• 126.

    חדל פטפטת

    האזרח הקטן, 20/03/09 08:04

    הגיע הזמן לחדול מדיבורים ומכל מיני הצהרות של ''מנהיגים'' ללא כל כיסוי ידע או הכרה של העומדים מולנו.
    תתחילו לעבוד בשקט ולעשות משהו לטובת האזרח שליט לא רק לדאוג לתחת שלכם

  • 125.

    פרשת גילעד שליט סובלת. מדעות ורעיונות שונים ואחרים .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 22/10/08 13:53

    בכול מצב נתון .שבו נימאת עיסקת השיחרור הזו. מימצב כזה אי אפשר. אף פעם להגיע .למצב של יתרון ופיתרון.מול האויב בפרשה כאובה זו .

  • 124.

    רגב , גולדוואסר , נחשון וקסמן ה''יד . קרנית , נועם שליט .

    עיתונאי קטן, 21/10/08 17:27

    מצאו את ההבדלים .

    קרנית גולדוואסר עשתה בית ספר לקמפיין תקשורתי כיצד מנהלים את התקשורת למאבק להביא את בעלה כאשר היה ידוע בוודאות כי החיילים לא בין החיים ונקבל גופות תמורת מאות מחבלים כול רב המחבלים הדרוזי סמיר קונטאר ( ראיתם איך הוא יצא שמנמן ,

    המחיר היה מופרז

    כעת נשלם ובגדול על גלעד
    המחיר ידוע

    • לא הבינותי

      Karakoz, 21/10/08 17:45

      מה שווה יותר ?
      שבוי חי או חלילה שבוי מת ?

      האמת היא שהחדשות בישראל,
      מבלבלות אותי מאד.

      טרם החלטתי אם הם נוצרות
      על ידי תקשורת מטומטמת, או על ידי עם דביל.

  • 123.

    אפשר בלי פעולה !

    שלמה, 21/10/08 08:47

    זה ברור ואין על כך עוררין כי הלחץ הציבורי למען שליט,המכוון בעיקר על הממשלה שלנו(במקום נגד האו'ם,אוננרא,האיחוד האירופי,והמדינות הערביות) פועל לרעת העיסקה.זה לא רק שהתשלום גבוה מידי,אין כל ביטחון שיום אחרי שיחרור גלעד שליט יחטף חייל או אזרח נוסף, כדי לסחוט את שיחרור כל האסירים.
    לכן סיום סיוט החטיפות הוא הענשת האסירים שלהם כתגמול(ושהעולם יצרח,אותו עולם שלא צורח על אי החזרת שליט)על ידי איסור ביקורי בני משפחה,ביקורי הצלב האדום,ביטול תנאי ''מלון הילטון'' שאנו ברוב טיפשותנו מעניקים ועוד.לפי כל חוות הדעת הדבר יצור לחץ על משפחות האסירים והם כבר יעשו עבורנו את העבודה.
    אל נתפתה לבצע פעולה בעזה,דבר שהחמאס משתוקק לו כי הוא יודע את המחיר שנשלם,ואל לנו ליפול למלכודת !

  • 122.

    My prediction

    Helem, 21/10/08 08:37

    Gilad is out before the end of this month. In one way or another. Watch and see...

  • 121.

    איך הפסקנו אם לא התחלנו?! (ל''ת)

    הגשש, 21/10/08 07:26

  • 120.

    אין יותר ממשלה

    מישהו, 21/10/08 01:41

    מזמן ויטרו על גלעד הם מתעסקים בבחירות ובהרכבת ממשלה שאנחנו אזרחי ישראל עוזרים להם הם יותר גרועים מהחמאס לחמאס יש לפחות דרישות על המחבלים שלו לנו אין דרישות יש רק ''מחוות לאבו מאזן'' שחרור מחבלים ימח שימם

  • 119.

    מבצע חילוץ.....

    נדב, 21/10/08 00:22

    מקווה שמה שכתוב לא נכון אין אפשרות לשחרר בחיים אדם שסגור בחדר ולא משנה מי ואיזה צבע יבצע פעולה חבל על גלעד ומי שמחליט על מבצע יודע זאת.אם מחליטים בכול זאת לבצע חייבים לגבות מהם מחיר בלתי ניסבל ולעשות משהו ברוטלי שיצור פחד ואימה הם כנראה כן אוהבים את המשפחות שלהם..........

  • 118.

    Paul

    schalit- Gaza- Hamas, 20/10/08 23:13

    Ani choschev sche ba aretz alef lo jodea me beith. kulam joschnim??? levacea peula rechava, lakachat et hania ve kol ha gdolim schel Hamas ve leschachrer et schalit. aval niraa li sche ruach schel meir har tzion , mosche dajan neelma uri uri dvora uri uri davri schir. kol medina normalit kvar hajta osa maschehu rak ba aretz joschnim Ha ha

  • 117.

    רק פעולה תשחרר אותו !! קדימה לפעולה חכמה!

    לא לשחרר רוצחים!, 20/10/08 22:59

    זה מזמין עוד חטיפות ! והרוגים..

  • 116.

    be smart

    rivka, 20/10/08 22:32

    dont do anything too impulsive, you have to bring gilad home alive!!!!!!!!!!!

    • reply to 116

      Paul, 20/10/08 23:25

      rivka that is nothing with to be smart. this goverment are not able to analyze the situation and only one way to free this men is action inside the gaza and stop all supplies for this area. nobody like sitting in jail so long. it is time to close this record and i mean take gaza in force kill all bastards from hamas and free this area maybe also send them to another arabic country and believe me nobody will take this people they scaredfrom anorher terorism

  • 115.

    כמה מטומטמים יש פה

    השועל, 20/10/08 22:21

    מי נראה לכם שיחרר תידיעה הזאת?ישראל מין הסתם כדי שהחוטפים של שליט ילחצו ויעשו טעויות

  • 114.

    ברק לא מסוגל לחשוב מחוץ למח גנרל שלו-חייבים לעצור אותו-ולשחרר את גלעד (ל''ת)

    עכשיו הכל ברור - ברק מפקיר חייל שבוי !!!!!!!!!!!!!, 20/10/08 21:14

    • ברק הוא מר בטחון

      אנטון, 21/10/08 11:03

      הוא גאון בטחון.
      עליכם לסמוך עליו עד הסוף.

    • ברק גאון בטחון

      Karakoz, 21/10/08 17:47

      בזמנו סיפרו שהוא נמנה על בעלי
      השכל הכי גדול בעולם בתחומי הבטחון,
      ההתעצמות והאסטרטגיה.

      היה מפקד סיירת מטכ''ל.
      רמטכ''ל.
      שר בטחון.
      וכמובן היה ויהיה ראש הממשלה שלנו.

  • 113.

    חברים מהשמאל....נא לא לשכוח להודיע באיזה יום ובאיזה שעה הפעולה (ל''ת)

    הרצל, 20/10/08 19:52

  • 112.

    כן, שיצא אולמרט כנוהל שכן לשחרר את שליט, פרייר מי שמהמר על בנו (ל''ת)

    בפעולה שטותית, 20/10/08 19:25

  • 111.

    בפרסום זה יש בו כדי לסכן את חיי שליט! האם זו הכוונה?!!! (ל''ת)

    ערן, חבר לנשק, 20/10/08 19:19

  • 110.

    חיפאי ימני

    האולטימטום שלא ניתן, 20/10/08 19:13

    מה שהיה צריך להיעשות זה ביום שנחטף גלעד שליט, ראש ממשלת ישראל היה צריך לעמוד על במת הכנסת ולהצהיר בפני כל מדינות העולם שאם החיל לא חוזר בתוך שבוע ימים אל גבולות ישראל עם פרחים בידו, ישראל מוחקת כל בית של איש חמאס על כל משפחותיהם.
    לא ייתכן שכנופיה תשא ותתן עם צבא כמו צהל.
    היום כבר מאוחר מידי, אחרי שממשלתנו הראתה את אופיה הפחדני והחלש זה כבר מאוחר מידי.
    נ.ב- רק ליברמן!

    • הבעיה היא עזה והאולטימטום יכל להיות כבר מזמן סדום

      Avi Ecuador, 20/10/08 19:50

      אפילו בעית איראן הייתה כבר מזמן נפתרת.
      הבעיה מנטליות ואידיוטיות שהושרשה בשלטון, כת דת עגל הזהב מהשמאל:
      .מדע דת ושמאל

      מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ?
      המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה.
      התאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור.
      הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צדקתה או בטעויות שקיימות בה אולי.
      עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו.
      לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השנאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהיה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין.
      שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו.
      הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע.
      טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תיקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין בשהם אומרים אולי.
      אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול.
      את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סאיף''.
      ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב.
      אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב.
      ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.

      • Wonderful answer! (ל''ת)

        A, 20/10/08 23:05

    • דרך אגב, האולטימטום של האמריקאים לסוריה, סליחה לרוסיה

      Avi Ecuador, 20/10/08 21:06

      אפילו לא היה לחיזבאללה, סליחה, לקובה.
      לא נלחמו בלבנון-בקובה.
      מזכיר לכם את ''מלחמת'' לבנון האידיוטית במקרה?
      יכלו למנוע אותה רק על ידי הפגנת שרירים ולקבל גם את השבויים עם אותו איום.

  • 109.

