• 117.

    אם רוצחים צריכים ללכת ביד קשה לא אם דיבורים אפשר לשחר את גילעד (ל''ת)

    שמואל, 20/11/08 07:24

  • 116.

    הלחץ של ניפגעי הטרור מבחינה פיזית ונפשית

    פקק תנועה קרית ביאליק, 22/10/08 10:43

    הוא זה שגרם למצב הכולל להיסתבך

  • 115.

    שליט ושדרות

    פוסט ציוני, 22/10/08 09:12

    שנים עמדה שדרות בהפגזות, ולממשלת מדינת תל-אביב זה לא הזיז. אזרחי ישראל הופקרו, משפחות נשחקו ונהרסו - אך תל-אביב ממשיכה בחגיגותיה. שנים יושב שליט בשבי ולממשלת מדינת תל-אביב זה לא מזיז. המשפחה זועקת, החברים משתגעים, אך הצבא החזק ביותר במזרח התיכון, הנתון למדינת תל-אביב, אינו עושה מאומה. רק קסאם על שינקין יתחיל לעניין את הממשלה בנעשה ברצועה, בנגב, בגליל, ובירושלים.

  • 114.

    ברק מגלה מנהיגות נחושה ואחראית על אף כל הלחצים מכל הצדדים - חזק ואמץ (ל''ת)

    אבי ישראל, 21/10/08 21:06

  • 113.

    לחטוף את המנהיגים שלהם רק אז יפסיקו החטיפות לתמיד (ל''ת)

    עופר, 21/10/08 21:05

  • 112.

    לחטוף את המנהיגים שלהם רק אז יפסיקו החטיפות לתמיד (ל''ת)

    עופר, 21/10/08 21:05

  • 111.

    לחטוף את המנהיגים שלהם רק אז יפסיקו החטיפות לתמיד (ל''ת)

    עופר, 21/10/08 21:05

  • 110.

    ואם ישוחרר, זה גם יהיה בגלל ישראל שתשחרר 1000 רוצחים! (ל''ת)

    ממשלה De mes couilles ! לצרפתים, 21/10/08 20:54

  • 109.

    חמאס=למדו שישראל לא עומדת מאחורי דבריה=הם מעלים כל הזמן הרף=יש גבול לכ (ל''ת)

    נ.כהן תקדים שהיה בלבנון מצא חן בעיניהם רוצים לחזור, 21/10/08 20:43

  • 108.

    אסירים אמיצים??

    תומר, 21/10/08 19:23

    יהודי אחד שווה אלף ערבים אמיצים..

  • 107.

    יוחזר שליט לביתו! (ל''ת)

    ע, 21/10/08 18:59

  • 106.

    להתחיל בחיסול ראשי החמס כל יום אחד עד שחרור שליט (ל''ת)

    יעקב אשדוד, 21/10/08 18:47

  • 105.

    ממשלת ישראל מודיעה: כנסו לקרא

    צחי, 21/10/08 18:34

    ממשלת ישראל מודיעה לא יהיו יותר שחרור אסירים פלסטינאים גם אם מועד שחרורם הגיע כמו כן לא יהיו ביקורי משפחות וכן ביקורי הצלה האדום אצל האסירים הפלסטינאים .לא תכנס אספקה לעזה.אם זו תהיה הודעת ממשלת ישראל ויעמדו על ביצועה .גלעד שליט ישתחרר מבלי להכנע לטרור הבעיה שגם החמאס קלט שיש
    לו עסק עם מנהיגים חלשים שהדאגה לכסא שלהם יותר חשובה מענינו של שליט

    • אבל,אם אזרחי ישראל לא יצביאו יותר ל''מנהיגים'' שלא מיישמים את מה שכתבת. (ל''ת)

      אז בעתיד הם ילמדו שעדיף להם להתנהל כמו שצריך, 21/10/08 22:49

  • 104.

    חמס זה קבוצת רוצחים רסדיסטים צריכים ללכת איתם בכול הדרכיםעד השמדה (ל''ת)

    שמואל, 21/10/08 18:34

  • 103.

    אין דרך אחר אלא כול האסירים מעזה יקבלו אותו תנאי שמקבל גילעדהפגנו יהיו (ל''ת)

    שמואל, 21/10/08 18:31

  • 102.

    פושע עלק,הוא לא פושע אם כבר אז רק אתם פה הפושעים

    אני, 21/10/08 18:29

    חבורת אידיוטים אלימים!תחזירו את הילד המתוק הזה להוריו!!

  • 101.

    מצידי תרעיבו את כל עזה בלי מים חשמל וכלום עד שהוא לא יחזור

    חיים, 21/10/08 18:26

    ממשלה דפוקה
    מעבירה כסף ציוד תרופות ואוכל למחבלים
    אני לאמבין איפה אני חי לפעמים
    באיזה מדינה מפגרת אני חי

    מאכילה את המחבלים שרוצים לחסל אותנו
    בושה וחרפה

  • 100.

    פושע עלק,הוא לא פושע אם כבר אז רק אתם פה הפושעים

    אני, 21/10/08 18:26

    חבורת אידיוטים אלימים!תחזירו את הילד המתוק הזה להוריו!!

  • 99.

    הטימטום אלנו חוגג

    מוזה, 21/10/08 18:04

    כל המצעד למען שיחרור שליט , מביא תוצאה הפוכה. עובדה כבר 845 יום עברו. הצד השני מפעיל את הציבור הישראלי נגד ממשלתו בעניין שליט. ללא נפגעים וללא מחיר. אלפי טילים שנורו לא יצרו לחץ כזה. וכך הטימטום שלנו חוגג, נודה לתקשורת שהתרנד ששמו שליט משרת אותה , וכן נודה לכל קבוצות הלחץ שמצליחות כל יום לדחות את שחרורו.

  • 98.

    דיווח ישראל לא!!!! תשחרר!!! אף שטן רוצח גלעד שליט ישוחרר (ל''ת)

    ואתם חיות תשלמו כל כל יום שחטפתם אותו, 21/10/08 17:33

  • 97.

    לשחרר את שליט רק(!!!) בפעולה צבאית. לא להיכנע לסחטנות! (ל''ת)

    גד, 21/10/08 16:52

  • 96.

    תודה לטלוויזיה הישראלית !!

    daniel, 21/10/08 16:50

    איזה אושר..לראות בפעם ה-1000 את הסרט האדיר של מבצת אנטבה !..רק תגידו לי...זה כל מה שנשאר לנו מצה''ל המפואר שלנו!!?? חוץ משטיפת המוח מלאת הגעגועים לסיירת מטכ''ל...אין לכם באמת בושה ?מזה 30 שנה ישראל רק מדרדרת !...השיא הוא תחת שלטון אולמרט-ציפורה-ברק...שמתם לב איך הכלבים הערבים מדברים אלינו? שני הפושעים האחראים-אולמרט וברק--מתי תשלמו את המחיר ?הפתם את המדינה לסמרטוט..לפך הזבל של מזרח התכון החדש של פרס...מה יהיה !? בכל מחיר צהל חייב לבצע פעולה!! -ולא משהו כירורגי !:רצף פעולות לאורך חודשים גם בעזה וגם בצפון!-עד שהערבים יבינו שהופכים דיסקט !ישראל חייבת להחזיר לעצמה את ההרתעה!!גם אם אני אשב במקלט כאן,בגדר הצפוני,שישה חודשים!די לממשלת הכניעה !!

  • 95.

    המון תודה לטלוויזיה האישראלית ! (ל''ת)

    daniel, 21/10/08 16:36

  • 94.

    שליט לא ישוחרר כי הרגתם אותו.יהודי אחד שווה 1000 מוסלמים ? (ל''ת)

    שקרנים, 21/10/08 15:49

  • 93.

