• 97.

    ברק אל תיגרר אחרי ליבני

    moshe7476 , 12/12/08 10:27

    אני מחזיק מאהוד ברק מנהיג רציני למרות שדעותיי שונות משלו אך ההידבקות הזו לבובה ציפי של ארד ואדלר עושה לו רק רע. הוא לא רואה שעוד חודשיים ציפי לא תיהיה רלוונטית?
    חבל מאוד לברק שגם לא ממלא את תפקידו שר ביטחון וממש לא דואג לביטחון תושביו ןחבל

  • 96.

    ברק וליבני הפקירו את שליט בידי המחבלים ושילמו למחבלים כסף

    שלמה מאור , 12/12/08 01:02

    ברק וליבני הפקירו את בטחונם של תושבי שדרות ואשקלון שמופצצים כל יום על ידי קטיושת גראד וקסאם ושיחררו מחבלים.
    בבחירות נצביע ליכוד !!!

  • 95.

    בסרט של ברק כבר היינו - התקציר בפנים לכן רק נתניהו

    רוחמה בובלילא , 12/12/08 00:16

    http://www.youtube.com/watch?v=mjcsJ9cqI0w

  • 94.

    שו ''אין לי גב'' ?! וביצים יש ? לב יש ? מאז שהיה לסא''ל אין ממנו ח'יר... (ל''ת)

    מכיר מכיר, 11/12/08 17:29

  • 93.

    תפסיק למכור סיסמאות

    שחר, 11/12/08 15:42

    איש קטן שחיי על העבר המפוקפק שלו
    וברוב חוצפתו קורא לעצמו מר ביטחון
    אז שיפתח תעיניים וייתן ביטחון לתושבי הדרום
    במקום לתת סיסמאות שהציבור כבר לא אוכל אותם
    על גופות וסוחר סמים שילמתם יותר אז מה הבעיה עכשיו

  • 92.

    ברק טועה ומטעה

    אקדמאי בוגר מדעי המדינה, 11/12/08 14:14

    בתיאוריה, אם היתה ממשלה בישראל שהיה אכפת לה, אז הפגנות למען החטופים היו פוגעות בתהליך שחרורם ומעלה את המחיר.

    בתיאוריה.

    הבעיה היא שיש כאן ממשלה שלא מפספסת הזדמנות לגרום לגלעד שליט להירקב בכלא.

    למה שהחמאס ייכנס איתנו למו''מ אם מאז שנחטף ממשלת ישראל שחררה כאלף מחבלים חינם חינם ללא תמורה? בשביל מה?

    למה שהחמאס ייכנס איתנו למו''מ כשהיום רכבים משוריינים עושים את דרכם לעזה עם 100 מיליון שקל מכספי משלם המיסים הישראלי לחמאס? בהוראת שר הבטחון המהולל !!!!
    בגלל זה חובה עלינו להרעיד את המדינה הזו.

  • 91.

    ברק אתה לא רלוונטי. קשקשן חסר תקנה! נהיית מומחה בדיבורים במקום במעשים (ל''ת)

    נמאס לנו מכמוך!, 11/12/08 13:47

  • 90.

    מה שהעלה את המחיר של גלעד

    מדד המחירים, 11/12/08 13:11

    זה ההשתהות הנוראה והמתמשכת שלך, האטימות הנוראה שלך, העובדה שגס לבך בגורלם של אנשים צעירים. ממתי מדברים על חיילים במונחים של מחירים. מהו? מלפפון? אבוקדו?

    תגיד, אתה הבן המוצלח של הבורגים ממשמר השרון? זה באמת אתה? מה קרה איתך?

  • 89.

    ממשלת הסמרטוטים העלתה עד עכשיו את המחיר ולא המפגינים (ל''ת)

    מזמן היה צריך להדביר את חלאות החמאס, 21/10/08 12:40

  • 88.

    ''מדיר שינה מעיני '' ... מה אתה עושה שלא יחטפו עוד חיילים ?

    דביר, 19/10/08 15:32

    לכבוד : שר הבטחון של מדינת ישראל

    אהוד שלום

    האחראים למחדל הנורא בקשר לחטיפת גלעד ממשיכים בשירותם בצבא ועולים בדרגות
    הם גם יגיעו לפנסייה למנוחה ולנחלה .

    אהוד , מה אתה עושה בקשר לכך ?
    הרי ברור לך שהצבא לא רוצה / לא מסוגל להעיף את האחראים לכישלון הזה . שם זה כמו וועד עובדים אחד שומר על השני .
    הרי רק לאחרונה פורסם במעריב עד כמה היה מדוייק המידע שהעביר שב''כ לפד''ם בעניין חטיפת חייל בגיזרה . צה''ל לא עשה כלום עם הידיעה הזו !!
    מדוע אתה מאפשר לרשלניים האלו להמשיך בשרות . תפטר אותם

    ולצות האתר , האם יש סיכוי שתגובה זו תגיע לידיעת ברק ?

  • 87.

    צודק שר הביטחון ההפגנות מפריעות להליכים לשחרור שליט.

    נתן.ש מעלות, 19/10/08 15:23

    למתלהמים לא בהתלהמות ישוחרר גלעד שליט,הגל שאתם מנסים לגלוש עליו הוא נמוך מאוד.סומך על העוסקים בפרשה זו,

    • הכל בגלל ציפי !!! (ל''ת)

      חוזרת לליכוד, 19/10/08 15:32

    • המחיר גבוה בגלל הפוליטיקאים המשותקים!!

      NY, 19/10/08 16:03

      היו מייד צריכים להצהיר שיש להם יומיים להחזיר את החייל ואחרי זה שיתחילו לפנות שכונות. צה''ל היה צריך להכנס עם 3 אוגדות לכבוש את הרצועה ולחסל את מנהיגי ןפעילי הטרור. מנהיג נמדד בהצלחות או הכישלונות שבאו בתקופתו.

      נניח שלא עשו את זה מיד והכניסה לעזה נדחתה. מדוע לא מבטלים את כל זכויות האסירים הפלסטינאים? ביקורים? מכתבים? מאפייה? לימודים? טלביזיה?.....למה לא מבטלים את כל הזכויות? עוד פעם כי אין מנהיגות ופוחדים מהתפרעות אסירים. להכניס לכלא אוגדה שתדכא את המהומות ביד חזקה, עם נשק חם למען יראו ויראו. כי זו השפה היחידה שמבינים.
      זו הסיבה שהמחיר גבוה ולא בגלל ההפגנות שהגיעו בגלל אוזלת היד של הממשלה!!!

      • ny קטונתי ליעץ איך היה צריך לפעול מיד,אך ההפגנות פוגעות בתהליך. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 19/10/08 18:36

        • ועוד רציתי להוסיף שאני לגמרי אבוד ודפוק לא נשאר למי ללקק יותר

          נתן ש. המקורי,מעלות תרשיחא,, 21/10/08 02:02

          אחרי שאולמרט המנהיג שלי ותומכי (כלכלית) הלך, אני תקווה שציפי או שר הבטחון, ברק, יכירו בתכונותי הטובות ויתמכו בי הלאה.

    • זה מפריע רק לאלה שלא עושים כלום. זה מפריע להם להמשיך לעשות את הכלום (ל''ת)

      שלהם. נמאס מהם. פרצופה של המדינה!, 11/12/08 13:49

  • 86.

    ברק...קשקשן בלתי נלאה..... (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 19/10/08 14:54

    • למס86 תן להם את כול רוצחים יהיה אסון במדינה הם יותר חזקים מכול משפט (ל''ת)

      שמואל, 19/10/08 16:58

  • 85.

