• 97.

    מספיק עם העליהום הציבורי על הנהגים שעושים תאונות!!!

    נהג זהיר, 19/10/08 18:28

    מי שיפגע בסופו של דבר הוא ציבור הנהגים הזהיר! ראו הוזהרתם!.

    אתמול התבשרתי כי בית המשפט החליט לקנוס אותי ב 1200 ש''ח ושלילה ל 3 חודשים על תנאי למשך שנה כי נסעתי מספר חודשים ללא רישיון,קרי שכחתי לחדש את הרישיון.

    האם מגיע לי קנס ועונש? בהחלט!אין על כך עוררין

    אבל בהיותי סטודנט ועובד במשרה מלאה פשוט פרח מזכרוני עניין הרישיון

    יש לציין שמעולם-10 שנים מאז הרישיון- לא עברתי עבירת תנועה!

    אז על מה אני מלין? על העליהום הציבורי שיגרום למשטרה ובתי המשפט להחמיר גם עם נהגים זהירים שעשו טעות! בסופו של יום אנחנו נשלח אנשים נורמטיביים לתקופות מאסר ארוכות!!!

    צריך לבדוק כל עניין לגופו,לא כל תאונה היא מעשה זדון שרוע לב בבסיסו,אנשים טועים!

    תנו לבית המשפט להחליט!

    דרך אגב במקרה הזה נראה כי מדובר בעבריין פוחז שטוב יעשה בית המשפט אם ישלח אותו לכלא ל 25 שנים

  • 96.

    מבחן בוזגלו = מבחן קלגסבלד

    אופיר, 19/10/08 17:53

    מענין לראות האם תהיה כאן איפה ואיפה.
    להערכתי - כן.
    בשני המקרים הנהג השתוי יכול להיות מואשם ברצח.

  • 95.

    רעיון לתוכנית

    מזועזע, 19/10/08 17:35

    אני מציע ליזמים זריזים לנצל במה זו ולצאת בתכנית טלויזיה חדשה: ''גזען נולד''. יש כאן המון מועמדים, ביניהם איזה ארי, פנדה ואחרים. פרס ראשון: רצח ללא עונש של עיראקי. התקשורת כבר תדאג להפוך אותו לערס מסוכן, כחלק מהכשרת התוכנית. בגרמניה כבר מגלים התעניינות.

  • 94.

    אין תקווה

    אני פורש, 19/10/08 17:27

    אני קורא את התגובות כאן ומגיע למסקנה חדה וברורה, שישראל היא מדינת סקינהדס, ספוגה בחבורות של גזענים צמאי דם, שמחכים ליום פקודה כדי להתחיל לרצוח כל מי שלא נראה להם. הכל אצלם שחור ולבן, אנחנו והם, יוצאי אירופה נגד השאר, מתחזים ליהודים ושוללים יהדותם של אחרים.
    לא בשבילי, רבותי. גב הגמל נשבר.

  • 93.

    הרוצח יקבל מעצר בית..ואחר כך יצא בעיסקת טיעון של שנה עבודות שרות !

    חכמי בגץ, 19/10/08 16:49

    כרגיל......

  • 92.

    הצקות שעלו בחיי אדם.או עדיף כך לרדוף פושעים ולסכן אזרחים תמימים.

    אברהם, 19/10/08 14:11

    מה היה קורה אילו השוטרת לא היתה מתעקשת לבדיקה.
    למה מחרמים רכבים של חשודים בשתייה חריפה .
    היה קורה משהו אילו היו עוזבים את המסטולים חסרי הלקח לנפשם ומחפשים אותם בדרכים אחרות .הרי בסופו של דבר אנשים אלה עולים על מוקש ונכשלים .
    צר לי על נשמה חפה מפשע .מקווה שזה תיקונה בעולם הזה ומקווה שתמצא את מנוחתה עדן ותזכר לטובה ע''י הצדיקים שישמרו עליה למעלה. נשמת תהי צרורה בצרור החיים.אמן.
    יהי רצון מלפניך השם אלוהינו שבשמיים אלוהי אברהם יצחק ויעקב אלוהי המרומים שיזכרו רק מעשיה הטובים של אומללה זו ויתכפרו מעשיה ועוונותיה בעוון זה שנגדעו חייה בעלומי ימיה. וקרוביה ימצאו נחמה מהרה .אמן.

  • 91.

    וכמו שאמר אולמרט,,,,, מדינה שכיף לחיות בה,,,,,

    אשר, 19/10/08 12:54

    מאיפה הוא מביא את השטויות שלו? הוא באמת מנותק מהמציאות? נמצאים אצלו בממשלה 2 שרים ששתקו בחקירות ממשלה,,,, הרצוג וברק,,, אז למה שהעברינים לא ישתקו? למדו מהגדולים

    • מאחד שהיה ב50 מדינות,כיף לחיות בישראל.נקודה

      רן, 19/10/08 13:43

      במדינות אחרות אפילו לא מדווחים על תאונת פגע וברח,במדינות אחרות אי אפשר להסתובב אחרי 10 בלילה,במדינות אחרות השחיתות פי 2 מישראל,במדינות אחרות אנשים נרצחים בשוד במכולת בבנק בדואר,במדינות אחרות אין ערך לחיי אדם כמו בישראל

    • על פי הסבירות - אולמרט = עבריין סדרתי (ל''ת)

      עופר, 19/10/08 17:26

  • 90.

    כול השלישייה המזעזעת הזו צריכה לבלות את ימיה עד האחרון שבהם בבית הכלא

    פקק תנועה קרית ביאליק, 19/10/08 12:37

    חייבים להוריד את המשוגעים כולם. שנימצאים על הכבישים .אחרת לא יהיה סוף .לקטל ומעשי הרצח בכבישים .ולאור היום. ובחשכת הלייל .

  • 89.

    יצור דוחה מגעיל וחלאת אדם זבל שבזבלים צריך להרוג את החלאה הזה- ערס דוח (ל''ת)

    יו אב, 19/10/08 11:51

  • 88.

    השחיתות הולידה עברינות שיצרה בריונות.רואים ברחובות את הרכבים המפלצתיים

    נהוגים בידי פרצופים מפחידים ומבינים שאנחנו מדינת, 19/10/08 11:39

    העברינים.

  • 87.

    מה הם יקבלו במשפט, עבודות שירות...??? (ל''ת)

    איתן מיך, 19/10/08 11:18

  • 86.

    אני הנוקם

    ארי מעורערי, 19/10/08 11:17

    מרוקאים וערבים הם אנשי מדון שכוח וכבוד הוא שם המשחק שלהם.אם נפנים את העובדה הזו נוכל לראות כי הפתרון נמצא לנגד עינינו. ואני אסביר:
    הילד הערס בבית ספר מרביץ לילד שלך?אתה הולך ודופק מכות רצח לו או לאבא שלו תבלי דיבורים מיותרים,עושה לו אמבוש\\בא אליו הביתה\\משסה בו אמסטף העיקר יצירתיות ואכזריות.

    בתיכון כמה ערסים קפצו עליך ודפקו בך מכות?
    חכה להם אחד אחד,תגיע מאחורה,מכות עם גרזן בגב יעבירו את המסר.

    ערסים התעסקו עם חברה שלך,הציקו לך?אתה מפחד כי הם לא פראיירים?כי הם הרבה? אין בעיה!עשה עבודת שטח ברר איפה האמא שלהם גרה
    בדרכה למכולת\\שוק\\עבודה בכביש,תן גז ותשלח אותה לעולם שכולו קוסקוס...

    • אתה גדול - לך על קריירת כתיבת תסריטים!!!!!! (ל''ת)

      עופר, 19/10/08 17:25

    • קיבלת הרבה כאפות בבית הספר, נכון ארי ? (ל''ת)

      חיים קשים לילדי הכאפות, 20/10/08 01:08

  • 85.

    עונש מוות לרוצח+קנס כספי כבד להוריו (ל''ת)

    לשים סוף לעבריינות, 19/10/08 10:18

  • 84.

    חלאות, עד מתי!!

    משה, 19/10/08 10:09

    יש הרבה חלאות כמו הרוצחים האלה שמסתןבבים חופשי ברחובות ארצנו. עד מתי!!

  • 83.

    אני כבר לא מחכה למישטרת ישראל,לצהל,לרשויות החוק הכושלות-אני כבר עזבתי

    איש אחד מהירח, 19/10/08 10:05

    את הארץ ואינני צריך להמתין יותר שמישהו יציל את המדינה מחורבן, במידה ומחר כל כנופיית רמת עמידר על כל חייליה וגרורותיה תתחיל לחפור את תעלת הימים באתי חפירה כאשר לרגליהם שרשראות ברזל עם משקולות ועליהם מופקדים שומרים חמושים עם הוראות פתיחה באש מרחוק ללא רחמים-מי שלא חופר לא מקבל מים ואוכל ומבחינתי הם יכולים למות תוך כדי עבודת פרך -רק המוות ישחרר אותם-יתכן שעונש כזה יביא את הפשע במדינת ישראל לנסיגה.

  • 82.

    לגייס תליינים לשב''ס (ל''ת)

    תאופיק מישמיש, 19/10/08 09:54

  • 81.

    ל -70

    ניר, 19/10/08 09:22

    מה זה רלוונטי בכלל אם היא יפה או מכוערת ??

