• 54.

    מחשב נייד

    דן, 11/12/09 14:58

    ויקטוריה ספי ויקה איגור מטי ילנה

  • 53.

    משטרה

    יובל, 11/12/09 14:54

    עעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

  • 52.

    עכו לערבים

    חנאן, 24/10/08 13:20

    אני מדברת על עצמי אני ערביה אמא יהודיה יש לי המון חברים יהודים אבל בימים האלי אני אומרת ליהודים די אנחנו כבר כמה שנים ביחד חבל על הימים ועל הילדים הקטנים עכו זות רק ואך לערבים תצאו ממנה

  • 51.

    הסמול וועוורונו-מסוכן למדינת ישראל-כי הם תומכים כך בטרור! (ל''ת)

    דורי צפון, 20/10/08 00:23

  • 50.

    את הפאשיזם -גם היהודי- צריך להביס, בעזרת העולם, לפני שיהיה מאוחר מדי! (ל''ת)

    להפריד בין יהודים קיצונים לשפויים!, 19/10/08 20:25

  • 49.

    לא ניתן לנהל ויכוח עניני עם הימין הקיצוני שמעוניין לזרוק את הערבים

    צ, 19/10/08 20:23

    כמו שהיהודים לא הצליחו לשכנע את הנאצים.

  • 48.

    בכל אלפי שנות ההיסטוריה שלה, לא הייתה עכו עיר ישראלית.

    אורי, 19/10/08 20:20

    קצת רקע למה שקרה בעכו בשבוע שעבר:
    גם לפי הסיפור המיתולוגי של התנ''ך, לא כבשו בני-ישראל את העיר, שכבר הייתה אז עיר-נמל עתיקה. הפרק הראשון של ספר שופטים, המפריך את התיאור של ספר יהושע, קובע חד-משמעית: ''(שבט) אשר לא הוריש את יושבי עכו.''
    מעטות הערים בעולם היכולות להתפאר בהיסטוריה כל-כך ססגונית וסוערת כמו עכו, הנמל העיקרי של הארץ. היא הייתה עיר כנענית-צידונית, סחרה עם מצריים, מרדה באשור, התעמתה עם החשמונאים, נכבשה על-ידי הצלבנים, שימשה שדה-קרב בין צלאח-א-דין האגדי וריצ'ארד לב-ארי, האגדי גם הוא, הייתה בירת ממלכת-הגליל הערבית הכמעט-עצמאית של דאהר אל-עומר, ועמדה במצור של נפוליון. כל התקופות האלה השאירו את עקבותיהן בעכו בצורת מבנים וחומות. עיר מרתקת, אולי היפה בערי הארץ, ובוודאי המעניינת ביותר, מלבד ירושלים.
    במשך כמה תקופות חיה בעיר קהילה יהודית קטנה, אך היא מעולם לא הייתה עיר יהודית. להפך: בין הרבנים היה נטוש ויכוח אם - מבחינת ההלכה - עכו שייכת בכלל לארץ-ישראל. זה היה חשוב בגלל המצוות החלות רק על ארץ-ישראל. היו רבנים שחשבו כי עכו אינה שייכת, אחרים סברו שחלק אחד של עכו שייך בכל זאת. (זה לא הפריע לנו, בנעורינו, לשיר גם עכו היא ארץ-ישראל'' - כאשר הכוונה הייתה למבצר הצלבני שבו '' החזיקו הבריטים את אסירי המחתרות העבריות.)
    במלחמת 1948 נכבשה עכו על-ידי צה''ל, ומאז היא תחת שלטון ישראלי ויותר. 60 שנה מתוך 5000!

  • 47.

    דו קיום כן - אבל דו-קיום דורש שיוויון, וזה ההיפך מגזענות! (ל''ת)

    יעקב צימרמן, 19/10/08 20:13

  • 46.

    עכו עיר יהודית במדינה יהודית

    בעכו ניסד את מדינת היהודים אבנר השמן, 19/10/08 17:33

    מי מהיהודים הולך לגור באום אלפחם מוסמוס ערבה גם לא מאמיני דת השלום כי הם פוחדים אז מספיק עים ההלקאה העצמית . סופסוף קמו יהודים להגן על בתהם ילדהם רכושם שיבורכו

  • 45.

    אולי תפסיקו להראות כמה הערבים מיסכנים! אתם לא מראים מה הערבים עשו שם

    שירן, 19/10/08 15:58

    ליהודים!

    • הערגים לא מסכנים ולא מנסים להראות מסכניםהמציאות היא זאת שמשקפת את המצב

      בדוית, 19/10/08 21:50

      הערבים לא מתיימרים להראות מסכנים ולא מנסים להיות אנשים בלי כוח..
      אם אתה רואה שהתקשורת מראה שהערבים מסכנים אז אתה טועה.. התקשורת רק מראה את המצב הקיים היא משקפת את המציאות שחיים בה הערבים במדינה .. פשוט מאוד בכל עיר שכביכול יש בה דו קיום הערבים תמיד נמצאים בתחתית ... הם תמיד האחרונים בכל..וגם מבחינת החוק ואכיפת החוק אנו רואים שיש גזענות...

