• 59.

    שקר!!

    חברות של..., 22/01/09 02:07

    כל מה שנרשם בנוגע לתאונה שבה נפגעה ילדה בת 4 בטיילת ת''א שיקרי ואינו תואם למציאות!
    חבל שהעיתונאות בארץ מעבירה מידע שגוי ולא אמיתי!
    בושו לכם!

  • 58.

    תאונות גע וברח

    גלי אופיר, 10/12/08 17:33

    צריך לשנות את החוקים לגבי תאונות דרכים רכב והגה יחשבו כנשק הם קטלניים לא פחות מאקדח או רובה וידוע שאסור לכוון רובה שמא ירה ויהרוג כנ''ל רכב שהרג בשוגג יחשב לנשק כטלני שיש להתיחס למקרה במלא הרצינות כל אדם שמחזיק את ההגה בידים ידע שהוא מחזיק כלי רוצח יש להחמיר ללמד לזהירות לחנך את הילדים נהיגה מונעת עוד בהיתם צעירים ורכים להבין ולקלט את גודל האחריות הרובצת על הנוהג ברכב כמו שחינכנו את ילדנו לשמור על צמחי הבר אנחנן מחויבים לשמו על חייהם ולנקוט בכל הדרכים האפשריות למנוע תאונות דרכים מיותרות ומטומטמות שמפילות חללים וגורמות לכאב אובדן ויסורים

  • 57.

    תוסיפו עוד אחת

    משה, 01/11/08 22:47

    הרגע חזרתי מקמת גן הייתה שם עוד תאונת דרכים בארלוזורוב קשישה עם חבלת ראש וחוסר הכרה הנהג ברח והשאיר את המכונית בזירה

  • 56.

    תאונות דרכים

    רחל, 24/10/08 01:40

    גם להולכי רגל יש חוסר אחריות. אני רואה לעיתים קרובות איך הם נכנסים למעבר חציה בלי להסתכל ימינה או שמאלה .לדעתי כנהגת ותיקה יטיבו הולכי הרגל לעשות אם יכנסו בזהירות למעבר החצייה וכך יקטינו את מספר תאונות הדרכים.

  • 55.

    נוצר רושם שהתאונות האחרונות של הפגע וברח.... הן לא תאונות....

    האיכפתית, 22/10/08 14:24

    הן מכוונות. לא יתכן שתוך מספר שבועות כל כך הרבה מקרים שחוזרים על עצמם. לא הגיעו אתמול בלילה עוד מליון איש לישראל. למשטרת ישראל ראוי לבדוק...

  • 54.

    הקטל בכבישים

    אבי, 22/10/08 12:39

    ובימים האלה אין מלך בישראל,איש כטוב בעיניו יעשה.השלטון הנו דבר מושחת ומשחית היוצר פערים חברתיים ההולכים וגדלים ואשר מפרקים אותנו כחברה. לא ירחק היום(באם לא יחול שינוי) ואנו אף נאבד את הזכות שלנו לשבת כאן!!! אוחזת אותי פלצות לנוכח הידיעות הקשות המתפרסמות בכל רגע נתון בתקשורת בדבר הפוגרומים בכבישים, עבירות אלימות ורצח, עבירות רכוש , משפחות הפשע ועוד.אנו נתיני המדינה הזו חיים פשוט בפחד ותחושת חוסר אונים מצד ממשל שהפסיק לתפקד מזמן.

  • 53.

    ומה עושה שר המשטרה החכם--מפטר את ניצב ברלב שהוריד הפשיעה בנגב,למה?? (ל''ת)

    ככה, 22/10/08 08:18

  • 52.

    ותודה לשר המשטרה שרק רוצה להיות ראש ממשלה,ובדרך הרס את המשטרה (ל''ת)

    יוחזר ברלב לאלתר, 22/10/08 08:12

  • 51.

