלא הוזמנתם!

    IP: 84.228.201.48 דווח על תגובה זו

    • לא לתת למה שהוא אומר כוח להתעלם ממנו ודומיו (ל''ת)

      hasson72, 28/10/08 14:41


      IP: 212.235.79.102 דווח על תגובה זו

    • צביה -גם מודיעין היא שטח כבוש! (ל''ת)

      אני, 28/10/08 18:59


      IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

    • הח''כים האלה לא שם כדי לפתור בעיות

      אפילו לא של המגזר שלהם, 28/10/08 23:33

      כל הח''כים שם רק רוצים להיות נעץ בגלגל מדינת ישראל ולא אכפת להם לשקר, לרמות, לטייח, להתמם או להתייפייף. העיקר שישראל תסבול.
      והנה לך ההוכחה.
      אל תצפו מהם לשום דבר אחר.

      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 30.

    מר א-סאנע היקר

    אמיר, 28/10/08 12:33

    אני מזמין את כל בית ישראל להיות ''עוברי אורח'' בשעה 4 בבוקר, עם סכין אצלך בבית.

    IP: 80.179.13.77 דווח על תגובה זו

  • 29.

    אילו הפורץ היה יהודי כמובן שא -סנא וגלאון לא היו פוצים (ל''ת)

    פה...בכל מקרה יישר כוחו של בעל הבית..., 28/10/08 12:31


    IP: 89.139.188.182 דווח על תגובה זו

  • 28.

    ''הריגתו של עובר אורח ערבי''.

    חיים מלבורן, 28/10/08 12:30

    במקרה הטוב זה היה פורץ.ובמקרה הגרוע זה היה
    רוצח.זה לא היה עובר,ולא אורח.הח''כ הערבי שמגן על פורצים,עושה את עצמו שותף לפשע שלהם. הייתי מציע לו ,שיפסיק לצעוק זאב,זאב.

    IP: 124.190.24.136 דווח על תגובה זו

  • 27.

    שמחתכם מוקדמת

    ע. מיכאלי, 28/10/08 12:30

    רק תדמיינו לצמכם לרגע שבנו של היורה עם שני חבריו היו מגיעים הביתה לאחר בילוי בשעות הלילה המאוחרות ... באיזה טרגדיה היינו דנים היום ...

    IP: 87.69.59.82 דווח על תגובה זו

    • למיכאלי

      חיים מגבעתיים, 28/10/08 13:29

      תפעיל את הדמיון,כי שכל אין לך.
      אתה חושב שהיורה לא ידע שבנו וחבריו אינם מסתובבים בחוץ בשעה כזאת ?.

      IP: 124.190.24.136 דווח על תגובה זו

  • 26.

    כל עוד ישנם ח''כים בכנסת לדוגמאת א-סנאע, אין תקווה לחיים

    נורמלים, גם בחיי היום יום וגם בבטחון ובכלל בקיום, 28/10/08 12:30

    מדינת ישראל כמדינה יהודית.

    IP: 77.125.95.19 דווח על תגובה זו

  • 25.

    פורץ יכול להיות מצויד בנשק מסוכן ונשק קל!גם בלי לפרוץ! (ל''ת)

    ימית, 28/10/08 12:29


    IP: 79.177.235.174 דווח על תגובה זו

  • 24.

    ערביי(פלסטיני)ישראל! והסמול הם הסכנה המוחשית הגדולה ביותר לישראל! (ל''ת)

    םן, 28/10/08 12:27


    IP: 84.108.83.226 דווח על תגובה זו

  • 23.

