• 73.

    אשת חייל

    חביבה אברהם מונטריאל, 29/11/15 06:13

    אני מאוד מעריצה אותך נדייה את אישה גדולה מהחיים אני לא מפסיקה לקרוא עליך ממש אשת חייל עטרת בעלה

    IP: 70.82.15.46דווח על תגובה זו

  • 72.

    ןןןןןןןןןןןןןןןןןלכו

    , 07/11/13 18:09

    יאללללללללללללללללללללללה

    IP: 85.64.229.91דווח על תגובה זו

  • 71.

    הגיבור שלנו בדמשק

    יעל, 12/06/12 16:58

    שלום
    אלי כהן היה איש מיוחד
    הוא היה מאוד אינטליגנטי והוא עשה הרבה דברים למען ישראל, אך עשה את הכל בצורה ההכי יפה שיכול להיות וצריך ללמוד ממנו: אני צרפתיה בת 18 ועליתי לישראל לפני שנה וחצי, ובזכות אלי כהן, הבנתי משהו מיוחד:
    יש בישראל אנשים שעולים מכל העולם, והבעיה היא שלפעמים, העולים החדשים רוצים יותר מידי להיקלט לחברה והם מתחילים להתנהג כמו הישראלים. בצד אחד, זה טוב מאוד מכיוון שצריך להתרגל לחיים החדשים שלנו ולא טוב לחיות בגטו תרבותי, אך בצד שני, כשעולים צריך לשמור על הדברים הטובים שיש בנו, ולקחת רק את הדברים הטובים שנמצאים בישראלים. למשל, יש ישראלים שלא רגילים להגיד ''תודה'' אז האלה שיודעים לעשות את זה צריכים ללמד אותם להגיד ''תודה'' ולא לשכוח איך אומרים תודה.
    את זה למדתי בזכות אלי כהן, כי הוא התרגל לחיים בישראל, אך הוא לא שכח את שפת האם שלא, ולא שכח את השפות האחרות, ובזכות זה הוא יכל לעזור הרבה לישראל.

    דבר שני שאני רוצה להגיד על האיש הזה, זה שאני בטוחה שהוא אהב את משפחתו והוא היה רוצה להגיד למשפחתו עד כמה הוא אהב אותה אך הוא לא יכל לדבר.

    תודה על הסבלנות שלכם

    IP: 192.115.90.154דווח על תגובה זו

  • 70.

    ''הידיים שלי באש''

    אביגדור, 12/06/12 11:25

    שלום.

    1. בכתבה נכתב:

    ''...הציגה נדיה שאלות קשות למפעיליו, ולא על כולן קיבלה תשובה. במיוחד ביקשה לדעת, אם בתום ביקורו האחרון בישראל נשלח למשימתו בניגוד לרצונו.

    השאלה הזו, שאינה נותנת מנוח לבני המשפחה עד עצם היום הזה, נוגעת להתנהגותו של כהן באותו ביקור אחרון באוקטובר-נובמבר 1964. לפי עדויות קרוביו, היה אלי עצבני מאד וחסר שקט. ''אמא שלו סיפרה'', אומרת סופי. ''שהוא צעק באוזניה: 'הידיים שלי באש'''. התנהגות זו בלטה מאד אצלו, מאחר שנודע כאדם רגוע''.

    האימרה הזו של אלי כהן ז''ל ''...הידיים של באש'' והתנהגותו החריגה, בעצם מספרות ואומרות הכול.

    אני לפחות מבין מזה, שאלי הרגיש שכל הסיפור שבנו סביבו הולך ומתפורר ומתחילים לשאול שאלות ולגלות חשדנות כלפיו, ושהוא לא יכול להיות ''בטוח'' כמו קודם.

    ואם זאת שמצבו הנפשי והתנהגותו החריגה אולץ אלי כנראה ע''י מפעיליו לחזור לסוריה ובעצם למלכודת מוות שנפרשה לרגליו.

    דבר שלכאורה מעיד על זילזול והפקרת איש חשוב ויקר לעם ישראל.

    לצערי בעניין זה יש לי תחושה שלא פעם הדרג הבכיר מזניח את אנשיו\\חיליו תקראו לדוגמא בויקפדיה על גבעת התחמושת.

    IP: 213.57.190.6דווח על תגובה זו

    • המשך ''ידיים שלי באש''

      אביגדור, 13/06/12 09:01

      מכיון שההודעה מוגבלת במספר המילים אני ממשיך את הודעתי כאן.

      2. אם אלי כהן ז''ל אולץ לחזור לסוריה כפי שתואר במצבו לעיל, אז כולנו הפסדנו.

      א. אלי כהן ז''ל שילם בחיו.

      ב. משפחתו.

      ג. ביטחון המדינה שזה בעצם אנחנו, שהפסידה מודיעין שהגיע ויכל להמשיך להגיע ממקורות שנאספו מהבכירים באנשים מסוריה, שאלי העביר לאחר שרכש את אמונם.

      (ומלחמת ששת הימים מעידה על כך שהניצחון בגיזרה הסורית היה גם בגלל מידע מוקם ומדויק שהעביר אלי למפיעליו, ובכך חסך הרבה מאוד חיי דם חילים שלנו שבעצם חיים היום בזכותו)

      ד. חשיפתו מנעה אפשרות הכשרת קרקע למרגל אחר שימשיך את דרכו, כך שההפסד הוא לא רק לעבר אלא גם לעתיד.

      3. וכל זה הפסדנו בגלל החלטה לא נכונה לכאורה של מפעיליו שלעולם כמובן לא יתנו את הדין על כך, ויסתתרו אחרי מעטה סודיות.

      4. מדינת ישראל חייבת למסור מידע אישי למשפחתו מה שהם מבקשים שנים (ראה ציטוט בהודעה הקודמת).

      מניעת מידע בסיסי ונחוץ זה למשפחתו בעצם גורמת להתעללות נפשית ומתמשכת במשפחה,

      אז לפני שבאים בטענות לסורים שמתעללים בנו ולא מוסרים מידע או לא מחזירים את גופתו, קודם כל אנחנו צריכים לבדוק א

      IP: 213.57.190.6 דווח על תגובה זו

  • 69.

    עוד יש תמונות שלו בבית של סבתא

    לא משנה, 06/12/09 00:02

    אני לא ישכח את זה אלי כהן שהיה בן דוד של סבתא שלי ועוד יש לו תמונות עם אמא שלי לא יאמן כמה חבל עליו

    IP: 84.229.224.140דווח על תגובה זו

  • 68.

    דיסקים המפוסמים ב-mbc

    שרה, 03/08/09 13:15

    שלום!
    ראינו פירסום בתחנה הערבית ה-mbc ורצינו לדעת האם ישנה דרך להשיג אותם אודה לך באם תעדקני אותי תודה מראש

    IP: 87.68.149.30דווח על תגובה זו

  • 67.

    דיסקים על סיפורו של אלי כהן (ל''ת)

    שרה, 03/08/09 13:12


    IP: 87.68.149.30דווח על תגובה זו

  • 66.

    בתו של המרגל אלי כהן פותחת את כל הפצעים

    דוד חלבי, 21/12/08 23:53

    כבוד מנכ''ל העתון המפורסם והמשובח בעולם מעריב
    ואחי הקוראים היקרים
    אני מזדהה בהחלט עם דר. סופי ואבקש מכבודכם לשלוח את המלים האלו אליה ואת המיל שלי למען אביע את רגשי הלבב ממשפחתנו
    אויה לנו אויה על נפשנו
    פלגי מים ירדו עינינו
    על אבדת אלי מפרחינו
    מגזע עלי גדול כוהננו
    שנתבשר תמיד בשורות טובות
    בתודה רבה לכם
    וחג חנוכה שמח
    זוהי כתובתי האלקטרונית shelo2626@hotmail.com
    בברכה
    דוד חלבי
    בואנוס אירס

    IP: 190.17.244.163דווח על תגובה זו

  • 65.

    אנשי הצללים

    עופר אברמוביץ, 12/11/08 09:34

    חבל שמדינת ישראל לא עושה יותר עבור אנשיה הטובים ביותר ובני משפחותיהם.

    אלי כהן ז''ל
    גונתן פולרד - עד מאה ועשרים.
    רון ארד ז''ל
    גלעד שליט - עד מאה ועשרים.

    אני שייך לסוג האנשים שרואה דגל ישראל ובוכה מהתרגשות, מוכן לעשות הכול, אבל הכול עבור מדינתי, הדור הצעיר מהסס נוכח התנהלות ממשלות ישראל להתנדב ולעשות.

    עתידנו תלוי בדור הצעיר ובהתנדבותו למשימות.

    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

  • 64.

    סוף כל סוף שינוי מגמה

    אביחי גלמן, 17/10/08 04:46

    לכל המגיבים באשר הם!
    סוף כל סוף ניתן לגלות ניצנים ראשונים של התרגעות וירידה במשקל ההשמצות וה''ירידות'' על בני משפחת כהן ועל סופי ביניהם.
    תנו קרדיט לתבונה ולרגש! ובפעמים הבאות אנא חישבו שנית ואם אפשר- גם ''צנזרו'' חלקים שונים העלולים לפגוע הן בבטחון המדינה והן גם בסופי ובני משפחתה כי הרי גם הם אנשים כמו כל אחד מאיתנו שלא נחשפו מתוך מחשבה לשמש כמטרה לחיצי ביקורת החורגים מכיבוד הזולת!
    הייתי מה מצפה כי אנשים אשר מגיבים לכתובים ינסו להצמד לנתוני אמת ולא ישתלחו ויציינו בתגובתם דברים אשר להד''ם (לא היו דברים מעולם).
    אנא, אל תקנאו בבני משפחת כהן, אין אני יודע מה ה''פיצוי הכספי'' אותו הם, כנראה מקבלים כי לחוסר השלווה ולפרידה מהיקר להם - לא התייצב עוד האדם שיוכל לשערך את גובה ה''פיצוי''.
    ולסיום, לכל המגיבים בכל מקום שהוא - אנא, עשו זאת בכבוד הראוי והמנעו מנטיית לב להשמיץ, להמציא דברים או לפגוע במרואיינים וגם בחבריכם המגיבים.
    בואו נשמור על הערך המקודש של ''ואהבת לרעך כמוך!'' כי זה מה שמייחד ציבור מכובד! אביחי גלמן.

    IP: 89.138.211.69דווח על תגובה זו

    • לאביחי גלמן היקר.........

      ציונה-דואגת לביטחון המדינה, 18/10/08 13:38

      לא ראיתי בתגובות שמישהו פגע בביטחון המדינה, וחוץ מזה בשביל זה יש סינון של תגובות ע''י המערכת של nrg .

      IP: 79.176.53.113 דווח על תגובה זו

      • לציונה הנכבדה!

        אביחי גלמן, 18/10/08 21:28

        ערב טוב!
        קראתי את תגובתך ואני מודה לך על התגובה.
        כתבתי ''בטחון המדינה'' כאשר הכוונה הייתה לחשיפת דברים אשר נכתבו בתגובות הקוראים ובהם הביעו דעתם על המדיניות.
        אין אני פעיל פוליטי וכאזרח פשוט אני נמנע מלכתוב על אופן התנהלות הדברים במשרד הבטחון ובמוסדות מאחר ואין שום בטחון כי גורמים מסויימים המעוניינים בכך - ימצאו רמזים ל''סקרנותם''.
        אביחי גלמן.

        IP: 89.138.211.69 דווח על תגובה זו

        • לאביחי גלמן הג'נטלמן!

          ציונה נגד ללכת שולל אחרי פוליטיקאים, 18/10/08 23:32

          לעונג לי להגיב לך! לדעתי חייבים לכתוב על התנהלות הדברים במשרד הביטחון ובמוסדות אחרים, ובמיוחד אנשים לא פוליטים צריכים לעשות זאת! זה בדיוק מוסר השכל של הכתבה! לגבי הגורמים המסויימים שימצאו רמזים לסקרנותם, תנוח דעתך, הם יודעים יותר טוב ממך ומכולנו מה היה-:{

          IP: 79.182.149.12 דווח על תגובה זו

  • 63.

    מעלות-1981

    אייל, 16/10/08 16:32

    היינו משפחה קטנה במעלות כשנהגת לבוא אל ביתנו.תמיד מרגש לראות אתכם,אמנם בעיתונות אך גם זה משהו.כמי שהיה ילד במהלך השרות שלך במעלות וכמי שהכיר אותך ומשפחתך יש לי הזדהות עצומה איתך ועם משפחתך,ובעיקר כשאני קורא את הכתבה.מחזק את ידיך ואת משפחתך.אייל

    IP: 77.127.195.1דווח על תגובה זו

  • 62.

