• 114.

    רק לירמן יציל את המצב (ל''ת)

    רפאל, 23/10/08 11:17

  • 113.

    תודה על גוש קטיף, עכשיו עכו על המפה

    אחמד, 23/10/08 06:55

    כבר מזמן הגענו לתובנה שמכות זה השיטה שעובדת, אתם מתקפלים כמו כלומניקים, אולמרט החזיר את גוש קטיף כמו שפן, ליבני תחזיר את ירושלים ועכו;
    כמה שיותר נרצח נקבל יותר, מוכח עפ''י ניסיון

  • 112.

    צודקים, אבל הפוך - כנסו

    אבו נכבה, 14/10/08 13:23

    המצב עם ערביי ישראל דומה למצב שלפני 1948. גם אז היה דו קיום על חומר נפץ, היו פרעות, סיכסוכים, וטינה. אבל אז הם חטפו את הנכבה, ונכבה הם הרי מבינים. והארץ שקטה שישים שנה. עכשיו שוב הם מרימים ראש והישראלים (לא כולם, רק התמימים) קונים את אשליית הדו-קיום. החמאס צודק - אסור להתפתות לאשלית הדו-קיום כי אין חיה כזאת. כנראה שהגיע הזמן להגיש להם עוד נכבה. נכבה הם הרי מבינים, וערביי א''י ישקטו עוד ששים שנה.

  • 111.

    ראאד סלח חלס!!!

    אורן, 14/10/08 10:34

    אני חושב שהשייך סלח הנוערבי מוכה רגשי נחיתות מול היהודים והמערביים ולכן הוא מתנהג בקיצוניות כזו.
    חבל, כמה שעות אצל פסיכולוג היו סוגרות לו עאת הבעיה...

  • 110.

    ליברמן העם איתך!!! (ל''ת)

    יהודי גאה, 13/10/08 12:17

  • 109.

    Jerusalem is not even ONCE in the KOREAN

    900 in the bible, 13/10/08 05:36

    Arabs have NO CLAIM on Jerusalem....only some story that Muhammad's horse few from Har Habait...

    • Muharmad's horses were stolen from jews in har habyit too... (ל''ת)

      פקק תנועה, קרית מוצקין, 23/10/08 06:57

  • 108.

    העצרת ההמונית הזו לצד גינוי האלימות ע''י הערבים-אחד בפה ואחד בלב! (ל''ת)

    ריאליסטית, 12/10/08 22:36

  • 107.

    זו שנאה עיוורת רק של חלק מהעם!! חלק גדול רוצה שלום אחווה ודו קיום (ל''ת)

    אמיתי, 12/10/08 19:17

    • הערבים לא מסוגלים לשלום, זה משהו שלא קיים בלקסיקון שלהם (ל''ת)

      יוסי, 23/10/08 06:57

  • 106.

    האחים הפלשתינים בעכו

    מיכה, 12/10/08 18:54

    הגיע זמן שהמשטרה תעביר ''אחים'' פלשתינים שפורעים בעכו אל אחיהם שוחרי השלום שבעזה.
    ושלום על ישראל.

  • 105.

    חילופי שטחים ואוכלוסין עכשיו ! (ל''ת)

    פעם הייתי מרצ.היום ליברמן!, 12/10/08 18:50

  • 104.

    איזור חירייה

    ד''ר ברמן, 12/10/08 18:28

    רק בישראל אולי רק אצל יהודים יש 2 סוגים של מציאות, המציאות האמיתי והמציאות של הפנטזייה. רוה ימי השנה חיים בפנטזיה של זה הכל מושלם, הגבול הצפוני שקט הגבול הדרוצי רגוע, אין פיגועים אין קסאמים, אפשר לעשות שלום, יש על מי לסמוך.

    בחלק מימי השנה המציאות האמיתית מתפוצצת, היא תמיד קיימת אבל רק בחלק מהזמן פשוט אין אפשר להתעלם ממנה.
    חברים, המציאות התפוצצה בפנים, יש את השמאל שעומד כמו סוס עם רטיות על העיניים ולא רוצה להאמין למה שהוא רואה, אבל כל השאר מסתכלים ומפנימים. אין שלום ואין עם מי לעשות שלום. השכן שלי והשכן שלך כן, תבדוק הוא ערבי. יבוא יום שכל אלו יקומו ויתחילו את האינטיפדה השלישית.

    הכל מתחיל מהתושבים, אל תיהיו אטומים, תראו את המציאות כמו שהיא, כל יום שעובר זה יום שבו המדינה קיימת ועל כך אנחנו צריכים לשמוח. צריך תמיד לשאוף לשלום אבל לשלום אמיתי, לשלום שבו יש עם מי לדבר שבו אין ארגון טרור ששולט בפועל.
    ערביי ישראל מחכים לרגע שבו יוכלו לחזור לבתים שלהם בירושלים וחיפה ובעכו והם לא ינוחו לשנייה עד אז.

    נא לפתוח את העניים ולא להרדם בשמירה, אני קורא לשר הפנים להכין תוכניות מגירה למיגור תפועת ערביי ישראל ולהכין פתרונות לפרעות מסוג זה כי זו רק ההתחלה.

    חג שמח.

    • תודה על הדברים הכואבים ובגלל שהם כל כך נכונים (ל''ת)

      פקק תנועה, קרית מוצקין, 23/10/08 06:59

  • 103.

    מי בא לנקבה?

    ?, 12/10/08 18:28

    ערביי ישראל!

  • 102.

    !Good (ל''ת)

    Avy, 12/10/08 18:18

  • 101.

    אני משפחתי וכל מכריי-לא קונים מפלסטינים מאז ארועי אוקטובר! (ל''ת)

    צעד חשוב בדרך להפרדה!, 12/10/08 18:08

    • כנ''ל. אף לא גרגר (ל''ת)

      שיתפרנסו אחיי לצרה ולא אויביי, 14/10/08 14:39

  • 100.

    למיעוטים תומכי אלקעידה וחמאס(השמדת ישראל)יש פתרון אחד! גירוש (ל''ת)

    גירוש-טרנספר-הם לא מילה גסה-זו הישרדות !,, 12/10/08 17:44

  • 99.

    גנדי! צדקת! סליחה! אנו טעינו! חילופי אוכלוסין עכשיוו! (ל''ת)

    חילופי שטחים ואוכלוסין עכשיו !, 12/10/08 17:40

    • גנדי לא תמך בטרנספר לערביי ישראל (ל''ת)

      עג, 14/10/08 12:43

      • אבל אנחנו כן (ל''ת)

        כהנה חי, 22/10/08 21:28

  • 98.

    בארה''ב תומכי אלקעידה נזרקים לכלא!פה הם מקבלים זכויות! (ל''ת)

    יהודים לישראל! פלסטינים לפלסטין!, 12/10/08 17:38

  • 97.

    בבונים, עלו על העצים

    !!!, 12/10/08 16:38

    חמאס הלוואי שתיפול עליכם פצצה מאלוהים שתמחוק אתכם מעל פני האדמה. אפילו בגדה המערבית שונאים אתכם. בבונים. לא מפותחים.

    • אל תעליב את הבבונים, אלה מפלצות והבבונים לא עשו לך כלום (ל''ת)

      Avi Ecuador, 12/10/08 17:50

    • ואתה...?.... (ל''ת)

      ק., 12/10/08 19:18

  • 96.

    השייח מבולבל - שהערבים יחזרו למקורותיהם בארצות ערב !

