• 92.

    להפרד מהמתנחבלים ומהר!! עדיף מאוחר מאשר.... (ל''ת)

    מלואמניק, 31/10/08 06:43

    • ואז תווכח איך הם יכולים להגן על עצמם (ל''ת)

      קפד ראשו, 27/10/09 03:48

  • 91.

    התקשורת מסיטה אסור להאמין למוציאי שם רע!

    יהודי פשוט, 30/10/08 15:31

    שקר! מי שמחפש רע ימצא אותו. המתנחלים הם אנשים טובים מאוד ואיכותיים!

  • 90.

    התקשורת מסיטה אסור להאמין למוציאי שם רע!

    יהודי פשוט, 30/10/08 15:30

    שקר! מי שמחפש רע ימצא אותו. המתנחלים הם אנשים טובים מאוד ואיכותיים!

  • 89.

    חולה רוח, לך דפוק ראשך בכותל ותתנצל בפני עם ישראל וחייליו .

    daym, 29/10/08 10:00

    ועשה זאת לפני האשפוז .

  • 88.

    נבחרת המתנחלים בעידודם של אנשי הטריבונות מובילים לחורבן נוסף!

    ישראלי מודאג, 29/10/08 09:36

    הרבנים ואנשי הימין בראשות הביבים מטפטפים עוד ועוד ארס ושנאה בכדי להיות בשלטון ולשים ידם על עוד כסף וכוח. וכל הסהרורים האלה נהיו כמו סרטן ממאיר שמדביק את התאים החלשים בחברה- המקופחים לדורותיהם ואותו ציבור שהרגיש לא שייך מאז קום המדינה. יש להם תוקף למרד במדינה הם עם 'הקדוש ברוך הוא' והתנ''ך.....זה מעל לחוק. לערבים הייתי מציע לשבת בשקט ולהנות מחייהם ממה שיש, להסתפק במועט ולהמתין. זה קרה כבר מספר פעמים וזה הולך לקרות כאן שוב. כל הקריאות 'סמולנים' 'אוהבי ערבים יותר מיהודים אמיתיים', 'כוזרים' 'ערב רב' הם אישור שניתן בסמכות הרבנים והתורה להשמדת האוכלוסיה האחרת שהיא לא הם. אנשי הימין ההיסטורי מבית מח''ל חייבים להבין שזה לא דומה למאבקים לגיטימיים בין ימין ושמאל. מדובר פה בהכנה מדוקדקת ואינטנסיבית למרד ומלחמת אחים אמיתית. אבל הפוליטיקאים עסוקים איש לביתו ולכיסו ואין לאיש תוקף מוסרי להשליט את החוק ולדכא את אותם יצרים אלימים המונעים מטירוף ושנאה!!!

  • 87.

    ישע=רשע, סרטן בגוף המדינה. השם יחזיר להם כגמולם!!!

    אודי, 28/10/08 16:22

    הרי בלי הצבא והמדינה אין להם יכולת קיום למשך 5 דקות.

  • 86.

    במיסגרת הלחימה באלימות של החברה הישראלית יש להוציא חוק

    פקק תנועה קרית ביאליק, 28/10/08 13:56

    שיקרא הלחימה בטוהר המידות והלשון התרבותית ושיח הדיבור מדינת ישראל .יש לחשוב על סוג עונשים מתאים לבעיה זו .והרטעות מתאימות לנושא זה .בכול מקום בחברה הישראלית .

  • 85.

    אם היה מתגורר במדינה אחרת!?

    בני 123, 28/10/08 13:39

    אם ה''בן ישי'' היה מתגורר בכל מדינה אחרת במזאח התיכון היו טומנים אותו בבור כשראשו מחוץ לבור וסוקלים אותו עד מוות.
    הכי שכח אותו מטורף שחיילי צהל שומרים עליו ועל שכמותו,אף כי הם גרים המקומות בלתי חוקיים???
    בגלל אנשים כמוהו וכמו דניאלה וייס-לא ניתן לגשר על הקרע בין הימין לבין שאר אזרחי המדינה.

  • 84.

    זה פשוט עיתונאי קטן ואנטישמי - שראיין יהודי מטורף

    מיכל, מתנחלת מרעננה, 28/10/08 12:34

    על מנת לשרת את האינטרס השמאלני של הכפשת ציבור במתיישבים.

  • 83.

    בן ישי...השם ינקום בך ובמשפחתך !! (ל''ת)

    אבא של 4 חיילים, 28/10/08 11:10

  • 82.

    קודם כל הסר את הכיפה מראשך ושנית תתנצל בפומבי על אמירותך וגסות

    האיכפתית, 28/10/08 10:59

    הרוח שלך. ואז תחבוש את הכיפה ותתפלל לאלוהים שההתנצלויות האלו יעזרו.

  • 81.

    ואני מתכוון רק אליך....

    כוונה..., 28/10/08 10:04

    שיחזור עליך כל מה שאיחלת לחיילים !!

  • 80.

    לאתר את המתנחלים הפורעים הבריונים האלימים, לעוצרם ולהעמידם לדין

    די לכיבוש!, 28/10/08 09:44

    ולשופטם בכל חומרת הדין - לאלתר!!!!!!!!
    גי לכיבוש המזויע!
    לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!!!!!!!!!!!

  • 79.

    צבא שמפעיל שטיפת מוח לחיילים בשיטה הנאצית (ל''ת)

    מבחיל ומסוכן!, 28/10/08 08:05

    • חיילים מתאמנים לבצע פקודות ולהצליח. הצבא פועל 100% אני מקווה

      ישראלי מודאג, 29/10/08 09:39

      כשאת/אתה אומרים נאצי זה אומר שעל פי תורתך אפשר וצריך למרוד ולהרוג בהם?

  • 78.

    שימוש בחיילים לרדיפת אזרחי מדינה -- לגיטימי? (ל''ת)

    הזכות לסרב פקודה, 28/10/08 07:38

  • 77.

    הוא צודק בכל מילה, נסו לפנות ערבי מעכו ותראו מה יהיו התגובות!! (ל''ת)

    אין ספק שהן יהיו פיזיות וייגבו מחיר בנפש של אזרחים, 28/10/08 05:50

  • 76.

    כאב לבנים לוחמים אני מתנתק מהימין

    אב לחיילים ,ימני, 28/10/08 00:39

    אני שכל חיי האמנתי בארץ ישראל ותמכתי בההתנחלויות התפקחתי. לראשונה הבנתי את הסכנה התמונה באוכלוסית המתנחליםשבאה לידי ביטוי בהתנסחויות שלהם. יש לי שני בנים לוחמים שבחלק משרותם הצבאי הם מגינים על ההתנחלויות. לא עוד ,ההנהגה של הימין נכשלה בטיפולה בחבורת הקיצונים ויתכן שלא ניתן לשלוט בהם.

    • אני מתנתק מהסתה ומאנשים מוסתים ...

