• 133.

    כל האיומים באים מפי המושתלים של השב''כ (ל''ת)

    מולדתי, 26/11/08 14:14

  • 132.

    המתנחלים הם מכה לישראל - עד שלא נתעשת הם ימשיכו לעשות פה כבשלהם. (ל''ת)

    מפוכח, 10/11/08 13:58

  • 131.

    הם יביעו למלחמת אחים כך אנחנו ניגור אם המדינה היקרה שלנו פדרמן לבית סו (ל''ת)

    שמואל, 31/10/08 11:50

  • 130.

    כך אנחנו נראים מפדיעי החוק וביבי שותק הורסים את המדינה מביאים אסון לעמ (ל''ת)

    שמואל, 31/10/08 11:48

  • 129.

    הגיע הזמן בבחירות הבאים העם צריך להחליט שלום אם שכנים או מלחמה (ל''ת)

    שמואל, 31/10/08 11:45

  • 128.

    ''חזק ויאמץ ליבכם כל המיחלים לה'''

    :), 30/10/08 21:06

    כוחות הטומאה לא יצליחו להנמיך את קומתינו!!! אשרינו שזכינו לזכות במיצוות ישוב הארץ!!!

  • 127.

    חייל צה''ל שנלחם באזרחי מדינתו צריך לשלם מחיר -- יש זכות לסרב (ל''ת)

    דעתי, 28/10/08 07:18

  • 126.

    אני לא סובל קרובים שלי שהשתתפו בהתנתקות - ולא מביעים חרטה

    תושב ת''א, 28/10/08 07:17

    לא יכול לסבול שימוש בצה''ל ממניע פוליטי נגד יהודי מדינתי!!! ולא איכפת לי מדוע. אם עושים כך יש לבטל מייד גיוס חובה לצה''ל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • צודק (ל''ת)

      צודק, 29/10/08 03:56

    • אף אחד לא ביקש ממך להביע חרטה.... (ל''ת)

      1234, 05/11/08 20:30

  • 125.

    טעות לתת לצבא להתעסק כך עם אזרחים

    לא להאשים, 27/10/08 15:56

    אני חושב שהתבטאויות של אזרחים אלו אינה נכונה ופסולה.
    אך מי גרם להם זאת ?!
    מי שצריך לפנות (אם בכלל צריך לפנות) זה המשטרה. ולא הצבא.
    הצבא אמור להגן מפני אויבי המדינה. ולא להתעמת עם אזרחים כפי שהממשלה החליטה.
    החלטה זו היא טעות. וזו התוצאה שלה.
    לא פלא שההנהגה הישראלית גורמת במעשיה לשנאת אחים עד כדי כך שחלק מהעם רואה בחלק האחר שבו ''אויבי מדינה''.... וחבל.
    חבל שזה המצב.

  • 124.

    הלואי שהיומפגינים כזה כוח מול אוייבים אמיתיים! (ל''ת)

    ..., 27/10/08 14:13

  • 123.

    למה רק להם עושים את זה מה אם כל הבני הערבית הלא חוקית?

    מישהו מיו''ש, 27/10/08 12:12

    אני מסכים שאסור ככה לדבר על חיילי צה''ל ש(גם) שומרים עלינו אבל מה עם כל הבניה הלא חוקית במזרח ירושלים מה עם כל הבניה הלא חוקית של הבדואים בנגב למה הצבא פועל נגד העם שלו ולא נגד אוייביו ולצערנו לא חסרים אוייבים במקום להשקיע כוחות בחיסולי בכירי חמס הם עוסקים בהריסת בתי יהודים ל-מ-ה?????

  • 122.

    למה רק הם? (ל''ת)

    איש מרכז מתון, 27/10/08 12:05

  • 121.

    למה אחרי עשר שנים שהחוות ליד חברון קיימות הרסו אותן לפני הבחירות?

    המצונזר, 27/10/08 11:15

    יש למישהו הסבר למה אחרי עשר שנים שהחוות ליד חברון קיימות ועדיין מושכים אותם בתהליכים ביוקרטיים הרסו להם הכל והקציבו להם רק 5 דקות לצאת מהבתים כדי לפגוע להם ברכוש ובעבודתם באופן המקסימלי?! ולמה במיוחד לפני בחירות !?
    גם רצח רבין היה לפני בחירות כשהשמאל עם ''קורבנות שלום אוסלו עם ערפאת'' היה מפסיד בטוח !
    נראה ששוב בנוסף לאמצעי התקשורת ביום -יום, אנשים בשמאל מנסים בכל דרך שהיא להסיט את דעת הקהל שמאלה חומר נוסף על רצח רבין:
    http://www.nakim.eu/yitschak_rabin_murder_lecture_natan_gefen3.files/frame.htmאהוד אולמרט,ציפי ליבני, והמייסד אריק שרון ומפלגתם ''קדימה''וגם אהוד ברק, שמעון פרס, ודליה איציק ומפלגתם ''העבודה'' משפיעים ביותר על ייבוש יהודה ושומרון !
    הם לא מאשרים הבאת קראוונים או בניה ביהודה ושומרון.
    אלפי אזרחים ומשפחות רוצים לחיות ביהודה ושומרון - קרוב למרכז או לירושלים ואין בניה ואין אישורים !
    יש למפלגות השמאל הגדולות האלה, עם אותם פוליטיקאים כמעט שחלקם מחליפים כיסאות ומפלגות מידי כמה שנים, תמיכה נוספת של מפלגת מר''צ ואירגוני שמאל שונים כגון ''שלום עכשיו'' שדואגים להביא חדשות ''חמות'' כמעט מידי שבוע לפי הטרור הערבי הנמשך כבר מעל 100 שנים נראה שהפתרון היחיד הוא להעביר את ערבי ארץ ישראל לירדן ו\\או שאר מדינות ערב.

  • 120.

    כל הכבוד לעוסקים במלאכה

    א. פובליציסט, 27/10/08 07:41

    ישר כח לכל מי שהחליט ועסק בסילוקם המוצלח של החוליגנים מההתנחלות הסהרורית הזאת..עלו והצליחו גם בעתיד !!!

  • 119.

    והלוואי וילך להם (ל''ת)

    יוסי, 27/10/08 07:28

  • 118.

    בושה לכוחות הביטחון שאלו השיטות שלהם!!!

    דתיה שמתביישת שזו המשטרה שלה, 26/10/08 23:31

    מה הקטע? ברור שהמטרה פה היא להרוס למתנחלים ולהפחיד אותם, כוחניות לשמה ולא שמירה על החוק.
    אם זו הגישה- צריך לענות באותו מטבע. לא תפחידו אותם, ולא אותנו. בושה שזה מה שהחיילים שהתגייסו כדי להגן על המדינה צריכים לעשות. ואני לא מאמינה שחיילים ימשיכו לציית לפקודות אכזריות כאלה לאורך זמן.

  • 117.

    איפה הסובלנות וההבנה של השמאל נעלמת פתאום כשמדובר באחיהם?-במיוחד

    כשהורסים את בתיהם-ללא קשר לבניה חוקית..כידוע הערבי, 26/10/08 23:13

    הערבים חוגגים התחום זה בכל חלקי הארץ כולל בתוך הקו הירוק.

  • 116.

    שטויות!אלה אנשים מטורפים שמביישים את הדת!!!

    דתי מבאר שבע!, 26/10/08 22:49

    זה חארטה.זה עובדה שכל הצבא מושתת על חיילים ומפקדים מכל הדרגים מהציבור הדתי לאומי!ומי שמבקש שכל חיילי צה''ל ימותו הוא חלאה שלא קשור אלינו.הדתיים!
    אתם החילונים שקוראים את הכתבה אל תאמינו ואל תחשבו שהציבור הדתי הוא כזה.אלה אנשים גרועים מהאויבים שלנו אנחנו אוהבים את צה''ל אתם אוהבים את צה''ל אנחנו ואתם אוהבים את המדינה אנחנו יחד אנחנו עם אחד עם מדינה אחת קטנה שכל העולם נגדנו ואנחנו ננצח את כל אויבינו!

  • 115.

    תתבישו לכם

    טל. ימני קיצוני, 26/10/08 22:20

    כל מי שחושב כמו השמואל הזה צריך להתבייש שמילים כאלו יצאו מפיו. מה קורה לכם? אני תומך במאבק להתיישב בכל חלקת אדמה בארץ ישראל. אבל התבטויות כאלו לא שמענו גם בהתנתקות. אל תפנו את הזעם שלכם עלינו- חיילי צה''ל והשוטרים. כל חייל וחייל הוא אח שלי ושלכם. כולנו שוטפים לעבודה הקשה מנשוא להגן על ההתנחלויות ועל הארץ כולה. התבטויות כאלו אסור שיצאו מפה יהודי. היום אני משווה את אותם אנשים לחמסניקים שהרגו את אחיהם כשהשתלטו על עזה. בושה וחרפה. אני מקווה שהקדוש ברוך הוא יביא אותכם על עונשיכם.

  • 114.

    יש להוציא את הדת והמשיחיות היהודית מחוץ לחוק ן ! (ל''ת)

    קארל מרקס ,לונדון, 26/10/08 20:25

  • 113.

    יש לספח לאלתר את הגדה ולהעניק מלוא האזרחות לתושביה הערבים

    ס''ט ספרדי טרוד. איליה קפיטולינה, 26/10/08 20:12

    ואז הם יהיה שווי זכויו אזרחיות וצבאיות לקלגסים הסופר כתומים ,והמיליציות שלהם יהיו במעמד שווה למילציות המתועבות של הלאומנים הסיקריקים.

    • למה לא להעביר אותם לירדן?

      לא חשבת על זה, 26/10/08 23:13

      טוב,יש גם מוגבלויות בחשיבה.תרחיב את יכולת החשיבה שלך ותיראה שיש עוד הרבה אפשרויות.מה שעושים זה מה שיוצא.אפשר לעשות הכל.''הם לא ירצו?''.לא כל דבר בחיים הוא לפי הרצון,יש דברים שצריך להכתיב כדי לייצר סדר חדש שיאפשר חיים יותר בריאים בעתיד.

  • 112.

