• 49.

    עד שלא יחוקק חוק כמו שעומדים 'גברים' בכניסה למועדונים

    זיגפילד ציצינוויסר, 20/10/08 17:09

    ולברים, צריכים לעמוד שם עם אפשרות לבדוק את רמת האלכוהול בדם בין אלו שיוצאים מהמועדון ולאמת שאחד מהם לא מסטול והוא יהיה הנהג. זה נשמע פסיכי לגמרי אבל גם לאבד חיים במעבר חציה באור ירוק זה נשמע פסיכי לגמרי אם לא היו מסטולים ושיכורים לא היו דורסים. ובמקביל אלו שחצו גם שם כנראה מידת האלכוהול היתה לא נמוכה במיוחד שהרי לא מספיק רמזור ירוק... צריך לראות בכל זאת מה המצב על הכביש ובעיקר כשמדובר בערבי שישי מאוחר בלילה. ושוטרים חייבים לאכוף את החוק של אלכוהול גם בנוסף צריך שהברמנים לא ימכרו יותר משתי כוסות של בירה לאדם. הכל נשמע מטופש אבל דבר אחד הוא לא החיים שלנו של כולנו אף פעם אנחנו לא נדע מהיכן זה יגיע אז עדיף להיות פולנים טפשים מאשר חכמים דרוסים ומתים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נתן זהבי - אתה צודק ! (ל''ת)

    אלי טופר, 20/10/08 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כתגובה - מקצצים תקציבים, דבר

    אלון, 20/10/08 07:25

    אשר יגרום לפיטורי 400 שוטרי תנועה.
    דם הנרצחים בתאונות על ידי המקצצים בתקציב!!

    הגב לתגובה זו

    • קיצוצים זה הכרחי באירגון שלא מביא תוצאות.

      לא הכסף הוא מה שמביא תוצאות, 20/10/08 08:50

      אלא האנשים שעובדים איתו.חייבים לקצץ את הכסף מאירגון שלא מסוגל להביא איתו תוצאות.חייבים לפטר עובדים מאירגון שלא מסוגל להשתמש באותם עובדים כדי לייצר תוצאות.לא כמות העובדים ולא כמות הכסף היא הקובעת.יש ארצות מלאות בנפט ומחצבים עם הרבה יותר כסף מאחרות והן עדיין עולם שלישי,מתפקדות ברמה אפס.לא הכסף ולא הכמות אלא רק האיכות היא מה שיכולה להביא תוצאות.תפסיקו להיות כמו כבשים שנוהות אחרי מה שהמושחתים מקשקשים לכם.אנשים שיודעים לעבוד יוציאו מים מן הסלע,ואנשים שלא יודעים לעבוד יבזבזו את כל הכסף והעובדים שתיתנו להם ללא שום אפקטיביות.זה מה שקורה כיום.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מדוע לא רדפו אחרי הג'יפ

    שוטר תנועה, 20/10/08 07:18

    האמת היא שיש הוראה מפורשת לשוטרי משטרת התנועה הארצית, שאסור לבצע מרדפים בשום מקרה. הוראה זו מוקראת 3 פעמים ביום, בכל תחילת משמרת. אז מדוע ההתקפות על השוטרים שלא רדפו אחרי הג'יפ? ההתקפות צריכות להיות מכוונות כלפי הפיקוד של משטרת התנועה הארצית. כמו הוראה זו, יש גם הוראה שאין לעבור ברמזורים אדומים, אפילו אם הרכב שנוסע לפני הניידת נכנס לצומת וחוצה אותה באור אדום.
    זוכרים את הרוצח ברכה שנכנס לצומת באור אדום ורצח את אחיו ואת נהגי אגד שסיימו את עבודתם ורק רצו לחזור הביתה?
    אז תפסיקו לתקוף אותנו והפנו את חיצי הביקורת אל מפקדינו.

    הגב לתגובה זו

    • אני חושב שזו הוראה מוצדקת.

      אסף, 20/10/08 18:53

      עם כל הצער על מה שקרה הפעם, אם היו רצים מרדפים כל פעם שרכב בורח בטח היו הרבה יותר תאונות. אפשר לרשום את מספר הרישוי של הרכב, ולעצור את הבעלים יותר מאוחר.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    נתן, אני מציע שתעלה את הנושא ברדיו כפי שהעלת את נושא ניצולי השואה (ל''ת)

    יאיר, 20/10/08 06:32

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הגיע הזמן להגביר את האכיפה בתקשורת השמאלנית ולכפות עליה איזון,שיוויון,

    זעקי ארץ,זעקי דמוקרטיה,טבריה, 20/10/08 06:12

    דמוקרטיה וחופש ביטוי!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הגיע הזמן להגביר את האכיפה ולהתחיל לטפל גם בשדרנים

    קורן נאוה טבריה, 20/10/08 06:08

    מסיתים,מגדפים וסותמי פיות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מכירים את הסיפור על הבדואי שמנסה להרגיל את הגמל שלו לאכול פחות?

    אחד שיודע, 20/10/08 05:14

    מכירים את הסיפור על הבדואי שמנסה להרגיל את הגמל שלו לאכול פחות?


    לדעתי , משרד האוצר ואגף התקציבים מיישמים היום את המדיניות שהמציא ביבי ומעשיהם בסוף יהרסו את המדינה . הם מסרבים בתוקף ובאופן העקבי לא להגדיל את :

    1. הרשויות החוקרות ( משטרה ורשויות המס ) .
    2. כמות השופטים .
    3. כמות הפרקליטים בפרקליטות .
    4. כמות המיטות בבתי הסוהר בישראל ( יוצר צפיפות ורתיעה מלגזור עונשים ארוכים על עבריינים או לעצור חשודים לתקופות ארוכות ) .

    בעקבות החזון של ביבי מהכהונה האחרונה שלו , הם כל הזמן מתעקשים לצמצם את השירות הציבורי ולהקטין את עלויות השכר( אתם זוכרים את הסיפור שלו על השמן והרזה ? ) . אז הם מצמצמים ומצמצמים ובסוף כמו שהגמל באמת אוכל פחות אך הוא מת מרעב, כך גם למדינה יהיה שירות ציבורי קטן אך במדינה יהיה כאוס אדיר .

