• 102.

    תגובה

    ללא שם, 31/10/08 12:47

    זוועה כל מה שהולך בישראל.
    חייבים לפנות את כל הערבים!

  • 101.

    ממש באים ''למסוק'' זיתים - ראינו זאת בטלביזיה שבוע שעבר

    הדר, 21/10/08 23:15

    בשבוע שעבר הייתה תוכנית על מסיק הזיתים בכתבת ''יומן''.
    ראינו אנארכיסטים יחד עם שמאלנים קיצוניים שהצטרפו למשפחה ערבית כדי למסוק זיתים.
    מחוץ להוואי הנחמד ולסולידאריות כביכול שראינו כפי שהשתקף בכתבה.
    ראינו כיצד כולם שם זוכים לחלוקה חופשית של מצלמות וידאו יקרות, כמאה יחידות. מאיפה הכסף למצלמות, אוטובוסים, אוכל ואמצעים לוגיסטיים להנעת כל הקמפיין השיקרי הזה.
    כמובן שמדובר בכספים המגיעים מאירגונים אירופאיים, שבוודאי גם מממנים ח''כים, אירגוני שלום עכשיו ודומיהם. וגם כתבלבים מיזדמנים.
    אם רצו לעזור היו משקיעים חלק זעיר ביותר מהכסף והיו קונים מכונות קטיף משוכללות לערבושים.
    ולמה אני אומר את זה?
    כי אחרי יום עבודה שלם של כל המשתפ''ים ראו שלמעשה הם לא קטפו בכלל זיתים, וחזרו בסך הכל עם חצי שק זיתים בעגלה שרתומה לחמור, ורכובה עם כמה לא הרבה יותר טובים.

  • 100.

    הארץ שייכת למי שנוהג בה כבעלים.

    אליהו,חיפה, 19/10/08 21:39

    אם לא ננהג כך סופנו שיסלקו אותנו מכאן.הערבים הם אומני המשחק בלהיות מסכנים.מי שקונה את זה מביא על עצמו בלבול נוראי.על כל אחד מאיתנו להחליט מי העם שלומבלי להתבלבל.

  • 99.

    פלסטינים? אין מושג כזה אלה חמולות ששייכים לירדן סוריה מדבריות ערב וכו (ל''ת)

    יש לקרוא להם מתנחלים, 19/10/08 13:52

  • 98.

    בתחקיר הצה''לי נאמר שזו היתה פרובוקציה אנרכיסטית שמאלנית

    מילואימניק, 19/10/08 12:48

    בכל שנה הערבים מוסקים שם בלי הפרעה מצד המתנחלים.

    להפתעתינו כשהגענו לחברון גילינו מציאות אחרת מזו ששמענו עליה.

    הערבים והיהודים חיים בדו קיום סביר ומנהלים את חייהם בשקט.

    ואז נוחתים האנרכיסטים עושים פרובוקציות ויוצרים עימותים ומפריעים לכולם.

    השנה באו שמאלנים קיצוניים וכנראה גם אנרכיסטים ''מקצועיים'' עשו פרובוקציה וחיממו את האווירה בכוונה.

    למה מסתובב בתוך שכונה דתית עם מצלמות ומרעיש ומחלל שבת בכוונה?

    למה להסית את הערבים נגד היהודים כשאנחנו רואים שהם חיים שם [למרבה ההפתעה] בדו קיום.

  • 97.

    אתם משת''פים של האוייב

    יעקב, 19/10/08 12:43

    צורת הניסוח שלכם היא מגמתית הרי לא הייתם במקום לראות מה באמת קרה ואילו פרובוקציות מבצעים האנרכיסטים

  • 96.

    יש להרחיק את השטחים הפלשטינאים מהשטחים הישראלים (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 19/10/08 11:48

    • טעיתה בהקלדה הפכתה את היוצרות,להרחיק את הישראלים מהפלסטינים. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 20/10/08 09:27

  • 95.

    למתנחלים - העם אתכם, חזק ואמץ

    פנדה, 19/10/08 11:12

    נשמע בנאלי, כי זה ברור לכל אדם בר-דעת שמי שיושב בשטחים העוינים האלה ונמצא תחת התקפה פוסקת מכל כיוון, ועושה זאת לטובת הדורות הבאים - ברור שהם הגיבורים. אבל כשקוראים את תגובות האנטישמים כאן מתעורר צורך להגיד את זה שוב. אל תקשיבו ליושבי האספרסו - הם לא יהיו כאן עוד 100 שנה. בשאיפה גם הפלסטינים לא. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה.

  • 94.

    תגובה

    נ,ש,מעלות.., 19/10/08 10:12

    סוף סוף ישנם אנשי אמת שלא מוכנים להרכין ראש ולתת לגוים לרמוס אותנו כמו שעשו לנו בגלות .לנו יש הבטחה כתובה על הארץ הזאת שלא כשאר אומות העולם שהחליטו על דעת עצמם היכן לשבת בעולם.כבר ויתרנו לגוים על רובה של אדמתנו הקדושה ואת החלק הקטן והמיזערי שנותר לנו הם גם רוצים לינגוס .ממש חוצפה .אסור לתת להם !!!

    • מתחזה עלוב התחזות התחום החזק של ביבי ואוהדיו,דעתך הזויה

      נתן.ש מעלות, 20/10/08 05:22

      תומך אני בציפי ליבני ובדרכה,מדינה יהודית ודמוקרטית,עם רוב יהודי.שתי מדינות לשני עמים,בהתאם לתוכנית מפת הדרכים.

  • 93.

    רגע רגע רגע

    האם לא?, 19/10/08 10:00

    הסוכנות רויטרס היא זו שזייפה צילום של הפגזת ישראל בלבנון כדי להוציא את צה''ל צבא מפלצתי? למה נותנים בכלל לסוכנות הזו להמשיך לפעול בארץ? מי מכניס לביתו אדם שמחרבן בסלון ולאחר מכן מאשים את המארח?

  • 92.

    שוב!!!!

    שלי, 19/10/08 09:56

    שוב כתב חסר ביסוס מנצל במה בשביל לפגוע ביהודי!!! זה מה שקורה שוב!!!

  • 91.

    לא מוזר - שהאנשי השמאל והערבים מסתובבים עם מצלמה?

    שחר, 19/10/08 09:43

    לא מוזר שהאנשי השמאל והערבים מסתובבים עם מצלמה?.

    אם הם היו באים לעבוד ''נטו'' הם לא היו מסתובבים עם מצלמה, לא הייתי שם, אך ככל הנראה מדובר באנשי שמאל משועממים שמחפשים פרובוקציות, אם הם רוצים ל''התנדב'' אני בטוח שיש מספיק מקומות בתוך ישראל כדי להתנדב, עניי עירך קודמים, אז שימצאו איזה בית חולים או תחנת משא''ז קרובה לביתם ושיתנדבו שם, בעצם במשא''ז לא בטוח שיוכלו, הרי יש להם רישום פלילי :)

  • 90.

    חוצפה של כותרת - אפילו הצבא טוען שזו הייתה פרובוקציה ! (ל''ת)

    פנדה, 19/10/08 08:45

    • תגובה

      נ,ש,מעלות.., 19/10/08 10:13

      סוף סוף ישנם אנשי אמת שלא מוכנים להרכין ראש ולתת לגוים לרמוס אותנו כמו שעשו לנו בגלות .לנו יש הבטחה כתובה על הארץ הזאת שלא כשאר אומות העולם שהחליטו על דעת עצמם היכן לשבת בעולם.כבר ויתרנו לגוים על רובה של אדמתנו הקדושה ואת החלק הקטן והמיזערי שנותר לנו הם גם רוצים לינגוס .ממש חוצפה .אסור לתת להם !!!

