• 70.

    נו באמת , איראנים טיפשים

    רון, 18/04/09 19:47

    צריך הרבה יותר מ100 מטוסי קרב שיוצרו לפני 40 שנה כדי להגיע מספיק קרוב לגבול האווירי של המדינה .
    ה''תרגיל'' הזה שהם עשו מוכיח כמה הם מפחדים כי הוא יותר בא לתת תחושת ביטחון לתושבי איראן מאשר לעשות עלינו רושם .
    הסיכוי שלהם להצליח להיכנס עם מטוס חדיש למדינה הוא קלוש עד לא קיים , אז עם מטוסים כאלה ?! אני לא הייתי בונה על זה

  • 69.

    טילים הם הנשק המתאים לערבים/מוסלמים. נשק של פחדנים. כמו אבנים שזורקים

    Y, 18/04/09 17:32

    ובורחים.

  • 68.

    כבר נכתב שבאחרית הימים יקום מלך פרס ויחריב את העולם (ל''ת)

    ירון, 23/10/08 14:05

  • 67.

    כתב אמרו חכמים: אם אירן תתקיף את ישראל עם אטום - ישראל תשרוד, אירן לא.

    אלון, 23/10/08 11:53

    לכן הם מתאמנים רק על 1,200 ק''מ - קמיקזות אטומיות.

    • נראה לי התבלבלת קצת

      סטודנט, 23/10/08 15:58

      תפתח מפה, תשווה את גדלי המדינות וריכוזי האוכלוסיה ותגלה למי יש סיכוי גדול יותר לשרוד אחרי תקיפה גרעינית. למרות ששימוש בנשק גרעיני הינו בגדר הפנטזיה כיום, בישראל משום מה ממשיכים לראות בכך סנריו אפשרי. כנראה שתרבות הפרנויה והמיתוס של ''לחיות בסיכון תמידי'' הוטמעו כל כך בתודעה.

      • אתה סטונדט למדעי הנאיביות? (ל''ת)

        דון קורטיזון , 18/04/09 15:19

  • 66.

    נניח לרגע אחד. שאירן תתקיף ראשונה את ישראל .לכולם

    פקק תנועה קרית ביאליק, 22/10/08 13:45

    מותר לחשוב.. מה יהיו התוצאות .לאחר מיתקפה כזו על ישראל .

  • 65.

    יש יותר סיכויי שהם יגיעו אלנו מאשר ישראל לאירן (ל''ת)

    יובל ארהב, 22/10/08 10:19

  • 64.

    שיביאו גם מסוקים איתם סב (ל''ת)

    סטינגר, 22/10/08 00:38

  • 63.

    אל תזלזלו באירנים ...מדובר בטייסים מתאבדים..איסלם = טרור..רצח..

    א.ב.ס.ט, 21/10/08 19:33

    האיסלם מקדש רצח והתאבדות דת נתעבת זו מקדשת מי שרצח חפים מפשע ומי שמתאבד כדי לרצוח את מי שאינו מוסלמי.
    הטיסה מתוכננת מראש לכיוון אחד !!!

    • תגובה אנטישמית

      סטודנט, 21/10/08 23:27

      האיסלאם אינו מקדש רצח ובודאי שלא התאבדות. האם ניתן לטעון שהיהדות מקדשת גניבה ובטלנות רק בגלל שהח''כים של ש''ס גונבים או שהחרדים אינם עובדים?
      למערכת NRG, כיצד אתם מאפשרים לתגובה גזענית כזו להתפרסם אך בוחרים לצנזר הודעות המגנות אותה?

      • but its true

        shul, 18/04/09 11:59

        they think only about killing jews every day all day.

      • כמעט כל המתאבדים כדי לרצוח על רקע פוליטי/דתי הם מוסלמים.

        מיתמית , 18/04/09 13:24

        רק סטודנט מוסלמי,לאומן, גזען ומשכתב היסטוריה יכול לבקש לבטל תגובות לגיטימיות של מישהו אחר.

        לא כל המוסלמים הם טרוריסטים.
        אבל כל הטרוריסטים וסייעניהם הם מוסלמים.

      • רוב המוסלמים לא מחבלים, אבל רוב המחבלים מוסלמים, ואיך בדיוק תסביר את

        יודע-דבר , 18/04/09 16:34

        עיקרון הג'יהאד? אם לא קריאה חסרת מעצורים לכל מוסלמי מאמין להמר את דתו של מי שאינו מאמין ולהרוג מי שלא המיר דתו?!

      • את הדברים האלה שומעים מפי מוסלמים - אין אסלם קיצוני האסלם הוא קיצוני.

        פה, 18/04/09 19:16

        תפתח עמוד ראשון בקוראן - רק מה שכתוב שם מסביר למה המוסלמים בעולם אחראים לכל כך הרבה שפיכות דמים.

  • 62.

    אחמידנג'אד- נראה אותך גבר, יא טמבל מכוער!

    מתתיהו החשמונאי, 21/10/08 14:57

    רק תעיז להוציא את המטוסים מהדת''ק, תראה איך כל טהרן תעלה לך בלהבות השמימה, יא אפס יהיר! לא יהיה אושויץ פעם נוספת, יהודים לא יובלו שוב כצאן לטבח בידי שלטון יהיר ופסיכופט של פנאטים ברברים חסרי חינוך כמוך!!! הבנת, יא אידיוט?? אני יודע שהאנשי המודיעין שלך יושבים וקוראים את כל אתרי האינטרנט הישראליים ומתרגמים לך את מה שהם רואים שם, אז למי שקורא את זה, תתרגמו לנשיא שלכם את המשפט הבא:ישראל לא הולכת להעלם בקרוב ואם תעיז לתקוף את ישראל, תביא כליה על עמך, על בירתך ועל עצמך, בדיוק כמו שקרה להיטלר!

    • הצחקת אותי... אתה טיפש או תמים אם אתה חושב שהעם היהודי אינו אדיש

      ציון, ההתישבות הציונית חיפה, 21/10/08 23:56

      ולא יובל שוב כצאן לטבח. תפתח את העיניים ותסתכל טוב טוב סביבך האם אתה עדיין אופטימי?

  • 61.

    חחחחח המטוסים תרגלו חזרה לאיראן..... (ל''ת)

    אורי, 21/10/08 11:09

  • 60.