    להעלים את בני משפחותיהם של ראשי החמס,לנקוב בתג מחיר גבוה של חטיפת

    מספר גדול של חברי משפחות ראשי החמס בתגובה לחטיפה, 21/10/08 15:28

    זה אפקטיבי כי ראשי החמס מחליטים בעיניין שיחרור שליט.כך שצריך להשאיר את ראשי החמס חופשיים ולחטוף מספר רב של בני משפחותיהם ולהעלים אותם עד להחזרת שליט.זה יקל עליהם לרצות להחליט להחזיר את שליט.הרי יש לנו יכולת להחטוף הרבה יותר חמסניקים בתגובה,אז צריך ליישם את זה ולהראות להם שזה לא משתלם להם להתעסק איתנו בחטיפות.אבל צריך להכות איפה שכואב ולא לחטוף סתם חמסניקים.צריך לחטוף את בני משפחותיהם של ראשי החמס,זה יכאב להם אישית,ולהעלים אותם כאשר הם יקבלו את אותם תנאים של שליט.ואז יגיעו ביקורים אצל שליט רק מהסיבה שהם גם ירצו ביקורים אצל בני משפחותיהם.זאת הדרך אבל אין הנהגה בישראל.יש אפסים שיושבים שם על הכיסאות ואפסים לא יכולים לייצר תוצאות,הם רועדים ממה שיגידו מדינות האוייב שלנו מאירופה.רעדנים כאלה לא יכולים לנהל מדינה.לחטוף מיד את בני משפחותיהם של משעל,הנייה,ואה-זהאר.ולא לתת עליהם שום מידע שאנחנו לא מקבלים על שליט,הכל יהיה שווה למה ששליט מקבל.

  • 92.

    אם לכיבוש היו ביצים לא היה סכסוך כבר מזמן. אבל כולם חולמים על שלום. (ל''ת)

    אבי, 21/10/08 14:46

  • 91.

    מצור על עזה ללבת עד הסוף.

    שלמה המלך, 21/10/08 13:59

    צריך לסגור לעזה חשמל ומים.ואספקת
    מצרכים.עד שחרור גלעד שליט.ואים זה
    לא יעזור.לחטוף מנהיגי החמס ומי שיברח
    לחסלו.ולהתחיל ללמחוק חלקים של עזה
    הקרובים לישראל מרחק של70 קמ''ר.זה צריך
    להיות או אנחנו. או הם. ומספיק עים המשחקים
    שלהם.

  • 90.

    רק חטיפת הנייה וגרורותיו או מחיקת קן הצרעות עזה תשחרר את גלעד (ל''ת)

    אסור לשחרר אפילו שטן 1- שלהם, 21/10/08 13:05

  • 89.

    אזרחי ישראל דורשים ממשלת הבזיון לחטוף מיד את כל ראשי החמאס (ל''ת)

    ולזרוק אותם לצינוק די להפקרות, 21/10/08 12:44

  • 88.

    החאמאס יכול לשחק לידיו של ברק ואולמרט ,הטיפשים

    תלם אהרון גבעתיים, 21/10/08 12:08

    נמאס לי כבר לחזור על-כך עשרים פעם ישראל חייבת לסגור את אסםקת הדלקים ,והחשמל,וכן אספקתכל מיני סחורות הן לבנין והן למזון ,אבל הטיפשים אולמרט וברק ,כאילו שלא זז להם אני מקווה שבבחירואות הבאות הם ירגישו את זה חזק מאד באם לאזרחים יש שכל להעיף אותם מהשלטון ,זה לא רכושם הפרטי!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 87.

    מי שמרוויח ממסחר עם עזה - סוחר בגלעד - רק ניתוק כלכלי אמיתי ישחרר אותו (ל''ת)

    דוד נבון, 21/10/08 11:46

  • 86.

    אל מאזיני תבחר בין האלף אסירים מי הכי חשוב לך..

    האיכפתית, 21/10/08 11:40

    ישראל תשחרר אותו את הנשים ואת הילדים והחולים. איך זה? ואתם בנדיבותכם כי רבה... תשחררו לנו רק חייל אחד ששמו גלעד שליט. פיר או לא?

  • 85.

    לתת להם את ברק ואולמרט במקום שליט (ל''ת)

    יעקוב, 21/10/08 11:32

    • OK

      OK, 21/10/08 17:59

      OK,OK

  • 84.

    תודה לתקשורת הישראלית שעושה שירות לחמאס ומעבירה את דברו

    איל כהן, 21/10/08 11:27

    לציבור בישראל.

    החמאס נהנה לחטט לנו בפצעים ולהעלות את רמת הכאב על מנת לקבל יותר ויותר עבור ה''ויתור'' על גלעד שליט.
    התקשורת שלנו משתפת פעולה ופועלת בדיוק לפי האינטרסים של החמאס.
    אם הייתי מגיע לכאן ממקום נייטרלי הייתי בטוח שזו התקשורת של החמאס!

  • 83.

    רק אהוד ברק אשם במצב

    אודי, 21/10/08 11:03

    שר הבטחון אהוד ברק אשם במצב,
    הוא האיש שפתח את המעברים ללא תמורה מתאימה ושבר את המצור על עזה, בכך איבדנו את הקלפים שהיו בידינו.
    אותו ברק שכל הזמן מאיים ולא מקיים- כפי שהבטיח שיכה קשות את חמאס לפני הסכם רגיעה- קשקש ולא מימש, הוא זה שהבטיח להרוס את בתי המחבלים מירושליים שרצחו לאחרונה יהודים- קשקש ולא מימש, אפילו ביתו של המחבל שניבנה בצורה לא חוקית ויש עליו צו הריסה לא נהרס.
    אותו ברק איים בזמנו על חיזבאללה שלאחר נסיגת צה''ל מלבנון באם הם יירו על ישראל צה''ל יכה אותם קשות ושוב איים ולא מימש, שבוע לאחר הנסיגה נחטפו חיילי צה''ל והיה ירי על ישראל, אך ברק כרגיל קשקש ולא מימש.
    איש זה גם ניסה למנוע את התקיפה על המתקן הגרעיני של סוריה.
    הוא רוצה להיות רוה''מ?

  • 82.

    הפיתרון איום בפלישה לעזה ומצור כלכלי

    דוד, 21/10/08 10:36

    והפסקת ביקורי אסירים

  • 81.

    חייל הוא לא פושע

    דב ניימן, 21/10/08 10:27

    מחזיק תיק שליט דר.אוסמה אל-מזיני מגדיר חייל כ פושע, עליו להבין הוא דר. שפושע הוא מי שחודר לגבול, בית ורוצח חייל בכל העולם ב כל מדינה מתוקנת הוא ממלא תפקיד של ממשלתו, על כן יש הבדל מר מזיני,אנו נאבקנו למענכם למדינה לצידנו כל השנים, אתם לא רוצים לפרוח, להקים מדינה, השינאה נגד הציונות נגד העם היהודי אינו ניתן לראות את האופק,רק ישראל יכולה לעזור לכם להקים מדינה, עם רצונכם, העם שלך סובל לשווא, עליכם לשחרר את החייל שליט,ואנו נשחרר את אסירים,ואיני יודע בדיוק את המצב על כך, אנו עלולים להפסיד בן יקר, גם אתם עלולים להפסיד, אני מאו מקווה שדברי יגעו לאוזנך, מדינות ערביות בכל המלחמות נגד ישראל ידעו לשחרר חיילם שבויים, תלמד לקח.

    • אתה לא מקשיב ,לא רואה,לא שומע.

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 21/10/08 10:51

      החמאס אינו מוכן להכיר בשום ישות ציונית.החמאס מצהיר זאת השכם והערב.והעם הפלסטיני בחר חמאס.אבל אתה ועוד כמוך בארץ הזאת בשלך.מתעלמים ומתנתקים מהמציאות.
      הטיעון שלך כי חייל אינו פושע בגלל שנשלח על ידי ממשלתו נותן להם חיזוק.כל רוצח,כל מחבל בעיניהם הוא חייל (שנשלח ע'י ממשלתו,ממשלת החמאס) ועל כן יש לשחררו.

