• 76.

    ככה המשטרה

    טליה, 23/10/08 19:41

    המשטרה יצאה לא בסדר הוא צריך לקבל מאסר של 20 שנההה

  • 75.

    ככה המשטרה

    טליה, 23/10/08 19:40

    המשטרה יצאה לא בסדר הוא צריך לקבל מאסר של 20 שנההה

  • 74.

    ככה המשטרה

    טליה, 23/10/08 19:39

    המשטרה יצאה לא בסדר הוא צריך לקבל מאסר של 20 שנההה

  • 73.

    מיטל

    השם ירחם, 19/10/08 14:50

    השם ירחם מה זה הדור הזה
    מסקנה מיטל תנוח נשמתה בגן עדן
    שיר למעלות אשא עיני אל ההרים מאין יבא עזרי עזרי מעם השם עשה שמיים וארץ אל יתן למוט רגלך אל ינום שמרך הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל השם שומרך השם צלך על יד ימינך יומם השם לא יככה וירח בלילה השם ישמרך מכל רע ישמור את נפשך השם ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם .....לעילוי נשמת מיטל בת ליאורה

  • 72.

    בתי המשפט-האשמה היא על השופטים, אין דין ואין דיין

    רינה, 19/10/08 13:01

    בכל פעם שבתי המשפט-השופטים לא ממצים את הדין עם הפושעים, דמם של הנירצחים בראשם.
    המשטרה לא אשמה. הקלות הבלתי נסבלת של השפיטה בארץ, מביאה לזלזול בערך המקודש של חיי בני האדם במדינה הזאת.

  • 71.

    לא להיבהל...הם לא יקבלו יותר מחמישה חודשים בכלא!!!

    דוד, 19/10/08 09:38

    אני מקוה שיום אחד ילך איזה ילד של איזה שופט מזוין, שמתחבא מאחרוי הגדרות טרמינולוגיות של החוק. אז השופט הזה יבין למה הוא לא ישן כל החיים שלו - בגלל שהוא לא עצר את הבן זונה לפני שהוא הרג את הרוצח של הילד שלו.

  • 70.

    ממש ביזיון

    שמוליק, 18/10/08 08:20

    לדעתי צריך להעמיד את הנהג לעונש הכי חמור על שדרס הולכות רגל לשווא.

  • 69.

    הקלות הבלתי נסבלת של המשטרה ורשויות החוק=גרמו לרציחות על הכבישים=דיייי (ל''ת)

    נ.כהן שלילה מיידית=לא לשנות רצח=להריגה=חד משמעית, 17/10/08 19:35

  • 68.

    ערסים רוצחים: עונש מוות לרוצחים בכוונה! (ל''ת)

    ודי עם ''תרבות'' הג'יפים, 17/10/08 19:17

  • 67.

    ל44ת 45ת 46 (גיא קובי ורונן) - נכון שאתם אותו אדם, שונא מזרחיים ודתיים (ל''ת)

    חים, 17/10/08 18:58

    • שקול מילותיך.אתה יודע מה השנאה גרמה ליהודים הלא מזרחיים. (ל''ת)

      מזרחי, 18/10/08 20:13

    • אל תערב לא את הדתיים ולא את המזרחיים, אין שום קשר, רק לערסים יש קשר!!! (ל''ת)

      יעל, 19/10/08 08:25

      • .

        /, 19/10/08 14:54

        כן גם אני לא הבנתי מה הקשר לדתיים הם אנשים ממש טובים ...

    • ..

      השם הוא האלוקים, 19/10/08 14:52

      יופי כל הכבוד לך אשרייך ''שונא מזרחים ודתיים ''זה נשמע ממש קטנוטי

      • לא הנבתם אותי, אני לא שונא מזרחיים ודתיים, אני מדבר על תגובות

        חיים (מזרחי דתי), 20/10/08 06:26

        מספר 44 45 ן46 , שמגיעות מאותו אדם, והוא שונא מזרחיים ודתיים

  • 66.

    אם אדם שהורג משוחרר אחרי יום מעצר אחד אז מה הפלא !!!

    ויקי, 17/10/08 18:48

    ברוב התאונות הקטלניות הנהג משתחרר אחרי יום אחד בלבד במעצר!!! זה בדוק אז מה הפלא שהקטסטרופה נמשכת.מערכת אכיפת החוק חייבת להשכיל להשתמש הכל הכוח על מנת להעניש ולהרתיע אם לא המצב רק ילך ויחמיר.
    בקשר לנהג הפוגע אין לי ספק אחרי יום יומיים הוא יחייך בבית !!!

