• 45.

    כל ערב יש שנוהגים כמו ''גבר גבר'' ואם לא יפסיקו יהיו ''רוצח רוצח'' (ל''ת)

    כמעט נדרסה, 20/10/08 13:44

  • 44.

    יהי זכרה ברוך! (ל''ת)

    דני, 20/10/08 09:44

  • 43.

    למה נתנו לה סיקור מיוחד, מאות מתים בכבישים מדי שנה והתקשורת שותקת (ל''ת)

    רק כי הייתה חברה של ידוענים?, 20/10/08 09:37

  • 42.

    האשמה היא המשטרה שחשבה ששתי שוטרות תנועה יצליחו לעצור פושעים

    הכתובת על הקיר, 20/10/08 08:20

    תבינו שוטרים -ההרתעה שלכם אפסית!!! משפחות הפשע כבר מזמן עברו לרחובות והורגים אנשים חפים מפשע. למה?כי בתי המשפט נותנים ענישה מינימלית וכי המשטרה נטפלת לאזרחים התמימים ולא לטפל במלחמות האמיתיות.מה רציתם ששתי שוטרות עייפות יעצרו עבריינים שיכורים?

  • 41.

    רק חזרה בתשובה (ל''ת)

    רועי, 20/10/08 08:17

    • ל-41 איך אתה יודע שהיא חזרה בתשובה?

      אהוד, 23/10/08 02:45

      תהיה נשמה צרורה בצרור החיים

  • 40.

    על עבירת תנועה היה מקבל 6 חודשי עבודות שירות

    ציון בזוקה, 19/10/08 18:32

    על תיק רצח ועו''ד ששי גז, הוא יוצא זכאי מחוסר הוכחות. המשטרה לא צריכה וג'אע ראס מהעולם התחתון, משפט בזק על רצח, אין הוכחות, ששי גז מפריך את טענות הפרקליטות והופ... הבחור בדרך למעבר החציה הבא.
    ולתפארת מדינת ישראל!!!!

  • 39.

    כשיקבלו 20 שנות מאסר נראה את המשפחות המזרחיות תוקפות השופטים (ל''ת)

    ןהמשטרה על העונש.הם לא יחשבו על החינוך הלקוי שנתנו, 19/10/08 18:32

  • 38.

    נהג שחור(ערס...) דורס למוות צפון תל אביבית (נסיכה) לבנה...הוי

    ערס בן ערס, 19/10/08 17:17

    כמה יצרים אפלים מתעוררים אצל כמה גמדים...שמיד קופצים וצורחים : ''ערס, ערס, הערסים הורסים לנו את המדינה'' הערסים משתלטים על הכלכלה''...
    (והם עוד טורחים ומסבירים : '' אנחנו לא נגד מזרחיים, רק נגד ערסים'')

    • אז קבל הבהרה

      נחום תקום, 20/10/08 07:20

      אני. ו 99 אחוז מחבריי, מכרי, בני משפחתי,נגד המזרחים באשר הם, כי כל מזרחי הוא ערס בפוטנציה

      • נכון כי הערסים הם מזרחיים שלא תורמים לכלום (ל''ת)

        שילגייה והענקים הלבנים, 20/10/08 08:22

    • תתביישו לכם

      טל, 20/10/08 10:43

      כל ההכללות הללו לא מוסיפים כלום. ישראל נלחמת בשלוש חזיתות. הראשונה בערבים, השניה בתאונות הדרכים והשלישית באירגוני הפשיעה.
      אל תוסיפו מלחמה עדתית. זה לא תורם לאף אחד.

      ערס בן ערס, אל תזלזל במותה של האישה בארוע החמור שקרה.

      נחום תקום, אתה מזכיר משטר אפל מהעבר שהיה נגד יהודים באשר הם,ולא בגלל שהם אשכנזים.

      שלגיה, את אשכנזיה וכנראה רמת המשכל של נעל בית עולה על שלך.

  • 37.

    לא יודע א כל אבא הייה מעביר את זה כך, וסומך רק על משפט.

    קיקו, 19/10/08 16:16

    והמבין יבין.

  • 36.

    לא יודע א כל אבא הייה מעביר את זה כך, וסומך רק על משפט.

    קיקו, 19/10/08 16:15

    והמבין יבין.

