• 48.

    אנחנו מתייחסים לחקירה הזו כאל חקירת רצח

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 05/11/08 11:13

    האם גם בתאונת פגע וברח שנהרגה אמא לילדים בדרום, גם מתייחסים כך לתאונה? האם מישהו חקר את זה לעומק?
    סביר להניח שלא. הרי בדרום הארץ דם תושביה הוא הפקר, מה זה משנה אם הם נרצחים נהרגים בתאונות פגע וברח או מקסמים שנוחתים עליהם?

  • 47.

    יאלהה עמידר

    עמירניק, 24/10/08 16:11

    הבעיה היא שכל פעם שקורה משהו כזה מכלילים את כל השכונה בפשע.
    התקשורת הולכים לקבל תביעה אחו שרמותה

  • 46.

    הוא זכאי

    זכאי, 23/10/08 21:02

    הוא זכאי ולא מעניין אותנו התגובות שלכם הוא ילד טובבבבבבבבבב

  • 45.

    אין שום הוכחה שימיני הוא שנהג!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ליאת, 23/10/08 00:28

    אין שום הוכחה שימיני הוא שנהג !!!!!!!!!!

    • אמת. מה זו היציאה הפאשיסטית השיפוטית הזו וזה לא מכוון ל''אשכנזים''

      עובד מדינה, 23/10/08 10:17

      רק לכאלה ש''זורמים'' כאילו באורינטציה מערבית לפי חוק העדר של החזק. בד''כ מזרחים בהירי עור שהתמערבו כליל. דיי נמאס, גם ככה מתייחסים לכל הכהים פה שרובם אינטלנטים מבחינה רגשית לסאב אנשים, דיי לרדיפה, תנו לרשויות לבצע את עבודתם ואז תשפטו.

    • הבעיה שאין הוכחה שהוא לא.

      דהרי, 23/10/08 12:40

      ניתן לבית המשפט להחליט, התקשורת צריכה לאזכר את העניין אבל לא לחפור ולדוש בו בצורה אובססיבית, זה יוצר מראית עין של זילות הדבר.

  • 44.

    תפוח לא נופל רחוק מהעץ

    אחד מהעם, 22/10/08 20:22

    ראשית כל רוצה אני להשתתף בצער המשפחה ולאחל בריאות לפצועה,
    קראתי היום מאמר מאת ח''כ גלעד ארדן והזדעזעתי,
    הוא הזכיר לי את הימים האפלים שביבי היה רוקד על דם הרוגי ופצועי הפיגועים,
    ארדן מאשים את אולמרט לבני ומופז בתאונה המחרידה הזו,הוא גם מציין כי נהרגו עד היום 30,000 איש בתאונות דרכים והממשלות אשמות,
    ארדן כנראה שכח כי גם יקירו נתניהו היה פעם ראש ממשלה,
    האדם הזה פשוט דוחה

    • דוחה דוחה אבל צודק. (ל''ת)

      סי, 05/11/08 11:15

  • 43.

    המכה ה11 הזו. שלא רשומה בשום כתב. כעונש של חברה מסויימת .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 22/10/08 15:19

    צריכה לעבור טיפול שורש .יש לעקוב אחר רישומים .של כול נהג בישראל .שהוא בעל עבר קשה ומעיק. של היתנהגות מוטורית.קשה ואלימה .ובעזרת חוקים מתאמים. יש להורידו מהכביש .ואף להציק לנהג כזה .עד שימאס לו לנהוג. להחזיק בכלי רכב .וברשיון נהיגה .ומרצונו הטוב .והלא טוב. וביגלל היתנהגותו הקשה .הוא יצטרך לותר על כלי ריכבו ורשיון הנהיגה שלו .

  • 42.

    יש לקחת טביעות אצבעות ו -ד.נ.א. מההגה (ל''ת)

    חוקר, 22/10/08 13:27

  • 41.

    אשכנזים

    ג'קסון, 22/10/08 12:49

    מאז ומתמיד היה לאשכנזים מקום של כבוד בפשע הישראלי. לדוגמא מס' שמות: גד פלום, אשר פלדמן,אנדרסקי,רוזנשטיין,ועוד רבים וטובים.
    לכן אני מציע לא לזלזל בפשע האשכנזי .

  • 40.

    פושעים אשכנזים (ל''ת)

    ג'קסון, 22/10/08 12:45

  • 39.

    אולי חאלס עם התאונה הזאת--חפרתם לנו עליה מספיק

    יוני, 22/10/08 12:34

    כל יום נירצחים בתאונות קשות בכבישים,
    כמה פעמים היו תאונות פגע וברח ונירצחו בהם אנשים, למה לא מפמפמים עליהם כמו על התאונה הזו???
    כי הנירצחים לא אהרונסון...?
    כי הם לא מהרצליה?
    כי התאונה לא בת''א..?
    יאללא איזו צביעות ה ישמור

    • יוני, לך תאכל קוסקוס ותסתום, יא שחור אכול רגשי נחיתות. (ל''ת)

      נוי, 22/10/08 13:17

    • אתה קורא עיתון תל-אביבי אם לא שמת לב (ל''ת)

      פנדה, 22/10/08 16:06

  • 38.

    אני 37 במחשבה שניה מתנצל על הבוטות בתגובה הקודמת. סליחה!

    חצי מזרחי, 22/10/08 12:31

    התגובה היתה על יותר מדי טוקבקים מדאיגים שאני קורא בזמן האחרון בכל מיני נושאים שונים וזה מגיע שוב ושוב לאותה נקודה של מזרחיים מערביים. זה הולך ומחמיר וכדאי לכולנו לעצור כאן, להבין שנוצרה בעיה במשך השנים. זה פשוט קרה. האדם חיה שורדנית פועל תחת לחץ כמו שפועל ויש הרבה צדק בטענות של כל הצדדים בחברה. העניין הוא שבמקום להתלונן אפשר כל אחד בעצמו להיות אדם טוב יותר ואזרח הגון בכדי שתהיה לנו חברה שנעים לחיות בה. אף אחד הוא לא יותר מאף אחד אחר לכל אחד יש את היחוד שלו והחשיבות שלו במארג האנושי. כל האשכנזיים שפולטים את דברי הנאצה מרשים לעצמם להקיא את מה סספגו מהוריהם מבלי להבין איך נוצרה פה חברה של מעמדות וגזענות. מבלי לראות את מצוקת המזרחיים שעלו לכאן בדיוק כמו האשכנזים, עזבו בית, תרבות וחיים שלמים וכאן היו צריכים להיהפך למישהו אחר ולרקוד לצלילי חליל אחר שלא הכירו. הם לא צריכים להימדד עד כמה אשכנזים הם נהיו. גם הם צריכים להבין את זה ולא להיות קיצוניים לצד השני בהפגנת מזרחיות יתר. בואו נמצא את החלקים המאחדים את כולנו ואליהם נזרים את כל אוצרות התרבות שהורינו הביאו. שתהיה לנו שנה טובה

    • 37-38 חצי מזרחי וחצי אשכנזי-מציע לך לבקר אצל פסיכיאטר

      100% יהודי ישראלי., 22/10/08 15:53

      אתה כנראה חולה.