  • 65.

    הנהגים בכביש

    אילן ב, 17/10/08 18:35

    לא יעזור כלום הנהגים עולים לכביש או שהם מסוממים לגמרי או שיכורים לגמרי מדינה של סטלנים נהיינו

  • 64.

    אלה ערבים מהכפר שלי

    מוחמד, 17/10/08 18:25

    והם היו חייבים לברוח - אין סיכוי לקבל צדק אצל היהודים הגזענים

    חבל על הבחורות אבל הנהגים צדקו מאה אחוז

    • car accident

      Carmit, 18/10/08 03:42

      I think who ever wrote his opinion at number 64 is very stupid and dumb!!!!! I want to see if something happened to his family they'll say the same thing. That's childish from them they don't have to much brain to think with!!!! Ifeel sorry for them. GROW UP!!!!!!!!!! Please don't send a dumb answer.

  • 63.

    מיטל אהרונסון=התאונה בגימטריה (ל''ת)

    א, 17/10/08 18:23

  • 62.

    מה האשמה - הרי התשובה

    לא משפטן, אבל..., 17/10/08 18:23

    צריך להפעיל מסר ברור, ואף לחץ ציבורי, בוטה אך במגבלות החוק, על השופט שישפוט אותם: הנאשם, אם יורשע (אם וכאשר תוכח אשמתו) צריך להיות מורשע ברצח בכוונה תחילה. ברור שהוא יטען שלא התכוון לפגוע באשה בכוונה, ויש להניח שהוא באמת היה מעדיף לא לפגוע בה. אולם הוא שתה בכוונה, ברח בכוונה, ונסע שתוי בכוונה. על כל אלו היה לו שיקול דעת, והוא בצע אותם בכוונה. והתוצאה של מעשיו (אם וכאשר יוכח שהוא זה אשר ביצע אותם) הרי ידועה.

  • 61.

    לא להתרגל

    dudi, 17/10/08 17:58

    המזעזע אך ההורים של הרוצח (אלא שלא יודעים לחנך ),יעמדו בבית המשפט ויקללו את המדינה ומשפחת המנוחה,
    יחי הצחצחים בעולם הדמיון (בושה )

  • 60.

    אם הערס נוסע בג'יפ כזה יקר סימן שיש לו כסף (סוחר סמים?) וכאן הכסף מדבר (ל''ת)

    הוא ייקח עו''ד טוב ולצערי יקבל עבודות שרות, 17/10/08 17:57

  • 59.

    זה מה שקורה שנותנים לערסים לנהוג בSUV (ל''ת)

    זה מה שקורה שנותנים לערסים לנהוג בSUV, 17/10/08 17:48

  • 58.

    מביע צער למשפחת הנדרסת

    Avi Ecuador, 17/10/08 17:46

    אני לא מבין למה השיכורים שהיו ברכב ברחו?
    מי שהיה אמור ללכת למאסר זה הנהג, אם היו שיכורים חבריו אין שום עונש לאלה שיושבים ליד הנהג.

  • 57.

    Its clearly the fault of the police.

    Alex, 17/10/08 17:15

    The first thing they had to do after stopping him is to take out the keys from the ignition and confiscate them.
    In the US this would never have happened.

  • 56.

    להאשים את בעל הרכב שלא משתף פעולה בסיוע לרצח!!! (ל''ת)

    NY, 17/10/08 16:26

  • 55.

    רצח מיטל אהרונסון

    ספיר, 17/10/08 16:01

    הם חייבים להענש בכל החומרה!!!

  • 54.

    שיפתח מצודדחוף

    הזועם, 17/10/08 15:36

    אחר מי ששם שוטרת להתעסק עם שיכורים ובכך לגרום להעצמת ארוע ולסוף טראגי המצוד אחר ראש אגף התנועה מפקד מרחב ירקון המוכשר שבתחום פיקודו ארע הארוע בושה די נמאס
    דודי כהן אתה תיזכר לדראון עולם ככלומניק שמשטרתו הפרטית בחדלונה תרמה להרג אזרחים חפים מפשע יותר מאי פעם

  • 53.

    הם סך הכל מלח הארץ שעשו טעות שלא באשמתם (ל''ת)

    אימא, 17/10/08 15:35

  • 52.