    אם נתקוף באיראן, ייפגעו שם חפים מפשע והשמאל ''הנאור'' שלנו לא יסכים לזה (ל''ת)

    עדיף ללכת כצאן לטבח מאשר לפגוע בחפים מפשע מסכנים, 21/10/08 11:06

    • תשובה לבבון ימני מצוי

      טייס קרב שמאלן, 21/10/08 17:06

      מתי הצלחת לברוח מהכלוב של הקופים הימנים בגן החיות בירושלים ??

      • כאן

        שם, 21/10/08 20:20

        מה כל כך הרגיז אותך?
        ואת מי זה מעניין שאתה טייס קרב? לדעתך זה נותן לדבריך משנה תוקף או סמכות???

      • מקווה שתטוס לאירן ותשאר שם!!!!! (ל''ת)

        א, 18/04/09 12:20

      • בהיעדר טיעונים יפנה הדמגוג הבבון להשמצות משוללות יסוד.

        יודע-דבר , 18/04/09 16:37

        ומה אתה רוצה להשיג בכך שאתה מספר לנו שאתה טייס? אתה חושב שזה מעניין מישהו? זה לא עושה אותך יותר או פחות טוב מאף אחד אחר.
        טייס / נהג טנק / לוחם חי"ר ימדד על פי מעשיו ולא תואריו. בטלן בבון.

  • 59.

    אם יהיה להם דריסת רגל נדולה בלבנון

    נסים, 21/10/08 10:56

    מהיפריע להם להכניס את חיל האויר והטילים שלהם בגבול שלנו באופן חוקי ברשות לבנון

  • 58.

    שרק ינסו

    בני, 21/10/08 10:49

    לטוס רק לכיוון ישראל ויראו מה יהיה הסוף איתם אנחנו נמחק תמדינה הזו פשוט אסור לנו לדבר על הארסנל שיש לצבא אים יש להם רדאר חדיש עדיף שלו ידעו מה יש לנו

  • 57.

    האירנים,החמס והחיזבולה לא מפחידים אותי.המושחתים,העברינים והשסניקים (ל''ת)

    הם הסכנה האמיתית של ישראל., 21/10/08 10:40

    • שכחת את אבא ואמא שלך שגידלו אותך על שנאת פרענקים וש''ס (ל''ת)

      קיקו, 21/10/08 11:17

  • 56.

    יש לציין שזה היה מטוסים מלגו (ל''ת)

    אורן, 21/10/08 10:13

  • 55.

    אסור לזלזל באויב אל תשכחו שהם רבים מאיתנו ויש להם עזרה מסוריה לבנון

    רוביס, 21/10/08 10:09

    רוסיה וגם בתוכנו העזהתים תושביהשטחים ואפילו ערבי ישראל לא הכי נעמנים למדינה אז תפסיקו לצחוק ותתחילו להתמל כי זה יהייה קשה.

  • 54.

    כולם צוחקים על האוטו שלי שהוא בן 20 אבל המטוסים בני 40 (ל''ת)

    כרמל, 21/10/08 09:29

  • 53.

    מטוסי הפלסתיק של איראן לא התפרקו באוויר ? (ל''ת)

    להתקיף את איראן הנאצית עכשיו !, 21/10/08 07:53

  • 52.

    תלוי איך הגיעו לסוף המרתון, אחרי 1200 ק''מ במטוס מקרטע למי יש כוח

    חובב טיסה, 21/10/08 07:32

    להלחם.

  • 51.

    אין לאירן בכלל מטוסים

    רותה, 21/10/08 06:06

    כל המיגים והסוחוי שלהם, מושבתים, כי ארה''ב לא מספקת להם חלקי חילוף.

    • מיג וסוחוי הם מתוצרת רוסיה...

      עמית, 21/10/08 19:12

      כך שארה''ב לא יכולה לספק להם חלקי חילוף. האמריקאים לא מספקים להם חלקים למטוסים כגון ה-F5,F4,F14,P3 והמסוקים האמריקאים שלהם. אבל, הפלא ופלא, 30 שנה ללא חלקי חילוף והם עדיין טסים... כבר בסוף שנות ה-80אמרו מומחים במערב שה-F14 של אירן לא שמיש. אם מסתכלים ב-GOOGLE EARTH אפשר לזהות מטוסי F14 בעמדות כוננות ליד בושהר משנת 2006.

    • הם מסתדרים גם בלי האמריקאים

      סטודנט, 21/10/08 20:10

      עד כה האיראנים מצליחים להשיג חלקי חילוף בין אם דרך השוק השחור ובין אם דרך ייצור עצמוני. איראן גם מייצרת גרסאות מקומיות של מסוק הקוברה, מסוק בל 206 ומטוס ה- F-5.

  • 50.

    צבא הקרקס

    מוקיון, 21/10/08 04:42

    שלום לכולם ! ברוכים הבאים לקרקס המצחיק בעולם - עם המארח שלכם - אחמדינאג'אד השימפנז (והוא גם יודע לדבר קצת) והיום לראשונה הופעה מרהיבה של מטוסי נייר המגיעים עד למרחק של 1200 ס''מ (בתנאי שיש רוח) בסוף מחלקים סוכריות...

  • 49.

    הם התבלבלו קצת... המצחיקים האלה.....

    אופיר, 21/10/08 02:40

    המטוסים הגיעו למרחק של 1200 מטר....
    והם גם לא טסו, גררו אותם...
    וגם ככה חלק התפרקו בדרך....

    יש טיסנים שיותר מפותחים מה-''מטוסים החדישים'' שלהם!

  • 48.

    איראנים טומטומים! עם נשק גרעיני מלחמה לא מסתיימת!

    עם נשק קונבנציונאלי כן, מהר ועם הכרעה!, 21/10/08 00:23

    וזה מה שישראל יודעת היטב!

  • 47.

    איך אומרים היהודים: להתחיל במלחמה? זה קל ופשוט! (ל''ת)

    איך מסיימים ? זאת החוכמה! ואין תשובה לאיש!, 21/10/08 00:18

  • 46.

    ה-1,200 ק''מ זה רק בכיוון אחד?

    ~~~, 20/10/08 23:32

    כי בטוח שיש הרבה יותר מ-600 ק''מ לכיוון אחד.
    אז הם לא מצפים לחזור או שזה טייסת מחבלים מתאבדים ?

    • אין להם איך לחזור ואין להם יכולת לגרום שום נזק (ל''ת)

      סתם נפיחות של האיראנים, 21/10/08 10:25

  • 45.