      • מתחזה עלוב התחזות התחום החזק של ביבי ואוהדיו,ציפי ליבני רה''מ הבאה שלנו

        נתן.ש מעלות., 20/10/08 09:30

        וכפי שנאמר במקורות ולמתחזים אל תהי תקוה ותקומה.

  • 89.

    ''שוב'' ????? אתה מתכוון לפעילי שמאל שפצעו חייל צה''ל ביום שישי, שוב ושוב (ל''ת)

    ימני, כמובן, 19/10/08 08:40

  • 88.

    השמאלנים הצדקנים בעלי מוסר כפול מלהיטים את הרוחות בביקוריהם הפרובוקטיב (ל''ת)

    שמאל בוגדני ואנטי ציוני, 19/10/08 08:30

  • 87.

    ''סוכנויות הידיעות''.... (ל''ת)

    אדם פדר, 19/10/08 08:01

  • 86.

    שוב..שוב...שוב...''כתבים'' מניפולטיביים... (ל''ת)

    אדם פדר, 19/10/08 07:58

  • 85.

    שוב:עלילת דם צפויה! (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 19/10/08 07:09

  • 84.

    החוליגנים פורעי החוק אינם מתנחלים,נוער הגבעות ומרזל ודומיו

    נתן.ש מעלות., 19/10/08 04:59

    הם הפוגעים בתדמית המתנחלים שהם נגד מעשי הבריונות של החוליגנים.הגיע היום לפינוי המאחזים הבלתי חוקיים ולעצור את פורעי החוק.

    • אתה,כן אתה,לא סיכמנו שהנך שקרן (ל''ת)

      נתן, שקרן, מעלות תרשיחא, 19/10/08 13:05

    • שימון פרס ומדיניות ה-''כן ולא''

      אזרח ישראלי (אי), 19/10/08 19:39

      ''שטחים מוחזקים'' - אין דבר כזה בחוק הבינלאומי !!! נקודה.
      לכל שטח אדמה, לפי החוק הבינלאומי קיים ''ריבון'' מדינה ריבונית המוכרת ע''י האו''ם, דהיינו, בעלת הבית של אותו שטח אדמה.
      לדוגמא,
      יכול להיות שרוסיה לא כל כך מרוצה משטח האדמה של צ'רנוביל, אבל עדיין האו''ם מזהה את צ'רנוביל כשטח ריבוני רוסי.
      הערה - בדרך כלל, מדינה ''רוכשת'' או ''מאבדת'' שטחי אדמה, ע''י כיבוש במלחמות !!!
      מי שמנצח במלחמה, האו''ם מכיר בו כ-''ריבון'' בשטח שאותו כבש !!!
      מדיניות השמאל, שמסמל שימון פרס, בשיטת ה-''כן ולא'', לא מוכרת בשום מוסד בינלאומי.
      אריק שרון ניסה להערים על העולם ע''י ''התנתקות...'' מרצועת עזה, למרות שכל העולם לא מכיר ריבון אחר ברצועת עזה, זולתי מדינת ישראל...
      ולכן,
      שטחי האדמה של יהודה ושומרון, מבחינת החוק הבינלאומי, דינם כשטחים של רמת השרון וכפר שמריהו...
      הצורה המעוותת שמדינת ישראל מתנהגת ביהודה ושומרון כאילו זה ''שטח מוחזק...'', יצר תוהו ובבוהו ביהודה ושומרון, ותחושה כאילו יהודה ושומרון אינם חלק ממדינת ישראל.
      אם תקום מדינה פלסטינית ללא יהודים, לצידה של מדינת ישראל ללא ערבים, זה מודל אפשרי לחלוקת הארץ, לפי רצון השמאל, שמאס ב-''ארץ ישראל השלמה''.
      כמובן שאפילו רצון זה, הינו הזייה מוחלטת ומטופשת, לא ברת ביצוע.

      • למומחה למשפט ההזוי,כתבה הזויה מכותב הזוי וזו אכן התוצאה. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות, 20/10/08 09:32

  • 83.

    This story is a LIE it was SHABATT!!!!!! (ל''ת)

    Media = Liers, 19/10/08 03:51

  • 82.

    מ ס פ י ק כ ב ר ע ם ה ש ק ר ה ז ה (ל''ת)

    לא מאמינים לכם, די. זה כמו ''עבמים נצפו בשמי הנגב'', 19/10/08 02:44

  • 81.

    שוב: מחבלים מסקו זיתים ע''מ לאסוף מודיעין לפיגוע... (ל''ת)

    א, 19/10/08 02:19

  • 80.

    הכותב שוב שמאלני שמציג פאן אחד בלבד (ל''ת)

    ירושלמית, 18/10/08 23:40

  • 79.

    כל הכבוד למתנחלים !!!

    לינור כהן, 18/10/08 23:33

    סוף סוף ישנם אנשי אמת שלא מוכנים להרכין ראש ולתת לגוים לרמוס אותנו כמו שעשו לנו בגלות .לנו יש הבטחה כתובה על הארץ הזאת שלא כשאר אומות העולם שהחליטו על דעת עצמם היכן לשבת בעולם.כבר ויתרנו לגוים על רובה של אדמתנו הקדושה ואת החלק הקטן והמיזערי שנותר לנו הם גם רוצים לינגוס .ממש חוצפה .אסור לתת להם !!!

  • 78.

    אני

    מנחם, 18/10/08 23:33

    הפסקתי להאמין לתקשורת ה''ישראלית''.

  • 77.

    שוב שטירמר מעריב מסית נגד היהודים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר לאנטישמים עת לפעול, 18/10/08 23:20

  • 76.

    שוב צעירים דתיים מופרעים ומשוחררי רסן עושים צחוק משלטון החוק :-( (ל''ת)

    א7, 18/10/08 23:19

  • 75.

    תפקידה של התקשורת הוא לסקר ולא להביע דעה.

    מאיר עליאש, 18/10/08 23:12

    כותרת הכתבה: ''שוב מתנחלים...'' לא ראויה וראויה דוקא לגינוי ולמחיקה מיידית על ידי העורך הראשי.
    המילה שוב מעוררת מיד רגשי גנאי.
    נדרש להבהיר לעתונאים שתפקידם מסתכם בגבולות ברורים ואין בסמכותם לקבוע דעות או להשליט דעות במדינה.
    די לאנרכיה!

  • 74.

    המתנחלים תוקפים ולא נעצרים, השמאלנים כן. נהדר.

    נו באמת, 18/10/08 22:58

    מזל ש''המסיק הופסק'' - מטרת המתנחלים הושגה- הפלסטינים לא יכולים למסוק את קרקעותיהם. תודה ברוך מרזל.

    בחיי, זו מדינה שהיא בת ערובה של הימין הקיצוני!

  • 73.

    חיות אדם עם כיפה על הראש (ל''ת)

    הצדיק, 18/10/08 22:39

    • Left wingers: human animals with no heads on their shoulders! (ל''ת)

      Objective Observer, 19/10/08 05:26

  • 72.

    הם לא מפחדים

    הירוקה, 18/10/08 22:35

    פרועי החוק, הקרמינליים הסידרתיים, הקנאים המטורפים, אינם מפחדים מאיש, אין להם אלוהים. כוחות הבטחון וממשלות ישראל לדורותיהם מפחדים מהגיהאד היהודי הטרוריסטי הזה.שחיים ע''ח משלמי המיסים, שממומנים במיליארדים של שקלים, כולל החינוך הפאשיסטי לשינאה , ע''י מורי הדרך המכונים רבנים, המסיתים כנגד ממשלות ישראל וכנגד אושיות הדמוקרטיה, אלה הם הסכנה האמיתית להמשך קיומה של המדינה.מאז הכיבוש האיום ב 67, בעיית המשך קיומה של המדינה,מוטל בספק, ההתנחלויות הפכו את המדינה לדו לאומית, הגבירו את השינאה וממילא את שפיכות הדמים. החזרת השטחים כן, החזרת המתנחלים לא!!!