    הגיע הזמן לגזר דין מוות .

    נגה, 17/10/08 15:29

    במקרים מאוד מסוימים כמו רצח ילדים או רצח בכבישים חייבים לשנות את החוק. ישראל הפכה להיות מדינה מפגרת ,חיי אדם הפכו הפקר ורק עוגש מרתיע יגרום לפושעים לחשוב מחשבה שניה. אנא הגיבו ברוח זאת.

  • 51.

    תפרסמו את התמונות שלהם. (ל''ת)

    תושבת, 17/10/08 14:59

    • מי את בכלל?

      מישהי, 27/10/08 18:54

      מי את בכלל שיפרסמו בשבילך תמונות....

  • 50.

    ההורים אכלו בוסר ושיני בנים תיכהנה. (ל''ת)

    ת-א, 17/10/08 14:51

    • למה התכוון המשורר במשפט זה???? (ל''ת)

      נעמה, 17/10/08 17:14

  • 49.

    לעצור את כל החבורה המושחתת הזו עד שידברו פעם היתה יחידה מ רכזית בת'א

    א.., 17/10/08 14:17

    שיתנו לפושעים אלכוהול וסמים עד שיצביעו על הרוצח.

  • 48.

    רק גזר דין מוות לשלושתם (ל''ת)

    הצדק, 17/10/08 14:13

  • 47.

    פה זה לא ארה"ב הם ייצאו נקי וימשיכו לפשע (ל''ת)

    מדינת מקלט של זבל עולמי, 17/10/08 12:59

  • 46.

    חברה אתם תיראו את ההצגה הידועה ( כיפה על הראש )

    קובי, 17/10/08 12:54

    ניפחנו לכול משפחות הפשע את האגו . סידרות טלוויזיה . תכניות אירוח . נתנו להם להופיע בסלון ביתנו . וכולנו ראינו ושתקנו עכשיו נאכל מה שבישלנו . כולנו אשמים . בואו נתעורר ונעשה מעשה . רק בתי המשפט .עכשיו יאשימו את הרמזור או את התמרור . תביאו שוטרים מארצות הברית למשך חצי שנה . תיראו יהיה פחות בלגן . כי השוטרים שלנו תמיד קופצים לאכול ג"חנון אצל אמא . או לאכול פלאפל אצל ג"ינה . אוי מצבנו בכי רע

  • 45.

    נמאס מהערסים שהשתלטו על המדינה (ל''ת)

    גיא, 17/10/08 12:52

  • 44.

    מקווה שכל המעורבים יקבלו לפחות שנה בכלא...

    רונן, 17/10/08 12:42

    כי רוב הסיכויים שגם זה לא יקרה. הפרקליטות העצלה לא תצליח להוכיח מי היה הנהג, והשופטים ההזויים ינצלו את הפירצה הזו כדי לכתוב מילים חמורות על פני 10 דפים ובסוף יתנו קנס ושלילה על תנאי.
    אין חוק במדינה ואין מערכת משפט.

  • 43.

    הולכי הרגל במעברי החציה מופקרים במדינה - שחוצים כביש מכל גלגל

    צריך להיזהר 10 עיניים לפקוח, 17/10/08 12:41

    מספיק מטורף או שיכור אחד והולכים החיים.

    • ללמדך כהולך רגל שעליך לא לסמוך על אחרים כשאתה חוצה כביש אולי (ל''ת)

      Avi Ecuador, 17/10/08 17:47

  • 42.

    זה רצח בדם קר (ל''ת)

    בדוק, 17/10/08 12:39

  • 41.

    אשמתם של מי היא שכל סוף שבוע יש תאונות קטלניות?

    בן, 17/10/08 12:39

    האם זו אשמת חברות המוכרות משקאות אלכוהוליים למרות הבעיה של שתיה ונהיגה או יתכן שזו אשמת העירייה שנוקטת במדיניות של התעלמות מבעית עסקי לילה המוכרים משאות אלכוהוליים במשך כל שעות הלילה או זו אשמת המשטרה שאינה אוכפת אצ החוקים בדרך יותר נאותה (לדוגמא בחו"ל אם נהג נעצר על שיכרות מיד מחרימים את הרכב) או אולי זו אשמת הממשלה שמתעלמת מהבעיה החמורה של עסקי לילה שפועלים במשך כל שעות הלילה מוכרים משקאות חריפים לנהגים ולצעירים ולמרות שכל שבוע במיוחד בסופי השבוע יש עוד ועוד תאונות קטלניות בגלל שתיה ונהיגה הממשלה אינה עושה דבר כדי להפסיק את התופעה החמורה הזו שהורגת יותר מכל המלחמות שהיו במדינה הזאת!