    לכל עסקה יש מחיר ויש מי שצריך להחליט עליו

    ינון ב.ד, 19/10/08 14:47

    על כל אחד לא רק להזדהות עם משפחת שליט אלא גם לחשוב על המחיר של שחרורו - טרור, הרוגים וחטיפות נוספות.
    הממשלה היא הסמכות להחליט על המחיר והעיתוי. קל מאוד להתלהם ולצעוק 'בכל מחיר' כשלא אתה צריך לקבל את ההחלטה.
    גלעד שליט הוא חיל שבוי ולא ילד מסכן. כולם רוצים לראותו בבית אבל צריך להחזיר את המקרה לפרופורציות

  • 84.

    ומה הלאה?

    בניסן, 19/10/08 14:35

    צריך להיות ברור.כל כניעה לחמאס משמעותה חיזוק כוחו בקרב הפלסטיאים. כלומר חיזוק הקו הקורא למלחמה ולהשמדת ישראל. זו סתימת הגולל אפילו על שביב תקווה לשלום.
    כניעה לחמאס משמעותה עידוד לטרור וקורבנות נוספים מצדנו.
    כניעה לחמאס משמעותה עידוד הכדאיות לחטיפות . תוך זמן קצר נעמוד בפני עוד חטיפות ומה אז?
    צריך להבין שאנו במלחמה, ואם תאבי חיים אנו,עלינו להיות עם חוסן נפשי לעמידה בלחץ, ודרושה נחישות ודרוש אורך רוח.
    את גלעד שליט צריך לשחרר אך אוי לנו אם לא נחשוב גם על היום שלאחריו.

  • 83.

    אין מידתיות: ברגותי זולל רבי מכר בכלא, ושליט ללא ספר תנ''ך אפילו

    נתן ש. המקורי,מעלות תרשיחא, 19/10/08 14:30

    אז אם נשתוק, מר ברוג, זה ישנה את חוסר האיזון במשוואה הזו ?

  • 82.

    במקום להעביר ביקורת על הציבור, תדאג לחתום במיידית על העסקה של חמאס (ל''ת)

    חדל קשקשת, 19/10/08 14:29

    • למס82 תן להם את האלף רוצחים מחר הם יהרגו אלף יהודים חשבתה על זה אם רוצ (ל''ת)

      שמואל, 19/10/08 16:53

  • 81.

    קודם כל, אני גאה באילו שמפגינים ותומכים במשפחה. החברה

    גולי, 19/10/08 14:18

    האילו, מחזירים לי קצת את הכבוד שנרמס במהלך עשרות שנים ע''י הערבים כאן ומסביב לנו.
    ברק, תחזיר את כל העצורים כאן. תשחרר את כולם. אבל מהרגע שגלעד יחזור , אין יותר שבויים!! כך יתפנה מקום בבתי הכלא, ע''מ לטפל בפושעים בתוך המדינה. לא נצטרך להאכיל את הרוצחים האלו יותר לעולם.
    לפני חדשיים , שמעתי קצין (אל''מ) המדבר על כך, ונדלקתי על הרעיון שלו. זה הפתרון. אין יותר משא ומתן.
    אני יודע , שרק למי שיכול היה להבטיח את כל השטחים לעראפת , ובכך להראות לכל העולם את פרצופו האמיתי של עראפת כאשר סירב, יכול לעשות כזה מהלך.

  • 80.

    ככל שנקדים לשחרר

    מתושלח, 19/10/08 14:17

    את גלעד שליט המחיר שנשלם יהיה נמוך יותר.מה יש פה לא להבין?

  • 79.

    והחוכמה מאין תימצא

    ציפורה, 19/10/08 14:13

    אמר מי שאמר אם הטיפשות הייתה מחלה כואבת הוא היה כל החיים בגבס

    • ודבריך הם ההוכחה הניצחת לכך...

      Eחד, 19/10/08 15:03

      אבל בעצם מה אכפת לך? יש לך אחריות על שאר תושבי המדינה? כמובן שלא. גיבורת מקלדת.

  • 78.

    גלעד שליט

    מנשה, 19/10/08 14:08

    מר ברק אתה שהיתה לוחם בסיירת נבחרת אתה אומר שמעלים את המחיר מר ברק אני במקומך אומר לחמס אם תוך 48 שעות גלעד לא משוחרר אני מחסל את כל עזה תופס את אמא של כל הארגונים גם את עבס נ ב לצערי גם אם זה יעלה במותו של גלעד שליט מר ברק הערבים מבנים רק כוח הגיע להזיר את הכוח למדינה

  • 77.

    מי שלא צועק לא מתייחסים אליו

    יואל, 19/10/08 13:54

    אדון ברק מה לעשות שפה במדינה מי שלא לוחץ ולא מפגין הממשלה לא מתייחסת אליו והדוגמא הכי טובה היא רון ארד.אולי תשחררו כבר את כל האסירים הפלסטינים תמורת גלעד שליט.גם ככה תשחררו אותם בעקבות הסכם זה או אחר ובפעם הבא תלמדו שלא חייבים לתפוס אותם חיים.

  • 76.

    מר ברק לא ההפגנות מעלות את המחיר לחמאס אסור היה כבר להיות קיים (ל''ת)

    לחסל את עזה מיד, 19/10/08 13:47

  • 75.

    לברק אסור להאמין.העם ישלם בעינוי דין עיוות דין והטיית משפט לטובת מקורב

    אזרח, 19/10/08 13:42

    מקורבים אלה או אחרים.פורסם כי שליחי ביניש זמיר ברק ומרידור לוחצים על ברק להתנגד לרפורמות פרידמן.נמאס לנו משיטת חבר מביא חבר העוזר לחבר. הקלידו דן כהן בגוגל וראו הקישורים המעלים שאט נפש ועד גועל נפש. כידוע דן כהן מחותנו של אהרון ברק, בניהם של אהרון ברק וזמיר שותפים איתו לעסקים עד היום. הם מופיעים החל, החל מעליון בשיטת 'מצליח'אצל החונטה. אף אחד מהשליחים אינו עובד לשם שמיים.אנחנו לא מוכנים לשרת בצבא לשמור על רכושם. ברק הבנת את זה?

  • 74.

    מר ברק משום מה איני מאמין לאף מילה שלך.

    קפרוביץ זאב מקצרין, 19/10/08 13:40

    אני מסתכל עליך מר ברק ואני רואה חדל אישיים
    שמחפש תארים ולא שר ביטחון גאה וחזק.
    צר לי איני מאמין למילותיך ואיני מאמין בך.

  • 73.

    אולי גם לאכול זה מיותר כי זה מעלה את מחירי המזון (ל''ת)

    מיכאל1981, 19/10/08 13:25

    • נכון והראיה שבחג שאוכלים יותר המחירים עולים!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יוסי, 20/10/08 10:19

  • 72.

    ישוחרר גלעד שליט בתמורה לגנרל מחמוד בוראק (ל''ת)

    אאא, 19/10/08 13:20

  • 71.

    המחיר עלה בגלל חוסר המעש ולא בגלל ההפגנות (ל''ת)

    יעקב, 19/10/08 13:16

  • 70.

    ברק- אחראי. מדוע הסכמתם להפוגה? (ל''ת)

    רוני, 19/10/08 13:10

    • למס70 לפני שיוצאים למלחמה צריכים טוב לחשובאחרי מלחמה תמיד מישהו חסר (ל''ת)

      שמואל, 19/10/08 18:52

    • למס 70 עושים דבר טוב הופכים לרע לצאת למלחמה צריכם טוב לחשוב אחרי תמיד (ל''ת)

      שמואל, 19/10/08 18:54

  • 69.

    אז הוא רוצה שנפגין נגדו שהמחיר יירד?

    Q, 19/10/08 13:09

    בר(ד)ק הזה עושה רק צרות.
    היה אפשר לשחרר אותו מזמן.
    ביום שחטפו אותו היה צריך לכתוש את הרצועה עד שהם היו משחררים אותו

  • 68.