    • without your grand parents being Dattim - your name was Muchamad/Hans

      go take your Prozak, 19/10/08 03:55

      your right of survival as JEWISH is because the Dattim - so look at the mirror and stop hating yourself

  • 71.

    בשרות הפלשתינו-נאצו

    לוי, 18/10/08 22:35

    הפוגרומיסטים האנטישמיים הרי תקפו את היהודים.

    • היודו-נאצים הם התוקפנים בחברון. מאז ומתמיד. (ל''ת)

      אלי, 18/10/08 23:31

  • 70.

    העיקר שמראיינים את הפאשיסט מרזל במקום את בעלי המטע הפלסטינים שהותקפו

    סמי דון, 18/10/08 22:28

    הימנונצ'יקים שלנו לא יאמינו לעובדות גם אם כל העולם רואה אותן במצלמה.

    • לא תשכנע אותנו שמי שרוצה למסוק זיתים ''במטע שלו'' מתנהג ככה

      ושום צילומים-מטעם לא יעזרו, 18/10/08 23:39

      נניח שבעל המטע ''המסכן'' היה באמת רוצה למסוק את הזיתים שלו, הוא לא היה מבקש מהצבא לתאם את העניין? הוא לא היה מבקש מהצבא לשלוח חיילים עפ''י הנוהל בכדי לאבטח אותו? כל זה לא נעשה במקרה ''שלנו''. במקום זאת בעל המטע (כנראה לא באמת מסכן ואולי בכלל לא בעל המטע) מגיע עם כנופיה של שמאלנים ואנרכיסטים (ששים אלי קרב), חבורת צלמים מארגון שמאל שנקרא אקטיבסטילס (שבאופן מוזר לחלוטין בכל מקום בו הם מגיעים - יש אירוע ובכל מסיק שאין בו נוכחות שלהם אין גם אירוע), צלמים פלסטינאים (שנועדו לספק סחורה למישהו). עכשיו תשכנעו אותנו שמדובר במוסק תמים ומסכן.

  • 69.

    ציפורה לבני, תשימי לב!

    meg, 18/10/08 22:19

    ציפי, אם את לא מגיבה להתנהגות המשפילה וגזענית של המתנחלים היום, נדאג, לאחר כל התמיכה שנותנים לך, את לא יכולה להיות ראש הממשלה. מחובתך לפתר מיד את דיכטר וכהן וברק לא רחוק מהם. זה עכו שנית

  • 68.

    מה עשו שם ''פעילי שלום ושמאל'' לבד מפרובוקציה?

    שלמה, 18/10/08 22:13

    אפילו בגוף הכתבה נאמר שזה באזור היהודי.
    כלומר, שהתוקפים שפלשו היו המסיתים, השמאל והמוסתים הערבים.
    אז מי כאן התוקפים?
    ברור מהכתבה עצמה...

    • הבנת הנקרא חביבי: סמוך לאזור שבו יש יהודים. לא באזור עצמו.

      אלי, 18/10/08 23:32

      הם מסקו שם זיתים. פשע חמור ביותר...

      • כן, כי באמת הם במקרה היו צריכים שמן זית...

        פנדה, 19/10/08 11:04

        ובמקרה הם עברו באיזור שבו אסור ליהודים לעבור על פי חוק, ובמקרה היו איתם צוותי צילום ובמקרה זה היה ביום שבת וממש בטעות הייתה התנחלות דתית ליד...

  • 67.

    איזה סיקור הוגן: מראינים את נציג הפורעים, אבל לא את קורבנותיו... (ל''ת)

    לגדוע את הפאשיזם היהודי!, 18/10/08 21:33

    • פספסת: את הערבים והשמאל שמו בגוף הידיעה, את היהודים רק בתגובה

      עכשיו הבנת?, 18/10/08 22:40

      המערכת העדיפה לא להביא תגובה ערבית או שמאלנית, כי אז עוד עלולים לחשוב שיש גם גירסה אחרת.

  • 66.

    ואני חשבתי שלזרוק אבנים ולבעוט באנשים זה חילול שבת, ולא כשמצלמים אותך. (ל''ת)

    יהודי, 18/10/08 21:31

  • 65.

    באיזה היתר הגיעו לשם הישראלים האנרכיסטים? מדובר בשטחי A

    ציוני, 18/10/08 21:03

    האם צה''ל לא עובד כשמדובר בפושעי שמאל?

    • השאלה באיזה היתר הגיעו לשם המתנחלים, ועוד לתקוף. (ל''ת)

      צבא הגנה למתנחל, 18/10/08 21:32

      • היתר? הם גרים כמה מטרים משם. לתקוף? זו רק הגרסה שלך. (ל''ת)

        קול האמת, 18/10/08 22:40

    • סליחה, אבל מה זה ישראלים אנרכיסטים ? (ל''ת)

      שאלת תם, 18/10/08 21:46

      • ב DSM-IV זה נקרא הפרעת אישיות אנטי-סוציאלית (ל''ת)

        הם יכולים לקרוא לזה מה שהם רוצים, 19/10/08 02:48

  • 64.

    שר המשטרה - הביתה

    יצחק און, 18/10/08 20:58

    הוא הצליח בעבר, לדאבוננו היום הוא הולך עם
    משטרתו מדחי לדחי,

    שר המשטרה הביתה!!!!!!

  • 63.

    למה נתתם להם(לסיקריקים)רובים ? (ל''ת)

    יגאל כהן-רחובות, 18/10/08 20:58

  • 62.

    לא מאמינה לכם. (ל''ת)

    רות, 18/10/08 20:57

    • מדחיקה כדי להחזיק בדעות הפאשיסטיות? שיבושם לך. (ל''ת)

      אלי, 18/10/08 23:33

      • Eli dear, tell your commisar to replace you because you are Ahbal!! (ל''ת)

        Lover of the left, 19/10/08 05:48

  • 61.

    ברור שהשמאל ידעו שרק הם מצלמים, כי היה שבת (ל''ת)

    הניצול הציני מחייב בדיקה, 18/10/08 20:50

  • 60.

    דוגמא מעניינת לפרובוקציית השמאל...

    ישראל, 18/10/08 20:50

    פעם הייתי נוכח במסיק, שבוצע תחת אבטחת צה''ל והמשטרה והערבים והשמאלנים מסקו זית זית, אחד אחד, לקח להם שעתיים אולי למסוק 3 עצים! מישהו יכול להגיד שזו לא פרובוקציה???
    שזה לא היה הצגה???

    • אכן, פרובוקציה. מסיק זיתים... (ל''ת)

      יוסי, 18/10/08 23:34

  • 59.

    רויטרס, האחים גרים, אלף לילה ולילה - סיפורים לפני השינה

    אוהב סיפורי אגדות, 18/10/08 20:47

    כבר פעמים רבות נתפסה סוכנות רויטרס בדיווחים שקריים מפי ה''כתבים'' הפלשתינאים בשטח, ובצילומים סלקטיביים וגם מפוברקים על ידי הצלמים הפלשתינאים חובבי ציון.
    אם עראפאת אומר זאת - מה, הוא משקר?
    But Ahmed said so, and Ahmed is an honorabble man'' (W. Shakespear, Julius Caesar, The Speach of Antony

  • 58.

