• 105.

    מעולם לא שמענו מוילנאי הזה דברי חכמה רק טפשות (ל''ת)

    ג'ק, 31/10/08 01:18

  • 104.

    מה לעשות וילנאי צודק - לכל ההמומים הצדקנים והמתייפייפים (ל''ת)

    אתם מקלקלים לגילעד, 27/10/08 17:32

  • 103.

    למה לא חטפו אף חייל אמריקאי בעיראק?

    שועל המדבר, 19/10/08 15:37

    הרי כל ילד מבין שאין שום בעייה לטרוריסטים לחטוף חיילים לא אחד אפילו עשרות - אז למה הם לא עושים את זה?
    מהסיבה הפשוטה שלארה''ב יש מדיניות מאד ברורה בנושא מאז ומעולם לא מנהלים משא ומתן עם חוטפים!!!!!!!!
    קחו כדוגמא את החטיפה המבישה של '' החטיפים'' חיילי הנח''ל בלבנון שחרפו בשמירה ורק בזכות עקשנותה של אחת מהאימהות כולם יודעים למי אני מתכוון שוחררו מאות מחבלים.
    אז חשוב שתדעו שהערבים הם לא טמבלים כמו שחלק מאיתנו סבור הם יסחטו אותנו עד השבוי האחרון ובסוף מה לעשות הם יקבלו את כל מה שהם ביקשו..
    רישמו וזכרו...

    • גם כשאתה אומר שטויות, לפחות אל תשקר

      זה אבי עצבני, 26/10/08 13:48

      חטפו הרבה חיילים אמריקאים בעיראק.
      גם עיתונאים ודיפלומטים.
      ואת רובם הוציאו להורג.

    • 103-מיקי עשתה את הדבר הנכון,וכל אחד צריך לפעול כך! (ל''ת)

      ילדה, 26/10/08 19:33

  • 102.

    וילנאי,זו אינה חולשה ! זו התפכחות מגישה מוטעית .תקשיב לעם !

    אליהו,חיפה, 19/10/08 11:05

    קיום מעבר של הסחורות לאויבנו בעזה הוא אבסורד שיש להפסיקו מיד, גם ללא קשר עם שליט.

  • 101.

    תפסת מרובה לא תפסת

    סול, 17/10/08 19:53

    צודק וילנאי. כל המוסיף גורע. כל עצרת מעלה את המחיר. האמת, מצידי שישחררו את כל העצורים, את כ-ו-ל-ם. למה להמשיך ולהשקיע - מזון, לינה, שירותים שונים. אך מה תאמרנה המשפחות השכולות? דעתן לא חשובה? ויש לזכור - הגיבור גלעד שליט נרדם בשמירה והוא עוד חי, יש מי שבכלל נהרגו בגללו/ם. ויתכן שהורי המתים מוכנים ''להתחלף'' עם משפחת שליט ובלבד שידעו שבנם עדין חי ויש סיכוי שבקרוב יפגשו.

    • 101,אתה מאשים את גלעד בזה שהוא נחטף?!אתה דפוק?!

      טניוש, 26/10/08 19:41

      עם לדעתך גלעד(שכלל לא נרדם בשמירה)ורועי(שכלל לא התכוון להירדם,אבל מה לעשות תשלים עם העובדה שגם חיילים מתעייפים הם לא רובוטים)אז אתה סתם דביל בלי רגשות!
      ביום של החטיפה אנשים התנפלו פה על רועי אמיתי,למה כי הוא היחיד שחזר הביתה?!!ולא היה לכם על מי להתלוננן?!עכשיו מאשימים גם את גלעד?!ואם חנן ופבל ז''ל לא היו מתים?!אם אודי ואלדד ז''ל היו חוזרים חיים?!הייתם מוצאים במה להאשים אותם?!את מיקי גולדווסר מצאתם תירוץ להאשים(והיא לא אשמה בכלום)את נועם שליט האשמתם כבר,את כולם אתם מאשימים,אתה יודע למה?כי אתם חייבים להאשים מישהו!אז לומר לך משהו-גלעד,רועי,מיקי ונועם לא אשמים בכלום!

  • 100.

    קל לשבת מול המחשב ולשחק אותה מומחה

    אחד העם, 17/10/08 19:06

    לכל אותם''מומחים'' הכי קל לשבת מול המחשב בסביבה סטרילית, להקליד מילים מכובסות יפה שנטחנו עד דק ולהשיא עצות מצוות אנשים חכמים מלומדה.
    תסתכלו עמוק פנימה בעין לא מזויינת ותחפשו את הערך הקדוש שדהה נחבט וכמעט נמחק שלא מפקירים חייל !!!

    • לא הפקת לקחים מהעבר=היה משוחרר מזמן עפ''י התנאים שלנו בלי ההפגנות (ל''ת)

      נ.כהן לחץ מיותר=מעלים הרף=מקבלים עדוד ממכם מתי תבי, 19/10/08 11:08

  • 99.

    קל לשבת מול המחשב ולשחק אותה מומחה

    אחד העם, 17/10/08 19:06

    לכל אותם''מומחים'' הכי קל לשבת מול המחשב בסביבה סטרילית, להקליד מילים מכובסות יפה שנטחנו עד דק ולהשיא עצות מצוות אנשים חכמים מלומדה.
    תסתכלו עמוק פנימה בעין לא מזויינת ותחפשו את הערך הקדוש שדהה נחבט וכמעט נמחק שלא מפקירים חייל !!!

  • 98.

    bring our boys home today (ל''ת)

    yael hannah, 17/10/08 18:45

  • 97.

    למען גלעד

    יריב, 17/10/08 18:41

    ל 86 ולכשמותו:אף אחד לא מהלך אימים, אבל די אם רק נזכור מה עובר על המשפחה ועל גלעד בכל ובכל יום יום ויום להזכיר שהוא היה חייל שנחטף ולא איזה סוחר סמים!!!
    עבר כבר מספיק זמן שבו חיכנו, אם היה מספיק לחץ על הממשלה גלעד היה איתנו כבר מזמן.
    אין לנו עוד זמן ראה ערך רון ארד!!!

  • 96.

    תמורת שליט

    מוסא אבן דאוד, 17/10/08 18:38

    תמורת שליט יש לשחרר את כל האסירים!!לא מתוך חולשה אלה מנקודת כח.הצד השני לא יסכים גם לתנאי זה כיוון שאז תפקידו ריק מתוכן.הניה יצטרך להאכיל אלפי אסירים לשעבר ולשלם להם משכורת .חלקם לא יוכל לסיים את התואר האקדמי שמוענק לו בכלא הישראלי.תחשבו על זה .

  • 95.

    החולשה משודרת ע''י הממשלה המביכה הזאת (ל''ת)

    בטחוניסט, 17/10/08 18:17

  • 94.

    השר צודק ואמיץ !! חבורה של טיפשים !!

    ישר ולעניין !, 17/10/08 18:10

    תפסיקו עם ההפגנות והרעש הזה שרק מזיק ! טיפשים !

  • 93.

    ''המטה למען שליט''? טעות!! המטה להשארת שליט בידי החמאס לזמן רב ככל האפשר (ל''ת)

    מטה אהרון, 17/10/08 17:18

  • 92.

    הימין סרטן

    אבי, 17/10/08 16:59

    רב-גרורות שאינו יודע שובע ודורש אינסוף מחיר ודם אך רעבונו אינו תם.
    יש לגדע את הממאירות באיבה ,להציל את העם ואת המסורטן מהמשך סבל ופגיעה.
    רק שלום,רק ויתור,רק כניעה שלמה לאוייב ולצרכיו הם שיניחו שקט לפתח הבית השלישי הרצחני או שהסיקריקים המטורפים והלא מודעים לאי-שפיותם יחריבו את הבית הזה .הכתובת על הקיר מזה עשורים.

    • NRG

      nrg, 21/10/08 17:45

      תודה אנחנו צריחים שתפרסם זאת תחת שמות נוספים כדי להרחיב את השמאל נא לשלוח עוד תגובות תחת שמות אחרים
      תודה לך

  • 91.

    הימין סרטן

    אבי, 17/10/08 16:58

    רב-גרורות שאינו יודע שובע ודורש אינסוף מחיר ודם אך רעבונו אינו תם.
    יש לגדע את הממאירות באיבה ,להציל את העם ואת המסורטן מהמשך סבל ופגיעה.
    רק שלום,רק ויתור,רק כניעה שלמה לאוייב ולצרכיו הם שיניחו שקט לפתח הבית השלישי הרצחני או שהסיקריקים המטורפים והלא מודעים לאי-שפיותם יחריבו את הבית הזה .הכתובת על הקיר מזה עשורים.

  • 90.