      בקיצור... אני מבאר שבע ואני יכולה לומר לך ששבאר שבע זה לא היה קורה כי הבדוים לא כמו הצפונים כי הם לא חושביפ פעמיים

  • 44.

    הלקאה עצמית הוא שמה של מחלת העיתונות הישראלית,,,שוב היהודים אשמים!!!!! (ל''ת)

    העיתונות מביאה תמיד תמונת מצב ''הוגנת'', 19/10/08 15:32

  • 43.

    אין מה לעשות! עד שלא תהיה הפרדה מוחלטת יהיו בלגנים! היתה תכנית חלוקה? (ל''ת)

    שיקבלו אותה-ויעברו לבני עמם-בפלסטין!!!, 19/10/08 14:36

  • 42.

    צריך לעשות סולחה בן היהודים לערבים בעכו .למרות המצב הקשה . (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 19/10/08 12:45

    • תפסיק לבלבל תמח! ותמשיך לצפור בפקק תנועה שלך בקריית ביאליק... (ל''ת)

      עוד שלומפר קטן ומאוס...צא מהאתר ומיד תומך חמאס !!!, 19/10/08 14:29

  • 41.

    בסוף כולם ילמדו מי בעל הבית במדינה (ל''ת)

    כל הכבוד ליהודי עכו אל תרפו אנחנו איתכם, 19/10/08 11:53

    • בעלי הבית בעכו היו ת-מ-י-ד הערבים, וקיצונים יהודים מתנהגים כפושעים! (ל''ת)

      במערב הפרוע של כ''ך, 19/10/08 20:29

  • 40.

    המצב בעכו

    תושבת עכו, 19/10/08 11:00

    לכל המעוניינים:
    המצב בעכו רגוע לחלוטין.
    אתם מוזמנים לבוא ולהתרשם מהעיר היפה.

  • 39.

    עיתונאי קטן לא שלי, לא יכולת למצוא אפילו תמונה אחת ממאות מכוניות (ל''ת)

    הרוסות של יהודים בעכו?, או אולי לא רצית לחפש?., 19/10/08 10:15

  • 38.

    המוסלמים בכל העולם הם אנשים אלימים וצרי עין

    רוביס, 19/10/08 09:25

    שלימדנו את אנחנו אלה ערביי ישראל שלהם מותר הכל!

    (אנחנו הכוונה מהאזרח הפשוט ועד קצה הפירמידה, ובדרך - בתי המשפט, המשטרה).

    מותר להם לבנות ווילות ומגדלים בלי תכנון ובלי אישורי בניה.
    מותר להם לא לשלם ארנונה,
    מותר להם להשתלט על שטחים לא להם.
    מותר להם לקבל חשמל חינם כי הם מוסלמים. (יש רשימות כאלה בחברת החשמל);
    מותר להם לקבל מקופת חולים חיסונים חינם לנוסעים למכה (כשאסע לאפריקה החיסונים שלי יהיו על חשבוני).
    מותר להם שהמועצות שלהם יהיו בגירעונות של עשרות מיליוני שקלים ושאנו נשלם מכיסנו עבורם.
    מותר להם להחזיק כמה נשים ועשרות ילדים על מנת לקבל עשרות אלפי ש''ח בחודש מביטוח לאומי (וכשאני אצא לפנסיה ביטוח לאומי יגיד לי שאין כסף בקופה).
    מותר להם לדרוש מכל בעל עסק בבאר- שבע פרוט קשיין.
    מותר להם לגנוב לחקלאים ציוד בעשרות מיליונים.
    מותר להם להזרים שפכים בכוונה תחילה כדי לזהם את מקורות המים שלנו (ואל תפלו בפח כמו רבים אחרים - הביוב שזורם ברחובות הוא הרי למען יראו את מסכנותם כביכול, זה משרת את מטרתם).
    מותר להם לנהוג עם עשרות הרשעות במשאיות לא תקינות ולסכן (ולהרוג) אחרים.
    מותר להם לדרוש ולקבל דמי אבטלה ולעבוד כל היום ''בשחור''.
    מותר להם לצדד בזמן מלחמה באויב ולהאשים אותנו בהרג (בנפילות של קטיושות עליהם).
    מותר להם לא להישבע אמונים למדינה ולדגל (יש לחוקק חוק בנושא כדוגמת החוק שקיים בארה''ב).
    מותר להם להסיט את ההמון ולהדליק אותם נגדנו – הכל בשם הדת (וזו ההסתה המסוכנת ביותר).
    מותר להם ביום הכיפורים, היום הקדוש ליהודים, לעשות מהומות מתוכננות, לדרוס למוות ילדה בכפר תבור, ושנה לאחר מכן מהומות והרס רב בעיר עכו. (שום התחשבות בדת של האחר).