    בתגובה לאין לי גב - אין לך עמוד שידרה (ל''ת)

    מיכל, 19/10/08 13:07

  • 67.

    זה שלא הוכרזה מלחמה עם עזה מהיום הראשון העלה את המחיר

    גבול גזרה ימין, 19/10/08 13:02

    וגם זה שיש לנו תולעים סמולנאציות בממשלה.

    • צודק!!! (ל''ת)

      אבנר, 19/10/08 13:21

  • 66.

    אילו לא הייתם מועלים בתפקידכם ומפקירים את שליט לא היה צורך בהפגנות ר

    אלי כהן, 19/10/08 12:53

    לצבור היהודי בישראל יש מספיק נסיון מר עם התנהלותן הבזויה של ממשלות ישראל בכל מה שקשור לחטופיה/שבויה מיונתן פולארד דרך רון ארד (שהפך מחייל אב ובן משפחה לסטיקר) ועד לרגב וגולדוואסר להשאר שהוחזרו בארונות עץ מלווים בתמונות של פוליטיקאים המזילים דמעות תנין אל מול מצלמות המדיה. אז בבקשה אהוד ברק ודומיך פשוט התחילו במילוי לפחות חלק זה של תפקידכם והוכיחו כי הנכם ראויים לכבוד לו אתם מיחלים והחזירו הביתה בכל דרך את חיילינו שיצאו למשימותיהם באמונה שלימה כי לא יופקרו לגורלם, וזאת לפני שאתם נלחמים על מנדט חדש.

    • אתה באמת מתכוון ''בכל דרך'' או פשוט להיכנע לכל סחטנות החמאס?

      מולי, 19/10/08 15:02

      ולמשפחת שליט: מה זה ''מחיר נמוך יותר''? לשחרר 300 רוצחים מסוכנים זה זול יותר מאשר לשחרר 450 רוצחים?
      אני מקווה שאחרי שישראל תיכנע לדרישותיכם לקבל את תכתיבי חמאס, לא יהיו בני משפחותיכם אלה שימותו בגל הרציחות והחטיפות שיבואו (כפי שהיה בעבר) בעקבות ההצלחה המסחררת של החוטפים ושחרורם של רוצחים מסוכנים.

  • 65.

    שנתיים וחצי ישבתם על התחת עכשיו ההפגנות מעלות את המחיר? (ל''ת)

    העם לא פראייר, 19/10/08 12:53

  • 64.

    תגידו ''חכמים'', זה נראה לכם הגיוני לשבת עם סטופר? זה מקדם את השחרור?

    Eחד, 19/10/08 12:41

    אולי דוחה אותו?
    זה חדש לכם ששחרור חטופים הוא עסק רגיש ולוקח הרבה זמן (3 שנים במקרה של עיסקת ג'יבריל)? הוא לוקח הרבה זמן בגלל הפרצוף הלא-אנושי של הצד שמנגד, לא בגללנו. המון קיטור, המון רגש ומה התוצאה??????????? א-ת-ם במו ידיכם מ-ז-י-ק-י-ם לסיכויי שיחרורו של גלעד!!!!!!!!!!!!!!! מתי תבינו זאת?

    • סטופר מודד שניות,לכל היותר דקות.לא מודד שנים.

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 19/10/08 13:09

      היו גם כמה מקרים מוצלחים של שחרור חטופים
      ע'י כוחותינו.למה אתה מסתכל על הדוגמאות הלא מוצלחות ?יושב לו אחד מחיילינו שבוי בידי קבוצת בני בליעל כמעט 3 שנים במרחק של שעה בנסיעה מתונה מרחוב שינקין ת'א,ומדינת ישראל עם כל ''עוצמתה'' עומדת משותקת וחסרת אונים.

  • 63.

    אהוד ברק- המנהיג האמיתי היחיד שיש לנו! להצדיע לו!!

    כל הכבוד, 19/10/08 12:39

    לא פופוליסט לא מושחת
    בן אדם ישר ואמיץ

    • רק ביבי אשם. (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 19/10/08 12:50

      • ציפי אשמה בכל !!! ברגע שהיא נבחרה, החל המשבר הכלכלי והמיתון בראשיתו (ל''ת)

        חוזרת לליכוד, 19/10/08 15:25

        • כול שפלוגתות בעם והצרות מביא ביבי סער ריבלין אלתשכחו הם הכיאו את קצב (ל''ת)

          שמואל, 19/10/08 18:47

        • אכן בהתאם לחוכמתך מקומך בליכוד,יחד עם אלילך ביבייהו. (ל''ת)

          נתן.ש מעלות., 20/10/08 11:05

          • למעשה אין לי דבר נגד ביבי, אני חושב על חזרה לליכוד.. (ל''ת)

            נתן ש. המקורי,מעלות תרשיחא,, 21/10/08 02:12

    • ברק מפחד מהערבים. גם בצפון וגם בעזה. (ל''ת)

      פוליטיקאי ושר מהגרועים בתולדותינו, 19/10/08 13:09

  • 62.

    למה אדון ברק לא דרש את שחרור שליט כתנאי להפוגה ?

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 19/10/08 12:39

    ברקו לא מתאים ! לא כראש ממשלה ולא כשר בטחון.
    הבן אדם נכשל שוב ושוב בכל מישור.גם את מפלגתו הוא הכשיל.לא ניתן למצוא תחזית אחת בה הוא צדק.הוא אפילו ניסה לחזות משהו בתחום לא לו משהו על ''צונאמי''.עדיין קיים סיכוי קלוש שתחזית זאת תתקיים.ואז ברקו יוכל לבוא עם משהו.למרות שגם ילד היה יכול לבוא עם הצהרה כזאת.

    • רק ביבי אשם. (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 19/10/08 12:51

  • 61.

    אם החאמס ירצה את השטחים הכבושים ניתן לו לא בכל מחיר

    יוני, 19/10/08 12:38

    משחררים שבוי עם כל הצער שיש למשפחה ראש ממשלה צריך לחשוב על האינטרסים של המדינה ופה הדרישות שלהם גבוהות מאוד ואני באמת מאחל שכבר נחזיר את השבוי הבית

  • 60.

    ברק צודק - אין לו תמיכה לראשות הממשלה

    יפתח, 19/10/08 12:35

    וגם לו במאבק לשחרור שליט החטוף.

    ברק צודק, הוא לא אוהב שיפגינו נגד אוזלת ידו וחוסר פעילותו.

    יש להפגין כחל יום.

    יש ל''הפגיז'' את ה''שלטון'' בהודעות יומם ולילה, עד שיעשה המעשה וישוחרר גלעד שליט.
    בוז לתבוסתנות.

  • 59.

    השאלה החשובה יותר-איך נשתחרר מברק.??

    מישה קרעפלאך, 19/10/08 12:34

    התשובה :שלחו אותו הבייתה.

    • ברק ולבני קשורים בגורלם הפוליטי יחד (ל''ת)

      ואנחנו נשלם את המחיר, 19/10/08 13:10

      • ברק הוא זה ,שישים רגל ללבני. הוא חושב שהיא לא ממש מתאימה לעמוד בראש... (ל''ת)

        אזרחית אכפתניקית, 19/10/08 15:45

  • 58.

    עם טיפש, כמה שיותר בוכים, המחיר עולה. יש להחמיר את תנאי מאסר של (ל''ת)

    אסיריהם. נקודה!!!!!!!, 19/10/08 12:33

  • 57.

    גיבים נאיביים. ברק ווילנאי צודקים. הבכיינות וההתרפסות=תחמושת לאויב. (ל''ת)

    כמה שאנו פטתיים חבל''ז, 19/10/08 12:30

  • 56.

    מקרה קלאסי של היגיון מול רגש. נסו לנהל מדינה על רגש ותראו לאן תגיעו!

