• 52.

    "מזרח תיכון חדש"

    וירטואל קומנטטור , 10/04/09 14:30

    בראיון באל ז'זירה באנגלית אמר פרס שכל המבנה הפוליטי שאנו מכירים הולך להשתנות.
    למי שלא יודעים, התוכנית של פרס "מזרח תיכון חדש" היא נגזרת של תוכנית גלובאליית הנקראת "סדר עולמי חדש" שהציג הנשיא בוש האב ב11 בספטמבר 1991 במליאת האו"ם.
    מי שמתעמקים בפרטי התוכנית הנ"ל יגלה פרטים שברובם לא מוצגים לציבור.
    כל נסיון שלי לכתוב על כך כאן, נתקל לעיתים קרובות בתגובות המתייחסות לזה כקונספירציה (שלא קיימת).
    ישראלים תתעוררו!!! בשקט בשקט, פרס הנמנה על חברי קבוצת "בילדרברג" (ע"ע) מוביל אותנו למציאות שכרגע נראית לנו כמדע בדיוני.
    לא מאמינים לי? טוב מאוד, אל תאמינו, אבל לפחות היו נאמנים לעצמכם וצאו לרשת וחפשו את המידע בעצמכם...

  • 51.

    משוגעים רדו מהגג

    ריקי, 21/01/09 23:28

    רק לפני יומיים סיימתם מערכה נגד האיסלם העולמי ביצוגו בעזה מי רוצה בכלל לעשות איצנו שלום כרגע?
    זה פרס הלוזר הפנטזיונר...

  • 50.

    יש לנו מזרח תחת חדש בזכותך אתה וכל הגברדיה שלך אשמים בהרבה

    רחלי, 03/12/08 21:33

    פרס קבלת תפקיד נשיא כדי שתשתוק ולא תדבר כל כך הרבה

  • 49.

    פרס=אתה כמו עוף טורף=אדריכל המלחמות=על צווארך דמם של כל הנרצחים וההרוג (ל''ת)

    נ.כהן לעולם לא נרצה לזכור אותך לאחר לכתך=שרק יגיע!, 10/11/08 19:57

  • 48.

    וואלק שמתם לב? האשכנזים הפחדנים רוצים שלום. ואנחנו המזרחים רוצים מלחמה

    רחמים מסעוד. מזרחי מקופח. סונא סמולנים., 21/10/08 07:53

    בגלל שאנחנו המזרחים אחלה של גברים. אנחנו לא רועדים מהאישות שלנו. אנחנו שפכנו את הדם שלנו למען המדינה ואנו מוכנים ללכת הלאה ולשפוך את הדם שלנו ושל כולנו למען ביבי נתניהו ירום הודו. כי המזרחים כולנו כאחד הולכים הפעם רק עם ביבי נתניהו ואנחנו הרוב במדינה.
    ביבי נתניהו ישתבח שמו.

    • מסעוד. בשם כל הפריחות והשרמוטות אתה צודק ...

      פריחה, 21/10/08 12:13

      כולנו ליכוד כמוך רוצות ביבי כי הוא דופק אתנו ואנחנו נהנות.

  • 47.

    העם והמדינה הפסידו בגדול את מנהיגותו של שמעון פרס.

    benzi. a, 20/10/08 09:30

    שמעון פרס היה צריך להנהיג את המדינה בעשור האחרון ולהמשיך זאת עד ימו האחרון ואף לאחר מכן. . לאחר בן גוריון. אשכול. רבין. ושרון. פרס הוא אחרון הנפילים בארץ ועוד לא קם מנהיג שישווה לו וספק אם בעתיד יקום מנהיג כזה. יש עוד תקוה שפרס כנשיא יוכל לתת ולתרום עוד מיכולתו וחוכמתו למען העם והמדינה.

    • פרס מעולם לא היה מנהיג גדול, זה אנחנו שהיינו עם "קטן" (ל''ת)

      וירטואל קומנטטור , 10/04/09 14:32

  • 46.

    מר פרס, לא יפה להלך אימים על העם הזה כל שני וחמישי .