    פחחח, מטוסים של שנות ה-70 מהדגמים שלהם

    G, 20/10/08 23:30

    לא מגיעים לטווח כזה, הם צריכים מכלים נתיקים ולהגיע עם מעט תחמושות, הם צריכים יותר דלק מתחמושת.
    בכלל אין נשק שחומק ממכ''ם, אין עדיין פצצות חמקניות וגם אם יש לאיראן אין טכנולוגיה לייצר אותם.
    חוץ מזה כל מטוס לא מזוהה שמתקרב לישראל מוזנקים מולו מטוסי קרב.

    זה סתם סיפורים בשביל העם שלהם.

  • 44.

    למה כולם צוחקים עליהם?

    עמית, 20/10/08 22:31

    יש לי הרגשה שעוד נופתע מהם. כמו עם אח''י חנית, או שכל הנרקסיסטים כאן שכחו מזה?

    • תפתח מפה ותבין

      --, 20/10/08 23:48

      את הטיל שפגע באח''י חנית שיגרו מלבנון מהחוף ולא מאיראן, טיל לא בעיה להוביל במשאית.
      למטוס קצת קשה לטוס למרחק רב בכל זאת אין תחנות דלק בשמים.

      • אם אנחנו יכולים להגיע לאירן אז הם יכולים להגיע אלינו

        עמית, 21/10/08 02:22

        הטיל שפגע מעיד על כך שהם כן מפתחים טכנולוגיה. יש להם גם נקודת התחלה טובה, ממטוסים כמו ה-F14 והמיג 29 שמצויים בראשותם. אגב בעיית הדלק ניתנת לפתרון על ידי תדלוק אוירי. הם יכולים להעביר מטוסי תדלוק לסוריה ולתדלק שם. לנו אגב, אין מרחב אויר ידידותי בדרך. אז גם כאן יש להם יתרון. תפסיק להתייחס לאוייב כחבורת חמורים עם משאיות של קטיושות, זו הגישה שהביאה לתבוסה של מלחמת לבנון השנייה, ואם לא תשתנה תביא לתבוסה חמורה הרבה יותר!

        • תזכיר לנו כמה פצצות לוקח F-14 איראני?

          אחמד, 21/10/08 07:49

          הטיל שפגע באח''י ''חנית'' היה טיל כולו סיני (דגם c-802). הוא לא פותח באיראן ולאיראן אין יכולת לפתח נשק כזה.
          ה-F-14 מסוגל להגיע (בקושי) לישראל ללא תדלוק אווירי אבל הדגם שבידי האיראנים הוא דגם יירוט, ללא יכולת נשיאת פצצות. המיג-29 כן נושא פצצות אולם הוא מטוס מ-א-ד קצר טווח וחסר יכולת תדלוק אווירי. אם תואיל בטובך לפתוח מפה תגלה שלאיראן א-י-ן גבול משותף עם סוריה. כדי להציב מתדלקים מעל סוריה הם חייבים לטוס מעל צפון עיראק (מוצול, השם אומר לך משהו) או טורקיה. מה בדיוק יבקש מוביל מבנה המתדלקים מהבקר האמריקאי בעיראק או הטורקי? רשות לחצות את הגבול עם מטוסים צבאיים ולטוס בשמי שתי המדינות האלה סתם כי בא לו לעופף?
          זה שאתה יודע מעט על סוגי המטוסים שיש לאיראן לא עושה אותך מנוסה במבצעים. אבל לפחות ניסית לשחק בליגה של המבוגרים.

          • אל תתנשא, המידע שבידך לא מדוייק!

            עמית, 21/10/08 11:13

            אני לא חודע באיזה ''ליגה של מבוגרים'' שיחקת, אבל אם היא בצה''ל אז היא כנראה מבוגרים עם מוגבלויות. האיראנים התאימו את מטוסי ה-F14A שלהם לשאת טילי הוק, שהוא טיל קרקע אויר במקור. אני מניח שהם יכולים להתאים פצצות פשוטות. הטיל C-802 הוא אכן סיני אבל מיוצר באירן. והעיר מוסול היא בקורדיסטאן, מחוז עצמאי למחצה של עיראק. אם ישראל תתקוף את אירן ללא ארצות הברית אנני בטוח שחיל האויר האמריקאי יתערב לטובתה בשמי עירק. במיוחד לאור העובדה שחיילי ארה''ב באיזור הם במתכונת בט''ש ולא ערוכים למלחמה כוללת בכל רגע.

          • סייגים

            סטודנט, 21/10/08 18:22

            ה- C-802 מיוצר ואף שודרג באיראן. איראן מייצרת מערכות נשק רבות באמצעות הנדסה הפוכה, כך הם ייצרו שלושה מטוסי קרב המבוססים על ה- F-5. כשם שאתה שואל מה יעשה המוביל האיראני עם בקר הטיסה הטורקי/אמריקאי, חשבת מה יעשה המוביל הישראלי ומה יהיו ההשלכות אם יאפשרו למטוסים ישראלים לחלוף בשמי עיראק או טורקיה בדרך לתקיפה באיראן? תקיפה ישראלית היא מסובכת לא רק צבאית אלא גם דיפלומטית כך שכל עוד ארה''ב תקועה עמוק בבוץ העיראקי, תקיפת איראן אינה עומדת בפרק.

            • תודה! (ל''ת)

              עמית, 21/10/08 19:01

    • אתה בכלל לא מבין מה פגע בחנית

      Poa, 21/10/08 00:44

      מה שפגע באח''י חנית זה מה שמוגדר טיל ''טיפש'' ...שגר והתפלל...זה טיל מטומטם כמו לירות מרובה ולקוות שייפגע...הבעיה הגדולה שהספינה הייתה במצב שבו המערכות היו
      ''למטה'' אם המערכות היו פעילות הטיל לא היה מתקרב לטווח של 3000 יארד מהספינה ואני מחיל הים..במיוחד בסער 5....

      • נראה שאתה לא מבין...

        עמית, 21/10/08 03:06

        טיל טיפש אינו מושפע ממערכות ל''א. ל''א עובד רק על טילים מונחים. דבר שני, זה לא משנה אם הטיל שלהם היה כל כך חכם או שצה''ל היה כל כך טיפש, העובדה היא שהטיל פגע! אני ידע שעם כל הנשק החכם שלנו, לא הבאנו תוצאות.

      • ה- C-802 הוא ממש לא ''טיפש'' (ל''ת)

        סטודנט, 21/10/08 20:12

      • מקום המערכות למטה

        Karakoz, 22/10/08 07:57

        כדי לחסוך בחשמל.