    אנרכיה מוחלטת בשטחים,בערים המעורבות,בכבישים,-הכל בזכות קדימה ושריה (ל''ת)

    אין משטרה ==יש אנרכיה, 22/10/08 08:09

  • 50.

    הפכנו לעם של רוצחים !!! (ל''ת)

    נגמר לי העם..., 22/10/08 07:53

    • דבר בשם עצמך, במשפחתי אין רוצחים

      פנדה, 22/10/08 09:35

      הפכנו לעם של כבשים, שפועות בחשש מול כמה צבועים מנוולים, והשומר נרדם בשמירה או חושש גם הוא.

  • 49.

    דרוש מיד להחליף שר המשטרה הכושל בשר מקצועי יעיל וחכם יותר (ל''ת)

    אלברט, 22/10/08 07:39

  • 48.

    מכים מוסקי זיתים בגדה ומכים הולכי רגל בכביש - נגמר לי העם !!! (ל''ת)

    ואין ממשלה מתפקדת !!!, 22/10/08 07:32

  • 47.

    זו ישראל שיצרו - הכיבוש, הפערים והשחיתות - הכח צודק !!! (ל''ת)

    העם הזה הושחת !!!, 22/10/08 07:29

  • 46.

    הצעה לשינוי בחוק

    איתן, 22/10/08 07:19

    הפחתת מהירות בטיילת ת''א ל50 קמ''ש
    הפחתת מהירות בתוך העיר ת''א ל40 קמ''ש

    ביקורת מתנדבים מצויידים במצלמות בצמתים עירוניים לסיוע בהרשעת נהגים פרטיים וציבורים בעברות בתוך העיר.

    הקמת קרן עירונית לקנסות ושימוש בכספי הקרן לפתרון בעיות מקומיות.

    הגבלת מהירות רכבים בכניסה לארץ ל120 קמ''ש

    מהירות ואגו הם שילוב קטלני.

    • מה זה משנה מה תשנה בחוק ? חוקים נועדו לאנשים ישרים

      פנדה, 22/10/08 09:38

      אין משמעות לחוקים עבור עבריינים - חוקים נועדו עבור רוב העם שחיים בחברה כדי שנוכל לשמור על המרקם החברתי. עבריינים ממילא לא מצייתים לחוקים - אז מה יעזור לחוקק עוד מהם ? החוק היחיד שיכול לעזור זה חוק שיאפשר לשוטרים לפוצץ במכות ערסים ועבריינים, כמו שהיו עושים פעם, ולהחזיר את ההרתעה לרחוב. היום לעבריינים יש יותר חוקים ששומרים עליהם מאשר כאלה שנועדו לתפוס אותם, ומאחר שרק צד אחד מכבד את החוקים - זו התוצאה.

      • לפנדה

        חיים, 22/10/08 11:46

        פנדה,אתה צודק ב100%.

  • 45.

    האשמים האמיתיים הם הולכי הרגל

    אחד, 22/10/08 07:17

    הולכים באמצע הכביש, לא מסתכלים לפני שחוצים כביש, עומדים לדבר על הכביש (ראו תגובה 2), הורים מרשים לילדים לרכב על אופניים בלי פיקוח בלילה ובלי סימני זיהוי.

    ברור שאסור לברוח ממקום תאונה, אבל הולכי רגל צריכים לקחת אחריות

    • צודק, הולכי הרגל לא זהירים לוקחים לעצמם זכות קדימה

      טליא, 22/10/08 09:32

      לא פעם חוצים לפני מכונית מתקרבת במקום שאין מעבר חציה. גם לפני שחוצים כביש במעבר חציה כדאי שהולך הרגל יבדוק אם מכונית מתקרבת .

    • לפחות במקרה של מיטל - היא עברה בירוק

      פנדה, 22/10/08 09:39

      אבל אתה צודק - אשמה הילדה בת הארבע שהלכה על המדרכה - היא לא יודעת שהמדרכה שמורה לכלי רכב ??!

