• 65.

    בזמן האחרון ידיעה כזאת היא ידיעה רגילה (ל''ת)

    נורא ואיום לאן הגענו., 28/10/08 02:11


    IP: 213.151.43.100דווח על תגובה זו

  • 64.

    עצוב (ל''ת)

    עצוב, 28/10/08 02:07


    IP: 213.151.43.100דווח על תגובה זו

  • 63.

    מפלצת ולא בן אדם.איך אפשר לרצוח ילדים

    לינדה, 27/10/08 11:16

    משהו מסריח בסיפור הזה .

    IP: 85.250.164.154דווח על תגובה זו

  • 62.

    מפלצת ולא בן אדם.איך אפשר לרצוח ילדים

    לינדה, 27/10/08 11:09

    משהו מסריח בסיפור הזה .

    IP: 85.250.164.154דווח על תגובה זו

  • 61.

    טירוף

    אופיר, 27/10/08 06:20

    עצוב וכואב עד דמעות

    IP: 79.177.160.22דווח על תגובה זו

  • 60.

    רצח

    לבנה, 26/10/08 20:05

    בתי מיטל נרצחה לפני שנתיים ועשרה חודשים, ע''י חברה שהיה חייל בצה''ל והתאבד.

    קשה לי להאמין שבמקרה הזה קברו את מייקל פישר ללא טקס. ובמקרה של בתי קברו את הרוצח בחלקה צבאית ובטקס צבאי, למרות כול הקלון שהוא נשא עימו לאחר הרצח.
    אני משתתפת בצערכם הכבד וכמו שאתה אמרת יהודה בכר, הוא פגע לך בלב ואכן כך הדבר.

    IP: 87.70.111.118דווח על תגובה זו

  • 59.

    יש לחקור עד תום, לדעתי המשטרה מעורבת ברצח.

    שושנה, 26/10/08 19:35

    יהודה בכר,תחקור עד תום,לדעתי המשטרה מעורבת בפשע הנתעב, והמניע היה קנאה.

    IP: 217.132.250.249דווח על תגובה זו

  • 58.

    כואבת ומשתתפת הדבר מדיר שינה מעיניי

    שרון, 26/10/08 18:12

    כואבת אני על משפחת בכר. על כך שנקטפו יצורים תמימים ויפים בלא עוול בכפם. לעולם לא אבין את המעשה הנתעב הזה, לעולם לא אבין את המעשה החולני והמטורף הזה. ליבי אתכם בני משפחת בכר. יהי זכרכם ברוך.

    IP: 99.237.229.243דווח על תגובה זו

  • 57.

    ניחומים כנים להורים השכולים

    אבי, ספרד, 26/10/08 17:42

    לאב השכול אל תאשים את עצמך, ישנם זוגות המסתירים היטב את הבעיה שיש להם, אין מילים לנחם זוג הקובר את ביתו ונכדיו, חיזקו ואימצו, ושלא תדעו עוד צער לעולם.

    IP: 81.32.94.67דווח על תגובה זו

  • 56.

    סימן קודם היה, סיפרו על התאבדות אביו של פישר

    מישהי..., 26/10/08 16:44

    יש האומרים כי ישנה השפעה על ילדים או משפחה קרובה כאשר קרוביהם מתאבדים. ובכתבה קודמת - צויין כי אביו של פישר התאבד מלפני שנה מ ''מחלה''. ברגע של מצוקה אטומית - גם מייקל פישר, לא עמד במצב ופשוט במקום לקבל סיוע מחברים, הוא עשה מעשה של אבדן עשתונות ממשי, כי חשב, שזוהי הדרך הנכונה לפתרון לכאורה, כפי שעשה אביו. אולם, הורה שמתאבד - בהחלט הוא סימן מקדים על קרוביו, ובהחלט אותם אנשים שהתאבדו אצלהם במשפחה, צריכים לעבור טיפול מסויים בפרט אם הם עובדים במקומות ציבוריים וכן נושאים נשק.

    IP: 87.70.127.160דווח על תגובה זו

    • אז בגלל שאביו התאבד הוא החליט לרצוח את כל המשפחה? היכן ההגיון?

      גיא, 26/10/08 17:09

      רוב המושפעים מהתאבדות קרוביהם מתאבדים אולי בעצמם אבל לא פוגעים בכל סביבתם.

      IP: 80.179.235.34 דווח על תגובה זו

    • לפי דעתי אני חושבת שהאבא גם סבל ממחלה סופנית והתאבד

      רינת, 28/10/08 15:08

      יחד עם בני משפחתו כמו שציינו בתחילה על אביו של מייקל

      IP: 84.109.73.18 דווח על תגובה זו

  • 55.

    מוות ללא הסבר

    חיים דןד, 26/10/08 16:27

    באחד מכלי התקשורת הוזכר כי הקצין הגיע למשטרה ממשמר הגבול.אם
    אכן שרת ביחידה מיוחדת כגון המסתערבים יתכן שראוי לבדוק הקשר בין השרות הנ''ל לבין הטרוף הבלתי מוסבר.לענין זה אני מזכיר את המקרה עם נהג המונית שרצח תייר בריטי תמים,ופצע קשות את חברתו,בסמוך לאילת ללא כל מניע.אח''כ הסתברשנכנס להתקף פסיכוטי שנבע ''מחוויות'' בעת שרותו הצבאי בעזה ביחידות מיוחדות שנלחמו במחבלים שנים רבות לפני.

    IP: 79.183.143.195דווח על תגובה זו

  • 54.

    המספר 23 ? התאריך ביום חמישי היה ה 23

    יואב, 26/10/08 15:59

    מקרה מוזר ועצוב, אם הכל היה נורמלי ולא היו סימנים אז מה קרה...?

    IP: 87.68.248.134דווח על תגובה זו

  • 53.

    After pregnancy the wife was depressed

    Moshe, 26/10/08 15:51

    Add to it inablity to sleep over night with a bay who is crying from Colic. A father who is left out when the baby and the toddler getting attention . A woman who is tired and not interested in sex and you will get the answer.

    IP: 58.169.11.56דווח על תגובה זו

  • 52.

    תנחומי למשפחה הכואבת....

    תיקי, 26/10/08 15:19

    אני שולחת תנחומים למשפחה שלא ידעה ולא ראתה סימנים שיתרצו את הרצ הזה. לעיתים משפחות נראות יפה מבחוץ אבל מבפנים אי אפשר לדעת מה קורה? יכול להיות שהיה אימות בניהם והוא חטף קריזה עליה הלך הוציא את האקדח ורצח את כל בני הבית. לבן אדם כזה לא צריך לסלוח גם בעולם הבא.