    • חייל הוא לא פושע?

      עלי-בבה, 21/10/08 11:06

      תשאל את זהבה גלאון ואנרכיסתים ואת המפלגות הערביות ואת השייח הנבזה הזה, צלאח. ואת השופטים שלנו ואת הפרופסורים הנבזים מאוניברסיטת חיפה....יש להם דעה שונה משלך.

      • תגובה לעלי בבה

        רובי יהוד, 21/10/08 13:27

        עלי-בבה. כל האנשים האלו הם שונאי מדינת
        ישראל.ומצער אותי שבנהם יהודים מגעלים
        שהם נגד ישראל.וחבל שהשלטון המצחיק שלנו
        יושב בשקט.

  • 80.

    יכולי לנציח את הטרור.

    שלמה המלך, 21/10/08 09:35

    את הטרור מנצחים.רק במלחמת טרור נגדם.
    וזה יצליח ב100% נגד הטרור.ולתת גם לעם
    חופש לפעולה.מי שיש לו יכולת בלבד.

  • 79.

    אולטימטום לחמס ולא, יהרגו האסירים הרוצחים.

    לחשוב מחוץ לקופסא, 21/10/08 09:27

    אני יודע שזה נשמע מטורף ולא הומני ואולי גם לא אפשרי אבל צחשבו על זה לרגע בראש קצת פתוח לפני שתקפצו ותגיבו.
    אם נמשיך בצורה שאנו מתנהגים היום אזי לעולם לא נראה את גלעד או אחרים כמוהו.

    יש להודיע לחמס על אולטימטום שבו נשחרר את האסירים שאנו מאשרים תמורת שליט (ואנחנו מדברים כאן על 450 !!! איש עבורו). במידה והאולטימטום יפקע אנו נוציא להורג כל יום אסיר אחר (מהחמור ביותר ומטה) עד שגלעד ישוחרר.

    ידוע שהסיכון כאן גדול מכמה בחינות:
    1. הדבר יביא לחיסולו של גלעד
    2. פגיעה בתדמיתה של ישראל - דעת הקהל העולמית
    3. דעת הקהל הישראלית - הפגנות והפרעות.

    כמו כן יש להעביר אישור מיוחד בכנסת אשר וודאי תהיה עוד אחת מהצגות המופת שנותנים לנו נבחרינו...

    אולם, האם אנו רוצים לחזור לסיפורו של רון ארד? או אולי לסיפורם של שלושת חיילנו המסכנים שחזרו בארונות עץ מהחיזבלה?

    שכנינו, לצערי, מבינים יותר טוב את דרכי הכח מדרכי הנועם, ואם היה ניתן לסיים הכל בשיחות והסכמים, הכל היה ורוד. אבל כפי שזה נראה כעת, השחור (צבעי מודעות האבל) או האדום (הדם שנישפך) הם הצבעים השולטים.

  • 78.

    רק הוצאות להורג של אסירי חמאס - ישיבו אלינו את גלעד שליט. (ל''ת)

    איטל, ר''ג, 21/10/08 09:25

  • 77.

    נולדתי בדור נבואה אמונה לעם ניבחר לו?זבל לעם שאין לו ביטחון. (ל''ת)

    אבשלום, 21/10/08 09:25

  • 76.

    לנצל כל טריק משפטי כדי להטיל מאסרים נוספים ועונשים שונים על

    רמות, 21/10/08 09:24

    אסירי החמאס,
    אם כל אסיר ''יזכה'' בכמה חודשי מאסר נוספים הרי מכפלת העונשים תגיע לכמה עשרות שנים, והאסירים עצמם יבינו בוודאי את הרמז...

  • 75.

    מדינת ישראל וממשלתה לא צריכה להתיחס לאמירות שכאלו

    ר., 21/10/08 09:22

    של החמאס, למדינת ישראל יש מספיק אמצעים על מנת להביא את גלעד הביתה, חבל שזה נמשך כבר מעל שנתיים וחצי. אומר זאת שוב: לא חשוב מה חמאס רוצה, מה שבאמת חשוב זו התנהלות של ממשלת ישראל לגבי שבי של גלעד, שכל הסכסוך של מזרח התיכון על כתפיו.

  • 74.

    גלעד שליט נחשב כנכס אצל החמאס. על ישראל להביא למצב

    גדיבו, 21/10/08 09:19

    בו יכירו הערבים בכך שגלעד שליט הוא נטל כבד מנשוא עליהם. הדרכים לכך הן:
    1. ביטול מוחלט של ביקורים וקשרי דואר וחבילות בין אסיריהם לבין העולם בחוץ.
    2. לסגור הרמטית את כל המעברים בין עזה לישראל - לא מזון לא דלק לא תרופות. שום דבר. ולתלונות יפי הנפש להשיב כי הדרך לחידוש המעבר הוא השבת גלעד שליט.
    3. אם זה לא יעזור - להודיע להם שיש להם זמן מסויים (שייקבע) בו עליהם להשיב את גלעד לישראל. שאם לא כן, יוחל בחיסול החמאס מלמעלה כלפי מטה
    4. להודיע שאם תיפול שערה משערות ראשו של גלעד - יתווספו לחיסולים גם בני משפחותיהם של אנשי החמאס - מלמעלה כלפי מטה. המשפחות תחוסלנה עד אחרון האנשים.
    5. סביר להניח שכאשר יכירו בכך שהנכס (גלעד שליט) הפך לנטל - ימהרו להשיבו הביתה.

  • 73.

    ממשלת ''קדימה'' הפקירה אותנו לתכתיבי החמאס.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 21/10/08 09:16

    יותר מכל גורם אחר ממשלת ''קדימה'' עשתה לחיזוק החמאס ונתנה בידיו כלי מיקוח שרק ויתרונות אסטרטגיים המאיימים על קיומינו שרק פעולה צבאית נרחבת שודאי תדרוש קורבנות בנפש יכולה למחוק אותם.יותר מהחיזבאלה,הרבה יותר מאיראן,ההשתלטות של החמאס ברצועת עזה היא מסוכנת.ןהכל התחיל,כולל חטיפת שליט,כתוצאה מן הגירוש של יהודים מבתיהם בגוש קטיף,לעיני הערבים,לעיני כל העולם.במקומות שיש עם המושרש באדמתו,במולדתו,ממשלת אולמרט לא היתה נשארת על כנה 24 שעות.ממשלה זאת הוסיפה חת על פשע כאשר הסכימה לרגיעה מבלי לקבל את שליט,רק כדי לקנות עוד קצת פסק זמן לעצמה .

  • 72.

    חבל על הזמן.עים ברבורים

    מוטי, 21/10/08 09:08

    כנראה שהברבורים עים חמס האכזר לא הועילו
    לתת אולטימטום של 24 שעות לחמס אים תוך פרק
    זמן זה גלעד לא ישוחרר.כל עזה תחרב עד היסוד.אבל בשביל זה העם צריך ממשלה עים
    ביצים.

  • 71.

    ל- 2 מסכים מאוד יאלה שיעפו לשם יקרבו ושיקראו שהממשלה לא עושה כלום

    מדינה של רודפי בצע, 21/10/08 09:04

    בשבילהם

    מנייאקים שיקח את אחד הבנים שלהם ונראה תוך כמה ימים הוא בבית

  • 70.

