• 104.

    דיכטר ומפכל

    ברבש, 19/10/08 07:49

    כל עוד יושבים בראש משטרת ישראל שני זומבים כמו דיכטר והמפכל המצב של משטרת ישראל מחמיר .
    המשטרה בתקופתם ירדה לשפל המדרגה שלא היתה מאז קום המדינה.
    עם שני חלמאים כאלה התושבים כבר לא סופרים את השוטרים המסכנים שעושים את מלאכתם קודש.
    כל עוד הם שולחים קצינים יותר מוכשרים מהם , כנראה שהם רוצים משטרה בנונית ומטה כמוהם.
    ואנו התושבים סובלים .
    משאירים קצינים בבית שמקבלים משכורת ואת כל התנאים על חשבון הציבור . אם זה היה יוצא מכיס שלהם הם לא היו מתנהגים כך.
    הם מבזבזים כספי ציבור לצורך האנטרסים האישיים במיוחד של מר דודי כהן האפרורי שהוא אחד המפכלים ברמה הכי ירודה שהייתה אי פעם וכמו שאמר השר "זאת הייתה ברירת המחדל שלי" ואנו רואים היום את כל המחדלים.

  • 103.

    ערבים תרבות של שקרנים

    חיים מעבול, 17/10/08 15:52

    מסכנים מותקפים על ידי יהודים.
    כבשו חצי עכו ,תראו לי יהודי שעובר בשלום בלילה ברחוב בן עמי.
    אבל הפעם הכל ישתנה נהפוך את השקר שלהם לאמת.

  • 102.

    על היהודים המתנחלים וכובשים את עכו-לחזור למאפוא שבאו-כך בכל פלסטין!!! (ל''ת)

    נאצר יפו הכבושה, 17/10/08 15:08

  • 101.

    לקציני משטרת ישראל אינטרס בקיומן של מהומות

    איצחייק אליהו, 17/10/08 14:15

    וזאת כדי שתקציבי המשטרה יוגדלו ותעלה קרנה ובכדי שיתייחסו בסלחנות לעוולות המשטרה היומיומיים כלפי הציבור.

    ערבים ויהודים צריכים להתאחד כנגד האויב המשותף האמיתי:משטרת ישראל

  • 100.

    אזרחות

    נו, 17/10/08 13:35

    ישראלית (מדינה שקיימת רק כדי לייסד ולייצב את שכנותיה) כבר מזמן לא משהו:
    אין חוקה, חוקים נכפפים ולא נאכפים, ומלבד גיוס לצהל אין סולידריות אלא רק קונפליקט מתוקשר, שמשרת את מפלצת הצריכה.
    מה הפלא שנשארו רק משחקי הלאום והדת?

  • 99.

    היהודים צריכים להפסיק עם ה''אלקים הוא כביר'', ''ולטבוח את הערבים!''

    אפרת, 17/10/08 13:14

    היהודים התוקפנים ידועים בכל העולם בהתקפי הזעם והאלימות שלהם. כמו כן הם מפורסמים בגלל רצח על כבוד המשפחה והתאבדויות במרכזים הומי קהל חף מפשע.הכי גרועות הן הצריחות שלהם '' אלקים הוא כביר'' ו''לטבוח את הערבים!''.
    באמת הגיע הזמן שמישהו יחשוף את הרעלות מעל פניהם התמימים לכאורה של היהודים, ויכריח אותם לקבור לנצח את השאבריות שלהם.

    • מה זה השטויות הללו? ? ? מצטער שנכנסתי... (ל''ת)

      יאהבלה!, 17/10/08 14:24

      • מה לא הבנת את הסרקזם שבדבריה.

        עלי-בבה, 17/10/08 15:22

        חוש הומור זה דבר בריא וזה כיף. בחייך.

      • ציניות מתבקשת. מה בדיוק אוכל אותך? (ל''ת)

        התאכזבת, מה?, 17/10/08 18:44

  • 98.

    לא נמאס לעיתון הזה לתת במה למרצחים האלו. (ל''ת)

    מעריב-ערבים..., 17/10/08 12:49

  • 97.

    אז זו הנכבה השנייה? (ל''ת)

    שלומי, 17/10/08 12:18

  • 96.

    עם ברברים בסגנון חמאס ואלקעידה יש פתרון אחד! גירוש (ל''ת)

    גירוש-טרנספר-הם לא מילה גסה-זו הישרדות !,, 17/10/08 12:15

  • 95.

    אולי כדי לשקול פינוי פיצוי לערביי עכו, מסוכן שםלערבים (ל''ת)

    יוסי, 17/10/08 11:43

  • 94.

    אני גר בהתנחלות וכמו כל יום שישי הייתה דרשה של

    שי, 17/10/08 11:41

    המואזין במסגד, רק דברי שבח והלל לעם ישראל, הטיף לאהבת אחים ושכנות טובה וכו.

    אז זהו שאני מבין ערבית, וזה ממש לא היה התוכן יותר קרוב להסתה מה שהיה שם ,
    מסגד כאן ממש לא שונה מכל מסגד אחר ,

  • 93.

    לא ידעתי שיש תהליך של ייהוד ערים מעורבות ,אשרייך ישראל (ל''ת)

    שי, 17/10/08 11:37

    • לא חושב שיש כאן הכוונה מימסדית, סביר יותר שמדובר ביוזמות פרטיות

      המימסד בפשיטת רגל, 17/10/08 18:50

      כל הכבוד לאנשים איכפתיים, חלוצים בראש המחנה.

  • 92.

    כולם יוצאים נגד הערבים. אולי בצדק. אבל ......

    גל, 17/10/08 11:26

    מעניין שעובדתית יש משפחות ערביות מחוץ לבית, ולא משפחות יהודיות. האם אותן משפחות שמחוץ לבית הן אלו שהתפרעו? או שחטאן הוא שגרו בשכונה של יהודים?

    • השאלה נכונה

      נקודתית, 17/10/08 13:25

      הבעיה היא שבמלחמה (דמוגרפית לפחות, שקטה ולא נזנחת ע''י הערבים) נפגעים גם 'לא מעורבים'.

  • 91.

    יוזמי הדו''ח והסנגורים הראשים , הם אנשי שמאל יהודים

    רונן, 17/10/08 11:20

    כרגיל אני בטוח שמאחורי כל יוזמה ערבית , עומדים אנשי שמאל יהודים שהופכים כל מקרה ואירוע במגזר , ככה שזה יצא כאילו עקב קיפוח '' ורק רצינו להפגין , מה פתאום מרד ''
    ראה ערך מהומות אוקטובר ...
    הערבים מוצאים את עצמם מופתעים כל פעם מחדש מהגיבוי מהפלג היהודי השמאלי...

    הם , עם כל הארגונים הטרוריסטים מנסים למרוד ,ולהפיל את המדינה , ואז באים הסנגורים מהשמאל ועוזרים להם לנסח סנגורייה , כאילו זה היה רק לשם , ''מה בסך הכל רצינו'' שיפיון ? אנחנו מגופחים ...

    איטבח אל יהוד !!! גרזנים שלופים ! אנשי השמאל לא ראו את זה , הם היו עסוקים באותו רגע בלספור מתנחלים ביהודה ושמרון ...

    אם יש צדק , אז שהערבים ישחטו אותם ראשונים , עד עכשיו הם עושים רק נסיונות שמלמדים על העתיד הלא כל כך רחוק ....

    • 91, יפה תיארת את התפקיד שהשמאל לקח על עצמו, השקר יפה להם (ל''ת)

      בהסתייגות מהסייפא של הקטע, 17/10/08 19:44

  • 90.

    במדינת הלכה היו מוצאים להורג את הפורעים ואת תומכיהם

    הרב יעקב צמח, 17/10/08 11:13

    לעשות פורגרום ביום כיפור
    אין סליחה, אין כפרה, אין תשובה
    אבל מה לעשות והמדינה הציונית מתירה לאויב הערבי לא רק לעשות פורגרומים בעם היהודי אלא גם להרים את קולו לאחר מכן
    במדינת הלכה יהודית היו הידים הפוגרומסטיות נגדעות וכן מתרי הקול של המסיתים הלאומנים הערבים
    צריך להודות: אם לא תהיה מדינת הלכה הלכה המדינה

  • 89.

    הערבים הפכו ושברו מכוניות ראשונים (ל''ת)

    בפעם הבאה הם יחטפו אותה יותר קשה, 17/10/08 10:44

  • 88.

    הערבים הפכו ושברו מכוניות ראשונים (ל''ת)

    בפעם הבאה הם יחטפו אותה יותר קשה, 17/10/08 10:44

  • 87.

    ושום מילה אין בדו''ח של הנבלות על הפוגרום של הערבים.

    מיקי, 17/10/08 10:22

    כמו שמעולם לא התיחסו לנסיון האינתיפאדה שלהם באוקטובר 2000 והנזקים שגרמו.
    המדינה חייבת לתבוע את מחברי הדו''ח על הוצאת דיבה, הסתה, ואיום משתמע לגבי תכניות פרובוקציה דומות בלוד, רמלה, יפו.

    • זה סתם דו''ח שהם כתבו על עצמם בעצמם. מי בכלל מתייחס לזה..

      הכינו לעצמם אליבי + קו התקפה-לצורך-הגנה, 17/10/08 19:48

      זה כמו שאתה תתפרע ואח''כ תכתוב דו''ח על ה''תקרית'' של ההתפרעות שלך.

  • 86.

    הערבים הפכו ושברו מכוניות ראשונים (ל''ת)

    בפעם הבאה הם יחטפו אותה יותר קשה, 17/10/08 10:18

  • 85.

    כרגיל הערבים הנחותים ממציאים גרסאות. שום דבר לא מצדיק

    מיקי, 17/10/08 10:10

    פוגרומים שערבים עושים עם גרזנים ואבנים. לא בעכו, ולא בכבישי הצפון.
    אשר לבתים ההרוסים - קודם שיהיה פתרון לבתים ההרוסים בפקיעין !!!

  • 84.

    הערבים משקרים כרגיל - השנה הם תיכננו את ההתקפות

    אזרח מודאג, 17/10/08 10:03

    ביום הכיפורים - והעובדה היא שהערבים עשו פרובוקציות בכל הערים המעורבות. ברמלה לוד ויפו הם נסעו בכוונה ברחבי העיר עם מוסיקה רועשת ועברו ליד בתי כנסת והכל במטרה שמישהוא יתנכל להם ואז יתחילו בפוגרום כמו שעשו בעכו. אז כדאי שכל היהודים ידעו שהערבים תכננו את הפוגרום הזה מראש. והם משקרים כרגיל. רק חרם כלכלי יעזור להחזיר אותם למקומם ולגודלם העלוב.

  • 83.

    Arabs go to arabistan

    ephi, 17/10/08 09:00

    I pay for your Ticket promised you Buses with A/C and cold drinks

  • 82.

    הערבים למדו שעלינו הקווקזים לא עושים פוגרומים,רק על האשכנזים השפנים.