    איפה הידיעות על הפרובוקציה הקשה שעושים אנשי ,שלום'' בחברון.

    יהודי שנמאס לו, 18/10/08 20:41

    יהודם שיותר גורעים מאנטישמים יוצאים לחברון לשבש את חיי היהודים שם ולעורר סכסוכים בין הערבים לבין היהודים. צריך לצאת ולשבור להם את העצמות ולפרסם את זה באתרי האינטרנט במקום לפרסם כל הזמן את תעמולת השקר נגד היהודים. נמאס מהשמאל. הם יותר גרועים מהאוייב.

  • 57.

    גזל

    רמי, 18/10/08 20:32

    המשטרה צריכה לפעול נגד אלימות המתנחלים והם צריכים להבין שלא יוכלו לעשות דין לעצמם ולקחת החוק לידיהם

    • רק ביבי אשם (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 18/10/08 21:06

      • אחד שחושב שזוכר שהיה שם

        אבוטבול ממרוקו, 18/10/08 22:11

        מי זה הביבי שכל תרנגול כפרות מזכיר אותו ...

      • מתחזה עלוב אל תהי לך תקוה ותקומה,אלא אכן דרכיו של ביבי. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 20/10/08 12:15

  • 56.

    ככה זה שיו''רית ועדת האתיקה של התקשורת היא דורית דורנר המגה-שמאלנית.

    מישהו, 18/10/08 20:31

    העיתונים יכולים לפרסם כל שקר גס (4 מתנחלים תקפו 30 אנטישמיים משלל זנים - ערבים, 'ישראלים' ואירופאים) - ולדעת ששום דבר לא יקרה להם.

    לשחרר את התקשורת מהשמאל, מיד!

  • 55.

    בינתיים מי שנתפס עם מסור חשמלי במטע זיתים היה מהרשק הפרובוקטור

    זכרוני, 18/10/08 20:25

    ארבעה מתנחלים יצאו לתקוף באגרופים 40 פלשתינאים תמימים עם צלמים שמאלניים מוכנים מראש לצלם רק תמונות רצויות. ''סונות הידיעות'' המדווחת כידוע שהיא גוף חובב ציון וכל מילה שלה היא אמת, שכה יחיה יאסר עראפאת.

  • 54.

    הכותרת כבר שפטה את המתנחלים-הערבים תמיד צודקים!! (ל''ת)

    שמאל כותב, 18/10/08 20:22

    • רק ביבי אשם. (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 18/10/08 21:08

      • בטח, ואתה גם לא אובססיבי (ל''ת)

        ממש, 18/10/08 22:41

        • המגיב מתחזה בשמי,למתחזה אל תהי תקוה ותקומה. (ל''ת)

          נתן.ש מעלות., 20/10/08 11:56

  • 53.

    אין לשמאל רחמים על יהודים כשרים

    הרב מרזל, 18/10/08 20:20

    מה רוצים מהמתנחלים המסכנים..הם פשוט רעבים בגלל שביבי שונא המתנחלים הפסיק את התמיכה בישיבות ובמשפחות מרובות ילדים, ובסך הכל רוצים לאכול לחם וזיתים שגדלים פרא על יד ההתנחלויות שלהם ...

    • עם כמות הידע המיקרו זעירה שלך כדאי שתשמור על שתיקה

      דן, 18/10/08 23:10

      ה''מתנחלים'' בגוש קטיף בנות חממות לתפארת ויצאו ירקות לחו''ל. המתנחלים ביהודה ושומרון הם תחום רחב של בעלי מקצועות המרויחים את לחמם ביושר. אתה מבלבל כנראה חרדים עם מתנחלים.

      • איזו חוצפה דמגוגית מרושעת

        אחמד מקלקיליה, 19/10/08 11:59

        דני הצבוע שיודע הכל ---לא היה מתנחל אחד בגוש קטיף שעבד במו ידיו בעבודת כפיים באותם מקצועות שציינת ...הם היו תמיד רק קבלני כוח אדם פלסטיני או עובדים אחרים במשכורת ובתנאי עבדות, בשטחים או חממות על אדמות לא להם.שניתנו לשימושם בחינם וכמדומני גם לא שילמו מיסים למדינת ישראל ,ולקחו את כל הרווחים לכיסיהם, עד שסולקו מהמקום במצוות ממשלת ישראל שפיצתה אותם על אובדן רכוש לא להם !!...

  • 52.

    יודנים מחללים שבת

    תם, 18/10/08 20:15

    מעניין איך המתנחלים ''היודנים'' האלה מחללים שבת כדי להפריע לערבים למסוק זיתים ?! אם כבר מחללים את השבת גם תצלמו את אחיכם מהשמאל ושלחו קצת לשטוף את העיינים.

    • זו תגובה אנטישמית! נמאס שערבים משתלטים על התגובות באינטרנט- למה לא

      אסף, 18/10/08 21:13

      מסננים אותם כמו שמסננים יהודים?

    • יודנים - ביטוי שמתאים לאנטישמים (ל''ת)

      דן, 18/10/08 23:11

    • מערכת NRG - יש גבול ! למחוק תגובה זאת מיד !

      פנדה, 19/10/08 11:08

      לא ייתכן שמפרסמים כאן תגובות של נאצים, שקוראים ליהודים בביטויי גנאי מהתקופה הנאצית ! זה המקום שבו נגמר חופש הביטוי, וזה גם עובר על חוקי האתר

  • 51.

    שוב: המערכת דוברת של האוייב הפלשתינאי (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 18/10/08 20:11

  • 50.

    הקורבנות לא התלננו לכן הזבל לא במעצר יופי של צבא ממש סקנדל (ל''ת)

    צכיח, 18/10/08 20:04

    • הקורבנות הם ארבעה מתנחלים, תפסיקו לאכול את התעמולה

      דן, 18/10/08 23:12

      המפוברקת על ידי השמאל על ארבעה מתנחלים שתקפו קבוצה של פלסטינים ואנשי שמאל ובנוסף גם צוות תקשורת

  • 49.

    כל הכבוד למתנחלים שעומדים בגבורה נגד הפורעים הערבים

    דוד, 18/10/08 20:03

    יישר כוח לכל המתנחלים שעומדים בגבורה נגד הפורעים הערביים והמשתפ''ים שלהם מהשמאל הקיצוני

    • זו אכן גבורה יהודית לתקוף מוסקי זיתים. כל הכבוד! (ל''ת)

      אלי, 18/10/08 23:36

  • 48.

    שוב הסתה נגד המתנחלים

    איציק, 18/10/08 19:57

    סרטים ערוכים

  • 47.

    ''פעילי-שמאל+?=הם פרובוקטורים יהודים תומכי מדינת פלשתין הערבית (ל''ת)

    אאא1, 18/10/08 19:52

  • 46.

    משמאלני שנימאס לו מהפרובוקציות המאורגנות של השמאל

    דרשני, 18/10/08 19:43

    אנשי השמאל באים כדי לעורר מהומות
    אני הייתי בצד הזה, הציעו לי להתגרות במתיישבים היהודים וברגע שתהיה תגובה להוציא מצלמה ולצלם. כמה פעמים עשיתי את זה עד שפעם מצפוני לא היה שקט ואז הפסקתי ללכת למפגשים האלו.
    הופעלו עלי לחצים לחזור ולתת יד, אבל לא יכולתי. נגעלתי מעצמי.
    והעובדה שצה''ל סילק משם את אנשי השמאל שבאו ''לעזור'' מדברת בעד עצמה, לא?

    • אתה שמאלני כמו שמרזל שמאלני... (ל''ת)

      משה, 18/10/08 23:36

  • 45.