        כשהמערכות למעלה, שום דבר לא יכול
        לפגוע בספינה, שהיא חסינת פגיעות
        ויכולה להלחם ללא חשש מפגיעה כל שהיא.

        לישראל הצבא הכי טוב בעולם, כשהוא
        לא שוכח להרים.

        • הכי טוב בעולם? נו באמת

          סטודנט, 22/10/08 23:04

          לישראל יש צבא טוב אבל בודאי שלא הכי טוב בעולם.

    • מה עובר עליך ?

      יאצק, 21/10/08 06:02

      נופתע ?
      אין מילה כזאת בעברית.

      ישראל מצאה את ההרתעה, ואוי לי לאירן, אם רק תעז להשליך ולא אבן גדולה אחת לכיוון ישראל.

    • הפגיעה בחנית היתה זניחה

      רותי, 21/10/08 06:04

      מזמן היא חזרה לשירות והותקנו בה עוד סוויצים אוטומטים כחול לבן, שימנעו פגיעה בה.

      • אסור להמעיט מהנזק שנגרם

        חיים ישראל, 18/04/09 10:21

        מדינת ישראל הושפלה בשידור חי - אני מזכיר לכולם !

        הפגיעה ממצה את מיטב המנטליות הישראלית הגרועה - כל הצוות בארוחת ערב שבת , מערכות הגנה אלקטרונית לא פעילות , ירכתיים לכוון החוף כך שגם תותח ה ''נוקמני'' נגד טילים לא יכול לתת מענה .

        כל זה המרחק של 16 ק''מ מחוף של מדינה עויינת בזמן מלחמה !!!

        כמה נמוך אפשר לרדת ? ? ?

        (בלי להזכיר את מי שיצא חמשוש עם המפתח לדלת שהייתה סגורה ושנדרש לפתוח אותה בחירום)

  • 43.

    זה כלום מול טייסת השטיחים המעופפים.......

    Eחד, 20/10/08 21:10

    בטח חצי מהמטוסים נחתו אחרי התרגיל ונלקחו ישר למגרש לאיסוף ברזל. נו באמת.

  • 42.

    הנה תירוץ לבזבז עוד כסף על נשק

    סטודנט, 20/10/08 20:09

    הנה תירוץ למערכת הבטחון לדרוש כסף כדי לרכוש מערכות נשק מתקדמות. העיקר שהחינוך, הבריאות והרווחה קורסות בזמן שמערכת הבטחון מרפדת את עצמה בסף רב. מטוסי חיל האוויר הנוכחים מספיקים כדי להרוס כל מדינה ערבית ואת איראן אז מדוע להמשיך לשפוך כסף סתם?

  • 41.

    מישהו מדד פעם מה המרחק מאיראן לישראל?

    תעמולה גרועה, 20/10/08 18:44

    הבסיס הקרוב ביותר לישראל הוא דזפול = 1,300 ק''מ בקו ישר מעל עיראק (ששמיה נשלטים ע''י האמריקאים והבריטים), ערב-הסעודית (בעלת ח''א חזק למדי) וירדן (ח''א טוב מאד). איכשהו לא נראה לי שהם יצליחו לעבור אפילו את שמי עיראק בדרכם לישראל.
    המטוס האיראני היחיד שמסוגל להגיע לישראל ללא תדלוק אווירי הוא הסוחוי 24 שיש לאיראן כ-24 כמותו (אחוז שמישות?). המדובר במטוס גדול, כבד, לא מהיר במיוחד וגם לא מסוגל לתמרן טוב. לישראל הוא יכול להגיע רק בגובה רב עם כ-1 טון פצצות. בגובה נמוך - אפילו לא חצי הדרך.
    האיראנים יכולים לנסות להרים לאוויר את 30 מטוסי ה-''פנטום'' השמישים האחרונים שלהם. הם אינם מסוגלים להגיע לישראל ללא תידלוק אווירי (פעמיים, אם הם רוצים לחזור). היכן יחביאו האיראנים את מטוסי התדלוק שלהם? מעל ערב הסעודית?
    אחרון אחרון חביב, ה-F-14 שמגיע לישראל - אך הוא לא מסוגל לשאת פצצות.
    לסיכום: מזמן לא נתפסה התעמולה האיראנית בערוותה כמו עכשיו.

    • הם בסך הכל צריכים לצאת מסוריה (ל''ת)

      יוכלו גם לחזור לשם אולי, 20/10/08 20:55

      • שעה אחרי שהארמדה האווירית האירנית תנחת בסוריה היא תושמד

        אחמד, 21/10/08 07:14

        את זה גם ערבי כמוני יודע.

        • איך אתה כל כך בטוח?

          עמית, 21/10/08 11:19

          אחרי מלמת לבנון השניה ומלחמת הקסאם?

      • סוריה עורגת לשלום עם ישראל

        Karakoz, 22/10/08 00:23

        והיא לא תרשה למטוסם אירנים לטוס בשטחה,
        או להשתמש בשדות תעופה סורים.

        סוריה כעת הצטרפה לחברה הטובים.

    • הם מדדו במיילס, חילקו ב 1.6 (ל''ת)

      חחח, 20/10/08 21:32

    • אתה מניח שיש להם מטוסי תדלוק ושהם יודעים לבצע תדלוק אווירי

      '''''', 20/10/08 23:46

      למעט מאוד מדינות יש יכולת עצמאית כזאת

      • הם יכולים לתדלק בסוריה- על הקרקע!

        עמית, 21/10/08 02:32

        וסוריה עדיין תהיה נייטראלית, ישראל לא תפתח נגדה במלחמה רק בגלל זה.

        • סתם מסקרן אותי איך הם ''יגיעו לסוריה'' אולי על אוניות...? (ל''ת)

          עמית אחר, 21/10/08 07:40

      • יש להם 10 בואינג 707 שעברו הסבה לתידלוק אווירי

        אחמד, 21/10/08 07:20

        ולמרות הספקות בכשירותם ויכולותיהם של הטייסים האיראניים (כפי שהוכחו 8 שנים במלחמתם העלובה בעיראק, כולל 2 תקיפות כושלות של הכור בטוויתא) צריך להניח שהם מאומנים בתדלוק אוויר. צודק זה שפתח את הפתיל הזה כשאמר שבמקרה של תקיפת ישראל במטוסים, תהיה להם בעייה אמיתית היכן להציב את מטוסי התדלוק לפחות בדרך הלוך אם כוונתם גם לחזור. לדעתי, כוונתם גם לחזור משום שקשה להאמין אפילו על אומה בלתי שפויה בעליל כמו איראן, שהם מתכוונים להקריב כשליש מהסד''כ האווירי שלהם במשימה חדפעמית שברור שלא תכניע את ישראל.

