• 82.

    כשהלב בוכה רק אלוקים יודע...

    דונה, 27/10/08 12:19

    אני לא מאמינה שהאבא הוא הרוצח,בטוח משהו רצח אותם.חבל לנו על משפחה כזאת שחפה מפשע ועוד המשטרה שותקת
    אוף אוף איזו מדינה יש לנו.......

  • 81.

    כשהלב בוכה רק אלוקים יודע...

    דונה, 27/10/08 12:18

    אני לא מאמינה שהאבא הוא הרוצח,בטוח משהו רצח אותם.חבל לנו על משפחה כזאת שחפה מפשע ועוד המשטרה שותקת
    אוף אוף איזו מדינה יש לנו.......

  • 80.

    אולי הפלילו אותו? המשטרה מסתירה דברים?

    תעלומה, 27/10/08 00:19

    לא הגיוני שיסגרו את הענין ככה סתם. שיאזינו לשיחות טלפון שלהם, שישאלו את השכנים מה הם צעקו אחד לשניה באותו לילה, שמעתי שלקחו את המחשבים שלהם לחפש הוכחות..אך מה אם הוא באמת הופלל? והמשטרה חושדת אך מעדיפה לא לפרסם כדי לא להפחיד/ לבייש את שם המשטרה בעיני הציבור? כי אחרת הציבור לא יהיה שקט ולא יסמוך על המשטרה.
    אולי הוא באמת עמד לגלות משהו סודי שהמאפיה פחדה שיפרסם? למה המשטרה לא משתפת? ואם הוא באמת הרוצח אז די זה לא הגיוני שהמשטרה לא תמצא כלום..

  • 79.

    אולי הפלילו אותו? המשטרה מסתירה דברים?

    תעלומה, 27/10/08 00:18

    לא הגיוני שיסגרו את הענין ככה סתם. שיאזינו לשיחות טלפון שלהם, שישאלו את השכנים מה הם צעקו אחד לשניה באותו לילה, שמעתי שלקחו את המחשבים שלהם לחפש הוכחות..אך מה אם הוא באמת הופלל? והמשטרה חושדת אך מעדיפה לא לפרסם כדי לא להפחיד/ לבייש את שם המשטרה בעיני הציבור? כי אחרת הציבור לא יהיה שקט ולא יסמוך על המשטרה.
    אולי הוא באמת עמד לגלות משהו סודי שהמאפיה פחדה שיפרסם? למה המשטרה לא משתפת? ואם הוא באמת הרוצח אז די זה לא הגיוני שהמשטרה לא תמצא כלום..

  • 78.

    אולי האשה הייתה בדיכאון שלאחר הלידה והיא חיסלה את כולם והתאבדה? (ל''ת)

    אולי, מי יודע?, 26/10/08 20:29

  • 77.

    כל הכבוד למשטרה ששלחה שוטרים במדים להלוויה (ל''ת)

    אזרח, 26/10/08 16:59

  • 76.

    טרגדיה יונית במלואה .קשה מאוד להבין מה קרה אולי כן היה משהוא (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 26/10/08 14:13

    • לא מסכימה

      +סלביה, 26/10/08 20:10

      תרדו מהנושא , מספיק המשפחה סובלת למה להוסיף צער ויגון.

  • 75.

    לא נראה הגיוני שהאבא הוא הרוצה (ל''ת)

    אילנית, 26/10/08 12:33

  • 74.

    השוטרים מתנהגים לאזרחים באלימות וממשיכים את הקו הזה בבית (ל''ת)

    נורית, 26/10/08 12:28

  • 73.

    משהו לא מסתדר בארוע הזה לא הגיוני שיבדקו טוב טוב

    קלי, 26/10/08 12:21

    משהו לא הגיוני בארוע הזה צריכים ליבדוק טוב טוב ומהר

  • 72.

    משהו לא מסתדר בארוע הזה לא הגיוני שיבדקו טוב טוב

    קלי, 26/10/08 12:16

    משהו לא הגיוני בארוע הזה צריכים ליבדוק טוב טוב ומהר

  • 71.

    רצח מזעזע אוליי זה רוצח שביים כאילו זה האבא רצח שמישהו ייבדוק

    יסמין, 26/10/08 12:01

    כניראה שזה באמת ביום ע''י מישהו שיבדקו

  • 70.

    רצח מזעזע אוליי זה רוצח שביים כאילו זה האבא רצח שמישהו ייבדוק

    יסמין, 26/10/08 11:59

    כניראה שזה באמת ביום ע''י מישהו שיבדקו

  • 69.

    חלאת המין האנושי

    אשה, 26/10/08 10:26

    היה צריך לזרוק את גופתו לכלבים

  • 68.

    פשוט לא יכול להיות...........?????????????!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יעל, 26/10/08 08:27

  • 67.

    תמיד ימצאו בארכיון תמונה עם כיפה וישימו. תתביישו! (ל''ת)

    נגעל אחד, 25/10/08 19:59

    • יא דביל,זו תמונה מהחתונה שלו, (ל''ת)

      אחת, 26/10/08 00:32

    • חתיכת סתום

      נגעלת ממך, 27/10/08 22:51

      רק על הכיפה אתה חושב?חולה נפש!

  • 66.

    אה ועווד משוו שהממשטרה הההזות תבדווק עם זה נעשה ע''י רוצח שביים רצח ...

    דניאל עזרא, 25/10/08 11:05

    והתאבדותתתתתתתתתתתתתתתתת.. !

  • 65.

    כנסווווו דחוווווווף !

    דנייאל עזרא, 25/10/08 11:02

    תתקשיבוווווו כולם אומרים בכתבות שהם היו זוג והכל ההיה בסדר אצלםם ! מי אמר שהוא רצח אותםם אני אפפילו כמעט בטוחה שמישו רצה לנקום בהם על כך שעצרו מישו שחשוב להם או שהאשימו מישהו מתוך תפקידםם ! ובא לנקום ורצח אותם ... למה שהוא ירצח אותםםם רק נולדה לו תינוקקקקקקקקקקקת הם נראים מאושריםםםםםםםם תחשששששבו קקקקקקצת 1!!!!!

  • 64.

    יש לבדוק את הקשר להעדר החקירות נגד אלפרונים, אברג'ילים ומש' עופר... (ל''ת)

    מיקי אלבין ז''ל - נגד איזנברג, 25/10/08 09:42

  • 63.

    מעניין, באחד מערוצי הטלויזיה אמרו שמעט שוטרים ליוו אותו!!

    גל, 25/10/08 09:28

    אולי הכל יחסי (ללוויה של האם והילדים?). או שיש דברים לא נעימים שהשוטרים, וכתבי המשטרה הניזונים מהם, לא רוצים לחשוף בגלל הכבוד של הארגון ובכירותו של אבי האישה??

    • את מיקל ליוו כמות גדולה מאוד של שוטרים. (ל''ת)

      מכירה, 26/10/08 09:27

  • 62.

    לא עוזבת אותי ההרגשה שמשהו כאן אינו הגיוני. המשפחה הזו נראתה יפה מדי

    אלכסה, 25/10/08 08:15

    ואוהבת מדי מכדי שיחסי איבה עד כדי רצח יתפתחו ביניהם. נשאלת השאלה: באילו דברים עסק הקצין ועם מי הוא עמד בקשר במסגרת תפקידו? משום מה זו נראת לי ''עבודה'' של פושע מקצוען סופר.

    • את ממממממש צודקתתתתתתת גם לייי (ל''ת)

      דניאל עזראא, 25/10/08 12:15

  • 61.

    בדיקות של פסיכולוגית לפני הגיוס למשטרת ישראל

    נעמה מת''א, 24/10/08 22:46

    עד כמה שידוע לי - בעת שצעיר מבקש להתגייס למשטרה, יש קטע של ''הגיבוש'' שבו בוחנים אותו ומצמידים אליו פסיכולוגית שעוקבת אחרי התגובות בכל מיני מצבים ורושמת כל הזמן במחברת ו...פוסלת דווקא את המועמדים הרציניים והראויים לשרת במשטרה, ומילה שלה
    היא הקובעת היחידה והסופית ואין עורריו על כך ! ואין אפשרות לחלוק על קביעתה.עד היום לצערנו היא (הפסיכולוגית) טעתה לגבי רבים מהמועמדים עליהם המליצה לקבל למשטרה...עובדה:
    כמה פסיכופטים התגלו בשנים האחרונות בשורות המשטרה...ויש גם כמה חנונים ופחדנים שבכלל לא מתאימים ללבוש מדים וכך הולך שמה של המשטרה ואוזל בעיני הציבור...

    • איזה שטויות הוא היה כבר כמה שנים במשטרה - בעיות נפשיות יכולות

      להתפרץ ברגע של משבר, 25/10/08 06:56

      יש אנשים רגישים יותר ששינויים משפיעים עליהם במצבי לחץ ומטשטשים בין המציאות לדימיון. הסרטים אצלהם בדרך כלל שחור לבן.

  • 60.

    האם בין שוטריי משטרת ישראל מסתובבים רוצחים? (ל''ת)

    מייק, 24/10/08 20:36

  • 59.

    אף אחד לא קבע סופית שהוא הרוצח

    יובל, 24/10/08 20:30

    אנחנו לא יכולים לדעת מה קרה שם ועם כל הכבוד לשכנים ולמכרים אי אפשר לדעת מה קורה בתוך בית אם אתה לא בתוכו.
    הכל יכל לקרות שם ויכול ליהיות שהיה משהו שאנחנו בכלל לא חושבים עליו אז תכבדו את הכבוד של המת אם אתם לא יודעים מה הוא עשה ומה שרואים מכאן לא רואים משם בואו נחכה עד שנדע בבירור מה קרה ואחרי זה נתחיל עם התגובות שצריך לפזר את האפר שלו בזבל

    • כבר נקבע שהוא רצח

      אשה, 26/10/08 10:32

      ולא סתם הם לא נקברו יחד - ורק היא והילדים בטקס רשמי.

  • 58.

    משהו מסריח באירוע הזה!

    בפי, 24/10/08 19:40

    איך ייתכן שהמרפסת הייתה פתוחה כשניכנסו אליה השוטרים מהמרפסת של השכן?ולמה לאחר מס' יריות שנישמע ע''י האישה מהבניין עפ''י כתבה בערוץ 2 לא הזעיקה משטרה מיד?יכול להיות שמישהו מכיר השיגרת חיים של הילה ומייקל ?יכול להיות שבאותה מידה מישהו קיפץ מהמרפסת ומתוך דחף אלים ושינאה הפליל את מייקל בנישקו?היכן היה הנשק?למה היה חשוף?אלו הופכים לחיי שיגרה ללא עירנות ?כמה קליעים הכיל האקדח,וכמה נורו?האם קליעים משטרתיים?ולמה מישהו/מישהי ישנו עד אתמול?האם נהיינו עיוורים וחיים כמו רובוטים?

  • 57.

    התאמה בין מזלות

    חיים, 24/10/08 18:45

    הוא מזל שור
    והיא הייתה מזל דלי

    זה מה שכתוב על התאמה באתר וואלה

    קשר לא קל, רווי התרגשות ותסכול, אך בהחלט כזה שיכול להחזיק לאורך זמן, עם הרבה ומרחב מחייה לדלי, ולא מעט פחדים לשור הקנאי, ולפעמים זועם.

    • תגיד, אתה דפוק? (ל''ת)

      תן לקבור מתים בשקט, 24/10/08 19:14

  • 56.

    כל הסיפור נראה קצת משונה...קבעו שהאבא רוצח. איפה יש הוכחה? (ל''ת)

    הסיפור נראה קצת משונה..., 24/10/08 18:32

    • לך למשטרה ותבקש את ההוכחות טמבל - שיתנו לך בדיקה בליסטית

      וישרטטו לך איך הפסיכופט, 24/10/08 18:40

      חיסל את משפחתו.

  • 55.

    הפרטת המשטרע מתחייבת

    נוסטרדאמוס, 24/10/08 18:00

    קצין מוערך ושוטר למופת, שמענו על זה לא פעם. אחד רוצח, השני משתף פעולה עם העולם התחתו. המשטרע פושטת את הרגל ובשורותיה אנשים לא ראויים בהמוניהם וכוח חסר פשרות בידיהם כשעל זרועותיהם סמל המשטרע. הגיע הזמן לניקוי אורוות מהבכיר ביותר ועד הזוטר. אולי הפרטת המשטרע ויצירת כוחות מיוחדים עם אנשים שלא מרוויחים שכר מינימום ונטחנים במחסומי מהירות באמצע הלילה תואיל. משטרע בקריסה טוטאלית, דיכטר תתעורר ותלך יחד עם אולמרט כי יש פה משטרע של שוטרי דמיקולו ואתה בראשם

  • 54.

    לא יודע מה זה מזכיר רצח ותאבדות מפורסמת.

    אזרח, 24/10/08 17:57

    30 באפריל התאבד מנהיגו. לאחר מספר שעות הוא בחר יחד אם אשתו להרוג את ילדיו ואז ירה באשתו והתאבד.
    זה קרה 1 למאי 1945.

    • הסבר ופרוט בבקשה. (ל''ת)

      ????????????????????, 26/10/08 20:26

  • 53.

    שווה לבית משוגעים,,סליחה שלא תחשבו שהכל הסתיים. משטרה ברמה השווה לאפס

    עוד הוכחה שרמת השוטרים, 24/10/08 17:39

    זאת התוצאה

  • 52.

    לא נראה לי שזה האבא

    אלמוני, 24/10/08 17:02

    למה מאשימים את האבא? יכול להיות שהמשפחה מאויימת ועבריים איים על המשפחה רצח את האבא הניח אתהאקדח בידו וירה לעבר הילדים נראה לי הכי בטוח

    • זה לא כזה פשוט

      מור, 24/10/08 20:24

      אחלה סיפור בנית... יש המון דברים בחקירה שלא אומרים לנו. לא היו סתם מניחים (ובטח לא מפרסמים) שהאבא רצח אם לא היו רמזים והוכחות. תהיה הגיוני

      • מור, אל תהיה בטוח

        נח, 26/10/08 20:28

        במדינה שלנו ממהרים מאד להסיק מסקנות ואחר כל לבדוק.

  • 51.

    משפחת בכר חייבת לעשות בהקדם חשבון נפש!

    בעל הנר, 24/10/08 16:29

    פקד מייקל פישר ז''ל ביצע את מעשהו ביושר בלתי רגיל!

    • כניראה שאתה גם מטורף לא קטן - ביצע את מעשהו ביושר בלתי רגיל (ל''ת)

      לך להסתכלות דחוף, 24/10/08 18:09

      • מסכימה לחלוטין

        לגמרי!, 24/10/08 19:50

        איל אפשר להגיד דבר כזה? על פי כל אמות המידה והמוסר? איך אפשר לרצוח ביושר? איך??????????

  • 50.

    שהמשטרה תבדוק אם הרצח נעשה בידי רוצח זר שביים התאבדות (ל''ת)

    יהודיה, 24/10/08 16:25

  • 49.

    את גופתו צריך היה לשרוף ואת האפר לפזר במזבלה

    אבי, ספרד, 24/10/08 15:46

    ''ללוויתו הגיע שוטרים רבים ועמיתים שספדו לו ורחשו לו כבוד אחרון''. האם לרוצח מגיע כבוד?
    מתי תיפסק הצביעות שאפילו רוצח שפל הופך לאחר מותו להיות. ''אדם נפלא''

    • יותר טוב לנצל את חלקיו להשתלות רפואיות. (ל''ת)

      תושב, 24/10/08 17:54

      • לא מגיע לו כבוד להיות תורם

        אבי, ספרד, 26/10/08 17:53

        לא הייתי מוכן לקבל שום אבר מאבריו שיושתל בגופי ואפילו תמורת סיכון חיי.

    • שפל ש אינו ניתן להבנה

      דב ניימן, 24/10/08 18:32

      אבי, ספרד, צודק, 24 שעות קודם, וכמובן טרם לקרוא את תגובתו, גם אני חשבתי אותו דבר, לאיש זה לא היה מקום לקבורתו, לא בבית קברות, זה שפל זה מזעזע, לא ניתן להבין, קשה קשה מאוד להבין, לרצוח ילדים ותינוקת וכמובן אישתו, אז אני חוזר לא היה מקום לקבורה, זאת טעות, הכאב כל כך גדול שפוגע בעם היהודי וחברה הישראלית ובישרארל. הכל שפל, טרגדיה לבני המשפחה.

  • 48.

    לפאנח מה היה שם זאת עבודת מחקר לעיתונאים.

    זאת עבודה עיתונאית, 24/10/08 15:08

    מפני שיכול להיות שבמצב שכל המשפחה עובדת במשטרה,אז יש אינטרסים במשטרה להעלים מידע.

  • 47.

    חשבתם אולי ..

    מרחמת, 24/10/08 15:05

    חשבתם אולי הסיבה היא שאביו נפטר לפני שנה ממחלת סרטן ,והבן אדם היה בדיכאון ולא טיפל בעצמו,והגיע למצב שלא יכל לשאת יותר את הכאב ולכן לקח את משפחתו איתו לקבר?

    • or maybe just EVIL (ל''ת)

      jew, 24/10/08 17:32

    • תגובה למספר47

      ארגמן, 24/10/08 20:07

      בהחלט חשבתי ואני בהחלט חושבת שייתכן ועבר איזה משבר קשה מאוד שבעקבותיו נכנס למצב בילתי אפשרי למרות ששום דבר לא מצדיק מעשה מטורף כזה יכול להיות שהתעשת אחרי המעשה והתאבד בעצמו.אין לדעת אני באופן אישי לא אוהבת שחורצים גורלות סוף סוף מצאתי צדיקה בסדום כל טוב לך. עד כמה שזה מחריד אני גם מרחמת עליו.

    • הילדים מחקים את ההורים אזהרה

      מסכימה בהחלט עם 47 כנסו כולם דחוף................, 25/10/08 04:26

      לכל ההורים אנחנו יודעים שהילדים שלנו הם המראה לטוב ולרע ראו הוזהרתם לתת כבוד אחד לשני להיות אדיבים מנומסים לוותר לתרום להיות יהודים מאמינים לא יזיק ובקיצור סובלנות ולמי שאין לא בושה ללכת לטיפול פסיכולוגי ולפעמים בשילוב תרופתי שכל אדם ישנה את עצמו ולא את הסביבה והחיים יהיו יותר רגועים ובטוחים אני מבטיחה ממני חוחית

    • אז שהיה לוקח רק את עצמו - אחרים לא חייבים להיות הקורבן (ל''ת)

      שלו, 25/10/08 06:53

  • 46.

    הטירוף נמשך : נותנים כבוד מלכים -לרוצח שפל . .לא יאומן ! (ל''ת)

    עידן, 24/10/08 14:28

  • 45.

    היש אפרות שנעשה שם חיסול חשבונות והטילו אשמה עליו (ל''ת)

    הרי שניהם אנשי משטרה, 24/10/08 14:23

  • 44.

    אין מה

    מזועזע, 24/10/08 14:16

    אין מה לחפש הסבר הגיוני. זו הפעולה הכי מטורפת והכי לא הגיונית שבן אדם יכול לעשות.לרצוח ככה את אשתו ושני ילדים רכים אפילו אם גילה שאשתו בגדה ואפילו אם גילה שאחד הילדים או שניהם לא ממנו זה טירוף!!!!! שיתאבד מה הוא רוצח.אין איך להסביר את זה פשוט טירוף. משוגע!!!

  • 43.

    דמי צועקים מהאדמה

    בשם התינוקת, 24/10/08 14:09

    זהו יום נורא קודם כל לחיות. אולי המפלצות חוגגות. רוצח בדם קר ועוד תינוקת בת חודשיים? פשוט רוע ואכזריות לשמה. פשוט קרע תינוקת, שיא התום מהחיים ולא נתן לנותרים שום זכר מהבת. נורא. חבל שחי גם את שנותיו.ועוד לארגן לו הלוויה המונית? בושה למשטרה. ככה מזלזלים בחיים.

  • 42.

    הלוית האב החשוד

    רענני, 24/10/08 13:58

    למה להטעות את הציבור, הוא נקבר בתוך בית הקברות ולא מעבר לגדר.
    את ההלויה ניהל חזן משטרתי.

  • 41.

    משפחה אומללה

    אפרים מרום, 24/10/08 13:52

    בכל אופן טרגדיה איומה. תנחומים למשפחה המסכנה.

    האם משפחת השוטרים הזו היתה שותפה להכאת יהודים או לגירוש? סתם לדעת. אולי הם היו שוטרים טובים? (עד המקרה הזה כמובן)

    • איפה השכל שלך? מה הקשר לגירוש ? אתם המכים הכי גדולים

      טל, 24/10/08 17:36

      תתבייש לך!!

      • שוטרים שהשתתפו בפשע הגרוש נגד העם היהודי

        יהודי, 24/10/08 18:02

        סופם יהיה רע ומר בכל מיני מיתות משונות

        • יהודי שכותב דברים כאלה סופו יהיה

          גל, 24/10/08 18:12

          רע ומר ואת הסוף אני מתבייש לכתוב

        • ל''יהודי'' ולאפרים כנראה שלקחתם חומר רע

          מיכאל, 25/10/08 09:31

          ואתם לא היחידים במדינה הזו הצורכים את החומר הזה.
          בפעם הבאה לפני שאתם כותבים אל תריחו כלום ואל תקחו חומרים בלתי מזוהים.

    • אוי כמה שאתה פרימיטיבי. (ל''ת)

      איילה., 24/10/08 19:00

  • 40.

    האם בדקו

    האם בדקו, 24/10/08 13:47

    האם עשו בדיקת רעלים למייקל, או אולי ''עגבת'' , שידועה כגורמת לשיגעון.????

  • 39.

    זה מראה את הפרצוף האמיתי של המשטרה!!!הכל מסריח מכף רגל ועד ראש! (ל''ת)

    הכל בגלל הביטוח לאומי הזבלים!, 24/10/08 13:43

  • 38.

    המשטרה במילא לא מחסלים את משפחות הפשע שהם והפועלים שלהם הם הפשע במדינה

    אז למה השוטרים צריכים נשק?, 24/10/08 13:35

    בשביל לירות על אזרחים רגילים?אז הינה,יש נשק זמין ויורים על אזרחים רגילים.שישאירו את הנשק בעבודה.ברור שכל הרצח הזה קשור להתנהלות הכללית הקלוקלת של המשטרה,וזה כולל גם את האפשרות שזה בכלל לא הוא רצח,גם אפשרות שהפשע המאורגן חיסל אותו ואת משפחתו ודימה התאבדות,וגם יש אפשרות שקשורה בשוטרים אחרים.

  • 37.

    מי יודע אם לא היה על סמים וחטף מצב פסיכוטי (ל''ת)

    בדקתם ?, 24/10/08 13:32

  • 36.

    איך הוא חשוד? - הוא כבר מת ? (ל''ת)

    יואב, 24/10/08 13:03

  • 35.

    טבח קולקטיבי

    אזרח שלא מסוגל לעכל, 24/10/08 13:03

    אני מאמין שמרגע יוודע הרצח המתועב האם ושני ילדיה שאני רוצה להאמין שהם ילדיו של בן העוולה הרוצח המתועב מחופש לאיש חוק.ספק גדול האם חיית טרף הייתה מסוגלת לכך. אוי לבושה אוי לבקובזה שמצא זמן לחלוק כבוד אחרון לרוצח נתעב ולכל שאר האספסוף המגדירים עמצם חברם לעבודה ועוד מוצאים להניח זרים .לפי דעתי מקום קבורתו היה צריך להתקיים בבית קברות לחיות . תהיה נשמתו הארורה מקוללת לנצח נצחים שערי גיהנום פתוחים לפניך מייקל

    • המקום הראוי לקבורתו, מזבלה

      אבי, ספרד, 24/10/08 15:51

      אם היו מנסים לקבור אותו בבית קברות לחיות בו קבור הכלב האהוב שלי הייתי מגיש בג''צ, ללא שום ספק, המקום היחיד המתאים לו הוא לשרוף את הגופה ואת האפר לפזר במזבלה, ובכך להעניק לו את הכבוד האמיתי המגיע לו.

    • you are right (ל''ת)

      mit nemesh, 24/10/08 18:13

  • 34.

    רצח - התאבדות??

    צבי, 24/10/08 12:49

    יש שני דברים ברורים כאן.אחד,לא יכול להיות שזה מה שקרה.שתיים, שאם המשטרה בלבד חוקרת את הפרשה, לעולם לא נדע והם אכן יקחו את הסוד לקבר.

    • קלעת בול צבי. (ל''ת)

      שוטר שותק, 24/10/08 16:17

  • 33.

    גם רצח וגם מנוחות (ל''ת)

    מעניין, 24/10/08 12:19

  • 32.

    השוחט את ילדיו הרכים לא יינקה (ל''ת)

    ישעיהו, 24/10/08 12:13

    • רצח בדם קר את ילדיו וגם את אישתו - ומאות עוד ליוו אותו (ל''ת)

      חוצפה שלא תיאמן, 24/10/08 12:59

      • תת הרמה של משטרת ישראל - לחלוק לו עוד כבוד וללוות אותו

        לקבר, 24/10/08 13:29

        זה המסר שאתם רוצים להעביר לעם בישראל. גם שרוני רון התאבד בטח תלוו אותו.

  • 31.

    איזה חוצפה יש למשטרה ללוות אותו עוד לקבורה - רוצח אכזרי ביותר

    רצח 3 נפשות, 24/10/08 12:09

    השטן בהתגלמותו.

  • 30.

    למה אתם הנאורים חושבים בקול כי כל רצח מקורו בבגידה ומה אשמים הילדים גם

    מירי, 24/10/08 12:07

    מה שאומר שהוא התחרפן בנוסף חוסר שינה בנוסף אשתו אחרי לידה כנראה לא רצתה שיתקרב אליה בגלל כול ההורמונים המשתוללים ....תחשבו על זה כולנו בערך הייינו שם לא?..???

    • ואם הילדים לא שלו

      חיים, 24/10/08 18:17

      כל גבר נורמלי
      היה עושה את מה שהוא עשה אם יגלה שאשתו הביאה ילדים מגבר אחר והעמידה פנים שהוא האב

      • כל גבר נורמאלי????

        אימאלה, 26/10/08 09:05

        זה מאד מאד לא נורמאלי לרצוח אישה וילדים, בין אם האשה אשתך או לא. בין אם הילדים שלך או לא.
        רצח זה אחד הדברים הכי לא נורמאלים שיש.
        ואתה, חיים, משהו אצלך מאד לא נורמאלי ואפילו מסוכן לשלום הציבור.

        לך לבקש עזרה בדחיפות!!!

  • 29.

    מה שבטוח- הכי בטוח לא להזמין משטרה

    בני, 24/10/08 12:02

    מי יודע איזה שוטר יגיע ?

  • 28.

    תיק רפואי

    עכואי, 24/10/08 11:43

    לבדוק אים יש לו תיק רפואי אצל רופא פסיכיאטרי

  • 27.

    אם הוא חשוד למה ברור לכולם שהוא אשם? למה ברור שאישתו לא חשודה? (ל''ת)

    מרק, 24/10/08 11:38

    • נפלתם על השכל? - חסר לשוטרים אויבים שיביימו דבר כזה ?!

      האחד מהצללים, 24/10/08 12:07

      צריך להיות ממש מפגר כדי לחשוב שהוא באמת עשה את זה (או אישתו) ...

      אני מתבייש במערכת שלנו !!!!

    • אתה דפוק או סתם שונא נשים?

      שכל ישר, 24/10/08 12:23

      אם הגופות של בני המשפחה מפוזרות בבית והאקדח נמצא בידיו או לידו, נראה לך שאשתו התאבדה ל פ נ י שרצחה אותו?

  • 26.

    האם בחירת תמונה עם כיפה לבן אדם חילוני מנסה להציג משהו? (ל''ת)

    דודו, 24/10/08 11:38

    • מפחדים להראות תמונות שלו כשוטר

      רון, 24/10/08 12:09

      חלחלה

    • כן. מנסים ליצור רושם שהוא חבש כיפה בחתונה שלו. (ל''ת)

      שכל ישר, 24/10/08 12:24

    • תגובה ל26 כנסו כנסו

      חוחית, 25/10/08 04:35

      יו באמת שאתה צודק אך לא ראינו מה היה קורא אילו היה לו כובע של שוטר במקום כיפה אך זה היה נראה בושה לעולם לא נדע את האמת

  • 25.

    דיכטר מגדל מפלצות באגף המטורפים

    פקד חומוס, 24/10/08 11:37

    כל שוטר ברחוב מרגיש בעל הבית..כל יסמניק מכה ומתעלל כאילו הוא מפכ''ל..

    משטרע...רעה מאוד...

    • ונראה שאתה אחד מהם. מצטרף להזויים שהאשימו גם את אולמרט ברצח הזה (ל''ת)

      שכל ישר, 24/10/08 12:26

    • אמת אמת אמת

      לברוח מהארץ ולהפיל את המשטרה, 24/10/08 14:16

      כל מילה שלך אמת אבל הבעיה שאי אפשר לשנות את זה רק אם כל המדינה תפיל את המשטרה אחת ולתמיד

      לא יאומן מה שקורה במדינה.

  • 24.

    עצוב על האשה והילדים

    א, 24/10/08 11:32

    להערכתי במשטרה יודעים מה ולמה אך מסרבים למסור לציבור ,לי אישית חשש גדול שמדובר בקשר כל שהוא לעניני כספים בשוק האפור וסחיטת הבעל...

    • וואו - ואת כל זה פיענחת רק לפי הכתבות בעיתון? המשטרה זקוקה לכישרונותיך (ל''ת)

      שכל ישר, 24/10/08 12:28

  • 23.

    למי למי יש יותר כבוד ...

    ד''ר ארוין, רעננה, 24/10/08 11:28

    רוצח שפל, רצח 3 נשמות טובות ועוד נשמה, ועושים לו כבוד בהלויה ? במקום קבורת כלב, כראוי לרוצח כמוהו, הוא זוכה ל''שוטרים רבים ועמיתים שספדו לו ורחשו לו כבוד אחרון''. אלה שוטריך ישראל, בושה. וכמו שכבר אמרו חכמינו ז''ל: כל המתאכזר לרחמנים (כמו לפני 3 שנים בגוש קטיף ובעמונה) - סופו לרחם על אכזרים. ואנחנו, כרגיל, שותקים ...

    • לפני פינוי גוש קטיף לא היתה פשיעה . הוכחת שגם אדיוט יכול להיות דוקטור (ל''ת)

      שכל ישר, 24/10/08 12:31

  • 22.

    בגידה

    גשש בלש, 24/10/08 11:24

    נראה לי שגבר מגיע למצב כזה של אי שפיות ללא כל סימנים מקדימים זה אך ורק מכיוון שנודע לו משהו על בגידה !

    • גם אני חושבת כמוך-היתה בגידה

      עמית, 24/10/08 14:07

      רעננה

      • יש פה בגידה וחצי

        אחד, 24/10/08 18:19

        אם רצח את הילדים אולי הם של גבר אחר..
        אם הייתה בגידה בלבד
        הוא היה מתגרש ממנה
        הוא הורג אותה ומתאבד בלי להרוג את הילדים

  • 21.

    יפה שמכל התמונות בוחרים בודדת עם כיפה (ל''ת)

    הוא לא היה דתי, 24/10/08 11:22

    • נו אז מה? הכיפה מתלבשת טוב על כל הפושעים, בביה''ש זו תלבשת חובה (ל''ת)

      שכל ישר, 24/10/08 12:38

  • 20.

    אולי הוא גילה שהילדים לא שלו?

    חשדן..., 24/10/08 11:12

    אולי כדאי לבצע בדיקת די אן איי לפניי שקוברים את הילדים...

    • זו הייתה ההשערה שלי, ייתכן שהוא רצח עוד לפני שידע באמת, והילדה/ים שלו (ל''ת)

      הכי גרוע, אם מישהו העיד לאב שקרים, והוא כתגובה רצח, 24/10/08 11:58

      • ככה זה המוח הגברי תמיד חושבים שבוגדים בהם - צריך לנער לכם (ל''ת)

        את הקופסה בראש, 24/10/08 13:10

      • זו גם דעתי

        שחר, 24/10/08 18:20

        קראתי באיזה אתר
        שהוא עשה בדיקת DNA (הוא גם חוקר לא?)
        וגילה שהבת לא שלו
        אז ראה הכל שחור

  • 19.

    לצערנו הוא הרוצח

    שגית, 24/10/08 11:10

    במקרה הזה, המשטרה היא הראשונה שנכנסה לדירתם, לכן אין מצב שיטשטשו עקבות כמו במקרה של ענת אלימלך ז''ל.למשטרה ישנן מעבדות וטכנאי זיהוי פלילי היכולות לקבוע מי היורה בעזרת אבק השריפה,סוג הכדור שנורה,מיקום וכיוון התרמיליםוכו'.כנראה שכל העובדות הללו הביאה את המשטרה למסקנה אחת: שהבעל הינו הרוצח. מה עוד שאם הוא לא היה הרוצה והמשטרה הייתה מנסה להסתיר את זהות הרוצח,כפי שהוסק על ידי כל מיני מגיבים פה באינטרנט, אזי, הבעל המסכן והקורבן בפירוש לא היה נקבר בטקס אזרחי ועוד מחוץ לגדר וחבריו השוטרים היו עורכים לו הלוויה מכובדת כשל כל שוטר שהולך לעולמו. המסקנה היחידה שעולה לצערי, היא שהוא הרוצח.אך לדעתי האישית יש כיוון לבדוק די.אן.אי של התינוקת הקטנה....ייתכן והבעל גילה כי אינה שלו ולכן נטרף בדעתו..אין הסבר הגיוני אחר שאב שפוי ירצח את ילדיו מדמו שלו!!!

    • ואפילו, האם ייתכן שאב שפוי ירצח ילדים שאינם מדמו שלו? את נורמלית? (ל''ת)

      מה אשמים הילדים?, 24/10/08 13:40

      • בוודאי

        גבר, 24/10/08 18:27

        כל גבר נורמלי היה עושה את זה
        את מגדל ילד שלא שלך??
        עבדו עליך בגדול!!
        אשתך שוכבת עם גבר אחר??
        משלה אותך
        חיי איתך בשביל הכסף?
        זו רציחת האגו הגברי!
        כל גבר שהוא גבר
        היה נהפך לרוצח
        וההוכחה לכך שאפילו האנטיתזה המוחלטת בדמות שוטר וקצין שומר חוק
        הפך לרוצח

        כל דבר שתניחי מעל להבה ישרף

        • אני פשוט המומה מהתגובות של הגברים - צריך לשלוח אותכם

          לחינוך מחדש, 25/10/08 06:46

          אישה וילדים הם אישיות בפני עצמם לא רכוש שלכם. ואין לאף אחד זכות לקחת את חייהם. גם אם בגדה וגם אם איזה ילד לא שלו.שילך לדרכו מי הוא אלוהים שהחליט לקחת חיים של אחרים.
          זה הכל כניראה מתחיל מהחינוך שקיבלתם אחרת לא הייתם מצדיקים רצח ניפשע שכזה.

          • אל תדוני אדם עד שלא תעמדי במקומו

            א, 08/11/08 22:52

            אם אדם ברחוב מסוגל לרצוח על חניה
            או על סיגריה
            או על כלב
            או על 100 שח
            ועוד כמו שקרה פה בשנים האחרונות כמה פעמים
            אז קל וחומר כל גבר מאוהב
            שיגלה שאשתו מקרננת אותו יגיב בטירוף הדעת
            נכון
            יש גברים שילכו
            אבל אי אפשר לדעת אף פעם איך תגיב בסיטואציה כזו או אחרת
            בכל אדם מסתתר רוצח
            בכל אדם מסתתר מלאך
            השאלה מה החיים מוצאים ממנו..

        • אף בגידה לא מצדיקה רצח , יותר פשוט להתגרש ,התנוקות בוודאי לא אשמים. (ל''ת)

          רונית, 25/10/08 09:54

      • כשאוהבים אישה בטירוף ומגלים שהילד לא שלך אז כן אפשר להתשתגע (ל''ת)

        גבר, 30/10/08 21:52

  • 18.

    יותר גרוע מרוני רון!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כ, 24/10/08 11:00

    • זה נבלה וזה טרפה (ל''ת)

      בדוק, 24/10/08 13:11

  • 17.

    בלי אמונה ותורה זה לא ילך

    אברהם, 24/10/08 10:59

    לא משנה היכן עבד במשטרה, ואלו תפקידים מוסריים היה אמור למלא, העובדה שהייתה לו חוסר יציבות ויכל לעשות דבר כזה מזעזע, מלמד אותנו שוב ושוב שבלי מוסר המצפן של התורה והאמונה בה' שום דבר לא יעמוד. עם ישראל עם התורה חייב את המורשת והמסורת כדי שתשמור עליו ועל הצלם אלקים והנשמה שלו.

    • אם הוא היה דתי הוא לא היה רוצח אותם. מקסימום אונס אותם מדי פעם (ל''ת)

      שכל ישר, 24/10/08 12:33

      • אתה מדבר מהרהורי ליבך .מסכן עלוב

        יעקב, 24/10/08 13:29

        הלואי והיית מגיע לקרסוליהם של שומרי המצוות .

        • עצוב.

          יהושפט, 24/10/08 18:56

          ואצל שומרי המצוות הכל נפלא וטהור. אין אמהות המענות את ילדיהם, אין רבנים שמנצלים מינית את תלמידיהם, אין גזענות, אין התעללויות. איזו העמדת פנים, או ואולי עיוורון פרימיטיבי. מכאיב כמה שאתפ פרימיטיבים.

  • 16.

    יש פה משהו מסריח מעבר לכל מה שאומרים... (ל''ת)

    סיגל, 24/10/08 10:54

    • 100 אחוז

      מסריח, 24/10/08 11:36

      הוא לא הרג א''א יא משוגעים

    • הרבה הניסתר על הגלוי בשורות המשטרע

      חן, 24/10/08 11:43

      אנשים תאבי כוח ושררה רודפי כבוד ודרגות ברזל...

      ולבסוף נמצא שמתחת לחליפת השוטר נמצא רוצח ונמצא עבריין..

      מי יודע אם לא חצי משטרה מקבלים כסף מעבריינים כאשר רואים שהעבריינים חוגגים בפאר וכמעת סלברטי כמו המפכ''ל עצמו בטלויזיה..

      בושה וחרפה לרמת המשכל של השוטרים כאן בארץ..חייב להעביר אותם בדיקת כשירות ושפיות..

      מי יודע עוד כמה רוצחים בפוטנציאל לובשי מדים..

      בקרוב ילד ברחוב יגיד במקום אמא הינה שוטר יגיד אמא הינה עבריין רוצח במדים..

  • 15.

    למרות שהוא ניראה תימני,אם רק שמו היה סעדיה היא לא היתה מתחתנת איתו

    למרות שהוא ניראה תימני,אם רק שמו היה סעדיה היא לא, 24/10/08 10:51

    למרות שהוא ניראה תימני,אם רק שמו היה סעדיה היא לא היתה מתחתנת איתו

  • 14.

    איך אפשר לתת כבוד אחרון לחשוד וודאי ברצח?

    מממ, 24/10/08 10:50

    בושה למשטרה ולחברים, אני לא הייתי מופיע.
    כמדומני חלק ידעו ויודעים את סיבת הרצח וממלאים פיהם מים
    האם והיה נשאר בחיים היו מקימים עמותה להגנתו בגין פשע בלתי נסלח?

  • 13.

    אם , כפי שנראה די ברור, אתה הרוצח, לך לעזאזל ותנוח על משכבך בגהינום (ל''ת)

    שלמה, 24/10/08 10:44

    • איזה מזל שהוא לא מרוקאי (ל''ת)

      חיים, 24/10/08 18:28

  • 12.

    פסיכי תכנן הכול בקפידה ...ובביצוע מחריד חיסל את משפחתו (ל''ת)

    כוכי, 24/10/08 10:39

    • אמת..בקור רוח של תיכנון משטרתי..

      גילה, 24/10/08 11:45

      ועוד תיכנון של קצין מובחר...

      רוצח בתחפושת..

  • 11.

    מה הוא חשב כאשר האמהות רצחו את ילדיהן=עוד שוטר כזה ואבדנו=איך עבר מבחן (ל''ת)

    נ.כהן לא ראו את אופיו=במבחני הקבלה=איך יתכן שלא???, 24/10/08 10:37

  • 10.

    אלימות בהיתגלמותה.

    עומד וניצב, 24/10/08 10:32

    אין עשן בלי אש.פשוט ככה החליט המלוכלך ליסגור מערכת חיסולים.

    • האשכנזיות במייטבה... (ל''ת)

      צביקה בלומשטיין, 24/10/08 11:10

  • 9.