    כרגיל השמאל עושה פרובוקציות (ל''ת)

    הכול מתוכנן בפליווד, 18/10/08 19:41

  • 44.

    לא ברור מה יש לעשות של לשונאי ישראל זהוא מחדל הבא!!!!! (ל''ת)

    בר דרור דוד, 18/10/08 19:37

  • 43.

    אנחנו לא מאמינים לאי.פי.ולרויטרס אנחנו מאמינים רק ליהודים (ל''ת)

    די לכבוש הערבי על אדמת הקודש ליהודים, 18/10/08 19:36

  • 42.

    חזק ואמץ למתנחלים

    שמאלני שהתפקח, 18/10/08 19:33

    חזק ואמץ לציונים האחרונים שנשארו במדינה.

  • 41.

    משיחיסטים קיצוניים מדרדרים את מדינת ישראל

    יעקב, 18/10/08 19:15

    הפתרון הוא יד קשה נגדם והוקעתם על ידי חברי הכנסת של הימין. חבל שזה לא מה שקורה, אלא להיפך.

  • 40.

    לפי הימין כל מי שנגדם הוא שקרן

    קחו אחריות, 18/10/08 19:14

    כשערבי מבצע פיגוע דריסה אז ברור שהוא התכוון לפגוע ביהודים, אבל כשיש פיגוע שמבצעים המתנחלים מייד הם אומרים שזאת קונספירציה של השמאל.
    ככה זה כשלא יודעים לקחת אחריות על החינוך הקלוקל של הימין.

    • מה פתאום?הטרקטוריסט רק לחץ בטעות עלדוושת הגז,ובעצם התכוון לפגוע בפלשתי

      דייקן, 18/10/08 20:30

      ולפי השמאל, כל מה שפלשתינאי או ארגון פרובוקטורי מספר על צה''ל ומתנחלים זו עובדה מוכחת, עד שלא יוכח ההפך; ובעצם גם אחרי שמוכח ההפך זה נשאר עובדה. ויש לזה אין סוף דוגמאות.

    • יש לנו חינוך מצויין, אני גם חונכתי באוניברסיטה להתבסס על

      דן, 18/10/08 23:13

      על עובדות ולא סיפורים שמאכילים אותי
      מפקד משטרת חברון אמר בעבר שקבוצות של שמאל עושות פרובוקציה ומנסות להדליק את האזור.

  • 39.

    יש אוייב בתוכנו והוא המתנחלים

    גיס חמישי, 18/10/08 19:14

    המתנחלים יחסלו את המדינה הציונית. כולם יודעים זאת וכולם שותקים.

    • F.U. (ל''ת)

      Kay, 18/10/08 21:08

    • התקבלת לעבודה! אתה מוכן להתחיל מחר? (ל''ת)

      יוזף גבלס, 18/10/08 21:35

  • 38.

    המתנחלים שומרים על אדמות המדינה והפולשים הם הארורים בני הבליעל שגונבים

    ג'ינג'י = ת''א, 18/10/08 19:14

    הכל כולל את זיתי העם היהודי!! ארורים השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור שהם המסיתים העלובים וההזויים במדינה!!

  • 37.

    מדוע לא שורפים את כל מטעי הזיתים -- ופותרים בעיה זו לתמיד?

    פרובוקציות מבויימות כל שנה, 18/10/08 19:14

    פעם אחת יבכו ולאחר מכן כבר יהיה שקט ... עד שבימאי הקולנוע השמאלנים יחשבו על פרובוקציה חדשה....

  • 36.

    שוב:אין אמונה בתיקשורת החד צדדית והמגמתית.. (ל''ת)

    הציבור מאס בכם ובשיקריכם, 18/10/08 19:12

  • 35.

    האם ברק הוציא הוראה ברורה לצה''ל לעצור המתנחלים ??? אם לא, הוא אשם !!! (ל''ת)

    ברק בורח מהחלטות ואחריות !!!, 18/10/08 19:10

  • 34.

    מתנחלים הזויים הורסים לכולנו את החיים (ל''ת)

    נמאס מהם, 18/10/08 19:10

  • 33.

    שוב הסתה שמאלנית - על רקע מסירת מדינת ישראל לערבים כספין בחירות של בוש

    טוב להיות זונה לאמריקנים, 18/10/08 19:02

    אפילו שהדולר ירד עדיין השמאל סוגדים לו בלי שכל - פחות אפילו מהמאמינים הכי פרימיטיביים ביהדות... הערבים גוזלים קרקעות שאינם שלהם. סכסוכים אלו הם עניין של 120 שנה בין המתיישיבים היהודים לערבים .... בת''א ניצחו היהודים ומקום אחר בישראל השמאלנים קונים שקט בת''א על חשבון מתיישבים אחרים (לא מקושרים חסרי כסף ופרימיטיביים כי מאמינים באלהים ולא במזומנים ירוקים)

  • 32.

    זיתים

    אריאל שרון החדש, 18/10/08 19:02

    לא לוותר על הזיתון תמשיכו במלאכת הקודש חזק עם ישראל אוהב אותכם התקשורת שמולאנית

  • 31.

    כן בטח כבר היינו בסרט הזה של עיתונאי חצר סמולנים! (ל''ת)

    ערן, 18/10/08 18:59

  • 30.

    אני מאמין למתנחלים ולא לפרובוקטורים מהשמאל

    דן, 18/10/08 18:53

    אני מאמין שהיתה פרובוקציה וכניסה לתחומים של ישובים יהודיים.

  • 29.

    How much did the left pay the four Arab to mascarade as 'Mitnachalim'? (ל''ת)

    Ray, 18/10/08 18:50

  • 28.

    היהודים חייבים לאחוז בנשק נגד המסיתים נגדם ומעלילים עליהם !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אל תבליגו יותר לאנטישמים עת לפעול, 18/10/08 18:47

  • 27.

    סיבה שהמשטרה עצרה רק פעילי שמאל - כי מדובר באירוע של פרובוקציה טהורה

    ולא היה שם בכלל ''מסיק'', 18/10/08 18:39

    כל האירוע שהתרחש היום מבוסס על נסיון (מוצלח) לייצר כתבה אוהדת לעניין הפלסטינאי. הרי מי שרוצה להגיע למסוק את הזיתים שלו יודע כי יש לו אפשרות לקבל סיוע מהצבא ובלבד שיתאם זאת עם הצבא. מי שרוצה להגיע למסוק את הזיתים שלו לא מזמן למסיק שלו ערימת אנשי תקשורת. הוא הרי רוצה מסיק ולא הפגנה. במקרה זה, ה''מוסקים'' לא פנו לצבא כי העניין שלהם לא היה ב-א-מ-ת למסוק זיתים. במקום זאת, תבדקו בעצמכם, הגיעו למקום כמה עשרות מפגינים, צלמי עיתונות של רויטרס, API, אקטיב-סטילס וכל מה שנדרש בכדי לשכנע אותי שמדובר היה בפרובוקציה ותו לא.

  • 26.

    די לאנטישמיות

    עידו, 18/10/08 18:37

    התקשורת במדינת ישראל להיום,מצאה לה את קבוצת השינאה האולטמטיבית.היהודונים של פעם הם המתנחלים של היום די להסתה

  • 25.

    Four 'Mitnachalim' attached exactly how many?

    Fritz, 18/10/08 18:25

    On the Palestinian sides we had four categories of individuals: Arabs, Reuter's photographers, British volunteers, and Israeli left-wingers. The balance of power would be equal if you had one Arab, one foreign volunteer, one Israeli left-winger, and one Reuter photographer. Is this what it takes to pick Olives? I suspect that there were plenty of each category there. Could such a crowd be attacked by four 'Mitnachalim'? Bah Humbug.