    IP: 10.101.21.33דווח על תגובה זו

  • 51.

    האמת הוא רצח..בכל אקדח מספר(מס' נשק)והנשק שלו!!!!

    נור הבדואי, 26/10/08 15:07

    עכשיו הגיוני לכם שמישהו אחר יגנוב לו אקדח ויירה בהם?האקדח שלו מס' הנשק שלו ונגמר הסיפור ותפסיקו להעלות השערות מוזר מה מוזר נגמר הסיפור זה הוא וינוחו על משכבם בשלום האישה והקטנים המתוקים...

    IP: 87.68.138.65דווח על תגובה זו

  • 50.

    די לספקולציות תבינו אף אחד לא ייספר לכם את האמת במקרה הזה

    חלאס לספקולציות, 26/10/08 15:00

    הספציי צריך להשאר חסוי ובכירים במשטרה ידאגו לכך אז חבל על הזמן של כולכם וחוץ מזה שזה לא עניינו של אף אחד ואני ממש לא קשורה למשפחה

    IP: 77.127.167.13דווח על תגובה זו

  • 49.

    צר לי עליכם משפחה יקרה!!

    גלית ש, 26/10/08 14:47

    צר לי על האסון הנורא שפקד אתכם.
    כיוון חקירה נוסף שכדאי לבדוק : האם רק בחברת אנשים הוא נהג באופן ''מושלם''.
    כדאי ושווה לבדוק עם חברות קודמות שלו.
    ושוב משתתפת בצערכם הכבד.

    IP: 89.138.238.178דווח על תגובה זו

  • 48.

    סיפור ישראלי רגיל ונורמלי ושום דבר לא משונה פה

    אביתר, 26/10/08 14:41

    גם אח של אהוד מנור התאבד בגלל שנגמר לו הכסף.

    IP: 77.127.162.144דווח על תגובה זו

  • 47.

    מיקרה קשה שלא יהיו יותר מיקרים כאלו תנחומים למישפחות ולמישטרת ישראל . (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 26/10/08 14:09


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 46.

    אין רצח ללא מניע (ל''ת)

    אגאתה כריסטי, 26/10/08 13:57


    IP: 147.234.2.5דווח על תגובה זו

    • מה אתה אומר שרלוק - תשאל את רעי חורב שרצח את אסף שטיירמן ''סתם''

      רינה, 26/10/08 19:40

      מה היה המניע שלו לרצוח בחור זר לו שלא עשה לו כלום.

      IP: 87.69.131.220 דווח על תגובה זו

      • לא סתם הוא היה גם על סמים (ל''ת)

        פסיכופט, 27/10/08 06:54


        IP: 89.0.19.45 דווח על תגובה זו

  • 45.

    משתתפת בצערכם. שלא תדעו צער עוד. שאלוהים ישמור את נשמתם של הילה ושני ה

    האיכפתית, 26/10/08 13:27

    הילדים הטהורים. מקרה מזעזע. על פניו נראה כמו הגולם קם על יוצרו.

    IP: 89.138.88.100דווח על תגובה זו

  • 44.

    מטורף לא הגיוני מסתירים משהו וזאת זכותם.

    לונה, 26/10/08 12:34

    היא כנראה עשתה לו משהו שהוציא אותו מדעתו זה לא הגיוני שהכול היה בסדר בנהם.

    IP: 93.173.87.132דווח על תגובה זו

    • לפסיכופטים לא צריך לעשות משהו - הסרטים השחורים עושים

      את העבודה, 26/10/08 13:09

      ואז הוא פשוט פועל בטירוף כמו רובוט.

      IP: 89.139.255.61 דווח על תגובה זו

    • האמיני לי שכמו שאותך זה מטריף את המשפחה זה מטריף הרבה יותר

      דפנה, 26/10/08 19:41

      והיו מקרים מעולם שאדם התחרפן על לא כלום. ומה אם תגלי שהיא סירבה להכין לו קפה על הבוקר וזו היתה ''הסיבה''? יותר מדי מקשקשים פה כי קשה לקבל את העובדה שיש גם אנשים חולים, אנשים מטורפים, שיכולים להתפרץ מכלום. בתור בני אדם אנחנו מחפשים סיבתיות לכל דבר כי הכי קשה להכיר בעובדה שלפעמים אין סיבה או שאין סיבה הגיונית.

      IP: 87.69.131.220 דווח על תגובה זו

  • 43.

    מוזר ביותר!! ממתי כשעובד לא מגיע לעבודה המשטרה פורצת את הבית?

    חשוד מאוד, 26/10/08 12:33

    חשוד ביותר!!!

    לא הגיוני שבגלל שעובד לא מגיע לעבודה שולחים יחידת ימ''ר שתפרוץ את הבית ותתפס לקומה רביעית. לא הגיוני אלא שאם כן חושדים ויש סיבות טובות לחשוד שהגרוע מכל ממנו חששו קרה!!!

    תארו לכם שיום אחד לא תקומו בבוקר, מה תוך חצי שעה תמצאו את ימ''ר מרכז פורצים לכם הביתה לא לפניש התקשרו להוריכם ולחמיכם???
    לאט לאט התמונה מתבהרת ומה שברור פה שזה לא מקרה של ''פתאום טרוף'' ושאי אפשר היה לצפות-עובדה המשטרה עצמה חששה.

    IP: 78.13.130.75דווח על תגובה זו

    • תגובה ל- 43

      שושנה, 26/10/08 19:41

      גם אני חושבת שהמשטרה מעורבת בפרשה,והתשובות לאליבי נמצאות אצלה.

      IP: 217.132.250.249 דווח על תגובה זו

      • דבריי טעם

        טין טאן, 27/10/08 11:52

        מדוע שהצעירה בפתח תקווה נרצחה לא מהירו לחפש אותה?ואייך הקבורה נעשתה בחופזה?ולא מחפשים סימנים פתלוגים?ישפה הרבה???.?????

        IP: 79.176.27.23 דווח על תגובה זו

  • 42.

    אביה של הילה ''לא היו סימנים'' ,כרגיל הגבר הוא האחרון שיודעה (ל''ת)

    קרניים, 26/10/08 12:29


    IP: 84.109.4.186דווח על תגובה זו

  • 41.

    ממאנת להבין טרוף שכזה

    מיארה תמר לשעבר מנכלית עמידר, 26/10/08 12:28

    יהודה היקר אני לא מאמינה שיש רוע נוראי שכזה. עליך נאמר צדיק ורע לו רשע וטוב לו.אין באוצר המילים מספיק לנחם אותכם. .

