• 133.

    למה מה?

    A.M., 20/10/08 09:53

    למה שינמק בכלא. מישהו רוצה/יכול להאשימו ברצח בכוונה תחילה כפי שמגיע לו על פי כל הגיון?

  • 132.

    קיצוצים באגף התנועה ?

    אלי טופר, 20/10/08 08:51

    אולי במקום לפטר שוטרי תנועה, כדאי לסגור את כל המשטרה, ואת בתי החולים ? זה באמת יכול לחסוך הרבה כסף. במחשבה שנייה אולי כדאי לסגור גם את בתי-הספר, בתי-הסוהר וגני-הילדים - ואז החיסכון יהיה באמת משמעותי. נשאיר רק את פקידוני האוצר במשרותיהם ואולי גם נעלה את משכורותיהם.
    זו בושה - איך שהמערכת מתפקדת לפי הוראות של אנשים שכנראה מנותקים ממה שקורה במדינה - יש לפטר את הפקידונים באוצר שמעלים הצעות מטופשות.

  • 131.

    לשלוח אותו לכלא לכל החיים! (ל''ת)

    קורע לב, אני משתתף בצערכם., 20/10/08 01:28

  • 130.

    איך לא מצליחים להוציא ממנו מי חבריו לגיפ רק על זה צריך לתת מאסר עולם (ל''ת)

    צחי, 19/10/08 09:29

  • 129.

    עצוב

    אוי, כמה עצוב, 18/10/08 23:41

    בחורה צעירה בתחילת חייה.....

  • 128.

    תגובה ל126 יעקוב כהן

    טל, 18/10/08 21:13

    אני מחזיק אצבעות בשבילך שיהיה לך בהצלחה בעזרת השם

  • 127.

    קראדי בראיון לחג: הכנות המשטרה להנתקות פגעו פגיעה אנושה במלחמה בפשע. (ל''ת)

    יוסיבכינור, 18/10/08 20:42

  • 126.

    נקמה כזאת, נקמתה של מיטל עוד לא ברא השטן.

    יעקב כהן, 18/10/08 20:02

    ללירון היקר ולכל משפחת אהרונסון היקרים, משתתף בצערכם על מותה של מיטל בטרם עת. מיטל נרצחה בדם קר והרוצחים, גם אם יתפסו, יהלכו חופשי במוקדם או במאוחר. אני יעקב בן שושנה, אזרח במדינת ישראל, שנמאס לו באוזלת היד והשחיתות של מערכת השלטון בישראל, החלטתי לקחת את החוק בידיי. בעוד שנה מהיום בשמונה עשר לאוקטובר שנת אלפיים ותשע הנהג הרוצח - ויקטור לביא (אמסאלם) יקבל ממני פרס אישי, את ראשו של אחיו ! באין צדק בישראל כל אדם החחודק בעינו יעשה, אמסאלם משפחתך תשלם בדם - עין תחת עין, שן תחת שן.

    • תגובתך הינה בגדר הסתה גזענית למלחמת אזרחים בין העדות !!! (ל''ת)

      ויקטור אמסאלם, 18/10/08 21:33

    • יעקב כהן ה' יחזק את ידך . העם איתך (ל''ת)

      מוטי, 19/10/08 10:14

  • 125.

    לאמה של מיטל

    טל, 18/10/08 18:29

    הלוואי ובקשתך תתקבל על ידי בית המשפט, אך אני פסימי בעניין זה. אני לא מאמין שמי מהמעורבים יקבל עונש משמעותי. בטח תהיה עיסקת טיעון והעונש ה''כבד'' ביותר שינתן שם יהיה מספר שנים בודדות. אני משתתף בצערך ואני מקווה שצערך לא יגדל לאחר שתשמעי את פסק הדין. מי יתן ולא תדעי עוד צער.

  • 124.

    אין חדש תחת השמש

    משה, 18/10/08 18:17

    וכנראה השופט הרחמן ישלח אותו לשיקום ועבודת שרות!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 123.

    משתתפים בצערכם ומחבקים אתכם!

    ענת, 18/10/08 17:50

    שלא תדעו עוד צער!

  • 122.

    שמתם לב כמה תגובות יש כאן נגד ה''ערסים'' וה''מזרחיים שהורסים את המדינה

    טוקבקיסט צמרת, 18/10/08 17:49

    מוכן להתערב שכל או רוב התגובות הללו מגיעות מאדם אחד בלבד, אחד שטורח להגיב באותה הדרך בהרבה כתבות על פשע ותאונות, אחד שלבו אכל שנאה וגזענות.

  • 121.

    אל תתבלבלו בבקשה, הנהג שנעצר יואשם בנהיגה בשכרות ואולי יישלל רישיונו

    Avi Ecuador, 18/10/08 16:22

    הוא לא זה שהרג-רצח את הנערה, מי שרצח הוא ''החבר'' של הנהג שהתלווה אליו וברח עם הרכב.

    • והוא שומר על זכות השתיקה וזכותו לעסקאות טיעון עם הפרקליטות...

      קצת דיוק, 19/10/08 09:17

      שיוציאו אותו עם חודשיים על תנאי ושני מבטים זועפים (והרבה פקה פקה בכתב הדין) מהשופטת....

  • 120.

    על המשטרה ללמוד, כל רכב שנעצר לביקורת מיד דורשים

    Avi Ecuador, 18/10/08 16:09

    את כיבוי המנוע והמפתח!

    • אבי אתה צודק זה צעד חכם מאוד!

      דייב המעצב!, 18/10/08 16:31

      אני ממליץ להכניס זאת לתקנון המשטרה.
      זה יפתור המון בעיות.

      • לא הייתי אומר חכם אבל כן פשוט לוגי ונכון שמונע בעיות (ל''ת)

        Avi Ecuador, 18/10/08 17:02

  • 119.

    קשה לעכל עד כמה זה נורא (ל''ת)

    מתקשה להבין, 18/10/08 16:08

  • 118.

    אם לשוטרת שעצרה את הנהג השיכור יש קצת מצפון היא תסבול כל חייה

    Avi Ecuador, 18/10/08 16:06

    למה?
    מכיוון שכבר לא יעזור לה ללכת לדפוק את הראש בקיר ולשאול את עצמה איך לא השכלתי בטיפשותי הרבה לדרוש את המפתח של הרכב לפני שירד הנהג.
    חוסר שיקול דעת או אולי מספיק היה ללמוד נהלים עם קצת היגיון ואולי מחר ניסיון לשוטרים אחרים.

    • אבי כל כך קל לשפוט אנשים.

      דייב המעצב!, 18/10/08 16:25

      אבי למה מגיע לה לסבול האם הסבל שהיא סובלת מנחם אותך.
      איני רוצה לעמוד במקום הזה, וחבל שאנו לא יודעים להעריך את עבודת השוטרים שנותנים את כל כולם למען האזרחים והמדינה.

      • אני שואל את עצמי, מה הייתי מרגיש אם היה באפשרותי למנוע?!

        Avi Ecuador, 18/10/08 17:00

        זה עניין של מצפון והרגשה פנימית שלה עם עצמה, היא תצטרך להתמודד עם השאלה מה היה קורה אם הייתה לוקחת את המפתח, בעצם מה לא היה קורה, היא לא צריכה חס וחלילה מעונש ממני או מאף אחד, יש ללמוד ולעתיד לדרוש מפתחות!

        • נראה לך שהיה מצב פשוט כזה???אולי הוא קפץ,אולי ברח,אולי 1000 דברים

          רן, 19/10/08 03:00

          ואתה מאקוודור או מת''א יושב על המחשב וחושב שהכל קל,הכל ניתן לעשות יותר טוב.מענין אותי במה אתה עובד,ואני יוכיח לך שאני מוצא 100 פאקים בעבודה שלך כשאני בחוץ,אבל מבפנים פתאום מגלים שזה קצת שונה ואי אפשר לעשות זאת טוב יותר.עזוב,אתה לא שווה את ההשקעה שבתגובה.