    מספיק אם הדלפות

    אבי, ספרד, 20/10/08 18:50

    מעניין מי הוא ה''מקור הבכיר בירושלים'' המדווח לעיתון בכווית על כוונות צה''ל? האם גם מקור בכיר בעזה מדווח לעיתון ישראלי על כוונותיו של החמאס? הגיע הזמן שצה''ל יעשה את המוטל עלין מבלי שידווח על כך מראש מידע לאויבנו.

  • 108.

    עם ישראל הגיבור - מוכן להסתכן ולשחרר רוצחים כדי להציל חייל ישראלי שבוי (ל''ת)

    1000 אסירים לא הביאו הרגיעה ושחרורם לא יסכן אותנו, 20/10/08 18:49

  • 107.

    כנראה שחושבים שהעם טיפש.

    רון, 20/10/08 17:46

    אולי גם תפסמו את היום והשעה וזה יהי מושלם כ ו ל ם ידעו ויעבירו אותו למקום אחר.

    • ''תרגע'' מדובר במנהיגים טפשים שבחר עם-הארץ (ל''ת)

      Avi Ecuador, 20/10/08 19:52

  • 106.

    מסבירים לטמבלים שהופסק המשא ומתן ומתכוננים לפעולה?!

    Avi Ecuador, 20/10/08 17:15

    ומה עושה צה''ל כל יום בלי קשר לשליט אם הוא לא מתכונן לפעולה כבר שנים?
    מה זה?! מתכוננים בגלל שליט.
    אולי מחר תתכוננו לפעולה בגלל שאיראן כבר זרקה על ישראל פצצת אטום ותרגיעו את עם-הארץ. נו, בחייכם אידיוטים, מספיק לז' את השכל.

  • 105.

    חטיפת בנו של הנייה הדרך היחידה לשחרור שליט. (ל''ת)

    ש, 20/10/08 17:14

  • 104.

    ניתן לחלץ את שליט בתוך 24 שעות לכול היותר

    AST, 20/10/08 17:13

    מה שאנחנו צריכים זה ראש ממשלה גבר שיודע לקחת אחריות
    הפיתרון מאוד פשוט יש לתת אולטימטום של חצי שעה להבאתו של גילעד במידה ולא יחזור יש לשחרר 20 אסירי חאמס מגובה 10000 רגל מעל הבית של הניה ( כמובן ללא מצנח ) ולהמשיך עד אשר ישוחרר בחידה וינסו לפגוע בו יש להבהיר לצד השני כי ישוחררו כול האסירים יחדין מעל הבית של הניה אם יפגע.

    במידה ועולם יגיד כי מבוצעים פשעי מלחמה על אולמרט ללכת ולשבת בכלא בהג

    • האם חשבת שבתמורה ל''מבצע הנועז שלך , הם פשוט יהרגו את גלעד? (ל''ת)

      דני צפון, 20/10/08 17:52

      • האם חשבת שעלולים לההרג עוד חילים יהודים ושמאלנים? (ל''ת)

        Avi Ecuador, 20/10/08 19:53

      • במבצע בככל לא נועז

        ast, 20/10/08 20:58

        אם נשחרר את האסירים ממטוס הרקולס שחג בגובה 10000 רגל מעל הבית של הניה שליט חוזר הביתה בריא ושלם לדעתי בתוך שעה לכול היותר.
        חשוב לשם לב כי מי שיש לו יותר כוח מנצח אבל כוח לא נימדד באמצעי הנשק אלה בנחישות ואת זה חבל שאין לנו מספיק

    • אתה חי בסרט. גלעד שליט זה לא סרט לצערי זו מציאות כואבת. (ל''ת)

      האיכפתית, 21/10/08 11:45

  • 103.

    הטעות הגדולה ביותר אותה יכולה ישראל לעשות הוא ללכת על

    זיגפילד ציצינוויסר, 20/10/08 16:53

    מבצע צבאי לחילוצו של גלעד שליט. אז לא רק שגלעד שליט לא יהיה בחיים גם החיילים שיבואו לחלצו לא יהיו. החמאס מחכה לאקשן מהסוג הזה כבר למעלה משמונה מאות חמישים יום. החמאס הוא לא אירגון מטומטם.

  • 102.

    מי זו ישראל?

    עודד יערי, 20/10/08 16:50

    מי זו ישראל?עליה אמרו המקורות, רואה בעסקה עם חיזבאללה עסקה ''כושלת'' שגרמה לירידת המורל בקרב הישראלים ובקרב צה''ל

    זה אולמרט האפס?או לבני האפסית שהייתה חלק מהממשלה?מי זה הכתבלב מאחרי המאמר הזה שמדבר על ישראל?

    • יפה, ''כתבלב'', אני לא יודע אם אתה המצאת את המילה הזאת

      Avi Ecuador, 20/10/08 17:25

      אבל ראיתי אותה לפני מספר שנים בתגובה שמישהו כתב בשם אבי אקוודור, גם אני השתמשתי במילה זו מספר פעמים, התגובה הייתה בנושא הגרוש של גוש קטיף ושהחמיאה לי אבל במקרה הייתה של מתחזה, אם השם עודד יערי ואתה כתבת את התגובה בזמנו בשם אבי אקוודור (יש לי אותה כעותק בפרק מתחזים) אז כל הכבוד על התגובה של אז, החמיאה לי בסגנון ובתוכן, מאוד הייתי מעוניין לדעת, התגובה של אז הייתה ממש מעולה ואפשר להתקנות במי שכתב אותה.

      • זה לא היה שלי, אבי.לצערי לא אני הממציא של המילה כתבלב.... (ל''ת)

        עודד יערי, 20/10/08 17:55

        • ''כתבלב'' - מילה שהמציא אורי אבנרי לתאור עיתונאים מלקקי אדוניהם (ל''ת)

          ומאז מספרם רק הלך וגדל......, 20/10/08 18:47

        • אם מעניין אותך הלינק (ל''ת)

          Avi Ecuador, 20/10/08 18:57

        • אם הלינק מעניין אותך אז בבקשה:

          Avi Ecuador, 20/10/08 19:00

          https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/859/837.html
          53 חוקי נירמברג – חלק א ב ג
          Avi Ecuador, 26/01/05 10:35

          • אם אותך הלינק מעניין אז במטותא הקש סולמית ומחא כף בו זמנית (ל''ת)

            Avi Ecuador, 20/10/08 21:00

            • עוד אידיוט שמאלני שאני מצליח להרגיז ומכור אלי, חייב להתחזות גם (ל''ת)

              Avi Ecuador, 20/10/08 21:09

              • אתה אדיוט אמרת שטות, בעצמך אתה סמרטוט! (ל''ת)

                Avi Ecuador, 20/10/08 23:20

                • למתחזה משעה 23:20, קרא את הלינק מ 19:00 מדובר במתחזה עם רמה לפחות

                  אחד, 21/10/08 02:37

                  ותוכל ללמוד משהו בתגובות של אותו כותב

      • אבי, מטומטם, מתי תבין שהעולם הוא לא ABOUT YOU (ל''ת)

        משה מקולומביה+ ציפי מהונדוראס, 20/10/08 21:52

        • Avi Ecuador

          SOMEONEELSE, 20/03/09 08:32

          SO ITS ABAUT THE FREEDOM OF SPEACH OR ABOUT THE FREEDOM OF SPEEKING ??
          ANY WAY THE INTERNET IS A PREETY MUCH A FREE(?) SPACE WHICH DOESNT NEED ANY GOOD NOR BAD INTERPRETATOS TO WHOM WHICH THEY ARE SPEEKING OR ORDERING THEM SELFVS SUCH ARE SUPER CLEVER OR SMARTER HUMANBEINGS THAN ANY OTHER SPEAKER(?) WHICH OF WHOM THEY OBEY TO OR ANY THING THEY WOULD LIKE TO SAY/
          IN OTHER WORDS I WOULDNT BE SURPRISED IF EVERY OTHER COMMENTER WOULD COMMMENT HIM SELF AS U-Avi Ecuador-THE GREAT..
          YOU SEE..HUMAN MINDS HAVE INVENTED NOTHING BUT DESTRUCTION AND WHO KNOWS?MAYBE YOU ARE ONE OF THEM(?)
          KAPISH??

  • 101.

    פעולה מוצלחת של הצבא האישראלי רק ירחיקו את השלום הדלק של הערבים זה

    ci, 20/10/08 16:50

    העילבון שהם מרגישים והרגשת נחיתות פעולה צבאית מוצלחת רק תגביר את ההרגשה הזו לדעתי

  • 100.

    גלעד שליט

    ח ח, 20/10/08 16:40

    כאמא לשני חילים דעתי לשחרר את שליט בכל תמורה ןלהחזיר אותו הביתה מהרר כל האסירים השזהים מבחינתי לחיות אדם וכולם לא שוים את גילעד ולא אחד מחילי צהל קודם לשחרר אותו ומהר לקחת אחריות על הילד ששלחו לקרב ואחר כך להיכנס באמאמא של קניבלים שקוראים להם ערבים

    • העמלקיים מבינים ששליט הוא תעודת חיסון

      Avi Ecuador, 20/10/08 17:04

      והוא בשום מקרה לא צריך להיות תעודת חיסוט!!!

  • 99.