  • 35.

    כל הצ'חצ'חים האלה -צריך לקרקע אותם אחד אחד.

    עבריינים זבלים!!!!!!!!!!!!!, 19/10/08 16:05

    הורסים לנו את המדינה ואת האנשים המקסימים והטובים.


    חבל שכך אנו נראים!!!!!!!

    בושה וחרפה לחברה שלנו שמיתדרדרת מיום ליום וכולם שותקים.

  • 34.

    עברינים לא עושים חשבון לאף אחד.תראו אותם בחצרות הרבנים עם כיפות גדולות (ל''ת)

    תראו אותם עם רכבים גדולים ברחובות כאילו אין חוק., 19/10/08 15:34

  • 33.

    מה הפלא

    schlommi, 19/10/08 15:05

    עם בלי חינוך, משמעת, כבוד עצמי, כבוד בפני הזולת. אנשים שיטחיים במירב הגסות, נוער מפורק ומימשל כושל. מה הפלא, שהישראלים הם העם השנוא ביותר בעולם, הלא הת קוטלים אפילו את עצמם.

  • 32.

    מיטל אהרונסון תהיה הקרבן האחרון

    דוד לריאה, 19/10/08 14:45

    רק אם תהיה תקנה להחרים לצמיתות רכב שבו נוהגים תוך סיכון, הנהג ישראלי ירגע.
    לתקנה זו נקרא בשם תקנת מיטל אהרונסון.

  • 31.

    בטח כבר שורה ארוכה של עו''ד עומדים בתור לייצג את הרוצחים

    תמורת בצע כסף!!!!, 19/10/08 14:42

    למשטרה יש אמצעים כספיים וכח אדם לשלוח חוקרים לארה''ב לחטט בתחת של טלנסקי ... במקום לדאוג לבטחון הציבור...כי זה יותר מצטלם יפה ונשמע טוב בתקשורת במקום לטפל בבטחון האזרחים בכל המובנים .

  • 30.

    החשוד העדיף את זכות השתיקה??

    המומה, 19/10/08 14:37

    לקורבן נותנים העדפות/זכות בחירה?!

  • 29.

    במדינת קקמיקה

    אישקטן, 19/10/08 14:33

    במדינת קקמיקה סוערות הרוחות
    שוב היה רצח בצומת רחובות.
    שוב נתפס נהג שיכור
    שלא בא לו לעצור ברמזור.
    ושוב המשטרה תעשה הכל:
    שוב היא תעצור את הרוצח
    שישוחרר לביתו עליז ושמח.
    כי מה שהיה הוא מה שיהיה,
    כי שוטרים שלא מתפקדים
    לא יגנו על אזרחים תמימים.
    כי שופטים משחררים בסיטונות רוצחים,
    ורק לקורבנות אין להם רחמים.
    וחברי כנסת יעוטו על ההזדמנות
    ויעלו הצעות חוק בסיטונות
    כאילו אין במדינה חוק נגד רצח!
    כי רצח הוא רצח הוא רצח הוא רצח!
    ובעוד יומיים ואולי רק יום
    הכל ישכח כמו לא היה זה שלשום.
    והרוצח הבא ילך לפאב,
    ירוקן כוסות ויסקי ויזריק מנת סם,
    ואז יעלה על הג'יפ בזחיחות
    והקורבן הבא בקרן רחובות
    ישלם את המחיר לצמיתות.
    אבל במדינת קקמיקה-
    למי איכפת?

    • 29 המאמר הסולידי שלך מזכיר לי מאמר של מרגארט תאצ'אר הבריטית.....

      אביגייל פויירשטיין,ת-א., 19/10/08 14:58

      האם יש קשר דם או קשר אחר בינכם..???

  • 28.

    ברוך דיין אמת- תזכר יפה וצעירה (ל''ת)

    ניצה, 19/10/08 14:31

  • 27.

    מס' 11 צודק מאה אחוז - העיתון מלא בידיעות קטנות על מקרי מוות קטנים

    ויש שווים יותר, 19/10/08 14:26

    של אנשים ''קטנים''....

    • וראה זה פלא, גם לאיש קטן כמוך וכמוני נותנים ביטוי...