    Eחד, 19/10/08 12:30

    אנחנו במו ידינו הבאנו ומביאים על עצמנו את החטיפה הזו, ואת הבאות. מאז עסקת ג'יבריל המחיר רק עולה ועולה, ואיתו המוטיבציה לחטוף. הפעם חמאס מנסה להציב רף מחיר חדש, שלא היה כדוגמתו!!! שחרור 1000 מחבלים, מתוכם 450 הרוצחים הכבדים ביותר בכלא הישראלי. אנשים, שכל אחד מהם אחראי לרצח עשרות אזרחי ישראל. כל אחד מהם נלכד אחרי מאמצים קשים, וסיכון חיי חיילים, אנשי שב''כ וסייענים. כל אחד מהם ישוב לרצוח.---------------------------------------------------
    תפסיקו לסייע לחמאס!!!!!!!!!!!!!!!!...............................................................
    להפגנות האלה יש רק פירוש אחד - חמאס יקשיח את עמדותיו. ואם כך, אז קברניטי המדינה ומע' הביטחון ימשיכו (בצדק גמור) להתנגד לעיסקה, וגלעד ישאר שם עוד ועוד..................... ואל תקשקשו לי דברי רגש בנוסח ''אם זה היה הבן שלי''. אילו חלילה זה היה בני הייתי מסכים להחזיר תמורתו גם את ירושלים ותל אביב! אבל אני מקווה מאוד שלא אני הייתי זה שמחליט.....................................די די די !!! די לעזור לחמאס!!!!!!!!!!!!!

  • 55.

    צריך לשחרר את גלעד שליט ב כ ל מחיר

    חסוי, 19/10/08 12:26

    לדעתי בישביל לשחרר את גלעד שליט צריך לשחרר גם 1000 אסירים פלאסטינים רק שיחזור הביתה בעזרת ה''

  • 54.

    לא מבין איך עד היום לא יודעים מיקומו של שליט כל עזה מצולמת

    hasson72, 19/10/08 12:23

    לדעתי רק בדרך אחד ויחידה כדאי להיא את הפרשה לסיומה בדרך שפעם ידענו אותה טוב קיום זה רק נוסטלגיה לצערי חוץ מזה צריך להכנס באמא שלהם יותר נכון באימה אימא שלהם
    הם מבינים רק כך ואנו דפוקים עם ממשלה בלי ביצים בלי עמוד שידרה ......

  • 53.

    להלן הרזומה של ברק... יש כאן מישהו מהמגדפים שתרם 1% ממנו????

    Eחד, 19/10/08 12:21

    מתוך ויקיפדיה:_____________________
    שירותו הצבאי
    ב-8 בנובמבר 1959 התגייס לצה''ל והחל את שירותו בגדוד 9 של חרמ''ש. לאחר הטירונות אותר והגיע לשרת בסיירת מטכ''ל, עליה גם פיקד בשנים 1971-1973. בסיירת השתתף במבצעים עלומים רבים כמו גם מפורסמים, בהם פיקוד על מבצע שחרור חטופי מטוס סבנה במאי 1972 (ברק היה מהלוחמים שהגיעו למטוס בסרבלים לבנים במסווה של טכנאים; לימים תשמש אותו תמונתו על כנף המטוס בתעמולת הבחירות), ''מבצע אביב נעורים'' (חיסול מנהיגי הטרור הפלסטיני בלב ביירות, שם התחפש לאישה) באפריל 1973 ועוד. הוא נמנה גם עם מתכנני מבצע אנטבה.

    אהוד ברק

    רב אלוף אהוד ברק מצדיע במהלך ביקור בפנטגון, 14 בינואר 1993.
    השתייכות צבא הגנה לישראל

    תקופת שירות 8 בנובמבר 1959 - 1 בינואר 1995

    דרגה רב אלוף

    תפקידים צבאיים מפקד סיירת מטכ''ל, ראש אגף התכנון, סגן מפקד הגיס המזרחי, ראש אמ''ן, אלוף פיקוד המרכז, סגן הרמטכ''ל, רמטכ''ל

    מלחמות וקרבות מלחמת ששת הימים, שחרור מטוס סבנה, מבצע אביב נעורים, מלחמת יום הכיפורים, מבצע אנטבה, מלחמת לבנון, הלחימה ברצועת הביטחון, מלחמת המפרץ

    עיטורים עיטור המופת
    ארבעה צל''שי הרמטכ''ל
    אות לגיון ההצטיינות (ארצות הברית)

    במהלך שירותו בסיירת, הוענקו לברק מספר רב של עיטורים: הוא קיבל את עיטור המופת וכן ארבע פעמים את צל''ש הרמטכ''ל [1], [2]. נסיבות קבלת כל העיטורים חסויות.

    הוא חולק עם נחמיה כהן את התואר (הלא רשמי) ''החייל המעוטר ביותר בצה''ל''. במלחמת יום הכיפורים שב מלימודיו בארצות הברית ופיקד על גדוד טנקים מאולתר שבין השאר חילץ את גדוד הצנחנים בפיקודו של איציק מרדכי בקרבות החווה הסינית.

    ב-1982 קודם ברק לדרגת אלוף ומונה לתפקיד ראש אגף התכנון בצה''ל. במלחמת לבנון היה סגנו של מפקד הגיס המזרחי, אביגדור בן גל. בשנת 1983 מונה לתפקיד ראש אגף המודיעין, ולאחר מכן, בשנת 1986 מונה לתפקיד אלוף פיקוד המרכז. בזמן כהונתו כאלוף פיקוד המרכז היה ברק אחראי על הקמת יחידה מיוחדת ללוחמה בטרור בשטחי יהודה ושומרון - יחידת דובדבן. בשנים 1991 - 1987 שימש בתפקיד סגן הרמטכ''ל.


    [עריכה] כרמטכ''ל
    ב־1 באפריל 1991 הועלה לדרגת רב-אלוף ומונה לרמטכ''ל ה-14 של צה''ל, תפקיד אותו מילא עד ה-1 בינואר 1995, עת פרש מצה''ל. כרמטכ''ל היה אחראי על יישום הסדרי הביטחון ויציאת כוחות צה''ל מעזה ומיריחו במסגרת מימוש הסכם אוסלו א'. כרמטכ''ל, ביקש ממנו ראש הממשלה יצחק רבין לקחת חלק מרכזי בגיבוש הסכם השלום עם ירדן שנחתם בשנת 1994. ברק גם היה שליחו של רבין לשיחות עם סוריה ולבנון באותה שנה.

    בזמן כהונתו אירע אסון צאלים ב': ב־5 בנובמבר 1992 נהרגו חמישה חיילים ועוד שישה נפצעו באימון לקראת מבצע שנועד לחסל את נשיא עיראק סדאם חוסיין. ברק וקציני מטכ''ל נוספים, שבאו לצפות באימון, נכחו באזור. לאחר פרישתו מצה''ל ולפני תחילת הקריירה הפוליטית, התפרסם ב''ידיעות אחרונות'' תחקיר בו נטען כי ברק נטש את המקום לפני הגשת עזרה לפצועים. הפרשה העיבה על כניסתו לחיים הפוליטיים, וברק נלחם על שמו הטוב בראיון סוער עם ניסים משעל בו העיד על עצמו כי ראה לאויביו את ''הלבן של העיניים''. יריביו הפוליטיים ניסו להדביק לו את ההאשמה בהפקרת פצועים וצחי הנגבי כינה אותו בנאום בכנסת ''אהוד ברח''. ב־15 במרץ 1999 פורסם דו''ח מבקר המדינה, אליעזר גולדברג, שקיבל את טענות ברק וניקה אותו מכל אשמה (''הרמטכ''ל נשאר במקום 45 דקות לפחות אחרי האסון'').

    • ו...? מה אתה מנסה לאמר?