    IP: 79.180.225.234דווח על תגובה זו

  • 40.

    אלימות שוטרים בחוץ - מולידה אלימות שוטרים בבית (ל''ת)

    איש פשוט, 26/10/08 12:26


    IP: 62.200.20.13דווח על תגובה זו

  • 39.

    כל כך כואב ומשונה. תנחומים לשתי המשפחות

    ירדן, 26/10/08 12:16

    כל כך כואב ולא נתפס. אך אפילו אם זה נכון מדוע המשטרה אחרי שעה כבר מסיקה מסקנות. כל כך כואב לי על שתי המשפחות ובמיוחד על אמו של מייקל. נראה לי שיש הרבה דברים שאנו לא יודעים ולא רוצים לומר לנו. משום מה כואב לי יותר על אמו של מייקל.

    IP: 85.64.34.33דווח על תגובה זו

  • 38.

    הילה מייקל יובל והתינוקת

    אורנה, 26/10/08 12:15

    ניראה שלעולם לא נדע את התשובה.
    וגם אם תהיה היא לא תפורסם ברבים והמבין יבין.

    IP: 79.183.15.54דווח על תגובה זו

  • 37.

    הילה מייקל יובל והתינוקת

    אורנה, 26/10/08 12:15

    ניראה שלעולם לא נדע את התשובה.
    וגם אם תהיה היא לא תפורסם ברבים והמבין יבין.

    IP: 79.183.15.54דווח על תגובה זו

  • 36.

    גם אם בגדה בו...צריך להיות פסיכופט לרצוח את הילדים שלך (ל''ת)

    טום, 26/10/08 12:11


    IP: 85.65.227.6דווח על תגובה זו

    • איזה בגדה בו מטורפים - עוד לא החלימה מהניתוח הקיסרי

      וירה בה בראש, 26/10/08 14:23

      פסיכופט מדופלם. הילד ברח ממנו ורדף אחריו ותקע בו 3 כדורים. אפילו אצל היצ'קוק לא היה מטורף בשיאים שכאלה.

      IP: 80.179.211.126 דווח על תגובה זו

      • אולי היא עשתה יותר גרוע

        גבר, 27/10/08 08:48

        אולי הוא גילה שהילדים לא שלו??
        היו כבר מצבים רבים כאלה בעבר
        אני לא יודע אם זה מה שקרה
        אבל זה הסיבה ההגיונית היחידה שיכולה להסביר סיפור שכזה
        אני לא יודע למה לא מעלים השערה שכזו?

        IP: 79.177.137.220 דווח על תגובה זו

        • די הגיוני מה שאתה אומר,וואלה אין הסבר אחר (ל''ת)

          אורי, 27/10/08 09:35


          IP: 79.177.137.220 דווח על תגובה זו

  • 35.

    אולי הוא חשב שהוא רמבו הפסיכופת שהוא נילחם בויאטנם (ל''ת)

    ומחליף מחסניות, 26/10/08 11:55


    IP: 80.179.211.126דווח על תגובה זו

  • 34.

    לאמר של מייקל את אשה טובה ראיתי את הכתבה

    מגי, 26/10/08 11:45

    רואים שאת אשה טובה ושום דבר לא ישנה את זה.

    IP: 85.64.34.33דווח על תגובה זו

  • 33.

    תפסיקו לנטות לטובת צד אחד - האמת נמצאת באמצע ! (ל''ת)

    אור, 26/10/08 11:33


    IP: 77.125.163.13דווח על תגובה זו

    • צד אחד רצח - אותו צד אחראי הבלעדי לרצח המתועב האכזרי (ל''ת)

      המשטרה בעצמה אישרה שהוא הרוצח, 26/10/08 12:07


      IP: 80.179.211.126 דווח על תגובה זו

  • 32.

    יעל (ל''ת)

    תנחומים למשפחה הנפלאה וחיזוקים - מי יתן ותתחזקו, 26/10/08 11:32


    IP: 87.68.49.87דווח על תגובה זו

  • 31.

    שמירת הפה

    מאור, 26/10/08 11:17

    התקשורת במיטבה הורגת כל יום מספר אנשים ואין שום גוף שמצפצף על זה זוכרים את מנהל מע''צ שכתב ערוץ 2 התבטא עליו מה האיש עשה התאבד מה היתה התגובה של הכתב מצטער אבל לא העמידו אותו לדין למה כי זה רק מילים אבל להרוג בידים אוי השם ישמור , תגידו לי מה ההבדל בין להרוג בפה או בידים מה ההבדל אם רטוצחים אם נשק או בפה ,למה כי לא רואים דם אז נכון נהינו מחוספסים אבל זה גם רצח ולכן שבעל הורג יכול להיות הזוג הכי נפלא אבל מספיק שצד אחד הורג את השני עם המילים שלו יכול כבר צד אחר להרוג עם נשק וזה לא אומר שזה לגיטימי זה איום ונורא אבל בלי מחשבה האדם רוצה להגן על עצמו והוא מסוגל לתקוף כל מי שמפריע לו אני רוצה להוכיח לכם שתבדקו בעצמכם כמה פעמים שהבוס או עמית לעבודה פגע בכם אתם מדמינים כל מיני מחשבות של רוע שהייתם עושים לו אבל מה עוצר אותכם השיקול דעת ניקח לכם את זה איך תגיבו? השם ישמור אז תחשבו טוב לפני שאתם מגיבים על מישהו אחר עם כל הכאב שכרוך בזה מה הלקח שצריך ללמוד מזה וללמוד להתאפק ולא להגיב אלא להבין מה אני יכול לתקן בעצמי ואז כולנו נהיה מאושרים {ואני מתנצל אם היה נשמע שאני בעד המעשה רק רציתי שתחשבו על המעשה לפני שתדונו אותו}

    IP: 213.151.53.96דווח על תגובה זו

  • 30.