    העצרות האלה מביאות להגדלת התשלום, והתשלום גורם לדחיית שחרורו של שליט

    אין שכל יש דאגות, 17/10/08 16:40

    אין שכל יש דאגות

  • 89.

    וילנאי צודק לגמרי

    האמת, 17/10/08 16:37

    צריך לחשוב לא רק על שליט, אלא גם על אלה מאתנו שעלולים להירצח בגלל מחיר מופרז שנשלם עבורו.

  • 88.

    אני מבין את ההורים, אבל מתן וילנאי צודק

    יואב, 17/10/08 16:23

    כל עצרת כזו מרחיקה את החזרה של גלעד.
    נכון שמקרה רון ארד משמש כדגל, אבל זה היוצא מן הכלל.

  • 87.

    למה שאנחנו שנשלם את המחיר? שהפלסתינים ישלמו.

    צפצפ, 17/10/08 15:56

    לבצע סגר מוחלט ללא סחורות, ללא חשמל וללא דלק.
    לבצע חיסולים סידרתיים של כל אנשי החמאס.
    חילפוי שבויים? אחד תמורת אחד.

  • 86.

    תפסיקו ללכת אימיים נגד כל מי לא חושב כמוכם!. וילנאי V (ל''ת)

    דוד, 17/10/08 14:51

  • 85.

    העצרות האלה רק מביאים להגדלת התשלום בעתיד ועידוד לעוד חטיפות

    Avi Ecuador, 17/10/08 14:16

    מרחיקים גם את שחרורו של שליט.
    בכדי לשחרר את שליט היה מספיק לתת אולטימטום לתושבי עזה להחזיר את שליט ללא שום תנאי ובמהלך ה 48 שעות להחזיר את שליט בריא ושלם או לברוח לחולות או למצריים ולהתריע מראש שישראל לא תשאיר זכר מעזה; תותחים, מטוסים ופצצות נפל''ם ודחפורים שמישרים עד הים ולא משאירים סימנים לשרידי ארכאולוגיה מקרית בעומק של שתי מטר מתחת לקרקע.
    כן, אני מבין שהיו צריכים אולי לתת לשליט מעמד גיבור אבל היו פחות אבדות בעתיד.

  • 84.

    ''אנחנו דורשים מראש הממשלה לשלם את המחיר''?

    שוקו, 17/10/08 14:16

    סליחה, מה זאת אומרת אתם דורשים לשלם את המחיר, גם אם הוא כבד? ואם המחיר הוא מותם של אזרחים תמימים בעקבות שחרור מחבלים וחטיפות עתידיות של חיילים עקב ההצלחות הגדולות עם שליט ושלושת החטופים מלבנון? מי נתן לכם זכות להקריב את חייהם ובטחונים של אחרים תמורת חייל אחד בודד?

    מטורפים.

    • צודק מליון אחוז !!! (ל''ת)

      שוקו וניל, 17/10/08 18:33

  • 83.

    עצרות מטומטמות

    שוקו, 17/10/08 13:55

    כמה שיותר מפגינים עבור חיילים חטופים משדרים לחוטפים שהם יכולים להעלות את המחיר עוד ועוד. יש מישהו בממשלה שבאמת לא רוצה לשחרר את שליט?

    אנשים עם כוונות טובות ובלי טיפה של שכל.

    • ומשדרים שהם צריכים לחדש את המלאי לחטופים ובתדירות גבוהה יותר (ל''ת)

      Avi Ecuador, 17/10/08 14:17

    • צודק. 100% (ל''ת)

      עדי, 17/10/08 14:49

    • מי באמת כול אותם טרחנים ומשועממים שמארגנים והולכים

      מה שנכון נכון, 17/10/08 15:27

      לעצרות האלה? שבו בבית או הוסיפו את פניני חוכמתכם בטוקבק, אולי זה ישאיר כמה חיות אדם טרוריסטיות ורצחניות מאחורי הסורגים ולא מסתובבות ומתפוצצות חופשי ברחובותינו.

  • 82.

    הטימטום אצלנו חוגג!

    מוזה, 17/10/08 13:45

    כל המצעד למען שיחרור שליט , מביא תוצאה הפוכה. עובדה כבר 845 יום עברו.
    הצד השני מפעיל את הציבור הישראלי נגד ממשלתו בעניין שליט. ללא נפגעים וללא מחיר. אלפי טילים שנורו לא יצרו לחץ כזה. וכך הטימטום שלנו חוגג, נודה לתקשורת שהתרנד ששמו שליט משרת אותה , וכן נודה לכל קבוצות הלחץ שמצליחות כל יום לדחות את שחרורו.

    • נו... באמת...

      תותח רועם, 17/10/08 18:32

      נתנו למערכת לעבוד במקרה של רון ארד
      ראינו *בדיוק* עד כמה שזה עבד...

  • 81.

    לא לנהל משא ומתן על חיילים חטופים! זה גורם לחטיפות (ל''ת)

    רוני, 17/10/08 13:20

  • 80.

    וילנאי צודק ב-100%!

    קמיר, 17/10/08 12:18

    אין פודין שבויים יתר על מחירם - והעצרות רק גורמות למחיר גבוה יותר.
    הטרוריסטים שישוחררו יגרמו לעשרות מתים אצלנו!

  • 79.

    כשהייתי חייל שלך

    חייל של מתן, 17/10/08 12:13

    ואתה מח''ט שלי, סמכתי עליך בעיניים עצומות.
    היום אני יכול להגיד ''אוף כמה שטעיתי''!!
    אתה והממשלה שלך אחראים למצב המביש הזה, ולא מדובר במו''מ ובמספר השבויים שישוחררו, אלא על ההסתחבקות עם החמס, פתיחת השערים למזון וכל מעשה הומניטרי אחר בעת שגלעד לא זוכה למינימום של הומאניות שכנגד.
    אתה באמת יכל להתבייש.
    איבדת את זה.
    איבדת אותי וכך כל ממשלתך ומפלגתך.

  • 78.

    אסור לנהל משא ומתן על חיילים חטופים! זה גורם לחטיפות

    אבי חייל במילואים, 17/10/08 12:04

    חובה עלינו להחזיר את גלעד שליט. עלינו לחשוב על פתרון כגון לתקוף חזק וללא הפסקה במשך שנה או עד שיחזירו את שליט.מול הערבים יש לדבר ערבית. נניח במתקפה של השנה - להודיע על כך לאוכלוסיה ברמה שבועית שבסך הכל מדובר במטחי כבוד של תותחים לכבוד גלעד(סטייל ירי בחתונות או משהו) ולהדגיש את הקשר ההדוק בין החטיפה למתקפה. אסור לנהל משא ומתן על חיילים חטופים ולצערי זה כולל את גלעד.

  • 77.

    Tamshihu laazor le Hmas kmo la hizbolah (ל''ת)

    ephi, 17/10/08 10:57

  • 76.

    נהריה ,

    יואל, 17/10/08 10:27

    וילנאי צודק לגמרי כל הגופים הללו ,גורמים רק נזק לאלו שמטפלים בשחרורו וגורמים עוד ועו לגדיל את תאוות הרצחנות של אויבנו .
    אינני מבין מדוע לא מזכירים , בעיתונות ברדיו ובטלויזיה גם את שמות החייללים שנהרגו באותה תקרית.
    לבי לבי לגלעד שליט ולהוריו , לצערי אין זו הדרך !

  • 75.

    המדינה הציונית בפשטית רגל (ל''ת)

    ציון, 17/10/08 10:23

  • 74.

    אתם המומים כי אתם דבילים מושלמים - כל ילד יודע שזה מזיק לשליט (ל''ת)

    כל הכבוד לוילנאי, 17/10/08 10:20

    • שנתיים וחצי ולא קורה כלום . שנה ללא הפגנות הממשלה עשתה משהו?

      וילנאי מפקיר חייל צה''ל, 17/10/08 13:36

      על מה את מדבר ? וילנאי מפקיד חיל צה''ל .
      בושה לו ולממשלה הזאת .

  • 73.

    המלצה חשובה לעמותות החברים

    פנדה, 17/10/08 09:37

    אם באמת אתם רוצים להביא לשחרור גלעד הפתרון הוא לעצור בגופכם את משאיות השקלים והאספקה שנוסעות לעזה, ולהפגין ליד בתי הכלא של האסירים שאותם אתם מבקשים לשחרר בדרישה שלא יתנו להם שום תנאים שגלעד לא מקבל.

  • 72.

    אילולא הלחץ שלכם החמאס לא היה יכול לבקש מחיר מטורף (ל''ת)

    אתם גורמים נזק, 17/10/08 08:27

  • 71.

    סוף סוף פוליטיקאי שאומר את האמת בכל רם (ל''ת)

    ישראלי, 17/10/08 08:21

  • 70.