  • 40.

    הבעיה מתחילה ונגמרת בשופטים

    דינו, 17/10/08 12:32

    עבריינים תמיד היו ויהיו,
    אבל במדינות נורמליות הם מוכנסים לכלא להרבה זמן,

    אצלנו יש אסופה של שופטים שכל קשר בינם לתפקידם מקרי בהחלט.

    אם הם היו עובדים נכון - המדינה היתה מתפקדת, מכיוון שהם פוחדים מהעבריינים וחסרי בסיס מוסרי אמיתי - כולנו סובלים
    והכי גרוע - שלא ניתן לתבוע אותם על רשלנות בעבודתם...

    • אתה טועה, הבעיה מתחילה בחינוך ואיכות חיים ולא נגמרת... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 17/10/08 17:48

    • דעות על שופטים

      אזרח, 17/10/08 18:49

      נכון, לפי החוק יש לשופטים ''חסינות מקצועית'' (וטוב שכך), אך לכל אזרח מותר להביע דעה (בגבולות הטעם הטוב) על פסק דין. למשל, מותר לכל אזרח לפרסם באתר הבית שלו ''לדעתי, פסק הדין של שופט פלוני אלמוני בתיק XXX (מדינת ישראל נגד זה וזה) שגוי מעיקרו, ומוטב וצודק יותר היה להטיל מאסר עולם''. אסור, כמובן, להאשים שופטים בעוות דין מכוון, לקיחת שוחד, וכו' (אני מניח שזו תהיה עילה טובה לתביעת דיבה ומשפט פלילי), אבל אם שופט יהיה מודע לכך שבעשרת אלפים אתרים יש ביקורות מנומסות על פסקי הדין שלו, נידמה לי שזה יכול להשפיע עליו. ושוב, ביקורות מנומסות ומנומקות הן חוקיות לחלוטין.

  • 39.

    עד שלא יהיו עוד כמה בתי כלא חדשים וכל אחד שיתפס נוהג שתוי

    יוני, 17/10/08 12:25

    יכנס לאותו בית כלא ללפחות כחצי שנה אנשים לא ירתעו.. אה ואגב... אנשים שדורסים ורוצחים בן אדם זה בכלל צריך להיות 25 שנים בית כלא.

  • 38.

    להסגיר אותם לארצות הברית (ל''ת)

    רק שם יש סיכוי לעונש נורמלי, 17/10/08 12:25

  • 37.

    חבל שאין גזר דין מוות ,מאד חבל.היינו נפטרים מחלאות כאלו. (ל''ת)

    א.מ, 17/10/08 12:07

  • 36.

    ישמרו על זכות השתיקה ואן נגדם הוכחה חותכת וחד משמעית

    טל, 17/10/08 11:47

    ישמרו על זכות השתיקה ואין נגדם הוכחה חותכת וחד משמעית.אולי במקרה הטוב תהיה עיסקת טיעון.וגם זה לא בטוח.

  • 35.

    מזעזע

    לילי, 17/10/08 11:31

    כל אחד מאיתנו נמצא בסכנת חיים בגלל אותם עבריינים החושבים שהם מלכי הארץ.
    אולי מה שצריך כאן זו התארגנות פרטית שתשיב מלחמה שערה נגד אותם פרזיטים וילמדו אותם מהי ההתנהגות הראויה בקרב בני אנוש.
    התארגנות אזרחית שתחפה על אוזלת יד המערכת.
    לשים להם סוף אחת ולתמיד כי נמאס לנו כבר הלקרוא על חפי הפשע שנופלים קורבן.
    מי הבא בתור?

  • 34.

    הבעיה השופטים

    אלי, 17/10/08 11:05

    עם הכסף הגדול יש את עורכי הדין המובלים יש זיכוי ועולם כמנהגו נןהג

  • 33.

    את החלאות לכלא, את המפתח לים (או לתערובת ליסודות בטון)

    נעה, 17/10/08 11:04

    רק יד קשה נגד עבריינים חוזרים. מי שמתחיל בגניבות קטנות, סופו אבדן מוסרי.