    מי שרוצה לשפר את השירות הציבורי , צריך לייעל את השירות הציבורי , לדאוג שרק מוכשרים ומשכילים יכנסו ויישארו ושכולם !!! יעבדו , בלי אבטלה סמויה ולא סתם למנוע הוספת תקנים בכל המשרדים ובכל היחידות בלי הבדלים ובלי חריגים .

    כיום בישראל הפשע לא ממוגר , אין בטחון אישי , יש גביית דמי חסות , הימורים , השתלטות על דיונות חול ומגרשים ציבוריים , ים של חיילי פשע ומשפחות פשע , ישנו הון שחור ענק וכו'

    צריך מייד להכפיל את החוקרים , הבלשים והסיירים במשטרה, כמות הפרקליטים בפרקליטות , כמות השופטים בבתי המשפט ואת כמות החוקרים והמפקחים ברשות המיסים.

    חלק מהמימון יבוא מהקנסות והחילוטים שיוטלו על העבריינים .

    הפתרון הכי טוב לפשע הוא לפעול מולם במספרים גדולים ולשגע אותם כל היום במעקבים וחקירות .

    הסיבה היחידה שהצליחו בהתנתקות לפנות את כולם בזמן קצר ובלי התנגדויות משמעותיות היא כי החיילים והשוטרים באו במסות –בכמויות גדולות וכך לא הייתה ברירה למתפנים .

    כך בדיוק צריך לעבוד עם הפשע . אם יפרסו 500 בלשים בנתניה/לוד/רמלה/באר שבע .... שיסתובבו כל היום ברחובות ויעקבו אחרי כל הסמרטוטים , יבדקו את כל מי שהם נפגשים ועושים עסקים איתם ויזמנו אותם לחקירות יומיומיות , לא יהיו פשעים וזה בדוק .

    בנוסף , צריך להכפיל את המשכורות לחוקרים והשוטרים שעובדים בשטח כדי שיותר עובדים טובים יישארו בארגונים ולמשוך כאלה לתוך היחידות הנלחמות בפשע .

    צריך להגדיל משמעותית את העונשים שבחוקים ובנוסף לקבוע כי עבריינים סדרתיים נכנסים אוטומטית לעשרים שנה בעבירה החמישית ( בלי קשר למהות העבירה האחרונה ולעונש שנקבע בקשר אליה ) .

    גם לשופטים יש ברבה מה להשתפר :

    כבר היום להחמיר בענישה של עבריינים סדרתיים ולא לבחון רק את העברה הנוכחית שעליה העבריין נשפט .

    מי שגוזר כמה חודשי מאסר ברוטו על מי שתקף/פרץ/גנב בפעם העשרים או השלושים שלו , שלא יתפלא אם העבריין הקטן של היום הוא יהיה ראש משפחת פשע בעוד עשרים שנה ( ראו איך גדלו כל העבריינים הכבדים של היום – מפשעים קטנים שעשו בעבר ) .

    רק כך נלחמים בפשע וכל השאר זה דיבורים ריקים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הגזמת

    יעקב, 20/10/08 03:09

    תראה נתן,
    אתה נותן לארוע אחד מחריד להצדיק זלזול מתמשך בלאו הכי בזכויות האזרחים במדינה.
    אם השוטרות היו יורות ברכב הבורח, הכל היה נמנע.
    תחשוב על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    צודק זהבי...הכנסו לקרוא בבקשה.

    מושיק, 20/10/08 01:09

    במקום להחליף את החוקים המיושנים ולגרום לכך שלשופטים יהיה פחות תימרון ועונשי המינימום יהיו כבדים-אז יש תמיד פרצות בחוק ועו''ד ממולחים שמוצאים כל מיני עיסקאות...
    הגיע הזמן שהכח של החוק יהיה הרבה מעל כל עורכי-הדין למיניהם וגם מעל לשופטים.
    מאסר עולם צריך להיות במלוא שמו ללא הנחות וללא תנאי חיים ''טובים'' לאסיר, ממש חי-מת כמו קרבנו.לא מגיע לו זכויות כמו טלפון,עיתון או מחשב פשוט ניתוק מהעולם בעודו חי...
    במקום זה מנסים לחנך..כבר ניסינו הכל,ואלוהים כבר ניסה ונפל עם העם הזה...אז חבל על המאמץ,יש לזרוק את החוקים הישנים לפח האשפה של ההיסטוריה וליצור חוקים חדשים עם עונשים כבדים בצידם.רק זה יתקן משהו,יצמצם את עולם הפשע,יחזק את המדינה מבפנים ויהיה טוב לעם המסכן הזה ...
    זו הסיבה המרכזית לכך שאינני הולך לבחור כי אף אחד לא מתעסק בנושא כזה רק במקום לתחת שלו על הכסא ולחבריו לפוליטיקה שמסריחה מרוב העבריינים ששולטים כאן -החל מהנשיא לשעבר ודרומה משם...מעניין מה דעתכם ומתי יקום מנהיג שבאמת ישנה את סדר העדיפויות.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    על אונס מקבלים 20 שנה, כי לחיי אדם אין לובי בכנסת ובתיקשורת. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 20/10/08 00:07

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    האם הטורים של זהבי מתפרסמים גם בעיתון? (ל''ת)

    קוראת מתעניינת, 19/10/08 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    drivers

    zeev, 19/10/08 22:57

    mr zehavy the worst driver is your friend nati klinger ... zeev miami

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הגיע הזמן להחליף את המשטרה

    עפר שטינבך, 19/10/08 21:19

    משטרה דמיקולו המתמחה בחוסר יעילות, מתן חופש ''עבודה'' לפושעים, וערסים.
    מדוע בניויורק הצליחו להקטין את הפשע, ופה כלום לא קורה?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    זהבי סמולן לבן בדיוק כמו קלגסבלד

    אאא, 19/10/08 21:00

    וכמו כל השופטים.
    אנשים גזענים ומושחתים שמעוותים משפט למען אנ''ש.אנחנו נוריד אתכם במהפכה חבריקו ונשים סוף לגזענות ולשחיתות שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט!! (ל''ת)

      אלון, 20/10/08 07:28

      הגב לתגובה זו

      • הוא צודק לא במעט.אם התאונה לא היתה באיזור ת''א,פחות

        בשם בן גוריון, 25/10/08 14:03

        סיכוי שזהבי היה מתעורר. אחרי מחבלי הטרקטורים והמכוניות בירושליים הוא זעק?
        אחרי הרציחות המרובות בכבישי הדרום, גם ע'י גמלים משוחררים בניגוד לחוק הוא זעם?
        למרבה הצער,מה שמעורר אותו מחוץ לתל אביב זוהי רק התנהלות שלילית אמיתית או מדומה של מגזר יהודי מסויים.
        אדם צבוע ופוליטי לחלוטין.