    יש לי הרושם שאם מיטל הייתה אתיופית, חרדית או ערביה זה היה מזעזע אותך פחות.

  • 80.

    ראשי פשע מחנכים בניהם לעבור על החוק בלי 'פחד'.למה? (ל''ת)

    dafna57, 19/10/08 09:04

  • 79.

    המשטרה צריכה לדומם מנוע ולקחת את מפתחות הרכב עד סיום הבדיקה

    אילן, 19/10/08 08:46

    המשטרה צריכה לדומם מנוע ולקחת את מפתחות הרכב עד סיום הבדיקה

  • 78.

    שומרים על זכות השתיקה

    גל, 19/10/08 07:52

    ובסוף בית המשפט יחליט שהוא אינו יודע מי אשם ולכן יזוכו מחמת הספק.

  • 77.

    מה שאמא של מיטל לא מבינה הוא......

    אני בעצמי, 19/10/08 07:28

    היום בבוקר היא דיברה ואמרה ''הוא נולד לרצוח ושאמא שלו תסבול כמוני'' אבל היא לא מבינה שחומר הגלם של אנשים כאלה שרוצחים 3 אנשים ביום כמכסה לעבודה, לא מתרגשים מההערות כאלה (אפילו שהן באות ממקום מאוד כואב)
    תתי רמה של אנשים שלא רואים בעיניים

  • 76.

    נקמה כזאת, נקמתה של מיטל עוד לא ברא השטן.

    יעקב כהן, 19/10/08 06:32

    ללירון היקר ולכל משפחת אהרונסון היקרים, משתתף בצערכם על מותה של מיטל בטרם עת. מיטל נרצחה בדם קר והרוצחים, גם אם יתפסו, יהלכו חופשי במוקדם או במאוחר. אני יעקב בן שושנה, אזרח במדינת ישראל, שנמאס לו באוזלת היד והשחיתות של מערכת השלטון בישראל, החלטתי לקחת את החוק בידיי. בעוד שנה מהיום בשמונה עשר לאוקטובר שנת אלפיים ותשע הנהג הרוצח - ויקטור לביא (אמסאלם) יקבל ממני פרס אישי, את ראשו של אחיו ! באין צדק בישראל כל אדם הצודק בעינו יעשה - אמסאלם משפחתך תשלם בדם - עין תחת עין, שן תחת שן.

    • יעקב

      דני בן אסתר, 19/10/08 07:51

      יעקב שהשם יתן לך כח ועוז בצאתך למלחמת הקודש

    • שמישהו ירגיע , תגובה קשה המצביעה על חולשה נוראית של המשטרה בטיפול (ל''ת)

      בפשיעה, 19/10/08 08:07

    • ישר כוח!! (ל''ת)

      אחד, 19/10/08 10:39

    • יעקב לראשות הממשלה. נמאס לחיות כאן (ל''ת)

      הרצל, 19/10/08 12:18

  • 75.

    אם הוא אשם, מינימום 30 שנה בכלא. רוע ללא גבול. (ל''ת)

    אזרח נגעל., 19/10/08 05:29

  • 74.

    אם הוא אשם, מינימום 30 שנה בכלא. רוע ללא גבול. (ל''ת)

    אזרח נגעל., 19/10/08 05:28

  • 73.

    עם עבריינים צריכים להיות סטאליניסטים!

    דן המשפד, 19/10/08 03:10

    צריך לחוקק חוק חירום: על עבריין כבד (נהיגה בשכרות/ללא רשיון, רצח, אונס, שוד, אלימות) לא יחולו יותר דמוקרטיה ושלטון החוק אלא סטאליניזם:
    1. בתי כלא לא יהיו בתי הבראה!
    2. לכל האסירים השכמה ב-4:00 וכיבוי אורות ב-22:00.
    3. עבודות פרך ותזונה מינימלית (מים מעופשים ולחם יבש).
    4. מי שיעיז להתלונן או יסרב פקודה: פעם ראשונה יקבל 30 מלקות עם שוט, פעם שניה יקבל שלושה חודשים בצינוק 50 מטר מתחת לאדמה וללא שביב של אור שמש. פעם שלישית יקבל עונש מוות בתליה.
    5. תקופת השהות היא גלובלית (ללא קשר לחומרת המעשה) ולמשך שלוש שנים.

    תאמינו לי, מי שיעבור את הגיהנום הזה עוד יעביר זקנות במעברי חציה.

    • הלוואי ותצליח

      אזרח הגון, 19/10/08 11:10

      חג שמח

  • 72.

    71 - צודק 100 אחוז!!

    אל תתנו מחר במה לעו''ד, 19/10/08 02:21

    אם נשארה בכם טיפה של שפיות והגינות - אל תתנו מחר במה לעו''ד רודף פרסום

    • עו''ד רודף פרסום....

      שני, 19/10/08 07:28

      בזכות כל אותם עו''ד רודפי פרסום המדינה מתמלאת בתופעות פשע חמורות ובלתי סבירות.מתי יבינו כל אותם עו''ד שהמדינה גואה בפשע בזכותם..........

  • 71.

    פנייה חשובה לתקשורת : לא לתת במה לעו''ד של החשוד !!

    ע. מיכאלי, 18/10/08 23:24

    אני פונה לכל כלי התקשורת ,כולל מעריב וכן הכתב אבי אשכנזי: צאו מהקופסא ועשו מעשה חכם,אל תתנו מחר במה לעו''ד רודף פרסום שינצל או לפחות ינסה להכריז בכל כלי תקשורת את גרסת מרשו ויסביר לנו האידיוטים שמרשו מצוי בהלם קשה ואינו מבין מה רוצים ממנו הרי הוא בכלל היה באילת ! ועוד יוסיף כי מרשו נוהג להתנדב בבתי תמחוי ונוסע רק באופניים ומעולם לא נהג ברכב ועוד אי אלו דברי הבל שאין שום הגיון לתת להם במה תקשורתית. אם העו''ד בא לעבוד ולא להתפרסם אז בבקשה -גרסה רק ואך ורק בבית המשפט . עלינו זה כבר לא עושה רושם !!! נא הגיבו !!

    • זכותו לישתוק בחקירה,גם בוז'י שתק ואיש לא היפעיל עליו לחץ לזמר...

      סמי בוכובז'ה,טבריה., 19/10/08 05:30

      הוא שתק והציל את ברק מתליה ציבורית.

      • תגיד יא לא חכם במיוחד:בוז'י ברח מהמשטרה ורצח ילדה פלוס פצע נוספת קשה

        עברייו מתחכם שכמוך, 19/10/08 18:26

        כשהוא תחת השפעת אלכוהול?בוז'י ניסה להכשיל חקירת הריגה/רצח?

  • 70.

    בחורה יפייפיה, מחזקים את המשפחה (ל''ת)

    גל, 18/10/08 22:43

  • 69.

    75 Years in Kalabush (ל''ת)

    Yaniv, 18/10/08 22:09

  • 68.

    משאבי המשטרה מבוזבזים על סרק

    מנחם, 18/10/08 22:02

    פתאום המשטרה צצה ביום ראשון בבוקר רואים עשרות ניידות בכבישים על סרק שמנסים לתפוס נהגים ''עבריינים'' בדרך לעבודה.במקום להיות במקום שהפשע משתולל או בלילות שפושעים מפרקים עסקים ובתים או שבני דודנו משתוללים בלוד עד השעות הקטנות של הלילה.

    • משטרה עלובה

      משהי, 19/10/08 06:15

      צודק. פשוט צודק כמו השוטרים בטבריה עסוקים..בלזיין תמוח לעם רמקול גבוה ממש עכברים ..חחחחחחחחחחח

  • 67.

    להתחיל לתבוע את משטרת ישראל !

    דני, 18/10/08 22:00

    מחדל רודף מחדל אין שינוי ואף אחד אחד לא משלם מחיר.
    ניטרול הרכב שעצר במחסום המישטרתי .נהג שיכור בורח ומשתולל במרכז העיר ללא שום מרדף או תגובה של השוטרים במחסום. מחדל !!!
    השינוי היחידי יתחיל מתי שהשוטרים יבינו את האחריות ולא רק יקטרו על העדר תקציבים.
    ההבנה הזאת תגיע מתי שיתחלו לתבוע אותם על רשלנות כמו כל מקצוע אחר שיש בו השפעה ונגיעה בחיי אדם.

    • במדינה

      חושבת, 18/10/08 23:21

      לא רק את חדלי האישים והמוח המכונים משטרת ישראל,אלא גם את ממשלות ישראל שממזמן הפקירו את בטחוננו האישי והכלכלי,ןאשר אינן סופרות אותנו, שהפכו אותנו לשק חבטות ולקורבנות כתוצאה ממקוצר ראיה ומאג'נדות מטורפות המבוססות על שינאה, על שפיכות דמים, מיליטנטיות שחילחלה מהשטחים, מהצבא לחיים האזרחיים. שהפכו גם לצערינו לקונצנזוס לאומי...

      • את צודקת. ישעיהו ליבוביץ' חזה את זה

        אלה, 19/10/08 10:44

        הוא אמר שזה מה שיקרה. הוא חזה הידרדרות מוסרית כזו ומיליטנטיות שתגלוש מהצבא לחיים האזרחיים. לדעתי ההדרדרות התחילה אחרי רצח רבין...מפחיד.

