• 104.

    אנחנו מצביעים - רק ש''ס !

    בס''ד, 04/11/08 17:33

    ש''ס - ירושלים לא למכירה !

    -----------------------------

    אנחנו מצביעים - רק ש''ס !

    לרשויות המקומיות ולכנסת.

    -----------------------------

  • 103.

    מגיב 88 מבהיר היטב מי הם הבבונים תומכי הביבי הזה. מסעוד הוא המודל

    benzi. a, 18/10/08 22:02

    ומרוב טפשותם ואיבוד החושים בראשם הדפוק. הם מתחזים בשמות אחרים ובמיוחד לנתן ש. שמראה לאהבלים של ביבי מהיכן הדג משתין.

    • ביבי,שבים אליך בכל-לב שועתם תקבל ברחמיך: (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 18/10/08 23:28

      • למתחזה האומלל, הלואי תיגמל מההיתחזות. שנן: לבני , רק לבני (ל''ת)

        נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 19/10/08 11:46

  • 102.

    כל מי שמצהיר שאת ירושלים לא יחלק. הוא דמגוג ושקרן בפרהסייה.

    benzi. a, 18/10/08 09:58

    את ירושלים יחלקו ואת זה יודע ביבי וחבורת הקשקשנים שמסביבו. וגם ראשי הימין יודעים זאת שאין מנוס מחלוקת העיר. כל הצהרה כנגד החלוקה זו הצהרה דמגוגית ושקרית כמו שמטיב לשקר בפומבי מנהיג הליכוד נתניהו. וכנ''ל גם מדינה פלשתינית תקום והיא כבר בדרך. ואלה הזועקים עד לב השמים . יודעים זאת אך בכול זאת הם פונים לחלשי האופי וחמומי המוח כדי לקדם את עניינם הפוליטי. ואגב הם מצליחים בכך לשלהב את רוחם של האהבלים האלה המאמינים להם. אצל אלי ישי ושאר החרדים זה כבר לא עניין של ירושלים או הגולן. להם מדובר בכסף והרבה כסף מבחינתם אפשר גם לתת את רמת גן לעיראקים העיקר שהם ירוויחו הרבה כסף כדי לאשר ולהסכים לך.

    • בנצי רעי, מה קרה לך ? הישיבה בסוכה שיבשה עליך דעתך ? י-ם 1

      נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 18/10/08 10:42

      הסכת ושמע :ירושלים אחת לנצח נצחים, ירושלים אחת לנצח נצחים, ירושלים אחת לנצח נצחים. כל אמירה אחרת היא דבר הבל ורעות רוח. תתעשת רעי, וחזור לחושיך הנבונים והמחודדים בדרך כלל.המשך שבת שלום, ומועדים לשמחה .

    • בנצי ידידי ושותף למסקנה,כי ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

      נתן.ש מעלות.., 18/10/08 11:15

      כימני שפוי ולא הזוי,מקובלים עלי דברי אחי התאום.ירושלים לא תחולק לעולם,העיר המזרחית והמערבית חוברו יחדיו בדם מיטב בנינו.וכך תשאר לנצח נצחים,וכאחי מאחל לך המשך יום נעים.

      • מתחזה עלוב צוחק מתגובותיך,אך ביבי הגון וראוי להנהגת המדינה. (ל''ת)

        נתן, ש. מעלות.., 18/10/08 20:41

        • למתחזה האומלל, רחמי שמים עליך , הלואי תיגמל מההיתחזות . רק לבני (ל''ת)

          נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 19/10/08 11:43

      • שקרן

        נתן, שקרן, מעלות תרשיחא, 18/10/08 20:44

        שקרן. אתה טוען שאתה קשיש, ביבי פגע לך בפנסיה, אין לך מה לאכול והגעת למצב שאתה מחפש בפחי אשפה והוא חתך לך בבשר החי. בוא נעשה הסכם, תפרסם את הכתובת שלך המדוייקת ונבוא ונראה במו עיניינו שבאמת אתה קשיש ונמצא במצב קשה ובאמת ביבי חתך לך בבשר החי. אם זה נכון נבחר בציפורה. אם לא תפרסם את הכתובת אז נחשוב אותך כשקרן

        • למתחזה האומלל, רחמי שמים עליך, הלואי תיגמל מההיתחזות (ל''ת)

          נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 19/10/08 11:45

    • קדימה המפלגה המוגחכת ביותר בתולדות מדינת ישראל (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 18/10/08 20:39

    • אבוי לך המשמיץ הניקלה, לא חרבה י-ם אלא בגלל שונאי חינם שכמותך (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 18/10/08 21:04

    • אבוי לך גונב דעת שכמותך, איש סמול הקיצוני הידוע לשמצה (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 18/10/08 21:05

    • תגובה

      נתן, ש. מעלות.., 18/10/08 21:30

      אנחנו לא מאמינים לציפי- פיפי ולמפלגת קדימה. אחד צמח כבר אמר דין נצרים כדין תל- אביב וראינו מה היה בסופו. כבר לא מאמינים למפלגת קדימה.

  • 101.

    גימיק של ש''ס: להסיט הזרקור לי-ם,כדי שהדרישות הכספיות לא יבלטו

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 18/10/08 09:44

    ירושלים מאוחדת ותישאר מאוחדת גם בממשלת לבני וגם בממשלות הבאות לאחר מכן, אלא אם כן יעלה איזה מטורף / מטורלל לשלטון ביום מן הימים חלילה ה' ישמור.

  • 100.

    בזכות ש''ס ובראון-חברון נקבל הרבה כסף קיסבאות מאליהוד שרק רוצים כיסא שר (ל''ת)

    האוטונומיה האיסלמית בגליל ובנגב, 18/10/08 06:51

  • 99.

    אלי ישי, אתה כיהודי דתי חייב להגן על ארץ ישראל וירושלים

    חילונית ילידת ירושלים, 18/10/08 05:59

    עמוד על עקרונות חשובים ואל תתן לציפי ממה לספק את רצונו של בוש. לא רוצים את ציפי. ישי, תהיה גבר ותתחיל להלחם למען ירושלים

    • קדימה המפלגה המוגחכת ביותר בתולדות מדינת ישראל (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 18/10/08 20:43

  • 98.

    לכו תתייבשו באופוזיציה (ל''ת)

    תתיייבשו באופוזיציה, 17/10/08 21:31

    • ביבי,שבים אליך בכל-לב שועתם תקבל ברחמיך: (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 18/10/08 20:53

  • 97.

    ש''ס....נראה שאתם היחידים שעוד מסוגלים לשמור על ירושלים (ל''ת)

    הרצל, 17/10/08 17:26

  • 96.

    אולי סופסוף יהיה(תהיה) לנו רוה''מ נורמלית כמו בכל העולם

    עמי ביטון, 17/10/08 17:02

    ולא ברק נפוליון, ביבי ממציא העובדות ואולמרט המושחת

  • 95.