    אלי כהן הוא גיבור ישראל, גם רעייתו ומשפחתו. אתם ראויים לכל הכבוד והתמי

    האיכפתית, 16/10/08 16:17

    והתמיכה של ממשלת ישראל. ובראש ובראשונה אתם ראויים לכבוד האלמנטרי עבור אב המשפחה אלי כהן להביא את עצמותיו לקבורה במדינת ישראל שעבורה בדיעבד הקריב את חייו. חג שמח לכם משפחת כהן ומקווה שהיום יגיע בו תוכלו לשים פרח על קברו של אלי כהן כאן במדינת ישראל.

    IP: 85.250.186.69דווח על תגובה זו

  • 61.

    אלי כהן היה ויהיה לנצח גיבור ישראל גיבור שישראל הפקירה למוות בניכר ! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 16/10/08 14:14


    IP: 89.138.99.133דווח על תגובה זו

  • 60.

    יש כאן אנשים שלא רוצים שסופי בכלל תעלה את הנושא.אבל בכל שנה

    קיקו, 16/10/08 08:21

    במשך 15 שנה עושים לנו כאן קרנבלים עם רצח רבין במשך חודשיים כל שנה.

    IP: 84.110.157.31דווח על תגובה זו

  • 59.

    אלי כהן היה סוכן בכיר של המוסד,

    הסטוריון, 16/10/08 07:43

    כמוהו היו, סביר להניח, עוד כמה,בארצות אויב שונות,אחרי תפיסתו ועלייתו לגרדום הוא נהייה גדול מהחיים תרתי משמע ,וזכה להילה מרחפת של גיבור דוגמת בר כוכבא ,טרומפלדור,מאיר הר ציון,אביגדור קהלני וצביקה גרינגולד,שמו מונצח בערים ומוסדות ברחבי המדינה ,ואין איש שלא מכיר את שמו ,והנה באה בתו ושוברת את המיתוס

    IP: 87.70.112.63דווח על תגובה זו

    • להיסטוריון

      ציונה-המזרחית, 16/10/08 11:41

      כל הכבוד לביתו ששוברת את המיתוס! אנחנו חיינו על המיתוס של ניצחון מלחמת ששת הימים וקיבלנו זובור במלחמת כיפור! אתה היסטוריון כמו שאני אסטרונאוטית.

      IP: 79.179.140.95 דווח על תגובה זו

  • 58.

    חייל מפקד גיבור שמדינת ישראל הזניחה ומזניחה לדורתיה ! (ל''ת)

    אא, 15/10/08 23:40


    IP: 79.183.242.198דווח על תגובה זו

  • 57.

    חבל שמשפחת כהן פוגעת בזכר האב

    מקלקלים את הגבורה והזכרון, 15/10/08 21:19

    קשה לעמוד במקומם של בני משפחת כהן, אבל לא תמיד צריך: מספיק להביט בדברים שהאם אמרה בעבר והבת אומרת כיום כדי להצטער על שמשפחת כהן פוגעת בזכרון האב. לא כל מה שעושים עם סוכן כה בכיר (אולי המוצלח בתולדות ישראל והריגול הבינ''ל) צריך להיות מקובל על משפחתו. חבל על הבכי, הנהי וזריקת הרפש במדינה. הדבר פוגע בראש ובראשונה בזכר האב ובמשפחה שלו. עדיף היה לו היו נותנים לנו להמשיך ולהעריץ את האיש ואת המשפחה שהקריבה כה הרבה. אין אדם שלא יודע מי היה אלי כהן. זה לא מספיק?

    IP: 217.132.192.33דווח על תגובה זו

    • אלי כהן, הי''ד, היה ממוצא מצרי, נדיה היא עירקית,

      אנתרופולוג, 16/10/08 06:53

      רק כדי לא לפגוע ברגשות של רבים לא אומר את ההבדל המהותי בין שתי האוכלוסיות....

      IP: 87.70.112.63 דווח על תגובה זו

      • אנתרפולוג חם.. !!! אתה נישמע כמו גבר מלא אמביצייה,שנצא במחולות....???

        טנייה בן שלח--רמלה., 16/10/08 08:52

        בוא ונצא במחולות במרכז רמלה....

        IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

      • אנטירפאלוג. האימרה הנכונה שלך מזכירה לי את אימרתו של פסח גרופר האצילי.

        סימה גורביץ.' ענתות., 16/10/08 08:55

        הוא שבר את שיא ישראל בטיפשות... האם יש קשר דם ביינכם..??

        IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

      • אנטראפאלוג. האם הורייך הם בניי דודים או אחים...???

        נעמה בן שחר_סבח., 16/10/08 08:56

        ,אחרת קשה להסביר את הנחיתות הגנטית שלך..
        איש טיפש.

        IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

        • אולי האנתרפולוג התכוון לומר כי המצרים הם יותר נאורים

          חובב אנתרופולוגיה, 16/10/08 09:08

          מהעירקים ,שהם כידוע בעלי ריגשי נחיתות כמו של כלב רחוב מצורע

          IP: 87.70.112.63 דווח על תגובה זו

          • לחובב אנתרופולוגיה

            ציונה-מזרחנית בפוטנציה, 16/10/08 09:42

            לעירקים אין רגשי נחיתות וזה בדוק, בכל אופן לא כעדה! אני מציעה לך להחליף תחביב אולי לוטרינר ותטפל בכלב המצורע שהזכרת, רק ח'רם על הכלב-:{

            IP: 79.179.140.95 דווח על תגובה זו

            • העירקים סופרים חרוזים בתחת בככר אורדע ברמת גן (ל''ת)

              אנתרי, 17/10/08 07:28


              IP: 79.178.135.252 דווח על תגובה זו

      • לידיעתך... !! נדיה היא מיצרייה שעלתה לעיראק ואז לתל-אביב....!!

        פרנסאואה בן-לולו--- מושב שיבולים., 16/10/08 09:00

        צא ולמד.

        IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

        • לפרנסואה בן לולו

          ציונה-המזרחית התבלבלה, 16/10/08 11:58

          אז מה בסוף נדיה נחשבת: מצריה? עירקית? תל-אביבית? וואל'ה התבלבלתי=:}

          IP: 79.179.140.95 דווח על תגובה זו

          • השם שלי הוא פרנסאואה ולא פרנסואה... חיזרי לכתה א'. (ל''ת)

            פרנסאואה בן-לולו--- מושב שיבולים., 16/10/08 12:58


            IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

          • ציון (ל''ת)

            היא נחשבת מזרחית, 16/10/08 17:18


            IP: 192.118.0.2 דווח על תגובה זו

            • לציון

              ציונה, 16/10/08 17:39

              נרגעתי=:}

              IP: 79.180.101.168 דווח על תגובה זו

      • לאנתרופולוג

        ציונה-מזרחית, 16/10/08 09:15

        בח'יאת רבק אולי בכל זאת תגיד......וו'אלה מבטיח'ה לא להיפגע בסדר עיוני.......

        IP: 79.179.140.95 דווח על תגובה זו

        • אצלנו נהוג לציין עירקיות כסוג של נכות (ל''ת)

          תשובה לציונה -מזרחית, 16/10/08 09:25


          IP: 87.70.112.63 דווח על תגובה זו

          • מי זה אצלנו....??? גיבור מאחוריי המיקלדת. אחיי גיבוריי התהילה....

            סמי איטח_סביון., 16/10/08 10:27

            אחיי גיבוריי המיקלדת.

            IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

          • ציונה הבאגדאדית. גשי למיטבח ותכיני סלט עמבה ,מה לך ולהבנת הנקרא.? (ל''ת)

            יואש בלייכרזון,נירים., 16/10/08 10:29


            IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

            • ליואש בלייכרזון, נירים

              ציונה-המזרחית, 16/10/08 11:34

              ''עוד לא נולד הגבר שיגיד לי מה לעשות!'' אתה יודע מי חברת הכנסת שאמרה את זה?....אם תדע תקבל פיפ של עמבה_:} אז יואש המיואש נקווה שהבנת הנרמז תעזור לך פה!

              IP: 79.179.140.95 דווח על תגובה זו

          • ציונה הניתוח המעמיק שלך מזכיר לי את מישנתו של זאב ז'בוטינסקי..... (ל''ת)

            שוני גילברט,סביון., 16/10/08 10:32


            IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

            • לשוני גילברט, סביון

              ציונה-מזרחית, 16/10/08 11:27

              שמה, תבהיר לי למה כוונתך מישנתו של זאב ז'בוטינסקי, פשוט לא ירדתי לסוף דעתך ועימך הסליחה.

              IP: 79.179.140.95 דווח על תגובה זו

          • ציונה .עצם העובדה שהסכמת לקבל את התפקיד הרם,זו הוכחה מדעית מדוייקת..

            טורונטו טורונטו, 16/10/08 10:33

            שאת אשה רכה.

            IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

            • טורונטו טורונטו

              ציונה, 16/10/08 11:20

              אכן אני אשה רכה....אבל איזה תפקיד בדיוק קיבלתי?

              IP: 79.179.140.95 דווח על תגובה זו

          • ציונה אני בצד שלך....כנסי בכל האביונים הללו,אין על העדה העיראקית...!! (ל''ת)

            ארנולד מועלם--ניו יורק, 16/10/08 10:35


            IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

            • לארנולד מועלם

              ציונה-מזרחית, 16/10/08 11:16

              אין כאן מלחמת עדות! העירקים לא נכנסים באביונים אלא נהפוך הוא, הם מכניסים אביונים לבתיהם ומכבדים אותם! לגבי משפחת ''מועלם'' זאת משפחה של משכילים מעירק מועלם בעירקית זה מורה. ואגב, אדון מועלם מה אתה עושה בניו-יורק?! אימצת לך גם שם אמריקאי מאש'לה עלייק-:}

              IP: 79.179.140.95 דווח על תגובה זו

          • אצלכם נהוג לציין עירקיות כסוג של נכות

            ציונה-המזרחית, 16/10/08 11:36

            אנשים בעלי ערך עצמי נמוך כדי להעלות את עצמם מורידים אחרים, חד וחלק!

            IP: 79.179.140.95 דווח על תגובה זו

          • ''אצלנו'' זה אצל הפשיסטים האשכנזים ??? (ל''ת)

            א.ב.ס.ט, 16/10/08 14:16


            IP: 89.138.99.133 דווח על תגובה זו

        • ציונה מתוקה,את אשה רגישה וחמה ,אהבתי את מישנתך.

          נפתלי דביר, 16/10/08 10:31

          צרי קשר חם עימי.... מיידי.

          IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

          • לנפתלי דביר

            ציונה-מזרחית, 16/10/08 11:09

            חן חן ותודה למתחנחן-:} הכיצד אוכל ליצור קשר עימך?

            IP: 79.179.140.95 דווח על תגובה זו

        • האם יש תרגום לערבית...???? (ל''ת)

          רועי שטיינברג-מעלות., 16/10/08 10:50


          IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

          • לרועי שטייברג

            ציונה-מזרחית בהירה, 16/10/08 11:53

            אין תרגום לערבית! אבל נשתדל שיהיה תרגום לאידיש-:}

            IP: 79.179.140.95 דווח על תגובה זו

          • רועי.... ציונה תתרגם לך תמורת 5 דינאר...... (ל''ת)

            שוע בר-ששת, 16/10/08 12:12


            IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

    • מס' 57

      ציונה, 16/10/08 19:13

      אין צורך להעריץ אף אחד! להעריך כן! הערצה מעוורת לפעמים, וכדאי שבמדינתנו נהיה עם עיניים פקוחות ונבחן דברים לגופם של עניין וגוף! ולשאלתך אם למשפחה לא מספיק שמכירים את אלי כהן?! הם היו מעדיפים שהוא יהיה איתם ולא איש מפורסם בנסיבות טרגיות כאלה!

      IP: 79.180.101.168 דווח על תגובה זו

  • 56.

    זהו סופי החלטת לפתוח את הפצעים עד הסוף - הם נפתחו ובואי ניסגור

    אותם כעת, 15/10/08 21:02

    כי החיים ממשיכים הלאה ויש ללכת הלאה.

