• 62.

    פשוט שיכורים

    עמית אילוז, 25/10/08 16:20

    אני פונה לכול ההורים שימו לב שהילדים לא שותים ומשתכרים כי אנשיםשימו לב שילדיכם לא שותים הרבה ומשתקרים כי זה הילדים שלכם בגללם אנשים נפגעים כמו מיטל היפה ומלי המקסימה אז שימו לב

  • 61.

    שייזרקו את ימיני לכלא

    אלמוני, 22/10/08 00:19

    שייזרקו את חלאת האדם הזה לכלא. אני מכיר אותו היטב משירותי הצבאי וכבר מגיל 20 ראו עליו שהכלא זה המקום שאליו הוא שייך. הוא רוצח ועבריין מועד, הוא וחבריו הרוצחים פשוט עברו עליהם עם הגיפ שלהם מבלי לחשוב פעמיים. זו לא תאונת דרכים זה רצח! והדם שלה זועק השמיימה.

  • 60.

    יהודי המזרח שהיגרו לצרפת, קנדה, ארה''ב ועוד, הצליחו היטב,כלכלית-חברתית.

    בן דוד, 20/10/08 22:26

    אם תבדקו את מעמדם של יהודים מזרחים שהיגרו מארצותיהם למדינות המערב, תגלו שהם הצליחו שם היטב, מבחינה כלכלית, חברתית ותרבותית, ואין בהם ''ערסים'' וכדומה.
    אך במדינת ישראל גבוהה מידת כשלונם של רבים מהמזרחים, בהתפתחותם הכלכלית, החברתית והתרבותית.
    יש לזה סיבות, אך אין לי זמן לפרט.

  • 59.

    חבר

    פרדסיה, 20/10/08 16:55

    ימיני אוגוסט 6 מלוס אנג''לס עדיין אוהבימ אותך

  • 58.

    לכל המתרעמים על גזענות

    הסבר פשוט, 20/10/08 15:06

    יש כאן מחאה כנגד הסגנון הערסי שהשתלט על רחובותינו.
    פושעים ,נוכלים ורוצחים יש מכל הסוגים ומכל העדות ,אך המאוסים שבהם הם הערסים בחוצפתם המתריסה ,בסגנון של ''נ.. בעין'' של ''למה מה קרה ,למה מי מת''
    בחוסר הבושה הבסיסי וההתנהגות של ''אני אעשה מה בראש שלי וכולם יכולים לקפוץ לי''

    • את השחיתות והגנבות במיליונים מהעניים המציאו האשכנזים (ל''ת)

      איציק, 20/10/08 17:17

      • אשכנזי (ל''ת)

        אנחנו לא רוצחים את נשותינו, 20/10/08 21:35

        • לך חפש חיים, אומלל

          אשך נזי, 21/10/08 00:18

          כאילו ש''אנחנו'' כן. אנשים כמוך מעוררים הרבה תרעומת, שלא לומר שינאה, אבל בסופו של דבר, הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

        • אבל את ילדיכם

          מרוקאית גאה, 22/10/08 02:35

          את יודעים להטביע ,כן?!

  • 57.

    למשטרה יש הוראה לא לפתוח במרדפים!!!

    אזרח, 20/10/08 11:10

    בדיוק בגלל זה! גם את השוטרים צריך להעמיד לדין! בשביל מה לרדוף אחריהם אם גם ככה אתם יודעים מי זה???
    סתם רצח מיותר!

    • 100% נכון (ל''ת)

      שוטרת+אישה, 20/10/08 15:02

  • 56.

    הוא כבר ישב בכלא 3 שנים אחרי שרצח מישהו

    אחת, 20/10/08 11:10

    למה לא מפרסמים שמדובר ברוצח שקיבל 5 שנים (כי לא הוכח שתיכנן מראש לדקור דווקא בלב), אחרי שליש זה בערך 3 שנים.

  • 55.

    משטרה מטומטמת. זה לא רצח. זאת הריגה ברשלנות פושעת וזה מספיק חמור

    מיכאל, 20/10/08 11:10

    במדינה מתוקנת, גם הריגה ברשלנות תשים אותך מאחורי סורגים לעשרות שנים. רק כאן, צירך לשדרג את הפשע לרצח כדי שייתחסו לזה ברצינות.

    • אתה טועה, או שארה''ב לא מדינה מתוקנת

      פנדה, 20/10/08 11:26

      הריגת אדם תוך נהיגה בשכרות בתנאים מחמירים (למשל תוך כדי בריחה מהמשטרה) נחשבת בארה''ב רצח מדרגה שנייה. בישראל יש את סעיף 300 לחוק העונשין שנועד בדיוק למטרות כאלה.

    • דווקא אתה המטומטם

      דני, 20/10/08 14:23

      חמור קופץ בראש. במדינה מתוקנת סוחר סמים שמורשע לא מקבל שנה בכלא ואצלנו כן, במדינה מתוקנת לא מקבלים על הריגה 5 שנים ואצלנו כן, מסקנה - אנחנו לא מדינה מתוקנת והמשטרה לא ממש מטומטת... למרות שבגלל בעיה פסיכולוגית יש קשקשנים רבים כמוך בישראל שרוצים לצעוק זאת בכל פעם מחדש גם בלי קשר למציאות.

  • 54.

    להחדיר לו פרי סברס שלם מלמטה,להביא לתאו את 7 המופלאים (אלו שבעה אסירים

    מרינה ששונאת ערסים, 20/10/08 11:07

    שמתייחמים מסברס שלם בתחת...,לנעול נעלימ
    עם מסמרים בולטים ולדרות לו על כף הרגל לא בכוונה בכל פעם שעוברים ליד כסא החקירות שלו,לפרסם בעתונות את תמונות ביתו,הוריו,משפחתו,חבריו עם כתובות מדוייקות
    ודרכי גישה ומילוט

    • בדיוק! כמו בק.ג.ב ברוסיה ''המערבית והדמוקרטית'' (ל''ת)

      איציק, 20/10/08 17:18

  • 53.