    • הפוך גוטה הפוך (ל''ת)

      פח, 17/10/08 11:34

    • לתת מגיב הנאור, אתה נישמע כמו גבר צח..מה דעתך על המצב הכללי בארץ? (ל''ת)

      נירה שטרום,קיסריה., 17/10/08 11:51

      • חשבתי שהתחילו לצנזר אותך (ל''ת)

        מה קרה שחזרת, מפגר? ועוד לכתבה הזאת, 18/10/08 04:05

  • 32.

    השוטרים לא הספיקו לרשום את המספר מהפחד כניראה (ל''ת)

    אורית פוקס היפה בנשים, 17/10/08 10:31

    • הרכב היה מלא סמים וכספים מסמים שנימכרו באזור הנמל,זו סיבת הבריחה. (ל''ת)

      סמי אטרש,תענך., 17/10/08 11:33

  • 31.

    במשטר מלוכני היו מוצאים אותם להורג

    גלעד, 17/10/08 10:26

    וגם את הפורעים של עכו

  • 30.

    יו, לא ייאמן! פשוט עושה חשק לבורח מהמדינה הזו

    אורי, 17/10/08 10:23

    מסכנה הבחורה. מעבר חצייה באמצע אבן גבירול. שעה 3 בלילה גם הופך למשהו מסוכן כי שני ערסים מגעילים ששמים פס על חוק ועל תרבות ועל החיים פה הרגו בחורה. לא הרגו. רצחו בחורה! ופצעו אחרת.
    מסוג המקרים שעושה לי חשק לקנות כרטיס ולעוף מפה.

  • 29.

    בתי המשפט ישחררו אותם על "חוסר ראיות" !!!!!! (ל''ת)

    לשנות את שיטת השיפוט, 17/10/08 10:18

  • 28.

    לעו"ד דורי קלגסבלד, האם מזכיר לך משהו ?

    רוסי שלא שוכח, 17/10/08 10:12

    את תוכל לייצג את הדורס באופן מושלם.

    יש לך ניסיון בנושא.

    • מה שנכון נכון.

      ישראלית, 17/10/08 11:34

      אם בארזים נפלה שלהבת .......

      הצחוק שעושים השופטים בדיני תעבורה עולה לכולנו ביוקר.

    • רוצחי כביש

      שמעון, 17/10/08 11:40

      החשש שלי שהעונש שקבל עו"ד קלגסברג ישמש כתקדים מקל לחלאות האלה.

    • חלאס לדחוף את קלגסבלד בכל תאונה לא קשורה

      Guy, 17/10/08 13:50

      הוא אמנם הרג ברשלנות וקיבל עונש מרתיח בקלותו אבל, וזה אבל גדול
      הוא לא ברח מהשוטרים, לא היה שיכור, לא הפקיר פצועים, לא נסע באדום ולא סירב לשתף פעולה עם המשטרה...
      אז נמאס כבר מדמגוגיה זולה.. תמצאו תקליט חדש!

      • קלגסברג השיכור נהג והרג שני בני אדם, אם וילד, כפול מהתאונה הזו, וקיבל

        ''עונש'' מגוחך שישמש תקדים כאן! אז למה נחריש?, 17/10/08 17:47

        קלגסברג השיכור נהג והרג שני בני אדם, אם וילד, כפול מהתאונה הזו, וקיבל ''עונש'' מגוחך שישמש תקדים כאן! אז למה נחריש?

      • כן הא בטח....

