• 64.

    ברירת המחדל של דיכטר

    שרפט, 19/10/08 07:54

    עם מפכל בנוני כמו שיש לנו כיצד אתם רוצים שהשטח יראה.
    הוא אלא מסוגל לבצע מינויים ראויים .
    ואתם רוצים שהוא יהיה מסוגל לבצע פעולות בשטח.
    הוא מעיף את כל הקצינים המוכשרים כדי לקדם קרובים ואלו התוצאות בשטח ואני מזמין אתכם לעוד מקומות במדינה שאין טיפול ראוי כמו רמלה לוד שהכספומטים חוגגים שם והוא יושב בשקט.
    עם מפכל בנוני כך השטח נראה באותה רמה.

  • 63.

    62- תגובה מרשימה ואמיתית

    אורי קרית טבעון, 14/10/08 14:58

    הלואי ויפתחו לאנשים העיניים ויראו את המציאות כמו שהיא. גם בחיפה בעיר התחתית כל שבוע יש עצרות תמיכה והזדהות עם הגרועים שבאויבינו בליווי דגלי אשפ כמובן, סיסמאות קיצוניות וכולי. אוניברסיטת חיפה היא בית גידול לנבלות שונאי ישראל שרק הולכים ומקצינים, ללא כל חשש.הם התרגלו לעובדה שלא עושים להם כלום וככה זה נראה.

  • 62.

    לא רק בעכו - קצת ארוך אבל שווה לקרוא

    דודי, 14/10/08 00:25

    חברים יקרים

    בעכו לא היתה תקלה חד פעמית של מוסלמי שנכנס ''בטעות'' לשכונה יהודית. חילול המועדים הקדושים ליהודים ופגיעה בסממנים יהודיים הפכו להיות דבר שיטתי אצל המוסלמים.

    בערב יום כיפור האחרון, (במקביל להתרחשויות בעכו) בדיוק בשעה 8 בערב, הפעילו שכניי הערבים בג'לג'וליה רמקולים רבי עוצמה שלא היו מביישים את מערכת ההגברה בפארק הירקון, השמיעו מוסיקה מחרישת אוזניים והחלו לירות באוויר. ''חגיגות יום הכיפור'' בג'לג'וליה נמשכו מספר שעות כשבזמן הזה בכל הישובים היהודים השכנים יושבים אנשים, מאזינים חסרי אונים וברירה לחינגה ואוכלים את הלב. התכלית של המעשים האלה היא אחת - להתריס ולומר: ''מצפצפים עליכם, על מנהגיכם, על אמונתכם, על החוקים שלכם ועל הבנתכם שאתם חיים ב''מדינה יהודית''. אין הסבר אחר!! להזכירכם, ביום כיפור שעבר נכנס ערבי מכפר שבלי, רכוב על טרקטורון לכפר תבור, פגע בילדה והרגה. מה הניע אותו לעשות את זה? פשוט מאוד - המחשבה שהיום הקדוש הזה, מזמין חילול. כלום איך הגענו למצב הזה שהמוסלמים מרשים לעצמם לחלל את הסממנים האלה ולפגוע בהם? הנה הסיבות - ראשית, אנו נוהגים בהם בסבלנות שאינה נתפסת. בשם חופש הדת והפולחן אנו מרשים להם למשל להפעיל בכל צריח מסגד רמקולים רבי עצמה המשרתים את המואזין. בכפר של 1,000 איש במקרה הטוב, מפעילים משלושה מסגדים שונים רמקולים שיכולים להעיר את כל תל אביב. למה מרשים להם? למה לא מתעקשים איתם שהמואזין יקרא מעל צריח המסגד בקולו שלו, בלי מערכת הגברה, כפי שהיה נהוג מאות בשנים? למה לא מחוקקים חוק נגד זה? אפשרנו להם להניח בכל צריח מסגד אור ירוק בוהק, על מנת שיהיה קשר עין ביניהם, שתפוצתם ותפרוסתם תיראה תדיר, שחזם יתמלה גאווה לנוכח הנצנוצים הירוקים בלילות, שייראה היטב מי כאן בעל הבית, מי אחיזתו איתנה יותר. מדוע מרשים להם? מדוע לא לאסור הדבר? כמו בכל דבר, גם אנחנו הציבור אשמים במידה לא מבוטלת במצב. כמיהתנו להרמוניה ולדו-קיום, בצירוף זילות בערכי יסוד יהודיים (בסופו של דבר כולנו יהודים), מייצרים מצב שבו שכנינו המוסלמים לא חוששים לפגוע לנגד עינינו בערכי יסוד אלה (או במילים אחרות: נפגע בסממנים יהודיים ככל שנרצה אבל רק חסר לכם שתגידו מילה רעה על האיסלאם וסמליו). אם כאיש אחד, היינו חסרי סבלנות לחלוטין למקרים של פגיעה בדת היהודית וסממניה (בלי קשר לרמת האמונה שלנו), היו גם שכנינו מכבדים אותה. אבל במדינה שניתן להתעמר בה בתלמידי ישיבה בעיר העתיקה בירושלים, שמחללים בה קברים, שפוגעים ומשחיתים מקומות קדושים ואנו לא נוקפים אצבע, שמשליכים אבנים לרחבת הכותל באמצע תפילה, שעושים פיגוע בליל הסדר, ששורקים בצפירות יום הזיכרון, שמנציחים את יום הנכבה ביום העצמאות שלנו וכו' מה הפלא שקורים מקרים כאלה? כנראה שתושבי עכו החליטו שנמאס להם ושהגיע הזמן לעשות קצת סדר (זה בינתיים, רק עד שהמשטרה תתאושש מועדת אור לחקר ארועי אוקטובר 2000. לצערנו היא תקועה עדיין שם). אולי בעכו זה התחיל, אבל זה לא יסתיים שם. בקצב הזה יבוא היום ונחזור להילחם מחדש את מלחמת השחרור

    • צרך להקריא לך את מגילת העצמאות ושתשנן אותה השקם והערב (ל''ת)

      אחכ נמשיך, 14/10/08 16:33

    • הערבים למדו

      100%, 17/10/08 13:57

      להרחיב את הסדק שבין דמוקרטיה אמיתית- לאנטישמיות חילונית (במסווה של חופש ביטוי אישי וסלידה מציוויים או סממנים מזהים).

      תשובתו הקנטרנית של 'אחכ נמשיך' היא דוגמא: ההתמחות היהודית של לאמר דבר והיפוכו, שפועלת נגד עצמך וקהילתך, ומרדדת את הכבוד והערך ההדדי האמיתי.

  • 61.

    לא רק בעכו - קצת ארוך אבל שווה לקרוא

    דודי, 14/10/08 00:22

    חברים יקרים

    בעכו לא היתה תקלה חד פעמית של מוסלמי שנכנס ''בטעות'' לשכונה יהודית. חילול המועדים הקדושים ליהודים ופגיעה בסממנים יהודיים הפכו להיות דבר שיטתי אצל המוסלמים.

