• 196.

    קיצוצים באגף התנועה

    ג'מאל, 16/12/10 14:32

    אין ספק כי טענה זאת נכונה.אבל מדוע? שכן כל גורמי האכיפה הפכו ליהיות מסחטת כספים אדירה בעבור האוצר.לא יתכן כי שוטרו\\או מתנדב היוצאים לשטח ימדדו אך ורק לפי דוחות שרשמו.היתכן כי השוטר ימדד לפי תפוקה כספית ?איך זה מסתדר עם הצורך של ''אור ירוק ''למנוע תאונות,כשהיא הופכת את מתנדביה למכשיר גביה בעבור האוצר?ומנגד,שמה ואולי האוצר אוזניו ערלות ?היתכן כי האוצר המקבל מכל אחד מהמתנדבים כ-100,000 ש''ח שנתי באומדן הנמוך ביותר וזאת עוד לפני שחישבנו מהי התפוקה הנדרשת מכל שוטר תנועה .אז אנא תלו קורה מבין עינכם וצאו ולימדו כי עשי האוצר אינם אלא כסות לעוולה חדשה מצידו.כסות למחדל הבא שיבוא!

  • 195.

    לא צריך משטרת תנועה ארצית . מספיק לשכות תנועה במרחבים .. (ל''ת)

    פיקוד מתנ'א ביזבוז מיותר.., 20/09/10 12:41

  • 194.

    עדיף שכספים יופנו לשילוט ראוי,לא כמו ע''י בי''ח פוריה-כנסו

    אהוד מטבריה, 20/09/10 11:24

    במקום מוצבים תמרורי הגבלת תנועה ל-60 קמ''ש.{במרחק דו צדדי של 400-450 מטר}איך יודעים??פשוט מאד,השוטר עם הלייזר לא מספיק ברישום הדוחות-אף אחד לא רואה השילוט כמו שצריך.אגב בלילה בנסיעה מאלומות לטבריה,בכלל השילוט לא נראה.{צריך לחפשו}העיקר שהמדינה מצליחה להכניס ידה לכיסי הנהגים.

  • 193.

    מצויין! נמאס לממן את השוטרעים אוכלי החינם! (ל''ת)

    אזרח, 11/05/09 21:22

  • 192.

    שיקולי רווח והפסד, אינם לוקחים בחשבון כמה עולה פצוע קשה למדינה.

    יגאל, 29/03/09 19:29

    הוצאות ריפוי. אישפוז ושיקום הפסד ימי עבודה לו ולמשפחתו טיפול משטרתי בתי משפט פסקי דין שרות בתי הסוהר. אם יקצצו במשטרה לא יפתרו שום בעיה.לא רק בתאונות הדרכים ומה עם הפשע בכלל. סמים פריצות זנות עברות רכוש. כך לא נגיע למדינה מתוקנת כך לא פוטרים בעיות. ראו מה עשה ג'וליני בניו יורק. בטח תגידו היה לו כסף, אז למה כאן מקצצים?????כמה שוטרים לכל אלף אזרחים יש בישראל לאומת ארה''ב גרמניה. צרפת. שוודיה. או כל מדינה נורמלית אחרת על הגלובוס.

  • 191.

    ביזיון!!

    עא, 24/10/08 03:54

    אם המשטרה צריכה להפיק לקחים פנימיים בנושא אופן האכיפה - שתעשה ותשפר.
    לא יכול להיות שמדינה מקצצת תקציבים לרשות שאמונה בין היתר על אכיפה בכבישים.

    יש צורך אדיר במשאבים והקיצוץ הוא משוואה ישירה ליותר הרוגים בכבישים בגלל חוסר נוכחות משטרתית. ישנם אלפי מתנדבים בינהם של עמותת ''אור ירוק'' שמקדישים מזמנם הפרטי יחד עם שוטרים מן המניין כדי למנוע את ההרוג הבא!!

    משרד האוצר, זו לא בושה להגיד טעינו!!!

  • 190.

    קודם כל תעיפו את המתנדבים המזיקים ומשניאים את המשטרה (ל''ת)

    כרגיל מקצצים איפה שקל אבל המטבע אינננו תחת הפנס, 23/10/08 07:20

    • תגובה ל-190 אינך יודע מה תרומתם של המתנדבים!!!!!

      יגאל, 29/03/09 19:38

      ללא המתנדבים לא הייתה משטרת ישראל יכולה לפעול בכלל. יש מתנדבים בכל היחידות. במוקד 100. יומנאיות, בסיור , בימע''ר, בבילוש בכל מקום. יש בערך פי שלוש מתנדבים מאשר שוטרים, ולכן האוצר מרשה לעצמו כל הזמן לקצץ. גם במערכת הבריאות בקופ''ח. בבתי חולים יש הרבה מתנדבים. בכל מקום ובכמעט בכל תפקיד. לכן האוצר כל הזמן מרשה לעצמו לקצץ אבל לשלם אתנן לקואליציות יש כסף למכביר

    • משיב 190 ,שאינו אלא 'הרשע שלא יודע לשאול'

      ג'מאל, 16/12/10 14:38

      חוששני כי דבריל אינם אלא אימרצ הבל ושטות שאין מאחוריה דבר.שכן,במקום לתת קרדיט לכל אותם המתנדבים העוזבים את ביתם ע''מ לתת מעצמם, וללא כל תמורה, וללא רווח כלשהו כדי למנוע את התאונה הבאה,את הנזק וההשתוללות על הדרכים הולך אתה ומשמיצם? אתה יודע כמה תאונות עתידיות מונע כל מתנדב באשר הוא בכל יום עבודה שלו?יודע אתה עד כמה משקיעים הם לרווחתך ולשמירת הביטחון האישי שלך?במקום לקשקש כנגד כל אותם מתנדבים שמה ואולי תפסיק לשבת מול הטלויזיה ולזעןק כנגדם?שמה ואולי תיקח את עצמך ותתנדב לאחת מיחידות היח''מ?

  • 189.

    עכיפה בכביש

    א, 22/10/08 22:00

    לא חשוב כמה מקצצים, ימשיכו להעמיד מלכודות מהירות, זה הכי קל ופשוט לשוטרים להביא דוחות אך אינו פותר את בעיה ההשתוללות והתאונות, אולי רק מחמיר את הפגיעה, חינוך לכביש, יעזור הרבה יותר

  • 188.

    מדינת ישראל ולהבדיל משטרת התנועה -- רובכם אינם

    איתן, 22/10/08 06:53

    מבינים , ששוטרים לא יכולים להביא תוצאות אם השופטים משחררים את העבריינים בכזו קלות.
    שוטרי משטרת התנוכה הנם שוטרים איכותיים ביותר, אשר אינם מקבלים תמיכה מספיקה במשטרה וע''י האזרחים. זה נכון שצריך לשנות את סדר העדיפויות הפנימי שלהם(פחות בדיקת מהירות ויותר דגש ומארבים בעבירות אחרות),אבל בסך הכל, יש עבודה ואי אפשר לזלזל בה. המדינה,תמיד מוצאת לנכון לקצץ במקומות הלא נכונים.ראו את ג'וליאני בניו יורק,הוא שם טונות של כסף על שיטור והצליח לעשות מה שהרבה חכמים לפניו לא הצליחו:סדר.
    אז אל תקפצו ותראו שאתם שונאים את המשטרה.אף אחד לא אוהב שאומרים לו מה לעשות , במיוחד אנו הישראלים הפרועים,שיודעים הכל ורוצים לעשות מה שמתחשק. סעו בזהירות.!!

  • 187.

    בוז למשטרת התנועה

    ליה מינצברג גרייצר, 22/10/08 00:50

    וגם למשרד התחבורה

    • מתי בפעם האחרונה

      למבקר המדינה מר מיכה לינדנשטראוס, 22/10/08 01:30

      מתי בפעם האחרונה עשו דו''ח לאופנוע שעקף מכונית באותו מסלול(המיועד לכלי רכב אחד)?

      מתי בפעם האחרונה נעשה דו''ח לאופנוע שנסע על מדרכה?

      מתי בפעם האחרונה נבדק נושא שדה הראייה של הולכי הרגל במעברי חצייה והקושי לחצות אותו בבטחה?

      מתי בבפעם האחרונה חשב משהו על הולכי הרגל במדרכה הנפגעים על ידי אופניים(כולל ילדים, קשישים וליקויי שמיעה)?

      מי בודק לחצני רמזורים מקולקלים ורמזורים שבגלל השמש המסנוורת אותם לא נת.ין לראות איזה אור פועל.

      אני בזה למדינה הזאת.
      הכל בגלל שחיתות , חוסר מקצועיות וחוסר אנושיות.

      ליה מינצברג גרייצר

      (שמדינות אחרות לא יחשבו שהם מוצלחות יותר).

      • מתי פעם אחרונה נהד אופנוע הרג כל כך הרבה אנשים כמו מכונית?

        ATF, 22/10/08 08:09

        את סתם מפחדת מאופנועים ודו גלגליים

        אם היו יותר אופנועים ורכב דו גלגלי היו פחות אסונות יותר מקום יותר אוויר ופחות פקקים

        טיפשה

      • בסדר. מה את עושה בכדי לשנות/לשפר ?

        דוד, 23/10/08 04:56

        זו לא חכמה לשבת ליד המחשב ולקטר
        את מוזמנת להתנדב למשטרת התנועה ולשנות מבפנים
        בואי להשפיע, בואי להזיז דברים, בואי לשפר

    • הצעה לליכוד

      מעשה טוב שככרו בצידו, 22/10/08 02:09

      תחקרו?

      1. מתי בפעם האחרונה נעשה דו''ח לאופנוע שנסע על מדרכה.

      2. מתי בפעם האחרונה נעשה דו''ח לאופנוע ש''זגזג'' בין מכוניות?

      3. מתי בפעם האחרונה נבדקה איכות הרמזורים(לחצנים מקולקלים ורמזור ללא אפשרות לראות איזה אור פועל בגלל החזר שמש)? לדוגמא ביציאה מאגד בת גלים (לפני השקיעה).

      4. מתי בפעם האחרונה נבדק נושא חובת שדה ראייה במעבר חצייה והקוי לחצות אותו בבטחה?

      5. היה כף לראות ילדים עם קסדה וזה לזכות מר ארדן.

      ליה מינצברג גרייצר

  • 186.

    עד היום לא היו שוטרים בכבישים אז מה השוני ? נכון החיסכון

    שוטרים לא מבצעים עבודתם, 21/10/08 13:24

    כל ההחלטות הללו הן הזויות
    תנו לאזרחים סמכות לרשום דוחות. והם יעבירו אותן לבית המשפט.
    במידה והשופט ירשיע את העבריין אזי רושם הדו''ח שזה האזרח יקבל תשלום כל שהוא על אזרחות טובה לדוגמא 200 שקל .
    כך כל העבריינים ירתעו ? הבנתם את זה

  • 185.

    רק רפורמה אמיתית בחינוך, אכיפה ומשפט יביאו להצלחה! (ל''ת)

    סוכן של שינוי, 21/10/08 07:29

  • 184.

    יופי, זה בטוח יפטור את בעיית הרציחות, התאונות, השחיטות ועוד.. (ל''ת)

    סוכן של שינוי, 21/10/08 07:27

  • 183.

    צודק האוצר

    דן, 21/10/08 04:20

    הכבישים שורצים בנהגים רצחניים ובקרבת בתי המגורים משתוללים ארטורונים ואופנועים אימתניים המחרידים את השכונות ומסכנים חיי אדם......והיכן רואים את ניידות התנועה? פשוט לא רואים אותםץ אז חבל על כספי משלם המיסיםץ ושאגף התנועה לא יהלך עלינו אימים. כי מה שקובע הוא מבחן התוצאה

  • 182.

    משטרת התנועה

    אאא, 21/10/08 01:50

    הם מלחיצים את העם תאונות ניגרמות ולא קורות אים הנהגים יהיו יותר זעירים יהיו או פחות תאונות שראש אגף התנועה לא יפחיד אותכם שלא יחזיק 2 מכוניות כשרוב הניידות כבר עברו את ה350000 קמ שלא ישפץ את המשרד שלו על חשבון תקציב שמבקר המדינה יבדוק טוב מה קורה

  • 181.

    לא סתם 90% מהציבור לא מאמין למשטרה ובמשטרה!!!

    tommy, 21/10/08 00:18

    שמי טומי תושב הצפון ,אזרח למופת ושומר חוק ובקרוב (לאחר שאקבל אישור מעו''ד) אספר לכם על חוויה אשר עברתי עם משטרת ירושלים (לא יאומן כי יסופר)
    במהלך ביקור תיירותי בן יממה בעיר דוד אשר ערכתי ביחד עם חברתי.
    לא סתם 90% מהציבור לא מאמין למשטרה ובמשטרה! וחושב שהיא מושחתת וחובבנית!!
    ואיך המשטרה גיבורה נגד אזרח למופת אבל נגד כרישי פשע הם משלשלים!!!
    בקרוב מאוד סיפורי יראה אור.
    אני מחפש עיתונאי לפרסם את סיפורי
    עוד על הפרשה בבלוג שלי : http://tommy2009.cafe.themarker.com

  • 180.

    דם של אזרחים נשפך בכבישים

    ביזיון, 20/10/08 18:55

    המשטרה מתבטלת, נותנת יד לקיצוץ האכזרי ואיפה לכל הרוחות ''השר לביטחון פנים''?!
    האוצר ברוב חוצפתו אומר שבמילא משטרת התנועה לא מועילה כאילו הוא חקר את הנושא לעומק וקיבל החלטות עם יועצי תחבורה.
    הכבישים היום זו רולטה רוסית, לנהוג ברכב פירושו סימן שאלה.
    אסור לציבור לשתוק!

  • 179.

    הם באמת לא הביאו תוצאות! (ל''ת)

    השינוי מתחיל בחינוך!, 20/10/08 18:31

    • וגם לסלק את המסטולים מהכביש!!! השתיינים מפחידים מכל!!! (ל''ת)

      דני, 20/10/08 20:10

  • 178.

    המתנדבים מחזיקים את המשטרה היתר לא יוצאים מהמזגן והקפה וקרואסונים (ל''ת)

    במשרד על הכסא אין מכוניות את זה במשטרה לא יודעים, 20/10/08 18:14

  • 177.

    ישנה עוד תופעה מדאיגה:שוטרי סיור ביום שבת בתוך שכונות!

    בוא נראה אם חסרה איזו נורה באוטו...., 20/10/08 17:33

    יום שבת.לא ערב שישי.שבת.השמש זורחת.
    שוטרי סיור בתוך שכונה.משועמממים שלא יודעים מה לעשות עם עצמם.עוצרים סתם רכבים.שוב-לא שוטרי תנועה שמה לעשות, מישהו שם אותם בצומת לבדוק חגורה אור אדום וכו'. אלא שוטרי סיור.בתוך שכונה.ביום שבת.(ולא בלילה, ולא איפה שיש רמזור או תמרור עצור או כל תמרור אחר)על רכב שנוסע אולי!30 קמ''ש.
    משועממים אמרנו?