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    תימנע מלכתוב על אלכוהול/בילוי- ביום שאתה מספר על נפלאות הויסקי !

    נו, באמת..., 19/10/08 20:51

    (ובנושא השימוש באופנועים-צא ולמד. גם להם
    יש מגבלות מול רכב בעיר)

    הגב לתגובה זו

    • אתה סתום מס' 34

      מושיק, 20/10/08 00:58

      זהבי לא כתב או אמר לא לשתות ...הוא אמר לא לנהוג או לעשות שטויות אחרות.לפני ששתית אתה פכח לכן ענין השכרות היא לא נקודת זכות בהנחה שכל אחד יודע מה המצב לאחר שתיה..לכן מי שגרם לרצח או כל מוות בהגדרה אחרת לדעתי על פחות מ-40 שנה בפנים בלי שום קיצורים+ קנס גבוה ביותר למשפחה השכולה זה צדק וגם גורם הרתעה.

      הגב לתגובה זו

    • וויסקי זה עדיין משקה נפלא רק לא לפני נהיגהת אז מה הקשר

      ציפי, 20/10/08 01:39

      מה הקשר בין האימרות? יין או וויסקי אירי הם מעדנים, אבל אחרי שתייתם לא נוהגים. מי שכן, הוא עבריין מועד. אבל לא כל אחד ששותה.

      בדיוק כמו הרבה דברים טובים אחרים שלא הולכים עם דברים אחרים:
      סקס עם ספורט... מרק בוייבז עם חלב עיזים טרי (צרבת!!!)... כתום עם ירוק דשא... וכן הלאה וכן הלאה... הכללות מעין התגובה שלך הן סתמיות, חוטאות למטרה, מניפולטיביות. בסך הכל אין להתעלם וזה כאן העניין מהמחיר שעברייני תנועה גורמים לחברה לשלםץ זהוץ מה הקישקושים מסביב...

      הגב לתגובה זו

      • זו הבעיה נשמה.המשקה הנפלא גורם להרגשת 'צלילות' עילאית

        בשם בן גוריון, 25/10/08 14:10

        נפלאה.ואיך אדם לא יכול לנהוג כשחש כך?
        זו הבועה התל אביבית במיטבה.צלולים מכולם ומובילים אנשים צלולים כמותם לשלטון בתקשורת ובגבעת רם הרחוקה.

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    ישראל המקום הכי מסוכן בכביש

    רון, 19/10/08 20:49

    כמו רבים מאיתנו נהגתי בהרבה מקומות בעולם ואין מקום יותר מסוכן מישראל. יש מקומות אחרים שלא ממש מצייתים לחוקי התנועה, אבל בישראל השוני הוא שיש מין גישה כוחנית לנהיגה - להידחף ולעקוף מימין ומשמאל, להיות ראשון בתוך הצומת ולקחת אישית כל הטיה-האצה-האטה של כל מכונית ולהגיב מיד כדי שלא לצאת פראייר. כולם נגד כולם.
    אז בואו נפסיק להגיד שמה שמיוחד בישראל זה שכולנו ביחד וכל העולם נגדנו. כולנו במלחמת הגלדיאטורים התחבורתית שאנחנו המצאנו, אחד נגד כולם וכולם נגד אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צודק

    עובד, 19/10/08 20:19

    נתן
    אתה לא יודע כמה אתה צודק

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זהבי אתה צודק, השאלה איך גורמים לבעיה להפתר? (ל''ת)

    Nima, 19/10/08 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    תגיד קישקשתא - לא יצאת בהצהרה שאתה פורש מעיתונאות ותקשורת?!

    ציון בזוקה, 19/10/08 18:34

    אתה הצבוע הראשון שמדור שלך במגזין זמן תל אביב איתרגת 85% מעברייני העולם התחתון, עכשיו הפכת צד?!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    תגובת המשטרה מאירה את משור הבעיה

    הרצל פרנקל, 19/10/08 18:34

    משטרה ששולחת שוטרות נטולות סמכויות ויכולת (ציטוט מדברי המשטרה) היא עצם הבעיה.
    אין לנו משטרה, יש רק כאילו משטרה. עצלנות, קיבוע מחשבתי, משחקים בסטטיסטיקה ומאבקים בצמרת.
    אני בטוח שההתכתשות עם השוטרות בשער הנמל לא היתה הראשונה. כך זה נראה כל שבוע וכל פעם זה נגמר רע, רק שהפעם זה נגמר עצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תאונות דרכים

    יורם, 19/10/08 18:27

    זהבי כל מילה מיותרת הצדק עמך לפעול עכשו
    בתי המשפט סלחנים ואימפוטנטים............

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קופסה שחורה

    Moises, 19/10/08 17:49

    להתקין בכל רכב קופסה שחורה שתקליט את המהירות והקואורדינטות, ומידי פעם המשטרה תבדוק עפ''י מידגם מיקרי ותעניש את העבריינים. (דוגמת מידגמי מס הכנסה), שהרי מבחינה תקציבית לא ניתן לבדוק 100%.
    הקופסה תהווה הרתעה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הגיע הזמן להגביר אכיפה בכלל (כולל עישון - עברין זה עברין) (ל''ת)

    רוברט פלנט, 19/10/08 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לסגור פאבים ב-12 בלילה

    גל, 19/10/08 16:10

    אם אין פתרונות יותר טובים. זה לפחות יפחית את מספר ועוצמת המשתכרים, ויאפשר לחלק מהם לחזור באוטובוס הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    היער והעצים

    ילד, 19/10/08 15:50

    אנו היהודים תמיד חשבנו
    שאנחנו רואם גם את העצים וגם את היער.

    אבל אנחנו מצטיינים רק בהבנת העצים.

