• 217.

    בכל זאת יש למר אלהרר קהל ש...

    אור, 29/10/09 10:45

    יש לו קהל שמזדהה עם דיעותיו היהודו-לאומניות ופשיסטיות. למעשה אין הבדל גדול בין הדעות המרכזיות לדעות של מר אלהרר, כי פשוט אנחנו חיים במדינה ימנית וזה אומר הכול.

  • 216.

    אין דמוקרטיה

    אודיה, 28/10/09 23:40

    דודו אלהרר אמר בקול רם את מה שרוב העם חושב ואני גאה בו וגאה שאדם כמוהו מייצג את דעותיי בפומבי. אשריהו ואשרי חלקו , נדהמתי מהכנות והאמיתות והאומץ הרב שהיה לו להביע את עצמו ללא פחד. מורידה את הכובע בפניו.
    אודיה

  • 215.

    סוף סוף מעיפים אותו (ל''ת)

    אורון, 26/10/09 06:23

    • אמן

      רום, 29/05/10 01:25

      יעיפו אותך מהארץ יא ערבי בוגד

  • 214.

    בושה וחרפה לגלי צה''ל!!! חונטה שתלטנית מבאישה שמייצגת 5% מהעם!

    דניאל, 20/10/09 03:02

    לא סובל את גלי צה''ל, התחנה השמאלנית ששמה שדרן דתי-לייט עם בייביסיטר שמאלני תורן, אך לא סובלת משבצת-שידור של שדרן ימני לבד, מתוך 25 תכניות קבועות של שדרני שמאל בוגדים ברמה של משתפי''ם של האוייב שמשדרים תעמולה שטנית אנטי-יהודית בסיוע שונאי ישראל.

    כל הכבוד למגיב 111 -- כדאי ורצוי לקרוא!!!

    ו-NRG נא להחליף את התמונה!!
    שמתם תמונה של דודו אלהרר מההלווייה של נעמי שמר ז''ל, אתם לא מתביישים?! חוצפה!

    איכס, בא להקיא ממכם!!!!!!! בעע.... !!

  • 213.

    קוטל שורשים במערכת הביוב של גלצ

    יעקב סבאג, 11/12/08 09:51

    כשראיתי את הסלוגן המופיע באתר זה לא ידעתי שזו פרסומת או תיאור התנהלותו של ''טוניק'' קוטל השורשים המזרחי'' במערכת הביוב של גלצ

  • 212.

    מי אתה יצחק טוניק

    יעקב סבאג, 11/12/08 08:34

    הלכתי לבדוק מי אתה עכשיו אני בטוח שאתה עוד מתלהם מיושן וגזען אתה נכדו של.... אילולא השם הזה מי יודע איז ריזומה היית מביא לויקיפדיה, אתה בזכות השם שלך האשכנזי, לעומת גיבור תרבות אמיתי ואמיץ. של נעלך מעל רגלך כשאתה מבקר את דודו מי שמך? אני מקווה שימצא אדם נאור שיראה לך את הכיוון

    • 212

      צילה, 28/10/09 17:43

      אהבתי מילים כדורבנות

  • 211.

    כן, זה כאן !

    בולשביק מצןי, 28/11/08 11:24

    בולשביזם דיקטטורי יכול להיעצר ולהבלם ע''י אנשי-רוח בעלי שיעור-קומה...אך, גם להאצתו ולהעצמתו של תהליך בולשביקי-דיקטטורי בחברה דמוקרטית דרושים אנשי-רוח חנפנים וחסרי-חוליות. אז, כן, זה כבר כאן.

  • 210.

    טוניק ימיך בגלצ ספורים

    יוסי חי, 28/10/08 00:19

    הבחירות יביאו שינוי ואותך יעיפו למקום הראוי לך.
    אחרי שניצלתה את המינוי שקבלתה על רשת ציבורית לרעה הגיע הזמן להחליפך.
    ביי ביי טוניק , לא נתגעגע אליך

  • 209.

    גלי רעל

    ניסים קיוותי, 26/10/08 18:58

    ''הבית של השמלאנים גלי רעל''

  • 208.

    מאז ומתמיד

    אברהם, 26/10/08 15:03

    בע''ה
    עוד מתקופת מרב מיכאלי וקודם כבר שלט השמאל בתחנה הצהל''ית (כביכול) והנגע הזה כבר פשה עמוק מתחת לעור וכעת הוא מאכל כבר את הבשר עד שהגוף כולו יפול ויבול ואז כבר לא ישאל יצחק טוניק איך זה קרה לו, אלא יבין בעצמו ויסגור את השער.

    אברהם

  • 207.

    טוניק פאשיסט וצבוע תפטר את רזי ברקאי (ל''ת)

    ישראל, 23/10/08 21:11

  • 206.

    גלי צהל גלי הצביעות

    המשיח, 23/10/08 18:47

    אוסף של נחשי צפע בעלי דעות הזויות .
    איני שומע אתכם ממלא..
    בעזרת השם תחנתכם תהפוך בקרוב מאוד לתחנת שידרי דת וגאולה ....

  • 205.

    חוזר בי מתגובה 204

    המשיח, 23/10/08 18:40

    אתם אחלה

  • 204.

    מעריב המצנזר האולטמטיבי...

    המשיח, 23/10/08 16:13

    הסיבה לכך שאיני קורא מעריב ..
    פשוט מערכת שמאלנית לקקנית ...
    תמסרו לעופר ידידי...
    תודה ואולי אם תחזרו בתשובה אז אולי.. רק אולי העיין בכתבותכם..

  • 203.

    דוד

    המשיח, 23/10/08 15:54

    אל תיפול רןחך ידיד ואחי היקר

    סופם של השמאלנים הולך וקרב.. שעון הגאולה הולך וקרב .. שאון השמאל הולך ופוסק...אוסף של לקקנים ייתנו את הדין..
    בהצלחה ושמע לי ידידי שים עליהם פס
    פרנסה משמים ולא מיונקי דדי בהמות..

  • 202.

    די לדיבורים - הצטרפו להפגנה!

    צאו מהאדישות, 21/10/08 19:00

    ביום חמישי הקרוב 23.10.08 בשעה 12:00 תיערך הפגנה מול
    בנין גלי צהל בעיר יפו (באישור המשטרה) נגד פיטוריו של דודו אלהרר
    נגד הכפייה השמאלנית בכל ערוצי התקשורת.

    אנא בואו וחזקו את דודו ששנים רבות חיזק את כולנו.
    במסגרת ההפגנה יופיעו אמנים שונים.

    • די לדיבורים - הצטרפו להפגנה!

      מוטי מהלל, 24/10/08 15:07

      האם יש החתמה על עצומה באינטרנט?
      קצת קשה להגיע מחיפה להפגנה....

  • 201.

    בושה

    אלי תירוש-כהן, 19/10/08 09:25

    דודו, האם יכול להיות שתחנה צבאית תהיה תחנה אנטי לאומית? כניראה בישראל כן!. מה שמדאיג אותי הוא שבחודשים האחרונים התחנה הופכת להיות ''פלורליסטית'' בתנאי אחד, שכל המראיינים והמאזינים יהיו מאור אחד. רפי רשף התחיל לראיין גם כתבים שחשבו אחרת - הוחלף. התוכנית שמביאה נושאי צבא ובטחון נודדת שמאלה. לא תהייה ברירה לצבור הדתי (שאינני שייך אליה), או לצבור הלאומי - למצוא ערוצים חלופיים לזו הנדונה כאן.
    דלי צה''ל אל תלחי שמאלה. את כבר שם. חיזרי להיות אותה תחנה שמעבירה את המסר של כל הצבור.
    לך דודו אומר: אתה ראוי יותר מרבים הנישארים בתחנתו של הצבא בישראל. עדיין לא אבוד ייתכן ש'מפקד' גלי צה''ל ישנה את דעתו.

  • 200.

    הנהלה שמאלנית,פרשנים שמאלנים ודודו אלהרר אחד!!!

    אלי משלם מיסים, 18/10/08 13:27

    מעכשיו אני אפסיק לשמוע את התחנה הזאת.

  • 199.

    עזות מצח של טוניק

    חיים רצון, 17/10/08 19:11

    התאכזבנו מאוד לא לשמוע היום את דודו אלהרר וחוצפה גדולה מזו לא יכולה להיות. אנחנו משלמי המיסים שממנים את משכורתו של טוניק צריכים לסבול מהעובדה שהוא מפטר את מי שלא הולך בקו הפוליטי שלו.טוניק דע לך שזה מצב שלא ימשך זמן רב . מגיע לנו יותר מאשר לך שידורים ברוח היהדות והישראליות ולא שליטה חד צדדית שלך.ולא לתת לאוייבי ישראל את הנחת והעידוד במלחמה הפסיכולוגית שהם מנהלים נגדנו.

  • 198.

    רדיפה ותו לו

    איציק מעכו, 17/10/08 16:19

    אלהרר,שמאלני ששינה דעתו וחבר לימין,מרגש אותי עד התרגשות מאומץ הלב והאמת שהוא מביע וזה כנראה היה יותר מדי לראשי המערכת, שטובעים הים של צביעות וצדקנות. אל דאגה דודו. הם אינם ראויים לך. אתה תזכה עוד להמון אהבה ופופולריות עצומה ברשתות הפרטיות. מעז עוד יצא מתוק מדבש. עוד ימים יגידו. מאוד אתגעגע

  • 197.

    להחליף את הכל.טוניק,גלצ,מימון.

    שמוליק, 16/10/08 13:38

    להחליף את שם התחנה לגלי השאל במזרח התיכון ומצידי שטוניק ילך איתם, ושקומץ אנשי השמאל שהשתלט על התחנה יממן את הפעלתה.
    ולנו הרוב במדינה תוקם תחנה שתייצג רוב ולא מיעוט.

  • 196.

    גם במלחמה צריך איזון

    אוהב עמי, 16/10/08 08:26

    אני מבין שחשוב לתקשורת להציג את עמדות האוייב כדי לאזן את השידורים. המצב היום שבמלחמה הפסיכולוגית יש לאוייב יתרון גדול עלינו. מצד אחד הוא משדר תעמולה ארסית בכל כלי תקשורת אפשרי ומצד שני הוא נהנה מחשיפה בכלי התקשורת הישראלית והתחושה שהעם היהודי מוצג גם ע''י התקשורת הישראלית ובראשה גלי צהל כצד הרע.מצב בלתי נסבל זה חייב להכנס לתודעה של מפקד גלי צהל טוניק.

  • 195.

    לאן נעלמו אוהבי ארץ ישראל

    ירדן, 16/10/08 07:19

    יצחק טוניק. אתה מפה או משם ?
    איך אתה עושה כך למאזינים ?
    באמת לא איכפט לך ?
    תתעשט המאזינים רוצים את דודו החזר אןתו מייד !

  • 194.

    וואו- תראו את 111 (ל''ת)

    יאיר, 15/10/08 22:57

  • 193.

    רעיון פשוט

    אבי, 15/10/08 20:25

    תכנית עם כ''כ הרבה רייטינג,יכולה לזכות ודאי,לאימוץ מצד תחנה אחרת

  • 192.

    דודו אלהרר

    כהן עליזה, 15/10/08 19:18

    במקום לכתוב נגד צריך לארגן עצומה לטובתו ולגרום להחזיר את התוכנית שהיתה נהדרת ומשש גרמה להתמכרות גלי צהל אתם מאכזבים

    • אפשר להביע מחאה באתר של גל''צ, תרבות, הפוגה glz.msn.co.il (ל''ת)

      לל, 15/10/08 20:17

      • לא מצליח להכנס לאתר הזה. (ל''ת)

        ירדן, 16/10/08 08:18

        • http://glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=12807 קבל קישור ישיר (ל''ת)

          לל, 16/10/08 09:35

  • 191.

    להחרים את גלצ (ל''ת)

    jhho, 15/10/08 15:38

  • 190.

    הרס מדינה

    המטיף, 15/10/08 15:25

    מאחר לדברי מר אלהרר וחבורתו השמאל הורס את המדינה

  • 189.

    חבל

    י., 15/10/08 14:44

    אני לא מהמתלהמים , סתם מאזין לגלי צה''ל שנהנה מרצועת השידור הזו שבהגשתו הנעימה של דודו - למרות שאני לא מסכים לדעותיו .

    • דודו אלהרר אוהבים אותך

      דנהה, 28/10/09 17:47

      אל תשים לב לזבלים האלה הכסף שלהם בחוץ על כל מיקרה ולנו יש את הארץ תחי מדינת ישראל על אפם וחמתם אני רואה בהם יותר גרועים מחמס

  • 188.

    למה לא היתה תוכנית אישית שמאלית

    רון, 15/10/08 14:27

    למה איפשרו רק לדודו אלהרר להגיש תוכנית דעות ימנית במשך שנים ולא נתנו במה מקבילה
    למגיש בעל דעות שמאליות.

    • רון, רואים שאתה לא שומע גל''צ. יש שם המון תוכניות שמאלניות עם הבעת דעות (ל''ת)

      אסתי, 15/10/08 20:03

    • אתה מתלוצץ ?