    לא נורא,עוד מעט יהיו בחירות והשמאל יקבל את ה-12 מנדטים שלו ויש בשקט

    ביחד הם הערבים בצד, 26/10/08 18:40

    וזה בגלל שהדור השני של השמאל איבד את הציונות.מעניין שכניראה שהוריו לא חינכו אותו,אולי לא היה להם זמן.אבל העם מוכן לקבל טעויות,אבל לא מוכן שלא יתנצלו עליהם ושימשיכו לעשות עסקים אם אותם אירגוני טרור שפתחו נגדנו במלחמת אוסלו שעוד לא הוכרעה.אז במקום להכריע מלחמה מנסים לרקום עיסקאות כדי להפסיקה(וזה לפי הדרך החדשה של הדור השני של השמאל שקיים כיום בשילטון לעוד מספר חודשים)הדור הראשון היה מכריע את המילחמה ואז מסכם על הפסקת אש מתוך עמדת חוזק.הדור השני הזה מנסה להמנע ממאמץ.קוראים לו נוח,הוא רוצה לשבת בנוח,ולהפסיק את המלחמה מבלי להכריע אותה.אבל ככה המלחמה לעולם לא ניגמרת ועם ישראל חי במלחמה מתמשכת.כי האוייב לא מוכרע,אז יש לו דרישות רבות וגבוהות שאי אפשר לתת לו,אז ממשיכים במלחמה ובהרג.

  • 111.

    אני אוהב את המתנחלים והם מלח הארץ.....אבל אלה צריכים ללכת לכלא..

    אני אוהב את המתנחלים והם מלח הארץ.....אבל אלה צר, 26/10/08 17:35

    אני אוהב את המתנחלים והם מלח הארץ.....אבל אלה צריכים ללכת לכלא..

  • 110.

    אני אוהב את המתנחלים והם מלח הארץ.....אבל אלה צריכים ללכת לכלא...ועכשי (ל''ת)

    הרצל, 26/10/08 16:26

  • 109.

    כל ההכפשות הן כדי להסית מהדיון העיקרי שבאו למשפחה

    שמוצניק, 26/10/08 15:56

    באמצע לילה הוציאו אותה מהבית והרסו אותו על כל תכולתו ללא שום התראה מוקדמת למשפחה לפנות את חפציה אז מי כאן באמת הפושע.

    • אז אתה טוען שפדרמן הוא משת''פ ?

      פנדה, 26/10/08 16:40

      ההכפשות הן של פדרמן וחבריו נגדי ונגדך - בהנחה ששירתת בצבא. הוא זה שמסיט את הדיון מהפשע העיקרי שנעשה כאן, והוא אופן פינוי המאחז. תבוא אליו בטענות, שהוא עושה לתקשורת וליחצנ''י קדימה, שללא ספק חיפשו כאן ספין, עבודה מאוד קלה. אני חושב שפינוי אדם מביתו הוא דבר לא מוסרי מכל בחינה, אבל כשאותו אדם מקלל אותי ומאחל לי למות, בלי שהוא אפילו מכיר אותי, ומקלל אנשים אחרים שעוד עלולים למות על הגנתו - מדובר באיש עלוב ואני מאחל לו שיפנו אותו כל יום מביתו עד שיחזור בו.

  • 108.

    ושוב אני שואל = למה המתנחלים וביתר לא מקימים את מדינת יהודה

    ישראל חנוכה, 26/10/08 14:29

    השמאלנים לא יפריעו לכם, לפחות לא היהודים. אתם תשטפו לחיילים שלכם את המוח בכיוון הרצוי לכם. מה רע? למה אתם ממשיכים להתקרץ אלינו

  • 107.

    כשהימין מגדיר את אוהבי השלום ''שמאלנים ארורים'' ברור שאנו לא אותו עם! (ל''ת)

    ''יהודה'' של כ''ך----נגד ישראל השפויה, 26/10/08 13:23

  • 106.

    תגידו - כמה משלמים היום על תגובה למען המתנחלים?

    ישראל חנוכה, 26/10/08 13:18

    ואיך זה עובד - אם מוסיפים את המילה נאצי על כל הטיותיה מקבלים יותר או פחות? משלמים יותר לפני בחירות?

  • 105.

    הרסו בית, ואנשים קיללו. זה מה שהיה שם, ושכל אחד ישפוט... (ל''ת)

    בראקו באמה, 26/10/08 13:17

  • 104.

    אנו קרובים ליום בו ירצח רמטכל בישראל

    אשבל, 26/10/08 12:42

    יהודים ! נפלתם על הראש, מה זו שינאת החינם הזו ? לא למדנו כלום ?
    במו ידנו נביא על עצמנו מלחמת אחים או חלילה שואה.

    • צריך לעצור את המאיים הזה מיד ! (ל''ת)

      למחלקה היהודית בשב''כ, 26/10/08 13:20

    • ואתה כבר שוחה בתרופות....

      מילואימניק, 27/10/08 16:09

      אז תוסיף גם תרופת הרגעה לסלט

  • 103.

    אם היו הורסים לבדואי בנגב שגר בבית לא חוקי והוא היה מקלל

    דוד, 26/10/08 12:31

    אז השמאל הצבוע היה אומר שאסור לתפוס בן אדם בצערו. צביעות שמאלנית אופיינית. כמה פעמים ח''כ הערבים קללו את הצבא קריאות גנאי ועד שימחה לעד כאשר חטפו חייל ולא זרקו אותם לכלא, שכחתם את הערבים ה''ישראלים'' (לפי החוק אבל לא בלב) שבמלחמת לבנון השנייה שמחו שחיזבללה משגר טילים לעבר ישראל ואף ערבי ששמח לא נזרק לכלא. תפסיקו אם הצביעות שמאלנים קיצוניים.

  • 102.

    הכתומים הם גיס חמישי ויש לנהוג בהם כמו בכל אויב אלים! (ל''ת)

    די להתייפיפות הנפש!, 26/10/08 12:21

    • איזה אויב אלים? חשבתי שהערבים הם דובוני אכפת-לי! (ל''ת)

      אמיר ש, 27/10/08 16:27

  • 101.

    למדינה הציונאצית לא איכפת מאזרחיה האמיתיים

    חאמיד ראשיד, דיר יאסין, 26/10/08 12:09

    אוהבי הארץ ויושביה! קלגסי ופושעי השמאל האנרכיסטי הקיצוני והאנטישמי- לכו תישרפו עם אחיכם בלב בפלשיתניאים המסכנים!

  • 100.

    למה נזכרו אחרי 10 שנים?

    אחד שחושב, 26/10/08 12:01

    תמוהה בעיניי המצב שהחווה קיימת כבר 10 שנים, ופתאום נזכרו שיש להרוס אותה- איפה המשטרה והצבא היו בעשר שנים הללו?

    ואם 10 שנים קיים המקום- למה לבוא ותוך כמה דקות להגיד ללכת? למה להרוס באישון ליל?


    קצת מוזר לי הדבר...

    אולי כי ביום שישי הבינה ציפורה שממשלה לא תקום- והולכים לבחירות? ואז מה יותר טוב מלפנות מאחזים ולגרום לתסיסה בתקשורת נגד אותם אנשי ימין?....

    חבל שהתקשורת משפיע כל כך על הפוליטיקה בארץ..

  • 99.

    להעמיד את השוטרים לדין על פקודה בלתי חוקית בעליל

    מורה נבוכים, 26/10/08 11:54

    בבוא היום ובמדינת ישראל ישלוט שלטון חוקי יבוא עם ישראל חשבון עם מטורפי היס''ם
    שבאישון לילה גירשו אנשים מבתיהם והתנהגו בצורה מחפירה תוך שהם מאבדים כל צלם אנוש.

    • זו פקודה כשרה למהדרין! (ל''ת)

      מ, 26/10/08 13:19

    • על סמך מה זה ביתם? הם המתנחבלים משיגי גבול תרתי משמע של הקו הירוק (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד ,אחד העם 70 ת''א, 26/10/08 20:16

  • 98.

    אני מאחל למשטרה ולצבא שביתם יהרס על ידי מחבלים !

    יומכם יבוא, 26/10/08 11:47

    שמאלנים ארורים קלגסים בשרות האויב הערבי!
    נגד אחיכם אתם נילחמים ומרחמים על ערבים ומחבלים !

    • מסכים איתך 98!! אתה צודק מאה אחוז! (ל''ת)

      יהודי, 26/10/08 14:19

    • מסכים!!!!!!!! (ל''ת)

      להרוס בית על תכולתו?! שלב הבא זה יהיה על יושביו!, 27/10/08 00:13

    • הלוואי שזה יקרה ומהר!! מאחל את הנ''ל גם לאולמרט וחזר מריעיו (ל''ת)

      יוסי, 28/10/08 06:01

  • 97.

    עד כאן

    אמא לחייל, 26/10/08 11:32

    בושה וחרפה שזה היחס של המתנחלים לחיילים.
    רק בזכות החיילים האלה יש לכם ביטחון. כשייצא הצבא מיו''ש אז תתחילו לפחד באמת.

  • 96.

    ארורים קלגסי השמאל שהורסים בתי יהודים ולא בתי מחבלים !

    שונאי ישראל, 26/10/08 11:24

    אלוקים ינקום בכם ואלווי שכול אלה שהשתתפו בהרס ביתם יהרס על ידי ערבים ומחבלים !
    אמן !!!!

    • מה אתם מפילים את הרופסות של הממשלה על חייל מסכן בן 18 ?

      פנדה, 26/10/08 11:57

      החייל צריך למלא פקודות, ופינוי של מאחז הוא אמנם לא נעים, אבל בטח שלא מדובר בפקודה בלתי-חוקית בעליל. אם נותנים לצבא פקודה לסגת - אז הוא נסוג, גם אם הוא יודע שהממשלה שמעליו פחדנית ורופסת. ואם נותנים לילד בן 18 פקודה לסייע בפינוי ישוב - הוא צריך לפנות, מה לעשות. בשביל זה יש ממשלה, שאמנם מקבלת החלטות גרועות, אבל זו הממשלה היחידה שיש לך. מי שמפיל את האחריות על הש''ג הוא סתם פחדן, וקשה לי להאמין שהוא שירת או ישרת בצבא.

  • 95.

    נגיע הזמן שנבין- המתנחלים האלימים הם האויב! אויב לכל דבר!! (ל''ת)

    מי נתן להם רובים?, 26/10/08 11:19

    • השמאלנים הם הבוגדים בעם היהודי ותומכים במחבלי האויב !

      מלחמת אחים, 26/10/08 11:42

      יומכם יגיע שמאלנים ארורים ..אני לא ארחם עליכם שמחבלים וערבים ''יטפלו'' בכם ! אמן אמן אמן !

    • יאללה, שפנפנן פחדן, קח רובה וצא להילחם בהם

      פנדה, 26/10/08 11:53

      אנטישמי עלוב, לפחות לאיכרים הפולנים שהם אבותיך הרוחניים היה מעט יותר ''אומץ'' ונחישות לבער את ה''נגע היהודי''.

    • השמאל, אגב, הוא זה שנתן להם רובים וביקש מהם להתנחל

      פנדה, 26/10/08 11:57

      למקרה ששכחת

    • השמאלנים הם העם הכי גרוע מאז קום המושג ההיסטוריה (ל''ת)

      פקק תנועה, קרית מוצצקין, 27/10/08 07:29

  • 94.

    ''גם יהודה תלחם בירושלים''

    דמו, 26/10/08 11:17

    כפי שכתב הנביא והכל נצפה מראש כבר לפני אלפי שנים ע''י נביאי ישראל.קמה ממשלה בישראל הנלחמת בעמה במקום להילחם באוייב.לא ירחק היום וכל אותם פושעים ומוסרים יתנו את הדין וישלמו מחיר כבד על כל פשעיהם נגד בני עמם .והנקמה בם לא תבוא בידי אדם חלילה, אלא ע''י הקב''ה -בו הם נלחמים!!!

  • 93.

    דין מתנחל כדין מחבל

    עוז, 26/10/08 11:17

    הלאה מכאן חבורת פורעי חוק שכמותם.

    הצבא מגן עליהם והם שולחים את החיילים לעולם הבא....

    אין להם אלוהים לאותם אלו המתיימרים להיות מאמינים בדת משה וישראל

    • אז אתה מחבל ? או שיסביר אדוני איפה הוא מתנחל...

      פנדה, 26/10/08 12:01

      האם אתה פלשתינאי, במובן שנולדת בפלשתינה הבריטית ? אם התשובה שלך היא לא, הרי שאתה מתנחל - באת לכאן מאירופה כדי לכבוש את הארץ הזאת מידי הערבים, והיום אתה יושב על חורבות הכפרים שלהם - ולאדם שמקים מאחז על אדמת טרשים שאינה שייכת לאיש אתה קורא מתנחל ? מתי כבר אקבל הסבר מהשמאל מה ההבדל בין מאחז שיח-מוניס (מכונה היום רמת-אביב) וכל מאחז אחר ביו''ש ? כנראה שאין הסבר, לא ממש חשבתם על זה עד הסוף - רק קצת שיננתם את המנטרה (מתנחל=מחבל) ולא הבנתם אפילו שזה מדבר גם עליכם...

    • דין שמאלני כדין מחבל מתאבד, דין מתנחל כדין יהודי (ל''ת)

      פקק תנועה, קרית מוצצקין, 27/10/08 07:29

    • אומרים ''שכמותכם '' ולא ''שכמוכם ''

      אבשלום קור ( אלק ), 27/10/08 19:33

      אומרים ''שכמותכם '' ולא ''שכמוכם '' רעי
      המלומד .

      • רעי המלומד, חפש מה זה ''גרף של רעי'' (ל''ת)

        scat, 28/10/08 06:05

  • 92.

    חבל שיש אנשים כאלה, שנותנים דלק למכונת התעמולה של השמאל

    פנדה, 26/10/08 11:13

    מי שאומר דברים כאלה על כוחות הבטחון הוא לא ציוני - נקודה. לא ברור מה לצה''ל ולמשטרה לחפש במאחז לא מוגדר - לטוב ולרע, אבל זה לא הופך אותם לאויבים.

  • 91.

    למתנחלים אם אתם מתנגדים ללעשבים השוטים אימרו זאת

    nir.deke@safeplace.co.ill, 26/10/08 11:08

    אם יש מיתנחלים שפויים/ שלא חצו את כל הקווים אדומים, אימרו זאת באופן גלוי, בראש חוצות, והוקיעו את המטורפים מקירבכם.

    • אנחנו לא ניתן לקלגסי השמאל להקים פה חמאסטן !

      מתנחל גאה, 26/10/08 11:40

      מטרת השמאל היא חיסול המדינה היהודית !
      חבל שהמשטרה וצהל משתפים איתם פעולה !

    • אנחנו גאים להיות יהודים בארצם להבדיל מקלגסי השמאל !

      שונאי ישראל, 26/10/08 11:45

      לא אחים שלי אתם אל ערב רב שונאי ישראל שכול מטרתכם לחסל את המדינה היהודית !
      לא חזרנו מהגולה כדי לתת את אדמתנו וחיינו לאויב הערבי !
      פוגרומים וחורבן ליהודים לא יהיה בארץ ישראל !מנוולים הקמתם את חמאסטן והרסתםאת גוש קטיף ! הבאתם לנו את אוסלו האומלל ורבין השיכור !
      הקמתם את חיזבאלנד בלבנון !
      ואתם ממשיכים להקיםאת חמאסטןבגדה שישב 10 ק''מ מבתי גוש דן !

    • שלא תגיד שלא אמרנו...

      יהודה., 26/10/08 11:54

      אני מתנחל. אני מוקיע אמירות שפלות כאלה כנגד חיילי צה''ל הם לא מייצגות אותי ובוודאי לא את כל ציבור המתנחלים והימין. ועם כל זה אני גם נגד גרוש אזרחים מבתיהם ללא אפשרות לתת להם זמן לפנות את רכושם. ונגד הפיכת כל המתנחלים לשעיר לעזאזל. עוד לא שמעתי שהוקיעו את פרופ' שטרנהל על שקרא לערבים לרצוח מתנחלים.

    • אני גאה במתנחלים, אין להם במה להתבייש, הבושה היא למדינה ולשכמותך (ל''ת)

      לא מתנחל, 27/10/08 07:30

  • 90.

    מהי הכתבה ומה באמת קרה:

    הילה, 26/10/08 11:08

    אפשר לטמטם ולשקר לחלק מהאנשים רוב הזמן אך לא תצליחו לטמטם את כולם כול הזמן. בלי להיות מתנחל מיו''ש, אלא תל אביבי רגיל, כבר שקופים כול אותם נסיונות מגמתיים של התקשורת להסית ולהשניא את המתנחלים. עגל הזהב של השלום כבר מזמן פשט את הרגל, אך ניתן לטשטש את זה ביצירת שעיר לעזאזל ו''האיש הרע'' מן הימין. באו לקומץ מתישבים והתנפלו עליהם באישון לילה משטרה, יס''מ וצבא הבושה לישראל שאת כוחו וגבורתו הוא הפגין מול כמה אלפי חזבולות. אינני מתפלא שהמתנחלים התבטאו כפי שהתבטאו, הרדיפה שלהם הינה בדיוק כמו הרדיפות האנטישמיות שהיו באירופה.

    • אם כל המשטרות ב1932 היו נלחמים כך בלאומנים הימנים באירופה זה היה נס !

      חוקר זוטר לנושא הפשיזם, 26/10/08 20:21

      אז הימנים הלאומניים (בגרמנית נאציונאליסטים) לבשו שחור, והיום זה כתום.

  • 89.

    איפה ברק ??? איפה ברק ??? איפה ברק ??? איפה ברק ??? (ל''ת)

    במחילה עם ביבי ???, 26/10/08 11:01

  • 88.

    להתייחס ל''פעילי הימין'' הללו בתקיפות

    דורון, 26/10/08 10:59

    אנשים אלו חושבים שהם יכולים לכפות את מרותם על כלל המדינה ולעשות מה שהם רוצים. הגיע הזמן להתייחס אליהם כראוי לעבריינים סדרתיים ולמלא את בתי הסהר איתם.

    • אי אפשר ''למלא'' את בתי הסוהר עם 20 איש...

      פנדה, 26/10/08 11:49

      נעם פדרמן איש מכוער שאינו מייצג את הרוב הגדול והשפוי של המתנחלים - שאני מניח שנפגע מדבריו כי הוא (הרוב) נושא בנטל של לשמור ולהגן על אותו כפוי טובה (פדרמן).

  • 87.

    הסיפור של כל יהודי

    מילואימניק, 26/10/08 10:58

    ובתוך כל בליל הטוקבקים שכאן רץ הבאנר של המתנחלים - ''יהודה ושומרון - הסיפור של העם היהודי''. שילמו הרבה כסף על הבאנר - ואיפה תקעו להם אותו? בתוך הכתבה על ניבולי הפה, האיומים וההסתה שלהם. כל הכבוד!

    • מן הסתם, מי שנגוע בשנאה קיצונית כמוך לא יהיה מושפע משום באנר

      פנדה, 26/10/08 11:51

      רוב האנשים יודעים להפריד בין מעשים ודברים של מטורף אחד (שנאמרו אחרי שהוא גורש בלילה מביתו תוך התראה של שתי דקות ! תעבור את זה פעם אחת בחיים שלך ואז תשפוט אדם), לבין שאר היהודים. אלא שלא מכונים בשפתנו ''אנטישמים''.

  • 86.

    תיבדקו את חוק העונשין 97 סעיף ב!!! (ל''ת)

    אזרח מודאג, 26/10/08 10:58

  • 85.

    היכן הרגישות כלפי יהודים?

    אברהם, 26/10/08 10:57

    היכן הרגישות כשמדובר ביהודים, מדוע לא פינו קודם את הציוד מתוך הבית. האם רק למחבלים ופורעי חוק ערבים מגיעות כל זכויות האנוש. עלינו לזכור, מי שמרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים וזה מה שקורה לצערנו.

    • איפה איתה המשטרה שעשו פוגרום ליהודי עכו ?

      קלגסי השמאל, 26/10/08 11:25

      יומכם יגיע מנוולים !

  • 84.

    ותודה לתקשורת שתעלה את הימין בחזרה לשלטון

    שי, 26/10/08 10:57

    עשיתם את זה עם רבין ז''ל שהאשמתם את כל הימין ואת תוצאות הבחירות אתם זוכרים, תעשו את זה גם שתמשיכו להאשים ציבור שלם באמירה מטופשת של יחיד.

  • 83.

    NRG, מדוע בתגובה שלי (מס' 7) הרשיתם לאיזה מתנחל לקרוא לרצוח אותי

    נעמן, שפוי, 26/10/08 10:57

    הדם על היד שלכם!

    • אתה לא זה שקרה לרענן את הוראות הירי נגד הכתומים?!

      יהודה., 26/10/08 11:56

      קורא לרצח מתנחלים ואחר כך מתמם על שמגיבים מולו באותה מטבע...

    • חחחח ערבי מצוי, יורה ובוכה (ל''ת)

      פנדה, 26/10/08 12:02

  • 82.

    לרסן את המסיתים משני הצדדים (=כ''ך מכאן ו-NRG מכאן) (ל''ת)

    רפי, 26/10/08 10:57

  • 81.

    לקוראי קריאות בימין: אלו אינם כוחות ביטחון!

    ערן, 26/10/08 10:54

    אלא כוחות ההרס. אתם כוחות הביטחון.
    גם שירתתם (רובכם ככולכם) בצה''ל, גם עשכשיו אתם משרתים את העם.
    אל תחמיאו להם, ואל תקללו את עצמכם.

    • צהל והמשטרה הם קלגסי השמאל שמטרתם חיסול מדינת היהודים !

      עוכרי ישראל, 26/10/08 11:26

      הם יגידו לך שהםרק ממלאי פקודות!
      אבל את השינאה שלהם לימין אני ראיתי בהפגנות !

  • 80.

    חבורה של חולי נפש קיצוניים - לעצור את כולם!!! (ל''ת)

    יונתן, 26/10/08 10:51

    • השמאלנים הארורים הם חולי נפש שמטרת חיסול העם היהודי בישראל !

      אובדן עצמי, 26/10/08 11:27

      חבל שקלגסי המשטרה והצבא ממלאים פקודות נגד היהודים !

  • 79.

    אין סיכוי שייספרו לנו את האמת. בתקשורת השמאל, הכל שקר והסתה. (ל''ת)

    ולכן הארץ מוצפת בדם יהודים חפים מפשע. מוצפת!!, 26/10/08 10:50

  • 78.

    המתנחלים מגדירים את עצמם בבירור כאויב שלנו- בואו נשיב להם בהתאם! (ל''ת)

    ישראלי שפוי, 26/10/08 10:49

    • אתה צודק (ל''ת)

      ב, 26/10/08 14:11

    • יאללה בוא... נראה אותך... ערסוות מקלדת מצוי

      פנדה, 26/10/08 16:44

      רק שלא תאבד את דרכך שם בהתנחלויות ותגיע עם האלות והגרזנים לאיזה כפר פלסטיני... לא מקנא בטיפול ה''הומני'' שתקבל שם - שם זה לא סתם אשכנזים ג'ינג'ים עם דם חם כמו שתמצא בהתנחלויות...

    • מטומטם מתי תבין שהשמאל והמחבלים שלך הם הורסים את המדינה (ל''ת)

      ישראלי שפוך, 28/10/08 06:07

  • 77.

    אתם לא מעוררים כבוד בדיבוים שכאלה מוטב שתפסקו ולא תקללו את הצבא

    צפי, 26/10/08 10:47

    מצטערת גם אני שיכת לימין אבל לא מקובלים
    הדבורים על החיילם בדברים האלה לא יזיק לכם ללמוד להבליג זה נותן יותר כבוד מדבורים פסולים כאלה

    • צהל הוא קלגס של המישטר השמאלני פרו ערבי !

      לא אחים שלי, 26/10/08 11:29

      אבל הערבים לא יחוסו בעתיד לא על השמאלנים ולא על אותם חיילים שכרגע רק תומכים בטרור הערבי במקום להילחם בו !

  • 76.

    פדרמן איש שב''כ

    שיר, 26/10/08 10:47

    פרובקטור לשמו, שימו לב שכמעט תמיד הוא פועל לבד בכל המצבים האלה!

  • 75.

    אין יאוש בעולם כלל

    רבי נחמן, 26/10/08 10:46

    הציונים הדתיים יאכלו אותה עד שהם יקבלו על עצמם ללכת בדרכי ישרים,לא ללכת לצבא,לא להישתתף בחגיגות אויבנו הציונים הארורים שהבטיחו ארץ מיקלט לעם ישראל במדינה הציונית המושחתת והקלוקלת...
    ימ''ש של כל שונאי ישראל כולל משטרעעעע-ת ישמעאל הארורים,ימח שימכם בקרוב אמן.

  • 74.

    היה יותר טובלפעילי הימין שישתקו ולא ידברו כל כך הרבה שטויות (ל''ת)

    רחלי, 26/10/08 10:44

  • 73.

    כרגיל, ספין שנועד להסית את דעת הציבור מכישלון ליבני (ל''ת)

    שחר העמים, 26/10/08 10:44

  • 72.

    מי שרוצה לדעת מה באמת היה שם שיקרא בערוץ 7 (ל''ת)

    הסיפור האמיתי, 26/10/08 10:37

    • ממתי ''7'' דובר אמת? (ל''ת)

      אמת זה ההפך משקר!, 26/10/08 14:13

  • 71.

    בזכות התקשורת

    רן, 26/10/08 10:36

    הרבה אנשים הולכים ימינה כתושב ת''א שאין לו שום קשר למתנחלים אני מרגיש שנעשה להם עוול ודה לגיטימציה.אני רוצה לומר למתנחלים שרוב תושבי המרכז מזדהים איתכם.

  • 70.

    בזכות התקשורת

    רן, 26/10/08 10:36

    הרבה אנשים הולכים ימינה כתושב ת''א שאין לו שום קשר למתנחלים אני מרגיש שנעשה להם עוול ודה לגיטימציה.אני רוצה לומר למתנחלים שרוב תושבי המרכז מזדהים איתכם.

    • דבר בשם עצמך

      איטה מאילת, 26/10/08 14:43

      אל תדבר בשם ''הרבה אנשים''. דבר בשם עצמך. התנהגות המתנחלים מיצהר ועד חברון היא בהחלט מקוממת, מסוכנת ומדאיגה.
      זעקתם היא לכל היותר זעקת הקוזק הנגזל.

      • גם ההתנהגות שלך ? כולנו מתנחלים

        פנדה, 26/10/08 16:24

        גב' איטה, תעשי חיפוש קצרצר בגוגל על אום רשרש ותראי שגם את מתנחלת, כמו היהודים שיושבים בתל-אביב, עכו וחיפה. אם את נופלת למלכודת האנטישמית ומכלילה נגד כל המתנחלים, את למעשה מכלילה נגד כל היהודים שחיים בארץ ישראל, כי כולנו בפועל התנחלנו בה. לקחת התבטאות של אדם שאינו מייצג קבוצה, ולהכליל אותה על כל הקבוצה - זוהי תעמולה גבלסית קלאסית, זה מאוד אנושי ליפול לדבר כזה, אבל בגלל ההיסטוריה העגומה שלנו הייתי מציע לך לבדוק טוב טוב שאת לא נופלת לתעמולה שקרית. תשאלי את עצמך מדוע 5 דקות אחרי הפאשלה הענקית של לבני שלא הצליחה להקים ממשלה, יוצאת חבורה שוטרים, בלי אמצעי תקשורת, בלי להודיע מראש - ומפרקת דווקא את המאחז שבו יושב אותו נעם פדרמן שידוע בהתבטאויותיו ומעשיו החמורים, מאחז שקיים 10 שנים ופתאום בלילה אחד מפנים אותו, ללא כל התרעה, ונותנים לבני הבית 5 דקות בלבד להוציא את כל דבריהם - זה יכול להיות שזה רק צירוף מקרים ?

      • איטה: האם היית בעד ההתנתקות?

        אבי, 26/10/08 17:30

        כי אם כן, אז תיראי לאן הדרך שלכם הובילה. אילת (סליחה, התכוונתי אום רשרש) כרגע בדרגת סיכון גבוהה. אנחנו לא נמצאים שם, אבל הם רודפים אותנו. איטה, אין לאן לברוח.
        הדרך של השמאל הוכיחה את עצמה כלא רלוונטית.
        הגיע הזמן לנסות דרך אחרת.
        בתור התחלה - לא זורקים יהודים מבתיהם. בטח לא משטח יהודי. בטח שלא באמצע הלילה. בטח שלא משאירים ילדים בלי קורת גג בקור החברוני העז!
        לא ההתנהגות של המתנחלים מקוממת ומסוכנת. ההתנהגות של אנשים כמוך, שחיים בבועה - היא זו המקוממת ומסוכנת. רק חבל שכרגע אתם משחקים בחיים של המתנחלים.
        וכן, אני עושה מילואים. בתור עצמאי מפסיד על זה הרבה כסף. אבל מגיע. למרות זאת - התגובה של המתנחלים אולי קצת מוגזמת, אבל מובנת לחלוטין.
        במילואים האחרונים שלי בשומרון, ראיתי את אוזלת היד של הצבא בכל הקשור לביטחון המתיישבים. בושה וחרפה.
        העיקר שלזרוק יהודים הם יודעים.
        הלואי שבאותה ההתלהבות הם גם ילחמו באויבים שלנו.
        אז מי כאן הקוזק?

  • 69.

    בזכות התקשורת

    רן, 26/10/08 10:36

    הרבה אנשים הולכים ימינה כתושב ת''א שאין לו שום קשר למתנחלים אני מרגיש שנעשה להם עוול ודה לגיטימציה.אני רוצה לומר למתנחלים שרוב תושבי המרכז מזדהים איתכם.

  • 68.

    למה אתם לא מתמקדים בסיפור האמיתי- שמאלנים!

    מתנחלת, 26/10/08 10:36

    במקום להתמקד בתגובות של כמה אשים הזוים ועצבניים, תספרו את הסיפור האמיתי- שפרצו להם הביתה בלי התראה והחלו להרוס אותו כשהילדים עוד ישנים- תפסיקו להיות חד צדדיים ולהראות את המתנחלים כפנטים חסרי רגשות. זה פשוט עוול!

    • עכשיו את קופצת?

      סטודנט, 26/10/08 10:52

      מה תגידי על זה שצה''ל משתלט על בתים של פלסטינאים באמצע הלילה ללא צו (ראי כתבה בוואלה)? זה בסדר כי מדובר בערבים אבל שמדובר במתנחלים (שעוברים על החוק), צה''ל הוא גוף אכזר?

      • זה בסדר כשמדובר במחבלים (ל''ת)

        סטודנט אחר, 26/10/08 11:06

      • אז בעצם אתה מסכים עם המתנחלים...

        פנדה, 26/10/08 11:20

        טוב שיש הסכמה בין השמאל הקיצוני לימין הקיצוני - כולם שונאים את צה''ל...

      • אתנ משווה התנהגות של הצבא שלנו

        סטודנטית, 26/10/08 11:25

        כשהוא פועל נגד האוייבים שלנו וכשהוא פועל מול אזרחי המדינה?

        זאת ממש השוואה מטופשת!

        ובכלל הכתבה הזאת ובגלי צהל הם הסתה טיפשית של התקשורת

  • 67.

    עיתונאים יקרים לא כל נבל שאומר מילים כאלו מייצג אותנו, ''המתנחלים'' (ל''ת)

    וגם נועם פדרמן ואיתמר בן גביר - הם לא נציגינו!!!!!, 26/10/08 10:36

    • אז תתנערו מהם בפומבי כגוף! (ל''ת)

      ישה, 26/10/08 14:14

      • מה המתנחלים זה BORG ?

        פנדה, 26/10/08 16:33

        למי שלא מכיר (סטאר טרק) - BORG היא חבורת רובוטים שחושבת ומתנהלת כגוף אחד עם תודעה קולקטיבית... מה לעשות שהמתנחלים אינם כאלה, ואינם יכולים לדבר ''כגוף'' אחד, כפי שהשמאלנים אינם כאלה, ויש ביניהם מסיתים לרצח כמו פרופ' שטרנהל, אבל גם אנשים שאינם אלימים וגזענים כמו בוז'י הרצוג ומיכאל מלכיאור ? ראה את התגובה של אריה אלדד, ושל נציגים אחרים בימין שהביעו שאט נפש מההתבטאויות של פדרמן, שאגב - דיבר נגד הצבא שמתנחלים משרתים בו ביחידות קרביות הרבה מעבר לחלקם היחסי באוכלוסיה - אז סביר להניח שדבריו של פדרמן פוגעים באותה מידה במתנחלים כפי שהם פוגעים בשמאלנים. הלוואי והיה יוצא גינוי מהשמאל לדבריו של שטרנהל ולהסתה הפרועה שמנהלת היום זהבה גלאון, אפשר היה להגיד שגם השמאל וגם הימין אינם תומכים בקיצוניים. בינתיים נראה שרק הימין מפגין אחריות בעניין הזה, והשמאל מתייצב מאחורי קיצוניו - למשל אלה שמסכנים את שלום החיילים המגנים על גדר ההפרה - לא במילים, אלא במכות אמיתיות שכבר הוציאו עין לחייל מג''ב אחד ופצעו רבים אחרים.

  • 66.

    דמוניזציה של מתנחלים בחסות התקשורת.

    יהודה., 26/10/08 10:35

    שימו לב איך מציגים ארוע ע''מ לתקוף את אחד הצדדים המעורבים בו. מהות האירוע היתה כזכור הריסת חווה ויש מקום להתווכח האם זה ראוי או לא. אבל הכתב בחר במקום זה להתייחס דווקא לתגובות חסרות האחריות של שני אנשים שגורשו מבתיהם באישון ליל. את תגובותיהם הוא מייחס כמובן לכל הימין וציבור המתנחלים. אם להתייחס לעובדות אז בנתיים מי שתוקף חיילי צה''ל בריש גלי וללא שגורש מביתו על ידיהם הם דווקא אנרכיסטים משמאל וזה קורה דרך קבע שבוע אחרי שבוע ואין פוצה פה ומצפצף...

    • הם דמונים - התקשורת רק חושפת אותם- (ל''ת)

      הבנת את זה יהודה, 26/10/08 10:58

      • ואתה בדיוק ההוכחה לזה שאני צודק!

        יהודה, 26/10/08 11:49

        ''הם דמונים'' מי זה הם? כל המתנחלים? כל הימין? מה כבר לא לגיטימי לחשוב אחרת ממי שהוא לא שמאל? אני מתנחל. קצין בצה''ל. מעולם לא סרבתי פקודה או יצאתי נגד מפקדי. אני מתנגד לפינוי ביו''ש ומשתמש בכל הכלים הלגיטימים והדמוקרטים ע''מ למנוע אותו. אני מניח כי רוב אוכלוסיית המתנחלים ובוודאי הימין הם שומרי חוק ולא פורעי חוק. אז למה אתה מכנה את כולנו כך?

    • אני חושב שאנשים רציונליים יודעים להפריד בין פדרמן לשאר המתנחלים

      פנדה, 26/10/08 11:21

      לי זה ברור שהאיש לא מייצג אף אחד מלבד עצמו. מי שקונה את הסיפורים האלה ממילא שונא את כל המתנחלים.

      • אל תהיה כל בטוח, אני לא מתנחל ואני יכול להגיד לך שאם היו באים אליך כנס

        פקק תנועה, קרית מוצצקין, 28/10/08 06:10

        באמצע הלילה עם אלות וצעקות היתה משתולל פי מאה מהמתנחלים והיית מאיים כמו האנרכיסטים השמאלנים.

  • 65.

    בזכות התקשורת

    רן, 26/10/08 10:34

    הרבה אנשים הולכים ימינה כתושב ת''א שאין לו שום קשר למתנחלים אני מרגיש שנעשה להם עוול ודה לגיטימציה.אני רוצה לומר למתנחלים שרוב תושבי המרכז מזדהים איתכם.

  • 64.

    שוטר אכזרי - מתאכזר גם על אשתו וילדיו, ראינו !!! (ל''ת)

    נעמי, 26/10/08 10:32

    • מה הקשר?גם בקרבכם יש רבנים ואברכים

      קטין, 26/10/08 11:26

      שעושים מעשים מגונים בתלמידים חסרי ישע
      ואתם מסתירים ומגנים את אלה שחושפים,
      גם אתם אינכם טליתות של תכלת

      • התכוונת לזה שקראת לתגובה שלך 'מה הקשר'??? (ל''ת)

        חרדי, 28/10/08 06:11

  • 63.

    בואו נכריז על חלוקת עבודה - המשטרה תפנה את ההתנחלויות ואנשי כ''ך יקללו (ל''ת)

    הצופה באתרים, 26/10/08 10:31

  • 62.

    הפוגרום כוון כדי להפיק התבטאות בלתי שפויה

    נעם ארנון, 26/10/08 10:30

    לדעתי, הפוגרום בוצע בדיוק למטרה זו - להפיק התבטאויות בלתי שפויות מפלוני כזה או אחר ולהמשיך בקמפיין ההסתה נגד המתנחלים. מעולם לא הרסו בית בלי לאפשר לתושבים להוציא את ציודם, אפילו בתי מחבלים רוצחים. מישהו יוזם פרובוקציות כדי ליצור תהום של שנאה, ומשתמש בצבא ובמשטרה.

    • ומישהו נגרר לפרובוקציות ועושה נזק למחנה שלו (ל''ת)

      פנדה, 26/10/08 11:22

  • 61.

    בואו נכריז על חלוקת עבודה - המשטרה תפנה את ההתנחלויות ואנשי כ''ך יקללו (ל''ת)

    הצופה באתרים, 26/10/08 10:29

    • איזה רעיון מצויין. לא חשבתי עליו. (ל''ת)

      ספורט לאומי? בספרטה?, 26/10/08 14:16

  • 60.

    עוד עשבים שוטים? זה כבר מרעה של מטורפים

    טובה, 26/10/08 10:28

    קומץ לאומנים קיצונים יכול לפעול רק אם יש לו גיבי שבשתיקה או במתק שפתיים של הרוב הדומם בהתנחלויות. הישראלי הממוצע שותק כשהוא שומע על ההתנכלויות לערבים בשטחים, הוא ממשיך לשתוק כשהוא שומע על התפרעויות של יהודים בעכו ובשכונת התקווה,הוא שותק כשפוגעים בשמאלנים והוא מאמין שמדובר בקומץ כשהוא שומע על פגיעה בחיילי צה''ל. הוא בטח יתעורר כשיחסמו לו את הכבישים בשבת,או ישרפו לואת הפאב.

    • התגובה שלך רצינית??????

      ??????????????????, 26/10/08 10:43

      מספרים לך שהעיפו 2 משפחות עם ילדים קטנים מהבית באמצע הלילה, העיפו אותם לתחנת משטרה והרסו להם את הבית על תכולתו בלי להתריע מראש וזה מה שיש לך להגיד???????????
      את תוצאה של התקשורת המעוותת שיש כן במדינתנו..

      תעשי טובה לאנושות!! תפתחי את העיניים ותראי שתמיד פוגעים ביהודים! נגמרה למשטרה כל העבודה שזה מה שנשאר להם לעשות- להעיף ילדים מהבית באמצע הלילה?????

      • 2 בלבד???? לא מספיק

        ישראל חנוכה, 26/10/08 11:16

        ערמה של גיבורים בחסות כוחות הבטחון הישראלים ושמשונים אחד אחד על מוסקי זיתים חסרי ישע.

      • תודה על התגובה הנבונה (ל''ת)

        פקק תנועה, קרית מוצצקין, 28/10/08 06:12

    • כל מילה אמת !!! (ל''ת)

      כבוד לטובה, 26/10/08 10:59

    • טובה, תגובתך ראויה וצודקת. עדת השוטים גדלה והמחלה מדבקת! (ל''ת)

      טוב, 26/10/08 14:17

  • 59.

    לטפל בחוליגנים המתנחלים ביד ברזל !!!

    א.ב.ס.ט, 26/10/08 10:28

    ארור המתנחל שירים יד על חיילי צ.ה.ל...
    ישמ לגדוע את היד המורמת על חיילי צ.ה.ל.
    המתנחלים הנתעבים מובילים אותנו למלחמת אחים.

  • 58.

    עוד עשבים שוטים? זה כבר מרעה של מטורפים

    טובה, 26/10/08 10:28

    קומץ לאומנים קיצונים יכול לפעול רק אם יש לו גיבי שבשתיקה או במתק שפתיים של הרוב הדומם בהתנחלויות. הישראלי הממוצע שותק כשהוא שומע על ההתנכלויות לערבים בשטחים, הוא ממשיך לשתוק כשהוא שומע על התפרעויות של יהודים בעכו ובשכונת התקווה,הוא שותק כשפוגעים בשמאלנים והוא מאמין שמדובר בקומץ כשהוא שומע על פגיעה בחיילי צה''ל. הוא בטח יתעורר כשיחסמו לו את הכבישים בשבת,או ישרפו לואת הפאב.

  • 57.

    אני מאוד מקווה שזה עוד שמפניה, ולא המתנחלים האמיתיים

    אמיר ש, 26/10/08 10:26

    אם זה המתנחלים, אני מתבייש בכם.

    עם ישראל זאת המטרה, ההתנחלות זה רק אמצעי.

    בל נשכח זאת.

  • 56.

    באתם כאן אדמה לא שלכם יפו רמלה לוד עכו ערבים לכו איפו בתם (ל''ת)

    ערבי שפוי מיפו, 26/10/08 10:24

  • 55.

    תפתחו ת'עניים שלכם

    מתנחל גאה שהיה שם, 26/10/08 10:24

    אתם לא רואים מה קרה אחרי גירןש גוש קטיף? היה רגיעה? קיבלו פיצויים? לא!!! להיפך המצב נהיה יותר גרוע וצריך לסרק במסרקים של ברזל את כל מי שאחראי לגירושים האלה!!! נ.ב מעריב כתבו שזה מאחז לא חוקי זה שקר!!!! זה מאחז חוקי כי לפי חוקי המדינה אדמה שנמצאת בבעלות יותר מ3 שנים היא פרטית והמקום בבעלות יהודית כבר 11 שנה!!!

    • הכל נכון - אבל אתם מקלקלים הכל

      פנדה, 26/10/08 11:25

      סוף סוף רבים בציבור מצליחים להבין שכולנו מתנחלים, ולהבין שיו''ש היא ישראל האמיתית ולא תל-אביב. רבים מתחברים מחדש למטרות הציונות ואפשר לראות את זה בתגובות כאן ובמקומות אחרים. אבל כשאתם מקללים את הצבא - אתם מקללים ופוגעים בכולנו, ובעיקר בציונים שבינינו - וזה עושה את העבודה ההפוכה. אתם מסייעים לשמאל הקיצוני להדביק עליכם תוית של ''מתנחבלים'', והעובדה שעשו לכם פרובוקציה לא מורידה מהחומרה.

  • 54.

    צודקים המתנחלים הצבא נלחם בהם ומגן על החמאס (ל''ת)

    כו, 26/10/08 10:23

  • 53.

    צודקים המתנחלים הצבא נלחם בהם ומגן על החמאס (ל''ת)

    כו, 26/10/08 10:22

  • 52.

    מה אתם מתפלאים? אם היו עושים אותו הדבר לערבי

    שם, 26/10/08 10:21

    הוא מזמן היה דורס אנשים עם טרקטור.

    אתם הופכים במו ידכם את האנשים הכי ציוניים לאוייבי המדינה, ומצפים שהם ימשיכו לאהוב אתכם?

    • שכחת דבר אחד קטן

      סטודנט, 26/10/08 10:55

      הערבי היה מקבל כדור בראש, היהודי יקבל חיבוק. ערבי שהיה מתראיין כך בתקשורת ופוגע בגדר המערכת היה מקבל כדור או שהיה עכשיו בחקירה ''נעימה'' של השב''כ.

    • הם אכן אויבי המדינה

      ישראל חנוכה, 26/10/08 11:19

      אנשים שמעסיקים את כל הצבא כדי לכסות את התחת שלהם הם אויבי המדינה.

  • 51.

    הזייות השמאל והרי כל ישראל היא כיבוש ובמקור שמה פלסטין (ל''ת)

    אפי, 26/10/08 10:21

  • 50.

    תמיד! אבל תמיד 2 מדינות 1) יהודית 2) אשכנז-פלסטינית (ל''ת)

    שיתאחדו עם אחיהם בחמאס, 26/10/08 10:19

  • 49.

    nrg רוקד על דם המתנחלים

    מורה נבוכים, 26/10/08 10:19

    להלן ה עובדות היבשות:ארבע משפחות נזרקות מביתן באישון לילה.
    הבתים נהרסים על ידי דחפורים.
    התושבים מגדפים את האנשים שהרסו את בתיהם.
    נחשו איזה כותרת בחר nrg לתת לידיעה הזאת.

  • 48.

    שוטר שמכה ביום - עלול לירות באשתו וילדיו בלילה, עובדה !!! (ל''ת)

    מתנחל משיח' מוניס היא רמת אביב, 26/10/08 10:18

  • 47.

    איפה הייתם לפני 3 שבועות במהומות עכו??

    מילואימניק, 26/10/08 10:16

    האמירה מטומטמת ללא כל ספק אבל חבל שבתקשורת אין אובייקטיביות . לדוג המאזין צעק שצריך להרוג יהודים וזה בר ליד האוזן של כל העיתונאים, אבל שאידיוט מהימין זורק שטות דומה את זה הם שומעים, מעניין איזה פתק הם שמים בקלפי?

    • איפה אתה היית?

      סטודנט, 26/10/08 10:56

      בזמן שיהודים רגמו אדם וכמעט ביצעו בו לינץ' ואחרי ששרפו בתים של ערבים? הבעיה שהאידיוטים מהימין רק הולכים ומתרבים, אתה מוזמן להצטרף אליהם אגב.

      • ואיפה אתה היית שאתה ככה יודע לתאר יפה מה שקרה ?

        פנדה, 26/10/08 12:04

        אני שמעת דברים שונים לגמרי על מה שקרה שם. לא הייתי ממליץ להאמין לדיווחי התקשורת בעניין.

      • אתה בטח מדבר על היהודים שביצעו פיגעי תופת, דריסה, דקירה, התזת חומצה+++ (ל''ת)

        והכל נגד אזרחים חסרי ישע חפים מפשע, 28/10/08 06:15

  • 46.

    אסופה של קיצוניים אומללים רפי שכל (ל''ת)

    דפי, 26/10/08 10:16

  • 45.

    צה''ל = צבא SS

    אזרח מודאג מהצבא הגרמני, 26/10/08 10:15

    להרוס בתי יהודים זה נאציזים בהתגלמותו !!!

    • מתבייש בך

      סטודנט, 26/10/08 10:57

      צה''ל שהורס בתים של ערבים הוא צבא נאור ומוסרי אבל אם מדובר ביהודים הוא נאצי? במה אתה שונה מהפשיסטים ומהנאצים?

    • קלגסי השמאל לא מוכנים להרוס בתי מחבלים !

      צהל והמשטרה, 26/10/08 11:39

      ממש בושה!
      אם אתםחושבים שהערבים ''הפרטנרים'' שלכם ירחמו עליכם אתם טועים !
      במילחמה הבאה אתם המטרה הראשונה של מחבלי אבובה מאזן ! אני ממש לא ארחם עליכם! אתם כבר אחלתתם לאיזה צד אתם שייכים !

    • כל פלאח ערבי שיצא למסוק את זיתיו יסכים איתך (ל''ת)

      ישראל חנוכה, 26/10/08 13:16

    • שים לב כמה מהשמאל הקיצוני מסכימים איתך...

      פנדה, 26/10/08 14:40

      אתם מתעקשים להוכיח שוב ושוב שאין הבדל מהותי בין הימין הקיצוני לשמאל הקיצוני

  • 44.

    לסגור את רמת אביב

    יהושע פרוע, 26/10/08 10:14

    כשהחברות של עליזה אולמרט יאלצו להמתין עשר דקות בפקק בדרך לשופינג ייצא להם כל החשק
    לזרוק יהודים מהבית

    • ארגון הפשע של ברק וליבני הפך צ''הל לצבא פוליטי, מפוררים המדינה !! (ל''ת)

      שרית, 26/10/08 10:35

  • 43.

    המתנחלים עושים כל מה שהם יכולים להשניא עצמם על הציבור (ל''ת)

    sas, 26/10/08 10:14

    • טעות

      ישראל חנוכה, 26/10/08 11:23

      הם עושים הכול כדי לקבל את במת דמעות התנין לעצמם - ולבושתנו הם מצליחים

  • 42.

    ''הברכות'' של פעילי הימין- לנפילת חילי צה''ל....

    אליהו..., 26/10/08 10:13

    איזו חוצפה..וגסות רוח... צריך לשבור להם את העצמות....אני חייל בצה''ל.. ועם אלו האנשים שאני אמור להגן.. מעדיף לשבת בכלא ולא לשמור אליהם.....

    • לך קיבינימאט עם צבא הגנה לישמעאל ביחד,רשעים ארורים. (ל''ת)

      אליעזר, 26/10/08 10:49

    • קלגסי השמאל בצהל ובמשטרה ישלמו על זה .......

      לא לשרת, 26/10/08 11:37

      הערבים יהרסו את ביתכם ! אמן !
      ואלוקים ישלם לכם באותה מטבע !
      תמשיכו לתמוך בערבים ניראה לאן תגיעו! שונאי ישראל ארורים לא ניסלח ולא נישכח את אשר עשיתם לנו היהודים ואת תמיכתכם הגלויה באויב !

    • ''הפרטנרים'' של צהל לא יפגעו בהם !

      מגני ערבים, 26/10/08 11:53

      לא יכול להיות שצבא אבובה מאזן יפגע בחיילי צהל ?

    • פייר, יש הרבה אנשים שאתה מגן עליהם והם שונאים אותך

      פנדה, 26/10/08 16:49

      גם הערבים שאתה בסופו של דבר שומר גם על שלומם - שונאים אותך ואת הצבא. גם חרדים מעדות מסוימות מחשיבים אותך כמת, ובכל אופן אף אחד מהם לא היה מתחלף איתך ולא מכבד אותך. יש גם יותר מדי עבריינים וערסים שממש לא מגיעה להם ההגנה וההשקעה שלך - הם מוגנים, ועוד רוצחים ופוגעים באחרים - ועליהם אתה צריך להגן. אז גם בין המתנחלים יש כמה כאלה שלא ראויים להגנה, מה לעשות.

    • גם אני מתבייש להיות חייל בצבא שאתה משרת בו!

      פקק תנועה, קרית מוצצקין, 28/10/08 06:17

      זה נראה שהכיף שלך זה להעיף עוללים רכים חסרי ישע מביתם באישון לילה בשיא האכזריות

  • 41.

    המושחתים של ''קדימה'' מתכוננים לבחירות

    מגרשים מתנחלים מהבתים, 26/10/08 10:13

    עכשיו השמאל הקיצוני יקבל אורגזמה מההמראות של מתנחלים מגורשים, וימהר להצביע לצחי הנגבי המושחת, ולליבני הבובה על חוט.
    בסוף ''קדימה'' ימחקו את מרצ ויקבלו את ה 4 מנדטים של מרצ

  • 40.

    אם האויב הכתום מעוניין במלחמה - יש להסיר את הכפפות ולטעון את הנשק!

    נעמן, שפוי, 26/10/08 10:09

    הקלגסים בכתום הכריזו מלחמה על מדינת ישראל. כישאלי ויהודי גאה איינני מוכן שמישהו יבזה את המדינה שלי וימנע ממנה שלום עם אחינו הפלסטינים. האויב הכתום כבר ביצע לינץ' בחייל צה''ל ששמר על מסיק פלסטיני. האויב הכתום כבר פיזר שמן ומסמרי נינג'ות בכבישים מהירים. האויב הכתום שפך חומצה (או חומרים כימיים) על שוטרים. האויב בכתום כבר עשה שפטים בפטריוטים ישראלים (''פעילי שמאל'') בחברון. אין ברירה: יש לפעול בנחישות נגד האויב הכתום בכל האמצעים. והדגש על כל האמצעים. אסור להפגין חולשה בפני הקלגסים בכתום.

    • חחחחחחחח תגובת השנה ! נעמן יסיר את הכפפות !

      פנדה, 26/10/08 12:08

      נו שפנפן אנטישמי עלוב שכמותך, אתה גדול בעיקר בהסתה ועבריינות מקלדת - בוא נראה אותך נוקט ב''כל האמצעים'' נגד אותם יהודים... או שבעצם, אם הם כל כך מסוכנים ואלימים - למה שלא תעשה איתם איזה הסכם שלום כמו שאתה אוהב ?

  • 39.

    נאצים ממוצא יהודי גדלו בתוכנו כסרטן ממאיר.

    קובי - רמת גן, 26/10/08 10:06

    יש לנהוג בהם וב''אנרכיסטים'' כמו שנוהגים במחבלים, לירות בהם בלי להתווכח איתם.
    יש להקיא אותם מקהל ישראל.

  • 38.

    פשוט בושה

    צביקה, 26/10/08 10:05

    מזעזע היסמניקים החרידו ילדים קטנים בלילה - העירו אותם ע''י ניפוץ זכוכיות חלונות חדרם עצרו את האבא , היכו את האמא לעיניהם המבוהלות - רשעות וחוצפה, שלא תתואר. גם אם יש טענות על חוקיות המאחז - אבל התנהגו כאן כמו חיות, זה כואב, מקומם, למה ?!?!?

  • 37.

    סופסוף התנכלויות מערכת ה''בטחון'' ליהודים מפורסמים לא רק בערוץ 7

    יהודי אמיתי, 26/10/08 10:05

    אני מתבייש בצה''ל שהתדרדר מוסרית והפך לצבא פוליטי, זרוע מבצעת של שלטון בולשביקי מרושע. מי שאשם הוא הרמטכ''ל שלא יודע למנוע משימות כאלה ולא יודע לדרוש מהצבא לבצע אותן ברגישות ולא רק בסיסמאות נבובות שמאחוריהן יש רק נחישות ורשעות. כסא''ל מילואים כתבתי לרמטכ''ל לפני ה''התנתקות'' שחלק משמימותיו כרמטכ''ל זה גם לשמור על צה''ל כצבא העם. הוא לא הבין זאת (גם לא בוגי) והשאיר את ההחלטה לסרב פקודה לש.ג. כרגיל.

    • צהל הוא קלגס של המישטר השמאלני פרו ערבי ! (ל''ת)

      יומכם יגיע, 26/10/08 11:54

  • 36.

    מתנחלים מופרעים (ל''ת)

    משה, 26/10/08 10:05

  • 35.

    לערבים היו נותנים לפחות להוציא את הציוד לפני..... (ל''ת)

    רפי, 26/10/08 10:03

  • 34.

    כמה זמו לוקח להרוס את בית המחבל ממרכז הרב????? (ל''ת)

    רעות, 26/10/08 10:03

  • 33.

    אולמרט ופדרמן זה אותו הזבל. שמים את החיילים באמצע

    ומשתינים על כולנו, 26/10/08 10:03

    כאיש ימין שתומך בהתיישבות בקריתארבע אני לעצור את השמאול הזה ולזרוק אותו לאיזה עשר שנים בפנים. בתא לידו צריך לשים את הפושעים שהורו להרוס את הבתים על תכולתם. מנוולים המקלים ומנוולים מחלקי הפקודות.

    • 100%. אמרתי את זה גם בהתנתקות

      פנדה, 26/10/08 12:10

      כאב לי שאף אחד לא אמר - בואו נשים את צה''ל בצד. גם השמאל וגם הימין לקחו תורות בלפגוע בצה''ל, ומאז זה רק הולך ומתחזק.

  • 32.

    ממשלת ישראל התירה את דמם של חיילי צה''ל בחוסר המעש שלה בכנופיות האלה (ל''ת)

    דש, 26/10/08 10:03

  • 31.

    מעריב- ברוך השם שהכותרות שלכם לא משפיעות על אנשים חכמים (ל''ת)

    מוטי, 26/10/08 10:03

  • 30.

    אין להבדיל ביחס לחמאס ולימין הקיצוני, שניהם סרטן בגוף (ל''ת)

    המדינה,שיש לכרתו מיידית!, 26/10/08 10:03

    • חמאס הוא אויב, והמתנחבלים מתחזים ל''אוהב''. (ל''ת)

      זה הבדל קטן, כמובן., 26/10/08 14:33

  • 29.

    פושעים

    חיים, 26/10/08 10:02

    ss

  • 28.

    רקע מתאים לפסטיבל רבין הנפתח בקרוב. אל תחמיצו!!!! (ל''ת)

    הילה, 26/10/08 10:02

    • להילה ולדומים לה.

      דני, 26/10/08 17:13

      אם לאירועי רצח רבין את קוראית פסטיבל, אני מציע שתתחלפי איתו.
      אני אבוא לעשות לך פיפי על המצבה שלך.

  • 27.

    הנה ההסתה נגד אוהבי הארץ מתחילה מחדש.... (ל''ת)

    שוקי, 26/10/08 10:02

  • 26.

    YNET. בואו מהר. מצאתי בעכו עוד 2 מטורללים שרוצים לפגו בצה''ל... (ל''ת)

    רוני, 26/10/08 10:01

  • 25.

    ''הרסו את המבנים כשתכולתם בפנים'',למחבלים רוצחים

    מת למות 2, 26/10/08 10:00

    ולמשפחותיהם בעבר נתנו זמן להוציא את המטלטלין מהבתים,תתביישו לכם.

  • 24.

    יהודים יקרים - קצת אהבת לרעך כמוך

    אורי, 26/10/08 09:58

    היהדות היא דת של אהבה, סובלנות, ואהבת לרעך כמוך, בצלם אלוקים בראנו.
    כל מי שמתנהג ושנאה בליבו, אלימות, ורוע - אינו באמת מבין את היהדות לעומקה.
    לכל אורך ההיסטוריה סבלנו מעוכרי ישראל מתוכנו, וגם כעת הנה - הם נמצאים בתוכנו.
    עדיין , ותמיד ניתן לשנות - אני קורא לכם כאן - אנא חיזרו לחיק היהדות.
    ואני קורא לרבנים המנהיגים את האנשים שתעו בדרך - אנא עשו כל שביכולתכם להחזירם - הם יקרים לנו והיהדות יקרה לנו.

    • הם ציונים לא יהודים. יהודי מגן על יהודי.מה לא מובן פה? (ל''ת)

      מרדכי היהודי, 26/10/08 11:00

    • ערב רב יש להשמידו ליפני שיגיש את ראשנו לאויב !

      יהודי, 26/10/08 11:57

      השמאל הוא הגוע שבעוכרי ישראל !
      מפיצים שינאת ישראל בעולם! תומכי טרור מקימי חמאסטן ובוני אוסלו ! רוצחים הבאתם לערנו ! מחבלים שיחררתם ברחובותינו !
      מדינת טרור הקמתם על צווארנו !
      לא נישכח ולא נסלח !

    • מסכים ב-100% וזה הולך לכל הצדדים (ל''ת)

      פנדה, 26/10/08 12:10

  • 23.

    לקחת את ''דניאלה וייס,הילל וייס,''נוער הגבעות'' פדרמן ודומיו ולהעיף (ל''ת)

    מכאן רחוק ככל האפשר.אסור שהזבל ישתלט על ישראל., 26/10/08 09:58

    • ולא לשכוח את הרברב הצבאי רונצקי (ל''ת)

      -זה המסית הראשי בתוך הצבא, 26/10/08 14:35

  • 22.

    איזו ידיעה משמחת לפתוח איתה את השבוע

    אמיר, 26/10/08 09:58

    המשיכו כך!!

  • 21.

    הסתה פרועה

    שמוליק, 26/10/08 09:56

    וכמו שאמר קודמי, אך ההיפך, אין גבול לרשעותם של אמצעי התקשורת המעלילים לאחרונה עשרות עלילות דם עם המתיישבים, תוך הסתם המוני בית ישראל נגדם.

    עוד 90 יום לבחירות, ואנחנו נשיב לכאן את הדמוקרטיה במקום הדמוקטטורה השלטונית, הגצי''ת והתקשורתית השלוטת כאן.

    תתחילו לספור...

  • 20.

    אין לשפוט אדם בכעסו... מי שחוטף מכות רצח מחבורת שוטרים

    גד, 26/10/08 09:56

    עבריינים יגיב ככה בכל מקרה - גם אם הוא שמאלני צבוע... התקשורת הארסית פונה לאנשים המוזרים בשעת כעסם ומצוטטת דברים בשם השנאה והרוע ... אבל לא יעזור לאותם אנשים חולים מהתקשורת - רוב העם יודע להבחין בין כתבה איכותית ואמיתית לבין כתבה שיקרית המלאה בזרעי שנאה

    • שכחת לציין ''כל עוד הם יהודים''

      סטודנט, 26/10/08 10:58

      כי לערבים אסור לכעוס נכון?

      • כל עוד זה נשאר בגדר דיבורים

        פנדה, 26/10/08 14:28

        ברגע שעוברים למעשים פליליים יש לפעול נגדם בכל החומרה - זה נכון גם לערבים וגם ליהודים.

  • 19.

    הגיע הזמן שהשמאל יקים בארץ מילציות שינקמו במתנחלים על כל פגיעה באזרחים (ל''ת)

    עין תחת עין, שן תחת שן!, 26/10/08 09:56

    • פעם היו ''פלוגות המחץ'' הפלמ''ח, אבל בן גוריון פיזר אותם. (ל''ת)

      היסטוריון לשואת השטחים, 26/10/08 14:38

  • 18.

    התגובה צריכה להיות בתל אביב! (ל''ת)

    יואב, 26/10/08 09:55

  • 17.

    המתנחלים הרסו לנו את המדינה

    יוסי, 26/10/08 09:55

    במקום לישב את הגליל או הנגב הם מתעקשים על חבל ארץ שעושה לנו המון בעיות די עזבו אותנו בשקט צהל צריך להפסיק להגן על ישובים שלא מעוניננים בכך נראה אם הם יחזיקו יום אחד מעמד

    • אתה ושכמותך - ערב רב, וקליפת עמלק

      מיכאל, 26/10/08 10:31

      מי אתה שתחליט על על איפה בארץ ישראל מותר לשבת ? מי אתה שתחליט למסןר את ארצנו למרצחים ערבים ? זו אינה ארץ של ערבים, ולא תהיה. אתה כאן רק בגלל שאתה יהודי. ואנחנו כאן בגלל שזו הארץ שלנו. לא סופרים אותך, ולא את כל הרשעים והארורים שמגרשים יהודים.

      • תן לולהקים חמאסטן בגדה ...ניראה מה יקרה !

        כמו בעזה, 26/10/08 11:58

        שיגור 10 ק''מ מחמאסטן ...!

    • לא הבנתי, מה ההבדל בין הגליל והנגב ליו''ש ?

