• 126.

    להמשיך ולהפעיל את גל''צ, כן או לא?

    , 19/01/16 18:26

    יש צורך לדון בנושא החשוב הזה לגופו של עניין. ללא כל הקליפות והעטיפות שעוטפות אותו מסביב. השאלה הבסיסית היא האם בעידן של קיצוצים כל כך חמורים ומעמיקים יש צורך להחזיק תחנת שידור כאשר התוכן שהיא משדרת הוא בעייתי מאד.

    IP: 85.65.24.253דווח על תגובה זו

  • 125.

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=668815

    שמעון, 16/10/08 09:08

    עיתונאים נגד הציבור

    IP: 217.132.26.59דווח על תגובה זו

  • 124.

    גלי צה''ל = מכון להכשרה ו ''מדרסה'' ל''עיתונאי וכתבני'' התקשורת העתידים. (ל''ת)

    אריה, 16/10/08 08:33


    IP: 89.139.25.56דווח על תגובה זו

  • 123.

    הכי טוב תאזינו לתחנה כלבבכם-ערוץ 7. תקראו עתון כלבבכם - מקור ראשון

    דני ב. מאזין קבוע., 16/10/08 08:32

    ככה זה כאשר האמת כואבת והמראה מול הפרצוף לא מי יודע מה.
    תתבגרו , אנו לא במדינה טוטאליטרית.
    אנו במדינה שאמורה להיות דמוקרטית.
    הקריינים והשדרנים משקפים את המציאות למרות שאתם מנסים ליפות אותה.
    אתם רוצים לשמוע רק דברים טובים על מדינתכם תאזינו לשידורי הרדיו של צפון קוריאה.
    אגב, יש כל כך הרבה תחנות רדיו להאזין, לכן מי שלא מוצא חן בעיניו מוזמן להאזין לתחנות אחרות שיש בשפע.
    יש גם את גלגל''צ שם מושמעת רק מוסיקה-אה אבל לא משמיעים שם את אריאל זילבר איזה אסון..

    IP: 89.139.202.64דווח על תגובה זו

    • אם המסים שלך היו הולכים לערוץ 7 לא הייתה בעיה (ל''ת)

      אין סיבה ש 90% מהעם יממנו תעמולה ל10% הנותרים, 17/10/08 11:07


      IP: 132.73.80.105 דווח על תגובה זו

    • רצינו, סגרו לנו (ל''ת)

      ערוץ 7, 28/10/08 09:59


      IP: 77.125.129.1 דווח על תגובה זו

  • 122.

    יש להלאים את גלי צה''ל לטובת עם ישראל.

    יהודי גאה, 16/10/08 08:02

    שהשמאל יפתח לו ערוץ מכספי האיחוד האירופי.

    IP: 217.132.122.188דווח על תגובה זו

    • אין צורך להלאים...פשוט לסגור את התחנה ולמכור את המבנה !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      ישראלי, 16/10/08 08:34


      IP: 89.139.25.56 דווח על תגובה זו

  • 121.

    תחנה מאופיינת בקידמה

    ראן, 16/10/08 07:46

    קדימה תהיה בשלטון, אבל הקידמה ןההזדהות עם נדינות מתקדמות כמו ונצואלה, קובה, רוסיה וסין, יאפיינו גם את הממשלה וגם את הצבא שלנו, כפי שזה מתבטא בתחנה הצבאית.

    רק השמאל המתקדם יביא לנו קידמה ושלום עם הטרור האיסלמי, שמתחמש ומתאמן בעזרת השמאל הנאור בעולם, בראשם רוסיה שוחרת השלום.

    IP: 77.127.155.137דווח על תגובה זו

  • 120.

    אם בסופו של דבר הכל יישאר אז הימין הוא תבוסתן!!!

    ניר, 16/10/08 06:02

    גל''צ היא מקרה מבחן אם בסופו של דבר התוכניות והמגישים יישארו כמות שהם אז מוטב לימין להרים דגל לבן בפני השמאל הקיצוני בארץ!
    מיכה פרידמן, יעל דן, רפי רשף (לשעבר) טלי ליפקין, ירון וילנסקי, דליק, עקיבא אלדר, עמנואל רוזן וכך הלאה

    IP: 84.108.217.221דווח על תגובה זו

    • אז זהו שממש לא!

      עלי-בבה, 16/10/08 09:13

      עצם ההתקפה על גל''צ היא כבר מעשה. עצם הטיפול של פרידמן באורוות בג''צ הוא כבר מעשה ענק. מי היה מעיז לפני 10 שנים בשיא עוצמתם לטפל בנושא ההטייה והאניטי-ציונות בתקשורת ובבתי המשפט? ב-95-98 נתניהו קצת דיבר על זה? אכלו אותו, ואפילו ביקשו עוד תוספות. היום, עצם פרסום המאמר זה חשוב. תקרא את הטוקבקים! הקטע עם התקשורת הוא שהיא עצמה זקוקה ללגיטימציה ואמון הציבור כדי להתקיים. תקרא את התגובות. יש כזאת? המדינה שלנו בסופו של דבר חולה. עם ששרד שחיטה ודיכוי קשה לאורך 2000 שנים לא יהיה עם בריא נפשית במיוחד. וזה בא לידי ביטוי באלה ששמו עצמם להיות ''אליטה'' שלנו. אבל מקריאת התגובות כאן-התקווה. בסוף מערכות השלטון החשובות- התקשורת והמערכת המשפטית יחזרו למקומם הטבעי, שהוא, טיפול אמיתי בפשיעה ואוייבי חוץ ובעיקר פנים ע''י המערכת המשפטית, ושמירה על הדמוקרטיה (השפוייה והאמיתית) על ידי התקשורת. יקח כמה שנים? בטח! אבל אנחנו עם עתיק. יש לנו סבלנות והתמדה.

      IP: 84.229.202.207 דווח על תגובה זו

      • יש לקוות שדבריך, שהם דברי טעם יותר מיתר התגובות, יתממשו. (ל''ת)

        א א, 16/10/08 09:45


        IP: 89.139.22.132 דווח על תגובה זו

      • תודה רבה על תגובה זו (ל''ת)

        הקורא, 17/10/08 16:34


        IP: 77.125.28.255 דווח על תגובה זו

  • 119.

    אתה צודק (ל''ת)

    מאזינה, 16/10/08 05:07


    IP: 192.115.113.18דווח על תגובה זו

  • 118.

    אני מצדיע לחיילי צה''ל שמוכנים לשרת את המדינה למרות קיומה של תחנה כזו (ל''ת)

    הם פוגעים בהתמדה במוראל ובמוטיבציה של החייל הלוחם!, 16/10/08 05:03


    IP: 87.70.31.190דווח על תגובה זו

  • 117.

    בשנות ה=90 היה אופנתי להיות בשמאל ומרצ-בינתיים המציאות השתנתה-כולם (ל''ת)

    עברו לימין שנהיה אופנתי-גל''צ לא מעודכנים...מיושנים, 16/10/08 03:44


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

  • 116.

    אפילו ביום העצמאות השדרנים הציניים הפכו כל דבר לבדיחה

    גלעד, מילואימניק, 16/10/08 03:23

    ככשמרתי בש.ג במוצב ברמת הגולן ביום העצמאות האזנתי לרדיו (כן, מותר) והתחלחלתי כששמעתי את השדרנים בתחנה מתבטאים בזלזול ובציוניות כלפי כל דבר פטריוטי, ציוני או כל סממן של שמחה.לעומתם אני הייתי גאה לעמוד בש.ג ביום העצמאות. התקשרתי לתחנה וביקשתי להפנות את תשומת לבם לעניין וחיילת שענתה לי ברוב יהירותה ענתה לי שבגל''צ מעדיפים דמוקרטיה על פני דיקטטורה ולכן נותנים לשדרנים להתבטא איך שהם רוצים. ממש עצוב מה שקרה לתחנה. גל''צ כראי של חברה הישראלית.

    IP: 79.178.232.48דווח על תגובה זו

    • עצוב ומדכא. (ל''ת)

      ממש בושה., 16/10/08 07:55


      IP: 217.132.122.188 דווח על תגובה זו

    • אז אתה סמרטוט !!! לא כך פועלים !!! בזמנו התלוננתי בפני הרמטכ''ל....

      כועס, 16/10/08 08:40

      רפול, ושר החינוך על הערות ציניות ופוגעות של יואב קוטנר באחד ממנהיגי הימין. שניהם ענו לי תוך שבועיים (מכתבו של הרמטכ''ל עדיין שמור אצלי) שיטפלו בעניין.
      לא חלף זמן רב ושמעתי בתקשורת ש''יואב קוטנר'' הושעה מהגשת התכנית (היתה תכנית מוזיקלית שלמרות היותה כזו הנ''ל כמובן לא נרתע מלהכניס בקעי הקישור שלו דברי בלע שמאלנים) למשך שבוע עקב תלונות מאזינים !!!!!!!!

      IP: 89.139.25.56 דווח על תגובה זו

  • 115.

    כנופיית גלי צהל מייצגת את בל''ד. מרצ ציונים מדי בשבילם. (ל''ת)

    בן דוד, 16/10/08 03:09


    IP: 77.127.186.58דווח על תגובה זו

  • 114.

    ישראל, סין וקובה הם המדינות היחידות בהן תחנת רדיו של המדינה

    משדרת תעמולה שמאלנית, 16/10/08 03:00

    אבל סה''כ אני מרוצה. התנהגויות כאלו בדיוק יבטיחו שקצת אחרי הבחירות התחנה הזו * ת ס ג ר *; ואולי זו מטרתו של טוניק, שרוצה להרשם בדפי ההסטוריה כמפקד האחרון של התחנה

    IP: 79.176.18.212דווח על תגובה זו

  • 113.