    כמשפטן הנני נאלץ שלא להסכים

    נחמן הרשקוביץ, 28/10/08 12:27

    תשמעו, ההיסטוריה מלמדת שבאף מקום ובשום תקופה לא תמחו דברים טובים מלתת פתח ליד קלה על ההדק. מקרה שכזה מתחיל לעמעם את ההבדל שבין הגנה עצמית לרצון לביצוע נקם... וממתי מי הוא מה. כך, לדוגמא, ייתכן כי ירי ברגלו של פורץ, לשם הגנה עצמית או עיכובו, עלול להסתבך מסיבה זו או אחרת ולהביא למותו.... ללא ספק זה בגדרי הסיכון שלוקח על עצמו פורץ בעת שהחליט לבצע את זממו... אלא מה הועילו חכמים בתקנתם, מאידך, אותו כדור שהיה אמור להיות מיועד לרגל עלול להיות מכוון אל הראש ולהביא למותו של הפורץ בכוונה תחילה (ולזה כידוע קוראים רצח..ובמקרים קלים יותר הריגה). מתן אישור שכזה ע''י המחוקק כמוהו כמתן גושפנקא להפיכת ההריגה והרצח לחוקיים תוך הפיכת האיסור בפריצה ובגניבה והעונש עליהם ללא רלוונטים ובמילים אחרות- העונש על גניבה או פריצה נקצב בחוק העונשין ואיננו עונש מוות או מאסר עולם. אם כ''א יחליט על דעת עצמו ומתוך תחושת נקם לירות מלכתחילה בראשו של כל פורץ, הרי שאנו מאבדים מהרלוונטיות של החוק ומטילים למעשה עונש מוות על פריצה או גניבה.... עונש שאיננו קיים כיום בישראל (למעט בפשעי הנאצים ועוזריהם). ותחשבו על זה. המשך שבוע טוב.

    IP: 89.138.9.92 דווח על תגובה זו

    • כבן אדם עם שכל ישר - הנני נאלץ לחלוק עליך

      שמואל, 28/10/08 13:10

      אם המשטרה פועלת כמו בעכו - זו הדרך היחידה למי שרוצה לחיות.

      IP: 79.178.116.180 דווח על תגובה זו

    • צודק..

      החמדן, 28/10/08 13:15

      למרות התחושה של צדר פואטי... יש הרבה במה שאתה אומר.... אהבתי את הניתוח המשפטי שלך!

      IP: 89.138.9.92 דווח על תגובה זו

    • מגיב 23- עו''ד למופת

      מגיב סידרתי, 28/10/08 13:42

      אני ימני... אין לי שום זיקה לשמאל... אבל האמת צריכה להיאמר. אם לא היה מדובר בפלסטיני אלא ביהודי שאין לו מה לאכול וכל מבוקשו היה לגנוב מהגינה תפוח... סתם להקצנה.... ובסופו של דבר היו יורים בו למוות.... נראה לי מוגזם ולא ריאלי.

      IP: 89.138.9.92 דווח על תגובה זו

      • שלושה שבאים לגנוב תפוח(?!) באמצע הלילה עם סכין?

        נשמע לך הגיוני?, 29/10/08 00:00

        אם מישהו כזה היה רוצה תפוח, עדיף שהיה דופק בשעות היום ושואל אם אפשר תפוח כי הוא רעב. לא ככה?

        IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

    • למגיב שמואל

      קקה קטן, 28/10/08 13:48

      המשפטן צודק. כתושב עכו אני מסכים שהמשטרה לא עושה את שהיא צריכה לעשות... אבל מכאן ועד למתן לגיטימציה לכל אחד לקחת נשק ולעשות ככל העולה על רוחו... הדרך מאוד ארוכה!

      IP: 89.138.9.92 דווח על תגובה זו

    • למה כולם מחקים את מגיב 23 וכותבים עם שלוש נקודות

      החקיין, 28/10/08 14:06

      אחרי כל משפט?!

      IP: 89.138.9.92 דווח על תגובה זו

    • גם אני יכול לכתוב עם 3 נקודות

      החקיין 2, 28/10/08 14:08

      אני.... חושב.... שהתגובה... מספר..... 23... מעצבנת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      IP: 89.138.9.92 דווח על תגובה זו

    • כאזרח גם אני לא מסכים

      מישקפופר, 28/10/08 15:32

      שאתה שולל ממני את הזכויות שלי
      1. זכות לחיים
      2. זכות לרכוש
      3. זכות להגנה עצמית
      4. זכות לכבוד

      פורץ שנכנס לביתי אינו מכריז:''באתי רק בשביל הכסף'', זהו אדם זר בעל כוונות זדון,לרוב חמוש בנשק סמוי וייתכן גם גלוי, אדם זה מסוכן ומוכן לכול.

      אי אפשר לצפות מאזח:
      1. לתת לפושע להסתובב לו בבית ולעשות כרצונו כי זה לקיחת סיכון שלא לצורך
      2. שאזרח יתן את רכושו ללא הפרעה

      היסטוריה מלמדת שאנשים לא רוצים שיגעו להם ברכוש ולא בחיים שלהם.
      סע לאמריקה ותראה מה זה הגנה על זכויות הפרט.