    • רוביס אני מאמינה שאתה מחבר העמים.. כנננננננס

      דוית, 19/10/08 21:55

      קודם כל אני רוצה לומר לך שאני מוסלמית ואני לא מרשה לא לך ולא לאחרים לדבר על המוסלמים בצורה הזאת... שנית כל מי אמר לך שאנחנו לא משלמים ארנונה מי אמר לך שאנחנו מקבלים חיסונים חינם מותק לך תאסוף מידע נכון ואז תבוא ותתווכח...
      בקשר לאדמות אנחנו בונים באדמות שלנו עם אישורים כמו כולם... ויש לנו אדמות ממזמן פה לפני 48' עם טבו... יעני לפני שתעלה מרוסיה .. בקיצור .. אתה בנדאם פרימיטיבי שלא מבין כלום משחק אותה יעני קווווווול..
      לך תלמד יא רוח מאמא

  • 37.

    ערבים ברברים ! (ל''ת)

    d, 19/10/08 07:38

    • הברברי היחיד שאני רואה פה הוא אתה... (ל''ת)

      בדוית, 19/10/08 21:56

  • 36.

    יהודים יקרים,די לטמון את הראש באדמה עם כל הכבוד לכמיהה לשלום-זה לא עוב

    קורן נאוה,טבריה, 19/10/08 07:06

    עובד בשטח-זה רק הפוליטיקה של הישראבלוף- כל עוד מקוננת בלב הערבים התקווה לכלותינו-אין סיכוי לדו קיום-וכידוע מי שמסייע לתקווה הזאת הם מעשה ידינו להתפאר!

  • 35.

    למיעוטים תומכי אלקעידה וחמאס(השמדת ישראל)יש פתרון אחד! גירוש! (ל''ת)

    אין פתרון אחר! לכל ההוזים..., 19/10/08 04:35

  • 34.

    מה הקשר לישיבת ההסדר ולדתיים?

    אלי, 19/10/08 03:29

    כל הסיפור היה בין היהודים הקווקזים לערבים.

    בשעה 9 בערב יום כיפור כל הדתיים כבר במיטה.

  • 33.

    השמאל פשוט לא מבין

    שגיב, 19/10/08 02:16

    בזה שהם רק ממשיכים להרגיז את רוב אזרחי ישראל ולצודד אפילו באנשים שעשו פוגרום ביהודים ביום כיפור הם רק דוחפים את העם יותר ויותר ימינה.

  • 32.

    סוף סוף כתבה ניטרלית לא כמו בוואלה האתר השמאלני

    סטודנטית טכניון, 18/10/08 23:10

    תודה לכתב

  • 31.

    סתם הצגה

    טל, 18/10/08 22:58

    למגזר הערבי וכלל לעולם ערבי לא אכפת מאיש וריעו אין באמת אחווה כמו להעם היהודי המלחמה הייתה פה פרובוקציה של ערבים באמת היה להם אכפת מהנג הערבי הם רק חיפשו עוד מלחמה עוד הוכחה שהם שולטים בטירטוריה רק הפעם הם לא ציפו למלחמה לאריות שלא יוותרו כל כך מהר ובכמובן שעכבר מתגרה באריה והאריה מעצלנות לא עונה ואחר כך מתעורר ותופס את עכבר הוא מבקש מחילה כהה הם ערבים מתגרים ברמות ומחפשים את המלחמה לא יהיה שלום היהודים ישלטו הראי אנחנו בנים של מלך המלכים הקדוש ברוך הוא

  • 30.

    אין אלוהים לימין הקיצוני - הכל הצגה למען האלימות והגזענות שלהם! (ל''ת)

    השמאל הקים את המדינה והוא שצריך לנהל אותה, 18/10/08 22:14

    • מה הקשר של השמאל לארץ ישראל?!

      אחד, 18/10/08 23:27

      השמאל הוא קולוניאליסט אירופאי. התגובה השחצנית והמתנשאת שלך (בערך אמרת 'המדינה שייכת לנו') מוכיחה את זה.

      לא מגיע לכם להיות פה.

    • השמאל שהקים את המדינה כבר לא קיים

      פנדה, 19/10/08 12:01

      זה היה שמאל כלכלי, אבל לא מה שמכונה היום בלעג ''סמול''. זה השמאל שהקים את ההתנחלויות. השמאל ששחרר את ירושלים, השמאל שסיפח את רמת הגולן. ערכי שמאל אלה היום נמצאים אצל הימין, והשמאל הפך לחממה לאנטישמיות ואנטי-ציוניות.

    • השמאל הקיצוני מסוכן לקיום המדינה יותר מכל ארגון טרור,וגם מתועב יותר. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 19/10/08 12:40

  • 29.

    בעכו לא מדובר ב''נהג מיקרי'' אלא בפרובוקטור מקצועי ומתוכנן (ל''ת)

    ההבדל הקטן, 18/10/08 21:38

  • 28.