  • 24.

    ל9 8 7 6 5 3 2 אתם ממש גועל נפש .

    קובי, 18/10/08 18:20

    במידה ואתם האיתם תחת כיבוש ערבי היו נותנים לכם לעשות מסיק זיתים . היו תולים לכם את הזיתים . אתם גם מעוניינים לחזרת הפליטים מ48 לבטח אתם ממש חולים אל ערבים תהגרו למדינה ערבית . תחיו בינהם ואולי תימצאו שם את האור הגנוז או שיורידו לכם את הראש אני מציא לעירק או לאירן שם ממש יקבלו אתכם בידיים פתוחות . כדי לשחוט אתכם . אוהבי ערבים עם ישראל חי וקיים בלעדיכם

  • 23.

    The story stinks. The fumes of lies and subterfuge are overpowering.

    Jay, 18/10/08 18:19

    The Palestinians are peacefully grazing about, surrounded 'accidentally' by Israeli left-wing thugs, foreign news agency photographers, and foreign left-wing 'volunteers'. These low-lives report faithfully everything that happens, having prepared the ground in advance and 'knowing' all the details before they happen. And Maariv does not even use the word 'ALLEGED' in front of the accusations made by these 'reliable' witnesses. SHAME ON YOUR PAPER. SHAME ON THE LEFT ORIENTED MEDIA. SHAME ON THE LEFT ORIENTED ACADEMIA AND SHAME ON OTHER SIMILAR ORGANS.

  • 22.

    בכל שנה ושנה

    ילד, 18/10/08 18:19

    משהו קם להשמידנו, ואנחנו מופתעים.
    ואז קם גיבור ישראלי להצילנו מידו.

    אין גיבורים כבישראל.

  • 21.

    מי שמאמין לערבים, לשמאלנים, ל''פעילי השלום'', ולעתונאים המגויסים

    מזרחן, 18/10/08 18:11

    הוא אדם עם אמונה.

  • 20.

    למה לא כותבים על הערבים שנכנסים לשטחים של יהודים ומוסקים זיתים משטחם? (ל''ת)

    צדק הוגן, 18/10/08 18:11

  • 19.

    קלגסים יהודים !!! (ל''ת)

    איפה המשטרה ???, 18/10/08 18:07

    • ל-19 ושכמותו איפה היתה המשטרה בפוגרום ביהודים בעכו? כמובן הם תמכו (ל''ת)

      בפוגרום הערבי של אחיהם, 18/10/08 19:39

      • הפוגרום היה בערבים !!! (ל''ת)

        קלגס, 18/10/08 21:52

        • אתה כנראה קורא סלקטיבית

          דן, 18/10/08 23:15

          לא קראת על המשפחה שלילה שלם עמדו מסביב לבית שלה מאות ערבים וצעקו אטבח אל יהוד ולא ראית את החנויות היהודיות השרופות

  • 18.

    כאילו שאם ''פעילי השמאל'' לא היו מגיעים עם המצלמות שלהם היה בכלל בלגן

    ציקי, 18/10/08 18:06

    חבורת מחרחרי מלחמות. מגיעים לשומרון מגוש דן, מציקים למתיישבים ואח''כ מצלמים את המקומיים שהתעצבנו. ממש כבוד.

  • 17.

    שוב! שמאלנים יידו אבנים בחיילי צה''ל בבילעין (ל''ת)

    לילו, 18/10/08 17:58

  • 16.

    חבל שאין כאלה גברים בעכו

    יפעת, 18/10/08 17:56

    נשארו שם רק גלותיים

  • 15.

    למה המשטרה לא עוצרת את המתנחלים?

    איתן, 18/10/08 17:47

    עובדי אלילים מטורפיםץ

    • כי המשטרה יודעת את האמת

      דן, 18/10/08 18:58

      הרי מפקד משטרת חברון אמר שפעילי השמאל יותר מסוכנים מהמתנחלים והם יוצרים פרובוקציות.
      כל אלו שהתנפלו על המתנחלים הם עדר שאומרים לו את המילה מתנחלים והוא מיד גועה ופולט את מילות השנאה שלו.

      • עדר עיזים טוב מהעדר שציינת!!! (ל''ת)

        יוני רביבו, 18/10/08 20:44

  • 14.

    לגדוע את ידי הפאשיזם היהודי בישראל! (ל''ת)

    לפני שיהיה מאוחר, 18/10/08 17:34

    • לעקור את הסרטן השמאלני הקיצוני,לפני שיהייה מאוחר מדי. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 18/10/08 20:12

    • לגדוע את ידי הפאשיזם השמאלני שהשתלט על ישראל. (ל''ת)

      צודק, 18/10/08 20:21

  • 13.

    איך זה שעוצרים דווקא פעילי שמאל? ואחרים שמתפרעים לא? (ל''ת)

    גל, 18/10/08 17:22

  • 12.

    ''איזה גיבורים''

    אלי, 18/10/08 17:15

    מענין מאוד ארבעה נערים מתנחלים בבגדי שבת, ''תוקפים'' שלשים ערבים ופלסטינים...
    נו באמת, חוץ מהתקשורת האטישמית, ועוד כמה שמאלנים שונאי יהודים משיח מוניס (תל אביב הכבושה), משהוא קונה את הסיפור הזה.
    עכשיו הסיפור האמיתי, מידיעה אישית.
    ארבעה נערים יהודים, היו בדרכם מהתפלה במערת המכפלה לביתם בשוכנת אדמות ישי הנקראת תל רומידה, בדרכם דרך המעין וחורש העצים שלידו הם הותקפו על ידי שלשים ''פעילי שלום'', פלסטינים ושונאי יהודים ממוצא יהודי, הגרים על אדמה ערבית כבושה (שיח מוניס וכדומה), הנערים התגוננו, וכמובן בצילומים נראים הנערים מכים ולא יראו צילומים שבהם הם מותקפים.
    הפעם אפילו המשטרה הרודפת את המתנחלים באופן קבוע, הבינה שהשמאלנים הם האשמים בתקרית

  • 11.

    כמו בעכו, התקשורת בטוח משקרת.

    אחד, 18/10/08 17:10

    החידוש הוא שעכשיו פעילי השמאל האלים השתלטו באופן מאורגן גם על הטוקבקים.

  • 10.

    כך צריך להיות העם היהודי - תוקף ולא נתקף, נרדף ,תבוסתן כצאן לטבח . (ל''ת)

    ----- כל הכבוד ליהודים מארץ יהודה ., 18/10/08 17:08

  • 9.

    פוגרומצ'יקים...אנטי יהודים....מקיא אתכם ממני...לעולם לא תהיו שייכים

    יהודי אמיתי, 18/10/08 16:59

    לעם היהודי....חמאסניקים עם ברית מילה מוקדמת....ארורים תהיו בכל אשר תעשו וארורים אתם על שאתם מוציאים דיבתנו רעה...של כולנו היהודים בעלי הערכים הומוסר היהודי האמיתי. אין לכם מקום ונחלה בתוכנו. יהי חלקכם עם בני קורח ועדתו.עובדי אלילים ממש.

    • אבל למה אתה מקלל דווקא את הפלסטינים? (ל''ת)

      ציקי, 18/10/08 18:04

    • תתאסלם

      דן, 18/10/08 18:55

      יהודי אמיתי לא מאמין אוטומטית לשונאי ישראל מהשמאל.

  • 8.