  • 37.

    הפרענקים רואים את הרמת הראש של הערבים ולומדים מזה.....

    חצי מזרחי, 22/10/08 11:30

    וכדאי לקברניטי המדינה לשים לב לכמה מילים המופיעות יותר מדי בזמן האחרון בטוקבקים: סמולני-אשכנזי, ערב רב, כוזרים
    השסניקים הנבלות שבסך הכל רוצים לעשות עוד מליונים על גבם של האומללים והמקופחים מטפטפים את המושגים הללו במסגדים שלהם וזה יצא מכלל שליטה מתישהו. יקומו יגאלאמירים כאלה שבעידודן של אמהותיהם הגאולות למיניהן יטבחו וינסו להשמיד את הערב רב האשכנזים שבכלל לא יהודים ומונעים את ביאת המשיח!!!!
    ולכל זה מוסיפים הביבים למיניהם שמן למדורה בשביל לקחת את השלטון בסיבוב....

    • עבריינים -רשימה חלקית.

      שונא ערסים., 22/10/08 12:12

      רוזנשטיין=אירגון פשע.
      פימשטיין=רוצח תינוקות.
      טננבאום=סוחר סמים.
      הירשזון=גנב מניצולים.
      ערסים גזענים עבריינים וחלאות מגיעים בכל מיני צבעים,גם בלבן.

      • אולי ניגש לרשימה יותר ממצאת?

        אשכנזי, 22/10/08 12:51

        האלפרונים, אברג'לים, בוחבוט, רוזנשטיין אגב הוא בן לאמא קווקאזית, פימשטיין רצח תינוקת, לא תינוקות, אבל עזוב תכלס, כולנו יודעים מיהם למעלה מ- 80 אחוז!, מאוכלוסי בתי הסוהר, מהים העברייני הסמים?, מיהם הרוצחים?, מיהם האנסים?, מי מעורב באלימות?,
        לך תבדוק, ?, התוצאה ברורה!!
        לעומת זאת לך תמצא מהם רוב בוגרי קורסי הטייס, בשייטת, בקצונה הקראבית, מי עושה מילואים?, מי משלם מיסים,?, גם כאן ברור הכל אין סודות!

        • העוני מצמיח תרבות פשע

          הפשע הוא יחסי לפי מצב העוני, 22/10/08 13:51

          המזרחיים שעלו ארצה גורשו ברובם
          מארצות ערב שם הם חיו בכבוד והדר
          אמנם תחת רדיפות מקומיות מזדמנות
          אבל היה להם מעמד
          הם היו האליטה בארצות ערב
          ובבת אחת מאיגרה רמה לבירא עמיקתא נפלו
          והפכו להיות שואבי מים וחוטבי עצים
          המזרחיים הושלכו למעברות ולשכונות עוני
          נזרקו בנגב ובגליל לתוך עוני משווע
          בנוסף לכל השמאל הישראלי הלבן עמל קשות כדי להנציח את מצב המזרחיים במצב של עוני ומחסור
          כך שלא יוכלו להתקדם הלאה וזה התוצר המוגמר
          של השמאל דיכוי קשה של תרבות חסימת יכולת לצאת מהגטו לכן המזרחיים תקועים
          ומי שהוסיך חטא על פשע זה הממסד החרדי האשכנזי אשר סייע להנציח את דמות המזרחי
          התלוי האומלל החסר חוט שידרה
          הם סירסו את הספרדים מכדי להגיע להנהגה ועצמאות
          אבל לא הכל שחור ויש המון שינוי אמנם החרא צף ובולט יותר ככה זה אבל השינוי קיים ומתהווה ולאט לאט הכל ישתנה לטובה

          • עוני?, לך תעבוד על מישהו אחר

            אשכנזי, 22/10/08 15:59

            נוסעים לטורקיה, ורומניה לקאזינו, שורפים כסף שחור, מתגנדרים , זורקים כסף על כל מיני שטויות מנקרות עיניים, ( שופוני אנס)
            חיים כאילו אין מחר, מכוניות משועבדות, נצנצים, תספורות מטורפות, ועוד, ואחרי זה באים בטענות שהם עניים, עניים ?, כן בשכל, במוסר, בחינוך, בתרבות, זה כן, ואת זה כניראה אי אפשר לשנות, הייתם ותשארו '' מקופחים'' זה מקצוע אצלכם, ואת תמשיכו להאשים את מי?, כמובן את האשכנזים,!

          • איך אפשר לדרוש מהערבים שישכחו את 48 אם המזרחים הנאורים מסרבים לשכוח

            מי שמתבכיין יורה לעצמו ברגל, 03/11/08 15:30

            תפחיתו מעונשם של שלום ימיני ואת ירון ברכה כי הם לא אשכנזים.
            ותזכירו 1000 פעם את עו''ד קרלסבד שלא ברח ממקום התאונה ולא עבר כאדום כי הוא ''אשכנזי מתנשא חילוני שמאלני גר ברמת אביב לא מצביע ש''ס וכנראה לא ליכודניק'' (מחק את המיותר אם בכלל...)