    מתי כבר נבין שאין לנו פרטנר?כל הדיאלוג הזה הוא סרק, כדי לשחק איתנו להר

    עין צופיה, 21/10/08 09:01

    להרוויח זמן וללמד אותנו מי פה החזק.
    מדינה עם צבא ויכולות כאלה, שמתנהלת כמו תינוקת חסרת ניסיון וחסרת תבונה בידי שליטים חסרי מעוף חסרי תבונה חסרי ביטחון וחסרי הבנה.
    נורא לראות את זה קורה, נורא לשבת בבית ולחשוב שאלה ה''אחראים'' על המדינה שלי ונורא להיות ההורים והמשפחה של גלעד שליט, בשלב זה.

  • 69.

    רק ליברמן יכול...

    יהודי ישראלי, 21/10/08 08:57

    לעשות מה שליברמן אמר. כל 12 שעות משהוא כואב .בדרך יפלו גם אזרחים,,,זה המחיר
    לחטוף את הנבלות שלהם בדרך לקהיר , כמה שרים והכל יסדר מיד

  • 68.

    ל-57 ולכל מנבלי הפה

    נח, 21/10/08 08:45

    אולמרט הוא עדיין ראש ממשלת ישראל בפועל.ואני דוחה בשאוות נפש את ההתבטאויות של המגיב 57 ,ודומיהם.אפילו אם אולמרט עשה שגיעות,ולא אוהבים אותו,אין מקום להתבטאויות כאלה.
    אני מתפלא שמעריב מאפשר לפרסם תגובות בסגנון כזה!!!

  • 67.

    גלעד שליט

    יצחק, 21/10/08 08:36

    תבינו את ברק ואולמרט גלעד שליט לא מעניין..
    מעניין אותם עיסקאות הנדל''ן שלהם.
    בושה וחרפה שאלה המנהיגים שלנו.
    גם מופז ''והגאון'' דיכטר לא מציאה.....
    צריך מנהיג מזן אחר שיעמיד אולטימטום של 3 שעות לכל אנשי החמא''ס...

    • מפחדים מפחדים.

      מוטי, 21/10/08 09:18

      כל אחד בממשלה מפחד על התחת שלו.
      כי כל מה שעושים מייד כמה ועדת חקירה.
      בנצוחו של השמאל הישראלי והערבי.
      וכל זה קורה שהממשלה לא מאוחדת וחזקה.

  • 66.

    חמאס לא יוציאו מידם את גלעד בשום מחיר - בשבילם הוא כלי משחק בלבד (ל''ת)

    דוד נבון, 21/10/08 08:27

  • 65.

    להסכים

    מוי, 21/10/08 08:27

    לשלם ולשחרר
    אח''כ
    לבא חשבון
    החייל נתן את כולו, ואנחנו ניתן הכל לשחררו
    אפילו במחיר סיכון
    יתרונינו לא יפחת משחרור 1000 אסירים
    כשהוא יבא לביתו נעשה הכל כדי ללמדם
    הייתי רוצה שממפלגות המבקשות להצטרף לקואליציה יתנו את הצטרפותם בשחרור שליט
    ובוודאי לא בתוספת תקציבים,

  • 64.

    שחרור שליט

    יצחק, 21/10/08 08:25

    איפוא המוסד איך החרה הזה ממשיך לנשום????

  • 63.

    חייבים להכיר את הפטטחות של החמאס שכול עולמם וחוזקם זה שליט

    אלוני חיפה, 21/10/08 08:09

    יש שם שר לענייני שליט וכול המדיניות שלהם מול ישראל זה ''שליט'' למה שיוותרו על קלף כזה? למה שיורידו דרישות? הרי האנשים שלהם לא ממש מעניינים אותם אלה רק התדמית. מה אכפת להם שהאנשים שלהם ישבו עוד שנה שנתיים בבית ההבראה של ישראל מוגנים ובטוחים מכול רע?
    בסוף הרי הם יצאו שמנמנים ונינוחים זה רק שאלה של זמן.
    אנחנו לעומת זאת מתחרפנים לגמרי וזה עושה להם טוב.
    כול המפגינים למען שליט גורמים לי בחילה.
    הם חושבים שהם ''מוסריים במיוחד אבל הם סה''כ יפייפי נפש עלובים שמזיקים פי אלף מאשר מועילים.

  • 62.

    כן לפעולה צבאית רחבה, אחרת יבוא עוד גלעד ועוד אחד! (ל''ת)

    סוכן של שינוי, 21/10/08 08:00

  • 61.

    נועם ואביבה אל נא תיפול רוחכם! העם איתכם.

    סוכן של שינוי, 21/10/08 07:58

    זה לא נכון לתת לחמאס לגרום למלחמת אחים.
    כן לסנקציות לא להתרפסות.
    חזק ואמץ!
    החמס יודע שפגיעה בגלעד תעלה לו ביוקר.

  • 60.

    ראיתי מפקדים לוחמים גדולים ששכלו את בניהם והמשיכו להלחם!

    סוכן של שינוי, 21/10/08 07:55

    לא למלחמת אחים!
    החמאס מטעטע בנו וצוחק. גלעד לא ישוחרר, כי אם הוא ישוחרר הלך להם קלף הכוח נגד החברה כולה.
    לסגור אספקה של חשמל, גז, סיוע וכו'. ללהפעיל לחץ חזרה.

  • 59.

    מנסה לגרום למלחמת אחים בישראל. אל תפלו בפח! (ל''ת)

    לך תצטיין!, 21/10/08 07:49

  • 58.

    כל הכבוד לחמאס !!!!!! אני מעריץ אותכם ומקנא בכם !!!

    עם ישראל, 21/10/08 07:43

    אתם דואגים לאנשיכם, אך זה לא חוכמה מול ממשלה תבוסתנית ורופסת שיש בישראל היום !!!!

  • 57.

    הבעיה נעוצה באולמרט המנוול,כל עוד אדם מושחת זה בשלטון לא יעשה מה שצריך

    עודד יערי, 21/10/08 06:56

    למה אתם חושבים שאדם מנוול כמו אולמרט שהפקיר עיר שלמה.שדרות ואף סביבותיה..ולא שלח כוחות צבא לרצועת עזה לא לטיפולים קוסמטיים ואלא לטיפול שורש מלא של השיניים על כל התעלות שם...
    למה אתם חושבים שהמנוול ואו ציפורה שרוצה לרשת אותו יעשו מה שצריך?
    הם שהפקירו אוכלוסיות שלמות אתם חושבים שאיכפת להם מחייל אחד?כל עוד אולמרט בשילטון ואף ציפורה לא יעשו את מה שצריך,צריך מנהיגים חדשים נועזים כמו מה שהיה אריאל שרון בצעירותו ולא בבגרותו.כדי לפלוש לרצועה ולהרוג את כל מחבלי החמאס והג'יהאד בלי רחמים.המרחם על אכזריים סופו שמתאכזר לרחמניים !!!לשחרר להם את מי שרוצים ולאחר שחרורו של גלעד שליט לפלוש לרצועה.

    • שמיר מסכים , לתת להם הכל !? גם את ירושלים ,תמורת שליט... (ל''ת)

      בגין הפקר, 21/10/08 08:39

    • רד מהעץ - גלעד בידי חמאס ולא בידי אולמרט (ל''ת)

      דוד נבון, 21/10/08 08:53

    • אכן סגנונך מעיד על מוצאך,לתפארת אוהדי ביבי . (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 21/10/08 09:30

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      ניצה, 21/10/08 19:25

  • 56.

    הוא לא יחזור כי זה משרת אותם ולכן מי שמחכה

    פלוני, 21/10/08 06:50

    לנס הוא אוויל משריש עם כל הכאב והצער צריך להכנס לעזה לחטוף כמה בכירי חמאס ואז אולי נקבל ארון.אשליות קונים במפעל הפיס לא אצל חמאס ולכן כל הקישקושים של כולכם מיותרים

    • לא צריך להכנס להעלבות (אויל משריש) אבל הרעיון נכון - גלעד כלי בידם (ל''ת)

      דוד נבון, 21/10/08 08:53

  • 55.