    נדי, 12/10/08 16:17

    משם באו ושם יזכו לשיוויון מלא , לדמוקרטיה טובה משלנו ושום מיגבלה ביום כיפור ...

  • 95.

    כנסו

    שירה, 12/10/08 16:12

    בושה טחרפה לכל השמאלנים שהם מיעוט קטן ובינהם חלק נכבד מהתקשורת. מה יש לכם לומר כאשר אתם רואים תמונות אלה ושומעים את הקולות?! הערבים רווי שנאה החלו בפרובוקציה מתוזמנת ומאורגנת להפליא דווקא ביום כפור ביום הקדוש ליהודים כאשר הם מגובים בידי ארגוני הטרור שהם אחיהם. הרגע הזה היה צריך להגיע והוא הגיע. כתבתי על זה בעבר שלפני ביאת המשיח ערביי ארץ ישראל שהם גיס חמישי יפתחו באינטיפאדה בפלסטין וארגוני הטרור יעזרו להם מבחוץ. הנה זה הגיע. זה חלק נכבד ממלחמת גוג ומגוג שממנה יצמח משיח בן דוד בע''ה. השמאלנים הצבועים מדברים על דו קיום, על פסטיבלים, כאשר האוויר כולו מורעל. טיפשים. הערבים שונאים אותנו שנאת מוות והם רוצים לגרש את כולנו מכאן. השמאלנים הצבועים חושבים שאם נחזיר להם את גבולות 67 אז יהיו כאן נישוקים וחיבוקים עם העבים - ממש אידיליה. הגיע הזמו שתקלטו, מר שריד, ביילין, אולמרט וליבני - הערבים אינם רוצים את קווי 67 הם רוצים את קווי 48. על זה אין וויכוח ואתם יודעים את האמת אבל רשעותכם אינה מרשה לכם להודות באמת . והאמת היא שדין עכו ותל-אביב כדין יצהר ויתר ההתנחלויות. הציונים באו לכאן ב-48 וכבשו שטחים שהם שלנו אבל בתנאי שנשמור תורה ומצוות - והם לר רק שלא שמרו תורה ומצוות אלא החטיאו את הרבים והרחיקו אותנו מבורא עולם ומתורתו. ומה יצא מזה? חזרנו ל_48. המדינה עומדת לפני הכחדה. מי שלא מבין כדאי שיפנים. הדבר היחיד שנותר לנו זה לחזור אל בוא עולם ולהתפלל רק אליו. מי שרוצה להינצל ממה שהולך להיות כאן זו הברירה היחידה העומדת בפניו. כתבתי שהציונים החטיאו את עם ישרא ועל כך הם משלמים ועוד ישלמו מחיר כבד וכתוב ''גדול המחטיאו מההורגו. דעו לכם שנה זו היא שנת גאולה. משיח צדקנו כבר כאן והוא מחכה לאות משמים להתגלות הערבים יקבלו את שלהם אבל גם ממשלת הזדון תקבל את שלה ושנכה כולנו למה שאנו מתפללים 3 פעמים ביום. ''..ביום ההוא יהייה השם אחד ושמו אחד''.

    • Wonderfuly written !!! a fellow Jew (ל''ת)

      Tzippy, 13/10/08 05:38

    • צודקת צודקת צודקת צודקת צודקת צודקת צודקת צודקת צודקת צודקת צודקת 100% (ל''ת)

      פקק תנועה, קרית מוצקין, 23/10/08 07:00

  • 94.

    חלוקה שווה שלאדמת ארץ ישראל תביא שלום.

    אפי יואביאן, 12/10/08 16:07

    50% מתחת לאדמה לערבים ו50% מעל ליהודים.

  • 93.

    זה שנותנים לחרה להשמיע קולו ברבים זה לא בסדר (ל''ת)

    שמוליק, 12/10/08 15:52

  • 92.

    רק ליברמן (ל''ת)

    אבי, 12/10/08 15:51

    • החשש שהשמאל יכין לו פיגוע משפטי/משטרתי או מי יודע מה עוד

      כמו שמפגעים בנתניהו ככל שיש סיכוי להקדמת הבחירות, 14/10/08 14:50

      התקשורת השמאל-קיצונית היא אוליגרכיה עריצה ורודנית בעטיפת משי. יש לחשוף את התרמית ולדרוש ערוצי תקשורת חדשותיים לימין בטלויזיה. בלי זה הימין אנוס לצרוך חדשות המסוננות ע''י השמאל הקיצוני. זהו חנק פוליטי-תרבותי פאר-אקסלאנס.כל מי שלא שמאלן חייב להרים קול בנושא זה. החנק הזה מעיק כמו ריחיים התלויים על הצוואר, ומי יודע למה זה עלול חלילה(!!!) להוביל.

  • 91.

    הגיעה הזמן לאיחוד משפחות. צריך להעביר את ערביי ישראל לעזה! (ל''ת)

    ניר המחמיר, 12/10/08 15:44

    • מצידי יכולים לקבל גם בתולות וארץ וירטואלית מובטחת

      Avi Ecuador, 12/10/08 17:52

      הופך למאוד רלוונטי היום.

  • 90.

    חמס.למה אתם ממהרים?עד שזה יקרה ורק אתם תישארו האדמה תבער הקרחונים ימסו (ל''ת)

    ואתם תמותו בייסורים ותתבשלו בחום כמו קרציות, 12/10/08 15:41

  • 89.

    צודק אנחנו מדינה דמוקרטית שסובלת רוצחי ילדים כמוכם

    עמי, 12/10/08 15:40

    צאו מהסרט מי שמזיק לערבים זו ההנגה שלכם שמטיפה לאיסלאם= ערך בימנו לרצח = ערך גיאהד
    כול עוד לא תמרדו בהנגה ובדת שלכם. תמשיכו להיות מסקנים כי זה הדרך היחידה של האיסלם לשלוט בכם (שנאה)
    מי באמת הורג הכי הרבה מוסלמים ? יהודים ? כמה מוסלמים מתו בעזה מאז שלטון חמאס עי החמאס? כמה מתו בעיראק עי מוסלמים כמה בסוריה כמה במצרים וכן הלאה
    בקיצור תתעוררו אתם כלי בידי השטן(איסלאם)

  • 88.

    למי שלא שם לב- האם ערביי עכו ביצעו לינץ'

    עמית, 12/10/08 15:34

    בחודש הרמדאן שאחרון ביהודים שאכלו עישנו ושתו אלכוהול מולם?
    למה תמיד רק צד אחד צריך לכבד את השני?

  • 87.

    מי עשה נכבה למי

    יואב, 12/10/08 15:30

    הוא רק שכח שהוריו נשארו כאן בזכות ישראל שלא גרשה והשמידה אותם כפי שהם עשו ב48בארץ ישראל,ובכל מדינות ערב,שם לא נשאר יהודי אחד תחת שילטון ערבי.

  • 86.

    דין גוש-קטיף כדין ת''א. זה עוד יקח קצת זמן (לא הרבה) אך בסוף זה יקרה (ל''ת)

    כבשה פועה, 12/10/08 15:30

  • 85.

    אני פונה לכול המפלגות שהמדינה יקרה להם תגמרו אם השך הוא יביא אסון לערב (ל''ת)

    שמואל, 12/10/08 15:25

  • 84.

    המנובל השך מאום אל פחם לא מפסיק לצאת בגלוי נגד המדינה איפה המשפט תזרקו (ל''ת)

    שמואל, 12/10/08 15:22

  • 83.