    מצדי, שישדרו אומכולטום בשידור מחזורי. זה לא יותר גרוע מרזי

    מי שמקשיב לגללי-צה''ל, מגיע לו, 16/10/08 02:53

    כבר שנים אני שומע בתחנה הזאת רק את המלה האחרונה, ואני מעדיף לפספס כמה שניות מההתחלה ולא ליפול על כמה שניות ממה שעורכי החדשות סוג ז' במילואים שלהם מגישים או (עצם המחשבה מעבירה בי חלחלה) לשמוע את קולו של ברווזי ארכאי.

    IP: 79.176.18.212דווח על תגובה זו

  • 112.

    צריך לסגור את דיר הסמולנים הזה המכונה משום מה ''גלי צה''ל''.

    חן, 16/10/08 02:38

    החבורה הצפונבונית שמאלנית הזאת לא מייצגת את רוב רובם של חיילי צה''ל וגם לא את אזרחי שיראל.
    מדובר בבית גידול של ילדי שמנת והכשרתם לתקשורת האזרחית (השמאלנית והאנטיציונית כמובן).

    IP: 77.127.186.58דווח על תגובה זו

  • 111.

    ואת יעל דן שכחת

    בוקר טוב, 16/10/08 02:35

    יש לי צמרמורות כשני מזפזפ ושומע את יעל דן. שכחה מי משלם לה את המשכורת. מתרפסת על הצד הפלשתינאי וזורקת הערות נגד צה''ל. אני מסכים שצריך לשמוע גם את הצד השני ולהכיר את דעותיו - אבל לא ככה!

    IP: 84.110.108.130דווח על תגובה זו

  • 110.

    גם אני החרמתי את גלצ . (ל''ת)

    leon, 16/10/08 01:43


    IP: 79.177.146.48דווח על תגובה זו

  • 109.

    מן הראוי שגל''צ חהיה ה''-fox news''של ישראל בנתיים היא ה''bbc'' וחבל! (ל''ת)

    אוהב גל''צ ציוני, 16/10/08 01:22


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

  • 108.

    אכן, הגיע הזמן לסגור את התחנה הגזענית הזו

    יוני, 16/10/08 01:13

    אם אכן, כך הם פני הדברים, וכנראה שכאלה הם, אז באמת הגיע הזמן לסגור את התחנה הבולביסטית הזו.
    אם היא לא מסוגלת לייצג את כל החיילים, אז אין לה זכות קיום.

    IP: 192.115.102.95דווח על תגובה זו

  • 107.

    איזה כיף לקרוא על שלטון השמאל בתקשורת. תמשיכו להתבכיין

    גילה, דימונה, 16/10/08 01:03

    הכלבים נובחים בטוקבקים והשיירה עוברת

    IP: 82.81.240.175דווח על תגובה זו

  • 106.

    אני הפסקתי

    מנחם, 16/10/08 00:55

    להאזין לכל רישתות הרדיו בארץ,קרוב ל-15 שנים.והרווח כולו שלי.

    IP: 89.139.238.27דווח על תגובה זו

  • 105.

    לסגור את גלי צה''ל. (ל''ת)

    גלי צה''ל =סתם בזבוז, 16/10/08 00:45


    IP: 89.138.141.230דווח על תגובה זו

  • 104.

    אני כבר מזמן לא מקשיבה לגל''צ

    שירה, 16/10/08 00:24

    וטוב טוב טוב לי על הלב

    IP: 80.230.195.245דווח על תגובה זו

  • 103.

    מסכים עם כל מילה@!!!! (ל''ת)

    ליאור, 16/10/08 00:12


    IP: 79.178.155.72דווח על תגובה זו

  • 102.

    מרכז

    אור, 15/10/08 23:59

    יוחזר דודו אלהרר ומיד, זו תחנה צבאית, ואל להם שיקולים פוליטיים להכתיב את אופיו של הערוץ, אני מקווה שהרמטכ''ל יתעשת ויתערב ע''מ למנוע את המלעיזים על צה''ל.

    IP: 85.130.248.187דווח על תגובה זו

  • 101.

    מפסיק לשמוע גלצ.

    אזרח מהצפון, 15/10/08 23:19

    הגיע הזמן לסגור את התחנה.
    אח''כ יחפשו לאן נעלם הכסף בצהל.
    אין עוד צבא בעולם עם תחנת רדיו.
    נגמרו ימי מפאי, צאו מהבועה!

    IP: 212.76.100.16דווח על תגובה זו

  • 100.

    דודו אכן איטי והסגנון קצת ייחודי, אך דבריו נכונים ובעלי טעם... (ל''ת)

    למה לצנזר אותו? ככה זה בצבא, כמו בשיר של דוכין?, 15/10/08 21:53


    IP: 132.66.236.46דווח על תגובה זו

    • דיעותיו של דודו אינן קיצוניות לחלוטין. לכן, טענת ההפקעה מגוחכת... (ל''ת)

      מיין סטרים. הייתכן ולג'ין וטוניק יש מניעים אחרים?, 15/10/08 22:01


      IP: 132.66.236.46 דווח על תגובה זו

  • 99.

    גל''צ תחנה מופקרת. יעל דן עם הדחקות המביכות שלה... (ל''ת)

    פשוט מביך. שדרית רדודה ולא חכמה., 15/10/08 21:46


    IP: 132.66.236.46דווח על תגובה זו

  • 98.

    את גל''צ יש לסגור רק בשל חוסר הבנתם את אי המוסריות במתן במה למשתמטים. (ל''ת)

    חוסר מוסריות מהול בחוסר מחשבה. פשוט הפקרות., 15/10/08 21:44


    IP: 132.66.236.46דווח על תגובה זו

  • 97.

    נמאס נמאס נמאס מגל''צ. שילכו לחפש מאזינים אחרים! (ל''ת)

    חרם צרכנים עכשיו!, 15/10/08 20:54


    IP: 89.139.196.103דווח על תגובה זו

  • 96.

    לקוראים המסכימים! קבלו החלטה והחרימו את גל''צ (ל''ת)

    לילו, 15/10/08 20:47


    IP: 79.181.228.130דווח על תגובה זו

  • 95.

    ד''ר אביטל אני מתחנן בפניך!

    חיים, 15/10/08 20:20

    אל תניח לנושא הזה לדעוך כמו הרבה נושאים חשובים אחרים. לך עם זה לביבי או לסילבן שלום. תפנה לרמטכ''ל ולשר הבטחון ופשוט צריך להפוך כמו קאטו הזקן בעניין השליטה המוחלטת של השמאל (הקיצוני) בגלי צה''ל ושאר השמאל בתחנות הממלכתיות.
    זהו מקרה מבחן עבור אנשי הימין ומשם צריך להמשיך את המהפכה בבתי המשפט (בג''ץ), בפרקליטות (ראו טליה ששון), התיאטרון ןהתרבות וכך הלאה

    IP: 84.108.217.221דווח על תגובה זו

  • 94.

    הוא צודק - לסגור את גל''צ

    איתן לוי, 15/10/08 20:03

    אין בה שום צורך וטעם. אם רוצים שידור ציבורי - בבקשה, אבל מאוזן מבחינה פוליטית, ולא במסגרת צבאית.

    IP: 85.65.36.200דווח על תגובה זו

  • 93.

    גלצ - מעוז השמאל. (ל''ת)

    אחמד, 15/10/08 20:00


    IP: 80.179.112.106דווח על תגובה זו

  • 92.

    דודו אלהרר! העם איתך!ואוהבים אותך! לא ישתיקו אותך!!! (ל''ת)

    שאול חזן ממקימי המדינה,קיבוץ כפר גלעדי שבצפון., 15/10/08 19:32


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

  • 91.

    עיתון ''הארץ'' וגלי צהל -אין הבדל, טלי ל. שחק, פדהצור השמאל הברור (ל''ת)

    121212, 15/10/08 19:18


    IP: 77.73.191.234דווח על תגובה זו

  • 90.

    כמה שנים משדרת טלי ליפקין שחק וכל יתר השמלאנים?

    שלומית, 15/10/08 19:04

    עם ישראל דורש שוויון,שאותם כללים יחולו על כולם.
    כל שמלאן שמשדר 10 שנים -עף!

    IP: 79.177.109.228דווח על תגובה זו

  • 89.

    הנפוטיזם שולט בכל ובמיוחד בתחנה הצבאית! (ל''ת)

    שלומית - מזרחית וימנית גאה - מנויה על העיתון, 15/10/08 18:53


    IP: 79.177.109.228דווח על תגובה זו

  • 88.

    הימין ממשיך להתבכיין למרות שהוא שולט ברוב התקשורת

    ע, 15/10/08 18:33

    מרוב כתבים מתנחלים ודתיים בתקשורת כבר לא רואים את השמאל
    ערוץ 1 הוא בשליטה דתית/מתנחלית

    ובערוץ 2 ו 10 יש מלא כתבים דתיים לפי דעתי יותר משיעורם באוכלוסיה

    מעניין אם בערוץ הרוסי יש אנשי שמאל

    בעיתונות הכתובה - כל העיתונים הרוסיים והדתיים הם ימין
    כנ''ל החינמון של ביבי

    אבל מספיק שאיזה כתב מביע דיעה שמאלנית , ישר הפשיסטים טוענים שהתקשורת היא שמאלנית

    לגבי המוסיקה - השליטה היא אשכנזית ולא שמאלנית

    IP: 212.179.48.177דווח על תגובה זו

    • הם עושים את העבודה השחורה. השאלה אם נראה אותם מגישי חדשות (ל''ת)

      שואלת, 15/10/08 18:55


      IP: 99.237.122.250 דווח על תגובה זו

    • אין הרבה כיפות...רק כשאתה רואה אחת זה משגע אותך

      שלומית, 15/10/08 19:00

      ואתה מקבל בלק אאוט.
      מדוע זה כל כך מפריע לך?