    יש תמונות ??? המשטרה עצרה ??? אם לא - אז המשטרה אשמה !!! (ל''ת)

    בתוך מטע זיתים ערבי - מה הם עשו שם אם לא לתקוף ???, 18/10/08 16:31

    • תגובה ל8

      אלי, 18/10/08 17:33

      אולי תשאל את השאלה הנכונה מה עשו שם הערבים הצלם, ושונאי היהודים מתל אביב,
      הנערים שבתמונה ארבעה בסך הכל, הלכו במקום שבו יהודים הולכים כל יום, ובמיוחד בשבת, בדרכם מהתפילה במערת המכפלה דרך המעין ועצי הזית העתיקם שלידו, שאינם רכוש ערבי, בדרכם לביתם בתל רומידה. הפעם הארבעה הותקפו על ידי עשרות ערבים ''ופעילי שלום''.שכמובן הצלם מוכן במארב כדי לצלם את היהודים המתגוננים ולהציגם כתוקפים

  • 7.

    חחח הרי אם זה היה להפך, צה''ל מזמן היה יורה בפלסטינים כדור בראש (ל''ת)

    צבא הגנה למתנחל, 18/10/08 15:55

  • 6.

    גוש שלום,החלטתם היכן הפרובוקציה בשבת הבאה? (ל''ת)

    עיתונאי קטן, 18/10/08 15:44

    • עיתונאים קטנים לא אוהבים שמבלבלים אותם עם עובדות

      אז איך אתה ישן בלילה?, 18/10/08 17:34

      פלסטיני תקף מתנחל זה בטוח עובדה, מתנחל תקף פלסטיני זה בטח קונספירציה של גוש שלום. על כך נאמר:
      פכככככככככ

      • מתנחל תקף פלסטיני זה עובדה עד לרגע בו מתגלה כמה צלמים הוזמנו לאירוע

        ואז זה נעשה פחות מובן מאיליו, 18/10/08 18:50

        כאשר ילד נדקר ביצהר לא היו צלמי עיתונות. מכאן אפשר להבין כי מדובר באירוע לאומני אוטנטי. כאשר פלסטינאים נתפסו לפני כשבוע כורתים עצי זית במטרה להעליל על המתנחלים לא היו צילומים מהאירוע כי הוא היה אירוע לאומני אוטנטי. כאשר מספר מתנחלים מעמתים ליד חברון עם מפגיני שמאל ו''משום מה'' יש באירוע ערימה של צלמי עיתונות לא כל כך ברור מי אשם ומי הקורבן בסיפור. מה שברור הוא שלא מדובר במסיק שגרתי ותמים.

      • מעניין שתמידזה מתנחל שתקף אולי להיפך (ל''ת)

        אבי, 18/10/08 20:02

    • אלדאגה

      בעז, 19/10/08 02:49

      יש הרבה תכניות מגירה...

  • 5.

    גם אם המתנחלים היו רוצחים מישהו המשטרה לא היתה עושה כלום.,

    לא סובל מתנחלים., 18/10/08 15:35

    אולי בטענה שהנרצח לא היגיש תלונה על הרצחו.
    מי שמתיר את הרסן ומשחרר את המושכות ונותן לברברים מהמאחזים ומחברון להתפרע כאוות נפשם בל יתפלא אם בקו הירוק משפחות הפשע מרגישות כדג במים , אין כל הבדל בין פשעים בקו הירוק לבין הצד השני של הקו.
    גניבה היא גניבה, גזל הוא גזל.
    רוע לב וברבריות היא אותו הדבר משני צידי הגדר.

    • GOD BLESS THE MITNACHLIM. THEY ARE THE BEST JEWS

      meir mizrahi, 18/10/08 15:59

      I JUST LOVE WHAT THEY ARE ..JEWISH FIGHTERS FOR THE JEWISH LAND..!!!AND YOU ARE A SHKENAZI THAT HAVE GERMAN POLAKS BLOOD .IN SHORT HITLER YOUTH

    • אתה אולי שונא מתנחלים אבל לא בגלל מה שהם עושים

      אלא בגלל מה שמספרים לך שהם עושים, 18/10/08 18:57

      בוא נאמר שיש מעט מאד אמת בסיפור כפי שהוא מוצג פה. החשוב ביותר לזכור כי מי שבנה את הידיעה ומסר את פרטיה הם אנשים בעלי אינטרס. מי שמוגדרים ''צלמי רויטרס'' הם פלסטינאים בני המקום שקיבלו מצלמות ומחפשים תמונות מסוג מסויים בלבד. מי שמוגדרים ''עדי ראיה'' אלו לא המתנחלים. מי שרוצה להאמין שמדובר היה היום בנסיון למסוק זיתים שיערב לו.

      • נכון, אבל עדיין הוא אנטישמי ומטומטם.

        אחד, 18/10/08 20:25

        הוא בוחר להאמין למה שהוא רוצה, האמת לא ממש מעניינת אותו.

        • לאחד וזבה מעליו.

          אחד שלא סובל מתנחלים-ויש רבים כמוני, 18/10/08 22:18

          נער הייתי וגם בגרתי, גם בצבא הייתי (תתפלאו) ודווקא קרבי, כולל מלחמת יום כיפור ושלום הגליל.
          למגינת ליבכם שרדתי את המלחמות וגם עשיתי חלק משירותי במילואים במאחזים והיאחזויות.
          יושבי המאחזים וההתנחלויות יכולים לעבוד על מי שהם רוצים על כל מי שלא היה שם, אבל עלי שטחנתי שמירות ובט''ש בגדה ????
          עלינו בעיניים? אני מכיר היטב את מעשיהם ואת קריצת העין השובבה מקצינים שגרים בהיאחזויות, את עצימת העין של כוחות הביטחון מפוגרומצ'יקים קטנים ואת הפחד של השלטונות וכוחות הצבא להעמיד אותם במקומם.
          אבל יבוא היום והוא מתקרב שיקיץ הקץ על המעשים הנפשעים.
          אפשר לעבוד על אנשים אבל לא על כל העולם.

  • 4.

    האם התשובה למתנחלים היא אלימות???

    יובל, 18/10/08 15:32

    כשאני קורא את הדברים דמי רותח ויש לי את הרצון (ואולי גם את היכולת) להשיב למנוולים האלו כגמולם, לבוא לשם ולהתעמת איתם בדרכם הם, באלימות, אבל או אז אני יודע שאין זו אשמתם של אותם בורים ועמי הארץ כי הם בחזקת ,תינוק שנישבה'' נתונים לשטיפת מוח צרת אופקים, אני מבין שדומים הם ממש לאחיהם, המחבלים המתאבדים אשר אומנם מוגדרים כאויביהם אבל למעשה יושבים על אותו השורש או אותו העץ,(של השנאה, הפנטיות הדתית והראיה הכל כך חד מימדית) אם כי על ענף שונה, ומבין אני שאם אנחנו לא נעשה דבר לעצור אותם, כמו אותו אדם הרואה עוול נעשה, גנב הפוגע בזקנה והוא איננו נוקף אצבע, סופו שהוא יהיה הקורבן ואם לא הוא הרי שמישהוא מהקרובים לו.
    אסור להתעלם מחוסר צדק כה בוטה, גם אם זה רחוק מהעין (ובהכרח רחוק מהלב) אבל בהעדר שילטון חוק האלימות תצא ותפגע בכולנו...
    אז אני שואל שוב, האם יש להעמיד מול הפורעים היהודים כוח מגן יהודי וולונטרי?
    לא רק בשביל לשמור על הפלשתינאים אלה בעיקר לשמור על צלם אנוש של המדינה היהודית שכה יקרה לנו!!!

    • עד היום דווקא תפסו יותר ערבים ושמאלנים שעקרו עצי זית.