    רק פחדנים מוגי לב - מבצעים פעולה חסרת סיכוי - במקום להתפשר !!! (ל''ת)

    אל תיתנו לו להמשיך לברוח מאחריות, 20/10/08 15:42

    • רק פחדנים מוגי לב מנהלים מו''מ עם טרוריסטים ונכנעים לדרישותיהם! (ל''ת)

      כל חייל צה''ל יודע זאת והמורל רק עולה, 20/10/08 16:00

      • מיליטריסט מורעל-כח שלא מסוגל לחשוב מחוץ למסגרת הפבלובית............ (ל''ת)

        מכות לא מפסיקות מכות לא מפסיקות ..........., 20/10/08 21:11

  • 98.

    פרייר מי שמהמר על בנו לפעולה צבאית לשחרור שליט בעזה

    Avi Ecuador, 20/10/08 15:09

    כדי לשחרר את שליט יש לתת אולטימטום ל 48 שעות לתושבי עזה להחזיר את שליט בריא ושלם ואם לא מחזירים שיברחו לחולות...
    אודרוב אודרוב יא סדאם ולא משאירים ארכאולוגיה בעומק של 2 מטר מתחת לאדמה.
    אלה שנשארים בעזה יוכלו לקבל בתולות.

  • 97.

    לתת את ברק שר הבטחון חדל האישים תמורת שליט. (ל''ת)

    אין צורך בברק שר בטחון כושל, 20/10/08 15:01

  • 96.

    צהל הובס בלבנון אין לו יכולת מלבד קבלת שכר ללא עשית דבר (ל''ת)

    לקצץ בתקציב צהל לאלתר, 20/10/08 14:58

  • 95.

    פושעי אוסלו לדין (ל''ת)

    חיים, 20/10/08 14:46

  • 94.

    מוטב מאוחר מאשר לעולם לא להרוג מחבלים על כול יום בשבי

    יהודי, 20/10/08 14:26

    על כול יום בשבי אמור לשלם מחבל בחייו מדינת חלם להתעורר אלו אוייבנו לעד ויש לחסלם

  • 93.

    שחרור הילד שלנו

    אוהב שליט, 20/10/08 14:15

    מי שיחליט על מבצע כזה ושערה אחת מראש גלעד שליט תפגע-דמו בראשו.
    כל אחד מהאשמים שגלעד שליט בשבי ,צריך לחשוב כאילו בנו יחידו אשר אהב נמצא בשבי החמאס והאם גם במקרה כזה הוא יחליט על מבצע צבאי מסוכן כדי לשחרורו

    • אתה טועה

      דוד, 20/10/08 15:01

      אינך מבין מוסר מהו
      המנהיגים מוכשרים יותר לקבל החלטות דווקא מכיוון שהבן שלהם לא בשבי. ברור כי כל מנהיג שבנו היה נמק בשבי כמו גלעד לא היה כשיר לקבל החלטה שיש מחיר בצידה, והמחיר הזה אינו כלכלי, הוא ביטחוני. אם בעקבות שחרור שליט יתחזק החמאס ויפיל עלינו מבול של פיגועים, אז מה הואילו חכמים?
      אסור למנהיגים לחשוב שבנם הוא השבוי

  • 92.

    כן בטח בדיוק כמו התקיפה באירן (ל''ת)

    ניסים, 20/10/08 13:39

  • 91.

    להראות את כוחנו באולטימטום למחבלים הארורים

    ארגוני הטרור - מחוץ לחוק, 20/10/08 13:38

    א. לפרסם רשימה שמית של כל מי שקשור לחמאס ומיועד לחיסול (וזה כולל מגדולם ועד קטנם). להפיץ את הרשימה בעזה.
    ב. ההצהרה: מדינת ישראל רואה בחמאס ארגון צורר ולכן לא ליגיטימי ועל כן החליטה לחסלו סופית. מדינת ישראל מסרבת לדון עם ארגון טרור בנוגע לשחרור שבויים. הארגון יישא בתוצאות מעשהו עד מיצוי הדין עימו. כל הידוע כקשור לארגון יחוסל החל מתאריך ... עד לסיום המבצע.
    ג. מועד סיום המבצע: אם יוחזר החייל החטוף גלעד שליט והארגון יתפרק מנשקו - תיאות מדינת ישראל לדון מחדש בצורך במבצע הנ''ל. באם החטוף לא יוחזר או שיוחזר מת ח''ו - המבצע לא יופסק עד אשר ייכרת שם החמאס מן העולם כליל.
    ד. בכוונת מדינת ישראל ליישם בעתיד את מסקנות המבצע על כל ארגוני הטרור המאיימים על מדינת ישראל וחזבאללה בראשם.

  • 90.

    גלעד יעלה לפחות 5 אחרים - עדיף והיה מת וזהו, הוא חייל.

    on, 20/10/08 13:33

    2 גופות יעלו לנו עשרות פיגועים
    4 גופות עלו לנו 144 חיילים ונזק אדיר.
    שיישארו שם!
    הם היו חיילים בתפקיד וזו מלחמה.
    ישראלים מתייפיפים שכמותנו.
    טמטום!

    • סתום! (ל''ת)

      עידו, 20/10/08 14:03

      • to #90

        someone, 22/10/08 01:57

        if you will open the dictionary under under the famous words/curse MF (HOPEFULLY YOU KNOW WHAT IT MEANS)
        YOU WILL FIND YOUR NAME..)

    • אתה אידיוט אולי תעבור ותתחלף איתו ! (ל''ת)

      אלי, 20/10/08 14:25

    • תתבייש לך! (ל''ת)

      גיא, 20/10/08 14:30

    • אתה סתום ותשאר סתום (ל''ת)

      חי, 20/10/08 16:40

    • אתה ממש חסר אנושיות מינימלית. אין טעם לחייך ולחיי

      חיה, 20/10/08 19:11

      עמנו אם זה יחסך לחיים של החיילים. חייל טוב זה חייל שרוצה לחזור הביתה בשלום. חייל רע זה חייל שאין לו סיכוי לחזור הביתה בשלום. תכניס טוב טוב לראש הקטן והצפוף שלך. קצת חם אצלך בראש.

    • עדיף שתסתום את הפה שלך,אתה חסר רגשות!

      ילדה, 21/10/08 18:36

      נראה איך היית מדבר עם גלעד היה בנך או אחיך,כנראה אתה לא מבין כלום אז עדיף שתשתוק

  • 89.

    לתת את יוזמי וחותמי עקרונות אוסלו תמורתו. בזה שורש הרע.

    אורי, 20/10/08 13:20

    אל תשכחו את פרס, שהוא העיקרי שבהם.

  • 88.

    תפרסמו את גרכי הפעולה כדי שהחלאות יתכוננו לקראתכם, כמה העם הזה מטומטם

    ג'ינג'י = ת''א, 20/10/08 13:19

    ולא מסוגל שלסתום את הפה!! מסכנים החיילים שאין להם הגנה לא מצה''ל ולא מהנוולים שמחפשים פרסום בתקשורת השמאלנית ומסכנים אותם!!

    • מזל שיש לנו גאונים כמוך.

      רס''ן מיל., 20/10/08 14:12

      זו לא הודעה רשמית מדובר צה''ל, אלא ציטוט של שמועה מעיתון כוויתי. אי אפשר לאסור על עיתון זר לכתוב מה שבא לו, ואין שום אימות לכך שזה נכון.

      מכיון שכך, מבחינה מבצעית, לא מדובר פה על שום מידע חשוב.

      מבחינה מורלית - זה יכול אולי להלחיץ קצת את החוטפים ולגרום להם לסגור עיסקה לפני שייהרגו בחילוץ.

  • 87.

    שחרור גלעד: מחבל אחד תמורתו (ולא ברגוטי). לא אז לא.חבריו מתו! שכחתם? (ל''ת)

    ארי, 20/10/08 13:15

  • 86.

    לשלם כל מחיר

    מושיקו, 20/10/08 13:12

    אני ימני בדעותי אולם מאחר ומדינת ישראל שלחה את גילעד למשימתו האחרונה ומאחר וגילעד בחיים יש לשלם כל מחיר תמורתו ולאחר שיוחזר ויצא הקסם הראשון יש לבצע במיידית את שיטת האדמה החרוכה ולימחוק רדיוס של 500 מטר מימקום השיגור לדעתי אחרי מס מחיקות הם יפסיקו להיתעסק עימנו. ולא נורא עם בעולם קצת יגנו אותנו הרי לידברהם אנחנו תמיד אשמים אז שיצעקו קצת.

  • 85.

    איזה עיתון ??? תגידו את שמו

    תרשמו את השם של העיתון הכוויתי, 20/10/08 13:09

    ....זה לא חוכמה לרשום איזה עיתון בלי שמו. לא רק הכתבים שלכם יודעים ערבית...ככה נוכל לבדוק בדיוק מה רשום בכתבה

  • 84.

    שבוי אחד תמורת שבוי אחד. לא יותר (ל''ת)

    יוסי, 20/10/08 13:06

  • 83.

    אלוהים! מה טימטום הזה?! (ל''ת)

    דברו כמו שצריך, 20/10/08 13:03

  • 82.

    צה''ל הצבא הכי חזק באיזורינו

    יוסריאן, 20/10/08 12:57

    הוא ישחרר את שליט בקלי קלות.

    את המחבלים העצורים, לא נצטרך לשחרר תמורת
    שליט, אז נשחרר אותם כמחטווה לאבו מאזן.

    סוף סוף חזרה התושיה לצה''ל.

  • 81.