  • 117.

    משפחת אהרונסון ליבי עמכם

    דייב רוול, 18/10/08 15:58

    איני יודע מה לומר במצב שכזה כל שאומר אינו משתווה לסבל אתם עוברים עכשיו.
    אך אני יכול ללומר דבר אחד ''שירקב בכלא'' ירקב עד יום מותו ללא יום אחד של חופש.
    לצערי גם זה לא יקל על סבלכם.
    איני מאחל לאף הורה לאבד את ילדיו.
    מה שבטוח מיטל אשר מראה שכזה תמים המשרה רוגע שלווה אהבה ושמחה, מראה שיש בו המון חיובי, שזה אומר בוודאות שמיטל שלכם רוצה שתחיו את החיים בשבילה, שיהיה לכם טוב, עכשיו היא למעלה מביטה בכם ושומרת עליכם.
    אני בטוח ב 100% שעכשיו אתם כמשפחה תחזיקו זה את ידי זה תתחזקו ויחד אם יש לכם כוח אתם וכל עם ישראל שאני בטוח שכרגע הוא עמכם ומחשבתו הוא כמחשבתכם, צערו אומנם פחות מצערכם אך כולנו בטוח מצטערים על זה שמיטל נרצחה על ידי פורעי חוק, עבריינים חסרי כבוד תת אדם אשר אין להם זכות קיום.
    כולנו יחד נילחם בעברייני תנועה ויחד מדינה שלמה חייבת לשים קץ לקטל הנוראי הזה של העבריינים אשר יודעים עוד טרם היציאה לבילויי שהם מבלים ושותים.
    אל לנו למדינת ישראל לא להילחם בזה.
    בשביל מיטל כל אזרח במדינת ישראל חייב לעשות את המקסימום לסיום הקטל בכבישים.
    הקטל בכבישים זה טרור במלוא מובן המילה.
    נהגים שיכורים נוהגים בידיעה שהם עומדים לרצוח מיד לאחר הבילויי (לפעמים גם כחלק מהבילויי מבלי לנהוג) חפים מפשע.
    אל לנו להקל ראש בסוגיה זו.

  • 116.

    ל 4

    Avi Ecuador, 18/10/08 14:56

    גם ראשי ממשלה ושרים, רק שהם יכולים לשלוח לך את הבן ללבנון
    או לשטחים ולהלחם מלחמות סרק ללא תכלית ולבניית עמלק ולקבל אפילו משכורות על כך.

  • 115.

    מביע צער למשפחה המסכנה

    Avi Ecuador, 18/10/08 14:42

    אולי כדאי למשטרה לשנות את הנוהלים שלהם לעצירת נהג ברכב והדבר הראישון שעליהם לדרוש היא כיבוי המנוע ומסירת המפתחות לשוטר שעוצר את הנהג.

  • 114.

    ל 1 משהו לא טוב עובר אצלך בראש

    צופה לעתיד, 18/10/08 13:05

    מה הקשר ביבי וטרגדיה נוראה כזו

  • 113.

    מדיניות ביבי פגעה במשטרה

    יגאל, 18/10/08 12:37

    מאז ביבי תקציבי המשטרה דוללו באופן חריף כמו גם תקציבי הרווחה. אלימות צומחת בפער בין 2 גורמים אלה. בצפון ת''א או באזור זכרון משטרת התנועה רב רובה מתנדבים.אלה רק רוצים לחזור הביתה בשלום. בתל אביב קיצצו את כמות העובדים בסוציאלים. אז מי ידווח על אלימות במשפחה, בשכונה, בבתי ספר ? זה המחיר שכולנו משלמים יומיום על המדיניות האמריקנית שביבי החדיר לישראל. איך פתרו את בעית הפשע בניו יורק ? הפוך ממדיניות ביבי. הזרימו עוד ועוד ועוד כסף לרווחה ולמשטרה.

    • כן, ומה היה קורה אם השוטרת קודם הייתה מבקשת את המפתח של הרכב?

      Avi Ecuador, 18/10/08 14:50

      צריך בשביל זה עוד כוח אדם?
      צריך נהלים ושכל ישר!
      אם השוטרת הייתה משכילה לדרוש את המפתח הייתה חוסכת למשפחה הרבה יגון.

    • קראדי בראיון לחג: הכנות המשטרה להנתקות פגעו פגיעה אנושה במלחמה בפשע. (ל''ת)

      יוסי בכינור, 18/10/08 20:42

  • 112.

    ששופטים יקראו טוקבקים

    בימים ההם, אין מלך בישראל, 18/10/08 12:23

    לפני חצי שנה נסעה מכוניתו של אולמרט בכניסה לירושלים, אחריה נסעו שתי חמכוניות אבטחה, חצו באדום וגלגלו על הכביש ילדה
    מישהו שילם ? מישהו בדק ?

  • 111.

    במדינה שלנו הרוצחים בכבישים מקבלים עונשים קלים (ל''ת)

    בדוק, 18/10/08 12:16

  • 110.

    לכבוד' אמא של מיטל

    צביקה, 18/10/08 11:53

    אם את רוצה צדק תשכחי מזה בישראל
    אם (ואם גדול) יתפס הרוצח הוא ישתמש בעורכי דין מעולים שיעשו ספינים למרוח זמן
    מקסימום הוא ישב שש שנים בפנים

    • למה 6 שנים? מקסימום ישב שנה גג! (ל''ת)

      עורך דין של הנהג, 18/10/08 14:18

  • 109.

    המלאכית ומלאך המוות

    ענת סלי, 18/10/08 11:42

    בחורה יפיפייה וצחה כמלאך חוצה את הכביש במעבר חצייה,ובאור ירוק,ונהג דורסני וחבר מרעיו השתויים ושלוחי הרסן מקפדים את חייה.
    נסתם הגולל על חייה של מיטל ז''ל,וחיים של משפחה שלמה נהרסו בשבריר השנייה, ארוחות החג כבר לא תהיינה כעבר, כי הוא ישוב לרדוף את המשפחה האוממלה והמיוסרת במיוחד בעת החגים,עת הלקחותה של יקירתם. י ה י ז כ ר ה ב ר ו ך !

  • 108.

    המדינה שלנו מענים עניים כמו בארה''ב, אבל על רוצחים מרחמים. שם הם לכל הח

    Y, 18/10/08 11:26

    יים בכלא, וגם כאן. לא עשרים שנה, ולא קיצור ולא שליש ולא קיצוב ולא נשיא ולא חנינה.
    אם הנהג בן 25, נניח? הוא ישב בכלא עד גיל שבעים, עד שימות. 45 שנה יחכה למותו בכלא, כמו שהרג כך ימות. לא נקח את חייו אבל לא ניתן לו חיים. ובטח ובטח שלא נרשה לו ליצור חיים ולהפוך לאבא כמו שעשו עם השרץ שרצח את מנהיג האומה יצחק רבין.

  • 107.

    פושעים מבטן ולידה. (ל''ת)

    כואבת, 18/10/08 10:55

  • 106.

    וכשהנהג ייתפס הוא יישב שנתיים ושלילת רישיון

    מני, 18/10/08 10:45

    הנהג כשיתפס יבוא עים עורך דין יוקרתי ויישב בין שנתיים לשלוש ושלילת רישיון.

    • ברור. בישראל אין צדק. יש כסף. הכסף יענה את הכל. (ל''ת)

      Y, 18/10/08 11:27

  • 105.