  • 44.

    איפה שר התחבורה , איפה?

    רפי דרור, 22/10/08 07:09

    שאול מופז רצה ורוצה להיות ראש ממשלה .צריך להיות חוצפן ועז מצח להציע עצמו לכך מיכוון שבתור שר תחבורה הוא מצליח להשתלט על הנעשה.אין חוקים נוקשים,אין בוס שיגיד מספיק.אין מי שיאכוף את החוקים והמדינה נמצאת בתוהו בווהו.אז יש להתעורר ומיד.כן מופזי בוקר נאה לך אני מקווה שאתה לא ישן טוב ואם כן מצבנו עגום.

  • 43.

    כמו הילדה רוזי ז''ל 3בני ארבע הוטבעו בשבוע!3ניפגעו בשבוע למדו מהתיקשורת

    בועז, 22/10/08 07:01

    כמובן ששמעו על מיקרה אחד הוביל ל4מיקרים נוספים בשבוע.כמו הילד בת ה4רוזי ז''ל!

    • כל יום יש מקרה כזה של תאונה - אבל לא הכל התקשורת מדווחת

      פנדה, 22/10/08 09:40

      בגלל זה נראה כאילו יש ''מבול'' של מקרים

  • 42.

    כמו הילדה רוזי ז''ל 3בני ארבע הוטבעו בשבוע!3ניפגעו בשבוע למדו מהתיקשורת

    בועז, 22/10/08 07:00

    כמובן ששמעו על מיקרה אחד הוביל ל4מיקרים נוספים בשבוע.כמו הילד בת ה4רוזי ז''ל!

  • 41.

    אינתיפאדה בעיצומה. התעוררו!

    אזרח מודאג, 22/10/08 06:52

    ברובן, אלה לא תאונות מיקריות אלא פיגועים מכוונים.

  • 40.

    אסביר לכם למה יש פגע וברח.

    ב.ע., 22/10/08 06:48

    לפני כשנה וחצי הגעתי לרחוב בו אני גר, מטבע הדברים האטתי מעט על מנת להחנות את הרכב בחניה. פתאום בום כזה גדול מישהי ניכנסה בי מאחורה. יצאתי וראיתי שאיזה נהגת ניכסה בי חזק. אני מטיבעי אדם שקט, אמרתי לה לא נורא זה רק פח לי לא קרה כלום וזה הכי חשוב , תעצרי בצד ותני לי את הפרטים שלך. היא ענתה לי אין לי זמן אני ממהרת לאסיפת הורים.אמרתי לה בסדר אבל אני צריך את הפרטים בישביל הביטוח נעשה את זה מהר. היא ענתה לי בחוצפה. לא נותנת לך את הפרטים אמרתי לה אני אלך למשטרה. התשובה שלה הייתה לך תז.... אתה והמשטרה. והתחילה לנסוע ברגע זה לקחתי את הפלאפון וצילמתי את המספר האוטו שלה על מנת שלא אשכח אותו. היא נעלמה מהאיזור. ניגשתי למשטרה והגשתי תלונה נגד אותה אישה וחשבתי שכאן מדובר בפגע וברח. מה שאני שמעתי מהשוטרת צימרר לי את כל הגוף. זה לא פגע וברח זאת רק תאונה שצריך לסדר עם הביטוח עניתי לה, אז כל מי שנותן פרטים אחרי תאונת פח הוא פראייר. החוקרת אמרה לי נכון אתה צודק אדוני. מה משנה אם זה פח או פגיעה גופנית. לגרום לנזק וללכת ללא מתן פרטים בעניי זה פגע וברח. גבריותי ורבותי אם המשטרה מקלה ראש בתאונות כפי שאני עברתי עם אותה אישה. הם נותנים אישור גם לברוח מתאונות עם פצועים. המשטרה כאן אשמה בכל המצב שנוצר. אין רתיעה בכלל מהמשטרה כל תמרור בישראל הוא בגדר המלצה. אף אחד לא מתייחסלחוק וכל אחד עושה מה שהוא רוצה. זהלאמדינה מסודרת זה מדינה לקראת נפילה