      NY, 19/10/08 13:41

      אז אתה אומר שכדאי שיחזור לפקד על יחידת מטכ''ל? או שיקים את דובדבן מספר 2? או חבל שחטיפת מטוסים יצאה מהאופנה? איך עברו הצבאי קשור להווה הפוליטי? האם כל מצבי צבאי מתאים לתפקיד ניהול פוליטי? היכן ההצלחות הפוליטיות שלו? לא היו כאלה? ואם לא היו כאלה, מהיכן הביטחון שאכן יהיו אחרי כל כך הרבה שנים של כישלון פוליטי?

      • אין ולא יהיו הצלחות פוליטיות בישראל. יש רק אספסוף צמא דם

        Eחד, 19/10/08 13:45

        שרוצה בכל שבוע לתלות לפחות מנהיג אחד.

        • כגודל הצפייה כך גודל ההכזבה!!!

          NY, 19/10/08 15:55

          ההכזבה שהיתה מברק בסיבוב הראשון יצרה את ההשליה שברק מספר 2 יהיה שונה, ולא יהיה איש מתוך צוות מצומצם שיכנס למרכז ביירות, אלא איש המנהל את האינטרסים של מדינת ישראל ללא מורא וללא אינטרסים אישיים.
          ברק מספר 2 הוא אותו האיש, ולכן ההבטחות לשינוי לא התממשו ועל כן ההכזבה היא גדולה.

          תרומתו הצבאית של ברק לביטחון המדינה במסגרת הצבא אינה נתנת חעירעור, אולם תרומתו הפוליטית למדינת ישראל נמצאת בסימן שאלה. עברו הצבאי אינו מצדיק מתן אשראי ללא הגבלה, את האשראי הזה הוא כבר ניצל.

    • אתם מכירים עוד איש קבע ושר שעשה מיליארדי שקלים תוך כדי שירותו הציבורי (ל''ת)

      מעורר מחשבות נוגות, 19/10/08 13:49

    • צודק.לכן נמנה אותו למנתח בכיר בהדסה. מה כל זה רלוונטי???

      muli, 19/10/08 14:47

      איש לא שולל את מה שעשה כלוחם. אבל קשה לחלוק על כך, שאחרי שהוציא את צה''ל מלבנוןבדרך שהוציא (טוב? רע?9 הוא גם הצהיר שמרגע זה אם החיזבאללה יעזו לפגוע בישראל, אז----!'' החיזבאללה העיזו, ואז נתגלה שברק כראש ממשלה וכשר ביטחון הוא כישלון. הוא ריסק את כוח ההרתעה של ישראל והראה שצה''ל הוא נמר של נייר (לפחות כך יכול היה להסיק חיזאללה ואח''כ חמאס, ובעצם כל מי שראה את התגובות הפחדניות של ישראל על מעשי התוקפנות, גם אחרי היציאה מעזה. מבחינה זו תרמו בצורה דומה הוא וההצהרות של שרון בקשר לביטחון שישרור אחרי היציאה מעזה:הפיכת ישראל ממעצמה למדינת בובות. כן החל מן הנסיגות במסגרת אוסלו.

  • 52.

    לפי דעתי יש להפוך את תל אביב לבירת ישראל ולמסור לחמאס את

    ילד, 19/10/08 12:18

    ירושלים חיפה ויפו, הגליל, באר שבע ואם יהיה צורך 120 חברי כנסת יעמדו על גג בית המשפט עירןמים כביום היוולדם לעיני כל רשתות הטלוויזיה העולמיות ובראשם אל ג'אזירה.
    ואם זה לא יספיק לשחרור שליט יש לי עוד רעיונות כיד המלך - רק תגידו ותקבלו.

  • 51.

    עם ממשלת כשלון כזאת ישאר שליט לעולם בידי החמס

    חיילים שלא חזרו, 19/10/08 12:18

    ממשלת מחדל וכשלון שמזרימה מילירדים אוכל ציוד מכונות מלט ברזל לרצועה שנשלטת על ידי חמס שמחזיקה בחייל שכבר אין לו ערך בעיני ממשלתו ושולחיו, לכן על האזרחים לקחת יוזמה
    ולשחררו לפני שיחזור בארון..בגלל ממשלת בזיון.

  • 50.

    האם גם כשהפקרת את יוסף מדחת למות, האם גם אז היה לך קשה ??? (ל''ת)

    אהוד הוא השר הכי הכי הכי הכי בכיר מכל השרים ביחד, 19/10/08 12:12

  • 49.

    למר ברק

    יהודי ישראלי, 19/10/08 12:11

    לכבות לעזה את החשמל, לא דלק, לא אוכל ולא כסף!!!! שכולם יצעקו!!!גם העולם הנעור עד שישחררו את חייל חיי!!מי יודע??

  • 48.

    ברק צודק כבר הרבה זמן אני אומר את זה!!! (ל''ת)

    יניב, 19/10/08 11:58

  • 47.

    לא לשחרור החטוף באם המחיר גבוה ויסכן חיי אנשים אחרים. (ל''ת)

    פיני, 19/10/08 11:57

  • 46.

    עצה לשר הביטחון הנוכחי.

    אבנר, 19/10/08 11:55

    מוטב שפחות תדבר עד הבחירות ההולכות וקרבות ויותר תעשה.כי לא ההפגנות מעלות את דרישות החוטפים,אלא הסחבת שלך ושל חבריך לממשלה ושל ראש הממשלה עצמו, הן אלה שמעלות את דרישות החוטפים.ברור לכולם שלא על כל אסיר צריך לוותר ושאסור לשחרר את רוצחי השר רחבעם זאבי ז''ל. אבל, צריך לקחת בחשבון שכל שניסחב יותר הדרישות הקשות רק יגדלו ויהיו כואבות הרבה יותר.וכמו שנכתב קודם,ההפגנות לא הם אלה שמעלות את דרישות החוטפים.אם כבר הם מעלות את הלחץ כלפיכם (הממשלה).

  • 45.

    ברק יקירי, המחיר עולה במגלל מדיניות מטומטמת

    למען כל החיילים, 19/10/08 11:53

    ולא בגלל הפגנות חובה כי הממשלה רדומה. צר לי לגלות לכם אבל לא חסרים ברחבי מדינת ישראל וגם בקרב היושבים בכנסת אנשים עם דם על הידיים והרגליים והראש והפה והנשמה...
    הילד הזה גלעד שליט צריך לחזור הביתה.

  • 44.

    ברק טועה בגדול

    דן, 19/10/08 11:53

    ההפגנה נועדה בעיקר להפסיק את ויתורי החינם שלנו כלפי חמאס כשגלעד שליט בכלא.

    ממשלת ישראל, בכך שהיא מתירה הכנסת סחורות לעזה ולא מבודדת את עזה, לא מספקת שום תמריץ לחמאס לדבר איתנו על שליט.

    אם ממשלת ישראל היתה נממנעת מהשטויות האלה, אז גם אני הייתי מתנגד להפגנות. הפגנות בעת משא ומתן מעלות את המחיר. אבל ההפגנות נועדו להפסיק את ההתנהגות הלא הגיונית של הממשלה כדי שמו''מ רציני על שליט יוכל להתחיל

    • גם אני חשבתי כמוך עד לפני שעתיים,כשנתנו לאספקה לעבור והסתפקו בבלונים

      muli, 19/10/08 14:54

      ובפתקאות על גבי האספקה, שאנחנו נורא נורא רוצים את גלעד (כלומר: מוכנים לשלם כל מחיר מטורף שהחמאס יתבע).
      מה איכפת מהתוצאות של כניעה לתכתיבים? מה איכפת מהמחיר שנשלם בעוד זמן לא רב (תושבי אשדוד וקריית גת, תתכוננו!) על הנכונות ל''רגיעה'' בלי להתנות אותה בשחרור גלעד?

  • 43.

    ברק-הביתה!