    אויש נו באמת, אין לכם חדשות אז אתם ממציאים..אין גבול! (ל''ת)

    גם אם זה נכון - איפה האחריות?, 20/10/08 12:52

  • 80.

    3 שנים לא עשו פעולה,מתי יעשו? (ל''ת)

    יוספי___________, 20/10/08 12:46

  • 79.

    פעולה צבאית לשחרור

    רות, 20/10/08 12:44

    ממשלה מטומטמת, איפה הייתם עד עכשיו. הזמן קצר והמלאכה מרובה. אל תפקפקו יותר קומו ועשו מעשה בלי ברבורים והדלפות חזקו ידיים כושלות וקדימה לשחרור.

  • 78.

    לתת את אולמרט תמורתו (ל''ת)

    ברוך, 20/10/08 12:35

    • 78:רעיון מצויין, אולי את אחד הבנים שלו. זה נראה יותר טוב (ל''ת)

      ליאת, 20/10/08 12:41

  • 77.

    הם צריכים לעשות הפגנות אין קשר בין משפחות של אסירים כמ שאי אם גילעד (ל''ת)

    שמואל, 20/10/08 12:30

  • 76.

    לחדש את החיסולים הממוקדים !!!! (ל''ת)

    אלי, 20/10/08 12:29

    • 76ל- - לחדש חיסולים

      חברה, 20/10/08 12:48

      אסור היה להפסיק. לכן צריך מיד לחדש מאסרים של ההנהגה כמו עם שייך יאסין.

  • 75.

    לפני שיוצאים לפעולה היתי מחזיק את האלף דומה שהם מחזקים גילעד (ל''ת)

    שמואל, 20/10/08 12:27

  • 74.

    אין ברירה אםרוצחים אי אפשר לדבר צריכים להמיד אותם בכול הדרכים הבא להור (ל''ת)

    שמואל, 20/10/08 12:25

  • 73.

    ממשלה מטומטמת, מי שיעשה מבצע לשחרורו אני מבטיח וערב לכם, הוא מת במקום (ל''ת)

    לא איכפת לכם אז צאו למבצע מטופש הבית ממולכד חלמאים, 20/10/08 12:25

  • 72.

    ניתן לשחרר אותו בקלות

    יואל, 20/10/08 12:21

    דבר ראשון יש לאסור ביקור משפחות לאסירים הפלסטינים.
    דבר שני איסור הכנסת סחורות חוץ מקמח,תרופות,מים.
    דבר שלישי להתחיל להפגיז את עזה עד שישחררו אותו ואם זה יעזור יש לקחת את האסירים הפלסטינים להעמיד אותם מול הגבול בעזה ולהוריד אחד אחד עד שגלעד ישחורר ואז נראה אם הם ישחררו אותו.
    בטרור צריך להגיב כמוהם ושיפסיקו כל השמאלנים להגיד שזה לא חוקי.

    • כן ירבו כמותך (ל''ת)

      שמוליק, 20/10/08 13:02

    • אתה צודק (ל''ת)

      השופט, 20/10/08 13:12

  • 71.

    מלחמה פסיכולוגית

    גדי, 20/10/08 12:20

    חברים חלק מהמו''מ על שחרור שליט כולל גם מלחמה פסיכולוגית, הכי טוב לשמוע ולהפנים, לא להכנס לפאניקה, נקווה שבסופו של דבר ''משהו'' איפה שהוא'' יזוז או יזיז ונראה במהרה את גלעד פה.
    מאוד מקווה ששר הבטחון שעסוק בפוליטיקה של באסטה בשוק יתעשת ומהר ויכנס לממשלה, מצב כמו היום זה הדבר האחרון שהמדינה צריכה

  • 70.

    הפרסום - בעד ונגד

    דורון, 20/10/08 12:08

    אינני יודע אם הפרסום הזה נכון ואם הוא מכוון.

    אם הידיעה נכונה, הרי שנראה שהפרסום גורם נזק היות והוא יגביר את עירנותם של חוטפי גלעד שליט ויקשה על חילוצו. כמו כן זה עלול לגרום להעברתו למקום חדש שאולי לא נדע עליו וכן גם לפעילות למציאת הגורמים המסייעים לישראל בסביבת החוטפים.
    אבל, אני מניח שממילא החוטפים לוקחים בחשבון נסיון חילוץ ואינם מאד שאננים.

    לגבי התועלת בפרסום כזה - כן גם היא קימת. יתכן והמחשבה היתה על כך שחשש של החמאס מפעולה לשחרור של גלעד שליט יוריד את תג המחיר שהם דורשים עבורו ויקל להגיע לעסקה. תג המחיר הנדרש היום הוא בלתי מתקבל על דעת ישראל ולכן כל הענין תקוע.

    • בעד ונגד

      זיו, 20/10/08 12:29

      דורון, אתה דביל

    • הפרסום בא בשביל שיחששו ואז שיעבירו אותו

      רועי, 20/10/08 13:20

      מקום מהפחד יהיה קל יותר לחלצו

  • 69.

    צריך לשחרר את גלעד בחוכמה...

    א, 20/10/08 12:07

    גלעד מחכים לך בבית

    • ראה - 57 (ל''ת)

      אלי, 20/10/08 13:16

  • 68.

    יש אינטרס של ישראל לפרסם את זה אחרת

    ???, 20/10/08 12:06

    לא היתה דליפה של מקור ישראלי...

  • 67.

    הפירסום בעיתון כוויתי - הגיע מארה''ב שמדליפה כל סודות ישראל לפי הצורך

    המבצע בוטל, 20/10/08 12:05

    ברגע שמוכנים אין אפשרות לבצע מבצע חילוץ -- לכן לאור הפרסום אפשר להבין כי העסק בוטל מזמן

  • 66.

    שקרנים,תפסיקו לשחק משחקים על גב העם האומלל והמפוחד שלנו גם ככה.. (ל''ת)

    יוני ורד, 20/10/08 12:03

  • 65.

    תשובה לכולם!!!

    עיתונאי, 20/10/08 12:01

    בכל מקרה אין מה לכעוס על העיתונאים זה פורסם בכווית והגיע לכאן, העיתונאי רק ציטט עיתון כוייתי ומה גם שרוב הסיכויים שזה מכוון ורוצים שהחמאס יקרא את הידיעה הזאת.

    ''מקורות יודעי דבר בירושלים אמרו לעיתון ...'' למה אתם לא כועסים על ה''מקורות'' וכן כועסים על העיתונאים שעושים את העבודה שלהם.

    תבינו ברגע שזה יצא החוצה אין שום סיבה בעולם לא לפרסם את זה גם כאן.

    אני יודע שחלק גדול מכם מפחד ובצדק אבל תאמינו לי הכל מכוון.

  • 64.

    כן אה..מה אתם חושבים שגם הפלסטינים וגם עם ישראל טפשים? (ל''ת)

    נו באמת..., 20/10/08 12:01

  • 63.

    המדווחים: גייס חמישי בשירות החמאס (ל''ת)

    אריק, 20/10/08 11:59

  • 62.

    תג מחיר...חיי גלעד = חיי כל הממשלה החמסית ומנהיגות הג'יהד האיסלמי !!

    א.ב.ס.ט, 20/10/08 11:48

    חיסול טוטאלי של ראשי ןמוסדות חמס וג'יהד גם מחוץ לעזה ....הוא התגובה אם יאונה לגלעד רע !!
    אין מה לעשות מוסלמים מבינים כח ואם לא אז עוד יותר כח...

  • 61.

    עזה - שליט

    שלומי, 20/10/08 11:45

    אתמול הוצג תוכנית בטלביזיה על הספר החדש שפורסם ע''י צורר ישראל החדש הנשיא לשעבר ג'ימי קרטר . בספר הוא כותב על הפעילות הישראלית בשטחים וניתוק עזה , סיפורי שקים ללא כל יסוד , למעשה עזה לא מנותקת ולרשות החמסית מוזרמים כסף , סחורות , זלק וחשמל וכל כל הניצרך על ידם , אולם אם הוא כבר כתב אפרטייד , אז למה באמת לא ננתק אותם סופית , אפילו הוריו של גלעד מסכימים שיש לבצע צעד דרסטי כואב כדי שניתן יהיה לשחרר את בנו , ואני מצדד בכך גם עמי איילון שנכח בהפגנה מצדד בכך , לא נותנים את גלעד , לא מקבלים אוכל סחורות תרופות דלק וכ''ו .
    כמו כן להפסיק כל פעולות הומניטריות הכוללות אישפוזים בבתי חולים וכד' עד בו
    החטוף. לאחר מכן יש לפעול ולהשמיד את הרשות החמסית ,ללא ניצחון מוחץ אנו ניסבול כאן עד אין סוף.

  • 60.

    הפרסום של עיתון בכווית, מטופש לא לצטט בארץ! (ל''ת)

    daym, 20/10/08 11:45

  • 59.

    למה אין דיסקרטיות? למה התקשורת צריכה לפרסם הכל???

    שושי, 20/10/08 11:45

    אני בשוק מהתקשורת ומהפירסומים במידנה הזו!
    למה אי אפשר לעשות פעולה בשיא הדיסקרטיות?!
    מפרסמים הכל - אז מה הקטע???

  • 58.

    אתם יודעים גם באיזה יום ושעה?