        • קווקזים הם לא מזרחיים הם מזרח אירופאים מעורבים בבלקנים

          אנתרופולוג, 23/10/08 10:39

          בכלל איך קרוי הגזע הלבן באנגלית תקינה, Caucasian race, הם ממש לא מזרחים.
          קל להתייחס אליהם ללא שייכים למוצא האירופאי אבל כולם כרובם בהירי עור. רוצח תינוקת? מה אתה רוצה שירצח את כל התינוקות בארץ? אחת לא מספיקה לך משוגענס.
          מי משלם מיסים? מממ שאלה טובה, רוב החרדים בארץ הם אשכנזים ומונים מאות אלפים, בד''כ הם קיצוניים, אנטי ציוניים שלא משלמים מיסים, תופעה מעניינת, החוגים השמאליים הכי קשים במדינה מגיעים מיהודים ממוצא אירופאי, גם דתיים וגם חילוניים, אולי בגלל הרגשת הזרות שלהם במזרה''ת לכו תידעו, צריך מחקר סוציולוגי רציני בנושא ולמה האשכנזים הציוניים קראו לעצמם מזרחיסתים? אולי הם אלה האמיתיים שהתערו בחברה הישראלית ללא התנשאות, מגיע להם קרדיט גדול על המאמץ.
          המזרחיים הדתיים בד''כ ציוניים, משרתים בצבא משלמים מיסים. פשעי אלימות ובריונות חברתיים משויכים נכון,למזרחים צפון אפריקאים ומזרח אירופאים, איריהם המזרחים המשרקים. פשעי צוארון לבן משויכים למערב ומזרח אירופאים (בד''כ רומנים, אוקראינים לא רוסים), אחריהם ה''מזרחיים'' החרדים שוב נתון מעניין לשכעצמו. בקשר לצבא העם, צה''ל השתנה ללא הכר אתה חי במאה שעברה. דבר אחרון מזרחים בד''כ מסיימים את קריירת הפשע שלהם בגיל צעיר יחסית, ה''אירופאים'' ממשיכים אותו לגילאים מתקדמים יותר. הבעיה העיקרית בפשיעה מזרחית היא תופעה מאיימת של חבורות שיוצרות הרבה רעש ו''טרור חברתי'', לכן ההקצנה וההתמקדות עליהם לא תמיד בצדק. הם פשוט מציקים תרתי משמע, הפיתרון הוא חינוך אפילו קשה אם צריך בסגנון סובייטי רוסי.

        • כן כולנו יודע, שזה הרוסים (ל''ת)

          //////////, 05/11/08 11:17

      • אולמרט עומרי שרון ועוד (ל''ת)

        המשך, 22/10/08 12:59

    • הרוסים החליפו את המרוקאים

      רומן זדורוב, 22/10/08 12:32

      בתי הסוהר מלאים ברוסים
      ממוצא אשכנזי טהור
      נרקומנים-סרסורים-פורצים-גנבים-שיכורים-
      הונאות-ושאר ירקות
      כולם לבנים רוסים
      אז נא להרגע

      • ציבור שקשה לו להתערות בחברה חדשה מייצר יותר מקרים של יאוש

        תיסקול וזה כל הסיפור, 22/10/08 13:33

        בלי קשר לדת צבע ומין!

  • 36.

    המרוקאים הם האסון של המדינה

    משה, 22/10/08 11:28

    בישראל יש שילוב של תרבות איסלמית ערבית-יהודית
    מאז שהמרוקאים עלו ארצה הם הרסו את המדינה
    בשקרים-בחנופה-בנבזות-בשינאה-בקינאה-
    בלשון הרע-בהכפשות-בעזות המצח-בטינוף-בסיאוב
    זו עדה שמצד אחד היה לה עבר מפואר במרוקו
    וכשהגיעו ארצה הפכו לחיות אדם ברברים
    דעו לכם לא האשכנזים מציקים למזרחיים
    אלא המזרחיים הם הבעייה של עצמם
    הם עסוקים באובססיה מטורפת של שינאה עצמית
    בתרבות של דיקקטורה ערבית ברודנות
    תרבות השולט וכל השאר עבדים נרצעים
    לכן הספרדים בקרקעית כשאתה מחפש רק לשלוט
    להשפיל ולרמוס בודאי שלא תשכיל להנהיג
    האשכנזים יש להם תרבות הדדית
    לא תרבות של דיכוי ורודנות
    הפתרון הוא דילול המזרחיים על ידי
    נישואין לאשכנזיות ככה נכניס נופך שונה
    השקעה בחינוך ועירבוב קהילות
    מה שיציל את המדינה זה רק עלייה של מליון יהודים מהמערב ככה ניפטר מהברברים החיות אדם
    המזרחיים יש לציין שיש הרבה מזרחיים נחמדים ועדינים שיא הגועל זה המרוקאים
    עוד לא ראיתי מרוקאי טוב לצערי
    התימנים והעדנים הם עדינים בהשוואה לחיות אדם נקווה לטוב

    • זהירות, 36 תגובה של גזען (ל''ת)

      שמואל, 22/10/08 12:18

    • haymarokaim

      shalom, 22/10/08 12:21

      i agree 100%

    • וכמה גועל נפש הגיע גם משאר העדות? למשל אנשים עם תגובה כמו שלך (ל''ת)

      מושון, 22/10/08 13:27

    • למשה מ 36

      זכריה התמני, 22/10/08 16:11

      אני מסכים איתך בקשר למרוקאים אבל מה אתה רוצה מהתמנים ולמה אתה מנסה להשוות אותם הם ה T O P של המדינה זו העדה היחידה שאפשר להתגאות בה מכל הבחינות פשוט מלח הארץ

      • הלו, אל תשכח את העיראקים, עדה לתפארת! (ל''ת)

        פולני, 23/10/08 09:55

      • לזכריה התימני, אני ממש מקווה שאתה לא מהמוצא שלי.

        קובי כהן, 23/10/08 10:55

        אם כן, החינוך שקיבלת הוא מקולקל וסרוח, תתבייש, איפה הצניעות שלך אתה גאוותן ונרקיסיסט מגעיל, הדבר ביחיד שיש לי להגיד לך אם אתה על באמת יהודי ממוצא תימני, אנתה ג'אווה.

      • התימנים נהדרים עד הכיס. קמצנות זה שמם השני. (ל''ת)

        חחחחחחחחחחחח, 05/11/08 11:21

    • הפיתרון דילול?