    • המשטרה לא אשמה

      סוקרטס, 19/10/08 05:59

      כולם שם היו שיכורים גם מאלכוהול וגם מכח.
      ייתכן והתאונה היתה קוראת גם אילולא הבריחה מהמשטרה.
      אם למשטרה היו יותר סמכויות והיה מותר לשוטרים להגיב בכח כלפי אזרחים המסרבים להוראות המשטרה - המדינה שלנו היתה נראית אחרת.
      ולא - אני לא מדברת על מדינת משטרה.
      קחו את ארצות הברית כדוגמא, למדינה בה למשטרה יש כח הרתעה.

    • יש לנו משטרה מיושנת, לא מתקוצבת ועם כוח אדם גרוע

      פנדה, 19/10/08 10:35

      לתבוע את המשטרה זה בעצם לתבוע את כל אזרחי המדינה, אז אין בזה הגיון, וזה לא יתמרץ אף אחד לפעולה כי אף אחד לא יפגע מכך אישית. יש לנו משטרה גרועה, בגלל שאין לה תקציב וכח אדם. כולם מדברים בשבחי ג'וליאני, ובצדק, אבל הדבר הראשון שג'וליאני עשה זה להכפיל את תקציב המשטרה והתביעה, להוסיף תקנים חדשים ואיכותיים, ורק אז הוא הפעיל את תכנית הסטטיסטיקה שלו שאצלנו כבר מפעילים ממזמן (אבל אין תקציב לנתח את תוצאותיה ולא ניתן לפטר מי שלא עומד ביעדים כי לא יגיע אחר במקומו).

      גם המשטרה הגרועה שלנו, כשהיא כבר עושה את העבודה - יש שופטים רחמנים-בני-רחמנים, ומערכת המשפט חסרה גם היא תקנים אז אין זמן לדיונים משפטים ראויים, ועד שכבר מרשיעים מישהו והוא נכנס לכלא השב''ס משתדל לשחרר אותו ''על התנהגות טובה'' מהר ככל הניתן כי גם לכליאה חסרים לנו תקנים.

  • 66.

    צריכים להתייחס לפושעים כמו למחבלים. (ל''ת)

    רונן, 18/10/08 21:47

    • יקבלו עו''ד צמוד,תנאים,וישוחררו אחרי שנתיים כמחווה ?

      כמו מחבלים?, 19/10/08 16:51

      אדוני...מחבלים בישראל מקבלים זכויות ותנאים יותר מאשר כול עברין אחר !

  • 65.

    שוטרי נהריה הגברים לשטח.

    ברוך, 18/10/08 21:47

    משטרה שחוקרת כל שוטר אמיץ מביאה לתוצאות

  • 64.

    61 אתה כל כך צודק. אתה מתאר רק את קצה הבעיה.

    גד, 18/10/08 21:27

    מדינת ישראל נהפכת למדינה מזרחית-ערבית בכל התחומים. האשכנזים כידוע לא מתרבים והמזרחים והערבים מתרבים בקצב מטורף. כל זה מתבטא בירידה ברמה בכל התחומים.
    בחינוך, בצבא ובכל תחום במדינה.
    ''ב1967 היה לנו צבא אשכנזי והיום יש לנו צבא של ערסים.''
    זה היה צריך להיות משפט הסיכום של ועדת וינוגרד. אבל כמו שנאמר: זה לא תקין פוליטית להגיד את זה.

    • נו, אם האשכנזים לא מתרבים אז אולי הם בעצם הבעיה? הרי להביא ילדים לעולם

      אז תחשוב קצת, 18/10/08 22:36

      זה הצעד הבסיסי ביותר להשרדות , המצווה החשובה ביותר, שלא לדבר על אהבת החיים והבנת החיים...למה להקים מדינה , לעשות כסף,לפתח ''תרבות'' - אם לא ''מתרבים'' ומביאים דור המשך שישנה מכל זאת ? זה מעיד על איזהזהוא ניוון , לא ברוך?

  • 63.

    השר דיכטר להפקרות הפנים הוא האשם

    רבי, 18/10/08 21:19

    השר דיכטר מה שקרוי בטעות בטחון הפנים אלא הפקרות הפנים .
    השר דיכטר ניפגש עם כל חבורות הפשע האלו בבתי קפה ומסעדות וזאת במקום שהם ישארו מאחורי סורג ובריח כדי להגן על בטחון האזרחים בכבישים, בחופים, ברחוב ומקומות בילוי.
    השר דיכטר פושע הוא מפקיר את אזרחי מדינת ישראל בבטחון הפנים.

    • השר הגרוע מכולם

      משהי, 19/10/08 06:18

      השר דיכטר תעשה טובה לך ולעצמך תלך כבר תדוג דגים .בכנרת או בים סוף מלא גאווה אוכל חינם

  • 62.

    מדד קלגסבלד

    חשבון פשוט, 18/10/08 21:19

    על רצח של 2 אנשים על הכביש, קיבל עו''ד קלגסבלד 15 חודשי מאסר בפועל, פסילה ל 10 שנים ו 10.000 ש''ח קנס. על רצח של אישה אחת על הכביש, יקבל הערס הרוצח 7,5 חודשי מאסר בפועל, פסילה ל 5 שנים ו 5.000 ש''ח קנס.
    חשבון פשוט.
    זהו שוויים של חיי אדם בישראל.

    • קלגסבלד לא רצח - הוא הרג ברשלנות, יש הבדל גדול

      פנדה, 19/10/08 11:31

      חבל שאתה סתם מנסה להתסיס כאן נגד אדם ששילם את חובו לחברה, והוא מייצג בדיוק את הצד ההפוך למטבע מאותו ערס שרצח וברח. אדם עושה לעתים טעויות בחיים, לעתים גם טעויות גדולות. המבחן הוא איך הוא מתמודד איתן. קלגסבלד לא היה שיכור בזמן התאונה, הוא לא ברח מזירת התאונה אלא הגיש סיוע לנפגעים. הוא לא שתק בחקירה אלא הודה מיד, למרות שבתור עו''ד הוא בוודאי ידע שזה לא ממש חכם. הוא לא ביקש שיקלו בעונשו, ובכלא היה אסיר למופת. אין שום בסיס להשוואה בין שני המקרים. אחת הצרות הגדולות עם ערסים היא חוסר היכולת להודות באשמה ולשאת באחריות.

      • למה פוליטיקלי קורקט? תגיד אשכנזי וזהו ואז יש מחילה (ל''ת)

        איציק, 19/10/08 13:48

  • 61.

    יש בעיה עם תרבות נהיגה של עדות המיזרח וערבים

    אלכס, 18/10/08 21:07

    זה לא תקין פוליטית להגיד, אבל חייבים לשים את הדברים על שולחן. הם נוסעים במהירות גבוהה מהמותר, הרבה פעמים שיכורים ומסוממים. בתרבות שלהם אין כזה דבר תמרורים ושלטים. הם מקופחים אז מותר להם הכול. במישטרה פוחדים מהם וגם יש הרבה מיזרחים במישטרה, אז נוהגים לוותר להם. צריך להתחיל להיתייחס לנהגים עבריינים כמו לרוצחים בפוטנציה ופשוט להוריד אותם מהכביש.

    • אלכס יש לך בעייה עם ההגדרה של התגובה שלך.

      מזרחי רגוע, 18/10/08 21:39

      כמו שהצגת את זה, לא מדובר ''בתקינות פוליטית'', אלא מדובר ''בגזענות'' מהסוג הכי נאלח שקיים עלי אדמות. אני מסכים איתך שצריך להעיף נהגים עבריינים מהכביש, אבל אותך צריך להעיף מהמדינה הזאת לכל הרוחות. חלאה!!!!

      • חבל שאנשים לא יודעים להיתמודד עם ביקורת

        אלכס, 18/10/08 23:28

        אם זה לא היתה בעיה כל כך חמורה, לא הייתי מגיב. אבל זו בעיה מאוד חמורה. בעיקר בצפון הארץ. מדובר תמיד בגברים, לרוב צעירים, ותמיד מזרחיים או ערביים. אני כמובן לא אומר שכולם כאלה, או שהרוב כאלה. אצל נשים לא רואים את התופעה הזאת, לא חשוב מאיזו עדה. זו תרבות נהיגה לבנטינית שאופיינית לציבורים מסוימים ולא תפגוש אותה באירופה. אז אפשר בשם התקינות הפוליטית להמשיך ולשתוק. אבל השתיקה הזו עולה בחיי אדם של כולנו - מכל העדות.

        • אלכס , אתה צודק (ל''ת)

          אלכס , אתה צודק, 19/10/08 01:56

        • לאלכס העיוור

          אוי ויי, 19/10/08 20:44

          הסטטיסטיקות אינן תומכות בקביעות שלך וצודק זה שהגיב לדבריך מעלי. אפשר להתמודד עם ביקורת, אבל לא עם גזענות בוטה כשלך. ''מזרחים'' ו''אשכנזים'' עוברים כאן סוציאליזציה שלמה, ואם כבר, מי שעדיין לא השתלב ומאתגר את המערכת על חוקיה ללא הפסק הם בני העדה שזה מכבר באו, אלכסנדר סשה, שגילה את חוקי הכשרות רק בארץ ובא לסכסך.

    • כן, יש בעיה, אחת הבעיות היא שרוב נהגי המשאיות והטרקטורים הם ...