    בערב יום כיפור האחרון, (במקביל להתרחשויות בעכו) בדיוק בשעה 8 בערב, הפעילו שכניי הערבים בג'לג'וליה רמקולים רבי עוצמה שלא היו מביישים את מערכת ההגברה בפארק הירקון, השמיעו מוסיקה מחרישת אוזניים והחלו לירות באוויר. ''חגיגות יום הכיפור'' בג'לג'וליה נמשכו מספר שעות כשבזמן הזה בכל הישובים היהודים השכנים יושבים אנשים, מאזינים חסרי אונים וברירה לחינגה ואוכלים את הלב. התכלית של המעשים האלה היא אחת - להתריס ולומר: ''מצפצפים עליכם, על מנהגיכם, על אמונתכם, על החוקים שלכם ועל הבנתכם שאתם חיים ב''מדינה יהודית''. אין הסבר אחר!! להזכירכם, ביום כיפור שעבר נכנס ערבי מכפר שבלי, רכוב על טרקטורון לכפר תבור, פגע בילדה והרגה. מה הניע אותו לעשות את זה? פשוט מאוד - המחשבה שהיום הקדוש הזה, מזמין חילול. כלום איך הגענו למצב הזה שהמוסלמים מרשים לעצמם לחלל את הסממנים האלה ולפגוע בהם? הנה הסיבות - ראשית, אנו נוהגים בהם בסבלנות שאינה נתפסת. בשם חופש הדת והפולחן אנו מרשים להם למשל להפעיל בכל צריח מסגד רמקולים רבי עצמה המשרתים את המואזין. בכפר של 1,000 איש במקרה הטוב, מפעילים משלושה מסגדים שונים רמקולים שיכולים להעיר את כל תל אביב. למה מרשים להם? למה לא מתעקשים איתם שהמואזין יקרא מעל צריח המסגד בקולו שלו, בלי מערכת הגברה, כפי שהיה נהוג מאות בשנים? למה לא מחוקקים חוק נגד זה? אפשרנו להם להניח בכל צריח מסגד אור ירוק בוהק, על מנת שיהיה קשר עין ביניהם, שתפוצתם ותפרוסתם תיראה תדיר, שחזם יתמלה גאווה לנוכח הנצנוצים הירוקים בלילות, שייראה היטב מי כאן בעל הבית, מי אחיזתו איתנה יותר. מדוע מרשים להם? מדוע לא לאסור הדבר? כמו בכל דבר, גם אנחנו הציבור אשמים במידה לא מבוטלת במצב. כמיהתנו להרמוניה ולדו-קיום, בצירוף זילות בערכי יסוד יהודיים (בסופו של דבר כולנו יהודים), מייצרים מצב שבו שכנינו המוסלמים לא חוששים לפגוע לנגד עינינו בערכי יסוד אלה (או במילים אחרות: נפגע בסממנים יהודיים ככל שנרצה אבל רק חסר לכם שתגידו מילה רעה על האיסלאם וסמליו). אם כאיש אחד, היינו חסרי סבלנות לחלוטין למקרים של פגיעה בדת היהודית וסממניה (בלי קשר לרמת האמונה שלנו), היו גם שכנינו מכבדים אותה. אבל במדינה שניתן להתעמר בה בתלמידי ישיבה בעיר העתיקה בירושלים, שמחללים בה קברים, שפוגעים ומשחיתים מקומות קדושים ואנו לא נוקפים אצבע, שמשליכים אבנים לרחבת הכותל באמצע תפילה, שעושים פיגוע בליל הסדר, ששורקים בצפירות יום הזיכרון, שמנציחים את יום הנכבה ביום העצמאות שלנו וכו' מה הפלא שקורים מקרים כאלה? כנראה שתושבי עכו החליטו שנמאס להם ושהגיע הזמן לעשות קצת סדר (זה בינתיים, רק עד שהמשטרה תתאושש מועדת אור לחקר ארועי אוקטובר 2000. לצערנו היא תקועה עדיין שם). אולי בעכו זה התחיל, אבל זה לא יסתיים שם. בקצב הזה יבוא היום ונחזור להילחם מחדש את מלחמת השחרור

  • 60.

    כנסו

    איש שמאל שהתפכח!, 13/10/08 14:20

    !ראשית אני רוצה לציין-שכאיש שנאמן למציאות ולאמת בלבד,
    אני שיניתי עמדותיי ללא בושה-ומודה- טעיתי!.
    עד לפני 10 שנים הייתי איש שמאל פעיל,-משתתף בהפגנות-עורך מפגשי דו קיום כותב מאמרים וכולי!.
    התמוטטות הסכמי אוסלו,-האינתיפאדות,- כולל של פלסטיני(ערביי)ישראל,-עליית החמא,ס-והקצנתם של פלסטיני (ערביי)ישראל עד כדי תמיכה בחמאס!, וחוסר הכרתם במדינת ישראל ורצונם בהפסקת קיומה ,(ואני מדבר על שיחות עם מנהיגים ערביים פלסטיניים תושבי ישראל!.
    הביאו אותי-להכרה בהכרח הבלתי נמנע להפריד בין שתי האוכלוסיות-עד כמה שזה נשמע לא טוב-ולא מתקדם ואופנתי-אין מה לעשות!.
    הפלסטינים תושבי ישראל-לעולם יתמכו ויעזרו לבני עמם שמעבר לגבול-ברצונם לשלוט בכל פלסטין הגדולה לשיטתם.
    לאומיותם-חזקה אפילו יותר משלנו. ולעולם ליבם יהיה עם הצד שכנגד-זה פשוט טבעי-גם אתם הייתם נוהגים כך!.
    הפתרון היחידי שיציל אותנו את מדינת ישראל מהיכחדותה,-הוא גבול איתן-שמפריד בין פלסטין הפלסטינית(מוסלמית בעיקר) לבין ישראל היהודית ציונית!.
    הפרדה מוחלטת,-זה אומר גם חילופי שטחים! ואוכלוסין!, כן כן-זה קשה לעיקול .אבל אין פתרון אחר-מקרים דומים בהיסטוריה נפתרו רק כך (הודו-פקיסטן.גרמניה-צ''כיה חלוקת קפריסין למוסלמים ויוונים-כולל טרנספר!. ועוד.).
    כל עוד מיעוט מורד בשלטון הרוב ורוצה בהשמדתו,-עתידו גמור באותה מדינה-ועתידו במדינה משלו עם בני עמו ולאומיותו!.
    אין עתיד לאוכלוסייה שחיה בתוך מדינה שאותה היא רוצה להשמיד!.
    לא היה אף פעם דבר כזה שהצליח!, וככל הנראה גם לא יהיה!
    בכל המקרים הפרדה משמעותית הייתה נחוצה!.
    חשבנו (גם אני) אולי אצלנו זה יצליח!, לא!, זה לא הצליח!. עשרות אלפי הגופות משני הצדדים יעידו על כך!.
    ואחרי חשבון נפש מעמיק וקשה,!-הכרתי בעובדה הזו!.
    -גם במקרה הזה,-הפעולה תגרום לזעזוע עמוק אצלנו-ובעולם כולו!.
    -אם בגלל אנשי שמאל, שחפצים במדינת כל אזרחיה,(כלומר מדינה פלסטינית במקום ישראל!).
    אם בגלל הפלסטינים תושבי ישראל, שינקטו בטרור סטייל חמאס- כדי לעצור זאת!.
    אם זאת אנשי ימין,-שלא ירצו להתכנס לגבולות בטוחים,-וחזון ישראל השלמה עוד יבער בדמם!.
    וכמובן העולם מבחוץ,-שגם ככה חלק גדול ממנו שונא את ישראל!.
    אבל זה יקרה, אין פתרון אחר!, אין!.
    כל אפשרות אחרת ,תוביל-להכחדתה של ישראל כמדינה יהודית ועצמאית!.
    במוקדם או במאוחר,-ישראל תחדל להתקיים אם לא נעשה זאת!.
    וככל שנתעלם,-נטמון תראש בחו,ל-לא נרצה להבין,-זה רק ילך ויחמיר!.
    למי שראה את הסדרה- ''התרחיש'' בערוץ 10-יוכל אולי יותר להבין על מה אני מדבר!.
    זו המציאות חברים!, זו האמת שלי!, אני הכרתי בה! ,ואני פועל לפיה!,
    ואתם?

    • צודק בהחלט

      השם, 13/10/08 23:45

      אין מה לעשות, רק הפרדה תציל את המזה''ת ממלחמת עולם שלישית...
      הערבים לעולם ירצו להשמיד אותנו, אז עדיף שיעשו את זה מחוץ לגבולות ישראל שלא יפעלו מתוכה.
      להזכירכם ערבים ישראלים צהלו ושמחו במלחמת לבנון השנייה ואף מסרו מיקומים ומידע על כוחות לאנשי החזבאללה.
      שנאתם אלינו כל כך גדולה, שגם כאשר ילדים ערבים נהרגו מהפגזות החזבאללה, הם המשיכו לצהול ולתמוך כמו חבורה של נבובי מוח.

      הפתרון הוא אך ורק חילופי אוכלוסיה ושטחים.
      להשאיר את גושי ההתיישבות הקיימים ביהודה ושומרון ולספחם לישראל.
      לספח את המשולש ועוד שטחים שקרובים לקו הירוק לפלסטין ובנוסף גם לטרנספר ערבים מכל הערים המעורבות לשם.