    אליהו,חיפה, 20/10/08 08:40

    נראה שככל שהערבים שונאים אותנו כך אתה אץ לרצות אותם.רק שתדע הארץ היא לא רכוש פרטי שלך ובה הוקמה מדינה עבור העם היהודי שיוכל לקיים בה חיים יהודיים ולא לקיים בה את ההמצאה שלך ''דו-קיום בשלום''.

  • 45.

    פרס-השני אחרי אולמרט שזיהה את הפוטנציאל של ההתנתקות מעזה. (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 19/10/08 16:06

    • מתחזה עלוב התחזות התחום החזק של ביבי ואוהדיו,ציפי ליבני רה''מ הבאה שלנו

      נתן.ש מעלות., 20/10/08 18:44

      ולמתחזים אל תהי תקוה ותקומה.

  • 44.

    כל הכבוד לפרס.מאז אוסלו לא היתה יוזמה מוצלחת כזאת.

    נתן ש. מעלות, 19/10/08 16:04

    העיקר לא ביבי.
    ביבי אסון

  • 43.

    ממשלת הפוטש הערבית

    אאא, 19/10/08 14:20

    לא ראויה ולא יכולה לקדם שום מהלך בשום תחום.
    ממשלה צריכה להבחר בידי העם ולא בידי האיחוד האירופי וכמה חמולות ערביות.

    אף אחד לא בחר את ברק או את לבני.2 פולנים משלום עכשיו שגרים בצפון ת''א ועלו לשלטון בעזרת פוטש של מערכת המשפט,הפרקליטות והתקשורת.

    אז יש לנו ממשלה ערבית (ממשלה שנבחרת בידי ערבים היא ממשלה ערבית ללא קשר לסיווג האתני דתי שלה) שעלתה לשלטון בעזרת פוטש...בדיוק כמו במדינות ערב סביבנו (אצלן הפוטש מבוצע בידי הצבא).

    אז מי אמר שישראל לא משתלבת במזרת התיכון?

  • 42.

    כן הפיתרון הוא היוזמה הערבית לשלום

    איימן חונייטי – ירדן, 19/10/08 14:12

    כן הפיתרון הוא היוזמה הערבית לשלום

  • 41.

    וואלק את היזמה המדינית החדשה יעשה רק ביבי. מלחמה איזורית

    רחמים מסעוד. מזרחי מקופח. סונא סמולנים, 19/10/08 14:12

    רוצים מלחמה עכשיו. ביבי נתניהו ישתבח שמו. אנחנו המזרחים נעלה אותו מעלה מעלה לשלטון הנכסף ותבא הגאולה על עמנו ארצנו ומולדתנו. ישתבח שמו.

  • 40.

    ארור יהיה מי שיעביר את הגולן ואת ירושלים לבני הארורים האלה!! יש ללכת ל

    ג'ינג'י = ת''א, 19/10/08 14:10

    לבחירות כלליות, ליבנ, ברק ש''ס ומרצ הם אסון למדינת ישראל, אסון לעם היהודי ולאדמות העם היהודי!! הם אסון לקיומינו!! הם ישבו בממשלות של המפיונרים אולמרט ושרון וביחד גרמו לאסונות על עם ישראל, אנחנו לא שפני ניסיונות שלהם על מנת שיתקנו עלינו את העוולות ואת הקילקולים שלהם, הם לא חפים מכל פשע!!!

    • אתה וחבריך ובראשם אלילך ביבי,אתם האסון לשכבות החלשות ולמדינה

      נתן.ש מעלות., 20/10/08 18:46

      אי לכך רק לא ביבי,לא נשרוד אותו פעם נוספת.

  • 39.

    כן הפיתרון הוא היוזמה הערבית לשלום

    איימן חונייטי – ירדן, 19/10/08 14:07

    כן הפיתרון הוא היוזמה הערבית לשלום

  • 38.

    כן הפיתרון הוא היוזמה הערבית לשלום

    איימן חונייטי – ירדן, 19/10/08 14:05

    כן הפיתרון הוא היוזמה הערבית לשלום

    • היוזמה הערבית לשלום ולהתראות...