    השר מאג'דללה החליט! כול ההצגות בפסטיבל בגכו יהיו בערבית! (ל''ת)

    אף יהודי לא יהיה שם!, 12/10/08 15:15

  • 82.

    כשמדברים על הבעיות של ערביי ישראל

    דן, 12/10/08 15:13

    צריך לזכור את המנהיגים שלהם שבמקום לפעול לשילובם ולשגשוגם פועלים נגד מדינת ישראל, הופכים אותם לאויבים של המדינה ופוגעים בהם ישירות.
    כשחבר כנסת ערבי פונה לקהילה האירופאית ומבקש לא לתת לישראל הטבות הוא פוגע בכלכלה שלנו, וכשהכלכלה שלנו נפגעת נפגעים גם הערבים.

  • 81.

    טיבי ירד למחתרת? (ל''ת)

    בבחירות הבאות כל ערביי עכו יתמכו בך!, 12/10/08 15:11

    • כנסו

      שירה, 12/10/08 16:33

      טיבי, ביילין, שטרנהל,ליבני,אולמרט רשעים גדולים. טיבי כך את כל אלה שהזכרתי לממשלת החמס מתאים להכם להיות חברי ממשל החמס ולא חברי ממשל מדינת היהודים. ממילא אין מדינה יותר ומשיח צדקנו עומד לקחת את המושכות - החטא הקדמון הכבוד בידי הציונים ב-48 בניגוד לתורה וזה נגמר ברוך השם - הקב''ה עומד לגאול את עם ישראל גאולה שלמה. אבל העובדה שרשעים אלה יושבים בממשלת ישראל - זו שערוריה. את טיבי אני מבינה - אלה האחים שלו אבל אל תהייה צבוע - צא מהממשלה ולך לאחים שלך.

      • את טועה, קרישנה מגיע בקרוב על חמור אדמדם זה כתוב בתורה!!! (ל''ת)

        הנביא, 12/10/08 19:22

  • 80.

    Talking about Retsach, it was your fvcking Imams in Iran who invented

    and exported GENOCIDE MISSIONS. EAT IT., 12/10/08 15:05

    THE world now is ready to evaporate Iran, they are expendable. They sucked out the blood life of world economy by driving up oil prices to extortion. The time is ripe for another Hiroshima and nagasaki. Wipe them off the face of the earth together with Hitlerjad. Veyafe shaa achat kodem. This was a planned intifada, no ali bubba tale.

  • 79.

    תנו לערבים כבוד...רק ככה נזכה לדו קיום

    נילי (דו קיום) ברמת השרון, 12/10/08 15:01

    יש להם יותר כבוד לבחורה ישראלית מאשר לישראלי מצוי...ןהם גם סקס טוב יותר :-) אח אח יא יוסוף מתה על המלאבי החם שלך

    • חתיכת מוצצת, הערבים מתייחסים לנשותיהם כמו כלבות

      פקק תנועה, קרית מוצקין, 23/10/08 07:02

      אם את כל כך מתביישת להיות יהודיה אף אחד לא מכריח אותך, תתביישי לך שאת מעיזה לגור כאן ולכנות את עצמך יהודיה

  • 78.

    להעיף האוכלוסיה הפלסטינית מתחומי ישראל!שיילכו לחיות עם בני עמם בשטחים (ל''ת)

    הייתי פעם ''שלום עכשיו'' היום אני-''גירוש עכשיו'', 12/10/08 15:00

  • 77.

    ביום חמישי הקרוה תעל לאום אל פאחם שיירה של אלפי מכוניות-את מי תנצח???? (ל''ת)

    עדינה, השרון, 12/10/08 14:57

  • 76.

    ל-40 המסטול אם אתה לא ציני, אז תאמין לי אין לך מה לחפש כאן... (ל''ת)

    ליאור, 12/10/08 14:47

  • 75.

    שי'ח מסית

    אלי, 12/10/08 14:47

    לזרוק אותו לעזה ראד סלח מיד

  • 74.

    שם בעזה כמו כאן! הקיצונים מנסים לרכב על גל השנאה!

    עיניים לראותEYES2C, 12/10/08 14:45

    שעת המבחן הגיעה! מספיק לספינים - די לגזענות! לכן חשוב שהמתונים, בשני העמים, ייצאו ויגנו את הקיצונים, ויבטיחו לכל אזרחי ישראל שאין כל חשש לחרדתם שמא באמת מתכננת ההנהגה הציונית והממשלה ''הכנה ממושכת מצד מנהיגים דתיים יהודים ומצד מנהיגים פוליטיים יהודים, ששואפים להסעיר את האווירה, כהכנה לתוכניות השחורות שלהם לכפות גירוש''.

    • BLIND EYES!אם אתה בטוח לך תחיה איתם ובתוכם!

      ABRAHAM, 12/10/08 16:06

      תלמד אותם לכבד חיי אדם וחייהם ושיכבדו את המדינה בה הם חיים.
      שלח את ילדיך ללמוד איתם .
      תלמד אותם לעשות למען עצמם כדי לא לחיות בזבל סביבו הם חיים!
      אני גרתי במדינה ערבית וראיתי מה היהודים עשו בגטאות (במללח) אין ניקו איך צבעו ועוד ועוד.
      לא באו בשום תלונה ''לבעלי המקום'', לא פוצצו ולא רצחו.
      וביום שקיבלו מחדש את ארצם, קמו ועזבו ללא דרישות על בעלויות ממדינה בה היו חיים יותר מ 2000 שנה.
      הבעיה היא לא ישראל הבעיה מושרשת בתוך האסלאם ועובדה שערביי ישראל חיים ברמה גבוהה יותר מאשר רוב התושבים במדינות ערב.
      פקח את עיניך ובא בבקשה תתאר לי איך מדינת ישראל יכולה להתמודד עם ערבים ישראלים שמכינים לכולנו פצצת אטום דמוגראפית כפי שרמז העריץ ערפת.
      בהצלחה!

      • ABRAHAM אתה יודע להשתמש במקלדת - אבל האם אתה יודע לקרוא ולהבין בני אדם

        שכניך הפלסטינים שגורשו ב- 1948, 12/10/08 17:23

        וש''קרוביך'' רוצים לגרש מהם עוד ועוד.

        אילו היית אומר לא לטיהור האתני, ואילו המדינה היתה מסכימה להחזיר את המגורשים והפליטים שברחו מפחד כפי שדורש חוקי העולם והחלטות מועצת הביטחון - ומחיל חוקי שיוויון שאינם לוקים בגזענות - היית רואה התנהגות שטנה לחלוטין. אבל, אתה הרי ל רוצה להחזיר שום חלק מפלשתינא-א''י לבעלי המקום שהם שותפים לך!

        • רק מפחד התקווה של הערבים למימוש זכותם על הארץ והכיבוש החוזר מהיהודים (ל''ת)

          לא משנאה חלילה, 12/10/08 19:26

  • 73.

    פוגרום בלב המדינה - ישראל 2008

    ימני, 12/10/08 14:31

    לא נסבול יותר עם הערבים במדינה ! פיגועים בירושלים פוגרום בעכו ! סייענים לפיגועים !

    מספיק ------ !!!!! עם ישראל ! הגיע הזמן להתעורר ולהתחיל בחרם הזה בכל הארץ גם אם אתם לא גרים בעכו אל תקנו בחנויות שאפילו רק עובדים שם ערבים !!