    וילנאי , שנתיים וחצי, ממשלה מפקירה , שאתה שותף לה ,לא עושה כלום

    שלמה אחר, 17/10/08 08:14

    בתיקווה שאחרי הבחריות הבאות ,שכלא תהיה חבר כנסת ,תבין מהו כח של בוחרים, אתה תחום על תעוד הקמין שלי כמפקד בה''ד אחד, ואני מתבייש בכך שמפקד בדמותך שמפקיר חיל בשבי, הוא זה שהסמיך אותי לקצין, הסיס בתורת צה''ל - לא מפקירים חייל בשטח.ץ ,
    תתבייש לך.

  • 69.

    צודק סגן השר מתן וילנאי,הדרך לגהנום רצופה בכוונות טובות.

    נתן.ש מעלות., 17/10/08 07:48

    כל הפעילות הפומבית סביב שחרור גלעד שליט,פוגעת בשחרורו.

  • 68.

    אין לקיים מו''מ עם מחבלים, אף פעם ובשום תנאי.

    אלון, 17/10/08 07:17

    עדיף שיהרגו לנו חייל חטוף אחד, אבל שילמדו לקח כזה שלעולם לא יחטפו יותר חיילים.

    ודי עם הדמגוגיה הזאת של ''ואם זה היה אח שלך''. ואם החטוף הבא יהיה האח שלך?!

    צריך לחשוב על איך מונעים את החטיפות העתידיות, ולא רק על גלעד.

  • 67.

    לא להכנע לסחטנות הטרור ןלסכן חיי ישראלים

    קסנדרה, 17/10/08 07:08

    ''These are times calling us to draw lessons from Mr. Churchill and the words he spoke in 1942:
    'Never give in, never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense.
    Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy'.

  • 66.

    כל הכבוד לליבוביץ' על התגובה

    אילנה, 17/10/08 06:46

    תגובה נכונה ומדויקת. אף אחד לא באמת קנה את השטוחת הזו שהממשלה פירסמה בעיתונות הזרה.
    סופסופ מישהו ששם זרקור על המעשים הנלוזים של הממשלה.

  • 65.

    עם ישראל חייב להסתכן למען החזרתו של חייל שבוי אחד - ומיד !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    האמת ללא כחל ושרק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 17/10/08 06:39

    • תסתכן אתה (ל''ת)

      שוקו וניל, 17/10/08 18:34

  • 64.

    וילנאי צודק (ל''ת)

    עדו, 17/10/08 06:31

  • 63.

    מדינת ישראל חייבת להסתכן כדי להחזיר חייל שבוי הביתה - כן להסתכן !!!!!! (ל''ת)

    כל הפחדנים מסתתרים אחרי גבו של ילד אחד !!!!!!!!!!!, 17/10/08 06:13

    • תסתכן אתה , עזוב את הילדים שלי במנוחה (ל''ת)

      שוקו, 17/10/08 18:36

  • 62.

    הפכתהעתה להיות אליעזר שטרן 2 (ל''ת)

    מרים, 17/10/08 05:58

  • 61.

    אנחנו פשוט מבזבזים זמן.

    ======, 17/10/08 02:59

    הוא צודק שהרעש שהציבור עושה מראה לאויב שאנחנו מפעילים לחץ על הממשלה שעשוי להועיל לו וכן שהוא יכול לסחוט מאיתנו עוד ועוד.
    אולם אין ספק שאם לא היה רעש של המשפחות ואמצעי התקשורת- רגב וגולדווסר לעולם לא היו שבים לאדמה שדמם נשפך כדי להגן עליה.
    אני חושבת שאין לממשלה שום זכות לבקש בקשות כאלה כשהיא לא דאגה לענין ב825 ימים האחרונים.

  • 60.

    מה לעשות,הפעם וילנאי צודק. ההפגנות למען שליט רק יעלו את מחיר שחרורו,

    שלמה, 17/10/08 02:41

    ויש להפסיקן מיד.

    • כן - עם ישראל חייב להסתכן להחזרתו של חייל שבוי אחד - ומיד (ל''ת)

      האמת חייבת להאמר !!! ללא כחל ושרק !!!, 17/10/08 06:38

      • שלילי.אינך מבין דבר.זו אינה''הסתכנות''-המחיר הוא חייהם של חפים מפשע. (ל''ת)

        שלמה, 17/10/08 11:13

      • יש גבול למידת הסיכון!

        אבישי, 17/10/08 12:20

        אם ירצחו כתוצאה משחרור הטרוריסטים עשרות ישראלים - אסור לשחרר אותם!

      • הבעיה שמייד אחר כך יהיה בגלל זה עוד שבוי. (ל''ת)

        זו האמת היחידה, 17/10/08 18:51

  • 59.

    לא אוהב אותו... אבל הפעם הוא צודק. (ל''ת)

    יהודה, 17/10/08 00:32

  • 58.

    וילנאי צודק

    אבי53, 17/10/08 00:29

    אנחנו מדינה רבותי
    והאזרחים מתנהגים בה מבחינה זאת שהיא לגיטית אך יחד עם זאת פוגעת באינטרסים של המדינה
    אגב אין מדינה בעולם שפעלה כל כך הרבה להחזיר חייל
    כמו שנהגו ברון ארד
    יש להוריד נושאים אלה מסדר היום הגלוי
    וללכת אך ורק על דרך פעולה חסויה

  • 57.

    אין מה לעשות, וילנאי אמר את האמת

    רפי, 17/10/08 00:13

    כל הכבוד לו על האומץ

  • 56.

    סופסוף מישהו אמיץ לא בכל מחיר (ל''ת)

    אבנר, 16/10/08 23:46

    • בכל מחיר אם זה היה הבן שלך (ל''ת)

      אוסי, 17/10/08 06:36

      • לעולם לא לנהל משא ומתן על חיילים חטופים

        רוני, 17/10/08 13:22

        גם אם זה אני

  • 55.

    סוף סוף וילנאי צודק! (ל''ת)

    yoram, 16/10/08 23:36

  • 54.

    וילנאי צודק ב 100%

    עופר, 16/10/08 23:27

    איבדתם את השפיות
    תפסיקו עם הבייכנות הרגשנות והאובר עצרות
    לגלעד זה לא יעזור רק יזיק די כבר!!
    כל הבכי הזה גורם לכניעה ולהעלאת מחיר
    אגב 80% מהעם חושב כמו מתן

  • 53.

    חולשה...

    גדי, 16/10/08 23:16

    החולשה היחידה שהעם מגלה, זה הגמגום הבלתי מובן של ההנהגה, כל הגיבורים מהעבר הפכו לזקנים, אשר מפחדים אפילו להרטב לשלולית פן יצטננו.
    פנו את מקומכם. יתכן כי שוב אינכם מתאימים להוביל את מערכות הבטחון של ישראל.
    צריכים מנהיגים שיודעים ליזום, ולבצע בתעוזה ולא כאלה שאומרים מה לא לעשות. אם היתם פועלים בזמן ולא מפשלים, הכל היה שונה עכשיו.

    • טעות בידך!

      עלי-בבה, 17/10/08 01:35

      מה שצריך להשתנות דבר ראשון זה האהבה שלנו לוועדות חקירה אינסטנט על כל צעד ושעל, וחיבה לעריפת ראשים. וביטול מוחלט של המשפטיזציה של מערכת השלטון והבטחון יוסיף המון. כאשר רמטכ''ל נשאל על ידי עיתונאית באמצע מלחמה, האם הוא יודע שתהיה וועדת חקירה, זה חולי קשה. זה שהעיתונאית הפגינה רישעות וטפשות כאשר שאלה את השאלה, זה עניין שלה (על עצמה היא כמובן חושבת שהיא ''נורא'' אינטליגנטית), אבל ה''עניין'' הזה שלה הוא בעיה של כולנו.

  • 52.

    צר לי, אבל וילנאי פשוט צודק.

    דני, 16/10/08 23:02

    יש מקום לעשות עצרות כאלה בחו''ל.
    יש ללחוץ על מדינות אחרות שילחצו על החמאס.
    לחץ על ממשלת ישראל רק יגביר את התיאבון של החמאס.

  • 51.

    צר לי, אבל וילנאי פשוט צודק.

    דני, 16/10/08 23:01

    יש מקום לעשות עצרות כאלה בחו''ל.
    יש ללחוץ על מדינות אחרות שילחצו על החמאס.
    לחץ על ממשלת ישראל רק יגביר את התיאבון של החמאס.

  • 50.

    הרי בסוף ישלמו

    .י טרומפלדור, 16/10/08 22:55

    ישלמו גם ישלמו ....
    אני מתעב את הפולטיקאים שלנו....קודם כל כי הם מברברים בלי הפסקה
    2.הם עושים את זה ויודעים שיהיה מי שיתרגז ויפגע.....
    3.כי הם לא יודעים לעשות שום דבר אחר חוץ מלברבר.
    ובאשר לוילנאי-הוא ממש מהאידיוטים.