    IP: 93.173.146.187דווח על תגובה זו

    • מס' 56

      ציונה-פסיכולוגית בשקל, 16/10/08 21:46

      גב' סופי תחליט מתי לסגור את הפצעים אם בכלל, היא ילדה גדולה וזאת החלטה שלה!

      IP: 79.176.159.29 דווח על תגובה זו

  • 55.

    זכותה של סופי=להרגיש את החסר והכאב=אך המדינה פיצת את משפ' מעל ומעבר!!! (ל''ת)

    נ.כהן לכאב הפנימי אין פיצוי כל 1 מתמודד בדרך האישי, 15/10/08 18:11


    IP: 89.139.137.195דווח על תגובה זו

  • 54.

    פניה לסופי כהן

    בן שכול, 15/10/08 10:49

    אבי נפל במלחמת יום כיפור בקרבות ברמת הגולן,כמעט כל מה שאת מספרת בכתבה עברתי גם אני,וכמוני כנראה עוד מאות יתומי צה''ל,אני יודע שלא קיבלנו מהמדינה ולו מעט מזעיר ממה שקיבלה משפחתך,ואין עיני צרה בכם,ברוך השם הסתדרנו, עם כל הכאב,כבן למשפחה שכולה שירתתי ביחידה עורפית,וסיימתי את הצבא בלי לדפוק נפקדויות כל שני וחמישי,את לא דוגמא טובה לכלום,

    IP: 87.70.112.63דווח על תגובה זו

    • רק בגלל הכבוד שאני נותן לאביך--גיבור ישראל--

      ששון, 15/10/08 11:38

      לא אומר לך סופי איזה רושם שלילי את נותנת בכתבה,

      IP: 87.70.112.63 דווח על תגובה זו

      • סופי היא בעצמה פסיכולוגית קלינית - אני מאמינה שהיא רצתה להתפרק

        קצת - כדי לחזור שוב לעצמה, 15/10/08 21:28

        אולי חשבה שבזכות הכתבה תגלה עוד דברים שלא ידעה ואחד מאיתנו ידע.

        IP: 93.173.146.187 דווח על תגובה זו

    • לבן השכול!

      ציונה, 15/10/08 11:55

      כל אחד מגיב אחרת! לפחות סופי רכשה מקצוע טוב-פסיכולוגית היא ואחיה אינם עבריינים, בכל זאת הם גדלו בלי אבא, היא גם יכלה לבקש לא לשרת בצבא בכלל, אבל בכל זאת היא שירתה, הילדים שאיבדו אב במלחמה חלקם הספיקו לראות את אביהם ולחיות איתו ביחד כמה שנים, אבל סופי ומשפחתה לא ידעה מה זה אבא כמעט! ועוד דבר, כנראה שאלי כהן רצה להפסיק את פעילותו אבל כנראה לחצו עליו ושוב כנראה! להמשיך בפעילותו וגם כל הסיפור שעודדו אותו להמשיך לשדר וגם שידרו ברדיו את דיווחיו, כמובן לא מתוך כוונה רעה אבל זה גרם לתפישתו. אז לגיטימי שאשה שגדלה ללא אבא בנסיבות כאלה תכעס! כל מה שהמדינה נתנה לה לא שקול כנגד חיבוק של אבא!!!!!!!!!

      IP: 79.179.132.19 דווח על תגובה זו

      • תאוריות שמתחילות בכנראה ונגמרות שם(כנראה) תחסכי מאיתנו

        יהודי, 26/08/10 16:06

        מה את נלחמת לשם של הבת ישבתי כאן ובכיתי את הסיפור של אלי כהן
        והכתבה לדעתי מיותרת
        היא לא יכולה לפגוע בענק כאלי כהן רק יכולה לפגוע בבת בעצמה
        אם למישהו מאיתנו היה מעט ממידת ההקרבה למען האחר כמו שהיה לאלי כהן זצ''ל היינו מזמן נגאלים
        הכרת הטוב? מעט...

        IP: 109.67.50.178 דווח על תגובה זו

    • תגובה ל - 54

      דומה, 08/12/09 21:08

      מי אתה חתיחת תרנגול בלי כרבולת שתמתח ביקורת על כאבו, ויכולת התמודדות ואו כל דבר אחר???
      אז מה אם אתה בן שכול מה זה אומר שמותר לך להתלכלך???
      מאיפה אתה יודע מה קיבלו משפחתו של אלי כהן בהשוואה אליך???
      אלי כהן עזב את ביתו ואת ילדיו שהיו בחיתולים, ואילו אביך באיזה גיל נפל??? ראיתה אותו יש לך מזכרות ממנו ועוד הרבה אחרים.
      בושה שאתה מנגח כאב של בת על חיסרון שלעולם נלקח ממנה ואין אחד שיכול לדמיין את שעברו.
      לכן, תכבד את כאבו של האחר ואל תמתח ביקורת, ובפרט, בעניין כ''כ רגיש זה.

      IP: 84.228.202.251 דווח על תגובה זו

  • 53.

    אני לא מבין את התלונות של המשפחה

    בת ימי, 15/10/08 09:59

    אז מה רציתם ?שלא יפברקו מכתבים? שיודיעו בראש חוצות ,יש לנו סוכן בסוריה? אלי כהן הקריב את שנותיו על חשבון משפחתו כדי לשרת את המדינה,לצערם של כולם הוא נתפס ,הוצא להורג, ונעשה לגיבור לאומי,אז איזה טענות יש למשפחתו מהמדינה?מה יכולים היו לעשות ולא עשו,הרי סופי בעצמה אומרת כי נערך לו משפט בחשאי והוא נתלה במהירות כדי שלא יהיה זמן לשחררו,לפי הכתבה ישראל דרשה להעלות את עצמותיו והסורים סרבו,אז מה היא רוצה??

    IP: 87.70.112.63דווח על תגובה זו

    • למשפחתו של אלי כהן

      מנש, 15/10/08 10:31

      אף אחד לא כפה על אביכם להיות סוכן המוסד בסוריה ,הוא הסכים ובכך לקח את הסיכונים הכרוכים בכך, למשפחה יש טענות נגד האיש עצמו על התפקיד ,שהוא כפוי טובה לגבי משפחתו,שלקח על עצמו,ולאחר שקרה מה שקרה הם מפנים את זעמם כלפי המדינה, תקנו אותי אם טעיתי,

      IP: 87.70.112.63 דווח על תגובה זו

      • למנש

        ציונה, 15/10/08 12:03

        אף אחד גם לא כפה על המוסד לקחת את אלי כהן ז''ל לשורותיו, אם תרצה נשיב לך באותו מטבע! אבל אם תקרא טוב את הכתבה אמו של אלי כהן אמרה שהוא אמר ''הידיים שלי באש'' והמקורבים אמרו שהוא היה מאד עצבני, כנראה שהוא הרגיש שכבר ''עולים'' עליו ולא יכול להיות שהוא לא שיתף את מפעיליו בכך! איך שלא תסתכל על הסיפור הזה נעשו כאן טעויות ולא בכוונה!!

        IP: 79.179.132.19 דווח על תגובה זו

        • באנה את קשקשנית בגרוש

          יהודי, 26/08/10 16:19

          מאיפה המסקנות המעוותות שלך????
          למה לא להסיק שכדי שאדם יהיה מסוגל מלכתחילה לבצע תפקיד של מסירות נפש למען אחיו (מה שאין לך מושג בו) בוודאי טמונים ברוחו האצילית מידות ותעצומות שלא את ולא אחרים מסוגלים לאמוד ולהבין
          מידות נדירות כאלו עשויות לדחוף אדם מתוך עצמו אל תוך האש המסוכנת ובמודע אף כי לצידן הוא בוודאי יחווה תהפוכות נפש פחדים לחצים ועצבנות שמצויות מה לעשות אצל כל בן אנוש רגיל
          וזה בוודאי לא אומר שהכריחו אותו אלא דווקא עשוי ללמד על עוצמת אישיותו שאף שידע חומרת סכנת נפשו דחף עצמו בכח ובהכרח למלא תפקידו עד תום למרות הפחד הלחץ והעצבנות מתוך אשיותו העצומה למען הצלת עם ישראל כדי שאת תוכלי לחיות ולקשקש כאן
          נסי לשער כך ולא אחרת
          לנסות לבנות תאוריה על סמך משפט שאמר מתוך התעלמות מאופיו הנדיר של האיש וכל היסטוריית דרך התנהגותו רק כדי להצדיק את כעסה של ביתו הוא לא רק חסר תועלת בעליל אלא שלעניות דעתי גם פטתי וחצוף
          לאף אחד אין זכות לדון אדם כזה
          אני מוכרח לומר לבת היקרה שכואב את כאבך אך בדמך זורם דם יקר מיקר אשרייך

          IP: 109.67.50.178 דווח על תגובה זו

      • בזמנו חינכו על אהבת המולדת קראו לכל הצעירים לבוא למדינה

        וגייסו אותם לצבא או למוסד, 15/10/08 21:34

        לפי הכישורים שלהם. אבי גם יליד מצרים מאלכסנדריה והוא סיפר לי שהם הגיעו באוניה למדינה הוא היה בן 17 שבא וגייסו אותו לאצ''ל. אז היו פטריוטים שהתנדבו לכל דבר. המדינה היתה בתחילת דרכה. אי אפשר להשוות בכלל את התקומה להיום.

        IP: 93.173.146.187 דווח על תגובה זו

        • בזמנו חינכו על אהבת מולדת..................

          ציונה-מזרחית בלתי נלאית, 16/10/08 12:19

          גם היום יש פטריוטים ואפילו סופר פטריוטים. המדינה עדיין נמצאת במלחמה על קיומה, וכנראה שזה יימשך עוד שנים רבות, ואולי טוב שכך, כי פה אם יהיה שלום עם כל המדינות המדינה תירדם לגמרי ועלולים להפתיע אותנו! במלחמת לבנון השניה החיילים גילו מוטיבציה ופטרוטיות גדולה מאד! המלחמה נראתה כמו שהיא נראתה לא בגלל החיילים אלא בגלל סיבות אחרות שלא כאן המקום לפרטן. היום יש השתמטות מהצבא זאת תופעה שתמיד היתה קיימת, אין חדש תחת השמש!

          IP: 79.179.140.95 דווח על תגובה זו

  • 52.

    למה שהבנים ירצו להתגייס

    m, 15/10/08 09:30

    לאורך ההסטוריה שלנו שזורים שמות כמו אלי כהן רון ארד וכעת גלעד שליט,שהמדינה קראה להם לדגל אך לא גואגת להחזירם,מפקירים אותם
    לצערי זה 3 תקופות שונות עם זאת ברור שזו דרך התנהלות שלא משתנה עם השנים,אני לא אגדל ילד ואשלח אותו לצבא לא אחראי ולא אכפתי,צריך שינוי חשיבתי לאומי,להפסיק עם היהירות שלנו המנהיגים שלנו מאז ומעולם מנותקים מעם ,שישמור עלינו היקום

    IP: 84.228.242.190דווח על תגובה זו

    • אם הבנים לא יתגייסו..........

      ציונה, 15/10/08 10:27

      אז אויבינו השיגו את המשימה הם יכנסו חופשי לישראל ויקחו חו''ח את הבנים ומשפחותיהם! במקום להרים ידיים, המדינה לא שייכת לפוליטיקאים, לחשוב איך אפשר לעשות שינויים במדינה!

      IP: 79.178.14.82 דווח על תגובה זו

  • 51.

    גיבור אמיתי

    אני, 15/10/08 09:26

    סופי יקרה,
    אבא שלך היה וישאר גיבור אמיתי ולא משנה אייך יגדירו אותו אחרים אני אומר לך שאני מעריצה אותו עד היום ובכלל .
    את ילדי לימדתי עליו ועל גבורתו ובכלל לא משנה על העוול שעשו או לא עשו בסופו של דבר זו היתה עבודתו ושליחותו ועל כל אלה הוא ראוי לתואר גיבור של המדינה .
    לגבי המשפחה אז והיום ליבי כואב על מה שעברתם ושהכאב תמיד ישאר אבל גם עצתי לך תמשיכי הלאה ולו בשביל אביך שנתן את כולו למדינה ושהוא הציל אותה .
    על תצפי מסוריה אחת המדינות האכזריות שקיימות לפתור את בעיית הגופה זה לא מה שאלי רצה . לעולם לא יהיה שלום איתם מרמת הגולן אנחנו ישראל נראים לכל והם יפוצו אותנו מבלי להניד עפעף. אנא ממך תמשיכו הלאה והכל יסתדר מאליו מה שיהיה הוא מה שיהיה. אני אוהבת אותכם ומאחלת לכם בריאות אהבה ושלוה .