      חיים גלבוע, 18/10/08 21:44

      מזרחיים או ערבים !!!!
      חה חה חה ...תתחיל להזהר בדרכים, בן תרבות אשכנזי יקר...

    • לאלכס די עם הגזענות הזולה שאתה מפגין כאן ,,לא מתאים!!

      JIM BEAM, 18/10/08 21:52

      יכול להיות גם רוסי שיכור ,,,לא חסר כאלה על הכבישים בארץ

    • בושה !

      שי, 18/10/08 22:00

      אתה לא גזען אתה מגעיל...לעשות הכללות.. עו''ד קלגסבלד הוא ערבי או מרוקאי? ומה עם כל ילדי השמנת מצפון תל אביב שמשתוללים עם מכוניןת

    • בני ברק

      יעקב, 18/10/08 22:27

      אתה פשוט גזען נמוך וזה ללא שום קשר לכתבה

    • סביר להניח שהם כנופיית רוסים

      הדס, 18/10/08 23:25

      לא רוצה להכליל.. רוב הרוסים הרסו לנו את המדינה, זנות, שתיה, כנופיות, נאו נאצים, אנשים שפלים שאני לא מבינה על סמך מה עלו לארץ.אז לפני שאתה מאשים (ואני לרגע לא אוהדת בצורנ כזו או אחרת ערסים או שלוכים מהשכונות) בוא נחכה לפרסומים

      • לקויה,לכי פעם לאקדמיה או למיון בי''ח ותספרי כמה רופאים יש שם מכל עדה

        תגובה להדס הלקויה, 19/10/08 02:00

        ואז תביני מי לא הורס את המדינה אלא מציל אותה
        את לקויית IQ

        • בינתיים כולם יודעים טוב מי הורס לנו את המדינה ,כל רוסי וותיק יגיד לכם

          מלכה, 19/10/08 08:16

          הרוסים,,,,,, הורסים ,,,,,,נקודה,,,,והמבין ,,,יבין

        • כשקונים תואר ברובל כך נראית הרפואה בארץ. (ל''ת)

          רופאים אלק...., 19/10/08 09:09

      • הרוסים הרסו לנו את המדינה ? תגידי את זה לרופא שיטפל בך...

        פנדה, 19/10/08 10:49

        לטכנאי הרנטגן, למנתח, ובעיקר - לרופא המרדים שאם הוא לא היה רוסי לא היה פראייר לעבוד בתנאים כאלה קשים. תספרי את זה לתעשיית ההיי-טק, שלא הייתה יכולה לצמוח ללא המוח הרוסי, ולתעשיות הפארמה. וכן, גם לאותו שומר שעומד בכניסה לפאב תמורת סכום זעום, ולמנקה הרחובות שהיה פעם ד''ר - הרי את לא תעשי את העבודות האלה, נכון ?

        • זאת התוצאה של האפליה הרי בשאר העולם המזרחים הם בכל התפקידים האלה (ל''ת)

          איציק, 19/10/08 13:54

    • התגובה שלך מריחה וודקה.

      ש.ז, 19/10/08 09:07

      תמיד הגמל לא רואה את דבשתו.......
      שחכת להוסיף רוסים לרשימה השחורה שלך גזען קטן שלי.

  • 60.

    יואב, (תגובה 47)העתוי שלך לדיבורים גזעניים כאלה ממש טוב

    יואב, העתוי שלך לדיבורים גזענייםש כאלה ממש טוב, 18/10/08 21:02

    יישר כוחך, התגובה שלך מאד אינטיליגנטית.
    כנראה שיש לך כיפה על הראש....
    תתבייש לך!!

    • זו תגובה מאותו אחד, חולה נפש , שחוזר ומגיב באותם מילים בכל כתבה

      למה מפרסמים אותו ?, 18/10/08 21:22

      על פשע, כך גם התגובות על ''הערסים'' ו''הערבים והמזרחיים הם אותו הדבר'' ו''המזרחיים הורסים את המדינה'' ו''גם השוטרים מזרחיים''.
      פשוט אפס עלוב חיים שיושב כל היום , מי יודע כמה שנים, על המחשב ומפזר את הרעל שלו .

  • 59.

    תגובה 36 היא גזענית ומלאה שנאה והסתה. למה מפרסמים אותה שוב ושוב ? (ל''ת)

    לא מבין, 18/10/08 20:59

  • 58.

    יואב, (תגובה 47)העתוי שלך לדיבורים גזעניים כאלה ממש טוב

    יואב, העתוי שלך לדיבורים גזענייםש כאלה ממש טוב, 18/10/08 20:58

    יישר כוחך, התגובה שלך מאד אינטיליגנטית.
    כנראה שיש לך כיפה על הראש....
    תתבייש לך!!

  • 57.

    יואב, (תגובה 47)העתוי שלך לדיבורים גזעניים כאלה ממש טוב

    יואב, העתוי שלך לדיבורים גזענייםש כאלה ממש טוב, 18/10/08 20:57

    יישר כוחך, התגובה שלך מאד אינטיליגנטית.
    כנראה שיש לך כיפה על הראש....
    תתבייש לך!!

  • 56.

    על אונס מקבלים 20 שנה, על הריגה-3. ככה זה כשלחיי אדם

    דרור מרמת גן, 18/10/08 20:32

    אין לובי בכנסת ובתיקשורת.

  • 55.

    אלק משטרה.

    הירוקה, 18/10/08 20:29

    הרי את הטרגדיה הזו אפשר היה למנוע אילו עלובי הנפש, חסרי האונים והאונות [המשטרה], היו עורכים מרדף אחרי הנהג שסירב לעצור לבדיקה. אבל לבקש מרפי השכל לחשוב, זה מוגזם.כמוהם השר והמפכ''ל. אגב, את ביבי לא שכחנו שדאג להפריט כל מה שזז,כולל את המשטרה. הנזקים שהאיש גרם במדיניות הניבזית שלו,יצירת עוני כתוצאה מצמצום משאבים לרווחה,פגיעה במערכת הבריאות, בקשישים, בנכים, במקבלי הפנסיה, בקרנות הפנסיה! בחינוך,תוך יצירת עוני שהעלה את רמת הפשיעה. לחחשוב האיש הקשקשן הזה והכישלון בעל הקבלות ''מת '' להפוך לרוה''מ ולהישתנק.זה שדאג בעקר ובפרט לבעלי ההון.לא שכחנו ולא נשכח פירומן סידרתי.

  • 54.

    הנה בבקשה, כנופיית הפשע ''רמת עמידר''

    People Have The Power, 18/10/08 20:28

    לפעמים נדמה שהם חזקים יותר מכולנו יחד...

  • 53.

    אל תדאגו, המשטרה המפגרת שפישלה מההתחלה, תמשיך לפשל עד לזיכויים המוחלט!

    בשביל מה יש לשוטר כובע? בשביל שיראה, לא?, 18/10/08 20:17

    אל תדאגו, המשטרה המפגרת שפישלה מההתחלה, תמשיך לפשל עד לזיכויים המוחלט!
    בשביל מה יש לשוטר כובע? בשביל שיראה, לא?
    אז זהו שפעם עם הגששים זה עוד היה מצחיק, אבל היום עם דיכטר ודודי זה כבר לא מצחיק!
    אזרחים נשחטים בידי עבריינים ובידי עו''ד שיכורים מדי יום, ואין משטרה ואין פרקליטות ואין שופטים בישראל!

    • מה הקשר בין חינוך למשטרה?הורי הצעירים אשמים! (ל''ת)

      רן, 19/10/08 13:45

  • 52.

    העתיד

    רועי, 18/10/08 20:08

    למדינת הערסיידה אין סיכוי.

    זו מגפה, ילדים ''מבית טוב'' (או נורמטיבים כמו שעורכי הדין שלהם יגידו) ''מיוצרים'' ככל שאפשר, בדרך כלל האישה נכנסת להריון לאחר זיווג פיוס שמגיע בעקבות סטירה.

    הילד גדל בסביבה של קללות ולפעמים איזו רסייה למורה שלו.

    ההורים מאוד תומכים, תשאלו אותם ''הוא ילד טוב, נותן כבוד ואוכל הרבה...''

    מה הפלא שהעתיד שלנו נראה כמו של מצריים

  • 51.

    אם הוא היה אונס את הקרבן,היה יושב 20 שנה,אבל הוא ''רק'' הרג אותה,

    דרור מרמת גן, 18/10/08 19:49

    אז עם עו''ד יקרן אפשר לסגור עם הפרקליטות עסקת טיעון על שנתים שלוש.
    ככה זה כשלחיי אדם אין לובי בכנסת ובתיקשורת.

  • 50.

    שייכים לכנופיית פשע

    טל, 18/10/08 19:39

    מה יש לצפות חבורה של ערסים שחושבים שהם דון קורליאונה גובים פרוטקשיין ואחרי זה גם בורחים מהמשטרה ודורסים אזרחית תמימה.

    יודעים מה? מה שעצוב זה שהעורך דין של המנוול הרוצח המתועב הזה יטען במשפט שהשוטרים הפחידו אותו אז הוא ברח.

    משום מה נראה לי שהיה להם משהו להסתיר ברכב אחרת הם לא היו נמלטים.
    צריך לזרוק אותם לכלא למאסר עולם פשוט עולם אנשיעולם תחתון מסריחים שאין להם מקום בחברה

    • יש לזה המשך

      רועי, 18/10/08 20:37

      האנשים המבולבלים האלה שברחו מהמשטרה, ידאגו לאיים (הם ומשפחותיהם האכותיות) על כל עד פוטנציאלי שיוזמן למשפט בעיניינם.