    אלי ישי: אצל ליבני תקבל פחות הבטחות אבל לפחות היא תקיים

    רחבעם מזרחי, 17/10/08 16:53

    גלה אחריות לאומית ואל תגרור אותנו לבחירות

  • 94.

    זה מצחיק. שמעון פרס עסוק בהקמת הקואליציה ובפגישות עם הרב עובדיה. (ל''ת)

    איזו מדינה, 17/10/08 16:04

  • 93.

    כולה 5 מנדטים יש למרצ ומתנהגים כאילויש להם 50 (ל''ת)

    שוקי, 17/10/08 15:51

  • 92.

    ההצהרה הינה בגדי המלך החדשים של ש''ס-זה לא יעזור להם יראו את ערוותם (ל''ת)

    ישראלי, 17/10/08 15:37

  • 91.

    גם משכילים עברו לתמוך בביבי בזכות הכלכלה (ל''ת)

    פרופסור, 17/10/08 15:09

  • 90.

    מה שבטוח בירושלים יש הרבה ערסים וצ'חצחים. וביבי הוא שם המלך שלהם

    benzi. a, 17/10/08 14:56

    ממילה העיר הזא דפוקה ללא תקנה הרבה חרדים וערבים שורצים ומתרבים שם . ההבטלה שם תמיד בשיא. מפעלים נסגרים ובמקומם קמים ישיבות ובין ישיבה לישיבה יש עוד עשר ישיבות,
    וכנ''ל המתנסים ובתי הספר שהיו בעבר חילונים. כל משפחה חילונית שבורחת מהעיר באים במקומם עוד עשר משפחות חרדיות
    הימין הקיצוני + הליכוד ושאר תומכי הרוצח יגאל עמיר מפגינים נוכחות בכול פינה חשוכה בעיר. תכלס העיר הזאת שנולדתי וגדלתי והתגאתי בה היא כבר לא העיר שלי . עבורי ירושלים זה רק הסטוריה..

  • 89.

    אלי ישי כל הצטרפות לסמול זה חילול קודש

    ש''סניק, 17/10/08 14:54

    ולא נשב עם הפרעונים בסוכה אחת

  • 88.

    ואלק תאמינו לי כשביבי יעלה לשלטון יבא המשיח. וביחד יביאו לנו את הגאולה

    רחמים מסעוד.מזרחי מקופח. סונא סמולנים., 17/10/08 14:43

    המשיח בעצמו סונא את הסמולנים וגם מעוצבן על האשכנזים ולכן הוא לא בא וגם לא מתחשק לו לבא. ביבי נתניהו ירום הודו יעלה בקרוב בסערה לשלטון. ואז תראו איך משיח צידקנו יעלה ויבא ויגיע ויראה וירצה את כל המזרחים הדפוקים והעשוקים ובאותה הזדמנות בייחד עם ביבי נתניהו שניהם יזיינו את האמאמא של כל הסמולנים אוכלי הארנבות והחזירים ובתוספת לקינוח גפילטעפיש עם לבן וסוכר. ימחי אסמון אינשאללה. וואלק רק ביבי יציל את המצב.
    ביבי נתניהו ישתבח שמו...............

    • מסעוד. אתה המגיב הכי חמוד . אני מרוצה מהעובדה שאתה הליכודניק המצוי

      ירושלמי ותיק, 17/10/08 15:05

      ואתה מסביר לעם ישראל מי הוא ביבי ומי הם תומכיו. מסעוד החמוד. תמשיך כך. ואם תרצה אני מוכן לעזור עזור לך

    • כל הכבוד למסעוד

      זונת צמרת, 17/10/08 15:48

      צודק רחמים מסעוד,כולנו במקצוע תומכות בביבי ובליכוד וחושבות בדיוק כמוך .

      • מסעוד. בשם כל הערסים חזק ואמץ . אתה וביבי מלכים אצלנו.

        ערס, 17/10/08 22:30

        מסעוד המלך.אני מסכים עם כל מילה שלך כמו שאני מסכים ומאמין רק לביבי. אנחנו הערסים כולנו ליכוד וכולנו רוצים ביבי.

    • לזקוק לרחמים אכן סגנונך מתאים לאוהדי ביבי,אך המשיח אינו משיח והעם אינו

      נתן.ש מעלות., 18/10/08 13:57

      חמור.האם הכנת כרטיסים למשחק באיצטדיון טדי?,אתה לא מזרחי אתה דפוק.אי לכך לעולם לא עוד הפעם ביבי,לא נשרוד אותו פעם נוספת.

  • 87.

    ש''ס גם ישבו עם אולמרט כשכולם ידעו שהוא מוכר את י-ם למחבלים (ל''ת)

    אורי, 17/10/08 14:30

  • 86.

    נתן ש. מעלות: תאמין לישי. ואז אתן לו.....והוא ישכח ! (ל''ת)

    לקח ת., 17/10/08 14:15

  • 85.

    ירושלים פתוחה

    אחריות, 17/10/08 13:44

    יכולה להיות רק תחת ריבונות יהודית. בגלל אופי הדת, בגלל הלאום הלא מגלומני, ובזכות.

  • 84.

    סוף סוף מישהו עם אגנדה וכבוד לאומי - לא להמשך מכירת החיסול של אולמרט

    ליכודניק חילוני מצפון תל אביב, 17/10/08 13:31

    יש בחירות ברשות בינואר יש בחירות חודש הבא באמריקה
    אבו מאזן לא שווה כלום
    אבו מאזן והפלסטינים לא נסגו במאום מדרישתם
    לכל ארץ ישראל
    למי אנו מוכרים את ביטחוננו
    להיסטוריונים של אולמרט ליבני בוש וקונדליסה
    למי מוכרים את בקעת הירדן ויוצרים רצף מעירק לפלסטין למי מוכרים את רמת הגולן
    ומביאים אותנו לגבולות מלחמת יום כיפור ביום הרביעי כשתל אביב ברת מחיקה

    • לא תומכת בשום מפלגה, אבל תבורך על התגובה שלך

      חילונית מארצות הברית, 18/10/08 05:54

      אולמרט הכתיב ללבני מה שבוש הכתיב לקונדי. מלחמת עיראק האינסופית היא עסק שמכניס הרבה כסף לחברות רבות, חלקן בבעלות צ'ייני וחבריו.

      • העיקר רק ברוך מרזל,הכי טוב למדינה היהודית (ל''ת)

        נתן, ש. מעלות.., 18/10/08 20:50

      • הפעם אני בוחר רק בברוך מרזל (ל''ת)

        נתן, ש. מעלות.., 18/10/08 20:50

  • 83.

