גיל, 28/10/08 00:55
זיו ריצקין, 27/10/08 18:24
אורן פריפריה, 26/10/08 18:47
רונן, 26/10/08 10:48
זה מה שמשה פייגלין השכיל להבין ולומר כבר הרבה לפני כולם:
יהודי צעיר מהליכוד, 25/10/08 18:26
אין לנו זכות על הארץ, הקב''ה אומר ''כי לי הארץ'', ואתם- גרים (ל''ת)
ועל כן היזהרו בכבודם של גרים, 24/10/08 22:57
ההשתעבדות לקידוש השטחים הכבושים, של מועצת רשע מקור כל רע!
צרה וביובי נבוביהו, 24/10/08 09:12
vהחוטבלי מתלהבת מחבורה סהרורית שהיא נטל על עם שלם וגוררת אותו למצב (ל''ת)
שבו שתאבד את המדינה ואת הגדה=שתחשוב על גורגיה., 24/10/08 08:26
ברומא קראו לפלשטינה גם ''יהודה'' Judaea -- זו מדינת יהודה
שכללה גם ירדן, 24/10/08 08:19
הרומאים קראו למקום הזה שמות שונים בזמנים שונים
גיל, 25/10/08 11:00
אין שום שאלת יסוד על זכותנו כאן., 24/10/08 07:24
רק חברה יהודית מתוקנת רוחנית היא תרופה לסרטן הערבי שבתוכנו
לא ברכב ובסוסים, 24/10/08 07:13
ואי ואי ואי תוטובלי מתחרה בפירוש לפרשת השבוע עם
איש אחד, 24/10/08 06:53
חנטובלי היא הכוהנת הגדולה של פלאססין הגדולה מני ירדן ועד ים
נפיח, 24/10/08 05:29
אביתר, 24/10/08 04:28
איך זה שלוקחים מטומטמת הזוייה כזאת ל''מועצת החכמים'' ???
עאלק משפטנית/אקדמאית, 24/10/08 03:21
זה לא שהיא נבחרה בגלל חוכמתה היא הוצנחה במובן הפוליטי של המילה. (ל''ת)
יש מוכשרות ממנה שלא ניתנה להם הזדמנות., 24/10/08 08:35
רק שמאלנים מקבלים קידום בגלל דיעותיהם הפוליטיות.
תקנא בשקט, 24/10/08 09:37
ציפורה, הגיע הזמן שתצאי כבר מהסרט שלך...
הימין הקיצוני = מקור כל צרותינו !!!, 24/10/08 03:19
יהודה ושומרון הסיפור של כל מילואימניק...
1 ארנב, 24/10/08 02:56
אביתר, 24/10/08 02:55
למה את מתכוונת שאת אומרת אמת יסודית?
אביתר, 24/10/08 02:42
כרגיל ציפי צודקת, 24/10/08 01:38
ישנו עם נוסף המתייחס אל הארץ הזו כאל מולדתו - ההתעלמות ממנו - אסון (ל''ת)
לא לטרנספר, 24/10/08 01:27
ציפי חוטובלי לא קבלה כסף כדי ללמד אותך תנ''ך, ולא חייבת לך כלום
תגובה לגל טושטוש. צא ולמד, 24/10/08 00:39
לא ידעתי שדוד המלך ואבותינו היו בלונדינים כמו הילד בפרסום.
שחורדינית, 24/10/08 00:09
המזרחיים לא מלכלכים, הם היחידים שקלטו כמה הזוי
זאב, 24/10/08 08:03
גל, 23/10/08 23:43
זה כולל את כל השטחים האלה, זה לא אומר שצריך לצאת למלחמה על כולם
פנדה, 24/10/08 12:24
200 שנה? קשקוש מוחלט. לפני 200 שנה הייתה הארץ ריקה כמעט
אלןיק שרון, 24/10/08 00:28
כל עם מתחיל מתישהו. עם ישראל במעמד הר סיני, האמריקאים ב1776 (ל''ת)
הפלסטינאים ב1964, אז מה?, 24/10/08 06:25
גם היהודים באו גג לפני 200 שנה, ובכל זאת העולם הסכים שתהיה להם מדינה (ל''ת)
ולכן גם לפלסטינאים מגיע, 24/10/08 06:23
ציפי, כחילוני, את צודקת לחלוטין. הקשר שיש לנו עם הארץ הזו...