    IP: 79.180.251.80דווח על תגובה זו

    • אבא שלה, הדגש הוא על אבא שלה, היא בכיינית שחושבת כי

      קלונר, 15/10/08 09:37

      הכל מגיע לה,

      IP: 87.70.112.63 דווח על תגובה זו

      • במדינת ישראל

        ציונה- אם אני אתחיל לבכות כולכם תשתקו, 15/10/08 13:44

        אסור להעיר, להתלונן , או חלילה להעביר ביקורת! מייד יקפצו כולם ויגידו שאת בכיינית! ו''אכלו לי ושתו לי'' אנשים יקרי ערך ישנם אנשים בארץ הזאת שאכן שתו להם ואכלו להם וזכותם גם להבכיין קצת!

        IP: 79.179.132.19 דווח על תגובה זו

        • אביהם נפל על מזבח תקומת המדינה

          מכר של המשפחה, 15/10/08 15:08

          אבל מאז ועד היום הם שתו ואכלו,אף אחד לא טען שלא מגיע להם.אבל יש גבול למסכנות

          IP: 192.118.0.2 דווח על תגובה זו

          • מכר של המשפחה

            ציונה, 16/10/08 19:22

            גש למשרד הביטחון לאגף התביעות ותראה איזה צעקות ובלגנים יש שם, אתה פשוט לא יודע, אתה חושב שאנשים שנפגעו בצורה כזאת או אחרת שותקים?! ובמיוחד לאחרונה לאנשים יש דרישות כמו למשל הכיתוב על המצבות שהיה אחיד היום המשפחות לא מוכנות לכך ועוד תביעות של השוואות קיצבאות של אלמנות טייסים בקבע ואלמנות טייסים במילואים דומני, אז פשוט לבדוק דברים לפני שמשמיצים בבקשה.

            IP: 79.180.101.168 דווח על תגובה זו

            • את מתכוונת לנכי צהל,ואת צודקת, אגף השיקום מתייחס

              מכר של המשפחה, 17/10/08 07:39

              אליהם בצורה מגעילה,ממש בושה וחרפה,אני מתפלא מדוע אין על זה כתבות בעיתונים.אין בכך שום קשר לנדיה כהן היא קיבלה מהמדינה כל מה שהעלתה בדרישותיה,אבל תמיד לא היתה כאילו מרוצה ודרשה עוד,עם כל הצער שבדברי נדיה כהן היתה למטרד במשרד הבטחון

              IP: 79.178.135.252 דווח על תגובה זו

              • חבל שבתיה ארד לא היתה ''נודניקית''............ !!!!!!!!!!

                ציונה-הנודניקית, 17/10/08 21:58

                חבל שמשפחתו של רון ארד לא היתה ''נודניקית'' אולי רון ארד היה היום איתנו!!!!!!!!!! מסתבר שהמשפחה צריכה להילחם על זכויותיה, ואם חלילה נפל בן בשבי, אם המשפחה לא מעורבת בצורה פעילה מאד כמו גב' גולדווסר אז העניינים לא זזים מהר! המשפחות חייבות להתערב ולעמוד על זכויותיהן, ואם לאנשי משרד הביטחון לא נאה שיחליפו מקצוע בבקשה! באשר לנדיה אם היא הייתה נודניקית זה רק מראה שהיא אשה חזקה וידעה לנצל את זכויותיה ולעמוד על כך שיבהירו לה מה עבר על בעלה, נדיה בקושי הכירה את בעלה, גם הילדים לא! המדינה עשתה שגיאות רבות בקשר לאלי כהן ונדיה חייבת את המלחמה הזאת לאלי שבוודאי עונה לפני תלייתו בכיכר העיר שזה גם מוות אכזר, וחייבת את המלחמה הזאת לעצמה ולילדיה!

                IP: 79.179.148.239 דווח על תגובה זו

                • התכוונתי לתמורה חומרית (ל''ת)

                  מכר של..., 18/10/08 10:25


                  IP: 87.70.112.63 דווח על תגובה זו

                  • למכר של.......................

                    ציונה-לא חומרנית, 18/10/08 12:16

                    על אחד כמוך אומרים: ''אלוהים שמור אותי מאוהביי מאויביי כבר אשמר בעצמי''

                    IP: 79.176.53.113 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אלי כהן הי''ד ומשפחתו מזמן הפכו לסמל ההקרבה היהודית

    למען המולדת!!!, 15/10/08 07:50

    המרגל שלא חזר מהשליחות העלומה שלו המרגל שנתפס בגלל התרברבות של פוליטיקאים בישיבות ממשלה, המרגל שנתן את חייו למדינת ישראל הפך להיות סמל . חבל רק שמסתירים מהציבור את המחדל של הממשלה ההיא שבהבל פיה חשפה את עצם קיומו.

    IP: 89.139.26.97דווח על תגובה זו

  • 49.

    סופי הייתה נשואה 3 פעמים

    ניוטון, 15/10/08 06:02

    ולא פעם אחת.הבעל המדובר פה הוא השני.

    IP: 217.132.181.107דווח על תגובה זו

    • יפה מאד!

      ציונה, 15/10/08 11:24

      הולך לה-:}

      IP: 79.179.132.19 דווח על תגובה זו

    • ניוטון - התפוח כנראה נפל לך יש על הראש... ואולי זה בכלל היה אבטיח

      טנגו, 15/10/08 20:51

      תגיד, לא נראה לך שסופי חשפה מספיק את חייה האישיים בכתבה?
      הכתבה לא מציינת אם היא היתה נשואה פעם אחת או עשר פעמים.
      אם היא בחרה לא לכתוב זאת במפורש - מה המציצנות המכוערת הזו?
      יש לך כאן איזה קטע אישי או שאתה סתם לא יודע לכבד פרטיות של אנשים.

      IP: 79.177.227.212 דווח על תגובה זו

  • 48.

    עקבתי אחרי הפרשה מאז תחילת פרסומה.וכאבתי בכנות עם נדיה.עד היום אני כל

    אלישבע ארז., 15/10/08 01:20

    אני בערך בסביבות בגיל של נדיה וסופי בערך בגיל של ביתי הבכורה. הבת עירית בערך בגיל בני השני.כאישה רגישה חדורה באהבת המולדת .חשתי כאב גדול על הפרשה.ותמיד עקבתי אחרי כל מילה שפורסמה על משפחת כהן.ה רגשתי קרבה מוזרה לסיפור.ואני חושבת שאני יודעת למה אבל לא אפרסם זאת כאן.
    מאז אני מתפללת יום יום בספר התהילים ובסוף מבקשת שיחזירו את עצמותיו של אלי כהן הגיבוא הביתה, למנוחת עולם.ושלנדיה ולמשפחה יהיה סוף סוף שקט נפשי.זאת אנחנו חייבים למשפחה.עכשיו שיש דיבורי על שיחות שלום. אני תקוה שבכל זאת יזוז משהוא לחיוב. ואלי כהן יוחזר הביתה.תשמרו על עצמכם .עם ישראל אוהב אותכם.

    IP: 84.109.122.69דווח על תגובה זו

    • ולא כאב לך על אלי כהן המסכן????

      ציונה, 15/10/08 12:16

      חי חיים קשים בין האויבים שלנו במתח, ובסוף נתפש ונתלה!

      IP: 79.179.132.19 דווח על תגובה זו

  • 47.

    proud of you! (ל''ת)

    sara, 14/10/08 23:49


    IP: 64.12.116.73דווח על תגובה זו

  • 46.

    A Legend

    Alon, 14/10/08 21:49

    A legend, a real legend! I salute you! May you rest in peace, Eli Cohen. May God bless your family!

    IP: 96.232.242.6דווח על תגובה זו

  • 45.

    די לצקצקנות. רבים מאנשי המוסד נהרגו בשליחויות עלומות.

    רמבו, 14/10/08 20:54

    כל הפסטיבל הזה סביב עצמותיו של אלי כהן-היה לזרא.
    רבים וטובים מעם ישראל קבורים בחו''ל.
    נדיה וסופי דורשות שנסגיר הגולן לידי הסורים, נחריב את הישובים-בהם הישוב אליעד-על שמו של אלי כהן, ונגרש יותר מעשרים אלף יהודים מביתם ונשלם עשרות מליארדי דולארים, וכל זה תמורת העצמות של אבי המשפחה.
    אגב, לאזכרה השנתית שעורכים באליעד, נדיה וסופי אינן מגיעות, רק אחיו.
    זה לא אומר משהו לגביהן?

    IP: 79.180.234.210דווח על תגובה זו

    • רמבו... . צא לי מהמיסגרת....! (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 15/10/08 05:00


      IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

    • לרמבו

      חיים, 15/10/08 07:57

      אני לא יודע מה גדול יותר אצלך, הטיפשות,או
      הרוע.

      IP: 124.190.27.87 דווח על תגובה זו

    • אתם לא מסוגלים לתאר לכם כמה רמבו צודק

      שכן לשעבר של נדיה כהן, 15/10/08 09:04

      בגלל הנסיבות המיוחדות ממשלת ישראל התייחסה לנדיה כאל אתרוג ששווה עשרות מליונים,אבל נדיה לא ידעה שובע,כל פעם באה בדרישות שונות ,שכמובן מולאו, ובאה שוב ושוב בדרישות חדשות ,הבת מספרת בעצמה כי הייתה בלגניסטית בצבא.לדעתי אין מדינה בעולם שהתייחסה למשפחת סוכן שנהרג כמו ישראל למשפחת כהן, והם , מעולם לא הסתפקו, כאילו כל העולם חייב להם,ורואים את זה גם בכתבה,''למה לא עשו ככה ולמה לא פעלו אחרת'',רק תלונות על כל צעד ושעל,אז סופי קבלי את דעתי, די! נמאס !!את לא שונה מכל יתומה אחרת שאביה נפל במלחמות ישראל.שבי בשקט

      IP: 87.70.112.63 דווח על תגובה זו

      • ה ''שכן '' מעלה עובדות נכונות

        חייל משוחרר, 15/10/08 09:31

        ביחידה המובחרת בה שירתתי שירתה יובל ארד,בתו של רון ארד,שלה ולמשפחתה יש סביר להניח , בטן מלאה על הטיפול ברון, אבל יובל התנדבה לשרת ביחידה, ולמרות שזכתה ליחס מיוחד מכורח המציאות, יובל היתה חיילת למופת,לידיעתך סופי

        IP: 87.70.112.63 דווח על תגובה זו

        • זה ההבדל בין האשכנזים לבין עדות המזרח!

          ציונה-מזרחית, 15/10/08 10:18

          המזרחים יותר רגשנים וקשה להם להשלים עם טרגדיות (פסיכולוגיה בגרוש), ככה חונכו! זה לא מפני שהם רוצים לסחוט מהמדינה כספים!

          IP: 79.178.14.82 דווח על תגובה זו

          • ציונה, כנראה שאת צודקת, זה אצלכם ב די אן אי

            הלל .אשכנזי, 15/10/08 11:00

            לפי הכתבה הם רצו עוד ועוד ,שיהיו בריאים

            IP: 87.70.112.63 דווח על תגובה זו

            • להלל האשכנזי!

              ציונה-מזרחית, 15/10/08 12:21

              אולי לא הבהרתי את עצמי טוב, כוונתי היתה שהם לא רצו לסחוט מהמדינה! אלא ההיפך שבאמת קשה להם! לבני עדות המזרח קשה להשלים עם טרגדיות, זה לא בגנים שלנו ככה חונכנו!

              IP: 79.179.132.19 דווח על תגובה זו

              • רק בגלל כבודו של הגיבור מדמשק

                איש מנהלה לשעבר במשה''בט, 15/10/08 14:59

                לא אספר מה עשתה לנו נדיה כהן במשך שנים רבות,רק רמז, כל מה שקיבלה' (ותאמיני לי, היא קיבלה) לא היה טוב לה

                IP: 192.118.0.2 דווח על תגובה זו

                • איש מינהלה נחמד.....כמה לקחת לכיסך במשך שנים אלו...???

                  צבי סלונים , רמת אשכול, 15/10/08 15:18

                  עשית לביתך על חשבון משלם המיסים.