    • המכוערס - הישראלי החדש

      אכפתלי, 22/10/08 17:20

      המכוערס או המכוערסית הם הישראלים החדשים שאנו פוגשים, לצערנו, גם בכבישים. למזלך רק המכונית נפגעה- מכוערסית כזו הייתה מסוגלת לעזוב את המקום גם אם היו בו נפגעים. מייאש לחשוב שאלה הישראלים החדשים. גועל נפש!

  • 39.

    הולכי הרגל הפכו להפקרות במדינה - כל אחד חושב שהכביש

    של אבא שלו, 22/10/08 05:54

    לא עוצרים במעברי חציה תמיד ממהרים הפקרות שלא תיאמן. כל יום שאני חוצה את הכביש אני לא יודעת אם הגיע לצד השני. תמיד יש מישהו שעוקף ונידחף. כולם ממהרים להרוג אנשים. ככה זה בדיוק ניראה. הם רצים עלינו עם הגלגלים.

  • 38.

    על תאונות לא תל-אביביות אין צורך לדווח, זו סתם פריפריה. (ל''ת)

    נ נח נחמ נחמן ביאליק, 22/10/08 05:45

  • 37.

    הערסים הפכו את ישראל לאיטליה הקטנה

    אביתר, 22/10/08 04:46

    מקווה שישאר לנו דלק למטוסי חיל האויר

  • 36.

    על פגע וברח לתת מאסר של שנתיים מעל העונש הרגיל

    גיל, 22/10/08 04:40

    אפילו אם מישהו הרג בטעות ילד.. קורה שלא נזהרים. לחכות שהאמבולנס והמשטרה יגיעו!! ואז במשפט אולי חצי שנה או שנה בכלא על חוסר זהירות. אבל להרוג ולברוח?? רק על זה מגיע עוד שנתיים שלוש לפחות!!!

    • אתה קצת ...טועה!

      רפי דרור, 22/10/08 07:14

      חמודי גיל! אדם שברח מתונה כזו דינה כדין הרג ואפילו רצח.אתה מתאר לעצמך שאותו נפגע יכול היה להינצל או למנוע נזקים חמורים יותר אילו היה עוצר ומושיט עזרה.לאנשים בורחים מאחריות להציל חיים אני לא יכול לקרוא להם פחות מאשר רוצח או ביצוע ניסיון לרצח אילו העובדות גם אם לא תסכים איתי.

  • 35.

    האוירה במדינה ''איש הישר בעיניו יעשה''

    בת עמי, 22/10/08 02:54

    חילופי שלטון המביאים לחולשת השלטון, חולשת המשטרה, זה מה שגורם לריבוי האלימות, הגניבות, הרצח, כל אחד לוקח את החוק לידיו, אוירה פרועה של ''אין דין ואין דיין'', משטרה לא מוערכת, השוטרים חסרי מוטיבציה, מרגישים לא מתוגמלים, הסחבת בבתי המשפט, משפטים נמשכים שנים, עו'ד ממולחים יודעים למשוך את המשפט שנים, עונש של עבריין אחרי 3-4 שנים אינו אפקטיבי ואינו מרתיע. כך נראית מדינה שהאזרחים מאוכזבים מנציגיהם ''הנבחרים'' היושבים בממשלה ובכנסת. האזרח איבד את אמונו בשלטון הבלתי מוסרי.

  • 34.

    נהגים לא עוצרים במעבר חציה (ל''ת)

    דני, 22/10/08 02:26

  • 33.