      אין ולא יהיה פתרון אחר, שמעון פרס כבר 40 שנה חי בחלומות ההזויים של השלום המזוייף שלו...
      כל מה שניסינו עם הפלסטינים נכשל, כל הסכם שקבענו - קיבלנו רק סכינים בגב.
      אני איש ימין, אבל אני גם ריאלי, לא תהיה פה מדינה של שני עמים, זו מדינה יהודית.
      ואם זאת גם צריך לרדת מחלום ארץ ישראל השלמה.
      יהיו פה שתי מדינות, זה עניין של זמן, עכשיו רק צריך לדאוג לחלוקה הנכונה.

  • 59.

    המלחמה במחבלים לא תיפסק עד שיעברו לפלסטין אל בני עמם! (ל''ת)

    לא נוותר! בלמען ילדינו למען עתידנו!, 13/10/08 13:57

  • 58.

    רק כשנודה באמת הכואבת הבעיה תיפתר:

    דוד מלכי, 13/10/08 12:32

    ראי התנועה האיסלמית משננים לערביי ישראל שאין ליהודים מקום בשטח שבין הים לירדן. זה חוזר על עצמו שוב ושוב . לצערי, המשטרה לא עוצרת את המסיתים האלה ומעמידה אותם לדין באשמת בגידה. כן, רבותי, בגידה.
    המגזר הערבי מבין שחוסר רצונה של הפרקליטות לטפל בעבירה הזו,אינו מקרי והוא מגביר את פעילותו האנטי יהודית.
    על מדינת ישראל לפעול ומיד למיגור ההסתה הזו מכוון ההנהגה הערבית ולא לתרץ אותה בטיעונים חסרי שחר.

    • צודק! (ל''ת)

      הילה תא, 13/10/08 14:16

    • הפרחים לבג''צ השמאל-קיצוני (ל''ת)

      ולחדלי האישים בממשלה, 14/10/08 11:25

  • 57.

    מי שהבעיר את עכו היו ערבים! (ל''ת)

    שוב הסתה של השמאל!, 13/10/08 12:27

  • 56.

    איחרתם. ברגע שישיבת ההסדר התנחלה בשכונה, הצרות בלתי נמנעות

    עמנואל, 13/10/08 12:17

    הם הביאו איתם את המנטליות של חברון, והצליחו להפוך את המקום לחברון ב', לפי הסיסמה ''יש''ע זה כאן''

    • מותק, מה דעתך לחזור הביתה לאוסטריה?שם על כוס בירה תוכל לגדף את היהודים

      יהודי בניגוד אליך, 13/10/08 13:01

      אפילו תוכל לפגוש שם את אחד מהגיבורים שלך, היידר, אופססססס הוא נהרג בתאונת דרכים :-)

  • 55.

    עזבו את העכואים במנוחה (ל''ת)

    תושבת עכו, 13/10/08 12:16

  • 54.

    חרם על נעלי מורסי

    עכואי, 13/10/08 12:08

    לכל אחיי היהודים באזור הצפון ישנה רשת חנויות בכל אזור הצפון שנקראת''נעלי מורסי''בנו של בעל הרשת השתתף בפרוגרום שהיה בשיכוני עכו לבנו קוראים סובחי הוא מצולם ועצור אז חברה להחרים את הרשת זה החינוך שהאבא נותן אז אנחנו נחנך את האבא!!!

    • זאת הדרך

      מאיר, 13/10/08 23:50

      חזק ואמץ ...
      תמשיכו להעביר מיד כגן זה .

      • את הויטרינות בחנויות של אבא שלו בטוח שלא שברו.. (ל''ת)

        עכואים, תעבירו עוד מידע., 14/10/08 11:30

  • 53.

    כי הרבה יותר קל להאשים את היהודים.

    משטרע, 13/10/08 12:06

    משטרה של טוחני בורקסים... מה הפלא שאתם לא רוצים להתעסק עם הבריון האמיתי ומעדיפים לבעוט בחסר הישע שמנסה להתגונן.

  • 52.

    לגורמים במשטרה שחוששים מהימין מה עם קיצונים ערבים?

    אזרח, 13/10/08 12:05

    מהם אינכם חוששים כי הערבים נהיו פתאום הטובים? תתביישו לכם במשטרה על השמצת היהודים הקצינים הפחדנים צריכים ללכת הביתה

  • 51.

    תראו את כל התגובות של היהודונאצים פה באתר! (ל''ת)

    אורי, 13/10/08 12:03

    • יופי אורי. עוד פניני לשון כאלה. אנחנו מתעדים ומוציאים אלבום (ל''ת)

      שיתעד את ה''סובלנות'' השמאלנית. חומר חם., 14/10/08 11:33

  • 50.

    לערבים המקופחים מותר לעשות פוגרום בליל כיפור !?

    הגיון שמאלני, 13/10/08 12:00

    אז הפיתרון הוא שהימין אשם גם אם הערבים מבצעים היתגרות מכוונת ,הרס,וקריאה למוות יהודים איטבח אל יהוד זאת לא הסתה וגזענות ?

  • 49.

    ייתכן שהיה מציע לחוקק חוק שיאסור לנסוע בכיפור, ולאכול בפרהסיה ברמדאן

    אילו היה אמיל חביבי חי, ואם היתה בארץ דמוקרטיה..., 13/10/08 12:00

    מה האדם החכם הזה היה מציע, אילו חי היום?
    אמיל חביבי, הסופר האיכותי שאתם מכירים מ''האופסימיסט'', היה ודאי קורא למתינות. הוא אהב את עכו, והיה עומד שם, על החומה, שעות ודג. או שהיה שט בסירה עם דייגים, דג וחושב ומנסה לטכס עצה מה לעשות. אך גם חביבי לא היה חביב כלפי הגזענות, שהחלה לפרוח בימיו. לכן דרש אמיל להחליף את האתנוקרטיה היהודית --שבה משתמשים יהודים לרכב על הערבים-- בדמוקרטיה אמיתית, שבה כל אדם שווה בזכויותיו ובחובותיו. בדמוקרטיה קובע חוק הצדק. וצדק פרושו גם שיוויון! לכן אילו היתה כאן דמוקרטיה אמיתית, ייתכן שהיתה נדרשת לחוקק חוק שיאסור לנסוע ביום כיפור --פרט לרכב הצלה וחירום-- וגם לאסור ברמדאן לאכול בפרהסיה.
    בזה יוכל רוב הציבור לעמוד, אם התנאים לדו-קיום של שלום ושיוויון יקויימו. יש בעולם מי שמציג את היהודים כגזענים. נכון, במדינה יש תופעות של אפלייה חמורה וגזענית. ואין זו סתם בעיית תדמית. יש בקרבנו יהודים גזענים. ולכן עלינו מוטלת החובה להסיר את הגזענות מקירבנו! כי זה שורש הבעיה.
    ואשר לטיפשים - תמיד יוותרו כמה שוטים בציבור, רק אסור שהם יסכנו את שלומו.
    מי יחזיר לנו את האדם הזה, שאהב את עמו, וגם יהודים. אמיל היה קומוניסט אמיתי.

    • מיותר. אין צורך בחוקים כדי להיות בני אדם

      לוונדלים החוקים נועדו כדי לעבור עליהם, 14/10/08 11:41

      דו-קיום לא נאכף ע''י חוקים. וכאן פשוט אין דו-קיום. זה זיוף המתוחזק נואשות ע''י השמאל המנותק מהמציאות. זה יכול היה להיתפס כרומנטי אילו רק לא היה גובה מאיתנו מחיר יקר, שמועד פרעונו קרוב מהמצופה.

      • איזה רונטי ואיזה נעליים! השמאל בונה על הקול הערבי בבחירות.

        שוחד בחירות בא בכל מיני צורות..., 14/10/08 12:42

        פוליטיקה זה תורת הערמומיות. השמאל והערבים אשפים בתורה הזאת. הימין הכי שלומיאלי שיש.

  • 48.

