• 53.

    השלום עם מצרים בנוי על נוכחות אמריקאית כאן

    ג''ו קריידן 2, 29/10/08 05:19

    ואם הם ייסוגו מכאן יתקפלו או יקטינו נוכחות בגלל בעיות פנימיות שלהם אז השלום הזה בסכנה. המצרים מתכוננים כל הזמן לרגע הזה שלדעתם בא יבוא ביום כלשהוא בעתיד. קצינים בכירים שלה אמרו ורמזו על זה לאורך של שנות השלום הקר שהצבא שלהם בעצם בנוי על מלחמה נגדינו. למצרים אין בעצם אויב חוץ מישראל. הם למעשה לא זקוקים בכלל לצבא אלא רק למשטרה חזקה. מי האויב שלהם לוב? סודן? מה שהופך את השלום עם מצרים לריק מתוכן זאת הבעיה הפלסטינית שמצרים לא יכולה להתנתק ממנה. בגין זצוק''ל חיה את הבעיה הזאת בשלום קמפ דייויד ב 1978 כשנכנע ללחץ הברוטלי של קרטר סאדאת והסכים לתת אוטונומיה לפלסטינים וככה שיחרר את השד מהבקבוק. הרי בגין בא כדי לחתום שלום עם המצרים ולתת את סיני אז מה פתאום הוא חתם על הפלסטינים ועל הגדה? בגין היה חלש חולה והם ניצלו זאת ושברו אותו. גאולה כהן הבינה את זה ולכן פרשה מהליכוד והקימה את מולדת יחד עם יובל נאמן שגם הבין את כשלון בגין במו''מ עם סאדאת.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מתוך יומני סאדאת:

    ביבליוגרפר, 29/10/08 02:46

    ''אני קיבלתי את כל סיני, מה בגין קיבל? פיסת נייר...''

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הערבים מריחים את הסוף (ל''ת)

    leon, 29/10/08 01:29

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    השאלה היא אם בנוסף ל''מחאה'' עושים פעולה כלשהי? (ל''ת)

    כמו ארגון ותכנון שכנגד?, 29/10/08 01:18

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    השלום עם המצרים

    אזרח וותיק, 28/10/08 22:55

    אני שמח שיש פגישות בין נציגים ישראלים ומצרים.
    אין לישראל ברירה אלא ליזום יוזמות להמשך השלום.
    אני ממליץ על בניית חלקת קבר לחייל האלמוני של ישראל-מצריים. על הגבול בין 2 מדינות אלה.באזור בולט שניתן להגיע אליו ללא קושי לאזרחים /תיירים/לוחמים וכו'
    באזור זה יופקדו2 הצבאות לשמירה על הקברים .יבוצעו הטקסים הקשורים במשמר כבוד ללוחמים שנהרגו על השלום.
    שווה להשקיע בזכרון המלחמה ולהקים מוזאון באזור.עד היום לא שמעתי דבר בכוון זה.
    אשמח לקבל תגובות.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ''למעט החלק הזה, היה המפגש האחרון של גלעד בקהיר פורה'' איזה כתב טיפש

    כנניהו המיסר, 28/10/08 22:12

    בן כספית שוב מתברר כסמולן הזוי.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    למה פרס לא עושה את העבודה?-לתת להם פרוטקשן ומייד (ל''ת)

    מ''ת חדש, 28/10/08 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רכבת אוירית של פושעי אוסלו ושל כל השמאלנים הארורים למובארכ ללקק לו את

    ג'ינג'י = ת''א, 28/10/08 19:37

    התחת!! מטומטמים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מצרים רוצה את חלקו בשלל של מלחמה שבדרך

    @ בנצי - א @, 28/10/08 18:53

    למה מגיע רק לאחמדינז'אד ושו''ת

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הצבא המצרי האויב הגדול ביותר של ישראל (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 28/10/08 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ישראל ''מוחה''? היא בטח גם עושה את זה בטון בכייני...

    ישראל צריכה לפעול בתגובה בחוכמה ונחישות., 28/10/08 15:16

    לא להתחנחן כמו חבילת נמושות, כמו שהתרגלה לעשות בעשור האחרון. ולא, לא מדובר על תגובה כוחנית אלא חכמה!!! נחושה ולא מתנצלת. תתפלאו, יש דבר כזה, השמאל השכיח את זה מאיתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אם תיפרוץ מלחמה בן ישראל למיצרים מצרים תגיד שלום למידבר סיני

    פקק תנועה קרית ביאליק, 28/10/08 13:23

    והפעם הזאת לאחת ותמיד .העם בישראל רוצה בסתר ליבו את מדבר סיני בחזרה .אצלנו .