    פארידייב דבורה.- עכו שכון המזרח., 17/10/08 08:09

    כי מקבלים בראש.
    ישבנו יהודים בקווקז אלפיים שנה, עוד מלפני שמוחמד נולד.
    כשהגיע האסלם לקווקז הם למדו לכבד אותנו, כי אנחנו מגיבים על התגרות בדרך היחידה שהם מבינים עיין תחת עיין או יותר נכון שתי עיניים תחת עיין.
    סבתא שלי מספרת שכשהיו המוסלמים נוגעים בשערה משערותיו של היהודי היה כל הציבור היהודי באלפיו (אפילו זקנים וילדים) יוצא כאיש אחד לנקום בפגיעה לכן כיבדו אותנו מאוד. כיבדו את רכושנו, את ילדינו, את בנותינו את חיינו .

    כאן בארץ הפוליטיקאלי קורקט הוא, שלערבים מותר לפגוע בנו, להשפיל אותנו להכות בנו לאנוס נערות יהודיות ולפגוע ביום הקדוש יום כיפור- ללא כל עונש, הרי משטרת ישראל היא גוף מסורס לחלוטין
    רק כשהגיעו אלינו הקווקזים, נעור אצלנו ייצר הקיום העתיק, והתובנות שאיפשרו לנו לחיות בכבוד בין מוסלמים צ'צנים פראיים פי אלף מהערבים כאן וקמנו להגיב.
    אני חושבת שעם ישראל חייב לנו הרבה הרבה.
    אם לא היינו מגיבים בפראות ובאלימות רבה נגד הפורעים הערבים היו פותחים הערבים במהומות גם בחייפה וביפו ובלוד.
    העובדה שהם התנצלו וגינו את הנהג הפרובוקאטור מוכיחה , כי הם פוחדים .
    דבורה פארידייב- תלמידת תיכון
    עכו

    • מה שבעצם עשיתם- עצרתם את ההתחלה של מלחמת האזרחים.

      עלי-בבה, 17/10/08 10:49

      וכל עוד השמאל שולט בבג''צ ותקשורת נחייה כאן תמיד כמאויימים, זמניים, ומפוחדים. ולכן כל כמה שנים הם ידגמו שוב את השטח, לראות איפה אפשר להתנהג בכוחנות ובברבריות ולהשיג השגים לאומניים. רק ביטול החשיבה של ''פוליטיקלי-קוררקט'' והפסקת הנסיון המטופש לבנות כאן מדינת שמאל אולטרה-נאורה בסגנון לוכסמבורג יחזירו את הבטחון.

      • על כן יש לדרוש בתוקף ערוצי חדשות ימין-מרכז בנוסח FOX !! (ל''ת)

        די לכפייה תקשורתית של המיעוט השמאלן על רוב הציבור, 17/10/08 20:14

    • דבורה- לא לשכוח אותנו האתיופים .

      דסטה צ'אלאצ'ו - עכו., 17/10/08 13:51

      הם קיבלו מהנוער שלנו שיעור שלא ישכחו אותו הרבה זמן.

      • שאפו לחברה האתיופים! (ל''ת)

        כל הכבוד, 17/10/08 20:17

    • דבורה פארידייב הקווקזית המקסימה! איזה קטע מדליק הבאת!!

      ואיזו כתיבה רהוטה ואינטליגנטית., 17/10/08 20:06

      ואיזו רוח גבוהה חופשית ואצילית. את ממלאה אותנו בתקוה ומכניסה רוח רעננה במפרשים שהכזיבו. תודה לך ילדה חכמה ומתוקה. אפרת מהתנחלות תל אביב.

  • 81.

    אנחנו הערבים דורשים חוק פינוי פיצוי מעכו - מסוכן לנו שם (ל''ת)

    מוחמד קבהה, 17/10/08 07:50

    • הלוואי. רק תלכו כבר לעזה (ל''ת)

      אני, 17/10/08 12:13

  • 80.

    לפני 45 שנים אבי ירד קלהציל יהודים שהותקפו עי רוב ערבי

    חני, 17/10/08 05:10

    גם אז
    במלחמת ששת הימים המקום כבר חולק על ידי הערבים
    זו מלחמת השרדות
    אל תשלו את עצמכם

  • 79.

    הציבור היהודי שמחוץ לעכו הוא שצריך ל ה ח ר י ם

    נפיח, 17/10/08 05:10

    בלי אלימות ובלי ערעור יחסים אישיים בין אוכלוסיות שחיות ביחד.

  • 78.

    צבועים כזיקית!!! שלך שלי ושלי שלי

    JIM BEAM, 17/10/08 04:59

    היום פורסם בחדשות העולם על זוג אנגלי שהיה בחופשת ירח דבש בדובאי בנסיכויות,,, טילו על החוף והתנשקו להנאתם ,,כן כן לא תאמינו עצרו אותם ושלחו אותם לבית סוהר 3 חודשים וכל זה קורה היום''''''''

    • שאל את ההורים שלך, כמו שהם ''התנשקו'' בחוף באים ילדים... (ל''ת)

      כה אמר, 17/10/08 10:18

      • בולשיט. הם רק התנשקו. השערוריה נפוצה בכל העולם. (ל''ת)

        אולי אצלכם ככה ''באים ילדים'', 17/10/08 20:27

  • 77.

    ה''דו-קיום'' מת מזמן. הגיע הזמן להפריד ביננו לבינם. וזה

    הגיע הזמן להפריד, 17/10/08 04:58

    ''או אנחנו - או הם''!

  • 76.

    לצערי, גורמים לי לחשוב פעמיים על זכותם של ערביי ישראל לגור כאן

    חיפאית מלידה, 17/10/08 04:38

    כתושבת חיפה, דווקא תמכתי בזכותם של ערביי ישראל להיות כאן. מדובר באנשים שלמדו כאן, עובדים כאן, חלקם היו מורים שלי או חברים לספסל הלימודים ורואים שהם מעורים בתרבות שלנו ולא של הרשות הפלשתינית, ורואים אותם בונים לעצמם כאן עתיד תוך תרומה לחברה (גם מי שלא משרת בצבא, הופך למורה או רופא או רוקח המסייע לכולם)...

    אבל אז באים ה''פעילים החברתיים'' שבכתבה, ומציגים פן אחר ומכוער... לא יודעת אם הם מייצגים את כולם, אבל את ה''פעילים'' האלה אני לא רוצה במדינה שלי ולא בקרבתי. הם גזענים חסרי סובלנות שאין סיכוי לדו-קיום איתם...מי הם שיגידו לאנשים איפה לגור? למה ''200 תלמידי ישיבה'' מוצג כדבר מגונה וכאילו דרכו להם על איזו יבלת והפרו איזו התחייבות כלפיהם? מי הם שיגידו שבעיר במדינת ישראל אסור לאכלס אפילו אחוז זעום של תלמידי ישיבה? זה מזעזע וחוצה כל קו אדום אפשרי ומפעיל אצלי כל אזעקה אפשרית. הרי אם תלמיד דת מוסלמי היה מבקש להתגורר בבניין שלי והיינו מונעים זאת ממנו, הוא היה הופך עולמות וצורח ''גזענות'' ופונה לבגצ... ובצדק...

    בקיצור, אנשים, תפקחו את העינים. יש קבוצת אנשים ש''הרימה את ראשה'' ולא מתביישת לאמר ליהודים בפנים ''אנחנו דורשים להכתיב את הרכב האוכלוסיה שלכם, אנחנו דורשים וטו על איפה תגורו''... אחרת אנו מאיימים בהתפוצצות חבית נפץ של צעירים שאיננו שולטים בהם (עאלק)...

  • 75.

    ודאי שהייתה על הקיר !!

    יעקב פרועט, 17/10/08 04:37

    שנים ''מנהיגות'' הפורעים המוסלמים מסיתיתים ללא הפרעה ! שנים הערבים מחללים ומשתוללים ללא הפרעה בחגים שלנו !! שנים שהם פוגעים פיזית בחסרי הגנה : זקנים , ילדים ונערות יהודיות !! משטרת המנדט אינה מטפלת בהם אלא ''ביהודים האשמים'' והשמאל ממשיך בדרך האני ציונית שלו. לערבים אין לי כל טענה, הם עושים את מלאכתם בהתאם להנחיות המנהיגים. על כל פנים זה עינין של זמן עד שהרחוב היהודי יתעורר ויקיא את השמאל האנטי ציוני ויתארגן נגד הפורעים !!

  • 74.

    כנראה שהם לא קיבלן מספיק חזק - כנסו ותראו סרטון

    שפינוזה, 17/10/08 04:20

    התקשורת מסרבת לבצע את מלאכתה ולהראות לכם מה באמת קרה בעכו...אם היו עושים את זה בתל אביב אתם חושבים שלא היו מצלמים ומשדרים את זה?
    ואם יהודים היו עושים כזה נזק ביפו או בחיפה גם היו מתעלמים מזה בתשקורת?
    http://www.youtube.com/watch?v=cEbkzzF6Y5k

  • 73.

    איזה תסכול

    שרה, 17/10/08 02:40

    עוד לא ראיתי דבר כזה,אנשים שמשקרים במצח נחושה,פעם אחר פעם,אחר פעם! התרבות שלהם מקדשת את השקר,בכלל לא רואה בו משהו שראוי לגנאי. מי שהיה שם בתחילת המהומות יודע איך התפרעו הערבים ושרפו רכוש של יהודים,קראו קריאות לפגוע בתושבים היהודים והיה פחד נוראי.
    מה עושים עם הדבר הזה? הם כמו גרורות סרטניות שמתפשטות ואי אפשר לעצור.אני מזלזלת במשטרה הפחדנית שלנו אבל לא מאשימה את השוטרים שמאז וועדת אור והמהומות ב 2001 הבינו שאין גיבוי לשוטר הפשוט שבשטח.
    אוף! איזה תסכול.

    • הטוקבק הוא התיעוד האותנטי הישיר והמיידי של האירועים, בעידן הנוכחי

      התקשורת לא אמינה, מוטה פוליטית., 17/10/08 21:19

      גם הכתבות באתרי האינטרנט נגועות בכל חוליי התקשורת. במקרים רבים תגובות הגולשים (למעט אחוז מסוים של תגובות זבל בלתי נמנעות) מאלפות, מחכימות ומעניינות לאין שיעור מהכתבות עצמן. לא יאומן איך בעבר הולעטנו ע''י התקשורת במידע לקוי, חפיפניקי, מוטה, מגמתי ללא הבחנה. מבלי שתהיה לנו אבן בוחן לבחינת טיב של המידע שצרכנו.

  • 72.

    מסכן המפגין

    אוהד, 17/10/08 02:19

    הוא איבד נעל, זה נראה יקר פומה...
    פעם הבאה הוא ילמד לבוא אם משהו זול יותר...

  • 71.

    לערביי עכו תחיו בשלום מספיק עם הפרובוקציות. (ל''ת)

    אזרחית, 17/10/08 01:58

  • 70.

    המתנחלים בעכו

    מתנחלת, 17/10/08 01:01

    עד עתה ידעתי שמתנחלים יושבים בשטחים הכבושים.
    האם זה שעברתי לגור בחיפה הופך גם אותי למתנחלת???
    כלומר תושבי תל אביב היהודים הם גם מתנחלים???

    • אם את דתיה ועברת לחיפה את מתנחלת !!!