      IP: 84.109.177.70 דווח על תגובה זו

      • יפה הגבת

        עדיף להיות מישקפופר מאשר משפטן., 28/10/08 23:52

        אכן רואים טוב יותר, ונכון יותר את המציאות.
        עשית אותי למשקפופרית(תספרו לילדים שלכם שהעליבו אותם בכינוי זה בגן או בבית הספר, הם יותר חכמים ממשפטנים ומשופטים)גאה. תודה!

        IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

    • מטרת החוק היא להרתיע בכוח!

      NY, 28/10/08 17:13

      אין שום קשר להסטוריה. במקומותינו בהם המשטרה ובתי המשפט מסורסים והפשע הפך לתחום עיסוק משתלם (מכוניות, בתים, מתכות, נשק...) בא החוק ומתריע את הגנב, במידה ותסיג גבול דמך בראשך. אין שום קשר לערבי או יהודי. גם יהודי שיסיג גבול יקבל את אותו הטיפול. העובדה היא שהערבים פיתחו את הגניבה לאומנות היא הקשר היחיד להסטוריה, שכן עוד לפני קום המדינה עסקו כנופיות שלהם בשדידה והרס, כך ששום דבר לא השתנה.

      IP: 165.230.109.133 דווח על תגובה זו

    • ואם לא הית משפטן איך הית מגיב? (ל''ת)

      הקברן, 28/10/08 17:21


      IP: 79.181.152.173 דווח על תגובה זו

    • מה אתם רוצים מהמגיב 23?

      מישהו חכם, 28/10/08 18:42

      כל מה שהוא טוען זה שאם נותנים לגיטימציה לכל אחד לעשות ככל העולה על רוחו בסופו של דבר, חוק העונשין, שזהו חוק המשפט הפלילי במדינה יכול להיפך ללא רלוונטי. בלי קשר למעשה, יש המון צדק בקביעה הזאת.אם כל אחד יעשה מה שבא לו, מה הטעם בחקיקה שתתחום נורמות. ואם קיים חוק שקובע שכ''א מותר לעשות את מה שבא לו אז אסור לה להתנגש עם חקיקה אחרת. להשאיר מצב שמצד אחד קיים חוק עונשין שאומר א' וחוק אחר שאומר ההיפך.. היא בגדר השארת חוק והיפוכו.

      IP: 89.138.9.92 דווח על תגובה זו

      • לא יודע אם שמת לב, אבל ביצוע חוק העונשין הוא בדיחה

        חכם?, 29/10/08 00:02

        תראה את העונשים לעומת הפשיעה.
        על מה אתה מדבר?

        IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

    • כמשפטן היית צריך להסביר את זילות החיים שיש במערכת המשפט

      הגיוני, 28/10/08 23:47

      שגרמה מלכתחילה לחוק זה.
      זו בדיוק הבעיה אתכם, אתם תמיד חושבים ומתפלספים ומתמקדים בדקויות שכתובות בחוק ולא מרימים לרגע את הראש לראות מה קורה במציאות ואיך פותרים את זה?
      כמשפטן שאוהב את החוק, ויש לקוות גם את הצדק, הייתי מצפה ממך לצאת במלוא כוחך נגד העונשים המגוחכים שיש לעבריינים היום, ואת חוסר הצדק שיש כלפי הקרבנות, שאותם אפילו לא שומעים או את מי מטעמם.
      אולי כדאי להזכיר שהמשפט מטרתו הראשונית היא ליצור מערכת מסודרת שיהיה בה צדק, ולא מטרה לשם עצמה או כדי שסתם תהיה מערכת מסודרת גם בלי צדק.
      כדאי שתחזור לשנה א, או לסיבה בכלל למה יש משפט בעולם.

      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

    • נשבר לנו מהמשפטפטנים המאשימים בטלביזיה את קורבנות הרוצחים השפלים ביותר

      ביניהם ילדים רכים,בתרומתם לרצח. הרוצח לעולם לא אשם, 29/10/08 12:21

      ''אם אזרח מגן על חייו-הוא אשם!, אם האזרח נרצח, נבדוק אם הפורץ הרוצח אולי אשם''

      IP: 89.139.188.160 דווח על תגובה זו

    • למשפטן היקר

      אקדמאי, 30/10/08 09:56

      כאיש אקדמיה הנני נאלץ שלא להסכים לדבריך המלומדים.
      לדידי אתה וחבריך בונים את הקריירות שלכם על הפיכת המדינה למדינת בית משפט.
      לא הכל שפיט.
      וכבר בחוקינו הקדמונים כתוב : ''אם במחתרת ימצא הגנב אין לו דמים'' קרי : אדם שבא לגנוב יש בו הפוטנציה לרצוח. לכן יהרג ע''י בעל הבית ולא יגיע למצב של רצח חפים מפשע .
      ועל הרתעה טרם דברנו.
      איך אמרנו.... לא הכל שפיט.
      ולסיום...
      תעשו לי טובה בעלי כלי הנשק תלכו למטווח פעם בשלושה חודשים כי כושר הירי הוא כושר חמקמק.

