• 26.

    תחבורה ציבורית!! (ל''ת)

    בבקשה!!, 21/02/10 12:31

  • 25.

    צודק

    צודק, 29/06/09 22:09

    צריך להשקיע בתחבורה ציבורית כי הבעיה היא רק בבוקר ובערב .
    בלילה מה איכפת לי לנסוע בכבישים הקיימים, הם ריקים !!!!

  • 24.

    להשקיע הרבה ברכבות,לעשות סקר צרכי תחבורה,כנסו.

    יוסי ג, 18/12/08 22:43

    להשקיע הרבה משאבים ברכבת.רשת רכבות יעילה
    תחסוך למדינה מיליארדי שקלים בשנה.
    לעשות סקר צורכי תחבורה מקיף ומדוייק ועל פי הממצאים לבצע את הפיתוח.
    לאסור כניסת רכבים פרטיים למרכזי הערים
    ובמיוחד לאזורי תעשייה ומסחר(בשעות השיא
    בפעילות המסחרית,תעשייתית)
    לשפר את ההסעים מתחנות הרכבת למרכזי המסחר,עסקים)כרטיסי נסיעה משולבים רכבת אוטובוס עירוני בהנחה משמעותית.
    להערכתי יש היום כשני מיליון אזרחים שנוסעים לעבודתם בריכבם הפרטי מכניסים אותו לחניון(לפעמים בתשלום)הרכב עומד בחניון כל היום(לא עובדים עם הרכב).

  • 23.

    שטויות במיץ!

    שרוני, 26/11/08 17:01

    ההנחה שלך היא שכל משתמשי הדרך יסעו לת''א
    אבל זה לא נכון!
    לך וראה את היקף התנועה ביציאה האחורית של בצרה ובני ציון בכל בוקר...
    צריך כביש רוחב בשרון, אבל את השני לא צריך לבנות לפני שהראשון יהיה קיים.


    בלי קשר יש לעודד את התחבורה הציבורית.
    בעניין זה לא ברור מיהו ההר ומיהו מוחמד.

    אם המדינה היתה דורשת לבנות מתחמי משרדים בקרבת כל תחנת רכבת קיימת, רבים היו עוזבים את הרכב ונוסעים ברכבת.
    גם תושבי הפריפריה היו יכולים להגיע למשרדים במרכז בצורה נורמלית.
    כיוון שכך גם בפריפריה ניתן יהיה למקם משרדים והי טק

    הנה הורדנו מספר ציפורים באבן החלטה אחת.
    כידוע החלטה יותר זולה מכל דבר אחר

  • 22.

    על מה אתה מסתמך? עשיתה מחקר?

    tאורי, 17/10/08 07:42

    כנציג מפלגת הירוקים אני מצפה ממך שלא תהיה חובבני ושטחי שכדי שטענותיך יוכלו להשקל.
    טענותיך נראות שנשלפו סתם מהמותן.
    זה מוכיח שאתה איש פוליטי

  • 21.

    למה לא מפורט מה יתרונות ההצעה המהפכנית

    מה היתרון של 541?, 15/10/08 11:15

    אם 531 רק ינייד את הפקק, מה יעשה 541?!

  • 20.

    איזה צביעות!

    נמאס משקרנים, 15/10/08 08:18

    הירוקים בשרון שרובם יוצאי מעמד סומי-אקונומי עליון, ילדי שמנת למניהם נלחמים על ''שמירת שטחים פתוחים'' ולאלפי זוגות צעירים שרבים מהם גדלו בשרון אין איפה לחיות כאן! לא בונים שום כלום למרות שיש ים קרקעות גם בהרצליה, גם בהוד השרון, אין אף פרויקט בניה מסיבי ולא מקדמים שום תכנית רצינית לפתרון מצוקות הדיור באיזור, שכירות כבר מעל 4000 ש''ח ולקנות דירה עלובה בהרצליה (בית ישן בלי מעלית) צריך 1.2 מיליון ש''ח.
    הבחור הזה בטח מסודר, אין לו בעיות האלה, אבה יסדר לו הכל, מעניין אותו שטחים פטוחים ואיכות החיים, שלא יפריעו לו כל מיני ''עמך'', קלאסות נחותים, ולזוגות הצעירים כמובן לא מזיז לו.
    צבועים נמאסתם!

  • 19.