      ירדן, 16/10/08 07:23

      ראה תגובסה 111 ואולי כדאי שתאזין לאחת התכניות של גלי צהל לפני שאתה כותב שטות.

    • היתממות!

      פדרבוש, 17/10/08 00:28

      כל תכניות האקטואלי בגל''צ הן הרבה במות מרכזיות של השמאל

  • 187.

    התקשורת במדינה נשלטת כמעט בחקיקה ע''י השמאל

    לא ידעתם?, 15/10/08 14:22

    פשוט מאוד, פעם לא נתנו לכל אחד לפתוח תחנת רדיו בטענה שאין מספיק ערוצים וערוץ 2 יצא בקמפיין מטעם עצמו נגד ''הרדיו הפיראטי'' שמסכן מטוסים כאשר באופן מתמיהה תמיד התחנות הפיראטיות בפרסומת של ערוץ 2 היו חרדיות.

    לא שאני מחבב את החרדים, לדעתי הם לא מייצגים את הדת הרבה פעמים, אבל העיקרון ברור: אני נוסע כל בוקר על כביש החוף מנתניה לחיפה, כל הדרך אני שומע תחנות רדיו פיראטיות ערביות שמפריעות לקליטה, על זה לא מתלוננים.

    היום, לאחר מהפיכת הרדיו הדיגטלי, כל אחד יכול תיאורטית לקבל ערוץ ולשדר בלי להפריע לאחר. אבל המדינה מסרבת לעשות כן, למה בעצם? הרי הרדיו הערבי ממשיך לשדר, אלא שהמדינה, או יותר נכון ועדות בתקשורת שבהם יושבים אנשים תקשורת מהקליקה השמאלנית ושופטי בג''ץ לשעבר כמו דליה דורנר, לא מוכנים שיהיו חלילה תחנות רדיו ימניות פתאום.

    בטלוויזיה המצב יותר גרוע-אין אף דמוקרטיה שבה כל כך קשה לאדם אם הוא חפץ בכך לפתוח ערוץ טלוויזיה. ישראל היא ה''דמוקרטיה'' היחידה בעולם שלא מאפשרת פתיחת ערוצי טלוויזיה חופשי והתוצאה: אותם אנשי תקשורת בכל הערוצים ואותם תכנים.

    שפתחו את ערוץ 10 והוא נקלע לקשיים, הייתה פירצה שאיפשרה למיליארדר דתי מקולומביה בשם יעקב סאבא אם אני זוכר נכון, להציע קניית 50% או יותר ממניות הערוץ.

    טומי לפיד היה אז שר המשפטים והוא מיהר להוסיף סעיף האוסר על בעלי תחנת טלוויזיה להתערב בתכניה. מצב כזה לא קיים באף דמוקרטיה.

    ערוץ 7 היה רדיו ששידר ל15 עד 20% מתושבי ישראל, בכל זאת, הוא נרדף פעם אחר פעם גם ששידר מחוץ למים הטריטוריאליים של ישראל.

    לאחר 10 שנים של רדיפה הכנסת אישרה את ערוץ 7 כערוץ חוקי, מר''צ עתרו לסניף שלהם, בג''ץ, ששלל את החלטת הכנסת. מצב כזה לא קיים גם בסין, אני חושב.

  • 186.

    שוב ההתבכיינות שאין לה סוף

    אזרחית שנמאס לה, 15/10/08 14:09

    אתה בטוח מר אלהרר שזה בגלל הדעות שלך? אתה לא בטוח שזה בגלל שאתה מרוקאי?
    נמאס כבר מההתבכיינות שלכם. לא היית מספיק טוב ותקבל את הסיבה בלי לנסות לתרץ את עזיבתך כמו כל מרוקאי מצוי.

    • למסתתר אחרי השם אזרחית

      ירדן, 16/10/08 08:53

      תגובתך לא מביאה שום בשורה טובה לא לך לא לציבור לא לגלצ ולא לטןניק.
      רק רע ורוע עושה התגובה ואל תתפלא אם הרוע הזה יתפוצץ לך בפרצוף.

  • 185.

    תוכנית טובה ומענינת. החלטה מטופשת. בושה לגלצ. (ל''ת)

    עדי, 15/10/08 14:00

  • 184.

    תכנית עם תכנים.

    אלה ממודיעין, 15/10/08 13:25

    מצער מאוד שקומץ אנשים דל מחליט על תכנים לרוב המאזינים.
    מי שאחראי על טוניק צריך להפעיל שיקול דעת ולהזיר מייד את התכנית, וכן לבדוק את מעשיו של טוניק באם לא משתמש הוא בסמכויותיו לכפות את דעותיו על כלל השדרנים.

  • 183.

    גלי אש''פ.אני מקווה שהשיהאב הראשון שייפול על תל-אביב ייפול על התחנה הזו (ל''ת)

    הלוואי שאירן תמית את יהודה הימית, 15/10/08 13:04

  • 182.

    איך קרה שהפשפש עלה למעלה ?

    ליאור, 15/10/08 11:16

    כי הייתה לו אג'נדה שמאלנית ועם זה מגיעים להיות גם מפקדי התחנה, גם אם אינך שווה מאומה.

    תחנה שמאלנית מגעילה

  • 181.

    ציבור המאזינים של ''הפוגה'' נקרא להביע מחאתו.

    לילית לוי, 15/10/08 10:55

    ציבור המאזינים של התכנית יכול ומסוגל להשאיר את התכנית על כנה, נדרשת מחאה רבתי וכל מי שבעד התכנית, שיפנה מחאתו למפקד גל''צ.

    תושאר התכנית על כנה !!!!

  • 180.

    למה מסוג דודו? תנו מסוג אורי אורבך

    תנו ימני מחמד, 15/10/08 08:55

    מימני חכם עם דיבור הגון ולענין כמו אורי
    גם שמאלנים מקשיבים.
    דודו מיצג לאומנות חשוכה ולא חכמה.
    שנאה לא קונים! רוצים שכל ונאורות!

    • אם מורידים את דודו אלהרר, זה סימן לא מעודד עבור אורי אורבך...

      לילית לוי, 15/10/08 11:04

      ולא קשור מי אוהב אותו ומי לא....

  • 179.

    חבל, השמאל שולט בגל''ץ (ל''ת)

    ימני שהיה קרבי, 15/10/08 08:42

  • 178.

    טוניק, הכושל ןהנלעג במפקדי גל''צ, צדק הפעם

    מיכה, 15/10/08 07:22

    טוניק, שאין ספק שהוא הכושל והנלעגבמפקדי גלי צה''ל צדק הפעם. מי שייעץ לו (והרי לאף אחד אין ספק שהאיש הזה מסוגל לקבל החלטות לבד) עשה נכון.
    מדובר בתוכנית איומה, משעממת שאין לה מקום ברדיו ציבורי.
    אפילו שעון מקולקל (טוניק) צודק לפעמים.

    מתי כבר יסלקו לנו מהבית את השעון המקולקל?

    • אבל אני ועוד מיליון רוצים לשמוע את ה''נלעג''

      גילי, 15/10/08 14:23

      אתם בשמאל ה''נאור'' והנפוח שמעתם פעם על המונח דמוקרטיה או שאתם סתם נוטים להתהדר בנוצות לא לכם?

      כמה שזה מרגיז שאתם מתנשאים כנציגים של האור שעה שאתם הבזויים שבבני האדם.

  • 177.

    בואו תראו מה ב-א-מ-ת נקרא להפקיע את השידור הציבורי

    מקרה שהייתי חלק ממנו, 15/10/08 06:48

    ביום פתיחת מלחמת לבנון השניה האזנתי לתוכניתו של רזי ברקאי בעת שעבדתי במשרד. על רקע הידיעות על המתרחש בצפון צרם לי לשמוע שבתוכנית מושמעות כל דווקא יצירות כגון: שנינו מאותו הכפר, ילדי חורף 1973 ודומיהן שלטעמי אינן מתאימות למצב בו חיילי מילואים וסדיר עומדים לסכן את נפשם בקרב. התקשרתי לגלי צה''ל בכדי למחות התפקיד שהם נוטלים עליהם, לזרוע דה-מורליזציה בקרב חיילי ואזרחי ישראל. עורך תוכניות האקטואליה דיבר איתי והסכים ש''יש דברים בגו''. הוא רק התנצל שאין לו הרבה מה לעשות כי מי שקובע את התכנים בתוכנית של רזי ברקאי הוא רזי עצמו אבל הוא ''ינסה לדבר איתו לקראת מחר''. אם יש דוגמא להפקעת תדר השידור הצבאי לטובת אג'נדה פוליטית-אישית של שדר זוהי הדוגמא. ורא זה פלא (?) רזי ברקאי לא קיבל אפילו ''הערה לתיקו האישי''.

    • רזי ברקאי דוחה וסגנונו הציני מבחיל (ל''ת)

      גועל נפש על הבוקר, 15/10/08 08:47

  • 176.

    תעבור לערוץ 7 (ל''ת)

    אדיר זיק, 15/10/08 06:30

  • 175.

    גלי צה''ל לא מייצגת את רוב רובם של חילי צה''ל. שמאלנית, אניטציונית כמעט.

    יעקובי, 15/10/08 02:01

    מדוע לא סוגרים את חממת הגידול של חבורת הצפונבונים השמאלנית הזאת? מדוע הציבור צריך לממן את ילדי השמנת האלה?

  • 174.

    בשעה טובה ומוצלחת

    אבי, 15/10/08 01:51

    יותר טוןב מאוחר מאשר אף פעם.

  • 173.

    אני חש בושה למקרא התירוץ של טוניק להפסקת התוכנית

    מוטי, 15/10/08 01:18

    טוניק יכול היה לספר לציבור כי פוליטיקאים לחצו עליו יותר משיכול היה לסבול. הוא יכול היה לומר שחברי הממשלה לא אהבו את מה שנשמע בתוכנית הזו. הוא יכול היה לספר שחברים מהברנז'ה העלו פעם אחר פעם את הנושא בשיחות על כוס קפה/בירה/ויסקי. מה שהוא לא יכול לומר זה שהעובשה שהתוכנית משודרת מזה 10 שנים אמורה באיזה אופן לפעול כנגדה או כנגד אלהרר. הפוך, טוניק, זה רק מראה שמדובר בתירוץ.
    אגב, כל מי שמאזין לגל''צ יכול בקלות לזהות את אותן תוכניות המוגשות בידי אנשי שמאל ובהן תוכניות אקטואליה המשודרות כל יום מזה שנים. זו רשימה שתכלול את רזי ברקאי, אילנה דיין, ועד לאחרונה רפי רשף (שלא רק הקפיד על הגשה מנקודת ראות שמאלנית אלא גם דאג שכל ה''מומחים'' שיביעו דעתם בתוכנית יהיו על טהרת השמאל ובעיקר ''הארץ''). האם יכול טוניק להעלות שם אחד (לא יותר מאחד) של בעל תוכנית אצלו (ואפילו נידחת) שיש לו גוון ימני?
    הרי גם בתוכנית כמו המילה האחרונה דאגו ראשי גל''צ שלעולם, אבל ממש לעולם, כל איש בעל אוריינטציה ימנית יקבל איזון בו-במקום מאיש שמאל.
    אז, שוב, ספר לנו טוניק על שדר אחד, תוכנית אחת, שבה המגיש הינו איש שדעותיו אינן כמו של רזי, רפי, אילנה ודומיהם.

    • רק להוסיף שרפי רשף הוא אחיו של צלי רשף .

      טל, 15/10/08 10:32

      רק להוסיף שרפי רשף הוא אחיו של צלי רשף ממקימי ושעמד בראש שלום עכשיו.

  • 172.

    גלי צה''ל-ביזיון!!

    גבי, 15/10/08 00:10

    תחנה רדודה חד מימדית, שמאלנית ושטחית.
    זה מה שקורה כשאת התחנה שלך מתפעלים ילדים מפונקים בני 18 ועוד כמה דינוזאורים שמאלנים מדושנים.
    אורבך, ג'קי לוי, אברי וכל מי שעוד יכול - עזבו אותם. תשאירו אותם לבד לאכול את המיץ של הזבל אותו הם מייצרים שם ביפו.

  • 171.

    חס וחלילה אם היה משדר יוסי בילין תוכנית שבועית מה היה קורה אז (ל''ת)

    ארם, 14/10/08 23:17

  • 170.

    טוניק

    מכיר את הבראנג'ה, 14/10/08 23:13

    מדהים כיצד אפס מאופס כמו טוניק שנכשל בכל הקורסים הצהליים בתחילת שירותו בצה''ל תמיד נבעט למעלה עד לגלי צה''ל.

    והאפס השמאלני הזה מחליט מי חחסד ומי לשבט.

  • 169.

    they allwayes did that

    avri maidan, 14/10/08 23:05

    i remeber that in 93-94 ther was a big hit song by a new artist, they played it everyday until they found that he lived on the wrong side of the ''kav hayarok'' from that day he never got another play, it all happend in one day,i was close to the buisness at that time,and i know it for a fact!!! 

  • 168.

    טוניק שמאלני גיזעני אשכנזי

    חיים, 14/10/08 21:51

    בושה וכלימה לטוניק ולניהולו התחנה לא שלך ולא של אביך

  • 167.

    גמד אנס אותי.