איש, 23/10/08 23:29
תנועת ההתנחלויות נכשלה כשלון טוטאלי, לא פלא שהם זקוקים ליחצנים
ציונה, ארץ ישראל, 23/10/08 22:40
לשיטתך, העם גם הצביע ברגליים נגד הגליל והנגב
סטודנט בטכניון, 23/10/08 23:58
צודק. וזו בדיוק הטעות של ממשלות ישראל. צריך לעודד את ההתישבות בנגב (ל''ת)
ובגליל, לא ביו''ש, 24/10/08 06:21
פנדה, 24/10/08 12:27
ביילין צדק, 23/10/08 22:38
מענין אותי לדעת באיזה בית ספר למדת את הטענות התלושות מהמציאות האלה (ל''ת)
זורו- אף יהודי לא בקש בעלות על אור כשדים או מצרים, 24/10/08 00:34
ביילין צדק, 24/10/08 06:26
זו תמצית הציונות - מה בדיוק הבעיה עם זה ?
פנדה, 24/10/08 12:33
בגלל שכמותך נקבע בעבר כי ציונות היא גזענות.
ביילין צדק, 24/10/08 22:26
''המאבק על הארץ מול הפלסטינים ייראה אחרת''
יוני, 23/10/08 22:26
יהודי, 23/10/08 22:44
גיוס השואה להצדקת העוול לפלסטינאים הוא סוג של זילות השואה.
ביילין צדק, 24/10/08 06:28
אז למי הקמפיין הזה בדיוק פונה?
אלי, 23/10/08 22:18
נא להבחין בין מה שרש''י אומר לבין מה שאת מעוניינת לקרוא בהם
מיצי, נוה-יללות, 23/10/08 22:12
התשובה מורכבת מידי - תנסי את ''חיות עלהלוחות'' של רביצקי כדי להבין
זורו, 24/10/08 00:52
איפה מצאת שראשית סדר הגאולה הוא גאולת הארץ הפיזית?
גיל, 24/10/08 06:18
מיצי, נוה-יללות, 24/10/08 08:51
מסכים שאין לנו לגיטימציה למלחמות קודש
פנדה, 24/10/08 13:32
אביתר, 24/10/08 02:59
אגדות התנ''ך חשובות ליהדות כתרבות, אין הן היסטוריה מדעית
לא מוכנים להקריב אף ילד עבור אבנים ! !, 23/10/08 21:43
נניח ''חו''ח'' שכל מדינת ישראל תוצף בים(כבר היו תקופות כאלה)
שמעון בן ארי, 23/10/08 21:23
נניח ''חו''ח'' שכל מדינת ישראל תוצף בים(כבר היו תקופות כאלה)
שמעון בן ארי, 23/10/08 21:22
ציפי,האם את בעד התנחלות בדרום לבנון? יש שם שרידי בתי כנסת . אם תשובתך
דוס (בלתי)מצוי, 23/10/08 20:53
יהודי, 23/10/08 21:24
הבל הבלים ורעות רוח!בתימן,פרס,גרוזיה,מרוקו,הולנד חיו היהודים זמן רב יו
טיטוס, 23/10/08 20:19
למה לא מביאים תמונה פרטנית יותר של ציפי חוטיני-בלי? ציפי תעשי לי ילד,
ילדה, תאומים, מה שלא יהיה יהיה טוב!, 23/10/08 19:45
מיכל, 23/10/08 19:41
ואפרופו היהודים בבית שני היו עסוקים לשחוט חיות חסרות ישע למען ה' במקדש
בובליליליוס, 23/10/08 20:10
את הארץ בנו סוציאליסטים חילונים לא מתנחלים דתיים!
ציוני עם שורשים, 23/10/08 19:21
אולי כדאי ללמוד באמת קצת היסטוריה
דני, 23/10/08 19:50
אה אופס שכחתי הרב קוק התחיל את הציונות...