    מצטרף לקריאה: דיכטר הביתה! (ל''ת)

    ינקושי, 22/10/08 01:05

    • דיכטר והמפכל הביתה

      אביתר, 22/10/08 05:03

      נו, איפה המפכ''ל דודי כהן? עסוק עדיין במינויים? אז איפה הנבחרת שלו ניצב אבי בן חמו מאגף התנועה ואחיו בירקון שהנה עוד מקרה נוסף ילדה בת 4 נדרסה ? יאללה דיכטר ודודי כהן הביתההההההההההההההההההההההההה

  • 32.

    6 - שמאלני ציוני זה מעולה...אבל אני לא מאמין שאתה שפוי!

    שמאלני ציוני אמיתי., 22/10/08 00:53

    בפעם הבאה תגיב כשאני אדרוס את בני משפחתך שעברו במעבר חציה ואברח כי אני מפחד לקבל עונש.

    וכשזה יקרה ויתפסו אותי תבוא לנחם אותי, הלא אני סובל ''מטראומה''.

    • האם אתה לא מסוגל לשרשר כי אתה סובל מטראומה? (ל''ת)

      נמאס כבר, 22/10/08 01:49

  • 31.

    המשטרה עושה צחוק מעצמה

    רועי, 22/10/08 00:43

    בושה שיש לנו שוטרים כאלו במדינה

  • 30.

    נראה לאומני

    ישראלי, 22/10/08 00:43

    משהו מסריח פה

  • 29.

    לצערי מספר 1 צודקת בני המיעוטים מנסים לדרוס אזרחים במכוון

    הרבה ימים בדרכים, 22/10/08 00:38

    ציטוט לקוני מהמפכ''ל ''המשטרה פעלה כראוי''

  • 28.

    משטרה רדומה!!!

    נהג זהיר, 22/10/08 00:37

    לא פעם אני מתקשר ומדווח על רכב משתולל. ומה עושה המשטרה? גורנישט!

  • 27.

    כמה צודקים הרבנים בכך שלא כל דבר צריך לפרסם-זה מכהה את החושים ו''מרגיל'' (ל''ת)

    אותנו לנורמות בהמיות חדשות לבקרים..וחבל!, 22/10/08 00:33

  • 26.

    ראו רק לאן החינוך הכפרני מביא אותנו-ללא יראת שמים אין סיכוי לשום (ל''ת)

    רפורמה,הילדים הם לא שפנים הם זקוקים לתורה!, 22/10/08 00:30

    • אני חילונית שמסכימה איתך במאה אחוז (ל''ת)

      תומכת בכיפות סרוגות, 22/10/08 02:09

  • 25.

    תגובה ל - 6 נכון מאוד

    ניראל עפרון, 22/10/08 00:29

    הייתי רוצה לבצע לינץ בכל נהג שפוגע ובורח מהמקום מבלי להגיש עזרה כלל לפצוע . הלינץ שאני הייתי רוצה לבצע בהם לקחת את ההאמר שלי ופשוט לגרור אותו על הנג עד שהוא מת + לקחת את האקדח שלי ולשחרר כמה כדורים בהם
    מובן לך הבנת יפה

  • 24.

    מתי בתי המשפט יתעוררו ויראו שהמדינה שלנו מתמוטטת!!

    אחד שנמאס לו, 22/10/08 00:27

    תתעוררווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו תחמירווווווו הדינה שלנו מתפוררת בין האצבעו של כולנו קחו אחריות!!

  • 23.

    זה הטרנד החדש עכשיו לדרוס אנשים ולברוח!? נבלות!!!

    א, 22/10/08 00:26

    מדינת ישראל הופכת לארה''ב בכל מה שקשור לאלימות ולהפקר של חיי אדם . זה רק יהיה יותר גרוע

    • זה נעשה יותר גרוע כל יום כי הפכנו להיות סניף אמריקה

      חבל חבל חבל, 22/10/08 02:12

      בכל השטחים השליליים.

      • צודק, מה אתה מתפלא? זה מה שביבי רצה... והשיג (ל''ת)

        צודק, 22/10/08 06:23

  • 22.