    ירושלים שייכת ליהודים

    דודו, 17/10/08 13:29

    אין לוותר על שום שטח שכבד דוד המלך .גם לא על ג'בל מוכבר ושועפט .אלו מקומות קדושים.

  • 82.

    האם החזרת הביבי תהיה החזרת החזירות התקציבית על חשבונינו?

    דפנה, 17/10/08 13:25

    לא ידוע לציבור מה הוא באמת הבטיח להם ומה הם מצפים לקבל ממנו אבל דבר אחד בטוח שהבטחות אצלו ומה שהוא עשה בעבר לא יטיבו עמם לאורך זמן לכן שלא יצטרפו לממשלה הזו ויקבלו מעמד של שותפה בכירה עם אפס תקציב, אולי בסוף האזרח ירוויח מכל ההבטחות בלי כיסוי מפני שהכיסוי עולה במקרה של ש''ס כסף והרבה כסף על חשבון משלם המסים.

  • 81.

    שס תלכו לעזאזל..מתי אמרתם אם אשכחך ירושלים?

    אלאיב, 17/10/08 13:17

    אל תענו לי ..כן אני חרדי..ציפע תתן לכם מעטפות .ואתם תזחלו לממשלה הארורה

  • 80.

    רציתם קדימה ועמיר פרץ תקבלו אבטלה ובורסה יורדת (ל''ת)

    כלכלן, 17/10/08 13:15

  • 79.

    תגובה

    נתן,ש, מעלות.., 17/10/08 12:59

    אנחנו לא מאמינים לציפי- פיפי ולמפלגת קדימה. אחד צמח כבר אמר דין נצרים כדין תל- אביב וראינו מה היה בסופו. כבר לא מאמינים למפלגת קדימה.

    • מתחזה עלוב מי זה אנחנו ? הרי אתם האספסוף המתלהם,לכם ניתן להאמין?

      נתן.ש מעלות., 18/10/08 11:18

      התחזות התחום החזק של ביבי ואוהדיו,אי לכך לעולם לא עוד הפעם ביבי.העם מאס בו ובשקריו ואי לכך הביסו פעמיים רצוף בקלפי ויביסו בשלישית.

      • אתה,כן אתה,לא סיכמנו שהנך שקרן (ל''ת)

        נתן, שקרן, מעלות תרשיחא, 18/10/08 20:55

      • למתחזה, לא היית איפה שהנך היום לולא ביבי היה שר האוצר (ל''ת)

        נתן, שקרן, מעלות תרשיחא, 18/10/08 20:57

  • 78.

    תגובה

    נתן,ש, מעלות.., 17/10/08 12:58

    אנחנו לא מאמינים לציפי- פיפי ולמפלגת קדימה. אחד צמח כבר אמר דין נצרים כדין תל- אביב וראינו מה היה בסופו. כבר לא מאמינים למפלגת קדימה.

  • 77.

    ארור יהיה מי שיעביר את ירושלים ואת הגולן לבני הבליעל המנוולים האלה!! י

    ג'ינג'י = ת''א, 17/10/08 12:53

    יש ללכת לבחירות כלליות ולהקים ממשלה שתתן לעם היהודי את הביטחון ותשמור על אדמות העם היהודי!! ליבני היא היתה שותפה לפשעים של המפיונרים בקדימה ולכן היא לא חפה מכל פשע, לא ניתן לכפות על העם את המפלגה הארורה הזאת שגרמה לנו רק צרות ואסונות!! ביבי לשילטון יחד עם ליברמן ואיתם ידעו להגן על העם היהודי ומדינת ישראל!!

    • הי אתה ג'ינג'י. השתגעתה? אתה מקלל את האלוהים שלך ביבי.

      benzi. a, 17/10/08 14:32

      הביבי שלך יחלק וימכור את ירושלים וירד מרמת הגולן. . ואתה מקלל את מי שיעביר את ירושלים והגולן ורבים יודעים מי הוא הביבי שלך ושל חבריך חמומי המוח הנלהמים סביב הדמגוג הזה שקרניהו.

    • ארור המקלל את בני עמו,זו אכן דרכו של האספסוף המתלהם.

      נתן.ש מעלות., 18/10/08 11:21

      אי לכך אין ראויה יותר לכהונת רה''מ הבאה שלנו מציפי ליבני,ואין ראוי יותר לכהונת יו''ר האופוזיציה מביבי.משם אינו מסוגל לפגוע בנו השכבות החלשות פעם נוספת.

      • העיקר רק לא ליבני,ליבני הכי טובה לגוים (ל''ת)

        נתן, שקרן, מעלות תרשיחא, 18/10/08 20:58

      • אתה,כן אתה,לא סיכמנו שהנך שקרן (ל''ת)

        נתן, שקרן, מעלות תרשיחא, 18/10/08 21:00

      • ארור המקלל בני עמו, (ל''ת)

        נתן, ש. מעלות.., 18/10/08 21:02

      • אבוי לך המשמיץ הניקלה, לא חרבה י-ם אלא בגלל שונאי חינם שכמותך (ל''ת)

        נתן, שקרן, מעלות תרשיחא, 18/10/08 21:03

  • 76.

    נראה אם ישי יעמוד על דרישתו.ולא יתקפל עוד ביום ראשון הקרוב !! (ל''ת)

    דולי, 17/10/08 12:47

  • 75.

    במשא ומתן כל צד מעלה טיעוניו,ירושלים לעולם לא תחולק. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 17/10/08 12:35

  • 74.

    ש''ס ממשיכה להיות הקול השפוי המדינה ההזויה שלנו

    המשקיף, 17/10/08 12:20

    ולא אני לא:

    1. ספרדי
    2. דתי
    3. חרדי
    4. ימיני

    אני דווקא:

    1. חילוני
    2. מרכז פוליטי
    3. אשכנזי

  • 73.

    שש''ס תחנק עם הקיצוצים של ביבי

    גל, 17/10/08 12:06

    אין ללבני מה להתעסק עם הסחטנות הזו, שירגישו לבד אם הם שכחו את הקיצוצים של ביבי לשכבות החלשות אותם ש''ס לא מייצגת גם ככה אבל רק שואבת מהם קולות.

  • 72.

    אבל ציפק'ה אמרה שתוך 10 ימים היא תקים ממשלה... מה קרה ?? אה ציפק'ה ?? (ל''ת)

    אין שכל ????, 17/10/08 12:02

    • אלי ישי ימתח אותה עד היום האחרון וכשתהיה לחוצה הוא יסכים בשביל עוד כסף

      נתן.ש מעלות., 17/10/08 15:42

      ציפיטפוט לא יודעת לנהל משא ומתן יותר טוב מילדה בגן

      • מתחזה עלוב התחזות התחום החזק של ביבי ואוהדיו,ציפי ליבני רה''מ הבאה שלנו

        נתן.ש מעלות., 18/10/08 12:09

        וכפי שנאמר במקורות,לעולם לא עוד הפעם ביבי.לא נשרוד אותו פעם נוספת.