      Avi Ecuador, 19/10/08 14:44

      מספיק היה שתביע צער או בכלל היית ''מתאפק''

  • 26.

    נורא נורא נורא, - הלב לא יכול לעמוד בפני העוול הסתמי הזה

    אורלי, 19/10/08 14:23

    קיפחו את חייה של עלמה , ואנחנו כותבים עוד ועוד ומצטערים על שקרה לה ולמשפחתה - וזה לא עוזר, כי מחר מחרתיים זה עלול לקרות שוב וחייבים לעשות משהו דרסטי בעניין, פשוט הלב לא יכול לעמוד בזה.

  • 25.

    עד מתי נסבול מהעברינים? (ל''ת)

    שלומי, 19/10/08 14:12

    • לנהג הפוגע אין עבר פלילי והוא לא מיזרחי......!!! (ל''ת)

      צבי סלונים , רמת אשכול, 19/10/08 14:26

  • 24.

    לשלם לאמריקים ולשלוח את העברינים לכלא בארה''ב (ל''ת)

    דודי, 19/10/08 14:11

  • 23.

    הפתרון המיידי - מעצר עד תום הליכים לשיכור שמעורב בתאונה!

    איפה המחוקקים???, 19/10/08 14:08

    אין פתרונות קסם לחברה חולה כמו שלנו.
    השופטים מרחמים על העבריינים, וובחסות סיסמאות של זוכוית יסוד משחררים פושעים ומעמידים את הציבור בסכנה.
    כדי לגרום לעצירת ההשתוללות חובה על שופטים לעצור עד תום ההליכים כל נהג שנתפס שיכור ומעורב בתאונה!!
    כל נהג!!
    ההרתעה תהיה מיידית.
    כיום אין שום פחד לפושעים. לא חושבים פעמיים על כלום.
    בשלב השני צריך לעשות ''מחירון'' פשעים ועונשים . עם מרחב תמרון קטן ביותר לשופטים.

  • 22.

    וואלק תחשבו על זה אולי המשטרה הלחיצה אות והם נבהלו וברחו.

    מסעוד מזרחי. מקופח. סונא סמולנים., 19/10/08 14:06

    ועכשיו בגלל שהם מזרחים מצביעי ליכוד ילכו לזמבר אותם לפחות עשר שנים מאסר עולם. צריך כצת רחמנות בחיים.

  • 21.

    לתת להם עונש זהה לעונש של העורך-דין דורי קלגסבלד שהרג את יבגניה וקסלר

    יהודי רוסי, 19/10/08 14:06

    עורך הדין דורי קלגסבלד, נידון לשנה ושלושה חודשי מאסרעל גרימת מותם ברשלנות של יבגניה וקסלר ובנה ארתור בן ה-6.
    העונש של הנהג הדורס לא צריך להיות יותר מזה
    אבל כאשר הנאשם הוא ממוצא מזרחי והקורבן משתייך לאליטה
    השופטים יגזרו דין חמור בהרבה ותחי מדינת הצדק ישראל

  • 20.

    א פ ס ס ו ב ל נ ו ת !

    דן המשפד, 19/10/08 13:59

    הדבר היחיד (!) שיגרום לאנשים לחשוב 20 פעם לפני שהם עושים עבירה הוא מערכת ענישה כמו בגולאגים של סטלין. מכות, השפלות, עבודות פרך, הרעבה, השכמות מפחידות באמצע הלילה, לילות ללא שינה, התעללויות נפשיות ופיזיות.
    שימו את העבריין הכי קשוח במקום כזה ותוציאו אותו אחרי שבוע.
    אם החלאה הזה לא יעביר זקנות ויעשה גמילות חסדים לאחר מכן, אל תקראו לי דן המשפד.

    • לנהג הפוגע אין עבר פלילי והוא לא מיזרחי......!!! (ל''ת)

      שמואל טורקניץ' - מלבורן הירוקה., 19/10/08 14:12

  • 19.

    מדינה נובלת ומנוולת (ל''ת)

    כולנו הולכים לאבדון, 19/10/08 13:57

  • 18.

    11 ו-12 תתביישו לכם. להכניס את נושא הקיפוח שוב ושוב . (ל''ת)

    מיכל, 19/10/08 13:55

  • 17.