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הכוח הצבאי המצרי עולה על שלנו בכמות ובאיכות (ל''ת)

    ג'ון, 28/10/08 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ''גרש האמה הזאת ואת בנה'' זה הפתרון בהוראות היצרן ודבר לא יעזור. (ל''ת)

    אילן, 28/10/08 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    רק שמעון פרס ואוסף השמאלנים חיים בהזיות של שלום עם הערבים (ל''ת)

    בגין עליו השלום טעה טעות חמורה, 28/10/08 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בוקר טוב אליהו...עלק שיפור היחסים יתאפשר בעתיד!החפץ בשלום יכון למלחמה (ל''ת)

    במיוחד עם המצרים, 28/10/08 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בוקר טוב אליהו

    עכשיו התעוררת ??, 28/10/08 12:40

    מעניןן שכולם כבר שכחו איך לפני שנים בני בגין שאל את מוברק על ההתעצות הצבאית הלא פרופוציונלית של מצריים (בשעה שיש שם מליונים מוכי רעב) ונגד מי כל ההשקעה בצבא ??

    מוברק ענה בכעס שלא חייב לענות ולהסביר לו על עינניה הפנימיים של מצריים.

    שלא לדבר על הנמהרות שנחפרו כבר לפני שניים מתחת לתעלת סואץ בניגוד להסכם השלום.

    העיקר שחולי הנפש החיים באופוריה מנהיגים את המדינה ורוצים להביא עו חתיכת נייר חתום מדמשק.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    השלום ''החם'' עם מצרים עלול להרוג אותנו.. (ל''ת)

    בקרוב ''שלום'' עם סוריה!, 28/10/08 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יובל שטייניץ ה''ימני קיצוני'' אומר את זה כבר שנים!

    שמאלני אבל שפוי וציוני!, 28/10/08 12:29

    אבל השמאל הרדיקלי מעדיף ליפות את המציאות במקום להתמודד עם האמת!

    לפעמים אני ממש מתבייש להיות ישראלי,מדינה שלמעשה מתכוננת למלחמה איתנו ואנחנו מתחננים שתעזור לנו בנושא גךעד שליט במקום למוטט אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    זה מה שקורה כשעושים שלום עם ערבי

    טעיתם בגדול, 28/10/08 12:06

    בהזדמנות הראשונה.. ישחט אותך....

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לפני כ-16 שנה העביר הנשיא קלינטון מפעל יצור טנקים למצרים

    כדי לשמור על בטחונה..., 28/10/08 12:05

    מדובר בטנק מערכה מדגם ''איברמס'' שנחשב לטנק הטוב בעולם. מאז המצרים מיצרים אותו ללא הרף. כמות הטנקים שרשותם היא עצומה .

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    למה שוקח לאמ''נ שנים להבין מה שכל אזרח כבר הבין מזמן מקריאת עתונים יום. (ל''ת)

    פני מצרים למלחמה, 28/10/08 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תתצביעו נתניהו.כך תהיו שקתיים.פעם לתמיד. (ל''ת)

    maxime, 28/10/08 11:50

    הגב לתגובה זו

    • גיחי גיחי... בבי עדיף על לבני וברק כי הוא לא שייך למחנה שלהם, אבל זהו.

      ביבי זו ברירת מחדל, 28/10/08 13:08

      הוא פוליטיקאי כמו כולם:
      תחמן, שקרן, קומבינטור ומניפולטור.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הסולידריות הבין מוסלמית חזקה יותר מהשלום

    אבי, ספרד, 28/10/08 11:24

    מתי יבינו בישראל שהשלום עם הערבים דומה לבועת סבון יפה וצבעונית המרחפת בחן באויר לזמן מאוד מוגבל ותתפוצץ כעבור דקות מספר. ישראל היא כמו עצם בגרון עבור העולם הערבי, אל לה לישראל לסמוך על אף מדינה מוסלמית, הסולידריות הערבית מוסלמית חזקה יותר מאשר השלום השביר עם ישראל.
    הלוואי שהיתה כזו סולידריות בין תושבי ישראל היהודים, דתיים-חילוניים, שמאלנים-ימניים.

    הגב לתגובה זו

    • לא עצם בגרון!

      Avi Ecuador, 29/10/08 04:57

      קוץ בתחת, ככל שהוא יהיה יותר קטן כך התשוקה להוציאו תהיה יותר גדולה ויותר רלוונטית.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    יום אחרי מובארק-מלחמה מצרית נגדנו בציוד אמריקני משובח..