    היום אלפי מכוניות עוברות דרך רעננה, רח' אחוזה

    הוא משרת לבעלי הון, 15/10/08 08:07

    כל מי שגר בכ''ס והודה''ש ועובד בהרצליה ויש כמה עשרות אלפי הייטקיסתים האלה שעוברים מדי יום דרך רעננה לכיוון הרצליה ובחזרה כי כביש 5 פקוק ומזהמים את העיר! לא יעזור שום תחבורה ציבורית, מדברים על זה שנים ולא זז כלום ואנו צריכים לפרנס את משפחותינו.
    כביש 531 אמור לפתור את הבעיה, לאפשר לאנשים שגרים בפריפריה בנוחות ומהירות דרך כביש 6 ו531 להגיע לאיזור היי-טק בה''פ. כביש 531 גם יכיל רכבת שתחבר את כ''ס לת''א ויקצר משמעותית את הנסיעה משם.
    אלא מה, הכביש עובר ליד וילות של בעלי הון ברעננה דרומית וכפר שמריהו ולכן ''פוגע'' בסביבה. אין תקדים שיזרקו מיליארדים ויבנו מנהרה במקום שאין בו הר אחד קטן אלא מישור אידיאלי! מה עם אנשים באיזורים אחרים שבונים כבישים בסביבתם?
    הבעיה שבישראל הון ושלטון לא רק הולכים ביחד אלא גרים ביחד, לפעמים באותו הבית ותחומי המושב האלה ידועים - צפון ת''א, כפר שמריהו, הרצליה-רעננה ולכן במקומות האלה כל כך ''רגישים'' לסביבה.

  • 18.

    השוק רווי במכוניות לא בכבישים

    הגיע הזמן להפוך לסינגפור, 15/10/08 06:40

    כיום משפחה מהמעמד הבינוני ובה ילדים בוגרים מחזיקה בין 3-4 מכוניות. תסתכלו בבמכוניות התקועות בפקקים. בכל מכונית יושב אדם אחד. צריך להעלות את המיסוי למכונית שניה ושלישית לאותה משפחה.להקטין ודחוף את מספר המכוניות בכבישים.

  • 17.

    u r right but..

    gideon, 15/10/08 03:59

    we r ppl who fight against 531
    even bagatz was somewhat on our side
    BUT
    the dogs bark and the convoy moves

  • 16.

    אין תחליף לפיזור האוכלוסיה ע''י הגירה להתנחלויות.

    פתרון פשוט, 14/10/08 23:40

    זה גם יציל את תושבי המרכז מאיום גרעיני עתידי.

    • למה להתנחלויות? לאוסטרליה!

      עמנואל , 19/12/08 03:12

      אבל רגע ברצינות, אתה טועה ב-100 אחוז.

      הפקקים נגרים דווקא על ידי אלה שהיגרו להתנחלויות, או אפילו סתם לפרברים. מכיוון שבמקומות האלה אין מקומות תעסוקה, הם כל יום צריכים לנסוע לתל אביב והסביבה. ומזה נגרמים הפקקים.

  • 15.

    במקום תגובות מתלהמות של דפרים נבערים וחסרי מושג על

    יו בט, 14/10/08 21:47

    הכבישים המדוברים -
    מן הראוי להראות לקוראים אעל איזה תכנון מטומטם מדובר כאן ועד כמה כביש חילופי מצפון לרעננה היה טוב בכל המובנים לאיכות הסביבה, לרווחת הנהגים ולרווחת התושבים.
    אלא מאי?
    המדינה רוצה לחמוס קרקע פרטית ככל יכולתה - וזאת אחת הסיבות שהפרוייקט נמשך כבר עשרות שנים.
    מצפון לרעננה רוב השטח הוא של המדינה וניתן היה לקצר תהליכים בנוסף לשאר היתרונות - אבל מדינת ישראל היא גדול השודדים ברשות החוק בעולם המערבי.

  • 14.

    האם הכותב האינטליגנטי מציע שנחזור לתקופת האבן? (ל''ת)

    צבי, 14/10/08 18:34

    • בתקופת האבן היו אוטובוסים ורכבות? (ל''ת)

      עמנואל גולדשטיין, 14/10/08 21:39

  • 13.

    מה אתה מבין?