    היער שלנו רוחש חיות טרף, שודדים,
    עובדי ציבור מתנשאים ומשפט לעשירים,
    אבל רבים מתיחסים רק לרוצחי הכביש.

    גם בתי משפט לעשירים, רוצחים.
    את סוקראטס, לדוגמא, רצח בית משפט יווני.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אתה פונה לכתובת הלא נכונה

    דוד אמיר, מתנדב מתנ''א, 19/10/08 14:41

    נתן מכובדי
    המשטרה עושה עבודה, בתי המשפט מוחקים אותה
    כאשר אני עוצר נהג עם עשרות עבירת תנועה בעברו, משמע שהמשטרה עשתה את עבודתה עשרות פעמים.
    מי שמאפשר לו לחזור לכביש זו מערכת השפיטה ומערכת הענישה.
    אנחנו, המתנדבים וכמונו השוטרים, מתוסכלים פעמים רבות מחוסר האונים.
    כאשר אתה תוקף אותנו אתה מצטרף למשמיצים שלא בצדק את הצד הלא נכון של המשוואה.

    הגב לתגובה זו

    • גם השופטים לא היחידים שאשמים

      אבי ספרד, 19/10/08 15:35

      הרשות המחוקקת, קרי הכנסת, חייבת להתכנס לדיון דחוף ולהתאחד ימין, שמאל, חרדים והמפלגות הערביות ולצביע פה אחד על עונש מינימלי מחייב וארוך מאוד על רוצחים שאותם אני מכנה, רוצחים מאחורי ההגה, אין שום פיתרון אחר.

      הגב לתגובה זו

    • מתנדב תנועה יח''מ

      גמאני, 19/10/08 20:40

      עזבתי את התנועה כי הייתי מתוסכל מחוסר יכולתנו להוריד בצורה אמיתית את העבריינים מהכביש.
      חשתי שאני משתתף בהצגה גדולה בא לוקחים חלק כולנו וקוראים לה ''נידמה לי'' ''יהיה בסדר'' ועןד אמרות שפר כאלו...
      כיום משרת ביח''מ נוער....

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    משטרה שמחפשת רק רפורטים ולא מניעה

    הנהג הסביר, 19/10/08 14:18

    כאחד שנוהג הרבה (40 אלף ק''מ בשנה ) אני ניתקל הרבה במשטרות שלא מעוניינות למנוע את המהירות המופרזת אלא לקבל את הרפורט.
    במקום לעמוד עם מנורות מהבהבות שנהגים יראויפחדו ויורידו מהירות , הם מתחבאים במספר מקומות אחרי עצים תחנות אוטובוס וכו .
    אז תאונות קורות .

    הגב לתגובה זו

    • תאוות הבצע מונעת את המעשה הנכון. (ל''ת)

      בארץ מושחתת, 19/10/08 14:31

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הפתרון היחידי הוא

    אאא, 19/10/08 14:17

    צמצום רדיקלי ביותר של כמות המכוניות על הכביש ע''י תחבורה ציבורית זולה,נגישה,המתקיימת 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה ובתדירות גבוהה מאד בשעות העומס.

    הגב לתגובה זו

    • תאוות הבצע מונעת את המעשה הנכון.

      הם רוצים כסף והרבה,הם לא יורידו מחירים, 19/10/08 14:35

      הם לא רואים אף אחד ממטר,לא חיי אדם לנגד עינהם,לא תנועה חופשית בכבישים,לא המדינה,רק כסף כסף כסף.אין תקווה למדינה מושחתת.שום דבר לא יכול לעזור במצב כזה,כי פיתרונות יש לכל בעיה אבל כשמניעים זרים מנחים את מקבלי ההחלטות,אז כבר לא יכולה להיות תקנה.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    זהבי - תתפטר

    לא מעשן, 19/10/08 13:59

    זהבי - הייתי מוכן לשמוע את דעותיך עד שראיתי את הכתבה שבה עמדת על זכותך להרוג אותי כתוצאה מרצונך לעשן (ובכך להפוך אותי למעשן פסיבי).

    כמה הרוגים בשנה יש מתאונות דרכים?
    כמה נפטרים בשנה ממחלות הקשורות לעישון?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עד שזה לא יקרה,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    דרך-ארץ, 19/10/08 13:21

    לצערנו הרב משטרת ישראל איבדה מזמן את את אמון הציבור לחלוטין ומשמשת כמושא ללעג וכלימה בפי כל,במקביל היא אינה ממלא רבים מהתפקידים עליה היא אמונה,ובמה שהיא כן מטפלת הרבה פעמים זה טיפול חלקי ומרושל.

    לדוגמא---
    דירתך נפרצה,מיקרה אבוד שלא יטופל,
    הציבור עומד מזועזע נוכח עונשים מצחיקים להם זוכים מבצעי פשעים חמורים כגון אלימות,סחיטה,צוארון לבן וכדומה,
    אם יש לך הרבה כסף----עורך דין יקר ישמח להציל את עורך,תמורת עיסקת טיעון מגוחככת שהשד יודע מהיכן צצה.
    עברייני תנועה זוכים להתייחסות חביבה מאוד ממערכת השיפוט ,כתוצאה מכך אין שום הרתעה כנגד עבריינים ,וכל אחד יכול לשתות לעשן ולנהוג בידיעה שאם יתפס עונשו יהיה קל.
    גם העומדים בראשי המשטרה אינן מוכשרים במיוחד,וכולנו עדים להתעצמותם של משפחות הפשע כנגד הציבור התמים כאשר אוזלת ידי המשטרה וחסר יכולתה להתמודד מביאים את כולנו לכשל מערכות טוטאלי.


    לא השוטר הפשוט אשם בכך,אשמים הם הפרצופים למעלה שלא השכילו לנתוב נתיב לטיפול שורשי בבעיות המתבקשות,
    מדובר בתקציב גדול והכרחי להכפלת כמות השוטרים לפחות פי 5 מהכמות הנוכחית.

    חייבים להעמיד יותר ניידות בכבישים,
    חייבים להעמיד זוג שוטרים בכל קרן רחוב,
    חייבים להקים יחידות מיוחדות למיגור הפשע וכו וכו.
    הציבור חייב להרגיש בטחון,מה שלא כך היום.