    רואה את הנולד, 28/10/08 11:15

    תזכרו את זה.
    ר' מקרה השתלטות חמאס על נשק פתח ברצועה...

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ונקווה שנינו שאתה טועה (ל''ת)

      אבי,ספרד, 28/10/08 14:44

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מצרים??? הרי הם ידידים שלנו ואוהבים אותנו נורא מאוד! הרי מסרנו להם את

    סמול טוק, 28/10/08 11:11

    כל סיני, בשביל זה!
    והצבא האימתני שםם בונים שם עשרות שנים מיועד נגד פלישת המדוזות בקיץ ולרווחת הרוחצים בחוף שיינקין (סליחה, חוף ירושלים)

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אין מילים , אין גבול לחוצפה הישראלית . (ל''ת)

    לא נורא, 28/10/08 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כשמדינת ישראל מתנהלת כמו זקנה סנילית זה מבריח את השכנים.... (ל''ת)

    האיכפתית, 28/10/08 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    צודק, המצרים עושים אימונים נגד אויב צפוני

    --, 28/10/08 10:06

    נחשו מי זה.
    זאת מדינה שיש איתה שלום ושבשבילו ויתרנו על שטח גדול ואסטרטגי

    הגב לתגובה זו

    • ברצינות ?

      שרלי, 28/10/08 10:43

      אלא מה ?

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מתי יכתב השיר: עד שארם א-שייך חזרנו אלייך שנית/שלישית (ל''ת)

    סיני שלנו, 28/10/08 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    יופי. אז מתי עושים שלום כזה גם עם סוריה? (ל''ת)

    איטל, ר''ג, 28/10/08 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אם ח''ח, חס ושלום, תפרוץ מלחמה עם מי מאוייבנו, אנו חייבים (ל''ת)

    זאת לעצמנו, לגרש מפה את כל הערבים, אבל את כולם., 28/10/08 09:43

    הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק

      ולא כולם מבינים את כמה, 29/10/08 01:10

      הכל תלוי בנו.
      הבעיה היא בנו, כלומר בגורמים ''יפי נפש'' בנו. שחיים באשליות.
      זה באמת מה שיקרה בסוף.
      עד כמה שזה לא נחמד לומר או לחשוב ככה, אבל המציאות מוכיחה שאין מנוס.
      השאלה מי יהיה המנהיג אז, מי ישב על כס המשפט ועד כמה הם יהיו חזקים מול ההתנגדות בתוכנו.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    איך עוברים אצלנו לסדר היום, משהו. במקום לקום וללכת

    במחאה שהמצרים מתרצים את התעצמותם הצבאית ואת, 28/10/08 09:40

    התנקלותם לקיומה של ישראל, אנחנו עוד מדברים איתם. יש להחליף את כל המשלחות שפונות למצרים, כיוון שהם לא מבינים את המצרים.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הכותרת היא רק קצה קרחון

    גורם מוסמך, 28/10/08 09:31

    בן כספית אולי קיבל את הידיעה הזו וכך פרסם אותה, אבל לא נראה לי שהוא בכלל מבין מה קורה שם...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מי שסומך על ה'שלום' עם מצרים הוא אוויל משריש. זו שיטה של מצרים לקבל-

    מארהב כמויות ענק של נשק,שייפול לידי האחים המוסלמים, 28/10/08 09:25

    זו שיטה של מצרים לקבל מארה'ב כמויות ענק של נשק,שייפול בעתיד לידי האחים המוסלמים, שהם האבא והאמא של החמאס.

    הגב לתגובה זו

    • מפחיד כמה שאתה צודק. (ל''ת)

      בגין בדיפרסיה, 28/10/08 11:12

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ה מפתיע בזה? התחמשות הצבאית של מצרים מכוונת כלפי סודן

    אדי בנדיט, 28/10/08 09:22

    בוקר טוב אדון גוטה.... הרי ברור לכל בר דעת שמצרים תהיה הראשונה לתקוף אותנו ברגע שתגיע עם ישראל לאיזון אסטרטגי. לשם מה הצבא הגדול והחזק שלהם? להילחם בסודנים? אולי בלובים? להתגונן בפני ערב הסעודית? הסכם השלום ההיסטורי עם מצרים לא שווה יותר מפיסת הניר העלובה עליה נכתב ונחתם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ה מפתיע בזה? התחמשות הצבאית של מצרים מכוונת כלפי סודן