    כולם טועים תקראו את העובדות שהתפרסמו

    ארז חיפה, 18/10/08 10:33

    1 נעצרה מכונית על ידי המשטרה והנהג חשוד כשיכור
    2 חבריו לקחו את מפתחות הגיפ וברחו עם הרכב
    3 אף אחד לא יודע אם הם שיכורים היו
    אלו הם העובדות
    עכשיו הפרטים הפיקנטיים
    1 הם קשורים לפשע
    2 הם ברחו וכתוצאה מהבריחה עברו כנראה באור אדום ופגעו בשני הולכי רגל
    התוצאה הרוג+ פצועה קשה

    קודם כל צריך לקחת סכום כסף ממשפחת הפשע
    ולהעביר למשפחות הנפגעים
    סכום כסף משמעותי שירתיע את מנהיגי המשפחות
    לחלט להם עסקים
    שידעו שגם שבורחים צריך אחריות
    אחכ צריך לטפל משפטית בנהג המכונית
    שביצע את התאונה
    נהיגה ברכב לללא רשות המכונית לא על שמו
    סיכון שלום הציבור
    הריגה ברשלנות

  • 104.

    101 תגובות אבל לפי הנראה כולם טועים (ל''ת)

    ארז חיפה, 18/10/08 10:25

  • 103.

    צריך לתלות את הנהג ואת

    השופט ל75 שנה לכלא, 18/10/08 10:16

    ואת האותו לתקן למכור אותו בפחות 19%
    לפי מחירון יצחק יצחק

  • 102.

    לצערנו זו לא הראשונה ולבטח לא האחרונה

    דודו, 18/10/08 10:06

    לצערנו זו לא הראשונה ולבטח לא האחרונה
    זה קורה כמעט בכל יום אז באו לא נבכה על המתים באו נראה איך אנחנו שומרים על החיים ומונעים מיקרים כאלו בעתיד.
    כלא זה לא הפיתרון חינוך והתערבות המדינה יכול לפתור את הבעיה בצורה טובה יותר.

  • 101.

    שכרןת

    מודי, 18/10/08 09:39

    באם הנהג היה שכור

    מינימום 25 שנה בכלא

    ולא להתחשב מה שקבל עו''ד

    • למה? 25 זה אומר 18. נהג בן 20 יצא בגיל 38 וכל החיים לפניו, עוד 40 שנים

      Y, 18/10/08 11:28

      של חיים טובים ומתוקים. למה?
      שישב בכלא עד נשמתו האחרונה. כמו הרצל אביטן. ככה צריך.

  • 100.

    96 אתה רע, מיותר בעולם, נראה(שלא להגיד מקווה) אותך מקבל מכה מג'יפ... (ל''ת)

    אני, 18/10/08 09:10

  • 99.

    31שנות שילטון ליכוד\\קדימה+שסניקים=הניבו שחיתות,פשע ובריונות (ל''ת)

    בלי עתיד ותקוה למדינת היהודים., 18/10/08 09:09

  • 98.

    צפון

    יואב, 18/10/08 09:03

    לזכרה של מיטל


    מעבר חצייה ועולם מנומנם,
    שוטרות בתפקיד ובחור מסומם.
    וילדה שחלמה על טיול בעולם,
    על חבר לחיים על גלים ועל ים.

    הלילה הזה ארור הוא מליל,
    ייקחהו האופל ישטמהו האל.
    אל הצד השני היא רצתה להגיע,
    ונהג משועמם את הרכב הניע.

    הותיר הוא אותך קפואה ודוממת,
    כמו עץ שנגדע כמו אילן בשלכת.
    גווע חיוכך נשמטו עפעפייך,
    הורדת אל בור נסתמו בו חייך.

    הו אם שכולה מי ימדוד יגונך,
    מי יביא לך תקווה מי יפיג צערך.
    מה יביא לך מזור מה יקהה כאבך,
    מה ייתן לך סיבה שוב לקום ולחייך.

    מעבר חצייה ועולם מנומנם,
    שוטרות בתפקיד ובחור מסומם.
    וילדה שחלמה על טיול בעולם,
    על חבר לחיים על גלים ועל ים.

  • 97.

    מיטלוש!!

    אור, 18/10/08 08:59

    אני היתי מכירה את מיטל כי היא היתה מדריכה שלי בקייטנה והיא גם צירה מאוד יפה ועדין יש לי ציורים שלה ואני לא יזרוק אותם בחיים ועוד 2 חברות שלי היו איתי בקייטנה ממנו :אור גל חלימה חברה של אור ולי מנשה חברה של או!!

  • 96.

    נו גם זה קורה לא צריך להיות פנאטי

    ארצשוקו, 18/10/08 08:26

    זה שהיא יפה? לא עושה אותה מלאך ודי עם כל זיוני השכל האלו שהוא ימות הוא ירקב בכלא וכו' המיקרה קרה ואין מה לעשות זה שהוא היה שיכור ונהג ברכב ?יכול לקרות לכל חרא מכם שיקרא ולא יסכים איתי ואני ממש לא מחפש אנשים שיסכימו איתי כי כל 1 ומה שהוא חושב
    מיטל יצא ביום שישי האחרון לבילוי.למה ?מה אין ימים אחרים? בחיים יש לקחים ואם לא לומדים מהם משהו אז מישהו צריך לשלם וזה לא משנה אם מה הוא הייה או מה הוא עשה מישהו צריך לשלם ו.....מיטל שילמה
    מיטל הייתה דיילת קרקע ועכשיו היא דיילת מרום לא הייתי רוצה שירות מדיילת ללא רוח חיים ביי יום טוב מארצשוקי

    • כמה טיפשות בבן-אדם אחד?! (ל''ת)

      אתה ממש דפוק,הא?!, 18/10/08 10:03

    • לא יעזור לך שאתה לא ממש חכם

      אלון, 18/10/08 10:27

      הקארמה תיכנס בך בגלל שאתה רע לב.
      אם ככה אתה רוצה להעביר את הזמן שלך על כדור הארץ, אז סבבה. חבל לי על אנשים רעים וממורמרים כמוך. בלי להכיר אותך זה ברור שהחיים שלך קשים ורחוקים מלהיות טובים. זה בסדר מבחינתי אבל אתה פשוט איש מסכן וחסר תועלת או משמעות.

    • אפילו השמים בוכים

      ממרומציק למס' 96, 18/10/08 13:32

      אתה אדם רע ונשמתך התועה כנראה כבר מסומנת. זה רק עניין של זמן. בושה. אבוי לנו מאנשים כמוך. מכל הלב שתשלם על השטויות שכתבת. אפילו מלאכי שרת לא יקבלוך ביניהם ומלאך המוות לא יחוס.
      קשה המוות למשפחה וקשה עוד יותר להבין את התנהגות הפושעים בארצנו.

  • 95.

    אין מה לצפות ממערכת המשפט, הם פשטו את הרגל מזמן (ל''ת)

    רונן, 18/10/08 07:01

  • 94.

    כואב הלב לשמוע את האם והאחים .הלוואי שהפושע יתפס ויכלא להרבה שנים . (ל''ת)

    ליבי, 18/10/08 06:58

  • 93.

    המקרה מזעזע! משתתף בצער המשפחה

    כיצד נמלטו מהמחסום???, 18/10/08 06:47

    איחולי החלמה לפצועה.
    אני מצפה מהגופים הנוגעים לחקיקה, אכיפה ושפיטה לעשות הרבה יותר להרחקת העבריינים מהחברה.

  • 92.

    עבודות פרך

    דורין, 18/10/08 06:07

    בכלא אולי אז יבינו חיות האדם שהרסו משפחה שלמה

  • 91.

    המשטרה אשמה בתאונה הנוראה הזו ,ורק המשטרה אשמה

    אהרון תלם גבעתיים, 18/10/08 05:43

    כשעוצרים רכב חשוד שהנהג שבו והנוסעים שבה הם נראים שיכורים ,המשטרה היתה חייבת מיד לעצור אותם ולהכניסם לקלבוש ,ולא לאפשר להם לברוח ורשיון להרוג צעירות ברחוב ,זה נורא אני הייתי מגיש תביעה נגד המשטרה בסכם של עשרה מליונים של דולרים למען ילמדו ויירעו.