    הוד השרון, 14/10/08 15:36

    כמי שגר בהוד השרון ונתקל בפקקים ביציאה מהעיר מידי יום, אני מתפלא כל פעם מחדש על אותם ''ירוקים'', שהולכים בלי טלפון נייד לשמור על איכות הסביבה וגרים בהרצליה בבית פרטי.
    תילחם למען בנייה לגובה במקום בניית בתי קרקע בשרון. אבל להילחם בכמה ק''מ כביש שיתחבר לכביש 4. מה לעשות, כבישים ללא רמזורים אולי לא יפתרו את בעית הפקקים, אבל תחשוב מה היה קורה במדינה אם היינו נוסעים ללא נותיבי איילון, בלי כבישים דו מסלולים. הרי לא היה בשביל מה לצאת מהבית.
    אפשר גם לחזור לדרכי עפר לשיטתך.

  • 12.

    חוסר הבנה שגובל בטימטום (ל''ת)

    תמשיך לשמור על הירוקים שלך. ותעזוב אותנו בשקט., 14/10/08 15:32

  • 11.

    ואיך נוסע הכותב? על גבי חמור?

    מוטי רביב, 14/10/08 15:25

    פרשן בשקל, לקראת הבחירות. העיקר שכתבו את שמך נכון. כל כך הרבה שטויות במאמר אחד. כביש 531 הוא הכרח עבור כל התושבים המתגוררים מדרום למטרופולין דן. כיום הם נוסעים בפקקים בתוך הערים, מבזבזים זמן ודלק ויוצרים זיהום אוויר ענקי בדרכם. 531 יוריד מיידית את הלחץ מכבישים אלה ויהפוך את הנסיעה למהירה יותר

  • 10.

    לא לעצור את הקידמה

    UAN, 14/10/08 15:09

    לא מדויק יש גם אנשים שרוצים לנסוע מהוד השרון להרצליה רעננה לכן זה פיתרון מצויין

  • 9.

    אתה יודע מה תריך לעשות כדי שעמישראל יעבור לתחבורה ציבורית.

    עמנואל גולדשטיין, 14/10/08 14:33

    ואחד הדברים הוא תחבורה ציבורית סבירה שבעה ימים בשבוע.
    יש מצב שאי פעם מפלגתך תתחייב לזה?
    אם לא אז מה שנשאר גם בתחום זה הוא ססמאות ריקות.
    יאללה, ר כבר מהגדר בנושא שנוי במחלוקת כלשהו!

  • 8.

    כבישי ישראל - מהצפופים בעולם המערבי

    רון הכחול, 14/10/08 13:49

    ישראל זקוקה לעוד כבישים, עם או בלי תוספת (מוצדקת כשלעצמה) של רכבות פרברים.
    הצגת סלילת הכבישים כדת שמרויחים ממנה רק קומץ קבלנים, היא דמגוגיה מהסוג הזול ביותר.

  • 7.

    ירוק ? - ירוקת !!!

    חיים, 14/10/08 11:49

    עוד נודניק עם עלי חסה על הראש.
    אם לא היתם שמים רגליים לכל פרויקט תחבורתי (ובכלל...) המדינה היתה יותר נקיה ובעל גישה זמינה ומהירה של האזרחים לטבע שאותו אתם (רק אתם ?) כה אוהבים.
    דברו על נקיון,דברו על נטיעות חדשות,דברו על מזהמים תעשיתיים,דברו על מה שבאמת מפריע לאיכות חיינו.
    אבל לסגוד לחסה הירוקה שעל הראש ? די,נמאס !

    • ירוקת? בראש שלך אולי

      חמציץ, 14/10/08 12:44

      תקרא קצת על פתרונות תחבורה בעולם ותבין שכבישים לא פותרים פקקים, רק מזיזים אותם.
      הפתרון היחיד הוא תחבורה ציבורית יעילה ושמישה.

      • ציבורית ?

        חיים, 14/10/08 13:18

        יד על הלב : כמה פעמים נסעת באוטובוס השנה ?
        (אני דוקא נסעתי בתל אביב - והיה נקי ונעים).
        וכמה פעמים חיכית למונית 25 דקות או יותר ?
        וכמה פעמים נסעת לכינרת בשישי אחה''צ או בשבת בתחבורה ציבורית ???
        כבישים ועוד כבישים - לרווחת כולם. תחבורה ציבורים עם אדון לוי או דויטש - סיסמאות !!!

  • 6.