      אב לחיילים, יהודי ציוני, 28/10/08 02:05

      אוכלוסיית המתנחלים ... התנסחויות שלהם ... רק מי שמחובר לתקשורת ערב ערב, מסוגל להפוך איש מוזר אחד ל- 300.000 איש תמימים וישרים שמיישבים את לב ארצנו. חבל עליך אחי, תתחיל לקרוא ספרים ...

      • לדעתי להחזיר את השטחים ''עם המתנחלים'' !!

        דעה, 28/10/08 10:06

        וככה ננקה את הארץ נקיון מוחץ !!

        • רעיון מצויין, במהרה בימינו!!! (ל''ת)

          אודי, 28/10/08 16:24

      • עזוב, לא קונה את זה בגרוש, אף אחד לא הופך לאנטי-ציוני בן לילה

        פנדה, 28/10/08 10:09

        נשמע לי סתם שמאלני בתחפושת

        • הציונות לא מסתכמת בהתנחליות... אבל אם אתה משתמש רק בשליש מהמוח...

          אורן, 28/10/08 18:24

          הוא לא יחיד. הוא לא מוזר. הוא משקף נאמנה את האוכלוסיה של התנחלים. אני רואה אותם כל הזמן וההתבטאויות שלהם דומות להפליא.

      • למה הכוונה 'ערב רב'? לא יהודים - אפשר וצריך להשמיד? (ל''ת)

        ישראלי מודאג, 29/10/08 09:41

    • חינכת את הילד להלחם ביהודים -- מגיע לו כמבוקש (ל''ת)

      אב טיפש, 28/10/08 07:35

      • לפחות הגדרת עצמך יפה בשם שנתת לעצמך בתגובה!

        ישראלי מודאג, 29/10/08 09:44

        הילדים חונכו לשמור על החוק ולהחיל אותו על האזרחים מטעם המדינה והשלטון שנבחר בהליך דמוקרטי. אתה טיפש בזה שאתה משמש כדלק לעוד ועוד הסתה ושנאה שמקורה באנשי הביבים שרוצים את השלטון בשביל כוח כסף ופרסום ומשתמשים בשכמותך ומטפטפים שנאת אחים ובקרוב מאוד זה יצא מכלל שליטה!!

  • 75.

    מעניין שאת בית המחבל בירושלים ביקשו מהמשפחה לפנות קודם את הציוד... (ל''ת)

    בושה למדינת ישראל, 27/10/08 21:00

  • 74.

    לא שופטים אדם בשעת כעסו (ל''ת)

    לא שופטים אדם בשעת כעסו, 27/10/08 20:57

    • חחח, גם רוצחים ששופטים השמאל מקבלים פרסים, אז מה השתנה הלילה הזה?! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 27/10/08 21:21

  • 73.

    הכל מתחיל בשמאל ו''מנהיגות'' שמסבירים לעם-הארץ שכבשת הרש שעדיין לא שלו

    Avi Ecuador, 27/10/08 18:58

    צריכה חלוקה ושיהודים אין להם זכות לחיות בארצות הברית, סליחה, שטחים של פלסטין.
    למה לא תגרשו יהודים מארצות הברית או מאירופה, למה לא יכולים לחיות יהודים בשטח של עמלק כמו שאתם רוצים שיחיו עמלקים בקו הירוק?
    ואם מגדשים יהודים מדוע אי אפשר לגרש עמלקיים?
    ישראל טועה טעות בסיסית בהסברה שלה ולמי שייכת המדינה ולמי צריך לעשות טרנספר.
    תגובה שכתבתי אתמול אבל רלוונטית להיום ולעוד הרבה ימים בעתיד ''הרחוק'':
    למדינות אירופה ומדינות ערב יש הרבה שטחים ליישוב העמלקיים בארצותיהם עשו ליהודים מספיק עוול והמעטים שלא הושמדו או נרצחו, ברחו מארצותיהם ולא אפשרו להם לחיות חיים בטוחים.
    כל ''הבעיה'' הפלסטינית היא בעיה שתולה בכדי להשמיד את ישראל, גם ב 48 לא הסכימו עמלק למדינה ישראלית.
    ישראל טועה טעות בסיסית בזה שהיא לא מציגה את הבעיה בצורה שעמלק צריך לעוף מפה או אם לא יעוף יילחמו בו מלחמת חרמה שקרוב לוודאי מעט מאוד משרידיו יהגרו.
    ישראל צריכה להתעקש על כבשת הרש שלה ואם היא לא רוצה להתעקש על להתקיים במדינה עצמאית ליהודים ללא עמלק שלא מכיר ולא יכיר בה וימשיך לזנב ביהודים ושמאלנים.
    ללא מדינה שמבטיחה יהודים ושל יהודים ואפילו גם שמאלנים על ישראל פשוט לדרוש את סיפוחנו לארצות הברית ואז כבר למי יהיה כל כך אכפת או יותר נכון למי לא יהיה מובן, האמריקנים יהפכו את ישראל לשמורת טבע לאנדיאנים-יהודים ולמדינת דת לכל הדתות והשמאל וגם ימניים כמוני יוכלו להגר לארצות הברית כאזרחים אמריקאים ולמי שרוצה אפילו יוכל להישאר יהודי אם ירצה...

  • 72.

    לא שמעתי תגובה רשמית מביבי, לא ממפלגות הימין ולא מרבנים. (ל''ת)

    האם מדובר בפחדנות או בתמיכה שבשתיקה?, 27/10/08 18:55

    • כן, השמאל דוחף את עם-הארץ לפינה, הנקודה היא אחרת,תוכל לקרוא תגובה 73

      Avi Ecuador, 27/10/08 19:30

      אתם בדרך של השמאל האידיוטית שבחרתם תביאו לקטסטרופה ואולי שואה על ישראל כשבמקרה זה תהפכו את יגאל עמיר לקדוש/גיבור לצערי, כאן אני לא טועה ואומר שוב לצערי.

    • תמיכה גורפת! ביבי חייב את השלטון ויעשה הכל! מה שהטיפש לא מבין

      ישראלי מודאג, 29/10/08 09:47

      זה שכל אותם סהרוריים הגדלים בשנאה כה גדולה לאחר והשונה, כשהם מצדיקים מעשיהם בסימוכין מהתורה והרבנים הסהרוריים והנוכלים שלהם יקומו גם נגדו ושכמותו. הוא נותן דלק לסרטן ממאיר וכשזה יתפשט - כל הגוף יאבד!!!

  • 71.

    שתדעו שניכם רק כאב לב וצער -אמן (ל''ת)

    שמישאלתו תיפול על ראשו וראשך., 27/10/08 18:34

  • 70.

    בפעם הבאה שנעשה בט''ש אצלכם, לא נתאמץ במיוחד

    מילואימניק, 27/10/08 18:25

    יצאתם לנו מכל חור.