  • 72.

    הוא עוד חיי ??? (ל''ת)

    שבכנמיק, 12/10/08 14:28

  • 71.

    לא מבין איך לא לוקחים את כל הארגון הנאצי הזה לכלא... (ל''ת)

    מדינה של סמרטוטים, 12/10/08 14:27

    • ל מס''71 זה לא ארגון זה כמה מציתים עושים להם פחד יחד אם חברי הכנסת צריכ (ל''ת)

      שמואל, 12/10/08 15:31

  • 70.

    העצרת בעזה למען ערביי עכו

    חנוך, 12/10/08 14:27

    אני רק מתבייש איך מתנהלת המדינה האם במדינה אחרת או ערבית היה יכול להתקיים מצב שכזה היכן ראשי הדת המוסלמית שמאפשרים לפגוע בערכי דת אחרת האם המדינה אינה מעל לכול כשם שאומרים לנו אם לא נוח לכם אתם ראשאים לעזוב זו גם תשובתי לאותם אזרחים ערביים שרואים את עצמם חלק מהמדינה רק לצורכי הטבות וערבים לצורכי חובות מתי יפקחו עינינו

  • 69.

    רוב ערביי ישראל רוצים בהשמדתה של מדינת ישראל !

    משה, 12/10/08 14:24

    זה התחיל בירושלים בפיגועים ועכשיו זה פוגרום בעכו ...לאן אנחנו הולכים? אם לא נקום ונעשה מעשה יהיה מאוחר מידי !

    יהודי יקר ! גם אם אתה לא גר בעכו ! אל תקנה מערבים ! בחנות עובדים ערבים?! אל תקנה ! עבור לחנות היהודית הקרובה ותקנה משם ותשאר בלב נקי !

    קנית מערבי-ממנת את הטרור נגד אזרחי מדינת ישראל !

    • גם צריך לא להעסיק ערבים -לכל הקבלנים ובעלי מסעדות

      מוטי, 12/10/08 17:41

      אל תתנו להם פרנסה,שהשייח המסריח הזה יתן להם

  • 68.

    אפילו נשיא תוניסיה ''בורגיבה'' אמר שהערבים מטומטמים! אבל אני מרוצה

    כי הם מגלים את הקלפים מבלי לחשוב!, 12/10/08 14:24

    לפחות השמאל יבין מי הם השותפים שלו לשלום!

    • השמאל לא יבינו מכיוון שמדובר בכת דתית, כת דת עגל הזהב של שנות האלפיים

      Avi Ecuador, 12/10/08 15:41

      .מדע דת ושמאל

      מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ?
      המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה.
      התאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור.
      הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צדקתה או בטעויות שקיימות בה אולי.
      עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו.
      לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השנאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהיה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין.
      שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו.
      הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע.
      טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תיקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין בשהם אומרים אולי.
      אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול.
      את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סאיף''.
      ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב.
      אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב.
      ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.

  • 67.

    מעולה. אתם חושבים שחיזבאלה ישלחו לעכו טילים?או שזה יהיה המקום הכי בטוח (ל''ת)

    תמשיכו קצת שחיזבלה יחוס על עכו, 12/10/08 14:22

  • 66.

    חמאס דיקטטורה שרוצה לכבוש את ירדן.ערביי עכו יודעים בדיוק מי אתם.זה עני (ל''ת)

    זה עניין פנימי בינינו לבין הישראלים ולא עניינכם, 12/10/08 14:21

    • אני מניחה שאתה ערבי?

      סילבי, 12/10/08 15:14

      אמרת ש''זה עניין פנימי בינינו לבין הישראלים ולא עניינכם,''

      אז זהו שלא. זה ענין פנימי בין יהודים לערבים. ערביי ישראל גם אמורים להיות ישראלים, לא במובן של יהודים אלא במובן של אזרחי ישראל בדיוק כמו שכל אזרח צרפת הוא צרפתי, אזרח אנגלי הוא אנגלי וכו'.

      בעצם ההתבטאות שלך ביטאת את הבעיה - הערבים בישאל לא רואים עצמם ישראלים אלא פלסטינים.

      • זו זכותו להרגיש כך. המציאות כפי שהיא, נכפתה עליו. (ל''ת)

        אוהב יה ואדם, 12/10/08 19:28

  • 65.

    נכון מאוד אל תיתפתו לדו קיום פשוט תסתלקו מארץ ישראל

    דודו, 12/10/08 14:19

    ואם לא נטרנספר אותכם

  • 64.

    חחחחח

    שריתת, 12/10/08 14:18

    עלל'ק אין כמו הנסי פרססעולםםם סובכיי לך ליישוןן ועל ת'קום עדייףלךך יאייננדיאני

  • 63.

    ביחד עם הערבים נקים פה פדרציה איסלמית !

    שלום אך שוא, 12/10/08 14:18

    ושכול היהודים שלקחו את המדינה מהערבים יחזרו לגולה !

  • 62.

    עזתים תפנו מקום לחלאות האלה שעוד מעט יגיעו אליכם!! הטרנספר של ליברמן

    ג'ינג'י = ת''א, 12/10/08 14:17

    ואפי איתם חייב לצאת לדרך עוד בשנה זאת!!! ליברמן ואיתם תתחילו מכנסת העם היהודי תפנו משם את החלאות שמסיתים בוגדים ומרגלים ואת השמאלנים הארורים שהם סייעני הטרור!!!

    • הם לא חלאות. לא יותר מאנשים כמוך. יש לנו בעיה אבל לא צריך להיסחף (ל''ת)

      אוהב יה, 12/10/08 19:30

  • 61.

    יהוודייההה

    עכווו, 12/10/08 14:16

    הערבים הם דת הטרוורר ולא דת הסובלנות יותר נכון בררברים חיוותתת אם 8 ר'קמות על הגוף שללהם

  • 60.

    פרפטו מובילה : ''היום גוש קטיף מחר הגליל''

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 12/10/08 14:15

    במשך חודשים בשנת 2004 עמדתי,מדי יום שישי,בצומת ארלוזורוב ת'א,נושא שלט ''היום גוש קטיף,מחר הגליל''.זכיתי להמון גידופים בעיקר מצד שמאלני ת'א וגם ערבי אחד פתח את חלון מכוניתו וצעק ''נזרוק אותכם לכלבים''.
    והנה נבואת הבלהות מתגשמת אפילו מוקדם יותר מאשר חשבתי אז.

  • 59.

    השייח ראאד סלאח

    אזרח ישראל מהגליל, 12/10/08 14:15

    השייח ראאד סלאח מראה את פרצופו האמיתי פעם אחר פעם עם זה מנהיג של אזרחי ישראל הערבים אזאי הם בבעיה כי לתושבי ישראל אסור שיהיה אדם עם חשיבה כזו שלא מאחורי סורג ובריח .
    ראאד סלאח בפלסטין הגדולה יקומו שני מדינות אחת ישראל לעם היהודי ושניה פלסטין לעם הערבי פלסטינאי כל הערבים הפלסטינאים שלא טוב להם בישראל יעברו לפלסטין וכך נחיה בשלום כל אחד במקומו הוא.

  • 58.

    אין יותר דבר כזה ערביי ישראל יש ערבים ויש יהודים את כל הערבים שרוצים (ל''ת)

    רק ביטוח לאומי להעיף לעזה דחוף!!, 12/10/08 14:08

  • 57.