      IP: 79.177.109.228 דווח על תגובה זו

    • כן והשמש זורחת במערב.. סמולן הזוי.. (ל''ת)

      שמאלני לשעבר, 15/10/08 20:47


      IP: 82.166.241.86 דווח על תגובה זו

    • נכון. שמעתי שאלהרר קיבל חוזה שמן באל-מנאר (ל''ת)

      מה יהיה עם השמאל הפסיכוטי? לא ברור, 16/10/08 02:56


      IP: 79.176.18.212 דווח על תגובה זו

  • 87.

    מתי בפעם האחרונה

    תוהה, 15/10/08 18:22

    תשאלו גם מתי בפעם אחרונה היה שם מגיש ממוצא מזרחי.

    IP: 212.143.165.165דווח על תגובה זו

    • היום בבוקר - גולן יוכפז, באחת עשרה - ערן סבג, בקיצור - די כבר להתבכין (ל''ת)

      אמיר, 15/10/08 19:57


      IP: 212.143.119.125 דווח על תגובה זו

      • שכחת את אורי אורבך (ל''ת)

        אסתי, 16/10/08 01:01


        IP: 132.66.222.118 דווח על תגובה זו

      • שכחת את אורי אורבך (ל''ת)

        אסתי, 16/10/08 01:12


        IP: 132.66.222.118 דווח על תגובה זו

        • אורבך ויוכפז לא מזרחים

          משה, 16/10/08 07:57

          וגם סבאג היה גר בצרפת כל ימיו ומכיר שאנסונים יותר מאשר אום כולתום

          IP: 77.126.22.19 דווח על תגובה זו

  • 86.

    אין לי חלילה בעיה עם דעות ימניות ברדיו

    שמאלן, 15/10/08 18:16

    רק שלא יובעו באופן עילג כמו שדודו אלהרר בוחר להביע.

    IP: 212.235.43.194דווח על תגובה זו

    • שמאלן, מה שמפריע לך באמת זה הצליל המזרחי...

      שלומית מזרחית וימנית גאה - מנויה של העיתון., 15/10/08 18:48

      רב השדרנים מדברים בעברית עילגת, אך אינך שופט אותם לכף חובה, כי הם משמיעים מה שאתה אוהב לשמוע...
      מה שמפריע לך באמת זה החית והעין, והעובדה שדודו אלהרר מזרחי וימני, רחמנא ליצלן...
      דרך אגב, דודו אלהרר בשפה עשירה מטובלת ועסיסית.

      IP: 79.177.109.228 דווח על תגובה זו

      • דודו

        מנחם, 16/10/08 00:49

        אלהרר היה בעברו שייך לשמאל הפוליטי.מעניין מדוע שינה את דעותיו?

        IP: 89.139.238.27 דווח על תגובה זו

    • עילג? אתה או שקרן, או חרש או סתם שמאלן שטוף מוח..

      יעל, 15/10/08 20:05

      הלוואי על כל שדר העברית הנהדרת של דודו אלהרר.

      IP: 87.68.26.191 דווח על תגובה זו

  • 85.

    התוכנית של אלהרר, כשמה ''הפוגה'', התחילה כתוכנית רגועה של יום שישי אחה''צ

    מאזין לשעבר, 15/10/08 17:25

    על נושאי תרבות, במשבצת שמיועדת לכך, בין תוכנית מוזיקה ב 3, לתוכנית הספרות ב 5.

    וכך היה, ונהגתי להאזין לה, ונהנתי מדיבורו של אלהרר, ומההגיה המדוייקת של כל אות ואות, והשירים שלא שומעים במקום אחר.

    אלב אז פרצה האינתיפדה, ואלהרר החליט שבתוכנית הזו הוא יציל את המולדת, והפקיע אותה לטובת תוכנית שבמקרה הטוב היתה תוכנית פוליטית ימנית, ובמקרה הרע תוכנית להסתה גזענית פאשיסטית.

    היה צריך להוריד אותה כבר לפני שנים. חבל שנזכרו רק עכשיו. מצידי שיצרפו את אלהרר ל''המילה האחרונה'' בתור עוד אחד מהחברים השמאלניים לשעבר או משהו כזה (לא שאפשר להבדיל בינהם - אורבך שהתחיל בתור הנציג הימני הוא הכי שפוי שם עכשיו)

    IP: 79.176.72.227דווח על תגובה זו

  • 84.

    נו? אז? למה מה תעשה להם? ורשת ב' כן צריכה להיות שיכת למרץ? (ל''ת)

    וערוץ 1 ו-2???, 15/10/08 17:24


    IP: 89.139.26.123דווח על תגובה זו

  • 83.

    לסגור את גל''ץ

    אבי, 15/10/08 17:23

    חבורת הג'ובניקים המשרתת שם אינה ראויה לשירותה,כיון שהיא וטת פוליטיקה ולע''צים השמאלניים ששם,שיחפשו פרנסה במקום אחר ולא יתעשרו ע''ח צה''ל שלא בצדק.
    אין כל הצדקה לתחנה זו.

    IP: 212.76.106.57דווח על תגובה זו

  • 82.

    דברים כסלע.אין אזון.אלהרר יהודי גאה.לא מתיפיף. (ל''ת)

    אלאדין, 15/10/08 17:06


    IP: 79.177.220.238דווח על תגובה זו

  • 81.

    דודו אלהרר! סופר=משורר-עיתונאי-אמן-לכאורה איש אשכולות! מה הבעיה? (ל''ת)

    אה? הוא ציוני אוהב ישראל ופטריוט.יש להורידו משידור, 15/10/08 16:35


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

  • 80.

    דודו אלהרר.צדיק בסדום שגם אותו השמאל רוצה להשתיק! לא יקום ולא יהיה!!!

    יאיר אולמן תא, 15/10/08 16:28

    דודו אלפים עוקבים אחרי המקרה!לא ניתן לך לרדת!אוהבים אותך! חג שמח!

    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

  • 79.

    הצבא אינו צריך לשלוט בעיתונות - גל''צ צריכה להיאבד מן העולם (ל''ת)

    אורי וייס, 15/10/08 16:27


    IP: 77.125.237.9דווח על תגובה זו

  • 78.

    התוכנית של דודו אלהרר היתה גולת הכותרת של הרדיו... חבל מאוד (ל''ת)

    היינו מחכים לה כל סוף שבוע, 15/10/08 16:27


    IP: 217.132.142.200דווח על תגובה זו

  • 77.

    בתור אזרח ישראלי,קצין במילואים,שמשלם מיסים בחוק וממן את משרד הביטחון! (ל''ת)

    אני דורש תחנה צבאית ציונית ופטריוטית! ומיד!, 15/10/08 16:25


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

    • אתה צודק!!! גם אני רוצה תחנה צבאית פטריוטית!!! (ל''ת)

      גם אני קצין. ציוני. פטריוט, 16/10/08 02:39


      IP: 84.110.108.130 דווח על תגובה זו

  • 76.

    בכיינים שמתלוננים על השליטה השמאלנית בתקשורת,אז תשנו את המאזן מבפנים! (ל''ת)

    דקל, 15/10/08 16:18


    IP: 84.228.160.116דווח על תגובה זו

    • תנו להם להיכנס! חכם בלילה!!! (ל''ת)

      החופר, 15/10/08 20:05


      IP: 84.109.239.182 דווח על תגובה זו

      • ואחרי שיכנסו הם צריכים עמוד שדרה חזק במיוחד

        כדי להרגיש שייכים, 16/10/08 00:02

        כדי שלא ירגישו בכל הפגישות עם עיתונאים אחרים כמו זרים ובלתי רצויים, ואז מה שקורה הוא שהם מתחילים לזלוג שמאלה ולדבר כמו כולם כדי להיות אחד מהחבר'ה ולא להרגיש יוצאי דופן ומוזרים.
        קשה.

        IP: 89.139.36.208 דווח על תגובה זו

  • 75.

    איפה הפלורליזם?

    דן ב., 15/10/08 15:57

    אני בעל השקפת עולם שמאלית ולכן אני בעד חופש ביטוי וגיוון דעות כל זמן שאין הסתה או פגיעה באוכלוסיה זו או אחרת. התכנית של דודו אלהרר בהחלט עמדה בקריטריונים הסבירים והפסקתה היא שערוריה.

    IP: 89.138.150.39דווח על תגובה זו

  • 74.

    אביטל צודק. איפה בן-דרור ימיני שחייב להרים קול צעקה (ל''ת)

    למרות שהוא איש שמאל בעצמו, 15/10/08 15:53


    IP: 87.91.16.160דווח על תגובה זו

  • 73.

    הכל בגלל המתנחלים

    א א, 15/10/08 15:36

    הכיבוש משחית !!!!
    יש להחזיר מיד את הבית ביפו שבן שוכנת גליצהל לבעליו החוקיים !!

    IP: 62.219.160.30דווח על תגובה זו

    • נכון מאד

      אורי, 16/10/08 01:12

      רק על הבית הזה צהל השתלט? לכו ליפו ולא תאמינו כמה נכסי נדלן [של ערבים]יש לצה''ל ומלא חיילים שאוכלים באבו חסן. יפו-מחנה צבאי אחד גדול.

      IP: 132.66.222.118 דווח על תגובה זו

  • 72.

    נכון. למה להתגייס לצה''ל אם תחנת השידור שלו מחלישה את חייליוו ומחזקת (ל''ת)

    את אויביוו! מה זה פה? הרס עצמי???, 15/10/08 15:33


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

  • 71.

    דודו! מעריץ אותך ואת מוטי עוד מימי ''טלפלא'' לא ניתן שיורידו אותך! (ל''ת)

    הלאה השמאל הפאשיסטי! יחי ציונים כמו דודו אלהרר !, 15/10/08 15:29


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

  • 70.