  • 71.

    העם יגיד לביבי -סער- ריבלין נמאסתם אתם משקרים את העם רק כסף וכיסא אתם (ל''ת)

    שמואל, 17/10/08 11:59

  • 70.

    יהיה יותר כסף ''לדוסלך'' אם תפתרו מירושלים המזרחית מספיק להאכיל ערבים (ל''ת)

    הנגב הגליל חיפה עכו רמלה לוד תעבירו קצת ''דוסלך'' שם, 17/10/08 11:56

  • 69.

    הייתי שואל את אלי ישי. כשביבי יחלק את ירושלים ויסוג לגבולות 67.

    benzi. a, 17/10/08 11:53

    קודם כל הביבי הזה לעולם לא יחזור לשלטון.
    אך בא ונצא מתוך הנחה כאליו הוא בשלטון. את ירושלים ביבי המזיע והלחיץ יחלק ויסוג לגבולות 67 ואף ירד מרמת הגולן. . השאלה לי אליך אלי ישי. האם תמשיך לאחר כל לתמוך בו ולהשאר בממשלתו של ביבי. אני יכול לענות את התשובה במקומך. וכסף יעוור עני חכמים ויסלף דברי צדיקים. אדון ישי אתה ומפלגתך ומנהיגך . אפשר לסגור אתכם הכול ואפילו לתת את רמת גן לעיראקים. הכול תלוי בסכומי הכסף שתדרשו ותקבלו.

  • 68.

    תגובה

    נתן,ש, מעלות.., 17/10/08 11:52

    אנחנו לא מאמינים לציפי- פיפי ולכל מפלגת קדימה. כבר היה אחד צמח שאמר דין נצרים כדין תל- אביב וראינו מה היה בסופו. לא מאמינים למפלגת קדימה.

    • מתחזה עלוב התחזות התחום החזק של ביבי ואוהדיו,ציפי ליבני רה''מ הבאה שלנו

      נתן.ש מעלות., 18/10/08 12:17

      אוי לנו אם אכן האספסוף ישמור על חומות ירושלים,אתם מתאימים לאכלס את הטריבונות של איצטדיון טדי בירושלים.ולזעוק את הקריאות הגזעניות שלכם,אי לכך רק לא ביבי.ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה,ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים,אותם פיטם ע''ח השכבות החלשות.

  • 67.

    תגובה

    נתן,ש, מעלות.., 17/10/08 11:51

    אנחנו לא מאמינים לציפי- פיפי ולכל מפלגת קדימה. כבר היה אחד צמח שאמר דין נצרים כדין תל- אביב וראינו מה היה בסופו. לא מאמינים למפלגת קדימה.

  • 66.

    הליכוד רוצה שחירותהם מושחטים קצב שלהם הירשהורל שלהם אתם כבר 0 (ל''ת)

    שמואל, 17/10/08 11:48

  • 65.

    מתפרנסים או מהפלייה ואו מהסכסוך

    מוי, 17/10/08 11:43

    בסיס קיומה של שייס הוא הפליית הספרדים
    אין לשייס עניין בפתרון ההפליה(בהנחה שהוא קיים) ,כי אז נשמט בסיס קיומה
    הוא הדין לגבי הסכסוך הישראלי ערבי
    אין להעתר לבקשתם יש ללכת לבחירות..............

    • בסיס קיומה של ש''ס -הנצחת החולשה הכלכלית של בוחריה.

      יחיאל כ''ץ, 17/10/08 17:19

      עזוב את העניין העדתי.נכון שרוב בוחרי ש''ס ספרדים אבל האמת היא שש''ס מנציחה את החולשה הכלכלית של בוחריה באמצעות הקיצבאות.''השמירה'' על חולשת בוחריה שומרת על כוחה האלקטורלי.ולבוחרי ש''ס הייתי מציע ללמוד מקונפוציוס , חכם סיני שאמר: ''תן לי דג ואשבע היום, למדני לדוג ואשבע כל חיי''.

  • 64.

    ש''ס, לידיעתכם: בוש כבר הציע לאסד את הגולן תמורת איראן, ובסיכום עם מי? (ל''ת)

    עם ציפי אולמרט, 17/10/08 11:36

  • 63.

    לפיקציה שמאלנית לבני אין ולא יהיה מנדת ותקרוס כבר בלידתה (ל''ת)

    חכם מיימון, 17/10/08 11:34

  • 62.

    בתור מסורתי ימני אני מתבייש באלי ישי שעושה צחוק מאיתנו.

    לבני היא בזיון וישי נותן לה יד, 17/10/08 11:31

    אם פעם הצבעתי לש''ס אז היום ברור שלפי התנהלות המפלגה אין סיכוי שאצביע לה למרות שהרב עובדיה הוא גאון הדור ואני מאמין באמונה שלמה.

  • 61.

    לבני בגדה בעם. חושבת רק על הכיסא שלה!!! (ל''ת)

    שי, 17/10/08 11:31

  • 60.

    גב' לבני-יוהרה ''אני אוביל תהליכים אני ואני צריך וצריך'' (ל''ת)

    ''יח' 162+1'' בואו אלינו לבתי העלמין, 17/10/08 11:29

  • 59.

    ליבני היא לא אולמרט היא צריכה להתייעץ עם אייל ארד מה עושים :-) (ל''ת)

    מאיר דגן, 17/10/08 11:26

  • 58.

    שס - הם העלה תאנה של ליבני - בושה וחרפה על חיזורי שס (ל''ת)

    אלי, 17/10/08 11:26

  • 57.

    הש''סניקים האלה מיותרים לחלוטין הם מתאימים לביבי וביבי מתאים להם.

    benzi. a, 17/10/08 11:21

    הליכודניקים רקובים ודפוקים והש''ניקים רקובים ומושחתים. ביבי ערמומי וצבוע ומנהיג ש''ס סחטן ועלוקה. קהל המצבים של ש''ס-ליכוד הם מאותו החומר שמהם צמחו הערסים והצ'חצ'חים ושאר האספסוף. זה אולי נשמע מעט גזעני. אך לצערי זה האמת והמציאות של אותם הזבלים שהורסים כל חלקה טובה בארץ.

  • 56.