                  IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

                  • הרבה פחות ממה שנדיה כהן קיבלה בדין (ל''ת)

                    איש מנהלה, 15/10/08 15:40


                    IP: 192.118.0.2 דווח על תגובה זו

                    • איש מנהלה יקר

                      ציונה-מזרחית אתית, 16/10/08 13:13

                      אם זה נכון שאתה איש מנהלה או שהיית כזה זה לא אתי לספר מה היה, לידיעתך!

                      IP: 79.179.140.95 דווח על תגובה זו

    • רמבו

      ציונה, 16/10/08 17:56

      זה אומר שבני עדות המזרח הולכים באזכרה לפקוד קבר כל שנה ולקרוא קדיש! וישנם כאלה שאחרי שפקדו את הקבר חוזרים הביתה ועושים ארוחה ומתפללים! אז לפני ששופטים אנשים כדאי שיכירו את העובדות ועוד דבר אל תשפוט אדם עד שלא תעמוד במקומו חו''ח, קל מאד לדבר ולהקליד, אני שמעתי על אמא של טייס שנהרג ז''ל שלא רצתה ללכת להלוויתו (בסוף שוכנעה והלכה) כי אמרה ממילא בארון יש רק חול, אז מה תגיד על זה?!

      IP: 79.180.101.168 דווח על תגובה זו

  • 44.

    אולי יש לבדוק את הערך שעובדי המדינה נותנים לחיי אדם ? (ל''ת)

    עיין ערך כהן, ארד, שליט, גולדווסר, שגב וכל השאר, 14/10/08 20:05


    IP: 87.70.89.111דווח על תגובה זו

  • 43.

    israeli hero (ל''ת)

    ron ny, 14/10/08 19:20


    IP: 71.249.131.13דווח על תגובה זו

  • 42.

    התייחסות אישית!

    אביחי גלמן, 14/10/08 18:59

    התייחסות אישית!
    ראשית, גילוי נאות, אני מכיר את סופי ואת חלק מבני משפחתה.
    שנית, רוב הקוראים התייחסו לגבורתו של אלי כהן הי''ד, אביה של סופי שרבות נכתב וסופר עליה ואשר זוכה לכבוד הרב!
    בני משפחת כהן, מתמודדים, במשך כל השנים, כל אחד ואחת באופן האישי והפרטי שלו.
    סופי, הינה אישיות אשר ראויה לכל מילה של הערכה, גייסה את כוחות הנפש האדירים וחשפה בפני הקוראים את דרך ההתמודדות שלה לאורך כל השנים.
    סופי, הדמות הנסקרת הכתבה, משתפת את הקוראים בתחושות שמלוות אותה, הן כבת, הן כאישה, הן כפסיכולוגית ואני אוסיף, הן כגיבורה אמיתית! ועל כל אלו-אני חשכבוד להצדיע לה!
    תקווה בלב כולנו, כי משפחת כהן היקרה תזכה לשלוהה! ולסופי אוסיף גם מילה נוספת: תודה!
    אביחי גלמן

    IP: 89.138.211.69דווח על תגובה זו

    • טעות סופר

      אביחי גלמן, 14/10/08 19:55

      בהקלדת התגובה נשמט חלק מהשפט ''הן כבת, הן כאישה, הן כאם, הן כפסיכולוגית ואני...''
      סליחה עם הקוראים

      IP: 89.138.211.69 דווח על תגובה זו

  • 41.

    התייחסות אישית!

    אביחי גלמן, 14/10/08 18:50

    התייחסות אישית!

    ראשית, גילוי נאות, אני מכיר את סופי ואת חלק מבני משפחתה.
    שנית, רוב הקוראים התייחסו לגבורתו של אלי כהן הי''ד, אביה של סופי שרבות נכתב וסופר עליה ואשר זוכה לכבוד הרב!.
    בני משפחת כהן, מתמודדים, במשך כל השנים, כל אחד ואחת באופן האישי והפרטי שלו.
    סופי, הינה אישיות אשר ראויה לכל מילה של הערכה, גייסה את כוחות הנפש האדירים וחשפה בפני קהל הקוראים את דרך ההתמודדות שלה לאורך כל השנים.
    סופי, הדמות הנסקרת בכתבה, משתפת את הקוראים בתחושות שמלוות אותה, הן כבת, הן כאישה, הן כפסיכולוגית ואני אוסיף, הן כגיבורה אמיתית! ועל כל אלו – אני חש כבוד להצדיע לה!.

    תקווה בלב כולנו, כי משפחת כהן היקרה תזכה לשלווה ! ולסופי, אוסיף גם מילה נוספת: תודה!
    אביחי גלמן.

    IP: 89.138.211.69דווח על תגובה זו

    • תיקון סופר

      אביחי גלמן, 14/10/08 20:01

      לצערי, הקלדת התגובה, נשמט חלק מהמשפט ''הן כבת, הן כאישה, הן כאם והן כפסיכולוגית ואני אוסיף...''.
      אביחי.

      IP: 89.138.211.69 דווח על תגובה זו

    • אביחי. ליקוקייך לגברת סופי פוגעים בכל הגברים הישראלים,לא ללקק יותר !

      נפתלי גירון, 15/10/08 12:43

      בקש קשר איתי במייל.

      מר נפתלי גירון
      באר-תובייא.

      IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

  • 40.

    אלי גיבור ישראל מיוחד ונדיה שבעתיים. אהבה וכבוד למשפחה (ל''ת)

    ביזי, אל מסעדי, 14/10/08 18:35


    IP: 82.166.137.52דווח על תגובה זו

  • 39.

    התייחסות אישית! (ל''ת)

    אביחי גלמן, 14/10/08 18:32


    IP: 89.138.211.69דווח על תגובה זו

    • נשלחה תגובה כוללת תוכן

      אביחי גלמן, 14/10/08 18:52

      אני מקווה כי התגובה תגיע כעת בצרוף התוכן.
      ואז תופיע כתגובה חדשה.
      אביחי.

      IP: 89.138.211.69 דווח על תגובה זו

      • תלונה אישית לאביחי

        יעקב, 15/10/08 01:00

        כמה טרחן אתה יכול להיות? כמה פעמים אתה יכול לכתוב תגובה, ועוד תגובה, ועוד תיקון ועוד תיקון? תן מקום קצת לאחרים

        IP: 77.125.138.80 דווח על תגובה זו

        • לעיתים מתרחשת תקלה

          אביחי, 15/10/08 02:00

          ליעקב שלום!
          אין אני מכיר אותך, ויתכן כי ההפסד הוא שלי. מתוך חוסר נסיון בהעלאת תגובות לאינטרנט, השתבשו לי חלק מהפעולות ולכן חזרתי עליהן שוב. (מאחר והתגובה מועלית רק לאחר שהות מסויימת - דבר שלא ידעתי) הקלדתי אותה שוב וגם עם אותה טעות.
          לכנות אותי ''טרחן''?
          אני מקווה כי למרות הטעויות הטכניות שלי - ישאר לך מקום לתגובות.
          סובלנות הינה מילה נאותה.
          שיהיה לך כל טוב! ושלא יחסר לך אף פעם מקום באינטרנט כדי להגיב.
          זכור, הנושא הינו כה אנושי והערתך במקרה זה לא היתה במקומה.
          אביחי.

          IP: 89.138.211.69 דווח על תגובה זו

          • לאביחי המקסים!

            ציונה, 15/10/08 04:55

            אתה לא טרחן! אתה פשוט ''טרחת'' להגיב וכמו שאמרת לא ידעת שיש שהות עד שהתגובה מופיעה, אז הנה עכשיו אתה כבר יודע ותוכל תמיד להגיב ונקווה שיהיו הרבה דברים טובים להגיב עליהם.

            IP: 79.179.102.126 דווח על תגובה זו

            • ציונה ...את אשה נדירה. כולי תיקווה שאת מיוצאיי תיימן. הוריי עלו מעדן..

              סמי בוכובז'ה,טבריה., 15/10/08 12:50

              עלו מעדן תיימן ב 1965 ,עת סופי היתה בת 5 .

              IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

          • אביחי גלמן ,אתה טרחן בילתי נילאה.סופי איננה מעונינת בקירבה שלך,צא בחוץ (ל''ת)

            אדי בן בוטבול, 15/10/08 06:45


            IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

            • אדי בוטבול חברי. אהבתו לסופי ,זה עינינו הפרטי.... די לנבירה אצל אחרים. (ל''ת)

              ינון סמוחה-- ליד הר תבור., 15/10/08 12:52


              IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

              • ינון סמוחה

                ציונה, 15/10/08 15:44

                מוצאך ממוסול? סליחה על הנבירה.

                IP: 79.179.132.19 דווח על תגובה זו

                • ציונה הכתיבה המיוחדת שלך מרגשת אותי ומזכירה את כתיבתו של.....

                  ינון בן צמח ...[סמוחה], 16/10/08 01:04

                  ברל כצנלסון המנוח. אכן, רוב בניי מישפחתה של אימי סיימו את לימודהם האקדמיים באוניברסיטת '' איבן -ראשיד '' ,אשר במוסול....שם מישפחתה של אימי הוא ג'אווריש
                  ואני מקווה שיש קשר בין המאמר שלך פה לבין הכימייה שנוצרה ביננו.
                  שאלה אלייך... האם את נכדתו של מר ברל כצאנלסון...?? ןאם אכן ,צרי קשר במייל.
                  samtur@mail.com
                  אני מחבב אותך ציונה.

                  IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

                  • ינון..!! מה זו ההיתרפסות הזו לרגליי הגברת ציונה...???..אין לך דודה?? (ל''ת)

                    אברום חתואל,לכיש., 16/10/08 12:15


                    IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

                    • אברום חתואל

                      מכיש, 16/10/08 13:17

                      לפחות אתה יודע מי הקים את חבל לכיש? לך תקצור פטרוזליה........

                      IP: 79.179.140.95 דווח על תגובה זו

          • לאביחי

            חיים מלבורן, 15/10/08 08:06

            אתה לא טרחן,ואינך חייב להתנצל על רצונך להגיב על סיפור מאד אנושי,שהעלה מחנק בגרוני
            לאורך קריאת הראיון.
            אתה אדם בעל נימוס לא מצוי,ועל כך אני מברך
            אותך.

            IP: 124.190.27.87 דווח על תגובה זו

          • מר אביחי. דימעה יוקדת על שפתיי,תמיד אשמח לעזור לאיש רגיש וניפלא כמותך. (ל''ת)

            נאווה ברד,כיסופים., 15/10/08 12:48


            IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

            • לנאווה ברד כיסופים

              ציונה, 15/10/08 15:47

              חכמה יוקדת על שיכלי נא להמתיו יש תור-:}

              IP: 79.179.132.19 דווח על תגובה זו

        • תלונה אישית ליעקב

          ציונה, 15/10/08 04:58

          למה פגעת באביחי?! יש לך הרבה מקום!

          IP: 79.179.102.126 דווח על תגובה זו

          • התנצלות לאביחי

            יעקב, 15/10/08 09:05

            רבותיי ואדוני היקר אביחי,
            אני מתנצל אם העלבתי אותך. מקבל את הסבריך ומושך את תגובתי המקורית בחזרה

            יום טוב לכולנו

            IP: 77.125.138.80 דווח על תגובה זו

            • לכל המגיבים באשכול הנוכחי

              אביחי גלמן, 15/10/08 10:15

              לא רציתי לפתוח כאן בדיון מעמיק על דרך התגובה, הסובלנית, המתריסה, המתנצלת ו...
              מעשה גילוי הנפש ושיתוף הקוראים הינו מעשה אדיר וכל דיון מחוץ לנוגע בו - קטן בערכו לעין שיעור!. בואו נשוב לתגובות על הכתבה. בתודה, אביחי גלמן

              IP: 89.138.211.69 דווח על תגובה זו

              • למר אביחי גלמן!

                ציונה, 15/10/08 11:35

                כן ירבו אנשים כמוך בישראל! דווקא כדאי להגיב על דרך תגובתך שהיא מאד מיוחדת, כשאני קוראת את דבריך אני יודעת כי לא לשווא הלך אלי כהן ז''ל וכל יתר הנופלים במלחמות ישראל! תגובתך נטעה בי תקווה כי לא פסו אנשים טובים מן העולם ויש עוד תקווה לעולמינו. עוד לא אבדה תקוותנו........

                IP: 79.179.132.19 דווח על תגובה זו

      • אם כי אני מוסלמית אדוקה,אני איתך אביחי היקר,אהבתיך כאח ורע...!

        סמירה אבואב,כפר קראע., 15/10/08 12:47

        מעריכה את כמיעתך לקירבתה של הגברת סופי ...

        IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

    • מר גלמן היקר. אני איתך .אני מרגיש ,שאתה עדיין מאוהב בה....גם אני רוצה. (ל''ת)

      סמי בוחבוז' _ נתניה דרום, 15/10/08 12:45


      IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

    • אביחי גלמן. עושה רושם שיש בך נאמנות כלבית לסופי ושאר יונקיי המזומנים.. (ל''ת)

      נלה קאופמאן, 16/10/08 01:25


      IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

  • 38.

    Dear Sofi

    eric, 14/10/08 18:28

    i was born in1961 and all my life i live with the hiro Eli Choen without to much of a thinking about his wife and his kids
    i gas when you grow to be a father or mom you realise and understand your feiling i leve in the USA for the last 13 years and your father still my hirow but today ther are more hiros
    You your Mom and your Brothers
    i wish you and your famely Shana Tova and hpfuly that soon we can give respect to our Hiro on the land of Israel

    IP: 24.148.31.133דווח על תגובה זו

    • eric ....נסה לנסח את אותו מאמר ניפלא בעיברית.כן יירבו כמוך.......!!! (ל''ת)

      אופק פויירשטיין--כיסופים שבנגב., 15/10/08 12:54


      IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

  • 37.

    למה?

    לא צרך לענניין, 14/10/08 17:44

    למה לא מבקשים מהסורים מידע על אלי כהן לדוגמא איפה הוא קבור????????

    IP: 79.182.255.126דווח על תגובה זו

  • 36.

    כבוד לזכרו של אלי כהן, הי''ד, ולמשפחתו

    מזרחן, 14/10/08 17:22

    בזכות קרבנו אנחנו חיים

    IP: 68.36.208.245דווח על תגובה זו

  • 35.

    היחיד בדורו, עליהם נאמר מנשרים קלו מאריות גברו

    צדק, 14/10/08 17:21

    יהי זכרו ברוך

    IP: 83.78.62.89דווח על תגובה זו

  • 34.

    בזכות גיבור כמו אלי כהן - אנו שורדים,כל הכבוד לדגן. (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 14/10/08 16:47


    IP: 80.230.67.167דווח על תגובה זו

    • אייזיק

      ציונה, 15/10/08 15:58

      דגן גידל דגן בגן:] אני שורדים אכן....מה עם נעדרי שולטן יעקב? מה עם רון ארד? מה עם נועם שליט? מה עם הדרום שלא יודעים מתי תיפתח שוב הרעה משם? מה עם הגרעין האירני? ועוד' ועוד' מועדים לשמחה וששון.

      IP: 79.179.132.19 דווח על תגובה זו

  • 33.

    להחזיר!!!!!!!!!

    אהרן, 14/10/08 16:24

    ההממשל הסורי לדורותיו מתעלל במשפחת כהן
    ושם ללעג את כל ממשלות ישראל מאז 1965.
    יש''להעלים''בכיר סורי ולגרום להם להחזיר את
    עצמותיו של האיש שניצח מלחמה בצפון לבד.
    זו חובה מוסרית ויש לקוות שגורלה של משפחת
    ארד לא יהיה כזה.

    IP: 77.125.12.115דווח על תגובה זו

    • לסורים יש שני דברים במוח כבוד ואדמה - יותר מזה הם לא יודעים

      יותר מבדוק, 14/10/08 16:55

      הם בגלל הכבוד האבוד שלהם לעולם לא יחזירו כלום עם כל הצער. הם לא חיזבללה הם השטן בהתגלמותו. הבן כמו האבא אותם הגנים אסד כל חייו רצה את הגולן בחזרה ואותו המיזמור הבן בשאר.

      IP: 89.0.23.111 דווח על תגובה זו

  • 32.

    סליחה

    אזרחית, 14/10/08 14:55

    סליחה שהבטחון שלי גרם לך ולמשפחתך כל כך הרבה כאב.

    IP: 93.172.28.211דווח על תגובה זו

    • כל העם הזה כאוב!

      עצוב, 14/10/08 15:35

      אין כמעט משפחה שלא איבדה קרוב משפחה במלחמה, בפעולות עלומות, בטרור, העם היהודי סבל בגלות וסובל בארצו שלו! ומי יודע מתי כל זה יסתיים אם בכלל?!

      IP: 79.176.137.85 דווח על תגובה זו

  • 31.

    לסופי

    אחד שמבין, 14/10/08 14:29

    תהיה חזקה שתהיה שנה טובה

    IP: 77.126.35.154דווח על תגובה זו

  • 30.

    אוהבים אותך סופי, בת אלי ונדיה כהן. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 14/10/08 14:28


    IP: 99.237.186.149דווח על תגובה זו

    • טורנטו טורונטו ,אתה לא לבד.........!

      מלבורן מלבורן, 15/10/08 05:03

      טורנטו מלאה ביורדים כמוך ,אשר נילחמים את מילחמתנו דרך המיקלדת הזולה בעלת האותיות העיבריות... .
      עלה לארץ ועבוד את האדמה בקיבוץ שדמות.............
      איש טיפש מטורונטו.

      IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

    • מי מיתערב שטורנטו נשוי לבת דודתו ...........וילדיו קשיי דיבור..???!!!

      נעמה בן זחוחה - טירת הכרמל, 15/10/08 05:04

      20 שקל.

      IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

  • 29.

    Dear Ms. Ben-Dor

    Jack, 14/10/08 14:18

    As harsh and painful as it may sound, perhaps you should attempt to gather yourself and make a huge turn, for the positive, in your life. It is not normal nor is it healthy for you to attempt and fit into your mother's role, as with all due respect, you are not her. Upon reading the article and looking into your pictures, it is obvious that you posses all the finest qualities a human being need to have incredible success in life. You are very attactive, smart, educated and highly intelligent. Go ahead and make the most of it, you were blessed with so many positive features, and you should learn to divert your energy in the affirmative. Smile unto the world, Sophi, it will surround you with more love then you can handle

    IP: 68.36.251.76דווח על תגובה זו

  • 28.

    העם מרכין ראשו

    יעקובי, 14/10/08 13:59

    אין מלים לנחומים, יש יראת כבוד מעומק הנשמה המוכיריה את האחריות הגדולה שנטל על עצמו למעננו...

    IP: 79.180.146.244דווח על תגובה זו

    • העם זוקף ראשו!

      ציונה, 14/10/08 19:47

      וגאה באלי כהן ז''ל ובנופלים במלחמות ישראל ובחיילים השומרים ונלחמים בשבילנו, וגם בחיילי הדממה שאיש לא ראה ואיש לא שמע ועבודתם נעשית בצנעה בסכנת נפשות ובהקרבת חיי המשפחה!

      IP: 79.183.0.161 דווח על תגובה זו

  • 27.

    גאים באלי כהן

    אורן, 14/10/08 13:54

    התשובה להריגתו היא להתחתן ולהוליד הרבה אלי כהנים

    IP: 79.182.102.229דווח על תגובה זו

    • תיתחתן אתה....אל לך לתת לנו עצות בעיניני חתונה.....~~~~~ . (ל''ת)

      אביגדור אבירג'יל--תל נוף., 15/10/08 05:06


      IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

  • 26.

    כל המדינה הזעזעה בזמנו שאביך הוצא להורג - ובאמת שהמדינה

    ניסתה לעשות הכל כדי למנוע זאת, 14/10/08 13:52

    וניסתה שנים ובקש את הבאת עצמותיו לקבר ישראל. אבל הסורים זה העם הכי עיקש ואכזר בים התיכון.

    IP: 89.0.23.111דווח על תגובה זו

    • ואתה?

      עקשן כמותם, 14/10/08 14:54

      אתה לא יותר טוב מהם! תחזירו להם את מה ששיך להם והם יחזירו את מה ששיך לנו
      ונפתח דף חדש! די כברררררררררררררר
      רוצים שלום אמיתי ולא שלום של 'אמרנו לכם' ומי שלא טוב לו? יש שדה תעופה בלוד שינסה במקום אחר. אוגנדה אולי או אירופה ששם בכלל מתים עליינו

      IP: 84.110.94.112 דווח על תגובה זו

      • ואתה?

        שלום, 14/10/08 15:31

        אולי תעבור לסוריה?! שם בטוח ימותו עליך!! תמורת גופתך נחזיר את עזה!

        IP: 79.176.137.85 דווח על תגובה זו

      • כלומר

        שלומי, 14/10/08 15:41

        הגופה של אלי כהן תמורת פינוי 20 אלף יהודים?

        IP: 87.68.135.172 דווח על תגובה זו

        • הם לא יחזירו את הגופה!

          על גופתם המתה, 14/10/08 18:11

          עובדה שהם מספרים שהם החליפו קבר 3 פעמים והיום לא יודעים איפוא הגופה, זה כמו שהחיזבאלה אומר על רון ארד שניסה לברוח ונהרג וחיות אכלו אותו, אי אפשר להאמין להם הם מומחים בהתעללות בשבויים ובמשפחותיהם, ומצד שני רצים לספר שהם ''מתים'' לשלום. מי שבאמת רוצה שלום עושה שלום ולא מברבר ומחמש את החיזבאלה!

          IP: 79.183.0.161 דווח על תגובה זו

      • הסורים העם הכי זבל במזרח התיכון - אכזריים שלא נולדו כמותם

        בדוק, 14/10/08 16:22

        הפרמיטיביות בהתגלמותה. החיילים שהכי עונו היו אלה שנילקחו לשבי בסוריה.

        IP: 89.0.23.111 דווח על תגובה זו

        • העם הסורי הוא לא זבל!

          מזרחנית בפוטנציה, 15/10/08 11:42

          ההנהגה שלהם משליטה עליהם טרור ופחד ולהם אין דמוקרטיה! העם הסורי בעצמו סובל, בכלל רוב הערבים סובלים מהמנהיגים שלהם שמלעיטים אותם בשקרים ומשאירים אותם בורים כדי שיוכלו לשלוט עליהם והמנהיגים נהנים ממנעמי השלטון!

          IP: 79.179.132.19 דווח על תגובה זו

      • ואתה ,כנראה ערבי ישראלי. (ל''ת)

        אייזיק - פ''ת, 14/10/08 16:49


        IP: 80.230.67.167 דווח על תגובה זו

        • אייזיק

          יהודיה, 15/10/08 12:39

          אני לא ערבי ישראלי! אני יהודיה כהלכה! אמנם לא מקפידה על תרי''ג מצוות

          IP: 79.179.132.19 דווח על תגובה זו

  • 25.

    אז מדינת ישראל נבנתה על גיבורים - ואבא שלך אחד הגיבורים

    שבזמנו היו למדינה, 14/10/08 13:42

    אני מאמינה שהמדינה ניסתה לפצות אותכם וסייע לכם כל החיים בתמורה. הים מלא מדמעות של ילדים שגדלו ללא אבות. תמיד שחסר הורה מרגישים פיספוס. אבל אין בחיים הכל ותמיד צריך ללכת הלאה.

    IP: 89.0.23.111דווח על תגובה זו

    • כל החיים מרגישים פיספוס!

      טיפשים מפספסים את טוב ליבי, 14/10/08 15:08

      גם כשיש אבא ואמא אחים ואחיות דודים ודודות מרגישים פיספוס, וזה לא תמיד אידיאלי כמו שזה נראה! עובדה שסופי יש לה אמא ונגדה היא התמרדה, ישנם ילדים שמתייתמים גם מאמא וגם מאבא אם זה לא עלינו בתאונות דרכים או בפיגועים ומתמודדים בסדר ברובם הגדול. וסופי כפסיכולןגית יודעת את זה יפה מאד. החיים הם קשים ולכל אחד יש את ''החבילה'' שלו, אבל לא לכל אחד המדינה עוזרת.

      IP: 79.176.137.85 דווח על תגובה זו

      • ידידי.... !! אתה נישמע כמו איש מישפטים...אהבתי...קפה עליי בכל עת

        אביגייל פויירשטיין,ת-א., 15/10/08 05:07

        צור מגע עם אביגייל.

        IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

        • לא בריא קופאין

          שוחרת בריאת, 19/10/08 17:58

          הקפה עליי התקרה עליכם-:::{

          IP: 79.180.163.4 דווח על תגובה זו

  • 24.