    מה זה עצרו חשוד שלישי?? מי שנהג ודרס צריך להיעצר אבל סתם לעצור מישהו?! (ל''ת)

    רן, 20/10/08 10:50

  • 52.

    לא שמעתי ולא ראיתי את שר המשטרה ושר התחבורה (ל''ת)

    היכן הם נעלמו קשקשני בחירות, 20/10/08 10:46

    • מזלו של דיטריך ,שמופז יותר טיפש ממנו ,אחרת היו מיתגוששים על המירקע...

      נאור יונה--תל עדשים., 20/10/08 11:04

      שניהם יותר טיפשים מפסח גרופר,האיש שהיה.....הטיפש בשרים.

  • 51.

    גזענות מפלצתית ואפלייה עדתית

    ארגמן, 20/10/08 10:25

    לכל הגזעניים והמגיבים המתסיסים דיי לצערי יש טיפוסים קלוקלים בכל מיני מגזרי החברה ולא צריך להכליל את כולם באמת זה לא משנה אם זה ליבוביץ או בוזגלו המזרחיים הם אנשים נאורים ומשכילים לא פחות מהאשכנזים זה שמזלם לא שפר עליהם שעלו לארץ לא עושה אתכם האשכנזים למלח הארץ פשוט בושה וגועל נפש צורת ההתבטאות הזו כדאי שתרדו מהעץ. אז נכון יש עשבים שוטים בכל שכבה רוצים שנמנה?.....אני יודעת שאולי התגובה שלי תרגיז כמה ''נשמות טובות'' אבל זה מה יש אני איתנה בדעתי הזלזול ממש מקומם אתם חיים בשנות ה20000 תהיו בפוקוס אני ממש לא מאמינה אני ממש נגעלת עד לאן שנאת החינם הזו מגיעה לא פלא שאנחנו נראים כמו שנראים צריך שיהיה שלום בין איש לרעהו ואחרי זה שלום בעולם ממש ביזיון באשר לקרימינל ישלם על פשעיו על שקטף פרח כמו כל הטיפוסים הנבזיים שרוצחים ממש מצער.

    • את צודקת. (ל''ת)

      אשכנזי, 20/10/08 11:11

    • זה אצלם בגנים התרבותיים, ככה חינכה אותם המדינה ה''מתקדמת''... (ל''ת)

      איציק, 20/10/08 17:20

      • אנתרופולוג יקר

        הראל, 20/10/08 21:51

        לאיזה ''גנים תרבותיים'' אתה מתכוון? לגנים של הגרמנים, או אולי לאלה של האוקראינים?
        ומה זה , לכל הרוחות, ''גנים תרבותיים''? איך זה נמדד- בצורת הגולגולת?
        תן פרטים, אל תשמור הכל לעצמך.
        לא קמו רוצחים צמאי דם גדולים מאלה שאתה מעריץ, והתבייש לך על עצם ההבדלה הגנטית בין יהודי לחברו. אתה כישלון חינוכי, דומקופ.

  • 50.

    שחכתי להוסיף שום עורך דין לא יעזור .יש דין ויש דיין הקב''ה

    קובי, 20/10/08 10:12

    הם יקבלו את העונש שלהם הם לא ינוקו . תאונה . מחלה . צער גדול יבוא על ראשם .

    • מה ההבדל בינך לבין עובד אלילים קדמון ?

      חיים, 20/10/08 14:08

      אם רוצח לא יענש בידי אדם, הוא לא יענש עוד.

      הפוגעים בחברה צוחקים לדבריך

      חשוב על דבריך ועל כל הוויתך: האם יש לך טענה כלשהיא שעובד אלילים לא יכל לטעון ?

      חיים

  • 49.

    לפני מספר חודשים נדרסה תירת שבדית בחוף הים על ידי פרחח עם

    תזכירו לי, 20/10/08 10:01

    רכב 4X4
    איזה עונש קבל הנהג אם בכלל?

    • כשהוא יקבל את העונש שלו - אנחנו כבר נשכח מהסיפור (ל''ת)

      פנדה, 20/10/08 11:28

      • זה מה שרציתי לומר. (ל''ת)

        תודה פנדה, 20/10/08 13:54

  • 48.

    במדינה שבה אפשר לפוצץ עו''ד במכונית שלו בלב העיר באור היום - הכל אפשרי (ל''ת)

    ע''ע חכם.., 20/10/08 09:55

  • 47.

    רוצח !! מה עשית? קול דמי אחותך זועקים אלי מן האדמה (ל''ת)

    קין, 20/10/08 09:30

  • 46.

    אם המשטרה לא תטפל בהם העם יטפל (ל''ת)

    שומר חוק, 20/10/08 08:31

  • 45.

    ל-42: המזרחיים הרויחו ביושר את היחס כלפיהם. (ל''ת)

    אין עשן בלי אש, 20/10/08 08:27

  • 44.

    פעולת המשטרה

    אזרח נרגז וכועס, 20/10/08 08:24

    בידי המשטרה אמצעים חוקיים להקטין את הזלזול של כנופית הפושעים הקרוה רמת עמידר
    כשם שהיא עצרה את הרכב הזה לבדיקה
    ביכולתה לעצור כל רכב וכל אדם השיך לקבוצת עברינים זו
    בכל הזדמנות.
    ולמרר להם את החיים כפי שהם ממררים את חיינו.כול התאומים העומדים בראש קבוצה זו
    שר המשטרה מינו אותך על בטחוננו ואת עסוק בפוליטיקה
    תתעורר ובצע את תפקידך

  • 43.

    הוא ניבהל מסכן . מנובל להיתעסק אים פשע ליכלוך עבריינים

    קובי, 20/10/08 08:11

    הוא לא מפחד.במידה והיא היתה פצועה והיה אפשר להציל אותה . איכליוב 500 מטר משם . הוא הסגיר את עצמו אני בטוח שכבר יורידו לו שליש מהמאסר כי הוא מסכן והוא עשה טובה גדולה למנע מהמשטרה בושה כול הכבוד לו נבל.ומניאק

  • 42.