      • תרגעו, רועי וטל (אתם אותו אחד, נכון ) - לא להכנס להסיטריה,..יש משטרה..

        ועוד המשך, 18/10/08 22:12

        תרדו מהמחשב רצת, לכו לשתות משהו קר...מדינת ישראל חזקה והיא תתגבר על זה...

        • חי בסרט

          הדס, 18/10/08 23:29

          וואוו אתה חי בסרט. איך בדיוק יתגברו על זה? העבריינים מתרבים כמו עכברים, כמויות הסמים והאלכוהול מפחידות ואף אחד לא עושה משהו, כמובן חוץ מלדבר ולהקים ועדות שאנחנו משלמים עליהן דרך שחיטת המיסים...

        • כנראה אתה חי לך באיזה כלוב זהב בפרבר מוגן

          פנדה, 19/10/08 10:42

          לא לנצח ידידי, הם יגיעו גם אליך כמו שהם מגיעים למרכז תל-אביב ולכל מקום אחר. ''יש משטרה'' עלק - לא עדכנו אותך ? אין משטרה, ואין בטחון אישי לאזרח במדינת ישראל.

  • 49.

    משטרה אימפוטנטית (ל''ת)

    אחד מהעם, 18/10/08 19:36

  • 48.

    להעביר אותו לשב''כ לחקירה,המשטרה לא שווה הרבה

    חכם מימון, 18/10/08 19:34

    יש להתיחס אליו כמו למחבל,
    המשטרה לא יכולה לחקור כמו השב''כ ,מה עוד שלמשטרה חלק לא קטן בפרשה,
    איך יתכן כי רכב בורח מהמשטרה ולא מבצעים מרדף מיד,השוטרים לא הספיקו לרשום את מספר הרכב?
    מדוע לא ביצעו מיד חסימות בכל רחבי העיר, מדוע???????????????
    את המנוול יש להעמיד לדין על רצח ונסיון לרצח,
    שיקבל מאסר עולם ועוד 20 שנה,
    הוא ושני חבריו מעמידר

  • 47.

    נו בטח נראה תמונה של האדון עם כיפה על הראש (ל''ת)

    יואב, 18/10/08 19:31

  • 46.

    בשורה התחתונה עבריינים משתוללים ברחובות ישראל והמשטרה לא יכולה עליהם

    מרדכי היהודי, 18/10/08 19:09

    גם גישת ג'וליאני, של אפס סובלנות, לא תעבוד כאן. המשטרה לא אפקטיבית ובתי המשפט מנותקים מהמציאות הישראלית

  • 45.

    נמאס מהעבריינים והערסים שהכל מותר להם (ל''ת)

    גיא, 18/10/08 19:06

  • 44.

    מה זה החרא הזה?!?!?

    גלן, 18/10/08 19:00

    אם כל הכבוד לדמוקרטיה, גם לזה יש גבול. מה זה ''לא משתף פעולה''? מבחינתי, אין דבר כזה. בפשעים חמורים ואכזריים מהסוג הזה, יש להשתמש בכל אמצעי אפשרי, וזאת על מנת להוציא מהחשודים מידע.
    צריך להכניס את אותם עבריינים לחקירות של חודש מינימום, בלי שיראו אור יום וגם לא עוכרי דין למיניהם, ותאמינו לי שאחרי זמן קצר הם גם יזמרו על רוצחי ארלוזרוב.

  • 43.

    מעבר לעבירה הפלילית, צריך לתבוע את החלאות האלו גם אזרחית !

    אסף, 18/10/08 19:00

    אחרי הכלא, העונש הכי כואב הוא הכיס !!

    • לא להכנס להסיטריה,..יש משטרה..קח הפסקה מהטוקבקים...אפשר גם מחר (ל''ת)

      תרגיע אסף, 18/10/08 22:13

      • אתה מגיב ''מטעם'' ?

        פנדה, 19/10/08 10:43

        חלאה, מאחל לך שיום אחד תמצא את עצמך בצד השני של המתרס (אם אתה חבר של כנופיות פשע, סביר להניח שזה יקרה במוקדם או במאוחר)

  • 42.

    הגיע הזמן ''לטפל'' בעורכי הדין שמיצגים אותם.

    Erez, 18/10/08 18:58

    עורכי הדין שמיצגים את החשודים חייבים לעבור בדיקה מלאה כמו שעורכים לחשודים ,כדי שלא יבריחו לעבריינים מאומה. יש להקשות עליהם גם בבית המשפט. הזכויות שמוכנות לאזרח מהישוב אסור שינתנו לסוג זה של אוכלוסיה. צדק מוסוליני בטיפולו במשפחות המאפיה בסיצליה ודרום איטליה. כנראה שהם זקו8קים לאותו יחס.

  • 41.

    אם זו כנופיה אז למה הם חופשיים? בגלל חוסר המשפט והצדק בישראל (ל''ת)

    ישראלה, 18/10/08 18:54

  • 40.

    משטרה פושעת , משפחות הפשע מקיזות את דם הציבור והמשטרה מתחבאת מאחוריי

    שגיא, 18/10/08 18:52

    הניידות

  • 39.

    השוטרים שעצר לבדיקה

    q, 18/10/08 18:51

    גם אותם צריך לחקור.
    למה לא ניטרלו (הוציאו מפתחות) של הרכב?
    ןלא רשמו מספר רכב.

  • 38.

    ''פיגוע הדריסה הפלילי ''הראשון בתולדות המדינה.....

    רונן, 18/10/08 18:48

    להביא את הרוצחים לדין כשם כל מחבל ערבי

  • 37.

    להקצות עוד 15,000 תקנים לשוטרים ברחבי הארץ (ל''ת)

    אביעד, 18/10/08 18:47

  • 36.

    נמאס כבר מכל הזבל המרוקאי הזה. אשפה אנושית

    ערסים החוצה, 18/10/08 18:45

    זה מה שקורה כשמביאים לארץ אשפה אנושית ממרוקו בשנות החמישים והשישים. גדל כאן דור של חיות אדם ברבריות.

    • גזען מסריח

      פינקוביץ חיים, 18/10/08 19:55

      לפי שמי תבין שאיני מרוקאי,אבל לא זו הבעיה, הבעיה שאנשים כמוך עדיין לא חלו במחלה ממארת בפיהם המצחין,ועדיין מסוגלים להתבטא.

      • צודק חלקית

        קרקר, 18/10/08 21:48

        אין מה לעשות, 99.9% מהערסים הם מזרחיים, מישהו כאן ראה בחייו ערס אשכנזי? נראה לכם שזה כך במקרה??? אני לא יודע מאיפה, איך או למה המצב הוא כזה אבל זאת עובדה! אז או שתמשיכו להכחיש את זה או שתודו שמשהו שם לא בסדר ותתחילו לפתור את הבעיות.
        אשפה אנושית? כן! אותם יצורים נ-ח-ו-ת-י-ם שמשתייכים לכנופיות, דוקרים במועדונים, סוחרים בסמים, גונבים, מסתובבים ברחובות רק כדי למצוא מישהו שיוכלו להכות ועוד ועוד.. הם בהחלט אשפה אנושית ואפילו יותר מזה, ת-ת א-ד-ם הייתי מוסיף.
        אבל וזה אבל גדול, רוב המזרחיים לא כאלו בכלל! כך שלכנות את כל המרוקאים כאשפה אנושית זה כבר טיפשי ומוגזם.

        • מה עם שודדי הזקנה החיפה? לאחד מהם קראו שכטר - אשכנזי..וגם חברו (ל''ת)

          מרוקאי חביב, 18/10/08 23:00

        • תחפש בגוגל ''אשכנזים +צבי מגדל'' ותופתע לגלות מה חשבו לעיהם באירופה

          חיים, 18/10/08 23:06

          מה שאתה אומר היום על המרוקאים אמרו פעם באירופה על היהודים...האשכנזים..עד לפתרון המוחלט...

    • מי שפוסל עדה שלמה בגלל כל מיני חולרות הוא לא שונה מהם (ל''ת)

      מוטי, 18/10/08 19:56

    • אל תשכח שהעבריין רוזנשטיין אשכנזי אז לפי דבריך כל האשכנזים זבל (ל''ת)

      משה, 18/10/08 19:57

    • בן אדם גזען שפל וממורמר

      עדי, 18/10/08 20:01

      אתה רק מוכיח כמה עם גזען ומגעיל אנחנו
      איך אתה יכול לקרוא לעולים שהגיעו לארץ בשנות ה50 טינופת וברברים ?? מי אתה בכלל ?? ומאיפה יש לך תזכות להנשאות כך ? אתה צריך להתבייש בעצמך ואם לא אני מתבייש בשמך שהחליטו להעלות את התגובה שלך לאתר ונתנו לבן אדם קטן כמוך במה גועל נפש !

      • עוד לא הבנתם ? זה אותו אדיוט משועמם שחוזר על התגובות הגזעניות בכל

        איזה אפס, 18/10/08 20:57

        כתבה על פשע ונהנה לראות את המתרגזים הקבועים.
        פוט תתעלמו.

