• 58.

    היא בגדה בו, והתינוקת לא היתה ממנו.

    יאיר, 13/11/08 00:19

    כל המשטרה יודעת, אך בגלל שזה אחד משלהם אז סגרו את התיק.

  • 57.

    מה זה משנה

    אורי, 29/10/08 18:35

    זה לא משנה אם הוא רצח בגלל שחמתו אמרה לו שהילדים לא שלו או שהוא רצח בגלל שהיא בגדה בו עם בכיר ....תרדו מזה כבר תשקיעו במניעת הרצח הבא במקום

  • 56.

    שוב

    מוסקו, 29/10/08 09:21

    שוב ..והכל בגלל הקרחת...אלוקים לא מרשה את זה.

  • 55.

    יש להוציא צו איסור פרסום לפרשה הזו עד למציעת הסיבה למיקרה הנורא הזה (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 28/10/08 15:04

  • 54.

    למשטרה יש את כל החוט..

    יודע דבר, 28/10/08 13:10

    אולי הם מחפשים את הקצה השני של החוט

  • 53.

    כדאי להשתיל ראיות מרשיעות בהתנחלויות (ל''ת)

    בכיר בפרקליטות, 28/10/08 12:37

  • 52.

    אם זה היה בוזגלו ולא פישר ---- היו ממזמן מגלים את כל החוט . (ל''ת)

    ----- קצה חוט עליק ......בני טובים עליק ........., 28/10/08 07:05

  • 51.

    אני בהלם מהציבור

    ערן, 28/10/08 06:55

    איך החלטתם ללא שום בסיס שהיא בגדה?שהילדים לא שלו?איך???
    לצערי הכפשתם את שמה של הנרצחת ללא שום טיעון מוצדק ועוד אתם טוענים שזה ההגיון שהוביל אתכם למסקנה זו??הגיון??
    למעשה מהמישתמע הוא שלכול רוצח יש הגיון ברצח אותו ביצע!!ואני חשבתי שרוצחים הם הקיצוניים הלא שפויים שנמצאים בחברה?!
    אני מאוד מקווה שהמשטרה כן תפרסם את האמת כמו שהיא רק כדי שמסע ההשמצות והבדיות שנכתבים כאן יפסקו!!
    ולסיום גם אם בגדה כל עוד לא פורסם והוכח. הכל פה השמצות! !ובלקסיקון שלי גם אם אכן בגדה אין בהגיון לרצוח ומיפה שכל מה שהמטקבקים כותבים זה אך ורק תאוריות הזויות!

    • כנס חביבי כנס

      משהו, 29/10/08 08:55

      יש ברשת מלא הדלפות ולא בכדי כולם מדברים על זה..
      נראה לך שהמשטרה הגיע תוך שעתיים עם חריקת בלמים סתם??
      ואתה מאמין המשטרה תפרסם לתקשורת את הפשעים שלה עצמה??
      שהיא תפגע בשם הטוב של קצינה
      (האבא שלה ועוד ..)
      לדעתי הפרשה הזו תושתק אבל כמו שאמר פה מישהו
      אם אותו סיפור היה בבית הנשיא - הייתה מזה חגיגה..
      (או בכל מקום אחר)
      יש פסוק בתורה:
      ''מכסה פשעיו לא יצליח , מודה ועוזב ירוחם''

  • 50.

    הכל בגלל המתנחלים!!! מתנחלים נמאסתם! (ל''ת)

    שמאלני, 28/10/08 02:49

  • 49.

    המשטרה משדרת שני מסרים סותרים

    גל, 27/10/08 23:25

    יעשו הכל כדי לנסות ולפענח את המניעים לרצח ומצד שני אין הרבה סיכויים שיצליחו. ראוי שיתעלמו מהכבוד של המשטרה ושל קרובי הנרצחים שהם שוטרים בכירים בדימוס, כי יתכן שלזיהוי המניע תהיה משמעות חינוכית שתאפשר לטפל באוכלוסיות שונות שמועדות לעשות מעשים קיצוניים על רקע ''מצ'ואסטי''?

  • 48.

    למגיב 15- .איך אתה זוכר את כל השמות והפרטים ? (ל''ת)

    שי, 27/10/08 20:50

  • 47.

    השמעות רצות - והמשטרה רוצה להשתיק בגלל בכר (ל''ת)

    משטרת דבילים, 27/10/08 17:05

  • 46.

    סלקמן וניסים מור כנסו :

    אני, 27/10/08 16:53

    בציבור יש הרגשה שאתם מתכוונים להסתיר את האמת על היחסים בין בני הזוג שהביאו לרצח כיון שהם שוטרים : אז לידיעתכם הסתרה רק תגביר את אי האמון שהציבור מביע כלפיכם כבר הרבה זמן והשמועות (המבוססות על מידע ) ימשיכו לרוץ ואתם תצאו נלעגים

  • 45.

    תזמינו את התיק הרפואי שלו מקופ''ח - תיבדקו מהיסוד ממה סבל (ל''ת)

    בעבר ובהווה, 27/10/08 15:23

  • 44.

    תזמינו גם את התיק הרפואי של מקופ''ח - תיבדקו על מה התלונן (ל''ת)

    חשוב מאוד, 27/10/08 15:18

  • 43.

    למה האם מיהרה לעזוב את הבית ב-12 בלילה?!! (ל''ת)

    ??????????, 27/10/08 14:29

  • 42.

    אם הם יצליחו, הם באמת גדולים ואם לא הם מה שנאמר עליהם בד''כ. (ל''ת)

    ., 27/10/08 14:19

  • 41.

    למה להגיד שהילדים לא שלו? מאין לכם?קצת כבוד למתים ולחיים. (ל''ת)

    למה למה, 27/10/08 13:35

  • 40.

    תגובת המשטרה כנסו!@!@

    חיים, 27/10/08 13:35

    קראו את תגובת המשטרה''אנו יורים לכל הכיוונים'' ממש לא מתאים לאירוע המצער בו האב אכן ירה לכל הכיוונים.....

    • ואללה, צודק. סרקסטי למדי (ל''ת)

      אופס, 26/11/08 17:12

  • 39.

    הרצח הבלתי נתפס

    רוני מירושליים, 27/10/08 13:04

    אני מקווה שהמשטרה תשפוך אור
    על הזוועה הזו
    רצח ילדים ותינוקות הפך
    לצערנו לדבר שבשיגרה
    עודי כואב את הירצחה של נטלי פיזם על ידי המפלצת השטנית
    הלוואי נדע ימים יפים יותר
    בברכה

  • 38.

    כיוון לבדוק - אולי זה המניע?

    גיל, 27/10/08 12:30

    הבעל גילה כי התינוקת לא שלו (או חשד) והחליט לרצוח את האם ואת התינוקת.
    את הילד הוא רצח כדי שלא יסבול כל חייו מכך שהוריו נרצחו/התאבדו וכ''ד ולכן רצח אותו מתוך אהבה אמיתי והוא האמין שזו הדרך הנכונה ביותר.
    ההתאבדות שלו - לאחר שרצח את משפחתו, אין לו טעם להשאר בחיים.
    בקיצור - לבדוק DNA

  • 37.

    בדיקת DNA של התינוקת

    CSI, 27/10/08 12:24

    אולי היא לא שלו וזה מה שחירפן אותו

    • זו האמת אחי

      גם יודע, 28/10/08 08:58

      אבל אם זה היה קשור למשפחת קצב לא היו משתיקים
      בושה וחרפה למשטרה

      • רק אמא של מייקל צריכה לחשוף את המניע בכדי להציל במעט

        שי, 28/10/08 13:11

        את כבוד בנה

  • 36.

    מי האבא? (ל''ת)

    תבדקו את הדי אן איי של התינוקת., 27/10/08 12:10

    • חחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      פקק תנועה, קרית מוצצקין, 28/10/08 02:50

  • 35.

    לדעתי מישהו ''עזר'' לא ברצח,אולי הוא היה מאורבב בפשע או משהו כזה

    קיסי, 27/10/08 12:04

    קשה להמין שבן אדם,עפילו לו שפוי,יעשה דבר כזה!! המישתרה צריכים ליבדוק את הקשרים שלו עם עולם הפשע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • לך תילמד עברית אח''כ תביע דעה

      כמה שגיעות בשורה אחת, 27/10/08 15:28

      ובשורה השניה.

  • 34.

    15% אתה צודק!! נשים רק מתקדמות דרך המיטה (ל''ת)

    ''נשים חזקות'', 27/10/08 11:57

    • ומה עם ה''פרופסור'' יולי תמיר? וסופה לנדוור? יש רשימה ארוכה. (ל''ת)

      שומר מיטות, 28/10/08 03:25

  • 33.

    טוב מאוד שימשיכו לחקור-הציבור רוצה לדעת את האמת (ל''ת)

    מ, 27/10/08 11:54

  • 32.

    מצער אבל תיק סגור

    אובייקטיבי, 27/10/08 11:49

    לא ייתכן שיחידה שלמה עובדת על תיק כזה,הדבר היחיד שיש לבדוק הוא אם אכן האב הוא הרוצח וזה.
    כאילו חסרה עבודה למשטרה ,פתאום יש תקציב ויש כח אדם,די הניחו לחפור מתחת להריסות.רק ייטב למשפחות.

  • 31.

    זה הגזמה! זה קרה מזמן זה כבר לא חדשות!! וזה לא מענין אף-אחד! (ל''ת)

    אזרח, 27/10/08 11:46

  • 30.

    לפי דעתי יודעים מי עשה את זה ומשתיקים הכל כדי להגיע אליו (ל''ת)

    שלומי, 27/10/08 11:45

  • 29.

    הילדים לא שלו

    007, 27/10/08 11:44

    אני חושב שכדאי לבדוק DNA אולי הילדים לא שלו והוא גילה את זה

    • לא שלו שלך בטח (ל''ת)

      אידיוט, 27/10/08 14:29

  • 28.

    כולם יודעים את הסיבה האמיתית - המשטרה מחפה -

    ליאור, 27/10/08 11:25

    האבא של האישה ניצב בכיר בדימוס!

  • 27.

    מעריב, מחקו את תגובה 15, עבירה על חוק לשון הרע.

    דוד, 27/10/08 11:19

    בפרסום תגובה 15 אתם משתפים פעולה עם אדם שמפיץ דיבה.
    אנא מחקו תגובה זו

    • לשון הרע

      רוני מירושליים, 27/10/08 13:29

      ואם יימחקו
      תהיה לנו מדינה
      טובה יותר?

    • צודק לגמרי (ל''ת)

      ענבל, 27/10/08 13:32

  • 26.

    over my dead body

    claire, 27/10/08 11:14

    she is having a love affaire , he knows about it and she is telling him that she is leaving and she will take the 2 kids the family does know anything also at work, he is to proud to tell, they try to work it out in a civilyze way, but after the night he think he will make her change her mind, but nothing she is decisive to go , the end we know... look for the lover he will tell you

  • 25.

    בושה של טוקבקים

    ר.ט, 27/10/08 11:06

    אני מכיר את הנרצחת מתקופת הלימודים, היא היתה תלמידה וחברה נהדרת אשר היתה נאמנה לבעלה ולילדיה עד הרגע האחרון.
    כל הספקולציות וגילויי לשון הרע הלא מבוססים שנשפכים כאן מראים כמה רוע ונבזות יש בעולם הזה - כולם אוהבים לראות רק את הרע.
    אף אחד לא יודע מה קרה שם ובמיוחד לא המטקבקים.
    הם היו זוג יפה ומוצלח עם ילדים מקסימים - ועכשיו הם מתים אז כל הקנאים יכולים להרגע - אני חוזר, הם מתים!!!

    רעות רוח

    • בושה

      רוני מירושליים, 27/10/08 13:25

      ר.ט.
      אל תיקח את זה
      קשה
      תהא נשמתה ושל ילדיה
      צרורה בצרור החיים
      בברכה

    • פשוט כל הרואי השחורות והפרמיטיבים יצאו מהחורים - באמת תת רמה (ל''ת)

      מגעילים בהתגלמותם, 27/10/08 14:14

    • אם יש כזו אידיליה, מה ההסבר שלך לרצח (ל''ת)

      סתם אחד, 27/10/08 14:18

    • שמע אם השמועות צודקות

      אייל, 30/10/08 11:36

      אז דע לך שבבית המקדש אשה שהייתה נואפת
      דינה היה מיתה
      היא היית שותה חומר
      ושואלים אותם אם היא בגדה בבעלה
      ואם אמרה לא ושיקרה מיד הייתה מתה
      ואם אמרה לא ואמת בפיה וחיה

    • אם אתה לא יודע למה סתם לדבר????????????

      א, 18/01/09 10:08

      כמו שאמרת, מכיר ''מתקופת הלימודים..'' אנשים משתנים אתה יודע,
      אני מכירה את הסיפור מקרוב וכל הטוקבקים לצערינו נכונים ביותר!!! העניין שהיכן שמעורבות דרגות בכירות מוצאים איך להשתיק את הדברים, סגרו את התיק תוך מב' ימים בעוד שכל התחנה יודעת את האמת על ה''תמימה'' הזאת, פשוט בושה! ועוד לקבור את האב כאילו שהוא פושע שרצח באכזריות את בני משפחתו הבנאדם איבד את שפיותו מרוב שנפגע

  • 24.

    שלא נדע יותר צרות ,אל תשכחו ההגיון הוא חזק מכולם!

    משה כהן נעמי, 27/10/08 10:23

    ההיגיון מכתיב את הכול בחיים כך אמר אבא של חברי שאני מעריך הכול,ובמה מדובר.דובר קודם על הפסד בבורסה לדעתי להוריד מהפרק לא הורגים ילדים מקסימום הורגים את עצמם.
    היא יפה,האפשרות להתאהבות נמצאת רלואנטית.האמא ה שלה ישנה שם יום לפני הרצח היה ריב,היא יודעת הכול!!!!.לא מספרת למה זה ברור לי,אם המחשביה היתה שהוא הרג אותה ללא מעשה מצידה היא היתה המשפחה היתה צורחת ופותחת פה וגם בטלויזיה עצם השתיקה מחשידה לפי ההגיון כאמור.לדעתי הבגידה היא קשה כפל כפלים והיא בתוך מקום העבודה מה שמבחינתו זה להלך 12 שעות בעבודה חפוי ראש מבושת חבריו.היתכן שביום הרצח היא התגרתה בגורל ואמרה לו שמע הילדה למשל לא שלך?צא וחשב בראש כול גבר מה הוא היה עושה?הגיון בלבד מספיק,אבא של חברי היה נוהג לומר לא צריך להגיד דבר גם משתיקה יודעים משהוא.

    • זה הדיבור בהוד השרון (ל''ת)

      הג'נג'י ממגדיאל, 27/10/08 12:48

    • איזה מוח חולני יש לכם להגן על פסיכופט - פשוט לא יאמן

      שאתם מצדיקים את מעשיו מכל סיבה שלא, 27/10/08 13:53

      תהייה.

    • אתה כנראה צודק, אבל הפלצנים מהמשטרה מנסים גם לנפח וגם להסתיר (ל''ת)

      סתם אחד, 27/10/08 14:12

  • 23.

    מה נסגר??????

    אני הוזה ????, 27/10/08 10:18

    מה יש לחקור? הרוצח נמצא, ודן את עצמו למוות. מה עוד? את המניע צריך ל השאיר לחוקרים מהמחלקה לקרימינולגיה באוניברסיטה, ולא לשוטרים שאמורים להלחם בפשיעה ברחובות!!!!

  • 22.

    המשטרה יודעת לכסות על אנשיה.

    המבקר, 27/10/08 10:17

    הרי כל מידע יהיה פוגע עבור המשטרה.
    אם הוא רצח, אז אילו אנשים מגייסת המשטרה, ועוד לדבריה הוא נועד לגדולות !
    בקיצור, לשמטרה עכשיו יש מה לטייח, וכמה שיותר מהר.
    הרי גם כך אין איש שמעריך את המשטרה. הם באמת רמה נמוכה.

  • 21.

    ''חכמים הזהרו בדבריכם!''

    המעיר, 27/10/08 10:16

    ''אנחנו יורים לכל הכיוונים בחקירה הזו,'' - אפשר היה לחשוב על התבטאות מוצלחת יותר בנסיבות העניין.

    • אכן (ל''ת)

      חוסר טאקט, 26/11/08 17:18

  • 20.

    הפרוט כיצד המשטרה מתכוונת לחקור נשמע פתטי. אפשר תמיד לבקש את עזרת

    קומונסנס, 27/10/08 10:09

    הציבור, אבל תמיד יכול להיות שיש מי שיודעים ויש להם סיבה לשתוק, ולכן תאור החקירה מקל עליהם לחמוק

  • 19.

    יקל,כולי תקווה שעוד נתבדה ונגלה שאינך הרוצח.היית אדם כ''כ איכותי וחם

    לא שוכחת ולא סולחת, 27/10/08 10:06

    מה לא ראינו? מה התפספס?
    רוב האנשים כאן אינם מכירים אותך,אינם יודעים כמה מסור היית,חרוץ ובנאדם לכן זה כל כך לא נתפס שדווקא אתה עשית מעשה נפשע שכזה.הימים חולפים ואני לא יכולה להוציא אותך מראשי,מדמיינת איך עשית את זה,המבט בעינייך,הקולות מסביב ובא לי לצרוח!!! לא נשכח אותך,וגם לא נסלח לך.
    עוד יום יבוא ונבין את שקרה, ואז נקווה שנתבדה.
    מי יתן ותנוחו על משכבכם בשלום, ומשפחותיכם לא תדענה עוד צער.

    • הוא באמת היה אדם משכמו ומעלה - לכן זה כה מסקרן מה גרם לו לאבד את זה (ל''ת)

      מה כבר יכל להיות?, 27/10/08 11:58

      • כן חכמי חלם - רק סבל מפיצול אישיות (ל''ת)

        היה או לא היה - בטוח היה פסיכופת גדול, 27/10/08 15:21

    • מי אתה בכלל!! מי ביקש ממך סליחה גם לך יש חתיים כמו לכולם (ל''ת)

      ''פרידמן'' הקמצנית, 27/10/08 12:34

  • 18.

    רק מי שנשוי לאשה מזרחית...

    ניר מרמת ישי, 27/10/08 10:01

    מבין כמה שזה יכול לשגע בן אדם נורמלי.

    • ל26 הילה ז''ל היתה אשכנזיה (ל''ת)

      POLANIA, 27/10/08 11:59

    • לא כל המזרחיות, רק המרוקאיות / צפון אפריקאיות ועירקיות... (ל''ת)

      תימניות הן בסדר, 27/10/08 12:36

    • מקווה בשביל בת זוגך שהיא לא מזרחית... (ל''ת)

      ואם כן, תחשוב רגע לפני שאתה רוצח., 28/10/08 07:00

  • 17.

    כל בעלי

    מוסקו, 27/10/08 09:58

    כל בעלי הקרחת בפוטנציאל לעשות מעשה כזה.השמש כנראה דופקת את המוח...

    • מוסקו, אתה לא יודע כמה אתה צודק!!! (ל''ת)

      ספרית, 28/10/08 03:20

  • 16.

    'במשטרה לא יודעים מה זה טוב,אחרת 'בכר' לא היה אומר שחתנו 'נהדר'.

    dafna57, 27/10/08 09:50

    בידקו בכול המקומות שגדל,למד והתאמן.

  • 15.

    לסגור את התיק

    חכם מימון, 27/10/08 09:46

    אם ברור מעל לכל ספק כי הרוצח לא הגיע מבחוץ צריך לסגור את התיק,
    המשך החקירה רק יעשה עוול לקורבנות ז''ל ולמשפחות,
    לשם מה לנבור בחייהם הפרטיים? למי זה יעזור?
    צר לי על המקרה ,כואב הלב,
    השתתפותי במער שתי המשפחות

    • למה הסרתם את תגובה 15? היא הייתה נכונה (ל''ת)

      חיים, 29/10/08 08:57

  • 14.

    במשטרה יודעים מה הסיבה לרצח, אבל בחיים לא

    אייל, 27/10/08 09:46

    יגלו, כדי לא לבייש את המשפחה

  • 13.

    עובדים עלינו בעניים

    גבי, 27/10/08 09:30

    אם באמת מחפשים אז למה לא נעשה ניתוח שאחרי המוות? הרי במקרים כאלו המשטרה ממהרת להחרים את הגופות וצריך בג''ץ כדי למנוע מהמשטרה נתיחה שאחרי המוות !! זוכרים את הזקנה שנרצחה לא מזמן באשקלון? האמת שכולם במשטרה יודעים את הסיבה האמיתית ומנסים להשתיק את זה, ניסיתי מספר פעמים לכתוב את הסיפור האמיתי אבל לצערי זה מצונזר !!!
    ממש מפליא איך כל דבר שקשור במשטרה מעורר בחילה...

    • אבל זה ידוע

      א, 18/01/09 11:34

      אבל הסיפור האמיתי ידוע לכולם, גם לאביה של האישה התמימה שהוא קצין בכיר במשטרה....ידוע שהיא בוגדת שנראית קצת טוב ושיגעה שם את כל השוטרים בתחנה..לא רק אביה של התינוקת הוא היחיד...

  • 12.

    הם מפחדים לגלות את המניע - לתת לגיטימציה למטומטמים אחרים.... (ל''ת)

    מומי, 27/10/08 09:24

    • ההגיון

      הכן, 27/10/08 10:24

      ברגע זה כתבתי בדיוק בכיון,

      משה כהן

  • 11.

    רוצים קצה חוט ...תלכו בעקבות הכספים שלהם-לפעמים.. (ל''ת)

    Avnerbi, 27/10/08 09:14

  • 10.

    אני הייתי מברר כיוון שונה

    ש, 27/10/08 09:06

    המניע חסר, ולכן יש חשש שמה שרואים אינו מה שבאמת קרה. אולי נראה ממבט חטוף שהרוצח היה האב, אבל אם אין מניע אזי חייבים לבדוק האם אין כאן ביום של הרצח. יתכן שגם האב הוא קורבן ממש כמו בני משפחתו, והרוצח האמיתי הסווה את זה כאילו האב ביצע את הרצח. כשלעצמי אני לא מאמין שאדם נורמטיבי כזה מסוגל לרצוח.

  • 9.

    מעניין מאוד - רק כאשר מדובר בפשעים של שוטרים לא מוצאים קצה חוט !!! (ל''ת)

    אביו, 27/10/08 09:03

  • 8.

    טמטום של המשטרה - חבל על הזמן והכסף

    yoyo, 27/10/08 08:51

    אם ישנן הוכחות סגורות לכך שהבעל הוא הרוצח, מה משנה הסיבה?
    למה להשקיע כל כך הרבה כסף וזמן בעניין שאיננו תורם מאומה לבטחון הציבור? רק בשביל לספק את הסקרנות של מישהו?
    תשקיעו את המשאבים בדברים החשובים באמת לכולנו.

    • צודק 100% (ל''ת)

      מלי, 27/10/08 12:09

    • כמה שאת צודקת תגובה ל14 (ל''ת)

      מיכל, 28/10/08 15:53

  • 7.

    כל מפלג ההונאה עובד על זה???

    יאיר, 27/10/08 08:48

    רבותי.
    לבי עם המשפחה. דמעות בעיניים באמת.
    אבל כל מפלג ההונאה עובד רק על זה?
    למה?
    ברור שצריך לחקור, ואפילו מתקבל בהבנה שהמשטרה תקצה קצת יותר משאבים מהרגיל לחקור אבדן של חבר לנשק.
    אבל לא התבלבלתם קצת?

  • 6.

    תלחמו בפשיעה המאורגנת - משטרה של אידיוטים !!!

    קובי, 27/10/08 08:48

    לרכז מאמץ חקירתי כל-כך חזק לחקירת מקרה ידוע מראש טראגי ככל שיהיה זה מחוסר כל הגיון. בינתיים חזיתות הפעילות הראשיות של המשטרה נשארות פרוצות והעבריינים שתמיד חוגגים עכשיו חוגגים שבעתיים - למה לא??
    כשהמטומטמים בכחול מפנים את הזירה אפשר לעבוד באין מפריע.

  • 5.

    האם יכול להיות מניע למעשה מטורף שכזה?

    אישה, 27/10/08 08:42

    למעשה שכזה צריך רק אדם לא שפוי ולא מניע

    כל מניע לא מצדיק מעשים שכאלו.

    בטוח שהיו סימנים מוקדמים לפני רק התעלמו
    מהם - תבדקו את עברו..מילדות.


    אישה

  • 4.

    למה מצליח להבין מה מטרת החקירה (ל''ת)

    שושו, 27/10/08 08:39

  • 3.

    עשרים חוקרים

    משה וילנאי, 27/10/08 08:29

    התחרפנתם? האם ברצח אחר גם היו מגייסים עשרים חוקרים?
    חלק מהשחיתות של המדינה. בגלל שאבא שלה היה ניצב אז חייבים לגלות מיד ומשתקים מחלקה שלימה במשטרה.

    • הקצו 6 חוקרים + השאר מסביב - רצח נשפחה שלימה , בלי לדעת

      גולי, 27/10/08 08:39

      את המניעה, שווה חקירה מאוד מעמיקה. כאשר יש מניע, יש פחות צורך לחקור מן הסתם. כאן פשוט מנצלים את הבמה ואת הקשרים של המשפחה לדרג בכיר במשטרה ע''מ לעשות מזה מטעמים. כולם תפסו טרנד לרדת על המשטרה. יש שם חברה מעולים , וגם פחות טובים ומושחתים. האשמה בשלטון ובאופן ישיר גם בנו. מתי נראה מנהיג , אדם ערכי , שירוץ להיות ראש ממשלה? כנראה שלא בזמן הקרוב, ועל כך צר לי.

  • 2.

    איזו משטרה שקופה

    nia, 27/10/08 08:28

    ברגע שהצהרתם ,גורם במשטרה: ''ספק אם נצליח לברר את המניע למעשה''
    זה מקטלג אותכם - כיסוי תחת.

    • צודק! נורא מהר סוגרים את התיק...בושה!!! (ל''ת)

      צילה, 27/10/08 11:27

  • 1.

    קצה החוט הוא מות האב

    הבן האובד, 27/10/08 08:26

    בנוסף: הנכות הרגשית שהפגינו בנות משפחת הבעל כלפי הארוע האיום (מתאבלות לא מתנצלות) היא אניץ נוסף בקצה שבנדון

    • חולק על דעתך!!

      זרטוסטרא, 27/10/08 08:57

      בנות המשפחה דווקא הפגינו לדעתי יכולות ריגשיות גבוהות. הן אכן צריכות להתאבל ולא להתנצל.
      איזה אחראיות יש לאם ולאחות לאירוע הנושא. דווקא היכולת שלהם להבין שאין להן אחראיות על הנושא מעידה על חוסן נפשי.

    • על מה יש להם להתנצל. מה הם רצחו???

      רוני, 27/10/08 09:03

      משפחתו של האב לא אשמה. למה בכלל הם צריכות להתנצל.

      • גם המשפחה של יגאל עמיר לא צריכה להתנצל... לא? (ל''ת)

        ..., 27/10/08 14:28