    ר., 19/10/08 11:43

    עצם האמירה שלך, מעלה את המחיר אצל החמאס, ואתה עם כל הממשלה גם זאתי שבמעבר עכשיו, משוחרר מכל עשייה למען שחרורו של גלעד שליט. בושה למדינה, בושה שאלו הם מנהיגיה!

  • 42.

    לבכינות יש מחיר

    אפרתי צבי, 19/10/08 11:38

    האויב מנצל את חולשתנו ומעלה את מחיר הבכינות עבור גלעד !!יש להפסיק להתבכין ולעביר את הטפול לפסים חשאיים אחרת יבקשו גם את האמא שלנו.כעת החוצפה רק גוברת והם עברו לסחתנות לכוון מצרים ודורשים שחרור חמסניק הכלוא אצלם וגם פתיחת המעברים ועוד היד נטויה!!

  • 41.

    שליט

    א.אהרון, 19/10/08 11:36

    ברק- תפסיק לקשקש,תתחיל לעשאת

  • 40.

    הפעם - ברק צודק!

    קמיר, 19/10/08 11:30

    מחיר העיסקה יהיה עשרות הרוגים מהטרוריסטים שרוצים שנשחרר!

    • ברק לא צודק. ברק ממש לא צודק!!! הילד הזה שנתיים בשבי.

      שרית, 19/10/08 11:49

      למה לא שיחררו אותו עד עכשיו??????
      למה הממשלה האימפוטנטית הזו לא עשתה כלום כדי להחזיר אותו עד עכשיו?
      למה הילד הזה לא בבית?????!!!!!!!!!
      בושה שלנו כמדינה. בושה שלנו כאזרחים.

      • תמשיך להתלהם. אני מעדיף היגיון. (ל''ת)

        אלירן, 19/10/08 12:00

      • זאת באמת בעיה רצינית אבל במקרה כזה אסור לחשוב רק על עכשיו ----

        יניב, 19/10/08 12:07

        הפגנות מעלות את המחיר ככה זה כשיש ביקוש בכל דבר בחיים תראו דוגמא שלא קשורה בכלל לנושא אבל מדגימה נכון את הנושא: תנאי הקבלה לאוניברסיטאות גבוהות בטירוף סתם כי יש הרבה ביקוש.
        ובנוסף אי אפשר להחזיר את שליט במחיר גבוה, נקודה.
        החזרה של שליט במחיר גבוה תהיה בכייה לדורות!!!! על הצד השני להבין שחטיפת חיילים אינה כדאית מבחינתו כלל וכי הדבר דורש מאמץ מוגזם מבחינתו עם תוצאות נמוכות ובמקום להוריד את הנושא מהכותרות ולתת להם לנהל משא ומתן מתחת לשולחן בשקט התקשורת מחפשת כותרות מפוצצות ורייטינג על חשבונו ובמישרין מונעת את שחרורו!!!!! ומעלה את מחירו!!!!!!! איך אפשר לנהל משא ומתן כשהצד השני מקבל גיבוי מאיתנו????

      • הילד הזה הוא חייל שנשבע להקריב את עצמו למען המדינה! (ל''ת)

        רן, 19/10/08 12:12

      • האם גם במחיר של עשרות ילדים הרוגים?

        קמיר, 19/10/08 12:35

        מדוע את לא יכולה לענות לעניין?
        ה''ילד'' היה חיל בצבא (כמוני וכמו בני) - ותפקידו של חייל לסכן עצמו למען הצלת אזרחים.
        רק שעם גלעד - הופכים את היוצרות!

  • 39.

    מר ברק, למה לא שחררו אותו כשהמחיר היה נמוך? למה? (ל''ת)

    איציק אילת, 19/10/08 11:28

    • כי גם אז המחיר היה מופרז ביותר!

      א, 19/10/08 12:37

      אסור לסכן עשרות אזרחים - בשביל חייל אחד!

  • 38.

    לגלעד שליט אין תג מחיר- לשטויות שלך יש

    ברק -חדל אישים שכמוך, 19/10/08 11:28

    ואתה עולה לנו ביוקר! מידי!

    • תג המחיר הוא הרוגים וחטופים נוספים מידי המחבלים המשוחררים

      אמיר, 19/10/08 12:19

      עיין ערך עיסקת גיבריל.
      אני מבין שלא אכפת לך להקריב את חייך ואת חיי בני משפחתך, אבל אין לך זכות להקריב אף אחד אחר למען שחרור של חייל שנשלח בתורו להגן על כולנו.

    • ודאי שיש תג מחיר - עשרות הרוגים אצלנו! (ל''ת)

      אבישי, 19/10/08 14:28

  • 37.

    את הפלולה הוא הוריד,אבל האמת דביל הוא נשאר-ראו בתמונה... (ל''ת)

    מר ביטחון לא עשה כלום לשיחרור,ויש המון דברים לעשות, 19/10/08 11:23

  • 36.

    אסור לשחרר את גלעד שליט בעיסקת סחטנית! (ל''ת)

    דעתי, 19/10/08 11:23

  • 35.

    המציאות טופחת שוב ושוב למדיניות ההתרפסות-השקט הביא את שליט?? (ל''ת)

    ההיפך!!י.צדק, 19/10/08 11:21

  • 34.

    ברק חתיכת קשקשן - היו לכם שנתיים להחזיר אותו , אז אל תבלבל את המוח !!

    יוסי, 19/10/08 11:21

    כולך/כם מונעים ע''י אגו-מניה. יכולתם לסגור את הסיפור בימים הראשונים עם ארבעה אנשי חמאס , כן ארבעה !!

    אבל אתם חבורת ''...'' שלא מסוגלים לקבל החלטות.

    ראש ממשלה אתה רוצה להיות ?! מספיק הצבעתי עבורך פעמיים.

    תסתכל בראי ותתבייש

  • 33.

    נועם שליט לברק: היו לכם שנתיים בלי הפגנות (ל''ת)

    אלי, 19/10/08 11:20

  • 32.

    שכולם פה ינבחו, אבל ברק תותח על. (ל''ת)

    נמרוד, 19/10/08 11:20

  • 31.

    אפס מאופס - מה עשית עד עכשיו חוץ מלהתעסק באגו שלך ??!! (ל''ת)

    יריב, 19/10/08 11:19

    • הנה מה שהוא עשה.... ואתה?

      Eחד, 19/10/08 12:00

      (מתוך ויקיפדיה)
      שירותו הצבאי
      ב-8 בנובמבר 1959 התגייס לצה''ל והחל את שירותו בגדוד 9 של חרמ''ש. לאחר הטירונות אותר והגיע לשרת בסיירת מטכ''ל, עליה גם פיקד בשנים 1971-1973. בסיירת השתתף במבצעים עלומים רבים כמו גם מפורסמים, בהם פיקוד על מבצע שחרור חטופי מטוס סבנה במאי 1972 (ברק היה מהלוחמים שהגיעו למטוס בסרבלים לבנים במסווה של טכנאים; לימים תשמש אותו תמונתו על כנף המטוס בתעמולת הבחירות), ''מבצע אביב נעורים'' (חיסול מנהיגי הטרור הפלסטיני בלב ביירות, שם התחפש לאישה) באפריל 1973 ועוד. הוא נמנה גם עם מתכנני מבצע אנטבה.