    משפחת מורסי הערביה תחזור לגור, בפרינציפ, בבית שלהם

    מיקי, 18/10/08 19:59

    בין היהודים. אבל מהיהודים בפקיעין מצפים שלא ישובו לבתים שלהם. למה אף אחד לא מזכיר את זה?
    ערבים לא מסוגלים להודות שאת הפרובוקציה והפוגרום גרמו ''האחים שלהם''. בדיוק כמו האינתיפאדה של ערביי ישראל באוקטובר 2000.
    גם על הטילים מלבנון שנפלו על ערבים הם מאשימים אותנו.
    עם מוח מעוות כזה אין מה לצפות לדו-קיום.

  • 27.

    רק כשהמוני ערבים יהרסו רכבים בשינקין התקשורת תהיה פרו יהודית (ל''ת)

    אופיר, 18/10/08 19:43

    • באמת?, סמוך על הסמולנים שיגלגלו את זה על ה'מין'- וגם כשידבחוהום- (ל''ת)

      (את הסמולנים)...,חוקר הפסיכוזה הסמולנית, גן שמאל., 19/10/08 16:49

  • 26.

    יהודי קנה מאחיך

    יהודי קנה מאחיך, 18/10/08 19:31

    יהודי קנה מאחיך

    • קנה מאחיך? זה נשמע כאילו נכתב בעיתון הנאצי דר שטירמר על ''היהודי זיס''

      קנה היכן שכדאי לקנות!, 19/10/08 20:34

      אל תפלה, כי זה יחזור אליך כבומרנג!

  • 25.

    אז יש לנו מיליציה ערבית הגליל ,מה עוד חדש (ל''ת)

    בוקר טוב אליהו, 18/10/08 17:12

  • 24.

    תמיד הערבים מתתממים ועושים את עצמם הקורבן, נו באמת! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 18/10/08 16:51

  • 23.

    ציפורה האינטיפדה של ערביי ישראל תגיע במשמרת שלך

    ליברמן צודק, 18/10/08 16:50

    הפחד משתק את ממשלת ישראל מאז שאהוד ברח מהתיצבות ברורה נגד טרור ערביי ישראל שהתנפץ בוואדי ערה.
    לממשלת ישראל מזה עשורים מדיניות מעורפלת כלפי ערביי ישראל .היות וכך בשעה שמתרחש פיצוץ תחת רחשי שנאה המבעבעים תמידית ממשלה אחראית אינה בורחת ומתמודדת עם המציאות ככל שתהיה קשה.מדיניות של ערפול רק תעלה את גובה הלהבות של האינטיפדה הבאה.

    • זו תיקוות קיצוני הימין, ואנו חייבים למנוע את הדבר - כי בנפשנו הוא! (ל''ת)

      הפתרון: דו-קיום שיוויוני!, 19/10/08 20:36

  • 22.

    תגובה

    זה לא יעבור כל מהר 2, 18/10/08 16:13

    ועם הדרוזים ילך לנו יותר טוב?
    כל המוסלמים דוברי ערבית החוצה

  • 21.

    גם עם הבדואים מחכים לנו עימותים לא קלים

    זה לא יעבור כל כך מהר, 18/10/08 15:01

    חלק באשמתנו וחלק כבר ממש לא.
    זו עוד חבית נפץ בעייתית - שיצרנו בעצמנו.

    • אל תחמיא לעצמך

      בנדור, 18/10/08 16:16

      אתה לא יצרת כלום פעם בכמה שנים באים כמה אנשים ערמומים פוליקאים ונבחרים מפה והלאה אין לעם השפעה על מה שקורה במדינה וגם לך,לכן כל השמלאנים שאומרים אנחנו גרמו אנחנו אשמים בואו נקטוף פרחים ונאכל חמניות חיים בסרט לא מציאותי

  • 20.

    השמאל מבקש סליחה מערביי עכו שלא בא לעזרתם, כי הוא עסוק במסיק הזיתים! (ל''ת)

    ערבים יקרים, תמשיכו לעשות בלגאן ! עוד קצת נגיע, 18/10/08 14:56

  • 19.

    בישראל היהודים נירדפים על ידי השמאל והערבים ממש כמו בגולה !

    מדינת היהודים, 18/10/08 14:50

    תגידו לי בשביל מה הקמנו פה מדינה?
    את המחיר על הליקוק לערבים ולמחבלים נשלם כולנו במלחמה הבאה ....!

  • 18.

    יהודים צריכים ועדת ביקורת ואישור מהמוסלמים לגור בעכו ?? (ל''ת)

    הומר הוברין, 18/10/08 13:49

    • אף אחד לא צריך רשיון לגור בעכו. אבל בטח לא צריך לטהר את העיר מערבים!

      בשם הצדק והחוק!, 19/10/08 20:39

      וזה מה שמנסות הרשויות לעשות מאז שפינו ערבים מהעיר עכו לכפרים מכר וג'דידה.

  • 17.