      שפינוזה, 17/10/08 03:19

      אבל אם את חילונית וגרה בקיבוץ בבקעת הירדן את לא מתנחלת...
      אם את חילונית וגרה בקיבוץ בגולן גם אז את לא מתנחלת, אבל כמובן שאם את דתיה וגרה בירושלים אז את כן.

  • 69.

    הערבים מנסים לטשטש את המעשים שלהם אז הם זורקים בוץ!

    גל, תל אביב, 17/10/08 01:00

    כשהם קוראים את הקריאות הגזעניות שלהם במסגדים - התקשורת לא פוצה פה, אבל כשמארגנים נגדם חרם, פתאום זה לא לגיטימי.
    איפה הצעקות שלהם נגד החרם הערבי על מדינת ישראל?!

    • מי שמבין ערבית, כדאי שיקליט את דברי הסתה של המואזין (ל''ת)

      ויביא לאינטרנט עם תרגום. חומר חם, 17/10/08 21:31

  • 68.

    למה להתברבר? לא היה ולא יהיה דו קיום!וכמה ניפרד מהר יותר ככה יותר טוב! (ל''ת)

    תושב הצפון, 17/10/08 00:58

  • 67.

    כל הכבוד למתנחלים, איתם, נוכל לשמור על מדינת היהודים. (ל''ת)

    שלמה, 17/10/08 00:43

    • מסתבר שהם מתגלים כתקווה האחרונה של היהודים בארץ

      לכן השמאל כל כך שונא אותם, 17/10/08 21:33

      השמאל רוצה מדינה פחות יהודית ויותר מדינת כל אזרחיה..

  • 66.

    שנאה,לא אפלייה.

    איציק מעכו, 17/10/08 00:41

    ראשית,כל כמעט בכל תחום הערביםחיים על תרבות השקר ואגדה שבסוף אף מאמינים לה. הגרעין התורני לא רק שאינו מפריע להם,אלא מסייע גם להם במגוון תחומי החינוך.באשר למהומות אז במשך השנים האחרונות,הם הורגלו לבוז ולזלזל בכבוד דתנו בכל ערי ישראל המעורבות. כך הם הפריעו ופרעו בחגי תשרי 2006 סימולטנית בכל הערים המעורבות,ובכיפור 2007 בפיגוע דריסה בכפר תבור ובכיפור הנוכחי בעכו. הם לעולם דורשים כבוד מבלי השיב אותו. אותו נהג ערבי לא התכוון לעורר את כל המהומה. הוא פשוט ''הורגל'' לזלזל ולבוז ליהודים שהבליגו עד היום על הפגיעה בהם. כך שמעז עוד יצא מתוק.

  • 65.

    שנאה,לא אפלייה.

    איציק מעכו, 17/10/08 00:41

    ראשית,כל כמעט בכל תחום הערביםחיים על תרבות השקר ואגדה שבסוף אף מאמינים לה. הגרעין התורני לא רק שאינו מפריע להם,אלא מסייע גם להם במגוון תחומי החינוך.באשר למהומות אז במשך השנים האחרונות,הם הורגלו לבוז ולזלזל בכבוד דתנו בכל ערי ישראל המעורבות. כך הם הפריעו ופרעו בחגי תשרי 2006 סימולטנית בכל הערים המעורבות,ובכיפור 2007 בפיגוע דריסה בכפר תבור ובכיפור הנוכחי בעכו. הם לעולם דורשים כבוד מבלי השיב אותו. אותו נהג ערבי לא התכוון לעורר את כל המהומה. הוא פשוט ''הורגל'' לזלזל ולבוז ליהודים שהבליגו עד היום על הפגיעה בהם. כך שמעז עוד יצא מתוק.

  • 64.

    אני תושב העיר...

    אסף מעכו, 17/10/08 00:13

    ואני יכול לנעיד בוודאות שמן המסד ועד הטפחות הכול שקר ופלסתר.

  • 63.

    לקח לשמאל ס''ה 6 ימים להפוך את הנרטיב לזה של הערבים.

    גל, 17/10/08 00:12

    קל להבין עכשיו למה ברק הקים את ועדת אור, שהיתה אמורה להעניש את השוטרים שפעלו לדיכוי המרד האלים הערבי.
    וכמובן שכמו היום, גם אז אף אחד אפילו לא סופר את הנרצח היהודי כאחד מנפגעי המהומות.

  • 62.

    יהודי עכו הגיבורים אל תתנו לישמעלים לחזור (ל''ת)

    amir, 17/10/08 00:02

    • הם יחזרו על אפכם ועל חמתכם. והעיקר שאתם בוכים שגירשו אותכם מההתנחלויות (ל''ת)

      בעזה. ממש אמין., 17/10/08 01:24

  • 61.

    כמה צפוי, רואים שהם לומדים מהשמאל.

    שם, 17/10/08 00:00

    הם יודעים טוב מאוד על הפילוג שלנו ועל כמה קל להאשים בתקשורת מתנחלים וחרדים, אז פשוט מאשימים אותם.
    והתל אביבי המצוי שמעולם לא ראה שכונה מעורבת יגיד לעצמו- נו, עכשיו הכל ברור, זה עוד פעם החרדים האלה...
    עכשיו זה בסדר שבאו 3 אוטובוסים של מתפרעים ערבים ובמשך כל היום הרסו את העיר.

  • 60.

    הימין מנסה לעשות להם מה שעשו להם בהיקף גדול יותר לפני מלחמת תש''ח

    סמי דון, 16/10/08 23:24

    יהודים שרפו את שדות שיח' מונס והאצ''ל חטף מוכתארים של הכפר, הכל כדי ''לרמוז להם'' בעדינות שיסתלקו. את התוצאות של המדיניות הגזענית הזאת אנחנו אוכלים עד היום.

    • ערבים רוצחים יהודים

      יהודה, 17/10/08 02:08

      אתה אידיוט או מטומטם?
      היהודים פורעים בערבים או להיפך?
      אם כך - בשנת 1920 יצאו הערבים מהמסגד בהר הבית בירושלים ופרעו ביהודים (הרגו, שרפו, בזזו , אנסו); בשנת 1929 - אותו כנ''ל; בשנים 1936 - 1938 הרגו הערבים עשרות רבות של יהודים, שרפו שדות ובתים,תקפו הציבו מארבים ורצחו;
      ואתה ממשיך וטוען בחוצפתך שהערבים ה''מסכנים'' כביכול סובלים מהיהודים.

  • 59.

    רק לפי התגובות כאן אפשר לראות את הגזענות הגסה של הישראלים היהודים

    גדעון, הצפון הירוק, 16/10/08 23:21

    מתעלמים מבתים ערביים הרוסים ושרופים, ורואים רק את הנזק ליהודים.

    • אנחנו אלופים בלהיות הקוזק הנגזל, ולהתבכיין שהם ''החזירו לנו מכות'' (ל''ת)

      חדווה הגננת, 16/10/08 23:46

    • הבתים נשרפו אחרי לילה שלם שאני ושכני הסתתרנו בבתים

      עכואי לא גאה, 16/10/08 23:51

      בזמן שמאות ערבים השתוללו לנו בשכונה והרסו את כ-ל המכוניות.
      ואיפה הייתה המשטרה אז? כנראה אזרה כוחות כדי להיות מוכנה לעצור את נקמתנו.

    • אתה מצדיק טרור בני עמך!!!

      אזרח שפוי, 17/10/08 02:27

      אם היו מדברים על האמת היה יותר קל לכולנו,
      אך הציבור שחווה פורגרום לא שותק ולא ישתוק למרות שנרפו 3 בתים
      (וכן זה מצער)!!!

  • 58.

    פלסטנאי חצוף

    דודו בעברית, 16/10/08 22:58

    תנו לנו ויזה לאמריקה נעזוב את עכו ורמלה ולוד ויפו בקיצור תעזרו לנו המבין יבין בפעם אחת ולתמיד

  • 57.

    במו ידכם אנשי התקשורת, אתם דוחקים את יהודי עכו לקיר.

    AK, 16/10/08 22:57

    ויהודי שדחוק לקיר, יתחיל להגן על עצמו בכוחות עצמו.
    הוא לא יחכה למשטרה. הוא יצא החוצה ויתחיל לרסס.

  • 56.

    נגמרה לנו הסבלנות, די, אנו סובלים כבר 60 שנה ואין שום (ל''ת)

    שינוי. לנו אין עוד מדינה אך לערבים יש 22, שילכו., 16/10/08 22:57

    • יהודים חיים בעשרות מדינות. לפלסטינים אין אף מדינה אחת. (ל''ת)

      מה לעשות, 17/10/08 00:04

      • ודם כל 80% מירדן הם פלסטינים כך שזה פלסטין-1 .בקרוב תוקם פלסטין 2 בשטח

        ציוני שלא מבינים רכיכות כמוך!, 17/10/08 00:56

        בשטחים.
        ואם ערביי_פלסטינאי)ישראל ישארו כאן עם קצב הריבוי הטיבעי.תוך 30 שנה הם יהיו הרוב-ואז נקבל את פלסטין 3.עכשיוו אתה מבין למה צריך חילופי שטחים ואוכלוסין!!!

      • באותן מדינות חיים גם הפלסטינאים!!

        NY, 17/10/08 04:52

        אין דבר כזה פלסטינאים, אתה וחבירך ההזויים המצאתם מושג הנקרא פלסטינאים שהפך עם השנים לחלק מדת השמאל.
        בכל המקומות שנמצאים יהודים הם חלק מהאוכלוסייה בעוד חבריך הפלסטינאים מהווים בעיה בכל מקום בו הם נמצאים.
        רק הפרדה והקמה של מדינה פלסטינאית בירדן תוכל להביא לשלום איזורי.

      • פלשתינה היא כל שטחי ישראל+ירדן

        פנדה, 17/10/08 10:04

        מעבר אחד של הנהר יש מדינה פלסטינית וקוראים לה ירדן. הפלסטינים היו אמורים לגור שם, אבל המיעוט האשמי טיהר אותם אתנית לתוך שטחי ישראל. מהומות עכו הן עוד סימן לכך שיהודים וערבים ביחד זה לא ממש הולך. נכון שערבים וערבים ביחד זה גם לא ממש הולך - הרי רוב הרוגי הטרור האיסלאמי הם מוסלמים, ורוב ההרוגים מקרב הפלסטינאים הם קרבנות מלחמות שבטים. אבל ככה זה אצל ערבים, בוא לא ננסה לשנות אותם. אז חייבים להפריד - הפלסטינים יחזרו חזרה לירדן, ואם ישאר כאן מיעוט ערבי הוא יהיה חיב להיות נאמן למדינה ולקשור את גורלו בגורל העם היהודי.

  • 55.

    הגרזנים הספונטנים והאלות חזרו לארונות, כשהדמעות זולגות

    הקוזקים המתלוננים, 16/10/08 22:57

    רק הנהג שעשה כמה סיבובים עד ששמו לב אליו, והעליבו אותו ,הוצג כקורבן

  • 54.

    לצערי ''העבודה החברתית'' מתנהל בעצלתיים ונדרש מאיתנו להגביר מאמצים (ל''ת)

    חובש כיפה סרוגה בעכו המשתחררת, 16/10/08 22:44

  • 53.