    עד שזה לא יקרה אין מה לצפות לשינוי,ואנו נמשיך לראות שוטרים עייפים ומיואשים שאיבדו אמון בעצמם ובמערכת המעסיקה אותם,ופועל יוצא הוא תיפוקדם הלקוי וההססני,
    עד שזה לא יקרה נמשיך לראות את ראשי המשטרה מתפתלים בתירוצים מופרכים כנגד הפשיעה הגואה בחינת לית דין לית דיין.

    חייבים שיטה,תקציב ,וכוח אדם.


    חג שמח(אני מקווה )

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    רעיון מקורי שישנה את תרבות הנהיגה מקצה לקצה!

    כרמיאלי שמאלני אבל שפוי וציוני!, 19/10/08 13:06

    לפי דעתי אכיפה בכבישים מהירים בסופה תביא לכך שרוב הנהגים יפנימו שגם בכביש עירוני כביש צריך לנהוג בזהירות

    במקום להציב ניידות בנקודה מסוימת שאז רק בנקודה הזאת הנהגים מאיטים ,אני מציע לחלק את הכבישים המהירים לקטעים(ניתן לשנות את הקטעים מדי פעם) ללא רמזורים למשל מצומת עמיעד ועד לראש פינה,בתחילת כל קטע ובסופו יש לצלם את כל הרכבים ללא יוצא מן הכלל ,ובעזרת חישוב מתמטי פשוט אפשר לגלות את המהירות הממוצעת של הנהג לאורך כל הקטע!

    כך נלמד את הנהג הישראלי להקפיד על מהירות ממוצעת גם כשאין בסביבה ניידת משטרה!

    הגב לתגובה זו

    • רעיון גאוני בפשטותו ובקלות יישומו (ל''ת)

      מוריד את הכובע, 19/10/08 16:16

      הגב לתגובה זו

    • ראיון בן 20 שנה, אבל מילא...

      פנדה, 19/10/08 16:45

      מה יש לך נגד נהגים שנוסעים 10 קמ''ש מעל המותר ? הם באמת העבריינים ? עבריינים אמיתיים לא מקבלים דוחות הביתה - רק האנשים הישרים הם אלה שמקבלים דוחות ומשלמים אותם.

      הגב לתגובה זו

      • פה עשרה ק''מ שם עשרה מיליוני דולרים....

        כרמיאלי שמאלני אבל שפוי וציוני!, 19/10/08 20:04

        לפי דעתי ציינת את אחת הבעיות המרכזיות במדינה:לא מכבדים את החוק,מתחמנים ומעגלים קצוות.10 ק''מ מעל למותר זו עבירה! גם ק''מ מעל למותר זו עבירה!! אם המשטרה מאפשרת לנסוע 10 ק''מ מעל למותר אז צריך לתקן את החוק שיאפשר את זה! אחרת זה מדרון חלקלק

        פה מחליקים 10 ק''מ ושם מחליקים(לכיס הפרטי) 10 מיליונים....מה שצריך זה ללמד את הציבור שיש לכבד את החוק ולמלאו

        יותר מכך אני אומר שאם לא אוכפים חוק מסוים
        בצורה סיסטמטית אז עדיף כבר לבטל את החוק!
        רק לא לתת בידי הציבור תחושה שהוא יכול לתחמן את המערכת ולצאת זכאי!

        הגב לתגובה זו

      • זה בדיוק הכשל

        הסטוריה, 21/10/08 11:34

        רק גילוי אפס סובלנות יביא את הפתרון, ויש לכך תימוכין של 100% ג'וליאני בניו יורק, החל המלחמה בפשע דווקא במנפצי החלונות, אין עבירות קלות, מי שנוסע 10 קמ''ש יותר הוא עבריין כי הוא עבר את הגבול שהותר, כי אם נוותר ל-10 מה עם 11 קמ''ש יותר?

        אפס סובלנות משמעה ענישה חמורה החל משלית רשיון לתקופה מינימלית של שנה למי שנוסע 10 קמ''ש מעל המותר ועד להטלת מאסר של 20 שנה למי שנוסע בתקופת פסילה ו/או נהיגה בשכרות.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    נהיגה ועונשה

    שרלוק הולמס, 19/10/08 12:35

    פשוט אף אחד לא שם קצוץ על אף אחד פה במדינה
    הפכנו למדינה של חלמאים

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    המשטרה+הפרקליטות+ביהמ''ש עשו יד אחת לחילוצו של עו''ד קלגסבלד מעונש חמור

    דרור מרמת גן, 19/10/08 12:27

    והארץ לא רעשה בעיקבות כך,לכן אין לאף אחד זכות לדרוש החמרה בעונשם של נהגים קטלנים.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא באה להגן אבל

      שולה, 19/10/08 12:43

      עו''ד קלגסבלד לא ברח בשום שלב

      הגב לתגובה זו

      • לא ברח, אבל חיסל אם ובנה בנהיגה ברשלנות פושעת וזכה

        דרור מרמת גן, 20/10/08 00:02

        לעיוות חקירה ומשפט שלדעתי נעשו תוך כדי עבירות פליליות של המשטרה, ועבירות מוסריות של הפרקליטות ובתיהמ''ש.

        הגב לתגובה זו

    • אתה משקר ומטעה ביודעין

      פנדה, 19/10/08 16:46

      המקרה של קלגסבלד היה שונה לחלוטין, ואתה יודע את זה - הוא לא היה שיכור, הוא לא ברח, הוא לא התחמק מהעונש, הוא הביע חרטה, הוא לא לקח עו''ד מיוחד, הוא לא ביקש שיקלו בעונשו - בדיוק ההיפך להתנהגות הערסים המתוארת כאן.

      הגב לתגובה זו

      • דברי הבל של מי שלא יודע את העובדות: הוא היה תחת השפעת אלכוהול

        דרור מרמת גן, 19/10/08 23:59

        אבל הבדיקה ''נעלמה''. ''בדיקה'' נוספת שנערכה אחרי מספר שעות, לא העלתה, כצפוי, רמת אלכוהול גבוהה.
        ''הוא לא לקח עו''ד מיוחד''...חחח...

        ''הוא לא ביקש שיקלו בעונשו''... הוא רק עירער ומ 15 חדשים, נשארו 12...
        בקיצור, טמבל, שב בשקט.