    • לכל מי שמאשים את המשטרה

      אזרח, 18/10/08 13:10

      אני רוצה להגיד שזה טימטום .מי שאשם זה רק הנהג וחבריו הטינופות.השוטר שעצר את הרכב עשה בדיוק את מה שהיה צריך לעשות הוא בדק את הנהג בלבד יתר חבריו בשלב ראשון לא עשו שום עבירה בזה שנסעו עם נהג שיכור.זה שאחר כך הם לקחו את הרכב ודהרו אתו זה משהו שלא ניתן לצפות .באותה מידה אחד מהם יכול היה להוציא אקדח ולירות בשוטר ועוד אין סוף תרחישים אחרים שלא ניתן לצפות אותם.

    • למה המשטרה אשמה???

      דייב המעצב!, 18/10/08 16:06

      המשטרה עושה מספיק למען הציבור וזה לא הוגן להאשים אותם.
      אתם יודעים
      1. מה המשכורת של שוטרים?
      2. כמה השוטרים מסכנים את עצמם?
      3. כמה וויתור למען המדינה?
      4. המשמרות שלהם
      5. הסיכון
      מי היה מוכן לקבל משכורת של שוטר ולתת מעצמו כל כך הרבה?
      השוטרים אומנם מקבלים משכורת, אבל עם המשכורת הזו אפשר לומר עליהם שהם מתנדבים.

  • 90.

    לכל עם ישראל

    דודי, 18/10/08 03:00

    שקיבל סכין בבטן מהידיעה המצמררת על מיטל אהרונסון ז''ל לא לידאוג ! את הסכין גם יסובבו לכם בתי המישפט עם כל מיני הקלות עונש ועורכי דין שיגנו על החלאות של המיץ של הזבל ! עד שלא נצא לרחובות בהמונים כדי למגר כל ערס וזבל אנושי זה מה שנחטוף!!!

  • 89.

    מדוע השוטרת לא החרימה מיד את מפתחות הרכב כשעצרה את השיכור? (ל''ת)

    חיים, 18/10/08 01:42

  • 88.

    כבוד לקרבן

    אבי עמי, 18/10/08 01:29

    תגובה ל73
    מה זה חשוב אם הצילום בפורים ו/או עם מסיכה או עם ריסים.
    ילדה טובה ושמחה הלכה מאיתנו ללא שוב.
    עצוב.

    רכב שטח כנראה נותן תחושת עצמה לחלשים. לא מתאים שבכל ערינו ישוטטו כאלה רכבים כאילו אנו בשטח הפראי. ואולי באמת אנו בג'ונגל?!
    ושוב פעם זה עצוב.

  • 87.

    ד דר דרס וברח

    עמידר רבתי, 18/10/08 00:55

    יהיי זכרה ברוך אבל צריך לשפוט את הנושא לגופו בעל הרכב אינו אשם ...

  • 86.

    אם בישראל יחוקקו חוק , נהיגה בשכרות היא פשע חמור כניסיון לרצח ,

    JIM BEAM, 18/10/08 00:52

    והמשטרה תרדוף אותם [במחסומי בדיקה] אפס סובלנות לעברינים מהסוג הזה וללא הבדל בין מי למי כל מי שנתפס נוהג בשכרות שלילת רשיות במקום ועונשי מאסר בפועל ,,,זה ימנע הרבה עוגמת נפש מחפים מפשע

    • יפה ,,

      מבין, 18/10/08 12:13

      ישנם מספיק חוקים בישראל ,,, הבעייה רק שצריכים שיניים חדות לחוק ,

  • 85.

    לתת עונשים כבדים, לא לחכות לרצח הבא

    טלי, 18/10/08 00:42

    לתת עונשים כבדים לנהגים עבריינים. כמה אנשים צריכים למות או להישאר נכים לכל החיים על מנת שהמשטרה תתעורר. הרי לא צריך תקציב מיוחד וכח אדם, על מנת לתת עונשים ממש כבדים ומרתיעים,ולעשות סדר בבלאגן, אז למה זה לא קורה?

  • 84.

    מס' 37 צודק מאה אחוז !!! (ל''ת)

    אחד שיודע, 18/10/08 00:34

  • 83.

    לטפל בפשיעה באגרוף פלדה !

    ג.ש., 17/10/08 23:33

    אין להשתהות אף לא דקה אחת יותר, כבר שנים רבות שקיים צורך קריטי לעתיד החברה שלנו - לטפל בכל מישורי העבריינות - סמים, אלימות,אונס,שוד וכו.. בכל אלו יש לטפל ביד פלדה, החל במשטרה, המשך בבתי המשפט וכלה בשרות בתי הסוהר. זהו איום קיומי אסטרטגי על חוסנה של המדינה.הדורס הזה הוא אכן חיית טרף ויש לכולאו בצינוק להרבה מאד שנים, עד שתיטרף דעתו בכלא, כעונש על רציחת הבחורה והשארתה יחד עם חברתה הפצועה מוטלות שותתות דם על הכביש.

    • בעולם נהגים נוהגים... פה בארץ הם מגיחים....זה ההבדל הגדול. (ל''ת)

      נתנאל הגואל-- נירים., 18/10/08 04:25

  • 82.

    מיטל

    אלמונית, 17/10/08 23:07

    תלמדו מטעויות של אחרים!!!!!!!!!!!!!!
    יש מוניות לא צריך לנהוג שיכורים עדיף לשלם 100 שקל מונית מאשר לקחת חיים של בן אדם

  • 81.

    רוצחה של מיטל אהרונסון

    א.ש, 17/10/08 23:06

    ראוי לאותו נהג שינמק בכלא לכל חיו בלי חופשות ובלי חנינות שישב מאחורי סורג ובריח עד יומו האחרון

  • 80.

    רוצחים על גלגלים(מפוארים)

    אריה, 17/10/08 23:01

    אין מילים לנחם אם האבלה על רצח בתה. בית המשפט ימשיך להתעלל באם המסכנה. הרוצחים הדורסים יגיעו עם פרקליטים מהשורה הראשונה. הצדק עם בעלי הממון. אפשר שגם יסגרו את התיק (-פשלות) טעויות טכניות של המשטרה החובבנית. כל יום שומעים. למרות זאת אסור להרים ידים. משתתף בצערכם העמוק

  • 79.

    הנהג שדרס יצא בזול בזכות עוד עסקת טיעון מפוקפקת !?

    חכמי בגץ, 17/10/08 22:58

    כל עברין, רוצח ופושע יוצאים בזול! יש שיטה והיא נקראת ''עיסקת טיעון''!

  • 78.

    welcome to israel

    אייל, 17/10/08 22:05

    שום דבר לא מפתיע כאן הרי אנחנו המדינה הערבית ה-22, חבל שהערבים לא מבינים את זה.

    או סתם צ'חצ'ח לנד שזה אותו הדבר.

  • 77.

    לשפוט אותו על רצח

    מתן, 17/10/08 21:43

    נהג שנוהג שיכור במהירות מופרזת במרכז העיר ומתעלם מרמזורים הוא כמו כל אחד אחר שלוקח נשק ומתחיל לירות לכל עבר. צריך להכניס אותו לכלא ל20 שנה. בדיוק כמו כל רוצח.

    • אתה אופטימי

      ושוכח איפה אתה חי, 18/10/08 02:03

      הם יקבלו מקסימום שנתיים, ומזה יישבו שמונה חודשים אחרי שינכו להם את תקופת המאסר מהימים שבהם ישבו במעצר ואחרי שיורידו להם על התנהגות טובה. רצח? מאסר עולם? הצחקת אותם.

  • 76.

    על מה הרעש?