    אחד מבולבל, 20/10/08 11:43

    אני לא מבין מה ההיגיון בפרסום דבר כזה. מאיפה עיתון מכויית אמור לדעת מה צה''ל עושה? זו בדיחה.

  • 57.

    זו הדרך לשיחרור שליט !!!!

    אלי - באר שבע, 20/10/08 11:41

    הכל לפי הסדר הזה :
    1. ישראל צריכה לפרסם 100 שמות של אסירים שהיא מוכנה לשחרר עם תאריך יעד סופי
    אם לא אז ...
    2. לסגור את הרצועה טוטאלית אין יוצא ואין בא ( מזון שיספקו להם מדינות ערב ) .
    3. הפסקות חשמל יזומות 4 שעות אחרי החשכה
    3 שעות לפני אור הבוקר .במשך היום חשמל רגיל ''הומניות'' .
    4. פעולה צבאית להבאת ראשי החמאס קרי הנייה , אזהר וכל החלאות שאיתו וצה''ל יודע אך לעשות זאת .
    5 . במידה ויחודש ירי הקסאמים יש לרסק כל מבני ממשל וכל עמדה צבאית /משטרתית הכל ע''י מסוקים וארטילריה , לתקוף מהאויר כל נושא נשק .
    כוח, כוח ,כוח זן המילה לניצחון החלאות האלה
    אשמח לקבל תגובות .

    • yes yes & yes (ל''ת)

      david, 20/10/08 12:17

    • 57 .המאמר הסולידי שלך מזכיר לי מאמר של מרגארט תאצ'אר הבריטית.....

      וולף שטכיירזון-סביון הותיקה., 20/10/08 12:53

      האם אתה אביה של מרגארט..???

      • תאמין לי שלא הבנתי אותך לא יודע על איזה מאמר אתה מדבר !

        אלי - 57, 20/10/08 14:21

        אם התכוונת בהקשר זה כי אני לא אביו של גלעד .
        אתה צודק אבל אני מדבר מתוך זה שאני מכיר את הערבים הם מבינים רק את כוח הזרוע .
        ודוגמאות יש למכביר אם תרצה אפרט לך .

    • זו הדרך לשיחרור שליט

      חיה אלברט, 20/10/08 12:57

      צודק -אני מאוד שמחה על דרך החשיבה שלך הלוואי ומנהיגינו יאמצו את זה ,
      חג שמח לכל בית ישראל

    • גדול !! גדול ! (ל''ת)

      זו הדרך, 20/10/08 13:09

  • 56.

    להטיל וטו על התקשורת- להכחיד אותה!

    אפשר עוד פרטים בבקשה, 20/10/08 11:40

    מה נסגר איתכם כתבים?!?! מתי יהיה הסוף?! מתי תבינו שבמידה וכן יש מבצע כזה, אתם בשניה אחת- הרגתם כמה דברים:

    1. גורם ההפתעה של צה''ל.
    2. הרגתם עשרות חיילים (כאלה שימותו למען ביטחון המדינה במבצע כזה או אחר).
    3. והרגתם את גלעד שליט!

    אני חושב שצריך להטיל וטו אחת ולתמיד על כל נושא הקשור לצה''ל! וזה ממש לא מעניין אותנו הלוחמה הפיסכולוגית- כי המלחמה האחרונה- אכלנו אותה, והרבה בגלל התקשורת הישראלית המפגרת!

    מי שחושב כמוני- יכול בהחלט להגיב.

  • 55.

    לכל אלה שמקטרים על הפרסום

    שם, 20/10/08 11:40

    רשום בפירוש שזה התפרסם בעיתון בכווית, כך שזה היה מגיע לערבים בכל מקרה - זה אפילו הגיע אליהם לפנינו.
    אז זה לא באמת משנה אם זה יתפרסם פה או לא.

    • נכון, אבל למה ש''מקורות יודעי דבר בי-ם'' ידליפו? זה לא נגד האינטרס?

      אולי, 20/10/08 12:10

      אולי לא מתוכננת פעולה בכלל, וכל ההדלפה הו מכוונת לאוזני החמאס כדי להוריד את המחיר.

  • 54.

    יופי. באמת יופי.

    רותם, 20/10/08 11:39

    אתם רוצים לגמור את הסיפור של גלעד שליט סופית?!!!?!?!?!
    גם ככה זה התפרסם בעיתון נידח של כווית, אז למה לדווח כאן בישראל?, להביא את הסיפור הזה לידיעת רבים וכך לסכן את הסיכויים שגלעד ישוב?!
    במצב כזה- החמאס יעביר אותו שוב!!!
    מספיק שהחשיבה על פעולה שכזאת מטומטמת גם ככה- והסיכויים שהיא תצליח אפסיים- אז למה לאפס את הסיכויים לגמרי?!!!!?!

  • 53.

    טעות!! עדיף לחטוף את הזהר או הנייה.... ולהשתמש כמיקוח (ל''ת)

    אחד שמבין, 20/10/08 11:39

  • 52.

    מטומטים הם יכולים להרוג אותו בכל רגע נתון !!

    אשדןד, 20/10/08 11:31

    עדיף לכם לשלום את המחיר ''הכבד'' של הוצאת האסירים מאשר לשלם מחיר כבד !!!! שגלעד לא יחזור חי !!!!!

    תתעוררו מדינה של מטומטים !!!!!!!!!!!!!!!

    • אם תיפול שערה מראשו של גילעד הלך על הנייה ואזהר

      אלי - באר שבע, 20/10/08 13:07

      זה כבר נאמר וברור גם למנהיגי החמאס !!!

  • 51.

    למה שאנחנו לא נדע אם כל העולם כבר יודע

    אבי, 20/10/08 11:31

    מפחדים מפרסום שכחתם שלא רק בישראל יודעים על הפעולה גם החמאס יודע אז מה יעזור אם לא יפורסם חשבתם לרגע שאולי האוייב לא מסתמך רק על התיקשורת הישראלית

  • 50.

    נסיון חילוץ בכוח

    מבורך האס דוד כהן האלבני, 20/10/08 11:29

    רק כוח
    רק כוח
    רק כוח
    השפה היחידה המובנת ל''הם''
    ואם ייכשל הנסיון ?
    '' טוב למות בעד ארצנו '' גם ללא מרכאות !!!

  • 49.

    זה היה צריך להתבצע...

    שמוקלר, 20/10/08 11:24

    מייד אחרי החטיפה.

  • 48.

    פתרון פרימיטיבי ויעיל-

    ., 20/10/08 11:23

    אולטימטום:
    א,ב,ג, הבכירים לא ישארו חיים עד השעה x,
    אם שליט לא מועבר למצרים עד סוף האולטימטום.
    וכמובן,לא בראש חוצות.

    • צודק 100% (ל''ת)

      צודק 100%, 20/10/08 13:10

  • 47.

    כנראה שהאסירים שלהם לא חשובים בעיניהם - כמו האסיר שלנו אצלנו - מופקרים (ל''ת)

    ברק - תהיה גבר ותתפשר, 20/10/08 11:22

  • 46.

    פעולת חילוץ של ברק-אולמרט ממחיקה פוליטית

    מה התוכנית בדיוק?, 20/10/08 11:21

    לספר הכול לאמריקנים. להכניס סיירת מטכל או שייטת למארב ולקבל כל השטוזה !!!! זה מה שיקרה לצערי ושליט בכלל יועבר למצרים עם כל חשד הקל שבקלים ...

  • 45.

    שאלה לעורכים: למה לפרסם את זה?

    שלמה, 20/10/08 11:15

    מדוע אתם מפרסמים זאת? מספיק גרוע שזה התפרסם בעיתון כוויתי, אבל ברגע שזה מתפרסם בעיתון ישראלי, זה נראה בעיני הערבים כעמדה רשמית של ישראל, ובכך אתם מסכנים את גלעד שליט.

  • 44.

    אין גבול לבורות!!! למה לפרסם את זה??? (ל''ת)

    אסף, 20/10/08 11:10

  • 43.

    מבצע מתוחכם - כמו בקולומביה

    לבוא מחופשים, 20/10/08 11:10

    במדי חמאס וכו'. במקביל להעסיק אותם לאורך כל הגיזרה בעשרות פעולות לחסל את כל הכח הביצןעי שמגיע כבר עתה לממדים מבהילים.

    • חביבי,אתה מושפע מסרטים וצ'יזבטים, המציאות יותר מסובכת. (ל''ת)

      אחי, איפה אתה אחי?, 20/10/08 12:13

    • אתה צודק...צריך לשלוח להם שחקן דומה לחאלד משעל ושיתן להם הוראה לשחרר

      עודד יערי, 20/10/08 13:24

      את שליט...הכי רצוי זה להסכים שמשעל יכנס לעזה ואז לחטוף אותו ולהחליף אותו בשחקן שלנו...

  • 42.

    צריך לעשות משפט שדה למי שגרם לזה להתפרסם.

    +, 20/10/08 11:10

    אובדן אפקט ההפתעה יכול לעלות לנו בחיים של עשרות חיילים.

  • 41.

    מדוע לפרסם באמצעות התקשורת שצהל מתכונן לפעולה??

    תשקורת, 20/10/08 11:10

    במידה ונכון נגרם עוול בשני מישורים אחדאצל ההורים של גלעד מה צריך לעבור להם בראש? ובהמישור השני פוגע במדינה .
    לךעניות דעתי פעולה כזו במידה והתרחיש הינו אמיתי לא צריך להיות מפרוסם באף כלי תקשרות.