    פלשתינאים בתוך 48

    שרון אריאל, 16/10/08 22:38

    מצטער שאני בתרדמת....גם ברמלה הפורעים לא כיבדו את החג תעזרו לנו גם להיפטר מהם יהודי תומך שלום

    • כמה שאתה צודק 53

      ביבי, 16/10/08 23:30

      הפורעים נמצאים גם אצלנו בחיפה

  • 52.

    ערבית משמאל לימין?

    ה.בנימין, 16/10/08 22:27

    ערביי-עכו הם סמל ודוגמה,לראייתם המשובשת של
    פלגים גדולים בקרבם.אחרת לא היו כותבים את
    ''כתובותיהם על קירותיהם'' משמאל לימין-זאת חרף ידיעתם,שערבית,כמו גם עברית-כותבים רק מימין לשמאל.ממש אומללים.חטפו מקרבם אזרח אל תוך שכונה יהודית ואנסו אותו לפרוע בה.
    סיפור ראוי מהפקולטה לדמוקרטיה בסגנון על-א
    ''שטרנהל-שלום-עכשיו,ולעולמים''.מזל שלא פסח.
    אחרת היו מאשימים בניקוז דמו לצורך המצות.

    • כנראה בימין יש בעיות ראיה- מי שעשה לינץ' זה היהודים בתופיק שבא להחזיר

      קוזק נגזל, 16/10/08 23:26

      את ביתו הביתה, ולא להפך.

  • 51.

    מי אתה שתגיד לי לא לעבור לעכו?

    תלמיד ישיבה, 16/10/08 22:13

    אני תלמיד ישיבה ואני יעבור לעכו ואתה יכול להתלונן עד שבוע הבא חוצפן
    הוא יגיד לי אם לי מותר לי לעבור לגור לעכו?
    מי אתה בכלל? אני יעבור לגור בישיבה בעכו ואני לא שואל אותך בכלל

    • אתה יכול לגור בעכו, אבל למה לשחק לידיים שלהם וליפול לפרובוקציה?

      ככה, עם פתיל קצר לא תחזיק הרבה. יאכלו אותך בלי מלח, 16/10/08 23:23

      החוכמה להיות יציב וחזק וקר רוח. התפרצויות זעם מעידות על חולשה. עדיף לך להימנע מאיזורי סכסוך. זה נאמר מתוך סימפטיה ולא כהתגרות.

      • תלמידי הישיבה הם הגיבורים בכל המקרה הזה.

        -, 16/10/08 23:57

        קודם כל, הם לא אלו שניסו לרגום את הנהג- מי שעשה את זה היו סתם ערסים.

        לעומת זאת, בזמן הפרעות (3 אוטובוסים מלאים ערבים חמושים בגרזנים שמשתוללים ברחובות זה בהחלט פרעות) תלמידי הישיבה היו הראשונים לצאת כנגד הפורעים. וכמובן שדווקא אז המשטרה הגיעה, כדי ללחום באויב (היהודים).
        רבים כאן חבים להם את רכושם ומי יודע מה עוד.. (לכו תדעו מה היה קורה אם המשטרה לא הייתה מגיעה).

        לרקורד- אני אתאיסט.

      • אם אתה רוצה להמנע מאיזורי סכסוך עזוב את הארץ

        שפינוזה, 17/10/08 03:24

        כל ארץ ישראל מבחינת הערבים היא שטח סכסוך כהגדרתך. אתה רוצה להמנע מסכסוכים סע לאיזה אי באוקיינוס השקט

  • 50.

    דו''ח שאתה לא מצפה שיהיה מבוסס על האמת

    דן, 16/10/08 22:12

    זהו דו''ח שקודם כותבים מה רוצים שיהיו ההמלצות (היהודים אשמים בטיהור אתני) ואח''כ בונים את העובדות.
    ''המתנחלים היהודים'' שהגיעו לעיר הגיעו לאחר הטרדות של מתפללים בבית כנסת במרכז העיר.
    התרגיל של צפצוף על היהודים ביום כיפור מופיע בערים מעורבות כבר כמה שנים.

  • 49.

    יהודי עכו האמיצים פתרו בעיות שרשויות החוק לא יכלו להם

    די להתנכלויות, 16/10/08 22:09

    בכל הערים המעורבות היהודים חיים באימה ופחד מפני העבריינים הערבים המתנכלים לנערות, רכוש מקללים ומאיימים.

    עצוב עצוב שרשויות החוק הפקירו אותנו וחלקים שבתוך הקו הירוקכמו הגליל והנגב.

    אין אכיפת החוק בערים הערביות, מותר להם לבנות איפה שבא להם, לא מעיזים אפילו להיכנס לערים שלהם ולכפות תשלום חובות ותשלומים למס הכנסה . הם נוהגים איך שבא להם ללא רישיון, מתחברים פיראטית לכבלים מים וחשמל ולא נדבר על העבודה השחורה לצד קבלת קיצבאות מביטוח הלאומי. מה לא ברור לביטוח הלאומי שבדואית שטוענת שהיא חד הורית ומקבלת קיצבה של אם חד הורית אבל ממשיכה ללדת ילד שישי ושביעי היא אינה כזאת? הרי מי שיולדת במגזר הזה מחוץ לנישואין שוחטים אותה בשל כבוד המשפחה.
    אבל הרשויות עוצמות עיניים. ואז יהודים מסכנים שעשו בהם פוגרום מתחילים להתגונן. נראה לי שעכשו זה יתפשט לעוד מקומות אפילו בכפר תבור לא יבליגו כאשר נערים ערבים ייכנסו לעיר שלהם לרחוב שלהם לתוך בית הכנסת וינהגו במהירות מטורפת ויירצחו ילדה תמימה.

  • 48.

    שמחתי לקרוא שיש נהירה של מתנחלים לעכו - טוב ליהודים (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 16/10/08 21:57

  • 47.

    הפוגרומיסטים הפלשתינים שואבים עידוד מתמיכת השמאל הקיצוני ומשתיקת הביבי

    דרור מרמת גן, 16/10/08 21:47

    ומרעיו מ''הימין הממלכתי''.

    • דרור, רד מהעניין של ביבי.

      כרגע לא כדאי לערב שמחה בשמחה, 16/10/08 22:16

      מה גם שיש ביננו רבים שאוהבים ומעריכים אותו מאוד. כולל הח''מ. זו עדיין לא עבירה על החוק. אבל בוא לא נריב על זה עכשיו. יש לנו כאן מלחמה על הבית. חג שמח, (נונקומ).

    • מעניין המ יעשה דרור כשביבי יעלה לשלטון

      מיכאל -נצרת עלית, 17/10/08 08:39

      אם עכשיו הוא כה אובססיבי וחרד....ואכל עוד יותר את הלב? או שיפסיקו לשלם לו בתור מגיב בשכר

  • 46.

    אין גבול לשקר - מעניין שגם בירושלים הערבים מתגרים --

    ירושלמי, 16/10/08 21:30

    בכל ימות השנה אבל בעיקר ביום כיפור , ועוד מעיזים להוציא לנו דוחות על העובדה שאנו היהודים לא בסדר - אך אל דאגה בפעם הבאה שתתפרעו נחכה לכם ברמלה עכו

    • אתם תחכו לנו, ואנחנו נחכה לכם... (ל''ת)

      ה-ם מ-פ-ח-ד-י-ם, 16/10/08 23:30

  • 45.

    חברים תתחילו לצלם ולתעד פוגרומים והתנכלויות של הערבים (ל''ת)

    אירגון בחלם, 16/10/08 21:29

    • תבוא לצומת קרית אתא כל יום שישי

      שגיב, 16/10/08 22:33

      תראה איך חבורות של ערבים באים חושבים הם אלוהים, מתחילים עם בחורות שהחבר שלהם לידן מטרידים אותן וגם מרביצים לחבר. כמובן שבסוף כמה ערסים שולחים אותם בגבס הבייתה דבר שלא מונע מהם לחזור שוב שבוע לאחר מכן עם עוד חברים ולהתחיל להציק שוב...

      זאת רק דוגמא ממאות שאני ראיתי באיזור הקריות.

  • 44.

    לכתב הנבזה ולכל המערת של האתר

    לכתב הנבזה ולכל המערת של האתר, 16/10/08 21:23

    עוד יבוא יום תשחזרו בכם, אתם משרתים את מבצעי הפרוגרום הערבים והינם חלק ממערך שלם שמתאמץ לגמד את האירוע אך דעו זאת-
    מי שמפנה עורף לאמת היא תידפק לו על הדלת בדמות מאות רעולי פנים ערבים שבזים לכל מה שאתם חושבים שהם!!!

    יבוא יום,
    מעכו בפריפריה תצא האמת,
    פרוגרום ביהודים בחסות התקשורת והמדינה!!!

  • 43.

    הכנסו

    יהודים מקופחים, 16/10/08 21:03

    חברים יקרים תתחילו לקנות רק אצל יהודים הבריונות הערבית עברה כל גבול אנחנו נלמד אותם לקח בדרך הכואבת הכיס!!! שיתחילו לחיות כמו אחיהם הפלצינאצים בעזה חייבים ללמד אותם לקח ניראה אותם שורדים הם עושים הכל כדי לפגוע בנו היהודים כאשר הם יחיו כמו סמרטוטים הם לא יעיזו להתנהג ליהודים כמו היום כבר עכשיו הם התחננו ובכו שבשוק החנויות בעכו שומם מצוין להמשיך כך לנשים היהודיות אני פונה תעסיקו רק יהודיות ישנן הרבה שישמחו לקבל עבודה (הכוונה לעוזרות בית) שהם יתחילו להתעסק בהשרדות של קיום היום הם מועסקים בהרבה מגזרים ותופסים מקומות עבודה שלנו ולא מעריכים כלום אנחנו בעינהם אויב אז שילכו לאחיהם בהתנחלות עזה שידאגו להם וגם לפרנסה נא לא לצנזר תודה

  • 42.

    ערביי עכו ז''ל

    zvi, 16/10/08 20:48

    עכו עיר יהודית מאז ותמיד אתם המוסלמים אורח בעיר אך היה לכם ביטחון כי לא הגבנו והינו מאופקים ולא הגבנו לגרויים שלכם היה לכם ביטחון מופרז מיום כיפור זה ניגמר לא נכה אותכם ולא נהרוס לכם מכוניות רק דבר אחד יעזור לחיות בזה שנחרים אותכם כלכלית ותבינו שאתם אורחים פה מקומכם לא בעיר עכו אלא בעזה

    • מענין- אלה שבאו לעיר לפני 60 שנה חושבים שהם הקבועים, גדול.. :-) (ל''ת)

      עלים חדשים, 16/10/08 23:33

      • שלא לדבר על העולים מהקווקז מהשכונה המזרחית, שהם בכלל וותיקים וקבועים.. (ל''ת)

        מנהרת הזמן, 16/10/08 23:56

      • נכון, שבנו לעכו אחרי שגרשו אותנו, כמו ששבנו לארץ לתמיד (ל''ת)

        אתם חד-צדדיים, 17/10/08 08:43

  • 41.