    האם הרוצח ייענש ע''פי מדד קלגסבלד?

    תנחומי הכנים למשפ' אהרונסון, 19/10/08 13:53

    על רצח של 2 אנשים על הכביש, קיבל עו''ד קלגסבלד שגם הוא נהג בהיותו שיכור, 15 חודשי מאסר בפועל, פסילה ל 10 שנים ו 10.000 ש''ח קנס.
    אם כך, אז על רצח של אישה אחת על הכביש, הערס השיכור אמור לקבל 7,5 חודשי מאסר בפועל, פסילה ל 5 שנים ו 5.000 ש''ח קנס.
    חשבון פשוט.
    ואם זה לא יהיה כך, השאלה המתבקשת תהיה: האם בבתי המשפט בישראל קיים דין שונה לאנשים שונים?
    האם כשבית משפט בישראל בא לפסוק את דינו של עבריין, הוא לוקח בחשבון גם את צבע עורו וגם את קירבתו לשלטון?
    רק אל תגידו לי שזה כך.

    • צר לי, אבל אתה / את לא מדייקים

      איתן, 19/10/08 14:27

      העונש פה צריך להיות חמור בהרבה שכן לא השכרות הרגה כאן (מה גם שלא הוכח שעו''ד קלגסבד היה שיכור) אלא המהירות והנסיעה המטורפת, והבריחה מהמשטרה.

      • לפי המרחק מהנמל למקום הארוע ו 8 דקות בין שני הארועים ,הם נסעו 60 קמ''ש.

        מני דוידוב_בת ים, 19/10/08 14:49

        בממוצע,אך 120 קמ''ש ברגע הפגיעה.

      • עונש חמור בהרבה, זה בשאיפה. איפה אתה חי? (ל''ת)

        אתה לא יודע מה הולך בבתי המשפט?, 19/10/08 16:19

    • בולשיט. לקלגסבלד היה עבר ללא דופי

      Mens Rea, 19/10/08 15:03

      לא הוכח שנהג תחת השפעת סם או אלכוהול, והוא לא נמלט מהמשטרה

      • עבר ללא דופי? מה הקשר? קלגסבלד נהג כשהוא שיכור!!!

        ש. כ., 19/10/08 16:16

        מכיוון והוא היה מקורב לשרון המושחת, המשטרה התייחסה אליו כאל סלב. הוא נחקר אצלו בבית ולא בתחנת משטרה, ונעשתה לו בדיקה למציאת אלכוהול בדם, חמש שעות - אני חוזר - חמש שעות לאחר התאונה, ועדיין נמצאו אצלו רמות גבוהות של אלכוהול בדם!!!

        • ושוב - הוא לפחות התיצב לחקירה במשטרה

          Mens Rea, 19/10/08 18:12

          בעוד שהחשודים בדריסת מיטל נמלטו. אתה יכול לחזור על חמש שעות מהיום עד מחר, בניגוד לקלגסבלד, החשודים בהריגת אהרונסון ברחו מהמשטרה, ועוד לא ראינו אם הם היו שיכורים בכלל כשהם נהגו.
          וכן, לכל נסיבה יש קשר, גם לעברו של החשוד, בהחלטה האם להעמידו לדין בגין הריגה, או גרם מוות ברשלנות.

    • 17 -לפחות תשתמש במחשבון אם אתה גרוע במתמטיקה

      א, 19/10/08 16:58

      זה לא 1+1 אלא יש להוסיף את העובדה כי מדובר באנשים עם עבר פלילי, אנשים שלא עצרו ולא ניסו לעזור ובנוסף היו שיכורים מסוממים וברחו ממחסום משטרתי.

      משוואה בכלל לא דומה למקרה של העו''ד.

  • 16.

    כואב הלב מאוד (ל''ת)

    הייתי חייב להגיד, 19/10/08 13:50

  • 15.

    יהיה זכרה ברוך ובוז למדינת ישראל הארורה שרצחה אותה (ל''ת)

    יוסי, 19/10/08 13:50

  • 14.

    רוסים ומזרחיים שווים פחות

    יהודי רוסי, 19/10/08 13:48

    מלח הארץ,הבונטון הישראלי שווה יותר !