    • יש מה שמכונה''מלחמה פסיכולוגית''הפצת שמועות,הדלפות תזוזות.. (ל''ת)

      זה מוציא הצד השני מאיזון, 20/10/08 12:17

  • 40.

    ניצול המצב לטובתנו

    אופורטוניסט, 20/10/08 11:09

    לא לפעולת קומנדו שתסכן חיילים ולא תחזיר את גלעד חי. אפשר לנצל את במצב בו גלעד שליט מוחזק בעזה, כתרוץ לכיבוש הרצועה, ולהחזיר את אבו מאזן לשילטון החמס לא יוכל לקחת סיכון כזה, משום שהם יחסלו את החמס פיזית - כנקמה על מה שהם עשו.צריך ואפשר להוריד את החמס על 4.זה גם ימנע חטיפות בעתיד, ויחזיר את ההרתעה.

  • 39.

    מה עם פרסום מתי היכן ואיך??! (ל''ת)

    ??????, 20/10/08 11:08

  • 38.

    מה לעזאזל הולך כאן?! איך דבר כזה דולף?!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    נגעל, 20/10/08 11:08

  • 37.

    צריך לכלוא את המדליפים אם זה נכון ולא הדלפה מכוונת. (ל''ת)

    שלמה, 20/10/08 11:07

  • 36.

    נא לפרסם יום ביצוע ,שעה ,וכיווני כניסה.תיקשורת מטומטמת (ל''ת)

    מוטי, 20/10/08 11:06

  • 35.

    עוד סיפורים טפשיים מהעתונות הערבית

    JS, 20/10/08 11:06

    תעמולה ודליפות כוזבנות למטרות פוליטיות בלבד.
    למה עתונים ישראלים לפרסם שטויות כאלה?

  • 34.

    עיתון מטומטם מה אתם מפרסמים את זה כדי שידעו בצד השני? (ל''ת)

    עידו, 20/10/08 11:03

    • עידו החכמולוג,אולי זה פירסום מכוון?ואולי לא? (ל''ת)

      שתיקה צועקת, 20/10/08 12:20

      • חכמולוג אתה יודע למי תקרא..ופרסום מכוון כזה מסכן את חיי גלעד (ל''ת)

        עידו, 21/10/08 03:01

  • 33.

    לא לנסות!

    דני, 20/10/08 11:02

    חבל לסכן חיילים רבים בשביל חייל אחד, הסיכוי להצלחה הוא אפסי.

  • 32.

    גאד..שיחזירו אותו כבר הביתה!! (ל''ת)

    אביב, 20/10/08 10:59

  • 31.

    איסור פרסום?!

    אברהם, 20/10/08 10:58

    כאזרח שמוכן להיאבק בכל מקום על מימוש זכות הציבור לדעת יש כאן שיקול שגובר עליו והוא - קדושת חייו המאוימים של גלעד שליט השבוי בשבי אויב מר ואכזר. עצם פרסום היתכנות שחרורו בפעולה צבאית - דבר שעל פניו בתוקף הנסיבות נראה מופרך ודמיוני, על גבול הבלתי אפשרי, גורם נזק אדיר ומעצים את הסכנה הקיימת בלאו הכי לחייו העצובים של שליט. הפרסום הוא חוסר אחריות משוועת.

    • צודק בהחלט (ל''ת)

      יואל, 20/10/08 17:46

  • 30.

    זו צריכה להיות החלטת ממשלה אזרחית - לא גחמה צבאית נמהרת - הזהרו מהפחדן (ל''ת)

    פחדנות מפשרה - דוחפת להתאבדות צבאית, 20/10/08 10:56

  • 29.

    ואלה דברים שצריכים לפרסם

    נעם, 20/10/08 10:51

    וצריך לפרסם את הפרטים האלה בכל אתרי האינטרנט בכדי שהחמאס יערכו לפעולה כזו מצד ישראל וכך גם יכשילו את הפעולה ויסכנו את חייו של גלעד.

    • הם אמרו פעולה צבאית אבל לא אמרו מתי... (ל''ת)

      עודד יערי, 20/10/08 18:04

  • 28.

    ל-2

    עופר, 20/10/08 10:50

    אין סיכוי?
    אני מבין שאתה המחליף של פרץ.
    אז תחזור להסתדרות

  • 27.

    סופסוף משהוא מקבל אומץ, העם מאחוריכם חלצו אותו ונראה מה נצביע בקלפי

    ברוך מחלץ שבויים, 20/10/08 10:49

    ובאותה הזדמנות תנו למשעל לחזור לעזה ותקטשו
    את מעוזי החמאס כמו שעשיתם בלבנון,
    ככה פותחים שנה!!!!!!!

    ב ה צ ל ח ה

  • 26.

    עזה הינה מחנה צבאי , בדיוק כמו הכפרים בדרום לבנון . (ל''ת)

    איזנפות, 20/10/08 10:48

  • 25.

    יש לבצע פעולת חילוץ גם במחיר כישלונה !! אסור להכנע לטרור פשוט אסור !!

    רן, 20/10/08 10:47

    סביר להניח שפעולת חילןץ תיכשל ותעלה אפילו בנפגעים, למרות זאת יש לבצע פעןלה כזאת גם במחיר כישלונה!! אסור להכנע לטרור , אסור להכנע לחמאס כי מדובר פה במחיר אסטרטגי שישראל תצטרך לשלם מעבר לכמות אסירים כזו או אחרת שתצטרך לשחרר

  • 24.

    להשיב את ההרתעה

    לא חשוב, 20/10/08 10:47

    אנו מתמודדים עם ארגון טרור ולכן צריך לפעול בהתאם ..חטפו לנו חייל צריך לחטוף להם כמה מנהיגים בחירים לצורך משא ומתן, לאחר שבפעולה צבאית יהיו להם אבדות קשות ואז יחשבו הרבה אם כדאי לחטוף חייל....ואם לא החטוף הבא בדרךךךך

  • 23.

    חבל שלא כותבים את האמת - בכוונת ישראל למחוק ולהטביע את עזה . (ל''ת)

    ויפה שעה אחת קודם ., 20/10/08 10:47

  • 22.

    צריך היה מזמן להפסיק להתנהג עם הטרוריסטים הכלואים אצלנו

    יוחאי, 20/10/08 10:47

    כאילו שהם בבית הבראה- הפסקת ביקורים, שיחות טלפון, צלב אדום וכדומה. גם להביא כמה בכירי חמאס נוספים לשבת עם אחיהם. גם אם אישתו של אולמרט תיזעק חמאס, והשמאלנים ירוצו לבג''ץ והעיתונאים דיווחו על זה כפשע מלחמה.

  • 21.

    אם זה היה נכון אז לא היו מפסיקים את המו''מ

    ציוני, 20/10/08 10:44

    אלא ממשיכים ונותנים להם תחושה של התקדמות..


    סתם חרטה..

  • 20.

    הפרסום הזה בתקשורת ממש יועיל לחילוצו..

    אחת שאכפת לה, 20/10/08 10:44

    יש דברים שאסור לפרסם

    • הפרסום הזה הוא לוחמה פסיכולגית !!! (ל''ת)

      עודד יערי, 20/10/08 13:21

  • 19.

    ברור שעדיף להם פעולת חילוץ לא מוצלחת מלשחרר מחבלים

    אילתית, 20/10/08 10:43

    כך תיפתר הבעיה, כמו במקרה של נחשון וקסמן ז''ל בו נהרג הלוחם ניר פורז ז''ל. לא נעים לחשוב, אך לממשלת ישראל עדיף לצאת בפעולה ''אמיצה'' שתיכשל, לאבד את גלעד פלוס מינוס עוד לוחם או שניים, מלשחרר 1000 מחבלים. בחישוב לטווח ארוך ייהרגו פחות ישראלים, כך הם חושבים.
    תחזירו כבר את גלעד!!!! כמה אפשר? הבנאדם בטח כבר השתגע שם לבדו, עשו כבר משהו. רק לא פעולה צבאית לה אינכם מסוגלים

    • בדיוק תיארת למה פעולה צבאית טובה יותר.

      שם, 20/10/08 11:18

      לך אולי קשה להתעלם מהגישה האישית אבל לממשלה אסור להתייחס לעניין כ''מה אם זה היה הבן שלי'' אלא ''איך יהיו לנו פחות הרוגים''.

      ואיך לומר... 1000 מחבלים בחוץ יגרמו להרבה הרוגים.

    • אין צורך בפעולה צבאית - ראה תגובתי למס' 1 (ל''ת)

      בוני אלדמע, 20/10/08 20:27

  • 18.

    זו מחלת רוח של מישהו שרוצה לצאת גבר מהסיפור - ולא מסוגל להתפשר !!!!!!! (ל''ת)

    ציפי ליבני - אל תיתני לו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 20/10/08 10:41

  • 17.

    מעדיפים להפקיר עוד חיילים - מאשר למחול על כבודם העלוב ולשחרר אסירים ? (ל''ת)

    נועם תיתנגד !!!, 20/10/08 10:39

    • אנחנו ממש צריכים אסטרטג מטומטם כמוך כדי למכור את המדינה

      מיקי, 20/10/08 11:16

      לכל סחטן ערבי מזדמן, ובעתיד גם בעד חלקי גופות. אתה בטח לא מאלה שמשרתים בצבא או במילואים ועובדים קשה מאד כדי לתפוס את המפלצות הפלשתינאיות שאתה מתלהב לשחרר בסיטונות.