    השייח ראאד סלאח

    אזרח ישראל מהגליל, 12/10/08 14:07

    השייח ראאד סלאח מראה את פרצופו האמיתי פעם אחר פעם עם זה מנהיג של אזרחי ישראל הערבים אזאי הם בבעיה כי לתושבי ישראל אסור שיהיה אדם עם חשיבה כזו שלא מאחורי סורג ובריח .
    ראאד סלאח בפלסטין הגדולה יקומו שני מדינות אחת ישראל לעם היהודי ושניה פלסטין לעם הערבי פלסטינאי כל הערבים הפלסטינאים שלא טוב להם בישראל יעברו לפלסטין וכך נחיה בשלום כל אחד במקומו הוא.

    • אתם לא מבינים , שהשייח הזה , עושה את מה שעושה בהסכמה

      בילעין, 12/10/08 14:29

      עם המנהיגים ? או אולי השב''כ? שאחראי כנראה לדברים נוספים שקרו במדינה שלנו...

    • שופטים! קשה לכם להבין או שאתם מהשמאל הקיצוני!

      ראד סלאח רוצה באמת לחסל את היהודים!, 12/10/08 14:31

      ללא פסק דין חמור ומחמיר אתם לא עוזרים להשליט סדר ו שקט במדינה!

    • להגלות את ראאד סלאח- עוכר המדינה (ל''ת)

      דפ, 12/10/08 16:11

  • 56.

    ה- ''שלום-כיבוש+דו-קיום'' המופרים מתפוצץ לשמאל בפנים (ל''ת)

    עפ''י מורשת ''מזרח תיכון חדש'', 12/10/08 14:05

    • שלום עכשיו,אחמד טיזי ,ושאר ערב רב שותפים לדרך הטרור הערבי ! (ל''ת)

      זוועה גלאון, 12/10/08 14:22

      • אז בוא נשמיד אותם ואת כל מפעלי ההיטק וקריות המדע והאוניברסיטאות (ל''ת)

        נחזור לנגב תתחת עם אבנים, 12/10/08 19:32

  • 55.

    מדוע לא להעביר את פסטיבל עכו לעזה? הקהל שם מזדהה עם תוכנן של ההצגות! (ל''ת)

    אומנית, 12/10/08 14:04

    • שאלה טובה! תישאל את השר מג'דלא! (ל''ת)

      טומי, 12/10/08 14:21

    • וגם את היכל התרבות ע''ש מאן, ומוזיאון ישראל... (ל''ת)

      -ברצינות?, 12/10/08 14:46

    • כדאי להעביר את ישראל השפויה לארגנטינה/ברזיל/אוגנדה ולהשאיר את הקיצונים (ל''ת)

      -שיכסחו זה את זה!, 12/10/08 14:49

  • 54.

    ערביי עזה רוצים שערבי עכו יצטרפו אליהם, בעזה! לעזור להם לעבור! (ל''ת)

    ציונה - עכו, 12/10/08 14:03

    • מי שרוצה לעשות טרנספר לשכניו הוא פושע בזכות של הרוצים לחיות בשלום!

      אין חיים בלי שלום!, 12/10/08 14:52

      אבל ''ציונה'' לא תבין, עד שהזבטה תוכיח לה.

      • אם כך ? ימיך ספורים! (ל''ת)

        לארוז ומהר!, 12/10/08 16:37

      • ישר כח (ל''ת)

        חיים, 12/10/08 19:33

  • 53.

    לחסל את ראאד סלאח הנאלח באכזריות (ל''ת)

    בן ימין, 12/10/08 14:01

  • 52.

    ראאד צלאח תמיד היה גורם ממתן, בונה אמון.

    אחד שמבין, 12/10/08 14:01

    הוא ימיט על ראשו של המיעוט הערבי בישראל את הנכבה השניה וחבל.

  • 51.

    פתרון מיידי

    עודד בן-ארי, 12/10/08 14:00

    ההנהגה בישראל חייבת ליישם מיידית טכנולוגיה מדעית לפתרון הטרור,האלימות,השנאה והעוינות. הטכנולוגיה יושמה בהצלחה בעשרות מוקדי אלימות בעולם והיא פועלת ברמת התודעה הקולקטיבית של כל אזרחי במדינה.
    פרטים באתר:http://permanentpeace.org/

  • 50.

    זוהיר בהלול, מה אתה אומר על העם שלך? נכון שאין עם מי לדבר? (ל''ת)

    אתה יכול לתאר את זה בשפתך, אבל זה לא ישכנע אף אחד., 12/10/08 14:00

    • מה אתה אומר על העם שלך?!?! (ל''ת)

      בשפתך, 12/10/08 19:34

  • 49.

    אנחנו מוכנים להחזיר גם את עכו וגם את יפו חיפה וכ''ו רק

    אריאל שרון וצפורה לבני (גם אני אולמרט), 12/10/08 13:59

    תגידו תודה

  • 48.

    עוד פעם?!

    אביגיל, 12/10/08 13:58

    נו, מתי כבר תירגעו?נמאס כבר מהטרמפ שאתם תופסים על כל ערבי שמשתולל. העזתים שישארו בעזה ! והישראלים - טפלו בהם כבר - נמאס !

  • 47.

    יהודים ! תתעוררו ראו בתמונה ותבינו שאין עם בעולם שיכול לחיות עם המוסלמ (ל''ת)

    גם לא בניהם!, 12/10/08 13:57

    • אלפי שנים חיו יהודים תחת חסות מוסלמים - בעירק-מצרים-אלג'יר-טוניס-מרוקו

      אבל רק פה לא!, 12/10/08 14:55

      כי כאן הגזענות מרימה ראש! ומסיתה עם בשכנו!

      • כן, אלפי שנים יהודים חיו אצל המוסלמים

        סילבי, 12/10/08 16:28

        תחת המגף!!!! חיו בגיטאות. נחשבו מטונפים, טמאים ונחותים. פרעו בהם ועשו בהם פוגרומים מידי פעם בדיוק כמו ביהודי אירופה. כשחטפו להם בנות ונשים לא העזו לפצות פה.

        שכחו יהודי המזרח כמה ''טוב'' היה אצל המוסלמים.

        לך ללמוד היסטוריה.

  • 46.

    צודקים, אל תסכימו לדו קיום, טרנספרו עצמכם לעזה!!!

    עדי, 12/10/08 13:55

    הגיע הזמן לשים סוף לקישקוש השמאלני הלא רלוונטי, ערבים למדינות ערב ישראל לישראלים/יהודים/אזרחים שתורמים למדינה.

  • 45.

    ''היהדות היא דת הטרור, לא דת הסובלנות''

    אנדלו', 12/10/08 13:54

    זאת מפי מוסלמי. חחחח.....
    אהבתי....

  • 44.

    לעצור מיד את מה שקרוי ''הש'ח'' ראאד סלח, לפני שיהיה מאוחר מידי...

    ''הש'ח'' ראאד סלח, 12/10/08 13:54

    לעצור מיד את מה שקרוי ''הש'ח'' ראאד סלח, לפני שיהיה מאוחר מידי - למיטב זכרוני, הוא כבר ישב בכלא בעבר, אז אולי הגיע הזמן לעשות לו עוד ''ישיבת רענון'' בכלא!

    • דוד (ל''ת)

      כל כלב ביזי יומי, 12/10/08 14:37

    • בלי השמאל הערבים היו יושבים בשקט מרוב פחד !