    אריה מחשי, 14/10/08 21:23

    יושב גמד על כסא גבוה ואונס אותי תרבותית.
    אני {חילוני} מאזין קבוע לתוכניתו של אלהרר מידי יום שישי.
    דודו הוא זה אשר גרם לי להתאהב במוזיקה היהודית האשכנזית,
    הוא זה אשר בקולו הנעים היה חלק מהתארגנות הבית לקראת שבת.
    היום אני זועם ומיואש,מישהו סימן אותי ועשה 'סיכול ממוקד' לתוכנית הנהדרת של דודו.
    ואתם אחי משמאל,איך אתם נותנים לזה לעבור בשקט?
    הרי בכל פעם שאיזה אינטלקטואל ישראלי פתח את הג'ורה' שלו בכנס באירופה מיהרתם להגן עליו בחירוף נפש ובזעקות שאנו לא אירן וחופש הדיבור וכל 'החארטות' שלכם.
    למה אתם שותקים עכשיו??
    הייתי מוכן לשבת חודש בבית הסוהר בתמורה ליריקה עסיסית בפרצופו של טוניק,הגמד שאנס אותי.

  • 166.

    תחנה שמאלנית?

    אביבי 1, 14/10/08 19:35

    להאשאים את גלי צה''ל ברדיפה שמאלנית או כניעה לרדיפה שמאלנית זה טמטום מארץ המטמטמים.

    • תחנה שמאלנית!!!

      מיץ פטל, 14/10/08 20:55

      כל יום בין 7:00-18:00 תמצא את מיטב הראשים המדברים של השמאל (פרידמן את יוכפז הוגי הדעות כעומק הכפית, ליפקין שחק מפרידת המשפחות, ברקאי שעדיין מחפש את המנכ''ל של האינטרנט, יעל דן המראיינת הגרועה עליי אדמות וירון וילנסקי לקינוח)

      לסיכום: שמאלנית!!!

    • ממש לא (ל''ת)

      גדעון, 15/10/08 11:21

  • 165.

    זה באמת לא מתאים לגלי צה''ל ששדרן לאומי ישדר אצלה

    צליל, 14/10/08 19:15

    דודו היה ממש מעולה. גם במלל וגם בשירים שבחר.
    אממה, היה ברור לי שלא יוכל להמשיך.
    כי הוא לא מתאים עצמו ל'רוח צה''ל' התבוסתנית ולא לגל''צ.

  • 164.

    זה באמת לא מתאים לגלי צה?ל ששדרן לאומי ישדר אצלה (ל''ת)

    צליל, 14/10/08 19:12

  • 163.

    סתימת פיות שאינם שמאלנים בגלי צה''ל

    נחום, 14/10/08 18:55

    גלי צהל הינה תחנת רדיו צבאית. וככזו ראוי שבתוכניותיה תיכללנה גם תכניות ''שנויות במחלוקת'' המעבירות מסר בעל תכנים ימניים. ידוע היטב שהיחידות העילית של צה''ל רבים מן החיילים הינם בוגרי מוסדות חינוך דתיים ( ישיבות תיכוניות וכד' ), ובד''כ לוחמים אלו אינם מהווים חלק מן השמאל הישראלי. העיוות בתקשורת הישראלית קיים כבר שנים רבות, אך בתחנה הצבאית, חייב להיות איזון וחייבות להיות גם תכניות כדוגמת זו של דודו אלהרר. אין לפטרו בדרך של יצירת תכנית אחרת בהנחייתו בה לא יוכל להעביר את המסר בו מאמין מר אלהרר.

  • 162.

    החלטה בלתי נמנעת. התוכנית היתה זבל קיצוני

    כנסו. חשוב., 14/10/08 18:14

    1. התוכנית היתה זבל קיצוני אמיתי.
    2. בגל''צ יש יהדות לא פחות מאשר בתחנות ממלכתיות אחרות.
    3. הכותב ממש אינו מאלן. אם כבר, אזש ההפך.

  • 161.

    בושה וכלימה למדינה שמורידים את התכנית !

    רונן מת''א, 14/10/08 16:04

    יהודי אחד , צדיק , שאומר את מה שכולם ,כן כולם זה אומר לפחות 80% מבין היהודים חושבים , ואותו מורידים ...
    למה ? כי השמאלנים לא מאמינים בזהות שלהם היהודית , הם הבעיה האמיתית של המדינה רק הם נותנים רוח גבית לפלסטינים , הם היועצים הכי טובים שלהם ! אשכרה בוגדים וגייס חמישי , אשכרה !!!
    צריך לחוקק בכנסת חוקים שיאפשרו שיוויוניות בתקשורת .
    דודו , אוהבים אותך מאד .

  • 160.

    אלהרר איש גדול

    עופר, 14/10/08 14:44

    אלהרר מביע את דעת רוב היהודים במדינה!!
    תחנת צבא העם היא סניף של מרץ
    אסופת שמאלנים ששולטת בכל
    מחבל בן 18 נקרא בגלצ נער
    מיידי בקבוקי תבערה נקראים מפגינים
    דודו אלהרר הוא קרן אור מתוך ענן
    גלצ היא תחנה נבזית שעדיף לסגרה מיד..
    ולשלוח את חייליה לעבודות שירות בכלא 4

  • 159.

    גם אני נהניתי להאזין לתכניות של דודו אלהרר

    איל כהן, 14/10/08 14:26

    צריך להוריד את הכובע בפני גלי צה''ל עבור זה שנתנו לו לשדר עשר שנים.
    להבדיל, שדרים בעלי אוריינטציה שמאלנית מובהקת כמו רשף ודן יישארו שם לנצח וימשיכו לשטוף את מוחות המאזינים התמימים.

    תודה לך דודו, נקווה שתחנה אחרת תרים את הכפפה, אנחנו נישאר איתך!
    www.eyalcohen.com

  • 158.

    הפתעות כאלה בטלפלא (ל''ת)

    yuv, 14/10/08 13:16

  • 157.

    צריך לסגור את התחנה - כסף ציבורי שצריך להפנות למקום אחר (ל''ת)

    יש מספיק תחנות אזוריות שהציבור לא ממן, 14/10/08 13:14

  • 156.

    לכם יש את התקשורת ואנחנו הרוב מגיבים פה

    אשר משעלי, 14/10/08 11:38

    טוב אם תתנו לנו הנפגעים האמיתיים מסתימת הפיות להגיב כאן כי לכם יש את התקשורת עליה אתם שולטים שליטה מלאה.
    לתכנית של דודו אלהרר מאזינם רבים אני מכיר אישית מאות מהם והם לא דתיים ולא פנאטים כמו שהשולטים בתקשורת מנסים לדמות אותם.
    למאזיני דודו אלהרר אין קרניים אני מבטיח לכם וזה שהם הרוב במדינה לא צריכה התקשורת לנדות אותם.

  • 155.

    התקשורת הציבורית צריכה לשקף את דעת הרוב והרוב אינו רוצה לאומנים ימניים

    לאומנים לתקשורת לאומנית, 14/10/08 08:58

    ודתיים. אתם מ-י-ע-ו-ט לפי הייצוג שלכם בכנסת ולכן התכבדו בבקשה ולכו לאמצעי התקשורת שלכם ויש כאלה מספיק כולל כל הערוצים הפיראטיים. שם תוכלו לשכנע את המשוכנעים.

    • ל 155 לפחות תזדהה בשמך

      אשר משעלי, 14/10/08 11:42

      ככה היינו מגלים שאתה יושב כאן ומגיב בשמות רבים ווירטואלים.
      לעצם העניין אם מדברים על רוב עם ישראל הוא ימני אין מה לעשות . ואם מדברים על התקשורת הרוב הוא שמאלן ויש מה לעשות.

    • למגיב הסדרתי בשמות שונים

      אשר משעלי, 14/10/08 11:53

      הרוב הימני בארץ לאו דווקא הדתי הוא עובדה מוצקה שאין עליה עוררין.
      זה שאתם שולטים בתקשורת ומייצרים בועה שאין מאחוריה כלום זו גם עובדה.
      טוב היה לו לא היו סותמים פיות ומעוררים את הרוב לקום לכעוס ואולי להביא לשינוי האבסורדי שנוצר בניגוד למחשבות מקימי המדינה שלא ידעו שאתם תשלטו בתקשורת.

  • 154.

    מפסיק להאזין לגל''צ [גמלאי של צה''ל]

    שמשון, 14/10/08 06:57

    תתביישו

  • 153.

    גם את אלישע העיפו בגלל השד העדתי

    אסי, 14/10/08 06:12

    עכשיו התעוררתם ,למה לא התעוררתם כשפיטרו את עורך המוסיקה ממוצא המזרחי ממחנה הימין דניאל אלישע .כשפוטר דניאל אלישע אף אחד מכם לא הזכיר את העובדה שהוא גם ימני,גם מזרחי וגם משכונת קיפוח באשקלון .נתנו לו ללכת הביתה אחרי שבמשך 9 שנים הוא גרם לגלגלץ להתחבר לעם וגרם לכך שכל עורכים הבאים אחריו ערכו בדיוק כמוהו עד היום.טוב שנזכרתם בחיי...NRG לא לצנזר בבקשה ...

  • 152.

    דודו

    dgdg, 13/10/08 23:42

    לאחד כמו דודו אלהרר שהיה גבר מכה...הכה את אשתו,שבבקרים הלחים של רמת גן היתה נראית עם סימנים כחולים על פניה ....מרר את חייה....ובנוסף טירופו הגזעני...מוטב שיעלם מגלי האתר.

    • ממש לא לעניין ! (ל''ת)

      זוהר, 14/10/08 21:03

  • 151.

    הממשיכים של מפגיזי אלטלנה שולטים בגל''צ. (ל''ת)

    מוטי, 13/10/08 18:59

    • והסיקריקים (הימנים הקיצוניים) ממשיכים לתקוע סכין בגב האומה

      בית שני, 14/10/08 09:03

      למה לעצור רק באלטלנה? ההיסטוריה מתחילה בתש''ח? הבה נלך אחורה ונזכר איך 12 שבטים אחים לא היו מסוגלים לחיות רגע אחד ביחד, איך הקנאות הדתית פיצלה את מלכות ישראל לשניים, הבה ניזכר איך הימין הקנאי הקיצוני (הסיקריקים) הביאו לחורבן בית שני. הבה ניזכר במנחם בגין הפשיסט שלא הבין שמדינת היהודים קמה בה' באייר ורצה להמשיך בחתרנותו תחת המוסדות הנבחרים ע''י קיום כוח חמוש שסר ר-ק למרותו (אצ''ל) שמצויד בנשק שהוברח לארץ (אלטלנה). בדיוק כמו שעושה החמאס לאש''ף כיום.

      • השמאל מוביל את העם להתאבדות ועוד באים בטענות (ל''ת)

        אחד שלא מבין, 14/10/08 14:27

  • 150.

    טוניק מובל באף

    גילי אלהרר שדרות ,אין קשר משפחתי, 13/10/08 18:47

    לא נראה לי שהוא עשה זאת מבלי ששונאי הימין דחפו אותו.
    הזלזול וקטיעת כל דובר או מגיב ימני בגלצ כל כך בולטת וטוניק פשוט קם ואמר זאת בצורה הכי גלוייה.
    חבל רק שהוא לא היה מספיק עירני לעובדה שבארץ יש הרבה יותר ימניים מאנשי שמאל מיעוט שהשתלט על התקשורת.

    • זו הסתה של גידי אורשר

      מיקי, 14/10/08 14:40

      הוא עשה הכל רק לגרש את דודו אלהרר מהתחנה.

      עכשיו טוניק יאכל את מה שאורשר בישל לו.

  • 149.

    שוב הפטרנליזם השמאלני הזה. אל דאגה.. יום אחד ניפטר מכם.

    רועי, 13/10/08 18:12

    בית המשפט יהיה ימני, התקשורת וגם גלי צה''ל. אנחנו נביא את היום.

  • 148.

    אלוי עכשיו יעבירו את ישרקלסיק ליום שישי שיוכלו גם דתיים לשמוע???

    ישראל כהן, 13/10/08 14:49

    כל יום ראשון בעבודה אומרים לי שזאת תוכניחת נהדרת ואני שומר מצוות. תודה.

  • 147.

    תגידו תודה שהחזקנו עד עכשיו אחד שהוא גם פרענק וגם יהודי אמיתי (ל''ת)

    מולי האומללי , הפועל אוסישקין ת''א, 13/10/08 14:22

  • 146.

    ככה עושים לכל מי שלא מסכים עם השמאל ראו אריאל זילבר

    וזו נקראת מדינה דמוקראטית, 13/10/08 13:23

    ראו שלמה גרוניך אמיר בן עיון תיהיה שמאלני תקבל הכל תשנה דעות אתה מוחרם

  • 145.

    הוא היה שמאלני בעבר ולכן אין צורך לרחם עליו

    אא, 13/10/08 13:14

    דודו אלהרר היה שמאלני בעבר
    אני זוכר כתבה עליו במעריב ועל מסעדתו וכיצד הילל את פועליו העזתים וכיצד נגזר עלינו לגור ביחד.
    ככל הידוע לי הוא תמך בהסכם אוסלו - קו ההפרדה בן שמאל לימין.
    לכן איני מרחם על דמעות התנין שלו

  • 144.