    עכו

    אבי, 16/10/08 20:39

    ערבים מסכנים שלי ושמולאנים טיפשים הכתובת היתה רשומה על חוף הים. ולא יכלו לקרוא כי הם לא יןדעים לקרוא.הבעיה שיהודים סובלים בשקט ופתאום יש ערבים שחיים איתנו קופצים אם גרזנים ומשחיתים רכבים ובתים. ויש עד חוצפה להגיד הכתובת רשומה על הקיר ולהשים אותנו. אז בסדר גמור שמאלנים גם אתם לא רצויים בעכו. עדיף להיות לבד בלי הערבים ושמאלנים

  • 40.

    תגוב 38 מכאיבה אבל נכונה (ל''ת)

    שלומי, 16/10/08 20:25

  • 39.

    אז איפה גרים ה-1000 מתנחלים שהגיעו לעיר, בשכונות הערביות?

    ואם הם עזבו את ההתנחלויות, אז מה רע שיגורו בעכו?, 16/10/08 20:23

    ואם הם תוקפים ערבים ככה סתם מתוך ונדליזם אז למה אינכם פונים למשטרה? ומצד שני, השבאב הערבים לא נשמעים כל כך צמחונים (ראה ליל הגרזנים בכיפור) שמתנחלים ירצו או יעזו כך סתם לתקוף אותם או את בני משפחתם. הסיפור הזה נשמע לגמרי לא סביר.

    • שקר מוחלט אין מתנחלים שטויות....ערבים חולמים על עתיד אחר (ל''ת)

      אבי, 16/10/08 21:00

  • 38.

    עכשיו הכל ברור: נהירת יהודים ותלמידי ישיבה מאיימת ל''ייהד'' את עכו (ל''ת)

    יצא המרצע. הסיכוי לעכו ''ערבית נטו'' יורד לטמיון, 16/10/08 20:10

    • לא יהיה כזה דבר ''עכו רק לערבים''

      אבי, 16/10/08 21:06

      נילחםמ על כל גרגר אדמה ולא נתן להם להרוס לנו את שיגרת החיים. עכו זאת עיר יפיפיה בעלת פוטנציאל אדיר. ונשאיר זאת כך למרות שיש ערבים שמכערים את העיר {''הנהג''] המלצה למי שרוצה לדעת לכו לדבר אם הסוחרים בעכו תבינו הכול

      • אכן עכו עיר מדהימה. הייתי בה רק פעם אחת. החוף הפראי יוצא דופן ביופיו (ל''ת)

        תל אביבי, 16/10/08 23:33

  • 37.

    מדוע לא הפעילו את חוק דרומי? האם לא היו יהודים עם נשק?

    שיר, 16/10/08 20:09

    לירות בכל מי שחודר לשטח הפרטי שלי ומסכן את חיי. לזה חוקק חוק דרומי.

  • 36.

    בטח שהכתובת רשומה על הקיר ובאותיות דם. קיבלנו תזכורת כואבת במהומות אוק (ל''ת)

    לפחות הפעם לא שתקנו (השמאל גם לא שתק - אבל נגדנו), 16/10/08 20:04

  • 35.

    תלמידי ישיבה הם מלאכים לעומת השבאב הערבי

    שמאלני אבל ציוני ושפוי!, 16/10/08 19:55

    מומלץ לכל עיר להכניס ישיבה זה רק מעלה את רמת התושבים,חברה שקטים מנומסים וקצת יהודים אז מה הבעיה עם זה?

    • מה זה מלאכים, נשמות ממש. הם גם מתחשבים במוסלמים, צמים ברמדאן,

      חובב תלמידי ישיבה, 16/10/08 23:35

      לא שותים אלכוהול, ממש חסידי אומות העולם...

  • 34.

    כלומר, המצב הנפיץ היה ידוע לכל, ובכ''ז הנהג ה''תמים'' פרץ את מחסום המשטרה

    ודהר לכיוון בית הכנסת עם ווליום גבוה ו''ציפיה לטוב'', 16/10/08 19:35

    בני דודנו משליכים את ההתנהגות המתרפסת של השמאל ההלום מתערובת של רגשי אשם ופטרונות מתנשאת, ומצפים שכולנו נאמין לסיפורי ה''אלף לילה ולילה'' הכל כך מופרכים שלהם. הורס אותם שהימין לא רק מגחך בבוז למשמע האגדות המצחיקות שלהם אלא אף במחי משפט או שניים מצליח להפריך לחלוטין את היתכנותם מכל בחינה שהיא. אוי כמה שזה אוכל אותם. הרי השמאל מקבל הכל בלי שאלות ובלי טענות ומענות. אז לא יוצא להם להבין כמה הם נשמעים מגוחכים עד שבא הימין וצוחק להם בפנים. ואנא אל תצנזרו. זו דעתי גם אם נשמעת לכם מופרכת.

    • לשפוט אותם על קשירת קשר

      קצת הקלטות שב''כ בדלתיים סגורות, 16/10/08 22:59

      המכתב מלפני, בריון בוגר עם עוד שני צעירים לליווי מוזיקה בווליום בנתיב נסיעה לא הגיוני, מע' הכריזה של המסגדים, האוטובוס עם רעולי הפנים והגרזינים, הדו''ח ומסיבת העיתונאים עכשיו.
      מוחמד דורא (החי) מוחא לכם כפיים.
      פאליווד זה כאן.
      טוב שלעולם יש בעיות אחרות עכשיו.

    • ''דהר לכיוון ביה''כ'', אחח אתם טובים בלשקר.. תופיק נסע לאט להחזיר את ביתו (ל''ת)

      הביתה הביתה, 16/10/08 23:57

      • אני עכואי, ראיתי מה קרה ואתה משקר.

        ----, 17/10/08 11:17

        הוא לא הפעיל מוזיקה, אבל הוא בהחלט דהר ברחוב מלא אנשים שהלכו בכביש וילדים שנסעו באופניים.
        אנשים ברחו ממנו.

  • 33.

    לא ברור דבר אחד הוא נסע עם רמקול גבוה ואחרי כן באו בעמוניהם עם גרזנים

    ארו, 16/10/08 19:28

    ולא היה מכונית אחד שלא הושחתה הם חושבים שאנו מטומטמים היהודים מוכרים להם דירות ועם ערבי מוכר ליהודי דינו מות הם יוצאים עם יהודיות ובחורה ערבית דינה אחד מות בשם כבוד המשפחה עם הם מאמינים בדו קיום שהתנו ליהודים לגור גם בכפרים שלם [דרך אגב המוסלמים גורמים גם לנוצרים לעזוב את המקומות המעורבים ראה נצרת]

  • 32.

    כן? איפה בדיוק רשום על 3 אוטובוסים מלאים ערבים יבואו

    מתפלא, 16/10/08 19:24

    ויהרסו יותר ממאה מכוניות ועשרות חלונות ראווה עם גרזנים?

  • 31.

    לא ברור דבר אחד הוא נסע עם רמקול גבוה ואחרי כן באו בעמוניהם עם גרזנים

    ארו, 16/10/08 19:22

    ולא היה מכונית אחד שלא הושחתה הם חושבים שאנו מטומטמים היהודים מוכרים להם דירות ועם ערבי מוכר ליהודי דינו מות הם יוצאים עם יהודיות ובחורה ערבית דינה אחד מות בשם כבוד המשפחה עם הם מאמינים בדו קיום שהתנו ליהודים לגור גם בכפרים שלם [דרך אגב המוסלמים גורמים גם לנוצרים לעזוב את המקומות המעורבים ראה נצרת]

  • 30.

    לא ברור דבר אחד הוא נסע עם רמקול גבוה ואחרי כן באו בעמוניהם עם גרזנים

    ארו, 16/10/08 19:20

    ולא היה מכונית אחד שלא הושחתה הם חושבים שאנו מטומטמים היהודים מוכרים להם דירות ועם ערבי מוכר ליהודי דינו מות הם יוצאים עם יהודיות ובחורה ערבית דינה אחד מות בשם כבוד המשפחה עם הם מאמינים בדו קיום שהתנו ליהודים לגור גם בכפרים שלם [דרך אגב המוסלמים גורמים גם לנוצרים לעזוב את המקומות המעורבים ראה נצרת]

  • 29.

    טמנו את הראש בחול דיי והותר - כמה עובדות בעניין ערביי ישראל

    דודו, 16/10/08 19:19

    למרות שהם מהווים כ:20% (למורות שלדעתי המספרים הלא רישמיים יצביעו על הרבה יותר) מאוכלוסיית המדינה, הם זוכים ב- 50% מתגמולי הביטוח הלאומי .

    הם כל כך ''אומללים'', שגביית המיסים במגזר הערבי היא מגוחכת , והנתונים על כך ידועים לכל מי שמעוניין לדעת אותם.

    מילא כשמדובר במיסי המדינה כמו מס הכנסה ומע''מ, אבל הם גם לא ממש טורחים לשלם את המיסים העירוניים שלהם , ובנוסף מצפים מהממשלה לכסות את הגירעונות שהם יוצרים .

    כל כך ''מקופחים'', עד שברשויות המקומיות שלהם הם מעסיקים את כל החמולה , וכל שתי דקות דורשים ומקבלים מענקים מהממשלה כדי שהרשויות לא יקרסו.
    ואם מענק כזה מתעכב אפילו ביום, זאת כמובן ''ההוכחה'' לכך שישראל היא גזענית.

    כל כך ''מופלים'', עד שכל המגזר הזה חי בבתים צמודי קרקע, כלומר וילות, ובפועל - טירות ענק.
    תמיד בשלבי סיום (בלי טיח וצבע ולפעמים עדיין בשלב השלד) כיוון שלא רוצים טופס 4 לאיכלוס כדי שלא ישלמו מיסים
    מאות אלפי בתים במגזר הערבי נבנו שלא כחוק, ואל תספרו לי ש''אין להם תוכניות מתאר''.
    כי הסיבה לכך היא שהם לא עושים שום צעד בכיוון של תכנון המרחב העירוני.
    שהרי למי שלא יודע, ועדת התכנון המקומית היא זו המאשרת תוכניות מתאר מקומיות,
    וזו האחריות של הרשויות המקומיות הערביות לדאוג לאנשיהם.
    אבל הרבה יותר קל לבנות בניגוד לחוק בישראל . אף אחד לא מעז להרוס בית של ערבי !
    בעוד שאם אני רק אתקין פרגולה או אסגור מרפסת שלא כחוק, יעמידו אותי מיד לדין ויחייבו אותי בהוצאות
    ההריסה ובהוצאות משפט, בנוסף על הקנס.

    כל אחד מהם חי על ג'בל משלו כאילו האדמה היא משאב לא מוגבל בארץ הזו.

    תושבי סכנין מתלוננים על ''הפקעת אדמות'' . הם רק שוכחים לציין שבסכנין חיים 20 אלף איש על שטח של 8,000 דונם , בעוד שברמת גן לדוגמא חיים למעלה מ-150 אלף איש על שטח של 12,000 דונם כשרבע ממנו הוא פארקים וגנים.

    חיים טוב, הערבים תושבי ארצנו.

    מספיק לנסוע בוואדי עארה ולראות על איזה שטח יושבים יישובים כמו אום אל פאחם ומוסמוס.

    הם כל כך ''מסכנים'', עד שישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון שבה ערבי יכול לבחור ולהיבחר בבחירות דמוקרטיות חופשיות.
    ארץ שבה ערבי נהנה מכל החירויות האזרחיות שבמדינות ערב אנשים אפילו לא חולמים עליהן .