      יהודון, 12/10/08 15:15

      אבל שיש גיבוי מלא מהשמאל הם יכולים להמשיך ולהרים את האף !!!

      • באמת יהודון.... (ל''ת)

        איש שלום, 12/10/08 19:35

  • 43.

    הבנתם בקדימה? אל תחלמו על שלום לאחר שתחשבו שחתמתם הסכם שלום!

    ABRAHAM, 12/10/08 13:53

    כי כול ויכוח עם ''ערביי'' ישראל יחשב הכרזת מלחמה עם כול מדינות ערב!
    רק טרנספר והחלפת אוכלוסין (ישראל נקייה מערבים, אפילו לא אחד) תביא אולי לשלום ארוך תווך אך לא סופי כי הערבים הם בלתי צפויים ! ולא בגלל ישראל אלה בגלל הפנאטיזם המוסלמי!

  • 42.

    טיל קטן לתוך ההמון היה פותר הרבה בעיות (ל''ת)

    mmm, 12/10/08 13:52

    • עולם הפשע מלא בטילים - בשני העמים (ל''ת)

      תוספת קטנה, 12/10/08 14:56

  • 41.

    לטפשים שביננו המאמינים בדו קיום,שמעו כוונתהם !!! (ל''ת)

    מ, 12/10/08 13:52

    • חכמים מאמינים בדו-קיום של אמת! טפשים מוסתים בידי מסיתי הימין! (ל''ת)

      צביקה, 12/10/08 14:58

  • 40.

    לא משתלם להחזיק בעכו עקב מיקומה הצפוני למדי והרכב אוכלוסייתה

    תוחזר עכו במסגרת הסכמי אוסלו, 12/10/08 13:52

    3 שעות נסיעה מת''א מה יש לנו לחפש שם???

    חוצמזה שהטילים של נסראללה מגיעים לשם בקלות..

    תנו לשמעון פרס לעשות את העבודה !

  • 39.

    מה שתמיד אמרנו... רק הפרדת שני העמים תביא צימצום ו\\או פתרון של הסכסוך. (ל''ת)

    אהוד ברק: ''אנחנו פה והם שם''..............., 12/10/08 13:51

    • רוצים להקים את הגטו מחדש? עוד חומות אפרטהייד?-רוצים לחזור לורשה וילנה?

      לא לשנאה ולמחנות הריכוז!, 12/10/08 15:02

      באמת. הרי ליהודים יש נסיון!
      6.000.000 נרצחו, ואתם לא למדתם כלום!

      • די לדמגוגיה השמאלנית שמנצלת את השואה - אף אחד לא דיבר על השמדה

        עדי, 12/10/08 18:45

        הדמגוגיה השמאלנית השקרית שמשווה אותנו לנאצים שרוצים לשמיד את כל הערבים היא הרי מנותקת מהמציאות לחלוטין, כל מה שמדובר עליו זה חילופי אוכלוסיה כפי שהתרחש ברחבי העולם מאז שחר היסטוריה. אנחנו היחידים שמתעקשים לחיות עם הסרטן הפושה הזה בגופנו תוך שאנחנו מלטפים להם את הראש ואמורים להם שיהיה בסדר, תראו את אולמרט מוכר אותנו עם הרגישות המזויפת שלו לקיפוח השיקרי של הערבים. חדל קשקשת הגיע הזמן לעשות, צריך שלטון חוק במדינה הזאת ואין מצב שהתפרעות כזאת מגיעה לכזה מצב, בכל מקום אחר בעולם אנשים שנושאים נשק קר או חם נורים במקום מבלי לשאול יותר מדי שאלות, רק פה הפלישתים רצים עם סכינים וגרזנים והשוטרים מלטפים אותם. אירוע הבא המפכ''ל צריך להוציא הוראה חד משמעית, לאחר מתן אזהרה כללית למתפרעים לחזור לבתיהם יש לפתוח באש חיה על המתפרעים, אם הערבים יראו שאנחנו רציניים ולא יהיו יותר התפרעויות שלא יענו בכח פיזי ברוטאלי הם יחדלו מהמנהג המגונה הזה שנובע כל כולו מחולשתנו כפי שהיא נתפשת אצלם.

        • הוא מתכוון שלא נשים את עצמנו בתוך גיטו במזרח התיכון. (ל''ת)

          מה קרה הדם עלה לך לראש?, 12/10/08 19:37

  • 38.

    האפשרות השניה של סאלח, נראת הרבה יותר סבירה. (ל''ת)

    כה אמר, 12/10/08 13:50

  • 37.

    לעצור את ראאד סאלח!!

    משה, 12/10/08 13:50

    להשים אותו בכלא כל חייו!!!

  • 36.

    אנכנו אהבים את לבני/עולמרט,אין כמו הנסי פרס והשייח' סלאח בעולם. (ל''ת)

    סובכי,עכא, 12/10/08 13:49

  • 35.

    הגיע הזמן גם שבלוד יעיפו אותם-לא רצויים (ל''ת)

    avnier, 12/10/08 13:49

    • וגם משדרות, שהיא הכפר הפלסטיני נאג'ד, וסביון... (ל''ת)

      AVI ESH?, 12/10/08 15:03

  • 34.

    צריך לאסור את השייח סלאח (שבתי?)

    דורון, 12/10/08 13:49

    אין מקום למסיתן כזה בדמוקרטיה היהודית.
    ערביי עכו צריכים להיות מדוכאים בכוח, רק בכוח.
    פורעים יהודים צריכים להיאסר לתקופה מסוימת.

    אין דו קיום בישראל. הערבים מתעקשים שלא לחיות בדו קיום.

  • 33.

    שייח'לך לעז(ה)זאל

    יהודי, 12/10/08 13:46

    להוציא אותו להורג ללא כל שהיות.

  • 32.

    נו ברור שהערבים בעכו ובעזה זה אותו זבל...

    just me, 12/10/08 13:46

    תצנזרו ....כאילו שזה ישנה את המציאות.

  • 31.

    עמכם?קחו אותם אליכם מי צריך ערבים? (ל''ת)

    avnier, 12/10/08 13:45

  • 30.

    It's the fault of the Jewish settlers of Akko. Why do Jews live in Akk

    A True Leftist & Proud, 12/10/08 13:45

    Why do we have to provoke them my moving into a predominantly Arab town, Yes that's right I call the Jewish residents of Akko settlers because they are as racist and extremist right wing by living so close to the poor arabs offcourse it makes them mad.

    We should understand them instead of fight them.

    So what if they broke a few windows that's just taking their frustrations out. So they said ''Etbah El Yahud'' so what look how mad we made them it's our fault.

    We should do what they want and then they will not have a reason to hate us.

    Think about it!
    Vote left always the SHFUIM

    • So what if they take a lil drink in the Mediterranean

      They don't belong here to begin with, 12/10/08 15:15

      let them go back to Quatar, and lchol haruchot, who cares if they will break windows, bones or otherwise, they know how to Atbach each other. Yishmael was always al charbo tichye, so what's the big deal, huh.

  • 29.

    ''אל תתפתו לדו-קיום''

    עמית, 12/10/08 13:45

    ותגיעו למצב הנהדר שלנו כאן בעזה :

    התיירות פורחת ,החינוך נהדר, מובילים את הדירוג העולמי בפרסי נובל ,מופת לזכויות האדם וחופש הדיבור,קייטנות נהדרות לשיגור טילי נ''ט לילדים התעסוקה ניפלאה ...