    הוא היה שמאלני בעבר ולכן אין צורך לרחם עליו

    אא, 13/10/08 13:14

    דודו אלהרר היה שמאלני בעבר
    אני זוכר כתבה עליו במעריב ועל מסעדתו וכיצד הילל את פועליו העזתים וכיצד נגזר עלינו לגור ביחד.
    ככל הידוע לי הוא תמך בהסכם אוסלו - קו ההפרדה בן שמאל לימין.
    לכן איני מרחם על דמעות התנין שלו

  • 143.

    תוכנית מעולה מאזינה קבועה

    תוש, 13/10/08 12:47

    כל יום שישי בקיץ הייתי שומעת בקביעות ובאדיקות את התוכנית כאשר אמי שמעה את התוכנית היא היתה המומה שזה בגל''ץ (היא אינה שומעת תכנה זו היות והיא מייצגת צד אחד בצורה חזקה ואילו לצד השני נתנה תוכנית ''המילה האחרונה''), לאחר שאמי הקשיבה לתוכנית היא אמרה שזה רק עניין של זמן עד שהתוכנית תעוף מתחנה זו, התווכחתי איתה, לצערי היא כרגיל ניצחה. תוכנית מעולה מקווה שהיא תעלה במקום אחר.

  • 142.

    דודו! אנחנו אוהבים אותך! תמשיך!!!

    סטודנטית, 13/10/08 12:34

    אם לא בגלי צהל במקום אחר... גל''צ עוד יתחננו שתחזור אליהם!

    • כן כן, אוהבים אותו. אבל שיהיה ברדיו 7

      מומחה לקרפיונים, 13/10/08 13:12

      ערוץ 7 מתאים לו והוא מתאים לערוץ 7. ואם יהיה מצעד פזמונים בערוץ 7, אני מבטיח לא להאזין לו ולשירי ארץ ישראל העבשה.

  • 141.

    מזל שיש ישראקלאסי! ההההההההה ת ו כ נ י ת !!!

    מאזיני העמק, 13/10/08 12:13

    ולו רק על זה צריך להודות לטוניק ומולי שפירא!!!

  • 140.

    הצבא לא צריך רדיו. (ל''ת)

    לסגור את גל''צ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 13/10/08 11:46

  • 139.

    מישהו יכול להסביר לי מה זה קשור ליהדות????? (ל''ת)

    שמוליק, 13/10/08 11:44

  • 138.

    דודו מפוטר- ולא מרצונו עזב

    יערה בן יעקב, 13/10/08 11:15

    למר טוניק
    עכשיו ברור למה אתה מפקד התחנה, מצאו להם מישהו שיעיף את דודו אלהרר, אבל אנחנו לא ניתן ולא נישתוק!! כל שבוע אנחנו מחכים בכליון עיניים לתכנית הזאת, זאת התכנית הכי טובה ברדיו כולו, גם מבחינת התכנים וגם מבחינת השירים. הכי ניפלא כשדודו עצמו מצטרף לשירים. הוא זמר בחסד.
    אז מספיק עם סתימת הפיות שלכם- תנו לו מקרופון ותוסיפו לו שעות שידור! ניראה אתכם!!

  • 137.

    פלוראליזם לא בבית ספרינו (ל''ת)

    אנחנו התקשורת הנאורה, 13/10/08 11:14

  • 136.

    מגיב 111 - דברי טעם בפיך אך אין סיכוי שתקבל תשובה רצינית! (ל''ת)

    משה, 13/10/08 10:34

  • 135.

    מעניין שלראיין את שונאינו מותר

    יעל לא דנה, 13/10/08 09:58

    יעל דן ורזי ברקאי מראיינים השכם והערב את כל שונאינו, נותנים להם פתחון פה ואוזן קשבת, אם הם יקבלו את זכות השיבה אל תתפלאו.
    מי שגרם לנו ליציאה המחפירה מלבנון ב2000 שהביטאה עלינו אינספור אסונות זה התחנה הזאת והעידוד החד צדדי שנתנה לארבע אמהות. מי שעודד גירוש אלפי יהודים מבתיהם וזריקתם לכלבים- גלצ. אתם הפה של השמאל.
    אז כשנותנים כאן מקרופון לשעה אחת בשבוע למישהו ימני באמת, קמה קול זעקה, שמה יהיו כמה שפויים שיאזינו ויבינו לאן גלי צהל מושכים כל הזמן.

  • 134.

    תראו את הצד החיובי

    פוחלץ, 13/10/08 09:50

    טוניק הצליח לקבל החלטה בנושא כלשהו!!

    מי אמר שאין ניסים ברדיו?


    אגב, החלטה מצוינת....

  • 133.

    איזה קול יש לו.. מדהים ! (ל''ת)

    הדר מרקס, 13/10/08 09:32

  • 132.

    זה לא חדש. את אריאל זילבר משמיצים מרגע שהתבטא. את נעמי שמר חדלו להשמיע

    רואה וזוכר, 13/10/08 09:29

    לארח ולהתאבק בעפר רגליה, כקודם, מרגע שהתבררו דעותיה, טופול הנערץ שהתארח באינסוף תכניות נעלם מהמסך מרגע שהתגלתה חברותו עם גנדי.
    ואלה רק מקרים בודדים.

    הם לא מתביישים. הליברליזם והפלורליזם הנאורים, המתקדמים, המוארים והחינניים מופנים אך ורק כלפי בעלי דעות שמאל זהות.
    כל מי שמעז לחשוב אחרת - מוקצה, מנודה ומושלך לשוליים. כך נהגו כאן מאז ומעולם!!

  • 131.

    צריך לשים במעצר מינהלי כל מי שלא מהלל את ''שטחים תמורת שלום''!

    היסטוריון, 13/10/08 09:15

    הראשון שהפריע לנו בזה היה צ'רצ'יל, שסרב לקבל את בשורת השלום - ''שטחים תמורת שלום'' (צ'כוסלובקיה תמורת 3 חודשי שלום) ב-1938, והביא בגלל ההסתה הימנית-קיצונית שלו למלחמת העולם השניה.
    מזל שהתחנה הנאורה ''גלי-צה''ל'', שממשיכה את דרכו של החכם הצדיק נוויל צ'מברלין (גם באנטישמיות) למדה את הלקח, וחונקת כל השתוללות ימנית בעודה באיבה.
    רק תפעילו כבר גם את היועץ המשפטי שלנו!!!!

  • 130.

    חבל

    צליל, 13/10/08 09:10

    חבל מאוד
    מגיש בעל שפה נהדרת וצליל נהדר
    ותכנית מצויינת
    למה למה למה

  • 129.

    היה מיותר (ל''ת)

    אפילו לתת לו דקת שידור, 13/10/08 08:40

  • 128.

    את מי בדיוק משרתת התחנה הסמולנית הזו בכסף שלי?

    מאזין מפתח תקווה, 13/10/08 08:15

    את הלוחמים ודאי שלא!

  • 127.

    יופי!! עכשיו צה''ל יוכל לעשות את תפקידו בהכנת הגירוש הבא, בלי צרימות (ל''ת)

    מאזין שרוף על גלי צה''ל, 13/10/08 08:05

  • 126.

    טוב מאוד מר טוניק. אתה נותן לנו תקווה לשלום. ולשחרור עכו, כמובן!!! (ל''ת)

    יוסוף מעכו, 13/10/08 08:02

  • 125.

    גלי צה''ל היא תחנה סמולנית, פיראטית, רדודה וז'דאנוביסטית! (ל''ת)

    ישראל מתוני, 13/10/08 08:00

  • 124.

    תענוג לקרוא את התסכול של הימין הכיפתי המתלהם, טוקבק אחרי טוקבק

    חילוני, 13/10/08 07:48

    לאט לאט אנחנו מטאטאים אתכם תחת השטיח, כדי שלא יראו את הבושה אליה התדרדרה כת יהודית קיצונית וסהרורית. לאט לאט אנחנו מתנתקים מכם, מריקון הכיסים שלנו להעלאת רמת החיים שלכם, ולגירושכם הסופי לשמורות טבע שם תוכלו להמשיך בפולחן דניאלה וייס שלכם כשאנחנו צופים ומוחאים כפיים למופע הוודו הזה. השלב הבא - סילוקכם מצה''ל ומשאר העמדות הציבוריות והשילטוניות שהתגנבתם אליהן תוך ניצול חולשתה של הדמוקרטיה, רק כדי לקעקע את יסודותיה. צעד צעד אבל בנחישות ובתקיפות.

    • שליברמן יכפיל את כוחו

      חכה חכה, 15/10/08 13:29

      תזכור את מה שרשמת עוד שנתיים בבחירות הבאות. הימין יעלה וליברמן יכפיל את כוחו והציונות תחזור להוביל ואנשים כמוך מוזמנים לעבור לגור עם שוניאנו ערביי ישראל שיועוברו על אדמותהם לפלסטין (+:

  • 123.

    גל''צ ''רדיו?'' שמלאני פלצני ופוליטי... (ל''ת)

    יעקב, 13/10/08 06:18

  • 122.

    הכותרת לא נכונה - צ''ל השמאלנים ממשיכים להשתלט (ל''ת)

    מיקי, 13/10/08 05:36

  • 121.

    דבר החונטה השמאלנית השלטת (ל''ת)

    הלאה הבולשביזם, 13/10/08 05:10

  • 120.

    צריך לארגן משמרת מחאה מול הבית של טוניק

    מיקי, 13/10/08 04:51

    והתחנה ברחוב יהודה הימית ביפו

    תתחילו לארגן ולהעביר מיילים

    sheyd@mail.com

  • 119.

    שיצטרף לערוץ 7 וילבה את שנאתו אצלם, ההתנתקות היתה החלטה (ל''ת)

    דמוקרטית, 13/10/08 03:33

  • 118.

    רק לצבא-המרגרינה של רפובליקת-הבננות יש כזה גל''צ...!

    ד''ר שלום פליסר, 13/10/08 02:30

    כאשר מרטין שלאף וחבריו מכתיבים את התכנים - ככה נראה הפרצוף של התחנה.
    גם גל''צ נרתם להרדמת צה''ל, להפיכת חייליו למריונטות של האיחוד האירופי ולפיונים של השמאל הרדיקלי...!
    אם תחנה של לובשי-מדים אינה מסוגלת להתמודד ולהתעמת עם תכנים שאינם ב''אג'נדה'' השמאלנית - זוהי פשיטת-רגל של הדמוקרטיה, הנחשפת במלוא ערוותה עם כל הפורונקלים שלה...!!!
    לשווא הם יקרקרו ויצרצרו על ''דמוקרטיה'' ו''חופש ביטוי'': אלה מנוכסים ושייכים רק לשמאל - אעפ''י שישנם רבים וטובים גם במרכז ובימין - רבים שאסור לקולם להישמע.
    אין ייצוג-יחסי מינימלי, לכל הקשת הפוליטית. יש רק ''חונטה'' ו''גילדה'' עם ''אג'נדה''...!!!
    תתבוססו לכם שם, במוגלה התוססת הזאת...!!!

  • 117.

    תכנית מדהימה. עוול נוראי לאיש מקסים (ל''ת)

    דן, 13/10/08 02:27

  • 116.

    סתימת פיות על רקע פוליטי! בושה לתחנה שאמורה להיות של כ-ו-ל-ם (ל''ת)

    אזרח, 13/10/08 02:24

  • 115.

    ראו מה טוניק אמר לnrg במרץ השנה

    מאזין מושבע, 13/10/08 01:56

    ''קשה מאוד לשמור על אובייקטיביות כאשר מדובר בעיתונאים בעלי עמדות ותפיסות עולם. אני לא יודע לומר מי שמאלני ומי לא שמאלני בתחנה. חשוב לשמור על האיזון. יש בתחנה רפי רשף, ויש דודו אלהרר.''..אז היכן האיזון טוניק..היכן הוא היום..??

    • האיזון נשאר. גם רפי כבר לא שם. (ל''ת)

      נורית, 14/10/08 23:31

  • 114.

    סתימת פיות בכוח יגרור כוחנות מהצד השני -שאף אחת לא יתפלא (ל''ת)

    מתנחלת ת''א, 13/10/08 01:50

  • 113.

    יופי עכשעו כל השדרנים שמאלניים

    שי, 13/10/08 01:46

    מנהלי התחנות לא מבינים שהעם ברובו ימני ומסורתי. שימו לב מי זוכה בכל ריאלטי ולמי כמעט ואין ייצוג למרות כוחו בתקשורת

  • 112.

    שילך לערוץ 7 ודומיו. (ל''ת)

    יובל, 13/10/08 01:16

  • 111.

    יחס 26:1 בין שמאל לימין בגל''צ

    יוסף פריאל, 13/10/08 00:11

    לכב' מפקד גלי צהל- אל''מ יצחק טוניק
    12.10.08
    הנידון: חוק רשות השידור המחייב איזון בשידור
    שלום רב:

    ביום ו האחרון (5.10), סיפר בדמעות דודו אלהרר בתכניתו, שהוא מפוטר החל מסוף חודש זה עקב אי שמירה על איזון פוליטי בשידוריו.
    שאלתי היא, האם דמעותיו יתערבו עם דמעותיהם של הבאים המצוינים מטה שגם שידוריהם לוקים באי שמירה על איזון פוליטי.