    שמירת הפה

    מאור, 26/10/08 11:14

    התקשורת במיטבה הורגת כל יום מספר אנשים ואין שום גוף שמצפצף על זה זוכרים את מנהל מע''צ שכתב ערוץ 2 התבטא עליו מה האיש עשה התאבד מה היתה התגובה של הכתב מצטער אבל לא העמידו אותו לדין למה כי זה רק מילים אבל להרוג בידים אוי השם ישמור , תגידו לי מה ההבדל בין להרוג בפה או בידים מה ההבדל אם רטוצחים אם נשק או בפה ,למה כי לא רואים דם אז נכון נהינו מחוספסים אבל זה גם רצח ולכן שבעל הורג יכול להיות הזוג הכי נפלא אבל מספיק שצד אחד הורג את השני עם המילים שלו יכול כבר צד אחר להרוג עם נשק וזה לא אומר שזה לגיטימי זה איום ונורא אבל בלי מחשבה האדם רוצה להגן על עצמו והוא מסוגל לתקוף כל מי שמפריע לו אני רוצה להוכיח לכם שתבדקו בעצמכם כמה פעמים שהבוס או עמית לעבודה פגע בכם אתם מדמינים כל מיני מחשבות של רוע שהייתם עושים לו אבל מה עוצר אותכם השיקול דעת ניקח לכם את זה איך תגיבו? השם ישמור אז תחשבו טוב לפני שאתם מגיבים על מישהו אחר עם כל הכאב שכרוך בזה מה הלקח שצריך ללמוד מזה וללמוד להתאפק ולא להגיב אלא להבין מה אני יכול לתקן בעצמי ואז כולנו נהיה מאושרים {ואני מתנצל אם היה נשמע שאני בעד המעשה רק רציתי שתחשבו על המעשה לפני שתדונו אותו}

    IP: 213.151.53.96דווח על תגובה זו

    • ...sticks and stones may break my bones but words will never hurt me . (ל''ת)

      שמעת על זה?, 26/10/08 11:53


      IP: 62.219.233.199 דווח על תגובה זו

    • הם גדלו על בירכיי הפרוטקצייה.....מוזיאון חיל האויר ....זרוז קורס

      סימה גריינדונוביץ'__ כיסופים שבנגב., 26/10/08 14:15

      קצינות ועוד.....
      מדינה רקובה ,הכל בפרוטקציה.

      IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

      • צריך להיות אדם כ''כ אבל כ''כ קטן ומתוסכל וסובל מרגשי נחיתות כדי לכתוב

        גבריאלה, 26/10/08 19:44

        דבר כזה בהקשר כזה. היא היתה קסם של בחורה, טובה וחכמה. רק בגלל שאתה עסוק בלבכות ולהתלונן לא הגעת לשום מקום, אל תחפש סיבות מתחת לבלטות - תתעלה על רגשי הנחיתות והמסכנות ותשאף להצלחה. אנשים רבים בנו את עצמם מאפס. די לקנאה ולצרות העין - בטח לא בשעה זו.

        IP: 87.69.131.220 דווח על תגובה זו

      • אוי.. את ממורמרת

        עינב, 27/10/08 17:16

        את אפילו לא מודעת עד כמה. איזו דרך נוראית להעביר את החיים

        IP: 62.219.107.130 דווח על תגובה זו

  • 29.

    שאלה ותשובה בסיסית...

    הסניטר, 26/10/08 11:12

    האם השוטר אשר נכנס ממרפסת השכנים לדירת הארוע מצא את מפתחות הדלת הראשית לדירה בצילינדר ונעולה? באם כן, ברור שמלבד בני המשפחה הנרצחת והמתאבד לא שהה כל גורם אחר בדירה .התשובה לכך ידועה ולכן נוהגת המשטרה בנושא כפי שנוהגת. זאת בנוסף לשאריות ירי יחודיות על ידיו של הרוצח.למה? ריב כבד ומהותי שפגע בגבריותו של הבעל.

    IP: 80.230.182.137דווח על תגובה זו

  • 28.

    פרוטקציה שסללה דרך ודרישה להצטיין ולהצליח וחיבוק דוב- עלולים ליצור (ל''ת)

    לחצים אדירים. השאלה אם האישיות מתאימה ?, 26/10/08 11:05


    IP: 84.95.154.206דווח על תגובה זו

  • 27.

    הכתובת, החברים והחברות הם כניראה יודעים ושותקים

    מוטי, 26/10/08 10:54

    כואב, מרגיז וחבל.
    כל דבר שנעשה לא מצדיק את הדבר.
    קליטתו של החשוד ברצח במשטרה מחייבת לדעתי חקירה.
    לבדוק, אם לא טייחו והפעילו שיקולים זרים הלו הוא חתנו של ניצב בכר.
    הכל מתועד ויש לבדוק לעומק.
    משהו מסריח וצריך מטהר אוויר ומהר.

    IP: 217.132.188.15דווח על תגובה זו

    • גם אני חושב כך (ל''ת)

      יובי, 26/10/08 12:10


      IP: 85.64.34.33 דווח על תגובה זו

      • גם אני חושבת כך (ל''ת)

        ילנה, 26/10/08 19:46


        IP: 217.132.250.249 דווח על תגובה זו

    • ברור שהם יודעים

      נדב, 27/10/08 17:18

      חבל שהם מסתירים, כי ככה אנשים מתעסקים סתם בשמועות ורכילויות

      IP: 62.219.107.130 דווח על תגובה זו

  • 26.

    קנאת מוות של הבעל באישה, והאישה שאמרה אולי שהיא רוצה להיפרד

    גם הבעל שלי עמד לרצוח אותי, 26/10/08 10:47

    ואולי מאז מות האב הוא כן היה בדיכאון, ולקח תרופות, ששיבשו את שפיותו, זכור הבעל שרוצץ את גולגולת אישתו בפטיש והחביא אותה בארון, זכור האבא שרצח את איתו ובנו וביים שריפת הרכב, כי התאהב באישה אחרת, (ואח''כ התאבד), זכורה האימא שהטביעה את שתי בנותיה כתוצאה מהשפעת התרופות

    IP: 77.126.190.33דווח על תגובה זו

  • 25.

    הודעה לגברים המתחברים לגרושות

    חי, 26/10/08 10:33

    האם חברתך הגרושה מספרת לך שהיא התגרשה יפה והגבר הוא הוא אשר לכלך? בוא לבדוק אם זה נכון.
    מוקמת מערכת שבה גברים אשר צילמו את תהליך הגירושים מאפשרים לך לבדוק אם כדאי לך להזהר מהגרושה שאיתך.
    היום כאשר רוב הנשים נוקטות בשיטות נלוזות לנתק את הילדים מאביהם,
    רוב הגברים מצלמים מראש את תהליך הגרושים והמערכת קוראת להם להצטרף למאגר.