ציוני עם שורשים עמוקים, 23/10/08 20:29
אוי הבורות-אני מפנה אתך למפת הסוכנות היהודית ב 1922 כדי שתראה מה הציונ
זורו-לולי החרדים שהתחננו בפני הרצל הינו היום באוגנ, 24/10/08 02:43
לא נכון, הרצל הביא את תכנית אוגנדה רק כ ''מקלט ללילה'' (ל''ת)
הוא מעולם לא ויתר על א''י, 24/10/08 06:05
אני מפנה אותך להסתכל על קופסאות התרומה הישנות של קק''ל
גיל, 24/10/08 06:14
האיכרים במושבות היו חבורה שבטית, סגורה, שאפילו לא דיברו עברית
גיל, 24/10/08 06:04
גלית, 23/10/08 18:50
פנדה, 24/10/08 12:42
חם על חוטיבילי, 23/10/08 18:36
אביתר, 24/10/08 03:12
מן התנ''ך אנו יונקים את הזכות המוסרית שלנו להיות פה
אמיר ש, 23/10/08 18:59
מן התנ''ך אתם יונקים זכויות לא מוסריות
עבודה זרה, 24/10/08 00:09
ושוב השמאל בהאשמה פרועה בכותרת - בלי שום קשר לתוכן
אמיר ש, 24/10/08 05:41
מי דיבר על דת ? התנ''ך הוא לאו דווקא ספר דתי
פנדה, 24/10/08 12:46
היא רוצה מדינה דו-לאומית ולא מסתירה את זה אפילו
אורן, 23/10/08 18:23
בכל מדינות אירופה יש בעיה דמוגרפית חמורה הרבה יותר מישראל
פנדה, 24/10/08 13:19
הקמפין נוגע אך ורק לקיום של חבורה של פנאטים על אדמות גנובות
נחאס, 23/10/08 17:26
הי אחי מירכא אני תמיד שיש משהוא שמישתמש בלשון רבים שהוא מדבר עם עצמו (ל''ת)
אנחנו דיגדגנו את אלוהים, 23/10/08 19:04
אם הכל פה אדמות גנובות, למה לעזאזל מותר לי ולך להיות פה?
אמיר ש, 23/10/08 19:01
בגלל שבת''א אין אוכלוסיה ערבית משמעותית, ובשילה יש.
גיל, 24/10/08 06:02
מה שאתה אומר - בלי טרנספר לא יהיה פתרון
פנדה, 24/10/08 13:37
דבר בשמך ולא בשמו של ''רוב העם''
אני יהודי, 23/10/08 18:24
כתבה דמגוגית על קמפין מניפלטיבי
אישמילה, 23/10/08 17:11
המורה להיסטריה, 23/10/08 17:10
לא, אנחנו צריכים, לפי שיטתך, להלחם עם הערבים עד כלות
מורה אחר להיסטוריה, 24/10/08 05:59
אם זה הכיוון שלך-אזי אתה בטח ממליץ שישראל תפעל להכרהבגבולות הנוכחים
זורו אגב הצעה לחלוקה ולא החלטה יש הבדל עקרוני, 24/10/08 02:48
ואכן שרטטנו. גבולות 67 אינם גבולות החלוקה. מה שהשגו שלנו ומה שלא-לא (ל''ת)
המורה האחר, 24/10/08 06:08
דני צפון, 23/10/08 16:58
אתה מבקש את הבלתי אפשרי. לימין אין פתרון מציאותי כי הם לא מחוברים
הנרי קיסינג'ר, 23/10/08 18:20
האמת של הימין לא נעימה לשמוע. אנחנו לא מוכרים אשליות להמון
אמיר ש, 23/10/08 19:16
חגי - שמאלני חילוני, 23/10/08 16:50
אין זהות יהודית בלי ארץ-ישראל ההיסטורית
סטודנט בטכניון, 23/10/08 22:07
הבנתי מה רצון אלוהים ומה נגד רצונו-הכנסו ותלמדו
עע, 23/10/08 16:47
אין ימין ושמאל- יש רק שמאל ומתנגדי שמאל
dedd, 23/10/08 16:45
יהודי, 23/10/08 20:55
את באמת חושבת שאני זקוק למסע הילדותי הזה כדי לדעת שבית לחם וחברון
חלוץ מרכזי, 23/10/08 16:44
ואיך חלוקת הארץ ונתינת חציה (לפחות) וביחוד את איזורי ההר
יהודי, 23/10/08 20:58
הניחושים שלך לגבי הדעות שלי לא ממש מדויקים, אבל אם שאלת אנסה להשיב
חלוץ מרכזי, 24/10/08 00:20
אתה ''טיפה'' לא מציאותי. הזוי היה די מתאים לתיאור הדברים שלך או במילים
יהודי, 26/10/08 20:11
אלי, 23/10/08 16:30
מסיק הזיתים כמשל לאלימות המתנחלים, יעל פז-מלמד | 23/10/2008
יאיר ח., 23/10/08 16:29
ארנון, 23/10/08 16:22
סתם אחד, 23/10/08 17:34
לגבי המגן דוד אתה צודק, אבל מה הקשר?