    הגזענות האשכנזית יצרה תהום חברתי ואת מחירו היא משלמת (ל''ת)

    סוציולוג מזרחי, 20/10/08 07:58

    • בגין טבע את המושג''נטיב עם העם''הוא לא אמר שהעם ילמד,יתאמץ המזרחיים

      הפכו מאז לשסניקים ולעברינים שהולכים עם כיפות לכנסי, 20/10/08 08:29

      התעוררות של הרבנים.

    • קשקשן, אני ממוצא מזרחי ומעולם לא עברתי על החוק!

      שירי, 20/10/08 08:58

      אולי אצלך במשפחה גידלו למנטליות של מסכנות ותחושת קיפוח תמידי, אצלי פשוט חינכו לערכים, לימודים והצלחה באמצעות עבודה קשה. מה אגיד לך, הם כ''כ מסכנים החבר'ה האלה עד שיש להם כסף לקנות ג'יפ.

      • נו? אז כמה כמוך יש? רובכם ערסאוותים (ל''ת)

        לבן, 20/10/08 09:42

        • ללבן - יש לך נשמה שחורה . אני מעדיף את נסאראלה. (ל''ת)

          שטולצי, 20/10/08 10:33

        • מה אתה מחזיק מעצמך אידיוט

          Avi Ecuador, 20/10/08 13:58

          עוד טווס בלי נוצות שאתמול נמלט מהתנורים של היטלר וקראו לו יהודי והיום רסיסט שהתמחה באידיוטיות.

    • הם נסעו על קורקינט תוצרת בית (ל''ת)

      מרוב קפוח, 20/10/08 09:54

    • האשכנזים אשמים (ל''ת)

      כמו תמיד, 20/10/08 11:28

    • בעומק של 4X4 (ל''ת)

      התהום כה עמוקה, 20/10/08 11:28

  • 41.

    עו''ד שקרנים

    קובי, 20/10/08 07:57

    ברגע העברינים הבינו שיש להם גיבוי שקרי
    מעו''ד זה נותן להם כח להמשיך לבצע
    עבירות פלילי כי יש עו''ד שיוציא אותם בזול
    משרד המשפטים צריך שיבדוק את כל התנהלות
    משרדי העו''ד בארץ .

    • אפשר וראוי לבטל את כל עניין עורכי הדין הפליליים

      פנדה, 20/10/08 11:33

      יש סנגורים ציבוריים, המדינה יכולה להעסיק סנגורים ולתת לכל אדם יצוג שיוויוני.

  • 40.

    חיות אדם עם כיפה על הראש (ל''ת)

    שוקי, 20/10/08 07:33

  • 39.

    את האור שיראו רק כאשר יהיו זקנים!!

    הצדיק, 20/10/08 07:28

    אגב אף אחד לא מספר אלה חיילים במשפ' הפשע עמידר על זה אף אחד לא מדבר

  • 38.

    משוגעים תרדו מהעץ(משטרה) ב-3 בבוקר פגע וברח מה משטרה? (ל''ת)

    ניצב בדימוס, 20/10/08 07:20

  • 37.

    פסטיבל אהרונסון קדם פרימיירה לקרנבל רבין בניהול קלגסבלד (ל''ת)

    ולראייה 27 תג' פורסמו מתוך 133, 20/10/08 07:16

    • אין שכל אין דאגות, אה? חסר לב. (ל''ת)

      שירי, 20/10/08 08:58

  • 36.

    מוות בכבישים

    בוזי, 20/10/08 07:05

    אתמול דיברו בערוץ 2 על הקטל בכבישים ואנחנו מס 2 בעולם בדריסת הולכי רגל ובערוץ 2 לא השכילו להרחיב את הנושא בדיוק 2 או 3 דקות דיברו על זה אם כך היתיחסו לקטל מה הפלא שאנו נדרסים ובמקום השני .כל הולך רגל שני הוא גם נהג ןאנן שןכחים לרגע שהיינו דורסנים לפני דקה לכן כל אחד צריך לחשוב ולטחון לעצמו את המח כשהו יורד מהאוטו. ותחשבו על זה כל הערוצים במיוחד ערוץ 1 שאין לו תכניות שיתחיל שלטוף את המח לאנשים

  • 35.

    שימו לב לשמות המשפחה...בדקו התנהגותם בבי''ס... (ל''ת)

    גזענית ,שנמאס לה..., 20/10/08 07:02

    • תגובה למספר35

      ארגמן גזענית, 20/10/08 10:32

      רחמיי עלייך שנמאס לך איך את חיה פה אולי תהגרי לאיזה מקום מרוחק כמה אלפי מיילים מפה שהמדינה תתנקה מיצורים נאלחים שכמוך לי נמאס מתגובות של טיפוסים כמוך

      • בפולין מחכים בדחיפות לגנטיקה ולערכים הנשגבים שלך (ל''ת)

        איציק, 20/10/08 17:23

  • 34.

    כסת''ח של המשטרה-והציבור אוכל את זה.....

    משה אלפרונוביץ', 20/10/08 06:53

    עם על הכבוד למקרה הנורא,לא מדובר פה ברצח.
    נכון הם היו שיכורים,
    נכון הם ערסים מגעילים שבלי שום קשר לתאונה מקומם מאחורי סורג ובריח.
    נכון הם דרסו בחורה בלונדינית שמנראית כמו נסיכה ותמונתה רק גורמת לתקשורת להזיל עוד ריר על המקרה הזה.
    נכון זה טרגדיה ומי ייתן שמי שגרם לכך יסבול ולו רק חצי ממה שאמה שלה סובלת או הבחורה השנייה שנפצעה קשה.

    אבל זה לא רצח.נקודה.

    זה נחקר כפרשת רצח,או יותר נכון מודגש כל 2 דקות בעיתון רדיו טלויזיה אינטרנט שזה פרשת רצח רק בגלל המשטרה שעושה כסת''ח על איך שלושה עבריינים מבוקשים לחקירה,יעדים מודיעינים,שיכורים,הצליחו להמלט מפני שתי שוטרות במדים-ו10 דקות אח''כ הרגו אישה.

    וזה די דומה לסיפור על איך 2 עבריינים על קטנוע הצליחו לרצוח את האשה בחוף בבת ים מול העיינים של השוטרים של היחידה הסמויה,שהם הסיירת מטכ''ל של המשטרה.