    לתת להם כל אסיר שהם רוצים ולאחר שחרור גלעד שליט לפלוש לרצועה !!!

    עודד יערי, 21/10/08 06:35

    ואז להרוג את כל מי ששוחרר וכל המחבלים האחרים של החמאס ולא חמאס.להשמיד את מדינת החמאסטן עכשיו!!!

  • 54.

    נועם הכסיל ! תפנים והתר לא''א לפעול נכון כי ציפורה זה רק פלברות וא''ב

    אבי, 21/10/08 06:30

    זה חרטא ללא מוצא .

    • כסיל תקרא לאבא שלך, אידיוט. תן כבוד! שקול מילים! כן? (ל''ת)

      ציוני טוב, 21/10/08 07:33

    • כנגד מחבלי חמאס הפתרון להפעיל כח ואם זה לא מספיק אז עוד יותר כח

      שושו, 21/10/08 07:35

      ואם גם זה לא מספיק אז עוד ועוד יותר כח !! עד שיספיק !!!!!!!!!!!!!!!!

    • אתה חלאה

      לאבי, 21/10/08 08:38

      והרבה יותר מזה,אין מילים לתאר את הגועל שאתה מייצג.
      אתה הרבה יותר גרוע מהגרוע שבאויבנו.

    • של נעליך מעל רגליך - נבל בחסות האנונימיות האינטרנטית (ל''ת)

      דוד נבון, 21/10/08 08:55

  • 53.

    לא איש בשורות אני

    דנה v יצחק, 21/10/08 06:25

    בינואר 09, יש בחירות לנשיאות ברשות הפלסטינית. לפני זה, שליט לא ישוחרר.
    אם ישוחרר, זה יחזק את המועמד של החמאס-
    וישראל רוצה בחיזוקו של אבו-מאזן.
    צר לי-
    אבל זאת המציאות...

  • 52.

    במזרח התיכון הכל פשוט

    ישי, 21/10/08 06:07

    מה שצריך לעשות זה לחטוף אותו, את האוסאמה אל-מזיני הזה והביא אותו לדין על פשעי מלחמה
    אין מה לדבר עם חמאס ואין טעם לנסות לשחרר את גלעד(זה עלול להביא למותו - ראה מקרה נחשון וקסמן ז''ל)

  • 51.

    שליט ישוחרר בעתיד הקרוב

    ראן, 21/10/08 05:52

    לחמ''ס לא כדאי להחזיק בו:

    הוצאות שמירה
    בית
    מזון
    ביגוד
    טיפול רפואי
    לחץ עצום מצד ישראל.
    עצירת שחרור מחבלים לבקשת הפת''ח
    דאגתם של מנהיגי ישראל לשליט.

    כל אלה דוחפים את החמ''ס,
    לשחרר את החייל, ללא כל תמורה.

    יש להמתין בסבלנות ולא להפגין ליד
    ביתו של ראש מפלגת העבודה.

    • אתה חי בפנטזיות !!! (ל''ת)

      עודד יערי, 21/10/08 06:58

    • מהמקלדת שלך, לעיניים של אלוהים (ל''ת)

      אמן של אמאות, 21/10/08 07:38

  • 50.

    למי שעוד לא הבין הנבלות משחררים רק גופות לפי דעתי הוא כבר מת מזמן (ל''ת)

    מתי תפנימו ותבינו עם מי יש לכם עסק... Benny, 21/10/08 05:12

    • יש הרבה מטומטמים בעולם, ואתה אחד מהם

      מאמין שגלעד חי, 21/10/08 07:23

      תבוסתן שכמוך אפילו לפי מה שאתה כותב שהם משחחרים רק גופות אז מה מונע מהם להחזיר לנו את הגופה יא דביל, אם אין ך להגיד משהו חכם אל תגיד.
      גלעד שליט חי, ויחזור אלינו חי במהרה.

  • 49.

    1000 עבור 1, מה נפלו על הראש ???? (ל''ת)

    צדוק, 21/10/08 04:21

    • לא נפלנו על הראש- וכן 1000 תמורת חייל אחד בשבי- גם בשבילך היינו נותנים (ל''ת)

      כי אחינו הוא !!!, 21/10/08 10:36

  • 48.

    ומי מחזיק את תיק שליט אצלנו - או שכולם זורקים אותו כגחלים לוהטות ??? (ל''ת)

    מי בחר להפקיר אותו שנתיים ???, 21/10/08 03:57

  • 47.

    מה קורה פה?

    צ'ארלי, 21/10/08 03:25

    לו היתה מנהיגות אחראית היו יוצאים ואומרים בקול רם וצלול שהממשלה לא תסכים לשחרר מספר שכזה של מחבלים, במקום ללכת סחור סחור ולשחרר ספינים כל יומיים.
    כולי תקווה שגלעד שליט ישוחרר. יש חובה מוסרית לעשות המון על מנת לשחררו, אולם יש גבולות בלתי עבירים. שחרור שכזה ילמד את אויבנו שחטיפה עתידית היא הדרך הבטוחה לקבל את שהם רוצים.
    במלחמה כמו במלחמה-לטעמי יש לפרסם רשימת חיסול של כל אלה שהיו קשורים/מעורבים בחטיפה. להקשות את תנאי העצורים אצלנו. ואם יודעים איפה החייל מוחזק אז לעשות ולא לפרסם איומי סרק.

    אם אלה מנהיגנו אבוי לנו
    והלוואי שגלעד שליט יוחזר בריא ושלם.

  • 46.

    עד עכשיו סמכנו על ברק ונועם שליט - עכשיו הבנו שמשקרים לנו - לא עוד !!! (ל''ת)

    ברק - מעכשיו יש לך עסק עם עם ישראל כולו !!!, 21/10/08 03:21

    • עסק רק איתך. אתה לבד (ל''ת)

      אלדי, 21/10/08 08:06

  • 45.

    לכנס מיד את ממשלת ישראל - ולפעול מיד לשיחרורו במו''מ - היום - לא מחר (ל''ת)

    מי מפקיר אותו כבר שנתיים ומוכר לנו סיפורים ???????, 21/10/08 03:17

  • 44.

    מישהו חושב מהשמאל שאם לעמלקיים היה את הכוח והנשק של ישראל

    Avi Ecuador, 21/10/08 03:00

    מישהו חושב מהשמאל שאם לעמלקיים היה את הכוח והנשק של ישראל
    ולנו את הכוח שלהם ''הבעיה, האתנית היהודית-שמאלנית לא הייתה נפתרת בשבועיים?
    היו משאירים מאידיוטים כמו עמי איילון ודומיו ועוד יהודים זכר אולי?
    אפילו לא ארכאולוגיה!

  • 43.

    האשמים בפרשת שליט הם השלנוטונת

    הבעיה הפלסתינית, 21/10/08 03:00

    הוותרנות הבלתי מתפשרת וההתרפסות לרגלי הפלסתינים הביאה אותנו למצב בלתי שפוי בפרשת שליט !!!

  • 42.

    גלעד שליט

    zohar, 21/10/08 02:57

    את כל אשר לימדנו את חילנו [אומץ נחישות וכולי] למדו הנבלות אז ילההה לחזור למקורות השיטה העתיקה לעתיקים

  • 41.

    מי שמתכופף קשה לו מאוד להתישר בחזרה אחר כך!!!! 1000 תמורת אחד? למה? (ל''ת)

    אילן, 21/10/08 02:46

    • 1 נגד 1000

      אזרח וותיק, 21/10/08 09:52

      חייל ישראלי 1 כנגד 1000 אסירים ערבים.
      זו הדרגה הנמוכה ביותר של ערך אנושי פלסטיני.
      רציתי להזכיר מלחמת לבנון 2 נגד החיזבלה נולדה עקב חטופים ,והסתיימה בהרס גדול של לבנון ואובדן חיים רבים בעיקר של החיזבלה.