    יש מה לעשות על מנת

    לנטרל את הרוע, 14/10/08 13:42

    לעשות איתם שלום. לעשות איתם שלום. לעשות איתם שלום. לעשות איתם שלום. לעשות איתם שלום. לעשות איתם שלום. לעשות איתם שלום. לעשות איתם שלום. עוד?
    לעשות איתם שלום! ל-ע-ש-ו-ת ע-ם ס-ו-ר-י-ה ש-ל-ו-ם!!!!
    אין דרך אחרת מלבד שלום אמת בדרך של שיתוף עפולה אמיתי ואמיץ! לא מלחמות ולא הכפשות משתי הצדדים יובילו לחיים באיכות טובה במזרח התיכון!! לא אמריקה ולא אירופה ואפילו לא סין ויפן וגם לא שום מדינה בעולם לא חיה לצד הערבים במזרח התיכון!! רק אנחנו והם. ועד שלא תפנימו את זה כול המגיבים א-ז. נמשיך לסבול מהם והם ימשיכו לסבול מאיתנו.
    מקרה אלי כהן הוא המקרה הקלאסי לשלטון מנוכר למי שנתן את חייו למען המדינה באותן השנים!אם השלטון בזמנו היה מקים טריטוריה יהודית בלב האומה האסלמית בדרך של שלום ולא באלימות, היום מבציינו היה אחר. אבל הציבור טיפש ומשרת אנטרסים של מנהיגים שיש להם שיכרון כוח. אז תשלמו על זה.
    אין דרך אחרת רק שלום אמת כמו שיהדות ארצות ערב חיה מאות שנים לצד האומה האסלמית. כמובן בשיתוף פעולה פורה לשתי הצדדים ובדרך של ידידות ולא כמו שמתרחש היום אז? ורק אז יהיה ניתן לסגור את כול הפצעים של כולנו.אבל כרגיל יהיו מאיתנו בציבור אנשים שעדיין חושבים שחמש מליון יהודים מסוגלים לנצח מלייארד מוסלמים. וכמו בצד השני אותם צריך לקשור. לבודד. בחוכמה ובתבונה.
    לרוב הדומם ישנו רק פתרון אחד- ש-ל-ו-ם

    IP: 84.110.94.112דווח על תגובה זו

    • ל-מס' 24

      ציונה-מזרחנית בפוטנציה, 16/10/08 17:31

      לגבי היהודים שחיו בארצות ערב הם לא העיזו לפתוח את הפה שלהם והם חיו בפחד ולא פעם אחת בעירק לפחות, הערבים זרקו על היהודים אבנים וגם חטפו בנות יהודיות במיוחד יתומות צעירות, וחיתנו אותן בעל כורחן עם מוסלמים! וישנן עד היום יהודיות עירקיות שחיות בעירק עם הבעל המוסלמי והילדים מנותקות ממשפחותיהן היהודיות שחיות בישראל! אז לפני שמספרים את כל הסיפורים האלה שהשמאל הישראלי מספר לילדיו לפני השינה כדי להרדימם כדאי לבדוק את העובדות!

      IP: 79.180.101.168 דווח על תגובה זו

  • 23.

    גאים באלי כהן

    אורן, 14/10/08 13:36

    התשובה להריגתו היא להתחתן ולהוליד הרבה אלי כהנים

    IP: 79.182.102.229דווח על תגובה זו

  • 22.

    שוב עם האכלו לי,שתו לי....?

    ניר מרמת ישי, 14/10/08 13:22

    רוצים להגדיל את הקיצבה?

    IP: 87.68.53.26דווח על תגובה זו

    • אתה טינופת טיפש ומטופש (ל''ת)

      אלעד רמת השרון, 14/10/08 14:50


      IP: 217.132.70.81 דווח על תגובה זו

      • אלעד תלמידי..!! יש לכבד את ניר מניר ישי...!! לא לנבל ת'פה...!!! (ל''ת)

        מתתאל שטנדל,שומרון., 15/10/08 05:15


        IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

      • פרס היה המפעיל הישיר שלו.^^^^^^......עכשיו חפש את הטינופת האמיתי...!!! (ל''ת)

        נעמה חורב_בינבינישטי, 15/10/08 05:17


        IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

        • לנעמה

          ציונה- חוטא בהיסטוריה לפעמים, 19/10/08 18:01

          מר שמעון פרס היה תלמידו של בן גוריון והוא היה בן מקימי הכור האטומי הסודי שאף אחד לא יודע שיש לנו-:) תקנו אותי באם אני טועה.

          IP: 79.180.163.4 דווח על תגובה זו

    • שי מרמת ישי. אתה נישמע כמו גבר אוטנטי... אשמח להריח אותך...!

      ספיר מנדלוביץ'---רמות נפתלי., 15/10/08 05:09

      צור קשר במייל.

      IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

      • ספירי.......................

        ציונה-חזאית בפוטנציה, 19/10/08 18:04

        הופה הופה .......העניינים מתחילים להתחמם..........

        IP: 79.180.163.4 דווח על תגובה זו

    • לניר מניר בנים. כמה בנים יש לך ? .אהבתי את אימרתך...אתה מזכיר לי את...

      סמי בוגנים-מלבורן., 15/10/08 05:11

      ווינסטון צ'ירצ'יל באימרות הכנף שלך....!!
      יחי ניר מניר בנים.

      IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

    • 22 ....!! עי ...חאקוייאק...............וואלללה חאקוייאק............~ (ל''ת)

      נפתלי הרץ, 15/10/08 05:12


      IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

      • עלאאייש חאק' ווייאנו!

        ציונה, 15/10/08 13:48

        שאלה ומחכה לתשובה.

        IP: 79.179.132.19 דווח על תגובה זו

    • סיפוריי סבתא ,סיפורים שלאחר המוות.........!! (ל''ת)

      צופי גליידרכזון.נהריה., 15/10/08 05:13


      IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

  • 21.

    סופי

    אורן, 14/10/08 13:09

    סופי היקרה לבי אתך בתודה ואהבה לכי קדימה אל אור השמש שיחזק ויצמיח אותך אל אושרך
    כפי שרוצה בשבילך נשמת אביך המנוח והאציל
    שנה מבורכת ומאושרת לך ולכל אהובייך

    IP: 77.127.113.176דווח על תגובה זו

    • כעת נודע לי שסופי חצי עיראקית ,חצי מיצרייה.......שילוב מנצח....!!! (ל''ת)

      שאול מנוחין- סביון., 15/10/08 05:13


      IP: 220.245.115.159 דווח על תגובה זו

      • מר שאול!

        ציונה, 15/10/08 13:51

        מה מנצח פה בדיוק? הקובה או המלוחיה? לדעתי ישנם שילובים יותר מעניינים כמו פולנים עם עירקים יוצא קמצן עם פיג'מה-:}

        IP: 79.179.132.19 דווח על תגובה זו

  • 20.

    לסופי ולמשפח כהן

    רועי גבעתיים, 14/10/08 12:36

    אביכם היה גיבור, אצלי ואצל חבריי הוא אגדה סמל לאומץ לב ונחישות.

    אחד מהיסודות עליהם קמה מדינת ישראל.

    תהיי חזקה תתחתני ותהיי גא ומאושרת עד סוף חייך.

    העם איתכם במאבק להחזיר עצמותיו.

    מה שכן, לא ללמוד מקרנית גולווסר היא עשתה את מאבקה בדרך שגרמה לרבים להתקומם ולכעוס
    לא שכחנו מה שהיא עשתה להחלשת המדינה.

    תאבקו בכל דרך חיובית

    איתכם
    רועי והחברים גבעתיים

    IP: 217.132.70.81דווח על תגובה זו

  • 19.

    פוליטיקאים ציניים ומרושעים (ל''ת)

    אז מה חדש?, 14/10/08 12:36


    IP: 93.172.67.86דווח על תגובה זו

    • אין חדש!

      צאו מהתמימות, 14/10/08 14:44

      מה שהיה הוא שיהיה!

      IP: 79.176.137.85 דווח על תגובה זו

  • 18.

    פוליטיקאים ציניים ומרושעים (ל''ת)

    אז מה חדש?, 14/10/08 12:35


    IP: 93.172.67.86דווח על תגובה זו

    • מה חדש?

      כל הרעם מישראל, 14/10/08 18:00

      היום לא רק הפוליטיקאים צינים ומרושעים זה גלש אל מרבית העם!

      IP: 79.183.0.161 דווח על תגובה זו

  • 17.

    'כל ישראל גאים באלי כהן' בזכותו כבשנו את 'החרמון' במהירות

    dafna57, 14/10/08 12:29

    שסופי נולדה ,אני הגעתי לגור ליד בית אימו של אלי כהן, התלייה שלו זעזע אותנו,שהסתיים מלחמת-ששת הימים היצדענו לתמונתו של 'אלי כהן'.
    אבל תגידי תודה לאלוהים שהמצווה שקיים אביך ,גרם לך לגדול לבד בלי אבא,
    רוב ילדי סלמה ג' גדלו עם 'אב-רע',זה יותר גרוע,
    תודי לאביך על 'השם' הטוב שהשאיר .
    דפנה

    IP: 84.95.206.65דווח על תגובה זו

  • 16.

    כולנו איתך, סופי

    יעקב, 14/10/08 12:06

    מחזקים את ידך. שלא תדעי עוד צער.

    IP: 77.125.138.80דווח על תגובה זו

  • 15.

    סופי

    ברוך, 14/10/08 12:05

    נדירים הגיבורים כאבא שלך,שיהיה לך רק טוב ברוך

    IP: 89.139.145.61דווח על תגובה זו

    • ישראל לא היתה קיימת בלעדי הגיבורים!

      אתה הבנת את זה ברוך?, 14/10/08 14:27

      הרבה גיבורים קיימים בישראל אבל אנחנו לא יודעים עליהם, גם אלי כהן ז''ל אם לא היה מוצא להורג לא היינו יודעים עליו!

      IP: 79.176.137.85 דווח על תגובה זו

  • 14.

    No 5 is correct.

    Lets start a petition for his return, 14/10/08 12:02

    Israel sacrified Eli Cohen by reporting his findings in the media. The Syrians noticed that someone is transferring current and relevant information. and to Sofi. very sad and feeling sorry that you did not have Eli in your life. I am not surprised that you are angry about it. We should circulate a petition around the world that will be signed by millions of people to put pressure on Syria to give his body.

    IP: 121.223.178.211דווח על תגובה זו

  • 13.

    אשליות

    קובי, 14/10/08 11:45

    סופי כפי שאני קורא את כל הכתבה שלך .אני יוצא מכך וללא ספק בעניין שאין שום אימון במערכת הציבורית והממשלתית .ראי מה קורה במדינתינו הכל שקר ושחיתות לאן שלא תיפני כולם משקרים אומרים כך ועושים אחרת.וסחבת .העיקר שהם יושבים על חבית של כסף שמא זה ילקח מהם .תהיי חזקה תסמכי רק ואך ורק על יכולותייך האישיים .בתי המשפט עושים סחבת על פסקי דין ומקלים בעונשים תראי זה כבר הגיע לבתי המשפט. לאן הגענו ?לעניות דעתי זה מתכון להרס המדינה ואם זה ימשך כך .העיקר תהיי חזקה

    IP: 77.127.28.130דווח על תגובה זו

  • 12.

    בתושל אלי כהןפותחת את הפצעים

    חיה אלברט, 14/10/08 11:44

    משפחת כהן היקרה.
    אני ובני גילי גדלנו על מעשי הגבורה של אביך -סופי.
    כל האגדות שנירקמו סביב מעשיו אתם צריכים להיות גאים באבא כזה .
    לגבי הממשלה לא למדתם לא ליסמוך על אף אחד.הלו מספרים לנו סיפורים מוליכים את העם הזה שולל.אולמרט מעוניין רק בכיסאו ולא יותר מזה.
    שיהיה לכם חג שמח ותישמרו על אמא ועל המישפחה

    IP: 89.139.252.45דווח על תגובה זו

  • 11.

    בכל משפחה נפגעים גם במשפחות הכי טובות!

    אין אצל מי להתלונן, 14/10/08 11:43

    אם פני סוריה באמת לשלום, אז שהנשיא אסד יתכבד ויואיל בטובו להגיע לישראל כמו שעשה סאדאת ז''ל. עם כל הכבוד לאלי כהן ז''ל לא ניתן לסורים להתל בנו! לגבי יחס המדינה, אכן לצערנו כך הפוליטיקאים נוהגים, ובאמת אסור ללכת באופן עיוור אחריהם! ישנן משפחות שנפגעו בצורה אחרת, למשל בצבא, ונזרקו לכלבים!