  • 49.

    אני בוש וניכלם בשנית

    אזרח מודאג, 16/10/08 22:43

    בושה וכלימה מר וילנאי ,,,,לפני מספר חודשים דיברת בגנות הגיבורים משדרות אשר מלינים על מצב ירי הקאסם על שדרות כרגע אתה מלין על הגיבורים מהעם אשר דואגים לבן ישראל המופקר אז אל לך לנסות וללמד אותנו מהיא אחריות חשוב שתזכור'' שתדע כל אם עברייה בידי '' איזה מפקדים מפקידה את ילדיה '' מקווה שלא נצטרך לשלם עבור בנים נוספים בשבילם לא בשבילנו,,,

  • 48.

    יש לכם אישור מהחמאס, לדעתם אתם לוחצים בצד הנכון

    מרק טווין, 16/10/08 22:41

    דעתו של אחמד גיבריל זהה
    גם הוא בעיסקה הקודמת 1985, חשב שיקבל רק 250, אבל כשראה את ההפגנות, הבין שיקבל 1100
    ואפילו סיפר זאת לאחר מעשה

  • 47.

    הצעה רצינית (באמת!) לכל המגיבים

    Eחד, 16/10/08 22:20

    העתקתי עבורכם את הערך על מתן וילנאי מתוך ויקיפדיה (רק החלק על שירותו הצבאי). אני מציע לכ-ו-ל-ם (טוב נו, ילדים ואנרכיסטים למיניהם פטורים) לקרוא את הערך, ולחשוב פעמיים לפני שהם מכנים אותו בשמות גנאי. אולי הוא לא פוליטיקאי מבריק, אבל האם יש כאן מישהו מהמגיבים שתרם למדינה הזו אפילו 10% ממה שהוא תרם? הזהרו בדבריכם. הכי קל להתלהם. יותר קשה לדבר ברצינות.

    ''...בשנת 1962 התגייס לצה''ל והתנדב לחטיבת הצנחנים. שרת כמפקד כיתה בגדוד 890 ומשם יצא לבית הספר לקצינים אותו סיים בהצטיינות. שרת כמפקד מחלקה בצנחנים ולאחר מכן פיקד על פלוגת צנחנים במהלך הפעולות הראשונות מול ה''פת''ח'' שהחל אז בבצוע פעולות חבלה במדינת ישראל. במסגרת זו נפצע קשה כאשר נטל חלק בפעולת התגמול בסמוע – בדרום הר חברון - בנובמבר 1966. לאחר התאוששות מהפציעה קיבל את הפיקוד על סיירת צנחנים, איתה עשה את מלחמת ששת הימים. באוקטובר 1969 פיקד, במסגרת מלחמת ההתשה, על המבצע העמוק ביותר בשטח האויב עד לאותה עת - פיצוץ תחנת טרנספורמטורים במצרים עילית בנג' חמדי. עם סיום תפקידו בסיירת שירת כסמג''ד בגדוד צנחנים ומשם הועבר לחטיבת הבקעה בתפקיד קצין אגם חטיבתי, על מנת להחליף חבר שנהרג, רס''ן יוסי קפלן. בחטיבת הבקעה נטל חלק בעשרות מרדפים ופעולות מיוחדות.

    בשנת 1970, לאחר שסיים בהצטיינות לימודים במכללה לפיקוד ולמטה של צה''ל מונה לסגן מפקד סיירת מטכ''ל. בסיומה של אותה שנה התמנה למג''ד 890 – הגדוד שבו החל את שרותו הצבאי בחטיבת הצנחנים, ופיקד על שורה של פעולות מעבר לגבול, בתחומי לבנון. ב-1972 מונה לקצין אג''ם בפיקוד המרכז, תחת פיקודו של האלוף רחבעם זאבי. בקרבות מלחמת יום הכיפורים עמד בראש כוח משימה מיוחד שפעל בחזית המצרית.

    ב-1974 מונה למפקד חטיבת צנחנים מילואים ולאחר זמן קצר למפקד חטיבת הצנחנים הסדירה. השתתף במבצע אנטבה כסגן מפקד המבצע וכמפקד כוח הצנחנים. בשנת 1978 סיים את לימודיו במכללה לביטחון לאומי וקיבל את הפיקוד על בית הספר לקצינים של צה''ל. במהלך תפקידו זה, הקים וילנאי חטיבת נ''ט חדשה יבילת אוויר, וזאת כחלק מבניית תפיסה רחבה של הפעלת כוחות מוטסים בעומק שטח האויב.

    בשנת 1978, בגיל 34, מונה לתפקיד קצין צנחנים וחי''ר ראשי (קצח''ר) והועלה לדרגת תת אלוף. לאחר שלוש שנים שבהן עסק בעיקר בהטמעת לקחי מלחמת יום הכיפורים במערך החי''ר והצנחנים, מונה לתפקיד מפקד אוגדה משוריינת בצפון, בדרגת תת אלוף. בסיום הקרבות בביירות, במלחמת שלום הגליל, פיקד על מבצע פינוי כוחות צה''ל מביירות.

    ב-1985, לאחר חופשת לימודים כעמית מחקר במרכז ללימודים בינלאומיים באוניברסיטת הרווארד, קיבל דרגת אלוף ושירת כראש אגף כוח אדם במטכ''ל ומשנת 1989 כאלוף פיקוד הדרום. בתפקיד זה שירת למעלה מחמש שנים בתקופת האינתיפאדה הראשונה. בתקופה זו פיקד על אזור הדרום ורצועת עזה והתמודד עם פעולות טרור קשות עד לחתימה על הסכמי אוסלו. כאלוף פיקוד הדרום היה וילנאי אחראי על ביצוע הפריסה מחדש ברצועת עזה, על פי הסכמי אוסלו, ועל בניית גדר המערכת סביב רצועת עזה. ב-1994 מונה לתפקיד ראש אג''ם וסגן הרמטכ''ל, כסגנו של אמנון ליפקין שחק.

    ב-1998 יצא לחופשת לימודים בארצות הברית והיה עמית מחקר במרכז ללימודים אסטרטגיים באוניברסיטת ג'ון הופקינס בוושינגטון. וילנאי התמחה בנושא ''המהפכה בארגון הצבאי לקראת שנת 2000'' - ובארגון וניהול ארגונים גדולים.

    מתן וילנאי היה המועמד המוביל לתפקיד הרמטכ''ל, אך בעת ששהה בחו''ל, העניק שר הביטחון דאז יצחק מרדכי את התפקיד לשאול מופז, לדעת רבים על רקע איבתו ארוכת השנים לוילנאי. בעקבות זאת פרש וילנאי מצה''ל ביולי 1998, בתום 36 שנות שירות, ופנה לפעילות ציבורית....'' (מתוך ויקיפדיה)

    • סוף סוף טוקבק חכם ולא מתלהם. כל הכבוד! (ל''ת)

      חגי, 16/10/08 23:20

    • גם מה שלא נאמר...

      שירת תחת פיקודו., 17/10/08 00:21

      מתן וילנאי הקים את יחידת המסתערבים.
      וגם היה אליל הגדוד, כל החיילים העריצו אותו.

    • למען יראו כל הימנים המפגרים במדינה שרק מזיקים לה (ל''ת)

      תודה רבה, 17/10/08 10:28

    • ''כאלוף פיקוד הדרום היה וילנאי אחראי על ביצוע הפריסה מחדש ברצועת עזה, ע

      קסנדרה, 17/10/08 17:28

      וכאשר שאלתי אותו, כאשר הגיע להרצאה בנושא, מה יקרה כאשר יתחילו הפרטנרים שלנו לשגר טילים לישראל, ענה לי ביהירות: יש לנו פתרונות...

      גם יוסי שריד התבטא בתקשורת: באם יפנו אלינו את הרובים שנתנו להם, ניקח אותם בחזרה...

  • 46.

    מזמן היה צריך לעצור את החבורת הטיפשים שפוגעים בסיכוי לשחרר שליט

    אלכס, 16/10/08 22:17

    תודות למפגרים האלה שעושים פסטיבלים למען שליט המחיר שחמאס דורש רק עולה.
    מבחינתי האנשים האלה הם אויבי מדינת ישראל ומזיקים גם לשיחרור שליט.

  • 45.

    למה לא לדבר בשפה של החמס

    שלמה, 16/10/08 22:03

    אם החמס לא מאפשר לאנשי הצלב האדום לבקר אצל גיעד למה ממשלת ישראל לא אוסרת ביקורים אצל העצירים אנשי החמס?
    ממשלת ישראל נגרר אחרי דרישות החמס ומחפשת דרכים לרצות אותם. הממשלה צריכה להתחיל להוביל מהלכים שילחצו על החמס ויצור תסיסה אצל אנשיו שתגרום למנהיגיו להגיע להסדר שמקובל על ישראל. ויפה שעה אחת קודם.