  • 176.

    המשטרה פיטורים

    אהרון, 20/10/08 17:28

    שוטרי התנועה ובפרט שוטרי התחנות ברובם לא עושים דבר לקידום השליטה בחוק.ולדעתי זה מתחיל מהראש ועד הזנב.לבדוק היטב ולפטר רק את הגרועים מהקצין הגבוה ועד השוטר הקטן.ולבנות תשתית חדשה וטובה.הגיע הזמן לשינוים.

  • 175.

    המשטרה פיטורים

    אהרון, 20/10/08 17:28

    שוטרי התנועה ובפרט שוטרי התחנות ברובם לא עושים דבר לקידום השליטה בחוק.ולדעתי זה מתחיל מהראש ועד הזנב.לבדוק היטב ולפטר רק את הגרועים מהקצין הגבוה ועד השוטר הקטן.ולבנות תשתית חדשה וטובה.הגיע הזמן לשינוים.

  • 174.

    משטרת התנועה

    דוד, 20/10/08 17:10

    עברתי על התגובות ומטריד אותי שאין שום מילה
    טובה על משטרת התנועה כנראה שהמגיבים צודקים
    יש בצומת בית דגון ניידת שעומדת כמעט כל יום בצומת לכוון רשל''צ מישהו יכול לומר לי מה הם עוצרים רכבים או אולי הם נחים שם קרוב לבית למתנ''א

  • 173.

    נו ברור, הם התמקדו כמעט בלעדית בדוחות מהירות קלי-ביצוע

    גל, 20/10/08 16:48

    במקום לתפוס את מתפרעי הכביש.
    כל המאמצים כוונו לגורם ל 5% בנפגעים, כך שבמקרה המושלם (כלומר, אם כולם היו נוסעים רק במהירות המותרת, מה שכמובן לא קורה כי זו נקבעה על ערך לא ריאלי כדי שיהיה אפשר לגבות כסף), היו נחסכים רק 5% מהנפגעים.,

    ברור שאפילו אחד זה חשוב, אבל כשמחפשים רק מתחת לפנס (או במקרה הזה, מתחת לשקל), אז גם זה לא קורה.

  • 172.

    יצא המרצע מהשק

    חיים, 20/10/08 16:42

    '' גורמים באוצר: הם לא הביאו תוצאות ''
    מאז ומעולם טענתי שיחידה זו היא זרוע של האוצר לאיסוף כספים ( שלא במסגרת החוק ) מהאזרחים . יביאו דו''חות יקבלו תקציבים ( חלק מהכסף שיאספו בכבישים ) . לא יביאו כסף - לא יקבלו תקציב .
    רק מי שחי תקופה מסויימת באחת ממדינות העולם השלישי יכול לראות נכונה את ההתנהלות בישראל .
    חג שמח .

    • וואי, גאונים נערי האוצר, גמרו לקצץ לזקנים ועכשיו יקצצו במשטרה.

      יוסי, 20/10/08 18:06

      כנראה אתה לא מבין שזה לא שייך למשטרה, הם צריכים לקצץ באיזשהו מקום. חג שמח לך.

  • 171.

    יש משטרת תנועה שלא עובדת,אולי לשים מצלמות בכל מקום כמו באירופה (ל''ת)

    אין תוצאות!!!, 20/10/08 16:42

  • 170.

    אז לא יהיו יותר ערסים שנוהגים כמו פסיכים על הכביש?!

    Joe Anaaref, 20/10/08 16:35

    ממש מזעזע.

  • 169.

    קיבלתי דוח בצומת שוממת בנגב ב 2 בלילה !!!

    דרומי, 20/10/08 16:30

    סיפור אמיתי.
    ב 2 בלילה, בצומת סעד בנגב, נסעתי ולא עצרתי בעצור, תפס אותי שוטר וקיבלתי קנס.
    לצומת זו, מגיע רכב אחת ל 5-10 דקות בשעות אלו, וכמובן שאיש אינו מבצע עצירה מ-ו-ח-ל-ט-ת של הרכב, וכך חגגו להם השוטרים, מילאו את המיכסה של הדוחות ובטח הלכו לישון או לחגוג.
    דרך אגב, אני עצרתי והקנס היה בהחלט לא חוקי, אבל לך תתווכח עם שוטר, זה עלול להיגמר לא טוב.

    • תמרור עצור זה תמרור עצור

      נועם נתן, 20/10/08 17:42

      לא משנה אם זה בנגב או בתל אביב.
      חובה לעצור.
      אם היית אומר שנתפסת על מהירות 70 בכביש של 50
      שניתן לנסוע בו 100 בקלות,אז הייתי מבין את
      זעמך.

      פשוט מאוד אח יקר-תמרור עצור..תעצור.

      • ,עצור זה תמרור מטומטם

        ירמיהו, 20/10/08 19:49

        הכוונה העיקרית של התמרו היא לקבוע למי יש זכות קדימה
        אין סיבה לתת דוח לנהג שלא עצר בעצור אם הוא לא עבר על הוראות ההשתלבות בתנועה
        המטרה כבר עשרות שנים פשוט מנצלת את הגדרת החוק הזו כדי למלא מכסות דוחות
        כאשר אין תנועה עמוסה הרבה יותר הגיוני להאט ולגלוש ולהסתכל במקביל
        בשנים האחרונות באזור ת''|T השוטרים נעזרים גם בנהגי קטנועים, שמן הסתם אין להם סיבה לעצור, הם מאיטים ,
        ומשתלבים בתנועה, וקל מאוד לקחת להם כסף...
        לכן כל מה שיש לי להגיד למשטרת התנועה:
        1. ברוך שפטרנו
        2. כמושאתם דופקים את הפרנסה של עם ישראל בשביל למלא את הקופה הציבורית - האוצר הבין שהדרך הטובה ביותר למלא את הקופה זה להיפטר ממכם, מגיע לכם על שנים של זלזול באזרח

        • אדון ירמיהו, באלוהים נפלת על הראש, אני לא מאמין שכך אתה חושב

          איציק, 20/10/08 23:29

          שעצור זה תמרור מטומטם. כנראה אתה אדם רע.
          במקום שאין ראות טובה שמים עצור זה חיים או מות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • 2 בלילה,כביש פנימי במושב..אני עוצר!!!

            שמאלני אבל ציוני ושפוי!, 22/10/08 10:50

            וזה כשביום בקושי עוברות שם מכוניות!!!

            עצור..זה עצור!!!!

    • אדון דרומי, לא קיים כזה דבר מכסת דוחות, בדוק!!! (ל''ת)

      צפוני, 20/10/08 17:59

      • קיים ועוד איך, שוטרים הודו בכך פעם אחר פעם

        אמנון, 20/10/08 19:45

        למה אתה חושב כל הדוחות של המשטרה הם על עצור או נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית? הם באים למלא מכסה במקום הכי קרוב לתחנת המשטרה

    • שכחתי לספר לך שגם התאונה בא נהרגו נהגי אגד היתה ב3 בלילה

      צפוני, 20/10/08 18:02

      אז זה בסדר שהוא עבר באור אדום, כי ב 3 בלילה אין אף מכונית על הכביש, נכון, מה אתה אומר ????

    • הזוי משהו

      גדי, 20/10/08 18:14

      נראה לי שאתה אדם הזוי מי נתן בידך את החוק להחליט מתי צריך לעצור בתמרור עצור או לא לעצור מענין מה היה קורה אם בדיוק עברו הדקות שאתה טוען שכלי רכב עוברים בצומת ואז אתה נכנס לצומת מבלי לעצור והופס...... תאונת דרכים קשה ספר לנו מה היתה אומר אז

  • 168.

    ההשתלחות במשטרה ובז.השופטת תועיל רק לעברייני קדימה (ל''ת)

    זהר, 20/10/08 16:27

  • 167.

    אפס תוצאות

    שי, 20/10/08 16:25

    אפס תוצאות זה רק בגלל מפכל כושל ושר לביטחון פנים שחוץ מלבלבל תמוח לא עושה כלום אותם לפטר לא את השוטרים הזוטרים

  • 166.

    חובה לקרוא- ככה תבינו מה קורה

    מתנדב במשטרת התנועה, 20/10/08 16:23

    גם כאשר המדינה השקיעה מליונים ובכל שנה התקציב רק עולה- כמות התאונות פוחתת?
    כמות ההרוגים יורדת?
    המשטרה ''בונה'' רק על מתנדבים בימי שישי בלילה כאשר למשמרת כזו יוצאים 30 מתנדבים ו 2 שוטרים.
    איפה היעילות? איפה העבודה?
    כנראה הנתונים שמוצגים לממשלה מידי רבעון הם על חשבון מתנדבים ועבור מתנדבים לא צריך תקציב כזה.-

    • הזדהות עם הכותב 166

      מתנדב ביח' ית''מ - יח' תנועה מתנדבים, 20/10/08 18:19

      אתה צודק בהחלט. המשטרה בונה על המתנדבים האזרחים המגיעים פעם בחודש או פעם בשבוע במקרה הטוב. יש לבנות משטרת תנועה מקצועית העם שוטרים בעלי מקצוע בתחום העושים את עבודתם נאמנה ולא מתנדבים חסרי ידע ועם כל הכבוד להם עושים טעויות. בהצלחה מדינה יקרה שלי

      • מי אלה המתנדים אנשים שבורחים מהאישה ומשועממים............. (ל''ת)

        אני, 20/10/08 23:11

      • משיב 166 והמזדהה עימו

        ג'מאל, 16/12/10 14:44

        צר לי על דבריכם .שכן החלק הראשון שלכם נכון .משטרת ישראל מתבססת ביום שישי על 6-8 צוותי מתנדבים בית''ם שנותנים סיוע לאנשי הסיור וכן,שני צוותי סיור במקום לפחות 4-6 ביום רגיל. מי שמבצע את המחסומים -מתנדבים .מי שיוזם מחסומי חצי ורקפת אלו המתנדבים.דהיינו, מי שמחזיק את התחנות בימי שישי, הם המתנדבים , והמתנדבים בעיקר.אולם להגיד על אנשי הית''ם כי אינם בקיאים בחומר,אינם מיומנים, אינם אלא פגע רע ?סליחה זאת פגיעה באנשי הית''ם העושים מלאכתם ביושר ובהרבה נכונות ובהרבה תושיה ובהמון,המון ידע .אז אנא אל תלין על אנשי הית''מ בכללותם.שכן,בכל עץ יש לפעמים תפוחים קלוקלים.

    • גם מתנדבים צריכים ניידות וגם

      א המתנדב, 20/10/08 23:32

      הניידות צריכות דלק על-מנת לנוע בכבישים,
      הכל מיתרגם לכסף ואין ספק שיש לכך השלכה ישירה על אפקטיביות המשטרה.

      ** בנוסף כדאי לדעת שמשטרת התנועה יוצרת הכנסות למדינה - דו''חות = קנסות = הכנסות

      הכנסות אלו הולכות ישירות לאוצר ולא למשטרה ! ! !

      ואחרון - החוליה החלשה במערכת הינה הקצונה הגבוהה ולא השוטרים או קציני השטח המקצועיים

  • 165.

    עכשיו המפכ''ל יכול לנסוע מהר בלי שיצלמו אותו (ל''ת)

    הקברן, 20/10/08 16:15

  • 164.

    אסון לתושבי ישראל

    בושה לשר, 20/10/08 16:14

    מדובר באסון ממשי פרי יוזמת האוצר. השר חייב להרים את קולו.

  • 163.

    עדיף השקעה בתשתיות. כל הכבוד לאוצר! (ל''ת)

    המשטרה צריכה לעבוד בצורה יעילה, 20/10/08 16:13

  • 162.

    טוב, שימכרו את המכוניות...

    עוז, 20/10/08 16:13

    טוב, שימכרו את המכוניות, הם אינם יעילות. היה טוב יותר שיוחלפו בכמות כפולה ומשולשת של קטנועים/אופנועים, במיוחד בעיר - היתה אכיפה טובה ובזמן אמת.

  • 161.

    טוב שמפטרים. להחליף ביעילים יותר (ל''ת)

    בנו, 20/10/08 16:05

  • 160.

    לדעתי צריך לפטר את כל המישטרה , הם מועילים רק לעצמם (ל''ת)

    רם כהן, 20/10/08 16:01

  • 159.

    הניידת מחפשת צל או יושבים באוטו ממזוג בלי להוציא את הראש (ל''ת)

    יושבים בצל או במזגן ככה הכל נראה, 20/10/08 15:50

  • 158.

    סוף סוף מהלך חכם של המשטרה (ל''ת)

    ישששששששששששששששש, 20/10/08 15:33

  • 157.

    ככה זה שפקדי האוצר מנהלים את המשטרה .במדינת ''חלם '' (ל''ת)

    גדי, 20/10/08 15:01

  • 156.

    זה בסדר אף פעם לא ראיתי נוכחות שלהם איפה שצריך

    רני, 20/10/08 14:59

    לא שיש עברייני תנועה מול העיניים ולפעמים כמעט גם על האוטו כי הם נוהגים בחוסר אחריות ולא בזמן שיש פקקים וצריך הכוונת תנועה כמו שצריך. בשביל לתת דו''ח מהירות יש מצלמות ובשביל להכניס כסף למדינה ולא להכניס את העבריינים האיכותיים שכנראה שהאיתותים שלהם מקולקלים באוטו,הם יכנסו לנתיב שלא שייך אליהם,לא ייצתו לתמרור או לרמזור וישתוללו עם עשר עבירות בתוך שתי דקות אז באמת אין צורך ואפשר לקצץ במה שלא צריך ולא עושה את העבודה. לבדוק רשיון 10 פעמים באותו מקום או לעמוד עם אקדח לייזר לא פתר עד היום שום דבר ביחס לתאונות ולתרבות הנהיגה בכבישים.

    • ומי נוסע בנת''צ או עוקף מימין בוודאי השוטר ואז מחפש את מי לדפוק... (ל''ת)

      אני, 20/10/08 23:14

  • 155.

    כשהשוטרים עסוקים בלעצור על שטויות ברור שאין תוצאות

    מיכאל, 20/10/08 14:58

    לא מפתיע שהם לא מביאים את התוצאות שנדרשות מהם. הם עוצרים נהגים על דברים כה זוטרים כמו אי עצירה בתן זכות קדימה בכביש קטן באמצע עיר קטנה וכו'.

  • 154.

    תוצאות זה באמת לא נתן ולכן צריך לעשות שינוי רחב היקף

    גל, 20/10/08 14:53

    במקום דוח מהירות שמכניס כסף אבל לא מונע מרכבים להכנס זה בזה או על הולכי רגל צריך אכיפה איכותית. בשיטת ''צבא קטן וחכם'' ולא בזבזות על דברים שמראים נוכחות אבל תוצאות בעקומות נפגעי תאונות הדרכים הם נכשלים. קל מאוד להאשים קשה מאוד לשנות את הדרך. ובכלל אם תרבות הנהיגה תשתנה אז אפשר יהיה להקצות תקציבים למקומות אחרים.