  • 40.

    לפרסם מיד פרוטוקולים מישיבות הממשלה - שנדע מי הפקיר את גלעד שליט ????? (ל''ת)

    מי העלוב ששיקר לעם ישראל כאילו מתקיים מו''מ ???????, 21/10/08 02:44

  • 39.

    ועדת חקירה מיד - האם כל הממשלה או בעיקר שר הבטחון מנעו שיחרורו של שליט (ל''ת)

    מי החליט להפקיר את גלעד שליט ?????????????????????, 21/10/08 02:42

  • 38.

    ועדת חקירה מיד - לברר עכשיו מי מנע השחרור ?? מי נימנע מהחלטה ?? מי אשם (ל''ת)

    רמון אפילו לא התחיל להכין רשימה !!!!!!!!!!!!!!!!!!, 21/10/08 02:40

  • 37.

    להקים עכשיו- ועדת חקירה ממלכתית- לברר מדוע גלעד שליט לא שוחרר עד עכשיו (ל''ת)

    מי אשם בסחבת של שנתיים ???????????????????????????, 21/10/08 02:37

  • 36.

    תשאלו את פוטין....

    שמוקלר, 21/10/08 02:14

    איך מטפלים בכלבים האלה.

    • פוטין יודע את המלאכה

      ?, 21/10/08 06:59

      אצלינו עוד צריך ללמוד

    • אצל פוטין

      מסעודה, 21/10/08 09:29

      תוך ימים ספורים גלעד היה משוחרר.
      הוא היה פורס את החמאס בשיטת הסלאמי הידועה כל יום שעובר עוד הרעה עד שהיו מביאים את החטוף לגדר .

  • 35.

    לייללנים שאומרים ''די כבר תחזירו אותו'' כמו ילד שרוצה סוכריה בלונהפארק

    אסף - תל אביב, 21/10/08 02:11

    אל לממשלה להכנע לבכיינים, הייללנים ושאר אספסוף יפה הנפש, הרוב הדומם בעם יודע שכניעה לתכתיבים של החמאס רק תביא עלינו אסונות כמו שעשתה בריחת צה''ל מלבנון וההבלגה על חטיפת החיילים בשנת 2000, שהזמינה עוד חטיפה כואבת יותר, מלחמה ללא נצחון עם עשרות חללי שווא, והשפלתו של צה''ל. הכל אגב התחיל ב''ארבע סמרטוטות'' כפי שכינו אותם זכאי וגרשטיין, אחרוני המצביאים שלמדו על בשרם שהדרך להכריע את אוייבנו, היא לעמוד מולם חזקים ולא מתרפסים ורופסים כמו המפגינים הייללנים. אני מציע לאותם בכיינים לשבת יחד עם ''שלום עכשיו'' על קפה ובקלאוות בנעלין ולהחליט, או שאלו מפגינים נגד מצור וסגר כולל על עזה עד שחרורו של שליט, או שאלו שותקים ונותנים לממשלה הרופסת הזו להבין שחייל שבוי שמוחזק ברצועה ששטחה בקושי 360 קמ''ר הוא מצב בלתי מתקבל על הדעת ושצריך להתחיל להפיל בתים בעזה. החמאס יודע איזה קלף מיקוח יש לו, והוא לא ישחרר אותו עד שיהיה מוכן לגמרי לעימות צבאי עם צה''ל שייגבה מאיתנו המון קורבנות, ובניגוד למתבכיינים שבקרבנו החמאס מבין ששליט הוא הסיבה היחידה שלא תקפנו אותם כשנפלו בשדרות ממטרי קסאמים, זו לדידי היתה שגיאה, וכי היה צורך לתקוף שם בנוהל ''דאחיה'' גם במחיר הכבד ביותר...ע''פ הנוהל הצה''לי של חטיפת חייל למי ששירת בקרבי ולא היה שקמיסט בקריה (קרית היללנים).

  • 34.

    לפרסם שמות

    עיתונ.עיי, 21/10/08 00:50

    לפרס מיד ועכשיו רשימת שמות מועמדים לשחרור ומיד להתחיל בחיסול כמו במינכן

  • 33.

    להפסיק את הביקורים למחבלים שכלואים אצלנו, מה כלכך מסובך

    מנהיגים רופסים, 21/10/08 00:36

    אין מנהיג ראוי שירים את הכפפה ?

  • 32.

    התגובה צריכה להיות שקט!!!

    NY, 21/10/08 00:13

    אף פטפטן בממשלה לא צריך להגיב, יש להמשיך על אותו הגל שאופציה צבאית היא האפשרות העדיפה וזהו!!!
    השארת הצד השני בערפל היא הנשק הטוב ביותר שקיים, רק כך הם יעשו את הטעות שתביא לשיחרורו של שליט!!
    עם כל הכאב, האופציה הצבאית חייבת להיות אופציה מספר אחד במיוחד לאור התאבון הגדול שיש לפלסטינאים.
    במקביל יש להחמיר את התנאים של האסירים הפלסטינאים ולהפוך את חייהם בכלא לגיהינום (בלי ביקורים, בלי טלפונים, מזון בסיסי, בלי עיתונים, בלי טלביזיה......) רק כך נצליח להחזיר את גלעד.

  • 31.

    כמה ש איילון מתאים למערך! (ל''ת)

    והמפלגה עלובה מאוד! אז מה עם איילון?, 21/10/08 00:09

  • 30.

    בל תעיזו

    דינה, 20/10/08 23:59

    מה דברי הרהב ש,''אנו יודעים איפה גלעד''
    ושנשחרר אותו - דבורים כאלה רק מסכנים את
    גלעד!
    בל תעזו להתרברב - שכחתם כבר מה קרה לנחשון וקסמן האומלל???
    החזירו להם את ה1000 שהם רוצים בעדו.
    את החשבון איתם תעשו אחר כך.....נראה אתכם!

    • נהר של טיפשות .... (ל''ת)

      דני דינה הולכים בצידי הדרכים, 21/10/08 03:28

  • 29.

    שחרור גלעד בתוך שעתיים-חטיפת הנייה,ולהתחיל עם ספירה לאחור,בתום שעתיים

    אם גלעד לא מוחזר, 20/10/08 23:58

    הוא מוצא להורג לייב,ומפיצים את ההקלטה למי שפספס ביוטוב כך שכל טרוריסט שיחליט שכדאי לו להתעסק עם ישראל יחשוב שוב.

    • זה הפיתרון (ל''ת)

      הרומני, 21/10/08 07:28

    • אני בעד בענק!!! (ל''ת)

      הילה, 21/10/08 16:41

  • 28.

    כלכך מעצבן

    טל, 20/10/08 23:51

    לא יעזו הפגנות ולא צעקות,יש לנו שפנים בממשלה.
    יש לנו שר בטחון קוקסינל שיודע בקושי לדבר אז לעשות?
    לצערי גלעד יושב בשבי וישב עוד הרבה זמן.

  • 27.

    איך יתכן שאל-מזיני הזה עוד חופשי וחי?!

    מישחק הכיסאות, 20/10/08 23:47

    מיבצע אנטבה היה?היה.השמדת הכור האטומי בעירק היה?היה.ועוד כהנה וכהנה....לחבר'ה יש מוטיבציה לממשלת ישראל - מוטיבציה של כמישחק הכסאות.

    • טיפול באסירים אויבי ישראל

      אזרח וותיק, 21/10/08 00:19

      בישראל יושבים אסירים עם תנאי מאסר של בית מלון.עם כל הזכויות הבין לאומיות שאסיר זכאי.ובגלל המצב הפוליטי עם שכננו הם זוכים לביקורים ,לימודים,מזון .וכו' אין התיחסות כזו בשום מקום בעולם.
      האסירים של ישראל במדינות העימות זוכים ל-0-תנאים.יש לנו עסק עם פושעים .
      הגיע הזמן לבחון מדיניות זו מחדש.
      יש להקים וועדה מיוחדת בהם יהיו נציגים מ 3 הרשויות: המחוקקת השופטת והמבצעת.