  • 44.

    וילנאי צודק, כי המפגינים שוכחים שהאויב יושב ומביט בנו כל הזמן

    שי, 16/10/08 21:48

    המפגינים גם מאשימים את מדינת ישראל כאילו אין חמאס ואין דרישות מוגזמות לשחרר המוני רוצחים וכאילו כל הסיפור הזה הוא לא חלק מהסכסוך הישראלי-ערבי!

  • 43.

    דמגוג

    שרון, 16/10/08 21:46

    מעניין איך היה מגיב לו היה זה בנו בשבי שנתיים?
    ארץ אוכלת יושביה

    • ואיך אתה תגיב אפ בתך תירצח ע''י אחד הרוצחים שישוחחרו תמורת שליט? (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 16/10/08 22:03

    • הטיעון שלך לא רלוונטי

      גלעד, 16/10/08 22:13

      ממשלה צריכה להתמודד עם העניין הזה ביחס הלאומי ולא הפרטי.

      • אם נניח החוטפים היו מבקשים 20 מליארד דולר (ל''ת)

        אבי53, 17/10/08 00:31

      • יפה ענית !!! זה לא רלוונטי . (ל''ת)

        ליאור, 17/10/08 18:36

    • שחרור שליט

      אלמונית, 17/10/08 11:24

      בהנחה שילדיו של וילנאי שירתו בצה''ל,אם מי מהם היה נחטף,היו מחזירים אותו מיד!!!!!!!!!!!

  • 42.

    וילנאי בניך מסביב לשולחנך וכסף זורם לחשבון ,זה משדר כח. (ל''ת)

    שרית, 16/10/08 21:36

    • הייתי תומך בחיסול מנוולים כמוך שפועלים לטובת חמאס (ל''ת)

      אריה, 16/10/08 22:13

  • 41.

    על מה הכעס? לא יכול להיות ויכוח שוילנאי צודק

    מוטי, 16/10/08 21:32

    כל מי שאי פעם קנה-מכר משהו יודע שאין שום ספק כי המחיר עולה כשהקונה להוט לרכוש או כשהמוכר לא לחוץ והוא יורד כאשר המוכר לחוץ או כשהקונה לא ממש מתלהב.
    אלו שמפגינים וחושבים כי בכך הם מקדמים את שחרורו של גלעד שליט, כנראה עושים לעניין הזה בדיוק את ההיפך. בין אם אנחנו בצד ''הקונה'' את חיי גלעד או בצד ''המוכר'' את האסירים הפלסטינאים, הצגץ להיטות יתר ולחץ מצידנו יכבידו על ביצוע העסקה.
    לא יכול להיות ויכוח על הדבר הזה ולכן אני מתפלא על מה הכעס.

    • יש פה בעיה עמוקה

      הנריק, 17/10/08 07:29

      לדעתם של המפגינים הללו צה''ל והמדינה אחראים לחייו של גלעד ולשיטתם אין שום מחיר גבוה מדי לשחרורו. לכן, הם לא מרגישים בעיה עם זה שהמחיר עולה כתוצאה מההפגנה. הטעות שלהם היא שגם לאחראיות הזו יש איזה שהוא גבול, מעצם העובדה שלמדינה יש עוד גורמים להתחשב בהם (שלום הציבור, נפגעי הטרור וכו').

  • 40.

    כל הרוצים טובתו של גילעד משחקים לידי החמס! מטומטמים!

    רוני, 16/10/08 21:30

    לא מבינים במיסחר ופוגעים בגילעד!

    • מתגובתך נראה שאתה מטומטם חסר תקווה איזה מסחר אחרי 845 יום טמבל (ל''ת)

      moshe, 16/10/08 22:28

      • משה - קודם חושבים ואח''כ מקשקשים על ימי שבי.

        עלי-בבה, 17/10/08 01:38

        ומה אם יבקשו לסגת משדרות אחרי 2000 ימי שבי? מה תעשה אז? עוד חכם מטעם עצמו.

    • צודק ב100% הם פוגעים יותר מאשר עוזרים (ל''ת)

      אבי53, 17/10/08 00:32

  • 39.

    תגובתי לאמירה הטיפשית של האדון וילנאי

    ציפי מרד, 16/10/08 21:29

    פשוט מזועזעת אני לשמע האמירה המטופשת
    במקום לעשות הכל, ע''מ ליטול חלק בלתי פוסק בהשבת החייל לחיק משפחתו.
    שהרי מה שהממשלה שהאדון וילנאי שהינו חלק בלתי נפרד ממנה אמורה לעשות, אנחנו האזרחים צריכים לעשות.
    זה בדיוק כמון מצב העוני במדינה במקום שהמדינה תדאג לענייה הציבור לוקח זאת על עצמו ופותח בתי תמחוי לחלוקת מזון לנזקקים.
    זאת ממשלה נורמלית ככה צריכים להתנהל העניינים ?
    בושה וחרפה לנו לציבור המדינה שזאת ממשלתה.

    • הטענות והאשמות תפני לחמאס לא לממשלת ישראל!

      אלכס טוקבק, 16/10/08 22:05

      אסור לממשלה להיכנע לסחיטה של ארגון טרור.
      אסור לשחרר מאות רוצחים שישובו לרצוח (בוודאות) תמורת חייל אחד!

    • מוכנים לעשות הרבה מאד אך בטח לא הכלל... (ל''ת)

      יעקב, 17/10/08 09:13

    • את חיה בסרט מצויר

      אבשי, 17/10/08 17:41

      את חיה בסרט מצויר, במציאות מדומה. אני מציע לך ללכת לעזה..זל.לעבור לקנדה או לאי של צדיקות שנופחות ללא הפסקה מהפה ולא מהתחת. בושה? מה את בכלל מבינה בדברים האלה שאת בכלל מבקרת את אחד מבחירי המפקדים שהיו למדינה. את פשוט מטומטמת.

  • 38.

    וילנאי צודק במאה אחוז.

    מאיר, 16/10/08 21:28

    כל עצרת כזו מוסיפה למחיר של שליט עוד 100 מחבלים. האם מישהו באמת סבור שממשלת ישראל אדישה לגורלו? הסיבה היחידה שלא שוחרר עד עתה היא שבכל דיון החמאס מעלה את המחיר עבורו.

  • 37.

    שובידובה צודק

    שובי, 16/10/08 21:23

    וטל יכולה ללכת להשתבשב

  • 36.

    חכם גדול הוא הוילנאי הזה. גם לא מבין גדול. (ל''ת)

    מיכל, 16/10/08 21:22

    • לאור תגובתך ה''חכמה'' - הוא ודאי חכם ממך! (ל''ת)

      קמיר, 17/10/08 12:24

  • 35.

    כל הכבוד לוילנאי!

    אסי, 16/10/08 21:12

    מפגינים פופוליסטים, מוכנים לשחרר מאות מחבלים שימשיכו לחטוף ולרצוח.

  • 34.

    וילנאי אולי צודק אם היתה פה ממשלה נורמלית שאפשר לסמוך עליה שהיא פועלת

    טל, 16/10/08 21:11

    אם היתה ממשלה עינינית ומעשית היה ניתן לשחרר הרבה מהרעש בתיקשורתי אבל אם ישרור שקט הליצנים ימשיכו לקפץ בין הכיסאות ולהגיד אני גיבור אני גיבור הצילו אותנו מעצמנו

  • 33.

    אולטמטם או שאנשי החמס פגועים

    ת, 16/10/08 21:06

    לא לשלם מחיר!!!!!!!!השהחמס יידע שאם הוא לא מוחזר 50 מראשיןו בסכנה כמו שעשו האמריקאים בכניסה לעירק.לתת להם אולטמטם ואז נראה מי חלש.

  • 32.

    המטה הזה משרת את החמאס ודוחה שחרור החייל

    בן הלוי, 16/10/08 21:05

    האם לא ברור לכם שפעילותכם מחזקת החמאס, מעודדת חטיפות, גוזרת מוות על אחרים שירצחו ע''י המחבלים שישוחררו. האם דמו של שבוי יקר יותר מדמם של רבים שישלמו, בוודאות, בחייהם על שחרורו.
    חברים יקרים זו האמת ולא אומרים לכם אותה בפניכם רק כי לא נעים . אין גבול לנאיביות וחוסר האחריות הלאומית של אנשי המטה ותומכיו.