    תגידו פעם אחת את האמת: הערבים מתפרעים באופן מאורגן

    והיהודים מנסים להגן על עצמם, 18/10/08 13:20

    והמשטרה לא עושה את העבודה שלו כי היא עובדת אצל התקשורת הסמולנית ולא אכפת לה מאזרחי ישראל. עצוב אבל ככה נראית מדינת ישראל בעידן קדימה וסוף האידיאולוגיה.
    בחרתם קדימה קיבלנו מאחורה!

    • לערבים שי זכות להרוג,להרוס,ולהסית כי זאת המדינה שלהם !

      מדינת היהודים, 18/10/08 14:54

      ככה הם מרגישים כי ככה השמאל נותן להם להרגיש !
      לערבים ולמחבלים יש גיבוי מלא מהשילטון והתקשורת,המשטרה והצבא שמיזמן הפכו לפרו ערבים !

      • קיצוני ליברמן וכ''ך התלבשו על האתרים, ולהם יש ''אמת'' מאוד שיקרית! (ל''ת)

        הימין הפך שקר לאמת, ואמת לשקר!, 19/10/08 20:41

  • 16.

    ניצול מגעיל של התקשורת

    אאא, 18/10/08 13:08

    כתבה דוחה וגרוטסקית.
    עכשיו אני בספק אם יפרסמו את התגובה שלי ואולי דווקא כן בגלל שאמרתי זאת?
    ניחא, יהיה הרבה יותר טוב אם תתנו לעניינים לשקוט וחדל מתיאורים בינוניים אודות כתבים המנסים להיות סופרים.
    אין לכם את זה, די.

    ההבדל בין כתבים לסופרים הוא שהסופרים הרבה יותר חכמים ויוכלים להביא יש מאין. הכתבים רק רואים את המונח מאליהם ובפשטות כזאת שגורמת לי להתגעגע לחורף 1998 עם ספר טוב כשבחוץ ממש יורד גשם, רק שאני נזכר שאין זה ספר אלא כתבה חצי-משעממת.

    לא הבנתם אותי, אני יודע. גם אני לפעמים לא.

    • סליחה אבל אני חושב שהכתבה די ניטרלית ומעדכנת תודה למר: חימוביץ (ל''ת)

      בבב, 18/10/08 16:35

  • 15.

    פיתרון ??

    איש פשוט נטול דת, 18/10/08 13:05

    חולפת מחשבה בראשי שאם כולנו ללא הבדל דת מין וכו , נראה את הסכנה הקיומית למין האנושי אזי נאחוז ידיים ונחזיר את גן העדן אל הארץ.
    הרי לכולנו ילדים שברצוננו לתת להם שלווה אהבה תמימות ואופטימיות ...
    אמונה ללא מאבק ??

    • תגיד את זה לאיסלאם הפאשיסטי שנמצא גם בקרב ערביי ישראל! (ל''ת)

      שמאלני לשעבר, 18/10/08 16:35

      • מי שקורא לעצמו ''שמאלני לשעבר'' כאילו קרא לעצמו חכם לשעבר ואדיוט היום (ל''ת)

        מוטי, 19/10/08 20:42

  • 14.

    פיתרון ??

    איש פשוט נטול דת, 18/10/08 13:05

    חולפת מחשבה בראשי שאם כולנו ללא הבדל דת מין וכו , נראה את הסכנה הקיומית למין האנושי אזי נאחוז ידיים ונחזיר את גן העדן אל הארץ.
    הרי לכולנו ילדים שברצוננו לתת להם שלווה אהבה תמימות ואופטימיות ...
    אמונה ללא מאבק ??

  • 13.

    לא טוב כאן - אולי יהיה יותר טוב שם?

    אלי, 18/10/08 12:37

    הערבים טוענים בכל הזשמנות שהם מקופחים, לא טוב להם ומנצלים אותם. אנחנו כל הזמן מנסים לסתור דברים אלו ע''י התנצלות או/ו סתירת דבריהם.
    אבל בואו ונקח את דבריהם כמות שהם ואולי בכל זאת הם צודקים ואנחנו טועים.
    יש לי הצעה שיכולה לפתור את הבעיה אחת ולתמיד - בואו נעזור להם.
    בואו וניתן להם אפשרות להטיב את מצבם בכל השטחים: בפרנסה, בהשכלה, בדיור, בחיי יום יום ובקיצור בוא ניתן להם אפשרות להשתחחר ממצבם הבלתי אפשרי.
    בואו נעזור להם לצאת מפה - ממדינה שבה אינם יכולים לחיות חיים של ערבים גאים. בואו ניתן להם לעבור למצרים, ירדן, סוריה, עיראק ואם ירצו גם לארצות אחרות.
    בואו תנו כתף ונעזור ל''בני דודינו'' - משפחה לא נוטשים בעת צרה למשפחה עוזרים.

  • 12.