      יהודה, 19/10/08 14:10

      כשאנחנו נהיה בים יהיה כאן שלום - זו יוזמת השלום הערבית ויש להם בניגוד אלינו סבלנות אין קץ לחכות עד שהיא תתבצע...

  • 37.

    אדוני, נולדת בפולניה ונשארת פולני! די! נמאסת ! תהפוך את עורך קצת !

    בכול הקשור לשלום נכשלת ! אנחנו רוצים לחיות במציאות, 19/10/08 13:38

    אדוני חולם, והעם משלם את המחיר!
    בנושא השלום אתה 0 גדול! תעסוק בנושאים בהם היו לך הצלחות!
    רק אל תתעסק בנושאים ''מזרחיים'' כי הם לועגים לך ! והערבים יודעים איך לעבוד על פולנים!
    אין לעם כוח מהשטויות שלך ובמיוחד מה ''מזרח תיכון חדש''!!!!!!

  • 36.

    מיסטר פרס, הנשיא לא אמור לדון בנושאים פוליטיים

    K, 19/10/08 13:15

    אולי אתה עוד מאמין בשלום, אבל רוב העם כבר הבין שהערבים לא רוצים שלום, הם רוצים אותנו בים

  • 35.

    הגיע הזמן לשים סוף למנהיגותם הפושעת של מחריבי ישראל

    עדי, 19/10/08 13:12

    במקום לגרום לנו נזקים נוספים, על ''נציגינו'' המושחתים והמשחיתים, התבוסתנים והשוגים באשליות, מתאבדי פרס נובל לשלום ומוכרי מדינת ישראל תמורת בצע כסף, לעשות כמנהג הלמינגים (חיות קטנות עם נטייה התאבדותית חזקה - לשם הנקודה בלבד) להעלם מהנוף הפוליטי הישראלי. הגיע הזמן לממשלת ימין קיצוני חזקה שתבהיר לכל ''שכנינו'' ובעיקר לפלישתים שחושבים בעקבות התבטאויותיהם שדרכנו למדינה דו לאומית שתהפוך תוך זמן קצר למדינה פלשתינאית עם מיעוט יהודי נרדף ומוכה, אם לא תקום ממשלה ימנית קיצונית שתטרנספר מפה את כל הערבים אין לקיומנו פה שום הצדקה.

  • 34.

    איך שאני שומע את המילה ''שלום'' אני מבין שמישהו

    ציוני, 19/10/08 12:51

    מנסה לעבוד עלי..

    שלום? על מי הם מנסים לעבוד?

    עם הפלסטינים אי אפשר להגיע לשלום, נהיה הזויים ונגיד שנגיע להסכם עם הפת''ח, אז חמאס יעשה טרור.
    נהיה מטורפים לגמרי ונגיד הסכם עם חמאס - אז הג'האד האיסלאמי או כל ארגון במימון איראני אחר יעשה טרור.

    לסורים אסור להביא שלום - זו פשוט שאלה של עלות-תועלת.

    בשביל שלום הוגן אין שמץ של סיבה להביא את הגולן - הסורים מרוויחים משלום איתנו דברים אדירים, להוסיף על כל מה שהם יקבלו את הגולן זה הזוי ומטורף.

    יש להם שני דרכים ללכת בהם.
    אחת של איראן, שבה הם ישארו מדינה עלובה נחשלת ענייה שאולי בעתיד גם תהרס במלחמה.

    השני של הסכם עם ישראל ללא הגולן, שבה הם יקבלו עשרות מיליארדים מהמערב פיתוח כלכלי עצום הרגעת חקירת חרירי הכרה בחלקם בלבנון כניסה לחיק המערב וכו' וכו' וכו'.

    אם הם יבחרו בדרך הראשונה ולא בשניה הם מטורפים, ואם הם מטורפים אז זו עוד סיבה למה לא להביא להם את הגולן.

    ישראל צריכה להציג עמדה ברורה - לא נביא את הגולן, נקודה.
    הסורים ''יתפשרו'' (זו לא התפשרות אמיתית כי עצם הדרישה של הגולן מגוכחת), ושוב אם הם לא ''יתפשר''ו הם מטורפים - ואם הם אכן מטורפים ולא רוצים את טובת מדינתם זו עוד סיבה למה לא להביא להם את הגולן.