    משטרה! אל חשש, היהודים מדברים והערבים מבצעים! טפלו בהם קודם ! (ל''ת)

    האיסלאם מחמם את העולם!, 13/10/08 11:55

  • 47.

    שקרנים!!!

    אושרי, 13/10/08 11:48

    כל הזמן דואגים להוציא את הערבים נקיים ואת הימין הקיצוני בתור מלבה האש...
    אסור לשכוח איזו אוכלוסיה הוציאה מהבתים כ300 אנשים חמומי מוח ולו רק בשביל לעשות פוגרום ביהודים...!
    נוסף על כך, כמדומני שגם בהתנתקות (גירוש) דאגו להגיד שימנים קיצונים ירו בשוטרים וידקרו ויעשו עוד דברים נוראים... מעניין שלא סיקרו את האונס ששוטרים עשו בעמונה, או את ידוי האבנים היומיומי של ערביי ישראל והשטחים... מעניין למה האויבים תמיד מקבלים סיקורים אוהדיםואילו אלו שמנסים להגן על שארית הכבוד היהודי (ארץ ישראל השלמה זו כבר מילה גסה...) נרמסים ונצבעים בצבעים מאוד מפחידים...
    מי אתם כתביי העיתונות?!?!
    האם לנו אתם או לצרינו?!?!
    או אולי אתם בעצמכם אפילו לא יודעים...

    • את קנאית ואין לך יחס אנושי - תסתקלי למדינה שלך - היא רק נהרסת ע''י הקנא

      סלים, 13/10/08 12:35

      הקנאים כמוך - עיצה לך ולכל המתומתמים : תשכחו לפעם אחת שערבים רוצים להרוג אותכם או לחסל אותכם --- אני גר בעכו והשכנים שלי רובם יהודים ואני דואג להם יותר ממה שאני דואג לעצמי - למה? בגלל שהם אנשים טוהים ומגיע להם -- אבל הכנאים !!! לעולם לא יחיו בשקט נפשי

      • סלים, אתה נשמע בן אדם טוב, אבל איך אנחנו יכולים לשכוח שהערבים

        רוצים לחסל אותנו?, 14/10/08 11:55

        הם מזכירים לנו את זה כל יום וכמעט כל שעה.ואפילו פעם אחת לא שמענו ערבי ישראלי שזורק מילה טובה על החיים איתנו או קורא לאחים שלו להפסיק להרוג בנו או לאיים עלינו. (הכוונה לחברות ודאגת אמת ולא רק כדי לצאת ידי חובה, כאילו ''הנה אמרתי וזהו''). אין ערבים שמדברים לטובת היהודים כמו שהשמאל הישראלי מדבר לטובת הערבים. פשוט אין. אם היו ערבים כאלה אז השמאל לא היה כל כך שנוא על ידי רוב הציבור. אבל לערבים כנראה נוח לעשות ''הפרד ומשול''.

  • 46.

    חשש גם בפקיעין שיהודים ישרפו את בתי הערבים ויקחו בת ערובה שוטרת ערבייה (ל''ת)

    הגיון משטרתי, 13/10/08 11:40

  • 45.

    וערבים קיצוניים לא יגיעו? כי אין דבר כזה במשטרה יש רק ערבים מקופחים (ל''ת)

    שושנה, 13/10/08 11:38

  • 44.

    אם תפסיקו לדווח דברי שקר אולי יהייה קצת שקט

    נילה, 13/10/08 11:37

    בנתיים הכל רגוע ומספיק עם כל הדרמה

  • 43.

    מסכנים השוטרים

    אני, 13/10/08 11:35

    מסכנים השוטרים שאין להם ולו לשניה אחת שקט.
    אין להם שבתות וחגים.

    • נכון, אין צדק השוטר בסוף גם הרע וגם הנידפק (ל''ת)

      אזרח, 13/10/08 11:57

    • השוטרים באמת מסכנים!!!

      ס.מ, 13/10/08 18:27

      צודק בהחלט הם מסכנים עובדים לילה ויום ואף אחד לא מעריך אותם שומעים כל היום קללות .
      עכואים נכבדים אל תשכחו שהם יהודים כמוכם שרק עושים את העבודה שלהם!!! תכבדו אותם!!

      • שוטרים מסכנים

        יהודיה, 14/10/08 17:38

        נכון הם יוהודים והם גם לא שוכחיים להגיד שאנחנו היוהודים עושיים את כול הבלגן אז שישארו בעבודה שלהם בלי לדבר הרבה גם אני מסכנה ועובדת

  • 42.

    הבנתם, עכשיו התקשורת החליטה שהיהודים שוב אשמים (ל''ת)

    מי צריך את היטלר, 13/10/08 11:33

    • שמאלנים ארורים שרוצים לחסל את מדינת היהודים !

      ציוניסט, 13/10/08 12:08

      הם תמיד יצדיקו,יתמכו ויעודדו את האויב !

  • 41.

    מה אתם מחכים זות עוד הזדמנות פז לתקוף את לבנון הם נועים בכיפור!!!!!!!! (ל''ת)

    עלי, 13/10/08 11:20

  • 40.

    ראיתם, הערוץ 10, את התת-רמה של תוכנית, מועצת החכמים? לא יאומן עד כמה מ

    צופה מאוכזב, 13/10/08 11:17

    משתתפים שונים, שם בתוכנית, מדברים שטויות!!!

    • אכן, היו שניים שישבו ליד וייסגלס והאשימו את היהודים בכל הצרות של העולם (ל''ת)

      מיכל, 13/10/08 12:10

  • 39.

    מקווה שהתגובה היהודית נחרטה לערבים עמוק בראשם

    תגובה, 13/10/08 11:12

    שידעו שהיהודים זה לא שק חבטות.
    שיחשבו היטב לפני שהם מעלים בראשם מחשבה אלימה כלפי יהודים וידעו שהם יחטפו חזרה !!!

  • 38.

    תתיתנו את הדין עם 500 הפורעים הערבים ולא עם יהודים גיבורים שמחזירים לע (ל''ת)

    עכואית, 13/10/08 11:12

  • 37.

    אחרי שהערבושים הריחו דם, הם ימשיכו להתנפל על הטרף החלש בסיוע ממשלת השמ (ל''ת)

    המהומות לא נגמרו - הן רק בתחילתן, 13/10/08 11:08

    • עיתון שמכבד את עצמו ואת קוראיו לא מפרסם תגובות גזעניות

      -בושה! ואתם בטח תצנזרו את זה!, 13/10/08 12:10

      כינויים כמו ''ערבושים'', קריאות לגירוש חמישית מאזרחי המדינה, הצעות של ''יד קשה'', האשמת זרם פוליטי [''השמאל''] באנטישמיות, לא ראויים להתפרסם בשום עיתון או אתר במדינה שטוענת שהיא דמוקרטית.

      • שמאלן יפה נפש, תיזהר מידידיך הערבים (ל''ת)

        אתה עוד עלול לחטוף סכין בגב, 13/10/08 13:08

  • 36.

    דו קיום למופת

    אמיתי, 13/10/08 11:07

    בין הימין הקיצוני והתנועה האיסלמית, מטרות משותפות, חלוקת אחריות וחזון משותף, אכן דו קיום למופת.
    שאלה:
    4 בתים שרופים רוב עצורים יהודי האם זה פוגרום?

  • 35.

    רק יד קשה כלפי מפירי סדר ומסיתים (ל''ת)

    גידי-כ''ס, 13/10/08 11:04

  • 34.

    מי שלא מבין שמי שמוכר אותכם אלה

    שמעון הצדיק, 13/10/08 11:02

    חברי הכנסת וכמובן ליבני ושותפיה ,אתם לא מעניינים אותם הם מעוניינים בקולו של הבוחר הערבי.
    הם ימכרו אותכם למען קולו של הערבי.
    תשאלו את עצמכם מה הם תרמו למען החיילים
    אך יכול להיות שקולו של חייל שווה לקולו של ערבי שזועק אטבח אל יהוד.
    הכן מנהיגי הימין שיועצת המשפטית של הכנסת מחייבת את המדינה לשלם לבשארה למה כי כך החולט .

  • 33.