סטודנט בטכניון, 23/10/08 22:09
האמת היסודי של קיומנו=בשטחים בוזבזו 100מליארד בעכו,נצרת,גליל,משולש+נגב
שולטים הערבים.אנחנו תקועים עם מיני''נוער גבעות''...., 23/10/08 16:13
יופי מי שמלקק למתנחלים מקבל תגובות יפות! הם כל היום על המחשב !
אילן, 23/10/08 16:09
ועוד משהו על הלוגיקה השקרית בין אמונתנו ליחס העולם כלפינו
מוטי, 23/10/08 15:59
מוטי, 23/10/08 15:42
AAA, 23/10/08 15:33
תלמדו לקרוא ולא להבין מה שאתם רוצים להבין.
יש דרך שלישית, 23/10/08 15:37
שטויות במיץ עגבניות. יו''ש כבר מסופחת
אמיר ש, 23/10/08 15:53
אסף, 23/10/08 16:26
דוד, 23/10/08 14:57
מעשי המתנחלים המזעזעים מצליחים לשלול כל יסוד של צדק גם אם קיים כזה...
אורן, 23/10/08 14:47
ראשך טמון באדמה אם זה מה שאתה טוען
אמיר ש, 23/10/08 15:51
אז המורשת שלך היא תלויה במתנחלים ?
פנדה, 23/10/08 16:55
למה על חשבון חייהם ורווחתם של עם אחר ???
א, 23/10/08 16:59
רמת אמינותו של התנ''ך הרבה יותר גבוהה מכל ההשערות הפסאודו-מדעיות האחרות
אמיר ש, 23/10/08 15:45
לא רק מדינת ישראל - כל התרבות המערבית נוסדה מתוך הספר הזה
פנדה, 23/10/08 16:58
מירב, 23/10/08 14:37
שימו לב איך השמאל מתייחס לגופו של אדם ולא לגופו של עניין
אמיר ש, 23/10/08 15:43
צודקת לחלוטין. האשה מתבטאת בוולגאריות ואין לה תרבות דיבור מינימאלית. כ
עופר, 23/10/08 18:32
לחלק מהשמאל הפוליטי אין ערכי יושר כלל.כולל המאמינים בתנך(חכ מלכיאור+טל (ל''ת)
אפילו ערכי דמוקרטיה לא כבדו:מצע,משאל,ק-יסוד.מה כן?, 23/10/08 14:31
לאחד את המרכז הציוני סביב ההבטחה האלוהית? מישהו באמת מאמין לזה?
מוטי, 23/10/08 14:30
קריאה נוספת בתנ''ך תגלה לך את בורותך
אמיר ש, 23/10/08 15:42
קריאה נוספת במאמר בתגובתי ובתנ''ך תגלה לך את בורותך
מוטי, 23/10/08 17:59
אני לא מאמין באלוהים אבל מכיר את ההיסטוריה שלי
פנדה, 23/10/08 17:04
מוטי, 23/10/08 18:20
אילו היית יורדת לעומקם של דברים היית מגלה שהתבססות על ר' יצחק
יצחקי, 23/10/08 13:44
אמיר ש, 23/10/08 15:37