  • 16.

    תמורת חיילים מתים מותר לשחרר רוצחים אבל תמורת חייל חי אסור?

    אורן, 20/10/08 10:39

    פשוט לא יאמן הטמטום של הממשלה בישראל.

    • צודק.ממשלה מוזרה..תודה שלפחות כבוד למתים יש לכם! (ל''ת)

      ילדה, 21/10/08 18:40

  • 15.

    לשתוק לשתוק לשתוק לשתוק לשתוק!!!!! (ל''ת)

    ולעשות עם פה סגור, 20/10/08 10:37

  • 14.

    למה שלא תפרסמו גם מתי ואיפה ייערך החילוץ, גאונים? (ל''ת)

    מיצי, נוה-יללות, 20/10/08 10:36

  • 13.

    העיתונים הערביים מנסים לערער את דעת הקהל בישראל כל יום בנפיחה חדשה (ל''ת)

    בלון פורח, 20/10/08 10:33

  • 12.

    שחררו את גלעד שליט כאשר הוא עוד חי!

    גבאי מרדכי, 20/10/08 10:33

    בגין התנשאות ויהירות, הנפוצה בקרב הדרג הקובע פיספסנו את שחרורו של רון ארד, שהיה אפשרי בשנתיים הראשונות לנפילתו בשבי; בגין מדיניות דורסנית המבטלת את האחר ואינה מבינה שהביאה את הפלסטיני לשוש אל מותו בברחו מהבזוי וההשפלה - ניסו לשחרר את וקסמן בכוח וגזרו את מותו; ייתכן, ייתכן מאוד ששלושת החיילים החטופים, עדי אביטן, בני אברהם ועומר סוואעד היו פצועים ובבתי-חולים שלנו היו מצילים את חייהם, אך ברק סירב לנהל מו''מ עם חיזבאללה ו/או בתיווך גרמני. ורק כאשר ''נפל'' סוחר הסמים טננבאום לידי החיזבאללה, כשלוש שנים לאחר מכן הואיל שרון לשחרר מחבלים עם דם על הידיים, עבור טננבאום ושלוש ארונות עם גופות החיילים. האם עוד מאמין מישהו בקביעה ש''צה''ל לא מפקיר חיילים''?
    אמור מעתה צה''ל הפקיר/יפקיר חיילים אם אינם נמנים עם מערכת הביטחון ומפלגות הממסד!

    • ראה תגובתי לדברי מגיב מס' 1 (ל''ת)

      בוני אלדמע, 20/10/08 20:26

  • 11.

    מי יחלץ? החובבנים מהממשלה? המחקתם אותי (ל''ת)

    גידי, 20/10/08 10:33

    • ובצה''ל יושבים מקצוענים ?

      אכ, 20/10/08 16:43

      אולי לפי המשכורת ו''תנאי השרות''...

  • 10.

    אם זה נכון אז צריך לפרסם שישראל מתכוננת לשחרור רוצחים וברגותי

    עיתונות מטומטמת, 20/10/08 10:29

    האם עיתונאי היה מדווח על הכנה לתקיפה גם כאשר היא הייתה נכשלת בגלל הפרסום? -- כן בודאי כי הכסף יותר מעניין משליט ..... ככל שעוסקים בכך סיכויי שליט לחזור בחיים קטנים, אבל ספין עיתונאי ממצים ולא חשוב אם נשוא הספין יהרג בגלל זה ....

  • 9.

    WHY, WHY WHY.....

    Who is the idiot..., 20/10/08 10:29

    who has the big mouth, why you can read everything, but EVERYTHING, in the news first.....who can be so so idiot...heartless...traitor...

  • 8.

    לשחרר את כל מי שהם רצו כפוף לפלישה ישראלים לרצועה מיד לאחר השחרור !!!

    עודד יערי, 20/10/08 10:29

    רק פלישה ישראלית לרצועה כולה,ושחרור מחבלי החמאס והג'יהאד וכל מי שידוע לישראל כמחבלים,רק זה יצדיק את שחרורם של המחבלים מבתי הסוהר בישראל.
    בכך תהרוג ישראל שני ציפורים במכה אחת,גם את סוגיית שחרור שליט,וגם את סוגיית מדינת מחבלים מתחמשת והולכת בגבולה הדרומי,ותכשיר את חזרתה של הרשות לרצועה.

    • 8 הבנת את עצמך? אנחנו לא! (ל''ת)

      אסי, 20/10/08 11:05

      • מצטער תיקון שגיאת הקלדה ומקווה שאהיה יותר ברור עכשיו

        עודד יערי, 20/10/08 13:32

        רק פלישה ישראלית לרצועה כולה לאחר שיחרורו של גלעד שליט,וחיסול הריגת כל מחבלי החמאס והג'יהאד ששוחררו עקב עסקת שליט+כל מי שידוע לישראל כמחבלים שם ברצועה,רק זה יצדיק את שחרורם של המחבלים מבתי הסוהר בישראל בעבור שליט. בכך תהרוג ישראל שני ציפורים במכה אחת,גם את סוגיית שחרור שליט,וגם את סוגיית מדינת מחבלים המתחמשת והולכת בגבולה הדרומי,ותכשיר את חזרתה של הרשות לרצועה.

  • 7.

    ישראל עדיין קימת בזכות הכור.לאחר שמניות נפלו

    רמי, 20/10/08 10:27

    אין הרבה מה להפסיד.תוצאות מבצע כזה ידועות מראש.עדיף ליכבוש את הרצועה למאות שנים.

    • רואים שלא עשית צבא. לכבוש למאות שנים? זבלן שכל! (ל''ת)

      כה אמר, 20/10/08 11:16

  • 6.

    זאת מדינה נורמלית?הסתכלו בראי!

    אחי, איפה אתה אחי?, 20/10/08 10:26

    זאת מדינה נורמלית?הסתכלו בראי!
    איך יתכן שבעזה מחזיקים בן ערובה במאסר עולם בלי לאפשר לנציגים ניטרלים כמו הצלב האדום לראותו לוודע מצבו.ומצד שני מעבירים להם הספקה,כספים,טיפולים בבתי חולים בארץ,חשמל,מיים וכו'מה ההומניות הזאת?מה חוסר האיזון הזה? השתגענו?כל פונקציונר שיתחיל לחשוב פעמיים לפני שחותם על אישור מעבר או יוזמה הומניטרית או העברת סחורות,חשמל או חןלים אפילו.די לקירקס!לנתק מגע מכל סוג שהוא,הם לא יעמדו בלחץ,אל די להתיפיפות.הגיע זמן לחזור לשפיות לדעת עם מי אנחנו מדברים. להחזיר את גלעד ומיד!

    • ראה תגובתי למגיב מס' 1 (ל''ת)

      בוני אלדמע, 20/10/08 20:24

  • 5.

    לא יותר פשוט להתחיל להוציא להורג אסירי חמאס??? (ל''ת)

    איטל, 20/10/08 10:26

    • צודק

      דודו, 20/10/08 12:06

      זו הדרך הנכונה !קודם לשפוט למוות (את מי שראוי)ואח''כ לבצע בהתאם לנסיבות ולצרכים הנכונים לאותו זמן

  • 4.

    הם דורשים 1400 רוצחים מסוכנים. מישהו רוצה לראות אותם חופשיים?

    איתן מיך, 20/10/08 10:21

    עדיף פעולה צבאית שסיכוייה טובים. זיכרו את צה''ל הנחוש, המקצועי, המתוחכם והיעיל של מבצע אנטבה, של סבנה, של מבצע ''אביב נעורים'' לחיסול עלי חסן סלאמה בביירות. מחדלי צה''ל של מלחמת לבנון השניה לא יחזרו שנית!

    • עם ישראל הגיבור מוכן להסתכן בשחרורם כדי להחזיר חייל שבוי אחד !!!!!!!!! (ל''ת)

      פחדנים - יוצאים למבצע חסר סיכוי !!!!!!!!!!!!!!!!!!, 20/10/08 10:59

      • אז עם ישראל אידיוט שטוף מוח.

        חם, 20/10/08 14:41

        יש לך מושג כמה הרוגים יהיו לנו בגלל שחרור של 1400 מחבלים?!

  • 3.

    למה לא להטיל מצור מלא על עזה + חיסולים מהאוויר ללא הרף ?

    ש, 20/10/08 10:19

    בדיוק כפי שמחייב החוק הבינ''ל לגבי ענישת פושעים פלסתינאצים כאלה ...

  • 2.

    אין סיכוי שבעולם שניתן לחלץ אותו חי

    יוני, 20/10/08 10:09

    די עם השטויות. לשחרר את מי שצריך ולהחזיר אותו תוך ימים, לא שבועות!

    • אז ישחררו אותו מת, ככה מתנהגת מדינה (ל''ת)

      מכבדת את עצמה, 20/10/08 10:24

    • גם על החטופים באנטבה אמרו אותו דבר

      אחד שזוכר, 20/10/08 10:26

      ועל החטופים במעלות, בסבנה, וכו

      • הייתה הנהגה עם ביצים. לא את המושחתים מהיום!!! (ל''ת)

        שמואל, 20/10/08 11:33

    • מה זאת אומרת לשחרר את מי שצריך? את קולטת שמדובר בארגון טרור שלם?