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    סוד גלוי הוא שאין מקום במתקני הש''בס(בתי מעצר ובתי סוהר) ולכן מקלים

    זה לא יעזור, 19/10/08 12:19

    ומשחררים בקלי קלות עבריינים או שחותמים איתם על עסקאות טיעון מבזות את הקורבן ואת שלטון החוק.צריכים דחוף בארץ עוד ארבעה בתי סוהר לפחות כדי להחזיר את הבטחון לאזרח.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא המשטרה אשמה , הממשלה והשר האחראי אשמים

    דוד, 19/10/08 12:12

    אומרים ''פני הדור כפני הכלב'' הרץ בראש ומסתכל לאחור לאן מתכוון בעליו ללכת. אנחנו הבעלים של ה ''כלב'' המתקרה ממשלה. כאשר ישנה מנהיגות חלולה היא בוחרת מפקדים חלולים ואלו בתורם בוחרים שוטרים חלולים. כי מי ילך לעבוד בעבודה קשה ושוחקת תמורת 4000 ש''ח לחודש? כשאלה השוטרים, '' אזולאי '' מה פלא שכל פרחח זב חותם בן 24 , חייל במשפחות הפשע שמרוויח פי 5 מהשוטר מרים עליו יד ואין פוצה פה ומצפצף. מי אשם? מי שמוכן להיות שר ממונה ללא תקציב ראוי וללט גיבוי של מערכת המשפח לשוטרים המחרפים נפשם במלחמה בטרור הפנימי. צודק זהבי, דיכטר הבייתה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    דיכטר וגם מנכל המשטרה - הבייתה

    פלמוני, 19/10/08 11:59

    דיכטר עסוק בפרימריס וגם בחקירת ראש הממשלה ולכן אין לו עניין ברצח פעוט.
    מנכל המשטרה בעצמו נוהג במהירות מופרזת וזה שחשף אותו הועף מהמשטרה.
    יש לזה רק שם אחד - משטרת בננות.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    למה דורי קלגסבלד קיבל רק 9 חודשים ? (ל''ת)

    ztc, 19/10/08 11:43

    הגב לתגובה זו

    • למה? אולי בגלל העובדות האלה:

      שמאלני אבל ציוני ושפוי!, 19/10/08 14:12

      1.לא ברח מהמהשטרה
      2.לא עבר באדום
      3.לא כפר באשמה


      בקיצור אם כבר גורמים למוות שלא בזדון ההתנהגות שלו הייתה למופת!

      הגב לתגובה זו

      • אתה מדבר שטויות אבל למרבה הצער

        אאא, 19/10/08 20:58

        כל התגובות בנושא נמחקות ומצונזרות כך שלא ניתן להסביר לך למה.
        הסמול הלבן ששולט בכל אמצעי התקשורת חושב שאם הוא מוחק,מצנזר וסותם פיות אנחנו נשכח או לא נדע.

        הגב לתגובה זו

        • מה הטעם בהענשת דורי קלגסבלד או כל נהג אחר

          כרמיאל שמאלני אבל שפוי וציוני!, 19/10/08 22:51

          שטעה?!? והרי מלכתחילה לא עשה זאת בכוונה
          אז מה הטעם בלהעניש מחוץ לנקמה(שזה בהעחלט דבר חשוב)?

          מה שחשוב זה לצמצם את הסיכוי לטעויות ואת הסיכון לעוברים ושבים לאחר שהטעות בוצעה,את זה עושים בהשקעות בתשתיות

          במקרה דנן לא חשוב כמה היינו משקיעים עדיין הנבל היה בורח מהמשטרה ונוהג נהיגה פרועה בכוונה תחילה.

          ל NRG מבחינתי אתם יכולים לפרסם את הקללות נגדי אין לי בעיה עם זה.

          הגב לתגובה זו

          • טמבל!! קלגסבלד נהג ברשלנות פושעת בכביש בעל תשתית מצויינת. (ל''ת)

            דרור מרמת גן, 20/10/08 00:06

            הגב לתגובה זו

      • כן, קטל אם ובנה והתנהג למופת!! איזה מוח ומוסר מעוותים!!

        דרור מרמת גן, 20/10/08 00:04

        זה שהוא שמר על ''זכות הלא זוכר'' נעלמה מדיווחי התיקשורת.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    כנסו

    שירה, 19/10/08 11:08

    אני לא מבינה מה קורה כאן - כולם עיוורים או חלמאים. מדברים שאסור לנסוע כאשר אדם שכור. זה נכון. אך מדוע אין מטפלים בשושר הבעייה. מה זה הדבר הזה שבני הנוער שלנו הפכו לשכורים? עוד מפלה נוראית בחינוך - כבר מגיל 12 משתכרים. למה לא מטפלים בשורש הבעייה והיא למגר את השכרות, האלכוהליזם והשכרות. מספרים שבחלם היה גשר רעוע וכל עגלה עם סוס שעברו על הגשר היו נופלים מתחת לגשר ואו מתים, או נפצעים. התאספו חכמי חלם לישיבה לראות מה ניתן לעשות עם הגשר הרעוע ומה החליטו?! לבנות בית חולים מתחת לגשר. ודי לחכימא ברמיזא ולשיטא (שוטה) בכורמיזא (נבוט בראש).

    הגב לתגובה זו

    • שירה,הפעם את צודקת,אבל זאת תרבות שהשתרשה.

      תני פיתרון, 19/10/08 12:35

      להוציא את האלכוהול מחוץ לחוק?לא רציני ולא עבד באמריקה בשנות השלושים.לסגור את הפאבים?הגיוני,ויעבוד,במיוחד שהם כמעט ולא היו קיימים לפני 25 שנה,אבל דרסטי מידי.לסגור את כל הפאבים לפי חוק בשעה 11 בלילה?זה דבר שקיים בפועל באנגליה ויעיל מאוד למזעור הנזקים,לא דרסטי מידי.פחות שעות בילוי,פחות שעות שתייה,מפחית את האפשרות להשתכר ובכל מקרה מפחית את עוצמת ההשתכרות.אבל בשביל זה צריך פוליטיקאים עם שכל,דרך,ואומץ לעמוד מול לחצים.וזה אין,אז בעצם לא יכול להיות פתרון לשום דבר.