    טוב שיש מכסות הגירה ומקבלים רק אקדמאים - אחרת עזה מזמן היתה נהפכת למקום הכי צפוף בעולם ...

  • 28.

    האמת לאמיתה

    עכואי לשעבר, 12/10/08 13:45

    זה בכלל לא מפליא אותי שהערבים השתוללו והרסו,הם עושים את זה כל שנה ביום כיפור וכמעט בכל יום.הם כמעט השתלטו על עכו ולכן היתה עזיבה גדולה של יהודים לנהריה. חבל לי שמראים רק את הצד של הערבים(וזה אומר שמאלן).גם בנהריה הם השתוללו ביום כיפור וגם דרסו ילד בעין שרה ועל זה אף אחד לא כותב ולא משדר,אני מאמין שיש עוד מקומות שקרו מקרים דומים אבל כולם שותקים.הגיע הזמן שידעו שזו מדינת היהודים(כך כתוב במגילת העצמאות)ושאנחנו פה הרוב ושהם צריכים לכבד אותנו ולחיות פה לפי חוקי המדינה ומי שזה לא נראה לו שילך לכפרים. בכל מדינה מתוקנת שם נשבעים לדגל ולמדינה ופה נותנים להם לשרוף את הדגל לצפצף על כל החוקים(מיסים,בנייה,אבטלה וכו'). אם אני אבנה משהו לא חוקי מייד ישלחו לי פקחים וצו הריסה אבל אליהם אף אחד לא מגיע והם מנצלים את זה בטוענה שנטפלים אליהם מגזענות. אנחנו הרוב ואם אתם באמת רוצים לחיות איתנו תכבדו אותנו ותצייתו לחוקי המדינה ואם לא יכול להיות מצב שיקרה מרד של אזרחים יהודים ופה תתחיל האינתיפאדה היהודית הראשונה וזה דבר שאף אחד לא רוצה שיקרה,אנרכיה לשמה.

  • 27.

    כנראה שתקבר מת על האדמה... (ל''ת)

    ???, 12/10/08 13:44

  • 26.

    נו בטח הם קופצים על העגלה וישראל כמובן תעזור בעוד מרגינליזציה של הערבי

    חיפאי, 12/10/08 13:44

    העכואים אין להם מושג איפה זה החמאס, אם מישהו מנסה לשווק להם את חמאס אז צריך לעצור אותו מהר.

    אני לא מבין מי היה אידיוט להתעסק עם ערביי עכו, המשטרה לא פעם יצאה משם על אלונקות מאירועים רבי עבריינים, בכלל יש הרגשה שההנהגה הערבית עושה מעל ומעבר למנוע התדרדרות בעוד שח''כ אזולאי רק מתאונן בפני כולם.
    טוב שאיש לא נהרג, יאללה תרגיעו כבר, תסניפו משהו ומספיק.

  • 25.

    כעט אולמרט לעזה ומיפלגת קדימה . (ל''ת)

    אריה, 12/10/08 13:44

  • 24.

    המתסיסס הלאומי סאלח ראאד

    חירש עיוור, 12/10/08 13:44

    נו איפה המשטרה למה הוא לא בבית סוהר אתם מממ פ חדדים את היהודים עוצרים מהר ומיד ומסורר מפחדים ככה לא שומרים על המדינה ככה הורסים מדינה

  • 23.

    ערביי עזה מקנאים מאוד בערביי עכו ורוצים שיהיו במצבם

    שרון, 12/10/08 13:43

    מצבם המצוין של ערביי ישראל מבחינה כלכלית וכל הזכויות המדיניות שלהם, חורה מאוד כנראה לאחיהם בעזה, שחיים בתת-תנאים תחת שלטון החמאס. מקווה מאוד שערביי עכו יתעשתו ויחזרו לדו קיום (אמיתי!!). אין שום סיבה למלחמה ביניהם לבין היהודים - ולהיפך הם יכולים להוות גשר לשלום

  • 22.

    בסוף הוא ישכנע מסה קריטית לסיים את מה שלא עשינו ב-67!!

    NY, 12/10/08 13:41

    אין ולא יהיה מצב של דו קיום עם גורם שרוצה להשמידנו, שרוצה להחליף אותנו. ולכן המסקנה היא הפרדות מוחלטת, וכל מיש שמוכר דברים אחרים פשוט לא שומע מה יש לערבים לאמר!!!
    אני מקווה שהמסה הקריטית תגיע לפני חיסולה של מדינת ישראל בכוח הרחם הפלסטינאית!!!

  • 21.

    ראד סאלח להסתכלות פסיכיאטרית ומשם לבית הסוהר !!!

    א.ב.ס.ט, 12/10/08 13:40

    גייס חמישי !!!

  • 20.

    מה זה הבדיחה הזות !

    ישראל ישראלי, 12/10/08 13:39

    האיסלם מרוב הסובלנות שלו הוריד את התאומים .

    בסובלנות אין מנצחים ומפסידים האמירה אנכנו ננצח מעידה על חולשה .

    עד שנת 700 לספירה במה האמנתם ? ואתם רוצים ללמד אותנו את דרך האל . השם ירחם

    • העצוב בזה שהם מאמינים לדברים האלו

      דפ, 12/10/08 16:10

      שטיפת המוח החזקה ביותר
      על אנשים עניים רעבים ללחם ונטולי פרנסה


      ככה בונים שנאה

  • 19.

    אלוהים ישמור עם ההזויים האלה צריך לעשות שלום?!

    חייל שהשתחרר היום!, 12/10/08 13:39

    ''היהדות היא דת הטרור, לא דת הסובלנות''

    לא יאמן שהבן אדם הזה אמר את זה פשוט לא יאמן רק בגלל אמירה וחשיבה כזאת הם נשארים תקועים בחור עם תנאים של עולם שלישי
    והם ימשיכו ככה עד שיהיה להם מנהיג עם חשיבה הגיונית ומודרנית שיראה להם את ''האור''

    חג שמח לכולם!!!

    • לא עם ההזויים - שהם מיעוט בכל עם - אבל עם הרוב השפוי - כאן ושם!

      תיקון טעות, 12/10/08 15:08

      יש להם מזמן מנהיגים עם חשיבה הגיונית ומודרנית- קח למשל את חברי חד''ש - חזית דמוקרטית לשלום ושיוויון!

  • 18.

    חמודים..!מה זה שווים (ל''ת)

    עמיתוש, 12/10/08 13:38

  • 17.

    זו בדיחה גרועה? אנחנו דת הטרור? חחחחחחחחחחחחחחחח

    רונה, 12/10/08 13:37

    רק הפגנות ושנאה יש להם בראש, במקום ללכת לעבוד, ללמוד ולהתפתח. הלוואי והיינו דת הטרור, אז הם היו יושבים בשקט כמו במדינות השכנות, שם הם לא מעיזים לצייץ מרוב פחד. רק פה הם מרשים לעצמם להוציא את הברבריות הטבועה בהם.

  • 16.

    מה בושה יש במדינה אחת לעם היהודי ?

    עשרות מדינות לאיסלם יש, 12/10/08 13:36

    אין בעיה עם התושבים המוסלמים רק שיהיו נאמנים ב100% למדינה היהודית ששיכת לעם היהודי בילבד .ואם לא יש להם עשרות מדינות ליבחור את מגורייהם .

    • הבעיה שהשמאל הישראלי אומר שיש לחסל את המדינה היהודית !