    כפיה עדתית חרדית מרוקנית

    חבר אשכנזי במפלגת קדימה, 17/10/08 11:19

    הלו מה קורה כאן ?? הצבעתי במוקדמות של מפלגת קדימה לציפי לבני ולא למפלגת החרדים המזרחים בהנהגת רב סנילי שחושב שאנחנו חיים עדין במרוקו העתיקה.. אולי דעותיו ומנהגין מתאימים לחלק ספציפי קטן במדינת ישראל החילונית.אבל מי היא מפלגת ש'ס שתקבע לרוב אזרחי ישראל כיצד לפעול בנושאי ביטחון וביחסים בין לאומים.----כמו שאנחנו החילונים לא מתערבים בנושא הלכות דת ומנהגים מימי הבינים של ש'ס. שיפסיקו החרדים האלה להתערב בנושאים ממלכתיים אזרחיים .ובעיקר בעניני ביטחון שרובם ובעיקר הרב הזקן עובדיה יוסוף לא מבין בהם מאומה

  • 55.

    ציפי תבטיח, ישי יקבל כסף, ןירושלים תשכח.

    דורון, 17/10/08 11:11

    היינו בסרט הזה ואנחנו יודעים היטב מה הדבר היחיד שחשוב לש''ס. המפלגה הזאת חתומה על הסכמי אוסלו, על הגרוש ותהיה גם חתומה על חלוקת ישרושלים.
    הכסף מקדש את הכל.

  • 54.

    כל הכבוד ש''ס מזה למה מה קרה שנוותר על ירושליים ?

    רועי, 17/10/08 10:57

    זה המדינה שלנו תראו מה קרה לנו שפיננו את גוש קטיף.
    ועוד ירושליים ?זה עיר הבירה שלנו מה קרה לכם איפו אתם חיים ?

  • 53.

    השבת הקצבאות - החייאת השד הדמוגרפי המוסלמי!!!

    קול מהנגב, 17/10/08 10:51

    את ההישג המשמעותי ביותר שהשיג מנהיג יהודי בעשורים האחרונים עבור מדינת היהודים מקריבה ציפי ליבני עבור כסא!!
    ביבי כבר אכל את הצפרדעים וגורש מהעיר על ביטול הקצבאות, פעולה אמיצה שמיגרה את השד המוסלמי והורידה את תפוקת הרחם המוסלמית והבדוואית בעיקר, מאז ביטול הקצבאות.
    כל ראש ממשלה יודע ומכיר את הנתונים של היחידה המרכזית לסטטיסטיקה על אף שאינם מפורסמים יותר... ומי שיקח על עצמו את השבתן אינו ראוי לתפקיד ולכסא ראש הממשלה !!

  • 52.

    מעניין שכל אלה שלא תרמו כלום למדינה משחקים אותה פטריוטים. (ל''ת)

    המיקרוגל, 17/10/08 10:50

  • 51.

    איזה מהלך שקוף להוציא עוד כסף מהמדינה - בסיפור הזה היינו כבר כמה פעמים (ל''ת)

    אבי ישראל, 17/10/08 10:49

  • 50.

    חייבים להחזיר את ''שינוי'', ש''ס חזרה לחגיגת השחיתות

    אפי, 17/10/08 10:44

    אני מדבר עם אנשים בשבועות האחרונים, אם מפלגת שינוי תחזור יהיו עשרות אלפים שיצביעו לה. אסור לתת לחגיגה להימשך

  • 49.

    להשאיר אותם בחוץ שיתיבשו בלי שוחד הם גמורים בבחירות הבאות (ל''ת)

    אוכל קיטניות, 17/10/08 10:43

  • 48.

    לא עובדים, לא הולכים לצבא והם יקבעו מה יהיה כאן!

    דני, 17/10/08 10:43

    לבני, הכניעה שלך לחרדים פשוט מחרידה. הבטחת לנו ''פוליטיקה אחרת'' אבל את מתנהגת כמו אחרון המושחתים.

  • 47.

    טביעת אצבעות ברורה של נתניהו בתביעה זו (ל''ת)

    רוחמה, 17/10/08 10:37

  • 46.

    חייבים למצוא למזרח י-ם פתרון חלוקה כמו ביוזמת ז'נבה

    אבינעם בן יהודה, 17/10/08 10:34

    ש''ס יכולים להכריז מה שהם רוצים, אבל אם העם פה יבין אחת ולתמיד שמדובר על חלוקה של מזרח ירושלים בלבד על פי המפתח, שעליו מתבסס המודל להסכם של יוזמת ז'נבה למשל, של ''מה שיהודי לישראל ומה שערבי לפלסטינים'', אז יוכלו להבין שתמורת פתרון שכזה הפלסטינים יהיו מוכנים לוותר על ''דרישת השיבה'' שלהם, שממילא לעולם לא תתממש. לצערי יש חשש שהיא תתממש עוד כך וכך שנים אם אנו לא נסיים את הסכסוך בהסכם קבע.
    אין לפלסטינים כל תביעה לגבי ירושלים המערבית, וידוע שהם יסכימו להשאיר בידי ישראל את השכונות היהודיות שהוקמו במזרח העיר אחרי 1967. צריך גם להבין ששכונות ''קצה'' כמו צור באחר, וואלאג'ה, שועפאת, אבו דיס, א-טור, עיסאויה, א-ראם, בית חנינה, ועוד מעולם לא היו חלק מירושלים, עד שישראל קבעה כך באופן שרירותי17 יום אחרי סיום מלחמת ששת הימים. פשוט המצאנו היסטוריה במובן הזה.

  • 45.

    הללואי שתקום ממשלה - אז הליכוד יקבל 50 מנדטים בבחירות הבאות (ל''ת)

    ליכודניק, 17/10/08 10:26

    • ליכודניק. כשתדע את תוצאות הבחירות בעוד שנתיים . תצטער שהיה בחירות

      benzi. a, 17/10/08 11:25

      הליכוד והביבי שלכם יצטרכו להזיע הרבה כדי לקבל את ה 11 12 מנדטים שיש להם היום. הציבור בארץ הם לא כאלה מטומטמים או פסיכים כמו רוב מצביעי הליכוד וש''ס.

    • נו ואז????? יבא המשיח

      מוי, 17/10/08 11:49

      היינו שם והיה חארה
      לא סתם קיבל הליכוד 12 מנדטים (גם בקושי)
      ודאי לא משביעות רצון
      רוצים דבר חדש נמאס לנו מהקלישאות והמנטרות
      בלי פתרון הסכסוך אנו דורכים במקום
      וכל ראש ממשלה נבחר אפילו הימני ביותר יחלה בחיידק הטורף
      ויבין שם היכן שהאחריות שורה
      שאין ברירה ושהסכסוך חייב להיפתר
      אחרת אין לנו מה לעשות כאן.

    • למס 45בו נעשה סקרשםאמת אין לכם אף חבר שיש אימון רק בושות עשה לנו קצב (ל''ת)

      שמואל, 17/10/08 11:56

    • קדימה המפלגה המוגחכת ביותר בתולדות מדינת ישראל (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 17/10/08 11:58

      • מתחזה עלוב התחזות התחום החזק של ביבי ואוהדיו,ציפי ליבני רה''מ הבאה שלנו

        נתן.ש מעלות., 17/10/08 14:45

        פרט להתחזות ולהתלהמות אינכם מסוגלים למאומה,אתם טובים לשאגות על הטריבונות באיצטדיון טדי בירושלים.לעולם לא עוד הפעם ביבי,לא נשרוד אותו פעם נוספת.