    תראה לי את גרושתך ואראה לך את גרושתי...
    אגודת גברים למען עתיד ילדי ישראל

    IP: 77.126.113.110דווח על תגובה זו

    • אידיוט (ל''ת)

      פנדה, 26/10/08 10:55


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • מושלם! (ל''ת)

      נחום, 26/10/08 11:17


      IP: 80.230.182.137 דווח על תגובה זו

    • מה קורה שהגרושה הולך שלשירותים - גם אז מצלמים אותו מחרבן (ל''ת)

      jay-z, 26/10/08 11:17


      IP: 212.25.99.137 דווח על תגובה זו

    • חי, מגבר אימפוטנט וסמרטוטי כמוך גם אני הייתי מתגרשת... (ל''ת)

      מעאפן, 26/10/08 11:27


      IP: 194.90.117.57 דווח על תגובה זו

    • איזה מתוסכל אתה,לא פלא שאשתך זרקה אותך בטח גם במיטה אתה אפס (ל''ת)

      בחורה, 26/10/08 11:57


      IP: 78.13.130.75 דווח על תגובה זו

    • חי אתה צודק! יש נשים גרושות מחשפות,אבל גם יש חמודות +טובות (ל''ת)

      נשים נחשים, 26/10/08 12:25


      IP: 84.109.4.186 דווח על תגובה זו

  • 24.

    שום סיבה לא מצדיקה רצח!!!

    h, 26/10/08 10:32

    מריבות בין בני מישפחה ,תמיד יש .סמויה או גלויה...תמיד צד אחד ,יוצא מיסכן פראייר .צריך לבקש לראות נכדים...זאת לא סיבה לרצח .למרות שזה מאוד כואב...
    תמיד זה שיוצא פראייר הוא תמיד הצד שזרע ומישפחה אחרת קוצרת...
    עכשיו אני רואה איזה ויתורים עשו הורי במיוחד אבא שלי זכרונו לברכה .כמה השפיל עצמו ובלם כמה השפילו אותו הצד השני וסתם.
    למען ילדיו.אולי לא היה מנכל ,אולי לא היה מליארדר...אבל היה אבא מצטיין....
    דוגמא: ביתו בליל חתונה נתנה פקודה לא להכניס את הוריה אחיה ואחותה החולה לחתונה...מישפה עמדו ליד אולם שעתיים תמימות.בחרפה....עד שהאח של החתן בא ואמר אוי לבושה תיכנסו....תמיד תמיד צריך צד אד לוותר ...אחרת יהיה מרחצ דמים...זה היה מיכתב לסוסן בוורלי הילס .או לזיבה רעננה.או לזנט חולון.או לטאוס דיוונה ראשון לציון.כל טוב. צר לי על המישפחות.שלא תידעו עוד צער...הזמן לא מרפא.ממש לא.אני עדיין בוכה מיום חמישי.השם ישמור.יש להוציא חוק.עובד סוציאלי .שישגיח על מישפחות האם הסבא והסבתות משני הצדדים רואים את הנכדים?????!או צד אחד צריך לתת כל פעם דירה .כדי לראות את הנכדים והצד השני צריך לקחת דירה.???והיחס הפיננסי ביכלל אוי השם ישמור.

    IP: 213.151.42.43דווח על תגובה זו

  • 23.

    הרושם הוא שלא היה אזון בין המשפח', וזו של האישה שלטה (ל''ת)

    מצב לא בריא,כשלא מכבדים באופן שווה, 26/10/08 10:28


    IP: 84.95.154.206דווח על תגובה זו

    • זה המצב ב 99% מהמשפחות. זה מה שמצדיק לירות לבתך בת החודשיים בראש???

      רינת, 26/10/08 11:27

      נו באמת אנשים !!! תחשבו קצת !!! האיש ירה בשני הגוזלים שלו מטווח אפס.

      IP: 194.90.117.57 דווח על תגובה זו

      • ולא כדור אחד כמה כדורים (ל''ת)

        פסיכופת בשירות משטרת ישראל, 26/10/08 12:04


        IP: 80.179.211.126 דווח על תגובה זו

  • 22.

    מהר מידי קברו אותו - למה לא בדקו אם לקח סמים (ל''ת)

    מעניין, 26/10/08 10:24


    IP: 80.179.211.126דווח על תגובה זו

  • 21.

    רטנהג

    כאענב, 26/10/08 10:09

    מחעכקקבניחל ברחצה בהערג נמ!

    IP: 62.47.159.46דווח על תגובה זו

  • 20.

    היה גם את מקרה דניאל עוקב מסיירת רימון שגם השתגע ורצח 2 תיירים.

    שוטר, 26/10/08 10:04

    אולי איזה סינדרום פוסט טראומטי??

    מי יודע......
    בני אדם לא צפוים.......

    מקרה קשה ללא הסבר ברור ומובן....אפשר להשתגע

    IP: 118.19.42.87דווח על תגובה זו

    • עליו ראו בברור שהוא פסיכופט - יש מצבים שמעירים אצלהם

      את הטירוף מהתרדמת, 26/10/08 10:40

      זה הכימיה במוח.

      IP: 80.179.211.126 דווח על תגובה זו

    • ישר עלה לי הסיפור של 'רוצח' שהיה 'בסיירת-שמשון',

      dafna57, 26/10/08 10:42

      גם עלה לי'הכתבה' של 'הרצח' 'בקדיתא',
      הרוצח היה 'בסינטולוגיה' בארה''ב,
      הוא חזר לארץ ,חיסל זוג -למה לא יודעים עדיין- והתאבד.
      חייבים עכשיו לבדוק למה זה קרה,אחרת יהיה עוד אחד כזה .בואו לפחות למען ילדים נמצא את הטעיות 'בחינוך' .דפנה

      IP: 84.95.212.163 דווח על תגובה זו

  • 19.

    SOUND MORE LIKE A MURDER OF THE FAMILY BY THIRD PARTY (ל''ת)

    !!!!!!!, 26/10/08 10:03


    IP: 121.214.169.196דווח על תגובה זו

  • 18.