      IP: 128.139.16.61 דווח על תגובה זו

  • 22.

    מתי המדינה ה-52 של אר''הב? (ל''ת)

    Vox Ami, 28/10/08 12:26


    IP: 79.88.25.12 דווח על תגובה זו

    • למה 52? אתה סופר גם את עיראק? (ל''ת)

      NY, 28/10/08 18:01


      IP: 165.230.109.133 דווח על תגובה זו

  • 21.

    יש מספיק עבודה לכולם - מספיק עם הגניבות (ל''ת)

    עבודות כפייה לפורצים, 28/10/08 12:26


    IP: 132.72.9.72 דווח על תגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד עשיתה משלא מצליחה המשטרה

    אבנר, 28/10/08 12:24

    אם המשטרה לא יכולה למגר את הפשיעה טוב שהחוק היום נותן מסכות לאזרח להגן על עצמו משפחתו ורכושו .
    אם היו נותנים גם לאזרחים להגן על עצמם גם במקרה של טירור ומחבלים היו ממגרים את התופעה .
    אבנר 0545566832

    IP: 84.95.187.27 דווח על תגובה זו

  • 19.

    למה לא מסלקים את הערבים מהכנסת?-עובר אורח?-זו בדיחה.. (ל''ת)

    החכים הערבים תוך דקות ''יודעים'' ומגיבים על מה שקורה, 28/10/08 12:24


    IP: 77.125.2.254 דווח על תגובה זו

    • תנסה, ותראה מה יקרה!

      ש, 28/10/08 19:01

      ישראל תסולק מהעולם הזה ל''עולם הבא'', בכל מוסות העולם!

      IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

      • בכלל לא בטוח!

        זה פחד קמאי , מי יודע אם יש בו ממש, 28/10/08 23:54

        הכל תלוי איך מסבירים את זה.
        אה, שכחתי, אין הסברה בישראל. אופס.

        IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 18.

    מעניין מה היה קורה כאשר פורץ זה היה נכנס לביתם של ברק,מופז,אילוןדיכטר? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 28/10/08 12:24


    IP: 99.237.186.149 דווח על תגובה זו

    • מה אכפת להם? להם יש שומר אישי

      מהכסף שלנו!, 29/10/08 00:33

      אם לא כואב להם, למה שיפעלו בעניין שלא מטריד אותם אישית? או לא מביא להם עוד כוח פוליטי או אחר מעבר לזה שכבר יש להם?

      האליטה(מערכת המשפט, משרדי הממשלה) מנותקת! מנותקת מהם!
      ואנחנו מפרנסים אותם!

      ברגע שזה יפגע בכוח שיש להם או בכיס רק אז הם יתעוררו.
      הבנתם? הם שמים עליכם קצוץ.
      עכשיו נשאר לחשוב מה עושים עם זה? ועד כמה אנו מוכנים להבליג?

      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מקומו מאחורי סורג ובריח..........

    חיים מלבורן, 28/10/08 12:23

    ח''כ גלאון חיה באיזה עולם דימיוני.ןמי יעצור את הפורצים האלה,כדי להושיב אותם מאחורי סורג ובריח?
    ועד שאמצעי המשטרה יהיו יעילים,מה על האזרח
    האומלל לעשות?. כנראה כמו שפןלי ז''ל אמר:לעשות במיכנסיים.
    אבל גלאון זאת גלאון,וההגיון זה לא הצד החזק שלה.
    גם באוסטרליה היורה לא היה עומד למישפט,ואם כן ,היה יוצא זכאי.ואוסטרליה זה בטח לא המערב הפרוע.

    IP: 124.190.24.136 דווח על תגובה זו

  • 16.

    חוק

    אנטולי, 28/10/08 12:23

    לפחות דבר אחד טוב הכנסת הזו עשתה

    IP: 62.219.245.34 דווח על תגובה זו

  • 15.

    כל הכבוד

    אליעזר, 28/10/08 12:21

    זה גבר, כשהמשטרה לא עושה כלום, על האזרחים להיות גברים

    IP: 79.176.66.253 דווח על תגובה זו

  • 14.