  • 26.

    עמי איילון הסהרורי רצה ללמד את החמאס כוחה של דמוקרטיה.

    חיים, נתניה, 20/10/08 23:44

    עמי איילון הסהרורי רצה ללמד את החמאס כוחה של דמוקרטיה, ועל כן זיכה את ההפגנות ההמוניות בעד שחרור ג. שליט.

    עמי איילון, טרם הפנים שיש הפרשי מנטליות תהומיים, בנינו לבין הערבים.

    עכשיו, עמי אהבלון, זה תורך ללמוד מהו סחר בסוסים המיושם בבני אדם!

    בנוסף ל-1,000 מחבלים, עוד יבקשו את ראשך הקודח! אידיוט.

    • מדובר בסתם פלוץ שהוא אסטרונאוט שאיבד את כוח המשיכה לשכל ולהיגיון (ל''ת)

      Avi Ecuador, 21/10/08 02:56

  • 25.

    להפגיז את אזרחי עזה התמימים ללא דיחוי (ל''ת)

    ניר המחמיר, 20/10/08 23:23

  • 24.

    אפשר להחזיר את החייל בקלות- לסגור להם את המים לשבוע!

    חיפאי, 20/10/08 23:22

    תוך שבוע הוא יוחזר! באמת !
    והם גם ינשקו לנו את הידיים !
    ועל הדרך נוכל גם לחסל את כל החמאס והטרור וכל מה שיתחשק לנו ברצועה - רק לסגור את המים ! כמה פשוט ומטופש הפתרון . .
    רק צריך להיות קצת רע כמוהם..

    • למה רק מים?

      EE, 21/10/08 00:06

      לסגור הכל.
      חבל שאת האוויר אי אפשר לסגור

      • אפשר לסגור גם את האוויר.לא לתת כסף (ל''ת)

        ארז, 21/10/08 03:18

  • 23.

    תפסיקו לדבר זה רק מזיק לגלעד!!!

    ענת, 20/10/08 23:20

    במקום לעשות דברים בשקט יש אנשים

    ''טובים'' שדואגים רק להזיק תנו לדברים להתנהל בצורה אחראית.

    • אל תבלבלי לנו את המוח עם הלהיות בשקט שלך.רק המימסד המושחת היה רוצה בכך

      עודד יערי, 21/10/08 08:04

      מה שמחשיד אותך כמימסדית וכותבת מטעמו.

  • 22.

    במקום לשלוח אותו לאדמה אנחנו נותנים לו במה (ל''ת)

    רונן, 20/10/08 23:17

  • 21.

    זה מה שההפגנות גורמות ! טיפשים !

    אסור לשחרר מחבלים!, 20/10/08 23:04

    זה יביא עלינו עוד הרבה גלעד שליטים...

    • הממשלה הפושעת תביא עוד גלעדים (ל''ת)

      NY, 21/10/08 00:14

    • הממשלה הפושעת תביא עוד גילעדים!

      NY, 21/10/08 00:16

      חוסר ההחלטה מצד אחד, ושיחרור טרוריסטים תמורת גופות יביאו עוד המון גלעדים. חוסר פעולה נחרצת נגד הפלסטינאים והתייחסות אליהם כאילו יש לנו ויכוח פוליטי על איכות השוקולד השוויצרי הביאו את כוח ההרתעה של ישראל לפשיטת רגל.

  • 20.

    די! מספיק!

    א, 20/10/08 22:53

    אולמרט וממשלתו, די!! עבר כבר מספיק זמן, הגיע הזמן לשחרר אותו,איך אפשר להשאיר אותו מאחור אצל הפושעים הרוצחים האלה, תזכור מה שאריק שרון אמר, אריק שרון לא היה מוכן להשאיר אף יהודי אצל חלאות כאלה. תעשה מעשה נורמלי אחד לפני שאתה עוזב ותשחרר אותו.

    • אתה מדבר כאילו אולמרט הוא זה שחטף אותו...

      פנדה, 21/10/08 07:35

      המצב הוא שלחמאס אין כרגע אינטרס לשחרר את גלעד, כי זה די ברור (להם לפחות, אני כבר לא יודע מה לחשוב עם הממשלה הרופסת שלנו) שאחרי השחרור יתחיל מצוד על ראשיהם, אז גלעד הוא תעודת הבטחון שלהם. למצרים ה''מתווכת'' יש אינטרס ברור שגלעד ישאר שבוי כי ישראל בטפשותה קשרה את זה למעבר רפיח, שנשאר סגור לרווחת מצרים שמפחדת פחד מוות מאפשרות של השתלטות החמאס ותנועת האם ''האחים המוסלמים'' על השלטון המקרטע. ולבעלי ההון-שלטון הישראלים יש רווח כלכלי מכל יום שגלעד בשבי, כי כשנסגר מעבר רפיח העזתים הופכים, אבוי לאירוניה, ל''לקוחות שבויים''. דווקא אולמרט היה שמח להחזיר את גלעד ולהציל מעט מכבודו האבוד, אבל מחיר של 1000 מחבלים, חלקם מהקשים ביותר, הוא בלתי אפשרי עבור המדינה, ואולמרט מבין שהציבור לא יעמוד בזה.

  • 19.

    ברק צדק!!! (ל''ת)

    אהוד, 20/10/08 22:49

    • תגובה ל 19

      אזרח וותיק, 21/10/08 00:26

      אתה כותב מילה סתמית:
      ברק צודק.
      במה?
      במי?
      אם יש לך מה לומר O.K.
      אם לא שתוק.

    • ל 19 הכסיל ברק אף פעם לא צודק הוא מכור (ל''ת)

      חיים, 21/10/08 09:00

  • 18.

    יופסקו הביקורים לאסירים פלסטינים לאלתר!

    אבי, 20/10/08 22:46

    מגוחכך שהם מקבלים ביקורים מהמשפחות שלהם כששליט לא מקבל אפילו שיחת טלפון או אות חיים.

    • נראה אותך משכנע את בייניש. אין לך סיכוי (ל''ת)

      אותי שכנעת, 21/10/08 00:24

  • 17.

    להפסיק את הביקורים לאסירים פלסטינים מיד

    דני, 20/10/08 22:44

    כל עוד גלעד שליט לא מקבל ביקורים ממשפחתו אין לאפשר ביקורים לאסירים פלסטינים, להודיע למשפחות האסירים הפלסטינים שזה המצב.

  • 16.

    לשים מצור מוחלט על עזה עד שיתחננו (ל''ת)

    יוספי___________, 20/10/08 22:40

  • 15.

    למה לא מציבים לפושעים האלה מחיר? למה?...חיסולים ממוקדים עכשיו (ל''ת)

    הרצל, 20/10/08 22:33

  • 14.

    למה לא לוקחים את הניה תאמינו זה יהיה קל יותר

    אממא, 20/10/08 22:32

    או שישראל חלשה שאין לה כוח לעשות מאומה בושה לאולמרט

  • 13.

    כל הבכי שלנו רק הקשיח עמדתם. צריך היה לומר להם: אחד תמורת אחד, לא יותר

    בן דוד, 20/10/08 22:16

    ישראל היתה צריכה להצהיר, מיד עם חטיפת שליט, רק ''חייל אחד תמורת מחבל אחד''. זהו. לא רוצים? לא צריך. מה הם היו עושים? הורגים אותו חלילה? מה היה יוצא להם מזה? אם הם היו הורגים אותו, הם היו נענשים כך שהיו שוכחים איך קוראים לאמא שלהם. היתה לנו אז יד חופשית לחסל מאות חמאסניקים.
    אבל התקשורת המטומטמת, התבוסתנית, האנטי-ישראלית, פתחה מיד עם חטיפת שליט ביללות ובכי של מסכנות ופחדנות, וכך הגענו למה שהגענו היום.