    • הוא נשמה ערבית בגוף יהודי-----יש לו בעייה. (ל''ת)

      שימעון פרץ, 19/10/08 14:15

      • איצלכם היאהודים הכל קורה... כמה עצוב . (ל''ת)

        נהידה איבן חייסין ___ יפו דרום., 19/10/08 14:36

    • תגובה מכוערת וטפשית. איפה עוד אפשר לדחוף את השטות הזו? (ל''ת)

      אוי אוי אוי, 19/10/08 14:21

  • 13.

    זה מה ששווה כנופיית הקוקסינלים רמת עמידר שג'רושי יורק עליהם (ל''ת)

    צחי, 19/10/08 13:47

    • מי זה ג'רושי.......???????????????? ידע כללי..??? (ל''ת)

      אדיר בן שלח, 19/10/08 15:00

  • 12.

    ל -11 הוצאת לי את המילים מהפה

    ליאור, 19/10/08 13:42

    צודק לגמרי - ועצוב באותה נשימה

  • 11.

    שיעור מעניין בתקשורת

    אורי, 19/10/08 13:35

    לרגע אני לא מזלזל באירוע הטרגי הזה ובחיים הצעירים שנגמרו ברגע ע''י חבורת רוצחים, אבל כל הסיקור התקשורתי של האירוע הזה גרם לי לחשוב אם אלה היו הכותרות גם אם הבחורה לא היתה בלונדינית יפייפיה בת 27 מהרצליה שעובדת בנתב''ג, ןנרצחה ברחוב אבן גבירול בת''א...דמיינו, עקרת בית, לא הכי יפה, בת 38, שנדרסה ע''י טנדר שהוביל רהיטים, וכל זה קרה בכרמיאל...זה היה זוכה לכותרות ראשיות באתרי החדשות במשך 3 ימים?!?!? אין מה לעשות, מבחינת התקשורת יש כאלה ששווים יותר ויש כאלה שווים פחות...

    • תגובה אידיוטית!!!!!!!!

      דור, 19/10/08 14:13

      אם הטנדר מכרמיאל היה דורס את עקרת הבית מכרמיאל באותן נסיבות עם אותה מעורבות של הנהגים +המשטרה הכיסוי התקשורתי היה שונה?
      אידיוט במקום להתעסק בשטויות תן דקת דומיה למנוחה...

    • לא מבין בתקשורת

      הילה, 19/10/08 14:15

      אורי, אתה לא מבין בתקשורת כך שאתה לא יכול להעביר שיעורים בתקשורת. הסיבה שהידיעה הזו מככבת בכותרות נובעת מכך שמיטל נדרסה על ידי שלושה עבריינים המוכרים למשטרה, שעל פי החשד היו שיכורים, חצו צומת באור אדום ויותר מזה - ברחו מהמשטרה כמה דקות קודם לכן. היא לא נדרסה על ידי טנדר שהוביל רהיטים ואם זה היה קורה, תסמוך עלי שהידיעה לא הייתה מקבלת כל כך הרבה פולואפים. חבל שאתה מונע מתסכולים.

      • הילה. לנהג הפוגע אין עבר פלילי והוא בן 27....... בדוק..!!! (ל''ת)

        סוליי בראון-רמת אביב., 19/10/08 14:23

      • הילה, את טועה ובגדול. הרבה אנשים בצפון (המדינה , לא תל אביב) נדרסו

        להילה, 19/10/08 17:20

        למוות ע''י עבריינים - ולא זכו לסיקור תקשורתי נרחב...
        תפתחי את העיניים - התקשורת מונעת ע''י מעמדות החברה, כך זה בכל העולם...

    • ואתה אורי היית טורח להגיב לו זה היה קורה לעקרת בית מכרמיאל???

      עתליה, 19/10/08 14:29

      מצטרפת להסבר של הילה. כל מילה בו מדוייקת
      נשמע לי שאתה יפה נפש שלא בקי בפרטי הרצח.

    • התיקשות ומערכת העכיפה נשלטת בידי אנשים שיש להם אחת בפה וחד שלב (ל''ת)

      גזענים, 19/10/08 15:39

  • 10.