    חוק אמיר דרומי

    יוחנן, 28/10/08 12:21

    רק בגלל החוק הזה אני בוחר בישראל כץ

    יישר כוח

    IP: 87.69.103.133 דווח על תגובה זו

  • 13.

    אני רוצה לראות את גלאון יחד עם אלסנע משתלטים על 3 פורצים בלי נשק

    יחז'אל, 28/10/08 12:21

    אם הם נתפסים הם לא הולכים לרום מקום בקלות הראיה כאשר השוטר אסולין ניסה לעצור פורץ קיבל מברג בגזע המוח והוא צמח שלא יקום לעולם

    IP: 92.227.204.173 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אנחנו האזרחים פונים ליועץ המשפטי לממשלה לחקור את טלאב א- סאנע על השקר (ל''ת)

    שהוא מפיץ עובר אורח?הוא פלש לשטח ישראלי די לשקרים, 28/10/08 12:20


    IP: 217.132.245.140 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מי עדיף שיפגע - הפורץ או הנפרץ ?

    יאיר ל, 28/10/08 12:20

    אף אחד מה''שפויים'' לא התרגש למקרא חדשה בנוסח ''אזרח נהרג \\ נפצע קשה כאשר ניסה למנוע פריצה לביתו \\ רכבו'' אבל כל ה''שפויים'' נזעקו למקרא ידיעה ''פורץ נהרג \\ נפצע קשה בעת נסיון פריצה''.

    IP: 85.250.129.171 דווח על תגובה זו

    • בדיוק. זה המוסר המעוות. אתה צודק (ל''ת)

      פשוט עצוב, 29/10/08 00:04


      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

    • צריך לפרסם את התגובה שלך בכל מקום אפשרי (ל''ת)

      כל מילה נכונה, 29/10/08 00:13


      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 10.

    זהבה גלאון

    רן ת''א, 28/10/08 12:19

    מה את אומרת על הזקנים שפורצים להם לבית ושוברים הכל בשביל למצוא כסף ותכשיטים על הזקנים ששמים סורגים וחיים בבונקר בגלל החברים שלך.אל תרחמי עליהם מחר זו תהיי את ומשפחתך.

    IP: 89.139.128.195 דווח על תגובה זו

  • 9.

    רק כך תקטן הפשיעה! (ל''ת)

    יצחק חסן, 28/10/08 12:18


    IP: 87.68.18.67 דווח על תגובה זו

  • 8.

    חכו חכו...

    יהודי במקרה, 28/10/08 12:17

    כי בפעם הבאה הפורץ יכול להיות יהודי... ואז נשמע את ח''כ כץ, ח''כ אהרונוביץ וכל שאר המתלהמים!

    IP: 62.219.129.174 דווח על תגובה זו

    • סיכוי של אחד ל - 147,252 ,כלומר על כל כמות כזאת של ערבים

      דנידין, 28/10/08 19:06

      יהרג פורץ ערבי,כמובן שהחישוב הוא סטטיסטי והמשוואה היא פשוטה ביותר:

      נניח שפורץ P הוא ערבי
      פורץ B הוא בדואי
      פורץ N הוא נוצרי
      ופורץ י' הוא יהודי
      נגיד שיש ממוצע של 10.000 פריצות בשבוע במתחם של 20000 ק''מ מה שאומר שישנם 2 פריצות לק''מ מרובע (באיזור מיושב כמובן)
      ועכשיו לתרגיל עצמו:
      P*B=PB בריבוע חלקי N כפול 2=י'
      משתמע מכך גם שאין שברים,לפחות לא שהחשוד התלונן עליהם.
      בגדול כשאני מסתכל על הנוסחה אני ממש גאה בכישורים שלי,לא סתם אני קצין בכיר במשטרה.

      IP: 77.126.126.79 דווח על תגובה זו

      • אהבתי, רק בסוף הבנתי את הראש (ל''ת)

        דוד, 29/10/08 11:56


        IP: 76.19.213.19 דווח על תגובה זו

    • אז לפורץ יהודי כן מותר לעשות מה בא לו? (ל''ת)

      מה הקשר?, 29/10/08 00:06


      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 7.

    כל פורץ יודע שהוא לוקח סיכון בחיו

    יפה, 28/10/08 12:17

    לא יתכן שפורצים חושבים שמגיע להם לפרוץ לכל מקום ולגרום נזק לאדם שנמצא בביתו.
    אני שמחה שיש חוק שמגן על האזרח וכל העבריינים שיחשבו לפני שהם מנסים לפרוץ......