      אהוד ברק

      רב אלוף אהוד ברק מצדיע במהלך ביקור בפנטגון, 14 בינואר 1993.
      השתייכות צבא הגנה לישראל

      תקופת שירות 8 בנובמבר 1959 - 1 בינואר 1995

      דרגה רב אלוף

      תפקידים צבאיים מפקד סיירת מטכ''ל, ראש אגף התכנון, סגן מפקד הגיס המזרחי, ראש אמ''ן, אלוף פיקוד המרכז, סגן הרמטכ''ל, רמטכ''ל

      מלחמות וקרבות מלחמת ששת הימים, שחרור מטוס סבנה, מבצע אביב נעורים, מלחמת יום הכיפורים, מבצע אנטבה, מלחמת לבנון, הלחימה ברצועת הביטחון, מלחמת המפרץ

      עיטורים עיטור המופת
      ארבעה צל''שי הרמטכ''ל
      אות לגיון ההצטיינות (ארצות הברית)

      במהלך שירותו בסיירת, הוענקו לברק מספר רב של עיטורים: הוא קיבל את עיטור המופת וכן ארבע פעמים את צל''ש הרמטכ''ל [1], [2]. נסיבות קבלת כל העיטורים חסויות.

      הוא חולק עם נחמיה כהן את התואר (הלא רשמי) ''החייל המעוטר ביותר בצה''ל''. במלחמת יום הכיפורים שב מלימודיו בארצות הברית ופיקד על גדוד טנקים מאולתר שבין השאר חילץ את גדוד הצנחנים בפיקודו של איציק מרדכי בקרבות החווה הסינית.

      ב-1982 קודם ברק לדרגת אלוף ומונה לתפקיד ראש אגף התכנון בצה''ל. במלחמת לבנון היה סגנו של מפקד הגיס המזרחי, אביגדור בן גל. בשנת 1983 מונה לתפקיד ראש אגף המודיעין, ולאחר מכן, בשנת 1986 מונה לתפקיד אלוף פיקוד המרכז. בזמן כהונתו כאלוף פיקוד המרכז היה ברק אחראי על הקמת יחידה מיוחדת ללוחמה בטרור בשטחי יהודה ושומרון - יחידת דובדבן. בשנים 1991 - 1987 שימש בתפקיד סגן הרמטכ''ל.


      [עריכה] כרמטכ''ל
      ב־1 באפריל 1991 הועלה לדרגת רב-אלוף ומונה לרמטכ''ל ה-14 של צה''ל, תפקיד אותו מילא עד ה-1 בינואר 1995, עת פרש מצה''ל. כרמטכ''ל היה אחראי על יישום הסדרי הביטחון ויציאת כוחות צה''ל מעזה ומיריחו במסגרת מימוש הסכם אוסלו א'. כרמטכ''ל, ביקש ממנו ראש הממשלה יצחק רבין לקחת חלק מרכזי בגיבוש הסכם השלום עם ירדן שנחתם בשנת 1994. ברק גם היה שליחו של רבין לשיחות עם סוריה ולבנון באותה שנה.

      בזמן כהונתו אירע אסון צאלים ב': ב־5 בנובמבר 1992 נהרגו חמישה חיילים ועוד שישה נפצעו באימון לקראת מבצע שנועד לחסל את נשיא עיראק סדאם חוסיין. ברק וקציני מטכ''ל נוספים, שבאו לצפות באימון, נכחו באזור. לאחר פרישתו מצה''ל ולפני תחילת הקריירה הפוליטית, התפרסם ב''ידיעות אחרונות'' תחקיר בו נטען כי ברק נטש את המקום לפני הגשת עזרה לפצועים. הפרשה העיבה על כניסתו לחיים הפוליטיים, וברק נלחם על שמו הטוב בראיון סוער עם ניסים משעל בו העיד על עצמו כי ראה לאויביו את ''הלבן של העיניים''. יריביו הפוליטיים ניסו להדביק לו את ההאשמה בהפקרת פצועים וצחי הנגבי כינה אותו בנאום בכנסת ''אהוד ברח''. ב־15 במרץ 1999 פורסם דו''ח מבקר המדינה, אליעזר גולדברג, שקיבל את טענות ברק וניקה אותו מכל אשמה (''הרמטכ''ל נשאר במקום 45 דקות לפחות אחרי האסון'').

  • 30.

    חוץ מהמשפחה הקרובה של שליט, השאר ''שרלטנים'' יפה נפש!

    אתם זוכרים את ארבע אמהות ? מה התוצאה? חיזבאללה!, 19/10/08 11:19

    לא חשוב איזה ממשלה שולטת, אל תפריעו לה!
    למי שלא מוצא חן בעניו דעו לכם שאתם מביאים את המדינה לאסונות מתמשכים!
    כול העם הזה חושב שהוא מבין יותר טוב ! אז לכו לפוליטיקה!
    די נמאסתם!!!!!

    • ארבע האימהות סייעו באופן עקיף לחטיפת שליט! (ל''ת)

      א, 19/10/08 12:38

  • 29.

    ברק צודק!!!! צריך לנהוג בהגיון!!!!! (ל''ת)

    יניב, 19/10/08 11:18

  • 28.

    ומאידך ברק לא ניתן לשבת על זרי הדפנה ולעשות אפס (ל''ת)

    בהעדר ממשלה לציבור פתחון-פה, 19/10/08 11:18

  • 27.

    הבריחה מלבנון והגירוש מארץ חמדה העלו מזמן את המחיר-די להעליב אותנו-רב

    קורן נאוה,טבריה, 19/10/08 11:17

    שבענו בוז מפוליטיקאים!

  • 26.

    אלוהים אדירים, איפה יש בעולם מדינה שחייל שלה בשבי והם מעבירים

    יוסי חולון, 19/10/08 11:16

    סחורה לשם מספקים סחורה, מים, חשמל, ועוד.
    נותנים לצלב האדום לבקר את האסירים שלהם ! מה זה הדבר הזה? הזוי הזוי ועוד פעם הזוי!!

    להפסיק את המצב הזה עכשיו ומיד, עד שחרורו של גלעד שליט.

    מיד מיד מיד מידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד !!!

  • 25.

    ברק-צודק בדבריך-לא במעשיך!אסור היה להעביר סחורות-מבלי לשחרר את שליט (ל''ת)

    י.צדק, 19/10/08 11:16

  • 24.

    ברק צודק ב-100% וההפגנות בפועל הם נגד! שחרורו של שליט (ל''ת)

    כגודל ההפגנות גודל מיקוח חמאס, 19/10/08 11:11

  • 23.

    לשר הביטחון אהוד ברק

    עמי, 19/10/08 11:08

    אחרי מעל ל800 ימים שאנחנו לא מצליחים להחזיר את גלעד הביתה ולאחר שהצהרת שאין לך תמיכה להנהיג את העם, אני ממליץ לך להיות כן עם עצמך ולא לברוח מהמציאות ולפרוש לחלוטין מהפולטיקה. לתת לאלו שהעם רוצה וגם מסוגלים לבצע ולא רק לדבר להוביל אותנו בדרך הנכונה.

  • 22.

    תכלס הוא צודק...

    יואב, 19/10/08 11:06

    עם כל הצער שבדבר
    אני חושב וגם בטוח שהממשלה והגורמים הנוגעים בדבר עושים הכל כדי לשחרר את גלעד, העובדה שעם ישראל זה עם מיוחד, שאכפת לו ויוצא לרחובות בנושאים מסוג זה לצערנו רק מחזקים את החיות האלה, החמאס.

    תמיד אחרי איזושהי עצרת בסגנון הזה אתה שומע על איזה בכיר בחמאס אומר דברים העלאת הדרישות וקשיחות המשא ומתן מצידם.

    הלוואי וגלעד יהיה בבית במהרה

  • 21.

    זה מה שקורה

    מייק, 19/10/08 11:06

    כשאפסים שמותכם לא עושים כלום
    רק בלה הלה כל היום
    ובוחרים בכיסא הכי נוח

    ככה קיבלנו את רון ארד
    את הנעדרים מסולטן יעקב
    את הנעדרים ממלחמת לבנון ה II
    ואני מתפלל שככה לא נקבל את שליט

    בגלל הכיסאות החמימים

  • 20.

    ברק צודק ולכן המסקנה היא...