      פנדה, 26/10/08 12:16

      אם כבר, יו''ש יותר חשובה - גם אסטרטגית וגם היסטורית. זה כמו שתגיד למישהו - למה אתה מתנחל בהרצליה ולא בכרמיאל. זה שהשמאל שלך אותם פעם לגור שם, לא אומר שהם רכוש של אף אחד ושאפשר להחליט עבורם איפה לגור ואיפה להתנחל. ואגב, גם בגליל מתנחלים, עובדה שהשמאל מתלונן על כך שהמתנחלים באים לעכו (אחרי שגירש אותם מגוש קטיף)... ממליץ לך לקרוא קצת ולחקור על ציונות וההיסטוריה של המדינה, ואני משוכנע שתגיע לתובנות מעט יותר עמוקות מ''זה חבל ארץ שעושה לנו הרבה בעיות''.

    • אנשים כמוך הרסו הורסים ויהרסו את המדינה (ל''ת)

      זבלוני, 28/10/08 06:18

  • 16.

    המטורפים האלה יהרסו אותנו! מתי נפסיק להיות יפי נפש מולם? הגיע הזמן (ל''ת)

    לסגור איתם חשבונות!, 26/10/08 09:52

  • 15.

    מתנחלים מטומטמים

    רועי, 26/10/08 09:50

    אם הצבא ייגף מה ישאר ממכם?
    חבורה של טמבלים

    • גם את המתנחלים בחיפה ועכו צריך לזרוק ואין הבדל (ל''ת)

      האשם תלאבי, 26/10/08 10:25

    • ליהודי אסור להיתגייס לצבא הגנה לשמאל וערבים.

      חייל במיל., 26/10/08 10:55

      מתי תילמדו מאחיכם החרדים???
      אחרי משיח יהיה מאוחר,
      וע''ז אמרו חכמים ''אוי לרשע ואוי לשכנו''

    • מה עוזר לך הצבא-הרי אזרחים מתנחלים עוצרים פיגועים

      ר''מ חלם, 26/10/08 10:57

      ראה ערך:טרקטורים..........

  • 14.

    ב''ה יתברך המדינה חייבת להרוס את כל המאחזים הבלתי חוקיים-פדרמן ומרזל (ל''ת)

    לכלא ל 20 שנה!!, 26/10/08 09:50

    • וגם את המתנחלים בזכרון ושדות ים צריך להעיף (ל''ת)

      פאטמה אל-שלאבי, 26/10/08 10:26

  • 13.

    מדוע צהל ממשיך לשמור עליהם?

    מודי, 26/10/08 09:49

    משוגע מי שמתקרב לשם או שמסכים לשרת שם

    • תאמין לי שבשמחה הם ירצו לשמור על עצמם...

      א, 26/10/08 10:17

      צה''ל לא שומר עליהם, הוא שומר על האויבים מסביב מפניהם.

    • אתה פאשיסט וקולוניאליסט - גם חולון היא פלסטין !! למה אתה שם ?? (ל''ת)

      אחמד בן שרה, 26/10/08 10:19

  • 12.

    דיייייי לדמו'............ . (ל''ת)

    ניזציה., 26/10/08 09:49

  • 11.

    בגרמניה הגרמנים הרסו והציתו ובישראל השמאל הפלסטיני (ל''ת)

    ''כך היה'', 26/10/08 09:48

    • בגרמניה הגרמנים איחלו מוות ליהודים ובישראל הימין הנאצי (ל''ת)

      עוד עובדות, 26/10/08 10:30

  • 10.

    בושה וחרפה

    איש הדרום, 26/10/08 09:45

    אני בתור בן אדם דתי מתבייש מאוד....

  • 9.

    אין שום הבדל בין המתנחלים הקיצוניים לחמאס,יש ל''טפל''

    בהם באותה צורה!!, 26/10/08 09:44

    יש לגדוע כל יד שתורם על חייל צה'ל ולירות על מנת להרוג ברעולי פנים!!!!!!!!!!!

  • 8.

    טוב אז אם כך אוניברסיטת ת''א צריכה להתפנות....

    משה, 26/10/08 09:42

    וכל אזור רמת רביב היושב על שני ישובים ערביים לפני מלחמת השיחרור...הם הרי מאחזים בלתי חוקים..
    (ממילא מתחילה שביתה,אז עד הסוף,כמו אצל הפדרמנים)

  • 7.

    הגיע הזמן להכשיר כלבי תקיפה ולרענן את הוראות הירי כלפי האויב הכתום

    נעמן, שפוי, 26/10/08 09:41

    האויב הכתום מסכן את קיומה של המדינה. האויב הכתום מאיים לחסל את הסיכוי הקטן לשלום בינינו היהודים לבין אחינו הפלסטינים. האויב הכתום אוגר נשק, מתאמן ובשורותיו יש חיילים מאומנים וחמושים מכף רגל ועד ראש המוכנים לבצע בחיילים ושוטרים את זממם. הם כבר ביצעו לינץ' בחיילי צה''ל, הם ש]כו חומצה על שוטרים ועכשיו הם קוראים לנקמה. ועל מצב זה אמרו חז''ל כי ''הבא להורגך ....'' ודי לחכימא ברמיזא.

    • כבר אמרתי לך... רק אדם לא שפוי מרגיש צררך להצהיר על עצמו שהוא שפוי. (ל''ת)

      אלון, 26/10/08 10:14

    • יש מחשב במוסד הסגור??

      שי, 26/10/08 10:21

      קצת פרופורציות, רק אתמול הכנסנו חיילים לחברון, מצוידים מכף רגל עד ראש, מישהו (חוץ מממך) יתפלא שהנשק יופנה אלינו בשלב מסוים.
      לגבי האחים הפלשתינאים, לך תבנה בית באום אל פאחם ( לא עזה או חברון), ותבין מה זה אחים, לא חוכמה לדבר ממוסד סגור בת''א.

    • כותרת מרושעת ומסיתה נגד ציבור שלם (ל''ת)

      אמא של נעמן, 26/10/08 10:23

    • יש לחסל את הבוגדים מהשמאל הקיצוני,כפי שעוקרים גרורות סרטניות מגוף חולה

      דרור מרמת גן, 26/10/08 10:43

      הפגם הגנטי הגורם להיווצרות מוטציות חולניות כמו נעמן,איננו יכול להיות מטופל פרט לעקירה מהשורש.

    • אחיך הפלשתינאי יהרוס את ביתך ! אמן !

      שונא שמאלנים, 26/10/08 11:34

      אתם שולחים את קלגסי המשטרה והצבא לחסל את המדינה היהודית !
      אנחנו לא נוותר לכם ,לא ניסלח,ולא נישכח !

      • ''קלגסי המשטרה והצבא'' - אתה נשמע כמו אנרכיסט שמאל-קיצוני (ל''ת)

        פנדה, 26/10/08 12:11

    • ימח שמך! תחנק תשרף! נאצי, אנטישמי! (ל''ת)

      חאמיד ראשיד, דיר יאסין, 26/10/08 12:07

    • אין טעם להכשיר כלבים..אתה הכלב הראשי של אדונו מהאיחוד האירופי (ל''ת)

      סהרורי, 26/10/08 17:10

  • 6.

    אז מה היעד הבא?!?! (ל''ת)

    מאיר, 26/10/08 09:38

  • 5.

    משטר רשע פושע ובוגדני, ואוכלוסיה ההולכת כצאן לטבח, יחסלו את המדינה

    דרור מרמת גן, 26/10/08 09:36

    היהודית החולה.

    • משטרת קלגסי השמאל! אלוקים ישלם לכם !

      ארורים תהיו, 26/10/08 11:31

      לא אנחנו ניקח את החוק לידיים אבל אתם שתומכים בשמאל הפרו ערבי תשלמו.....!

      • לארורים תהיו ולחברו המופרע דרור מרמת גן.

        דני ב., 26/10/08 13:05

        בואו אומר לכם משהו.
        כישראלי שלחם על הארץ הזאת במלחמת יוה''כ ושלום הגליל שניכם יכולים להיכנס לי לתחת.
        הרי הקיצוניות שלכם נובעת רק בגלל ''גבורתכם'' במלל פה.
        אני מוכן להתערב ששניכם לא שרתתם בצבא ואם כן מקסימים הייתם אפסנאים או טבחים.
        בעל התגובה האחרונה בטח היה משגיח כשרות.
        יהודי אמיתי אינו מקלל ומנבל את פיו כפי שאתם עשיתם.
        יהודי אמיתי אינו גזלן גס רוח המקלל את בנינו חיילינו בקללות שהגרועים באנטישמים לא העזו לעשות.

        • עצוב שקיצוני הימין דוחפים אותי להסכים עם דני ב.

          פנדה, 26/10/08 14:37

          מזדהה עם מה שכתבת. אבל אולי כדאי שגם המחנה שלך יעשה חשבון נפש ויבדוק איך מתוך אנשים שרובם מלח הארץ, עושים קרבי ומילואים, גדל דור צעיר שלא רואה את עצמו מחויב לצבא ולמדינה. שווה לבדוק האם ההסתה המתמשכת נגד מתנחלים (ושיהיה ברור - גם כתבה זאת היא בגדר הסתה, כמו כל כתבה שמתפרסמת בעיתון אנטישמי ומתארת מעשה איום ונורא שעשה יהודי אחד ומכלילה ממנו על כל היהודים), האם הדה-לגיטמציה, שהתחזקה ביחוד בימי ההתנתקות - האם כל אלה אחראים לכך שאנשים שהובאו ע''י השמאל כדי ליישב את א''י והיו חלק אינטגרלי ומוביל מהציונות ואף למעלה מזה, מוצאים את עצמם לא מחויבים אליה. וצריך לבדוק האם מעורבות הצבא במעשה בעייתי מוסרית כמו טרנספר היא ראויה ומתאימה לערכיו, והאם אנחנו לא קוברים במו ידינו את ''צבא-העם'' כשאנחנו הופכים אותו לצבא פוליטי. וצריך כמובן לזכור שמדובר בקומץ שאין להכליל ממנו על הרוב.

      • כמו שהוא שילם לתינקות במקלחות אושביץ? הם לא התנגדו להתנתקות הא ! (ל''ת)

        סיקריקי כל הדורות ארורים הינכם !!!, 26/10/08 20:27

  • 4.

    האם הקלגסים היהודים היו מעיזים להרוס בית פלשתינאי על תחולתו בהתראה של

    דרור מרמת גן, 26/10/08 09:34

    דקות ליושביו?

    • תכולתו (ל''ת)

      ש, 26/10/08 10:10

  • 3.

    טוב ש ynet לא מצאו שני אנשים יותר קיצונים (ל''ת)

    דן, 26/10/08 09:31

  • 2.

    ynet yuc akt nmt,o abh tbaho hu,r ehmubho (ל''ת)

    משה, 26/10/08 09:30

  • 1.

    אין גבול לרשעות (ל''ת)

    ציוני לא גאה, 26/10/08 09:19