    IP: 89.138.226.146 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מה המשטרה מחפשת?: לפי חוק דרומי היורה לא צריך להוכיח הגנה עצמית!! (ל''ת)

    משפטן, 28/10/08 12:16


    IP: 192.118.36.9 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד!! (ל''ת)

    ירושלמי, 28/10/08 12:15


    IP: 217.132.203.88 דווח על תגובה זו

  • 4.

    ראש איגוד הפורצים: הגיע הזמן שגם לנו יהיה לובי בכנסת!

    דובר תנועת ''ופרצת'', 28/10/08 12:14

    ציבור הפורצים בארץ מרכין ראש על נפילתו של חברנו בעת מילוי תפקידו.
    זה הזמן למפלגה משלנו שתגן על זכותנו לפרוץ בביטחה, לעבוד בכבוד ולזכות בהגנת הפירצה בחוק. תנו לנו את הכח, אנחנו כבר ניכנס!

    IP: 80.230.86.172 דווח על תגובה זו

    • הרגת אותי מצחוק!

      יהודה, 28/10/08 15:00

      תודה

      IP: 77.126.29.105 דווח על תגובה זו

    • אתה צוחק?

      למה אתה חושב אף אחד לא עושה כלום?, 29/10/08 00:07

      לעבריינים יש חברים ח''כים.
      איך אחרת איפשרו להם לנהל את כל עניין בקבוקי המיחזור?(שאגב עוזרים להם לממן את עצמם ואת הפשיעה שלהם?

      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 3.

    במות גורמי האכיפה האזרח נאלץ/מוכרח לקחת את החוק לידיו (ל''ת)

    חקלאי דרום, 28/10/08 12:11


    IP: 87.68.17.49 דווח על תגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד ליורה!! הארורה גלאון מעדיפה שיהודים יפגעו בטרור, בפשע ובאלימו

    ג'ינג'י = ת''א, 28/10/08 12:08

    ובאלימות ובני הבליעל הארורים שהיא מחבקת אותם ושומרת עליהם שלא יפגעו ויענשו!!
    עם מנוולת ארורה שכזאת ודומיה לא פלא שהפשע והטרור גוברים עלינו!! במדינה נורמלית אחרת שהפוליטיקה מנותקת ממערכת המשפט היו מזמן מעמידים אותה לדין בגין הסתה וסיוע לטרור, רק כאן בישראל מערכת המשפט פועלת כסניפי מרצ ובצלם הארורים ולכן אין למי לפנות על מנת להעמיד את המנוולת לדין!!
    יש לסלק מכנסת העם היהודי את כל הערבים ואת כל השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור במיוחד את מרצ ואת הכלבה הארורה גלאון!!!

    IP: 85.250.201.212 דווח על תגובה זו

    • לג'ינג'י

      חיים מגבעתיים, 28/10/08 13:08

      תגובה זועמת,אבל הגיונית.רק בגלל הקול הצרחני שלה,היו צריכים לזרוק אותה מהכנסת.

      IP: 124.190.24.136 דווח על תגובה זו

      • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

        ננ, 28/10/08 15:19


        IP: 213.8.188.152 דווח על תגובה זו

    • אתה חזק (ל''ת)

      יהודי, 28/10/08 13:36


      IP: 79.179.0.155 דווח על תגובה זו

    • זועם אך צודק

      נקרעה נפשי ממערכת אכיפת החוק ולא אכפת לי מי אשם, 29/10/08 00:12

      תראו לאן את מביאים את המדינה שלנו.
      את החוק הזה יצרו בגלל אוזלת היד שלכם.
      ואם זה נכון שזה בגלל שמערכת המשפט מושפעת מדעות מוסריות מעוותות (ואין הכוונה לערבים או ליהודים, אלא לחמלה לפושעים במקום לנתקפים) אז כל מילה שאמרת ואפילו חריפה, במקומה.

      IP: 85.250.175.87 דווח על תגובה זו

  • 1.

    על מי את חושבת שאת עובדת זהבה? אם הפורץ היה יהודי לא היית אומרת מילה.. (ל''ת)

    שוקי זיקרי, 28/10/08 12:04


    IP: 87.68.175.102 דווח על תגובה זו

    • האם הג'ינג'י שוקי זיכרי בטח מתכנן איזה פריצה, ורוצה מידע על מה מצפה לו

      ג'ינג'י - עוד לא אמרו לך שאתה אדיוט?, 28/10/08 20:56

      4

      IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו