• 41.

    מזוז וכמוהו

    דן, 29/10/08 22:07

    האם לא הגיע הזמן לערוך בדיקות לממונים וקובעי מדיניות ולהבטיח שלא חיזרים ינהלו את החיים בארץ.

  • 40.

    תשלום שעות נוספות למטפלים בקשישים=עונש מוות לקשישים ולנכים!

    רופאה, 26/10/08 00:25

    נא לפרסם בבקשה על מנת שכל הטיפשים התומכים במזוז חסר השכל והאחריות ידעו זאת!

  • 39.

    לשוטה -37-בושה שיש בארץ טיפשות כמוך ומזוז שבטיפשותם ימיתו קשישים ח''ו

    בני קשישים, 26/10/08 00:18

    אידיוטית! מהיכן יהיה לקשיש נכה 100% עם ביטוח לאומי של ס''ה 1500 ש''ח לחודש כסף לשעות נוספות לעובד זר? ללא עזרת העובד הזר, הקשיש ימות ח''ו ואילו הכסף שעובד זר מקבל בארץ שווה הון תועפות בארצו שלו!
    כי אחרת איך את מסבירה את רצונם העז של העובדים הזרים לעבוד בארץ? בג''ץ צודקים!
    גם הקשישים וגם העובדים הזרים יסבלו מהצעתו המטומטמת של מזוז!
    נא לפרסם בבקשה למען יבינו את המצב!

  • 38.

    תודה לאל שבבג''ץ שופטים שפויים... שימו לב אפילו ביה''ד לעבודה לא

    Tרז, 25/10/08 16:24

    גורס שצריך לשלם לעובדים זרים על שעות נוספות

    עובד זר ממוצע מתפרנס כ-800 דולר לחודש עבודה + לינה ומזון
    במדינתו הוא היה צריך לעבוד לשם כך מעל כשנה (50 דולר לחודש שכר ממוצע),
    זה כמו שישראלי ישתכר בחו''ל בעבודה שכזו כ- 60 אלף - 80 אלף ש''ח ועוד יתבע שעות נוספות...
    חוצפה לשמה...

    במציאות הרבה זרים יחזרו למדינתם... מי יוכל לממן זאת...

  • 37.

    בושה לבג''ץ- זקן סיעודי מצדיק עבדות?!

    ., 25/10/08 16:04

    מצב הקשישים בארץ מזעזע. רבים מהם חיים מפנסיה שואפת לאפס, המדינה כמעט ולא מנסה לעזור להם, הטיפול הרפואי שהם מקבלים הוא סביר מינוס ודברים רבים לא מתבצעים כפי שאמורים להתבצע.
    הארץ שלנו מלאה באחיות שעובדות בתנאים קשים ובמשכורות מעליבות ביחס לתנאים. אני בטוחה שרבות מהן היו שמחות לשרת קשישים סיעודיים, אבל זה יקר מידי אז הוחלט להביא עובדים זרים שעובדים בתת תנאים ובתעריף נמוך מידי. רק הוגן שלפחות תנאים בסיסיים של העסקה יתממשו, בינהם תשלום שעות נוספות.

    • ומי ישלם ל''עבדים''? הקשישים שמצבם מזעזע?אולי את? בושה שיש טיפשות כמוך!

      קשיש נכה, 26/10/08 00:03

      נא לפרסם בבקשה

  • 36.

    בג'ץ תומך בעבדות, מתאים להם. (ל''ת)

    ספרטקוס., 24/10/08 17:37

    • אז במי לתמוך? באידיוטים כמוך שאינם מבינים כלום?

      עובדת סוציאלית, 26/10/08 00:21

      שעות נוספות לעובדים עם קשישים=עונש מוות לקשישים מעוטי יכולת!

  • 35.

    לדחות העתירה לאלתר...

    פלג-ליאון - ירושלים, 24/10/08 15:27

    מן הצדק הטבעי הסדר והטעם הטוב
    חייב ביהמ''ש הנכבד קמא לדחות
    עתירת ''קו-לעובד''
    על הסף,
    אגב הפניית הנושא להכרעת הכנסת.

    שבת שלום

  • 34.

    לדחות העתירה לאלתר...

    פלג-ליאון - ירושלים, 24/10/08 15:27

    מן הצדק הטבעי הסדר והטעם הטוב
    חייב ביהמ''ש הנכבד קמא לדחות
    עתירת ''קו-לעובד''
    על הסף,
    אגב הפניית הנושא להכרעת הכנסת.

    שבת שלום

  • 33.

    לדחות העתירה לאלתר...

    פלג-ליאון - ירושלים, 24/10/08 15:26

    מן הצדק הטבעי הסדר והטעם הטוב
    חייב ביהמ''ש הנכבד קמא לדחות
    עתירת ''קו-לעובד''
    על הסף,
    אגב הפניית הנושא להכרעת הכנסת.

    שבת שלום

  • 32.

    כאשר יוקם בארץ מסלול חוקי ללימוד מקצוע סיענים לאנשים

    איל, 24/10/08 12:11

    אם יוקם מסלול לימודים מסודר
    לסיעוד אנשים
    והמסיע יוכל לדעת עזרה ראשונה
    פיזיו טרפיה רייקי שיצו
    אז נוכל לתת שעות נוספות .

    היום הנזקק משלם הון רב שבדרך כלל אין לו
    בתיפול חסר.

  • 31.

    המרחם על אכזרים סופו להתאכזר על חלשים !!

    טל, 24/10/08 11:53

    סופו של המרחם על עובדים זרים זה להתאכזר לקשישים

    • וואלה צודק ב100%,אחי . (ל''ת)

      ת., 24/10/08 12:00

  • 30.

    תמיכת מזוז...

    בניהו, 24/10/08 11:50

    מזוז פועל על פי החוק
    בג''ץ גם על פי צדק,
    אם יוגדרו תנאים כחוק
    תמיד נמצא בו סדק...

  • 29.

    everyone wants to come and work in israel

    ari, 24/10/08 11:40

    i just finished a few month trip in nepal and the area - so many people want to come and work in isarel. this means - we pay more then enough

  • 28.

    שהמדינה תשלם את ההפרשים, די עם עבדות במדינה!

    קובי, 24/10/08 10:46

    הגיע הזמן שהמדינה תיקח אחריות על זקניה ותתן כבוד לאלה שחיים על הביטוח הלאומי. וגם העובדים הזרים צריכים לקבל גמול על האין סוף שעות שהם מבלים עם הזקנים. במדינתנו המובטלים לא מוכנים לעבוד, ועוד עם זקנים? הצחקתם אותם!
    והשופטים, די נמאס לי מהם, הם חיים בפלנטה אחרת, ועוד רגע קט גם הם ייצטרכו פיליפיני...למזלם הם מקבלים פנסיה גבוהה!!!

  • 27.

    איזה שעות נוספות? מה עם שעות פנאי? מה עם מגורים בחינם?

    על מה הוא מדבר?, 24/10/08 10:08

    מה עם שברוב המקרים האוכל גם בחינם?

  • 26.

    אם כך צריך לתמחר את המגורים האוכל ושעות הפנאי של העובדים הזרים

    מזוז מנותק, 24/10/08 10:05

    אי אפשר להטיל על הנזקקים את הכול. סך הכל העובדים הזרים מרוויחים פי כמה משהיו מרוויחים בארץ מולדתם, וערך הכסף נמדד לפי ארץ מולדתם, שהרי לא באו להשתקע בארץ.

  • 25.

    נזקקת לסיעוד

    בן של, 24/10/08 09:40

    לאמי עובדת זרה ששכרה הבסיסי כ-800 $ פי 15
    משכר שתקבל בארצה, נכון שבלעדיה אני די אבוד
    אבל גם היום קשה לי לשלם את שכרה עם שאר התוספות אז נחמד להראות יפה נפש וכביכול להגן על ''עובדים מנוצלים'' אך לי אין אפשרות
    לשלם יותר וטוב שבג''ץ נזף באפס הזה מזוז.

  • 24.

    רק בדמוקרטיה שיפוטית כישראל, יכול ברנש חסר שכל כמזוז להיות יועץ משפטי (ל''ת)

    אזרח, 24/10/08 09:28

  • 23.

    קו לעובד - ארגון להרס שוק העבודה עבור ישראלים והעברתו לידי זרים (ל''ת)

    לגרש 100 אלף עובדים לא חוקיים מישראל, 24/10/08 09:08

  • 22.

    העובד הזר -הגנת יתר

    טלי, 24/10/08 08:47

    יפסיקו כל המתייפיפים למינהם להגן על העובדים הזרים הסיעודיים.מניסיון ההוצאות לגבי אחזקת הקשישים הולכות וגודלות. העובד חי על חשבון הקשיש.הוצאותיו אפסיות.אנשים היום עובדים גלובאלי שעות רבות(12-15 שעות)ללא תנאים סוצאלים וללא כל השתתפות בהוצאות מינמאליות כמזון.עובדים ''כי זה מה יש'' אחרת יפוטרו.לעובד הזר יש הרבה שעות פנאי,לומד מהר מאד את זכויותיו אך חובותיו כלפי הקשיש מתגמדות מיום ליום היות ואין מי שיפקח על עבודתו.רק המשפחות האומללות נופל עליהן כל הנטל .במקרה שלי אני בת יחידה וחיי הפכו לגיהנום.מה שבטוח שאחר כך מתפלאים על האלימות שמפעילים העובדים על הקשישים-הרי מגיע להם זכויות?...אין צורך לבקר אותם ולראות את ''גודל ''השקעתם''.אסור לתת להם שע' נוספות.הזקנים חיים מתחת לקו העוני.

  • 21.

    העובדת הזרה של אימי הרוויחה במולדובה 50 דולר....

    ציקי מטבעון, 24/10/08 08:36

    היום היא מרוויחה 750 דולר בסיס ללא תוספות יום א חגים חופשות וכד...
    אני מאחל למזוז שיזרק לרחוב בחוסר כל.
    הוא אויב החלשים.

  • 20.

    פסיקת בגץ אנושית ומכבדת את הזקן בישראל,

    אל י אסי, 24/10/08 08:33

    בשבוע שעבר קראתי במדורכם זה על עתירת היועץ המשפטי בדבר תשלום נוסף לעובדים הזרים ונחרדתי .כאחד שעבר את מדור גהינום זה באחזקת עובדת זרה .מכל הבחינות קשה הן בקושי לממן את שכרה של העובדת בפרט לאותם משפחות קשות יום אשר צריכים לשלם את שכרה הקושי בהשגת השלמות לשכרה שכידוע חוק הסיעוד משלם חלק קטן משכר המטפלת ורובו רובץ על כתפי הזקן ומשפחתו .הדבר גורם לקשיים רבים סכסוכי משפחה ואחים והסובל ומשלם את המחיר הינו המטופל ,היועץ יושב במרומי האולמפוס ואינו חש את הקושיים האדירים שחשה המשפחה,נימוקי בגץ הינם עניינים ורק אזכיר שהם מדגישים שהמטפל חי בביתו של המטופל עם כל המשתמע ולא יתכן גם לשלם לו שעות נוספות על אוכל ושינה מחשבונו של הזקן שמימלא הינו ריק ואין די כסף לסיים את אותו חודש .מעט רגישות מצידו של היועץ לא היה מזיק,,

  • 19.

    למה אני לא מקבל שעות נוספות?

    חייל, 24/10/08 08:31

    מי שעומד לרשות מקום העבודה 24 שעות ביממה לא זכאי לשעות נוספות.
    לכן אני מקבל דיור מזון וכסות מלוא צורכי.
    למרות שאני והפיליפיני רחוקים מזרח ומערב אפשר להקיש מהמקרה שלי. ההבדל הקטנטן הוא שהעבודה שלי לפעמים מסכנת את חיי.

  • 18.

    האם טרח מזוז לבדוק מהן בדיוק שעות העבודה של העובד?

    בת של מטופלת, 24/10/08 08:20

    עובד המטפל בקשיש או בחולה לא עובד מ - 8:00 עד 16:00. יש לו שעות שאין לו מה לעשות באמצע היום. ומה לגבי העובדה שאותו עובד גר , אוכל, ישן, שותה וכו' על חשבון המטופל? האם זה לא שווה ערך לכסף? הרי לא נדרש ממנו לשלם שכ''ד, הוצאות מים, חשמל, אוכל וכו'....
    איך ניתן לחשב את הדברים האלה לדעתו של מר מזוז ''החכם''? ועל סמך מה יוגדרו שעות נוספות????
    לא נראה שמר מזוז הנכבד טרח לבדוק איך באמת מתנהלים הדברים לפני שיצא בהמהרות כאלה.

  • 17.

    &&&&& הקומבינה שמאחורי הפנייה לבג''צ &&&&&

    סקפטיק, 24/10/08 08:06

    קו לעובד הוא ארגון (יש כאלה שיכנו אותו בשמות נוספים) שבמסווה של דאגה לחלשים בעצם דואג למקורביו. מזוז תומך בהם מסיבותיו העלומות כנגד כל הגיון כולל הגיון ממשלתי שכן שכר נוסף יגרור בהכרח קצבאות גבוהות יותר על חשבון כולנו ללא צורך מעשי.
    ........................................................................................................
    כבר כיום קו לעובד מסייע לעובדים זרים לתבוע את מעסיקיהם הקודמים: זקנים (או בני משפחה של זקנים שנפטרו) ונכים, ע''י שימוש בעו''ד בעלי זכות יצוג בלתי חוזרת שלוקחים עמלה גבוהה ולבסוף, לאחר זכייה אפשרית בבית הדין לעבודה, מעבירים סכום פעוט למטפל הזר במדינתו בחו''ל והוא מה איכפת לו לקבל עוד כמה דולרים מהפראיירים. העו''ד לוקח את העמלה שלו פלוס כמובן כיסוי הוצאות והשארית בטלה בשישים. כך קו לעובד מסייעים לבעלי ההון - עורכי הדין - למצוץ עוד כמה שקלים מהנזקקים. מעניין מדוע בקו לעובד לא חושבים גם על עשרות אלפי הנזקקים (יש כיום כחמישים אלף עובדים זרים בנושא הסיעוד) שמתקשים כבר עכשיו להחזיק כלכלית במטפל הזר. חוקי שעות נוספות לעובדים זרים הגיוני ביותר לעבודות של עובדים זרים בחקלאות ו/או בבניין ו/או שרותים כי שם יש מרכיב רווח למעסיק על כל עובד זר (כמו על כל עובד אחר) אבל הוא דרקוני ביותר ומיותר לגבי הנזקקים. אמנם אסור לפגוע בזכויות העובדים הזרים אבל אסור להפוך את זכויותיהם לקדוּשה מעבר לצרכים האמיתיים של המדינה ואזרחיה הנזקקים.
    ........................................................................................................
    צריך לבדוק מיהם התורמים לארגון קו לעובד. צפו להפתעות.

  • 16.

    עובדים זרים

    eli, 24/10/08 08:06

    שוב אנחנו יורים לעצמנו ברגליים.ארץ אוכלת קשישהה.איך טיפש אחד מצליח לגרום כזה נזק לאוכלוסיה שלמה ויקרה . לך הביתה מזוז

  • 15.

    מאיפה ישלמו?

    נורית, 24/10/08 08:06

    אני תומכת בשתי קשישות שבקושי יש להן כסף לאוכל ותרופות. העובדות הזרות מקבלות יותר כסף ממה שנותר לשתיהן ביחד לאוכל, מיסים וכל השאר. הן מקבלות דיור מזון וכסף בכמות שלא היו מרווחירות ברצן במשך שנים. על מה המהומה? קו לעובד מחפש לעשות קופה? או ביה''ד לעבודה מחפש פרנסה רדו מהקשישים. העובדים הזרים הסיעודיים מרווירים מספיק. הן חוזרים כעשירים לביתם. לקשישים אין מאיפה לשלם.

    • עוכרי דין

      דני, 24/10/08 11:48

      זו לא טעות עוכרי הדין של קו לעובד הם פשוט לא יהודים או שתאות הבצע שלהם העבירה אותם על דעתם חברי מחזיק עובדת פיליפינית שחיה אצלו כמו בגן עדן לפחות שלש פעמים בשבוע הם יוצאים למסעדות כביסה מוסרים בחוץ להוסיף שעות נוספות מישהו השתגע

  • 14.

    איתם לא מתעסקים

    קודם שיתחילו עם מעסיקי העבדים בחקלאות,בבנין ובזנות, 24/10/08 08:04

    צריך וחובה לדאוג שעובדים זריםיקבלו שכר ורווחה כמו עובדים ישראלים,בכל התחומים.להתחיל דווקא עם הזקנים זו גבורה של סוגר תיקים לבכירים וקובר גנבי מזון בכלא.

  • 13.

    מזוז לא שווה זוז

    אל לוקו, 24/10/08 07:44

    מזוז אתה לא שווה ולו זוז
    אולי כבר תזוז
    כי לך מגיע בוז
    ולכל המתיפיפים - העובדים הסיעודיים הזרים באים לכאן ומקפיצים את רמת החיים שלהם ושל בני משפחתם בעשרות ומאות אחוזים
    מאחל לכל המתיפיפים שני הורים סיעודיים להרבה שנים ואז נראה אתכם

  • 12.

    מזוז צודק -- צריך להפוך עובדים זרים ללא כדאיים! (ל''ת)

    גאוני, 24/10/08 07:18

  • 11.

    ההשלכות לכך חורגות מטיפול בקשישים - גם אנשי קבע עובדים 24 שעות

    אבי, 24/10/08 07:05

    ללא שעות נוספות (רק דוגמא).
    אולי גם הם ידרשו לקבל שעות נוספות?

  • 10.

    7 - אתה טועה

    Joe Anaaref, 24/10/08 06:56

    בג''ץ אינו אלא זרוע נוספת של המפלצת הישראלית.
    לא סתם הגיעו ניצולי השואה לרעב.
    ישראל היא מפלצת כוחנית.

    יש לקשישים בעיה?! זו בעיה של החברה שלנו ואסור לפתור אותה על גב העבדים שאנחנו מייבאים ממדינות עניות.

    על שלושה פשעי המשק - ועל ארבעה לא אשיבם.

  • 9.

    ברחביה זועמים על השפחות הפיליפניות שמרימות ראש לשיוויון (ל''ת)

    פחות קוויאר ופחות קצפת לאליטות, 24/10/08 06:34

    • ומה עם מסעודה ,זאת מהמסדרון?

      הדת אופיום לעם, 24/10/08 11:32

      תגובה ממש מדהימה בטימטומה. רוב האוכלוסיה הנזקקת לסיעוד היא אוכלוסיה חלשה, חלקם ניצולי שואה, שחיים מקצבה אבסוןרדית ואולי כמה שעות מתוקצבות מביטוח לאומי.

  • 8.

    צודקים, עבודה סיעודית בבית אינה יכולה להיות מוגבלת

    מישהו, 24/10/08 06:34

    מהשעה שמונה עד ארבע אחה''צ - ואם צריך להתחיל לחשב כל שעה ליד הקשיש כשעה נוספת, מעט מאד אנשים היו יכולים לממן עזרה כזאת; לכן היה ראוי לפחות להציע מנגנון אחר לחישוב שעות נופות.

  • 7.

    העובד הזר הוא לא עבד

    יאיר, 24/10/08 04:09

    אבל מחושב להם שכר גלובלי לכן יוצה להם שיש להם המון שעות עבודה . כמובן שגם צריך היתיחסות אנושית לחיו של העובד אחרי הכול הוא בנדם לא רובות

    • 7, האם אתה ישראלי או עובד זר?

      שאול א., 24/10/08 10:17

      שאלה זו מתבקשת נוכח ריבוי שגיאות הכתיב החמורות שבתגובתך.
      אם אתה עובד זר, הרי שאני יכול להבין את ריבוי שגיאות הכתיב וגם את עמדתך כי אתה בעל עניין בנושא.
      אם אתה ישראלי, הרי שאינני מבין לא את שגיאות הכתיב ואף לא את עמדתך. משום, שבסופו של דבר העובדים הזרים יאבדו את מקום עבודתם, שהרי אף קשיש שגם הוא במצוקה כלכלית אף יותר מהעובד הזר, לא יוכל לשלם את עלות העסקה של מטפל שיכלול תשלום מלא עבור שעות נוספות. במקרה כזה, או שיתפתח שוק שחור של מרמה ועבירה על החוק (כמו שמתבצע לגבי מתמחים במשפטים) או שהם פשוט יאבדו את מקום עבודתם.
      התוצאה תהיה הרסנית. מחד - הקשישים לא יזכו לטיפול. מנגד - העובדים הזרים יהיו מובטלים אך לא יוכלו לשוב למולדתם. המשמעות היא שהם ישארו ויהפכו את ישראל למדינה חסרת לב ונשמה יותר ממה שהיא כיום.

      זו הסיבה לאימרה החכמה שלפעמים ''צריך להיות חכם ולא צודק''.

  • 6.

    לא מר מלצר, לא זה המקרה של אקטיביזם

    אסי, 24/10/08 02:48

    המקרה של אקטיביזם הוא בזה שאתם מחליטים על כל מכרז, כל מינוי, כל ק''מ בגדר ההפרדה. ומבלי שיש בדבר חקיקה מפורשת, כמו שיש במקרה של פסיקת שעות נוספות.