    ארץ שבה ערבים יכולים להפגין בלי לחטוף כדור בראש.
    ולמי שעוד לא הבין - מה שקרה כאן באוקטובר 2000 לא היה ''הפגנות'' , אלא סיוע פעיל לאויב שפתח באותם ימים ממש במלחמה נגד ישראל.
    בכל מדינה אחרת, אוכלוסיה שהייתה מנסה לחסל את אזרחי מדינתה שלה בכבישים באמצעות אבנים, בקבוקי תבערה, מוטות ברזל ונשק חם הייתה סופגת 13,000 הרוגים, ולא 13.

    הם כל כך ''אומללים '', עד שמותר להם להזדהות בגלוי עם הגרועים שב אויבינו - איראן, חיזבאללה, החמאס, סוריה, הג'יהאד האיסלמי וכל שאר החולרות - ואיש אינו מעלה על הדעת ברצינות לדרוש מהם נאמנות מינימלית ל מדינתם.

    הם כל כך ''מקופחים'', עד שלעולם לא תראו שבמסגרת ''איחוד משפחות'' איזשהו ערבי יבקש ''להתאחד'' ב''פלסטין'', ''ירדן'' , ''מצרים'' או ''סוריה'' .
    הפלא ופלא - הם תמיד תמיד מעוניינים להתאחד דווקא במדינה ה''גזענית'' הזו!

    באמת מעניין. אולי כדאי שמישהו ייתן פעם את דעתו על התופעה המרתקת הזאת.

    הם כל כך ''מופלים'', עד שבכל מדינת ישראל לא תמצאו ערבי אחד שמוכן לעבור ל''פלסטין'' - מדינה שבה כל האזרחים הם בני עמו , דוברים את שפתו, מאמינים בדתו ומנופפים בדגל האהוב עליו .
    הם אפילו לא מוכנים להישאר במקומם ושגדר הגבול תעבור ממערב להם ותשאיר אותם בשטח ''פלסטין'' מדינת הלאום שלהם

    תחשבו אתם לאיזה כיוון אנחנו הולכים עם ה''דו קיום'' הזה.....

    • דודו, תודה על הסיכום הממצה. חשוב לדעת עם מי יש לנו עסק. (ל''ת)

      כל הכבוד, 16/10/08 19:46

    • thanks

      Maxie, 16/10/08 20:12

      Thank you for enlightning us!

    • יפה מאוד. ציון : עשר. (ל''ת)

      המורה למזרחנות, 16/10/08 20:23

    • צודק 100 אחוז

      חיפאי, 16/10/08 21:44

      קראתי בשקיקה ומסכים עם כל מילה

      שכחת לציין עוד כמה נקודות עיקריות:
      פרוטקשן וגניבות ברחבי הגליל והנגב כאשר הגנבים המשפיעים ביותר על הכלכלה בארץ הם כנופיות הגנבים הערביות
      הכניסה לערים המעורבות והברחת היהודים מהן בדרכי אלימות הפחדה והפיכת החיים לבלתי נסבלים, עוד 10-15 שנה ראש עיריית חיפה יהיה ערבי וזה בדוק,
      הכי חשוב זה ההתחבאות של ערביי ישראל תחת מעטה שלטון החוק והשמאל אשר מחבק אותם שיבואו לחיות בשכונה מעורבת נראה אותם

      • השמאל גר בצפונבוניה ולא מעורה עם הערבים, ועכשיו הערבים (ל''ת)

        רוצים שכונה שתהיה מעורבת עם היהודים בצפון ת''א., 16/10/08 23:07

    • כל מילה בסלע (בעיה היא שהם גם זורקים אח''כ את הסלעים האלה!!!) (ל''ת)

      מיכאל, 16/10/08 21:51

    • רק שכחת עובדה קטנה- כמעט את כל אדמותיהם אנחנו שדדנו מאז קום המדינה

      מותק של חיים, 16/10/08 23:39

      אז על מה אתה מדבר? הורסים להם בתים בסיטואות, מרססים ברעל את השדות שלהם בנגב, נמנעים מלהעסיק אותם במגזר הציבורי (מלבד רופאים), נותנים למערכת החינוך שלהם תקציבים נמוכים בהרבה ממה שנותנים לתלמיד יהודי, וכשהם יוצאים להפגין, ובצורה קצת פחות אלימה מכל מתנחל ממוצע, זה נגמר בכדור בראש. ממש מותק של חיים

      • אין שקר גדול יותר מזה. את האדמות הם ששדו, הגיע לפני 170 לערך וכך הזמן

        ערן, 17/10/08 00:53

        בכל השנים, אחרי חורבן בית שני, היה ישוב יהודי בארץ ישראל.
        כמעט כל הכפרים הערבים, יושבים על כפרים יהודיים מימי בית שני אח''כ.

      • כדאי שתלמד קצת היסטוריה לפני שאתה קופץ למסקנות (ל''ת)

        דודו, 17/10/08 11:21

    • תודה על האמת (ל''ת)

      יהודי גזען, 17/10/08 01:51

    • מילה בסלע!!!!! (ל''ת)

      קרן, 17/10/08 10:14

    • מהיכן הנתון שהם מקבלים 50% מתגמולי הביטוח הלאומי?

      גל, 17/10/08 11:38

      מהיכן הנתון שהשתמשו בנשק חם במהומות אוקטובר 2000? מי נפצע מזה? היהודי היחיד שנהרג היה יהודי שנהרג מסלע שזרקו על מכוניתו ליד ג'יסר א- זרקא בכביש החוף? ודווקא שם המשטרבה לא פגעה באף ערבי?
      דרך אגב, הקרקע שהם חיים עליה בואדי ערה שייכת להם מדורי דורות. הם לא קבלו קרקעות מדינה.

  • 28.

    עוד הוכחה לדימיון הערבי המעורב בשקרים וצביעות

    תושב הצפון, 16/10/08 19:06

    בתוספת התבכיינות רגילה .

    רק במדינות ערב הם ירגישו את השיוויון , העצמאות והדמוקרטיה .

    אבל שם אין ביטוח לאומי בו היהודים משלמים והערבים מקבלים ...

    • על איזה פלנטה נמצא הצפון שלך? כל הערבים בישראל משלמים ביטוח לאומי (ל''ת)

      תושב כדור הארץ, 16/10/08 23:40

      • לפי מחקרים בנושא, אתה הזויי וכנראה עישנת פטריה. D: (ל''ת)

        D:, 17/10/08 11:19

  • 27.

    כמה שהערבים חכמים הם פשוט יודעים מה היהודים המטומטמים רוצים לשמוע

    רחלי, 16/10/08 18:59

    השאלה היא מי נסע ליד בית הכנסת היהודי

    אחמד הערבי אוששמו משה היהודי ,
    את איזה כלה הוא רצה לפייס או שהוא לא נורמלי כי אלה הם התשובות שלהם
    אצלינו הם תמיד צודקים
    תפסיקו ללקק להם את ,,,,,,

    • שום חכמים. משחקים לשמאל את הילד הטעון טיפוח

      והשמאל לא מותח ביקורת ולא שואל שאלות, 16/10/08 21:45

      בדרך זו השמאל הפטנלי מנציח את נחשלותם.

  • 26.

    נכון הכתובת רוססה בערבית על קירות הבתים בעכו לא פעם - אטבח אל יהוד ! (ל''ת)

    תם, 16/10/08 18:43

  • 25.

    אתם יודעים מה מדהים בשמאלנים?

    יגאל, 16/10/08 18:42

    השמאלנים מהעדה ה''נאורה'' יטיפו לדו קיום יסייעו לאוייב בכל דרך אפיולו במחיר פגיעה במדינה אבל בשורה התחתונה הם גרים בשכונות יוקרה במרכז בסביבה שורצת בכמותם והם לא בחיים לא יסכימו לגור עם ערבים או אתיופים או מזרחיים או כל דבר שלא מתקרב לגזע שלהם.הם הגזענים הכי חשוכים.
    אני רוצה לראות אותם גרים בעיר מעורבת כמו לוד ועכו הם יחטפו פריחה בכל הגוף רק מהמחשה שהבת שלהם תתרועע עם ערבי או רחמא ליצלן עם מזרחי.

  • 24.

    כל הכבוד ליהודים הגיע הזמן ליטול את הארץ לידינו

    אוהד, 16/10/08 18:37

    הגיע הזמן להוריד את ראשם של הערבים בחזרה לאן שהם שייכים ולא להרים אותו עוד

    חוצפה לנסוע ביום כיפור עם מוזיקה רועשת
    ולנסות לדרוס אנשים איפה הכבוד של העם היהודי הערבים מנסים שוב לרדות בנו בסגנון הנאצי

    • התגובה שלך ברברית מדי, גם בשביל ימני לא צמחוני כמוני (ל''ת)

      מה זאת אומרת ''להוריד את הראש''?, 16/10/08 19:54

      • צודק, זה נכון!!!!!! (ל''ת)

        אבי, 16/10/08 21:58

    • זה מה שנקרא ניצול ציני וביזוי השואה, אבל לנמיכות של הימין אין גבול (ל''ת)

      דור שלישי, 16/10/08 23:44

      • נכוןת אבל תגיד ''דור שלילשי'':

        מיכאל, 17/10/08 08:51

        במקרה לא קראת את עשרות התגובות המשוות את מעשי היהודים והמדינה למעשי הנאצים וגרמניה הנאצית?
        יש לגנות את התופעה, רק שבשמאל תופעה זו היא שגרה יום-יומית

      • כן? ומה עם השמאל?

        כולם מנצלים את השואה., 17/10/08 11:20

        ''הכיפות הסרוגות הם בשבילי כמו צלב כרס על מדי הSS''
        מוכר לך?

        • הי, איפה קראת את זה? (ל''ת)

          חשוב לדעת, ספר., 17/10/08 22:03

  • 23.

    אני הייתי מעביר אתכם מעבר לגדר של ראש הנקרה, תכתבו שם מה שבא לכם (ל''ת)

    ציון בזוקה, 16/10/08 18:24

    • אחד אחד ומהר!!!!!!!! יפה שעה אחת קודם יחד אם השמאל !! (ל''ת)

      אבי, 16/10/08 22:00

    • אבל אתה בטח מאלה שתמיד בוכים ש''הערבים רוצים לזרוק אותנו לים'' (ל''ת)

      נוגע ללב, 16/10/08 23:47

  • 22.

    לפי החוק! קול המסגדים הרם ב4 בבוקר הוא לא חוקי! מועצות עשו תפקידכם! (ל''ת)

    בעיקר בעכו! חוק? אז עד הסוף !!!, 16/10/08 18:08

    • מישהו ביקש מהיהודים לבוא ולגור בעיר ערבית? (ל''ת)

      יהודי תמה, 16/10/08 23:45

  • 21.

    ומה הם ציפו? שנבהל, שנכנס לבונקרים. שנבקש רחמים

    הרצליה, 16/10/08 18:06

    הם ילמדו לחיות על פי החוק של מדינת ישראל.

    לא נוח ללהם....שילכו מכאן!!