    תמיד קשה לעכל מוות של אהוב, גם כשאף אחד לא אשם

    חן, 19/10/08 13:33

    תמיד קשה לעכל מוות בלתי צפוי של מישהו אהוב. יותר קשה כשמישהו גרם אותו במזיד , ברשלונות או בחוסר אחריות לחיי אדם.
    מה שלא יהיה ,תמיד קשה לעכל מוות של אהוב שהלך בטרם עת , גם כשאף אחד לא אשם.
    אולי אפילו יותר קשה כשאין את מי להאשים..

  • 9.

    דור הצ'חצ'חים

    גרישקה, 19/10/08 13:24

    גידלנו כאן דור של צ'חצ'חים, אשר חיי הזולת בעיניו כקליפת השום. במדינה על מערכת המשפט המושחתת שלה שיצרה את הוואקום החברתי אותו תפסו שולי החברה החיים מפשע.

    • ואנחנו ממשיכים להרעיל דור חדש של מטומטמים

      דן המשפד, 19/10/08 14:02

      מה אתם חושבים על תוכניות הריאליטי שמציפות אותנו בכל פינה? כוכב נולד, מפרץ האהבה, האח הגדול וכל הגועל נפש הזה.
      עכשיו זה מבעבע אבל את השפעות סם הטמטום הזה אתם תרגישו טוב טוב בעתיד הלא-כל-כך-רחוק.

    • דור של ''צ'חצ'חים''

      עמיר, 19/10/08 14:21

      הייתי מגדיר זאת ככחלק מהלבנטיניות וההתנוונות של החברה הישראלית.
      לא צ'חצ'חים ( כי לזה יש ריח חריף של עדתיות ) כי אם ערסים.
      ערסים ברחוב, ערסים בתכניות טלוויזייה נוראיות ( האח , החנון, השמן ... ) לאיזו רמה נמוכה מנסים להוריד את התרבות ?
      כמה ערסים רואים בהצגות תיאטרון ?
      כמה ערסים רואים ביחידות קרביות בצבא ?
      כמה ערסים מנומסים פוגשים בבתי קפה ?
      הם מתנהגים ברחוב כמו החינוך שקיבלו בבית : אין חוקים, הכל מותר, קללות גסות זה טבעי ומותר, מי שמציית לחוקי המדינה הוא פריאר, מי שמשרת ביחידות קרביות הוא פריאר בריבוע,
      מותר לגנוב, מותר לנהוג באלימות כלפי כל מי שלא מסכים איתך, מותר להתעלל בחלשים ממך, בקיצור .... מלח הארץ.
      עד שלא תהיה מערכת ענישה מתאימה, אנחנו נמצא את עצמנו עם יותר ויותר כנופיות ומשפחות פשע, עם יותר אזרחים שומרי חוק שנפגעים מהם, כי הם מוכיחים שתופעת הערסיות ו/או הפשע משתלמים.

      • עמיר הניתוח המעמיק שלך מזכיר לי את מישנתו של זאב ז'בוטינסקי.....

        סימה גריינדונוביץ'__ כיסופים שבנגב., 19/10/08 15:04

        האם גדלת על בירכיי הרוויזיוניסטים ?? והיכן היית בתקופת הסזון..??
        תודה מראש ,סימה.

  • 8.

    פרסומי פקה פקה

    אפרתי צבי, 19/10/08 13:23

    המועצה למניעת תאונות מברברת אותנו. לדעת אך לא עושה מאומה.מזמן הצעתי שמי שנתפס בגילופין _מסומם ובמקרה של תאונת בריחה יש לשלול רשיונו לצמיתות!!!ומי שנתפס בשלילה יש להחרים את הרכב לצמיתות ולא להחרימו לתקופה קצובהובנוסף לכך לכלוא אותו ל8 שנים לפחות!!!נראה אתכם שם למעלה נענים לאתגר!!!

  • 7.

    רגע!!! אולי זה לא היה בכוונה? אולי זה היה בטעות?

    שמאלני אבל שפוי וציוני!, 19/10/08 13:23

    אני בעד אכיפה מוגברת וענישה קשוחה,אבל צריך להבין שענישה מוגזמת כתוצאה מלחץ ציבורי יכולה לפגוע גם באזרחים שנוהגים בזהירות,כי טעויות כולנו עושים! תארו לכם אדם בגיל 65 שכל חיין היה נהג זהיר וכתוצאה מחוסר תשומת לב של שניה יכנס לצומת באור אדום ויהרוג חס וחלילה הולכת רגל,האם לאדם כזה מגיע 25 שנים בכלא?!!? האדם הזה יכול להיות אבא שלכם!!