    • אתה לא עושה לנו טובה!

      אייל, 27/10/08 18:59

      רוב המתנחלים קרביים!
      נשמור על עצמונו אם צריך

      • אז למה אתם לא עושים את זה כבר עכשיו?

        מגש הכסף, 28/10/08 14:19

        כי אתם מפ-חד-ים?

    • גם אם תתאמץ היכולות של צה''ל כבר ברורות (ל''ת)

      זה לא ישנה כלום, 28/10/08 07:36

    • בינתיים מי שעושה בט''ש בכל הגזרות, אלה אנחנו. (ל''ת)

      הימין השפוי, המתעב את דברי הנאצה של שמואל ההזוי., 28/10/08 07:46

    • אל תאיים- בלי דתיים אין לכם צבא

      קרבי, דתי, 28/10/08 07:56

      אולי רק את הקריה וגל''צ..

      • בלי דתיים בצבא יהיה צבא הגנה ולא צבא כיבוש של קלגסים לאומניים קיצוניים

        די להסתה הדתית-לאומנית-גזענית הנפשעת!, 28/10/08 09:51

        וגזענים משיחיים, הזויים וסהרוריים התומכים בהמשך הכיבוש הנורא בשטחים הכבושים, בנישול, בעושר, בניצול של התושבים הפלסטינאים, בהרחבת ההתנחלויות והמאחזים שכולם בלתי חוקיים, עפ''י כל האמנות הבינלאומיות, דתתים הרוצים להקים מדינת הלכה הזויה ומשליטים כפייה דתית נתעבת על רוב אזרחי המדינה החילוניים!
        הפרדת הדת מהמדינה לאלתר - צו השעה!!!!!!!!!

        • כשאתה וחבריך תלכו לשרת בצבא אולי זה יקרה

          פנדה, 28/10/08 11:22

          מת על הפציפיסטים האלה... במקום להתבכיין ולאיים - לכו לצבא ותעשו שינוי. בינתיים אתם לא הולכים, ואם כן - אז לקריה ולא לקרבי, אז איזה צבא אתה רוצה שיהיה לנו ? טוב, אתה עוד ילד, אתה תתבגר ותבין שהעולם מעט יותר מורכב. מחקר שנעשה על נמרים גילה שישנם מעט נמרים אמיצים ולוחמניים (לאומניים), ומעט נמרים פחדנים שנרתעים מקרב (פציפיסטים), וכנראה שהלהקה זקוקה לשני הסוגים האלה כדי לשרוד. אז כנראה שגם אתה זקוק לאותם לאומנים מטורפים כדי לקיים את חייך השלווים והפציפיסטים. בינינו - ערבים אתם לא שונאים, אז מי תשנאו אם המתנחלים לא יהיו כאן ? הרי בלי שנאה לא יהיה טעם לחייכם...

          • פנדה - מאיפה בדיוק לקחת את הפסוקים האלה?

            מגש הכסף, 28/10/08 14:08

            בימים שצבא הגנה לישראל אכן היה כזה למעט שברי אחוזים בודדים לא היו משתמטים לפחות לא מקרב השמאל העירוני, הקיבוצים ובכלל ההתיישבות העובדת. זה רק כשצבא הכיבוש ליו''ש השתלט עלינו, רק אז הלכה איכות הצבא והידרדרה. טול קורה מבין עיניך.

            • אתה כ''כ צודק. הכיבוש משחית.

              אורן, 28/10/08 18:52

              אני לא שומר על המדינה. אני שומר על בת אל גאולה מאיזו האחזות בזמן שהיא זוממת לרצוח ראש ממשלה... בזמן שאני שומר עליה אני לא מתאמן על הטנק שלי...

  • 69.

    אני ראיתי אותו נדחף לתוך השוטרים ...

    לא תמים, קרית ארבע, 27/10/08 17:37

    לא פעיל ולא ימין, זהו בסך הכל ככני''ק ידוע בקריה, שכמוהו ועוד כמה כמוהו תמיד יעמדו אל מול המיקרופונים והמצלמות, ויתקפו את כל מה שלא כהנא: חיילים, שוטרים, מדינאים, ואפילו שכנים ורבנים. הם עושים את זה כבר 20 שנה, ותמיד אתם נוטפים ריר מחדש, אל מול הטרף הקל הזה. אני ראיתי אותו נדחף לתוך השוטרים, ומקלל אותם קללות נמרצות, כשאלו הזיזו אותו בכח סביר. אני לא תמים, אני יודע שאתם תעדיפו לדבר על האיש האחד הזה נטול הרסן בפה, במקום על הפשע הנורא של עקירת חווה ציונית פעילה באמצע יישוב חוקי. ועוד דבר: לא יעזור לכם, החווה קום תקום, כי בנפשנו היא.

    • יעני ''חווה'', מה לייצור של עוד ילדים שישמשו דלק לשנאה העצמית שלכם (ל''ת)

      חקלאי, 28/10/08 16:31

  • 68.

    כל העם היהודי אוהב אותך שמואל בן ישי

    נתן ממעלות, 27/10/08 16:48

    שכל משאלותיך יתגשמו במהרה בימינו אמן

    • תגובה 71 מיועדת לך ולכל החושבים כמוך (ל''ת)

      שהמקלל יצא מקולל-כן יהיי רצון אמן, 27/10/08 19:36

    • אתה ערבי? (ל''ת)

      די יפילוג בעם אתם עוזרים לאויב, 29/10/08 00:56

  • 67.

    לא סולח

    חייל במיל', 27/10/08 16:36

    חיים ומוות ביד הלשון .

    אין סיבה להקל ראש באדם אשר הקל ראש בלשונו

    • חייל שרודף אזרחים איננו טוב מגרמני כזה לפני 70 שנה (ל''ת)

      רק ממלא פקודות, 28/10/08 07:37

      • אידיוט. באמת הגרמנים רק פינו אנשים מבתיהם ?

        פנדה, 28/10/08 11:24

        זהו ? בזה מתמצה הפשע שלהם ? העובדה ששלחו יהודים להישרף למוות פתאום לא רלוונטית ? אם תמשיכו לחזור על השקר הזה הילדים שלכם יאמינו בסוף שהשואה הייתה בסך הכל טרנספר של כמה יהודים מאירופה לישראל.

  • 66.