        • אתה המתחזה.. אחרי שאולמרט הלך אין כבר על מי להגן שם. על ציפיטפוט?

          נתן.ש מעלות., 17/10/08 15:39

          היא פשוט לא מספיק טובה.

    • הפעם אני בוחר רק בברוך מרזל (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 17/10/08 11:59

    • ליכודניק, אתה מדבר על ביבי שהובס ע''י ברק ב99 וב2006 גירד 12 מנדטים

      חירותניק, 17/10/08 16:59

      בזכות הסכם עודפים.

      בכל מפלגה נורמלית אחרת היו מעיפים אותו לאלף קיבינימט. רק אצלנו במקום לשים את דן מרידור בראש(ביחד עם סילבן ובוגי) ממשיכים עם הלוזר הזה

    • לליכודניק ביבי קיבל משמיר 39 מנדטים,הוריד ל 19 מנדטים.

      נתן.ש מעלות., 18/10/08 14:03

      לאחר מכן קיבל משרון 40 מנדטים והוריד ל 12 מנדטים.השתבש לך משהוא איך הגעת ל 50 ?.אין סיכוי העם מאס בביבי ובשקריו ואי לכך הביסו פעמיים רצוף בקלפי ויביסו בשלישית.ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה,ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים,אותם פיטם ע''ח השכבות החלשות.

  • 44.

    ציפי ליבני לא קיבלה הוראות בימוי מהאדלרים לסיטואציה כזו .... (ל''ת)

    יחצ''ן, 17/10/08 10:24

  • 43.

    ליבני לא יכולה להבטיח זאת כיוון שהיא מנהלת משא ומתן מתקדם על ירושלים ! (ל''ת)

    אזרח, 17/10/08 10:24

    • קדימה המפלגה המוגחכת ביותר בתולדות מדינת ישראל (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 17/10/08 11:59

      • מתחזה עלוב התחזות התחום החזק של ביבי ואוהדיו,ציפי ליבני רה''מ הבאה שלנו

        נתן.ש מעלות., 18/10/08 12:19

        לעולם לא עוד הפעם האיש האכזר ביבי,לא נשרוד אותו פעם נוספת.

    • תגובה

      נתן, ש. מעלות.., 17/10/08 12:09

      אנחנו לא מאמינים לציפי- פיפי ולכל מפלגת קדימה. כבר היה אחד צמח שאמר דין נצרים כדין תל- אביב וראינו מה היה בסופו. לא מאמינים למפלגת קדימה.

  • 42.

    סחטנים מגעילים! לכו לעבוד, לשרת בצבא... עלוקות (ל''ת)

    מדינה מושחתת, 17/10/08 10:22

    • אני תומך ש''ס ועשיתי צבא יותר ממך

      קצין בצה''ל, 17/10/08 11:31

      מה זה ההכללה המגעילה הזו???
      חוצפן.!!!

      • אוי וואבוי לנו מקציני ש'ס

        ש.ג ברבנות הצבאית, 17/10/08 15:21

        אני מכיר אותך מזמן שהיית קצין כשרות של צלחות מחבתות וסירים. במפקדת מקהלת הרבנות הצבאית !!

    • ואם היו מתנים כניסה לממשלה בקידום תהליך השלום היית גם קורא להם סחטנים? (ל''ת)

      איש ימיני, 17/10/08 11:37

  • 41.

    ש''ס

    אזרח כמוכם, 17/10/08 10:21

    ש''ס רוצים הרבה כספים , בעיקר לבוחריהם, הם גם דורשים התחייבות שלא ננהל מו''מ על ירושלים. זכותם לדרוש, אך חובה על מי שמנסה להקים ממשלה, שלא להיכנע ללחצים שיש בקבלתם לפגוע בכלכלת המדינה או בסיכוייה להגיע לשלום עם הפלשתינאים.

    לגבי חלוקת כספים - הרוב בכנסת יקבע את תקציב המדינה ואת חלוקתו, ולא הסכמים שיהיה בהם אתנן פוליטי. אשר לסוגיית ירושלים - אין להגביל את נושאי המו''מ, אולם לא ייחתם הסכם מחייב בדבר חלוקת ירושלים או בדבר ירידה מרמת הגולן ללא מישאל עם.
    כמצביע קדימה זו התשובה שאני מצפה שתינתן לש''ס.

  • 40.

    ש''ת ומנהיגה יתנו הדין בפני הקב''ה על טומאת מקדשו בעהק''ש (ל''ת)

    רב מקומי מרכז, 17/10/08 10:16

  • 39.

    כבוד הנשיא!אנא העבר מנדט לעם! ביום ראשון!! (ל''ת)

    בני, 17/10/08 10:15

  • 38.

    בקשה מוזרה שרק אומרת ''תני לנו סולם לטפס עליו''. (ל''ת)

    אבי עצבני, 17/10/08 10:13

  • 37.

    החלופה לש''ס עפ''י לבני&ברק - מר''צ בתמיכת הערבים לציונות שפוייה (ל''ת)

    עזמי בשארה, 17/10/08 10:09

  • 36.

    לבני יו''ר מפ' העבריינים המכהנים מכוח השרדתם ע''י שמאל-פרקליטות (ל''ת)

    ארנון, חיפה, 17/10/08 10:03

  • 35.

    כל הכבוד לאלי ישי!

    רון, 17/10/08 10:01

    סוף סוף מישהו מעלה לדיון נושא מדיני ולא מאפשר למושחתי קדימה להסתתר מאחורי הימין והשמאל בו זמנית.אולי נוכל לדעת מה העסקנים העלובים של קדימה חושבים בענינים מדיניים. השקר של לרצות גם את הימין וגם את השמאל מגיע כעת לשעת המבחן האמיתית שלו. כל הכבוד לאלי ישי!

    • תגובה

      נתן, ש. מעלות.., 17/10/08 12:12

      אנחנו לא מאמינים לציפי- פיפי ולכל מפלגת קדימה. כבר היה אחד צמח שאמר דין נצרים כדין תל- אביב וראינו מה היה בסופו. לא מאמינים למפלגת קדימה.

  • 34.

    איך הסתדרה י - ם בלי הגנת ש''ס במשך 3000 שנה ?

    רום, 17/10/08 09:58

    אין לנו אלא להתפלא, איך זה הסתדרה ירושלים בלי ששס תגן עליה 3000 שנה ?

  • 33.

    ש''ס ...שיא הצביעות ...רודפי כבוד ובצע כסף !!!