    תאונה רגילה!!!!!!!!, 17/10/08 20:49

    כמו הבת שלה יש אלפים שיצאו ולא חזרו. לומר רצח בכוונה תחילה על תאונה? זה לומר שמי שנהג באוטו ישב ותיכנן שהן יצאו מהפאב הוא ידרוס אותן בכוונה תחילה! יש מכת תאונות דרכים במדינה זה נכון. מלא משפחות נמחקו כתוצאה ממחדל של ממשלות שלמות וכתוצאה מכך שלא אוכפים את החוק כמו שצריך. אבל לומר שזה רצח זה הגזמה

    • ההבדלים בין תאונה לרצח של שלשום:

      רן, 18/10/08 15:14

      הרוצחים היו שיכורים ונעצרו,למרות זאת,שניים מהם לקחו את האוטו כשהם יודעים שהם שיכורים,למרות שהם שיכורים הם נהגו בפראות,עדים אמרו שראו אותם נוסעים על 120 קמ''ש ברחוב!הם נהגו בצורה שכנראה מעידה על כך שרצו לרצוח מישהו מתוך עצבים על המשטרה,כשביצעו את הרצח,ברחו ממקום הרצח כמו כל רוצח מתועב,כשהבינו שהרצח והרוצחים התגלו,אז הם ברחו מהמשטרה,ועכשיו הם רוצחים נמלטים!אני לא מבין איך אפשר לטעות ולחשוב שזו תאונה,בתאונה יש רצף טעויות של הפוגע והנפגע,ברצח של שלשום הכל מתוכנן!

    • כן זה רצח, ואפילו רצח שיש בו ידיעה שעלול לקרות.

      דייב המעצב!, 18/10/08 16:22

      כל אדם אשר יוצא לבילויי ושותה יודע בוודאות שזה יכול להסתיים ברצח.
      ולמה אני קורה לזה רצח.
      כי אדם חייב לדעת שאם הוא שותה הוא לא נוהג!
      אדם אשר שותה ונוהג ידוע לו מראש לאן הנהיגה שלו יכולה להוביל אותו.
      לכן אם אני שותה אני ייקח מונית!!!
      אשרי האדם הנהנה מבילויי ללא סוטול!!!!!
      תחשבו על זה ותתחילו לאמץ את הגישה הזו שאין כזה דבר ''לי זה לא יקרה''

  • 75.

    ואתם

    יעל גולדמן, 17/10/08 20:25

    התרתם את הדם.בנהיגה פרועה.פס לבן-סתם קישוט.אור אדום-רק לחנונים כניסה לכביש-מתכון לרצח. עד מתי...

  • 74.

    מה זה הריסים האלה??? או שזו תמונה מפורים? (ל''ת)

    אמא, 17/10/08 20:19

    • בחורה נהרגה וזה הבעיה שלך (ל''ת)

      טיפשה שאין כמותך, 18/10/08 07:08

    • כשההוא שם למעלה חילק שכל את לא עמדת בסוף התור. את לא הגעת בכלל

      טובה, 18/10/08 08:13

      כמה חוסר רגישות יש בבן אדם אחד.
      מה שמטריד אותך זו התמונה ומתי צולמה???
      לאלוקים הפתרונים על אנשים כמוך

  • 73.

    משטרה של טמבלים

    אזרח, 17/10/08 20:09

    הרי יש לכם את הנהג בידיים,אז בשביל מה המרדף, על מי רציתם לעשות אבו עלי?קצת מחשבה, תראו מה קרה,

  • 72.

    איפה המישטרה והשוטרים?

    מודאג, 17/10/08 19:51

    עסוקים בללכלך על עצמם ועל המשטרה באתר שהקים שוטר לשעבר שהורשע בפלילים ופוטר.
    גועל נפש מה שהולך שם. אני לא מבין איך המשטרה לא פועלת כנגד האתר והכותבים שם.
    לשון הרע והוצאת דיבה יש שם בשפע.
    גם ניתן לראות שכל הרפש האנושי של השוטרים מתנקז לשם אז זו הזדמנות לאסוף את כולם שם ולפטר אותם.
    ''חשופים בניידת'' עאלכ. יותר נכון לכתוב ''עבריינים בניידת'' !!!
    הם כולם שם גיבורים בללכלך במקום לעבוד.

  • 71.

    טלטול

    גולאני, 17/10/08 19:48

    צריך לטלטל את המחבל העצור .שיעזור למצוא את שני המחבלים הרוצחים!

  • 70.

    הנהג וחבריו למאסר עולם +20 שנה

    אחד מהעם, 17/10/08 19:29

    מאסר עולם על רצח ועוד 20 שנה על נסיון לרצח של הפצועה,
    לא יום אחד פחות

    • הרוצח ישוחרר למעצר בית.... ויקבל עבודות שירות !

      הצחקתה אותי, 18/10/08 01:07

      מסכן הרוצח הוא קיבל את זה קשה ועובר משבר נפשי עמוק ...יש לו זכויות לרוצח במדינת ישראל ...יבוא איזה עורך דין ליצן רודף בצע ויגן על המסכן שרק נהג שיכור ורצח איזו אישה ...לא נורא אפשר לצאת בזול באיזו עיסקת טיעון וללכת הביתה !

    • צדק

      מומו, 18/10/08 09:42

      ל-70 אתה צודק 100%

  • 69.

    כל אובדן של יהודי או יהודיה הוא נורא. (ל''ת)

    תנחומים למשפחה, 17/10/08 19:21

  • 68.

    רק כך --- קיראו,,,

    שחר, 17/10/08 19:21

    החוק צריך לנהוג כלפי עבריינים-פושעים רק כך -- נהגים כאלו=רוצחים, אנסים=רוצחים, מכי קשישים=רוצחים, סוחרי סמים=רוצחים.

    העונש חייב להיות מאסר עולם, כל הקלה, רחמנות, ''להתחשב בעברו הנקי'' ,,, וכיוצא בזה ואנחנו נשלם את המחיר בחיינו!!!

  • 67.

    לאסור מכירת אלכוהול - לחזור לתקופת היובש (ל''ת)

    ברנש, 17/10/08 19:19

  • 66.

    אל תדאגו-השופט יוציא את הרוצח בכלום

    אהרוני, 17/10/08 19:10

    רוצחים כאלו יש לנו כל יום. מערכת המשפט והתביעה מתכופפים מול פרקליטים ממולחים,והשופטים מרחמים,או לא מבינים את החמר ונותנים פסקי דין מגוחכים על מקרי רצח כאלו.
    תסתכלו על מה שקרה עם העו''ד צמרת קלגסבלד שדרס למוות אם ובתה ובקןשי,לאחר לחץ הקהל ,קיבל 7 חדשים בכלא נטו. מצחיק.
    אולי הגב בייניש תטפל בהפקרות השיפוטית הזו במקום לדאוג למינויים למקורביה.

  • 65.

    יהי זכרה ברוך

    דן, 17/10/08 19:10

    מעניין עם ערבים ביצעו את הפיגוע דריסה הזה

  • 64.

    אסון כבד

    פיגנבוים יגאל, 17/10/08 19:08

    משתתף בצערה הכבד של המשפחה !בשם עובדי מיגדלי הים התיכון בכפר סבא!

  • 63.

    הם מהכפר שלי

    מוחמד, 17/10/08 18:53

    הם ברחו מהשוטרים כי אין שום סיכוי לקבל צדק אצל היהודים

    חבל על הבנות אבל הנהגים צדקו

    • number 63 you are scum (ל''ת)

      jew, 18/10/08 00:31

    • על סמך אירועי עכו, באמת אין צדק לערבים

      ציוני, 18/10/08 02:05

      אם עוצרים נהג וקושרים אותו באזיקים ברגליים בגלל שנסע במהירות מופרזת ביום כיפור, אז אין צדק במדינה הזו. אבל ההבנה שלך למעשה הנפשע שלהם מעוררת בחילה לא פחות מהמעשה עצמו. זה כמו שתגיד שאין למחבלים ברירה אלא לפוצץ עצמם, כי הכיבוש לא נותן להם תקווה וכי ממילא כל היהודים הם חיילים או תומכים בחיילים.