    שיעור בהיסטוריה לטוקבקיסטים המתלהלאומנים - כנסו והשכילו

    גוק נאה, 27/10/08 16:36

    פתחו נא את הספר 'מלחמות היהודים' של יוספוס פלביוס וראו. לא השמאלנים הליברלים הם אלו שהחריבו את ירושלים - הם דווקא רצו לפנות אל הרומאים הצרים בכדי להשיג הסכם, אלא דווקא הקנאים הדתיים שהשתלטו על הר-הבית ושחטו כהנים וכל מי שהעז לחשוב על כניעה. האנשים הדומים להם כיום הם המתנחלים, ולא השמאלנים שרוצים פשוט לחיות במציאות ולא בעולם פנטזיה הזוי שבו כל ילד מקבל את מה שהוא רוצה, זה לא עובד ככה... הקנאות שלהם תוביל אותם להכשיר כל שרץ והאכזריות והסדיסטיות שלהם תשען על ספר התורה שבו ישתמשו כעלה תאנה. וככול שהמציאות תהיה שונה מהפנטזיה שלהם כך האלימות והטירוף שלהם יגבר, עד לאותו קטרזיס מיוחל של התאבדות קולקטיבית - כמו הבעל שיורה באישתו ובילדיו ואז מבין את טירופו ומתאבד.

    • זה עובד על כולם לא רק על יהודים. זה גם תקף לטירוף של איחוד ירושלים (ל''ת)

      לא צריך היסטוריה. זה קורה בכל מקום בעולם, 27/10/08 18:34

    • מלחמות היהודים זה לא היסטוריה

      פנדה, 28/10/08 11:37

      התיאורים מוטים בבירור לצד הרומאים, ונגד היהודים, וכל מטרת הספר היא לנקות את מצפונו של פלביוס שעבר לצד הרומאי, ולהציג את היהודים כעם מרדן שעבר זמנו, שראוי לערוק ממנו לשורות הרומאים, וראוי ללמוד מכך לקח שאין לבגוד ברומא. אמנם זה הספר היחיד שיש לנו על תקופה זאת, אבל חוקרים יודעים שאמינותו לגבי הנסיבות הפוליטיות ובעיקר אופי תגובת הרומאים מוטלת בספק. מה שמעניין הוא שבינתיים האימפריה הרומאית שקעה באבק, ואילו העם היהודי חי ונושם ומקים את הבית השלישי. אולי המאבק על דמותו של העם, ולא על גופו או שרידותו, אולי זה מה שעזר לנו לשרוד ? נכון, פרטים רבים בקבוצה הושמדו ונשמדו, אבל הגרעין שנשאר - היה לו עדיין בסיס ערכי משותף חזק ביותר, וזה איפשר לעם היהודי לשרוד גם כשהוא מפוזר בכל קצוות תבל.

      • בינתיים הפסדנו לאיטלקים בנוער. שלא נדבר על הבוגרים... (ל''ת)

        ישראל, 29/10/08 10:47

      • הרומאים הפכו את הנצרות לדת השלטת והחזקה בעולם. הם עדיין כאן בגדול!!! (ל''ת)

        ישראל, 29/10/08 10:48

    • תגובה מעולה. שקולה ומעניינת

      מגש הכסף, 28/10/08 14:23

      רק חבל שהיא לא תיגע באלה שצריכים אותה.

  • 65.

    אני מקווה ומתפלל שלא יהיה חלילה שלום עם הערבים, לפני שיהיה שלום בין

    שלא יהיה חלילה שלום!, 27/10/08 16:31

    היהודים!

  • 64.

    אם נתרגם את דברי הבלע לערבית - זה ממש כמו מסר מהחמאס, אחרי חיסול ממוקד

    צר לי, אבל...., 27/10/08 16:25

    הם כבר לא יודעים מימינם ושמאלם - מסכנים - הטירוף שם חוגג.

  • 63.

    ככה מדברים על מי שמוסר את נפשו להגן עליך ?! (ל''ת)

    טיפש ! החתמת ציבור שלם בטמטום שלך !!, 27/10/08 16:24

  • 62.

    אוי ווי קיללו את חילי צהל ולא השמאל.. (ל''ת)

    נמ, 27/10/08 16:17

  • 61.

    מרכז

    אורן, 27/10/08 16:14

    שתשב בכלא הישראלי, ותשוחרר במסגרת החלפת שבויים עם החמאס.

  • 60.

    אני מתבייש שהתקשורת משחירה את פניי בגלל אדם הזוי.

    מתנחל מילואימניק, 27/10/08 16:11

    הצבא הרס באישון לילה בית שהיו בו זוג הורים ותשעה ילדים. זהו מעשה נבזי שהעושים אותו, מפקדים וחיילים, צריכים לבוא על עונשם. לא ייתכן שמפקדים בצבא יעברו על החוק ויעשו מעשה בלתי חוקי בעליל שדגל שחור מתנופף מעליו. אסור לחייל או לשוטר לגעת ברכוש אזרחי אא''כ יש לו צו מבית המשפט באופן מסודר, וגם אז עליו לתת ליושבי הבית לפנות את חפציהם האישיים.
    גלי צה''ל מכירים היטב את שמואל בן ישי, שהינו ככל הנראה או איש ימין הזוי או איש שב''כ דוגמת אבישי רביב. ללכת ולדחוף לפיו מיקרופון כאשר הוא נמצא בחמת זעם מוצדקת על הריסת הבית הנבזית ומוציא מילים קשות - זה מעשה חמור מאין כמוהו. רבים מתבטאים בצורה קשה כאשר הם זועמים, אבל מעשיהם של גלי צה''ל גובל בהסתה נגד המתנחלים. לא ייתכן שציבור שלם, שמתגייס לצה''ל ושומר על המדינה בחירוף נפש, יבוזה על ידי גלי צה''ל והתקשורת בצורה כזו!

    • מכל איש ימין קיצוני הם עושים איש שב''כ. ומכל שמאלני הם עושים משתמט (ל''ת)

      ''אמת'' מימין תצמח, 27/10/08 18:37

  • 59.

    אחולי המתנחל

    שי, 27/10/08 16:11

    המתנחל הניכבד צריך להתפלל חזק שאחוליו לא יתגשמו, כי הקב''ה ישלם לחיילי צה''ל כגמולם
    על פעולת הפינוי, רק ברכות יקבלו, ואני מאוד מקווה שגם המתנחל יקבל כגמולו כי אז פחות פושעים יסתובבו בקירבנו...

  • 58.

    יהודי יקר אל תיתנצל ..

    אליאב, 27/10/08 16:11

    גם הם החיילים יכולים לעשות את עבודתם ביראה ..אבל בחרו בזילזול..והרס ..לכן שילכו לבקש סליחה .אני לא סולח .כי הם רעים ומרושעים.. כאשר הסמולנים שונאי היהודים יבקשו סליחה נוכל לדבר..

    • אני מתבייש להיות ציוני יהודי היום !!!

      אליקים, 27/10/08 16:58

      בעיקר בגלל אנשים כמוך !!!

      • בגלל אנשים כמוך להיות ציוני בישראל זו בושה (ל''ת)

        ניר המחמיר, 27/10/08 22:30

        • אין לי אח מתנחל! אכן, זוהי בושה להיות ציוני=קולוניאליסט, כובש, אלים

          די לכיבוש!, 28/10/08 09:56

          ודוגל בהמשך הכיבוש הנורא הנמשך למעלה מ-41 שנה! בשטחים הכבושים,
          לא לנישול, לדיכוי, לעושק ולניצול של העם הפלסטינאי!
          די לכיבוש המזויע!
          לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!!!!!!!!!!!!