    • תגובה מדויקת. (ל''ת)

      חיים, 17/10/08 09:14

    • צודק!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      א, 17/10/08 12:25

  • 31.

    gilad shalit should not be released

    david ericson, 16/10/08 21:00

    thank god there is at least one deputy minister who dares the circus around Gilad Shalit. We must all stop the pressure on the Israeli Government and let Chamas know that no one will be released for Gilad Shalit.

  • 30.

    העצרות ירחיקו את שחרור שליט. הפתרון -בידי הממשלה.

    אפרת, 16/10/08 20:54

    העצרות מצטלמות היטב והמשתתפים מרגישים מה-זה-נהדרים. הבעיה היא שהתפרון הוא במקום אחר. ממשלת ישראל צריכה להפסיק לשרך את רגליה ולהתחיל לפעול. הכוון הוא להביא את החמאס לידי מצב שיתחנן שניקח את שליט, וזה אפשרי. צריך לשנות כוון במוח ןלהפסיק עם המשא-ומתן שהוביל שוב ושוב לטרגדיות.רק פעילות יזומה ועיקשת שתוריד את החמאס על ברכיו תעזור.
    אם לא נלך בדרך זו נצטרך להיות מוכנים לעוד מקרי חטיפה.

  • 29.

    טיפשים - כל עצרת מעלה את מחירו של שליט

    ציוני, 16/10/08 20:53

    ומרחיקה את שחרורו.
    חג שמח

  • 28.

    עם כל הכבוד והרגשות למשפ' שליט - וילנאי צודק ב 100%

    אבשי, 16/10/08 20:51

    החמורים שמתרפסים ובוכים ומפגינים בעד שיחרור שליט מפריעים לעבודה שנעשית עם או בלי ההפגנות הטיפשיות הללו.. מתן וילנאי מבטא כאן את הדרך הנכונה לטפל בעניין שליט וכל ניסיון נלוז ובכייני לפעולות של הפגנות וכו' פוגע במשא ומתן ופוגע בגלעד שליט.
    אותם חמורים חסרי אחריות גורמים לחמס להתחזק ולדרוש מעבר לכל פרופורציה וזה ימשיך ויהפוך לתקדים מסוכן ביותר.
    מתן וילנאי מלך ישראל - תראו לי עוד אנשים כמוהו בפוליטיקה הישראלית???

  • 27.

    אני המום מזה שהטמבל הזה הוא סגן שר הבטחון (ל''ת)

    יורם, 16/10/08 20:46

    • והוא עוד מהטובים בהם תאר לך כמה חדלי און היתר (ל''ת)

      moshe, 16/10/08 22:30

      • אם תהיו רציונלים תראו שאתם אלו שמרחיקים את שחרור שליט (ל''ת)

        מה לעשות זו האמת, 17/10/08 09:16

  • 26.

    מטורפים. קמפיין להצלת חייל אחד תמורת חיי עשרות אזרחם וחיילים, וסיכון

    Y, 16/10/08 20:46

    חיילים אחרים שייחטפו בעתיד.
    מטורפים. מדינה של מטורפים.
    ואין מנהיג אחד שיקום ויגיד מה שצריך להגיד: מקריבים חיילים למען אזרחים, ולא להפך.

    • אני מוכן להקריבך. האם אתה מוכן ??? (ל''ת)

      טמבל כמוך, 16/10/08 21:49

      • ואולי אתה הטמבל, חיילים מגנים על נשים וטף ולא להיפך! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 16/10/08 22:07

      • בחלל של שם המגיב מופיע התואר שלך, טמבל כמוך,26 צודק (ל''ת)

        Ami,Po, 16/10/08 22:11

      • מה לעזאזל אתה מנסה לומר?

        ?, 16/10/08 23:02

        הוא צודק.
        הממשלה תגרום למותם של עשרות אזרחים בשביל להציל חייל אחד...

        אם נשים את כל הבולשיט בצד, זה אמור להיות ההפך.

  • 25.

    שניהם צודקים

    אני, 16/10/08 20:45

    וילנאי צודק, מה לעשות וגם אלו שישתתפו בעצרת יודעים זאת בסתר ליבם.
    מצד שני, אחרי גמגום של שלוש שנים להגיד דבר כזה, זה לעשות צחוק מהמשפט הידוע ''או ש או ש''.

  • 24.

    שלמישהו בממשלה תהיה פליטת פה המעידה על גרם שכל?

    יום חג לאומי, 16/10/08 20:41

    בתוך מקהלת הצדקנים, הטרחנים והתבוסתנים שמנהלת פה ת'עניינים נשמע גמגומו המפתיע של וילנאי, וזה כ''כ לא צפוי שיש להכריז על

  • 23.

    ועוד איך, הוא צודק, וילנאי...

    אלי, 16/10/08 20:36

    אני מחזק אותך, וילנאי, ואני מאוד מעריך את אומץ לבך, בלהגיד דבר כל כך לא פופולארי, אך כל כך נכון.
    ואני לא יכול להבין את כל הסטומים שלא מבינים שכל העצרות האלה רואים אותן יותר בצד החמסי של הגדר ממה שניתן לראותן כאן.וכך הם יכולים להיות שמחים כי יודעים שיכולים להעלות את המחירשל גלעד.כי בצד הישראלי יש להם את גיס החמישי שאפילו לא מבינים שהם כאלה: כל המפגינים שיעשו את עבודתם ללחוץ על הממשלה וכך להחזיק את המחיר ''למעלה''.
    אוי, אספסוף ללא ראש...

    • לך תיפול בשבי, פחדן (ל''ת)

      כולנו מוכנים להסתכן כדי להחזירו הביתה, 16/10/08 21:13

      • גם אם תגיב 1000 פעמים, דבריך ישארו דברי הבל!

        Eחד, 16/10/08 22:03

        על סמך מה אתה קובע שרוב הציבור בעד שחרור 1000 מחבלים, מתוכם 450 הכי ''כבדים'' שיש?
        ומה תגיד כשיחטף עוד חייל שבוע אח''כ? או אזרח בחו''ל? יאללה בוא נשחרר עוד 1000?!
        ובכלל, אחרי עסקת קונטר הם בכלל לא צריכים להתאמץ ולהשאירו בחיים (בטח תמכת גם בזה...). ומה עם החיילים והשוטרים שמסכנים את חייהם כל לילה כדי להביא את החלאות האלה? החיים שלהם לא שווים כלום בעיניך? בבחינת ''בוא נשלח אותם להביא עוד ועוד רוצחים כדי שיהיה את מי לשחרר?''
        החיים יותר מורכבים ממה שאתה מנסה לתאר, וטובת הציבור קודמת לטובת הפרט. הרי אם גלעד היה נהרג חלילה כמו חבריו היית במקרה הטוב מצקצק בלשון ומוסיף אותו לסטטיסטיקה של 100 שנות מאבק.

      • מי זה כולנו? השבאב מהחמאס? מהפת''ח? (ל''ת)

        עלי-בבה, 17/10/08 01:41

    • לממשלת ישראל נח לא להחליט - זה מעלה את המחיר - זו הסיבה לעצרת (ל''ת)

      שנתיים הממשלה לא עשתה דבר !!! לא רוצים לקבל גופה.., 16/10/08 21:21

  • 22.

    וילנאי צודק, ואל תהיו המומים !ישראל לא נמצאת באירופה!

    לעם ולמדינה יש מבט שונה מאשר לכל אזרח כפרט!, 16/10/08 20:29

    ואני חולק על הטיפול של הממשלה בכול הנושאים מול הערבים כולם כולל ערביי ישראל!

    • רב העם מוכן להסתכן ולשחרר רוצחים - זו הממשלה הפחדנית שדוחה החלטות... (ל''ת)

      הממשלה אשמה בסחבת ובמחיר........., 16/10/08 21:23

      • כן? על סמך מה בדיוק אתה קובע זאת? (ל''ת)

        Eחד, 16/10/08 21:48

      • במדיה אומרים ''שרב העם'' רוצה את ציפי כראש ממשלה! נו..... (ל''ת)

        אתה אולי מתבסס על משאל עם שביצעת?, 16/10/08 22:31

  • 21.

    על תשימו לב לדברי וילנאי הוא לא מדבר לעניין (ל''ת)

    הדסה, 16/10/08 20:28

  • 20.

    וילנאי אתה אטום וחסר רגש

    יוסי, 16/10/08 20:27

    תיתבישו לכם חברי ממשלת ישראל שעד היום לא הצלחתם לשחרר את החיל היקר גילעד שליט,וזה רק מראה ששר הביטחון עסוק רק בתוך עצמו.

    • מתברר שהעם הזה אמיץ יותר מממשלתו !!! העם בחר להסתכן למען שיחרור שליט (ל''ת)

      ממשלה פחדנית אשמה בסחבת ובמחיר..., 16/10/08 21:24

      • דברי הבל אשר חוזרים על עצמם!