    אפילו התוכנית היחידה לביקורת קלה ''תיק תקשורת'' נרמסה ע''י רזי ברקאי (ל''ת)

    אין גבול לדורסנות הפוליטית של הפוליטרוקים, 15/10/08 15:07


    IP: 217.132.195.79דווח על תגובה זו

    • תקשורת ללא פלוראליזם שלא מעונינת בביקורת. מדהים (ל''ת)

      אור, 15/10/08 16:29


      IP: 217.132.142.200 דווח על תגובה זו

  • 69.

    לא ייאמן! שדרן פטריוט וציוני-מודח! ושדרנים תומכי האויב נשארים... (ל''ת)

    ככה גם תיראה המדינה אם לא ישתנה פה משהו..., 15/10/08 15:03


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

  • 68.

    האם בג''ץ יכול להושיע? אולי הוא כמו גל''ץ? , היכן הנראות של הימין? (ל''ת)

    חדש, 15/10/08 14:55


    IP: 85.65.211.167דווח על תגובה זו

  • 67.

    אם היה צדק בישראל הינו פונים לבג''ץ,אבל גם הם סניף של מר''ץ

    אין צדק, 15/10/08 14:42

    5 אחוז מהעם שולט בתקשורת ובמערכת המשפט

    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

  • 66.

    התוכנית של דודו אלהרר היתה ימנית פוליטית

    רון, 15/10/08 14:21

    בעלת אג'נדה ימנית מובהקת.זה לא מתאים לתחנה צבאית.עובדה היא שלא היתה תוכנית
    מקבילה שמאלית בתחנה.

    IP: 85.250.10.108דווח על תגובה זו

    • יא היתה ציונית לא ימנית! זו הבעיה של הסמול-שכל דבר שמביע תמיכה

      מאזין מכור לדודו אלהרר !, 15/10/08 14:58

      למדינה נחשב לימני! העם לא ייתן לדודו האהוב לרדת! אני מעריץ אותך ואת מוטי עוד מ''טלאפלא'' אוהבים אותך!

      IP: 84.109.239.182 דווח על תגובה זו

    • רק תוכניות שמאלניות מותרות, שזה כל שאר התוכניות בתחנה (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 15/10/08 16:28


      IP: 77.127.241.109 דווח על תגובה זו

    • אם היתה ימנית?לא מגיע שדרן ימני אחד על 30 שמאלנים שמביעים דעותיהם חופ (ל''ת)

      סוף שליטת השמאל באמצעי התקשורת., 15/10/08 16:32


      IP: 84.109.239.182 דווח על תגובה זו

    • אין תוכנית מקבילה בעלת אג'נדה שמאלנית?

      ארז, 15/10/08 16:34

      בוקר טוב ישראל, התוכנית ש רפי רשף (עכשיו עם טלי ליפקין שחק), מה בוער (רזי ברקאי), יומן הערב, 24 - היום שהיה. לא מספיק?

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

    • מוזר שתמיכה במדינה לא מתאים לתחנה צבאית. (ל''ת)

      כמה מוזר , כמו לשמוע דבר והיפוכו, 16/10/08 00:05


      IP: 89.139.36.208 דווח על תגובה זו

  • 65.

    אני דווקא תפשתי מאשכנזי רמטכ''ל עם ביצים ציונים! אני לט מאמין שהוא נותן

    חבר לנשק., 15/10/08 14:11

    לזה לקרות.בטח לא אמרו לו.

    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

  • 64.

    גם יעל דן למרות שהיא נחמדה-משמיעה אמירות שמאל שמכעיסות אותי! (ל''ת)

    אסור שזה יקרה! מאזינה מכורה לגל''צ, 15/10/08 13:58


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

    • לומר על יעל דן ''נחמדה'' זה שיא הטמטום

      חיים, 15/10/08 20:49

      יעל דן יכולה לראיין ברצף את אחמד טיבי, יוסי ביילין וראאד סאלח וגלות כלפיכולם מידה בלתי נסבלת של הבנה, אמפטיה והזדהות.
      רק תני לה לראיין ימני (כמעט בלתי אפשרי שזה יקרה ומייד היא הופכת ב 180 מעלות את דמותה

      IP: 84.108.217.221 דווח על תגובה זו

  • 63.

    קוסמופוליטים

    פופאנץ, 15/10/08 13:56

    אכן מדובר בתחנה שמאלנית, אבל ללא תכנים ערביים, מאחר שהיא מכוונת למאזינים שנמצאים שתי אמות מעל לאדמה, במקום דמיוני נטול ערבים (במזה''ת של אמריקה, אולי). וכמחשבת השמאל: נעשה הכל לטובת הערבים כדי שיתנו לנו לשכוח שהם קיימים; מי צריך את השפה המשונה שלהם עם העיצורים הבלתי הגיוניים, שדי בהם לבדם כדי להעיד על פיגור?
    אילו רק היו מייחדים שעה היסטורית לתרבות הערבית האסלאמית, היו שמאלני התחנה ומעריציה מבינים את גודל ההחמצה. לצערם, הערבים קיימים, ועוד יותר לצערם - יש להם תרבות לא פחות עשירה מזו המערבית.

    IP: 85.250.168.245דווח על תגובה זו

    • רעיון מדהים! כדאי מאוד לאמץ (ל''ת)

      גם לימנים זה מתאים, 16/10/08 00:06


      IP: 89.139.36.208 דווח על תגובה זו

  • 62.

    אני לא מבינה? איך תחנת צבא העם! בעצם תומכת באויביוו! מה קורה פה? (ל''ת)

    אם מודאגת לחייל!, 15/10/08 13:51


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

  • 61.

    איך יתכן? שחיילים מקריבים נפשם! ותחנה שאמורה לתמוך בהם- (ל''ת)

    מעודדת את אוביהם המטורפים! הרמטכ''ל שותק?, 15/10/08 13:48


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

  • 60.

    או שיחליפו את כל צוות המגישים השמאלנים! או שתיערך הפגנה ביהודה הימית! (ל''ת)

    של מילואימניקים! עצבנים! אשכנזי! מה קורה???, 15/10/08 13:46


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

    • רצוי אחר כך להעביר אותם לנגב, ממילא יתחלפו המגישים (ל''ת)

      א א, 15/10/08 15:29


      IP: 62.219.160.30 דווח על תגובה זו

    • אללה! אנחנןו נקרעים במלחמה נגד המחבלים !והג''ובניקים מגל''צ תומכים בהם? (ל''ת)

      גולנצ''יק, 15/10/08 16:41


      IP: 84.109.239.182 דווח על תגובה זו

      • תקשיבו למה שאומר הגולנצ'יק

        זה חשוב, 16/10/08 02:44

        הרי המטרה העיקרית של תחנת רדיו צבאית היא העלאת המוראל של הלוחמים. וכאן? בדיוק ההפך. תחנה לא-פטריוטית שמרפה את ידיהם!

        IP: 84.110.108.130 דווח על תגובה זו

  • 59.

    מקור ראשון הוא האלטרנטיבה

    אייל, 15/10/08 13:45

    כשלאט לאט הוא נחשף כעיתון איכותי העולה על כל הקולגות שלו, הוא יצור ויכרה לעצמו את מקומו ויחד עם אתרי האינטרנט האלטרנטיביים - הוא יהווה תחליף בולט, חשוב, וברירת מחדל אוטומטית לשמאלנות החולנית שכבשה את תחנות הרדיו, הטלויזיה וכיוב'.

    אצלי הוא בבית כבר חמישה חודשים ואיני זקוק ליותר מ10 הדפים שבו שכולם איכות צרופה. כשאתה מוסיף את ביזנס ויק ואת השבועונים של סופהשבוע שמצורפים אליו - אתה מקבל מידה ראויה של מידע באמצעות כלי תקשורת איכותי ומעולה.

    IP: 79.181.168.165דווח על תגובה זו

    • עיתון

      מנחם, 16/10/08 00:43

      מעולה.מאמריו של אמנון לורד מזכירים לי את העיתונאים של הימין והן של השמאל ברמתם הגבוהה.

      IP: 89.139.238.27 דווח על תגובה זו

  • 58.

    בתור אנשי מילואים פעילים! אני מוחה על הביזיון הזה!פשוט חוצפה! (ל''ת)

    סיור 847, 15/10/08 13:41


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

  • 57.

    לפטר את טוניק עכשיו (ל''ת)

    מחאת צרכנים! לעבור תחנה עכשיו!, 15/10/08 13:39


    IP: 84.95.187.235דווח על תגובה זו

  • 56.

    לפטר את טוניק עכשיו (ל''ת)

    מחאת צרכנים! לעבור תחנה עכשיו!, 15/10/08 13:39


    IP: 84.95.187.235דווח על תגובה זו

  • 55.

    לפני שיתמוטט מה שנשאר מציונות פטריוטית!טפלו בבעיה מיד! (ל''ת)

    הרצל, 15/10/08 13:38


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

  • 54.

    במקום שיהיו ציונים ויתמכו בישראל! הם תומכים באויביה הפלסטינאצים! (ל''ת)

    נפגע טרור, 15/10/08 13:37


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

  • 53.

    הרמטכ''ל אנא טפל בבעיה! זו עבודתך! העם מסתכל! מדובר בעתידך המקצועי! (ל''ת)

    ציוני מודאג!, 15/10/08 13:34


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

  • 52.

    תרגיעו- יש ישרקלסי והפסקול הישראלי! ניר ברנט המלך!!! (ל''ת)

    המרגיע, 15/10/08 13:33


    IP: 89.139.103.60דווח על תגובה זו

  • 51.