    אבל מי ייתן ומעז ייצא מתוק-ומעתה והלאה כל תאונת דרכים שתיגרם בגלל רשלנות פושעת של אחד הנהגים תיחקר כמו רצח או ניסיון רצח.

    ומיי ייתן-ותוקם ועדת חקירה שתבדוק למה רמת השוטרים בארץ כ''כ נמוכה.

    • מס' 34

      בעז, 20/10/08 08:02

      אם השוטרים היו דקי אבחנה ומשופעים בהגיוןוביכולת החשיבה שלך - לא היינו מגיעים עד הלום

    • 34 הכתיבה המצודדת שלך מזכירה לי את אחד מנאומיו של ווינסטון צ'ירצ'יל

      רננה חתואל., 20/10/08 10:27

      האם יש קשר דם בינך לבין ווינסטון..???

      • כן ,בת דודתו של ווינסטון הגדול היתה אותה של אשתי השלשית (ל''ת)

        צרציל השני, 20/10/08 11:26

  • 33.

    כנופיית רמת עמידר

    שמעון, 20/10/08 06:50

    אני בטוח שהאנשים האלה הם צדיקים גמורים:הם בטח צמו ביום כיפור והלכו להתפלל בבית כנסת אז מיד אחרי זה מותר לצדיקים לרצוח.................

  • 32.

    לשמוע את עורכי הדין ולא להאמין.

    קרקס עלוב, 20/10/08 06:44

    השופטים צריכים ממש להעלב מהטיעונים האלה. מה זה תוענית בישול? קרקס? ילדים בגנון יותר אינטליגנטים מהם.

  • 31.

    הם ברחו כדי להמנע מבדיקת אלכוהול. יפה. פעם עבריין..תמיד עבריין. (ל''ת)

    ג, 20/10/08 06:22

  • 30.

    חסרי אנוש

    לכלא לשנים, 20/10/08 06:20

    לאחר הסגרתו התראיין ימיני לערוץ 2 ומסר את גירסתו לנסיבות התאונה. ''לא אני נהגתי ברכב ואני לא זוכר את השתלשלות האירועים. הייתי שיכור ולא מפוקס'', אמר. כשנשאל האם הוא מצטער על האירוע ותוצאותיו, השיב: ''בלי שום קשר למקרה, אני מצטער על כל מי שנפגע בתאונת דרכים''. לדבריו, הוא נבהל ממה שהתרחש ולכן נמלט.

    את כל זה העורך דין אמר לו להגיד..

    כלומר הוא מודה שלא הוא נהג
    אם כך קיימת אפשרות אחת....
    כי גם הנהג המקורי של הרכב בעל הרכב
    לא נהג.....

  • 29.

    מרשי בכלל לא היה באוטו. וחוץ מזה הוא לא זה שנהג. ובכלל הוא נהג לאט

    עורך דין, 20/10/08 06:10

    מרשי בכלל לא היה באוטו. וחוץ מזה הוא לא זה שנהג. ובכלל הוא נהג לאט והוא גם נורא מצטער אז מה אתם רוצים ממנו? תראו איך הוא שם כיפה על הראש איזה ילד טוב. וחוץ מזה היתה לו ילדות קשה, שהרי קשה לקבל רכב 4 על 4 מפואר בגיל 22 כשאחיך הגדול מקבל ג'יפ מנהלים בגיל 20 זה מאוד מתסכל. בכלל הכסף מעסקאות סמים כבר לא בא בקלות כי המשטרה קצת מפריעה אבל לא יותר מדי.

    • אתה תותח!

      וואלה, 20/10/08 09:57

      נמאס כבר מהראיונות של עורכי הדין

    • 29 ....!! עי ...חאקוייאק...............וואלללה חאקוייאק............~ (ל''ת)

      שמש בוטבול, 20/10/08 10:01

  • 28.

    אלכהול? נו, באמת...

    רדיו בלה בלה, 20/10/08 06:01

    היתה סיבה טובה יותר להרחיק את הרכב מהנמל בכל מחיר, ולחמוק ממעצר במשך 72 שעות.

    קוק בערב + 4X4 זה הרגל קטלני.

  • 27.

    להרוג את הפושעים אבל לאט לאט שיתחננו שיחסלו אותם.

    פיני, 20/10/08 05:23

    פעמים נדמה שהדמוקרטיה איננה יכולה להגן על החפים מפשע הסובלים ממעשיהם של נבלים.
    סטאלין ידע לטפל בפושעים הגדולים ביותר. לאחר שחיסלם באיטיות היה תולה אותם על עמוד ותוקע את העמוד על רפסודה ומשלח אותם לשייט בנהרות רוסיה עם שלט ענק שיראו כולם למה זכו הנבלים ל''טיפול''.

  • 26.

    פרסום שם=הסגרה עצמית של החשוד אחרי שעה. (ל''ת)

    לתשומת לב המשטרה והשופטים, 20/10/08 04:19

  • 25.

    aeza meshoga

    natanel, 20/10/08 03:47

    mi masgir at atzmo lekol arochot achshav who yechanes 25 aim lo yoter ....

  • 24.

    מדוע השוטרות לא החרימו את מפתחות הרכב מיד כשעצרו את השיכור הראשון ? (ל''ת)

    הרצל מהרצליה, 20/10/08 03:16

  • 23.

    לכלא - מייד !

    שרון, 20/10/08 03:13

    בלי משפט, בלי שופט ... ישר 50 שנה

    • כמה שאתה חמום מוח מתלהם.

      סטלין, 20/10/08 04:10

      מחר מישהו ילשין עליך שעשית משהו ואז אני אהיה הראשון שאדרוש שתיכנס לכלא בלי משפט ובלי שופט.

  • 22.

    הממשל רק חזק נגד מתנלים , נגד ראשי הפשע הם משתינים במכנסיים (ל''ת)

    יהודי איש שלום, 20/10/08 02:34

  • 21.