    מיכה פרידמן בוקר טוב ישראל 3 ש''ש
    גולן יוכפז בוקר טוב ישראל 3 ש''ש
    רזי ברקאי הכל דיבורים 8 ש''ש
    יעל דן עושים צהרים 6/8 ש''ש
    אריה מליניאק יש עם מי לדבר 1 ש''ש
    איתן ליפשיץ יש עם מי לדבר 1 ש''ש
    דליק וולניץ יש עם מי לדבר 1 ש''ש
    גדעון רייכר יש עם מי לדבר 1 ש''ש
    גיא מרוז ואלדד זיו צפרי לילה חוזרות 2 ש''ש

    מחקרי הקצר על גל''צ (בקישור http://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/6330) יוכיח, שאני בקיא למדי במה שקורה בתחנה. אני מאזין קבוע ונהנה מתכניות שונות, לכן אודה לשמיעת תגובתו של אדוני לשאלת חוסר האיזון העומד ביחס של 26:1 לפחות.

    וארחיב מעט:
    1. אני חובב נוסטלגיה ומרצה בתחום של מוסיקה ישראלית. הואיל וכך, אני נהנה נאד מהקונספט של ''צפרי לילה חוזרות בזמן'' אך החרות שלוקח לעצמו המגיש גיא מרוז, להפוך כל תכנית להספד ליצחק רבין המשולב בביקורת על התהליכים ההיסטוריים שחלו כאן (עליית הליכוד, ההתיישבות ביש''ע וכדומה) היא מוגזמת. אודה לאדוני אם יאזין לחלק מהקלטות התכנית וישים לדבר סוף.
    2. באותו כיוון, מדדתי פעם את תגובותיו של גדעון רייכר לדוברים בתכניתו הנוטים לימין (שהם כמובן רוב הדוברים שהרי אין להם במה אחרת), לעומת תגובותיו לאנשי שמאל. הבדיקה בדקה שלשה פרמטרים: האזנה ללא קטיעה; רציפות הטון בתגובתו או העלאתו- דבר המבטא הסתייגות; וסיום השיחה באמירות ציניות.
    היחס שנתגלה הוא 2.7. כלומר אם אתה דובר ימני, תקבל הרבה פחות זמן לפני שהמנחה יגיב לדבריך, דבריך ייסתרו בהרמת קול מסוימת והשיחה עלולה לעיתים להסתיים באמירה צינית מסוג כלשהו.
    3. גם ליעד מודריק לא גדלה בבית אל (אני מעריך שרובנו יודעים היכן כן), ובכל זאת לא הזכרתיה בסקירתי לעיל, כי ניכר שהיא מתאמצת שלא לחשוף את דעותיה- לרוב זה מצליח לה.

    א.נ. פתיחתי היתה צינית מעט, אך שאלתי המגובה בעובדות, דורשת הסבר רציני מדוע לסתום את הפה הימני היחיד בתקשורת הישראלית ולעומת מהלך זה, להשאיר מערך רחב כל- כך של אנשי שמאל השולטים כמעט על כל תכניות האקטואליה בגלי צה''ל.
    בטוחני שכבודו, שאת ידיעותיו ואיכותו אני מעריך בעקבות האזנתי ל''רצועת הביטחון'', יזכה אותי ואת שאר החשים כמותי בתשובה הולמת, ועדיף ממנה בביטול מהלך הפיטורין.

    בתודה
    יוסף פריאל

    • ''יש עם מי לדבר'' מוכיחה שאתה מקשקש

      טוקבקיסט אובססיבי, 14/10/08 09:08

      אני מאזין לתוכנית כל יום ויכול לקבוע בוודאות מוחלטת שלתוכניות האלה מתקשרים כל יום אותם 30 - 40 ימנים קיצוניים, שכל יום מוסרים שמות אחרים ועולים לשידור. חלקם כבר מזוהים ונזרקים מיד וחלקם מצליח לחדור ולמנוע ממאזינים נורמלים (כן כן) לעלות לשידור. גם אתה ימני קיצוני מגוייס ולכן כל הטוקבק הארוך שכתב הוא קישקוש ושקר.

  • 110.

    דודו אלהרר הינו קול יהודי ציוני שפוי בודד בחשכת התקשורת (ל''ת)

    דניאל סבלדי, 12/10/08 23:58

  • 109.

    דודו אלהרר הינו קול יהודי ציוני שפוי בודד בחשכת התקשורת (ל''ת)

    דניאל סבלדי, 12/10/08 23:57

  • 108.

    גזענים פרימיטיבים לא ראויים לגל''צ

    שמאלן קיצוני, 12/10/08 23:40

    סוף סוף נפטרנו מענשו של זה

  • 107.

    טוניק, אתה איש קטן אפילו יותר ממולי שפירא (ל''ת)

    חיים, 12/10/08 23:39

  • 106.

    בדם ואש את הדוס נגרש!

    חילוני, 12/10/08 23:20

    לא צריך דוסים ברשות השידור (ע''ע שקלאר) ולא צריך אותם ברדיו שממומן בכספי משלם המיסים החילוני. דוסים צריכים לעבוד רק במדיה דוסית.

    • הוא לא דוס-יהודי פשוט! (ל''ת)

      ואתה כנראה ערבי לפי הסיסמא.., 13/10/08 00:09

  • 105.

    לקרוא לתחנה גל''ש (גלי שמאל ) (ל''ת)

    ימין קיצוני ? אולי שמאל הרסני ????, 12/10/08 23:17

  • 104.

    טוניק ? למה אתם לא משלמים תמלוגים על זכויות מבצעים לאומנים? (ל''ת)

    שרית חדד, 12/10/08 23:16

  • 103.

    או שמאל או שמאל תבחרו מה לשמוע (ל''ת)

    פששש.. דמוקרטיה במיטבה, 12/10/08 23:14

  • 102.

    כל העולה בסופו של דבר יורד

    ראול, 12/10/08 23:14

    היום אתה על הסוס עושה בגלצ כבתוך שלך. ושוכח שתפקיד הרדיו להתייחס לכל מאזיניו.
    מחר (אחרי הבחירות) בדרכך למטה תפגוש את האנשים שהיום אתה מדיח אך ורק בגלל דעותיהם.ואז לא יתמכו בך לא אנשי השמאל שיהיו בדרכם למטה ולא דוברי החמס שלהם במה אצלך יותר מאשר לרוב הימני בעם.

  • 101.

    רק בטוקבקים רואים מה חושב העם ולא הקליקה הסגורה (ל''ת)

    טוב שיש טוקבקים, 12/10/08 23:12

  • 100.

    קול העם ישמע בגדול בבחירות . שימשיכו העיתונאים לברבר בינם לבין עצמם (ל''ת)

    לא לבזבז זמן על רדיו הזוי, 12/10/08 23:10

  • 99.

    מדוע חשוב להשאיר את דודו. לטובת המשך גלי צה''ל.

    יעקב - חבר מרכז ליכוד, 12/10/08 23:09

    גלי צה''ל, כמו כל התקשורת הציבורית, נחשבת בעיני רבים - לתחנה של יפי נפש שמאלנים. אמנם יש בגלי צה''לתוכניות כמו המילה האחרונה, בה מאזנים את אורי אורבך הימני לייט עם שמאלנים. אולם רוב שדרני התחנה הם שמאלנים קיצונים ובהם רפי רשף (שמראיין תמיד אנשי שמאל מובהקים) רזי ברקאי (קצת יותר מתון אבל עדיין שמאל) טלי ליפקין שחק (שמאלנית ידועה) יעל דיין (חבל להשחית מילים על דעותיה) ןעוד. דודו אלהרר היה פנינה אחת ויחידה של ימין שמייצג באמת את רוב העם - והנה דווקא אותו מורידים. חבל -זה מציג את גלי צה''ל כתחנה שאיננה ראויה לייצג באמת את צה''ל וצריכה להפסיק לשדר.

  • 98.

    בבחירות נשמיע את קול העם בגדול !!!! (ל''ת)

    תעברו לשמוע מוזיקה בדיסקים ברכב ,סגרו הרדיו, 12/10/08 23:07

  • 97.

    עלובים שכמוכם , בולשביקים. קליקה קטנה ומסריחה (ל''ת)

    רוצים בחירות, 12/10/08 23:06

  • 96.

    תבחרו מה לשמוע שמאל או שמאל קיצוני יותר ,ימין זה רק מה שהם יבחר (ל''ת)

    דמוקרטיה במיטבה!!!, 12/10/08 23:04

  • 95.

    הורידו תכניות נוספות

    ענת - חילונית מהמרכז, 12/10/08 23:04

    השנה פתחתי את הרדיו לפני ראש השנה. ציפיתי להקשיב לתכניתו של הרב פירון שמלווה אותי ועוד חברים רבים, חילונים, לפני כל חג.
    התברר שהתכנית הורדה.
    התקשרתי לתחנה ושאלתי...
    התשובה היתה: התחלף המפקד. הוא לא אוהב תכניות כאלה.
    הדבר האחרון שאפשר לומר על תכניות אלה זה שהיו קיצוניות... אני יודעת מחברים של הילדים שמשרתים במחלקתהאומר שיש שינוי כיוון בגל''צ.
    חבל

  • 94.

    תקשורת רחבה עבור 1 אחוז מהעם ,קול הרוב נשמע רק בתגובות

    תקשורת לבודדים, 12/10/08 23:00

    תעשו כמוני, תתחילו לשמוע מוזיקה במקום בירבורי שמאל הזוי . שימשיכו ללקק את עצמם לדעת . בבחירות נראה מה העם חושב .

  • 93.

    רק השואה וגירוש ספרד גרועים יותר מהדחת אלהרר (ל''ת)

    מאזינה קבועה, 12/10/08 22:52

    • תגובה של מי שלא מכבדת

      משכיל קבוע, 13/10/08 18:14

      קצת כבוד להסטוריה של העם היהודי

    • נו באמת מושמוש, וההדחה של מרינה מהישרדות ? אה ?? (ל''ת)

      קושקוש, 14/10/08 18:04

  • 92.

    רק דמוקרטיה מהצד השמאלי (זן בהכחדה ) מותר לשדר (ל''ת)

    דמוקרטיה של קומוניזם, 12/10/08 22:27

  • 91.

    רק דמוקרטיה מהצד השמאלי (זן בהכחדה ) מותר לשדר (ל''ת)

    דמוקרטיה של קומוניזם, 12/10/08 22:27

  • 90.

    הם נלחצים ו מ פ ח ד י ם. רק פייגלין - מנהיגות יהודית!!!

    משה, 12/10/08 21:57

    המפהפכה נעשית לאט ובנחישות.

  • 89.

    אולי עדתי????

    נמאס כבר, 12/10/08 21:54

    תמיד אותן טרוניות
    עשר שנים דיבר - פתאום גילה את השמאל
    טוב שלא בגלל המוצא
    או אולי תרוץ אחר...
    מותר גם למאזינים משהו רענן -לא קשור לדעותיך הפוליטיות
    הן לא יותר טובות או גרועות
    מספיק להתבכיין

  • 88.

    המרחק בין צה''ל לגלי צה''ל

    אליהו שטרית, 12/10/08 21:51

    אני לא מבין את גלי צה''ל. האם הם עושים זאת כדי להבהיר לאזרחים שהמתכון ימני+ספרדי אינו מקובל ?
    מדוע אינם מתחשבים עם כל אותם אזרחים שנהנו לשמוע את דודו אלהרר שבדבריו שימש להם לפה.
    כמו שצה''ל הוא צבא העם כך גלי צה''ל צריכה להיות תחנה של העם.

  • 87.

    ואין לנו על מי להישען

    אנחנו מאמינים בני מאמינים, 12/10/08 21:40

    אלא על אבינו אבינו שבשמיים, ולא תקחו לנו את זה תחנה שמאלנית!!!

  • 86.

    לא ניתן לשמאל לסתום פיות!!

    רות בורוש דנינו, 12/10/08 21:34

    מדינה בולשביקית. תחנה גזענית. התכנית היחידה שנתנה למישהו באמת להביע את קול העם זו ''הפוגה'', הפוגה מהשקרים שלכם ומהצביעות שלכם. שלא לדבר על השירים הניפלאים.

    בטח החליטו שהיתה שם '' הסתה''
    בולשיביקים שמאלנים צבועים- זה מה שאתם, אין לכם זכות קיום כתחנה יותר.

  • 85.

    וודאי שיפוטר מי שסוטה מהקו של עקיבא אלדר בן כספית ונחום ברנע

    אדוה נוה, 12/10/08 21:16

    כל יום בתוכנית האקוטאליה מופיעים 3כוכבים אלו המביעים את דעתם בחופשיות. אין כתב ימני לאיזון, גם שאר הכתבים לא מעזים לסטות מקו זהץ חבל מאד שפיטרו את דודו אלהרר שאיזן במידת מה את הקו המשלאני השולט

  • 84.