      אתה דווקא באמת נשמע תינוק שנשבה., 18/10/08 17:16

      כן, כל הסיפור על 'מתנחלים עוקרים עצי זית' הוא עלילת דם אחת נמשכת, שקר שמעולם לא פסק, ורק מחמת שליטתו האבסולוטית של השמאל האנטישמי בתקשורת השקר הזה ממשיך להישמע והאחראים לו לא יושבים בכלא (אם נושיב את האחראים לו בכלא, כל מערכות העיתונים ירוקנו מאנשיהם).

      תפסו את איש הקיבוץ המאוחד יואל מהרש''ק עם מסור, ליד עצי זית, ושחררו אותו, בלי כל הד תקשורתי.

      תפסו ערבים רבים ואנרכיסטים רבים על חם - ושוב, אותו סיפור.

      אותו דבר כמו בעכו, גם כאן, התקשורת לא רוצה להראות מה הערבים והשמאלנים עושים, האינפורמציה שלפיה אתה מגבש את דעתך אמינה כמו האינפורמציה שמתקבלת מ'פראבדה', שלא לומר מה'דר שטרימר'.

      קודם תדאג לקבל אינפורמציה אמינה, ואז תגבש דעות.

      ואני כמובן, מתאמץ לעשות איתך חסד (מחמת הספק), ולהניח שאתה באמת תמים שמושפע מהתקשורת, ולא אחד מאותם חלאות ששותפים למעשי הפשע האלה.

      • עד היום לא תפסו י-ו-ת-ר שמאלנים וערבים אלא רק שמאלנים וערבים

        תיקון קטן וחשוב, 18/10/08 18:52

        מעבר לכך כל מה שכתוב אמת לאמיתה

      • תגובה למגיב

        יובל, 18/10/08 19:35

        ראשית אני מעודד שאתה טוען שאת עקירת הזיתים לא מבצעים מתנחלים, זה לפחות מראה שאתה חושב שזה עוול לעשות זאת ואתה לא מוכן שיאשימו אותך בזה, זה יפה בעיני.
        לגבי ה''עובדות'' שאתה מוסר פה, הרשה לי לא לקבל אותם, כי אינני יודע מהיכן מצצתה אותם...

        • זה נכתב באתר זה, תעשה חיפוש

          פנדה, 19/10/08 11:20

          לדעתי בטור של פייגלין, אבל ב-100% נכתב שרוב שריפות ועקירות העצים נעשו ע''י ערבים.

      • The Small Small and the Arabs did it on Shabbat so the Dattim can't

        Shabbat = no video/picturs, 19/10/08 04:02

        The Small Small and the Arabs did it especial on Shabbat so the Dattim can't take video.....
        God with straighten them out Don't worry.

    • העם אוהב את המתישבים היהודים - צא ולמד את היהודים ששומרים על ארץ ישראל (ל''ת)

      יהודיה חילונית, 18/10/08 17:39

    • אנטישמי עם תעודה כחולה נשאר אנטישמי (ל''ת)

      אל תבליגו יותר לאנטישמים עת לפעול, 18/10/08 18:45

    • לצערי, זה קרב אבוד. רוב המדינה הם חרדים, מתנחלים ערסים וערבים. (ל''ת)

      עף מפה בלב כבד, 18/10/08 20:32

    • ליובל האינטלגנט

      אזרח ישראלי (אי), 18/10/08 21:08

      ראה,
      לפני שאתה הולך להתעניין בעצי הזית בחברון, האם שאלת את עצמך, מה יהיה גורלה של מדינת ישראל הדמוקרטית, בעוד פחות מ-40 שנה, כאשר לערבים יהיה רוב בתחומי ה-''קו הירוק'', במדינת ישראל, בגלל בריבוי הטבעי של הערבים שהוא גדןל פי 2 מזה של היהודים ?!...
      זכור,
      בשם הדמוקרטיה, רוב ערבי יגרום לכך שגם השילטון במדינה יועבר לידי הערבים באופן הכי דמוקרטי...
      שים לב, כיצד נראות מדינות ערביות, יש כאלה כבר 22 מדינות, תבדוק עד כמה הן ''דמוקרטיות''...
      עכשיו תחזור להתעסק בעצי הזית בחברון, הרי זה מה שמעסיק אותך במיוחד, עוד איזה ריב קטן של פוליטקה של שמאל נגד ימין או להיפך !!!...

    • אצלכם הרי אלימות היא התשובה להכל

      פנדה, 19/10/08 11:18

      אבל בהחלט אשמח אם כל יושבי האספרסו יעלו על מדים ויצאו לשטחים... אני משוכנע שאם תשימו שלט גדול ''אני שמאלני שונא יהודים'' הערבים ממש יתרשמו ולא יגעו בכם לרעה... בינתיים רוב העצים שנעקרו ונשרפו בשטחים זה היה מעשי ידי שמאלנים וערבים, אבל שהעובדות לא יבלבלו אותך. וזה שגם הצבא וגם המשטרה טוענים שזה היה פרובוקציה של השמאל - אתה יכול בכיף להמשיך להדחיק. העיקר שתעמוד בהבטחתך להגיע לשטחים :)))

  • 3.

    מעניין שאף פעם לא יורים גז מדמיע במתנחלים ובפוגרומציקים מהמאחזים.

    דני ב., 18/10/08 15:32

    לו באמת היו חלוצים ומבינים משהו בזיתים היו יודעים שעל מנת להבטיח את איכות היבול צריך לקטוף בימים מסויימים בטרם יבואו הגשמים.
    אבל מה אכפת לפורעים הללו מאיך שאנו נראים בעולם? העיקר אלהים הבטיח לפושעים את הארץ הזו ומעניין שהצבא תמיד משחרר אותם ללא מעצרים וללא שיגן על הקוטפים.
    יבוא יום נקם ושילם מכם.
    יבוא יום שבו גסות הרוח שלכם תוקע על ידי שאר העם.
    צר לי שהצבא שאיננו צבא הגנה למתנחלים בלבד אינו עושה די על מנת להעמיד את הפושעים והפורעים במקומם.

    • למה אתה שונא יהודים? (ל''ת)

      המשיח מכיכר רבין, 18/10/08 21:09

    • הכל בגלל ''מחלת אבותם'' של החולרות. (ל''ת)

      יגאל כהן-רחובות, 18/10/08 23:27

  • 2.

    עד מתי יתרחשו מעשי הנבלה האלה ע''י פורעי החוק,נוער הגבעות. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 18/10/08 15:11

  • 1.

    לכול המיתנחלים באשר הם שם

    קובי, 18/10/08 14:49

    רק שאלוהים יברך אתכם מין הקטן ועד הגדול . כח פרנסה טובה ובריאות . פעם הבא תשליכו בלוקים לא אבנים . לכול אנשי הרוח והאחווה והשלום . קללה תבוא על ראשכם . יבוא יום ותיבכו על שפגעתם בעם היהודי. והערבים שעזרתם להם ותהיה להם היזדמנות במילחמה לחסל אתכם הם יחסלו כי אתם יהודים .כי אין אמונה בגוי במיוחד בערבים .

    • קובי יש הבדל בין התנחלות למאחז,במאחזים שוהים פורעי חוק.

      נתן.ש מעלות., 19/10/08 04:55

      אכן פורעי החוק החוליגנים,פוגעים בתדמית של המתנחלים שגם מגנים מעשי החוליגנים.וכנראה אתה אחד מהם.

      • אתה,כן אתה,לא סיכמנו שהנך שקרן (ל''ת)

        נתן, שקרן, מעלות תרשיחא, 19/10/08 10:02