    מחלה חדשה התפשטה בארץ, של פגע וברח????? זה מה שקורה כשאין אכיפה וענישה

    ג'ינג'י = ת''א, 22/10/08 00:17

    מספקת כי משטרה ומערכת בתי המשפט שפועלים כסנפי מרצ ובצלם הארורים עסוקים בלשמור על בני הבליעל הארורים!!

    • מה קוה פה? זה בא בגלים. קודם מתעללים בילדים אח''כ מטביעים ילדים ועכשיו

      כנרת, 22/10/08 12:16

      איך זה שמקרה אחד מביא אחריו עוד ועוד זוועות מאותו סוג? מצמרר ברמות.

  • 21.

    מדובר בפיגועים ויש לטפל בזאת כך (ל''ת)

    חושב, 22/10/08 00:17

  • 20.

    במאזן כולל זה משתלם - שופטי ישראל אשמים (ל''ת)

    הפשע משתלם, 22/10/08 00:13

  • 19.

    יש המון קלינטים לבתי המשפט

    ילד, 22/10/08 00:13

    עליהם למנוע הצפת בתי הכלא,
    ולהטיל על עבריני תנועה עונשים קלים מאד.
    אם הם ימשיכו בעונשים הכבדים,
    לא יהיה מקום בבתי הכלא, לשודדים, רוצחים, גונבי הקופה הציבורית, מקבלי מעטפות וארגזים וגם אנסים.

  • 18.

    פגע וברח עונש קבוע

    אלי, 22/10/08 00:06

    התופעה הזו של תאונות פגע וברח לא תיפסק עד שלא ימוצה הדין בכל חומרתו וללא רחמים בנהגים פרועים, מסוכנים ולא אנושיים.רצוי אפילו למען הצלת חיי כולנו להחמיר בענישה ולתת עונש מינימום שיקבע בחוק ולא יתיר שיקול דעת למערכת המשפט.(במקרה של בריחה ואי הגשת עזרה)

  • 17.

    ה מכוערסים הם מכת המדינה- בכל תחום של חיינו

    אכפת לה, 21/10/08 23:58

    זלזול בזולת, שחצנות, בורות, גסות-רוח, טפשות, בהמיות, חוצפה..
    ואלה רק חלק מתכונותיו של הישראלי החדש- המכוערס.
    מפחיד שכל-כך רבים מהם מסתובבים בינינו ופוגעים בנו! עכשיו הם משתכללים ומתקדמים לרצח תוך כדי נהיגה והימלטות מזירת הפשע.
    אני ממש חוששת לילדי.

    • חחח 17, אהבתי את הכינוי (ל''ת)

      liz, 22/10/08 01:43

    • זה לא קשור לערסים. מספיק להאשים את המזרחיים. אם כבר, אז גזענות ובדלנות

      חמי, 22/10/08 02:00

      מביאות ליותר אלימות.

      • אף אחד

        אביתר, 22/10/08 04:34

        אף אחד לא חייב לסבול את ההתנהגות של הערסים ושלא יאיימו ביותר אלימות.

  • 16.

    אלו לא תאונות אלו פיגועים!!! יקח זמן עד שיגלו זאת...

    אזרחית במודעות, 21/10/08 23:54

    יחידים ערבים שיוצאים לכביש במטרה לעשות פיגוע דריסה ולברוח
    לא יתכן כל כך הרבה תאונות פגע וברח בתקופה כה קצרה.
    משהו פה מריח אינתיפאדת כבישים...
    תתעוררו...

  • 15.

    על כל אזרח הגון להגיב מידי יום - מדוע לא יפוטרו דיכטר והמפכ''ל? (ל''ת)

    מה עוד צריך לקרות?!!!!, 21/10/08 23:52

  • 14.

    מה נהיינו? אלה האנשים שבד''כ קוראים לעצמם ''גברים'' (ל''ת)

    שמריהו, 21/10/08 23:49

  • 13.