          • האם אדוני יושב גם הוא על שטח כבוש ?

            פנדה, 28/10/08 10:56

            אם נשכח שגם אירופה, ולמעשה כמעט כל רגב אדמה בעולם הזה, הוא שטח שנכבש במלחמה בזמן כזה או אחר - אם אתה יושב בשטח כלשהו במדינת ישראל, הרי שאתה יושב על שטח שנכבש, לא לפני 200 שנה אלא לפני כמה עשרות שנים בלבד ! לשבת על שטח כבוש, ועוד לזעוק די לכיבוש עם מיליון סימני קריאה, נשמע לי כמו צביעות לשמה. תראה דוגמה אישית, תפנה את השטח ותעביר אותו לערבים, ותעזוב את הארץ. עד אז אתה סתם צבוע, ''קולוניאליסט נאור'' עלק.

            • לפנדה: מי אמר לאומן ימני קיצוני, הדוגל בהמשך הכיבוש הנורא - ולא קיבל?

              די לכיבוש!, 28/10/08 11:10

              תגובתך הלאומנית הימנית-קיצונית מעוררת רחמים ומעידה על איבוד עשתונות טוטאלי של הדוגלים בהמשך הכיבוש הנורא בשטחים הכבושים, הנוגד את כל האמנות הבינלאומין!
              הנסיון הנואל שללך להפליג ולטעון שגם אירופה וכל העולם הוא שטח כבוש מעידה על חוסר שפיות ועל אישיותך הרדודה, החולנית הנוטה לפאשיזם הנתעב הדוגל בכוחניות ובאלימות לשמה. גש לטיפול נפשי דחוף!
              די לכיבוש המזויע!
              לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!!!!!!!!!!!!

            • אתה חי בחברה מתוקנת עם חוקים והסכמים. האו''ם (העולם) העניק מדינה

              אורן, 28/10/08 18:59

              ליהודים בהסכמת העולם.

              יש מפות והכל. תתדעכן אנחנו לא בימי הביניים והטיעון שלך מטופש.

  • 57.

    אוי, כל פעם שאיש ימין מקלל, זה מגיע לעיתון. (ל''ת)

    זה לא רציני, 27/10/08 15:54

  • 56.

    אתם ראיתם ? אני הייתי שם

    אברהם, 27/10/08 15:51

    כמי שהיה במקום, וחווה על בשרו את אלימות השוטרים, והמג''בניקים ללא שום עילה או סיבה, מרשה לעצמי להגיב.
    כמי שגורשו בכוח מביתם בשומרון או בגוש קטיף אנו יודעים היטב להבחין בין אויב לאוהב. אל נא תתלהמו ותקפצו. קיראו נא:
    כאשר בחור בן 18.5 לבוש מדי מג''ב לא יהודי מפעיל נגדי כוח לא סביר, בלתי מחייב, ללא התרעה, כאשר הצדק איתי, כאשר אני במציאותי באזור פועל בשביל כל עם ישראל ! גם בשביל הכותב המהולל שיהדותו כנראה מוטלת בספק ( מוצא אימו ? ! ).
    אנו כאשר נמצאים בשטח יהודי שקנוי ורשום ככזה - איננו פועלים בשביל חשבון הבנק שלנו, כמו הגאון המפורסם הכותב, אלא רוצים לזכות את כל עם ישראל ! גם אם אין כולם מודעים לכך, או רוצים בזה כעת.
    המחבר הנודע , ( אם היה יהודי ) וכמותו רבים מפעילי השמאל הקיצוני - 'קדימה' חמאס וחבריהם נחשבים בהלכה, ירצו או לא - רובם : כ'תינוקות שנשבו'. לא כמי שעושים בכוונה נגד עמם ודתם ואמונתם, אלא מתוך לחץ של רגע, של משפחה, של כסף, של חינוך קלוקל, או 'סרט' דומה..
    אנו משתדלים 'לדון' אותם אצלנו לכף זכות. כשאפשר.
    במקרה של הגיבור פדרמן, שמתוך מסירות עילאית לעם ישראל , מתגורר ללא אבטחה, וללא נשקים מיותרים, וללא עזרת צבאנו המהולל בשטח קנוי - יהודי מוכרז - רק שחמרבה צער של העילוי המבריק המצוטט בכתבה .. הוא עושה זאת לא בשביל כסף, לא בשביל כבוד, לא כי זה נוח התנאים למשפחתו, לא כי הוא יקבל פרסום בתשקורת, אלא בשבילכם יהודים !
    כן,כן, גם אם תגידו שאתם ממש לא ביקשתם זאת, הוא יודע, ואנו יודעים, היהודים המאמינים, שבתוך ליבם המכוסה של שונאי הארץ = הדת = והעם : מסתתרת נשמה גבוהה מאוד ! לאין ערוך משל כל ערבי ימח שמו, ואותה עלינו לכבד.
    אין לנו רשות לקחת נשמה של יהודי אחר.
    נקודה.
    אך כאשר מישהו מאיים על קיומינו הפיזי?!
    מכה בנו, ומסכן אותנו?!!!
    הרי כתוב בתורה הקדושה לכל העולם וליהודים בפרט : '' הבא להורגך השכם להורגו ! '' . אז אם ערבי יבוא עם סכין לעברי עליי לחסוך לו ולחשוף את ליבי, כדי שיתלכלך פחות ?! אותו דבר כשפדרמן הגיבור גורש בשבת מביתו, לא מתוך דאגה להטחון היהודים בת''א או לאלו שבעםריקה, אלא מתוך שיקולי רווח פוליטי מסריחים של אהוד ( הפושע ) שמאלמרט וציפי לבנת חבלה, שמנסים בפעילות הישרדות , לגרוף עוד כמה קולות של מתנדנדי השמאל - והערבים.
    רבותיי וגבירותיי אם אנו היהודים לא נשמור על עצמנו וכללינו ואדמתנו ומוסריותנו, ועצמותנו, מי יעשה זאת ?! הערבים ימח שמם שונאינו ?! האו''ם שמו''ם ?! מי ?!!!
    עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב.
    אם אנו היהודים נתאחד לפחות פעם אחת תחת הנהגה יהודית אמונית בבחירות הקרובות ? נציל את עמנו ואולי את העולם כולו משואה !
    הנשק האומי האיראני ?! הכימי + הסורי ?!
    תוכניות 'הרשות' להשתלטות ירושלים ?!!!
    וכו' - אם נתאחד תחת מניפה אמונית גדטלה יהודית של כל הסיעות עם מיטב המנהיגים הרוחניים והפוליטים - נוכל להביא לישועה !
    [ נ.ב. ומה עם פולארד ושליט ?! ]
    תודה שקראתם , ונשמח להצטרפותכם למהלך האיחוד והגאולה

    • תקראו! חזק ביותר! (ל''ת)

      אני, 27/10/08 17:25

    • דברי אמת מעומק הלב! (ל''ת)

      יוסי, 27/10/08 17:27

    • היית גם בהפגנה שבה נרצח אמיל גרינצוויג?