    זה לא הגיוני.משהו כאן שגוי.אני לא יכולה להוציא לי את התמונות מהראש

    עוד תראו, 26/10/08 09:55

    לא יכולה לתאר לעצמי את מייקל עשוה את זה.לא יכולה.אין,אין,לא יכול להיות,זה לא מייקל.משהו קרה,אתם עוד תראו

    IP: 192.114.46.73דווח על תגובה זו

    • צריך לחקור לעומק מייקל פישר לא רוצח

      אורלי, 26/10/08 11:07

      כל הטוענים שמייקל פישר לא רצח, גם אני חושבת כך, אם שמתם לב, הייתה שכנה שהעידה בחדשות בערוץ 10, ביום הרצח שמה היה גלי (שם בדוי) למה שם בדוי? לי היא נשמעה מאוד מפוחדת. ''הייתי במרפסת, שמעתי רעש, לא היה לי נעים להקשיב, אז הלכתי, לא שמעתי כלום, לא יודעת מה קרה''

      כך או כך הצטוט, השכנה הזאת יודעת, אך היא מפוחדת, חלקם כנראה יודעים, אך פוחדים להעיד. לא מאמינה שרצח, ייתכן שזה באמת קשור לחקירה שעסק בה

      IP: 77.127.13.71 דווח על תגובה זו

      • איזה חקירה הוא היה חוקר נוער (ל''ת)

        מה הוא היה המפכ''ל, 26/10/08 11:52


        IP: 80.179.211.126 דווח על תגובה זו

  • 17.

    למייקל יש אמא יש משפחה- איפה הם בכל החגיגות המתוארות!!

    הנביאה מהרצליה, 26/10/08 09:51

    הצורך לבטל את משפחתך....כדי להיות מקובל ולמצוא חן בעייני משפחת בן הזוג. גובה מחיר יקר מהרבה משפחות.

    נראה כאן, כי משפחתו של מייקל, הורחקה מהנכדים ומארועים משפחתיים.

    להם בניגוד למשפחתו של בכר, לא היה קשר קרוב עם הנכדים.

    הרצח נראה כמו...אם לאמא שלי ולמשפחתי אסור להיות עם הילדים. אני אקח מכם, את הדבר היקר הזה, ואז גם אתם תחוו את הכאב.

    לכן בידקו את הקשר בין המשפחות, ותראו איפה מייקל היה בכל העיניין.

    IP: 77.126.212.70דווח על תגובה זו

    • די די שום תירוץ לא מתקבל - מייקל היה חולה נפש (ל''ת)

      ברור כשמש, 26/10/08 10:37


      IP: 80.179.211.126 דווח על תגובה זו

  • 16.

    הפרד ומשול במשפחה

    יעל, 26/10/08 09:38

    שום דבר איננו מצדיק את הרצח המזעזע הזה!!!
    אבל יש דבר חשוב, ויש לשים אליו לב, והסב הכואב בטח היה מודע לכך, אבל בתפיסה אחרת...

    והנושא - ההתיחסות למשפחתו של מייקל!!!

    הרצח נראה כמו התרסה כלפי משפחת הנרצחת!

    ההורים של הנרצחת, הם השולטים בכיפה. החמולה המשפחתית היא סביב משפחת האשה.

    ומשפחתו של החתן בצד. על פי הפרסומים... אם החתן ראתה את נכדתה החדשה רק פעם אחת.
    וכדי להגיע לביקור בבית בנה...היתה צריכה להתקשר ולבקש רשות..וגם אז הורחקה.

    כמה זעם אפשר לצבור בגלל התנהגות מפלה בין משפחות.

    יש לבדוק ברצינות את החלק הזה בתוך הפרשה!!

    IP: 77.126.212.70דווח על תגובה זו

    • באמת רואים שמשפ'בכר היא מעין''מאפיה''שולטת

      גיגי, 26/10/08 10:10

      אימו של פישר ניראית פאסיבית וטובה מידי.

      IP: 62.219.163.109 דווח על תגובה זו

    • ל-17 יעל

      נח, 26/10/08 10:19

      הספור על ''הפרד ומשול''לא מוכר,אבל אם זה אפילו נכון זה לא מצדיק,כמו ששום בגידה של האישה לא מצדיקה מעשי רצח .אחרת היינו עידים למאת אם לא לאלפי מקרי רצח בשבוע!
      מה שכן יכול להיות נכון זה הרחקת הוריו מחיי המשפחה.אבל אישיות בריאה מוצאת פיתרון !
      ופה הפשלה של נותן העבודה ארי המשטרה.שנתנו לאיש עם אשיות לא יציבה משרה ונשק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      IP: 62.47.159.46 דווח על תגובה זו

      • שום דבר לא מצדיק רצח של אשה וילדים

        פנדה, 26/10/08 10:57

        אבל בהחלט כדאי לברר את מלוא הנסיבות, אי אפשר להשאיר סיפור כזה פתוח

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • אחת התגובות הכי מטופשות וחסרות טעם שיצא לי לקרוא מעודי בטוקבקים

      מיכל, 26/10/08 12:31

      לא להאמין שיש כאלה מוחות ''גדולים'' בינינו.

      IP: 80.179.235.34 דווח על תגובה זו

    • כתבת תיאוריה נחמדה אבל ...

      יעל, 26/10/08 13:14

      דווקא במשפחות ספרדיות , המנהג להתקשר לפני שמגיעים לביקור לא קיים בכלל ...
      נכון שמשפחתה של הנרצחת עניפה ודומיננטית אבל זה בכלל לא אומר שהם דחקו את משפחת הרוצח ...

      IP: 10.1.18.34 דווח על תגובה זו

  • 15.

    יש סיבות אורגניות לטרוף-לקחו דגימת מח? תרבית?חיפשו גופיפים? (ל''ת)

    המכון הפתולוגי מחפף, 26/10/08 09:38


    IP: 78.13.130.75דווח על תגובה זו

  • 14.

    מספיק עם הספקולציות

    ירושלמי, 26/10/08 09:34

    תהיו בטוחים שדבר ראשון המשטרה בודקת אם יש עקבות של אבק שריפה על היד שהחזיקה את האקדח, כך שאין סיכוי שמישהו אחר רצח מפני שלמייקל היו סימנים על ידו.

    IP: 147.237.248.2דווח על תגובה זו

    • מה שאתה יודע, יודעים גם עבריינים

      אבי, 26/10/08 10:20

      מה שאתה יודע, יודעים גם עבריינים.
      בקלות רבה ניתן לגרום למשטרה ולחוקרים, להאמין שאכן מדובר ברצח והתאבדות.

      הסיפור כולו מוזר מתחילתו ועד סופו. שהמשטרה תזיז את התחת ותתחיל לעבוד על התיק.

      IP: 77.127.180.91 דווח על תגובה זו

      • מה זה הקשקוש הזה - לעולם התחתון לא מפריע לחסל אנשים באמצע היום

        שירי, 26/10/08 12:32

        הם לא מסתתרים כשהם מורידים אנשים שלא מוצאים חן בעיניהם.