      הגב לתגובה זו

      • בני נוער לא משתכרים בפאבים - הם קונים וודקה בפיצוציה והולכים לגן

        פנדה, 19/10/08 16:48

        והרוצחים הצעירים כאן הם רחוקים עשור מלהיות בני-נוער קלי-דעת. הבעיה שתיארתן אכן קיימת, אבל זה לא שייך באופן ישיר לעניין.

        הגב לתגובה זו

      • תודה שאני צודקת.... כנסו

        שירה, 19/10/08 17:00

        הפתרון הוא פשוט: החינוך החילוני שברובו ריק מתוכן הרס כל חלקה טובה בעם היהודי וכתוב שכאשר היהודי אינו שומר תורה ומצוות הוא יורד לדרגה של בהמה אפילו יותר מהגוי. לכן דברתי על טפול שורש רציני, שזה לחזור אל היהדות ולחיות כפי שהשם ציווה אותנו. בואו תבדקו את הנוער שלנו ומי שימצא אלכהול וסמים שיקום. אולי ימצא חצי אחוז של הנוער ואז מדובר בנוער שוליים, מקרים חריגים. אין בחינוך התורני דבר כזה לשתות אלכהול ולעשן סמים ולבלות בפאבים עד 4 לפנות בוקר. זה תוצאה של הפשעים שעשתה המדינה הזאת שהרחיקה יהודים טובים מהיהדות והנה התוצאה. לא בטוחה שגם הפעם תגידו שאני צודקת אבל זאת האמת לאמיתה. התורה היא אמת אבסולוטית. השם ציווה אותנו לשמור תורה ומצוות וזה כיף גדול לשמור תורה ומצוות ומערכת החינוך החולנית (חילונית) הרסה את הנוער והמבוגרים יותר בצורה פושעת. הדבר אינו תלוי בחוקים ובפוליטיקאים. צריך לחזור לכור מחצבתנו.

        הגב לתגובה זו

      • עורך יקר! עניתי תגובה לתני פתרון, אודה לכם אם תכניסו אותה כי ביקשו

        שירה, 19/10/08 18:51

        ממני פתרון. חג שמח שירה.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    זהבי, אצלך הכל סיסמאות ריקות מתוכן. למדתי בדרך המרה

    גילי, 19/10/08 10:59

    אני זוכר שכתבנו כאן תגובות בטוקבקים על מלחמה במשפחות הפשע. לך לא היה שום פיתרון להציע זולת חיסול של אלו או כליאתם במתקן שבו יחסלו אלו את אלו, מה שברור לחלוטין שאינו פתרון ישים במדינה כמו ישראל.

    אני, וגם אחרים, הזכרנו לך שהמדינה משתמשת במעצרים מינהליים, ללא שום סיבה, גם נגד ילדות בנות 15 מהימין למשך תכופות של חצי שנה עד שנים לבוגרים כי הם מוגדרות כ''סיכון שאין כנגדו ראיות'' (כלומר, מעצר פוליטי) או סתם מסרבות להכיר בסמכות בית המשפט.

    בנוסף הצענו שהשב''כ שכבר יש לו מחלקה יהודית למלחמה בימין יקצה קצת משאבים למלחמה במשפחות הפשע, עם הציוד המשוכלל שלו והידע בהפעלת סוכנים לא אמור להיות לו קשה להשיג ראיות.

    אתה לקחת את שתי העצות מכאן, מהטוקבקים, בזה אין לי ספק אבל לא הזכרת שהמדינה משתמשת כל היום במעצרים מינהליים נגד אנשי ימין-כי זה מסתדר עם האג'נדה שלך או של העורכים שלך או גם וגם, כתבת על זה שבשנות ה50 המדינה הפעילה כאלו נגד חברי מפלגה ערבית קיצונית.

    ואני חושב שאתה לא באמת מחוייב לקדם מלחמה בפשע וכ''ו, סתם מפריח סיסמאות.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מיועד לשוטרים שנתנו לרוצח לחמוק מידיהם שלא תדען יום שקט

    דש, 19/10/08 10:51

    ליאורה אהרונסון, אמה של מיטל אהרונסון ז''ל שנדרסה למוות בתל אביב. 



    מחר, יום ארור, אני עתידה לקבור את נשמתי לנצח יחד עם ילדתי הטהורה. פרח מדהים שגודלה באהבה ענקית ונקטפה בשנייה על ידי חיית טרף רצחנית.

    ילדה חכמה ויפה בעלת חוש הומור מדהים, נאמנה להחריד, עם לב ענק של נתינה, חרוצה יסודית - וכל מילה אמת חקוקה בסלע.

    רוצח מסומם ושיכור שגודל וחונך לקפח חיי אדם, על ידי הורים נבזים שגם חימשו אותו בכלי הנשק וגם טענו אותו ושלחוהו ללחוץ על ההדק.

    איזה סיכוי היה לילדה שלי השברירית, נסיכת ברבי אמיתית, אל מול ג'יפ דורסני שדוהר לתוכה ומפקיר אותה שם למות על הכביש ונמלט מהמקום.

    מעשה נבזה ואכזרי של אדם - חיה חסר רגשות ושפל.

    וזה המסר שלי אליכם: אתה! הרוצח, והוריך שחינכוך לקפח חיי אדם, שלא תדעו עוד יום אחד של שלווה ואושר בחייכם. אם רק אחוז אחד מהכאב שאנו כולנו: אני, אביה ואחיה, נאלץ לחיות עד יומנו האחרון, יעבור אליכם, לא תדעו אושר לעולם.