    • צדק

      מומו, 18/10/08 09:48

      אתה חמור גדול איזה צדק אתה מחפש לאחר שהם שתו לשוכרה?? והרגו בחורה צעירה ואת השניה פצעו. מוחמד אתה חמור עם כך אתה חושב שזה צדק שהם ברחו והרגו אז מגיע להם מאסר עולם+20 שנה לכולם זה צדק. ( נ ב ל ה )

  • 62.

    פשוט נוראי

    משתתף בצער המשפחה, 17/10/08 18:52

    כמה טיפשות ושטנה יש באותו בחור שקטף חיים בכזו קלות...

    יהי זכרה ברוך...

  • 61.

    כן בטח

    שפוי, 17/10/08 18:47

    2 חודשים עבודות שירות,
    4 חודשים על תנאי,
    3 חודשי פסילה.

    מקסימום!
    (אם היה ערבי זה היה אחרת)

  • 60.

    חלאות שצריך למצות עימם את הדין

    יוני, 17/10/08 18:39

    כנופיית רמת עמידר ודומיהם עושים מה שבא להם במדינה שהחוק הוא בדיחה אצלה. והרי התוצאות...

    • יצאו בזול באזו עיסקת טיעון ...אל תידאג !

      סדום ועמורה, 18/10/08 00:48

      חרא של בתי משפט !

  • 59.

    קלגסבלד ישב 4 חודשים על הריגת 2 אנשים - הנהג הערס השיכור יישב חודשיים (ל''ת)

    חשבון פשוט!!! ככה זה במדינת סדום, 17/10/08 18:38

  • 58.

    מישהו שואל עבריין מהיכן הכסף לרכישת הרכב?

    בזראנו, 17/10/08 18:35

    רשויות המס גיבורות עלינו, נראה אותם עוצרים עברינים על השתמטות מתשלום מס,

  • 57.

    יהי זכרה ברוך

    ויקטוריה, 17/10/08 18:35

    למרות שאני ממש לא מכירה אותה, היא נראית אישה מדהימה.

  • 56.

    הכביש כבר מזמן פרוע.

    התוהה., 17/10/08 18:34

    וזאת לא רק בעיה בישראל.
    הרכב הפרטי מוציא את הרע שבאדם.
    לא כול אחד יכול להיות טייס ולא כול אחד יכול להיות נהג כנראה. ולחלאות שהרגו ופצעו מגיע להירקב בכלא כולל קנס שהם בחיים לא יכלו לעמוד בו. 100 מליון שקל.

  • 55.

    מזעזע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    דודו, 17/10/08 18:32

    למרות שאני לא מכיר את מיטל אהרונסון ידיעה כזאת מורידה לי את המצב רוח באופן דראסטי כאילו ואני מכיר את ההרוגה!!!שלא לדבר על המשפחה...בילתי ניסבל שפרח כזה יקטף על ידי התחתית של המיץ של הזבל האנושי.מתי עבריינים כאלו יקבלו עונש שהציבור יגיד שנעשה צדק?אין מצב כזה לצערם של רבים!!!

  • 54.

    אתה מגדל פרח מאכיל משקה אותו דואג לו תמיד - ובא איזה זבל

    ופשוט רוצח אותו בכביש, 17/10/08 18:28

    אסון איום ונורא אכזרי ביותר. מגיע להם שינמקו בכלא צודקת האמא צודקים האחים.

  • 53.

    רוצח פשוט רוצח.

    יניב, 17/10/08 18:24

    חיות יש לנו במדינה שלנו לא בני אדם.
    ובית המשפט הבדיחה הכי גדולה ,על המקום הוא צריך לשבת 4 מאסרי עולם.
    לקח בחורה מקסימה והרס משפחה שלמה.קורע את הלב.

  • 52.

    בסוף הרוצח ישוחרר למעצר בית...

    הצדיק, 17/10/08 18:22

    עד יום ראשון יסגיר את עצמו הנהג הרוצח עם איזה עו''ד ליצן במשטרה ואחרי 3 אמים ישוחרר למעצר בית...

  • 51.

    הנהגים בישראל מפחידים, יש להם רצח בעיניים.....

    מאסר עולם, 17/10/08 18:21

    רק עונשים כבדים ומרתיעים.....
    הרבה שוטרים שאוכפים את החוק.....
    מצלמות שמפוזרות בכל מקום ומצלמות גם בוידאו.....
    כל זה ישנה את התמונה......

    תנחומי למשפחה הכואבת......

  • 50.

    להחמיר בדין הרוצח!!!! (ל''ת)

    גל, 17/10/08 18:21

  • 49.

    לשפוט אותו על רצח (ל''ת)

    שומר חוק, 17/10/08 18:14

  • 48.

    לסרס את הנהג הרוצח (ל''ת)

    לאמו לא מגיע נכד ולו לא מגיע ילד, 17/10/08 18:10

  • 47.

    הצטרפם אלי

    שלמה, 17/10/08 18:10

    הבעיה הי בקלות העונש שנותנים השופטים בבית המשפט לדעתי כול שופט ששופט מקרה כזה צריך להיות אב שכול יהי זכרה ברוך אב שכול ושבור

  • 46.

    עד מתי?

    ron, 17/10/08 18:07

    זה לא אמיתי, מה עוד אפשר לעשות בכדי שלא יקרו מקרים כאלה בהם אנשים נתעבים חסרי שכל ולב, בלי טיפת היגיון פשוט רוצחים אנשים חפים מפשע, מקווה שתקבלו את העונש שאתם ראויים לו.
    מספיק כבר

  • 45.

    הוא יינמק ועוד איך

    ז, 17/10/08 17:58

    אילו היה פלשתיני, הוא היה משוחרר בעונש מינימלי, אבל כאשר מדובר ביהודי, ועוד יהודי ששייך למשפחת הפשעף הוא ישלם ועוד איך

  • 44.

    שהזבל ימות בכלא. איזה בחורה מדהימה. נמאס מהמשטרה האימפוטנטית

    עופר, 17/10/08 17:57

    אותו דבר לגבי כל ציר מרכז הכרמל בחיפה - פלא שעוד לא נדרסו למוות אנשים בחיפה.

  • 43.

    זה מה שקורה שהערסידה חוגגת. (ל''ת)

    7גכי, 17/10/08 17:51

  • 42.

    למה לא מפרסמים שמות ותמונות של העבריינים ?

    יוסי, 17/10/08 17:50

    יש מצוד.יודעים מי האנשים.הם מוכרים למשטרה.
    למה לא מפרסמים שמות ותמונות ???
    או שגם פה המשטרה חוששת ?

    • יש זכויות לרוצחים במדינת סדום ועמורה / ישראל !

      בושה וחרפה, 18/10/08 00:55

      לעבריינים,רוצחים,ומחבלים יש זכויות יתר במדינת ישראל !

  • 41.

    לצערנו התרגלנו שנהגים אלה עם עבר עשיר של הרשעות נהיגה וממשיכים לנהוג (ל''ת)

    הכביש כשדה קרב, 17/10/08 17:50

  • 40.

    עונש

    רמי, 17/10/08 17:48

    כול עונש שהו יכבל לו יעזור
    צריך פירסום יום יום ברשות
    השידור על עונשים לכול נהג
    שעובר על החוק

  • 39.

    אמה של ההרוגה בתאונה בת''א: שהנהג יינמק בכלא

    דני, 17/10/08 17:46

    כל מילה בסלע

    • הוא יצא בעיסקת טיעון בזול...מקסימום שנתיים בכלא !

      מוכן להתערב !, 18/10/08 00:56

      בתי המישפט הם חממה לרוצחים מיכול סוג כולל מחבלים !

  • 38.

    אם ההפקרות במדינת סדום תימשך, בסוף האזרחים יקחו את החוק לידיים (ל''ת)

    תנחומי הכנים למשפ' אהרונסון ושלא תדעו עוד צער, 17/10/08 17:45

  • 37.

    שמתם לב כמה תגובות יש כאן נגד ה''ערסים'' וה''מזרחיים שהורסים את המדינה''?