    א.ב.ס.ט, 17/10/08 09:56

    פרזיטים שלא עובדים וחיים ע''ח משלם המיסים.
    הגדלת קצבאות ילדים = הגברת הילודה הערבית והחרדית...הם יתרבו ועם זאת תגדל הסחטנות החרדית.

  • 32.

    ש''ס אין להם שס גידים=ייתקופפו תמורת שילומים=ויחזרו מהר מדרישותיהם):+(= (ל''ת)

    נ.כהן ממשלת הבלוף=התן וקח=ללא עקרונות מהותיים=חבלז, 17/10/08 09:54

  • 31.

    למאי נפקא מינה ?

    ירין, 17/10/08 09:53

    אם נתינת שטחים תציל חיים, תנו את הכל !!!
    אין עניין בקיום של מדינה שמקפחת חיים.
    אבל אם נתינת שטחים תקפח חיים, אל תתנו כלום !
    לתת ''הכל חוץ מירושלים'' מאפיין פוליטיקאים כמו אלי ישי, שלא מעניין אותם לא חיים ולא מוות. רק הכיסא שלהם.

  • 30.

    ישי, שמאלני ספרדי=ש''ס. (ל''ת)

    יצחק הכהן, 17/10/08 09:47

  • 29.

    לש ''ס לא הפריע ,שאולמרט דן על ירושלים, הם אפילו לא פצו -פה,שום דבר !!!

    דולי, 17/10/08 09:37

    אין אמון בש''ס -'' אחד בפה ואחד בלב''.

    תמורת כסף לעצלים, הם יעלימו עין גם
    כשדנים על ירושלים.

    • דולי בתגובתך מ''ס 1 בשעה 7.56,הבעת שביעות רצון מאל ישי מה קרה? (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 17/10/08 10:41

      • אתה,כן אתה,לא סיכמנו שהנך שקרן (ל''ת)

        נתן, שקרן, מעלות תרשיחא, 17/10/08 12:28

      • הסתבל בתגובה : 67,68,78,79 זו תגובה הולמת בשבילך !!! (ל''ת)

        נמאסת !!!, 17/10/08 13:49

  • 28.

    משא המכירות ללא תמורה של אולמרט / לבני חייב להפסק

    עינת מפ''ת, 17/10/08 09:33

    לא ירושליים היא עיקר הבעיה . גם הפליטים , פירוז הגדה , שמירת בקעת הירדן ליום שבו החמאס ישתלט על ירדן . שליטת ישראל בשמיים באופן מוחלט . הפסקה מיידית בתעמולה הנאצית של הרשות הפלשתינית ובחינוך לשנאה . הכרתם בישראל כמדינה יהודית וכו' . רק על בסיס זה ניתן להקים ולקיים שלום בר קיימא ולא פיקציה בנוסח הסכם אוסלו או הנסיגה מעזה שרק הרעו את מצבנו .

  • 27.

    דרוגבה: אני רוצה לסיים את הקריירה שלי בצ'לסי (ל''ת)

    דרור, 17/10/08 09:33

  • 26.

    ש''ס יקרים לא יעזור לכם אצלי אתם גמרתם

    .ב.ע., 17/10/08 09:27

    לא יעזור לכם שום הצהרות כוזבות. לא הפריע לי שלחמתם לקבל יותר קיצבאות. כולם בלי יוצא מין הכלל מחממים כיסאות וכולם לוחמים על קיצבאות. מה שלי הפריע הוא שישבתם עם ממשלה שהצהירה כל הזמן על חלוקת ירושלים ולא גרמתם להפלתה המיידית. לא הבנתם שירושלים היא מקור היהדות ולב ליבה של ישראל. איתי אין לכם יותר צ'אנס. אני לא דתי אני שומר מסורת בחרתי בכם בגלל שלי הערכים היו חשובים מאוד אתם שכחתם מהם ערכים יהודיים. בגלל כסא בכנסת.

    • תגובה

      נתן, ש. מעלות.., 17/10/08 12:14

      אנחנו לא מאמינים לציפי- פיפי ולכל מפלגת קדימה. כבר היה אחד צמח שאמר דין נצרים כדין תל- אביב וראינו מה היה בסופו. לא מאמינים למפלגת קדימה.

  • 25.

    קדימה ש''ס עבודה כולם רקובים מהיסוד (ל''ת)

    בני-עפולה, 17/10/08 09:23

  • 24.

    ירושלים

    erez, 17/10/08 09:22

    ישי , אני מעריץ אותך אם תעמוד ותתעקש על עניין ירושלים צריך לחזור ולהקשיח את העמדה הזו שהיא מעל כל מן''מ . כל הכבוד על שמירה על הצדק החברתי ותמיכה בשכבות החלשות צריך להרים ולחזק את השכבות החלשות כדי לחזק את החברה הישראלית מבפנים

    • תגובה

      נתן, ש. מעלות.., 17/10/08 12:06

      אנחנו לא מאמינים לציפי- פיפי ולכל מפלגת קדימה. כבר היה אחד צמח שאמר דין נצרים כדין תל- אביב וראינו מה היה בסופו. לא מאמינים למפלגת קדימה.

  • 23.

    לבני מעודדת את משתמטי ש''ס במו''מ שאינו אלא מכירת המדינה (ל''ת)

    ש.י, 17/10/08 09:22

  • 22.

    פחד לבני מהבחירות יגרום לה להרוס כליל את הכלכלה (ל''ת)

    ליכודניק, 17/10/08 09:19

  • 21.

    מי שתורם פחות ומשתמט מקבל יותר ע''י מי שנבחר ב-400 קולות (ל''ת)

    ההיגיון הנאור והשפוי, 17/10/08 09:17

  • 20.

    איזה מדינה שככה מקבלים החלטות הכל בשביל הכיסא את לא שונה מהם ציפורה!!!

    א, 17/10/08 09:04

    את אפילו יותר גרועה!!!!!!

  • 19.

    לא מאמין להם. גם את ירושלים הם ימכרו בסוף (ל''ת)

    בשביל עוד קצת כסף, 17/10/08 09:03

    • תגובה

      נתן, ש. מעלות.., 17/10/08 12:26

      אנחנו לא מאמינים לציפי- פיפי ולכל מפלגת קדימה. כבר היה אחד צמח שאמר דין נצרים כדין תל- אביב וראינו מה היה בסופו. לא מאמינים למפלגת קדימה.

  • 18.

    תרגיל מבריק של ש''ס

    יגאל, 17/10/08 09:01

    עכשיו נראה מה תהא תשובתה של ציפורה.

    • תגובה

      נתן, ש. מעלות.., 17/10/08 12:06

      אנחנו לא מאמינים לציפי- פיפי ולכל מפלגת קדימה. כבר היה אחד צמח שאמר דין נצרים כדין תל- אביב וראינו מה היה בסופו. לא מאמינים למפלגת קדימה.