      מגש הכסף, 28/10/08 14:34

      היית ב4/11 בכיכר? אתה יודע למה הסתות יכולות להוביל?
      תודה.

  • 55.

    מותר לו לאחל מה שהוא רוצה זה במסגרת חופש הביטוי שלו בדמוחארטה פה !!!

    עודד יערי, 27/10/08 15:50

    מותר לו לאחל מה שהוא רוצה זה במסגרת חופש הביטוי שלו בדמוחארטה פה !!!


    כמה שזה כואב ושיכאב לשמאלנים הארורים !!!

  • 54.

    האיש התנצל ואמר שהיה בסערת נפש.-מתי שמעתם שמאלני שמתנצל על דבריו?

    מוטי, 27/10/08 15:50

    שימני אומר נגד חיילי צה''ל ישר צולבים אותו.
    אני לא זוכר על שמאלני שיוצא נגד מתנחלים ומשקר מתנצל אח''כ או שעיתון מפרסם דברים נגד ימנים מתנצל.

  • 53.

    ההתנצלות נשמעת כנה ואני מקבל אותה

    פנדה, 27/10/08 15:50

    עכשיו תורם של פרופ' שטרנהל ודומיו להתנצל...

  • 52.

    אני מאחל רק למוח שלך............ (ל''ת)

    אריק, 27/10/08 15:42

  • 51.

    כמו שהילדים נוהגים לומר...

    טובה, 27/10/08 15:42

    הכל עובר אליך ו....בידך.
    איזה איש מכוער.על פי הקבלה, כשמאחלים משהו רע לאחר ,זה חוזר כמו בומרנג למאחלים.תיזהר בלשונך איש מכוער שלא יחזור אליך מה שאתה מאחל לנערים שבסך הכל ממלאים את תפקידם.

  • 50.

    הקדוש ברוך הוא מת מזמן אז אין מה לדאוג (ל''ת)

    אהרון, 27/10/08 15:41

  • 49.

    תענוג לשמוע את פרפורי הגסיסה של ההתנחלויות

    אמיר, 27/10/08 15:41

    הם יודעים טוב מאוד שבקרוב ניפטר מכל הגידולים הממאירים האלה

    • איזה גסיסה??? כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ (ל''ת)

      מוטי, 27/10/08 16:19

    • בעזרת השם (ל''ת)

      ישראל חנוכה, 28/10/08 14:25

  • 48.

    אולמרט עוף כבר! נמאס ממלחמת האחים שיצרת! (ל''ת)

    חיימקה, 27/10/08 15:35

  • 47.

    נא לשים לב למינפולציה של התקשורת...במקום לעסוק בעיקר-שיסוי חיילי צה''ל (ל''ת)

    ביהודים וזה העיקר!, 27/10/08 15:34

  • 46.

    יותר טוב תסתום! (ל''ת)

    ימנית, קרית ארבע, 27/10/08 15:32

  • 45.

    המתנחלים, שס וכל אלו שכופים עלינו את הדעות הפרימיטיביות שלהם

    אויבי המדינה, 27/10/08 15:31

    איזה מניאק האיש הזה. שמעתם אותו בטלוויזיה? ''הבחורים הטובים'' ''נוער הזהב'' ''נוער הגבעות'' כולם נפלאים ואוהבי אדם...בולשיט. מי ששונא ערבים ומתעלל בהם סופו שיתעלל בנו. מי שכופה עלינו את אורח חייו ולא מאפשר לנו תרבות משלנו, סופו שיגנוב לנו את הכסף ויסחט אותנו.
    בואו נלמד מטורקיה. רק השבוע הואשם ראש הממשלה בהסתה נגד התרבות החילונית. הגיע הזמן לעשות את זה גם כאן.
    המתנחלים ושס הם האנטישמים החדשים. נגד רוב היהודים, נגד הציונות, נגד הקידמה, נגד העניים, נגד הבטחון.
    הגיע הזמן שאנחנו נהיה נגדם

  • 44.

    שהקב''ה יגמול למתנחלים ולימין המטורף באותה מטבע כמו לשונאי ישראל (ל''ת)

    חוסה שמנדריק, 27/10/08 15:30

  • 43.

    למה לשנוא את אחמדיניג'ד כשיש לנו כאלה יהודים?

    טילי, 27/10/08 15:23

    עם כל הכאב שבדבר, להכניס אותו לכלא!

  • 42.

    הגיע הזמן להבהיר למתנחלים שישיבתם בשטח תלויה בחוזקו של צ.ה.ל

    יחיאל כ''ץ, 27/10/08 15:23

    אילמלא צ.ה.ל חזק בשטח והשב''כ שעושים מלאכתם נאמנה , ספק אם המתנחלים היו מתנהלים חופשי ברחבי הגדה. מוטב שירסנו עצמם , לפני שיצטרכו גם להגן על עצמם. מזלי שאיני חייל עוד ולא צריך ''ללכת'' לשמור על שונאים.אוייבים יש לנו מספיק .

    • אם צהל לא היה שם הערבים היו מקופלים מזמן (ל''ת)

      צהל רק מפריע, 27/10/09 03:43

  • 41.

    הוא כבר בבית סוהר ?

    יובל, 27/10/08 15:18

    אז זהו שלא, אז מה מצפים ... ברור שהם ימשיכו להיות אלימים ולא לכבד את הדמוקטיה. כשהיא פועלת לפי דרכם אז אין בעיה, וכשלא נוח להם אז זה אסור.

  • 40.

    מזעזע! ישראל נחרבה כבר על שנאת אחים! אפילו במשבר הגדול בחיים

    אחריות אישית, 27/10/08 15:11

    יש לשמור על הפה מהתבטאויות כאלו.

  • 39.

    קביים

    הבעל שם רע, 27/10/08 15:02

    אם אותו אידיוט היה יודע כמה דם רע הוא מוצא לאוויר העולם אולי (כנראה שלא) יהיה נזהר יותר בדבריו. לא אני הייתי חייל מילואים באותה סיטואציה הדביל הזה היה מדדא על קביים עד סוף חייו.

  • 38.

    מסתבר שבניגוד לכותרות לא היו אלה 'פעילי ימין ' שקיללו אלא רק דביל אחד.

    רפי, 27/10/08 15:02

    nrg וכלי התקשורת האחרים ניסו להכפיש את הימין כולו בגלל דביל אחד או שניים.

  • 37.

    רבנים הרימו קולכם!