    פנייה אל מרדכי חיימובץ'

    עכואי שפוי, 18/10/08 12:36

    אני מאוד מערילך אותך הן כפובלציסט והן כעיתונאי מוביל, אבל הפעם לא שיקפת את העניינים נכון. ההתעלמות שלך מהעובדה ה''קטנה'' שמייד לאחר זריקת האבנים על הרכב הערבי בשכוהנ היהודית ביום כיפור, יצאו לרחוב מאות, כן מאות ערבים ופשוט השתוללו באין מפריע- בלי משטרה ובלי הגנה ועשו פרעות במרכז העיר, שרפו פוצצו ופגעו. זו לא תגובה נורמלית, זו תגובה מתוכננת היטב וגם אם נניח שלא מתוכננת- זו תגובה מאוד אלימה ומאוד מפחידה. אתה ציינת כאן את מסכנותם של הערבים,את הבתים שלהם שהותקפו ועוד. ומה עם היהודים שהותקפו באותו ערב? בהתפרעות של מאות ערבים בעיר? מה עם ההסתות איטבח אל יהוד ששמענו היטב מהמסגדים?
    אז נכון הייתה תגובת נגד מאוד אלימה של היהודים, שריפת בתים ופגיעה ברכוש שאני מגנה בכל תוקף,
    אבל התגובה הזו באה כמענה למיני אינתיפאדה ערבי תשהתרחשה במהלך יום כיפור...
    מה ציפית? שתושבי העיר היהודים פשוט יישתקו?
    ולמה אתה לא מציין את ההסתה הזו, ואת ההסתה שהתנועה האיסלמית ברשות השייח סלאח שרצה בעכו בשנה האחרונה ושהיא כנראה דלק לכל הבלאגן הזה?

  • 11.

    רוצים דו-קיום? טפלו בהסתה האנטי-ישראלית.

    עלי-בבה, 18/10/08 12:24

    צודקים בני הישיבה. הנהג הינו הקורבן. הוא הפיון שהם שלחו להתגרות מתוך זלזול בנו. גם שיבלי שדרס את הילדה ביום הכיפורים הקודם הוא הפיון. האשמים האמיתיים למצב יושבים בכנסת-השמאל האנטי-ציוני כמו מר''צ, המפלגות הערביות ובמסגדים. הבעיה שלנו זה לא ה''עוני'' וה''קיפוח'' המדומה או האמיתי של הערבים. לא נוכל לשחד אותם בכסף ל''דו-קיום''. תמיד יש איזה מנהיג ערבי שחי ומתפרנס מהדם. והם, אפילו מיעוטם יקשיבו לו ויהיו שוב מהומות. ההנהגה שלהם צריכה טיפול מסיווי.

  • 10.

    עכו צריכה ללמוד מקרית-גת על דו-קיום בשלום

    אבירם דהרי ראש-העיר, 18/10/08 11:45

    לקרית-גת מגיעים מדי-יום רבבות של ערבים, ברובם בדואים אשר מגיעים לעיר על מנת לשבור את מטה לחמם, או אף לעיתים כדי למצוא זיווג מתאים. אנשי קרית-גת נוטים לקבלם בסבר פנים יפות וללא משוא-פנים, והבדואים מצדם משיבים יחס של כבוד-הדדי, וכדאי מאוד לאנשי עכו לקבל שיעור בהלכות קבלת-אורחים ונימוס מקרית-גת.

    • אבירם, אתה בעצמך בדואי שהתאזרח בקרית-גת

      דוד ארואס קרית-גת, 18/10/08 11:58

      די לנו באחד כמוך, אין צורך שתביא לנו את כל אחייך מרהט ומכל הפזורה-הבדואית שמסביב לקרית-גת

    • מסכנים תושבי קרית גת שאתה ראש העיר שלהם.

      אחד, 18/10/08 18:27

      ראש עיר שמתעסק בטוקבקים (שנראים אמינים כמו שערפאת היה אמין), במקום לדאוג לאינטרסים של תושבי עירו.

      אם הייתי תושב קרית-גת הייתי מתבייש.

  • 9.

    דו קיום זה שקר - נסו מודל אחר

    דנידן, 18/10/08 11:36

    נסו לאמץ או לבנות מודל אחר כי דו קיום זה דבר שהערבים לא מבינים הם לא היו בשיעור הזה ,דו קיום זו המצאה של פוליטיקטים שגרים ברמ אביב או ברחביה ומעולם לא היו וחיו למטה בשטח שערבי כל כיום יום שעה מנסנס לא בגלל שאין לו אלה בגלל שיש לו אוטו יפני חדש והוא רוצה עוד כי את האוטו הוא השיג בכוח (לא לשלם ארנונה ומסים זה גם כוח לעניות דעתי ולבנות ללא רשיון אותו דבר ) אז דו קיום לא היה כי הערבים לא מפחדים מהיהודים עכשיו ומעכשיו תהיה רק מלחמה .

    • מדינת ישראל מ-ע-ו-ל-ם לא הציעה מודל של דו-קיום ש-י-ו-ו-י-ו-נ-י! (ל''ת)

      כדאי לנסות, זה עובד ברוב העולם!, 19/10/08 20:45

  • 8.