        אתלט, 17/10/08 18:53

        אז הנה האבל שבגללו מקשרים את דורי קלגסבלד לכל כתבה בסגנון, קלגסבלד הוא פרצופה של מערכת המשפט הישראלי, כמו כל עו''ד זוטר שזה עתה סיים בחינות לשכה ואמור לייצג את מערכת המשפט,גם החרא הזה מחוייב לכך.
        לידיעתך, קלגסבלד היה שיכור בנהיגתו, אמנם הוא לא שתה 10 וודקה רד בול אבל די בשני שוטים של סטולי כפי שהוא נוהג לשתות בכל ארוחת צהריים או ערב במסעדות בעיר, בכדי לאבד במעט את השליטה. ''לא הפקיר פצועים''- כי היתה שעת שיא בצהריים פקוקים בכביש החוף ולא ניתן היה לברוח באם היה מעוניין ולא היו פצועים כי האם ובנה נהרגו במקום. לא נסע באדום, נכון, הוא פשוט לא שם לזה שיש אדום בגלל שתייה ודיבור בטלפון ופשוט מחץ למוות אם ובנה שעמדו ברכב הקטן ברמזור. עכשיו אנשים כמוך גם אם אתה דורי שנותן לעצמו טוקבק מחזק, מגעילים אותי ומוכיחים לי את טענת המיליון דולר שאומרת .... הון ושלטוןןןןןןןןןןןןן תמיד ילכו ביחד יד ביד.
        חביבי החרא מאתמול בלילה יקבל בשאיפה 15-25 שנה מבית המשפט הקקיוני שיש כאן,קלגסבלד מקורב לכל אנשי המערכת המשפטית, לכל בעלי ההון ולאלו היושבים בשלטון, הגיעו לו 30 שנות מאסר או מאסר עולם ואל תגיד לי שדינו לא כדין החרא מאתמול... יש ביניהם הבדל או שאולי זה בעצם משותף , האחד מקורב לשלטון, השני מקורב לעבריינים שלצערי זה גם סוג של שלטון בקיבוץ הישראלי.אתה מוזמן לראות את דורי פרצופה של השלטון הישראלי סועד במסעדות היוקרתיות בתל אביב וממשיך במסורת של 2-3 סטולי בצהריים. הלקח כנראה לא נלמד ...אם לא היה פה חדירה לפרטיות גם הייתי מספר לך איפה אתה יכול לפגוש אותו בכדי להוריד איתו עוד איזה סטולי או 2 ואולי גם לתת לו חיבוק כי נשמע שאתה ממש מעריץ אותו.

      • חלאס קלגסבלד?

        אורנה, 17/10/08 19:45

        מה? אתה רציני? הוא ככל הנראה שתה יין במסעדה דקות לפני התאונה (אז לא שכור? בסדר, שתוי), נסע באדום - כך נגרמה התאונה- לא עצר ואף לא האט באדום ועלה על המכונית שע מ ד ה באדום לפניו, והמשטרה הגיעה לחקור אותו בב י ת ו על מנת שישתף פעולה. אה, ויפה מצדו באמת שלא הפקיר פצועים, פשוט הם כבר היו מתים. המקרה שלו ועוד איך רלוונטי כאן.

  • 27.

    מזעזע!!!!!!!!!!!!!!

    יוני, 17/10/08 09:53

    2 בנות סתם הלכו האחת מתה והשניה לכו תדעו כמה זמן שיקום ידרש ממנה (אני פצוע בינןני משתקם כבר 5 שנים)- לכו תדעו איזה שיתוק או קטיעה היא תסחוב אחריה לכל החיים בגלל כמה ערסים, באתר השני כתוב שהנהג שנעצר מוכר למשטרה- עבריינים שחקירות משטרה לא מפחידות אותם הרסו חיים לא רק ל2 הבנות גם למשפחותיהן ועשו פצע לחברים שלהן. אח"כ בבית המשפט הם יקללו את הצד של הקורבנות ויצעקו עליהם שהם הורסים להם את החיים.
    מילא עשיתם תאונה, לא בסדר אבל קורה, זה קרה כי הייתם שיכורים וידעתם שאסור לכם לנהוג- ברחתם מהמשטרה, אתם עוד בורחים אחרי שרצחתם ילדה על הכביש?
    חלאות!!!!!!!!!!
    אני מאחל לי ולכל מכריי שתבלו כל הזמן בכלא ולא תצאו גם לחופשות.(ואני לא מהטוקבקיסטים הממהרים לכתוב 40 שנה בכלא- יודע שיש למקרים כאלה עונשי מינימום ומקסימום אתם צריכים לקבל את המקסימום הקבוע בחוק לא יום פחות- וגם הנהג שלא משתף פעולה עם המשטרה צריך להענש)
    תנחומיי למשפחה ואיחולי החלמה מלאים לפצועה

  • 26.

    זה רצח !!!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 17/10/08 09:41

  • 25.

    נמאס מערסים (ל''ת)

    שושו, 17/10/08 09:40

    • הצואה של החברה הישראלית.

      לא מופתע, 17/10/08 13:36

      מסכים לחלוטין - ערסים מכת מדינה ! יורים לעצמנו ברגלים עם ה,תת קבוצה, התרבותית הזו. או יותר נכון חסרת תרבות. אני יכול לדמיין את הקלסתרון.