    המדינה יורדת מנכסיה הרוחניים, לאן הגענו שאנשים בורחים מתאונה במקום לעז (ל''ת)

    שלמה, 21/10/08 23:43

  • 12.

    התקשורת מצאה נושא חדש להתעלק עליו

    gg, 21/10/08 23:41

    נמאס להם מילדים מוכים והתעללות, מזמן נמאס להם מכלבים נושכים. עכשיו תשמעו 500 דיוחים ביום על תאונות. ןמאחר שיש כל יום כמה זה לא יפסק עד שהם ימצאו משהו חדש.

  • 11.

    אין דין ואין דיין במדינת הערסים שלנו

    yoav, 21/10/08 23:41

    בושה וחרפה.

  • 10.

    המשטרה בסדר

    אזרח מודאג, 21/10/08 23:40

    עברינים לא שמים על המשטרה אבל לדברי המפכ''ל המשטרה בסדר

  • 9.

    נראה לי שמצפון הברחנים אבד אי שם במחסום בשטחים או באיזה מאחז

    ברחנים הם פושעים., 21/10/08 23:37

    של שורפי עצי זית.
    לא התרגלנו להתנהגות נפשעת כזו.
    יש להענישם בחומרה רבה ולהכניסם לשנים רבות בכלא. הימלטות ממקום תאונה היא כמו רצח או סיוע לרצח מכיון שהימלטות ממקום התאונה היא עניין של חיים ומוות לנפגע.

    • לא, זה בגלל האטימות שנכנסה באנשים מאז ההתנתקות הבזויה

      גיל, 22/10/08 04:43

      מי שגרש ילדים מהבית לפני שנתיים והרס להם את המשפחה שעד היום אין לה בית יכול היום גם לדרוס אותם בכביש. מה ההבדל? זה להרוג וזה להרוג.

  • 8.

    אין ברירה - לקבוע עונשי מינימום משמעותיים (ל''ת)

    אשקלוני, 21/10/08 23:36

  • 7.

    עם ישראל מתדרדר. (ל''ת)

    חינוך לקוי, 21/10/08 23:35

    • כי הממשלות האחרונות איבדו ערכים אז מה יגידו אזובי (ל''ת)

      הקיר, 22/10/08 02:16

  • 6.

    הנהגים בורחים בגלל הקריאה הציבורית ללינץ'!!!

    שמאלני אבל ציוני ושפוי!, 21/10/08 23:29

    ישנן תאונות שאינן נובעות מרע לב או זדון אלא מטעות אנוש,הסיבה שהנהגים בורחים היא בגלל העליהום הציבורי בימים האחרונים והפחד מפני ענישה מוגזמת

    • אתה רק מראה כמה נאורה התרבות שלך.. (ל''ת)

      החיידק הנאור, 22/10/08 00:26

    • נלטף את הדורסים?

      משה, 22/10/08 00:45

      לפי התגובה אתה/את נראים לי קרוב של נהג דורסני במיוחד

    • בתור שוטר לשעבר אני יכול לומר לך דבר אחד (ל''ת)

      ניאל עפרון, 22/10/08 05:20

    • מה זה שפוי... בטח מאושפז יחד עם נעמן, נתן.ש.מוק ויגאל כהן (ל''ת)

      פנדה, 22/10/08 09:42

    • ל 6

      חיים מלבורן, 22/10/08 11:57

      מיותר לנסות ולתרץ בריחת נהג פוגע ממקום התאונה.שום תרוץ לא יעמוד במיבחן הצדק,וההגיון.הבעיה היא בבתי המישפט שממאנים לשתף פעולה עם ההגיון הבריא.

  • 5.

    להשקיע בחינוך!!! רק זה יציל אותנו מהמצב הנורא אליו אנחנו מדרדרים! (ל''ת)

    אסף, 21/10/08 23:27

    • החינוך מתחיל מחברי כנסת שמשמשים דוגמא (ל''ת)

      וזה לא קיים, 22/10/08 02:19

  • 4.