    מחאה כנגד הפטורין

    שלי, 12/10/08 21:09

    סוף סוך היה קול למאות אלפים שלא שומעים אותם - שלא נותנים להם זכות להביע עצמם בתקשורת - והנה מוצאים דרך להשתיקו !
    בושה וחרפה !

  • 83.

    זה מפחיד עד כמה הם עדיין חושבים שהם דמוקרטים. (ל''ת)

    להקים תקשורת ציונית משלנו, 12/10/08 20:52

  • 82.

    ממש רדיפה פאשיסטית מהסוג שבו הגמל אינו רואה את דבשתו. (ל''ת)

    סתימת פיות סמולנית הופכת את ישראל למדינה חשוכה, 12/10/08 20:50

  • 81.

    לידיעתך, יצחק טוניק: אלהרר הרבה פחות בוטה מרשף, גזית, ברקאי, וכולי וכו

    כנניהו המיסר, 12/10/08 19:35

    אלא מאי, לשמאלנים קשה לשמוע אנשי ימין. ואילו אנחנו - אנשי הימין - הרוב הדומם - נאלצים לסבול את הגידופים שלכם השמאלנים.

    עד בוא המהפכה.

    טוניק - כדאי לך להימצא בצד הנכון של המפה כאשר המהפכה תבוא.

  • 80.

    יצחק טוניק תשקול שוב כי ההחלטה פוגעת.

    יעקב פחימה, 12/10/08 19:13

    אנחנו קבוצה של מאזינים כמעט קבועים של דודו אלהרר. וכמו הצעירים שיושבים בכל שבוע לראות כדורגל אנחנו נהנים מהתכנית שקצת מאוורת לנו את המוח מכל הלחץ של חדשות ודעות כל השבוע.נכון שאנחנו ציונים ואוהבים את המדינה ונכון שדודו אלהרר לפעמים אומר דברים שלא נראים לכולם אבל לא יתכן להשתיק אותו ואם כן אז להשתיק את כולם.הדעות השמאלניות שמושמעות בגלי צהל כולל בתכנית האישית של מולי שפירא פוגעות עשר מונים בציבור הציוני ואוהב הארץ. אנא אנא ממך שקול שוב את ההחלטה שפוגעת בציבור הרבה יותר גדול ממה שאתה חושב.
    בכבוד רב
    יעקב פחימה
    שלומי

  • 79.

    דודו אלהרר

    טובה ירושלמי, 12/10/08 19:12

    חבל מאוד שהפרתם את האיזון הדק,בכל יום שישי בין בישולים והכנות לשבת, נהניתי מאד מקולו של דודו מחוכמתו, ומהדרך בה הוא ייצג את הרוב הדחוי והמוחרם,עכשיו הכל יהיה בצבע אחיד אך לדאבוני ,לא חאקי ולא כחול לבן.
    ומנסיוני רב השנים למדתי שאם סוגרים לך דלת זה בדיוק הזמן של ''תפתח חלון''

    ולדודו היקר, בהצלחה בכל אשר תפנה.

  • 78.

    תוכנית מעולה, הקשבתי לה בקביעות, ישראל דהיום= רוסיה הסובייטית.

    אנחנו מדינה יהודית ציונית., 12/10/08 19:04

    ולא יעזור לשמאל גם אם ירדפו אותנו מאה שנה, כמו שרדפו את בעלי הדעות ברוסיה, אנחנו נמשיך להגן על המדינה היהודית והציונית.

  • 77.

    תחנת רדיו צבאית = חרפה לדמוקרטיה.אין דבר כזה באף מדינה מערבית (ל''ת)

    אצ'י, 12/10/08 19:04

  • 76.

    אחד ועוד אחד שווה מחשבה.

    קוריצה, 12/10/08 18:59

    האם אהוד ברק שר הבטחון אישר את מינוייו של טוניק למפקד גלי צהל? האם טוניק קבל את גלי צ.ה.ל עם התכנית של דודו אלהרר ? האם הדעות שמשמיע דודו אלהרר הן הדעות של של אהוד ברק ? לפי הסדר התשובות כן אחוד מינה.כן קבל את דודו אלהרר. לא הדעות של דודו אלהרר לא מתיישבות עם דעותיו של אהוד ברק. עכשיו נשאלת השאלה הגדולה האם טוניק נלחץ ע''י ברק או רק על ידי הקבוצה השמאלנית שהצליחה במשך שנים לדכא את השדרנים הימניים.

  • 75.

    זהו. הצלחתם לטהר את גל''צ

    דובי הכתום, 12/10/08 18:55

    הרי לג'קי לוי ולאורי אורבך הימניים מצמידים בייבי-סיטרים מהשמאל. לא יתכן שהם יקבלו משבצת שידור לבדם (מסתבר שברבות השנים, איכשהו הבייבי-סיטרים, אברי גלעד ועירית לינור, ''התקלקלו'' ופנו קצת ימינה - ככה זה כשאנשי שמאל מקשיבים למישהו אחר...). רזי ברקאי קיבל משבצת לבד. רפי רשף - בוודאי (עם פינת הפרשנים מכל רחבי הקשת הפולטית - עקיבא אלדר, בן כספית ועמנואל רוזן השמאלים). טלי ליפקין שחק ודאי וודאי. יעל דן - למה לא? אילנה דיין - יאללה. וגם את שלי יחימוביץ' לא שכחנו. כל איש שמאל מקבל משבצת לבד. איש ימין, חלילה וחס. עד שהיה לכם עלה תאנה אחד, אז אתם סוגרים את התוכנית שלו. העיקר שלא תפסיקו לראיין את ריבחי רנתיסי, איש החמאס. כי זה מאוד חשוב לתחנה הצבאית...

  • 74.

    רדיפת יהודים

    בן קיש, 12/10/08 18:28

    גלי צה''ל הפכו כלי בטוי לשמאל הקיצוני, בן גוריון מתהפך בקברו ביחד עם טבנקין.

  • 73.

    חד צדדי ? חחח... ומה עם גבי גזית ורשף? ממש מאוזנים.... (ל''ת)

    מאזינה משועשעת, 12/10/08 18:11

  • 72.

    בשם הדמוקרטיה! לא לפיטורין

    איש שמאל, 12/10/08 17:55

    כאדם שלא אחת מסתייג מדעותיו של אלהרר אני קורא למר יצחק טוניק להחזיר את התוכנית ואת העומד מאחורי המיקרופון לשידור. איזה דמוקרטיה נהייה אם דברים השונים מדעת הרוב או מדעת רוב אנשי התקשורת והמילייה הציבורי לא יושמעו. איפה כוחנו לשמוע ולהשמיע דעה השונה מדעתינו?! דודו אלהרר קנה אותי בכנותו ובאי התלהמותו. לא תמיד הסכמתי עם דבריו אבל מכאן ועד פיטורו? הדרך ארוכה והמרחק ממנה ועד לסתימת פיות בתקצר מאוד. דודו משקף בדעותיו אהבת מולדת וציונות שאני בעצמי כבר שכחתי.. דודו משקף בדעותיו ישראליות שכבר נדירה במקומותינו ולכן לדווקא בגלל השונות שבדעות ודווקא למען המגוון והקולות השונים בדמוקרטיה - החזירו את אלהרר ונצא יותר דמוקרטיים ויותר אנשי שלום!!

    • אז זהו

      מומחה לשמאלנים, 12/10/08 19:13

      שגל''צ אפילו לא מייצגת את ''דעת הרוב'' למרות שהיא מתקיימת על חשבון משלם המיסים. היא מייצגת עמדות של 5 אחוז בציבור (שהן אכן ''רוב'' בשני רחובות בתל אביב).

  • 71.

    להחזיר את דודו אלהרר

    אנדי, 12/10/08 17:43

    החלטת גלי צהל להפסיק את התוכנית הפופולארית של דודו אלהרר מסתדרת יפה מאד עם מסורת בולשביקית ארוכת שנים.
    בהנחה שהציבור לגביו חשיבות שמירת ערכיה היהודים והציוניים של מדינת ישראל עולה על חשיבות שמירת על שיוון הזכויות של המיעוט הערבי, בהנחה שציבור זה הינו מיעוט, עצם הראיון הדמוקרטי מחייב להעניק במה גם לדעת מיעוט. אם ציבור זה מווה רוב, סתימת פיות של מי שמייצג את דעות הרוב הינו צד מאפיין את הסינון המכוון, את הדיקטטורה השמאלנית ששולטת ברוב התקשורת הישראלית.
    הפלוראליסם הרעיוני הכה מהולל על ידי התקשורת, משמעותו מתן בימה רחבה וחופשית למגדלה ולגדען לוי ובמקביל סתימה גסה של פיו של דודו אלהרר.
    אסור שבישראל גוף שממומן על ידי הציבור יפעיל צנזורה שה''סקוריטטה'' לא הייתה מתביישת בה.
    יש להחזיר את תכניתו של דודו אלהרר (ולא להעיז תכנן בחדרי חדרים גם את סילוקו מהאוויר של יהורם גאון)

  • 70.

    חוגי הרודנות הבולשביקית לא יכולים לסבול ימני חכם מהם

    אז הם משתיקים אותו, 12/10/08 17:38

    את משבצת הימני יתנו עכשיו לאיזה כסיל מפגר שיעזור להם לשכנע שהימין פשיסט מתלהם ובור ועם הארץ. הנדסה גנטית בדעת קהל.

  • 69.

    אחרי הבחירות נטפל בגלי צה''ל,נעמיד לדין את הפוגעים בדמוקרטיה

    אחרי הבחירות, 12/10/08 17:32

    כשתעלה ממשלת ימין נוכל לעמיד לדין את ראשי גל''ץ על פגיעה בדמוקרטיה,עם מאסרים בפןעל בלי שום קישקושים

  • 68.

    לסגור את גל''ץ וגלגל''ץ הממומנות על ידי הציבור אך מיצגות את המיעוט שבו (ל''ת)

    גל''ץ תחנת הפשיסטים על חשבונינו, 12/10/08 17:04

  • 67.

    עצוב,עצוב-עד שהיה לנו טיפה נחת

    שפוי בעולם הזוי, 12/10/08 16:49

    לא לשמוע את כל מה שזורקים עלינו שוב ושוב,אותם האנשים עם אותם הדעות. טוב,יבוא יום שגם לציבור תהיה מילה.עד אז-טוניק ניצח. סופו של כל שקר לקרוס.

    • מה קרה? ערוץ 7 לא טוב? רדיו 100 לא טוב? נקודה לא טוב? מקור ראשון

      גלגלצניק, 12/10/08 17:42

      לא טוב? אתם מיעוט ואתם צריכים להסתדר עם אמצעי תקשורת של מיעוט.

      • הייתי מצפה שיתנו לחרדים ערוץ חוקי ואפילו ללא תקציב..אבל אתה יודע זה

        ''מפריע'' למטוסים-אחד שמבין מהצבא.., 12/10/08 19:18

        אייבי נתן היה גיבור ולא הפריע לאף אחד,פשוט מעניין איך שידור FM מפריע לשידור AM,חמישית של האוכלוסיה חרדים ועוד רבים שמעוניינים לשמוע דיברי תורה נטו ללא פוליטיקה,ומשלמים אגרת רדיו בעל כורחם ברשיון הרכב לא מקבלים את המגיע להם..ממש דמוקרטורה! ולעומת זאת כל התיקשורת ללא יוצא מן הכלל כולל ''הממלכתית''-מייצגים מיעוט מסוכן בעם..ברשת א אף צימצמו את התוכנית מאזינים למאזינים לפני ההיתנתקות במאות אחוזים..זה אומר הכול!

      • החוצפה שלך עוברת כל גבול

        ערס שמאלני, 13/10/08 22:53

        כלי התקשורת שהזכרת כולם פרטיים ולא מקבלים אגורה מכספי משלם המסים. גל''ץ היא תחנת שידור צבאית שממומנת כולה בכספי המסים וצריכה לשקף את מגוון הדעות באוכלוסיה.

  • 66.

    דודו אלהרר פתטי

    מאזין ותיק, 12/10/08 16:44

    שמעתי כמה תוכניות של דודו אלהרר ברדיו. מעבר לנימה הימנית המעצבנת ( כולם נגדנו !! כולם נגדי !! ), אי אפשר שלא לשים לב לדגש הגרוני על האותיות ח' ו ע' וההטעמה שבהן.
    נראה היה לי הדבר קצת משונה. למה ? כי כשהייתי ילד, הייתה הטלויזיה החינוכית תוכנית בשפ '' טלפלא ''. אי -אז, בשנות השבעים, הייתה בובה מופלאה שלא דיברה אך היה לה מנחה מלווה. פעם מוטי ברכאן המצויין ( לאן נעלם ? ) והשני דודו אלהרר.
    והנה, מה רבה ההפתעה, שאז לא דיבר אלהרר בלי שום ח' ו ע' !! לא סלסולים ולא ציטוטים תמוהים מהתנ''ך, לא אמירות מפולפלות ומנופחות. סתם שדרן נחמד, מהסוג הנכחד.
    מה קרה לו בדרך ? פתאום צלל למקורות ? חזר להגייה הלשונית שמעולם לא הייתה לו ? למד מחדש את ארץ ישראל ? תמהתני....