    • לא ערסים - עבריינים

      דודו, 17/10/08 14:13

      הם פשוט מסתובבים חופשי בגלל משטרה מושחתת

  • 24.

    מאסר עולם לנהג וחבריו

    חכם מימון, 17/10/08 09:39

    מי שנמלט מבדיקת אלכוהול דינו מאסר עולם
    אולי כך ילמדו החולירות להתנהג

  • 23.

    המשטרה חושדת????

    אחד שדואג, 17/10/08 09:37

    מה זה "המשטרה חושדת"???? מה יש לחשוד???
    יש גופה פלוס פצועה ועוד עבריין ידוע והמשטרה חושדת???

    לא יהיה מופתע אם הנהג יקבל 30 יום שלילה וזהו !!!!!!

    רצח עם אקדח: שנה - שנתיים
    רצח עם רכב: מותר ללא עונש

    זה המדינה שלנו - אין חוק - אין סדר - אין כלום. מערב הפרוע בהחלט, כל אחד עושה מה שהוא רוצה אם משהוא מפריע - תחסל אותו ללא כל היסוס או פחד של "שוטרים"

  • 22.

    כול הכבוד למשטרה

    עופר, 17/10/08 09:34

    עבודה מקצועית

  • 21.

    שתיתם משהו לפני כתיבת הכתבה?

    ברוך, 17/10/08 09:28

    הנהג שסירב לבדיקה לא דרס. החברים שלו ברחו לו עם האוטו ודרסו אותה.

  • 20.

    אם זה נכון אז רק המשטרה אשמה

    Joe Anaaref, 17/10/08 09:27

    יש להם נשק ומי שנמלט ממשטרה צריך לשכב מת על הכביש.
    זה מאוד פשוט. צריך לאמץ את כללי הפתיחה באש של הדמוקרטיה הכי גדולה בעולם.

    • צודק בהחלט!

      רון, 17/10/08 15:38

      למה נותנים לשוטרים האלה נשק ואלות? העבריינים האמיתיים יודעים שיש לשוטרים הוראות שימוש בנשק/ או אי שימוש יותר נכון. אז הם מנצלים את זה.
      בארה''ב אין מצב ששוטרים לא פותחים באש או לא מכים עבריין שמנסה להמלט, בגלל זה יש שם פחד מוות מהמשטרה אבל אפשר לפחות לישון בשקט יחסית.

    • לא לקחתם בחשבון איך התקשורת וארגוני האזרח היו משסעים את השוטר היורה (ל''ת)

      m, 17/10/08 21:43

  • 19.

    שופטי ישראל יוצרים אנדרלמוסיה.שאלוהים יקח אותם (ל''ת)

    אוריאל, 17/10/08 09:24

  • 18.

    האם אין חוק שמחייב לבדיקה? ובמידה ולא זה

    אזרחית, 17/10/08 09:23

    ממש כמו לשחרר רוצחים לכביש .חברי כנסת נכבדים נא לדרוש את החוק ומהר פן יתרחש אסון נוסף

  • 17.

    איפה אתם עכשיו משטרת ישראל ??הגבורים אבל הם לא מתנחלים אז לא כדאי להת (ל''ת)

    צפי, 17/10/08 09:18

  • 16.

    בית המשפט יקצוב על הרוצחים שבועים עבודות שרות קהילתי (ל''ת)

    עד מתי, 17/10/08 09:15

  • 15.

    מתאים למשטרה שלנו,איפה שצריך הם אינם או שבאים מאוחר מדי (ל''ת)

    אזרח ישראל,, 17/10/08 09:11

  • 14.

    יש לי רעיון !

    מחוקקת חדשה, 17/10/08 09:09

    החוק צריך לומר ש '' שוטר רשאי לשלול במקום את רשיונו של הנהג גם אם זה אינו מסכים לבדיקת השיכרות - וזאת על בסיס סירובו ''

    צר לשמוע על ההרוגה והפצועה :-(

  • 13.

    לכלא על רצח בכוונה תחילה למאסר עולם (ל''ת)

    לימון, 17/10/08 09:05

  • 12.

    להחזיר את כל הלנד קרוזרים חזרה ליפן...!! אוטו אכזרי. (ל''ת)

    נרי נמרי, 17/10/08 08:59

  • 11.