    IP: 79.176.137.85דווח על תגובה זו

  • 10.

    עוד בכינות מקצועית,די!!! (ל''ת)

    דיוגנס, 14/10/08 11:41


    IP: 77.127.218.131דווח על תגובה זו

  • 9.

    כואב פצע פתוח

    עמי כהן, 14/10/08 11:35

    אני זוכר היטב את התקופה
    מאחר שלאבא שלי יש דמיון חזותי עצום לאלי כהן
    ובסלון הבית הייתה תמונה גדולה של אבא שלי
    כל מי שנכנס אלינו הביתה נתקל בתמונה וזה גרר תגובה ושיחה,

    אין ספק שזה פצע פתוח
    עמי

    IP: 93.173.128.241דווח על תגובה זו

  • 8.

    הוי כמה אכזר יכול להיות הערבי,כמה גס לב ונטול כל רגש אנוש? (ל''ת)

    יעקב, 14/10/08 11:29


    IP: 79.181.134.132דווח על תגובה זו

    • יעקב

      ציונה-מזרחית בפוטנציה, 16/10/08 17:15

      גם יהודי יכול להיות רע, גס לב, נטול כל רגש אנושי, בתורה נכתב ''יצר לב האדם רע מנעוריו''.

      IP: 79.180.101.168 דווח על תגובה זו

      • בתורה כתוב על ישמעאל פרא אדם ואילו על זרע אברהם

        תלמדי תורה, 26/08/10 21:35

        שהוא כמובן יצחק כי עליו נאמר ביצחק יקרא לך זרע
        נאמר ענוין רחמנים ביישנים גומלי חסדים
        ציונה עופי לי מהתרבות אנאלפבתית במסווה של אינטלגנטית מעוותת

        IP: 109.67.50.178 דווח על תגובה זו

      • ציונה את בן אדם קטן ואומלל וטיפש (ל''ת)

        ושוב קטן אומלל וטיפש, 26/08/10 21:36


        IP: 109.67.50.178 דווח על תגובה זו

  • 7.

    get over it

    cry baby, 14/10/08 11:28

    היא פסיכולוגית??

    IP: 92.234.12.154דווח על תגובה זו

    • get lost

      x, 29/05/15 05:18

      What a heartless things to say

      IP: 72.234.117.32 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אצילות הנפש של מישפחת האיש שלנו בדמשק מעוררת היתפעלות ,

    אמנון בן-יהודה, 14/10/08 11:23

    גיבור ישראל הי''ד אלי כהן צריך להגיע אל בסיס האם שלו אל מדינתו אל מישפחתו ואל עמו ! אטימות לב של הסורים כמו גם מנהיגנו מונעים את חזרתו לארץ-ישראל של גדול הגיבורים בתקופתינו ,

    IP: 195.93.21.69דווח על תגובה זו

  • 5.

    אלי כהן הוצא להורג ע''י ממשלתו בחשיפת דיווחיו מידי יום בתקשורת (ל''ת)

    זו 100% האמת הצרופה ואין בילתה, 14/10/08 11:14


    IP: 77.125.106.176דווח על תגובה זו

    • אמת ויציב!

      ציונה, 14/10/08 12:05

      ולא רק זה, אלא שמרוב התלהבות מהדיווחים שלו עודדו אותו לדווח עוד ועוד, דבר שלא ייעשה בריגול, וזה כל מפעיל מרגל בסרטים יודע! השאלה אם לומדים מהטעויות?! ספק רב!

      IP: 79.176.137.85 דווח על תגובה זו

      • צודק 5 בתגובתו.. (ל''ת)

        אליעזר, 14/10/08 14:18


        IP: 217.132.46.198 דווח על תגובה זו

    • שקר מעליב

      רמי, 14/10/08 12:55

      האיש שאיתר אותו כשעלה ארצה אחרי פרשת ''עסק הביש'' (בה היה סוכן זוטר), גייס אותו למוסד, אימן אותו והפעיל אותו הוא אדם שעוד עמנו והגיע למעמד גבוה במדינאות הישראלית. הוא לא היה עונה לך אפילו מה השעה אם היית שואל אותו ברחוב קל וחומר חושף סוכן. ישנן כמה סיבות לחשיפתו של אלי כהן הי''ד, אף לא אחת היא פוליטית. אתה פשוט שקרן מחוצף או ילד בן 13 שיש לו גישה לאינטרנט וצורך עז לעורר פרובוקציה ילדותית.

      IP: 85.250.199.135 דווח על תגובה זו

      • לרמי!

        ציונה, 14/10/08 13:52

        מעליב? יאוולי יאווליוולי! בן אדם נתלה, ואתה בוכה על עלבונות?! זה שהבן אדם אימן אותו והפעיל אותו והגיע היום למעמד מדיני גבוה דווקא מעורר תהיות! אני לא הייתי שואלת אותו מה השעה ברחוב, כי כנראה הוא לא עמך שמסתובב כך סתם ברחוב! אני לא התכוונתי שהסיבה היא פוליטית! כוונתי היתה שכל כך התלהבו מטיב דיווחיו שביקשו ממנו לדווח עוד ועוד! וזאת אחת הסיבות שהביאה לתפישתו! לא פוליטית!!!!!!

        IP: 79.176.137.85 דווח על תגובה זו

      • צודק 100% (ל''ת)

        חוצפן גדול, 14/10/08 13:56


        IP: 89.0.23.111 דווח על תגובה זו

      • תגובה של רמי - הוא השקר בהתגלמותו....

        אליעזר, 14/10/08 14:24

        ....מי שמעורר פרובוקציה זה אתה המתקרא רמי.
        .......אני עצמי בהיותי ילד שמעתי בקול ישראל על דיווחים ממשלת סוריה שהועברו בחדשות 7 בבוקר ואז שאלתי את אבי - איך יודעים בחדשות על ידיעות כאלו = אלא אם יש לנו מרגל..
        ...אם אני כילד הבנתי אזי למה שהסורים לא יבינו?

        IP: 217.132.46.198 דווח על תגובה זו

        • אליעזר אתה צודק!

          ציונה, 14/10/08 15:21

          רצו להשוויץ להראות לסורים שיודעים הכל, כמו הגבר הישראלי שגומר מהר ורץ לספר לחבר'ה, ככה בדיוק עשו, את כל הדיווחים מייד שידרו ברדיו בלי שכל ועוד ביקשו ממנו המסכן שייתן עוד ועוד דיווחים, השחצנות שלנו באה לידי ביטוי במלחמת יום הכיפורים ובמלחמת לבנון השניה ''נראה להם''.

          IP: 79.176.137.85 דווח על תגובה זו

    • בזמנו כמה מרגלים כבר היתה למדינה - ואם טעו למדו מזה (ל''ת)

      מטעויות לומדים כולם יודעים חוץ מטיפשים, 14/10/08 16:20


      IP: 89.0.23.111 דווח על תגובה זו

      • מטעויות לומדים?!

        ציונה, 14/10/08 20:43

        לא בבית ספרינו!!!!!! ע''ע הסוכנים שנתפשו בזמנו דומני בנורווגיה, ואחר כך בקפריסין היה איזה מקרה מאד שלומיאלי של סוכנים שנתפשו, מלחמת יום הכיפורים, מלחמת לבנון השניה שדווקא היתה יזומה! דווקא מלחמת ששת הימים היתה ניצחון מוחץ ואחרי זה במקום להתקדם אנו נסוגים! חייבים לעשות בדק בית בצבא לא רק לבדוק אבק ולטרטר חיילים, לבדוק את הימח''ים, לבדוק מדוע חיילי הקבע מכריסים בצבא? ומדוע דווקא בצבא מתחילים לעשן? ומה עם חופשות לחיילי הקבע והורדה בשעות עבודה כדי להרגע בחיק המשפחה, ולגבי האוכל האם לא כדאי לעבור לאוכל בריא קצת, לחם מקמח מלא סוכר חום, שמן זית, וכאשר בא קצין בכיר לעשות ביקורת בצבא, מדוע מודיעים על כך מראש והוא לא בא בהפתעה? זאת ביקורת זאת?

        IP: 79.183.0.161 דווח על תגובה זו

        • אתה בטח חושב שמדובר במשחקים בכאילו. בכל מלחמה יש נפגעים, ככה זה.

          האמת המרה, 15/10/08 01:02

          האפשרויות שלך הן או להיכנע, או לעזוב את המשחק ולברוח למקום אחר, או להילחם. ובמלחמה יש נפגעים, רבים מאוד. חלקם הכרחיים, חלקם היה אפשר למנוע במבט לאחור, אבל כל מי שעושה גם טועה. ככה זה בחיים.
          אלי כהן הוא רק אחד הנפגעים שבזכותם אנו חיים.

          IP: 132.64.44.99 דווח על תגובה זו

          • האמת לאמיתה!

            ציונה, 15/10/08 04:34

            במלחמה יש נפגעים, נכון! חלקם הכרחיים וחלקם לא! את חלקם אפשר היה למנוע במבט לקדימה ולא לאחור! הבעיה שהמדינה לא מסתכלת קדימה ולא אחורה היא כנראה עדיין באופוריה מנצחון מלחמת ששת הימים, ממבצע אנטבה, ומסונוורת מניצחון מכבי תל אביב על צאסקה:}

            IP: 79.179.102.126 דווח על תגובה זו

  • 4.

    המידע על הבסיסים היה מדויק ברובו אבל להגיד שבגלל זה ניצחנו בששת הימים? (ל''ת)

    נגן תזמורת, 14/10/08 10:53


    IP: 118.19.42.87דווח על תגובה זו

    • בגלל מרגל היה גם תפנית בכיפור!! (ל''ת)

      .., 14/10/08 11:35


      IP: 85.250.189.252 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק!

      מקהלה, 14/10/08 12:01

      טוב רוצים להצדיק את סיכונו של אלי כהן ז''ל ולהרגיע את המשפחה!

      IP: 79.176.137.85 דווח על תגובה זו

  • 3.

    סופי שתדעי שאני מאד מעריכה את אבא שלך ומודה לו

    ישראלה, 14/10/08 10:49

    בזכותו עמדנו במלחמת ששת הימים בה נולדתי, בזכות אנשים כמוהו העם שלנו קיים וזו עובדה למרות שזה לא מנחם אולי ועדיף היה שיהיה לך אבא הוא לא מת לשווא ובוודאי סבל לא מעט רחוק ממשפחתו ובסביבה עוינת עם חרב על ראשו אבל כנראה זה היה הגורל שלו ואת הנעשה אין להשיב. אני מקווה שאת מסתכלת קדימה למרות הטראומה המתמשכת ובוודאי שאביך היה רוצה שתעשי זאות ואולי תמצאי בן זוג מבין ואוהב שיהיה איתך ברגעים קשים כי הרי כולנו בני אדם ואם יש זוגיות טובה אנו מאד מסופקים. בכל אופן, תודה לאביך וסליחה על מה שקרה, בתקווה שתהיה לך שנה טובה, שנת אהבה והבנה וקידום בכל נושא בחיים.

    IP: 77.126.53.212דווח על תגובה זו

  • 2.

    סוריה לא פרטנר לשלום אמת.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 14/10/08 10:33

    מאז אלי כהן נתלה לעיני המון בכיכר מרכזית
    בדמשק מסרבים הסורים למסור את גופתו ושומרים עליה כ''קלף מיקוח''.פרט ''שולי'' זה מראה כמה סוריה מוכנה לשלום אמת ובר קיימא עם ישראל.במקומות שונים באירופה היכן שהתקיימו מלחמות והיתה עוינות הסטורית מעולם לא השתמשו בגופות כקלף מיקוח.משהו שנחשב להומני בסיסי כמו מסירת גופה של לוחם לאויב אצל הערבים חלק ממיקוח להשגת ויתורים.עם כל הכבוד לתרומתו של אלי כהן לבטחון ישראל אין זה אומר שעלינו למסור את הגולן תמורת גופתו.אני כמעט בטוח שגם הוא לא היה רוצה בזאת.

    IP: 93.172.133.189דווח על תגובה זו

  • 1.

    רק אם ישחירו עוד את פני האיסלם...יש סיכוי (ל''ת)

    אורי, 14/10/08 10:33


    IP: 217.132.175.7דווח על תגובה זו

    • אורי

      אשליות, 14/10/08 15:25

      אין צורך להשחיר הוא שחור גם ככה-:}

      IP: 79.176.137.85 דווח על תגובה זו