    מחומר הראיות עולה תמונה שלא

    חיסקל, 20/10/08 02:29

    מדובר בתאונה.
    אבל משום מה בכל אמצעי התקשורת מכנים את הארוע העצוב ''תאונת דרכים''.
    אין לנו עוד מילים בשפה העברית לכנות רצח שמתבצע באמצעות כלי רכב.

    • אתה טועה

      אריק, 20/10/08 08:17

      המילה רצח מצביעה על כוונה תחילה
      פה מדובר באיפושהו בין רשלנות פושעת להריגה

      • מה שמכונה רצח מדרגה שניה ולא קיים בישראל

        פנדה, 20/10/08 11:37

        ולכן מקרים כאלה מסווגים לעתים כרצח ולעתים כהריגה.

      • זה רצח

        אריק, 22/10/08 00:25

        ברגע שהוא דרס אותן והמשיך לנסוע כאילו לא קרה כלום זה רצח!!!. מה הם חשבו לעצמם החבורת רוצחים האלה. שהם עברו על בומפר בכביש. מי שמפקיר אדם למות בדמו לאחר שדרס אותם זה רצח!

  • 20.

    חוקים נוקשים + עונשים כבדים = פיתרון

    אבי, ספרד, 20/10/08 01:32

    הבעיה העיקרית היא לא מערכת המשפט ולא המשטרה הבעיה היא הרבה יותר עמוקה, מערכת החקיקה היא הבעיה, אבל איך אפשר לדרוש ממערכת החקיקה לחוקק חוקים נוקשים עם עונשים חמורים כאשר בממשלה יושבים מושחתים שיודעים בברור שהעונשים הכבדים עלולים להיות יום אחד בומרנג נגדם ובמערכת החקיקה יושבים חבריהם למפלגה?

    • שטויות ,אין שום בעיה, בסך הכל תאונה מצערת, גם היום מתו שניים

      מספיק לקשקש, 20/10/08 01:51

      בדך דומה, רק שהם לא בלונדיניות צעירות והנהגים אינם ''חברי ארגון פשע''

      • אם זה לא ציניות

        עידן, 20/10/08 03:04

        אם התכוונת באמת למה שכתבת וזה לא בצניות אז אתה ממש מטומטם

        • יש בזה משהו

          אריק, 20/10/08 08:15

          אולי הדברים נאמרו בצורה קצת בוטה מדי
          אבל השנה נהרגו 380 איש בתאונות דרכים
          אני מבטיח לך שמיטל לא הייתה הראשונה שנהרגה בתאונת פגע וברח ע''י שיכור
          פשוט התקשורת בחרה להתמקד במקרה הפרטני הזה והעלתה אותו לשיח הציבורי

          כמה שזה עצוב - מיטל לא מיוחדת, והעבריינים הללו גם הם לא .. הכל חלק מנורמה שקיימת במדינה הזאת כבר עשרות שנים

          אז טועה הכותב שאומר שאין פה בעייה - אבל הבעייה הייתה קיימת גם לפני שבוע ושנה (ותהייה קיימת גם עוד שבוע ועוד שנה), אז מה השתנה פתאום?

          • בהחלט ישנם מקרים שמזעזעים ואולי ככה יהיה שינוי

            פנדה, 20/10/08 11:40

            ממילא כולם מתים בסוף, אז למה שנתרגש ? האדישות מחלחלת עד שהיא הורגת - את מיטל הרגה האדישות של השוטרות, והאדישות של משפחות הפשע כלפי חיי אדם וסדר חברתי.

          • לפי היהדות לפחות כל אדם הוא ''מיוחד''; עולם ומלואו ויש לו את סיפור חייו

            Avi Ecuador, 20/10/08 14:31

            ועולם שלו ושל אלה שתלויים בו וחיים איתו וסביבו.
            יש סיפורים שאולי יכולים לעניין אותך באופן אישי פחות או יותר וזה לא רלוונטי.
            אז אם דילגו על מישהו שנהרג זה לא אומר שהיו גם צריכים לדלג על מיטל גם.

      • אין בעיה בקרוב אצלך (ל''ת)

        גד, 20/10/08 06:11

  • 19.

    הגיע הזמן לשר לביטחון פנים אמיתי - רודי ג'וליאני

    אליהו, 20/10/08 01:30

    שיבוא ויעשה פה סדר כמו בניו יורק כשהיה שם ראש עיר

    • צודק רק ג'וליאני יעשה סדר במשטרה

      מירי, 20/10/08 02:18

      כי הוא לא מעורב בכל השחיתות שהולכת שם

      • מזלו של דיטריך שג'וליאני עסוק במיזמוז עובדות מישרדו,אחרת היה נוזף בו.. (ל''ת)

        צביקה בלומשטיין,רמלה., 20/10/08 03:35

  • 18.

    רכב זה נשק : לשלול רישיון לבעלי עבר פלילי על אלימות

    עמית, 20/10/08 01:22

    ואם יתפסו נוהגים גם החרמת רכב .בדיוק כמו נשק ...

  • 17.

    היום היתה עוד תאונה שבה נהרג בטעות הולך רגל בן 60...נראה כמה כתבות הוא

    רמי, 20/10/08 01:21

    יקבל ... התקשורת מסקרת רק מה שנראה כמו טלנובלה...אבל יש המון תאונות קטלניות כאלה...הולך רגל...סתם עמד בצד...שתי מכוניות התנגשו...והוא נהרג..

    • מסכימה איתך לחלוטין. גם הוא וכל האחרים עולם ומלואו. (ל''ת)

      אזרחית, 20/10/08 01:45

    • וכמה אנשים מתים ממחלות קשות ? או מתאונות בבית ? זה לא העניין

      פנדה, 20/10/08 11:47

      העניין כאן הוא הרוע של העבריינים, שהוא כמו קש ששבר את גב הגמל אחרי תקופה מאוד ארוכה שבה אזרחי ישראל מאוימים בעיקר מעצמם. בטח שהיופי של הקורבן לעומת כיעור הפושעים נראה חזק מאוד בתקשורת, כי זה באמת חזק מאוד - יש כאן קבוצה של אנשים בסה''כ די טובים, שנמצאת בשנים האחרונות תחת טרור של ערסים עבריינים, ששוב ושוב אנחנו לומדים שהם לחלוטין חסרי מוסר (פרט לכל מה שנוגע למשפחה ולסביבתם הקרובה) ופשוט מסוכנים. וכמובן רשלנות המשטרה כאן היא לא יוצאת דופן, אבל בהחלט מקבלת ביטוי חזק מאוד כשהמשטרה ממש מסבירה שהשוטרים שלה פשוט לא יכולים להשתלט על פושעים - משהו שאנחנו יודעים על בשרנו כבר הרבה זמן.

  • 16.

    הקטל בכבישים

    shlomi, 20/10/08 01:06

    משטרה נחושה ומקצועית , מע' משפט לא פחדנית
    יביאו לנו מזור.

  • 15.

    לתפוס

    ולתקוע, 20/10/08 01:05

    עבריינים על התנהגות עבריינית. אין מה לחכות להוכחות לפשעים נגד האנושות.
    החמרה ואכיפה על כל התנהגות עבריינית, במקום להציק בבדיקת רשיונות אקראית בלבד. התנהגותם מדביקה גם אנשים טובים.

  • 14.

    תגובה חמורה

    אילתי, 20/10/08 00:58

    א זה לא רצח ב

  • 13.

    אל תדאגו.יהיה בסדר.למה אני כאן? (ל''ת)

    כבודו מהמחוזי., 20/10/08 00:43

  • 12.

    רעיון איך למצוא את עברייני הכבישים לפני שהם רוצחים

    אזרחית שפויה, 20/10/08 00:41

    להתקין מצלמות על רכבים אזרחיים מתנדבים רבים שידווחו ויעבירו סרטי צילום למשטרה כשהם מבחינים בעבירה חמורה במיוחד בכביש. את עברייני הרכב לאסור לחודש..חודשיים..שלושה זה ירתיע כל אזרח אלא אם כן מדובר בעבריין כבד שחודשיים בכלא לא מדגדגים לו.
    אני מדברת על עבירות כמו עקיפה על פס הפרדה לבן...חציה באדום לגמרי. זיגזוגים פראיים במהירות מטורפת וכו'....

    • ליישם

      חשוב, 20/10/08 00:59

      יש כזה בחו''ל

    • עזבי אותך את חיה בסרט

      רחוק מהצלחת, 20/10/08 01:45

      למדינה שלנו בקושי יש כסף להכניס עבריינים לכלא. או לגייס שוטרים שיילחמו בפשע ובעבריני תנועה
      את באמת חושבת שזה רלוונטי ? אולי בשוויץ או ארה''ב זה עובד כאן בארץ הכסף מתחלק בין 120 אנשים וקרוביהם

  • 11.

    לי אין תלונות לשוטרים באמת אני מצדיע להם.

    אבי, 20/10/08 00:39

    אבל מערכת המשפט חייבת להתעורר ומהר!

  • 10.

    האמת? טוקבק זה רק כיסוי תחת. גם שלי.

    שפוי, 20/10/08 00:39

    אין לכם מושג כמה זעם אני מתמלא כל פעם שיש ארועים כאלה.לעיתים אני ממש בוכה.תגידו שאני גזען, או אשכנזי או חנון, אבל יותר ויותר ברור לי שיש בחברה שלנו בגדול שני סוגים של אנשים. הרוב-אנשים ערכיים השואפים לטוב ומתחשבים בזולת ומיעוט מעורר גועל של תקראו להם עבריינים/ערסים/חלאות, שממרומי אפסיותם לא רואים את הרוב השפוי ממטר. ומה אנחנו עושים? יושבים וכותבים טוקבקים מנומקים/ציניים/מוכיחים בשער, אבל תכלס? לא עושים כלום.כל זמן שזה יימשך-תהיה לנו חרא מדינה.גם בתי כלא זה לא פיתרון, כי הם מצליחים להרוס לנו את החיים גם מבפנים, וברור לי לגמרי שאף סוהר לא יהיה באמת מוכן לסכן את חייו או חיי משפחתו כדי להיות יותר צדיק מהאפיפיור(כן, זה נכון גם לגבי שוטרים, שופטים, פקידי מס הכנסה וכל מי שיש לו הכוח לעשות משהו.תודו שאם הייתם שומעים שבן אדם כזה חוסל(נניח ע''י חברים שלו) זה עושה לכם טוב.למה לא לקבוע כאן עונש מוות? למה בריטניה הגדולה והתרבותית יכולה היתה להגלות פושעים לנצח לאוסטרליה? רק מרי אזרחי עם הרבה עוצמה ועקביות ישיג תוצאות... ואני גם מתאפק להגיד כאן מה דעתי על עורכי הדין הפליליים האלה, צובעי השיער ומגלגלי העיניים על לקוחותיהם חבושי הכיפה הטריה. בא לי למות מכל הגועל הזה..
    הגב לתגובה

    • לא נראה לי עניין גזעני

      משה, 20/10/08 01:01

      ואשכנזיות זה לא תעודת ביטוח מ''ערסיות''. יש טובים ורעים בכל העדות.

      • תופעת הערסים זו סוג של מהפכה חברתית נגד המימסד הפולני,אשר גנב את ....

        אדי בן בוטבול, 20/10/08 01:55

        גנב את המדינה עוד בשנות ה50 ויצר את השואה החברתית של היום.
        בשבילי כל ערס הוא מהפכן חברתי,אשר מקומו
        שמור בהיסטוריה האמיתית של מדינת היהודים
        ולא מדינת הכוזרים.
        את בית רביעי נקים ללא הכוזרים.

        • בוטבול..איך אתה מעז להזכיר את המלה ''שואה''?

          איזו שואה חברתית??, 20/10/08 07:34

          לבני עדות המזרח ה''מקופחים'' מכוניות יקרות כל כך...הם דוהרים בלילות בשכונות ובערים עם מוסיקה רעשנית..מבלי להתחשב בישנים..
          מאין יש להם כסף לקנות מכוניות כאלה??אבוטבול !! מן ה''קיפוח'' שלהם??!!!

          • אכן,המהפכנים שביננו דוהרים על ריכבם......,אבל רובנו תולים בהם תיקווה.. (ל''ת)

            אדי בן בוטבול, 20/10/08 09:24

            • שני המהפכנים דרסו את המדכאות שלהם (ל''ת)

              ובמילים אחרות, 20/10/08 11:24

          • הם דווקא היו מעדיפים להתנהג בנימוס ובהתחשבות.

            לא הבנת, 20/10/08 10:07

            אבל הפולנים המנוולים של שנות החמישים למדו אותם להתנהג בפראות

            • כל מהפכן בכל מקום בעולם מיתנהג בצורה שונה ,זו דרכה של אבלוצייה חברתית. (ל''ת)

              אדי בן בוטבול, 20/10/08 10:13

              • ומה טיבה של אותה אבולוציה חברתית? נדמה לי שסגנון המחאה הערסי

                לא הבנתי, 20/10/08 11:16

                מצה את עצמו מזמן.

              • כן, ממש דני האדום

                פנדה, 20/10/08 11:59

                אולי כשתעמוד בדרכו של אחד מה''מהפכנים'' האלה תשתנה לך הגישה.

        • מכוניות יקרות כל כך...ל''מקופחים '' ה מופרעים.!!

          מאין הכסף??- בן-סימון ??!!, 20/10/08 07:37

          אתם מעוררים זעם נורא!!!.רוצחים !!

        • ממש מצער

          מדהים, 20/10/08 07:51

          טעות בידך הרגשי נחיתות צועקים השמימה, לא גנבו לכם כלום באתם מארצות ערב ונעשיתם יותר גרועים מהערבים לא כולם כמובן אבל חלק לא מבוטל כן----ערסים מגעילים --

          • ערבים-יהודים...רוצחים. (ל''ת)

            זה טיבעם., 20/10/08 08:33

            • החשוד השלישי דומה ממש לקובי פרץ הזמר המרוקאני הצווחן.... (ל''ת)

              נעמה חורב_בינבינישטי, 20/10/08 11:05

        • ואנחנו נקים את מדינתנו ליד הים הכספי ובא לכוזר גואל (ל''ת)

          הכוזרי האחרון, 20/10/08 10:05

          • אני איתך . לחופיי הים הכספי אקים את ביתי. (ל''ת)

            כוזרית חמודה, 20/10/08 10:16

            • וביחד נוליד כוזרים חמודים . (ל''ת)

              הכוזרי האחרון, 20/10/08 11:14

            • לכוזרית חמודה.. . מצאת חן בעניי . צרי קשר במייל... (ל''ת)

              וולף שטייכר, 20/10/08 11:15

          • הים הכספי מלא רעלים ,הדגים מתו והרייח נורא..... (ל''ת)

            עימנואל בורשטיין---צפון תל אביב הירוקה., 20/10/08 11:06

        • בקאסינו בבאזל יסדתי את מדינת הערסווטים (ל''ת)

          הרצל, 20/10/08 10:09

          • להרצל המצחיקון..!!! רוצה לומר .. עארסאוואטים......!!?? (ל''ת)

            סימונה בכוריאן--רמלה., 20/10/08 10:28

            • מצטער סימונה ,העברית שלי קצת חלשה המילה ערסים לא היתה קימת בזמנו. (ל''ת)

              הרצל, 20/10/08 11:13

              • הרצל מתוק ונחמד,אחריי יום עבודה ארוך ומייגע ,אני סולחת לך...!!

                סימונה בכוריאן--רמלה., 20/10/08 16:10

                השיגני באמצעות הדו''אל..!

              • הרצל, המזרחים פעם לא ידעו מה זה כלא עד ש''הצלת'' אותם (ל''ת)

                איציק, 20/10/08 17:26

        • אתה מתכוון לאינתיפאדה? (ל''ת)

          חחח, 20/10/08 20:50

    • אין מה להגיב ממני קיבלת 10 מתוך 10 (ל''ת)

      אבי, ספרד, 20/10/08 01:18

    • לא יודע אם אתה אשכנזי או חנון, אבל מה שבטוח אתה גזען ומניאק... (ל''ת)

      חיים גלבוע, 20/10/08 01:20

      • אשכנזי+חנון+גזען (ל''ת)

        גם וגם, 20/10/08 10:10

      • גם וגם וגם ,אשכנזי=חנון= גזען

        סוציולוג, 20/10/08 11:31

        המזרחיים לעומת זאת הם נאורים,חביבים ואוהבי אדם.

    • אתה צריך עזרה דחוף...ועד אז,..אסור לפרסם טוקבקים ממך, אתה חולה נפש (ל''ת)

      למה מפרסמים את המטורף המסית לגזענות הזה ?, 20/10/08 01:23

    • למה שלא תיסע כבר לאוסטרליה ? (ל''ת)

      איזה מעאפן, 20/10/08 01:30

      • אוסטרליה תקיא אותו (ל''ת)

        לינור שוורץ--סביון הירוקה, 20/10/08 03:02

    • 10 .המאמר הסולידי שלך מזכיר לי מאמר של מרגארט תאצ'אר הבריטית.....

      אברום חתואל,תענכים., 20/10/08 01:46

      האם יש קשר דם בינכם ??

    • בהחלט נכון

      בן אדם, 20/10/08 04:48

      רק עונש מות. המחוקקים בהחלט מגינים על עצמם. אנחנו רוצים להיות במו כל העמים, אז למה לא מהפיכה רצינית שתעשה סוף לפשע ולשחיתות. הדור הבא רוצה לחיות

      • נושא למחקר לסוציולוגים:איך התנהגו ה''דורסים'' בבי''ס??

        מורה !, 20/10/08 07:12

        ושימו לב לשמות משפחתם של הדורסים !!!
        ואל תתרצו זאת ב''קיפוח''.. שימו לב כמה ערבים דרסניים בזמן האחרון...
        ובני עדות המזרח....מימון...אבוטבול...סימון...

    • ל''שפוי''-אתה כל כך צודק!!