    אמא

    הגב לתגובה זו

    • בואי תצטרפי אלינו

      דוד אמיר, מתנדב מתנ''א, 19/10/08 14:45

      אנחנו, מתנדבי התנועה שמקדישים זמן ומאמץ לצימצום עבירות התנועה בדרכים, זקוקים לכל תגבור שניתן לקבל.
      בואי הצטרפי אלינו, תתמקצעי ותתרמי למניעה ולאכיפה.
      ליבי ליבי איתך על אסונך.
      אני מתנדב כבר שנים רבות ורואה ברכה בעמלי.
      ראי את תגובתי לנתן זהבי ותביני מה עמדתי.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אצבע מאשימה כלפי עו''ד שמייצגים רוצחים מסוגם=וכלפי השופטים שסוגרים עסקה (ל''ת)

    נ.כהן עו''ד שותפים מלאים לפשע מתעשרים מדם נרצחים!!!, 19/10/08 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אתה צודק בכל מילה, עוד שוטרים ואכיפה ושיפוט מהיר (ל''ת)

    וכואב, 19/10/08 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    זהבי, נמאס מהקלישאות המפגרות שלך

    איציק, 19/10/08 09:32

    בטח שצריך. צריך הרבה ומזמן. זה לא מעכשיו, אלא מאז ומתמיד היה צורך בכל מה שציינת. עד שלא יקום הציבור העצלן והמסואב וילחם על מה שצריך, תקראו לזה הפיכה אם תרצו, שום דבר לא ישתנה. ליותר מדי אנשים נוח בפינה שלהם עם המחשבה שלהם זה לא יקרה, מכדי שמשהו ישתנה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    די כבר להאשים את המשטרה בכל חוליי החברה.

    השוטר אזולאי, 19/10/08 09:24

    למרות שיש לא מעט בעיות בתוך המשטרה, בתי המשפט בארץ ממהרים לשחרר עבריינים שמובאים לדין. השופטים נכנעים למניפולציות של עורכי הדין שמייצגים את אותם עבריינים. תנו לפרידמן לנצח לטובת החברה בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • בעיניינים של משפחות הפשע צריך להביא שופטים זרים.

      כמו במשחקים מכריעים בכדורגל, 19/10/08 10:19

      וזה לא בדיחה.זה לא עיניין של עורכי דין ממולחים.יש פה עיניין של איומים על שופטים ורק זה גורם לנוהל שהורס את המדינה.בשביל זה צריך להביא שופטים זרים שמפחותיהם לא גרות בארץ.

      הגב לתגובה זו

      • וגם סוהרים

        אבגד אבגד, 19/10/08 19:07

        יש גם להביא סוהרים זרים כמו סינים או מצרים שיוצבו בבתי הסוהר שיוקמו למשל בנגב, ואני רוצה לראות שהעבריינים עם משפחות פשע ובלי משפחות לא יקומו לעבודה בבוקר.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    יש קשר באיך שהמדינה מתנהגת בסלחנות למחבלים ערבים לאיך שמתנהגת לנהגים ע (ל''ת)

    מוטי, 19/10/08 09:06

    הגב לתגובה זו

    • הקשר שהמדינה מתנהגת בסלחנות למתנחלים שפורעים בפלסטינאים (ל''ת)

      הס, 19/10/08 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    יש קשר באיך שהמדינה מתנהגת בסלחנות למחבלים ערבים לאיך שמתנהגת לנהגים ע (ל''ת)

    מוטי, 19/10/08 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כשוטר , אני הפסקתי לסכן את החיים שלי ואת הפרנסה שלי עבור

    --- שוטר בחופשה ., 19/10/08 07:29

    עבריין כלשהו ששם פס על המשטרה ויודע שבבתי המשפט הוא לא יקבל כלום . ומי שנפגע מכך אלה הם השוטרים : חקירות של מח''ש , עיכוב בדרגה , כמובן שהמשכורת נדפקת , איומים על המשפחה ....פחד ....
    אז מה אני צריך את כל הח'ארה הזה ??? בשביל מי ??למה אני אסכן את המשפחה שלי ואת הפרנסה שלנו ???

    הגב לתגובה זו

    • זה בסדר אבל אתה חייב להחליף מקצוע אם אתה מרגיש ככה.

      אחרת הלך על המדינה, 19/10/08 09:05

      יכול להיות שאתה צודק,אבל אסור שאנשים יתפסו משבצות בעבודה,יקבלו עליה תשלום ולא יעשו את העבודה במאת האחוזים.למען המדינה חייבים לפנות את המישרות לאנשים שכן מוכנים לסכן את עצמם ולעשות את העבודה במאת האחוזים.המשק מלא בסוגי עבודה אחרים שבהם תוכל לבחור.דרך אגב,לפי חוקי היהדות,אדם שעובד כשכיר,מקבל משכורת ולא עושה את העבודה במאת האחוזים הוא גנב.זאת היא הדת שלנו.אי אפשר יהיה למגר את הפשע בדרך הזאת,ותפקידם של מפקדי המשטרה הוא לדאוג שרק אנשים שמוכנים להקריב את עצמם למען המדינה יאיישו את התפקידים במשטרה,זאת עבודה מסוכנת וצריכים בה אנשים מתאימים שמוכנים להסתכן.כמו שבצבא לא לוקחים כל אחד ליחידות מסוכנות.חבל שרמת הניהול היא נמוכה ולא רצינית.

      הגב לתגובה זו

    • אכן, שוטרי ישראל הם בדיחה עצובה

      גדי, 19/10/08 09:47

      לא משנה מה הסיבה, שוטרי ישראל כבר מזמן לא מספקים בטחון או הגנה לאזרח.

      הגב לתגובה זו

    • לך הביתה שוטר גנב

      אבא, 19/10/08 15:43

      אתה פשוט שוטר גנב. גונב דעת וכסף.
      בני קצין קרבי בשטחים, ה''יריבים'' לא שמים פס על הצבא. כשטועה מצ''ח חוקרים אותו, והוא מרוויח גרושים.
      אז במילחמה כמו במלחמה, ואם אתה לא רוצה.....לך ללישכת עבודה.

      הגב לתגובה זו

    • שוטר שלא עושה את העבודה שלו הוא יותר מסוכן מהעבריין עצמו!!! בושה לך!!

      רן, 19/10/08 17:13

      אתה סתם שוטר אפס לוזר שדואג לתחת שלו, עוף מהמשטרה, לא רוצים לשלם לך משכורת !!! חבורת שוטרים ערסים מטומטמים שלא עושים כלום!!

      הגב לתגובה זו

    • גם אני, הייתי יסמ''ניק ב''ירקון'' ראיתי את השחיתויות במשטרה

      אבי, 19/10/08 18:51

      ואת היחס המזלזל ,לקחתי חל''ת מצאתי עבודה אחרת, וכנראה שלא אחזור למשטרה

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    השרים בעצמם מזלזלים בחוקי התנועה אז שהם יתמכו באכיפה? (ל''ת)

    גד, 19/10/08 06:38

    הגב לתגובה זו