    • גדול! ענק :-) (ל''ת)

      עוד מואזין, 12/10/08 17:44

    • חסכת לי לשחזר ההיסטוריה

      נפתלי, 12/10/08 17:45

      למען ההגינות עשיתי בדיקה ומתברר שדודו אלהרר הפיק לא מעט תקליטים נאים. אבל זהו. תרומתו האישית לתרבות הישראלית אכן מסתכמת בטלפלא בלבד. לא שאני מזלזל, אבל אם אחד כזה בא בצעקות ''גזלו לי'' שווה לפחות לבדוק מה המשקל שלו בכלל.

      החוצפה שלו מרגיזה במיוחד, כי הוא הרי יודע שבמשך כל שנות השידור שנתנו לו, הוא היה בעצם עלה התאנה הימני של גל''צ. אבל במשך כל אותן שנים לא היתה שום משבצת ''שמאלנית'' בתחנה. כלום. ולא יעזור כמה הימנים יצעקו.

      למעשה אלהרר חגג על המצפון של השמאלנים בלי הצדקה אמיתית. ועכשיו, כשמישהו העז סוף סוף להשתיק את התוכנית (הפתטית יש לומר) שלו - הוא עוד זועק כקוזק נגזל.

      אם אלהרר היה בודק את נתוני ההאזנה היה מגלה ששלמה ארצי (ה''שמאלני'') כבר שנים משאיר לו גדודים מאזינים בסוף ''עוד לא שבת'' שלו, וברגע שאלהרר פותח את הפה כולם בורחים. (טוב. בואו נאשים עכשיו את המאזינים ה''שמאלנים''

      • אהה, ''אין משבצת שמאלנית''.

        אחד, ירושלים, 12/10/08 18:28

        נכון, אתה צודק.
        רפי רשף לא שידר כל בוקר עד שנמאס לו, ופרשניו לא היו עקיבא אלדר עמנואל רוזן ובן כספית.
        רזי ברקאי לא מקדם אג'נדת חלוקת ירושלים כל בוקר, ולריבחי רנתיסי דובר חמאס לשעבר אין פינה כמעט קבועה אצלו.
        יעל דיין לא מגישה תכנית שמאלנית, רדודה וצהובה במיוחד כל צהריים. היא לא ראתה את גל''צ מפנים מעולם.
        וגיא מרוז ואלדד זיו לא משדרים כל שבוע בציפורי לילה, ועדי טלמור לא מגיש מבזקים ויומנים, ומולי שפירא - טוב, זה לא חוכמה. הוא סתם נורא טיפש.
        מה ההבדל? לתכנית של אלהרר כולם קוראים תכנית ימנית, ולכל השאר יש משום מה איזו איצטלה ''אובייקטיבית'' או ''עיתונאית''. האמת - לא משום מה. כל התכניות האלה (אולי אולי חוץ מזו של מרוז וזיו) אכן צריכות היו להיות תכניות מאוזנות ולא מוטות פוליטית, אך הן תוכניות תעמולה לשמאול לגווניו - מהעבודה ועד לחד''ש. וזה חמור בהרבה מתכניתו של אלהרר, שם ברור מה העניין ואין העמדות פנים.

        • יעל דן, אבל זאת הטעות היחידה שלך (ל''ת)

          כל מלה אמת, 12/10/08 20:06

    • למאזין הותיק שמתחבה מאחורי כינויים

      ראובן עטר באר שבע, 12/10/08 18:50

      אולי בגלל אנשים כמוך שהשתלטו על השידורים וכמו הסיפור של :''אתה, אתה, יש לך מבטא''
      נאלץ דודו אלהרר לדבר בשפת האשכנזים וכך הצליח להתברג לסוללה המיוחסת של השדרנים ?
      על כל פנים כשאתה מסתתר מאחורי כינויים פחדנותך עולה על חוכמתך.

      • רובן האני, באשכנזית ובמזרחית - להתחבא כותבים עם א' (ל''ת)

        נשמה טובה, 12/10/08 19:52

    • נו, אז מה כואב לך באיזו הגיה הוא מדבר?אתה ממשטרת הטעמים, סמולן אשכנזי? (ל''ת)

      בן דוד, 15/10/08 01:56

  • 65.

    דודו חמוד מה קורה לך?

    מילי, 12/10/08 16:16

    איך נפלת גם אתה דודו? איפה כל האינטילגנציה שהתברכת בה פעם? חבל. ממש חבל

  • 64.

    דודו חמוד מה קורה לך?

    מילי, 12/10/08 16:14

    איך נפלת גם אתה דודו? איפה כל האינטילגנציה שהתברכת בה פעם? חבל. ממש חבל

  • 63.

    זאת התכנית ה י ח י דה שהייתי מאזין במיוחד!!....שאר התוכנית ברדיו אני

    שלום, 12/10/08 16:08

    מאזין רק כאשר אני נוהג!!! די די די לשמאלנות שתוריד את כולנו ביגון שאולה!!!

  • 62.

    מישהו מבין כל המגיבים שמע את התכנית הנוראה הזו? (ל''ת)

    דווקא צעד אמיץ של טוניק, 12/10/08 15:56

  • 61.

    מולי שפירא הוא ''האב הרוחני'' של דוקטרינת השמאל הרדיקל בגל''צ-כולם זזים

    רונן, 12/10/08 15:48

    רק הוא נשאר שם
    האיש עילג באופן מביך
    מתנסח בבילבול
    לא חכם
    לא אינטלגנט
    רדוד
    צהוב
    אוהד הפועל
    ולמרות כל זאת הוא שם,כבר עשרות שנים
    תמהני,מדוע..

  • 60.

    דודו אלהרר-הקוזק הניגזל

    אלכס, 12/10/08 15:36

    מוטב מאוחר - וטוב שתוכנית התעמולה הגסה הורדה

  • 59.

    חשבת על כך שלא מעניין להקשיב לך ?

    ב.ב., 12/10/08 15:29

    כל אמן מסוג ג' הופך את הלאומנות לקרש קפיצה .כל אחד שהקהל לא מתעניין ב''אומנותו '' מייצג את חופש הביטוי. היכן החופש של הציבור שלא להקשיב לשטויות שהוא פולט ???

  • 58.

    ליבי ליבי

    בת-שבע, 12/10/08 15:27

    דודו ליבי איתך מקוה בע''ה שגזרה תתבטל ..... חבל שאין דמוקרטיה בארצנו .

  • 57.

    יוחזר אלהרר

    משה, 12/10/08 15:24

    התכנית הטובה ביותר של גל''צ

  • 56.

    טוניק ההזוי לא ראוי ויהרוס את כל מה שבניהו בנה (ל''ת)

    עיתונאי בוגר גל''צ, 12/10/08 15:01

  • 55.

    דודו אלהרר-איש לא יוכל על הנשמה הענקית שלך, שזוהרת אפילו בשידור רדיו.

    רן, 12/10/08 14:59

    מפקד גל''ץ וגל''ץ הולכים מדחי אל דחי, ונהפכים ללא רלוונטים.

    חבל שכך , בתחנה המתיימרת להיות ''גלי צה''ל ''.

    ולדודו, תמצא תחנה אחרת שראויה לך, לכישרונך, ולניתוחיך המדהימים והאמיתיים והכנים.

  • 54.

    ומה עם רזי ברקאי ויעל דן מהשמאל הקיצוני ההזוי שזוכים ל10 שעות פריים?

    גל''צ =תחנה פלסטינית, 12/10/08 14:58

    וכמו כן, שאר המוזכים בחוטים
    מיכה פרידמן- שמאל
    גולן יוחפז - שמאל
    ירון וילנסקי- שמאל
    מולי שפירא- שמאל
    והכתבים:
    אילאיל שחר - שמאל
    גיא ורון - שמאל
    ולא שכחנו את עדי טלמור קריין השמאל הקיצוני
    חבורת שמאל קיצוני בוגדני שמשתמשים בכספי ציבור ובמיקרופון לתעמולת האוייב
    אותם לא צריך להעיף רק את אלהרר הקיצוני?

  • 53.

    פיטוריו של דודו אלהרר

    שושנה +פירחה, 12/10/08 14:53

    אנו מרגישות כמו במשטר בולשביקי קומוניסטי.
    יש למי שמותר לו לדבר ככל העולה על רוחו
    ולבצע הכל ויש מי שצריך לשתוק כמו דג.

  • 52.

    לא רק הוא עוזב את גל''צ. גם אני מפסיק להאזין (ל''ת)

    אביב, 12/10/08 14:43

  • 51.

    באיזה מדינות הצבא משדר? רק בגל''צ ואיראן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כדאי גם לשייך את משרד החינוך לצבא. רק צבא!!!!!!!!!, 12/10/08 14:41

  • 50.

    האמת? הופתעתי שבגל''צ השמאלנית הייתה אפילו תכנית ימנית אחת (ל''ת)

    חיים, 12/10/08 14:36

  • 49.

    מה הקשר בין התחנה לצה''ל?.את הקשר של התחנה למיסים שלי אני יודע (ל''ת)

    לסגור לאלתר, 12/10/08 14:04

  • 48.

    ואולי אתה משעמם?חשבת על זה?

    אילי, 12/10/08 13:54

    תמיד יקפוץ המזרחי התורן על עגלת העדתיות או השמאלנות בלי להסתכל על דבשתו.משעמם.

  • 47.

    אכן ימים חשוכים....

    יעלה, 12/10/08 13:54

    אנו נתונים לדיקטטורה ''סמולנית'' בכל אמצעי התקשורת, גם ברשת ב', לא רק גלי צה''ל!!! השולטים בתקשורת איבדו את דרכם הישראלית/יהודית, יש לעשות הפיכה שלמה כדי להיפטר מקומץ מרעיש זה אשר בבחינת ''איסטרא בלגינה קיש קיש קריא''..הם מעטים אך מרעישים ושולטים (עדיין!), דודו אלהרר-הוגה דיעות נפלא בעל יושרה אשר בימים אלו סותמים גם את פיו כיוון שהעז לומר את אשר מתבקש אך אין מספיק בעלי עוז לומר אותם, לאלו שיש - סותמים את פיהם!!!!! מקווה שיימצא לדודו המקום הראוי והמתאים - בו יוכל להמשיך לכתוב ולהביע את דיעותיו וגם לשיר....

    • מה לא מובן הוא עושה תעמולה פוליטית לאפי איתם! ומלבה שנאה (ל''ת)

      צודקים, 12/10/08 15:28

    • ''עברית קשה שפה''

      מישהי, 15/10/08 00:12

      ''שמאלנית'' מהמילה שמאל.
      איבדת את הדרך היהודית..

  • 46.

    גל''צ לא מדבר אליי!

    מיץ פטל, 12/10/08 13:45

    ציפי גון גרוס ממיינת כבר בכניסה למיונים בגל''צ מי ימני, מי חובש כיפה, מי מזרחי ומי מנשק רחמנא ליצלן את המזוזה. כך יוצא שאתם שומעים קולות של ברווזים מגוכחים במקום קריינים וכתבים אמיתיים. הם לא נבחרים לפי האיכות המקצועית והיקף הידע הכללי, אלא לפי השיוך החברתי שלהם.

    ואם חלילה עבר אחד שנמצא במחנה פוליטי אחר את המיונים והגיע לקורס המיוחל של כתבי גל''צ, שם כבר ידאגו לאחד מהשניים: להעיף אותו או להפוך גם אותו ל''מאוזן'', הווה אומר - פחות ימני הזוי, יותר שמאלני פלורליסטי.

    וכך אני ואתם יושבים בבית ובמשרד ומגלים למרבה ההפתעה שהתחנה כבר לא נהנית מחיילים ברוכי כישרון, כי אם חיילים שכולם בעלי אותה הדעה, אותו גון העור, אותה תפיסה חברתית.

    כעת מתברר שהם יורים גם בסוסים. לדודו אלהרר הייתה תכנית מצויינת בתוכן, בדרך ההגשה הייחודית ובמוסיקה, ולא משנה כמה שמאלנים עלובי נפש וצרי עין ינסו לטנף את שמו.

    • צודק בכל מילה. לא לשמוע גל''צ! (ל''ת)

      יש את רדיו 99. הוא הכי מאוזן, 12/10/08 14:33

  • 45.

    הגם אתה טוניק ???????????? (ל''ת)

    קוריצה, 12/10/08 13:41

  • 44.

    בגירוש מקטיף עשו לחיילים שטיפת מח כדי שלא יהססו למלא פקודה שדגל שחור

    לאה, 12/10/08 13:41

    מתנוסס מעליה. עכשיו סותמים לימין גם הפה בתחנה הצבאית שטופת המח שניקתה עצמה מכל אידאולוגיה לאומית. בא לי להקיא מכם !!!
    איזה פעחס אתם !

  • 43.

    כשמה, הפוגה, זו היתה פעם תוכנית תרבות רגועה של שישי אחה''צ,

    מאזין לשעבר, 12/10/08 13:32

    בין תוכנית מוזיקה לתוכנית ספרות, עם שירים יפים ונדירים, ודיבורים על תרבות, הכל בקול המרגיע ובאינטונציה המופלאה של אלהרר.