    מלכה, 27/10/08 15:02

    שמואל בן ישי חוטא ומחטיא. הוא נושא את שם השם לשווא ועליו ישפט.

    אולם היכן הרבנים? כן כולם! איפה קול זעקתם על שמואל וחבר מרעיו, על כל האחרים שפלטו דברי נאצה על חיילים? היכן החרמות והשפטים שהם כ''כ טובים בהם כאשר מדובר בחילונים?

    אם לא נשמע את קול הרבנים מצווה על ''אברכיהם'' להתנצל ולשמור על פיהם, שלא יתפלאו שהאדמה תקיע אותם.

    אוי לדת שכאלה הם רבניה אוי לדת ששמואל בן ישי בין שומריה!!

    • דרך אגב הוא לא אמר בהקלטה שהוא רוצה פיגוע, זו הייתה מישהי אחרת

      דוד, 27/10/08 16:20

      תקשיבו טוב לדברים שלא: הוא אמר אני מייחל ואז מישהי התפרצה לדבריו ואמרה לפי דבריה ''שצריך לעשות פיגוע'' סוף ציטוט. אבל לפי הקלטה הוא רק יחל וקיווה שזה לא נשמע כמו להגיד אני הולך לעשות את זה אלא אני מקווה. הסטה באופן מפורש זה להגיד צריך לעשות את זה אבל מישהו שאומר אני מתםלל שיקרה לשני משהו, זה אולי דברי הבל ודברים רעים אבל לא הסטה, רק עם אתם מאמינים בכוחות עליוניים, ומוזר כי חשבתי שהשמאל לא מאמין בדברים האלה ורציונלי פתאום להתפלל שלמישהו יקרה משהו זה נקרא הסטה, השמאל משחק אותה פתאום אי-רציונלי (למרות שכל הזמן השמאל טוען שהוא חושב רציונלית) ומאשים בתכנון פיגוע כאשר מתפללים בשביל שמשהו יקרה. איזה צביעות.

      • עוד קונספירציה של שב''כ נגד שמואל בן ישי שרק התפלל בדביקות לאלוהיו (ל''ת)

        קונספירציה נגד ''עם ישראל'', 27/10/08 18:43

  • 36.

    לכל המתיפיפים- השמאל הקיצוני גרוע בהרבה מהימין הקיצוני (ל''ת)

    אנרכיסט לשעבר, 27/10/08 15:01

    • עוד ''אנארכיסט'' לאומן-ימני קיצוני וגזען פאשיסט ומסית כזה - ואבדנו!

      די לכיבוש!, 28/10/08 11:16

      די לכיבוש המזויע!
      לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!!!!!!!!!!!

  • 35.

    אני מאחל לו אריכות שנים בכלא תא אחד ליד יגאל עמיר. (ל''ת)

    רואה צאן, 27/10/08 15:01

  • 34.

    זה לא בני אדם - אלה חיות!!!

    עופרר, 27/10/08 14:58

    בעצם מסכנות החיות!!

  • 33.

    השלטונות כרגיל שותקים להם יותר מדי

    אחת שכועסת, 27/10/08 14:54

    אם היו מכניסים אחד כזה לעשר שנות מעשר אחרים היו פוחדים ולא מדברים כמו שדיבר האיש המטורף הזה שאינני רוצה להזכיר את שמו
    אבל השלטונות פוחדים מכל הקיצוניים
    והם מנצלים את הפחד הזה

  • 32.

    עכשיו כל הפוליטיקאים יקפצו על הגל כי

    הנמוכים, 27/10/08 14:53

    זה טוב לחזור על המנטרה ''ימין קיצוני''.

    זה טוב לקרוא למופרעים שצעקו ''המתנחלים''.

    זה טוב להסית אבל לקרוא למחנה האחר ''מסיתים''

    • ואתה לא היית קופייץ אם השמאל היה מתבטא כך נגד צה''ל? (ל''ת)

      זבוב בלי רגלים לא שומע ולכן לא קופץ, 27/10/08 18:45

  • 31.

    צודק. מי שגירש באלימות והרס בית על תכולתו הוא פושע. (ל''ת)

    יואב, 27/10/08 14:49

  • 30.

    ''לעלות עם טנקים על עפרה''-מותר ??!!, ברק...אולמרט?? (ל''ת)

    ''לרצוח מתנחלים''-מותר? יה חולירות !!, 27/10/08 14:48

  • 29.

    לאשפז את האישרצוי בבית סוהר ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    אזרחית, 27/10/08 14:47

  • 28.

    שיפסיקו לאבטח את החצופים אלה

    אוסי, 27/10/08 14:46

    למה צריך להמשיך ולאבטח את החצופים האלה שלא מתגייסים כמו שראינו בכתבה על דניאלה ויס ביום שישי, ומדברים כמו שדיברו אתמול.

    בוא ניתן להם להתמודד לבד מול השכנים שסובבים אותם.

    יותר חשוב לאבטח את האזרחים למשל בדרום ולדאוג להפקת ירי הקסמאים.

  • 27.

    אחרי הסתה של שטרנהייל,לא ציצתם... הנה לכם התוצאה !!! (ל''ת)

    סמולצ'יקים סמרטוטיים., 27/10/08 14:45

  • 26.

    אני שמעתי מה שהוא אמר ואיך שהוא אמר את זה

    טליה, 27/10/08 14:45

    ועל זה אי אפשר לסלוח. זה כל כך מזעזע שהוא יכול היה להעלות על בדל שפתיו כאלו דיבורים.
    שום דבר לא מצדיק.

  • 25.

    אני לא מסכים עם ההתבטאויות לחלוטין אבל אני מבין אותו (ל''ת)

    עמי, 27/10/08 14:41

  • 24.

    אה, אז עכשיו הכל ברור. אתה לא רק מופרע, אתה גם פסיכופת

    הצוםה, 27/10/08 14:36

    אלוהים ישמור אותנו מאלה

  • 23.

    אחח יהודים יהודים אתם פשוט אהבלים..

    XY, 27/10/08 14:36

    אתם לא מצליחים להסתדר עם עצמכם אפילו, עוד מעט המדינה שלכם תעלם..

    • 2000 שנה היהודים רבים ביניהם - אולי זה מה ששמר אותנו ?

      פנדה, 28/10/08 11:14

      היהודים יודעים להתווכח. אצל הערבים, לעומת זאת, ויכוחים בד''כ נגמרים בדם. בשנים האחרונות, רוב ההרוגים המוסלמים בעולם נרצחו ע''י מוסלמים - בעיראק, אפגניסטן וגם בשטחי הרש''פ. העם שנולד לפני 40 שנה כבר התפצל לשני עמים יריבים, שהורגים אחד בשני ללא רחם.

  • 22.