    איזק, 19/10/08 11:04

    שצריך להפגין מול בתי הכלא שלנו ולמנוע ביקורים אצל אסירי החמאס. פשוט למנוע כניסה של בני משפחותיהם.

    • רעיון מבריק! (ל''ת)

      ב, 19/10/08 12:39

  • 19.

    המחיר של שליט עלה בשל כל פעולות הממשלה שאתה כל כך

    יהושפט, 19/10/08 11:03

    להוט לשמור עליה בשם ''היציבות השלטונית'' שם מכובס לרודנות בלתי נאורה

  • 18.

    תשמעו הוא צודק,אין מה לעשות.. (ל''ת)

    מאור, 19/10/08 10:59

    • הוא בד''כ צודק, אבל אנשים תמיד אנטי. חבל מאד. (ל''ת)

      יניב, 19/10/08 11:58

  • 17.

    צודק במיליון אחוז

    אהוד, 19/10/08 10:59

    אנשים מתנהגים בלי מחשבה קדימה.

    הפעלת הלחץ על הממשלה באמצעות פעולות כאלו רק יוצרת תגובה הפוכה.

    כשאני אומר הפוכה אני לא מתכוון לכך שהממשלה פחות מתעניינת בגלעד אלא בכך שהמשא ומתן נהיה קשה עוד יותר.

    איך אפשר לעשות משא ומתן עם צד מסוים כשהצד הזה כל היום רואה שאפשר רק להרים את המחיר והממשלה בסוף תשבר ללחץ הציבורי הגלוי שהתושבים שלה מעמידים אותה בו.

    פשוט מחשבה טיפשית - חבל שאי אפשר לסתום פיות ולנהל דברים בשקט מתחת לפני השטח

    אותה הטעות שעשינו בעסקת השבויים הקודמת חוזרת על עצמה...

    • יש רק 100% (ל''ת)

      הד, 19/10/08 13:11

  • 16.

    בדיוק להפסיק את פסטיבל שליט (ל''ת)

    שישאר שם, 19/10/08 10:59

  • 15.

    אז מה אתה מציע ? שהם ימתינו עד שתתעורר ?

    עמיר, 19/10/08 10:57

    או שהממשלה ממשחררת אותו או שהוא הוריו ומשפחתו - בצדק - הופכים עולמות.
    אי אפשר להחזיק את המקל בשתי קצוות.

  • 14.

    חסרי תועלת

    עופרי, 19/10/08 10:57

    חוסר ההחלטה שלכם!התמהמהות שלכם! הם אלו שמעלים את מחיר החמאס. כבר מזמן הכל יכול היה להיות גמור. בזבזתם זמן יקר ועכשיו המחיר יקר ובכל זאת תעשו משהו. תחזירו את גלעד הביתה.

  • 13.

    לשם שינוי הפעם הוא צודק=מתי תפקחו את עיניכם ותבינו=מעלים המחיר ומעודד! (ל''ת)

    נ.כהן האויב הבין מזמן שהפכנו להיות לנמושות=נ מ א ס, 19/10/08 10:56

  • 12.

    ממשלה מסורסת ,הביצוע עובר לשטח (ל''ת)

    @ בנצי- א @, 19/10/08 10:55

  • 11.

    נו ואתה גם אומר לחמס מה לעשות בנידון אולי תישמור על שתיקה (ל''ת)

    אילן, 19/10/08 10:51

  • 10.

    ברק בלתי אמין

    אזרח שראה איך ברק מחשיב רק את, 19/10/08 10:49

    אני לא סומך על ברק המתנש א

  • 9.

    ברק לא מאשר לאזרחי ישראל להתארגן , הוא חושש מהתקוממות נגדו , שיקימו לה

    העם מתחיל לדברר ?!, 19/10/08 10:44

    להדיחו ואת ממשלת הליצנים הערבית הפשסיטית .

    העם יתן את דברו

  • 8.

    למערכת nrg

    יהוידע, 19/10/08 10:44

    אדוני העורכים,
    אתם עדיין מתיחסים ברצינות לדברי ברק?

  • 7.

    מה רוצה ברק שימתינו כמו עם רון ארד , צריך לעצור את העברת סחורות לעזה

    עזה לעזאזל, 19/10/08 10:44

    הברק הזה לא מבייש את ביבי שקרניהו הוא בדיוק כמוהו נהנתן חפיפניק ורדוד מחפש פתרונות קלים. צריך להשבי את גלעד במחיר הרעבת כל עזה במחיר של נתק מוחלט עמם לא להעביר מכאן שום דבר וראה זה פלא הערבים מבינים רק כח והרבה מי שמדבר כמו ברק פשוט מאוד יוצר מוטיבציה לערבים לבקש עוד ועוד.
    אז ברק מוטב היה אילו היית סותם את הפה ולא מדבר . לפחות זה דברים אחרים אתה ממילא לא עושה אז... לך כבר הבייתה.

  • 6.

    למה אני לא מופתע

    ההסטוריה, 19/10/08 10:44

    כי מתברר שברק סובל מחרשות מתמשכת, החל מהלילה שבו נבחר לראש הממשלה ולא שמע קריאתם של 400 אלף צועקים ''בלי שס'' והשאר היסטוריה, וגם כעת הוא לא שומע את צעקת המפגינים ''להפסיק כל הספקה לרצועה'' עד לקבלת מידע על מצבו של גלעד שליט.

  • 5.

    מעניין שבכל משא ומתן מול הערבים אנחנו נדרשים לויתורים כואבים , כבר כוא

    ארז, 19/10/08 10:43

    בואב לנו יותר מידי מתי להם יתחיל לדגד קצת .

    האם גם להם ישנם ויתורים כואבים .

    תמורת פצמרים מקבלים מזון , תמורת גופות מקבלים אסירים מדושנים עם תואר ראשון בהקמת ארגוניי טרור ופצצות .
    תפורת פצמרים מקבלים סיוע כללי ונשק .

    אני עדיין לא מבין את מי ברק מייצג , וגם לא מבין את התחנפות השמאל לערבים התוקפיםן אותנו .

    • צודק - צריך לגבות מחיר על החזקת שליט

      אדגר, 19/10/08 12:08

      אפשר ואפשר לגבות מחיר על החזקתו של שליט אצלם, עד שלא יהיה להם שווה להחזיקו יותר בשבי...

    • היהודים לא השתחררו מפחד הפריץ ולא עומדים על שלהם (ל''ת)

      יש לנו בעיה, 19/10/08 13:12

  • 4.

    צרות מוחין

    שמעון, 19/10/08 10:41

    בדיוק להיפך.
    היו לממשלה מעל שנתיים וללא תוצאות.
    פעולות המחאה מפריעות למר ברק לשבת על התחת ולא לעשות דבר בעוד שהעולות מראות שאפשר לדרוש הדדיות לפני שמבצעים שיחרור וכל מיני מחוות ראווה חסרות תועלת.

  • 3.

    ברק שוב מבלבל את המוח. ברק מוכן לשחרר את מתכנני הפיגועים הגדולים.

    ל''ת, 19/10/08 10:40

    לו העם היה יודע את מי מתכוונים לשחרר היה מזדעזע. תמורת שליט מתכוונים לשחרר את כל מתכנני הפיגועים הגדולים שגרמו למאות הרוגים. סמיר קונטאר כלבלב לידם.
    בג''צ יביא בצל לאולם, יזיל דמעה כאילו ויאשר את העיסקה.

  • 2.

    היו לך שנתיים לשחרר אותו בזול קשקשנים !!!!!! (ל''ת)

    קוקו, 19/10/08 10:36

  • 1.

    ולכן יש להוריד המחיר אצל החמאס

    אחד העם, 19/10/08 10:36

    על ידי פרסום שמות האסירים שישראל מוכנה לשחרר, ומשפחותיהם יעשו כבר את השאר.