    אדי בנדיט, 28/10/08 09:22

    בוקר טוב אדון גוטה.... הרי ברור לכל בר דעת שמצרים תהיה הראשונה לתקוף אותנו ברגע שתגיע עם ישראל לאיזון אסטרטגי. לשם מה הצבא הגדול והחזק שלהם? להילחם בסודנים? אולי בלובים? להתגונן בפני ערב הסעודית? הסכם השלום ההיסטורי עם מצרים לא שווה יותר מפיסת הניר העלובה עליה נכתב ונחתם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אנשי השמאל עדיין חושבים שפיסת נייר תמנע את ההתיחסות המוסלמית אלינו (ל''ת)

    חה, 28/10/08 09:08

    הגב לתגובה זו

    • אז מה ? בגין היה שמאלני דגול? (ל''ת)

      שמאלני אמיתי., 28/10/08 09:57

      הגב לתגובה זו

      • כלל וכלל לא. בגין סבל מאופוריה שגרמה לו לפעול כסהרורי. כשהבין מה עשה

        חלוץ מרכזי, 28/10/08 11:14

        נכנס לדיפרסיה עד יומו האחרון.
        בכל מקרה הוא מציל את יצחק רבין מהתואר המפוקפק ראש הממשלה הגרוע בתןלדות ישראל.

        הגב לתגובה זו

      • בגין היה דמגוג.

        אבי,התנחלות רמת אביב ג', 28/10/08 11:22

        מבחינה בריאותית הוא לא היה כשיר לנהל מדינה כבר ב-1977 .בעת המשא ומתן מול מצרים וקרטר הוא סבל שני התקפי לב.הוא היה אמור אז כבר לבוא ולומר ''אני לא יכול..''.
        שני נוכלים היו שותפיו,דיין וויצמן שיצאו מעורם כדי להגביר את הלחץ של קרטר על בגין החולה.

        הגב לתגובה זו

        • אתה שוכח את הפגנות שלום עכשיו, בעיצומו של תהליך השלום... (ל''ת)

          חולי עצמי, 29/10/08 01:12

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    רק טיפשים כמו בצהל חושבים שהצבא המצרי לא נערך למלחמה בישראל

    אפללו, 28/10/08 09:07

    כבר הרבה שנים זה ידוע לכל, והיה ואם נתפס בחולשה אין לי צל צילו של ספק כי האמריקנים השריון המצרי ישעט אלינו עם טנקי האברמס החדישים ביותר שבגיסותיו.

    גם ח''כ יובל שטינמיץ חברוועדת חוץ ובטחון מזהיר השקם והערב מזה הרבה שנים את כולם. לקראת מה נערכים המצרים במלא הקצב.
    טנקים טילים אוויר ים ומה לא ?

    זה לא מיועד נגד הסודנים ולא הלובים ובוודאי לא האירנים !!

    יש רק אוייב אחד ממזרח להם, ישראל

    הגב לתגובה זו

    • שכחת אויב אחד מסוכן - תניני היאור בנילוס... (ל''ת)

      קוצץ, 28/10/08 11:19

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    סוריה תוקפת את ישראל ע''י החיזבאללה, ומצרים תוקפת את ישראל ע''י חמאס. (ל''ת)

    אין שום הבדל בין מצרים לסוריה למצרים נתנו את סיני!, 28/10/08 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא מבין על מה הכעס.

    N, 28/10/08 09:06

    הרי מי שחושב שיש לנו שלום עם מצרים טועה .יש לנו בסך הכל הפסקת אש איתם.
    חתימת הסכם ה''שלום'' איתם היתה טעות.
    הסכם שרק הם הרויחו ממנו, התעצמות צבאית,כלכלית וכן קבלה שטחים שקירבו אותה לגבולנו.
    יבא יום וכל העוצמה שהם צוברים עכשיו תופנה אלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מצרים היא האויב הכי גדול והכי מסוכן של ישראל. מה חדש בזה? (ל''ת)

    בשביל מה מצרים צריכה צבא ענק? שלום=שקר שקר שקר., 28/10/08 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    השלום הזה הוא בבחינת אחיזת עיניים. (ל''ת)

    ציוני, 28/10/08 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הערבים רואים עדיין את ישראל כאויב אז שיפסיק לשחק את המטומטם (ל''ת)

    גל, 28/10/08 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה? מצריים אויב? הרי יש הסכם שלום! הרי חתמנו! זו בטח טעות... (ל''ת)

