• 6.

    למספר 1

    ENE ל1, 25/10/08 18:41

    גם אני רואה כול לילה , מאז אני פוחדת לטוס .

  • 5.

    מצער, אבל סיכון ידוע מראש.

    אקו, 25/10/08 17:21

    כשל מערכתי במטוס, מהווה סיכון חמור לחיי הנוסעים, רק מעט טייסים מאוד מיומנים יכולים להינצל מכשלים במנוע או במערכת הניווט.

  • 4.

    Engine Cut-Out

    ירבעם, 25/10/08 10:32

    1. תהליך המראת מטוס מחייב ''בדיקה לפני טיסה'' לפי ''רשימת תיוג'' שלמען הסדר יש לערוך אותה בקול רם כאשר הטיס הבודק קורא ובודק אם כל אחת ממפעולות הבדיקה נעשו ונמצאו תקינות.
    2. רק לאחר ביצוע הנ''ל מותר לטיס לגשת להפעלת המטוס ולהוציאו לטיס - לאחר שקבל רשות ממגדל הפיקוח.
    3.במערכת הטיסות הפרטיות, ישנם טיסים ש''מקצרים'' את התהליך הנ''ל בשיטת ''יהיה בסדר'' הנפוצה בקרב בני ישראל בציון ובחו''ל.
    4. זכורני טיס פרטי אחד, שהיה טיס מיומן ומנוסה, ברם מעודף ביטחון עצמי התיחס למטוסו הדו-מנועי כמו למונית בשוק הכרמל והיה מתניע ומיוצא לטיסה לאחר בדיקה 'חפיפה' כדי 'לא לבזבז זמן' עד אשר יום אחד הוא המריא ו''שכח'' לפתוח את ברז הדלק. אכן, הוא המריא וטס כמה מאות מטרים כל עוד היה דלק בצינורות אבל כאשר זה נגמר המטוס קרס ונפל כשחרטומו פוגע בקרקע בחוזקה - כמה דקות לאחר ההמראה. חבל, אבל שגיאתו הראשונה - הייתה האחרונה.הוא השאיר אלמנה ויתומים והורים שכולים. יהי זכרו ברוך וסימן לדורות הבאים כדי שישארו בחיים.

  • 3.

    ב-YNET נתנו פרטים ראשוניים לגבי זהות ההרוגים. טרגדיה נוספת לשבוע הארור (ל''ת)

    עדינה, השרון, 25/10/08 08:56

  • 2.

    טרוף מה שקורה השבוע

    א, 24/10/08 23:12

    ושוב הרצליה בכותרות
    זה התחיל ממיטל שנהרגה בתל אביב
    אילן שנהרג בנגב בתאונת קורס טיס
    ועכשיו זה

  • 1.

    זה בגלל הסדרה הזו ב NTIONAL GEOGRAPHIC

    Cן, 24/10/08 22:39

    מביאה מזל רע