    על התוכנית הלא מאוזנת מועצת החכמים ב 10 והאנטי ציוני גדעון לוי

    אבי ב, 15/10/08 13:32

    בישראל יש מועצה שנקראת מועצת הרשות השניה,מועצה זו אמורה לפי חוק להקפיד על איזון בתוכני השידור בין ימין ושמאל,ברשות מועצת הרשות השניה עומדת נורית ברדש
    אם ניקח לדוגמה את התוכנית מועצת החכמים ב 10 יש 6 משתתפים,אחת מימין ציפי חותיאלי וחשמישה משמאל ,זה בסדר להזמין את האנטי ציוני גדעון לוי אך חלילה להזמין את הציוני משה פגליין
    אותו דבר עם התוכנית לונדון וקירשנבאום 2 שמאלנים קיצונים שמחרימים את נציגי הימין במשך שנים ונורית ברדש שותקת
    חובה על הימין שיעלה לשלטון להעמיד אותה ואת שאר חברי המועצה לדין על פגיעה בחוק האיזון של הרשות השניה עם מאסר בפועל

    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

  • 50.

    טליליפקין שחק-היא שליחה של זהבה גלאון ממרצ! (ל''ת)

    אני כבר מזמן לא מאזינה להם!, 15/10/08 13:28


    IP: 84.109.239.182דווח על תגובה זו

    • היא פשוט דוחה אותי! עם המבט המצטדק שלה. (ל''ת)

      ימימה, 15/10/08 17:24


      IP: 84.109.239.182 דווח על תגובה זו

  • 49.

    צבא של מר''צ - חיילים של מר''צ

    חיים, 15/10/08 13:22

    אני שירתתי לפני המון שנים.
    היום כשבני חייל קרבי איני מרגיש שאני שלם עם השירות שהוא עושה כי הצבא אינו ממלא את יעודו האמיתי וילדינו מוקרבים על מזבח המולך לטובת פוליטיקאים שילדיהם במקרה הטוב משרתים בקריה ובגל''צ.
    לא יכולתי להשפיע על ילדי ואחותו שאמורה להתגייס בקרוב הייתי מוותר להם על השירות הצבאי לטובת לימודים ואפילו נטישה של הארץ למקום בטוח יותר.
    אני סמוך ובטוח שבקצב הזה אורך חייה של ישראל כאורך חייו של אדם מן הישוב כ-80 שנה דהיינו עוד 20 שנה נמחקה מדינת היהודים.

    IP: 82.81.135.137דווח על תגובה זו

    • אם כולם יגיבו למצב כמוך אז באמת אפשר לסגור את הבסטה !

      ציוני, לא פוסט, 16/10/08 00:35

      צריל להשאר ולהאבק. גם על השרדותה של ישראל באיזור וגם על שפיותה הפנימית. אם כל אחד יאמר לא אני, וניתן לקומץ אינטרסנטים המגדלים ילדי שמנת בכיינים ללא חוט שדרה אנושי, אז באמת מדינת היהודים בסכנה.
      אני לא ימני, עודדתי את ילדי ללכת ליחידות קרביות כמוני, כי אני ציוני במובן של בן גוריון, אשכול, יגאל אלון ורבין.
      ביד אחת חרב להגן על עצמנו ובשניה עלה של זית לשלום. לא לשים לב ולא להתחשב בחסרי החוליות של גל''צ ודומיהם, הם לא ישאירו שום חותם על ההסטוריה של עם ישראל.

      IP: 89.138.157.161 דווח על תגובה זו

  • 48.

    לעומת זאת ברשת ג...

    שמאלני, 15/10/08 13:18

    זמרת ערבייה מבקשת שישמיעו משיריה ברשת ג'. הרי הרשת אמורה להשמיע 'מוסיקה ישראלית' וערבית היא שפה רשמית במדינת ישראל, אז איפה הבעיה?
    כל פעם שערבי ישראלי מביע דעות לא לגמרי כנועות קמים כל הפטריוטים בעיני עצמם וצועקים 'תחליט אם אתה רוצה להיות ישראלי או לא!' אז הנה מישהי שרוצה להיות ישראלית ולשיר ברדיו ומשום מה היא לא מתקבלת.
    אגב בהחלט יכול להיות שהכותב צודק בכל מילה לגבי גלי צה''ל. אני פשוט לא רואה אותו נאבק כל כך בעוז כדי שישמיעו מוסיקה ערבית ברשת ג'.

    IP: 192.115.252.2דווח על תגובה זו

    • רשת ג הכריזה על עצמה כתחנה שמשמיעה רק עברית! ולא אתיופית כורדית או שפה (ל''ת)

      אחרת! רוצה ערבית? יש אין ספור! סמולן קטן!, 15/10/08 13:44


      IP: 84.109.239.182 דווח על תגובה זו

  • 47.

    השמאל ההזוי הרקיב את המדינה

    amir, 15/10/08 13:12

    איפה שלא נוגעים מסריח מאנטיפטריוטיות
    רק בתשקורת פסטיבל שטרנהל ואייבי נתן נמשך

    IP: 212.150.85.66דווח על תגובה זו

  • 46.

    גל''צ-תחנת השידור של מר''צ וחד''ש.

    אב לשני חיילים, 15/10/08 13:03

    שישדרו כמה שהם רוצים, אבלל למה על חשבוננו?
    ואם למר''צ וחד''ש יש תחנת שידור, למה לא מאפשרים לערוץ 7 לשדר?

    IP: 79.180.243.78דווח על תגובה זו

  • 45.

    גלי צהל - במה לריבחי רנטיסי

    מיכאל, 15/10/08 12:47

    אני לא מבין איך נותנים לדובר של ארגון שלא מכיר בזכות המדינה להתקיים, לדבר בכל בוקר אצל רזי ברקאי ורפי רשף.
    הדבר הטוב היחיד שהביאה ''התהדיה'' הנאלחת הזאת היא שריבחי כבר לא מתראיין חדשות לבקרים תחת כל עץ רענן.
    האם מישהו היה שוקל לראיין את יוזף גבלס הנאצי? מה ההבדל ביניהם השאיפה שלהם זהה לחלוטין. בשם ה''סבלנות, ו''הנאורות'' אנחנו מאבדים את עצמינו לדעת.

    IP: 199.203.130.254דווח על תגובה זו

  • 44.

    כל התקשורת מוצפת באולטרה שמאלניים,שמכנים את הימנים בכל מיני שמות אבל (ל''ת)

    הם לעולם לא נענשים או מורדים מהאוויר, 15/10/08 12:46


    IP: 84.228.201.18דווח על תגובה זו

  • 43.

    הרבה מים עברו מאז ימי ד''ש עם שיר וכבר אין צורך בעוד

    איציק, 15/10/08 12:44

    תחנה שתשדר יומנים ומבזקים ''אוביקטיביים'' בעוד שהיא אמורה לפעול כבטאון הצבא.לא יתכן משפט כמו :''לטענת דובר צה''ל..''.יש לפרק את התחנה הזו ולהשאיר את גלגל''צ במתכונתו הנוכחית.

    IP: 194.90.188.28דווח על תגובה זו

  • 42.

    צודק ! נמאס מהשלטון השמאלני (ל''ת)

    גד, 15/10/08 12:42


    IP: 62.219.195.25דווח על תגובה זו

  • 41.

    צודק. להכין מטען לגל צה''ל עד יום שישי

    י, 15/10/08 12:40

    ושימו קצת יותר חומר. את שטרנהל בקושי גרדתם.

    IP: 199.203.96.62דווח על תגובה זו

  • 40.

    ראו תגובתי למאמרו של קובי ניב - העוסק גם בדיקטטורה השמאלנית בישראל (ל''ת)

    סמול טוק, 15/10/08 12:34


    IP: 212.143.173.198דווח על תגובה זו

  • 39.

    נמאס כבר מהבריונות של השמאל בכלי שידור ממלכתיים

    טוניק הזה חצוף על, 15/10/08 12:22

    בכסף שלי מממנים הסתה שמאלנית ומשתיקים דיעות ימניות. אם אין פוליטיקה אז עד הסוף. שישתיקו את עקיבא אלדר, בן כספית, טלי ליפקין שחק ורזי ברקאי ואז יטפלו בימני היחיד שהם מחביאים בשעה מוסתרת שאיש לא שומע בה רדיו.
    חבורת מנוולים.

    IP: 89.139.196.103דווח על תגובה זו

  • 38.

    גלי צה''ל אמורה להיות תחנה פטריוטית. אחרת, אין בה כל טעם. (ל''ת)

    העיתון ישראל היום בעל גישה פטריוטית גדולה בהרבה, 15/10/08 12:20


    IP: 132.66.236.46דווח על תגובה זו

  • 37.

    גל''צ מעודדת השתמטות. לא מעודדת לערכים. אין בה כל תועלת. (ל''ת)

    הרמטכ''ל,חבל על הכסף. סגור אותם, עם כל הצער שבדבר, 15/10/08 12:15


    IP: 132.66.236.46דווח על תגובה זו

    • נכון. למה להתגייס לצה''ל אם תחנת השידור שלו נותנת במה למושונוב המשתמט.. (ל''ת)

      ישראלי, 15/10/08 12:33


      IP: 132.66.236.46 דווח על תגובה זו

  • 36.

    שמות עיתונאי החצר של ליבני בתקשורת

    דן מנו, 15/10/08 12:09

    רשימת העיתונאים שמבזה את התקשורת הישראלית

    את הרשימה מובילה כמובן כתבת החצר איילה חסון היא הגרועה ביותר ועוד ברשת ממלכתית!
    אחרי מגיע ממציא האתרוג העיתונאי הבזוי אמנון אברמובי''ץ
    גם האיש השפל מידיעות נחום ברנע שקיבל שוחד מאולמרט את פרס ישראל
    בהארץ בולטים צמד הלקקניםיוסי וורטר ויואל מרקוס
    , עופר שלח במעריב החלאה הזוחל בן כספית ,בן דרור ימיני ומיה בנגל
    בידיעות סימה קדמון והלקקן המחליא שמעון שיפר
    בערוץ 2 חוץ מאברמובי''ץ יש אתי אודי סגל,כרמלה מנשה,ומשפחת לפיד האב והבן האב ז''ל כמובן קיבל כשוחד את הנהלת יד ושם,ןלא נשכח את דני קושמרו שבראיון של 5 דקות קטע את בנימין נתניהו 4 פעמים!
    אילנה דיין שהוציאה את אולמרט נקי בתחקיר על בנק לאומי
    בערוץ 10 לונדון וקירשנבאום שמחרימים את נציגי הימין בתוכנית ואושרת קוטלר
    מלקקי הישבן חנן קריסטל ואריה גולן ברשת ב
    אטילה שומפלבי Y NET ב
    עוד בחלאות אלוף בן,וגדי טאוב
    את מי שכחתי?