      יהודי ממוצא תימני, 23/10/08 10:50

      זה נשמע לא נעים, אני ממש לא רוצה שתרבותי תידלל וככה גם לא המרוקאי או האשכנזי. מה אם זה לא יעזור מה הלאה? טרנספר, גטאות?התופעה השלילית המוזכרת ממש לא שייכת לתרבות הערבית שמביאה איתה כבוד וניואנסים תרבותיים שממש אסור לך לעבור. הבעיה שנוצרה תת תרבות שנלחצה חברתית לשוליים מנסיבות חברתיות שונות לא רק בגלל ה''אשכנזים'' נכון שהייתה להם השפעה, אבל ישנם עוד רבדים לא פחות מסובכים ובכלל כולנו בני אדם ולא מושלמים. צפון אפריקה זה לא בדיוק המשרק, הניואנסים באזור זה מיוחדים ונוצרו המשך מאות שנים מתרבויות שונות. בארץ נוצרה בלילה במשך שנים ספורות שהייתה צריכה להתבצע הרבה יותר בעדינות, במקום כור היתוך, היינו צריכים לארוג רשתות חברתיות יותר הדדיות שהיו תלויות אחת בשנייה בסולידריות, לדוגמא מעמד הפועלים במערב אירופה, השמאל האמיתי שקיים במערב וכדומה.

  • 35.

    רציתי להציע

    אחד, 22/10/08 11:27

    למשטרה שיבדקו את כל המצלמות שבאיזור בצמתים מצלמות אבטחה וכדומה. וכך יגלו מי נהג בג'יפ. אבל במחשבה שניה שניהם בטח שחורים בני שחורים אז מכיוון שזה היה בלילה לא מצליחים לראות מי זה היה. אמה שלי. להשליח את שניהם לכלא. טוב לא יצא משניהם הכי טוב זה להרחיק אותם מהחברה. הכי טוב הכי פשוט.

  • 34.

    לא זוכר כלום הרוצח (ל''ת)

    עאלק, 22/10/08 11:21

  • 33.

    הערסים שולטים: ימיני על הכביש ובובליל בטלויזיה (ל''ת)

    המצב אבוד, 22/10/08 11:15

  • 32.

    עמוס קיינן צדק : בגלל הערסים, אנחנו בורחים לגטו

    עמיר, 22/10/08 11:10

    אתם ועו''ד המלוקקים שלכם, מביאים את המדינה לאחת מתקופות השפל שלה.
    צדק עמוס קיינן גם צדק :
    הפתרון של האוכלוסייה השפוייה יהיה להסתגר בגטאות נטולות ערסים.
    אם אני שוקל הגירה מהארץ זה אך ורק בגללכם !
    אתם יותר לבנטינים ודוחים מכל האומות מסביב.
    פעם זילזלנו בלבנטיניות הלבנונית, הטורקית או היוונית, היום ברור שהערסים שלנו הם הכי דוחים והכי מגעילים בכל האזור. פשוט להקיא !

    • ערביי ישראל הרבה יותר תרבותיים מהממוצע הישראלי. אדיבים וחיים טוב יותר (ל''ת)

      עדיף ביוב בחוץ מאשר בפנים, 22/10/08 13:42

      • מעניין למה? לא היינו צריכים להיות דומים להם לפי דעתכם?

        ירון, 23/10/08 10:57

        ובכלל הם תחת כיבוש חיצוני, אנחנו לטובתנו או צערינו חווים כיבוש פנימי אירופאי, אולי זו הסיבה לכל הרוע היוצא בחברה הזו מכל הצדדים, לא שאני מצדיק אותו חלילה.

  • 31.

    זה מה שקורה כאשר השופטים בארץ נטפלים רק לקטנים ואת הכרישים משחררים לחו (ל''ת)

    יו אב, 22/10/08 10:59

  • 30.

    ללא גזענות, רוב העבריינים הם מעדות המזרח

    זו עובדה, 22/10/08 10:59

    אך מפחדים להזכיר אותה. לעומת זאת אם מישהו מהחרדים או המתנחלים עשה משהו, ישר מכלילים ואומרים את השתייכותם הקבוצתית.

    • האשכנזים אשמים בזה באותה מידה אחרי שנים של קיפוח עדתי והתנשאות

      של נותני הטון, 22/10/08 13:47

      גם הרוסים וגם האתיופיים מייצרים יותר בעייתיים מקרבם בשל הקושי להתערות בחברה חדשה ומרגישים לא ממש שייכים. זה טבעי וקורה בכל העולם. כך שכל חלקי החברה בישראל נושאים באחריות. ערסיות היא רק סימפטום לא הסיבה.

    • זה לא נכון, הכל קשור לסיבת הפשע

      גדי, 23/10/08 10:10

      פשעי מין והתעללות נפשית בתוך המשפחה- רוב העבריינים יוצאי מזרח אירופה, לא רק רוסים, כולל צברים שהוריהם עלו מרומניה והיחס שלהם לילדים אכזרי כנהוג בחברה, מיעוט שייך למערב אירופאים ויותר מכך למזרחים.
      פשעי צוארון לבן-בצורה שווה מערב ומזרח אירופאים, פחות מהם יוצאי המגרב, יוצאי המשרק לעומת זאת כמעט לא שייכים לעניין, (כמו עירקים או תימנים), על אתיופים אין מה לדבר.
      אלימות חברתית- מגזרית, יוצאי המגרב, מזרח אירופאים יותר אוקראינים מרוסים בהבדל משמעותי, קווקזים, צברים ממוצא רומני, אתיופים פחות מהם למרות שהינם שייכים למגזר העולים בדומה למזרחים המשרקים, הכי פחות אלימים מערב אירופאים.

  • 29.

    זה בסדר הוא לא יישב אפילו 18 שנה השופטים בארץ פוחדים מעבריינים (ל''ת)

    א, 22/10/08 10:52

  • 28.

    מה הקשר?

    ל-20, 22/10/08 10:50

    קלגסבלד הודה - וקיבל את עונשו.

  • 27.

    איך יודעים שהוא החליף אותו?

    יעל, 22/10/08 10:45

    יש להם עדות ראיה של מישהו שראה נהגים מתחלפים?

    למה בעצם שיתחלפו כשהם ''בורחים''?

    לא שאני מקלה ראש או משהו, האיש הזה צריך לשבת מאחורי סורג ובריח. הוא מסוכן.

  • 26.

    עכשיו נראה מי יעיד נגדו בלי שמירת המשטרה על חייו

    מממ, 22/10/08 10:44

    קשה להאמין שישנם כאלה

    • לא בעיה (ל''ת)

      נני, 22/10/08 11:20

  • 25.

    הפער החברתי ובהעדר מוצא חוק ואכיפה יצר את ''מדינת אשכנז'' (ל''ת)

    שם המשחק - ''לשרוד'', 22/10/08 10:35

    • לאשכנזים בשכונתי,אין מכוניות יקרות כל כך.