      • אבל יש להם יכולת כזו

        סטודנט, 21/10/08 20:14

        יש לאיראן יכולת תדלוק אווירי. יש להם אפילו מטוס AWACS (מטוס עיראקי שברח לאיראן במהלך מלחמת המפרץ ועבר שיפוץ ושדרוג באיראן, העדנאן-1 למי שמתעניין).
        השאלה היא למה שאיראן תנסה לתקוף אווירית אם אפשר להסתפק בירי טילים?

  • 40.

    יירטו אותם כבר בגבול שלהם (ל''ת)

    טייס F106, 20/10/08 18:42

  • 39.

    יאללה בואו, סוף סוף נשגר טיל הוק 'על אמת' בדור שלי.

    נ, 20/10/08 18:14

    על מל''ט כבר שיגרנו ופגענו.
    IF IT FLY'S IT DIES!

  • 38.

    יאללה בואו (ל''ת)

    צביקה, 20/10/08 18:09

  • 37.

    סוף סוף יהיה אימון חי בקרבות אוויר לטייסים שלנו !!!

    א.ב.ס.ט, 20/10/08 17:48

    האירנים כמו העירקים ערבים מוסלמים מפגרים החיים בעולם דמיוני המאמינים לשקרים והפנטזיות שלהם...
    יום הדין הולך וקרב....

    • תיאור מדוייק (ל''ת)

      קבל ח''ח, 20/10/08 19:33

    • פרט לעובדה שהם לא ערבים (ל''ת)

      מישו, 20/10/08 23:47

  • 36.

    לכל המגיבים

    ציוני, 20/10/08 17:13

    הפחד שלי הוא לא מאירן אלא ממצריים, אף אחד לא שם לב אבל המצרים מתחמשים בנשק מערבי מתקדם כבר זמן רב, עכשיו תחשבו על התסריט הבא: אירן יורה אלינו את טילי השיאהב שלה חיזבאללה כמובן מצטרף להתקפה ויורה אלינו את מערך הטילים הגדול שלו, סוריה גם מחליטה להמר על התקפה ומצטרפת ללחימה, והמצרים שמזהים הזדמנות פז להחזיר את כבודם (לאחר שני תבוסות) וגם להשמיד את ישראל אחת ולתמיד מצטרפים גם הם ללחימה, ולמצרים יש היום צבא שאי אפשר לזלזל בו גם מבחינת כמות החיילים וגם מבחינת הטכנולוגיה, מה אתם אומרים על תסריט כזה??

    • כן... ושתי דקות אחר כך שני טילים אל עבר סכר אסואן

      לאון, 20/10/08 17:40

      שוטפים את כל קהיר...
      נראה לך שמצריים תצא למלחמה? הם בשלום איתנו, מה יש להם לחפש במלחמות? יש להם מספיק בעיות בבבית.

      די לתסריטי אימה

      • אם הם ב''שלום'' איתנו, אז נגד מי הם התחמשו ככה ב-30 השנה האחרונות? (ל''ת)

        יהושע בן-נון, 20/10/08 18:40

        • לאבותינו ולנו

          והיא שעמדה, 20/10/08 20:47

          שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו
          והקב''ה מצילנו מידם.
          חג שמח לכול המאמינים!!!

        • מה הקשר?

          סטודנט, 21/10/08 20:17

          אין אף מדינה בעולם שמאיימת על ארה''ב, אז מדוע זה בסדר שהיא תוציא על בטחון סכום השווה לכל תקציבי הבטחון של מדינות העולם? ישראל חתומה על הסכם שלום עם מצרים וירדן, ללבנון אין צבא, צבא סוריה מגוחך, עיראק בידיים אמריקאיות ומדינות המפרץ בכיס האמריקאי גם. אז מדוע אנחנו מבזבזים מיליארדים על נשק? אהה שכחתי, אנחנו ב''סכנת קיום''...

          • תשובה במילה אחת: הרתעה. (ל''ת)

            אלון, 23/10/08 11:46

    • למצרים יש רק יותר מה להפסיד

      W, 20/10/08 23:44

      נכון שיש להם נשק אמריקאי אבל בשלנו יש מערכות ישראליות שהן יותר טובות מהאמריקאיות ולנו יש יותר ניסיון של שנים עם ציוד אמריקאי.
      אתה יודע איזה נזק יהיה למצרים אם משמידים את אסואן ?
      תראה בצילום לילה שבו רואים מצוין איפה נמצא רוב האכלוסיה שלהם

  • 35.

    iran is a joke, we will crush them (ל''ת)

    iran is a joke, we will crush them, 20/10/08 16:55

  • 34.

    מטוס נוסעים יכול להגיע ל10,000 ק''מ אז מה? (ל''ת)

    א.מ, 20/10/08 16:54

  • 33.

    בטח הם טסו על שטיח פרסי......ומה עם הנחיתה?...אתם סומכים כנראה על צהל (ל''ת)

    הרצל, 20/10/08 16:53

  • 32.

    מטוסי איראן

    רום, 20/10/08 16:52

    תקשיבו, אתם ראיתם אם איזה מטוסים הם עשו תרגילים, עם פאנטום עייטים( אם אני לא טועה זה A-4) ועוד כמה מטוסים מתוצרת עצמית זה מטוסים שנמצאים אצלנו במוזיאון חייל האויר בחצרים.
    אין להם סיכוי לשרוד מול הסופות והרעמים שלנו (ואפילו העייט בן ה40 שנה שלנו מוריד אותם)
    אם תהייה מלחמה, הלוואי שיהיו קרבות אוויר אוויר ולא הטילים הבליסטיים שלהם כי אז אנחנו בבעייה

  • 31.

    חיל האוויר החזק והציוני שלנו

    שרון, 20/10/08 16:47

    ברגע שתתקבל ההחלטה במועצת הליצנים והמושחתים כולי תקווה שהבחורים שלנו ישחזרו את ההשמדה של המתקנים משנת 81

  • 30.

    לא מפחד

    משה זוכמיר, 20/10/08 16:21

    ציפי ואבאמה יעשו את העבודה ויעצרו את איראן

    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  • 29.