    להוריד את הפושע מהכביש

    השפוי, 17/10/08 08:58

    חלאת אדם,צריך לנקוט בכל האמצעים כדי להוריד חלאות כדוגמתו מכבישי הארץ.
    יהי זכרה לעד.

    • צריך להוריד אותו מכדור הארץ (ל''ת)

      מה זה "להוריד אותו מהכביש"? תעבוד על השפיות, 17/10/08 10:49

  • 10.

    מעניין כמה חודשי עבודות שירות הנבלות יקבלו

    עופר, 17/10/08 08:54

    אני גם חותם לכם שהם ייוצגן בבית המשפט ע''י אחד בשם קלגסבלד...

  • 9.

    לא נורא חצי שנה עבודות שירות ושנתיים פסילה

    גד, 17/10/08 08:53

    מה הם חיי אדם במדינת כל עברייניה.

  • 8.

    אם הממשלה היתה רוצה, אפשר לחסל את התאונות בדרכים

    דוד לריאה, 17/10/08 08:52

    אם הנהגים היו יודעים שבמידה ויתפסו שיכורים על ההגה, הרכב שלהם היקר יוחרם לצמיתות, הם לא היו שותים אפילו מיים, לפני הנהיגה.
    ממשלה, תתעוררי!!!! תתקיני תקנה כזו ולו לתקופת ניסיון ותצילי את העם ממגיפה איומה שאוכלת בנו זה למעלה מ-60 שנה.

  • 7.

    דווחו נכון-הנהג שסירב לבדיקה נעצר ולא השתתף בתאונה (ל''ת)

    תל אביב, 17/10/08 08:37

  • 6.

    הנהג צריך להשפט על רצח (ל''ת)

    יניב, 17/10/08 08:37

  • 5.

    דייייייייייייייייייייייייייייייי

    נומוניקס ישראל, 17/10/08 08:37

    די לתאונות די לשתות ולנהוג אם שותים יש חברים שיעשו גוינט ולא ישתו

  • 4.

    הרוצח כרגיל יקבל בסוף עבודות שירות. (ל''ת)

    רפי, 17/10/08 08:36

  • 3.

    הנהג נשאר עם השוטרים, חבריו ברחו ודרסו (ל''ת)

    אימיד, 17/10/08 08:36

  • 2.

    גם לדווח צריך לדעת..

    לוגי, 17/10/08 08:26

    אם השוטרת עצה אותו אז איך הוא המשיך בנסיעה בדיוק ? מאחר וסירב לבדיקה היה אומר להיות במעצר בחזקת השוטרת ...

    • גם לקרוא צריך לדעת. החברים שלו השתלטו על הרכב והמשיכו

      מיקי, 17/10/08 09:47

      בנסיעה.

    • גם לקרוא צריך לדעת

      עדין כהן, 17/10/08 10:12

      "אחד מחבריו שישב במושב האחורי זינק למושב הנהג, השתלט על הרכב ונמלט מהמקום."
      גם אויל מחריש לחכם יחשב

    • גם לקרוא ולהבין צריך לדעת

      המורה שולה, 17/10/08 10:21

      אני לא יודעת מה היה הציון שקיבלת שהבנת הנקרא אבל רשום בצורה ברורה מאוד שהנהג נעצר ושני החברים שלו נמלטו עם הרכב....
      תחזור לכיתה ג' במיידי!!!

      • לכל החברה '' המלומדת '' פה

        סופרת, 17/10/08 13:54

        '' לוגי '' די צודק - בכתבה הראשונה שהתפרסמה לפנות בוקר היה כתוב שהשוטרת ( אחת במספר ) עצרה את הנהג וביקשה לעשות לו בדיקת שיכרות אך זה סירב המשיך בניסעה ואז דרס את הבחורות.
        הסיפור רק עודכן מאוחר יותר - על החברים שלו ועל כך שהיו 2 שוטרות וכו'...וכו'...
        אז במקום להגיב על התגובה אולי כידאי שתתפללו לעילוי נשמתה של ההרוגה ולהחלמה מהירה לפצועה ?

    • 2 אני איתך .התעוזה שלך מאחוריי המיקלדת מזכירה לי את עוזו של בר כוכבא.. (ל''ת)

      עליזה ברוש [אלומרוט], 17/10/08 11:04

  • 1.

    פגע וברח=עונש מוותתתתתת (ל''ת)

    אבי פתח תקוה, 17/10/08 08:26