    טוקבקיסט צמרת, 17/10/08 17:39

    מוכן להתערב שכל או רוב התגובות הללו מגיעות מאדם אחד בלבד, אחד שטורח להגיב באותה הדרך בהרבה כתבות על פשע ותאונות, אחד שלבו אכל שנאה וגזענות.

    • נכון צודק !!! (ל''ת)

      חליים, 18/10/08 00:34

    • 37 הנאור,יש לך נוכחות כמו גבר שארמאנטי..מה דעתך על המצב הכללי בארץ? (ל''ת)

      שמואל טורקניץ' אשדוד, 18/10/08 04:26

  • 36.

    להכניס אותו לכלא למאסר עולם כמו שמגיע לרוצחים. החלאה השיכור הזה

    זבע, 17/10/08 17:39

    לקח מכונית כשהוא שיכור ורצח את הבחורה הזו!!


    הלוואי שבמדינת ישראל שום שופט לא ירחם על אחד כזה!! ויכניס את הערס השיכור הזה לכלא לכל חיו ולא ירחם עליו!!

  • 35.

    מדינת עברינים

    אילן, 17/10/08 17:38

    כל בן אדם שני מוכר למשטרה,
    אם הם מוכרים למשטרה מה הבעיה
    להכיר אותם הלאה לבתי המשפט
    ככה יהיו לנו חיים יותר שקטים
    המוכרים למשטרה לקלבוש!

  • 34.

    הנהג הזה לא שונה משום רוצח אחר והמשטרה על הפנים

    נועם, 17/10/08 17:38

    איך אפשר להגדיר את ההתנהלות של כל התאונה הזאת ?
    חברים מאניקים שברחו לו והמשיכו ליסוע בעין מפריע תוך כדי צפצוף על החוקים,עכשיו הם ישלמו מחיר יקר וטוב שכך על השניה הזאת שהם לא האטו ,היו קצת מאטים אז לפחות הן היו נפצעות אבל הם אכלו אותה יורשעו בנהיגה בשכרות והריגה,פציעה...
    מעניין איזה עונש ייתנו לעבריין יכול להיות שהוא יקבל שלילה לכמה עשרות שנים וישב בכלא לא יותר מ10 שנים בגלל העונשים שלא מחרמירים פה...

    • בתי המשפט הפכו לחממה לרוצחים ומחבלים!

      סדום ועמורה, 18/10/08 00:53

      ביגלל זה המדינה תמשיך לדרדר .....!

  • 33.

    תנחומים למשפחה יהיה זכרה ברוך ושלא תדעו עוד צער (ל''ת)

    דש, 17/10/08 17:36

  • 32.

    זה מה שקורה שנותנים לערס גיפ ביד (ל''ת)

    צגו, 17/10/08 17:35

  • 31.

    עצוב מאוד. (ל''ת)

    ש, 17/10/08 17:26

  • 30.

    מבין ומשתתף בכאבכם.אבל עם עוד טוב .בכלא ישב רק שנה (ל''ת)

    yossi, 17/10/08 17:24

  • 29.

    ביזיון של המשטרה אזלת ידה רוצח נבל

    אילן, 17/10/08 17:21

    ביזיון של המשטרה למצות איתו לחומרה

    • המגיב האוטומטי

      דב, 18/10/08 10:25

      קודם כל מגנים את המשטרה,
      נכון שלא הכל טוב שם וכח האדם אינו תמיד מן המשובחים אבל מספיק כבר עם התגובות האוטומטיות בגנות המשטרה.
      אם הם כאלה רעים ואתה כל כך טוב,תצטרף למשטרה ותעלה את הרמה שלה

  • 28.

    אכן ילדה יפהפיה

    ליבי אתכם, 17/10/08 17:18

    שלא תדעו יותר צער

    • וואללה? ואם היא לא היתה יפה ? איפה היה הלב שלך? את רצינית תגידי? (ל''ת)

      ושתי, 18/10/08 02:52

  • 27.

    הלוואי והעונש יהיה ראוי

    רון, 17/10/08 17:18

    אבל לא חסרים גם מקרים הפוכים, ובכל מקרה ברור שהערסים, ובייחוד חיילי משפחות הפשע שכנראה הם אלה שמעורבים במקרה הזה הם אלה שהורסים את החברה הישראלית ואוכלים אותה מבפנים, ואין פתרון באופק..כמה חבל שבחורה צעירה נהייתה עוד מספר בסטטיסטיקת הנפגעים של החלאות

  • 26.

    נמקים בכלא?? אם יתפסו ''חיות הטרף'' האלה יקבלו עבודות שרות לאחר שימרררו

    מיואש, 17/10/08 17:16

    בבכי בבית המשפט שחייהם נהרסו לתמיד ... ועוד תשפוכת זבל מהסוג הזה לפי הדרכת עורכי דין
    בענישה מתאימה ניתן היה לחסוך הרבה חיים של אנשים טובים, אבל בארץ לא מרחמים על הקורבן אלא על הרוצח
    מדוע?
    כי הקורבן כבר מת ולרוצח עוד אפשר לעזור... אמת מרה, אבל אמת

  • 25.

    חברי כנסת נא להתעורר - דרוש חוק עונש מינימום

    אלעד, 17/10/08 17:15

    בתי המשפט מפשלים בגדול, דרוש חוק שיגביל אותם, חוק עונש מינימום הוא הכרחי במציאות של היום.
    לדוגמא: לא יכול להיות של הריגה שנובעת מעבירה ובעיקר חצופה כל כך - יענש אדם בפחות מ - 15 שנה...
    רעיון נוסף - אדם המורשע בפשע בפעם השלישית יענש בעונש המירבי הקבוע בחוק לאותה עבירה.

    • ניתן יהיה להוריד עד% מסויים מהעונש המירבי !

      די לבזיון, 18/10/08 01:01

      לשופט תהיה סמכות להקל על עבריין בהתאם לנסיבות אבל לא יותר מ % מסויים מהעונש המירבי ! לדוגמה על עברה של 10 שנים יוכל השפוט להוריד 40 % והוא יקבל 6 שנים בפועל אחרי עיסקת הטיעון וההקלה !

  • 24.

    מאסר בפועל

    יצחק שלמה, 17/10/08 17:15

    כל נהג שיתפס נוהג שתן מאסר בפועל .

  • 23.

    בדיקות פתע לבלינים של אלכוהול ואי מכירת משקאות אחרי 12 בלילה כמו בחול (ל''ת)

    משה א, 17/10/08 17:15

  • 22.

    שיכנס ל 30 שנה לכלא. רוצח ועבריין !

    רונן, 17/10/08 17:13

    יש להחמיר מייד את החוק
    בייחוד על פגע וברח

    במצב של הריגה בתאונת פגע וברח
    יש להחמיר לפחות לדרגת רצח אם לא יותר.

    זה יותר גרוע מרצח!
    ברצח יש מניע סערת רגשות והרבה דברים שאפשר להבין
    אבל התנהגות כזאת יותר גרועה מטרור
    זה פשע בדרגה של רוצח סידרתי.

    • הוא כנראה באמת עבריין סדרתי. נקווה שיכנסו בו משפטית. (ל''ת)

      אני, 18/10/08 20:07

  • 21.

    ייאוש

    עדי, 17/10/08 17:12

    זה נקרא הקלות הבלתי נסבלת
    ייאוש בלתי נתפס

  • 20.

    לא מבין תמיד את הקטעים של הוא היה הכי יפה הכי מוצלח הכי מצא חן (ל''ת)

    א, 17/10/08 17:11

  • 19.

    חוסר תרבות כללית ונהיגה פרועה

    אלי.ג, 17/10/08 17:10

    אנשים נרצחים בכביש משפחות נהרסות בני נוער משתוללים על הכביש. אזרחים ערבים מעורבים ב50 אחוז בתאונות עם נפגעים. והם 20 אחוזים בלבד מאוכלוסיה .גמלים משוטטים בדרום חופשי . והמשטרה עסוקה במתן קנסות ופחות באכיפת החוק .