  • 153.

    ספין ! די עם השטויות !

    שוטר תנועה, 20/10/08 14:23

    אני לא מבין ..לפני שבועיים נסגר מכרז להקמת מאות מצלמות מהירות ורמזור על ידי זכין אזרחי שעומד לפוצץ את בתי המשפט בדוחות
    כל זאת למרות שמערך המצלמות העתיק שכבר קיים
    עובד לאחרונה בקצב מואט ומטרה לצמצם את הדוחות משום שיש עומס אדיר על בתי המשפט.
    עומדים בקרוב לבטל 10000 דוחות משום שיש
    כ30000 דוחות ללא טיפול , בתי המשפט קורסים מעומס מערך הטיפול בנהגים חנוק ... והמשטרה מצד אחד מדברת על הגדלה אדירה של כמות המצלמות כשנוח לה להראות כמה חכמה היא ובפועל - מבטלת דוחות , מורידה ספי אכיפה על מנת שהדוחות יהיו ברירת קנס ולא זימון לבית משפט שכאמור קורסים מעומס.
    די עם השטויות תתחילו להפעיל שכל יש מה לעשות :
    א. בטלו את הפרוייקט הראוותני א3 והעבירו תקציבים למערך הטכני שכבר קיים על מנת שיעבור סוף סוף לציוד דיגיטלי.. הם עדיין עובדים על 35 מ''מ שחור לבן.

    תנו להם אמצעים ואפשרו להם להגדיל את כמות המצלמות בהתאמה למצב בשטח.
    הם עושים את העבודה יפה אחרת איך יתכן ש15 שוטרים ו50 מצלמות מצליחים לעשות יותר דוחות
    משמערכת המשפט יכולה לעכל עד כדי ביטול דוחות ולא בפעם הראשונה ?
    ב. העבירו את התקציב של פרוייקט א3 לשטח
    יותר ניידות יותר שוטרים .. לא מתנדבים !
    שוטרים מקצועיים וחדורי מוטיבציה .
    ג. שינוי שיטת המשפט והענישה , יצירת עונשי מינימום ללא שיקול דעת, שינוי התפיסה המשפטית וביטול הגילדה המגעילה והמסואבת שכל מעשיה הם ליצור תעסוקה לחבורת עו''ד הולכת וגדלה טפילה ומכוערת .
    ד. ביטול כל התחכמות משפטית מסוג צירוף תיקים , שינוי סמלי סעיף, עסקאות טיעון ושאר תרגילים משפטיים שמקלים על הענישה ומחזירים בריונים לכביש באצטלה של חוק וצדק.

    נמאס לי לשמוע כמה אני וחברי השוטרים נתפסים כאימפוטנטים בגלל מערכת פיקוד ומשפט חסרת שיניים , מפכ''ל הזוי, שר אימפוטנט .

    • שוטר יקר,הפתרון בתשתית ראויה ושילוט כדבעי

      אהוד מטבריה, 20/09/10 11:28

      ע''י בי''ח פוריה.במקום מוצבים תמרורי הגבלת תנועה ל-60 קמ''ש.{במרחק דו צדדי של 400-450 מטר}איך יודעים??פשוט מאד,השוטר עם הלייזר לא מספיק ברישום הדוחות-אף אחד לא רואה השילוט כמו שצריך.אגב בלילה בנסיעה מאלומות לטבריה,בכלל השילוט לא נראה.{צריך לחפשו}העיקר שהמדינה מצליחה להכניס ידה לכיסי הנהגים

  • 152.

    רק בצד ימין

    רישיון בבקשה, 20/10/08 13:44

    משטרת התנועה התמקמה ליד ביתי ביציאה מהאיילון. לפחות פעם בשבוע אני מראה את רישיון הנהיגה שלי לשוטר חביב שבאותה הזדמנות רושם גם את מספר הנייד שלי בטופס מוכן מראש. וזהו. כשאני ממשיכה בנסיעתי, חותכות אותי מכוניות מימין ומשמאל, נהגים ממהרים לא נותנים לי לסיים עקיפה, נהגים שגם ממהרים וגם יצאו עצבניים מהבית מהבהבים לי מאחור ונצמדים לי לפגוש כדי שאפנה להם נתיב ואעוף להם מהעיניים. אף אחד כבר לא מאותת במעבר מנתיב לנתיב, ומספר הנהגים המסוכנים בהם אני נתקלת בכל נסיעה לא פוחת. מעולם, אבל מעולם, ואני נוהגת למעלה מ20 שנה, לא ראיתי שום רכב משטרה שעצר נהג עבריין בזמן אמת. גם אתם וודאי לא ראיתם. אבל לעמוד ללא תנועה מימין לכביש ולבקש רישיונות, את זה הם עושים מצוין. עדיין לא הצלחתי להבין איך זה מסייע להפחתת ההשתוללות בכבישים. מה? לא מסייע? הם סתם עומדים שם כי זה הכי קל? לא יכול להיות.

    • רישיון בבקשה

      שוטר תנועה, 20/10/08 15:22

      את צודקת ,אנו כשוטרים ממלאים הנחיות ואחת מהן היא ביצוע ביקורות במצב סטטי ומילוי טופס שנקרא מפגש שוטר אזרח ואני מחוייב למלא בכמות של18 רכבים למשמרת ללא קשר לאכיפה שאני מבצע,לדעתי זאת הנחיה שפוגעת באמינות השוטר שמטרתה לבדוק אם השוטר עבד ולא הסתובב אך דו''ח שרשם נחשב כאמין בבית משפט,בנוסף זאת הטרדה של אזרחים .המטרה שלהם זה לביצוע סקר בקרב האזרח לבדיקת תדמית המשטרה.

  • 151.

    1000 ניידות ו-2500 שוטרי תנועה נוספים ואין פשע ברחובות (ל''ת)

    צביקה, 20/10/08 13:34

  • 150.

    הוי כמה שאתם שונאים את המשטרה, אולי תבואו להתנדב ותראו

    גימלאי משטרה, 20/10/08 13:33

    שזה לא פשוט. תבואו תבואו, תראו את התאונות, תקבלו קללות מאזרחים ''טובים''. תאמינו לי לא תתלוננו כל כך. רוב הכותבים הם עברייני תנועה, והאינטרנט נותן להם לרדת על המשטרה. כל הכבוד לכם. הכותב איננו מפכ''ל המשטרה !!!!

    • אתה צודק ב100% (ל''ת)

      בן יוסף, 20/10/08 14:01

    • ואת הפנסיה אתה מקבל אז ש............... (ל''ת)

      אני, 20/10/08 23:17

  • 149.

    1000 ניידות ו-2500 שוטרי תנועה נוספים ואין פשע ברחובות (ל''ת)

    צביקה, 20/10/08 13:28

  • 148.

    מתי ה''גנרלים'' ראו ניידת תנועה מבפנים? (ל''ת)

    צביקה, 20/10/08 13:27

  • 147.

    נגמרו הנהגים השיכורים? למה יש כסף לתת לחרדים? (ל''ת)

    ורד, 20/10/08 13:23

  • 146.

    דיכטר ומופז הביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דני, 20/10/08 13:04

    • הביתה!!!!!!!

      כסחני, 20/10/08 13:29

      כל הממשלה הזאת אוסף של כישלונות המסכנה הביתה!!!!!!!

  • 145.

    צו השעה

    יוסריאן, 20/10/08 13:02

    על הממשלה לקחת מהמשטרה, מהזקנים ומהענים,
    כדי לפצות את הבנקים על מיליארדי השקלים
    שהפסידו במפולת המניות.

  • 144.

    משטרת התנועה[לא מתנא]

    אהרן ספיר, 20/10/08 13:00

    היתכן,שבמצב הזה שוטרי התנועה של תחנות המשטרה סוגרים את הניידות והולכים הביתה עד יום ראשון? כל העבודה נעשית על ידי מתנדבי הית''מ בסופי השבוע,שאני אחד מהם,אותנו לא שואלים לדעתנו,כי היא מזמן לא נחשבת,יש לשנות נוהג זה ולהפעיל את שוטרי התנועה בתחנות שבעה ימים בשבוע,

  • 143.

    זה רק כותרת בעיתון העיתוי הוא החשוב

    אחד שמבין, 20/10/08 12:57

    נראה לכם שזה יצה אל הפועל ? בגלל שהאוצר רוצה לקצץ למשטרה כסף אז המשטרה מוציאה כותרת בומבסטית על חיסול משטרת התנועה בצמוד לכותרת על התאונה ביום שישי בלילה לכן כל מי שחושב שהכותרת נכונה בסו יתבדה

  • 142.

    סתם אוכלי חינם ומומחים לרפורטים!!!

    דמו, 20/10/08 12:54

    במקום אכיפת החוק בעיקר במגזר הערבי שם משתוללים פראי אדם על הכביש ...עוסקים בדוחות מהירות שהתועלת היחידה בהם מילוי הקופה.

  • 141.

    מחזק את 139

    עמרי, 20/10/08 12:41

    את משטרת התנועה מעולם לא עניינו תאונות הדרכים.
    היא אוכפת איפה שקל (מהירות ''מופרזת'' אעלק) ולא איפה שצריך.

  • 140.

    הגיע הזמן המסקנות ברורות

    אילן, 20/10/08 12:41

    משטרת התנועה תפקידה למלא את קופת המדינה
    מכמונות המהירות לא ימנעו תאונות
    צריך ךפטר את כול שוטרי התנועה
    הכול מתחיל בחינוך
    חינוך לכבוד לא לדחוף בתןר
    במדינות אירופה נןהגים באגרסיביות ואין תאונות
    הכול מתחיל ונגמר בחינוך

  • 139.

    מעשה נבון

    יוסי, 20/10/08 12:30

    משטרת התנועה לא מוסיפה בכלום למלחמה בתאונות דרכים. הדבר היחיד שהם עושים זה גביית קנסות על מהירות, נסיעה בלי רשיון (למי שבמקרה שכח בבית), ובד''כ סתם עומדים בצד הדרך ונחים/מקשקשים.
    צריך לבטל לחלוטין את אגף התנועה, לפטר את כל הפיקוד של האגף (למשל ממפקד האגף ועוד2 דרגות מתחתיו לשלוח את כולם הביתה), ולהפסיק את הכשלון הה שנקרא משטרת התנועה.
    ואז, יש לקחת מישהו רציני, בכפיפות ישירה למשרד ראש הממשלה, עם סמכויות אכיפה ולא רק גביית קנסות.
    את משטרת התנועה אף פעם לא אניינו תאונות הדרכים, וטוב שביזבוז הכספים הזה נפסק.

  • 138.

    אין משטרה

    סוסו, 20/10/08 12:10

    תבינו שבמדינת ישראל אין משטרה.
    המשטרה מחפשת רק שקט תעשייתי , אולם כל שנה מדווחת על ירידה בפשיעה.
    מעניין כל השנים מדווחים על ירידה בפשיעה אבל הפשיעה רק עולה .
    תסביר לי את זה דודילה.

  • 137.

    מופז כישלון חרוץ ורצה להיות רוה''מ????. (ל''ת)

    רפי, 20/10/08 12:04

  • 136.

    לפטר את המפכל והשר

    מוי, 20/10/08 11:59

    שר ומפכל שלא מסוגלים להשיג תקציב לא ראויים לעמוד בראש גוף כה חשוב.
    שני חלמאים שחוץ מנזקים לא הועילו למשטרה במאומה.
    המשטרה בפשיטת רגל.
    על ראש הממשלה למנות שר חדש ודחוף

  • 135.

    ככה זה כשאת שר התחבורה מעניינות תאונות הדרכים בטהראן. (ל''ת)

    אמסטל, 20/10/08 11:55

  • 134.

    מדינת חלם!!!!

    אזרח מודאג, 20/10/08 11:53

    מה שצריך לעשות זה לא לקצץ אלא ליייעל את עבודת האגף.אם באמת אין תוצאות אז אסור לשפןך את התינוק עם המים [כמו שאוהבים אצלנו ] ובכך לגרום לתוצאות חמורןת בהרבה.אלא יש צורך לבדוק ןלייעל את עבודת המשטרה.הגברת הפיקוח והאכיפה יחד עם עונשים חמורים [הלו רבותי השןפטים תתחילו להתעורר כבר] יביאו בסוף תוצאות.אבל,אסור בשום פנים ואופן לאשר את הקיצוץ המטומטם הזה.

  • 133.

    שוטרי מתנ''א מזמן הפסיקו להיות שוטרים

    אבו עלי, 20/10/08 11:47

    שוטרי מתנ''א לא מטפלים באירועים כמו שצריך ,ואם מטפלים יש להם הרבה פשלות בבתי משפט כילא רושמים את השתלשלות האירועים כמו שצריך ובצורה נכונה ויש הרבה משוטרי מתנ''א מתעסקים בסדורים אישים, הנטל והעומס נופל על שוטרי הסיור בתחנות המשטרה שהם הגולני של המשטרה שהם עושימ את העבודה הקשה והשחורה של המשטרה , ושוטרי מתנ''א בשלהם נהפכו לכוסיות, מזמן היה צריך לפרק את מתנ''א

  • 132.

    טוב מאוד !!

    אופנוען, 20/10/08 11:25

    ''הקיצוץ המתוכנן יביא לביטול רכישה של אמצעים מתקדמים כמו מכשירי לייזר חדשים, מצלמות מהירות'' - אולי יפסיקו להתעסק בשטויות ויתחילו לאכוף עבירות מסוכנות באמת. משטרה מטומטמת.

  • 131.

    אין כל הוכחה...

    אדר, 20/10/08 11:21

    אין כל הוכחה שהמשטרה (משטרת התנועה) עושה דבר מה מועיל כנגד תאונות דרכים - ההיפך הוא הנכון כדי לחפש את המטבע תחת הפנס לא צריך הרבה אמצעים שהם כשלעצמם בזבוז כסף.
    יש להכיר בעובדה שבארץ אין משטרה (ואם יש מי שטוען אחרת שיוכיח זאת)- יש הרבה אנשים שלובשים מדי משטרה, על כל שופ''ש (שוטר פשוט) יש נגדים וקצינים לרוב. המשטרה איבדה את מעמדה בכל התחומים ופשוט חבל להשקיע בה כסף צריך למחשב את מערכת האישורים לחברות הביטוח במקרה של גניבה,
    וזה הכל !.

  • 130.

    מתנ''א, עבודה בעיניים !!!