    תוהה ומשתומם, 28/10/08 08:41

    הגב לתגובה זו

    • ועכשיו שיחזירו את סיני. אנו מבינים את מה שיקרה גם עם (ל''ת)

      סוריה, הערבים רק רוצים לקחת ואף פעם לא לתת., 28/10/08 09:40

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אין שום קשר בין הסכם שלום לבין שלום

    אלון, 28/10/08 08:32

    צריך לכבוש בחזרה את סיני ולפתח שם את התיירות.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בוקר טוב אליהו

    ארז, 28/10/08 08:32

    עכשיו התעוררתם? מצרים רואה בישראל מדינת אוייב לא מהיום ולא מאתמול, וחתיכת הנייר ההיא מקמפ דייוויד לא ממש מזיזה לה. מצרים, שאין לה אויבים, מתחמשת במיטב הציוד הצבאי האמריקאי ומתכוננת למלחמה מול אוייב ממזרח. תתעוררו.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ה''שלום'' המזוייף של השמאל הבוגדני יתפוצץ לנו בפנים!!!!!!!!!! (ל''ת)

    די לשלום מזוייף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 28/10/08 08:30

    הגב לתגובה זו

    • עוד מטומטם שעושה מבגין איש שמאל.

      שמאל אמיתי., 28/10/08 09:59

      כמה פעמים אפשר להזכיר. מי שהביא את השטחים על מגש של כסף הוא השמאל.
      מי שמחזיר הוא הימין.

      הגב לתגובה זו

      • לימנים יש בלוק מנטלי, הם נעולים על מנטרת ''השמאל'' (ל''ת)

        תעזוב, 28/10/08 11:00

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    הויתור על סיני = בכייה לדורות.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 28/10/08 08:26

    ב-1967 כאילו אלהים נתן ליהודים הזדמנות
    נדירה : הנה תהיו עם ככל עם אחר היושב בגבולות בטוחים שבסופו של דבר יהפכו למוכרים.במקום לנצל את ההזדמנות וליישב את בני עזה בהתישבות חדשה בסיני,בני ישראל נכנסו לשאננות וכמו בימינו טייחו את קידום טילי האויב ובכך הכשירו את התנאים למלחמת יום כיפור.הכניעה התבשלה לאחר המלחמה וקיבלה חיזוק מגנרלים שפיתחו ''תאוריה'',גם נדירה,כי ''שטחים לא חשובים''.

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שהיה צריך לעשות (ל''ת)

      ליישב בסיני את עזה וכל הגדה המערבית, 29/10/08 01:16

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אוי אוי אוי... חשבנו שיש שלום....

    פוליטיקאי דה מי קולו, 28/10/08 08:26

    קברניטי המדינה עדיין לא הפנימו שהשלום עם המצרים הוא טכני וקר, ובעיקר זמני! למרות שמאז שהוא קיים (מאז שניתנה להם סיני כאתנן), זה מעולם לא היה שלום כמו בין גרמניה לצרפת או לאנגליה, המבוסס על יחסים הדדיים.
    מצרים היא מדינה איסלאמית, והפיכה שלטונית עלולה להתרחש שם בתוך שעות או ימים.
    גם השלטון של מוברארק מנצל כל הזדמנות כדי לגעור בישראל ובכך הוא בעצם מכין את הקרקע לביטול הסכמים אם תהיה לו הזדמנות מתאימה לעשות את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה אתם עושים צחוק? זה בדיחה על הבוקר?

    משרת במילואים, 28/10/08 08:11

    אני לא יכול להגיד למה זה נראה לי בדיחה אבל כל אחד שמשרת במילואים מבין למה אני מתכוון.

    הגב לתגובה זו

    • הצחוק הוא שאתה לא מבין את מהות התרגיל המצרי

      שירתתי גם כמוך, 28/10/08 10:05

      וכנראה שלא הסבירו לך את המיתווה של צה''ל

      הגב לתגובה זו

    • אז גם אנחנו מתאמנים כנגד האויב מדרום (ל''ת)

      הבנתי, 28/10/08 11:02

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אכלה שלום יש לנו - היה שווה לתת את סיני? (ל''ת)

    אזרח, 28/10/08 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בפעם הבאה שנגיע למרחק יריקה מקהיר, אסור לעצור - יש לשעוט ולכתר אותה

    זקן, 28/10/08 08:03

    כדי שהדפארים לא יטענו לניצחון אחרי תבוסה שכזאת. יש להבהיר להם שעד כמה שהם לא מחוברים למציאות, מי שתוקף את ישראל ישא בתוצאות לדורות רבים.

    הגב לתגובה זו