  • 5.

    הגיע הזמן לזרוק את מזוז האידיוטי הזה מכל המדרגות!!! (ל''ת)

    קשישה נכה ללא פנסיה, 24/10/08 02:33

  • 4.

    מציע להחלטת בג''צ ובז שוב להתנהלותו של היועץ המשפטי מזוז. (ל''ת)

    pini-1, 24/10/08 02:08

  • 3.

    מזוז הזה כל כך חלש וטירון שאני לא מבין איך לא החליפו אותו עד עכשיו.

    איתי, 24/10/08 01:30

    סתם שאלה - מישהו יודע מתי יוגש כתב אישום בפרשת קצב (הפשלה הכי גדולה של מזוז עד עכשיו)? והחוק קובע שיוע''מ אמור להיות בעל כישורים של שופט עליון.. ברור שזה לא קיים אצלו!

  • 2.

    השיפוט הלקוי של מזוז

    נעמי, 24/10/08 01:12

    מזוז כבר הוכיח את כושר השיפוט הלקוי שלו בפרשת גלעד שרון ואפל.
    ןלעניין העובדים הזרים: צריך לזכור שמה שמאפשר את הבאתם לארץ הוא העובדה שמשכורת המינימום שהם מקבלים כאן שווה בארצות מוצאם פי עשרים בערך, כך שכל הצדדים יוצאים נשכרים.
    ואם שכרם יעלה בהרבה, רק מעטים יוכלו להיעזר בהם, וזה יהיה חבל לשני הצדדים.

    • צודק בהחלט. לפחות מחצית יצטרכו לחזור הביתה

      נורית, 24/10/08 08:08

      להרבה קשישים אין מאיפה לשלם גם עכשיו. לא לכולם יש ילדים תומכים.

  • 1.

    דעתי כדעת בג''צ לפיה מזוז הוא שוטה הכפר

    ב.ק., 24/10/08 01:04

    אני מקווה שאת האבן שהשליך השוטה (מזוז) לבאר, יצליחו שלושת החכמים שיושבים בבג''צ להוציא.

    • ברגע שבו יוחלט על שעות נוספות- אפטר את העובדת !!

      קורא את מזוז ונדהם, 24/10/08 11:24

      הפרינססה מקבלת שכר מינימום, מסתלקת כל יום שעתיים מהבית כניראה כדי לעבוד במשק בית אצל מישהוא אחר, בוהה רוב היום בטלוויזיה, מבשלת לחברים שלה ולוקחת אליהם אוכל בחופשות, לא יורדת מהטלפון בשיחות לחול, ולא מפסיקה לבלבל את המוח על מר גורלה, כשבעצם מטפלת באישה עדינה סבילה עדינה ושתקנית,
      צריך לקרא למצב בשמו-
      ישראלים לא ילכו לעבוד בעבודת כזו 24 שעות ביממה,
      העובדים הזרים חוגגים לא רע על מי שזקוקים להם וחיים מביטוח לאומי,
      העובדים הזרים באים לכאן לעשות בוכטא, ללמוד מניפולציות מחברים שלהם כאן, לא ממש מוציאים את הנשמה בעבודה, וצוחקים כל הדרך לחלפנים,
      העובדים הזרים כל כך סובלים מעבודתם כאן שאני מכיר לפחות 4 עובדים זרים שקנו רכוש רב בארץ הולדתם מהכסף שעשו כאן,

      ואנשי קו לעובד- אתם לא מתביישים ?
      אתם יורים לעצמכם ברגל, אם הצעתכם תאושר אתם יודעים כמה עובדים זרים יפוטרו באותו רגע?

      מה השגתם בזה בדיוק חוץ מלהראות כמה אתם דואגים כביכול לאזרחי מדינות זרות על חשבון אזרחי הארץ מוכי הגורל?

      • אם העובדת לא טובה אל תחכה לחוקים

        ., 25/10/08 16:07

        תפטר אותה ותעסיק עובדת שלא גונבת, שלא משתמשת בטלפון לשיחות יקרות ושלא בורחת כדי לעבוד במקום אחר על חשבון זמן שהיא מקבלת שכר ממך.
        גם אם מישהו היה מגיע לעבוד אצלי- זר או אזרח- לא הייתי שומרת עובד שמתנהג כפי שאתה מתאר. מה שבטוח זה שאין כאן הצדקה לניצול מצד המעסיק.