      מקופחים מסכנים..., 22/10/08 11:10

      הם אינם מקופחים.הם סתם מופרעים..מילדותם.כדאי לחקור איך הם התנהגו בבית ספר.!!!??? שימו לב לשמות הפושעים:בן סימון-ימיני...ולא אוסיף ...

      • כל הדור הצעיר הזה חוצפן וארור

        זקן, 23/10/08 10:00

        לא משנה מאיזה מוצא, דור של חוסר כבוד וחינוך, מעניין אותו רק כסף וכבוד כזה או אחר.

    • ומה מאפין את מדינת אשכנז? (ל''ת)

      הכוזרי, 22/10/08 11:26

    • הלוואי ודבריך היו נכונים!

      אשכנזי, 22/10/08 12:14

      אילו הייתה כאן מדינה שמתנהלת כמדינה אירופאית מסודרת, היו מנקים את הרחובות מהערסים, היו שולחים אנשים לעבוד, ומנתקים אותם מעטיני משלם המיסים,!
      מכל מקום במידה ולא טוב לך כאן בין האשנכזים , לך אל אחיך למנטליות , לתרבות, לאלימות, לך לעזה, תעשה לכולנו טובה!

      • מעניין, איזה מפותחים אתם, שכחתם את השטטל והשנוררים

        חסיד של חסידות, 23/10/08 09:59

        כל החסידיות והחצרות שמגייסות כספים מכספי תרומות, זה עדיין קיים. דווקא השיא של הפרזטיות וחוסר היצירה הומצא על ידכם בא''י לפחות בחו''ל הייתם מוכרחים לעבוד למחייתכם תרתי משמע. ללא המהפכה התעשייתית והאמנסיפציה של האירופאים הייתם במצב יותר גרוע מכל יהודי המזרח ויותר ממליון חרדים בארץ מוכיחים זאת, זו המצאה אירופאית, דתיים ספרדים ברובם מסורתיים מתגייסים לצבא לעומת הכת היהודית שלכם, גם לכם לא חסר והרבה, מי אחראי ושולט בפרצופהה העקום של המדינה עד עכשיו אם לא אתם.

  • 24.

    ''פיגוע קדימה'' נותן אותותיו בכל תחום אפשרי בחיי המדינה (ל''ת)

    ולראייה שרון אולמרט הנגבי בלילה אפללו, 22/10/08 10:31

  • 23.

    לא חשוב מאיזו עדה

    הגזען, 22/10/08 10:30

    חבר'ה תרדו מהנושא העדתי. ממש לא משנה מאיזה עדה הבבון הרוצח ולא משנה מאיזו עדה הקרבן. כולם בני אדם (אולי חוץ מהג'יפאים). עד למשפט והרשעתו ברצח, אני מציע לאדון ימיני לבוא ולסעוד את גב' יזדי בבית החולים. אולי הוא קצת יבין מה הוא עשה, ויהיה לו על מה לחשוב בשארית חייו בכלא.

    • בדוק את שמות האסירים בבתי הכלא... (ל''ת)

      23. אולי תמצא הרבה ימיני והרבה בן סימון.., 22/10/08 11:12

    • ל 23

      חיים מלבורן, 22/10/08 11:19

      מיצית את הנושא הכאוב בקיצור ולענין.מה לפשע
      הזה,ולענין העדתי?.
      יתכן שהיה מקום לחייב את הנהג הדורסן לסעוד את גב'' יזדי בבית החולים,אולם אני מסופק אם היא מוכנה לראות אותו.אבל כחלק מעונש המאסר שיוטל עליו,עליו יהיה לטפל בנפגעי תאונות.

  • 22.

    עו''ד אלי כהן, איך אתה ישן בלילה..

    ירון, 22/10/08 10:28

    בעוד שנים הרבה כאשר תהיה איש זקן ובא בימים, ילדיך ונכדיך
    ישאלו אותך: סבא אלי, מה עשית בימי חייך, מה תרמת לחברה,
    איך מילאתה את חלקיך בעולם ?? מה תאמר להם ??
    אני לא כועס עליך כמו שאני מרחם עליך, איש מסכן ועלוב..

  • 21.

    למספר 16

    ליאור, 22/10/08 10:25

    גם העורך זין של הזבלים הציע את זה.... כנראה שכבר היה להם ברכב איזה חומר והם ניגבו איתו את ההגה לפני שנמלטו...

  • 20.

    בגלל העונש המגוחך שקיבל הרוצח קלגסבלד, אז גם הרוצחים האלו יצאו בזול.

    להחזיר את קלגסבלד לכלא, 22/10/08 10:21

    בגלל שמדובר בשמאלני בכיר, חבר ושותף למשרד של שופטים בעליון, לכן הוא קיבל עונש בדיחה.

    הוא רצח אמא וילד.
    נסע ב 189 קמש בדרך נמיר.

    • אידיוט המקרה שונה מאוד (ל''ת)

      מממ, 22/10/08 10:45

  • 19.

    מקווה שיאושם 'ברצח' ולא 'בהריגה' ,פעם 'ישב' על 'הריגה' והוא רצח (ל''ת)

    dafna57, 22/10/08 10:18

  • 18.

    ממליץ בחום לכולם....

    עמי, 22/10/08 10:05

    לקרוא את המאמר של הגב אדווה לויד דוברת המועצה האזורית רמת נגב.....יש מישהו שיכול להגיד שהיא לא צודקת?

  • 17.

    לבבב-(המגמגם??) סמול עם ס הוא אחד משמותיו של השטן....והמבין יבין (ל''ת)

    חיימקה, 22/10/08 10:00

    • נכון, נכון הם לא מבינים

      זרתוסטר השמי, 23/10/08 09:49

      שמאל רגיל הוא תנועה לגיטית, סמול לעומתו הוא תנועה כוחנית ופאשיסטית ומתנשאת, לא דווקא גזענית, שזה חמור לא פחות ואנשים לא מבינים זאת, הכל כשמו סמוי מין העין שלנו, ראו ערך הדמגוריוס.

  • 16.

    מה הבעיה לבדוק טביעות אצבע על ההגה?!

    תום, 22/10/08 09:49

    חובבנות משטרתית שתעלה בשחרור החולירות.

    • כי זה לא יוכיח מי נהג אלא רק אם הוא נגע בהגה (ל''ת)

      גד, 22/10/08 10:07

    • פושע ממוצע ינגב אותם קודם. (ל''ת)

      אין בעיה, 22/10/08 10:46

  • 15.