    המלחמה היא לא על דו קיום אלא על הקיום שלנו כיהודים בים ערבי שחותר (ל''ת)

    להטביע אותנו=חוץ מזה צחוקים, 18/10/08 11:26

    • בכל אחד חי גזען קטן. ההבדל הוא בין מי שמכירים בכך ומנסים להדבירו ובין

      ז'אן-פול סארטר, 19/10/08 20:49

      מי שמטפחים את הגזענות והופכים אותה למוטו של פעילותם הפוליטית.

  • 7.

    בלי דו-קיום לא יהיה קיום נורמאלי לאף אחד מהצדדים!!

    גל, 18/10/08 11:22

    ושאף אחד לא ישלה את עצמו שאפשר לפתור בעייה על ידי ''העלמת'' הצד השני.את החוק יממשו רק המשטרה וזרועות הביטחון. לאף אחד אין זכות להפעיל אלימות במקומם. הם היחידים שמאומנים בהפעלת אלימות ושנושאים באחריות על ההפעלה וכפופים לממשלה נבחרת. כל אחד אחר שמפעיל אלימות זה כנופייה.

  • 6.

    כשלא מצביעים על האשמים זו התוצאה!!

    שמאלני אבל ציוני ושפוי!, 18/10/08 11:04

    האשמים בפוגרום הם הערבים,התקשורת בצביעותה הרבה לא אומרת את זה בפה מלא וזה מה שגורם להמשך הסכסוך המקומי,צריך שיהיה ברור מי הוא הפורע ומי המתגונן רק אחר כך יהיה דו קיום.

    • האשמים בפוגרום הם אלה שהתחילו אותו- אלה שהתנפלו על מכוניתו של תופיק (ל''ת)

      סמי דון, 18/10/08 11:47

      • תגובה אופיינית של ערבי

        שמאלני אבל ציוני ושפוי, 18/10/08 11:57

        בסגנו ןהכל מיד אללה אנחנו הערבים לא יכולים לעשות כלום על מנת לשנות את המציאות, הערבי אינו יכול להפעיל שיקול דעת,ואינו יכול ליזום מהלכים.

        אלה שהתנפלו על הרכב ייתכן מאוד שצריך להעניש אותם אבל זה היה סכסוך נקודתי כמותו יש אלפים כל יום בארץ שלא מתפתחים לידי פוגרום אנטישמי

      • ושוב, שאלות בסיסיות לאנטישמי המצוי.

        אחד, 18/10/08 18:32

        1. למה הנהג פרץ מחסום משטרתי, אם הוא כזה תמים?!

        2. למה הוא קילל (לפי עדויות רבות מהשטח), למה הוא אמר 'העיר הזו עוד תהיה שלנו'?

        3. איך זה שתוך 20 דקות הגיעו 500 מחבלים עם גרזינים, בהסעות מאורגנות, מהכפרים השכנים.

        4. מה דעתך על עדויות שהיו לפיהן ערבים הסתתרו בחורשה סמוכה, לפני שהכל התחיל והתפרצו משם לאחר שת-או-פיק (במלרע, כמו שהשמאלנים אוהבים להגיד , תוך שפשוף נמרץ), עשה את מעשהו.

        5. מה אתה חושב על מהומות אוקטובר שפרצו, לדברי הערבים, בתגובה לעליית שרון להר-הבית?!

        7. למה ככל שהשמאלני יותר מטומטם הוא יותר נפוח מחשיבות עצמית?!

        תענה על המבחן הזה, ותקבל שאלות מתקדמות יותר.

  • 5.

    דו קיום

    ברוך, 18/10/08 11:01

    מאבדים פרופציה תנו לזה להירגע מעצמו

  • 4.

    במקום ביטחון קבלנו את כל משרד הביטחון

    יהודי שפוי, 18/10/08 10:55

    אולי שמשהו יגיד כבר את האמת,

    אם ראש העיר היה נערך נכון ליום הכיפורים.
    אם היה דואג להציב את המחסומים המונעים כניסה לשיכוני המזרח , גם הנהג תאופיק לא היה מצליח להיכנס.

    עיריית עכו וראש העיר לנקרי עשו הערכות במקום ביטחון עכו קיבלה את כל משרד הביטחון.

    כשראש העיר בעצמו מעודד ומחזק את התנועה האיסלמית שלא יתפלאו האחרים מדוע הדו קיום מתפוצץ לכולנו בפנים.

    • אי אפשר להציב מחסומים, ידידי!

      ששש, 18/10/08 13:12

      מה בשעת מקרה חירום?
      אמבולנס? חס וחלילה פיגוע?

      הרי שבמקרה חירום כמו התקף לב, לא עלינו או כל מאורע רפואי אחר כל שנייה, לא.. כל מאייה נחשבת!

  • 3.

    חבל, נזק תיירותי קשה (ל''ת)

    פרנס, 18/10/08 10:50

  • 2.