  • 33.

    עם ר''מ בוגדני כמו אולמרט,הנזקים שפרס יכול לגרום לבטחון המדינה הוא

    דרור מרמת גן, 19/10/08 12:34

    מינימלי.
    הרי אף אחד בממסד ה''ימני'' הרופס והמתרפס, לא מעלה בדעתו לדרוש מפרס שיפסיק לבחוש בקלחת המדינית, ולכן הוא ימשיך בפעילותו הבלתי חוקית.

  • 32.

    עזה תהייה סינגפור של המזה''ת החדש...ההזיות של שימון לא נעצרות

    דרור מרמת גן, 19/10/08 12:30

    ואת מחיר הדמים שלהן משלם העם הטיפש.

  • 31.

    שימעלה,תביא את בן לאדן,תן לו לשלוט בשטחים ותעשה איתו שלום.

    למה ערפאת כן ובן לאדן לא אם זאת השיטה?, 19/10/08 12:25

    חלם זה פה וזה מנוהל ע''י חלמאים.חבל על הפצועים וההרוגים שנאלצו לחיות תחת החלמאים.
    איפה הסליחה,איפה הכאה על חט,איפה החזרת אש''ף לטוניס,איפה הוצאתם של הוגי ומיישמי הנזק החוצה ממרכזי מקבלי ההחלטות?

  • 30.

    לא נרצחו מספיק יהודים בגלל אשליות השמאל??? (ל''ת)

    נשיא פוליטי אסון למדינה, 19/10/08 12:23

  • 29.

    די להטעות את העם עם אשליות כדי להרוויח הון פוליטי! (ל''ת)

    מזרח תיכון חדש, 19/10/08 12:22

  • 28.

    די כבר עם הפרובינציאליות הזו!!! בכוחנו להביא שלום קוסמי !!

    יהודי, 19/10/08 12:17

    שגרירויות במאדים ובצדק- מפעלי הי טק בכוכב נגה וטיסות ישירות לניגוב חומוס בשבתאי!

    די למלחמות תנו לגלאקסית השמש לעלות

  • 27.

    ההוזה ההזיה והמהוזים.

    יוסי, 19/10/08 12:13

    שוב פעם יותר מדי בירה.
    רק התפתחות תרבותית של 400 שנה תוכל ליצור שלום פה, כמו שרק כזו יצרה שלום בין לדוגמא הולנד ובלגיה וגם זה בקושי.
    פעם ראשונה בהיסטוריה שעברו על אירופה יותר משישים שנה בלי מלחמה גלובלית וזה לא בגלל רצון עז לשלום אלא בגלל חוסר האפשרות ליצור מלחמה כזאת. בין היתר בגלל העובדה שמחוללי המלחמות הגדולים כמו הגרמנים לא יכולים ללכת לשרותים אם הם לא קבלו רשות מן האמריקאים.

  • 26.

    שוב פעם - מזרח תיכון משומש? (ל''ת)

    משה, 19/10/08 12:07

  • 25.

    אני מתעלף! האיש הזה מוביל אותנו מאסון לאסון! והוא לא מפנים את העובדה (ל''ת)

    שהוא חי עם ערבים מסביב! תגרד מעליך את הפולניות !, 19/10/08 12:06

  • 24.

    שלום אזורי אפשרי - ללא קשר לשטחים

    חיים, 19/10/08 12:05

    אין שום הגיון בקביעה שהשלום יושג על יסוד נסיגה משטחים. מה שמבעית את מדינות ערב הוא עצם קיומה של מדינת ישראל כמדינה חילונית הטוענת השכם והערב שזו מדינה דמוקרטית ומערבית שמשמעה נציגה זרה באזור המייצגת את המערב הנוצרי הקולוניאליסטי. את הקשר הגורדי הזה צריך לפרק כדי להבהיר שאנו חלק אוטנטי של המזרח התיכון מקדמת דנא. לכך צריכה ישראל למנהיגות משיעור קומתם של הרצל וזבוטינסקי ולא מנהיגים אופורטיוניסטיים חסרי דמות וצורה משלהם.

  • 23.