    חולון

    דודו, 22/10/08 09:48

    לא מבין מה הבעיה. שני אנשים (אם אפשר בכלל לקרוא להם אנשים), אחד לא מלשין על השני. אשר על כן, שניהם צריכים להיות מואשים באותן עבירות ובאותם סעיפים כאילו שניהם נהגו באוטו. דין אחד כשדין השני. אם הם גברים לשתוק, שימשיכו לשתוק גם בכלא.

  • 14.

    תשובה לתהיות של מספר 2

    משה אלפרנוביץ', 22/10/08 09:42

    2 ה''סמולניות'' הלבנות,הן בעצם רק 1,
    לדעתי שם משפחה כמו ''יזדי'' לא בדיוק מסתדר עם התיאוריה שלך,

    ומי ייתן שכל ערס שדורס תיירות בחוף הים,
    שהורג שש אנשים כולל אחיו התאום,שרוצח אשה תמימה בחוף הים,שרוצח את אשתו מתחת לבית ומתקשר לילד ואומר ''בוא רצחתי את אמא''
    שדוקר נער בן 16 במועדון בשפיים,
    ועוד ועוד ועוד ועוד ועוד ועוד ועוד....

    מי ייתן וכל אלה-פשוט יכחדו מהעולם,ואז גם יפסיקו להיות אנשים כמוך שזה מה שהם מצאו לכתוב תגובה אחרי מקרה כזה.

    וכותבים שמאלניות,לא סמולניות!

    אנלפבית.

    • זה המדינה שלך בשנת 2008. ערסים ועבריינים.

      דן, 22/10/08 10:28

      זה כזה גועל נפש שבא לי לצעוק לשמיים. נמאס לי מהעברינים כאן.כולל מעורכי הדין. איזו בושה. כולם ערסים דוחים. אולי נעזוב המונית את המדינה? (חצי צחוק...)

      • סמול בלע''ז מלשון קטן, שמאל אמיתי בארץ אין

        יהודי שמי, 23/10/08 09:44

        קיים רק במערב אירופה, אתם לא שמאל סתם קבוצת פאשיסטים/גזענים או מתנשאים למינה, לא שיש לכם על מה רק צבע העור כביכול גורם לכם לחוש משהוא באזור הזה וזה הדבר השקרי פה עם היהדות שלכם.

  • 13.

    איזה מצחיק . בראיון אים העיתונאי כול הזמן אני לא זוכר ממש קוקסינל

    קובי, 22/10/08 09:42

    אבל ליברוח . לפנות ימינה לעצור להחנות את הרכב לכניסת הבית הוא זוכר .ליצור קשר אים עורך דין . לפנות למשטרה פגעתי דרסתי לא זוכר ממש מנובל. מגיע לו פרס האיש שלא זוכר כלום בגלל שהוא רק שתה ושתה ( ספר השיאים של גינס ) תהיה גבר עד הסוף על תיברח כול החברים שלך מביטים בך .

  • 12.

    בארה''ב אין צורך להוכיח מי הרוצח כל השותפים נאשמים ברצח!!

    לתקן החוק!!, 22/10/08 09:38

    כאן בארף כל אחד מכחיש שהוא ירה/נהג דרס ויש ברוך השם פרנסה לעו''ד

    • גם בארץ לא חייבים - ראה מקרה מרי (ל''ת)

      פנדה, 22/10/08 16:24

  • 11.

    לכל התוהים מה קורה למזרחיים ..ולמה רק בארץ בזמן שבשאר העולם הם מצליחים

    אשכנזי כואב על אחיו בני המזרח, 22/10/08 09:34

    ומשתלבים בחברה
    התשובה היא פשוטה על כך כתוב יותר משישראל
    שמרו על השבת השבת שמרה עלהם....
    ברגע שהגיעו לישראל בהשפעת השמאל המתחזה ליהודים ירדו מדרך היהדות התחילה ההתרסקות בכל התחומים!
    יהודי המזרח חיזרו לדרך אבותכם חיזרו להיות ראש ולא זנב!

    • מסכים עם כל מילה ראיתי באירופה ובאמריקה קהילות של מזרחים משגשגות (ל''ת)

      מוטי בננה, 22/10/08 10:08

    • אז למה השמאלנים לא שומרים שבת ומצליחים? כי הקוף המזרחי צריך שישלטו בו

      איש לבן, 22/10/08 10:21

      אם לא רבנים, אז מאלפי חיות.

      • אם כבר החזיר ה''אשכנזי'' התאוותן חי על חשבוננו

        אריה, 23/10/08 09:38

        ולא עוסק בעבודת כפיים ובנייה אמיתית, בכלל קרש ליהדות ולמזרח התיכון מקרי להחלט, סתם עוד קולוניאליסט פולש מרוסיה או מארצות אחרות

    • השמאלנים אשמים (ל''ת)

      אין גשם, תאונות פגע וברח ועד מרעין בישין, 22/10/08 10:49

    • דווקא יש לזה תשובה

      יעל, 22/10/08 10:57

      כשבאו גלי העליה מהמזרח, חלק גדול מהאליטות של יהודי המזרח בחרו להגר לחו''ל במקום לבוא לארץ.

      אז הגיעו קהילות בלי האליטות, ולוקח זמן עד שאליטות נוצרות מחדש. זה כבר קרה כמובן, יש הרבה מאוד בני עדות המזרח שהצליחו בארץ היטב. אבל זה פשוט לקח קצת זמן ונוצרו בדרך סטיגמות חסרות בסיס אמיתי.

      משום מה נוטים לזכור מוצא של אנשים בעיקר בסיטואציות עגומות כאלה ופחות בסיטואציות הטובות.

  • 10.

    מה הבעיה, אין טביעות אצבעות על ההגה? (ל''ת)

    אבירן, 22/10/08 09:33

  • 9.

    למה השוטרות לא ירו בנמלטים?

    יוסי, 22/10/08 09:32

    בשביל אירוע בדיוק כזה יש להם נשק

    • כי אז היו מעמידים אותן לדין

      יעל, 22/10/08 10:53

      כל התקשורת היתה מתנפלת עליהן על כך שירו באנשים שניסו להמלט, ואילו לא היו יורות הכל היה נגמר בשלום.

      כשהמשטרה תתחיל לקבל גיבוי בתקשורת ובבתי המשפט, שוטרים יוכלו להיות קשוחים יותר עם אנשים כאלה ואז אף אחד לא יעיז לברוח.