    שוטר סיור, 20/10/08 11:20

    חבל רק שאת הקיצוץ הזה לא מעבירים לתחום של לוחמה בפשיעה.
    מתנ''א ביחד עם פיקוד אגף התנועה הביאו את זה על ראשם.
    מנסים לעבוד על כולם ובשיא חוצפתם עוד דורשים תוספות תקציב וכ''א אחרי שהכישלון הרצוף שלהם מתורגם להרוגים ופצועים.
    שלא יעבדו עליכם, מתנ''א ושאר יחידות התנועה בנויות ממתנדבים לא מקצועיים תאבי כח שאינם מסוגלים להתגבר על היצר ובמקום להתעסק באיכות הם פשוט ''נושכים'' את כל מי שנופל לידיים שלהם.
    ניידות מתנ''א מסתובבות בכבישים אולם מסרבות לתת מענה לבעיות בעורקי התחבורה וניידות סיור מהתחנות מנסות לבצע את המשימות במקומן, וכך גם תחומי פעילות אחרים של המשטרה נפגעים.
    המשטרה החליטה ''להתחכם'' וגייסה שוטרים במשרה חלקית על מנת שיעסקו באכיפת תנועה. קורס קצר של שבועיים ויאללה להביא דוחות.
    גם בתחום העירוני אין בשורות , איש אחד עם עמותה שהקים ''אור ירוק'' פשוט השתלט על התחום הזה וגם כאן מי שנותן את הטון אלו מתנדבים קשישים ומשועממים.
    טוב יעשה המפכ''ל ויפרק את אגף התנועה ויכפיף את מערך התנועה לאג''מ כאשר יחידות התנועה יהיו מחוזיות ומרחביות , כך כל מפקד מחוז ומרחב יוכל לשלוט על יחידות התנועה שלא כמו היום שהן נמצאות בתחומי המחוזות ואין מי שיוביל אותן לטפל בבעיות האמיתיות.
    תפורק מתנ''א לאלתר !!!

    • מפכל הביתה

      ברדה, 20/10/08 12:06

      אם זה נכון מה שאתה אומר אזי המפכל צריך ללכת הביתה שהסכים לקורסים של חפיף. כך נראה גם הטיפול בשטח.
      במקום לעצור את כל הנהגים שעובדים באדום במחלפים הם מחכים באיזה פינה בשעה 05:30 בבןקר כדי לתפוס איזה אחד שעבר את המהירות אולם בשעות העומס הם לא נמצאים.

    • תגובה ל 130

      ג. צבי, 20/10/08 12:09

      כנראה שקיבלת דוח תנועה אחר קשה להבין איך אתה כותב כל כך הרבה שטויות

      • לג. צבי.

        שוטר סיור, 20/10/08 12:22

        ואתה כנראה שוטר מתנ''א שהתרגל לעשות כלום כל היום , ומפחד שאולי תאלץ יום אחד להתחיל לעבוד או לחילופין פשוט לעוף ולחפש לך עבודה אחרת !
        מתנ''א= כישלון, עובדה!!!!
        אתה יודע מה, במחשבה שניה אתה בטח אחד מאותם מתנדבים משועממים שרועד רק מהמחשבה שאולי יקחו לך את המדים והניידת ואז איך תוכל לתעל את ריגשי הנחיתות שלך אל מול אזרחים אחרים.

    • אתה טועה בחלקו וגם צודק

      כסחני, 20/10/08 12:56

      אני משרת ביתמ במחוז מרכז ,לא מתנא אני לא קשיש וכנל חבריי ליחידה ,אני לא יודע מה היו עושים בתחנה בלעדנו ,אנחנו כח החנית של התחנה ,נכון שתצא גם לא מקצוענים ,אבל אני מכיר גם שטרים בקבע כאלה .
      אתה פשוט שופך את התינוק עם המים !!!

      • גם אני הייתי פעם ביתמ במחוז המרכז

        יתמ ונשלם, 20/10/08 20:14

        90 אחוז מהמתנדבים הם אכן קשישים משועממים, אשר היו מגיעים אל התחנה (לא בכוחות עצמם חלילה, הייתה תורנות הסעות הבייתה וחזרה בין הניידות) בכדי להעביר את הזמן ולברוח מהאשה המציקה להם בבית.
        בזמן ה''משמרת'' נהגו להסתובב עם צ'קהלקה בעיר כדי לעשות קצת פוזות על בני התשחורת (לא שזה עזר, רק גרר פרצי צחוק אצל האחרונים), לספר בדיחות וסיפורי בדים, ולהמתין לגמר המשמרת. לעיתים נדירות היו נטפלים לעובר אורח מסכן. משום מה לא נתקלתי במהלך 3 שנים ולו בתפיסה אחת של עבריין תנועה כלשהו (למרות שמול עיניי עברו נהגים באור אדום, אבל ''לא היה כח למרדפים'')

        אכיפה ו/או מניעת עבירות בטח לא יצא מזה.

        לי הספיקו שלוש שנים, למרות שסיימתי קורס שלב ב' - ואמרתי תודה ושלום.

        • תשובה לאדון :''גם אני הייתי בית''ם''

          ג'מאל, 16/12/10 14:49

          אכן כן טוב שהיית ואינך עוד.שכן,מדבריך עולה ריח של חיסול חשבונות ושינאה עזה כלפי אנשים שיוצאים מהבית ונותנים מעצמם את המירב.היתכן כי נזרקת החוצה בגלל אי רצון לעשות דבר חוץ מאשר לברוח מהאישה?היתכן,כי במקום לעשות את הנדרש ממך ישבת במסעדות,בבתי קפה ? שכן,מדבריך עולה ריח קשה של טעות שגייסו אותך!שכן,דבריך מעידים בעיקר על רוע לב ,ושנאה עזה כלפי המערכת שכפי הנראה אכן,כן זרקה אותך החוצה ממנה!

  • 129.

    אין מכוניות אין תאונות, או לעבור לאופניים (ל''ת)

    קובי, 20/10/08 11:14

  • 128.

    למה קיימת המשטרה? תשובה: להרתיע את האזרחים שומרי החוק.

    דני, 20/10/08 11:11

    המשטרה והשוטרים יודעים שמי שעבר על החוק איאפשר להרתיע אותו. עובדה שהוא עבר על החוק בידיעה שהוא עלול לשלם על מעשיהו בחומרה ולמרות זאת הוא עבר על החוק.לכן, פעולות המשטרה נועדו להטיל אימה על שומרי החוק.

  • 127.

    לפטר את המפכל והשר

    מוי, 20/10/08 11:08

    שר ומפכל שלא מסוגלים להשיג תקציב לא ראויים לעמוד בראש גוף כה חשוב.
    שני חלמאים שחוץ מנזקים לא הועילו למשטרה במאומה.
    המשטרה בפשיטת רגל.
    על ראש הממשלה למנות שר חדש ודחוף

  • 126.

    שימו את הכסף בתשתיות תקבלו פחות הרוגים (ל''ת)

    צפוני, 20/10/08 11:06

    • על איזה תשתית אתה מדבר במקרה שקרה במרכז תל אביב.

      איציק, 20/10/08 13:28

      כאחד שבא מארצות הברית אני יכול להגיד שהכבישים מצוינים, הנהגים הם החארות. לא עוצרים באדום לא עוצרים בעצור, נוסעים 200 קמ''ש. ועוד ועוד, רואים בתאונות.

  • 125.

    זהו חבר'ה הכל תוקן,אפשר לקפל ציודים.הבעיה נפתרה.

    שאול מופז, 20/10/08 11:04

    עכשיו אני הולך לפתור את בעיות החוץ של 'חת שתיים.

  • 124.

    שר המשטרה לוחץ על שר האוצר - ומאיים להפקיר הכבישים - חבורת גנגסטרים !! (ל''ת)

    לא שר המשטרה יחליט על סדר עדיפויות !!!!!!!!!!!!!!!, 20/10/08 11:03

  • 123.

    קציני משטרה משתמשים ברכבים להסעות המשפחה ועובדים מהבית (ל''ת)

    הם מראים דוגמא רעה ונוסעים כמו מטורפים, 20/10/08 11:00

  • 122.

    המשטרה יודעת ושותקת....

    אחד שיודע, 20/10/08 10:50

    משרד התחבורה, מסר את מבחני התיאוריה, לאדם שהורשע בפלילים, לאדם שהיה עצור במשטרה בחשד ששילם שוחד לבוחני נהיגה.
    אפילו ברשות הפלסטינאית אין דברים כאלה.
    אז בשביל מה צריך משטרה?

  • 121.

    הגיע הזמן לקצץ בתקציב הבטחון המנופח ולהעביר למשטרה

    מודאג, 20/10/08 10:49

    צריך להגדיל את המשטרה פי 2
    אפשר לגייס סטודנטים משפטנים ואף עורכי דין שישרתו

    צריך לקחת מתקציב הבטחון כמה מיליארדים(גם שם לא הראו תוצאות מי יודע מה) ולהעביר למשטרה

    בניגוד למה שרבים חושבים יש לנו שוטרים מצוינים,הדרג הפיקודי-ניהולי הוא הבעיה

    אף אחד לא נותן להם גיבוי ואף אחד לא בא אליהם בדרישות,אז אף שוטר הגיוני לא יסכן את עצמו.

  • 120.

    דמגוגיה זולה - הרשות לא מנצלת את תקציבה בכל מקרה!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ראסטי נייל, 20/10/08 10:49

  • 119.

    המסקנה לא להתאמץ

    ברי, 20/10/08 10:49

    שוטרים , אין צורך שתתאמצו גם ככה אחרי שתתקדמו ותגיעו לרמה קצת יותר גבוהה מהמפכל הוא יעיף אתכם. אז עדיף במשטרה שבניהולו להיות ראש קטן.זאת הרמה של המפכל ההזוי שלנו.

  • 118.

    מה זה 'מלחמה בתאונות דרכים '?

    בובי, 20/10/08 10:47

    המושג העלוב הזה מוכיח שאף אחד לא מבין שום דבר! מישהו עולה לכביש וחושב ללכת ולעשות תאונה ? הפתרון היחידי הוא לא מליון שוטרים נוספים אלא הסברה . לדוגמה היה קמפיין בטלביזיה ' אם שותים לא נוהגים ' , זה השפיע יןתר מאלף שוטרים, בדוק ! אני מכיר עשרות צעירים שמשאירים את הרכב בבית ונוסעים במונית לפאבים . הסברה נכונה היא הפתרון!

  • 117.

    המסקנה לא להתאמץ

    ברי, 20/10/08 10:46

    שוטרים , אין צורך שתתאמצו גם ככה אחרי שתתקדמו ותגיעו לרמה קצת יותר גבוהה מהמפכל הוא יעיף אתכם. אז עדיף במשטרה שבניהולו להיות ראש קטן.זאת הרמה של המפכל ההזוי שלנו.

    • MEDI דחוף לאלתר לפרק ת המשטרה ולבנות מחדש מערך לוגיסטי וגיוס מוחות

      משה פתח תקווה, 20/10/08 11:06

      ולא בנוסח השוטר אזולאי , הכשלונת של המשטרה מאלצים את בית המשפט לישר קו , החקירות מזלזלות מעליבות ומיושנות , ובראש ובראשונה לפטר את נשיאת העליון הגב' בייניש הי חלק גדול בכשלונות המערך ,,, כאזרח אין לי ביטחון והמערכת הפכה מסוכנת לאזרח , אין שירות נקודה ,הפרופסור למשפטים מר דניאל פרידמן הג'וליאנו של המדינה וראש הממשלה הבא שלי ,
      הגב לתגובה זו @ עולם השלישי זה כאן .,

  • 116.

    המסקנה לא להתאמץ (ל''ת)

    ברי, 20/10/08 10:44

  • 115.

    האוצר צודק. זה לא ענין של תיקצוב זו תרבות. כנסו!!!

    דני, 20/10/08 10:42

    התרבות שלנו היא של ''שלוחים'' -בוטים. צברים- גברים שלא מוכנים לוותר לאף אחד אחר. ולוקחים סיכונים כמו ישראלים טיפוסיים.
    לקצץ באכיפה זה צודק. לא מחנכים דרך ענישה מחנכים דרך תרבות. אם הטמבלים מהאח הגדול יושבים עם רגלים על הכורסה, ומדברים בכוחניות כזו מגעילה. זהו פרצופה של החברה שלנו.
    תאמרו מילה טובה, תוותרו פעם אחת בכביש היום, תנו זכות קדימה להולכי רגל במעבר חציה גם אם הם עדיין לא שמו את הרגל בכביש, תשמרו על התור והשקט והסדר והאירגון והכל יראה אחרת.
    דרך אגב, אני מדבר בעיקר אל המרוקאים שלנו.

  • 114.

    מדינת ישראל לאור כתבה זאת אין לה זכות קיום שיש טרור רצחני בכבישים

    עודד, 20/10/08 10:41

    האיום הרציני הקיומי של ישראל זה חוסר בטחון הפנים של אזרחי המדינה.הכלבים נובחים והשיירה עוברת ואזרחי המדינה נהרגים נרצחים ומרסקים משפחות,

  • 113.

    שר המשטרה לוחץ על הביצים של שר האוצר !!! (ל''ת)

    כולם גגנגסטרים..., 20/10/08 10:36

  • 112.

    תלמדו לעבוד אחר-כך תבקשו כסף ! בכיינות לא תכסה על חוסר מקצועיות . (ל''ת)

    ארז, 20/10/08 10:28

  • 111.

    אם לא יקצצו מאיפה ישלמו לש''ס ? (ל''ת)

    אינפרא, 20/10/08 10:28

  • 110.

    רעיון מקורי שישנה את תרבות הנהיגה מקצה לקצה!!:

    כרמיאל שמאלני אבל שפוי וציוני!, 20/10/08 10:25

    במקום להציב ניידות שאז רק בבמקום שבו הניידת מוצבת הנהגים מאיטים,יש להשתמש במדידה סטטית קבועה כדלקמן:

    יש לחלק את הכבישים המהירים לקטעים ללא רמזורים למשל מצומת עמיעד ועד לראש פינה,בתחילת כל קטע ובסופו יש לצלם את כל הרכבים ללא יוצא מן הכלל ואז בעזרת חישוב מתמטי פשוט(מי שלמד חדו''א יודע למה אני מתכוון) ניתן לחשב את המהירות הממוצעת*.

    כך נלמד את הנהג הישראלי לנהוג במהירות המותרת לאורך כל מסלול הנהיגה ללא קשר אם במקום נמצאת משטרה,כך גם נלמד אותו שאי אפשר לתחמן את המערכת.

    עלות מערכת כזאת היא חצי מעלותה של ניידת משטרה!! לא צריך שוטר במקום,אין הוצאות דלק ואין ניידת!


    *הנחה כמובן שאדם יעדיף לנסוע כל הדרך 90 מאשר קטע אחד 120 ובקטע השני 60.

    • רעיון מצויין! (ל''ת)

      אבי, 20/10/08 14:32

  • 109.