    מה ?שוב פרס בעל זכויות יוצרים על אוסלו ועל עראפאת?

    ח.א., 19/10/08 11:53

    ליבני תמימה. היא יכולה ללכת לשמיר, במידה ויוכל לדבר אליה, כדי ללמוד איך החתרן הבלתי נלךאה פרס רקח את הסכם אוסלו ומה שיצא ממנו, לבד מפרס נובל לשלום.בן-כספית יודע מה לכתוב כעיתונאי חצר מיומן.

  • 22.

    היוזמה שלי- שלום עולמי

    מלכת יופי, 19/10/08 11:36

    עוד יוזמה נפוחה עם שם ילדותי. קודם תדאגו שאפילו ערבי אחד במזה''ת יכיר בזכותם של יהודים למדינה משלהם. אף אחד, בטח לא באוסלו, נתן הסכמתו לסעיף פשוט כל כך בהסכם עתידי על ''שלום אזורי''. כל השאר יושג תוך 5 דקות.

  • 21.

    אולי שלום כמו שיש בעירק בין השיעים לסונים(והם כולם מוסלמים) (ל''ת)

    יאיר, 19/10/08 10:59

  • 20.

    הוויתורים הישראלים יהיו ממשיים וכואבים אך השלום יהיה מדומה ונפיץ (ל''ת)

    חץ, 19/10/08 10:36

  • 19.

    סבבה. פרס מרכיב קואליציה, פרס מנהל את מדניות החוץ. ליבני תגיש קפה או ת (ל''ת)

    תה, 19/10/08 10:36

  • 18.

    ליבני היא בובה על חוטים. הידיים ידי פרס !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מני, 19/10/08 10:35

  • 17.

    רעיון מצויין..

    פרס ושות' חברה לטמטום, 19/10/08 10:19

    השלום חייב להיות עם כל המדינות הגובלות עם ישראל ובנוסף את איראן, ערב הסעודית, לוב אלג'יר סודן וכל החארות במזרח התיכון ובצפון אפריקה.
    בתמורה ישראל תחזיר את פרס. את ירושלים את חיפה את באר שבע את אילת את טבריה את נהריה ואת תל-אביב. סליחה סליחה לא כולל תל-אביב. אז מה ישאר לנו?
    וכך ישראל תהפוך למדינת תל אביב ובא גואל לשמאל הסהרורי והמטומטם.

  • 16.

    על ציפי אפשר לסמוך. עם ציפי לבני יש סיכוי לשלום. (ל''ת)

    benzi. a, 19/10/08 10:14

    • קודם שתנצח מערכת בחירות.היא וברק.

      אאא, 19/10/08 14:24

      אנחנו לא עיראק ולא פקיסטאן שבהם עולים שליטים בפוטש או בעזרת קומבינה אמריקאית.
      לבני וברק ישלמו מחיר אלקטורלי כבד מאד על זה שהם נאחזים בקרנות המזבח במקום ללכת לבחירות,כי ממשלה בישראל צריכה לקבל אמון מהציבור ולא מכמה חמולות ערביות ששולטות במוסדות קדימה והעבודה ומתמיכה של התיאוקרטיה הליבלית ששולטת באירופה.
      כל מהלך שינסה הצמד הזה להוביל יתקל בהתנגדות קשה שבעתיים מזו שפגש רבין.הוא אמנם רימה את כל הציבור אבל לפחות ניצח בבחירות.

  • 15.

    שלום אזורי עלאק, גרסת שמעון פרס

    יצחק, 19/10/08 10:14

    זהירות!!! פרס שוב מתכנן לנו ''מזרח תיכון חדש'' שאת הקמתו אנחנו נשלם, ובמה? כמובן! ב''שטחים''. שיטת הסלאמי תפעל, דונם פה ודונם שם, רגב אחר רגב! הערבים יקפצו על העגלה המטומטמת הזאת בשמחה.
    ישראל צריכה שוב להודיע לכל העולם: ערבים, אתם רוצים שלום? מצוין! בואו לחתום, אבל לשלום אין ''מחיר''! תמורת שלום מקבלים שלום. רק אז יש שלום אמיתי. שטחים תמורת שלום הוא מנתכון למלחמה ואשלייה מסוכנת.