      • מרוקאים חזרה לאפריקה (ל''ת)

        דןדן, 18/10/08 21:43

    • בעל הרכב הוא ממשפחת לביא הם אינם מזרחיים

      מירון, 18/10/08 20:08

      אלא משפחה שמוצאה מארצות הבלקן כלומר אירופאיים עם מנהגים ספרדיים, בכלל אנשים עם דעות כמו שלך יש להכניס לכלא לכל החיים, אתה לא יהודי לא ממוצא מזרחי ולא שייך ליהדות ולאזור אלא לאירופה ואל תצנזרו כמו שאת הזוועה הזו לא צינזרתם.

    • בנאדם,אתה גזען מגעיל.

      יוסי, 18/10/08 20:13

      מי פה הבהמה?

    • אחריות

      מרוקאי ישראלי ויהודי גאה, 18/10/08 20:14

      ולמה אתם חושבים שזה מרוקאים ולמה לא תמנים ולמה לא גרוזנים ולמה לא עירקים ומה רוזנשטיין זה מרוקאי ואגב מה עים הבדואים שמשטלטים על כל העסקים ומזיינים יהודיות ואתם יפה הנפש בוחרים לדבר על גיזענות במקום לפעול כמו אחיינו היהודים בעכו אגב זה הפעם הראשונה שאני מגיב לכתבה ומבחינתי בררתי הייטב את מילותיי ולא בשביל להקניט ולפגוע ברגשות של האחר זה בשביל לעורר את האחריות של כולנו נכון שזה לא נוח לקום מהספה עדיף להתבכיין בהתכתבות אבל עים תרצו ללעשות מעשה יש דרכים להתנגד

    • אני מרוקאי

      מוטי, 18/10/08 20:42

      כל השירות הייתי בלבנון ובשטחים,במילואים אני עדיין בשטחים,אני לא ערס והמשפחה שלי אנשים מאוד נחמדים.אף אחד לא אמר בכתבה שהם מרוקאים וחוץ מזה תסתכל על הזבל האשכנזי שיושב בבג''ץ ומאשר תביעות נגד המדינה וחיילי צה''ל הם יותר טובים? אני מסכים שצריך להעניש בחומרה כל מה שקשור לפשע ולא חשוב אם הבנאדם אשכנזי מרוקאי או כל מוצא אחר,אבל מה זה להאשים את כל המרוקאים? אני סיכנתי את החיים שלי בשביל המדינה ובשבילך גם וזה מה שיש לך להגיד??

    • ל36 צודק אין מה לעשות בוזגלו לא יכול להפוך לגרינברג

      אשכנאזי, 18/10/08 20:44

      חיות היו אולי עוד כמה דורות משהו ישתפר

      • אשכנזי יקר אתה יודע כמה בחורות יהודיות וגויות ארגון הסרסורים היהודי

        אשכנזים, 18/10/08 22:15

        ''צבי מגדל'' דרדר לזנות - רבות מהם התאבדו או אבדו ?
        חפש בגוגל ''צבי מגדל + אשכנזים + סרסורים'' ותבין שעור לבן זה לא ערובה לתרבותיות

    • פחדן יקר-עו''ד ענת פלינר נרצחה ע''י אשכנזי זבל (ל''ת)

      יניב, 18/10/08 22:02

    • מה עם רוצחי הרבנית התימניה מאשקלון ? הם היו בלונדינים...אירופאיים... (ל''ת)

      אוי לבושה, 18/10/08 23:01

      • ערסים לא חייבים להיות שחורים.... (ל''ת)

        זה התנהגות לא צבע עור, 19/10/08 08:34

  • 35.

    למה שוחרר קלאקס בלד??- הנה התוצאה....

    שופטי ישראל !!!!, 18/10/08 18:43

    אנו סקרנים מה שם משפחתו של הרוצח ??!!
    ואל תאמרו שאנו גזענים.

    • שם משפחתו של הנהג: עו''ד קלגסבלד (ל''ת)

      למי ששכח הוא לא ערס אבל הוא רוצח, 18/10/08 20:01

      • נכון, זו באמת בעיה, שיחררו את הלבן, אך האם ישחררו את השחור?

        לעולם לא נשכח ל את רצח האם והבן, 18/10/08 22:14

        גם עו''ד קלגסבלד סירב להיבדק
        ומסר בדיקה רק אחרי שהתנדפו הראיות,
        עכשיו, איך יישפט?
        אם יחמירו עם הצעירים, יאמרו כי הם שחורים, אם יקלו יגידו שהם רוצחים,
        ומה יגידו על קלגסבלד??
        הלוואי שכל רגע ורגע מחיוו ייתמלא בזכר האם היפהפיה שהוא רצח ובנה הקטן זכרם לברכה

  • 34.

    שוב משפחות הפשע גובות חיים תמימים, עד מתי אוזלת היד של המשטרה??? (ל''ת)

    שגיא, 18/10/08 18:43

  • 33.

    עצה לynet- צריך להחליף את התמונה של מיטל

    יוחאי בר אור, 18/10/08 18:42

    הריסים המלאכותיים לא ממש מחמיאים לה. אני בטוח שיש תמונות יותר מוצלחות שלה. יהי זכרה ברוך.

  • 32.

    המשטרה אשמה המאה אחוז. לא ייתכן שלא הוציאו את מפתח הרכב שנעצר.

    ישראלי שפוי, 18/10/08 18:41

    זוהי רשלנות פושעת של המשטרה. השוטרים צריכים לשבת בכלא יחד עם הדורסים והמשטרה צריכה להיתבע על נזיקין בתביעה אזרחית.

    • מה קרה? לא קיבלת את מנת הדם היומית? תנוח קצת.

      Eחד, 18/10/08 19:50

      אתה בכלל יודע מה היה שם? מה כבר קפצת למצוא אשמים? לדעתי אתה אשם.

  • 31.

    משתלם להיות עברין תראו איזה אוטו ב-0 מאמצים ללא עבודה פושעים לכלא ומיד

    העברינים שולטים ונותנים כאן את הטון ואלה התוצאות, 18/10/08 18:38

    אני עצובה מאוד המקרה הזה פשוט מטריף את הדעת אני כואבת את כאבה של האמא איך אפשר לחיות הלאה?
    והעבריינים במדינה מרימים ראש הם יודעים ובטוחים שהשוטרים צריכים לשמור על עצמם קרי =כסת''ח,השוטרים לדעתי פוחדים מהעבריינים כאן במדינה, והראיה שלא מצליחים למגר את הפשע זה הולך ומתעצם - וזה לידיעת מערכת המשפט בישראל.

  • 30.

    עו''ד ציון אמיר ידאג (תמורת 50 אלף$$) שהם יקבלו 8 חודשים על תנאי... (ל''ת)

    יענקלה, 18/10/08 18:37

    • הגזמת

      רועי, 18/10/08 20:02

      קודם כל זה 100 אלף דולר.

      ושמונה חודשים הגזמת!!!

      הוא ילד נורמטיבי, יחבוש כיפה, נותן כבוד ואוכככל הרבה

  • 29.

    להרשיע אותם ברצח (ל''ת)

    מרציאנו, 18/10/08 18:37

  • 28.

    אנחנו מודים לך משטרה שתפסת אותו עכשיו

    היינו מודים הרבה יותר אם היית תופסת אותו קודם לרצח, 18/10/08 18:35

    ועכשיו שופטים יקרים, בבקשה תראו לנו שאכפת לכם מאיתנו, שחיינו חשובים לכם, ואל תפטרו אותו בעבודות שירות או בעונש מגוחך אחר. תפטרו אותנו ממנו ומשכמותו.

  • 27.

    המשטרה משקרת! לא רדפו אחרי הרכב הנמלט

    ישראל, 18/10/08 18:33

    הייתי נוכח במקום וראיתי את כל הסיפור
    וגם קצין המשטרה אמר לטךוויזיה שהם לא רדפו אחרי הרכב הנמלט ועכשיו כדי לכסות על הפשלה המגוחכת הזו הם מנסים לשנות גירסה.

    • מה אתה חושב שהיה קורה אם היה מרדף???

      fifke, 18/10/08 21:42

      סביר להניח שיותר אנשים היו נפגעים! תפעיל קצת את השכל.

  • 26.

    האם הנהג הרוצח יישפט ע''פי תקדים קלגסבלד שקיבל עונש מצחיק?

    במדינה גזענית כשלנו, העונש הפעם יהיה שונה, 18/10/08 18:32

    קלגסבלד קיבל עונש מצחיק בגלל שהוא אשכנזי, היה מקורב לשלטון ובגלל שהוא רצח ''סתם'' שתי רוסיות על הכביש.
    הפעם המצב שונה.
    הפעם הנהג הוא סתם ערס שחור שאינו מקורב לשלטון, ולמרבה הצער הוא רצח ישראלית.
    סביר להניח שעונשו יהיה הרבה יותר כבד.

    • זו הייתה אמא בת 26 ספורטאית ובנה בן ה-5 בתוך מכונית קטנה בלי סיכוי (ל''ת)

      כנגד עו''ד יהיר ושיכור על רכב 4X4, 18/10/08 22:17

  • 25.

    אני מקווה ששופט לא יתן לו פחות מ-20 שנות מאסר

    אלכס קארמה, 18/10/08 18:31

    שירק בכלא.

    נבלה.

  • 24.

    מרדף משטרתי מיותר!