      יעקב, 20/10/08 10:28

      1400 עצירים בינהם רוצחים, מתכננים, חיילים ומפקדים שנתפסו במחיר חייהם של חיילים ואזרחים! מדובר במייסים של תנועת החמאס שלקח שנים לתפוס אותם, וברגע שהם ישתחררו הם מיד מתחילים לעבוד על פיגועים ורצח ישראלים. מה תגידי לאמא שהבת שלה תיהרג בפיגוע שמבצעו שוחרר ב''עסקת שליט''? שחיי הילדים שלנו שווים פחות מחיי גלעד שליט?

      מבצע צבאי, על הסיכון שבו (וגם הסיכוי) זה הדבר הנכון. גם לא נכנע לדרישות טרוריסטים וגם בחמאס יבינו שאין טעם לנסות לחטוף ישראלים, וגם בעזרת השם נשחרר את גלעד בגבורה ולא בכניעה

      • כל כך נכון , כל כך צודק

        א-מיי, 20/10/08 11:03

        הפכנו לעיוורים, תחלצו אותו צבאית וזהו..לא חילופים ולא בטיח.

    • חמאס לעולם לא ישחררו דרך משא ומתן, לכן

      יהודי מהגליל, 20/10/08 10:31

      יש לשחררו,והוא יצא מזה חיבמבצע מתוחכם, נוכח המוסד.

    • יש לנסות לשחרר שליט גם במחיר של חיי חצי מתושבי עזה ..

      יש לי דרך מה זה טובה, 20/10/08 10:31

      אם זה היה הולך אז גם ללא נפגעים ... ואם זה מסתבך חבל''ז ....

    • די עם השטויות. למחוק רחובות בעזה כפי שצריך, ולהחזיר אותו תוך שעות !

      ש, 20/10/08 10:36

      כך היה צריך לעשות מלכתחילה - כפי שמחייב החוק הבינ''ל לגבי בסיס הטרור הנאצי שנקרא עזה.

    • לשחרר ודי, את מי צריך לשחרר ודי, מי זה שצריך לשחרר ודי ?!

      גוגול, 20/10/08 10:57

      די לעצות אחיתופל מפי הדיוטות !! כל מפגין רוצה לנהל את המדינה !אלה למדו מהמתנחלים ,,,, קודם מניחים קרוואן על גבעה ,ואז מבקשים שמירה של צה''ל, אח''כ דורשים חיבור לחשמל ומיים, ומבקשים תקציבים להרחבה ,וכביש מוביל,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    • זה בדיוק העניין. ההחלטה היא לא להיכנע יותר לטרור ולא לשחרר

      אזרח המדינה, 20/10/08 11:15

      אפילו מחבל אחד, גם במחיר חייו של חייל ישראלי חטוף. אבל אי אפשר להמתין ולהיות חשוף כל הזמן ללחץ המשפחה והציבור, ולכן תהיה פעולת חילוץ, גם אם ברור שסיכויי החייל לצאת מזה בחיים הם אפסיים. אין, נגמר הסיפור של שחרור מחבלים, וחייל שנקלע לסכנת נפילה בשבי, יצטרך להילחם על חייו, גם אם הסיכוי להישרדו תהיה אפסית.האמת? אני לא מצדד בדרך הזו, אבל אולי זו הדרך הנכונה, מי יודע.

      • לצערי, רק כך ישוחרר גלעד שליט!!!

        בוני אלדמע, 20/10/08 20:21

        דרכי הפעולה של מדינת ישראל צריכות להיות אחרות לחלוטין. גם אני רוצה שיחזירו מיד את גלעד שליט בריא ושלם למשפחתו. אולם ראש הממשלה וחבר מרעיו לא עושים את המתבקש. הם מזגזגים ומרכינים קומתם לפי ציפצופי התקשורת וזעקות יפי הנפש משמאל!
        אין צורך לשחרר מחבלים בעלי ידיים אדומות! ואין צורך לרקוד לפי החליל המנגן בקהיר/סוריה/ארה''ב/אירופה וכו'!
        גם אין צורך לסכן את חיילי צה''ל בכניסות לעזה! מכים באויב במקומות שהכי כואב לו!
        הגיע הזמן שממשלת ישראל תפסיק לפעול לפי ציפיות האויב ותתחיל לפעול לפי הדפוס הבלתי-צפוי של ''בעל-הבית-השתגע''!
        לישראל יש שני קלפים חזקים (יש גם עוד) שלדעתי היא לא משתמשת בהם בנדון:
        א. האסירים הבטחוניים הפלשתינים/לבנונים/מצרים/ירדנים/ועוד... : להם יש משפחות הדואגות להם במידה זו או אחרת, המבקרות אותם בכלא, מספקות להם מוצרים, מידע על הנעשה בחוץ, ואף אולי גם קשר עם ארגוני החבלה וחבריהם הטרוריסטים מחוץ לכלא. כמו כן, לאסירים אלו יש גישה בכלאם לתקשורת (טלפון, רדיו, טלביזיה, עיתונות, ואולי גם למחשבים ואינטרנט). בנוסף, הם לומדים בכלא ואפילו משלימים תארים. גם, יש להם ביקורים של עורכי דינם ולפעמים (גם?) פוליטיקאים משני הצדדים (?).
        ב. שליטה ישראלית על ברז המים, השלטר, המעברים הכסף (שקלים) והים ברצועת עזה: סגירת הנ''ל לחלוטין או חלקית, בצורה הרמטית, נמצא בשליטת ממשלת ישראל, אשר לא עושה בו שימוש נכון!

        שוב, לממשלת ישראל אין צורך לשחרר מחבלים בעלי ידיים אדומות (או אחרים)! וגם אין צורך לסכן את חיילי צה''ל בכניסות לעזה! צריך רק להכות באוייב במקומות שהכי כואב לו! וכך לדעתי צריך לעשות:
        1. תודיע ממשלת ישראל בתקשורת כי עד שלא יבקרו וידווחו, מהצלב האדום, את גלעד-שליט, יופסקו כל הביקורים אצל כל האסירים הבטחוניים הפלסטינים (והאחרים) וישללו מהם זכויות התקשורת (טלפון, רדיו, טלביזיה, עיתונים, דואר, וכו'). בקיצור, עקרון ההדדיות יחול על היחס לאסירים הבטחוניים לפי היחס שמקבלים החטופים שלנו. הגיע הזמן שמשפחות האסירים הבטחוניים יבכו את מר גורלם בתקשורת ולא משפחות אזרחי ישראל נאמנים.
        2. תודיע ממשלת ישראל ברבים באמצעי התקשורת, כי אם גלעד שליט לא יוחזר חי ושלם למעבר ארז תוך 24 שעות בדיוק, ישראל תסגור לחלוטין ומידית לעזה את המים והחשמל והמעברים עד לחזרת גלעד שליט חי ושלם לישראל!!! גלעד שליט תמורת מים חשמל ומזון!!! זו הדרך היחידה לשחרר את גלעד וחבל שלא הלכו בה כבר ביום שנחטף. אם יש צורך, לחוקק מיד חוק המנטרל את בג''צ מהנושא ומסמיך את ממשלת ישראל ושריה לפעול כך כאקט של הגנה על אזרחיה (עדיף וזול יותר ממלחמה, גם תקציבית וגם בחיי ובריאות אזרחים וחיילי צה''ל).
        3. גם תודיע ממשלת ישראל כי אם חלילה וחס יפגעו בגלעד שליט, ישראל תפעל מיד לרדוף ולחסל אחד אחד או כולם/חלקם ביחד, את כל מנהיגי הטרור והטרוריסטים המעורבים בדבר, בעזה בגדה ובחו''ל, כולל כמובן את כל מנהיגי החמס ודובריו. זאת, בדומה לתגובת ממשלת גולדה מאיר בפרשת רצח הספורטאים במינכן. גם אם זה יקח שנים ומרדף בכל חלקי תבל! יום-הדין יגיע לכל טרוריסט ולכל פעיל/מנהיג/דובר ארגוני טרור.
        4. בנוסף, ממשלת ישראל תכריז רשמית כי על כל קסאם/מרגמה/ירי/פיגוע משטחי עזה/גדה או בחו''ל – יסגרו מיד לעזה את הברז/השלטר/המעברים, לפי מחיר קבוע למשך זמן כחומרת ארוע הטרור.

        רק כך יבוערו נגעי הטרור הקסאמים/פצמרים והחטיפות!!!

        לצערי כאזרח המדינה, עד כה ממשלת ישראל ממשיכה בנדון להתרפס ולזגזג. התקשורת מבליטה את בכי יפי-הנפש על מר גורלם של אוייבנו המסכנים. הגיע הזמן שממשלת ישראל תפעל לפי אמרי חז''ל: ''עניי עירך קודמים''!

        • כל הכבוד! תגובה לעניין!!! (ל''ת)

          מיקי, 20/10/08 22:37

    • כל יום שעובר שגלעד בשבי הוא עוד יום יותר בטוח שהמחבלים

      רוביס, 21/10/08 09:59

      בכלא.
      תשאר שם חזק ואמץ עד שהמחיר עליך יהייה ראלי

  • 1.

    חבל שזה לא קרה ביום חטיפתו של שליט! אבל רשמנו גם כאן על הקרח! (ל''ת)

    אבל טוב מאוחר מאשר אף פעם!, 20/10/08 10:09