    עכו (ל''ת)

    מוקי, 18/10/08 10:36

  • 1.

    מתי כבר תבינו ותפנימו........

    מני ממודיעין, 18/10/08 10:21

    אין לערבים מה לחפש בארץ ישראל ככל שיקדימו לחפש להם עתיד במקום אחר כך ייטב לכולנן

    • המקום היחיד מבחינתי זה הים הגדול (ל''ת)

      הצוללן, 18/10/08 10:51

    • מה לעשות מני שהם יושבים פה זמן רב? ולא בא להם לעזוב?

      גל, 18/10/08 11:28

      רק בגלל שאתה חושב שזה לא מקומם. ועם המחשבה שלך אף אחד בעולם לא מסכים וגם הרבה מאד אנשים טובים ומועילים מאד בארץ, שאתה וחבריך מכנים אותם בכינוי הגנאי שמאלנים. ואתה מהעולם הנאור מקבל את חיל האויר וחיל הים והשריון שלך. אתה לא לבד מני, ואתה צריך להתרגל לחיות עם השכנים, אפילו שלפעמים הם לא נחמדים ואפילו שיש להניח שגם הם חולמים שאנחנו נעלם. אז בחלומות זה נחמד. במציאות זה לא יקרה. לא לנו ולא להם.

      • יפה כל מילה בסלע 100%

        מישהו, 18/10/08 11:46

        גל אתה חושב היגיוני לא כמו רוב המדינה שרוצים להעיף אחד את השני בסוף לא יהיה ברירה צריכים ללמוד לחיות אחד עם השני

      • למה?! למה צריכים לקבל שכנים אלימים?

        שמאלני אבל שפוי וציוני!, 18/10/08 12:19

        גל אולי דווקא אתה טועה ואתה ושכמותך מחזיקים אותנו בסבב דמים בלתי נגמר?
        אולי דווקא ראיית העולם שלך ושל חבריך היא המכשול לשלום? אולי דווקא חלוקה מחודשת של ארץ ישראל השלמה בין ערבים ויהודים והפרדה היא זו שתביא שקט לארץ המדממת?

      • גל -מה לעשות כי הם

        Zמבי, 18/10/08 12:42

        חמסו את האדמה כאן כאשר הורי הוריך היו בגלות שנכפתה עליהם ?
        אם הם רוצים כל כך לגור כאן אזי שיצייתו לחוקי המדינה , להזכירך ביום כיפור הקודם נרצחה ילדה בשם טל זינו הי''ד על ידיי מרצח שפל מערב א-שיבלי שעדיין לא בא על עונשו .
        אם הנהג לא היה משתולל בכביש לא היתה קמה מהומת אלוהים בעכו , או שאתה ומולך החילוניות שלך מוכנים לטמון את ראשך בחול החם ולחכות לפריץ שיצילך ? כאן זאת לא הגולה טל כאן זאת מדינת העם היהודי על אפך וחמתך .

      • היתה תכנית חלוקה! ישראל ליהודים-פלסטין לפלסטינים-שיעברו את הגדר! (ל''ת)

        החופר, 19/10/08 14:34

    • מתי תפנים? הערבים היו כאן לפניך וישארו כאן אחריך. רוצה לחיות איתם?סבבה

      סמי דון, 18/10/08 11:48

      לא רוצה? תחזור למקום שבאת ממנו

      • תפתח קוראן יא טמבל

        רן, 18/10/08 15:51

        ותראה שהאיסלאם מכיר בכך שהיהודים ואף הנוצרים היו פה קודם
        שמעתה אולי על מוסא איבראים נבי דאוד סולימן
        אני בטוח שכן אתה פשוט שקרן וסלפן זו תכונה ערבית ידועה

      • הכיבוש המוסלמי הוא רק בן 1380 שנה!

        נאורי, 19/10/08 04:21

        בור ועם הארץ!
        לעומת אלפי השנים שלנו היהודים כאן בארץ ישראל, מאז ימיו של אברהם אבינו, המוסלמים הם זרים שזה מקרוב באו.

        יש לסיים את הכיבוש ואז יגיע השלום המיוחל.
        המקום הראשון שצריך להתחיל בו הוא הר הבית. הכיבוש שם הוא עוול זועק לשמים!

        • היהודים חיו פה 900 שנה, ובעכו רק 60 שנה! ואתה כלל לא יהודי. (ל''ת)

          אתה סתם פשיסט רגיל במקומותינו., 19/10/08 21:35

    • במלחמה הבאה יש לגרש את הערבים והשמאלנים למדינות ערב !

      די לבזיון, 18/10/08 15:02

      שם מקומם הטיבעי !

      אחרת ניאלץ להפסיד את המדינה היהודית ולחזור לגולה [ מי שישרוד]

      • מצידי - שתחזור לגולה - אין כאן מקום לפשיסטים. הם הורסים את המדינה (ל''ת)

        חיים זה שלום! דו-קיום זה שיוויון!, 19/10/08 20:52