      • ולמתחזים אל תהי תקוה ותקומה,אתם עובדי אלילים ביבי אל כזב.

        נתן.ש מעלות., 18/10/08 14:10

        הראויה ביותר לכהן כרה''מ שלנו,היא ציפי ליבני.

  • 17.

    מחנות הפליטים בירושלים עם מאות אלפי ערבים עוינים,נחשב ירושלים? (ל''ת)

    לטובתנו צריך להיפטר מזה, 17/10/08 08:55

  • 16.

    אלי ישי אל תרמה את בוחריך.

    ש''ס הוכיחה כבר שאין כמוה בחשיבות הכיסא..., 17/10/08 08:49

    בוחריך לא רוצים את לבני ראש ממשלה,אתה תשלם על זה ביוקר בבחירות!

  • 15.

    לפי מצבינו אם אירן חמס חיזבלה שרוצים להשמיד אותנו צריכים לאחד בלי תנאי (ל''ת)

    שמואל, 17/10/08 08:41

  • 14.

    ‏

    ‏, 17/10/08 08:41

    ישי צודק, לא לוותר על ירושלים.

  • 13.

    במקרה שיהיה אפשר להגיע לשלום אמת אז צריכים לעשות משאל עם (ל''ת)

    שמואל, 17/10/08 08:39

  • 12.

    ירושלי עתיקה יהודי לא נכנס בשביל מה אנחנו צריכים עוד 350000 ערבים זה י (ל''ת)

    שמואל, 17/10/08 08:36

    • ומה בקשר ליפו???

      סטודנט, 17/10/08 09:43

      למה אנחנו צריכים עוד 20000 ערבים??(יש לך מיספרכמה ערבים ביפו?)

    • כשתבוא לעיר העתיקה תראה כמה יהודים גרים בה ומבקרים בה

      ירושלמי, 17/10/08 09:43

      לא כולם שמאלנים פחדנים כמוך.

  • 11.

    תמורת כמה זוזים נוספים יתנו ידם לחלוקת ירושלים (ל''ת)

    עבודה בעיניים, 17/10/08 08:34

  • 10.

    אני מציאה לשס לא להגביל את ממשלה בענין ירושלים אנחנו רחוק מן השלום ננש (ל''ת)

    שמואל, 17/10/08 08:33

  • 9.

    כל ממשלה שתקום, גם עם ביבי בראשה, תהיה חייבת לדון על ירושלים, לא חייבי

    ירושלמי, 17/10/08 08:32

    לא חייבים את ש''ס בממשלה, יש אופציות אחרות. חלקה המזרחי של ירושלים, למי שלא גר בעיר או מכיר אותה, בורו ככולו מאוכלס בערביי מזרח ירושלים, שנאמנים לפלסטין ולא לנו, ואנו משלמים להם קצבאות ביטוח לאומי ודואגים לרווחתם.

    • לשלול מתושבי ירושלים המזרחית את תעודת הזהות הכחולה.

      יחיאל כ''ץ, 17/10/08 11:52

      20000 ערביי מזרח ירושליים נהנים משירותי המוסד לביטוח לאומי של ישראל. מכיוון שאין ספק לגבי העובדה שהם פלסטינאים יש לשלול מהם לאלתר את תעודת הזהות הכחולה שבידם ''ולהחזירם'' לסטאטוס הקודם שלהם אזרחי הרשות הפלסטינאית.
      במציאות -א. שום גורם מעיריית ירושלים אינו מטפל בהם ב. עובדי עירית ירושלים חוששים להכנס לשכונות הערביות.ג. יהודים אינם נכנסים לשכונות אלה. אולי ירושלים אינה מחולקת מדינית אבל עובדתית בשטח קיימת החלוקה.

  • 8.

    בואו נסע לוורשה לקבל מיזודה וסע.....

    בין אחיו של הישרזון זל'', 17/10/08 08:28

    רגע ליבני היא פולניה כי כול ראשי הממשלה היו כך אז למה יוצא מהכלל?רק שלא תקנה מיזודה לוורשה,,,חה חה אל תצחקו על הפולנים הם אוהבים הרבה כסף ומיד,ממוחים לדבר לשוחח הוראה ותאטרון(הם הקימו אותו) לעבוד לא חייבים במיוחד כסף כסף.העם חצוי כבר משנות ה60 עם השילומים לחצי יש לחצי אחר אין כך מקימים רבותי מדינה אצל פולנים ,חסר רק שהם לקחו את הילדים התימנים לא לא יכול להיות.....

    • יחי מלך מרוקו ועבדיו היהודים

      בן לחלוצים מפולין שעלו ב 1928, 17/10/08 11:29

      מדוע שאתה לא תנהג לפי דרישת הפלסטינים ותיקח את הציוד שהיגיעה איתו משפחתך ארצה, בשתי שקיות פלסטיק ותחזור לארץ מורשתך מרוקו אוהבת היהודים??

  • 7.

    ישי, אל תמכור את ירושלים. לב ליבו של העם היהודי

    רועי, 17/10/08 08:25

    ישי, אל תמכור את ירושלים. לב ליבו של העם היהודי

  • 6.

    ממשיכים להשריץ ילדים בלי הגבלה ולבקש כסף ולא לעשות צבא!

    אילן, 17/10/08 08:24

    ואתם מדברים על ירושלים??
    את ירושלים שחררו חילי צה''ל ולא חילים בצבאות השם!

    אם זה היה תלוי בכם אז הירדנים עדיין היו שולטים בירושלים!

    אז מי שלא תרם שלא יבקש שיתחשבו ברצונו!
    תנו למפתחים להחליט!

  • 5.

    1.5מליון שסניקים וחרדים+1.5מליון ערביי ישראל=מסוכנים יותר מחלוקת מחמס (ל''ת)

    חלוקת ירושלים ואחמדיגאן.לגרש את מי שלרא משרת בצהל, 17/10/08 08:16

  • 4.

    ציפי מוכרת את המדינה- העיקר להיות ר''המ (ל''ת)

    רונן, 17/10/08 08:15

  • 3.

    חדש! השם ה-8 של ירושלים לפי חידושי הבבא-בובה הוא כסף/אתנן (ל''ת)

    מועלם, ירושלים, 17/10/08 08:10

  • 2.

    כל הכבוד השר ישי התמד בדרישותך..אם אשכך ירושלים תשכח ימיני (ל''ת)

    אריה, 17/10/08 08:08

    • תשכח ימינו ???

      שמאלן ירושלמי, 17/10/08 12:01

      איזה קשקוש, נדמה לי בכלל, שאלי ישי איטר יד ימינו,

  • 1.

    אלי ישי אמר גם שהוא סקפטי,והוא מאמין בהבחירות יתקיימו ב- 2009

    דולי, 17/10/08 07:56

    הסבלנות תמיד משתלמת !!!