  • 14.

    שלום אזורי עלאק, גרסת שמעון פרס

    יצחק, 19/10/08 10:12

    זהירות!!! פרס שוב מתכנן לנו ''מזרח תיכון חדש'' שאת הקמתו אנחנו נשלם, ובמה? כמובן! ב''שטחים''. שיטת הסלאמי תפעל, דונם פה ודונם שם, רגב אחר רגב! הערבים יקפצו על העגלה המטומטמת הזאת בשמחה.
    ישראל צריכה שוב להודיע לכל העולם: ערבים, אתם רוצים שלום? מצוין! בואו לחתום, אבל לשלום אין ''מחיר''! תמורת שלום מקבלים שלום. רק אז יש שלום אמיתי. שטחים תמורת שלום הוא מנתכון למלחמה ואשלייה מסוכנת.

  • 13.

    וואלק ביבי יעשה שלום רק אחרי שיכבוש את דמשק ורבת עמון

    רחמים מסעוד? מזרחי מקופח. סונא סמולנים., 19/10/08 10:10

    ביבי נתניהו ירום הודו . רק הוא יודע איך לחנך את הסמולנים. אצל ביבי כולנו המזרחים מוכנים להקריב את נשמתנו ואת דם בננו למענו.וואללק מי הקים את המדינה ואת הצבא אם לא אנחנו המזרחים. ומי העלה את מנחם בגין לשלטון אם לא אנחנו ורק אנחנו המזרחים. ועכשיו חכו חכו אנחנו נעלה את ביבי נתניהו בסערה עזה לשלטון. והוא כבר יכבוש לנו את שתי גדות לירדן ואת הכינרת וגם את דמשק. אמנם ביבי נתניהו הוא חצי אשכנזי וחצי בוכרי. אבל יש לו נשמה טהורה של מזרחי טהור . וואלק אנחנו איתו והוא איתנו. ביבי נתניהו ישתבח שמו..

    • מצחיק, במיוחד ה''ישתבח שמו לעד''. אבל לא קשור לעניין.

      עלי-בבה, 19/10/08 10:24

      אהבתי גם את הטעויות המובנות ''סמולנים'' ו''סונא''. ו''חצי בוכרי''? זה מאיפה הגיע?

  • 12.

    אל תפריעו תשכחו מן הכיסאות וכסף זה הבל העיקר שלום אולי נצליח (ל''ת)

    שמואל, 19/10/08 09:53

  • 11.

    כול הכבוד התפילות שלנו הן שלום צריכים לחפס כול הדרכים אולי נגיע לשלוםא (ל''ת)

    שמוטל, 19/10/08 09:51

  • 10.

    לכו ללמוד מזרחנות...

    מסעודה, 19/10/08 09:50

    לעולם לא יכון שלום איתם.
    עפ''י דתם אין כל חשיבות בקיום הסכמים.
    בשלב כזה או אחר ניתן להפר אותם כשהתנאים יבשילו לכך.
    גם הציבור הערבי בודק כל הזמן את קצה גבול הסיבולת של הציבור היהודי וההנהגה פה והתנהגותו היא פועל יוצא של התגובה לכל בדיקה.להזכירכם כי מחבל יהודי בשפרעם הוצא להורג בלינץ' והדבר נתקבל כעובדה מוגמרת בעוד שמחבלים ערבים מסמנים v כל פעם כשהם משוחררים.

  • 9.

    ותשאר ליהודים מדינה אחרי המו''מ האזורי?

    עלי-בבה, 19/10/08 09:28

    פרס הזה - חתרן בלתי נלאה. מה יש לו נגד עצם קיומה של נמדינה שלו אני לא מבין. כמה מוות ומשטמה ודלגיטימציה לעצם קיומה של ישראל נוצר מה''שלום'' שלו. מתי כבר נפתר מהכסיל הזקן?

  • 8.

    מה, הם עושים צחוק? הספינאי הראשי, אולמרט, מתפטר, ואין להם שום סיכוי לה (ל''ת)

    שיג אותו בספינים האיכותיים שלו..., 19/10/08 09:28

  • 7.