    שיבוא כבר האחמינגאד הזה

    תמרה, 20/10/08 15:08

    אישית אני אקבל אותו בברכה, יחסוך לנו את האלצהיימר, פרקינסון, סרטן, כרישי דם למינים... שמשאירים אותנו חצי בני אדםאומללים נחותים עלובים מסכנים ומשתמשים בחתולים, יאללה תבוא אחי ותגמור את הצרה הזו שקוראים לה חיים
    להתראות חבר

    • כרישי דם? איםפה? אני מחפש בנרות! (ל''ת)

      הדייג, 20/10/08 17:53

      • גדול! :) (ל''ת)

        אנדלו', 20/10/08 18:39

    • חחח (ל''ת)

      Avi Ecuador, 20/10/08 21:33

    • ומה הילדים וכל המשפחה לא חרם (ל''ת)

      נסים, 21/10/08 11:03

  • 28.

    כוחם האפשרי היום הוא רק בעמדת הגנה בחסות טילי הנ''מ (ל''ת)

    ולא בתקיפה של מטוסיהם הרקובים., 20/10/08 14:57

  • 27.

    התכנית האמיתית, נא לא לפרסם הלאה

    יעקב יוסריאן, 20/10/08 14:51

    במלחמה בין ישראל לאירן התכנית היא להנחית כוחות שישתלטו על שדות הנפט האירניים וילאימו אותם לטובת בנק ישראל.
    זה יאפשר לממן את המלחמה ללא פגיעה בתקציב של עובדיה יוסף.
    כמו כן זה יאפשר תקציב מיוחד לאברהם הירשנזון שבו יוכל לממן נסיעות לכל יעד שהוא.

    • אין על היצירתיות של הפרסים.

      אורי, 20/10/08 17:57

      עם טאירות הם יאימו עלינו.

  • 26.

    מתי תבינו שברק מוכר אותנו תקלטו כבר (ל''ת)

    אנטולי, 20/10/08 14:50

    • מתי יעלמו מחיינו כל כפיי הטובה שכמותך ויאפשרו לנו הנהגה איכותית.

      עמית, 21/10/08 07:43

      מתי תעלמו....

  • 25.

    הם בדקו יכולות ל 1200 ק''מ שזה כיוון אחד בלבד

    שמוליק, 20/10/08 14:33

    כי ברור להם שהם לא יחזרו לאירן. אבל זה הרי מתאים למתאבדים המוסלמים.

  • 24.

    חי''א הישראלי הגיע 200 מ' מעבר לכורים הגרעיניים באיראן! (ל''ת)

    סידרנו אתכם! נווט, 20/10/08 14:19

    • נכון. יחי ה-F-15! (ל''ת)

      חסוי, 21/10/08 10:42

  • 23.

    יש לציין שבתרגיל השתתפו גם מומחי פוטושופ (ל''ת)

    עדיף שישארו עם בקלאוות, 20/10/08 14:17

  • 22.

    הלוואי והם יהיו כל כך טיפשים לתקוף

    שי, 20/10/08 13:55

    עכשיו יהיה סיבה מוצדקת לדפוק להם את הכורים

  • 21.

    הבעיה היא לא להגיע לישראל,אלה איך לחזור. (ל''ת)

    מני, 20/10/08 13:35

    • who sey that they want to go back

      tony, 20/10/08 14:08

      who sey that they want to go back to Iran,, they fly one way ,,

    • גם את המחבלים שהתרסקו לתוך מגדלי התאומים לא חשבו לחזור (ל''ת)

      ג, 20/10/08 15:13

  • 20.

    1200 ק''מ זה כיוון אחד בלבד, מדובר בקאמיקזות?

    אם כן סימן שיש להם מחסור, 20/10/08 13:23

    בטילים ארוכי טווח. אחרת קשה לי להסביר למה הם ישושו כל כך לוותר על חיל האוויר שלהם...

  • 19.

    סתם הצגה

    יוסריאן, 20/10/08 13:00

    אירן יודעת שצה''ל הוא הצבא החזק באיזורינו.
    ואוי לה לאירן אם תתקוף אותנו.
    מטוסיה יופלו כמו זבובים.

    אחר כך תשמיד ישראל את אירן,
    תוך הקפדה על טוהר הנשק,
    על הקוד האתי,
    על אי פגיעה בחפים מפשע,
    אי ירי עבר מי שאין לו דם על הידים,
    הבטחת שלומם של זקנים נשים וילדים
    ואי פגיעה באזרחים.

    • אחי, למה אתה לא אתי בשבדיה ? (ל''ת)

      לויטננט אור, 20/10/08 13:52

      • קיבלתי עבודה בג'נבה.

        יוסריאן, 20/10/08 17:10

        אז אני משאיר את ארתי בידי
        שלטון ההגינות ושמירת זכויות האדם.

        • עשה טובה, קח את האמא של אשתי אתך, אשלם לך (ל''ת)

          אחד, 20/10/08 21:37

          • גם את שלי בבקשה (יש מבצע ''חבר מביא חבר''?) (ל''ת)

            משה, 21/10/08 08:56

            • קחו בדרך גם את חמותי. אני מוכן לשלם כל מחיר. (ל''ת)

              שוורץ, 21/10/08 10:37

  • 18.

    האם לווינים יכולים לחוש בצנטריפוגות להעשרה? (ל''ת)

    טא, 20/10/08 12:39

    • עובדים על זה. (ל''ת)

      ***, 20/10/08 15:17

  • 17.

    לא לפחד אולי יצליחו להגיע לכאן אך....

    דוד, 20/10/08 12:36

    חיל האויר הישראלי ידאג להנחית אותם לקרקע
    אל דאגה עם ישראל !!

  • 16.

    לא לזלזל באירנים

    עג, 20/10/08 12:34

    אירן נלחמה בעירק במשך שנים ובהצלחה רק ארה''ב והמערב הצילו את סאדם חוסיין. אירן אימנה את החיזבאלה וראינו שהם לא טיפשים. גם אני ההיתי בן 15 במלחמת יום הכיפורים ולפני ששמעתי חדשות אמרתי לחבר ''תכין את הבגד ים הולכים לשחות בנילוס'' שעתיים אחר כך ההיתי בשוק.

    • אתה טועה ומטעה!

      טברייני, 20/10/08 14:10

      אירן הצליחה להלחם בעירק במשך שנים רק בזכות ישראל אשר מכרה לה נשק בכמויות מטורפות! (שעד היום משמשים נגדנו בחיזבללה) את הידע הם קיבלו מארה''ב...

      • לא רלוונטי!