    דואגים להדגיש שזה פעיל ימין

    אנטי שמאל, 27/10/08 14:35

    עוד מעט ירשמו שהוא חבר של ביבי

    • מה שבטוח זה שהוא חבר שלך (ל''ת)

      אנטי אנטי, 27/10/08 18:48

    • טמבל! בשביל מה להדגיש פעיל ימין בחברון

      ישראל חנוכה, 28/10/08 15:20

      לא נראה לי שמישהו היה חושד בו שהוא תומך נלהב של חד''ש בחברון

  • 21.

    למה להתייחס לאיזה אידיוט סהרורי? חתיכת כלומניק! (ל''ת)

    אלי גריינשטיין, 27/10/08 14:32

  • 20.

    שוב המתנחלים חצו עוד קו אדום

    יאיר, 27/10/08 14:31

    צריך לייבש אותם כלכלית. נראה אותם בלי תקציבים לישיבות ואולפנות שמסיתות נגד צהל. נראה אותם משרתים שלוש שנים בצבא ולא 14 חודשי הסדר. נראה את הבנות שלהם עושת שנתיים שירות ולא תשעה חודשים במוסד מקורב.

    • אפילו שירות לאומי בבית חולים של הבנות שלהם הייתי קונה (ל''ת)

      הצרה שהם עושות לביתן בתנועת ''אמונה'', 27/10/08 18:49

  • 19.

    בתור מתנחל, אני קורא לאנשי קרית ארבע לנדות את המתועב הזה! (ל''ת)

    אלי, 27/10/08 14:31

  • 18.

    את הנזק כבר גרמת. וגרמת נזק גדול למתיישבים שחושבים הפוך לחלוטין ממך! (ל''ת)

    חיים, 27/10/08 14:30

  • 17.

    שמוליק אתה את העונש קיבלת כבר.טמטום חסוך מרפא. (ל''ת)

    רמי, 27/10/08 14:26

  • 16.

    התמים חושב שהתנצלות תעזור לו. הוא לא מבין שהמסיתים מעוניינים בהסתה

    דרור מרמת גן, 27/10/08 14:26

    ולא בהתנצלויות.
    הוא לא מבין שהקללה שהוא פלט, היא פחות גרועה מעקירת עין של קצין צה''ל, בידי פורעי בילעין, עקירה שלא הניבה כותרת ראשית.
    אז הוא ילמד, בדרך הקשה.

  • 15.

    המנוול הזה לא לשמור עליו ולהשאיר אותו טרף לאוייב (ל''ת)

    יוש אילת, 27/10/08 14:23

  • 14.

    פעיל ימין? אם זה ימין אז אני צנצנת.

    מוטי, 27/10/08 14:20

    זה לא פעיל ימין ולא פעיל יהודי/לאומי ולא שום דבר דומה.
    מקסימום פעיל חמאס מתחזה ליהודי.
    מספיק עם מכבסת המילים הזו של ימין ושמאל.

  • 13.

    גירוש גירוש גירוש

    ניר, 27/10/08 14:18

    זה מה שצריך לעשות לך.
    כי בפנים אנחנו יודעים אך אתם חושבים על אותם חיילים מסכנים ששומרים עליכם ורק עליכם.

    ביזיון.

  • 12.

    כל הכבוד לשמואל בן ישי אל תירא עבדי יעקוב

    מיקי, 27/10/08 14:18

    לא ניתן לערב רב מהשמאל להפחיד אותנו

  • 11.

    והוא ם הוסיף שלבו נקרע בגלל שליט והוא מתוסכל

    מהממשלה שהפקירה אותו וזה מה שיצא לו, 27/10/08 14:17

    אל לשפט אדם בעת צערו תודה


    בקשה לא לצנזר

  • 10.

    לא חומני חומני - חומני שעף! (ל''ת)

    הגששים, 27/10/08 14:17

  • 9.

    נרגעתי,עד כה חבתי שזה כולל אותי.אני כולה רובאי חפ''ש בגולני (ל''ת)

    לא קשור לפינוי, 27/10/08 14:17

  • 8.

    הרסו בית על כל הרכוש

    שמוליק, 27/10/08 14:16

    אם היו מזיזים לשמאלן אחד את הגבינה, והורסים לו את ביתו על כל הנמצא בו, הוא היה מגיב באותה מידה. חבל שהתקשורת המסיתה נגד הימין שכחה אילו איומים קיבל רון חולדאי בעקבות רצונו להרוס את היכל אושיסקין בתל אביב. לא בית פרטי, לא הרס רכוש פרטי, לא הכאת האנשים שניסו להגן על הבית, אלא הריסת מקום שומם...

    שמאלנים צבועים, טלו קורה מבין עיניכם

    • אם הייתם פועלים ע''פ חוק - לא היה נהרס לא בית ולא רכוש

      אורן, 27/10/08 20:44

      אבל אתם עושים מה שבא לכם ומלא מתאים לכם אתם פתאום עורכי דין אחד אחד...

  • 7.

    צה''ל ליקק למתנחלים ועכשיו הוא אוכל אותה

    רון, 27/10/08 14:15

    צריך לשנות כיוון ולטפל במתנחלים הפורעים ביד קשה.

  • 6.

    אהההההה.... אז זה בסדר (ל''ת)

    דוד, 27/10/08 14:13

  • 5.

    בושה וחרפה. פשוט חילול השם. (ל''ת)

    אורי, 27/10/08 14:06

  • 4.

    קרית ארבע

    יצחק, 27/10/08 14:05

    בתור אחד שהיה גר בקרית ארבע באמת שאלתי את עצמי מי הדפוק שאמר את זה, ועכשיו זה ברור.
    הוא דפוק עם קבלות ולא בפעם הראשונה, חבל בכלל שמבזבזים מילים ודיונים על הגולם.

  • 3.

    אחים יקרים בואו נפרד תנו לנו את שטחי ממלכתנו! (ל''ת)

    מדינת יהודה, 27/10/08 14:05

  • 2.

    ממתי התקשורת עושה כזה רעש מאיש פרטי ובודד????

    ימני שפוי, 27/10/08 14:05

    המטרה פה היא אחת- להסית ולהשחיר את פני המתנחלים כולם.
    נראה את התקשורת מטפלת בפורעים השמאלנים מבילעין!

  • 1.

    הבעיה היא שממשלת ''קדימה''לא מפנים התנחלויות כעונש

    רינה, 27/10/08 14:00

    במקום לפנות התנחלויות כעונש על הסתה,ממשלת
    ''קדימה'',מתעלמת ואף נותנת אישור לבנות התנחלויות ומאחזים,בגושי ההתנחלויות הגדולים.לא פלא שיש מקרים כאלה של הסתה.

    • מעניין, פתאום את בעד עונש קולקטיבי...

      פנדה, 28/10/08 11:11

      כשערבים יורים קסאמים - לא מילים מלוכלכות - האם גם אז את מציעה לפנות את עזה כעונש ? צבועים אתם, בדיוק כמו האנטישמים באירופה יש לכם דין אחד ליהודים ודין אחר לכל השאר.