    רק שיום אחד דוד אלהרר ''גילה את האור'' הימני, והפך את התוכנית לתוכנית פוליטית, במשבצת שהיתה אמורה להיות בדיוק ההפך מזה. השירים נשארו, הקול המקכיע נשאר, אבל התכנים הפכו למשהו שבין תוכנית גיוס לאומית לבין הסתה לאומנית.

    מזמן היה צריך לומר לו, שאם זה מה שהוא רוצה, לא זה היום והשעה המתאימים לזה. חבל שנזכרו רק עכשיו.

    • אכן, איבדנו תוכנית טובה, אבל לא היום, אלא לפני שנים, כשהוא התחרפן (ל''ת)

      עמנואל, 13/10/08 01:40

  • 42.

    אל תסגרו לי את התחנה!!! (ל''ת)

    ריבחי רנטיסי..דובר גל''צ, 12/10/08 13:19

  • 41.

    אין כסף לאמר''לים לתחמושת לאימון..אבל יש כסף לסמולנים בג''צ (ל''ת)

    מילואימניק עיוור, 12/10/08 13:18

  • 40.

    טוניק הבובה של שפירא!

    רמי, 12/10/08 13:10

    טוניק הוא הבובה על חוט של מולי שפירא השמאלן העלוב!

  • 39.

    מה התמיהה? (ל''ת)

    מורן מרקובסקי, 12/10/08 13:10

  • 38.

    תוכנית בעלת נשמה יתירה

    עופר, 12/10/08 13:09

    בלי קשר לדעות. רק הקול שלו והשירים שהוא השמיע הכניסו אותי לשבת מתוך שאר רוח

    • נכון מאד...גם אותי!!! (ל''ת)

      שלום, 12/10/08 16:05

  • 37.

    מזעזע לחשוב כמה אפודים קרמיים אפשר לרכוש במשכור של קלמזי חרטאי (ל''ת)

    רונן, 12/10/08 13:05

  • 36.

    למען אחדות המסר

    מאיר וילנר, 12/10/08 12:51

    לא יתכן שבצד שידורים מבורכים כמו של רפי רשף המביא את עקיבא אלדר, בן כספית ועמנואל רוזן, ינטרלו אותם עם הפשיסט החשוך, הקונטרה רבולוציונר, דודו אלהרר.
    כעת תסלקו משם גם את אורי אורבך וג'קי לוי ונוכל כולנו להנות מתחנה שטוהרה מיסודות ריאקציונריים.
    וכעת כולם לעמוד לשירת האינטרנציונל הסוציאליסטי!

    • אחדות המסר. הוצאת לי את המילים מהפה

      מאיר כהנא, 12/10/08 19:46

      למען אחדות המסר הפשיסטי בוא ונכתוב שרשף עדיין בגל''צ ושהוא מביא את חבריו עוכרי ישראל ובנותיה לקן הצפעונים השמאלנים הקרוי גל''צ. אה, הוא כבר לא? אל תבלבלו אותנו עם העובדות. הן לא הולכות טוב עם המדים החומים.

  • 35.

    מצחיק שהתלונן בשידור שלא נותנים לו לשדר. (ל''ת)

    ג'ורג', 12/10/08 12:49

  • 34.

    זה דווקא טוב...

    ולדימיר איליץ' לנין, 12/10/08 12:47

    הורדת תכנית המנסה לאזן ולו במעט את הסמולניאדה שמשתוללת בתחנה ה''צבאית'', מסירה את המסכה מעל המגמה הברורה של שידורי התחנה הזו.
    כך מתנוסס מעל התחנה כעת דגל סמולני גדול ואדום.

  • 33.

    זוהי ההזדמנות לסגור את התחנה האש''פית הזו (ל''ת)

    ניר, 12/10/08 12:43

  • 32.

    דודו הוא ענק ואמיץ. החושך יורד על החופש

    ישראלי חושב, 12/10/08 12:33

    דודו הוא אדם בעל שיעור קומה, עומק אינטלקטואלי ראייה חדה וכושר ביטוי חד. ברור שהוא שאף לבטע דיעה אחרת מאשר כל התיקשורת הישראלית האווילית. לכך ניתנה לו בסך הכל תכנית אחת בת שעה בזמן די לא נוח. הנורא הוא שגם את זה לקחו לו, לנו, לאמת, ליושר, למי שחושב אחרת ונכון, למי שרוצה להבטיח את האנושיות בחיינו. המצב הוא מייאש.

  • 31.

    מתי מחליטים להפסיק את שידורי שרל'ה בן אשר ב''מה בוער''.

    אורן, 12/10/08 12:29

    ניתן להפסיק ומייד גם את דבריה של החיילת שרל'ה בן אשר בתוכנית ''מה בוער'' ולא להוציא אותה להפוגות בראיונות והשיחות הרציניות,פשוט להפסיק את דבריה לחלוטין דבריה לא רציניים כלל ודיווחי גלגל''צ כל קריין במחלקת הקריינים יודע לעשות

  • 30.

    מה קרה NRG ? אין לכם תמונה אחרת של דודו בארכיון ?

    רונן, 12/10/08 12:27

    התאמצתם לחפש צילום מחמיא במיוחד של אדון אלהרר, הא ? טוב שלא ציירתם קרניים של שטן על התמונה.

    • בחרו תמונה מההלוויה של נעמי שמר - אתם מבינים ?! (ל''ת)

      בושה וחרפה, 12/10/08 12:52

    • כן, אה? (ל''ת)

      לא יאומן, 12/10/08 13:33

  • 29.

    בושה... (ל''ת)

    סיון, 12/10/08 12:23

  • 28.

    מה ששנים בניהו בנא ביד אומן ונשמה רגישה, טוניק מרסק בבהמיות

    קובי, 12/10/08 12:21

    נו, איזו תחנה איזורית תקלוט אותו? רדיו שאמס?

    • בניהו שמאלן קיצוני שהחשיך את גל''צ והפך אותה לתחנה מצנזרת (ל''ת)

      ברוך, 12/10/08 14:30

  • 27.

    עוד פעם סתימת פיות? (ל''ת)

    הפעם לא נסכים!!!!!, 12/10/08 12:15

  • 26.

    זה הרגע לסגור את גלי צה''ל (ל''ת)

    ., 12/10/08 12:02

  • 25.

    גלי צה''ל היא תחנה של השמאל הקיצוני המתחזה לליברלי.

    המרקסיסטים חוזרים, 12/10/08 11:53

    דודו אוהבים אותך. אותי הם הפסידו מעכשיו אני לא מאזין לגל''צ בכלל!
    אורן גלמן. ירושלים.

  • 24.

    אליטות שאין מאחוריהן ציבור, ובוודאי לא צה''ל, רוצות לנהל את חיינו (ל''ת)

    ..., 12/10/08 11:52

  • 23.

    הדמוקטטורה של השמאל מתנכלת גם לחזרתו של ערוץ 7. (ל''ת)

    אליטות שאין מאחוריהם, 12/10/08 11:47

  • 22.

    מה הפלא, מאז ומעולם היה הבולשוויזם מלווה בסתימת פיות המתנגדים להם (ל''ת)

    שמאלנית שהתפכחה, 12/10/08 11:39

  • 21.

    לוקחת את את הצל''ש בחזרה

    שושי, 12/10/08 11:37

    למען האמת- בכל פעם שהאזנתי לתוכנית ציל''שתי את גלי צה''ל על האומץ לתת ביטוי לדעות שאינן עומדות בקריטריון ה''בון-טוני השמאלני''.סברתי שזה יפה מאד שלצד מתן במה לעקיבא אלדרים למיניהם יש מקום קטן גם לדודו אחד.נראה שטוניק לא עמד בלחץ המסיבי או סתם חשב על ''היום שאחרי'', ועל אפשרויות היקלטותו באמצעי התקשורת לאחר שיסיים את כהונתו המשמימה בגלי צה''ל. אני לוקחת את הצל''ש בחזרה, במחאה רבה. טוניק,במקרה שלא שמת לב לכך- צה''ל זה לא רק מדינת תל אביב ויש גם חיילים בעלי דעות ציוניות שפויות שהיום נהוג לכנותן בביטול ''ימניות''.

  • 20.

    תכנית מגעילה, גזענית ואפלה. (ל''ת)

    mm130, 12/10/08 11:22

  • 19.

    הורדה

    מ, 12/10/08 11:19

    התכנית הורדה מאוחר מדי.תכנית שערוריתית.

  • 18.

    לשים תמונה של אלהרר מההלוויה של נעמי שמר - -לא לעיניין (ל''ת)

    תחליפו את התמונה, 12/10/08 11:17

  • 17.

    לא ידעתי שהייתה לו תוכנית ולכן לא ארגיש בחסרונו (ל''ת)

    האוזן השניה, 12/10/08 11:14

  • 16.

    חוצפה מצד גלצ. תחנה שמאלנית. (ל''ת)

    עמית, 12/10/08 11:07

  • 15.

    גל''צ אפסים. למעט המילה האחרונה - התוכנית הטובה ביותר אצלכם

    גנדלפ, 12/10/08 10:55

    יוחזר אלהרר

  • 14.

    כוחכם בתקשורת בלבד למעט היותכם מיעוט שולי זניח פרו פלסטיני (ל''ת)

    ולכן רק ביבי!!!, 12/10/08 10:37

  • 13.

    צודק, אסור להפקיע את השידור הציבורי (ל''ת)

    עקיבא רשף, בן אלדר, עמנואל כספית, רפי רוזן, 12/10/08 10:34

  • 12.

    גל''צ ''בית הגידול לשמאלני התקשורת יחד עם שמאלני האקדמיה'' (ל''ת)

    ב- 2001% תקשורת שמאלנית בכל אתר, 12/10/08 10:33

  • 11.

    טוניק: ''הוא הפקיע את ההגמוניה השמאלנית - בלתי נסבל!!!'' (ל''ת)

    התחנה של החיילים חה חה חה, 12/10/08 10:31

  • 10.

    תחנה שלא ברור מה הקשר שלה לחיילים..הציבור מממן ציבור קטן ומיתנשא (ל''ת)

    בועה תל אביבית ותו לא-מתאים לרדיו מקומי.., 12/10/08 10:17

  • 9.

    אוי מה יהיה עם התקשורת הצפונית,השמאלנית פלצנית ..? (ל''ת)

    אתם מתנשאים., 12/10/08 10:13

  • 8.

    תכנית מקסימה הן בצליל והן באומר

    אילה, 12/10/08 10:09

    מרגש לשמוע אותה בכל קבלת שבת, ולהעריך את העובדה שגם דברים כאלה נשמעים בגלי צה''ל.

    בדיוק ביום ו' האחרון חשבתי על כך והערכתי, ואני מאוד מאוכזבת לראות את הידיעה הזועל ירידת התכנית. מקווה שהעוול יתוקן.
    כל הכבוד לאלהרר שממשיך להזכיר לכולנו בכךל אפשרות את הפשע שבחורבן גוש קטיף. אפשר להשכיח,אבל זו המציאות המרה, אסור לשכוח אותה.

  • 7.

    מצויין!!

    מאזין (לא לאלהרר), 12/10/08 10:05

    תוכנית גרועה ,

  • 6.

    בלי קשר לפוליטיקה היו שירים מקסימים ששרו ילדים

    יואב, 12/10/08 09:57

    ובכלל היו בתוכנית שירים קבועים שלא שומעים באף תוכנית או תחנה אחרת.
    אם למישהו יש מושג כיצד ניתן לאתר את השירים, אז ממש תודה

  • 5.

    זו הייתה תוכנית משיחית ולא ראויה. תודה טוניק! (ל''ת)

    רון, 12/10/08 09:37

  • 4.

    לטוניק. שנה בתפקיד-כלומר 4 חודשים לקח לך לפטר אותו

    עמי, 12/10/08 09:35

    ''למעלה משנה תחת פיקודי''

    • גאון... צודק (ל''ת)

      ירון, 12/10/08 11:06

    • והשאלה היא למה לקח לו 4 חודשים שלמים לפני שהגיע למסקנה הנכונה

      נפש, 12/10/08 14:41

      דודו אלהרר שתה מהבאר 10 שנים ועכשיו יורק אליה. האמת שגם בזמן ששידר בה הוא ירק לתוכה. דעותיו הקיצוניות והמתלהמות אינן ראויות לתחנה צבאית - לא בגלל ימניותן אלא קיצוניותן.

  • 3.

    טוניק תרומתך לתחנה מסתכמת אך ורק בלהזיק ולא לתרום

    גלית, 12/10/08 09:19

    חדל מלהתערב בלוח השידורים
    חדל מלהביע דעה
    סע למלון באילת

  • 2.

    יצחק טוניק אדם רע, סותם פיות. בושה! (ל''ת)

    בראקו באמה, 12/10/08 09:13

  • 1.

    טוניק אתה כשלון

    חיילי התחנה, 12/10/08 08:44

    איך אתה מצליח להרוס כל חלקה טובה?

    • לפחות 2 דברים טובים: ישרקלסי והפסקול הישראלי... (ל''ת)

      מיכל טל, 14/10/08 22:32

    • טוניק אתה ביזיון. הבושה והטימטום רק שלך. (ל''ת)

      אזרחית, 15/10/08 15:13