        IP: 80.179.235.34 דווח על תגובה זו

      • אל תידאג אם הם היו חודשים שעבריינים ביצעו את זה - הם היו שמחים

        וזועקים בכותרות עד השמים, 26/10/08 12:36

        הם יודעים שזה הקולגה שלהם ביצע את זה הם בדקו הכל בשטח. אז הם מתחפרים בשתיקתם.

        IP: 89.139.255.61 דווח על תגובה זו

  • 13.

    ברור שלא יהיו סימנים -יש מעשים שנעשים בסתר.... (ל''ת)

    חמי, 26/10/08 09:34


    IP: 47.167.150.130דווח על תגובה זו

  • 12.

    כמה מחסניות מחלקים במשטרה לשוטרים - שהיה לו מחסנית להחליף (ל''ת)

    מעניין, 26/10/08 09:32


    IP: 89.139.255.61דווח על תגובה זו

  • 11.

    'מהמזרח' למדתי 'שבדרך-חושך' נמצאים 'הפשע' 'והמשטרה'.

    dafna57, 26/10/08 09:25

    את זה אמרתי ביום ראשון בתחנת-משטרה בר''ג,
    ביום חמישי שהודיעו 'שקצין'משטרה 'חיסל' אשתו וילדיו. רעדתי כולי, זה נכון מה שלמדתי 'מהמזרח'.אביה של הילה -שהלכה לעולם אחר- וגם הסבא של הנכד והנכדה ,
    הגיע הזמן שנתחיל להבין כי יש טעיות במשטרה,(גם בצבא) ונשנה הכול.
    מאחלת שלעולם ועד לא יהיה לנו יותר דברים כאלה.ושבוע טוב.
    דפנה

    IP: 84.95.212.163דווח על תגובה זו

    • 11 ....המנשר הסולידי שלך מזכיר לי מאמר של מרגארט תאצ'אר הבריטית.....

      רננה חתואל., 26/10/08 14:06

      האם יש קשר דם או שתן בינכם???

      IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

  • 10.

    מר בכר אנשים גאים שהם בדיכאון הולכים זקוף לא שפוף

    הוא תיכנן הכל במוח בקפידה, 26/10/08 09:16

    וידא הריגה החליף מחסניות פסיכופת רציני בתחפושת.בטח יש היסטוריה של מחלת נפש במשפחתו לך תיבדוק תמצא את התשובה.

    IP: 89.139.255.61דווח על תגובה זו

    • ברור שהיה בדיכאון עמוק, כל כך עמוק שרק רצח יכול להוציא אותו משם

      הרצח, זה התרופה של הרוצח, לדיכאון העמוק שנפל אליו, 26/10/08 12:32

      הכרתי אחד כזה ממש מקרוב
      הבנתי את השיטה
      מתתי
      כדי שהוא לא ירצח אותי

      IP: 77.126.190.33 דווח על תגובה זו

  • 9.

    זה לא נתפס.הכרתי את מיקל,אם הוא מסוגל לרצוך כל אחד מאיתנו הוא רוצח

    תגיד שזה לא אתה, 26/10/08 09:14

    מיקל היה אדם מאושר רגוע וקר רוח,נעים ומקצועי.זה כאילו בכל אחד חבוי רוצח בפוטנציה,וזה מה שמפחיד.הכרנו את מיקל במסגרות שונות בו תמיד היה מעל כולם,מקצועי שאפתן ועם זאת אנושי ושקול,זה לא מחלחל,לא ניתן לבליעה,ליבי איתכם משפחות יקרות,שלא תדעו עוד צער.לא יכול להאמין....

    IP: 192.114.46.73דווח על תגובה זו

    • שטויות

      חנן, 26/10/08 10:33

      אם הוא מסוגל כל אחד מסוגל????? אם הוא מסוגל סימן שלא הכרת אותו או שהסטנדרטים המוסריים שלך מאוד מאוד נחותים. (אתה עו''ד? שוטר?) לא כל אחד מסוגל לרצוח. ואם מייקל רצח אז הוא כן מסוגל לרצוח. אבל כל העסק נראה מאוד מאוד ביזארי ואני חושש מאוד שעל המשטרה אי אפשר לסמוך שממנה תתגלה לציבור האמת. כבר עכשיו זה מריח טיוח נוראי.

      IP: 212.143.70.196 דווח על תגובה זו

  • 8.

    האם הדלת יכלה להיטרק ולהיראות כאילו ננעלה מבפנים??

    איש אחד ממאדים, 26/10/08 09:13

    רצח שבוצע תחת השפעת היפנוטית חזקה - בבקרה מרחוק???
    מטורפים שרוצחים את משפחתם עושים זאת כנקם - גם כאשר הם מתאבדים בסופו של דבר.

    טרם נבדקו כל כווני החקירה - חוסר שפיות הוא מחלה בינלאומית שאסור להיתייחס אליה בסלחנות - מנהיגים הלוקים בטרוף יכולים להוביל עמים שלמים לאבדון-קל וחומר מנהיגים בתוך ביתם - כמו במיקרה זה.

    IP: 138.130.64.200דווח על תגובה זו

  • 7.

    תמיד יש סימנים - שפוקחים עיניים רואים אותם (ל''ת)

    המשטרה כניראה התעלמה מהם, 26/10/08 09:01


    IP: 89.139.255.61דווח על תגובה זו

    • וכי קורא מחשבות אתה? (ל''ת)

      מתעניין, 26/10/08 09:31


      IP: 89.138.201.45 דווח על תגובה זו

      • קורא שינוי התנהגויות - אדם פתאום נהיה יותר היפר או שפוף

        עושה מעשים מוזרים, 26/10/08 11:31

        הופך להיות חשדן. בודק דברים שפעם לא בדק.
        זה נעשה בהדרגה עד שמתפרץ לשיא הטירוף.

        IP: 80.179.211.126 דווח על תגובה זו

  • 6.

    לפי דעתי הוא היה בדיכאון בשנה האחרונה מאז שאביו התאבד

    אין דבר כזה שלא ידעו, 26/10/08 08:57

    עובדה שרק איחר לעבודה קפצו מיד אליו הביתה. איזה חבר ידע מהעבודה חשבו שזה יעבור לו.המשטרה מנסה לכסות את הפשלות שלה.

    IP: 89.139.255.61דווח על תגובה זו

    • הוא עבד על רצח רוז פיזם ואביו התאבד בשל מחלה קשה

      מעלה סברות, 26/10/08 09:32

      אז יכול להיות שהכל יצר אצלו מטען נפץ תודעתי בראש. אני חושב שגם הוא אולי לא ידע שהוא עומד לעשות מעשה כזה עד זמן קצר לפני שעשה אותו...