        עמית, 21/10/08 02:30

        מלחמת אירן עירק פרצה כי עם עלייתו של חומני לשלטון סולקו כל הקצינים הבכירים שהיו נאמנים לשאח. סדאם ידע זאת וניסה לתפוס על זה טרמפ. אירן הייתה הרבה יותר חלשה מכוחה הטבעי ועדיין סדאם לא הצליח להביס אותה. היום יש לאיראן צבא מסודר, ולכן אין לצפות לשום דמיון למלחמה ההיא.

        • למה אתה שוכח להזכיר שהמלחמה הבא תהיה ארה''ב נגד אירן?

          אלון, 23/10/08 11:49

          ולא ישראל נגד אירן.

  • 15.

    לא מבין את הכתבים הפחדנים של מעריב

    דודי, 20/10/08 12:30

    כל כתב שני של מעריב נוהג להפוך זבוב לפיל ולא סתם פיל יונק יבשתי אלא פיל מעופף.
    אולי תתחילו כבר לדווח על מה שבאמת מתרחש ולא על סרטים מצויירים?
    בסוף עם איכות הכתבים שלכם תישארו ללא קוראים.
    זה לא מטריד אתכם?

    • בוא אני אסביר לך........שששששששששששש שלא ישמעו

      Eחד, 20/10/08 21:00

      הם מ-ת-פ-ר-נ-ס-י-ם זה הכל. מזמן כבר לא מדובר בעיתונאות רצינית. סתם עסק מסחרי. (בטח יצנזרו...)

  • 14.

    נניח שהם מסוגלים לטוס מרחק כזה

    ארז, 20/10/08 12:16

    נניח שהמטוסים המיושנים של חיל האוויר האירני מסוגלים לטוס 1200 ק''מ - כמה חימוש הם מסוגלים לשאת למרחק הזה? והאם נלקח בחשבון שבדרך, עוד לפני ישראל, יש כמה מכשולים, כמו עירק, סעודיה, טורקיה, ואפילו ירדן? בקיצור, לא מתקיפה אווירית אירנית אנחנו צריכים לחשוש.

  • 13.

    גם להגיע הם יכולים רק אם יש להם חימוש קל ביותר

    ציוני, 20/10/08 12:13

    ולחזור הם לא יחזרו.. מקס' יעשו קאמיקזה..
    הם יודעים את זה ולכן כנראה תרגלו 1200 קילומטר ולא את מה שצריך בשביל גם לחזור חחח...

    • ינחתו בלבנון ויושמדו על הקרקע ... (ל''ת)

      סבח בן-לולו--נתניה., 20/10/08 12:35

    • חימוש קל והרבה מכלים נתיקים (ל''ת)

      L, 20/10/08 23:39

  • 12.

    הם טסו מרחק של 1200 ק''מ כמו המרחק בין איראן לישראל

    מת למות 2, 20/10/08 12:11

    הם לקחו בחשבון שאת הדרך חזרה הם כבר לא יצטרכו לעשות.
    אגב אתם יודעים שאין פרסי אחד שנטש מטוס?
    ראיתם פרסי פעם נוטש משהו?

    • חחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      רועי, 20/10/08 15:09

    • הצלקת אותי (ל''ת)

      חחח, 20/10/08 21:40

  • 11.

    לבני תמשיכי להתעלם מאיראן...

    ירון, 20/10/08 12:07

    אולמרט כבר נכנס לפח האשפה של ההיסטוריה.
    אתמול ראיתי את הסרט ''תמוז'' על מבצע הפצצת הכור העיראקי ב-81', מהלך שהובל על ידי ראש ממשלה בעל שיעור קומה וראיה היסטורית, מנחם בגין.
    במה תבחרי לבני? לשבת על הכסא כמה שנים ולהפקיר את המדינה בדורות שאחרייך? או לפעול באומץ ובראיה היסטורית?

  • 10.

    1200 ק''מ ? ומה עם הדרך חזרה ? כנראה ינחתו בסוריה (ל''ת)

    TKHEU, 20/10/08 11:57

  • 9.

    אל לישראל לפחד פרופגנדה בגרוש !!!

    ישראל, 20/10/08 11:56

    גרוטאות לא טסות 1200 ק''מ בטח לא גרוטאות
    בלי מנוע רולס רויס ..ואם כבר טסות הם לא חוזרות . גם המרחק וגם מהיכן נובע הביטחון השחצני שהם יוכל לעשות כאן משהו.

  • 8.

    אמאלה, ממש מפחיד (ל''ת)

    אמיץ, 20/10/08 11:56

  • 7.

    לצינורות המעופפים הללו הם קוראים מטוסים?? LOL הם לא יספיקו ללבוש

    אילן, 20/10/08 11:50

    סרבלים לפני שיורידו אותם.

    במקרה הטוב כמה עשרות טילים שלהם יגרמו ל 2000 עד 3000 הרוגים וזאת תחזית סופר אופטימית! מצידם.

    ישראל לא באמת יכולה להשמיד לחלוטין את הפרויקט האירני (גם הסורי לא הושמד לחלוטין)
    רק לעקב את העבודה ב 4 5 שנים במקרה הטוב

    הבעיה היא החיזבללה רק השמדה טוטלית של ערים בלבנון תיצור הרתעה וגינוי מסיבי מצד המשקיעים למיניהם!

    • 7 על מה אתה מדבר????

      ציוני, 20/10/08 12:16

      2000-3000 הרוגים?? באיזה סרט??

      יש להם 100 טילים שיכולים להגיע לישראל..מסוג שיהאב שלוש..

      גם אלה שיצליחו לפגוע ולא יהיו להם בעיות טכניות\\ החץ לא יפיל שזה במקרה הרע 50 אחוז מהטילים..
      לא יותר רציניים מהסקאדים שחטפנו במלחמת המפרץ הראשונה.. ואז חטפנו 36 סקאדים וזה גרם לאם אני זוכר טוב 11 הרוגים..

      • הפחד מהפחד

        ד''ר יהוסף, 20/10/08 12:50

        ידידי המגיב ל-7. אם הנך חושב שכוחה של ישראל הוא שמחזיק אותנו עם הראש מעל המים - אינך אלא טועה. כתוב בתורה:''כי עיני אלוקיך בה (בא''י)מרשית (כך במקור) שנה ועד אחרית שנה...''. ראה מלחמות ישראל. מלחמת ששת הימים ובמיוחד איך ניצלנו מאסון במלחמת יום כיפור. ומלחמת המפרץ? - אתה טועה, ידידי. נפלו 39 סקאדים ולא נהרג אפילו אדם אחד, למעט אחד שנפטר מדום לב בר''ג סמוך לנפילתו של הטיל.בדוק.