    והיא גם לא נכנסת להתקלח אם יש

    הבעל לא יורה באשתו באמבטיה, 24/10/08 10:28

    ספק שבעלה לא במצב טוב.הסרט הוא שהבעל פתח את הדלת ל2 אנשים שחשב שהם השכנים.בזמן שאשתו במקלחת .והם באיומי אקדח .מחפשים את אקדחו האישי ויורים אם כפפות במשפחתו .ובסוף שמים את אקדחו בכף ידו אחרי שהם הרגו .ויורים שוב ושוב כדי שיהיה אבק שריפה על ידיו.אל נקמות ה

    • בשתיי יריות כמות אבק השרייפה על היד כפול ומכופל....,צא ולמד. (ל''ת)

      שוני גילברט,סביון., 24/10/08 11:11

    • הפושעים לא רוצחים ילדים+לא היכנסו ב6 בבוקר לדירה של הקורבנות (ל''ת)

      20% מילדים בארץ הם ממאהב ADN, 24/10/08 11:47

  • 8.

    למה????????

    מיכל, 24/10/08 10:26

    מעניין מה קרה שם, למה הוא עשה את זה???????????

  • 7.

    לא עושים בדיקות פסיכיאטריות לשוטרים לפני קבלת נשק? (ל''ת)

    כמה עצוב, 24/10/08 10:26

    • עושים בדיקה..ובוחרים את הפסיכים..

      לירון, 24/10/08 11:47

      לפי מה שינראה במציאות שוטרים רוצחים נשותייהם וגם רוצחים בשביל כסף מעבריינים..

      אז המציאות מוכיח שאלו עבריינים שמנצלים את החוק מתוך שורותיו..

      אין אמינות למשטרה ...רוצחים במדים..

  • 6.

    ככל הנראה????? (ל''ת)

    נאני, 24/10/08 10:25

  • 5.

    ואם זה פעולת טרור מבוימת היטב ? (ל''ת)

    @ בנצי- א @, 24/10/08 10:25

    • הרעיון בפעולות טרור הוא להפחיד אנשים.. מכאן מגיע שמה- ''טרור''

      איילת, 24/10/08 13:47

      אין הגיון בפעולת טרור שאין בה הפחדה של הציבור, לכן אין מצב שזו פעולת טרור.

  • 4.

    אולי הפשע המאורגן רצח אותו ומשפחתו, והלביש את זה עליו? (ל''ת)

    מיכה, 24/10/08 10:24

    • ואולי זה שרותי הבילוש של רוסיה,וונצואלה בשיתוף של קובה!!די כבר!! (ל''ת)

      חיה, 24/10/08 15:57

  • 3.

    אם הוא רק חשוד, למה כבר מתייחסים אליו כאל אשם?

    אסף, 24/10/08 10:22

    משטרה אימפוטנטית

    • די בדקו הכל - כל ההוכחות מראות שהוא ביצע את הרצח (ל''ת)

      פסיכופט שעבד במשטרה, 24/10/08 10:55

    • הוא רוצח נבזה (ל''ת)

      רמי, 24/10/08 11:01

    • מה החשש שלך?

      ל, 24/10/08 11:32

      שיכניסו אותו לכלא לשנים רבות?
      הוא רצח או לא רצח זה כבר לא משנה 2 אנשים ו2 ילדים מצאו את מותם. מציאת הסיבה היא רק לספק את סקרנותנו, החיים, וגם זה בפן רכילותי כי אולי למשפחה ולחברים חשוב לדעת מה קרה שם אבל למה לך זה חשוב?

      • למה זה חשוב לי?

        אסף, 24/10/08 13:20

        לי אישית באמת לא אכפת מהמייקל הזה.

        אני ממש לא מאחל לך את זה, אל תבין אותי לא נכון, אבל תדמיין לעצמך שיום אחד אתה ומשפחתך חס וחלילה הייתם מוצאים את סופכם בצורה הזאת, היית רוצה שיזכרו אותך בתור רוצח על לא עוול בכפך?

        זה כול מה שאני אומר...אם הוא עדיין בגדר חשוד, אז למה לקבור אותו בנפרד ולהתנהג אליו ככה? עדיין היה קצין במשטרה וכו'

        • טוב שיש קול שפוי אחד כאן היום

          פנדה, 24/10/08 17:35

          הסיפור הזה לא נסגר, כי בודאי שיש משמעות לשאלה מה היה שם, כמובן שרגשית עבור ההורים והחברים, ואולי גם כלכלית - יש ענייני ביטוח שמשתנים בהתאם לנסיבות המוות. בכל אופן הוא עדיין מוגדר כחשוד, אולי היה כאן חיסול - זה לא שלא היו דברים מעולם.

      • זה כן משנה אם הוא רצח או לא רצח,כי אם הוא לא רצח אז

        הפושעים מסתובבים חופשי, 24/10/08 14:29

        וזאת בדיוק המטרה שלהם בדימוי הרצח וההתאבדות.

  • 2.

    יש ארבה שאלות, התיק לא סגור, מה באמת היה המניע, ומי היה הרוצח? (ל''ת)

    סוף הדרך, 24/10/08 10:22

    • וגם: מי לימד אותך לכתוב? (ל''ת)

      גג, 24/10/08 11:00

      • הוא יודע...ארבה= הרבה אתה לא מעודכן

        haim, 24/10/08 17:56

        השמוש בשפה יכול להיות כזה שימשוך תשומת לב ועניין.אתה הגבת ואני ויש דיון.חחחח.תהיו בריאים והלוואי שזאת תהיה בהעיה

  • 1.

    אם פסיכי כזה יכול להיות שוטר ועוד קצין אז אנחנו בבעיה (ל''ת)

    אם פסיכי כזה יכול להיות שוטר ועוד קצין אז........., 24/10/08 10:13

    • לפזר את המשטרה. (ל''ת)

      לטובת המדינה, 24/10/08 10:24

      • ולפזר אזרחים כמוך

        שוטר, 24/10/08 11:46

        לטובת היקום

        • לפזר את המשטרה (ל''ת)

          אלברט, 24/10/08 18:59

          • יותר נכון לנער את האבק השריפה של המשטרה (ל''ת)

            מישהו נירדם בשמירה, 24/10/08 20:48