    לפעמים צריכים ללמד אותם בנחישות. שאנחנו כאן ולא זזים מכאן.

    ואם הם מבינים רק כח... חבל!!!!

    דו קיום קיים רק במצב של כבוד הדדי.

    הם הפסיקו לכבד אותנו, משום שהם חושבים שאנחנו חלשים ולא ראויים לארץ הזאת.

    אז אולי צריך ללמד אותם מחדש, שכדאי אבל כדאי להם להיות שומרי חוק, כי, על כל כח שהם יראו כלפינו.!!!
    הם יחטפו כח הרבה הרבה יותר חזק.

    ואז שוב אפשר יהיה לדבר על דו קיום.

    ןשיעשו על זה חושבים!!

  • 20.

    במקום שאין חוק, האזרחים בסופו של דבר יקחו את החוק לידיים

    מיקי, 16/10/08 18:06

    כולם יודעים שעבור חלק גדול ערביי ישראל החוק הוא בגדר המלצה בלבד, ובד''כ המלצה שהם בוחרים לא לקבל. מספיק להסתכל על איך שהם נוהגים בכבישים, בפראות ותוך סיכון עצמם ואחרים. הם חשובים שאם הם מפרים את חוקי התנועה הם מראים למדינת ישראל שהם לא שמים עליה קצוץ. והכבישים הם רק דוגמא אחת. תסתכלו על גנבי המכוניות, שודדי המתכות, סוחרי הסמים והגנבים בשטחים החקלאיים. כול מצפצפים על החוק וכמעט תמיד יוצאים מזה נקי. ושלא תבינו אותי לא נכון, האנלוגיה שלי נכונה גם כלפי פושעים יהודים, ומשפחות הפשע הן דוגמא מובהקת. אבל בעוד משפחות הפשע הן חריגות בקרב הציבור היהודי, אווירת פורקן העול בקרב ערביי ישראל היא נחלת הכלל. אם כך, איך אפשר להאשים את דרומי החקלאי שמתעללים בו שנים, על כך שהיום אחד הוא קם ולוקח את החוק לידיו? ואיך אפשר להאשים את תושבי עכו שחוו פרעות, וכנראה שלא רק פעם אחת, בכך שאחרי מה שקרה ביום כיפור הם הרגישו צורך עז להגיב. כשהמשטרה עושה את עבודתה נאמנה, ביד קשה והנחישות, הציבור רואה שמישהו עושה משהו, ושיש על מי לסמוך. כשהמשטרה מגלה אזלת יד בכול תחום אכיפת חוק אפשרי, רק אז מרגיש באזרח הקטן כי הוא חייב לקחת את החוק לידיים כדי להגן על עצמו. ואני חשוב שזה בדיוק מה שקרה בעכו.

  • 19.

    ספורי עליבבא בעכו!!!!

    אני, 16/10/08 17:57

    ולכל השמאלנים כולל כותב כתבה זו.

    האם איזו סאסמי (מערת האוצרות של עלי בבא) נפתחה ..........

    הפנטזיה הערבית מככבת, ומזינה את הטרור, ואת השמאלנים....שחיים בסרט!!!

  • 18.

    בולשיט - כול זה לא היה קורה אם הערבים לא היו מגיבים בפרעות על התקיפה

    יוני, 16/10/08 17:54

    לפני הכול, חשוב לי להדגיש שאני מגנה את כול אלו שהתפרעו, לא משנה איך למה ומתי. מבחינתי כולם צריכים להיענש.
    עכשיו למקרה עצמו. נכון שהכול התחיל בחבורת יהודים טיפשים מנוולים וחמומי-מוח שתקפו ערבי. וממש לא משנה מה הוא עשה, הם לא היו אמורים לקחת את החוק לידיים. אבל אם תושבי עכו הערבים לא היו מגיבים בהתפרעות המונית שכוונה ע''י הסתה מאחד המסגדים בעיר, ההתקפה נגד אותו נהג בודד היתה סוף הסיפור. הרי הדבר שקומם את מרבית תושבי עכו היהודים הוא לא זה שנהג ערבי אחד נסע בשבת, אלא הניצול של אירוע ע''י ההמון הערבי כתירוץ להתפרע, לתקוף יהודים ולזרוע הרס ברכוש יהודי. וכל זה במהלך יום כיפור.
    הכתובת היתה על הקיר? אני יודע מיהודים מבוגרים שחיו באירופה, כמו אבא שלי, שכשהיתה הרגשה בעיירה שהולך להיות פוגרום, היהודים הסתגרו בבתיהם והתכוננו לסערה. הם לא יצאו לרחובות וזרעו הרס בכול גוי, כי כשהכתובת באמת על הקיר, אתה מעדיף לא לעשות שום דבר שיכול להצית את חבית חומר הנפץ. במקרה הזה התנהגות ערביי עכו היתה ההיפך הגמור, ואני בטוח שאילו ידעו מה תהיה תגובת היהודים בעיר הם לא היו עושים את מה שעשו. לא אותו נהג ולא אלו שהתפרעו אחריו. כך שלומר שהכתובת היתה על הקיר זו שטות גמורה, וניסיון למצוא להדביק את האשמה על הצד היהודי בלבד.

    • צודק בכל מילה. ככה גם אני חושב ואף כתבתי תגובות ברוח זו

      המכתב הנ''ל לדיכטר, נשמע כמכין את הרקע למה שמתוכנן, 16/10/08 20:50

      ההתנהלות שלהם כל כך שקופה, שזה מביך. אלא ששמאלננו כולל התקשורת ולצערי לפעמים גם חלק ממע' המשפט, בוחרים לקבל את גירסתם המופרכת בעליל, תוך מודעות למופרכותה, מתוך מניעים לא ענייניים, וברוב המקרים מתוך מורא התקשורת. עד כמה שזה (!!) נשמע בעצמו מופרך.

    • עשית סלט ערבי או יהודי , יום כיפור יש לכבד,

      אבי, 16/10/08 22:14

      לא אומרים בולשיט לדבר לא ידוע.
      הדבר נעשה בזדון ובכוונת תחילה בכדי לעצבן,היהודים לא התפרעו אלה, ביקשו מהנהג להלמיך את המוסיקה ולהפסיק לצפור ליד בית הכנסת. אך התשובה הייתה קללה,וניסיון לעבור בכוח דבר שהלהיט את הרוחות. הרעש אכן היה צודק מצד היהודים.

      • כן ממש ביקשו ממנו בנימוס ''להנמיך את המוסיקה''. כנראה בגלל זה השוטר שבא

        לדבר עם פינוקיו, 16/10/08 23:59

        לחלץ אותו אמר לו תברח תברח

        • למה אתה מגיב מבלי לדעת העובדות?

          צפוני שכן של ערבים, 17/10/08 08:57

          סבלנותם של אנשים פוקעת: אומנם ביקשו ממנו יפה, אך הוא המשיך בשלו, כמו שערבים עושים מדי יום ביומו בערים מעורבות. הנהג קיבל את שלו, ואף פחות מהמגיע לו. אתה דורש מהעם להיות יותר צדיק מהאפיפיורץ
          מקווה שהערבים למדו לקח.קצת נימוס,דרך ארץ וכיבוד הזולת לא יזיקו להם ,(ואל תבואו עם המנטרה הקבועה ''ומה איתנו?'', אין כלל מה להשוות).

    • הנהג ערבי ניסה לעשות פיגוע דריסה - אתה מצפה שהיהודים לא יקחו את החוק

      נעמי, 16/10/08 23:17

      לידיים???

      • חחח עכשיו הפכת אותו ל''מחבל''? איזה בדיחה, כל זב חוטם חושב שהוא המפכ''ל (ל''ת)

        רב ניצרב, 17/10/08 00:00

  • 17.

    למה לא מוציאים דו''ח נגדי ? הלו.. יהודים.. נרדמתם ???

    למה ???????????, 16/10/08 17:47

    אנחנו היהודים טובים בפקה פקה....
    במעשים אנחנו אפסים !!!

    • פקה פקה זה דוחות. הבעיה היא משתפי הפעולה כדוגמת הכתב והעיתון הזה

      בן ימין, 16/10/08 18:50

      לחא פקה פקה זה לגרום להם להצטער שפתחו במהומות- באלימות בחרם וכו'

  • 16.

    כמי שגר בעכו אני מצהיר שהערבים לא בני אנוש עפי הקריטריונים (ל''ת)

    נוסטרדמוס, 16/10/08 17:34

  • 15.

    שקרים! ממקרה תקיפה פלילי פשוט-שקורים כמותו 10 ביום-ערביי עכו (ל''ת)

    הפכו את זה לפוגרום מאורגן! הייתי שם! עכואי!, 16/10/08 17:26

  • 14.

    איזה שטויות, אני תושב העיר ולא ראיתי שום מתנחל שבה לעיר, הלוואי... (ל''ת)

    שי עכו, 16/10/08 17:18

    • רגע - אז הגיעו או לא הגיעו 1000 מתנחלים לעכו? (ל''ת)

      1000 זה הרבה, אי אפשר לפספס אותם. מישהו,,,?, 16/10/08 20:59

      • לא .................. וחבל שלא פשוט הכתב מדבר שטויות (ל''ת)

        אבי, 16/10/08 22:18

  • 13.

    איתמר ענברי האנטי- ציוני הידוע

    איתן, 16/10/08 17:17

    כל הכתבות של אדם זה מוטות באופן קיצוני לצד הערבי אליו הוא מתייחס בסלחנות ובחיבה. עוד ביום מותו של המחבל ג'ורג חבש הוא השתפך כאן על אנושיותו והביא קטעים מהספד אישתו של אותו צורר.

    תתביישו לכם מעריב שאנשים כאלו יושבים אצלכם ככתבים.

    • נכון מאוד, בגלל אנשים כמותו הערבים מרימים ראש, להחרים שונאי ישראל באשר

      שגיא, 16/10/08 17:33

      הם

    • יש לך לינק? (ל''ת)

      בן ימין, 16/10/08 18:51

    • נכון, במערבי צריך להיות כמו פראבדה- רק דעות של אנשי השלטון

      האמת כואבת, 17/10/08 00:02

      איתן, לך תעבוד ב''תשרין''.

  • 12.

    היהודים אשמים?

    מנשה, 16/10/08 16:49

    אולי היהודים שלמו לנהג הערבי כסף שיסע בהתגרות ביום כיפור ואחר כך צעירים יהודים התחזו לפורעים ערבים. זה כך התחיל אז הגיוני לדעת הערבים והיהודונים השמאלנים שתומכים בערבים .

  • 11.

    את מאות תושבי עכו הערבים שפרצו לשכונות היהודיות, ניפצו שמשות וחלונות ש

    את מאות תושבי עכו הערבים שפרצו לשכונות היהודיות, נ, 16/10/08 16:46

    את מאות תושבי עכו הערבים שפרצו לשכונות היהודיות, ניפצו שמשות וחלונות של רכבים, עסקים ובתים בבעלות תושבים יהודים ואת קריאות ה''איטבח אל יאהוד'' של ההמון המשולהב ואת הזמנת המואזין לנקום ביהודים שנשמעו מרמקול של כל מסגד בעיר.

    • נו, את כל זה הייתם צריכים להקליט ולצלם בוידאו.