      • טעות -הרוג אחד בלבד ישירות מהטיל, כל היתר נחנקו מהמסכה או התקף לב

        יהודה, 20/10/08 13:00

        היכולת של אירן לפגוע בנו בנשק קונבנציונאלי היא מוגבלת, אבל גם לנו קשה לפגוע בהם בגלל המרחק הרב והשטח הענק של אירן(1000000 ק''מ לעומת 22000 ק''מ).

      • ציוני2 (ל''ת)

        ומה אם לטיל אחד שיפגע יהיה ראש חץ לא קונבנציונלי?, 20/10/08 13:03

      • ציוני יקר ומוגבל בראייתך

        גיא, 20/10/08 13:17

        ב-1991 נשלחו אל ישראל ראשי נפץ קונבנציאליים.
        ב-201X הם לא יהיו כאלה.

        תחזית של 2-3K נפגעים היא סופר אופטימית.

      • 11 הרוגים היו באותה תקופה בתאונות הדרכים

        זיכרון, 20/10/08 13:24

        לא היה אף לא הרוג אחד באופן ישיר מהטילים !!!

      • קודם כל כמה טילים יש באמת אף אחד לא יודע..דבר שני מי דיבר על קונבנצינל (ל''ת)

        אילן, 20/10/08 15:46

    • לעקב? ז''א שנוסיף להם עקב (ל''ת)

      או שניפגע להם בעקבים?, 20/10/08 14:19

      • סליחה אבשלום קור, לעכב! (ל''ת)

        אילן, 21/10/08 16:27

  • 6.

    EIZE PAHAD!!!!!!

    Itzhak, 20/10/08 11:48

    ANI MESHAKSHEK MAMASH , FUCK ALL THE ARABS!!!!!!!!

    • יוז (ל''ת)

      איראנים הם לא ערבים, הם פרסים., 20/10/08 13:04

  • 5.

    לא לזלזל באיראן

    ישאלי, 20/10/08 11:48

    ולא להיות יהירים.
    בסופו של דבר האפוריה והזילזול באויב לאחר מלחמת ששת הימים הביאו למפלה ביום כיפור.
    אין לדעת איזה טריקים יש לאוייב. כמו שנסראללה הפתיע אותנו עד מזל''טים במלחמת לבנון השניה.
    צריך להותכנן גם למתקפת הפתעה שלהם! הם עלולים מפחד לתקוף בהפתעה מחשש שאנחנו נתקוף ראשונים!
    יש לזכור שיש גם בנוסף לאירן גם את סוריה, לבנון וחיזבאללה, חמאס וכל אלה בתמיכת רוסיה וצפון קוראיה. כשבאופציה גם מצרים עלולה לנצל הזדמנות.

    • ''מפלה ביום כיפור''???!!

      סא''ל במיל., 20/10/08 12:48

      תבוסתן עלוב!
      ביום כיפור היה מצב ראשוני גרוע ביותר, אך תוך 72 שעות צהל עבר למתקפת מחץ וכתש הן את הצבא הסורי והן את הצבא המצרי.
      בסיום הקרבות עמדנו על מרחק של 40 ק''מ מדמשק ו 101 ק''מ מקהיר.
      אז איפה המפלה?
      היה נצחון מוחץ, אם כי במחיר כבד של חיילנו האמיצים והגיבורים.

    • אתה נורמלי?

      ארז, 20/10/08 14:56

      מלחמת יום הכיפורים ניצחנו ניצחון מוחץ

    • למרות המחדלים וההתחלה הקשה ניצחנו בגדול על מה אתה מדבר?? (ל''ת)

      אילן, 20/10/08 17:33

    • לא לזלזל בזילזאל (ל''ת)

      שיהאב3, 20/10/08 18:56

    • אתה שמאלני תבוסתן

      V, 20/10/08 23:36

      מפלה ביום כיפור?
      אנחנו עדיין כאן, ביומיים הראשונים הם ניצחו אבל בסוף המלחמה בחזית המצרית הארמיה ה-3 הייתה מכותרת והגענו ל-101 ק''מ מקהיר.
      בחזית הסורית היינו בטווח ארטילרי מדמשק.

      לזה אתה קורא מפלה?

  • 4.

    מצחיק מאוד, הלוואי והם ינסו משהו כזה, כנסו:

    חיל האוויר, 20/10/08 11:46

    אם המטוסים המיושנים שלהם לא יתפרקו בדרך והם ייורטו 50 ק''מ לפני שיגיעו.
    לאף אחד מהמטוסים האיראנים אין יכולת לחזור לאיראן אחרי התקפה, אז כבר עדיף להם לשלוח טילים.
    אגב טילים, אמנם השיהאב מגיע לישראל אבל מדובר בעשרות בודדות של טילים שלא יגרמו נזק ממשי, האיום העיקרי הם הטילים בלבנון

    • באמת מצחיק!

      עמית, 21/10/08 02:41

      איזה אידיוט פעם אמר שאם החיזבאללה יעז לירות קטיושות על חיפה אחרי הנסיגה מלבנון אז צה''ל ...
      וחמור אחר אמר שאם אחרי הנסיגה מעזה יירו קסאם אז צה''ל...
      משום מה זה לא קורה, תמיד הם מעזים, יורים ופוגעים וצה''ל לא עושה כלום!

      • מקווה שלמדנו לקח, והפעם נגיב ממש חזק,זה אפשרי. (ל''ת)

        miguel, 21/10/08 11:14

        • הלוואי, אבל לא נראה לי! (ל''ת)

          עמית, 21/10/08 19:03

  • 3.

    בולשיט

    שם, 20/10/08 11:42

    היכולת שלהם להגיב ישירות היא אפסית. כמה טילים בודדים שבטח חצי מהם לא יפעלו. צריך לפעול כבר נגדם.

  • 2.

    אין בעיה הם יכולים להגיע אבל הם לא יחזרו. (ל''ת)

    אבי ש, 20/10/08 11:40

  • 1.

    איך טסו 1200 ק''מ

    עופריקו, 20/10/08 11:36

    אולי עישנו יותר מדי מהאופיום?
    טייסת הגמלים המכונפים של חומייני
    אתמול דרכתי על אחד

    • one- you are GADOL (ל''ת)

      roy, 20/10/08 13:03

    • טייסת הגמלים המכונפים LOL של חומיני חהחהחה גדול! (ל''ת)

      אילן מ7, 20/10/08 15:53