    • ולא היית מקבל כלום. (ל''ת)

      ץ, 20/10/08 23:08

  • 12.

    אם ינסו לחלץ יהיו לנו קורבנות נוספים מיותרים (ל''ת)

    נחשון, 20/10/08 22:15

    • אז מה אתה מציע? לשבת ולחכות? (ל''ת)

      הרצל, 20/10/08 22:32

  • 11.

    אללה ינקום את רשעותכם

    אחד שמאמין ביום הדין, 20/10/08 22:14

    אני מאחל לאויבי ישראל מפנים ומחוץ, שהקב''ה ישמיד אותם.
    אני חושב שזה מאוד ברור לכל הצדדים שישראל תקבל ''גופות'' או ''חלקי גופות'' ואילו אוייבנו, לבסוף יקבלו את מבוקשם.
    זה מצער אותי מאוד.
    אני מאחל לחוטפי שליט ''צדק''.
    ואילו למשפחת שליט, אני מאחל ''חסד''.

  • 10.

    גלעד שליט הוא תעודת ביטוח למחבלים , לא יותר. (ל''ת)

    רואה צאן, 20/10/08 21:55

  • 9.

    להקים ועדת חקירה למה גלעד שליט עדיין לא משוחרר.

    אזרח, 20/10/08 21:54

    אנשים להתעורר. היום זה גלעד שליט, מחר זה יכול להיות הבן, אח או קרוב משפחה שלכם.

    • יותר מדי ועדות חקירה יש במדינה שלנו. (ל''ת)

      חוקר, 20/10/08 22:41

    • אז יקימו עוד ועדה?!

      NY, 21/10/08 00:19

      משלמי המיסים יממנו ועדה נוספת שתוציא מסקנות על התנהלותה הכושלת של הממשלה, נו? אז מה?
      אין ולו מנהיג אחד שמוכן לקחת אחריות על הכישלונות!! לא איכפת להם, אולם אנחנו הדפוקים שממשיכים לבחור את כל הנחשלים בחזרה לכנסת ואחר כך אנחנו מתפלאים שמקבלים את אותן התוצאות!!!

      • כשתקום ועדת חקירה - לא יהיה להם כל כך נוח להמשיך להפקיר את גלעד שליט ! (ל''ת)

        אנחנו דורשים דין וחשבון מיד !!!, 21/10/08 03:13

        • על סמך מה המסקנה? לא איכפת להם מה אתה או הועדה חושבים (ל''ת)

          NY, 21/10/08 04:00

      • בדיוק.אז הדפוקים פה יבחרו עכשיו את ציפורה כי הם ניהנים להידפק מחדש !!!

        עודד יערי, 21/10/08 06:45

        לא מספיקים להם העובדות...ציפורה לבני בגדה בבוחריה מן הליכוד בכך שנטשה אותם ועזבה עם אולמרט ושרון ומופז ואז מתוך קדימה בגדה בעם ישראל כאשר שתקה אל מול כל ההתנהלות של אי העשייה מול שדרות וההחזר השערורייתי של סמיר קונטאר והכל עם טונים הדיבור הבכיינים שלה.

    • מי בחר להפקיר את גלעד שליט - הרי אפילו רשימה הם לא הכינו עדיין !!! (ל''ת)

      ועדת חקירה עכשיו ומיד !!!, 21/10/08 03:15

    • כן, כי הועדה שהוקמה אחרי המלחמה שנתה המון.... (ל''ת)

      פנדה, 21/10/08 07:36

  • 8.

    מי מחר אין ביקורים-טלפונים שום ידע מהאסירים שלהם כמו שאין מגלעד אז יהי (ל''ת)

    שמואל, 20/10/08 21:54

  • 7.

    מחזיק ''תיק שליט''?!?!?!? הם פשוט מטורפים על כל השכל (ל''ת)

    מטורפים, 20/10/08 21:52

  • 6.

    חמס זה קבוצת רוצחים מחנכים את ילדיהם להיות רוצחים חבל על הזמן (ל''ת)

    שמואל, 20/10/08 21:51

  • 5.

    מי שצריך לשלם מחיר עבור חטיפת החייל הם מנהיגי חמאס.

    אזרח, 20/10/08 21:51

    לא יתכן שמנהיגים יהיו חופשייים, כאשר ה'' חיילים'' שלהם חוטפים חיילים שלנו, מתכננים פיגועים, ורוצים לפגוע במדינת ישראל.
    מנהיגי חמאס מעורבים גם בחטיפה של החייל גלעד שליט.... ולכן על מנת לשחרר את גלעד שליט, צריך לחטוף את המנהיגים של החמאס.

  • 4.

    כדי שיהיה שם הפגנות לאסרי עזה אין שום ידע מהם כמו שאין מ גלעד זה יעזור (ל''ת)

    שמואל, 20/10/08 21:49

  • 3.

    מדינת חלם רופסת

    ציוני טוב, 20/10/08 21:49

    מדוע אי אפשר להסביר להם שאם הוא לא חוזר חי תוך 24 שעות כל עזה תופצץ מהאוויר בצורה קשה?
    כולל הפסקות חשמל, אי אספקת מזון וחיסול של כל בנייני המימשל?
    כל מדינה נומאלית היתה עושה כך, לא שנתיים וחצי לאחר המעשה, אלא שעתיים וחצי לאחריו.

    • usa

      itsik, 20/10/08 22:57

      absuloutly

    • החלק הנורמלי לא יושב בכנסת!!

      NY, 21/10/08 00:25

      תראה לי דבר אחד נורמלי בחבורת מחממי הכסאות בכנסת? כל אחד, כולל שר הביטחון, דואג לגודל הכרית שתרפד את כיסאו, לא יותר ולא פחות!
      החלק הנורמלי נמצא בהלם קרב אחרי שהממשלה לא מצליחה לפעול בנחרצות מול הטרור בעזה. את כולנו מכרו עם שקט בתעשיית הישראבלוף, לא מדברים עם החמאס או כן מדברים איתו. עם נחתמו ההבנות בדבר השקט? עם אירגון טרור קיקיוני הנמצא בשטח קטנטן!!! חוסר ההחלטה הפוליטי שבר את עוצמתו וכוח ההרתעה של צה''ל.

    • צודק 100% רק אנכנו טיפשים (ל''ת)

      יורם, 21/10/08 04:05

    • זו לא המדינה שהיא חלם אין כזה דבר זה המנהיגים העלובים והמושחתים שלה!!!

      עודד יערי, 21/10/08 11:27

      מה אתם מצפים ממי שמכר את בוחריו בליכוד?הרי המשך הבגידה של אולמרט וציפורה ומופז והאחרים..זה היה למכור את כל האוכלוסיה שבדרות וסביבותיה...

      מאלה אתם מצפים שיצילו את גלעד שליט?פחחח הרי זה רק בן אחד..מה זה בשביל שמאלנים ארורים למכור אחד..הרי הם מכרו את כל האוכלוסיה של שדרות..ונהרגו מזה אנשים שם..אז למכור אחד?קטן עליהם..תשאלו את רפי איתן שהוא שר איתם הוא כבר התמחה בלמכור אנשים..הוא יש לו נסיון ממכירתו של פולרד...

  • 2.

    אולמרט והסמולנים תמורת שליט. (ל''ת)

    just me, 20/10/08 21:43

    • גדול - אני מסכים ללא תנאי (ל''ת)

      אקסטרא לארג', 21/10/08 11:28

  • 1.

    stop crying (ל''ת)

    Isaac, 20/10/08 21:38