      תמונה וצליל שווים את כל המילים בע''פ, 16/10/08 21:05

      לארגן מצלמות וידאו בהיכון לאירועים שעוד יבואו (חלילה, והלוואי שלא יבואו). אבל להתכונן היטב ולהכין מצלמות חובה. אגב בכל המקומות הרגישים להתנגשויות.

      • נו, באמת... ביום הכיפורים??? (ל''ת)

        מיכאל, 16/10/08 21:52

        • כן. מדובר בפיקוח נפש. מקסימום להחליט שחילוני יצלם.

          לא לתת להם לנצל את העובדה שבכיפור אנחלנו מושבתים, 16/10/08 23:12

          לצלם זה לא כמו לאכול חזיר. פיקוח נפש או אפילו מלחמה על הבית דוחים שבת ואפילו כיפור. (לחילונים במיוחד), אבל גם דתי נחוש ואמיץ, אלוהים ירשום לו את זה לטובה. אין ספק בזה.

      • זה מצולם אבל בתקשורת לא מראים - כנס ותראה

        שפינוזה, 17/10/08 04:04

        http://www.youtube.com/watch?v=cEbkzzF6Y5k

        יש עוד הרבה תיעוד אבל בתקשורת לא יראו לך את זה אלא רק נזק שנגרם לערבים

        • טוב שצילמת ותודה על הלינק. אם מתאפשר כדאי לצלם בעת מעשה (ל''ת)

          כולל הפורעים עצמם, חג שמח. (נונקונ), 17/10/08 18:40

  • 10.

    ברור שהכתוהת היתה על הקיר. (ל''ת)

    ציוני טוב, 16/10/08 16:46

  • 9.

    הם שכחו שהם חיים במדינה היחידה של העם היהודי

    משה, 16/10/08 16:42

    להם 23 מדינות שהם יכוליםללכת.האם יהודים צריכים לבקש רשות מהערבים להתישב בעכו או בעיר מעורבת אחרת.בינתיים הערבים מתנחלים בעריםיהודיות כמו כרמיאל חיפה עכו נצרת עילית ללא הפרעה.האם יהודים יכולים לגור בשלוה בטייבה אום אלפאחם גלגוליה סכנין מבלי שיפגעו בהם.התשובה היא לא יהודי שיגור במקומות האלו יהיה נתון בסכנת חיים ואילו הערבים יכולים לגור בכל מקום.

    • אתה שוכח שהיהודים שגרים ברמלה לוד ועכו הם בדיוק יהודים שבאו לגור בערים

      אזרח, 16/10/08 23:51

      ערביות. ואיש מהם לא נהרג. כי בדר''כ הם באו לגור שם מתוך מצוקה כלכלית או כי שלחו אותם, והם חיו בשכנות טובה עם הערבים. אבל המתנחלים והישיבות הקיצוניות באות לשם לא בשביל לחיות עם הערבים אלא בשביל להלחם בהם מלחמה דמוגרפית, ואם אפשר מדי פעם לזרוק להם בקבוק מולוטוב לסלון או לשרוף את הדלת אז גם לא רע. מי שבא מתוך כוונה רעה, שלא יצפה שיאהבו אותו.

  • 8.

    אתם מפגרים או רק עושים את עצמכם - אתם התחלתם את זה אתם התלבשתם כמו

    א, 16/10/08 16:35

    רעולי פנים הסתובבתם עם גרזנים ואלות נפצתם חנויות של יהודים בעיר ורבע מהמכוניות בשיכון כאשר התושבים היהודים מתחבאים בבתים מפחד שתתקפו אותם (ואני יודע בוודאות על לפחות אדם אחד שהותקף) ובעקבות כך באו התקיפות של היהודים.
    אז עכשיו אתם מתממים ומנסים להראות שאתם הקורבן - אין לכם גבול לחוצפה!

  • 7.

    הערבים חברו לארגוני השמאל ומצאו אוייב משותף

    חיים, 16/10/08 16:33

    תלמידי הישיבות ו''מתנחלים'' (יהודים חובשי כיפות) הם האשמים.

    פתאום שכחו מי התחיל את הפרעות, את מאות תושבי עכו הערבים שפרצו לשכונות היהודיות, ניפצו שמשות וחלונות של רכבים, עסקים ובתים בבעלות תושבים יהודים ואת קריאות ה''איטבח אל יאהוד'' של ההמון המשולהב ואת הזמנת המואזין לנקום ביהודים שנשמעו מרמקול של כל מסגד בעיר.

    ואיך הערבים זוכרים את ''גל התקיפות ב2002'' אבל שוכחים לציין את האלימות באוקטובר 2000 עם תחילת האינטיפאדה.

    אכן זיכרון סלקטיבי...

    • נכון. כבר התחילו להטיף שבשביל דו קיום יש למנוע

      השבאב אינם גורמים ''חורשי רע'' לטעמם, 17/10/08 18:16

      כניסת ''גורמים חורשי רע'' לערים המעורבות, כדוגמת הישיבה בעכו וכנראה גם המתנחלים. אולי הם חושבים שהיו אלה בחורי הישיבה שהתפרעו רעולי פנים וחמושי אלות וגרזנים בליל כיפור..

  • 6.

    בשם הקיפוח

    יואל, 16/10/08 16:24

    לא יתכן שכל פעם שהערבים מתפרעים ועושים בלאגן הם מתרצים זאת בקיפוח.יש הרבה מגזרים בארץ שמקופחים אבל אף אחד לא מתפרע ופוגע בערבים.
    אם לערבים היה קצת שכל היו מפסיקים לבחור לכנסת את החכים הנוכחים שרק מסיתים ולא עושים כלום למען האזרח הערבי ומה שמעניין אותם זה רק הפלסטינים תבחרו חכים שיעזרו להם.
    מתי פעם אחרונה ח''כ ערבי העביר חוק למען התושבים הערבים?

    • שאינם באמת שמאל- בורגנים, לימדו אותם להשתולל לבכות ולהשתולל. (ל''ת)

      התקשורת בשיתוף 'השמאלנים' המטורפים, 16/10/08 17:12

  • 5.

    סיפורים בעלמה

    עכואי גאה, 16/10/08 16:24

    הרי ברור לכולם כי הדוח שנכתב הוא דוח חד צדדי שלא משקף כלל את האמת.
    אנחנו כבני העיר עכו יודעים את האמת היחידה וכל מה שנכתב ע''י נציגים מטעם ערביי עכוהינו שקר אחד וברור.
    כל נסיון להפיל את האחריות לציבור היהודי לא יצלח ולא יכסה על האמת.
    מי שגר בעכו רואה את השתלשלות העניינים מתחילת המאורעות וכל מה שמוצג ע''י הכותבים הערביים לא יטשטש את העובדות הבאות:
    1. בכל ערב ישנם התגודדויות של נוער ערבי במרכז העיר שגורמים לונדליזם לציוד לתמרורים וכו'
    2. כלי רכב שיורדים מעכו עתיקה יורדים עם מוזיקה רעשנית ובמהירויות לא נורמליות שמסכנות לא אחת את את שלוםצ הציבור וזה בסדר
    3. הצקות לבני נוער והתגרויות בלי סיבה ניראית לעין
    4. בשכונות מעורבות אם עוברים , שומעים את המוזיקה הרעשנית ללא כל התחשבות בציבור הרחב ושמודיעה קבל עם ועדה כי ערבים גרים פה

    לסיכום תושב עכו ערבי שגר בעיר כל חייו יודע למפרע כי שני ברחובות בעיר במרכז ליד העריה ובשיכוני המזרח ברחוב בן שושן מעבירים היהודים את צום יום הכיפור ואין כל סיב להפריע בצום .

    לטענת הערבים כי הציבור היהודי לא מכבד את צום הראמדן לא נכון וזאת שמאחר וכל חנויות האוכל בעכו העתיקה פתוחים גם בימי הראמדן בהחלטה של הערבים ולא של היהודים אם הצום כל כך חשוב להם אז שלא יפתחו את החנויות וכך ימנע מהם אי נעימויות כפי שהם מציינים.

    חבל להמשיך בדיון כי כל סיבה לפוגרום שביצעו ביום הכיפור וכל נסיון להכפיש את הציבור היהודי ולהציג אותנו באור שלילי לא יצלח

    בתודה
    עכואי גאה

    • תודה על התיאור. פרטים שוליים לכאורה מוסיפים מימד מוחשי לתמונה שאינה (ל''ת)

      מוכרת למי שחי במרכז. תל אביבי., 16/10/08 21:21

    • if you want to talk about the writing on the Wall

      Eyal, 16/10/08 21:59

      I was in the Old City of Akko in 2002 and could not believe the Arabic writig supporting the Intifada - thank God the old city was empty. I don't live right now in Israel but I have been boycotting the Arab businesses since then. Separation between the new generations od Arabs and Jews is the only solution - Du KIUM of the past is no longer realistic.

  • 4.

    כל הכבוד למיתנחלים שמתיישבים באזורים לא אטרקטיביים

    יסמין, 16/10/08 16:19

    כדי לשפר את המאזן הדמוגרפי.

  • 3.

    שקרים . . .מחקים להזדמנות ראשונה להשתלט על המדינה . גייס 5

    אור, 16/10/08 16:17

    הי הי ליברמן... אלדד . . ואיתם . . אין ספק כי בבחירות הקול שלי מובטח לכם . . כאיש שמאל לשעבר - מרץ

    • ברוך הבא לאמת

      אבי, 16/10/08 20:47

      אני עכואי ושמח לדעת שיש אנשים שמבינים שטעו בבחירתם לכנסת

    • מי שמדבר, הרי היהודים באו מחו''ל במאה ה-20 והשתלטו על המדינה.. (ל''ת)

      הביצה והתרנגולת, 16/10/08 23:53

  • 2.

    משטרה +תקשורת השמאל הפכו את הקורבן לנאשם.

    קיקו, 16/10/08 16:16

    הצלחתם להפוך את היהודים לאשמים, גם לפני שנתיים בשמחת תורה הפריעו הערבים, לפני שנה בכפר תבור הרגו ילדה בערב כיפור, ואתם הופכים את היהודים לתוקפנים.המדינה צריכה במצב כזה ''לחלק נשק לתושבים הערביים''

    • תודה על החיזוק קיקו (ל''ת)

      אבי, 16/10/08 20:49

  • 1.

    arabi of acco

    mohammed, 16/10/08 16:02

    the whole story is bullchit

    • Spelling right

      learn to spell, 16/10/08 20:16

      You need to buy a spell checker: bull shit is spelled with two words. It is the two English words of Bull and Shit. Bull is a male cow or ''Par'' in Hebrew, Shit is the English word for fecal matter, or ''Kaka'' or ''Hara'' or ''Tzoa'' in proper Hebrew.

    • אנגלית

      ל- מוחמד, 16/10/08 21:51

      אם אתה כותב באנגלית כדאי שתלמד את השפה קודם.

      או שתכתוב בעברית ''כרפר''

      • אם אכתוף בעבריט יאה יוטר תוף? כברה על הגזעניים (ל''ת)

        מוחמאד, 17/10/08 09:04

    • alle arabs are bull shit

      Ephi, 17/10/08 09:04

      get out of Erec israel