      יהודון, 12/10/08 14:20

      אז מה אתה רוצה שיגידו ערביי ישראל ?

  • 15.

    כנסו

    יהודי, 12/10/08 13:35

    אמת שהוא צודק אנחנו לא רוצים אותם במדינת היהודים לא בעכו לא ביפו וחיפה ורמלה ולוד רוצים רק מדינה יהודית.
    אה תעשה טובה קחו איתכם תשמולאנים.

  • 14.

    =========הלוואי סלאח שדבריך יתגשמו==============

    הלוואייייייייייייייי, 12/10/08 13:35

    אם הייתה פה ממשלה רצינית ממזמן היו מגרשים אותך וכל אחיך כולל ביוש לעזה ,אבל לצערי אתה הוזה ואין תוכנית כזו לגרש אותכם אתם עם של חיות כולכם טרוריסטים ,איסלאם= דת של השטן וזה עובדה כול הטרוריסטים מוסלמים אי אפשר להתווכח עם עובדות ,לא מבין איך אחד כמוך לא במאסר עולם על כול ההסתה שלך, מדינת ישראל פשטה תרגל כבר 15 שנה מאוסלו הארור הערבים רק רוצחים ומחסלים אותנו לאט לאט,רק ייאוש יש מהמדינות של ממשלות ישראל לא פלא שיש מעל מיליון ישראלים בחול,מדינה מטומטמת לא מבינים שברגע שנגרש את כל הערבים לעזה רוב המכריע של בעיות הביטחון יעלם רק המדינה תרוויח יהיה פה גן עדן עם עליות המוניות של יהודים עד מתי עם ישראל ידמם בארצו

  • 13.

    עם פיקטיבי עושה לנו בצפר, טרנספר זו לא מילה גסה!!! (ל''ת)

    עדי, 12/10/08 13:34

  • 12.

    ממשלה של זבלים ופחדנים. שייח עלאק! מחבל!!!!!

    אלי, 12/10/08 13:32

    תמשיכו לתת פיתחון פה לשייח המדומה.
    הוא מחבל בכל סיכוי של חיים נורמליים כאן.
    ממשלה של פחדנים עלובים.
    הוא ובני ביתו היו צריכים להיות היום בגשר אלנבי . בכיוון אחד כמובן!

  • 11.

    מזל

    דרור, 12/10/08 13:32

    מזל שיש את האיסלם שהיא כידוע לכולם דת של סובלנות אחווה ואהבת הזולת.
    נ.ב. גכמו כן דת של חוכמה.

  • 10.

    נאמנות למדינה זה לא קבלת ביטוח לאומי . (ל''ת)

    הערבים אכן בעיה למדינה, 12/10/08 13:31

  • 9.

    עם היצורים האלה רצינו לעשות שלום? (ל''ת)

    אליהו גלבוע \ חברון, 12/10/08 13:30

  • 8.

    הפתרון -מדינה דו לאומית . לא איכפת לי שיבואו ויגורו איתי ברמת השרון . (ל''ת)

    --- שמאלן שפויי ., 12/10/08 13:30

  • 7.

    להראות לסלאח את הדרך לעזה ,שיבין מי בעל הבית! (ל''ת)

    שכל אחייו ילמדו לקח, 12/10/08 13:30

  • 6.

    אם יש לכם זמן להפגין אז מצבכם טוב....לסגור להם הדלק ומיד (ל''ת)

    הרצל, 12/10/08 13:28

  • 5.

    יצא שכרנו בהפסדנו ושל כולם ללא יוצא מהכל העיקר שהגמל

    פקק תנועה קרית ביאליק, 12/10/08 13:27

    לא רואה את הדבשת שהוא נושא על גבו .

  • 4.

    גם היהדות, גם האיסלם וגם הנצרות הן דתות הטרור והשנאה...

    ארז, 12/10/08 13:26

    הדבר היחיד שיש לשנוא זה את הדתות שמפלגות את המין האנושי, כל אחת עם המצע הנאור והיפה שלה - כמו וירוס המתפשט, המתחפש לחלק מהמערכת אך בסופו של דבר הורס אותה.

    מגיל אפס מחנכים להאמין בזבל הזה.

    • אין מה להשוות בין הדתות

      א א, 12/10/08 14:07

      אם לא הדת זה הייה משהו אחר.

      יותר נירצחו בשם הקומונוזם מאשר בשם כל הדתות ביחד

      • קרא את סיפור ''כניסת יעקב ובניו לשכם'' [בראשית ל''ד] ורצח כל בניה (ל''ת)

        ותראה גזענות בתורה, 12/10/08 15:11

      • טעות- יותר נרצחו בשם הנצרות מאשר בשם כל דבר אחר

        דפ, 12/10/08 16:08

        בעיקר יהודים
        ימי הביניים החשוכות
        האינקוויזיציה
        מסעות הצלב

        וכו' וכו'

        אבל בגדול אתה צודק.
        הדת היא רק תירוץ להתאגדות רשע האנושי
        לא הגורם.

    • היהדות היא דת הטרור והשנאה ?

      עמיר, 12/10/08 16:15

      מאיפה אתה לוקח את זה ?
      זה נכון שמלחמות בשם הדת ו/או החלטה להמיר בכוח אוכלוסיות מדת מסויימת לדת אחרת, נותנות לגיטימצייה לנהוג באכזריות רבה
      ( ראה בעבר : נצרות ואיסלאם ).
      זה נכון גם שמלחמות על בסיס לאומני יכולות להביא אנשים לרמות של אכזריות בלתי נתפשת
      ( קומוניזם ברוסיה ונאציזם בגרמניה ).
      אבל אולי יציין האדון המלומד, מתי בהיסטוריה היה איזה שהוא ניסיון כוחני מצד הדת היהודית לפעול על מנת שאומות אחרות ייתגיירו ?
      מה שכן, העם היהודי - החי בארץ ישראל -מנסה בכל כוחו לחיות בשלווה בארצו, אבל ה''שכנים'' תוקפים אותו חדשות לבקרים. אז מידי פעם תגובתנו קצת תקיפה.
      אבל לצאת בהגדרות כםי שאתה יוצא ?
      נו ....... באמת.

  • 3.

    להעביר את יהודיי עכו לנהרייה ואת ערביי עכו לעזה.ליצור חייץ של ממש (ל''ת)

    דני בוחבוטז', 12/10/08 13:26

  • 2.

    משהו חדש פה ? (ל''ת)

    השמאל הוא הסכנה האמיתית., 12/10/08 13:26

  • 1.

    אני מאשימה את התקשורת

    רחלי, 12/10/08 13:23

    ושוב דוגמא להתלהבות התקשורת ולהפיכת האירועים בעכו לאירועי היום. נתנו לזה משקל וסחפו את כל דורשי הפירסום. כל הפלגים בעלי האינטרס יוצאים מהמערות החשוכות והתקשורת ממלאת משבצת.
    מה הייתי עושה בלעדיך תקשורת האם אני מוכנה לוותר עליך ולזכות לקצת יותר שקט.

    • זה נושא חשוב ובעל משקל - יותר מהאח הגדול ומהפוליגרף .... (ל''ת)

      ---- למה לא ? בגלל שזה בעכו ולא בשנקין ?, 12/10/08 13:58

    • מתי זה יגיע ליפו-תל אביב ?

      שונא שמאלנים, 12/10/08 14:19

      מעניין מה יעשו השמאלנים שיפגעו בהם !
      אולי יגישו תביעה לאו''ם ?