    זה צעד טראגי מאד שמצביע על שר משטרה חלש מאד שאינו

    אזרח המדינה, 20/10/08 10:19

    מסוגל להשיג תקציבים עבור המערכת שעליה הוא מופקד. פיטורין של 400 שוטרים אינה רק פגיעה בבטיחות בכבישים, אלא גם פעולה שתעלה באופן משמעותי את האלימות בכביש. הטיעון שהקיצוץ יתבצע מפני שהשיטה אינה יעילה הוא טיעון ברמה של כתה א. עם הטיעון הזה אפשר היה לפטר את חצי צה''ל בעקבות מלחמת לבנון השניה. אין סיכוי שהשר הממונה יודיע על התפטרותו בעניין זה ( והוא עוד רוצה להיות ראש ממשלה, לא פחות ), אבל אילו אני הייתי המפכ''ל והיו מפטרים לי 400 שוטרים בגלל טיעון כל כך לא אינטליגנטי, הייתי מניח את המפתחות על השולחן והולך, כי מבחינתי זו היתה יריקה בפרצופי מצד האוצר ושר המשטרה.

    • מה אתה מצפה משר שמגבה מפכ''ל כושל ומפטר קצין מצטיין ואיכותי??? (ל''ת)

      איתן מיך, 20/10/08 11:05

  • 108.

    זה כמו שאחרי פיגוע יקצצו בתקציב אבטחה. (ל''ת)

    Mאיה, 20/10/08 10:17

  • 107.

    שיעור בחשבון

    אאא, 20/10/08 10:17

    אתמול נרצחה אשה באשדוד
    טוך עשר דקות הגיעו שמונה נידות!!!
    כמה מהן??? היו מיותרות????

  • 106.

    אתמול חזרתי ממגדל העמק לחיפה

    טל@@@, 20/10/08 10:17

    שוטר ושוטרת מסתלבטים בקפה בתחנת הדלק, ישבו כחצי שעה, הוא גרד ביצים והיא היית כמעולפת
    בכלל מקצוע השיטור אינו מתאים לשוטרות, יש להביא אנשים חזקים מ 1.75 ומעלה שעברו אמוני קרטה וג'ודו, השוטר המצוי נראה כמו סנדביץ מקולקל

    • בכביש עמיעד עכו מסיירת שוטרת ''משוגעת''

      צפוני, 20/10/08 11:11

      במקרה שלי זה דווקא הפוך,כבר כמה פעמים אני רואה שוטרת תנועה צעירה שלא עושה חשבון לנהגים,מבצעת מרדפים אחרי מי שמעיז לא לעצור לבקשתה , עוצרת אותם ונותנת דוחות
      ממש תענוג לראות אותה בפעולה! דווקא השוטרות הצעירות הן עם הכי הרבה מוטיבציה.

      דרך אגב גם לשוטר מותר לשתות קפה.

  • 105.

    משטרה של אוכלי חינם משועממים (רובם)

    ., 20/10/08 10:16

    הם לא יתעסקו חלילה בפשיעה הרצינית כגון זכות קדימה, הולכי רגל, רמזור אדום, נהיגה מסוכנת ומהירה בשכרות וכו'.מה הם עושים במקום? אורבים לנהגים שלא עשו מאית עבירה!, ומחפשים מתחת לאדמה איפה לסחוט מהם כספים.גועל נפש.לא יכולים על הפושעים הרציניים אז נטפלים סתם לנהגים/ות אחרים.וכמה הם אוהבים את תחושת הכח והכבוד במיוחד כשנתקלים בנהגות.

  • 104.

    החלופה לחיזוק המשטרה היא כסף והרבה לש''ס נכון לבני??? (ל''ת)

    ו NRG יצנזר ללא סוף, 20/10/08 10:08

  • 103.

    זה לא עניין של תקציב ותקנים. זה עניין של מדיניות ושכל (ל''ת)

    גיא, 20/10/08 10:06

  • 102.

    זו הממשלה שבחרה התקשורת ואלו פירות הביאושים שלה (ל''ת)

    עמי, 20/10/08 10:06

  • 101.

    הטרוף משתולל

    אהובה, 20/10/08 10:06

    הטרוף משתולל בדרכים וראשי המדינה, חובה לברוח מהמדינה המטורפת הזו

  • 100.

    פרס מחבורת הכישלונרים יטיל על המושחתים להרקיב(לא טעות) ממשלה (ל''ת)

    קדימה זבל קדימה!, 20/10/08 10:05

  • 99.

    דמגוגיה - הרשות מיותרת ומשטרת התנועה לא מתפקדת.

    יוסי, 20/10/08 10:04

    הנתונים שמוצגים בכתבה הם דמגוגיה זולה של המשטרה והרשות. בפועל, למרות הקמת הרשות, ישנה עלייה של כ-4% אחוזים בתאונות הדרכים. הקיצוץ בתקציב הרשות הוא בגלל האופן שבו הרשות ניצלה את תקציבה בשנה האחרונה. הרשות תוקצבה ב-550 מיליון ש''ח וניצלה 350 מיליון ש''ח בלבד. מסיבה זו משרד האוצר החליט שתקציב הרשות יעמוד השנה על 350 מיליון ש''ח, וה-200 מיליון ש''ח הנותרים יועברו למשרד התחבורה לצורך השקעה בתשתיות. ואם בוחנים את האופן בו הרשות פעלה מגלים שהיא הפנתה את התקציב לקמפיינים, למערכת החינוך עבור הכשרות והדרכות ולמשטרת התנועה עבור רכישת אמצעים וקליטת שוטרים. הרשות לא ביצעה שום מחקר חשוב, לא מיפתה תאונות דרכים ואפילו לא פירסמה תוכנית למאבק בתאונות הדרכים (סליחה, היא פירסמה לאחרונה לאחר לחצים תוכנית שמבוססת כולה על דו''ח שיינין). את התוצאה של השקעות אלו אנחנו רואים על פני השטח...

    בפועל, כל עוד לא יהיה שינוי רב ממדי, כלום לא יקרה. השינוי צריך לכלול את המרכיבים הבאים:
    1. מערכת המשפט: נהגים שנוהגים תחת השפעת אלכוהול או סמים, שנוהגים תחת שלילה או ללא רישיון או מבצעים עבירה חמורה דוגמת חציית צומת באור אדום, ומעורבים בתאונה עם נפגעים, חייבים לזכות ליחס אחר. יש להתייחס אליהם כאל עבריינים דוגמת רוצחים, ולהעניש אותם בהתאם. גם נהגים בעלי עשרות עבירות תנועה חמורות, חייבים להיות מורדים מהכביש לצמיתות. די עם היחס הסלחני והמרחם.
    2. משטרת התנועה: המשטרה חייבת בשינוי סדרי עדיפויות. עליה להתמקד בביריונות בכבישים, בחציית צמתים באור אדום, בנהגים שיכורים ומסוממים ובכאלו הנוהגים ללא רישיון או תחת שלילה. הגיע הזמן להפסיק ולהעניק דו''חות חסרי חשיבות למאבק במקומות שוליים, ולהפסיק לחשוב על העשרת הקופה הציבורית במאות אלפי דו''חות.
    3. משרד התחבורה: השקעה בתחבורה ציבורית תתמרץ אנשים לזנוח את הרכבים שלהם. כמו כן יש להתמקד בכבישים האדומים ולתקן את כל הליקויים הקיימים בהם.
    4. הרשות הלאומית: תפקיד הרשות הוא להתמקד בהסברה ובהכשרות. עליה להתמקד בבתי הספר בנערים לפני הוצאת רישיון, וללמד אותם באופן עיוני ומעשי נהיגה נכונה ובטוחה.
    5. אנחנו הנהגים: קצת יותר סבלנות ודרך ארץ, פחות חוצפה, פחות ביריונות.
    אנחנו במלחמה, ואם לא רוצים להפסיד בה, צריך שינוי תפיסתי רב ממדי של כל הגורמים, ולא דמגוגיה זולה של משטרה שמזמן איבדה רסן ושליטה על הנעשה בכבישים.

    • אתה צודק

      אחד העם, 20/10/08 10:48

      ואני לתומי חשבתי שמדובר בפיטורי 400 פקידים ממשרד האוצר ומכירת רכביהם.

  • 98.

    אלי ישי - זה פיקוח נפש

    אברהם זגורי, 20/10/08 10:02

    נראה אותך נאבק על תקציב הבטיחות בדרכים

  • 97.

    כי ככה זה כשזו גזרה משמים.

    עדי, 20/10/08 10:02

    אנחנו כמו טיפשים מתאמצים פה כמה שאפשר לשמור על הזהירות בדרכים, ובכל זאת אנחנו המדינה עם הכי הרבה תאונות בעולם. וזה לא שבארצות אחרות כל הנהגים הם זהירים באופן מופתי, כי נהגי שודים רואים דווקא בסרטים האמריקאיים ולא בסרטים הישראליים.

    אולי הגיע הזמן שנבין שמה שקורה זו גזרה משמים, שאם אנחנו רוצים לעצור את זה, אז פשוט צריך לארגן תפילה המונית בכותל ולבקש מאלוהים שיפסיק את ההרג הנוראי הזה בכבישים.

    בקיצור, מצדיקה את הקיצוץ בתקציב.

  • 96.

    טוב מאוד !!!!

    ליאור שי ושרית, 20/10/08 10:00

    כל המשטרה מושחתים !!!!

  • 95.

    ראש אחד

    בריו, 20/10/08 09:55

    נכון המפכל אמר שרק ראש אחד מנהל את המשטרה.
    אבל מה לעשות שהראש רקוב?

  • 94.

    האמת העצובה היא שהמשטרה לא יכלה למנוע אף אחת מהתאונות

    זלמן, 20/10/08 09:52

    עדיף תשתית

  • 93.

    מה עוד צריך לקרות כדי להסיק מסקנות נגד המתרחש במשטרה (ל''ת)

    אורן, הרצליה, 20/10/08 09:51

  • 92.

    בדומה לשוטרים הרגילים, בדומה לפוליטיקאים הם מטרידים

    אבימאל, 20/10/08 09:51

    נטפלים, ומציקים. בהחלט מיותרים ולא מביאים תועלת

  • 91.

    חיפה תחתית שד' הציונות - הבלאגן חוגג, חונים ועוצרים בכל מקום על הכביש (ל''ת)

    האסון הבא בדרך!!, 20/10/08 09:51

  • 90.

    כשאת המשטרה מעניינת רק עב' מהירות - מה הפלא שאין תוצאה (ל''ת)

    תחבוראי, 20/10/08 09:51

  • 89.

    מדינת אוצר !! מי אתם פקידי האוצר שנדחפים לכל דבר אתם המאפיה הגדולה

    בת-שבע, 20/10/08 09:50

    ביותר שקיימת. אתם הסכנה למדינת ישראל ויש למחוק את כוחכם אתם בושה למדינת ישראל והמקל בגלגליה.
    עסקנים שעובדים למען עצמם.

  • 88.

    בושה למדינת ישראל שהמפכל הזה עדיין מנהל את המשטרה

    ברזיט, 20/10/08 09:48

    בושה לשר לבטחון פנים שהפך להיות המריונטה של המפכל. ולחשוב שהוא היה ראש השב''כ.

  • 87.

    חלם רבותיי חלם

    רונן, 20/10/08 09:47

    יש לנו ראש ממשלה וראש עתידית ושר תחבורה שכולם עסוקים בפוליטיקה פנימית ועוד כל מיני פונקציונרים למיניהם, אך על תקציב משטרת התנועה לא ניתן לשמור.
    במקום שיגדילו את את המשאבים או ישמרו אותם כפי שהם (וגם זו ירידה ריאלית לאור היובדה שהמדד עולה), הם מקצצים בהם.
    זוהי הרי חלם-שיא החלם ועד שלא תהיה מעורבות ראש הממשלה (הקודם או הנוכחי) לא תהיה כאן תזוזה וחברים- הזמן הולך ואוזל.

  • 86.

    המשטרה פשטה את הרגל!!!!! (ל''ת)

    צפוני מודאג, 20/10/08 09:46

  • 85.

    שיתחילו לפטר שופטים שמשחררים עבריינים (ל''ת)

    -, 20/10/08 09:45

  • 84.

    משטרה יקרה, אם היתם לוקחים כ''א איכותי (בתשלום גבוה)

    אחד שלא יודע, 20/10/08 09:43

    משטרה יקרה, במקום לקחת קבוצת אנלפבטים, שלא מצליחה להקלט לשום מסגרת ולכן הולכת למשטרה, הייתם לוקחים באותו הסכום פחות אנשים אבל מוכשרים הייתם רואים תוצאות.
    תעשלו את השכר, יבואו אנשים טובים!

  • 83.

    צודק האוצר בהחלטתו לקצץ במקום שלא מביא תוצאות.

    pini, 20/10/08 09:43

    הבעיה העיקרית של המשטרה היא כוח האדם שלה. אם מלכתחילה סף הקבלה היה גבוה יותר וכמובן השכר של השוטרים הטובים היה עולה , התוצאות עשויות להיות הרבה יותר טובות. בימים אלו נראה שהפושעים חכמים מכוחות הצדק הן במשטרה והן בבתי המשפט ועם כוח אדם לא מספיק מוכשר אין אפשרות לספק תוצאות. אגב, את השר לבטחון פנים, דיכטר יש להעביר מהר מתפקידו כי הוא הראשון שלא הביא לתוצאות בכל נושא בטחון האזרחים.
    ובאותה ההזדמנות יש להפרע גם מהמפכ''ל הנוכחי הנגוע בפוליטיקה קטנה ולמנות תחתיו את הניצב בר לב אותו מבקשים דיכטר והמפכ''ל לפטר.

  • 82.

    בושה למדינת ישראל שהמפכל הזה עדיין מנהל את המשטרה

    ברזיט, 20/10/08 09:43

    בושה לשר לבטחון פנים שהפך להיות המריונטה של המפכל. ולחשוב שהוא היה ראש השב''כ.

  • 81.

    משטרת ישראל ברשות המפכל פשטה את הרגל והממשלה שותקת

    דורון, 20/10/08 09:42

    דודי כהן הביתה ומהר

    • נכון מאד - אוכלי לחם חינם !!! (ל''ת)

      צדיק תמים, 20/10/08 10:30

  • 80.

    לאוצר- ואם תקצצו כן יביאו תוצאות? אתם מזכרים את המערכון של הגשש..

    מדינת חלם, 20/10/08 09:41

    על שר החינוך שלא עשה חינוך..אז תמנו אותו לשר הבאטחון ולא תהיה מלחמה...וגם אתם באוצר לא מביאים תוצאות אז בואו נפתר אתכם...

  • 79.

    השוטרים עבריני התנועה הראשיים

    אזרח מתוסכל, 20/10/08 09:41

    כולנו רואים יום יום את ניידות ורכביהמנהלה של המשטרה כולל משטרת התנועה העוקפים מהשוליים, נוסעים במהירות מופרזת, מחליפים נתיבים מבלי לאותת, חונים בחניית נכים כדי לקנות פלאפל ועוד.אז אולי באמת הורדת מספר הניידות תסייע במקצת...

    • כל מילה נוספת מיותרת (ל''ת)

      מישהו, 20/10/08 14:02

  • 78.

    כל הכבוד

    אבי, 20/10/08 09:40

    השוטרים האלה לא יודעים לאיכוף בצורה טובה כמות התאונות לא פחתה וחוץ מלעשות פקקים השיטה לא הניבה פירות

  • 77.

    כל הכבוד

    אבי, 20/10/08 09:40

    השוטרים האלה לא יודעים לאיכוף בצורה טובה כמות התאונות לא פחתה וחוץ מלעשות פקקים השיטה לא הניבה פירות

  • 76.

    על השר לבטחון פנים והמפכל להחזיר את מפתחות (ל''ת)

    ביטה, 20/10/08 09:39

  • 75.

    בזבוז כספי ציבור

    דודי כהן, 20/10/08 09:39

    מפכל רוצה תקציב אולם לעומת זאת יושב בבית ניצב עם משכורת ללא תמורה בגלל מפכל שהוא ברירת המחדל של דיכטר שהחליט להוציאו לחופשה כפויה ,זה לא נחשב אצלו בזבוז כספי ציבור. להוציא ניצב ללימודים שאין צורך בהם זה לא נחשב לבזבוז כספי ציבור .ויש עוד מספר קצינים כאלה.
    ולעומת זאת הוא רוצה תקציבים.
    מפכל עלוב עם מחשבות עלובות ושגויות ככה המשטרה ניראת הדג מסריח מהראש .

  • 74.

    רוב התאונות הטרגיות מתרחשות בצפון בהם מעורבים ערבים (ל''ת)

    רוביס, 20/10/08 09:36

  • 73.

    לפרק את מתנא ולחזק את התחנות (ל''ת)

    יש עוד המון איפה לקצצץ, 20/10/08 09:36

  • 72.

    זה נכון שהציפי עוד לא הרכיבה ממשלה, אבל אל תשכחו שהיא חלק ממחדלים אלה! (ל''ת)

    פקה פקה ועוד פקה פקה לפני ואחרי ההתפטרות של כשלמרט, 20/10/08 09:36

  • 71.

    אל תאמינו למשטרה גם כך אין ניידות תנועה בלילה (ל''ת)

    הכול בלוף שבנוי על מתנדבים, 20/10/08 09:35

  • 70.

    למה לברוח מהאמת? המשטרה הביאה ל-0 תוצאות

    הפתרון בענישה !!!, 20/10/08 09:34

    גם עוד 5000 שוטרים נוספים לא יעזרו.
    האוצר צודק.
    כשבסופו של יום בתי המשפט משחררים פושעי תנועה ומאפשרים להם לחזור לכביש גם לאחר 150 הרשעות ועבירות תנועה (כמו של נהג המשאית שמחץ 2 נוסעים בכביש י-ם - ת''א לפני חצי שנה), אז האמת אין כל טעם בשוטרים.
    מעצרים עד תום הליכים לפושעי תנועה ירתיעו. או לפחות יורידו אותם מהכביש עד לסיום משפטם.

    • מותק השוטרים לא אשמים

      גורן, 20/10/08 11:54

      מותק השוטרים לא אשמים.
      אולי חלק מהם. אבל הרוב עושים עבודה ואפילו טובה. מביאים פושעים למעצר ותופסים גנבים ועוד...
      מי שדפוק אלה הם השופטים ועורכי הדין.
      שופטים שמונח לפניהם תיק יודעים טוב מאד מי הזבל שיושב מולם (עןרכי דין והפושעים) ולא מקבלים החלטות על פי הצדק ואפילו לא על פי הראיות אלא על פי הפחד שאוכל אותם.
      עורכי הדין יודעים שהם מייצגים פושעים וגנבים אך תמורת בצע כסף עושים הכל כדי להוציא אותם לחופשי.
      אלה הן העובדות.
      והמסקנה ? לשנות את השיטה.
      לכפות בחוק אחריות אישית,
      דהיינו, עורכי דין יכנסו וישבו בבית סוהר אם ימצא שמי שייצגו אותו והגנו עליו אכן פושע וראוי לשבת.
      אותו דבר לגבי שופטים - שופט שמפשל שיישב גם הוא.
      וככה תבוא גאולה לישראל.
      עורכי דין יעדיפו לא להתעסק עם פושעים ושופטים יעדיפו שפושעים ישבו בכלא ולא הם עצמם.

      סלמתק

      • מפגר - זה בדיוק מה שהוא אמר (מעליך). (ל''ת)

        אתה שוטר?, 20/10/08 17:55

  • 69.

    6 צודק במאה אחוז (ל''ת)

    אחד שמבין, 20/10/08 09:33

  • 68.

    האוצר! הם כן הביאו ''תוצאות'', תוצאות שיגמרו את כולנו.

    דורית, 20/10/08 09:33

    זקנים מוזנחים ללא קורת גג או לחם לאכול.
    ניצולי שואה שלא מצליחים להנצל מידם של נערי האוצר.
    עשרות אלפי משפחות חיות מתחת לקו העוני.
    בנקים שמרויחים מיליארדים על הגב של כולנו בכל שנה.
    שיתוק בכל הקשור להשקעות בישראל.
    חלוקת תקציבים למקורבים פוליטיים ולמטרות פוליטיות (ואז אין כמובן למשטרה או למטרות חברתיות).
    אכן הצלחות רבות שעוד מעט יגמרו את כולנו.

  • 67.

    המדינה מתפוררת לנגד עיננו ''וביום ההוא אין מלך בישראל'' (ל''ת)

    חמי, ירושלים, 20/10/08 09:32

  • 66.

    המשטרה גורמת לנזק יותר מתועלת

    מוני, 20/10/08 09:32

    השוטרים שלנו ברמה נמוכה

  • 65.

    מכשור לבדיקת שיכורים בפאבים

    הכפרסבאי, 20/10/08 09:28

    יש להתקין בפאבים מיכשור לבדיקת שכרות שיעבוד בשיטה הבאה:
    כל לקוח שהוא גם נהג - יכניס את פתחות המכונית לתא ויקבל אסימון
    הפאב ימכור ללקוח שתיה חריפה רק למי שיש אסימון
    החזרת המפתחות תעשה רק לאחר בדיקת שכרות, בעל האסימון ינשוף ויעבור בדיקה - החזרת המפתחות רק לאחר הבדיקה

  • 64.

    צודקים ב-100%

    חיים ס, 20/10/08 09:27

    כאחד שהיה שם אני אומר לכם שישנה פריסה מוגזמת ולא מוצדקת של שוטרי התנועה.
    יש ימים שלמים שהם לא ניראים בקטעים שהוקצו להם, או שהם אומרים כי הם לא יכולים להגיע למקום מסויים בגלל אירוע. אים להם אירוע הם ישובים ללא פיקוח באיזו פינה עםם כמה חברים.
    הם השוטרים הביאו את זה על עצמם. במקום לעבוד הם חשבו להיסתלבט, אז עכשיו יהיה להם זמן לזה.
    את כוח האדם הזה שיפוטר צריך לגייס במיידי חדש אחר איכותי יותר עם רצון לעבודה ומתוך התחנות הקטנות להפעיל שוטר תנועה בצירים הראשיים ואז נראה את השינוי.

  • 63.

    איך נלחמים בתאונות הדרכים?

    עלי-בבה, 20/10/08 09:26

    רואים רכב עובר ברמזור אדום- עוצרים אותו ונותנים כנס כבד, ודואגים שכולם יראו את זה.
    רואים אישה נוסעת לאט במסלול השמאלי- עוצרים אותה מייד בצד, נותנים לה כנס כבד ודואגים שכולם יראו את זה.
    רואים נהג שלא נותן זכות קדימה בפניה- עוצרים אותו ודואגים שכולם יראו את זה.
    צובעים פס רציף 50-100 מטר מהצומת ועוצרים כל נהג שתוך כדי פקק מנסה ''להתגנב'' מהצד. ודואגים שכולם יראו את זה.
    רואים נהג משתולל ונוהג באגרסיוויות- עוצרים מייד ודואגים שכולם יראו את זה.
    הם עשו משהו מזה? נותנים דוחות על מהירות, שזה קל לתפוס ולא גורם לתאונות, עוצרים על אי עצירה מוחלטת בעצור כאשר הכביש ריק. נותנים דוח על גילוח ברכב. סליחה, אם זו משטרת התנועה אז צריך לפרק, לפטר, ולהרכיב מחדש עם אנשים חדשים וניהול אחר. או שאולי לא- צריך לפטר רק את הצמרת. בסופו של דבר, השוטרים עושים מה שאומרים להם.

  • 62.

    יבנה

    מוטי, 20/10/08 09:26

    ממשלת קדימה תדרדר אותנו לאבדון

  • 61.

    לסגור את הרשות לבטיחות!!! ----כנסו!!!!-----

    יאצק הפולני, 20/10/08 09:26

    הרשות לבטיחות הוקמה מחדש בשנת 2007 ע''י השר מופז והיא קיימת רק למטרה אחת - להעביר את התקציב הענק של חצי מיליארד שקל למצביעי מופז.
    אחרי 4 שנים שבהן הייתה ירידה מתמשכת בתאונות ובמספר ההרוגים, בשליש תקציב וברבע כוח אדם ברשות - הקימו רשות פלצנית, קלטו בה קבלני קולות של מופז, הביאו לשם אנשי קדימה וכעת - ...מתפלאים על התוצאות?

    האם צריך להחזיק הרשות לבטיחות, כדי להעביר כסף למשטרה? כנ''ל - לתשתיות? משרד האוצר יודע לעשות זאת עם אדם אחד וגם את זה יותר טוב.
    לכן, משרד האוצר צריך לפעול לא רק לאישור קיצוץ תקציב הרשות בכנסת, אלא לקדם מהלך של פיזור הרשות והחזרתה למתכונת שהייתה, שלפחות הוכיחה את עצמה.

    ועוד דבר - שמתם לב אל מי פנה ראש אגף התנועה? אל אור ירוק? מה עושים החברים באור ירוק חוץ מיחסי ציבור לעצמם?

    בקיצור - כל הכבוד למשרד האוצר ולשר רוני בר און וכעת רק נשאר לאחל שלא יחזירו הקצבאות לסחטני הש''ס ובכלל הכל יהיה בסדר! שנה טובה! יאצק - אגף הרישוי/משרד התחבורה.

    • הכל כבודקה - שתית וודקה !!! (ל''ת)

      אולג, 20/10/08 10:02

  • 60.

    בדיקת שכרות בפאבים ובאחריותם (ל''ת)

    הכפרסבאי, 20/10/08 09:23

  • 59.

    עם כל הצער שבדבר למשטרה כפי שהיא אין זכות קיום

    אילאיכפת, 20/10/08 09:19

    לצערי הרב לא יעזור גם אם יזרימו מיליארד$.
    לא מדובר בבעיית כסף,מדובר בארגון שאינו מביא תוצאות ולכן במקרה כזה יש צורך בפירוק
    המשטרה ואירגונה על בסיס אחר.
    ברור לכולם שאם יגדילו תקציבים זה ילך לעוד ועוד גו'בים או לאנשי שלומם ולכן זוהי דעתי.
    בשוק הפרטי אירגון שמתוקצב בכל הרבה מיליארדים היה מביא כאילו תוצאות גרועות הוא היה נסגר מיד.

  • 58.

    אני אגיד לכם איך משטרת ישראל נראית היום

    HYDROX, 20/10/08 09:19

    שוטרים עבריינים ומושחתים..מדים בגזרה של דוגמנים ודוגמניות ליגה ז...הרבה סיכות של 2 שח מהתחנה המרכזית הישנה...צעצועים יקרים על חשבוננו...כל שנה איזה 70-80 ניידות חדשות...משקפי שמש בכל צבעי הקשת...המון אבל המון ג''ל לשיער..........ומה בסוף מקבלים? שוטרי תנועה שמתעללים בנהגים(או ליתר דיוק נהגות צעירות)ואפס תוצאות.
    אגב:לטייבה הם מפחדים לכנס

    • צודק !!! (ל''ת)

      שמשון הגיבור, 20/10/08 10:00

      • מילים כדורבנות (ל''ת)

        מ, 20/10/08 10:43

  • 57.

    אני אגיד לכם איך משטרת ישראל נראית היום

    HYDROX, 20/10/08 09:19

    שוטרים עבריינים ומושחתים..מדים בגזרה של דוגמנים ודוגמניות ליגה ז...הרבה סיכות של 2 שח מהתחנה המרכזית הישנה...צעצועים יקרים על חשבוננו...כל שנה איזה 70-80 ניידות חדשות...משקפי שמש בכל צבעי הקשת...המון אבל המון ג''ל לשיער..........ומה בסוף מקבלים? שוטרי תנועה שמתעללים בנהגים(או ליתר דיוק נהגות צעירות)ואפס תוצאות.
    אגב:לטייבה הם מפחדים לכנס

  • 56.

    קצת רצינות...

    ח. יצרים, 20/10/08 09:18

    עזבו אתכם משטויות, איפה אפשר לקנות אופנוע שהמשטרה מוכרת ובכמה שקלים??

  • 55.

    טוב מאוד, המשטרה כושלת ומיותרת. קבלנית דוחות. יופי, קצת שקט ונחת יותר. (ל''ת)

    מנש, 20/10/08 09:17

  • 54.

    אכיפה היא לא תחליף לאחריות אישית לכן למשטרה אין דרך לתיקון (ל''ת)

    יאיר, 20/10/08 09:17

  • 53.

    קצת רצינות...

    ח. יצרים, 20/10/08 09:17

    עזבו אתכם משטויות, איפה אפשר לקנות אופנוע שהמשטרה מוכרת ובכמה שקלים??

  • 52.

    טוב מאוד

    דני, 20/10/08 09:17

    המשטרה התת-רמה הזאת לא שווא כלום.
    רק דוחות תנועה יודעים לתת.
    הם עובדים אצלנו וחושבים שהם מעל החוק.
    הייתי מפטר את כול הקצונה של המשטרה

    • זה לא יפה אתה מידברת ככה ככה ... (ל''ת)

      מושון, 20/10/08 10:29

  • 51.

    כל מקדמי הבטיחות הם גם מקדמי שעננות (ל''ת)

    יאיר, 20/10/08 09:16

  • 50.

    לחץ לא חוקי של שר המשטרה... (ל''ת)

    פלוורות, 20/10/08 09:16

  • 49.

    כסף למלחמה בתאונות ובפשע ולא למשטמתי ש''ס נ-ק-ו-ד-ה!!! (ל''ת)

    אזרח הגון, 20/10/08 09:15

    • משתמטי... (ל''ת)

      אבשלום, 20/10/08 10:01

  • 48.

    מי שמחפש את הבעיה מתחת לפנס הרחוב ימצא רק חרקים מעופפים

    500, 20/10/08 09:15

    1-זאת לא משטרת תנועה זה מנגנון גבייה ומסץ
    2 -הבעיה בנהיגה מקורה:
    אופי האזרחים
    תשתית הכבישים
    מנגנון ענישה בלבד ללא מנגנון תגמול לנהגים
    טובים.
    3 - מורי נהיגה ואופי לימוד הנהיגה לקוי מיסודו. כמו במערכת החינוך אין לימוד לשם הבנה יש לימוד למטרת צליחת ''יכשול''הטסט.
    4 - משטרת התנועה הפכה למשטרה סטטית של מכמונות מהירות ובדיקת רשיונות אין במקום מערכת שאינה נראית בשטח אבל פעילה ודינמית.
    5 - משטרת סטטיסטיקה....וגרפים

  • 47.

    אפס תוצאות, כי המשטרה אוכפת את מה שנוח לה, כמו מהירות בכבישים

    מיכה, 20/10/08 09:15

    מהירים, במקום אכיפת מהירות בכבישים עירוניים, באזורים מוכי תאונות.

  • 46.

    המלך עירום

    מישל, 20/10/08 09:14

    סוף סוף יש מישהו עם ביצים.המשטרה מתחילה להזכיר יותר ויותר את הצבא.אותם נביאי זעם שסיפרו סיפורים על מנת לא לפגוע בתקציב הצבא.בשעת האמת הם התגלו במערומם.לא צבא ולא מדינה.ועכשיו תור המשטרה .יש כאן מישהו שטוען שמפקרים אותנו.הצחקת אותי אתה מנותק מהמציאות אתה מופקר מזמן.בלי קשר למשטרה.ניתן לכם דוגמא.ליד ביתי בשכונה עלובה בבאר שבע.רחוב צדדי אפשר לקרוא לה סימטה אפילו.שתי ניידות אחת סמויה ממתינים בסיבוב של הרחוב על מנת לתפוס נהגים לא חגורים.זו המלחמה שמדברים עליה הצחקתם אותי

    • צודק !!! (ל''ת)

      ישעיהו, 20/10/08 10:29

  • 45.

    נכון מאוד

    מוטי ציפורי, 20/10/08 09:13

    התרומה של משטרת תנהועה אפסית לולא מתנדבים שמאישים השוטרים אפסיםברובם עסוקים בדוחות על חגורות ושטויות
    אין אכיפות על דברים מהותיים פס לבן והשתולליות של צעירים בכבישים
    שיקימו משטרת תנועה על באמת ולא משטרת קנסות

  • 44.

    על לבני לעצור את ההתרדרות במשטרה ע''י החלפת דיכטר והמפכ'ל (ל''ת)

    ישנה עילה מוצדקת, 20/10/08 09:13

  • 43.

    סוף סוף אולי הבינו שגורם לתאונות זאת ההתנהגות ולא הנהיגה לכן למשטרה (ל''ת)

    יאיר, 20/10/08 09:13

  • 42.

    יש לשכור קציני משטרה בדימוס מארה''ב שיתפסו פיקוד

    וינהלו את משטרת ישראל הכושלת, 20/10/08 09:12

    יש להביא לכאן בשכר גבוה, קציני משטרה אמריקאים שפרשו כדי שינהלו את העניינים במשטרת ישראל. הבעיה של משטרת ישראל נעוצה בחוסר מקצועיות ובניהול כושל.

  • 41.

    עדיין לא הבנתם שאין לך מה לסמוך על ההנהגה המושתנת שלנו?

    אסף, 20/10/08 09:08

    ובכול מקרה מספיק להפיל הכול עליהם.
    לא היה צריך כול כך הרבה שוטרים אם לא היו כול כך הרבה ערסים וזבל במדינה שלנו והייתה טיפה תרבות.
    אנשים לא יודעים להתנהג, לכן לא יודעים לנהוג, גם מיליון שוטרים נוספים לא יצליחו לחנך את הקופים האלה.

    • אסף הגדול

      גורן, 20/10/08 11:21

      תמציתי ולעניין

  • 40.

    נושא העישון יותר חשוב

    אבי, 20/10/08 09:08

    מעישון מתים פי 10 והתקציב קטן פי 100

  • 39.

    האוצר צודקים ב100%

    ברננסקי, 20/10/08 09:04

    אין תוצאות - אין תקציב. שיחשבו איך באמת להקטין את התאונות, ולא רק איך לרשום דוחות.

    • נכון מאוד. שיעבירו 400 שוטרים למשטרה הרגילה למלחמה בפשע (ל''ת)

      ארז, 20/10/08 09:52

  • 38.

    קראתי ונדהמתי!!!! איפה ראש הממשלה בענין הזה בעמים האלה

    יוסי חולון, 20/10/08 09:02

    במקום להגביר את כוחה של משטרת התנועה מקטינים את כוחה. רבותי חלם זה פה !!!!!

    מי אלה שיושבים במשרד האוצר? אנשים מנותקים מהעולם !!!!!!!!!!


    תתעוררו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ראש הממשלה עסוק בענייני המעטפות (ל''ת)

      אין לו זמן לשטויות האלה, 20/10/08 09:34

  • 37.

    מעניין, מאוד מאוד מעניין, מאוד מאוד מאוד מעניין !!!

    דודו - יהוד, 20/10/08 09:01

    סטטיסטיקות,סקרים, גרפים צבעוניים, משכורות,
    רכבים חדשים, פוזה ומפכ''ל אחד מטומטם - יש
    בשפע עד כדי אינפלציה דוהרת......
    אבל עבודת משטרה קלאסית ? אפס אחד גדול !!!
    החלמאות כבר אינה זוחלת .....
    החלמאות כבר מזמן זכתה לדרגת ניצב והיא יושבת בזכות ובדין בישיבות מטה הסודיות ביותר, ולדעתה ניתן משקל רב מאוד, ואין גבול לחשיבותה.
    היי ברוכה ניצב חלמאות !!!

  • 36.

    והכסף שיחסך למדינה ילך לאחזקת ישבנם של הפוליטקאים...במקום לשפר את המצב

    חנ''ב, 20/10/08 09:01

    כמו שכל דבר היום דפוק במדינה אז גם הרשות הלאומית למחלמה בדרכים...
    מה לנו כי נלין כסילים בחרנו לשלוט בנו

  • 35.

    יש לי רעיון טוב יותר- יש לפטר 120 חכ'ים על עוזריהם ומקרוביהם.כנסו-

    007, 20/10/08 09:01

    גם הם לא הביאו לשום תוצאות מרשימות ואף עשו רק נזק ורוקנו את קופת המדינה!!

    • רק מפלגת האבודה תציל אותנו... (ל''ת)

      דוד, 20/10/08 10:28

  • 34.

    בשביל ש''ס יש כסף, אבל כדי לשמור על חיי האזרחים בכבישים, אין כסף (ל''ת)

    המדינה הזאת פשטה את הרגל מבחינה מוסרית, 20/10/08 08:59

    • זה לא ה''מדינה'' זה העם !!! העם בוחר בנציגיו ובהם החרדים.

      למדתי ש..., 20/10/08 09:31

      לא די שהחרדים אינם תורמים למדינה בבטחון ובכלכלה, הם עולים לנו בכסף ובדמים.

      ובכלל, אין להאשים רק את הפוליטיקאים אלא בעיקר את אלה שבחרו בהם.
      בוחרי הליכוד שלחו לכנסת בת של משפחת פשע. מה יכול להיות גרוע מזה ? האם צפית שהיא תסרב ?

      נציגי ציבור ומנהיגיו משקפים את הציבור שבחר בהם !!!

  • 33.

    המשטרה מיותרת בישראל

    אהרן ב., 20/10/08 08:59

    ממילא גם אם השוטרים יעצרו את כל העבריינים במדינה, מערכת המשפט הרקובה והמסריחה - עו''ד ושופטים מושחתים, מסואבים ופחדנים - ידאגו כבר לשחרר אותם או לתת להם עונש סמלי.
    קשרי הון-שלטון (או פשע-משפט אם תרצו), כך נראית לצערנו מדינת ישראל 2008...

  • 32.

    איזה תיזמון לפרסום ?? מריח לא טוב.

    ארז, 20/10/08 08:59

    משטרת ישראל היא אלופת העולם בכותרות עיתונים.
    הרבה רוח מעט תוצאות .

    • הרי זה ספין תקשורתי - לאיים ולסחוט עוד כספים מהאוצר (ל''ת)

      חמדה, 20/10/08 13:48

  • 31.

    צודקים - כל עוד שופטים ישחררו רוצחים מה יעזרו אופנועים וכו...? (ל''ת)

    מוטי, 20/10/08 08:57

  • 30.

    צודקים - כל עוד שופטים ישחררו רוצחים מה יעזרו אופנועים וכו...? (ל''ת)

    מוטי, 20/10/08 08:57

  • 29.

    MEDI דחוף לאלתר לפרק ת המשטרה ולבנות מחדש מערך לוגיסטי וגיוס מוחות

    משה פתח תקווה, 20/10/08 08:55

    ולא בנוסח השוטר אזולאי , הכשלונת של המשטרה מאלצים את בית המשפט לישר קו ,
    החקירות מזלזלות מעליבות ומיושנות ,
    ובראש ובראשונה לפטר את נשיאת העליון הגב' בייניש הי חלק גדול בכשלונות המערך ,,,
    כאזרח אין לי ביטחון והמערכת הפכה מסוכנת לאזרח , אין שירות נקודה ,הפרופסור למשפטים מר דניאל פרידמן הג'וליאנו של המדינה וראש הממשלה הבא שלי ,

  • 28.

    זה מחיר הקואליציה עם הדתיים

    אבי קרית טבעון, 20/10/08 08:55

    זה מחיר הקואליציה עם הדתיים.במקום לתת מליארד שקל למשטרה שתעשה סדר בכבישים ובמדינה. מה עושים נותנים לדתיים עבור קואליציה בממשלה.נכון נקבל יותר יראי שמים שיתפללו עבור הנהגים שיכורים ועבור ההרוגים בכבישים. מדינה מטומטמת.
    ציפי ציפי מה את עושה.נכון הבטחת לנו שינויי. זה שינוייייי!!!

    • נכון , אבל מה אתה רוצה מליבני ?

      זה לא ליבני, 20/10/08 09:46

      החרדים חיו ע''ח משלמי המיסים מיום הקמת ישראל והדבר רק הולך ומתגבר.
      עקב הילודה הרבה אצלם מספרם היחסי עולה ובעוד כמה דורות נהפוך למדינה כמו סעודיה או אירן, אם בכלל נמשיך להתקיים.

      כיום יש עדיין פתרון והוא שהחילוניים והציונות הדתית יפסיקו להתפצל לכל כך הרבה מפלגות, דבר שיעזור בכל התחומים ולא רק בניטרול החרדים.

      • ציפי ליבני הרבה יותר יפה מדליה איציק !!! (ל''ת)

        עימנואל, 20/10/08 10:27

  • 27.

    אם כך, יש לצייד כל נהג באקדח ושהנהגים יסתדרו על הכביש אחד עם השני (ל''ת)

    זה יהיה יותר יעיל מהמשטרה המקוצצת שגם כך לא מתפקדת, 20/10/08 08:54

  • 26.

    לרה''מ בשביל מה משטרה אם אין תועלת? הפשע עולה וגם התאונות (ל''ת)

    חיים, 20/10/08 08:54

    • את המשטרה צריך בשביל לפוצץ תראש לימניים ולרדוף מתנגדים פוליטיים

      ניסים חמו, 20/10/08 09:53

      גם בשביל להוציא תנשמה לגברים שיש להם בעיות גירושין ומשמורת.

  • 25.

    חבל עלינו

    Road Runner, 20/10/08 08:52

    בפועל צריך להגדיל את כל תקציב המשטרה פי 10

    ולא סופה של הדמוקרטיה לקרוס.

    מישהם למעלה לא מעוניינים במשטרה חזקה

    אז שלא יעבדו עליכם.....

  • 24.

    חבל עלינו

    Road Runner, 20/10/08 08:52

    בפועל צריך להגדיל את כל תקציב המשטרה פי 10

    ולא סופה של הדמוקרטיה לקרוס.

    מישהם למעלה לא מעוניינים במשטרה חזקה

    אז שלא יעבדו עליכם.....

  • 23.

    סוף סוף

    עבריין תנועה, 20/10/08 08:51

    יהיה אפשר לחגוג

  • 22.

    צודקים סוף סוף אומרים על המלך

    אזרח, 20/10/08 08:49

    שהוא ערום.
    הם סתם בזבוז אמיתי אבל יש למצוא דרך יותר מועילה לכסף ניידות אמיתיות שמצוידות בתאים לתפישה ובשוטרים מקצועיים לענין ושישלהם מטרה בראש לא כמה פחדנים ועצלנים שביזבזו את הכסף על כלום אני כמעט ולא ראיתי משטרה בכבישים אלה רק לתפישה לשם עשיית דוחות סתמיים .
    תקימו בבקשה יחידה כמו קומנדו שלא מפחדים יותר מצלמות וכ''ו

  • 21.

    הבעיה המרכזית שקצינים ומפקדים במשטרה עסוקים רק בסבב מינויים דרגות (ל''ת)

    לימודים והכנה לפרישה בגיל 50.אז אין להם זמן לעבוד., 20/10/08 08:49

  • 20.

    לסגור את המשטרה

    אמריקאי, 20/10/08 08:49

    נכון שהמשטרה לא מביאה תוצאות בכלום. המשטרה בארץ רואה את תפקידה לנסות ולתפוס את העבריין לאחר ביצוע העבירה ולנסות להעמידו לדין ולא למנוע ביצוע עבירות.
    לכן - אני מציע לסגור את המשטרה

    • צריך להחזיר את הבריטים ! (ל''ת)

      בריטי, 20/10/08 10:26

  • 19.

    משטרה

    צפוני, 20/10/08 08:48

    יופי. שישימו את הבובות מקרטון. זה אפקטיבי יותר

  • 18.

    נערי האוצר

    חיים, 20/10/08 08:48

    נערי האוצר קובעים גורלות בבטיחות, בצבא , בחשמל, במים ובכל דבר , אך לא לוקחים אחריות על טעויות שלהם ובסוף עוברים לעבוד אצל עשירי העם.

  • 17.

    מכירים את הסיפור על הבדואי ?

    אחד שיודע, 20/10/08 08:47

    מכירים את הסיפור על הבדואי שמנסה להרגיל את הגמל שלו לאכול פחות?


    לדעתי , משרד האוצר ואגף התקציבים מיישמים היום את המדיניות שהמציא ביבי ומעשיהם בסוף יהרסו את המדינה . הם מסרבים בתוקף ובאופן העקבי לא להגדיל את :

    1. הרשויות החוקרות ( משטרה ורשויות המס ) .
    2. כמות השופטים .
    3. כמות הפרקליטים בפרקליטות .
    4. כמות המיטות בבתי הסוהר בישראל ( יוצר צפיפות ורתיעה מלגזור עונשים ארוכים על עבריינים או לעצור חשודים לתקופות ארוכות ) .

    בעקבות החזון של ביבי מהכהונה האחרונה שלו , הם כל הזמן מתעקשים לצמצם את השירות הציבורי ולהקטין את עלויות השכר( אתם זוכרים את הסיפור שלו על השמן והרזה ? ) . אז הם מצמצמים ומצמצמים ובסוף כמו שהגמל באמת אוכל פחות אך הוא מת מרעב, כך גם למדינה יהיה שירות ציבורי קטן אך במדינה יהיה כאוס אדיר .