    תחבורה ציבורית טובה בשבת וחג = פחות שיכורים על ההגה (ל''ת)

    פשוט , לא?, 21/10/08 23:08

    • חזרה למקורות פחות שיכורים . (ל''ת)

      קובי, 22/10/08 00:12

    • מלבד זאת שזה יגרום את ההפך-לא חסרות מוניות למי שרוצה.. (ל''ת)

      שונא דמגוגיה זולה!, 22/10/08 00:27

      • מי שרוצה ויכול לשלם 100 שקל על נסיעה

        פנדה, 22/10/08 09:44

        רוצה נער בן 17 לנסוע מכפ''ס לתל-אביב - זה בערך מה שיעלה לו (אולי אפילו יותר בשישי בלילה) לעומת 10 ש''ח שזה אמור לעלות באוטובוס. אין ספק שזה יוריד את כמות הנהגים הצעירים הנוסעים בכבישים.

  • 3.

    ותודה לשר מופז שלא יזם שום רפורמה ואשם ישיר למצב. (ל''ת)

    יאיר, 21/10/08 23:08

  • 2.

    גם אני כמעט נדרסתי היום במה שהיה הו0פך ל''פגע וברח''

    עדות, 21/10/08 23:07

    עמדתי ליד הרכב של אחי, בצמוד אליו, כשהוא הוציא משהו מתוכו. עמדתי כמו מישהו שעומד להיכנס לרכב מהצד של הכביש. זה היה בשטח בנוי מאוד ועירוני מאוד, רחוב שקט, שמהירות הנסיעה המותרת בו לא עולה על 40 קמ''ש.

    לפתע חלף סנטימטר ממני ג'יפ במהירות של אולי 100 קמ''ש, זה יכל להפוך בקלות לפגע וברח.

    כנראה שצריך להכיל הגבלות על מכירת ג'יפים. חוץ מדאווין ואחלה מתנה לאישה הסטייליסטית-פוזאיסטית שיש לך, זה בהחלט מפגע. טיולי הג'יפים הם מפגע חמור לשמורות הטבע וכללית נראה שבעלי הג'יפים מרגישים גם יותר מדי ביטחון בנהיגה בשטח עירוני.

    • 100% (ל''ת)

      פנדה, 22/10/08 09:44

  • 1.

    אלו לא תאונות - אלא פיגועים

    נעמי, 21/10/08 22:59

    ידוע למשטרה כי אחוז גבוה מהתאונות המתרחשות בארץ הם פיגועים!! לא מספרים לנו כדי לא ליצור פאניקה..

    • ''מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו'' - זה יצר הרע, מלאך המוות, המשתלט על החברה

      אבי צנעני, 22/10/08 01:58

      הישראלית.
      פשוט אנשים שנוהגים באנוכיות שטנית.
      לא צריך מחבלים - אנחנו כבר נחסל את עצמנו במו ידינו !!!

      • לסדום הינו לעמורה דמינו -מה רובץ עוד לפתחנו?

        משה, 22/10/08 06:23

        כל יום שעובר המעשים המתפרסמים באמצעי התקשורת הופכים להיות מזויעים יותר ויותר ,בתחילה הזדעזנו מדברים שרוצחים את נשותיהם לאחר מכן הגירסה השתנתה להורים שהורגים את ילדהם ועכשין סתם אנשים הורגים את חבריהם !!!
        מה עושים ?
        רק ענישה ואכיפה ראויה .
        אבל לצערי או יותר נכון לצערנו אין שופטים בישראל ,אין דין ואין דיין ,לא משטרה ולא משפט ,הכל בחזקת ריאלטי אחד גדול .

      • אכן- ארץ אוכלת יושביה

        אכפתלי, 22/10/08 17:14

        כבר בימי קדם היו בקרבנו חולרות