  • 8.

    והוא טוען שלא זוכר כלום השקרן ומאמינים לו שהוא לא זוכר שקרן משקר (ל''ת)

    ל, 22/10/08 09:31

    • יכול להיות שהוא לא זוכר

      יעל, 22/10/08 10:51

      הם כפי הנראה שתו כל כך הרבה... ואז התיישבו מאחורי הגה.

  • 7.

    הגיע הזמן שעו''ד יתנהלו לפי אתיקה ולא כאילו היו חברים באירגון עבריני

    לעצם העניין=הגיע הזמן לעצור השיטפון העבריני שמאיים, 22/10/08 09:27

    יום יום שעה שעה.

  • 6.

    ברחובותינו שולטים עברינים מהסוג של ימיני מיוצגים ע''י עו''ד מגעילים

    שמשיגים להם עיסקאות טיעון מצחיקות.בכלא הם ממשיכים, 22/10/08 09:16

    לנהל את העיסוקים שלהם.בקיצור הפכנו למדינה מגעילה שנשלטת בידי מושחתים עברינים ובריונים.

  • 5.

    ל-3 האינטליגנט- קלרסברד לא ברח, יחתיכת ימני צר מוח (ל''ת)

    חגי, 22/10/08 09:16

    • זה לא קשור לימני.. הוא ''ערס ''. יש מילה כזאת בעברית! (ל''ת)

      ewel grudzien, 22/10/08 10:20

    • האוטו שלו נחת על הגג של ה (ל''ת)

      בטח שהוא לא ברח, 22/10/08 10:36

    • הג'יפ שלו נחת על האוטו השני

      בטח שהוא לא ברח, 22/10/08 10:45

      ויצא מכלל שימוש. למה לברוח אם אתה עורך דין מקושר לצמרת ובכל מקרה תצא עם עונש מגוחך?

      עו''ד קגלסבלד:
      1. לא נעצר
      2. לא הובא אפילו לתחנת משטרה לחקירה אלא 2 שוטרים נשלחו ''לראיין'' אותו בביתו!!
      3. לא נבדק לשיכרות למרות שאנשים העידו שנראה שותה במסעדה לפני התאונה.
      4. לא נבדקו רישומי הפלאפון שלו לראות אם היה בשיחה בזמן התאונה

  • 4.

    עו''ד כהן המלעון-עלבון לאינטלגנציה המשפט ''ברגע...'' (ל''ת)

    לשכת עורכי הדין, 22/10/08 09:12

  • 3.

    2 תהיות

    אאא, 22/10/08 08:58

    1) ואם הקורבן לא היתה סמולנית לבנה,גם אז היה כל הטררם הזה?
    2) האם הדורסים יקבלו את אותו העונש כמו דורי קלגבסלד או שמא זה עונש ייחודי לסמולנים לבנים הגרים בצפון ת''א ומקושרים בתקשורת בומערכת המשפט?

    • שתי תשובות

      בבב, 22/10/08 09:26

      1) מאיפה לך שהיא הייתה שמאלנית? אה כן, ותלמד לאיית כבר... לא כותבים ''סמולנית''. תגיד, סיימת כיתה ב' בחיים שלך?
      2) קגלסבד לא ברח ממקום התאונה לאחר שדרס. הקופים שדרסו את מיטל נמלטו במהירות וניסו להסתיר את הרכב. בכל זאת, יש הבדל בהתנהגות... הרי אותם לא לימדו בבית להתנהג בכבוד אל אחרים. התפוח אינו נופל רחוק מהעץ.
      בכל מקרה, אני מאחל לרוצח 50 שנה בכלא בלי חופשות ובלי אפשרות לחנינה. ואם אפשר, בצינוק עם כמה אסירים מגודלים ובלי ווזלין.

    • ולי אין תהיות!!

      עין לציון, 22/10/08 09:26

      ראשית ברור לי שאתה חלאת אדם , טעון בשינאה לאשכנזים שינקת במשפחתך העלובה,!
      לגבי ימיני הרוצח שאינו זוכר דבר וחצי דבר הייתי מרענן את זיכרונו בצורה כזו שאחריה לא היה במאת זוכר דבר וחצי דבר מלבד מעזה הרצח שביצע בג'יפ שמקורו בכספים מלוכלכים כספי סמים, זנות, סחיטה וכדומה,!
      ואין לי ספק גם באשר לעורכי הדין שמגינים תמורת הכסף המלוכלך על לקוחותיהם המסריחים , הם בעצם צד אחר של אותה מטבע, הם עצמם פושעים באיצטלא של עורכי דין,!

      • יחסי גומלין = פושעים/פרקליטים

        אחד שיודע, 26/10/08 21:16

        ידוע על מקרים שעורכי דין שאויימו ונפגעו ע''י גורמים פליליים לא פנו בתלונה למשטרה.
        הם פנו ללקוחותיהם העבריינים ואלה טיפלו בבעיה בדרכם העבריינית.
        ניתן להניח שישנם עורכי דין שמגינים על עבריינים ורוצחים, בלית ברירה, ללא שכר טירחה.
        בין פושעים ורוצחים לבין פרקליטיהם מתקיימים יחסי גומלין.
        מה הפלא שרוצחים נתעבים מצליחים לצאת בזול ?

    • לאאא...הדפוק

      ימנית לבנה, 22/10/08 09:31

      יש הבדל בין לפגוע ולברוח מהמשטרה לבין להישאר בזירת התאונה, לא חושב?

      יש הבדל בין לנהוג בשיכרות ובשלילת רישיון
      לבין מי שנוהג כשבידו רישיון תקף והוא אינו שיכור, לא חושב?

      כמובן שאתה לא חושב, הרי לחשוב זה לא הצד החזק שלך!

      אגב, גם עברית זה לא הצד החזק שלך:

      סמולנים = שמאלנים

      כדאי ללכת ללמוד לכתוב קצת ואז לערבב שוב את הקיפוח העדתי שאתה אוהב לטפח כל כך, מקווה שהגינה שלך מטופחת לפחות כמו הרגשת
      הקיפוח והמיסכנות שמתורגמים לכעס ומבזבזים לך זמן יקר בחיים.

    • התלהמות מיותרת

      הגיוני, 22/10/08 10:08

      שרון ואנשי חוותו אינם אהודים עליי, אבל אני מנסה שנחיה כאן ביחד ולא נשנא את היריב הפוליטי.