    מדובר בחבורה שתומכת בפושע אולמרט,הם בזיון לתקשורת הישראלית
    אך לא כולם רקובים
    צל''ש לעיתונאי הטוב במדינה יואב יצחק,צל''ש לארי שביט,ולדן מרגלית

    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

    • הכל נכון חוץ מלונדון וקירשנבאום המלכים (ל''ת)

      מוטי, 15/10/08 12:31


      IP: 79.179.250.202 דווח על תגובה זו

    • ומי שכחת? ז'וז'ו אבוטבול השמאלני (בתחפושת מזרחית)

      תורה&עבודה, 15/10/08 13:05

      לכתחילה המפיקים שלו מסננים החוצה כל מי שחשוד בתור ימני, ואם עולה בטעות אחד כזה לדבר, הז'וז'ו הנרצע לשמאל כבר ישתיק אותו תוך 45 שניות עם מילה אחת ''תודה'' ביובש רב, ויוריד אותו מהשידור!

      IP: 77.125.25.218 דווח על תגובה זו

      • אני מבין ש''ימני'' בשבילך זה רק מי שרוצה לשלוח את הערבים לתאי גזים?

        אלי, 15/10/08 14:27

        התכנית של אבוטבול היא אולטרה-ימנית. מי שלא שם לב לזה, כנראה שהה יותר מדי בגרמניה של לפני כמה עשרות שנים.

        IP: 89.1.18.73 דווח על תגובה זו

  • 35.

    השמאל הישראלי הוא אירגון טרור יוחר מסוכן מכל אויבי ישראל יחד

    מוטי, 15/10/08 12:06

    הם שולטים בתיקשורת ביד רמה.בבתי המישפט ביד יותר רמה.ובמערכת הביטחון.

    IP: 79.179.250.202דווח על תגובה זו

  • 34.

    אלהרר הינו נכס צאן ברזל(כגון שלמה ארצי ו''קולה של אימה'').גל''ץ השתגעו? (ל''ת)

    רן, 15/10/08 12:06


    IP: 87.68.54.62דווח על תגובה זו

  • 33.

    צודק צודק צודק צודק (ל''ת)

    ירושלמי, 15/10/08 11:35


    IP: 79.178.137.148דווח על תגובה זו

  • 32.

    גלי צהל היא תחנה צבאית שממומנת על ידי משרד הבטחון

    אזרח, 15/10/08 11:30

    וככזאת אין לה בעיות תקצוב ולכן אין בה פרסומות,לכן לא ברור לי מדוע מגישי תכניות אקטואליה מקבלים משכורות גבוהות

    IP: 87.70.112.63דווח על תגובה זו

  • 31.

    אבסורד הוא שתחנת רדיו שאמורה לשרת חיילים, מייצגת פוליטיקה אנטי צהלית

    מיכה, 15/10/08 11:15

    וישראלית, ונותנת גב לאויבי ישראל.

    IP: 199.203.91.98דווח על תגובה זו

  • 30.

    צריך לדרוש את פיטוריו של יצחק טוניק, ומייד!

    סקופידון, 15/10/08 11:05

    מאז שיצחק טוניק מונה למפקד התחנה, תנועת שלום עכשו הפכה את גלי צה''ל לתחנת הבית שלה. גלי צה''ל היא תחנת השידור היחידה שמשדרת כל הצהרה תקשורתית שמוציאה התנועה. בדוק! אסור שתהיה לתחנה צבאית אג'נדה פוליטית מובהקת. יש גבול!!!

    IP: 87.70.181.119דווח על תגובה זו

  • 29.

    ככה זה אצלנו במדינה...ה''תשקורת'' שולטת שלטון ללא מיצרים,והממשלה המסכנה

    שלום, 15/10/08 10:49

    רק מבצעת!!!

    IP: 79.176.64.203דווח על תגובה זו

  • 28.

    גלי צה''ל לא שונה מתחנות אחרות...

    ארז, 15/10/08 10:44

    הממומנות מכספי הציבור ומשרתות קו פוליטי שאינו מקובל או רצוי בקרב רוב העם. האם רשת ב' של קול ישראל מאוזנת יותר? האם הערוץ הראשון מאוזן יותר?
    הבעיה אינה גלי צה''ל אלא התקשורת הישראלית, הדומה יותר לתקשורת בבריה''מ בימי שיא הקומוניזם.

    IP: 82.166.29.227דווח על תגובה זו

  • 27.

    מה זה הדבר הזה להוריד את הפוגה? זאת התכנית הכי מציאותית מבחינת התוכן..

    לילית לוי, 15/10/08 10:41

    התכנית שקלעה כל השנים הכי הרבה למציאות השוררת במדינה. ככה זה כשמישהו אומר את האמת ורק את האמת במדינת בננות.האמת אף פעם לא יפה וגם לא נעימה.

    דודו אלהרר, אחד האנשים שמעז תמיד לומר את האמת, והאמת, מה לעשות, לעתים קרובות מכוערת מאוד. כך גם המצב במדינה, שאותו מעז דודו אלהרר להמחיש בתכניתו וזאת דרך לא יפה, בלשון המעטה, לסתום את פיו.

    בפירוש, מדובר בסתימת פיות וסתימת ערוצי ההתבטאות של הימין, שמה לעשות, עד היום הגיון הימין גבר על הגיון השמאל הן לגבי נסיגות למיניהן והן באשר לניהול המדינה בכלל, בכל התחומים.

    אני חושבת שצריך לקום ציבור המאזינים, שכן מקשיב לתכנית ודי מזדהה עם תכניה, ופשוט למחות על סתימת הפיות הזאת. והיו כבר דברים מעולם, שתכנית הוחזרה לאחר מחאות ציבור המאזינים (כגון: ארבע אחרי הצהריים).

    תוחזר ולא תופסק תכניתו של דודו אלהרר, לאלתר.

    IP: 80.230.228.2דווח על תגובה זו

  • 26.

    הבעיה הזו אינה נגמרת ומתחילה כאן השליטה של האליטה השמאלנית בארץ היא

    בת-שבע, 15/10/08 10:24

    כסרטן שמתרחב ומתרחב. השלטון של התקשורת הוא שהביא את רוב צרותיה של המדינה הזו.

    IP: 84.109.118.5דווח על תגובה זו

  • 25.

    מי הם ידידיך אביטל?

    רן, 15/10/08 10:17

    קרא נא דר אביטל את תגובות (נאצות)
    התומכיםבכתוב ברשימתך
    ותתרשם מאיכות המחנה של מר אלהרר ושלך

    IP: 79.180.229.158דווח על תגובה זו

    • תן לי לנחש רן ממרצ נכון? או יותר שמאלה? (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 15/10/08 10:59


      IP: 77.127.241.109 דווח על תגובה זו

    • כשהתקשורת שוטפת את המוח השמאלני...

      מאיר, 15/10/08 11:09

      אז אין פלא שאחד כמוך רואה עצמו מורם ונישא מ''הימין הרדוד''. קרא תגובות של שמאלנים ותיווכח שאינן עולים באיכויותיהם מתגובות הימין. גם בהם יש מתלהמים ואינפנטילים. ה''חינוך'' המגמתי של התקשורת יוצר בעיני שמאלנים רבים את הרושם שהם יצורים עליונים, נאורים יפי נפש וחכמים ואילו יריביהם הימנים הם טפשים גסי רוח ורדודים. עצם העובדה שלא היגבת לעיניין המאמר, מעיד על הרבה ריקנות ואיכות לא גבוהה במיוחד.

      IP: 199.203.68.2 דווח על תגובה זו

    • רן הנאור

      מאיר, 15/10/08 13:15

      אני לא ידידו של אביטל,ואם ברצונך לאחוז בכאלה המתלהמים ''מידידו'',ולהטיל את זה בכולם,מעיד על בורות.ראה את תגובת ידידך אתה,וראה כמה בורות ונחשלות דבקו בחלקכם.
      מראה מראה,מי יפה ונאור ממני איש השמאל שאן בליתו.?

      IP: 89.139.1.108 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אני מר''צ ובעד לסגור את התחנה האליטיסטית הזו

    רני, 15/10/08 10:12

    שימצאו לכל ''הילדים של'' מקום אחר.

    IP: 82.81.7.37דווח על תגובה זו

  • 23.

    Israel has become a very very sick country and mentaly sick society

    Sad Jew, 15/10/08 10:10

    There is not another society anywhere else on earth that hates itself so much like Israel does. How do you explain these ultra leftist people that are blatently on the enemie's side in a war taking over the entire media and nobody does a thing about it ? Or even tries

    IP: 76.90.111.129דווח על תגובה זו

    • And what do you expect?

      עלי-בבה, 16/10/08 08:58

      When a jew was the head of NY municipality, Ed Kotch, was it safe to be a New-Yorker? It took a cristian Juliani to wipe the inherent weakness of the police and stop the crime and corruption. Surprised? That is what you get after 2K years in diaspora, under the boot of opression and mass murder. You get mentaly ill nation, unsure of itself.Sick we are? Of course we are not a mentally healthy nation. The very existence of Israel is a miracle. But dont dispeir! Arabs are VERY GOOD TEACHERS to us. They teach us some very nice lessons in self-respect and confidence. At a very low cost too. From 48 up to now, we lost 23000 military and civilian lives to their teachings. Thats 383 dead per year. Compare that to 450-650 lives per year on our roads. See 90 percent of the talk-backs here? This is what the nation think about those leftist abominations in our media. So we do have a great hope.