        Eחד, 16/10/08 22:06

        על סמך מה אתה קובע שרוב הציבור בעד שחרור 1000 מחבלים, מתוכם 450 הכי ''כבדים'' שיש?
        ומה תגיד כשיחטף עוד חייל שבוע אח''כ? או אזרח בחו''ל? יאללה בוא נשחרר עוד 1000?!
        ובכלל, אחרי עסקת קונטר הם בכלל לא צריכים להתאמץ ולהשאירו בחיים (בטח תמכת גם בזה...). ומה עם החיילים והשוטרים שמסכנים את חייהם כל לילה כדי להביא את החלאות האלה? החיים שלהם לא שווים כלום בעיניך? בבחינת ''בוא נשלח אותם להביא עוד ועוד רוצחים כדי שיהיה את מי לשחרר?''
        החיים יותר מורכבים ממה שאתה מנסה לתאר, וטובת הציבור קודמת לטובת הפרט. הרי אם גלעד היה נהרג חלילה כמו חבריו היית במקרה הטוב מצקצק בלשון ומוסיף אותו לסטטיסטיקה של 100 שנות מאבק. לחייל שיוצא לקרב אסור לרצות שהמדינה תשחרר 1000 רוצחים עבורו.

      • שחכת לחתום : ''העם''. אני מבחינתי לא רוצה למות. (ל''ת)

        -_-, 16/10/08 23:00

  • 19.

    מתן וילנאי

    גיורא מורג, 16/10/08 20:26

    שר הביטחון יצחק מרדכי ידע כבר אז מי זה מתן וילנאי ודאג לא למנות אותו לתפקיד רמטכ''ל.

    • לגיורא מורג

      דפנה, 16/10/08 21:26

      גם אתה הטרדת בחורות כמו איציק מרדכי?
      מה אתה מזכיר את הנבל הזה?

      • לדפנה

        גיורא מורג, 17/10/08 00:16

        לשאלתך, אני לא הטרדתי אף אחת.
        חשוב שתדעי , כי על אף תגובתך הלא עניינית לנושא הכתבה (מתאים לנשים מסוגך), את ורבים אחרים במדינה חייבים הרבה לגיבור ישראל איציק מרדכי ואולי בזכותו את עדיין קיימת.

        • ייתכן שווילנאי גיבור וייתכן שלא. אבל הוא צודק 100 אחוז. (ל''ת)

          עלי-בבה, 17/10/08 01:42

  • 18.

    חוצפן שאין כדוגמתו!!!

    אני, 16/10/08 20:25

    ההורים של גלעד כל כך מסכנים, איני יכולה עוד לראות את פניהם הנפולות.
    יש לשחרר לאלתר את גלעד!
    עכשיו, כעת, בזמן הנוכחי!
    יש לצעוק כמה שיותר חזק, זהו חייל שנשלח לשרות ע''י המדינה ושום תירוץ לאי-שיחרורו לא מתקבל על הדעת!
    בושה וחרפה שצריך לנהל ממש קמפיין לשיחרורו!
    זה מה שצריך להיות בראש סדר העדיפויות כאן!

    • העם הזה אמיץ ממנהיגיו ומוכן להסתכן כדי לשחרר חייל שבוי !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      זו הממשלה הפחדנית שאשמה בסחבת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 16/10/08 21:26

      • אתה שאלת את האזרחים שיהרגו בפיגוע הבא אם הם מסכימים ? (ל''ת)

        פנדה, 17/10/08 09:44

    • וילנאי אומר מה שרובם חושבים

      ריאלי, 16/10/08 21:37

      את אומרת שאינך יכולה לראות עוד את פניהם הנפולות של הורי גלעד.ואת פניהם של הורי עשרות האזרחים והחיילים שירצחו ע''י המחבלים המשוחררים את כן יכולה לראות?!
      עד מתי פתיים תאהבו פתי.

  • 17.

    חבורת טיפשים צדקנים שלא מבינים כמה נזק הם גורמים.

    יוסי, 16/10/08 20:24

    וילנאי, למרבה ההפתעה, דווקא צדק הפעם.

    הבעיה היא שחוץ מלהיות צודק, וילנאי הוא חלק מהקואליציה, אשר חבריה הם שאמורים לדחוף את הממשלה לפעולות התקפיות צבאיות וכלכליות נגד החמאס ותושבי עזה עד ששליט יוחזר, שותקים נוכח אוזלת ידה.

    במלים אחרות: די לעצרות, קדימה למלחמה באויב.

  • 16.

    הפעם האינפנטיל צודק

    אלי, 16/10/08 20:24

    העצרות גורמות נזק לשליט - הן מזוהות כחולשה ומפעילות לחץ על מקבלי ההחלטות ומשדרות חולשה כלפי חוץ
    המטה למען שליט צריך להרגע כי שידור לחץ על ממשלה יגרום לדרישות גבוהות מצד החוטפים
    מה לעשות - אפילו אני מצדיק את האינפנטיל הפעם (אני מקווה שאמר את הדברים בדעה צלולה)

    • אלי אלי- תגובה לעניין ומילים כדורבנות (ל''ת)

      לתלות ולמסגר!, 16/10/08 20:34

    • נח לממשלה להתחמק מהחלטה. את זה אנחנו רוצים לשנות. (ל''ת)

      1000 רוצחים בכלא לא לא הביאו את הרגיעה - הדברות, 16/10/08 21:15

    • מצטרפת לחלוטין לעמדתך

      נועה, 16/10/08 21:17

      יש להעריך את הפעולות למען החזרת שליט הביתה אך המינון עיבד ממזמן את הפרופורציות.
      אנו שומעים את דרישות החמס שהן אופטימליות.
      יש להבין ששליט מהווה קלף מאד חזק עבורם למען לא נחסל את בכיריו והממשלה לא יכולה לפתור זאת במיידיות. לא לשכוח אך לא להגזים !

    • אתה לא מגיע לקרסוליים שלו

      עמיר, 16/10/08 21:22

      אין הרבה אנשים שהמדינה חייבת להם כל כך הרבה כמו מתן וילנאי.
      מי שמכנה אותו בשמות גנאי יורה לעצמו ברגל.
      אין לך אפילו שמץ של מושג מה גדולה תרומתו לבטחון המדינה.
      אם הוא לא נראה לך מתאים, יש הרבה אפשרויות להביע דיעה.אבל מאחר ואינני פוגע במוגבלים, לא אנסה לפגוע בך.אני רק מקווה שמטפלים בך אנשי מקצוע טובים.

  • 15.

    וילנאי צודק

    נתן הקיני, 16/10/08 20:23

    כל הכבוד לוילנאי שאומר דברים נכונים ואמיצים ולא פופוליסטיים גם אם הם כואבים. יש להניח שהוא רוצה לראות את שליט בבית כמו כל אלו שמשתלחים בו בגסות, בין שכאב אמיתי מונע מהם לחשוב נכון, ובין שהם מנצלים הזדמנות להשתלח בו ולהכפישו פוליטית.

  • 14.

    כולם טועים

    דורון נתנאל, 16/10/08 20:21

    המטה להשבת גלעד שליט טועה כי כל הפעילות מעלה את המחיר ומרחיקה את הרגע שיהיה שווה לחמאס לסגור עסקהץ
    וילנאי טועה כיזה לא מספיק לדבר עם החמאס...צריך להודיע על אולטימטום...ומה יהיה ''המחיר'' שהנהגת החמאס...משפחותיהם...קרוביהם...חיליהם...וכלל האוכלוסיה בעזה ישלמו אם יקרה לגלעד משהו...
    אז יש להודיע לכל המדינות ''הנאורות'' מה בכוונתנו לעשות ולכל כתבי העתונות על מנת שזו לא תהיה הפתעה...גם במסעדה יש תפריט של המוצרים והמחירים...כך בכל העולם...לכל דבר יש מחיר והצד המשלם צריך לדעת אותו מראש...בנתיים להפסיק את כל ביקורי המשפחות של אסירי החמאס!!

    • true that son (ל''ת)

      UV, 16/10/08 20:34

    • 100%. עכשיו זה גם זמן מצוין

      פנדה, 17/10/08 09:47

      כל העולם עסוק במשבר הכלכלי, העיתונים מלאים בגרפים אדומים, את הפלסטינים העולם שכח כבר מזמן. אבל צעד ראשון זה לעצור את ההספקה לעזה ולהשוות את תנאי האסירים בארץ לתנאים שבהם נמצא גלעד.

  • 13.