      קלגבסלד נרדם על ההגה, לא ברח, ועל הרדמותו הוא ישב כמעט שנה בכלא.

      אני לא מטייח את הויכוח האידאולוגי הנוקב שיש לנו עם השמאל, אבל אני לא עסוק בלחרף ולגדף. אם אנשי השמאל יקחו את הלפטופים וירדו מהארץ, המדינה תחרב תוך שעתתים אז תרגע.

      אגב, למה אי אפשר להאשים את גם את סימון וגם את ימיני ברצח, הרי זו היתה בריחה משותפת?

      • להגיוני, חבוב הגזמת, נסחפת,,,

        הגינוי עלק, 22/10/08 10:52

        אנשי השמאל עם הלפטופים יעזבו והפ תוך שעתיים הלכה המדינה,, מאין אתה שואב את הקישקושים הללו, כדאי לך להתעדכן, מיהם רוב האקדמאים היום, רואי החשבון, מיהם מחצית מבוגרי קורסי הטייס, מיהם קרוב למחצית מהקצונה הבכירה של החיילות הקרביים, בשייטת, מיהם הפרופסורים הכי הרציניים כיום במקצועות הפיזיקה , והרפואה, ובכן הם חובשי כיפות סרוגות ( לא שחורות ש''ס) ודעותיהם מה לעשות אינם בדיוק שמאל, אז קצת צניעות, וקצת ,,,,היגיון מר '' היגיון''

      • עדיף שאאא ודומיו יעזבו את הארץ (ל''ת)

        שמאלני בלי לפטופ, יש כמה כאלו, 22/10/08 10:53

    • זהו פשע שנאה - קופים שחורים רצחר אשה לבנה

      איש לבן, 22/10/08 10:19

      וקופים צריכים להיות בכלוב.

      מעניין שהמזרחיים נתלים בקלגסבלד כאשר כהי העור וזהובי הגורמט הם האחראים העיקריים לתאונות הדרכים. עוד לא גמרתם להתאבל על המרוקוקו ירון ברכה והנה בא עוד ערס דורס...

    • אתה אדיוט או מה..?? (ל''ת)

      ירון, 22/10/08 10:22

    • תגובה 3 לא אמיתית, והתגובות אליה לא טובות יותר

      מעורב, 22/10/08 10:23

      קודם כל תסבירו לי מה זה ''לבן'' ומה זה ''שחור''. אפשר לחשוב שמרוקאים, לדוגמא, הם אפרו אמריקנים מבחינה ויזואלית ואילו אשכנזים הם שבדים. זאת לא המציאות.

      תגובה 3 היא עילגת, מתלהמת, גועלית ועבריינית-אני בספק אם היא אמיתית. נראה לי יותר שגזען ''לבן'' ניסה לפרוט כאן על כל מיתרי השד העדתי שמהטוקבקים מתברר כל פעם מחדש, עדיין חי (או שהטוקבקים העלו אותו מהמקום שבו היה קבור).

      גם תגובה בסגנון '' את כל השנאה לגזענים שינקת במשפחתך העלובה'' היא תגובה עלובה בפני עצמה. למה ליהודי מפולין שניחן בגזענות לא אומרים שיש לו משפחה עלובה?

      עדתיות מולידה הפרדות והפרדות מולידים דיכוי ודיכוי מוליד עבריינות.

      מעבר לכך שהנהג הרוצח הוא חלאת אדם, שפל תרבותי וכ''ו-העדה שלו משחקת כאן רק תפקיד סמנטי: אכן יותר קל לשנוא טיפוס ''שחור'' שדרס בחורה יפהפיה. אפילו אני מרגיש ככה. ואין ספק שהערסיות שמקושרת עם מזרחיות יותר מרגיזה הרבה אנשים מהערסיות של המהגרים מרוסיה (וכזאת לא חסרה), כי אין דבר שהם פחות היו רוצים להיות מאשר מזרחים.

      • אדון אאא חוזר על אותה משנה ובאותו סגנון

        טעות בידך, 22/10/08 10:56

        שנאתו לאשכנזים החילוניים כה עזה שגם בשיחה על מזג האויר הוא יגיב באותו סגנון.

    • תשובות לשואל

      אני מזרחי, 22/10/08 10:48

      1. הקורבן (הנרצחת) בתאונה הזאת היא מזרחית (מרוקאית אני חושב ,תראה את אמה שלה מה גם שאהרונסון זה לא שם אשכנזי)

      2. אתה לא משפטן לכן אני אבהיר לך משהו:
      הדורסים יואשמו ברצח ולכן גזר דינם אם יצאו אשמים יהיה גדול יותר משל דורי קלגסבלד שהואשם בהריגה.
      את דורי קלגסבלד אי אפשר היה להאשים ברצח את הדורסים הללו כן, יש סעיף בחוק האומר שבמקרה של הריגה תוך כדי ביצוע פשע אחר ניתן להאשים ברצח.

      הדורסים הרגו תוך כדי 1.נסיעה בשכרות 2. ללא רישיון 3.בריחה ממשטרה, על כן ניתן להאשים אותם ברצח המקרה של דורי קלגסבלד הוא שונה, שם זה היה תאונה ''רגילה''.

      3. אם אתה לא מבחין בהבדל בין שני המקרים אתה או טיפש או רשע, אני חושב שאתה רשע

    • מצטער אאא שלא סימתי את המלאכה (ל''ת)

      שיקלגרובר, 22/10/08 10:51

    • ל אאא

      חיים מגבעתיים, 22/10/08 11:27

      לא אלאה אותך ביותר מדי הסברים כי ממילא לא תבין כלום. רק אגיד לך שאם לבבון היה את השכל שלך הייתי אומר שהוא מפגר.

    • שלום דוקטורה! ולמי שתוהה אאא הוא פולני למהדרין (ל''ת)

      לזכר הימים הטובים ב- IOL, 22/10/08 14:09

  • 2.

    ''ברגע ששמע החשוד כי המשטרה מחפשת אותו התייצב מיד''

    אזרח למופת, 22/10/08 08:57

    את עורכי הדין האלו יש להכניס לכלא במקרה של הרשעה יחד עם הלקוחות. יש הבדל בין להגן על אדם שמעד לבין רוצח מועד.

  • 1.

    they are all north african.... (ל''ת)

    Dan, 22/10/08 08:48

    • r u blind, racist or both? (ל''ת)

      Kaglasblad is a typical north african name..., 22/10/08 10:31