    הפיתרון-''היחידי''- ''אין אחר''-הוא חילופי שטחים ואוכלוסיה

    פיתרון יחידי, 13/10/08 10:59

    ללא פיתרון זה שני הצדדים ילחמו במילחמה מתמדת

  • 32.

    פרופסור שטרנהייל אשם בהתפרעויות

    ר, רע,רעבין, 13/10/08 10:56

    מאז הפרובוקציה שבה פוצץ הפרופסור מטען צינור ןניסה לטעון שגורמי ימין ניסו להתנקש בחייו החל גל פרעות לשטוף את הארץ.
    מכיוון שבעכו גר ניעוט ערבי בתוך ים יהודי אני מציע להמשיך בתקדים של גוש קטיף ולגרש סליחה לפנות את האוכלוסייה הערבית כמובן במטרה להגן עליה

  • 31.

    בתקשורת יש רק יהודים קיצוניים ערבים אף פעם לא קיצוניים... (ל''ת)

    יהודופוב, 13/10/08 10:54

    • השמאלנים הם אנטישמים ולכן גם הם תומכים באירגוני הטרור (ל''ת)

      והעיתונאים שלהם לא שונים, 13/10/08 11:08

  • 30.

    מישהו שמע על 500 המחבלים האחראים לחורבן בפוגרום בעכו???

    רון, 13/10/08 10:53

    אחרי ערבי אידיוט אחד עליו נאמר ''אבן שטיפש אחד זרק לבאר,גם אלף חכמים לא יוציאו'',שהצית את המהומה לאחר שכביכול ''נהרג'',הגיעו מאות מחבלים לעכו שגרמו להרס רכוש אדיר עם גרזנים וצרחו איטבח אליהוד,אלה יושבים עכשיו בכפרים מסביב לעכו ומאיפה שהגיעו וצוחקים על המדינה הזו!!
    במדינת ערב טיפוסית כבר מזמן היו נימצאים ונישפטים לעונש מוות אחרי עבודות פרך. פה הם מרשים לעצמם הרבה יותר מידי,במדינתנו הפראיירית.
    ההסברה הישראלית = 0

    • אמת ויציב. (ל''ת)

      Y, 13/10/08 11:09

    • מרגיזה אותי הסלחנות הבלתי ניתנת להבנה....

      האמת, 13/10/08 11:25

      סולחים לערבים על כל פשע שהם עושים משום שפוחדים שיגידו שזו גיזענות.
      לי כבר לא איכפת שיגידו גיזענות אם נכה אותם עין תחת עין.
      הם קורצו מאותו חומר ממנו קורצו מפוצצי האוטובוסים והמסעדות שגרמו למאות הרוגים ואלפי פצועים בשנים האחרונות.
      אבל הממשלה והמשטרה לא מבינים שכל ספוג שמגיע לספיגה מלאה כבר לא סופג, ואנחנו זה הספוג שסופג רוע ורשע תמידיים ועליהם להבין ''שזה לא עושה טוב'' - ''בלשון המעטה''...

    • השמאלנים תמיד יצדיקו את האויב !

      שלום אך שוא, 13/10/08 12:02

      גם שפוצצו אוטובוסים עם ילדים הם הבינו ועודדו את המחבלים !

  • 29.

    איך פתאום ???

    טומי, 13/10/08 10:43

    הפכו הפורעים הערבים,אלו שהגיעו רעולי פנים
    חמושים בסכינים ובגרזנים,וצרחו איטבח אל יהוד,להיות המסכנים והקורבנות של הסיפור ???
    יותר ויותר אני מתגעגע לאליק רון,שידע ובמיוחד, גם לא פחד להתעמת עם החארות הערבים,וידע לפרק אותם תרתי משמע ! בניגוד
    לרופס שעומד בראש המחוז הצפוני,וכבר מתכנן איך ומה להגיד בוועדת החקירה שתקום מן הסתם
    והעיקר אח''כ אנחנו מתפלאים איך איבדנו את כושר ההרתעה שלנו,מבית ומחוץ !!!

  • 28.

    משטרע! זאת הזדמנות נפלאה להאשים יהודים במהומות בפקיעין. למה אתם מחכים? (ל''ת)

    את נזקי קדימה+ברק אנחנו נסחוב עוד הרבה שנים, 13/10/08 10:37

  • 27.

    לא יעזור כלום המזרח התיכון הוא ערבי ואנחנו השונים וכמה שנבין מהר יטב

    לנו ונשכיל לעשו פה שלום, 13/10/08 10:33

    כמה דורות 2 3 הם יהיו יותר ולא יעזור לאף אחד יש חוקים לדמוגרפיה הגאוגרפית .

    תגידו שאני שמאלני אני אומר אני מציאותי.

    • חוק טבע - כשאתה רוצה משהו מהר ובכל מחיר יטרפו אותך

      יותר חכם ממך, 13/10/08 11:18

      איש עסקים אתה לא

    • נכון... אתה באמת מציאותי

      אושרי, 13/10/08 11:54

      גם לשרוד 2000 שנים בגלות או לנצח 7 מדינות במלחמת פתע או במלחמה שבה נלחמו אנשים עם מספרים על הזרוע לנצח או אולי בששה ימים עם צבא קטן לעשות מה שלא נעשה מעולם בעולם, יכול להיות שאתה באמת מציאותי, אבל המציאות מראה שאנחנו כנראה נמצאים הרבה מעליה...
      ו... כן, פחות מ6 מליון יהודים ששורדים תחת עשרות מליוני ערבים שאם רק היו יורקים היו יכולים להטביע אותנו...
      כנראה שאנחנו באמת מעל המציאות...
      לא נוכל לברוח מזה... יהודי זה לא עוד אדם בעולם... העולם מצפה מאיתנו להנהיג אותו ולהראות לו את הדרך, כל עוד לא נזכור זאת ונשכח את הדרך כמו שאתה עושה בתמימותך, העולם ירגיש זאת וגם אם לאידע לבטא זאת הוא ידאג שנבין שאנחנו לא עושים את העבודה שלנו (וכל ראשי הטרור בעולם מבטאים את זה בצורה נפלאה..)
      אבל לסיכום: יש מציאות ויש את עמ''י.
      בתור נתון: עמ''י מעל המציאות...
      אתה יכול להגיד שאני ימני, אבל אני פשוט רואה מה קורה למרות המציאות...

      • זה בדיוק העניין להצמד למציאות 2008 ולא לפני 2000 שנה

        אני מציאותי, 13/10/08 13:55

        צא מהצבא קטן וחכם יולי 2006 נתן לנו סטירה יפה בפרצוף אפילו חבטה מלחמת יום כיפור להזכירך .

        אנחנו לא מעל המציאות והגיע הזמן להפסיק עם היוהרה האדיוטית שמלווה אותנו ושאנחנו יותר טובים מאחרים תעשה סיבוב בהתנחלויות ובבסיסי צהל ותראה איך בני אדם מתנהגים משפילים בוזזים מכים אני לא רוצה שהבן שלי ימנה עליהם אני רוצה שישרת בצבא הגון ולא מושחת
        הכיבוש משחית זו לא סיסמא זו מציאות עגומה של ההתייחסות של הישראלים לערבים ומתנחלים לחיילים וחיילים בשטחים.

        ואני רואה חובה בגיוס ושמירה על המולדת ואני רוצה להיות גאה בהם.

        העולם לא מצפה שתנהיג אותו תצא מהסרט הזה כבר מיאתה שתנהיג את העולם ועל איזה הנהגה אתה מדבר מושחתת חמדנית שהולכת בצעדי ענק לכלא נהיינו לצחוק ולקלס בעיניי העולם.

        • אתה דמגוג קטן ופחדן!

          ציון, ההתישבות היהודית בחיפה, 14/10/08 00:38

          אם אתה כל כך מפחד למה אתה לא יורד מהארץ?!

          • מעדיף להיות קטן לא חכם דמגוג ולחיות בשלום עם העולם ולהתמודד עם המציאות (ל''ת)

            אני מציאותי, 14/10/08 11:43

            • אתה אפס! (ל''ת)

              ציון, ההתישבות היהודית בחיפה, 14/10/08 12:29

              • ואתה אינך ראוי לדיון (ל''ת)

                אני מציאותי, 14/10/08 13:34

  • 26.