  • 18.

    זכרונה יהיה ברוך

    אישה כואבת, 17/10/08 17:10

    השם יעזור לנו עם המקרים האלה.

    פשוט כואב ונורא

    למשחפה: תחזיקו מעמד החיים רק התחילו.

  • 17.

    למה צריך ג'יפ בעיר?

    תרבות נהיגה? תרבות??, 17/10/08 17:09

    כדי לצלוח את הכורכר בשדרות רוטשילד/ את החולות הטובעניים בדיזינגוף??
    כלי הרכב האלה מעוררים אצל הנוהגים בהם יצר פראי( שמלכתחילה דומיננטי אצל רוב בעלי הג'יפים)
    ג'יפ מסוכן ונהיגה פראית לא מגדילים את איבר המין ולא פותרים בעיות אימפוטנציה!!

    • לעשות דאווינים על הבחורות !!!!! (ל''ת)

      ערס מצוי, 18/10/08 01:01

  • 16.

    עונש מוות

    רועי, 17/10/08 17:09

    רק עונש מוות יביא למניעת אסונות כאלה בעתיד

  • 15.

    משתתף בצער המשפחה כמו כן..

    ערן 25, 17/10/08 17:09

    יש לתת סמכויות ירי נרחבות לשוטרים. בטוח אני כי השוטרים אתמול פחדו לירות לעבר הרכב מחשש שיענישו אותם. צריך לנהוג כמו בארה''ב שם לאדם שבורח משוטר יש את ''הזכות'' לקבל כדור בראש. מה שטוב לאמריקאים טוב גם לנו

    • צודק 100% (ל''ת)

      המנקה, 18/10/08 11:03

  • 14.

    שוב - רק החמרת הענישה תביא לשינוי

    דני, 17/10/08 17:08

    הקלות שבה אנשים מרשים לעצמם לנסות לברוח מהמשטרה מעלה את השאלה מה בית המשפט היה עושה לאותו בורח אם היה נתפס בלי שפגע באף אחד... האם היה נכנס לכלא? אני בטוח שלא, בטח היה מקבל במקרה הטוב שלילה, אולי איזה עבודת שירות שאליה לא היה ממש טורח להופיע... ושם בדיוק מתחילה הבעיה - מערכת החוק לא גובה מחיר יקר ולא משתלם מהעבריינים ובית המשפט הישראלי הוא האשם הראשון... חברי הכנסת הם אשמים לא פחות שאינם מחוקקים חוקים להחמרת הענישה - עונשי מינימום וכדומה ואחר כך אפשר לבוא בטענות ל

  • 13.

    איזה צחוקים

    יגאל, 17/10/08 17:06

    המשטרה תעצור את הנהג הרוצח, עוכר הדין יספר איזה צדיק (שיגיע בכיפה לבית המשפט) הבחור, בית המשפט יגזור חצי שנה עבודות שרות + פסילה לשנה מלנהוג (בין כה אין לו רשיון) ובא לציון גואל.
    ואת הנהג מעכו יכניסו לשנה לכלא

  • 12.

    זה לא חלום...זו מציאות נוראה

    אבא מיואש, 17/10/08 17:05

    אמא יקרה..אני כואב את כאבך ויודע שיקח זמן עד שתעכלי שזה לא חלום רע אלה מציאות נוראה. ועוד יותר מר לי שהנהג שעשה זאת יקבל
    שלשה חדשי עבודות שרות בכותל ואחר כך אבא יקנה לו עוד רכב מפואר ומהיר והוא שוב יעלה על הכביש שיכור מסומם וטיפש עד לקורבן הבא.
    זוועה !!

  • 11.

    לכו שלושת האחים ותבדקו עם העבריינים מדוע רצחו את אחותכם (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 17/10/08 17:05

  • 10.

    צער

    יוכי, 17/10/08 17:05

    הלואי ולא תדעי עוד צער

  • 9.

    מקרה איום

    דב, 17/10/08 17:03

    המקרה הוא איום נורא ומיותר,לצערי איני חושב שזה ישפיע אפילו על צעיר אחד שלא לנהוג בגילופין מאחר והם גדלים על תרבות הסמוך ,ולי זה לא יקרה.

  • 8.

    מי שלקח חיים עליו לשלם את מחירם! הגיע הזמן לדין מוות

    סתם אזרח, 17/10/08 17:03

    לדעתי השופטים חוששים לגזור עונש ראוי.
    העדר הרתעה מכיוון שכל מאמצי המשטרה ננעשים ככל שידם משגת ומשמגיעים לענישה אז הזרוע השופטת שמה לאל בענישה מגוחכת ומצחיקה את עבודת המשטרה.

  • 7.

    בפולין

    דרור, 17/10/08 16:59

    נהג שדרס למוות והתברר שהוא שיכור, הנהג נשפט כרוצח לכל דבר. בישראל זה מעצר בית.
    מאחל לשופטי בג''צ את אותו הדבר!

  • 6.

    לבעל הרכב יש שם : ויקטור לביא ......{אמסאלאם}

    בני סיבוני, 17/10/08 16:58

    למדו לעברת שמות.....!!!

  • 5.

    אין מילים , פשוט אין מילים !! (ל''ת)

    יוסי, 17/10/08 16:57

  • 4.

    כואב לשמוע ולראות כאלה דברים נמאס שערסים ועבריינים יוצאים נקיים תמיד

    א, 17/10/08 16:56

    מקווה שהעו''ד שייצג אותו (ואני בטוח גם מי זה יהיה...) יסבול כל החיים שלו ושלא יהנה מהכסף שלו לעולם העו''ד שמייצגים עבריינים כאלה הם העבריינים ברישיון.

    • למה רק ערסים ? עו''ד קלגסבלד הוא אחד משלכם לא? (ל''ת)

      גלעד, 18/10/08 00:22

      • יחי ההבדל הקטן

        גלעד,בור ועם הארץ שכמוך, 18/10/08 10:35

        קלגסבלד לא ברח אחרי שהרג.

        הבריחה היא זו שמעידה על אופיו של הנהג הפוגע.
        הזבל שברח יברח גם משירות מילואים, יברח מתשלום מיסים ומכל חובותיו של אזרח הגון.

        • ואני לא מבין איזה מין היגיון היה צריך להיות למתלווים לברוח?!

          Avi Ecuador, 18/10/08 16:00

          בסך הכל האשמה יכולה ליפול על הנהג ולא על המלווה והם היו יכולים ללכת הביתה בלי שום בעיה.

  • 3.

    עצוב. מאוד עצוב ואין ניחומים (ל''ת)

    תוהה בדרכים, 17/10/08 16:55

  • 2.

    הנהג יסבול. בטח יסבול. חצי שנה עבודות שירות. לימודים. פסיכולוג.

    גד, 17/10/08 16:55

    הנהג יסבול. בטח יסבול. חצי שנה עבודות שירות. לימודים. פסיכולוג.אה ושכחתי. פסילה לשנתיים. שהוא יצפצף גם עליה. ככה שווים חיי אדם במדינת ישראל. ראו מקרה עו''ד קלגסבלד כדוגמא אופיינית.

  • 1.

    משטרת חלם

    יונתן, 17/10/08 16:51

    המשטרה עוסקת בהכל חוץ ממה שצריך כגון מי שלא נכנס לבר ויש סלקציה אז מתקשר למשטרה שיכניסו אותו או סתם מתקשרים על צפיפות בברים והם באים לשוא פשוט עילגות של משטרה שחצי מכח האדם הם עושי שירות לאומי פרחות וטיפשות!!!

    • 1 ידידי. גש למיטבח ותכין ממרח כבד [פאטה] ,מה לך ולהבנת הנקרא..?? (ל''ת)

      סמי בוגנים., 18/10/08 04:27