      IP: 89.138.201.45 דווח על תגובה זו

      • גם הרבה אחרים עבדו - הוא כנראה סבל ממחלת נפש (ל''ת)

        סמויה, 26/10/08 10:26


        IP: 80.179.211.126 דווח על תגובה זו

      • יש גם הרבה חולים סופניים שחיים עם המחלה עד הסוף

        ולא מתאבדים, 26/10/08 10:27

        כדי להתאבד צריך אומץ של טירוף.

        IP: 80.179.211.126 דווח על תגובה זו

    • זה מה שאני חשבתי, שהוא ראה איך המוות בהתאבדות של אבא שלו

      נ, 26/10/08 10:22

      השפיע על שאריות המשפחה, ונכנס לדכאון.
      וכשמצבו החמיר נראה לי, הוא פשוט אמר שהוא לא רוצה שאישתו והילדים יתמודדו עם המוות שלו אז יאללה - עדיף כבר להרוג את כולם.
      חבל שהוא לא התאבד לבד.
      כל הסיפור הזה מסריח.

      IP: 194.90.175.39 דווח על תגובה זו

      • ועוד נורת אזהרה עובדה שאמרו שהחליפו לו תפקיד בשנה האחרונה

        למישהו היבהבה הנורה, 26/10/08 11:16

        שמשהוא לא בסדר איתו.

        IP: 80.179.211.126 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מוזר מאוד. לא נראה שזה היה רצח של האב

    הילה, 26/10/08 08:57

    זה ממש נראה כמו חיסול שהמשטרה מנסה לטייח. אולי האב ומשפחתו חוסלו במסגרת חיסול חשבונות עם העולם התחתון? משהו שם מאוד לא מסתדר. ונראה שהמשטרה ממהרת להצהיר את מסקנותיה הפזיזות

    IP: 79.179.153.24דווח על תגובה זו

    • מסכים לגמרי. יש משהו חשוד במהירות שהמשטרה מפזרת מסקנות (ל''ת)

      רונן, 26/10/08 10:31


      IP: 212.143.70.196 דווח על תגובה זו

      • מסכימה (ל''ת)

        ילנה, 26/10/08 19:57


        IP: 217.132.250.249 דווח על תגובה זו

  • 4.

    אולי הילה הודיעה לבעלה שהיא עוזבת אותו וזה הטריף אותו?

    ךלחי, 26/10/08 08:52

    דווקא ממרום אושר כזה, אם פתאום היא הודיעה לו שהיא רוצה להיפרד, זה יכול להסביר טירוף כזה.
    האם אף אחד ממקורביה לא שמע מפיה תלונה כלשהי?
    ואולי זה קשור למות אביו שהתאבד?

    IP: 79.183.122.13דווח על תגובה זו

    • נשמע תסריט הגיוני, הודעה על עזיבה.. או גילוי רומן (ל''ת)

      חנן, 26/10/08 10:30


      IP: 212.143.70.196 דווח על תגובה זו

  • 3.

    תבדקו בנייד שלו אם מי הוא דיבר האחרון - אולי יבוא איתות (ל''ת)

    וימצא הפיתרון, 26/10/08 08:50


    IP: 89.139.255.61דווח על תגובה זו

  • 2.

    חשוד בעיני הצהרות בכירי משטרה בקשר למניע

    אני לא שוטר, 26/10/08 08:46

    הוא הרי ''אחד משלהם'' ואם יסתבר משהו לא נעים פתאום דובר המשטרה ינפנף או יעלים מידע כי זה ,צנעת הפרט'' מה שלא מעניין אותו כמובן אם הפרט הוא לא שוטר או לא איזה אישיות חשובה שצריך ללקק לה. יותר מדי הצהרות מוקדמות בדבר אולי לא נדע לעולם מה היתה הסיבה. תבוסתנות מוקדמת אפילו בשביל משטרת ישראל. ואם יתגלה למשל שהיא ניהלה רומן מחוץ לנשואין והוא חטף את הג'ננה וירה אז? המשטרה תספר לציבור? בכל מקרה זו תעודת עניות למשטרה על קציניה שאחד משלהם רוצח - ולא משנה מה הסיבה בכלל - את אשתו וחמור מכך את ילדיו הפעוטים!!!

    IP: 212.143.70.196דווח על תגובה זו

  • 1.

    אסון. כל הסיפור כל כך משונה.

    יעל, 26/10/08 08:44

    שמסתכלים על מייקל רואים שיש לו עיניים טובות.מעניין מה היה מהרגע שאמא של הילה עזבה את הדירה עד הבוקר. ממש סיפור משונה. אך בן אדם מסוגל לרצוח ילדים קטנים. משפחה כל כך יפה. למשפחה של הילה תהיו חזקים אין ברירה החיים גדולים וחזקים מאיתנו. ליבי ליבי עם אמא של מייקל ראיתי את הכתבה שולחת לך הרבה אור ואהבה.

    IP: 85.64.34.33דווח על תגובה זו

    • מי רצח???

      נעמה, 26/10/08 09:01

      לא נראה לי שהאב רצח
      אבל המשטרה לא מתחילה לחפש אחר הרוצח,, מאחר
      ומפחדת שתכנס למבוי סתום ולא תמצא את הרוצח ,ואיננה רוצה לעמוד בכלימתה.

      IP: 89.1.63.48 דווח על תגובה זו

      • מספיק עם התגובות המפגרות, יש כאן משפחה אבלה, תתחשבו בה (ל''ת)

        נמאס, 26/10/08 12:33


        IP: 80.179.235.34 דווח על תגובה זו

    • אויש, עוד אחת. תסתכלי על תמונה של טד באנדי הרוצח הסדרתי

      דפנה, 26/10/08 13:41

      הוא נראה נורמלי לחלוטין, היה סטודנט למשפטים ואפילו עוזר של סנאטור מוכר בוושינגטון. כשתפסו אותו החברים שעבדו איתו לא האמינו שהוא עשה את הזוועות שיוחסו לו והתגייסו לאסוף בשבילו תרומות למשפט. אי אפשר לקלוט בן אדם לפי העיניים או השיניים.

      IP: 80.179.235.34 דווח על תגובה זו

      • תגובה לדפנה

        שושנה, 26/10/08 20:02

        זה מה שמפחיד, קשה לנבא מה יקרה בעוד שניה בביתך,הרצח לא יפוענך בגלל שהמשטרה מעורבת.

        IP: 217.132.250.249 דווח על תגובה זו