      חכם., 20/10/08 07:44

      שים לב לשמות משפחתם:ימיני-בן סימון-!!!
      מנין הכסף הרב עבור קנית המכונית הדרסנית???
      לנו האשכנזים כאן בשכונה יש מכוניות קטנות בלבד...(רופאים-מהנדסים-רואי- חשבון)מענין..האם הם כל כך ''מקופחים''...וכך הם נוקמים ב''כוזרים''??(סיפור חדש )ראה :בוטבול...

    • אין לך מושג עד כמה אני מזדהה איתך

      פנדה, 20/10/08 11:57

      וממש אין כאן עניין של גזענות, רק של תת-תרבות.

    • רק למען הסדר הטוב..

      שפוי, 20/10/08 13:44

      כמות התגובות לטוקבקי לא הפתיעה אותי. מה שכן הפתיע, זה שחלק ניכר מהן התנדבו להבין שאני גזען ותמצית דברי הם אבחנה בין אשכנזים וספרדים. קראתי שוב ושוב את תגובתי-ולא מצאתי בה כל רמז לזה, מהטעם הפשוט-כי לא התכוונתי לזה, למרות שבלי להיות אנתרופולוג ברור לצערי שמרבית הפשיעה בארץ היא אכן ממקור מזרחי.משפחתי עלתה אמנם מרוסיה בשלהי המאה ה-19 כך שכולנו ישראלים, ואם זה לא די אז אני גם נשוי לאישה ממוצא ''מזרחי'' שהלוואי ולכולנו היו הערכים והקלאס שיש לבני משפחתה. מרבית חברי הם בני עדות המזרח. מה שדיברתי עליו , אם לא באמת הבנתם, זה חינוך לערכים אנושיים או במילות התורה-ואהבת לרעך כמוך. על אלה שהזדרזו לקטול אותי, מה שאני יכול להגיד זה ''הפוסל-במומו פוסל''. ותחשבו על זה.

      • שפוי ידידי.... !!! אתה נישמע כמו גבר מלא אמביצייה ,שנצא במחולות...???

        ספיר מנדלוביץ'---רמות נפתלי., 20/10/08 16:04

        גש למיטבח ותכין לאישתך הקלאסית סאלאטה מטבוחה ושלא תעז לכתוב שום כלום בכל מהלך חייך,את הנזק כבר גרמת....!!

  • 9.

    זה רצח בריחה ואם למשטרה לא היו תמונות הם לא היו מסגירים את עצמם (ל''ת)

    מאסר עולם !!!!!, 20/10/08 00:29

  • 8.

    יש לעשות מעצרים מינהליים למועדים לפורענות

    קובי, 20/10/08 00:28

    זה אמנם קיצוני אבל מסתובבות פצצות מתקתקות שהורגות בנו כל יום..ועוד מדובר באדם מבוקש!!!

    • העיקר הלכו השבוע לעצור מנהלית נער בן 18 מההתנחלויות לחצי שנה

      פנדה, 20/10/08 11:49

      בינינו - מה יותר חשוב, עצי זיתים פלסטינאים או החיים שלנו ?

  • 7.

    הגיע הזמן שזה יהיה תיק רצח אבל הבעיה היא השופטים הרדודים (ל''ת)

    moshe, 20/10/08 00:25

  • 6.

    חוסר האחריות הישראלי הטיפוסי.. לא זוכר , זה לא אני. אינפנטיליות ממש (ל''ת)

    0, 20/10/08 00:17

  • 5.

    על כל יום שהוא לא הסגיר את עצמו

    EE, 20/10/08 00:14

    מגיע לו שבוע מעצר עד המשפט.

  • 4.

    בושה למערכת המשפטית

    דן, 20/10/08 00:10

    בושה לכול המדינה והמערכת המשפטית עם הם יצאו מזה בלי עונש כבד.

    הם פשוט רצחו אותה גם שלום וגם בן סימון ,הם לא עצרו לבדוק אולי אפשר היה להציל אותה ,כלום ...

    פשוט בושה שכול עבריין עם כסף עושה ככול העולה על רוחו .

    אני רק מקווה ששני החברה האלה ישלמו ובגדול !

  • 3.

    3 מנובלים ברמות. לא רק עצם המעשה אלא כל ההתנהלות לפניו ובוודאי אחריו.

    עץ, 20/10/08 00:05

    אוטוטו נשמע את העו''דים היקרים ממלאים את התקשורת במסכנותם של 3 הקרבנות...
    אסור לתת להם מיקרופונים.

    אישום ברצח ומאסר עולם יהיו הדברים הראויים במקרה הזה.

  • 2.

    תסריט ידוע יגיע למשפט עם המשפחה ועו''ד יאימו על הפרקליט והשופט עיסקת (ל''ת)

    טיעון תסדר לו מעצר חפיף ותוך זמן קצר נראה אותו שוב, 19/10/08 23:55

  • 1.

    להקים סיירת במסגרת צה''ל שתטפל ב''מחבלי הכבישים''

    עזרה הסופר, 19/10/08 23:54

    להתנהג לרוצחי הכבישים כמו שצה''ל מתנהג למחבלים.
    הפרקליטות ומערכת השיפוט צריכות להתאים את העונשים בהתאם לחומרת העבירות.

    • סוציולוגים חיקרו:כמה ערבים דורסים וכמה בני עדות המזרח?

      סוציולוג.גזעני.עובדות !, 20/10/08 07:19

      עם רכב כזה הם אינם מקופחים...
      כבר מצאו תירוץ ..
      סוציולוגים ,בידקו איך התנהגו הדורסים בבית ספרם??? האם סיימו לימודים??!!
      בדקו בבתי סוהר מי הם היושבים שם לרוב??!!

      • פרנסה יפה (ל''ת)

        קפוח נצחי, 20/10/08 10:02

      • ,כי השכאנזים מיתקמצנים לינהוג בריכבם ומבקשים מהמרוקאים טרמפ...

        ניסים סעדון, 20/10/08 10:50

        זו הסיבה לאי תאונות אשכנאזיות...

        • מה למרוקאים המקופחים יש רכב? (ל''ת)

          אני תמה, 20/10/08 14:52

          • יש הרבה שהצליחו למרות הקיפוח בגלל גנטיקה משובחת (ל''ת)

            איציק, 20/10/08 17:39