    במקרה הנ''ל אני חושב שצריך להעניש בגלל הבריחה מהמשטרה ובגלל שלא עצר לעזור לנפגעת ולאו דווקא בגלל שפגע בה,אני בטוח שלא הייתה לו כוונה לפגוע.

    כאמור הנהג הזה צריך לשבת הרבה שנים בכלא אבל רק על בסיס האשמות ועובדות ולא על בסיס לחץ ציבורי.

    • אתה טיפש !!!!!!

      בושה לך, 19/10/08 13:34

      אם זה היה הילד שלך גם היית מגיב כך ?
      והרי ידוע לכולנו שהרוצח הוא אינו בחור בן 60 ..!!!!!
      אז את בורתך תשאיר ביבת בבקשה . די לנו מאנשים כמוך !

      ולמשפחה משתתפת בצערכם מי יתן ולא תדעו עו צער

      • אנשי ''האם זה היה הילד...'' מתעוררים?

        שמאלני אבל ציוני ושפוי!, 19/10/08 13:45

        ברור שאם זה היה הילד שלי חס וחלילה הייתי דורש עונש מוות ומבצע אותו לאלתר.זה טבעי
        שמי שלא קשר לאירוע מדבר אחרת ואולי טוב שכך! בסך הכל אמרתי שצריך להתבסס על עובדות ולא על שמועות וחצאי אמיתות,במקרה זה הוא אכן צריך לקבל עונש חמור אבל צריך לבחון כל מקרה לגופו!

  • 6.

    לצערי האשמים יקבלו מקסימום 9 שנים על הריגה

    ריאלי, 19/10/08 13:19

    ינכו להם שליש על התנהגות טובה וינכו שנה נוספת על תהליכי המשפט שיהיה בקרוב ואז ישוחררו עוד 5 שנים.

    מערכת המשפט במדינת ישראל בפשיטת רגל, שופטים שמאלנים שמחפשים את טובת העבריינים לפני טובת הציבור...פשוט טירוף מערכות!!

  • 5.

    מזועזעת עד עמקי נשמתי ממש בוכה ברגע זה מקווה שאת הרוצחים האלה יענישו ו

    א, 19/10/08 13:18

    זה הרי לא ייתכן מצב נורא שכזה יקרה באחוב מרכזי בעיר מרכזי בלב תל אביב
    יהי זכרה ברוך והחלמה מהירה לחברה שנפצעה גם כן:(

  • 4.

    הרצח בכביש

    אמא מודאגת, 19/10/08 13:13

    כאמא אני מאד מודאגת מהקורא בכביש, מקולת העונש שמקבלים פושעי הכביש צריך ליבדוק סמים ואלקוהול ליפני שהם מגיעים לרכב ולא כשהם נוהגים בו באי שפיות .אני מישתתפת בצער המישפחה ומבקשת מכל נהג ונהגת שימו לב לאופן נהיגתכם

    • העלגות בציבור

      אזרח מודאג, 19/10/08 15:16

      כאזרח אני מאד מודאג משגיאות הכתיב של הדור הבוגר. אולי מכאן מתחיל החינוך הלקוי?

  • 3.

    יהי זכרה ברוך (ל''ת)

    שרה, 19/10/08 13:03

  • 2.

    בטענות לבוא בעיקר לכנופיית הרשעות המחוקקת ובתי המשפט (ל''ת)

    המיואש, 19/10/08 12:58

    • 2 .הגבורה שלך מאחוריי המיקלדת מרטיטה את לבבי,שאצא במחולות..?? (ל''ת)

      שוע בר-ששת, 19/10/08 13:07

  • 1.

    יהי זכרה ברוך. הרוצחים שינמקו בכלא עד סוף יומם ולא יראו אור יום.

    benzi a, 19/10/08 12:53

    ואת המשפחות הארורות על כל החמולות המסריחות שלהם שגידלו מפלצות אימתניות כאלה צריך לסלקם מהארץ ולזרוק אותם מהיכן שהם באו.