    די כבר להשתלח ביהודים! הערבים אשמים הרבה יותר במהומות !!! (ל''ת)

    משטרה = חבורה של אפסים! במיוחד במחוז הצפוני., 13/10/08 10:33

  • 25.

    פירוש רשי: אפס סבלנות כלפי היהודים, סבלנות אין קץ כלפי הערבים (ל''ת)

    מה שנקרא ''מדיניות מאוזנת'', 13/10/08 10:27

  • 24.

    די כבר נמאס מהצביעות הדתית כולם מתפללים ביום כיפור למחרת השבת נוסעים

    די לכפיה דתית אולי תגיירו אותם, 13/10/08 10:27

    גונבים משקרים מרמים מה לא שבת אחרי נוסעים כמה צביעות יש בעם הזה.

    • מדובר בשמירת מסורת אבות, לא ב''דתיות'' (ל''ת)

      בור ועם הארץ כמוך לא יבין את ההבדל, 14/10/08 12:06

  • 23.

    ''נניח את היד על מי שאחראי למעשים''. ומאוחר יותר נשחרר אותו. (ל''ת)

    מדינת הפקרות, 13/10/08 10:24

  • 22.

    איפה הייתם ביום כיפור.

    יואל, 13/10/08 10:23

    רק חבל שאת אפס הסובלנות הם מגלים רק עכשיו איפה הייתם ביום כיפור אז היה מותר לערבים להשתולל ולהרוס .
    לפי מה שאומרים במשטרה כל עוד רק הורסים ומשתוללים ואין פגיעה בנפש זה בסדר.
    משטרה עלובה יש לנו לא פלא שהבטחון של האזרחים נמוך.

    • תפנה את התלונות שלך לשופטים המאובטחים ולאנשי התקשורת

      מיקי, 13/10/08 11:01

      השמאלנים הפתולוגים! הם שמסרסים לנו את המשטרה וגם את הצבא.

    • המשטרה מעדיפה ללכת לצד השמאל שבשילטון,בבגץ,ובתקשורת !

      משטרת ישמעאל, 13/10/08 12:04

      לכן הם יעדיפו להחמיר עם היהודים וליתמוך בטרור הערבי !

      • זה נעשה מ*פ ח ד*, לא מתוך העדפה. צריך לפרנס משפחה (ל''ת)

        אין את הלוקסוס להתפנק בנטיית-לב פוליטיות, 14/10/08 12:10

  • 21.

    הערביםם האלהה .. כנסו

    עכואית :), 13/10/08 10:18

    לא רק שהם יסרפו הם גם יהרסו סוכות .. לילה שקט לא יהיה לנו היום !

  • 20.

    מוקד החיכוך הבא הוא שמחת תורה

    יעקב ק, 13/10/08 10:16

    אני מזכיר,או שכח לפני שנתתים בשמחת תורה יצאו פורעים לפגוע בבחורי ישיבה הנמצאת בשכונת וולפסון,וגרמו לביטול תהלוכה וזאת בכניעת המשטרה,וראש העיר.זרעי הפורעונות שלא טופלו ביד חזקה ובזרוע נטויה קיבלו ביטוי ביום כיפןר

    • לכן יש לתאם מראש את הקפות שמחת תורה עם המשטרה. שיהיהו בסביבה.

      ולהכין כמה *מצלמות* חשוב ביותר לתעד הכל בוידאו, 14/10/08 12:17

      לארגן מי מביא מצלמה ומי מצלם. זה בטוח דוחה חג, כי זה מה שירתיע ויציל נפשות. כמובן הצילומים ייעשו רק אם חלילה יש סימנים להתפתחות אירוע.

  • 19.

    איזה יופי, איזה עם נבחר.

    ערבי בן דת משה., 13/10/08 10:14

    תראו את התמונות ואת הפרצופים הלוהטים את גופם של המפגינים עם החזות החשופים וחלק רעולי פנים.
    עכשיו לך תדע מי הוא מי.
    אותם פרצופים, אותה שפה מתלהמת, אותם צעקות.
    אותם קיצוניים.
    זה צועק מוות לערבים וזה צועק אטבח אל יהוד.
    נו עכשיו תבואו לספר לנו סיפורים שהעם הנבחר יותר טוב מהערבים.
    קדחת.
    אנו קשורים בעבותות מדורי דורות.
    הם ואנחנו בני דודים ומשפחה אי אפשר להחליף.
    אנו אוכלים אותן הדבר, מתלבשים אותו הדבר, נראים אותו הדבר ביחוד אלה שבאו מארצות ערב, אותם המנהגים ולעתים אותם השמות.
    אלה פנאטים המוכנים לרצוח בשביל מוחמד ומצד שני פנאטים שחיפשו תירוץ של נסיעה ביום כיפור על מנת לעשות שפטים במקרה זה בערבי.
    ומה בחיפה שם זרקו על אדם חולה מאד שהיה בדרכו לבית החולים, ומה על האמבולנסים שנופלים קורבן לבני עוולה.
    פשוט אנשים משועממים שמחפשים את ליטרת הדם שזו כנראה האורגזמה שלהם.
    אין מה לעשות כולנו במזרח התיכון כולנו ערבים האחד בן דת משה והשני בן דתו של מוחמד והשלישי בן דתו של ישו.
    כולם כרוכים זה בזה.
    לא תלמרו לחיות עם השני תמשיכו להקיז דם עוד דורות.

    • ההבדל ה''קטן'' בין יהודים וערבים שאנחנו, בעיקר בזכות

      מיקי, 13/10/08 10:59

      יהודים מערביים, הצלחנו להקים על המזבלה של 48 מדינה מפותחת, וערבים, שרוב רובם פנאטים דתיים לא מצליחים לבנות חיים מפותחים, בשום מדינה ערבית. נחיתות מוחלטת לגבי כל העולם המערבי.
      ותפסיקו להתעלק על המשפחה שלנו. אתם לכל היותר צאצאים של ילד לא חוקי שנולד כתוצאה מסטוץ של אברהם. והדת שלכם היא חיקוי עלוב של הדת שלנו. או שגם את זה אתה לא יודע ?
      ואשר להקזת דם - פיגועי התאבדות ולינץ' זו התמחות מוסלמית מזה כמה עשרות שנים בכל העולם. יהודים מעולם לא פוצצו גרמנים.
      אז אין לך שום סיבה להיות גאה ב''ערביותך'' ואין לך שום קשר למשה רבנו.

    • יפה כתבת, בחור! אבל אתה מבזבז את זמנך על אספספוף פה . (ל''ת)

      אורי, 13/10/08 12:06

    • איזה צד מזרחי צריך לקחת ?

      מאור, 13/10/08 13:02

      ללכת נגד הערבי או נגד האשנאזי שיעיף אותו עוד שניה מהמדינה?

      • אל תיקח את הצד שלי (ל''ת)

        אשכנטוזי, 13/10/08 23:30

    • אתה לא מזרחי, אתה משתכנז גמור

      ציונה פטריוט, 14/10/08 00:11

      מזרחים יודעים יפה יפה שיהודי וערבי זה לא אותו דבר כבר 1400 שנה לפחות.
      אין כזה דבר ערבי בן דת משה. זו המצאה של היהודים האשכנזים. במזרח התיכון אין דבר כזה. תראה מה קרה לקומוניסטים היהודים המסכנים. אכלו אותם הבעת' והלאומנים הערבים.
      אני מרחמת עליך שהמסקנה אליה הגעת זה להיות ערבי. בשביל להיות יהודי צריך אומץ שכנראה אין לך, אומץ ללכת בדרכנו המיוחדת כבר יותר מ-3000 שנה, בלי מוחמד, בלי ישו ובלי נעליים.

  • 18.