    אזרח, 18/10/08 18:29

    למשטרה יש נהלים ברורים להיזהר מכניסה למרדפים ללא נסיבות קיצוניות. נראה שהתאונה קשורה לפחד של הנהגים מבדיקת השיכרות וההימלטות שלהם הפכה נהיגה פרועה לכאורה בגלל זה.

    נראה לי שראוי שימונה קצין בודק.

    למיטב זכרוני, הוראה משטרתית כזאת קיימת כפקודה ''שנכתבה בדם''.

    • ל-24 העבריין: אני לא מפחד מבדיקת שכרות וגם לא אף אחד

      מיקי, 18/10/08 19:47

      מהחברים שלי. אנחנו לא משתכרים ולא מסניפים או מזריקים סמים.
      התירוץ של ''פחד של הנהגים מבדיקת השיכרות'' הוא תירוץ קלאסי של עבריינים ועורכי הדין שלהם. טיעון כזה יש לזרוק לפח הזבל. זה בדיוק כמו עורך דין של פדופיל שמעיז לפלוט כהגנה שהדבר בוצע בהסכמת הילדה בת ה-9.
      מה שאולי היה צריך לעשות במקרה לעיל הוא להורות לנהג לדומם את הרכב ולמסור את המפתחות, ואם היה נמצא שיכור - להחרים את הרכב. רק ככה ילמדו שיכורים ומסוממים לא לנהוג ולגרום תאונות.

  • 23.

    לפני השפיטה צריך לרכך אותם ע''י דריסה. (ל''ת)

    מה לעשות?...מה, 18/10/08 18:28

  • 22.

    יוחזר השוטר אזולאי לשירות מייד

    Inspector Haddad, 18/10/08 18:27

    חפשו בכל מקום במשך יומיים חוץ מבביתו

  • 21.

    פגע וברח

    גלי, 18/10/08 18:24

    עד מתי ימשיכו הצעירים להשתולל ולקפד חיי אדם, ליבי ליבי לאמא של הצעירה האומללה מאחלת לה מכל ליבי שתמצא את הנחמה והכח להמשיך למרות שאין דבר יותר קשה מלאבד ילד ולמשתוללים למניהם הגיע הזמן שתעשו קצת חושבים ותרגעו ולמשטרה קצת יד חזקה והשקעת מחשבה בנושא אולי ימנעו את הרצח הבא.

  • 20.

    ימח שמם, פושעים (ל''ת)

    עונש מוות דרוש בישראל, 18/10/08 18:22

  • 19.

    די לערסיאדה (ל''ת)

    די לערסיאדה, 18/10/08 18:21

    • אין סיכוי

      רועי, 18/10/08 20:05

      אתה יכול לבקש אבל זה לא יעזור.

      זו מגפה, ילדים ככל שאפשר, בדרך כלל האישה נכנסת להריון לאחר זיווג פיוס שבה בעקבות סטירה.

      הילד גדל בסביבה של קללות ולפעמים איזו רסייה למורה שלו.

      ההורים מאוד תומכים, תשאלו אותם ''הוא ילד טוב, נותן כבוד ואוכל הרבה...''

      • רועי.... ציונה [אמא של העארס ] ,תתרגם לך תמורת 5 דינאר...... (ל''ת)

        רועי שטיינברג-- סביון, 18/10/08 23:31

    • מה זה ערסיאדה ? איך פרסמו תגובה מטומטמת כזאת ? (ל''ת)

      חיים, 18/10/08 21:00

  • 18.

    חודש מאסר על תנאי וזכות לקבל כספי ביטוח על הנזק ברכב (ל''ת)

    יש שופטים בירושלים, 18/10/08 18:20

  • 17.

    שאלות שראויות למחקר מעמיק

    beetle, 18/10/08 18:16

    הרי בכול שנה נהרגים יותר מ 500 בני אדם (ובמילים - חמש מאות), רובם זוכים לשורה אחת קטנה בסוף העיתון. גם אלו שנהרגו ע''י רכב שברח וגם שברח מהמשטרה.

    כלומר, לדעתי, אם אותה תאונה באותם תנאים הייתה מתרחשת בנתיבות ובו היה נהרג פועל קשה יום (לעומת אבן גבירול בת''א וההרוגה היא אישה שיצאה מבילוי) התאונה בנתיבות הייתה מקבלת שורה בעיתון.

    צריך לחקור האם זו אפליה, או שמא קרבת מערכות העיתונים והאינטרנט לתאונה, או אולי ההזדהות היתרה של העורכים עם מה שמוכר להם (בליינים אל מול אנשים קשיי יום) או אולי הסטיגמה החברתית שלבחורה בת''א זה לא אמור לקרות ובניתיבות את מי זה מעניין.

    אלו שאלות שמטרידות אותי בהתייחסות לתאונה הזו.
    מי יתכן וכל התאונות יקבלו כיסוי רחב שכזה ובכך נפחית את הנפגעים.

    יהיה זכרם של כל הרוגי התאונות ברוך.

    • חבל שיש אנשים כמוך

      ap, 18/10/08 19:21

      מדובר בתופעה של נהגים שיכורים שכולם יודעים איפה מבלים ומי הם ואפשר לטפל בהם לפני התאונה, לכן הסיפור זוכה לתשומת לב.שבוע לפני נהרגה אישה בתאונה בתל אביב משהו שמע על זה ? . אתה הגזען .
      חג שמח

      • מה הקשר גזען?

        beetle, 18/10/08 22:24

        העלתי הרהור שראוי למחקר חברתי-אקדמאי. איפה את/ה רואה גזענות? אשמח לשמוע לטובת מי ולמה. בכלל לא התכוונתי להרהור כיצד כותרות ראשיות ושורות קטנות על אותם ארועים בשינוי פרט אחד (ת''א אל מול נתיבות לדוגמא). האם כתבים נוטים לדווח על מה שקרוב לביתם או לליבם ? האם זו עיתנאות ראוייה?

    • 17 אני איתך. הדקויות בתגובה שלך מזכירות לי את מאמרו של מאיר דיזינגוף..

      סבח בן-לולו--נתניה., 18/10/08 23:29

      ,שהיה ראש עיר למופת.

  • 16.

    החלאה שומר על ''זכות השתיקה'', אבל למה המשטרה לא מפרסמת את

    מזרחן, 18/10/08 18:16

    שמו וכתבתו?

  • 15.

    מאת אמא של מיטל: המסר שלי

    ליאורה אהרונסון, 18/10/08 18:15

    המסר שלי....

    מחר ,יום ארור, אני עתידה לקבור את נשמתי לנצח יחד עם ילדתי הטהורה .
    פרח מדהים שגודלה באהבה ענקית ונקטפה בשנייה על ידי חיית טרף רצחנית .
    ילדה חכמה ויפה בעלת חוש הומור מדהים ,נאמנה להחריד , עם לב ענק של נתינה ,חרוצה ויסודית - וכל מילה אמת חקוקה בסלע .

    רוצח מסומם ושיכור שגודל וחונך לקפח חיי אדם , על ידי הורים נבזים שגם חימשו אותו בכלי הנשק וגם טענו אותו ושלחוהו ללחוץ על הדק .

    איזה סיכוי היה לילדה שלי השברירית ,נסיכת ברבי אמיתית אל מול ג'יפ דורסני שדוהר לתוכה ומפקיר אותה שם למות על הכביש ונמלט מהמקום.

    מעשה נבזה ואכזרי של אדם-חיה חסר רגשות ושפל .

    וזה המסר שלי אליכם:
    אתה! הרוצח, והוריך שחינכוך לקפח חיי אדם ,
    שלא תדעו עוד יום אחד של שלווה ואושר בחייכם .

    אם רק אחוז אחד מהכאב שאנו כולנו: אני, אביה ואחיה ,נאלץ לחיות עד יומנו האחרון, יעבור אליכם ,לא תדעו אושר לעולם.


    אמא

    • כל עם ישראל משתתף בצערכם הקשה! כואב לכולנו! אנו עמכם בכאבכם!

      הלוואי שיבוא שינוי קיצוני ביחס לעברייני שכרות!, 18/10/08 20:23

      שלא תדעו עוד צער!

    • שלא תדעו עוד צער (ל''ת)

      בת 27, 18/10/08 20:59

    • ליבי בוכה אתך

      ישראלי אחד, 18/10/08 21:20

      גידלת ילדה נפלאה ואיני צריך להכיר אותה כדי לדעת שהיא היתה נפלאה וחכמה ומתוקה ועולם שלם והרבה יותר מכך. אני אב לשלש בנות חמודות ויודע וחש שאין ולא יכולים להיות ניחומים. אני יושב כותב ובוכה ומסתלק מידי פעם הצידה כדי שאשתי וביתי לא יראו את דמעותי.
      אני סבור שארצנו הגיעה לשפל המדרגה כאשר ילדים כמיטל ואנשים נרצחים מידי יום ביומו על-ידי יצורים שפלים ובזויים החמושים במכוניות דוהרות, רשויות החוק חסרות אונים וחסרות עניין במתרחש וחיי כל אדם הפקר. עו''ד דורי קלגסבלד הנתעב רצח אם וביתה בדהרה ושוחרר מהכלא בתוך שבועות ספורים בזכות היכרותו עם השופטים ומערכות ה''חוק''. אבן מקיר תזעק אבל אזרחי מדינת ישראל אטומים ולא אכפתיים. אזרחים שפויים היו מתארגנים בקבוצות של אלפי אנשים לוקחים את החוק לידיהם ויוצאים לעשות שפטים בכנופיות הפשע השורצות בכל מקום (למה לא להכנס לרמת עמידר ולהרוס את כל המכוניות שם?) אבל אזרחי ישראל מזמן הפכו לרכיכות.
      ליבי אתך על מיטל שלך. אין סליחה אין כפרה ואין מחילה.