      IP: 84.229.202.207 דווח על תגובה זו

  • 22.

    הייתי מתייחס לדבריך ברצינות עד שקראתי את ההשוואה בין דני שלום לראובן

    טייס עפיפון, 15/10/08 10:08

    פדהצור. עם כל הכבוד לדני שלום שהוא באמת בחור נחמד והיסטוריון (בעיני עצמו) הוא לא טייס ולא בעל השכלה אקדמית בבטחון. ד''ר ראובן פדהצור היה, ממש במקרה, גם טייס קרב.
    לא תמיד אני מסכים עם דעותיו (על ''החץ'' למשל) אבל עדיין יש הבדל בין אקדמאי בעל תואר שלישי, ואלפי שעות טיסה במטוסי קרב לבין זוחל קרקע כלשהו שלא חווה בימיו יותר משני ג'י. דווקא אתה שמתהדר בתואר ''מרצה באקדמיה לטייס'' היית אמור להתחמק מהשוואה כ''כ דיליטנטית.

    IP: 89.139.229.27דווח על תגובה זו

    • טייס עפיפון

      מאיר, 15/10/08 13:09

      נניח שאתה צודק,אני לא יודע.נניח אם כך,וזה גורם לך לא להתיחס בצינות אל הדברים הכתובים? הראיה העולה מכך היא פשוטה.מראש אתה דוחה את הכותב והדברים.
      אן בכך שום נאורות,בורות תתאים מאוד.

      IP: 89.139.1.108 דווח על תגובה זו

      • גם אליך אני לא מתייחס ברצינות

        טייס עפיפון, 15/10/08 15:58

        אל אביטל אני לא מתייחס ברצינות כי ההשוואה שציינתי (ואני מכיר אישית את שתי הנפשות) מעידה על כך שחשיבתו רדודה. אביטל מומחה להנעה רקטית וחוות דעתו על מה צריך להיות בתקשורת בכלל ומה צריך להיות בגל''ץ אינה טובה מדעתך או דעתי. אנחנו לא מתהדרים בתואר שאינו שייך לעניין כשאנחנו מחווים דעה מחוץ לעניין.
        לך אני לא מתייחס ברצינות כי אתה כותב בשגיאות כתיב ופיסוק ולפיכך אתה חסר השכלה ואינך מתורגל בחשיבה והוצאת מסקנות.

        IP: 89.139.229.27 דווח על תגובה זו

        • טייס עפיפון

          מאיר, 15/10/08 17:57

          טייס,העובדה שהתיחסת. ובאם אחרי המילה התיחסת,צריך לשים נקודה, או סימן קריאה חשובה,רק לא בבית הספר הזה.נוח לך לגמד אנשים,כך תרגיש נאור יותר,צודק יותר,עוד מאפיין של בורות.דעתו אולי אינה טובה משלי או שלך,(איך שלי?)אני ואביטל חשיבתנו רדודה אתה מוסיף,תודה על המחמאה שלא כיוונת אליה. בקיצור נאור שלי, מה שאתה מציע זה שאביטל יחווה דעה בעניין רקטי בלבד. דמוקראט אמיתי אתה.

          IP: 89.139.1.108 דווח על תגובה זו

          • מה אתה מתרגש ממנו? שימשיך להטיס עפעיפונים (ל''ת)

            ויעזוב אותנו בשקט, 17/10/08 11:22


            IP: 132.73.80.105 דווח על תגובה זו

    • כשיגלו מי הפציץ את הכור בעירק אז אולי

      אביטבול, 15/10/08 18:51

      תדבר אחרת על ''הולכים על הקרקע'' או ''זוחלים'' ועל טייסים. הסוד הזה יפורסם ואז כל ה''הדר והתהילה'' שנלקחו בעוו'נתה יקוזזו לטובת ''הולכי הקרקע ..''

      IP: 79.180.126.16 דווח על תגובה זו

  • 21.

    היהודים חייבים לאחוז בנשק נגד המזנבים בהם מגל'צ העמלקית (ל''ת)

    אל תבליגו יותר לאנטישמים עת לפעול, 15/10/08 10:04


    IP: 89.138.39.36דווח על תגובה זו

  • 20.

    לעשות מעשה להפסיק לברבר

    יצחק, 15/10/08 10:03

    מציע להפגין מול גלי צה''ל או מול ביתו של יצחק טוניק

    נא לשלוח;
    שם
    טלפון
    דוא''ל

    אל

    yogev@adamnet.co.il

    IP: 80.179.212.176דווח על תגובה זו

  • 19.

    אין מצב שמר''צ השמאל התקשורת ובג''צ ייתנו למישהו לגעת באיזה ערוץ תקשורת (ל''ת)

    כי זו היא דיקטטורת השמאל השולטת בישראל., 15/10/08 09:55


    IP: 79.177.132.76דווח על תגובה זו

  • 18.

    הדרך לנקום בכתבי תקשורת הסמול

    דני, 15/10/08 09:54

    לאחר הבחירות לכשתוקם ממשלת ימין ככה ננקום בכתבי תקשורת השמאל
    1- לפי מהסעיפים הבאים , פגיעה בחוק רשות השידור לגבי יצוג שוה לכל לכל מפלגות,ןפגיעה בדמוקרטיה, זה מאוד פשוט כי כל מי שעבד בתקשורת הממלכתית ב עבר על החוק הקיים וב20 השנה האחרונות עברו על החוק העיתונאים חיים יבין רזי ברקאי,קירשנבאום ולונדון,כרמלה מנשה אברמוביץ,יאיר גולן,חנן קריסטל,יעל דן קרמית גיא,משה הנגבי ,פשוט להקים ועדה חקירה ממלכתית עם שופטים משלנו וסמכות להטיל עונשי מאסר עד 5 שנים למשל
    לשלול מערוץ מחברות החדשות של 2 ו 10 את רשיון השידור ולהטיל מאסר על נורית ברדש מנהלת הרשות השניה
    נכון יהיו אנשי ימין שאולפו על ידי הסמול שיתנגדו אך יש להתעלם מהם,זה אפשרי וזה בהשג יד
    הדרך לנקום בכתבי תקשורת הסמול

    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

    • יש עם זה בעיה חמורה

      משפטן וותיק, 15/10/08 13:09

      כל המשפטנים בשמאל
      והם לא יתנו לזה יד
      למה לדעתך אחמד טיבי לא בכלא על בגידה ?

      IP: 10.236.2.19 דווח על תגובה זו

  • 17.

    הותב הנו מרצה באקדמיה לטיס של חיל האוויר ובטכניון? הצילו!!! (ל''ת)

    סולד מדמגוגים ימניים, 15/10/08 09:44


    IP: 217.132.71.45דווח על תגובה זו

    • ומשהו ענייני להגיד יש לך ? (ל''ת)

      חכם ששון, 15/10/08 10:41


      IP: 212.143.137.56 דווח על תגובה זו

    • דוגמא לנאורות

      מאיר, 15/10/08 13:06

      אם בקשנו דוגמא לנאורות,או לאחד ממאפייני השמאל בארץ,קיבלנו אותך.

      IP: 89.139.1.108 דווח על תגובה זו

  • 16.

    ימין, זה להיות לוחם או שמרן או שניהם. (ל''ת)

    Vox Ami, 15/10/08 09:39


    IP: 79.88.25.12דווח על תגובה זו

  • 15.

    נו מישהו אומר את האמת . (ל''ת)

    דני, 15/10/08 09:38


    IP: 199.203.179.197דווח על תגובה זו

  • 14.

    תפסיקו לדבר ותתחילו להפעיל לחץ כדי למנוע את ההדחה של אלהרר (ל''ת)

    יהודי ישראלי, 15/10/08 09:28


    IP: 62.219.224.161דווח על תגובה זו

  • 13.

    גם גל''צ וגם רשת ב' זה שידורי תעמולה של אש''ף (ל''ת)

    עדיף רדיו 99, 15/10/08 09:27


    IP: 89.139.196.103דווח על תגובה זו

  • 12.

    יותר חשוב שהביינישים יגיעו לגל''צ, לטלוויזיה ולעיתונות מאשר לסיירות.

    ניר, 15/10/08 09:23

    חייבים לדחוף את המאפיה החוצה. אני קורא לרבני הישיבות לעודד את החבר'ה הצעירים להגיע למרכזי העצבים של החברה הישראלית.

    IP: 87.69.41.116דווח על תגובה זו

    • צודק ונכון. על מי להגן? על המשתמטים? (ל''ת)

      גל, 15/10/08 09:40


      IP: 132.66.236.46 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מגדל בבל

    מאיר, 15/10/08 09:15

    מגדל בבל - לפי בראשית פרק יא' – קרס בגלל ש''כל הארץ שפה אחת ודברים אחדים''. זה מה שקורה כאשר באותו מקום יש דיעה אחידה שכולם חייבים להתיישר לפיה. כשלא ניתן להבקיע קונסנזוס ב''דברים אחרים'' אז הקונספציה תקרוס. דוגמאות: מלחמת יוה''כ, הסכמי אוסלו, ההתנתקות – מצעד האיוולת.

    IP: 199.203.68.2דווח על תגובה זו

    • נאה דרשת. אף פעם לא חשבתי על זה כך. (ל''ת)

      תודה, 16/10/08 02:00


      IP: 89.139.36.208 דווח על תגובה זו

  • 10.