    להיות ירוק כמנוף לקידום אישי דורש טיפת שכל (בנוסף לאידאל)

    ר, 14/10/08 11:36

    זה בסדר גמור לבחור במה כל שהיא כולל ירוקה לקידו אישי אבל צריך קודם ללמוד על מה מדברים, למה, ומה החלופות. מה שכתוב כאן זה ערמה של סיסמאות נבובות בלי שום הבנה בתנועה או כבישים.
    ירוק חכם מתחבר קודם כל לצרכים האמיתיים של החיים האמיתיים ומנסה לבחון לעומק איך האידאלים מתיישבים איתם (להבדיל מאלו שמדברים אידאלים בלבד)

  • 5.

    הדבר היחיד שצריך זה כביש נפרד שמדלג על כל גוש דן.

    דרומי שנוסע צפונה, 14/10/08 11:21

    איזשהו כביש עילי או מנהרה מרשל''צ עד מחלף הרצליה. וכל תושבי המרכז שיתבשלו במיץ של עצמם.

    • יש כביש כזה, כביש 6

      אבי ע, 14/10/08 23:42

      אחת המטרות העיקריות של כביש 6 היא ליצור כביש מהיר צפון-דרום עוקף גוש דן וזה בדיוק מה שקורה.
      אני לא יודע למה בדיוק אתה קורא דרום וצפון (מבחינתך) אבל לי יש משפחה בצפון ובדרום וכביש 6 חוסך להם זמן רב וגם לא מעט כסף (אחרי תשלום האגרה).

      • גביש 6

        הדוגבן בובליל ה-1, 15/10/08 08:59

        אם היה מזלג דרומי בכביש 6 כמו שמתוכנן בצפון, שמתפצל לכיוון אשקלון, אז זה פתרון טוב. במצב הקיים האשקלונים והאשדודים צריכים להגיע למסמייה בכבישים מתש''ח.

  • 4.

    אתה לא כותב באמת- מי שלח אותך? גיבוב שקרים!

    עדי, 14/10/08 10:57

    זה המחיר הרגיל לקילומטר כביש- לא ''אחד היקרים'' מגזימן
    אורכו של 531 כמו שכתבת- 6.5 קילומטר. איפה כאן יש אלפי דונמים? מי שלח אותך לכתוב כאלה מילים אשר מטות את דעת הציבור שאינו יודע על סלילת כבישים כלום? אתה רענני?
    וזה לא בהכרח יגדיל את הפקק- זה יאפשר לאוכלוסיה שנוסעת מערבה או צפונה לא ליצור עומס מיותר על צירים דרומיים או מזרחיים שכן היום כולם עושים סיבוב מזרחה ודרומה ובאמת נעמדים באותו פקק.

    • רק רכבת!

      דייויד, 14/10/08 11:44

      איזו גסות רוח של אידיוט.
      תמוך במסילות ברזל במקום להתלהם!
      תמוך בביטול אגף התקציבים המזיק למדינה!

  • 3.

    תהיה חכם

    2 מטר מ 531, 14/10/08 10:52

    כמי שגר 200 מטר מהכביש המתוכנן אני יכול רק לברך עליו.
    התחליף של 541 במקום 551 ו 531 הוא הזוי.
    ל541 אין גישה ישירה לכביש 6 שלמרות מלחמת הירוקים נגדו מסתבר כאחת ההצלחות הגדולות לשיפור התנועה בישראל.

    בקום להלחם נגד הייתי מציע שתלחם על מסלולי אופניים מאובטחים לאורך הכביש המתוכנן בנתיבי איילוןובכביש 6.

    • הכביש יוריד לך את ערך הבית

      חמציץ, 14/10/08 12:42

      אני שקלתי לקנות בית באחת השכונות הקרובות לכביש המתוכנן (נחלת עדה, גן רש''ל ונווה עמל) וויתרתי בגלל התוכניות לכביש מזהם ומרעיש מול הבית. ואני לא היחיד.

  • 2.

    תחרות חופשית בתחום האוטובוסים ומוניות השרות תפתור חלק גדול מבעיית הפקק

    אלון, 14/10/08 10:33

    הפקקים.

    אגד ודן מונעים זאת.

    • למה אין חופשי חודשי ויומי למוניות שירות? (ל''ת)

      אייל, 14/10/08 14:22

  • 1.

    אוסף של שטויות

    ., 14/10/08 10:21

    קודם כל באיילון אין שישה נתיבים. דבר שני, את אותו דבר היה אפשר להגיד על הכביש החדש שמחבר בין בר אילן לפתח תקווה, ועובדה שזה קיצר את זמן הנסיעה בחצי שעה.