    במהלך חג מי שמסוכן הם ערבים שינסו לטנף לנו אותו, כהרגלם,

    מיקי, 13/10/08 10:13

    ולא קיצונים יהודים.
    היזהרו בכבישי הצפון מאבנים ובלוקים וגם ליד ג'יסר א-זרקה. מקווה מאד שיהודים אמיצים יטפלו גם בתופעה הזאת בנחישות.
    אם ימשיכו זריקות האבנים מג'יסר א-זרקה - צריך לפוצץ את הישוב הארור הזה !!!

  • 17.

    במשטרע השמאלנית לא מסוגלים להגן על היהודים אז מסיתים נגדם (ל''ת)

    השמאל גרוע כגרמנים, 13/10/08 10:07

  • 16.

    ברור שהשמאל בתשקורת תומך בערבים. הם הרי תומכים גם באירגוני הטרור (ל''ת)

    יהודי, 13/10/08 10:06

  • 15.

    עונש בישראל כדי שבעולם יראו ותהיה לנו הצדקה לדרוש עונש

    יוני, 13/10/08 10:05

    עונש מרתיע בישראל לפורעים הערבים, לנהג המשתולל , למואזין שקרא לפרעות ולמחבלים שפגעו ברכוש יהודי , נועד כדי שבעולם יראו ותהיה לנו הצדקה לדרוש עונש דומה למוסלמים הפוגעים ביהודים.
    ללא עונש כזה לא נוכל לבוא בטענות לממשלות בחו''ל על פגיעת מוסלמים ביהודים ובארץ ערביי ישראל ימשיכו להרים ראש,
    רק עונש מרתיע שכל הציבור היהודי והערבי יראו ויבינו אותו ימנעו תופעות מסוג זה להבא,
    סלחנות, ותרנות משדרים חולשה ומזמינים את ההתפרעות והחבלה הבאה.

    • תומך ב- 100% במה שכתבת (ל''ת)

      יגאל, 13/10/08 11:41

    • תגובה זו צריך להראות למשרד החוץ ולמשטרה החלשה (ל''ת)

      אמיר, 13/10/08 11:48

    • משטרה חלשה נילחמת נגד עצמה

      רונית, 13/10/08 11:50

      המשטרה שלנו חלשה , למפכ''ל יש מלחמות עם הניצבים שלו , אז איך יהיה לו זמן וכח לטפל בפורעים ובמסיתים הערביים.
      ולגבי הממשלה ומשרד החוץ בפרט- יש לנו דבר כזה?

    • למשרד החוץ

      יואב, 13/10/08 11:52

      האם יש לנו בכלל משרד חוץ,
      או שגב' ציפי לבני עסוקה בהשרדות והקמת ממשלה כושלת כפי שהיתה עד עכשיו.
      פקידי משרד החוץ אפילו לא מודעים למה שאתה כתבת פה,
      מחלקת ההסברה ומשרד החוץ אף פעם לא מגיבים בזמן ומטפלים במדיניות חוץ,
      כך ניראה משרד החוץ שלנו וכך ניראית ממשלה כושלת.

  • 14.

    נו אז מה הבעייה להכריז על עכו כשטח צבאי סגור?

    דני ב., 13/10/08 10:04

    אתם עושים זאת בשטחים היטב בכל פעם שרוצים לסייר בחברון למשל וזה לא ''מתאים'' למרזל וחבריו.
    אין מקום לאפשר למחרחרי המלחמות מסוגם של מרזל , בן גביר העצני, ליברמן וחבריהם בעכו.
    שילכו להפגין בנוקדים או במולדובה יותר טוב.
    ואם בכל זאת הצליחו להיכנס, צריך לשלוח להם את אותה הפלוגה שמטפלת בהפגנות בילעין ונעלין יש להם נסיון רב.

  • 13.

    משטרה חלשה

    יוסי, 13/10/08 10:01

    עד שהמשטרה לא תפגין נחישות ותעצור לחקירה את הנהג הערבי שהתולל ביום כיפור בשכונה יהודית ואת המואזין שקא ברמקולים לערביי עכו לבוא להשתולל ולחבל בשכונה יהודית , עד אז לא יהיה שקט ומתחת לשטח יחפשו כל הזמן נקמה בערבים הפורעים שהפרו את החג הקדוש ליהודים ופגעו ברכוש של היהודים.
    אסור לשכוח את ההשתוללות וההתפרעות של הערבי המחבל ביום כיפור בשנה שעברה שדרס למוות ילדה יהודית ליד בית הכנסת ועדיין לא מרצה את עונשו -עליו לשבת בבית הסוהר לפחות 30- 40 שנה.
    יש לזכור שהאינטיפאדה הראשונה פרצה בעת שנהג יראלי דרס בשוגג ערבי וכאן עוברים לסדר היום דריסה מכוונת של מחבל ערבי ביום הקדוש של היהודים.
    עד שלא יהיה עונש מרתיע ההתפרעויות וההסתות של ערביי ישראל ימשיכו ואף יעצימו.
    על המשטרה ושלטון החוק להפיק לקח ולקחת את המושכות לידיהם,
    רק עונש מרתיע יגרום לערבים המתפרעים לחשוב היטב לפני מעשי הואנדליזם שלהם.
    במידה והפורעים לא יענשו כראוי , לא נוכל לבוא בטענות לשמשטרות ולמדינות אחרות שגם בהם הערבים המוסלמים מתפרעים ופוגעים ביהודים.
    עונש מרתיע בישראל יאפשר לנו לדרוש עונש הולם בחו''ל למוסלמים המתפרעים!

  • 12.

    ברוך מרזל איתמר בן גביר סוכני שב''כ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    משיח בן דוד, 13/10/08 09:57

    ברוך מרזל איתמר בן גביר סוכני שב''כ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 11.

    מאפייה שמאלנית שולטת במדינת ישראל

    רוני, 13/10/08 09:57

    מאפייה שמאלנית מושכת מאחורי הקלעים בחוטים המפעילים את המפכ''ל, צה''ל, התקשורת, האקדמיה וה''תרבות''.

    למאפייה יש גיבוי של מערכת המשפט השמאלנית, המנהלת מאחורי הקלעים יחסים של אינטרסים משותפים עם אילי הון ותקשורת שמאלניים.

    מטרת כולם: סילוק זהותה היהודית של מדינת ישראל והפיכת מדינת ישראל למדינה של ערבים, רוסים נוצרים, פיליפינים, פליטי דארפור...הכל הולך העיקר שלא נהיה יהודים.

    המפכ''ל דואג לעתידו ולג'וב שלו ויודע היטב מי מושך בחוטים. זה הכל.

    • נכון ... התארגנו השמאלנים לחסום גזענים חמומי מוח מהימין... נכון... (ל''ת)

      הימין לא יעבור..., 13/10/08 10:46

      • להזכירך, הימין הינו הזרם הפוליטי הכי לגיטימי שיש. (ל''ת)

        ובכלל, למה יש צורך להזכיר את זה?, 14/10/08 12:55

  • 10.

    ברור שהאשמה היא על הימין הקיצוני, הערביםרק ''קורבנות''

    בנצי, 13/10/08 09:39

    כמו בתרפ''ט, כמו באינטיפאדה.... הם רק מיעוט מסכן שרוצה לחיות בשלום עם היהודים....

  • 9.

    תתקנו ''לילה שקט עבר על תושבי עכו היהודים והעברים'' (ל''ת)

    עברים ערבים הצחקתם אותי, 13/10/08 09:38

  • 8.

    פוגרום ?

    Vox Ami, 13/10/08 09:37

    פוגרום (ברוסית; ''הרס'', ''מהומה''), מלה המציינת פרעות של המון בבני מיעוט דתי, גזעי או לאומי ( היסטוריה יהודית ) Ynet

    • לך תתגייס לשבאב הערבי שמאלני מתועב

      כל השמאלנים הם אנטישמים, 13/10/08 10:09

      הרי אתם תמיד תתמכו בערבים ולא משנה כמה יהודים הם ירצחו. השנאה של השמאל ליהודים היא כנראה עניין גנטי.

      • התנ''ך הוא הספר הנמכר ביותר בעולם וזה מוכיח שאנשים אינם בררנים. (ל''ת)

        Vox Ami, 13/10/08 12:07

  • 7.