    חמור נשאר חמור,ונאור נשאר נאור.. (ל''ת)

    לפרס יש 700 נשמות של הסיטרא אחרא, 19/10/08 09:24

  • 6.

    לפני כל בחירות השמאל חוזר לפנטזיה המרושעת-את האמת הם יודעים... (ל''ת)

    רק נאור לא משנה את דעתו!, 19/10/08 09:20

  • 5.

    פרס עובר על החוק

    גלעד, 19/10/08 09:16

    אסור לנשיא לדבר על נושאי פוליטיקה. או שיחזור בו מדבריו או שירד מכס הנשיאות. אם נשיא היה אומר התבטאות ימנית הוא היה סופג קיתונות של ביקורת, כך צריך להיות גם כאן.רוצה פוליטיקה? תוותר על הנשיאות.

    • החוק הוא רק עבור האזרח הפשוט

      איציק, 19/10/08 12:12

      לא עבור פרס הקדוש.

  • 4.

    תיקון טעות: יוזמה ''למלחמה'' אזורית חדשה!!!... יהודים ושלום...

    ערבי, 19/10/08 08:49

    לא הולכים ביחד זה עם שצמא תמיד למלחמות ומתאושש למראות הזוועה ...בכלל מי אמר ששלום זה אינטרס יהודי ??!!! זו סתם סיסמאה אם הייתי יהודי לא הייתי בכלל חושב על שלום והייתי סוגר את הדלת מלכתחילהשכן לא יעלה על הדעת שלא תצפה ממי שגירשת וגזלת ממנו את אדמתו יבקש ביום מן הימים לחזור לאדמתו...אז ביננו לא שלום ולא בטיח ובכלל מעולם לא היתה כוונה אמיתית לשלום שקר מוחלט כמו שרק יהודים יודעים לעשות!!

    • למתחזה העלוב-אמנם אתה לא ערבי,אבל בדבר אחד אתה צודק (ל''ת)

      אתה ממש לא יהודי!, 19/10/08 09:18

    • לא גזלו לכם שום אדמה

      EE, 19/10/08 13:18

      מי שגנב את אתם, אז שב בשקט.
      אם תהיה מלחמה אזורית מי שיפסיד יהיה אתם.

  • 3.

    הייתי מנסח את הדברים בצורה קצת אחרת:

    מישהו, 19/10/08 08:48

    ציפי לבני ואהוד ברק, שיודעים שקץ הקריירה הפוליטית שלהם כבר פה, מתכננים את הגרנד פינאלה.
    זה שיהפוך אותם ליקירי אומת השמאל.

  • 2.

    הלוואי (ל''ת)

    משה, 19/10/08 08:43

  • 1.

    מיפלגת קדימה רוצה בכול מחיר לתרפד את ההיתנגדות הגדולה בעם

    פקק תנועה קרית ביאליק, 19/10/08 08:42

    להחזרת רמת הגולן לסוריה .

    • ל מס 1 איזה רשות יש לך לדבר בשם חעם אנחנו רוצים שלום לא כיסאות מספיק 2 (ל''ת)

      שמואל, 19/10/08 09:58

      • אני מהעם. ורוצה את הגולן וההתיישבות ולא פתקים מאסד. (ל''ת)

        עלי-בבה, 19/10/08 10:39

      • זהו באמת רצונו של העם .ויש לו רוב בכנסת להיתנגדות לנסיגה

        פקק תנועה קרית ביאליק, 19/10/08 11:40

        מהגולן. וזה רצון הרוב .אם ניסוג מבחינה גאוגרפית מהגולן .כדוגמת גוש קטיף .זו תהייה בכייה לדורות .כמו הויכוח על מזרח ירושליים .והאלימות שישנה כאן באזור .דמיין קצת לעצמך מבחינה. ביטחונית. מדינית .וגאוגרפית .ופוליטית ואזרחית סורית ואת כול ההשלכות .שינבעו מכך .ומה יקרה.. אם הסורים ישבו על צפון הכינרת ???

      • שמוליק קיפוד, העם באמת לא רוצה נסיגה מהגולן (ל''ת)

        ~~, 19/10/08 13:16