    וילנאי צודק. העצרות לא מקרבות את שחרורו ביום אחד, ומעלות את המחיר! (ל''ת)

    Eחד, 16/10/08 20:21

    • לממשלת ישראל נח להתחמק מהחלטה. את זה אנחנו רוצים לשנות-לפני שנקבל גופה (ל''ת)

      לך תיפול בשבי, יה פחדן, 16/10/08 21:17

      • עוד ''גאון''. גם אם תכתוב את דברי ההבל שלך 1000 פעמים הם ישארו הבל

        Eחד, 16/10/08 22:01

        על סמך מה אתה קובע שרוב הציבור בעד שחרור 1000 מחבלים, מתוכם 450 הכי ''כבדים'' שיש?
        ומה תגיד כשיחטף עוד חייל שבוע אח''כ? או אזרח בחו''ל? יאללה בוא נשחרר עוד 1000?!
        ובכלל, אחרי עסקת קונטר הם בכלל לא צריכים להתאמץ ולהשאירו בחיים (בטח תמכת גם בזה...). ומה עם החיילים והשוטרים שמסכנים את חייהם כל לילה כדי להביא את החלאות האלה? החיים שלהם לא שווים כלום בעיניך? בבחינת ''בוא נשלח אותם להביא עוד ועוד רוצחים כדי שיהיה את מי לשחרר?''
        החיים יותר מורכבים ממה שאתה מנסה לתאר, וטובת הציבור קודמת לטובת הפרט. הרי אם גלעד היה נהרג חלילה כמו חבריו היית במקרה הטוב מצקצק בלשון ומוסיף אותו לסטטיסטיקה של 100 שנות מאבק.
        ואחרון אחרון...לגבי. היו לי מספיק הזדמנויות ליפול בשבי. רק שתהיה רגוע.

  • 12.

    דמוקראטיה זה שלטון העם

    RAN, 16/10/08 20:14

    אנחנו לא רוצים שלטון העם.
    אנחנו מתנגדים לבחירות.
    איחנו רוצים ממשלה עם ליבני ברק ווילנאי.

    מארגנים עצומה נגד בחירות דמוקראטיות.
    נקרא לממשלה לקצץ עוד בקצבאות הזקנים ודיירי הגנים.

  • 11.

    וילנאי

    אבימ, 16/10/08 20:13

    והוא רוצה להיות בממשלה .מה עם כל המחבלים ששיחררתם זה לא מחליש

    • אבימ, תהיה עיקבי

      אלי, 16/10/08 20:44

      תכל'ס, אתה בעד עצרות או לא?
      אם כן, תצפה לעוד מחבלים משוחררים, ועוד במספר רב, כי זה מה שדורשים בעצרות למען שיחרור שליט.
      ואם לא, אזי מה יש לך עם וילנאי? או שבעצם מה שמוביל אותך זאת השינאה, ועל זה אין תרופה.

  • 10.

    שחרר את יגאל עמיר .

    לוילנאי, 16/10/08 20:13

    מציל עם ישראל .

    • מגיעה לו פרס ישראל ליג....... (ל''ת)

      אריה, 16/10/08 20:21

  • 9.

    וילנאי-קרח מכאן ומשם

    ה.בנימין, 16/10/08 20:10

    שנה טובה ורפואה שלמה לך ,וילנאי.אך מה אנו וגלעד שליט אשמים,בכך ששיחררו אותך מוקדם מידי מביה''ח,ועוד בעירפול חושים ???

  • 8.

    השופר של ברק

    victory, 16/10/08 20:09

    את שני החבר'ה האלה (ברק ווילנאי) לא מענין אותם דבר מלבד דעת קהל רגועה ורייטינג אישי.
    מצבם של השניים במפלגה בכי רע,לא רואים אותם ממטר ,הם מבינים שהקרקע בוערת מתחת לרגליהם ומחפשים שקט .
    בדיוק אותה פעילות שביצעו למניעת קסאמים על שדירות והפעולה הגדולה הצפויה ברצועה.זוכרים....?
    אנחנו עדיין ממתינים לפעילות כלשהיא למען שליט.

  • 7.

    וילנאי פשוט צודק (ל''ת)

    ומי שמדבר כביכול בשם גלעד עושה רע למאמץ, 16/10/08 20:08

  • 6.

    אני המום מזה שהוא בכלל מדבר. אני לא זוכר איך נשמע הקול שלו

    רואה צאן, 16/10/08 20:07

    אני המום מזה שהוא בכלל מדבר. אני לא זוכר איך נשמע הקול שלו.
    איפה הוא היה שאולמרט ניסה לשמור על ישבנו ? איפה הוא היה שציפי הלא מעניינת תפסה את מושכות מפלגת אחורה ? איפה הוא היה ?

  • 5.

    קריאתו של מר וילנאי

    מיכאל, 16/10/08 20:04

    אני סבור כי קריאתו של סגן שר הביטחון מר וילנאי להימנע מעצרות פומביות למען שליט,הוא נכון ומתבקש.ככל שאנו זועקים פומבית ותוקפים את הממשלה, כך יגבר הלחץ והמחיר שישראל תשלם למען החטופים ולמען שליט. כך שדבריו של וילנאי הם נכונים ומתבקשים.אנא את לחציכם המבורך הוא על הממשלה ולא בפרהסייה ככל שאנו העם יזעק יותר, כך המחיר שנשלם יגדל יותר

  • 4.

    קריאתו של מר וילנאי

    מיכאל, 16/10/08 20:02

    אני סבור כי קריאתו של סגן שר הביטחון מר וילנאי להימנע מעצרות פומביות למען שליט,הוא נכון ומתבקש.ככל שאנו זועקים פומבית ותוקפים את הממשלה, כך יגבר הלחץ והמחיר שישראל תשלם למען החטופים ולמען שליט. כך שדבריו של וילנאי הם נכונים ומתבקשים.אנא את לחציכם המבורך הוא על הממשלה ולא בפרהסייה ככל שאנו העם יזעק יותר, כך המחיר שנשלם יגדל יותר

    • מס 4

      אבים, 16/10/08 20:17

      אים היה לך בן ואו אח בשבי זו גם היתה תגובתך

      • its not a personal country, our pants are not for sale for one soldier (ל''ת)

        UV, 16/10/08 20:35

        • מי שואל אותך, אידיוט ! (ל''ת)

          עמיר, 16/10/08 21:16

      • אסור לממשלה להגיב כאיש פרטי

        אלי, 16/10/08 20:53

        לממשלה יש לה מחויבות לאומית, תמיד בזכותה, אפילו בחובתה להקריב אנשים בודדים, אם טובת הכלל מבקש זאת.וראש ממשלה שיש לו ילד בשבי צריך להתפתר, הוא לא יכול לקבל החלטות בצלילות דעת. כך שטוב שלאף אחד בממשלה אין לו קרוב משפחה בשבי!

      • ואם הבן או האח שלך יירצחו בגלל שחרור מחבלים? ככה מחליטים? (ל''ת)

        האמת, 17/10/08 16:46

    • לממשלת ישראל נח להתחמק מהחלטה - זה מעלה את המחיר לא העצרת (ל''ת)

      לשחרר מיד, 16/10/08 21:19

      • איזו החלטה? לסכן את החיים של עוד אנשים?

        גאולה סלע, 17/10/08 00:33

        נכון, עצוב שגלעד בשבי, וחבל על כל יום נוסף שהוא שם

        א ב ל -

        הממשלה צריכה לחשוב גם על שאר תושבי המדינה ועל הסיכון לחייהם בגלל שחרור הרוצחים, כולל חיילים שייחטפו בעתיד כדי להשיג דיל טוב.

      • לשחרר מיד? למה? כי זה מה שאתם שם בחמאס רוצים?

        עלי-בבה, 17/10/08 01:44

        אתה שקוף! ערבי מהחמאס!

        • ''העצרת למען שחרור מאות מחבלים נוספים''

          ישראלי, 17/10/08 09:22

          עצרת למען שליט והטרור...

  • 3.

    תגידו מה אתם רוצים מוילנאי מחדל אישיים הזה תנו לו לנמנם. (ל''ת)

    רפי, 16/10/08 19:57

  • 2.

    וולינאי אתה חוצפן חסר בושה ו......

    ישראל, 16/10/08 19:56

    עגבניות רקובות וביצים סרוחות לא רק להפגין בכרם שלום. אולי הייה טעם לדבריך לפני 800 ימים אבל עכשיו? אתה עוד מעז לפתוח את הפה? אין מילים לגודל הגועל נפש.

    • ממש לא. הוא דואג באופן אחראי לחיים שלי ושלך

      האמת, 17/10/08 16:45

      שלא נירצח בידי המחבלים שהחמאס רוצה שנשחרר.
      ואגב, הסגנון שלך עוד יותר נמוך מצורת החשיבה.

  • 1.

    וילנאי צודק בהחלט, בדיוק כמו שהמטה להחזרת הגופות של רגב וגולדווסר

    גיל, 16/10/08 19:49

    גרם נזק אדיר הן לענינו של שליט והן כושר העמידה בלחץ של מדינת ישראל