    המשטרה בחופש ??? או משהו ??? לעצור מתפרעים מיד שזה מתחיל !!! (ל''ת)

    מה הבעיה ???, 13/10/08 09:37

    • הבעיה היא שמיד כשזה מתחיל מדובר במתפרעים ערבים בלבד

      מיקי, 13/10/08 10:49

      ואחרי ועדת ''חושך'' השוטרים מפחדים לפעול נגד ערבים. אז בלית ברירה יהודים ימנים נאלצים להיחלץ לפעולות נגד, גם אם מוגזמות קצת. כמו בפיגועי הדריסה בירושלים - רק בחורי ישבה הם אלה שמנעו טבח גדול יותר !

  • 6.

    יש לכלוא את היהודים הגזענים שביצעו לינץ' בנהג ערבי שומר חוק וחסר ישע

    נעמן, שפוי, 13/10/08 09:23

    למי ששכח, מדובר בנהג ערבי שנסע לאט ובזהירות בכדי לקחת את ביתו הקטנה. אין שום חוק במדינה האוסר נסיעה ביום כיפור ואין גם תקנה עירונית בעכו בעניין זה. כנופיית כתומים ודתיים מעכו בוצעה בנהג המסכן לינץ' וחיללה את יום כיפור בעצמה וקראה לרצוח ערבים רק משום שהם ערבים (קריאות מוות לערבים). האוכלוסייה הערבית חסרת המגן החליטה לנצל את זכותה ולהתגונן בפני הפוגרום היהודי. למי ששכח, המתנחבלים ביצהר ביצעו לפני כמה שבועות פוגרום בכפר ערבי אחר. הערבים החליטו מבעוד מועד להכין מתרסים כדי לבלום את הכתומים, שכמה מהם היו נושאי נשק. במהומה נופצו שתים-שלוש זגוגיות, ואיזה מכונית טרנטע הפכה להיות מתרס. זה מה שקרה. אז מדוע לא צעצידים את האספסןף בכתום שביצע את הלינץ' בנהג המסכן??

    • נעמן תגובתך מקובלת עלי במלואה. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 13/10/08 09:59

      • שני שונאי יהודים מגרדים את הגב אחד לשני (ל''ת)

        יהודי בניגוד לשניכם, 13/10/08 10:29

      • ואו כל הכבוד לך...גם עלי מקובלת (ל''ת)

        גם אני, 13/10/08 10:31

    • מדוע לא מחזירים אותך לגרמניה אנטישמי מתועב ? (ל''ת)

      על השמאלנים לחזור לרייך הרביעי, 13/10/08 10:10

    • בוא לגור בעכו,במקום לקשקש,

      יעקב ק, 13/10/08 10:25

      כנופיות של צעירים ערבים יושבים במרכז ומציקים לנערות,ולזקנים,הכנופיות האלה פוגעים בבעלי חניות שמוציאים את הסחורה למדרכה,עי חיתוך בסכין יפנית,תוקפים קשישים בשבתות כשהולכים לבתי כנסת,זורקים נפצים לכניסות בתים.אני מקווה שאחד מבני משפחתך יפול לידי פורעי חוק אלה,ואז גם שמאלן וטיפש כמוך ידברו אחרת

    • נעמאן, אתה לא חייב להתחזות ליהודי. לערבים הולך כאן בכלל לא רע

      מקוה שקיצוני הימין יתרחקו מעכו!!!, 13/10/08 10:33

      למה לתת פתחון פה לערבים ולשמאלנים ולעשות חיים קלים למשטרה??!! תנו לערבים להתפרע בלי שום פרובוקציה יהודית, הם יודעים לעשות את זה טוב מאוד.

    • גם אם אתה ציני - שפוי אתה ממש לא! (ל''ת)

      מיקי, 13/10/08 10:47

    • אמאלה... נעמן שוב ברח מהבי''ח הפסיכיאטרי ..וגם לא לקח את הכדורים היום.. (ל''ת)

      רשויות הרווחה, 13/10/08 10:56

    • הכותב הוא אנרכיסט, משטמת מצה''ל! (ל''ת)

      חייל, 13/10/08 12:12

  • 5.

    איפה הייתם כשבאמת היינו צריכים אותכם אדוני המפכ''ל!!!

    ירון, 13/10/08 09:23

    3 שעות של פוגרום שכלל אינו מוזכר בתקשורת כאשר השוטרים הערבים צופים מהצד עם ידיים בכיסים.
    בכל מדינה לא מושחתת היו מעיפים אותך על טיל אבל למזלך אנחנו מדינה רקובה

    • לא המדינה רקובה! אנו נשלטים כעת ע''י מפלגה רקובה שנוסדה ע''י משפחה רקובה (ל''ת)

      אדלר, 13/10/08 10:47

  • 4.

    ''יוווווו איזה מפחיד לערבים לגור בעכו'' ''מסכנם איך הם יכולים לגור שם''

    קיקו, 13/10/08 09:22

    מעריב כל הכבוד, תמשיכו להביא את ''האמת'' יש להוציא את כל היהודים משם לנגב, או להעלות אותם על הרכבות כמו בגרמניה למחנות ריכוז.לא יתכן שהם יתנפלו על הערבים ''המסכנים'' שכל כך ''אוהבים אותנו''באמת כל הכבוד סוף סוף בזכותכם אנחנו יודעים מי הם האשמים בעכו, אתם אפילו טובים יותר מYNET תודה באמת עשיתם לנו את הג.

  • 3.

    הפיתרון היחיד - ערבים החוצה! (ל''ת)

    משה, 13/10/08 09:18

    • למשה - להורי צעקו JUDEN RAUS , מה ההבדל ?

      יהודי וישראלי., 13/10/08 10:06

      כאשר אתה ישבת על העצים ואכלת בננות הם כבר גרו שם בעכו.
      ולכן לפני שאתה וחבריך זורקים אנשים מבתיהם בכזו קלות זרוק עצמך קודם ועדיך מקומה גבוהה.

      • ההבדל הוא שהוריך לא היו גיס חמישי, ושבזמן הנאצים

        אז ככה, 13/10/08 12:02

        לא היו יהודים שניסו לכבוש את גרמניה מבחוץ בזמן שיהודים מבפנים מוסרים להם מודיעין, עוזרים להם לבצע פיגועים, ובכלל- מחזיקים מפלגה יהודית שפועלת נגד גרמניה וחבריה כל הזמן נפגשים עם האויב בניגוד לחוק.

        אני חושב שמיציתי את זה.

    • אתה איש מגעיל (ל''ת)

      אהרון, 13/10/08 10:23

    • אמאשך' החוצה...יאללא תתחפף יא אפסססס!!!! (ל''ת)

      ערבי מעכו, 13/10/08 10:32

    • הפתרון היחיד - גזענים החוצה ! (ל''ת)

      תפנימו, 13/10/08 10:48

  • 2.

    החשש הוא רק מיהודי קיצוניים? והערבים הם קורבנות

    שמעון פ., 13/10/08 09:15

    של אלימות גזענית? האם בבתי הכנסת קראו למתפללים לצאת ולהפרע או שאלה היו האיממים במסגדים? אז החשש הוא רק מיהודים קיצוניים? מה זה כותרת מאוזנת?

  • 1.

    ''כרגע המסיתים הם גורמים יהודים..

    שוטרון, 13/10/08 09:11

    הפורעים הם אמנם ערבים אבל בקשר אליהם אנחנו לא מתכוונים לעשות כלום. אנחנו מפחדים. הם עלולים להתנגד ולתקוף אותנו, לא כמו היהודים.
    אז אנחנו נעשה את הדבר הקל כדי שנוכל ללכת הביתה בארבע.''

    • וזו לצערי המציאות (ל''ת)

      ושום אור בקצה המנהרה, 13/10/08 10:35

    • חבל שבפקיעין, לא גרים יותר משני יהודים. זה היה יכול להסביר הכול !!! (ל''ת)

      דורית, 13/10/08 10:41

      • אתה חושב שהם עוד גרים שם? (ל''ת)

        שמעתי בזמנו ששרפו להם את הבית, לא?, 14/10/08 13:05

    • משטרה רק נגד יהודים

      שמעון קורן, 13/10/08 12:46

      כמה זה נכון