    • לקרוא לאלוהים שיבוא וישמור עליך ליאורה אמא של מיטל שתוכה כברה זכרה לעד (ל''ת)

      יש צדק בעולם אך חייבים להלחם שייצא, 18/10/08 22:24

      • אין אלוהים, והמקרה הזה זו הההוכחה! אז תניח את זה בצד! (ל''ת)

        אין אלוהים!, 19/10/08 02:43

        • יש אלוהים ואת\\ה ההוכחה לקיומו, המקרה הזה לא היה קורה אם...

          אביהו, 19/10/08 15:35

          ...המקרה הזה לא היה קורה אם לא היו אנשים כמוכם שמתכחשים לקיומו.

    • אמא, שימי לב למילים שיוצאות לך מהפה. עם כל הכאב קצת נסחפת

      אחד שנזהר במילים, 19/10/08 03:45

      נכון הוא נהג שיכור, עשה טעות שעלתה בחיי הבת שלך. אבל מכאן ועד ''רוצח שחונך לקפח חיי אדם''...קצת הגזמת. אולי אחרי שיעבור ההלם והכאב הראשוני תביני שאמרת דברי כעס שלא היית צריכה לאמר ותתחרטי עליהם. יש הרבה אנשים במדינה שלנו (לצערי הרב) שנהגו פעם או יותר כאשר הם שיכורים ועברו על המהירות.
      אנשים טובים שחונכו לאהוב, אבל למרבה המזל הם לא דרסו אף אחד. אז מה, אם הם היו דורסים מישהו זה היה הופך אותם ל''חיות צמאות דם''? הגזמת קצת. ולאחל למישהו אחר שלא ידע אושר לעולם זה דבר אסור. הוא לא רוצח מתועב, הוא הרג את הבת שלך (להבדיל מרוצח).הוא עשה טעות והוא ישלם על זה. רוצח זה אחד שקם בבוקר ויוצא מהבית עם ידיעה שהוא הולך להרוג אדם אחר. תנחומי הכנים למשפחה.

      • אל תדון אדם עד שתגיע למקומו

        משהו, 19/10/08 11:21

        תתנדב למשטרה

      • לך תמכור שטויות למישהו אחר

        דני, 19/10/08 11:27

        אני לא מכיר אף אחד שנהג שיכור, זו התנהגות של ארסים פושעים ואולי כיוון שאתה אחד כזה זה נראה לך סביר. הוא רוצח שצריך לקבל עונש מוות. עין תחת עין שן תחת שן. כמו שחיסלנו מחבלים בלבנון ככה צריך לחסל את הפושעים במדינה.

        • לפי מה שאני מבין מדבריך,כל נהג שדורס נחשב כרוצח.

          תשובה לדני, 19/10/08 15:32

          דני'לה, לפי שגיאות הכתיב שלך אתה לא בדיוק שופט בבית המשפט.
          ולפי רמת התגובה את לא נמנה עם מחנכי ישראל,
          אז חמוד, אם אתה לא מכיר אף-אדם שנהג תחת השפעת אלכוהול זה עדיין לא אומר שזה לא קרה אף פעם.
          בכל מקרה, אני אתיחס לתגובה שלך ואגלה לך שאני לא ''ערס'' וגם לא פושע. ועדיין אני חושב שנהג שדרס בשוגג הוא לא רוצח.
          הוא הרג, ההררגג... תכניס לקלבסה, יש הבדל גדול בין אדם שהרג בשוגג לבין רוצח.
          יש דבר שאני מסכים איתך, פושעים ועבריינים צריך לכלא ולהרחיק מהחברה. ואפילו עונש מוות לרוצחים. רק לפני ''שכבודו'' שופט אדם על רצח כדי מאוד שתגדיר רצח נכון. שלא חס וחלילה יום אחד הבן שלך ידרוס אדם אחר בשוגג ויאמרו עליו שהוא ''רוצח שחונך להרוג'', אני לא חושב שתאהב לשמוע את זה. חג שמח ורגוע.

          • ל''בעל התשובה'' - תשובתך וולגארית מתנשאת ומאוד עלובה - כמוך. (ל''ת)

            עופר, 19/10/08 17:17

            • החזרתי לו באותה הרמה שהוא ''החמיא'' לי. ואתה...

              הי עופר, 20/10/08 00:14

              אה, אליך אני מעדיף לא להתיחס.

  • 14.

    החוליגנים הרוצחים

    ראובן - חולון, 18/10/08 18:08

    דבר ראשון להחרים את הרכב לצמיתות.
    שנית לשים את החוליגנים הפושעים במעצר עד אחרי המשפט. שלא יראו אור השמש. לא להבהל מעו''ד שיעמדו לרשותם
    תמורת הכסף השחור שהם עשו.
    ליבי ליבי עם המשפחה השכולה.

  • 13.

    ישוחרר בתום ההליכים (ל''ת)

    י', 18/10/08 18:08

  • 12.

    בן אדם חף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו

    דני בר אור, 18/10/08 18:07

    תפסיקו לחפש דם. לא בטוח שהוא זה שנהג. יכול להיות שקפצו לאוטו אנשים זרים שהנהג וחבריו כלל לא הכירו, והם אלה שפרצו במסע הנהיגה המטורף. ויש עוד הרבה תרחישים אפשריים. תנו לבית המשפט להחליט אם הם אשמים או לא.

    • אני מקנאת בך על התמימות... (ל''ת)

      אבל באמת, אתה ציני, נכון?, 18/10/08 19:07

  • 11.

    פוליטיקה בגרוש+עו''ד+בתי משפט+דמוקטטורה=חברה בקריסת מערכות (ל''ת)

    עונש מוות בככר מלכי ישראל, 18/10/08 18:06

  • 10.

    הדריסה למוות של מיטל אהרונסון.

    י.ר רעננה., 18/10/08 18:02

    עד שהמשטרה ובתי המשפט לא יתיחסו לכל עברה בחומרה(אין עברה ''קלה''-כל עברה חייבת תגובה)-ראה שיטת גוליאני בניו-יורק. היום אנו במצב חרום -בכביש וברחובות! ובחרום כבחרום!להקציב למשטרה ולה י ל ח ם !

  • 9.

    ''חברים בכנופיית רמת עמידר''

    יואל, 18/10/08 17:59

    הפשע במדינת ישראל כל כך משתלם שלעיתים אני מביט במראה ושואל את עצמי למה אני לעזאזל לא פושע??

    תודה רבה לבתי המשפט על העונשים הגרוטסקים המוטלים על בני משפחות הפשע
    ולמשטרת ישראל על הקומבינות שהיא עושה איתם.

  • 8.

    חברים לכנופיית רמת עמידר??? The wild wild west of Israel (ל''ת)

    Canada, 18/10/08 17:55

  • 7.

    למה לא? כולם שומרים על זכות השתיקה ובסוף משתחררים

    מני, 18/10/08 17:49

    ראינו לאחרונה מיקרים בהם חשודים ברצח (בחוף הים) שנעצרו ושמרו על זכות השתיקה ולבסוף שוחרר אותו חשוד עיקרי,אז למה לא תמיד לשמור על הזכות הזו? חומר למחשבה.

  • 6.

    מדינה קטנה עם כל כך הרבה פשע מה עושים????????

    שושנה, 18/10/08 17:45

    כל יום הפשע בארץ נעשה גרוע ביותר, מה עושים ? איזו מין חברה המדינה הזאת יוצרת לעתיד?????????????????

    • יחסית אין פה הרבה פשע, רק הרבה תקשורת ואידיאילים. (ל''ת)

      חיים, 18/10/08 20:59

      • איפה אתה חי?

        אורי, 19/10/08 15:40

        תפתח את העיניים... אין היום עסק שלא משלם פרוטקשיין למשפחות הפשע או שנמצא בבעלותם

    • חצי מהאשכנזים מוחתים וחצי מהמיזרחיים מישתייכים לכנופיות פשע.אחלה ארץ..

      נאור בוטבול, 18/10/08 23:25

      להחזיר את הפולנים לפולנייה ואת המרוקאים למראקאש....

  • 5.

    שלא יראה אור יום (ל''ת)

    יעל, 18/10/08 17:44

  • 4.

    שומר על זכות השתיקה???? אילו זכויות בדיוק יש לו? ולמה? (ל''ת)

    איפה השב''כ כשצריכים אותם?, 18/10/08 17:43

  • 3.

    שירקבו בכלא . הם בדיוק כמו המחבל שעשה פיגוע דריסה (ל''ת)

    מאיר, 18/10/08 17:40

  • 2.

    אם לא אהרונסון לא שייך מידי יום נהרגים אבלקלגסבלד חשוב! (ל''ת)

    ש.י, 18/10/08 17:38

  • 1.

    אין משטרה בישראל , אתם מבינים מי שולט כנופיית רמת-עמידר (ל''ת)

    פשוט בושה למדינה, 18/10/08 17:36