    מי שרוצה לשפר את השירות הציבורי , צריך לייעל את השירות הציבורי , לדאוג שרק מוכשרים ומשכילים יכנסו ויישארו ושכולם !!! יעבדו , בלי אבטלה סמויה ולא סתם למנוע הוספת תקנים בכל המשרדים ובכל היחידות בלי הבדלים ובלי חריגים .

    כיום בישראל הפשע לא ממוגר , אין בטחון אישי , יש גביית דמי חסות , הימורים , השתלטות על דיונות חול ומגרשים ציבוריים , ים של חיילי פשע ומשפחות פשע , ישנו הון שחור ענק וכו'

    צריך מייד להכפיל ( לפחות ) את החוקרים , הבלשים והסיירים במשטרה, כמות הפרקליטים בפרקליטות , כמות השופטים בבתי המשפט ואת כמות החוקרים והמפקחים ברשות המיסים.

    חלק מהמימון יבוא מהקנסות והחילוטים שיוטלו על העבריינים .

    הפתרון הכי טוב לפשע הוא לפעול מולם במספרים גדולים ולשגע אותם כל היום במעקבים וחקירות .

    הסיבה היחידה שהצליחו בהתנתקות לפנות את כולם בזמן קצר ובלי התנגדויות משמעותיות היא כי החיילים והשוטרים באו במסות –בכמויות גדולות וכך לא הייתה ברירה למתפנים .

    כך בדיוק צריך לעבוד עם הפשע . אם יפרסו 500 בלשים בנתניה/לוד/רמלה/באר שבע .... שיסתובבו כל היום ברחובות ויעקבו אחרי כל הסמרטוטים , יבדקו את כל מי שהם נפגשים ועושים עסקים איתם ויזמנו אותם לחקירות יומיומיות , לא יהיו פשעים וזה בדוק .

    בנוסף , צריך להכפיל את המשכורות לחוקרים והשוטרים שעובדים בשטח כדי שיותר עובדים טובים יישארו בארגונים ולמשוך כאלה לתוך היחידות הנלחמות בפשע .

    צריך להגדיל משמעותית את העונשים שבחוקים ובנוסף לקבוע כי עבריינים סדרתיים נכנסים אוטומטית לעשרים שנה בעבירה החמישית ( בלי קשר למהות העבירה האחרונה ולעונש שנקבע בחוק בקשר אליה ) .

    גם לשופטים יש ברבה מה להשתפר :

    כבר היום להחמיר בענישה של עבריינים סדרתיים ולא לבחון רק את העברה הנוכחית שעליה העבריין נשפט .

    מי שגוזר כמה חודשי מאסר ברוטו על מי שתקף/פרץ/גנב בפעם העשרים או השלושים שלו , שלא יתפלא אם העבריין הקטן של היום הוא יהיה ראש משפחת פשע בעוד עשרים שנה ( ראו איך גדלו כל העבריינים הכבדים של היום – מפשעים קטנים שעשו בעבר ) .

    רק כך נלחמים בפשע , בתאונות הדרכים ובשחיתות וכל השאר זה דיבורים ריקים.

    • עוד אחד שיודע

      חכם ששון, 20/10/08 09:10

      ביבי כבר יותר מ-3 שנים מחוץ למשרד האוצר. אבל יש לך ולשכמותך מזל שביבי היה שר האוצר ובנה את היסודות לכלכלה היציבה שיש לנו היום. אוי לנו אם המשבר הכלכלי היה נופל עלינו ללא היסודות הבריאים של ביבי.
      אבל למה לבלבל שמאלני טיפש עם העובדות.

    • מילים כדורבנות ! (ל''ת)

      בת-שבע, 20/10/08 09:52

    • אף אחד לא מפריע לך גם לכתוב מחדש את המגילות הגנוזות

      רוחמה, 20/10/08 10:25

      אבל מה קשורה ''ההתנתקות'' (גירוש) לעניין? זוהי בדיוק הדוגמא כיצד אותו מנגנון שאתה ממליץ עליו, ורוצה להגדילו, מתפקד ביעילות אך ורק כשהוא דורס יריבים פוליטיים, וגורם למה שהינו בכייה לדורות. מסיבה זאת הייתי ממליצה לא לחזק את המשטרה ולא לתת יותר כלים דורסניים ''לשיטה'', כי מנגנון זה מופנה כלפי אזרחיה היהודיים והטובים של המדינה (במי שהוא באמת צריך לטפל הוא כמובן שלא מטפל).

    • גזר דין מוות למושחתים - כמו בביג'ין (ל''ת)

      כבוד השופט, 20/10/08 10:25

  • 16.

    זה לא האוצר

    אוונטי פופולו, 20/10/08 08:45

    זה ''נערי האוצר'' שמומחים לקצץ בכל ההוצאות החיוניות ולהשאיר מספיק רזרבות כדי שאפשר יהיה להכפיל ולשלש את משכורות הבכירים, כולל לעצמם, ועוד לסיים את השנה עם 0 אינפלציה! זו מורשת ביבי וככה המדינה הזאת נראית. אין חינוך, אין משטרה, אין בתי משפט, אין בטחון, אבל יש משכורות עתק לשרים, לחברי הכנסת, לפקידי ממשל בכירים ולאנשי בנק ישראל. כל הכבוד! הערבים הפלשתינאים והטרוריסטים יכולים לנוח ולראות בנחת איך מדינת היהודים מאבדת את עצמה לדעת.

    • אהבתי כל מילה. (ל''ת)

      קפרוביץ זאב מקצרין, 20/10/08 09:08

  • 15.

    הערכה זהירה ממוחשבת % התאונות ירד משום ש-0 תמיד שווה לאפס (ל''ת)

    להשקיע בעשייה! לא במשטרה, 20/10/08 08:45

  • 14.

    יופי, עכשיו הגיע הזמן לעשות אותו דבר עם הצבא

    הדר, 20/10/08 08:44

    בבטחון אין תוצאות בגרוש, תפוקת אפס למקסימום תקציב. הכל קומבינות ותנאי שירות מנופחים.
    אבל בשמירה, במודיעין ובכד' לא צריך להיות נביא גדול, תמיד יפשלו.
    60-70 מיליארד שקל שמתבזבזים כל שנה על שטויות.
    טובים בלהתערב בעניינים אזרחיים להציק למתיישבים חלוצים. ומומחים בלברוח מכל מכל קו גבול שנקבע כי הם לא מצליחים לשמור על בטחון או לעצור טרור.

  • 13.

    to late (ל''ת)

    shai simoni, 20/10/08 08:43

  • 12.

    חסכון

    אלי פ., 20/10/08 08:41

    לנוכח הקיצוצים המוצעים בכח האדם המשטרתי יש לבטל את המשרד לבטחון פנים. כיוון שעוד מעט ל ישארו שוטרים במשטרה ומנגד כבר כיום אין לאזרחים בטחון פנים אין צורך במשרד הזה שלא מתפקד.רק לפני שנה יצא המשרד בהכרזה שלנוכח המצב החמור יגויסו עוד 1000 שוטרים, ועתה לא רק שלא גויסו 1000 שוטרים אלא רבים התפטרו ובנוסף רוצים לפטר עוד. גם כיום בגלל מחסור בכוח אדם משטרת התנועה לא מטפלת בתאונות של נזק בניגוד למצב שהיה בשנותיה הראשונות של המדינה. ההצעה שבלילה יסיירו רק 10 ניידות משמעותה שאם תארע תאונה קטלנית באחת ממחוזות המשטרה בשעות הלילה לא צהיה ניידת פנויה לאף ארוע חמור נוסף, באותו מחוז.

  • 11.

    אופנוע אחד כבר מזמן אפשר למכור

    לומומבה מלך קונגו, 20/10/08 08:41

    במחסן בבניין ברחוב יגאל אלון בריית מוצקין חונה אופנוע משטרתי דרך קבע יום ולילה.
    אותו ניתן למכור מזמן.
    אני מציב בפני ''צוות מז''פ'' את האתגר למצוא את האופנוע הנעלם!

    • אתה מתכוון ליגאל אלון 3? (ל''ת)

      דודי כהן, 20/10/08 12:57

  • 10.

    שר האוצר על נעריו וקמצניו - עוכרי מדינת ישראל. (ל''ת)

    מוטי, 20/10/08 08:39

  • 9.

    תודה לאל

    אייל, 20/10/08 08:36

    הגיע הזמן שיקבלו באוצר שכל קודם תשתיות והגיע הזמן לפטר את הדפרים ונפלי האזרחות שנמצאים במח התנועה תודה לבורא עולם

  • 8.

    איזה מדינה של אפסים יא זה פשוט בלתי ניתפס!!

    די כבר ליכלכתם עד הסןף, 20/10/08 08:36

    אני עוזב
    111

  • 7.

    אנחנו חיים במדינת חלם

    קפרוביץ זאב מקצרין, 20/10/08 08:32

    לא רק שאסור לקצץ במשטרת התנועה יש להוסיף
    להם תקני כח אדם ומיכשור מתאים.
    בימים של עלייה בתאונות הדרכים ועליית האלימות על הכביש חייבים משטרת תנועה חזקה
    ולא להתבסס על המתנדבים.

  • 6.

    הכתב צריך להבין שכל ההרוגים והמספרים שהוא ציין

    שוקי, 20/10/08 08:32

    הם חרף כל הניידות וכל האופנועים ו-400 שוטרי התנועה שעומדים לפטר.מסקנה? הם בכלל לא תורמים לירידה בכמות הנפגעים.כמו שטוענים אלפי אנשים מאז ומעולם: מטרתם להעשיר את קופת המדינה.למרות כל ההגבלות שנוחתות עלינו השכם והערב - אם זה בנקודות של משרד התחבורה ואם זה בדוחות על מהירות ''40 ק''מ מעל המותר'' בכביש שהוחלט שהמותר בו הוא 60 קמ''ש כשאפשר בקלות לאפשר 90...כל ההגבלות הללו נועדו אך ורק להעשיר את קופת המדינה.והראייה: אין שום ירידה בכמות הנפגעים!

  • 5.

    הלווווו - מישהו נרדם בשמירה?

    סיגל, 20/10/08 08:29

    תגידו מישהו נפל על הראש? מה יש מה קרה המדינה התחרפנה!!!!
    מה המצב שלנו כזה מזהיר שכבר לא צריך שוטרים בדרכים?
    מישהו צריך להבין שנהפוך הוא - צריך יותר שוטרים בדרכים יותר שוטרים בבתי הספר ויותר שוטרים ברחוב כדי שאנחנו האזרחים נרגיש בטוחים.
    וחוץ מזה - תדברו קצת על המשכורות של השוטרים שטוחנים שעות על גבי שעות ומביאים הביתה 5000 שקל.
    תתעוררו שם למלעלה.

  • 4.

    טיפשות

    שחף פנחס, 20/10/08 08:13

    על פי הנחת העבודה של משרד האוצר על כי התקציבים של המלחמה בתאונות לא הביאו תוצאות.
    אם כך על פי בצועי משרד האוצר זה שנים הוא מיותר בזבזני ולא הציל ולו נפש אחת.

    כך לא מכינים תוכנית עבודה.

  • 3.

    בובות

    ביצי, 20/10/08 08:02

    ככה זה שיש מפכל בנוני ושר שפוט של המפכל .
    ככה זה כשיש שני ראשים כושלים במערכת כל כך חשובה אלא התוצאות:
    עליה בגניבות ,
    עליה בפשיעה .
    עליה ברציחות.
    אין בטחון במדינה.
    התושבים איבדו מזמן את האמון במשטרה.
    ועוד ועוד.
    מי שסובל בעיקר אלה השוטרים שעובדים קשה אולם בגלל שני הבובות שעומדים בראש התדמית שלהם ירודה.
    הסיכו מסקנות ותשימו את מפתחות.
    השר והמפכל ראויים לנהל בסטה בשוק הכרמל ולא יותר מזה. גם זה יהיה גדול עליהם.
    הם חיים על שקרים, על אינטרסים אישיים.
    על קידום קרובי משפחה.
    ןשום דבר לטובת הציבור

    • בובות

      א., 20/10/08 08:45

      בסטה בשוק הכרמל בניהולם של השר לבטחון פנים והמפכ''ל תפשוט רגל תוך שבוע כשם שהמשטרה פשטה רגל.

      • שבוע ?? תוך שעה שני האפסים פושטים רגל.. (ל''ת)

        סוחר, 20/10/08 09:14

  • 2.

    הגיע הזמן שיפסיקו לבלבל את המוח ויתחילו לעבוד!

    טוב מאוד!!, 20/10/08 08:00

    משטרת הליצנים

  • 1.

    מספיק עם עשיית רוח

    אכ, 20/10/08 07:50

    האמת היא שחשוב יותר להקטין את מספר אוכלי לחם החסד (מחוזות, ניצבים ומטה וסתם פקידים). אבל קשה לומר שיש צורך באופנועים כשאין להם רוכבים ובסתם שוטרי תנועה שמה שהם יודעים זה לארוב לנהגי מוניות שלא מחזיקים כלי כיבוי או לנהגים שלא בלמו בלימה מלאה בעצור. אני עוד לא זכיתי לראות איך עוצרים נהג פרוע, למשל.

    • והנה סיפור בשבילך...........!

      hydrox, 20/10/08 09:31

      לפני שבועיים בשבת בבוקר נסעתי מצומת כוכב יאיר לכיוון צפון,כשהגעתי לצומת טירה עקפתי סובארו גסטי ישנה. עברתי את הצומת ועד שהגעתי לצומת סלעית/צור נתן הייתי על 170 קמ''ש.מיד אחרי הרמזור עמדה ניידת תנועה עם שני דוגמנים עם הרבה ג''ל,עברתי אותם באותה במהירות והם אפילו לא זזו....! מתי זזו????
      שהגיעה הגסטי.............................

      • ד''ש לשמוליק !!! (ל''ת)

        נחום תקום, 20/10/08 10:23

      • איזה גבר אתה! בטח ישי לך איבר מין זעיר כמו הג'סטי - והפיצוי: רכב מהיר (ל''ת)

        יונית, 20/10/08 12:38

        • נכון....רוצה לראות???????

          היידרוקס, 20/10/08 13:24

          או שיש לך אחד כזה בבית?? כמו הגסטי...אבל עם הרבה חלודה.אגב אם תתקלי איתי בכבישים,יש לי לנטיס 2000סמ''ק כסופה עם גג אורות ניקסינון כחולות שמשייטת כל הזמן בין טייבה לכוכב יאיר מוכרת באיזור.אז אם תתקלי איתי במקרה,תסמני לי לעצור....אני אראה לך אותו בהזדמנות זו....לא כל יום רואים איבר מין(זין) כה זעיר.

    • צודק ! צודק ! צודק !!! (ל''ת)

      יוסף הצדיק, 20/10/08 10:21

    • נכון מאד - אוכלי לחם חינם !!! (ל''ת)

      מאפיית אבולעפיה, 20/10/08 10:22