    גל''צ מזמן לא מיועדת לחיילים הקרביים. זו תחנת משתמטים ולמען המשתמטים. (ל''ת)

    צחי מגולני. רק 88אפאמ, 15/10/08 09:13


    IP: 132.66.236.46דווח על תגובה זו

  • 9.

    גל''צ משדרת משתמטים דוגמת מושונוב. אין לכך כל הצדקה. בושה וחרפה. (ל''ת)

    עדנה, 15/10/08 09:08


    IP: 132.66.236.46דווח על תגובה זו

    • נכון. הבחור כשיר לשדר (ושידר...) בגל''צ, אבל לא מצא עצמו כשיר לשרת בה (ל''ת)

      כחייל סדיר, ואף לא ביצע שירות לאומי!!!, 15/10/08 09:18


      IP: 132.66.236.46 דווח על תגובה זו

    • נכון. רק בשל כך גל''צ איבדה את זכות קיומה. (ל''ת)

      אלוהי הדברים הקטנים, 15/10/08 09:35


      IP: 132.66.236.46 דווח על תגובה זו

  • 8.

    ויש עוד אפשרות: לא להאזין לתקשורת ולא לקנות עיתונים.

    עלי-בבה, 15/10/08 08:54

    וזה מה שאני עושה. חוץ מתוכניות מוזיקה. גל''צ? אתם מאזינים למקור שטיפת המח הגלותי והנרפה ביותר מכל תחנות השידור שקיימות כאן?

    IP: 84.229.202.207דווח על תגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      גילי, 15/10/08 09:19


      IP: 132.66.236.46 דווח על תגובה זו

    • תקשורת כרמקול

      פראבדה, 15/10/08 16:02

      רוב השדרים (כאחד האדם) מדקלמים. סה''כ שופר לאליתא שלטת, הספקת השעשועים; זה לא רישמי, הם רק אימצו את הדעות שפיטמו אותם בהן.
      חייבים לפעמים לשמוע כדי להזהר לא לטבוע ברפש ההמוני. אגב- 'המילה האחרונה' עם אברי וג'קי- מאוזן לייט.

      IP: 87.70.121.55 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אכן כלוחם פעיל עדיין במילואים כתבתי לדובר צה'ל

    יגאל גמליאלי, 15/10/08 07:31

    מכתב תלונה בעניין לפני כחודש.טרם נתקבלה תשובה.
    דרשתי שהכתבים והעורכים ייצגו באופן הומוגני את כל הקשת הפוליטית.
    דרשתי שתינתן עדיפות עליונה ליוצאי יחידות לוחמות ככתבים ועורכים כי רק הם יבינו באמת לנפש הלוחם.יש לחפש אותם ולהכשירם.
    על השיא שמתבטא אולי בפרשת אביב גפן אין לסלוח ולעבור לסדר היום:
    רצוני לברר אם לא פוטרו כל הנוגעים בדבר באופן שלילי,כולל מפקד התחנה באם ידע ולו בשמץ על הכוונה ולא עצר מיד את העניין וסילק את היוזמים.
    אסור לוותר,בנפשנו הדבר.

    IP: 81.5.59.240דווח על תגובה זו

    • אני חושב שזו חוצפה שלא קיבלת תשובה כלשהי, תפנה לנקב''ל.

      ניר, 15/10/08 09:32

      לא מדובר פה בחברה פרטית, זו תחנה ציבורית וצבאית ולא יתכן שהם יתעלמו מפניות, על אחת כמה וכמה כשמדובר בפניה של חייל מילואים שמשרת את המערכת.

      IP: 87.69.41.116 דווח על תגובה זו

    • מדהים איך כולם מרגישים אותו דבר

      ובכל זאת אף אחד לא מצליח לעשות כלום עם זה, 16/10/08 00:21

      פשוט לא יאמן איך תחנה ושדרים ממשיכים לצפצף (!) על מה שחושבים עליהם כשהם ממומנים מכספינו.
      היש עוד מדינה שאזרחיה היו מאפשרים צפצוף כזה?
      מה פתאום שאני אשלם משכרי כדי לפרנס רק דעות אחרות ולהשמיץ את מי שחושב כמוני.
      פשוט בלתי נסבל.
      זה פשוט גניבה.
      איזו נאורות? נאור היה חושב שזה לא בסדר להביע דעתו מבלי להביא דעה נגדית ולהשתכר מכספי ציבור!
      זו גם לא דמוקרטיה! זה דמוקרטיה רק לצד אחד. לצד שמאל. ודמוקרטיה של צד אחד אינה דמוקרטיה.
      וכל זה בתחנה צבאית! שהיתה אמורה להיות תומכת בלוחמים. ומה היא עושה? מראיינת בחמלה את האוייבים.
      מדינה מטורפת! פשוט מטורפת!

      IP: 89.139.36.208 דווח על תגובה זו

  • 6.

    ואני לתומי לא ידעתי שדעה פוליטית היא גזע

    המטיף בשער, 15/10/08 06:50

    חשבתי שגזענות זו מין אבחנה כזו בין גזע אחד לגזע אחר. עכשיו למדנו שלהיות ימני זה גזע. איזה גזע זה- אפגני? פודל?

    IP: 84.228.41.222דווח על תגובה זו

    • קראת עד הסוף?

      מאיר, 15/10/08 09:21

      הכותב התייחס בדבריו גם להשמעת מוזיקה, ודיווחים על אירועי תרבות. המושר המזומר והמדווח בתחנה הצבאית הוא במפורש בא מכיוון אחד של התרבות החילונית אשכנזית מערבית. כל תרבות אחרת, מושלכת לתחנה המרכזית. האם העדפת תרבות אחת על פני אחרת איננה בשבילך גיזענית?

      IP: 199.203.68.2 דווח על תגובה זו

    • הגזענות נאמרה בהקשר של התכנים התרבותיים לא הפוליטיים

      דני, 15/10/08 09:36

      אבל אתה יכול להיות רגוע , אי הבנת הנקרא לא קשורה לגזע , זה יותר בתחום החוכמה .

      IP: 199.203.179.197 דווח על תגובה זו

  • 5.

    צודק לחלוטין ועדין לא מגרד את קצה הקרחון של ספינת

    התעמולה השמאלנית בגלי צה''ל, 15/10/08 06:29

    עקיבא אלדר החשוך ושונא מדינת היהודים זה בסדר, גדעון לוי כפרשן זה בסדר. בן כספית, עמנואל רוזן, רפי רשף והפרשן לענייני שלום ואחווה כדורא פארס זה גם טוב לצד טלי ליפקין שחק מנשים בשחור ועמוס הראל מעיתון הארץ. רזי ברקאי הנכלולי זה גם טוב לצד מיכה פרידמן שאת דיעותיו הקיצוניות כולנו מכירים. בקיצור בכסף שלנו פתחו כאן תחנת שידור של מר''צ ובל''ד.

    IP: 89.139.196.103דווח על תגובה זו

    • אין מה לומר - צודק!! (ל''ת)

      אוהב הארץ, 15/10/08 13:01


      IP: 85.250.227.120 דווח על תגובה זו

    • הכי מרגיז אותי שזה בכסף שלנו

      למה אנו לא מתנגדים? עד מתי?, 16/10/08 02:06

      רוצים לפתוח תחנה שמאלנית שיפתחו, למה על חשבוננו?
      מה פתאום שנשלם על זה?
      חשבתי שאין מספיק כסף לצבא, אז על המשכורת של אוהבי אוייבינו צריך להוציא את הכסף הזה?
      מה קרה לצה''ל? איפה הח''כים? איפה הצדק?(לא סתם משפט, הצדק!)

      IP: 89.139.36.208 דווח על תגובה זו

  • 4.

    טוניק בתגובה:רוממות הדמוקרטיה וחופש הביטוי בגרונינו-אך חרב הבולשביזם ב

    קורן נאוה,טבריה, 15/10/08 06:25

    בידינו,רוחנו,תכנינו ומקרופונינו!!!!!!!!!!!!!!!

    IP: 80.230.19.51דווח על תגובה זו

  • 3.

    וחלילה לחשוד שזה בגלל שאלהרר ימני,מסורתי ומזרחי גאה-ושלא תתחילו עם השד

    קורן נאוה,טבריה, 15/10/08 06:23

    העדתי-בלווא הכי התקשורת שטפה את מוחו של רוב הציבור שאין''שד עדתי'' בבית ספרינו -יש רק שד ערבי קיפוחי- רק חבל שהשד הזה כמו ה''שלום'' מתפוצץ בפרצופינו המכוער כל פעם מחדש-וטוניק לא למד דבר!

    IP: 80.230.19.51דווח על תגובה זו

  • 2.

    הגיע הזמן לאפסן את גל''צ או לכפות דמוקרטיה,חופש ביטוי ושיויון ללא הבדל

    קורן נאוה,טבריה, 15/10/08 06:17

    עדתי ומפלגתי!

    IP: 80.230.19.51דווח על תגובה זו

    • אני מתרשם שהגיע גם הזמן לאפסן את נאווה קורן

      הנביא ישעיהו, 15/10/08 09:43

      הגברת ירדה מהפסים וכולנו נאלצים לקרוא את הגיגיה ולשמוע את קולה הצורמני, תחת כל אתר, רדיו, או עץ רענן.
      צאי מחיינו גברת נאווה ומצידי קחי איתך גם את דוד אלהרר.

      IP: 217.132.71.45 דווח על תגובה זו

      • והקול הצלול וה''אמיץ''

        שירת החיים ה''מופלאה'', 15/10/08 17:08

        של השמאל ה''נאור'' וה''חילוני'' האם לעולם לא יידומו?

        IP: 89.138.123.225 דווח על תגובה זו

  • 1.

    די לכיבוש המושחת של השמאל הקיצוני בגל''צ של החיילים של עמך ישראל תחילה! (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 15/10/08 06:11


    IP: 80.230.19.51דווח על תגובה זו