• 133.

    זהו פרס לתוקפן, במדינת חוק מעמידים לדין בפני שופטים.

    לא, 12/10/08 15:24

    הסולחא ותהדיה הם מבית היוצר של האיסלאם,
    בתהליכים אילו, נזקו היחיד של התוקפן הוא כספי, וגם זה מתון.
    אין רשום פלילי
    ואין חרב מאסר מעליו.
    ואין רתיעה מפני חזרה על תוקפנות

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    הם רוצים להתפרנס מפסטיבל עכו. אסור לאפשר זאת

    דודה, 12/10/08 15:05

    זוהי כניעה לטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    כשיהודיה בחברון מקללת פלשתינאית,כל היהודונים, משמאל ומ''ימין'', פוצחים

    דרור מרמת גן, 12/10/08 12:16

    מיד, וללא עיסקאות,בצווחות גינוי ליהודיה.
    המנהיגות הפלשתינאית,התומכת הן בטרור החיצוני והן בפנימי, מחכה 4 ימים, לפני שהיא מציעה ''עסקאות'' גינוי.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אל למנהיגות היהודית להתרפס בפני ההנהגה הפלשתינאית,כמו שעושה הממשלה.

    דרור מרמת גן, 12/10/08 12:12

    שום עיסקאות ''מאוזנות''!
    על הפלשתינאים לגנות ללא שום תנאי, הן את הפרובוקטור הפלשתינאי והן את האימאמים שהסיתו והן את הפוגרומצ'יקים הפלשתינאים.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    לדעתי אין צורך להעשיר ערבים בכלל ויש להפסיק לקנות בכל חנות בא הבעלים ע (ל''ת)

    hasson72, 12/10/08 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    כל תגובה שהיא פחות מהוצאה להורג של כל הערבים הנאצים שהשתתפו בפוגרום (ל''ת)

    זו בדיחה עצובה., 12/10/08 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    ואני חשבתי לתומי שהתנתקות חד צדדית מונעת חיכוך הגורם לשינאה ואלימות

    אפרים, 12/10/08 11:06

    למה אלפי שוטרים צריכים לשמור על של קומץ יהודים בעכו, יפו, רמלה, לוד, ניר צבי, מצפים בגליל, בית רימון, קציר, מצר, הישובים היהודיים במשולש ועל החוות בנגב?
    שמישהו יסביר לי

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    כל הכבוד ! לכן הרני מגנה בכל תוקף את האלימות הברברית של היהודים . (ל''ת)

    ///// אחמד טיזי ..................., 12/10/08 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    פשוט לא לנקוט שום אלימות אבל להדיר רגליים מכל חנות ועסק שלהם

    זו ההזדמנות שלנולהיות חופשיים בארצנו, 12/10/08 08:37

    ולשוטט בכל פינה וסימטה עם דגלנו על כתפנו
    מצויידים בשתיה ובסנדוויצים לחייך להם בפנים ולא לקנות מהם דבר לא תיקונים במוסכים שלהם ולא שימוש במוניותהם פשוט רק כך יעבור המסר מי כאן בעל הבית ושל מי הארץ הזו

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    הערבים מפחדים מחרם כלכלי. לא לוותר!! לא לקנות כלום! (

    הערבים מפחדים מחרם כלכלי. לא לוותר!! לא לקנות כלום, 12/10/08 07:52

    הערבים מפחדים מחרם כלכלי. לא לוותר!! לא לקנות כלום! (

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    יהודים וערבים יגנו את האוסלואידים שחתמו על הסכמי אוסלו,

    פשרה הדרושה היא כי..., 11/10/08 22:54

    יש לתבוע סילוק האוסלואידים שהציתו את המהומות, מכל משרה ממלכתית.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    ערבים זה פאסה תוציאו אותם מהארץ אין דו ואין קיום (ל''ת)

    Avnerb, 11/10/08 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    כל הכבוד לתושבי עכו

    שי, 11/10/08 20:41

    תגובה תקיפה נגד גילויי טרור ואלימות של הפלסטינאים בישראל. היו חוסכות מאיתנו טרור ושיתוף פעולה עם טרוריסטים מלבנון ומיו''ש.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    יש לאפשר להם הגירה חופשית ללבנון או עזה

    m-16, 11/10/08 20:39

    במוקדם או במאוחר זה יהיה הפתיתרון לשאר הפלסטינאים הלאומנים בארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    הערבים מפחדים מחרם כלכלי. לא לוותר!! לא לקנות כלום! (ל''ת)

    והעיקר... לא לוותר כלל, 11/10/08 20:31

    הגב לתגובה זו

    • חרם יגרום לסעודים לישלוח להם מיליארדיי דולארים...לישלוח אותם לסעודייה (ל''ת)

      אופק פויירשטיין--כיסופים שבנגב., 12/10/08 00:29

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    כולנו ישראלים - גם יהודים וגם ערבים (ל''ת)

    וצריכים לחיות ביחד, 11/10/08 19:43

    הגב לתגובה זו

    • קודם תשרתו. עד אז אתם לא שבי זכויות!לך תגור בעזה (ל''ת)

      ניר המחמיר, 12/10/08 01:37

      הגב לתגובה זו

    • לא מדויק

      פנדה, 12/10/08 10:17

      מי שמגדיר עצמו פלסטיני, שזה רוב הערבים הגרים בישראל, מן הסתם לא יכול להיות גם ישראלי, אפילו אם יש לו ת.ז. כחולה, ואין שום צורך לגור איתו בכפיפה אחת. מי שמגדיר עצמו ישראלי, קושר את גורלו לגורל העם היהודי ומוכן לשרת שירות לאומי כמו כל ישראלי אחר - איתו אני אשמח לגור בדו-קיום.

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    זכור הוא איש חמאס שונא ישראל ותומך טרור!לא לוותר כנסו בערבים המחבלים (ל''ת)

    יוני ציוני, 11/10/08 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    די לכפייה הדתית ביום כיפור הבא אני נוסע (ל''ת)

    xxx, 11/10/08 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    הפעלת רמקולים ב 5 בבוקר זו עבירה על החוק למניעת מפגעי רעש

    דינה, 11/10/08 19:19

    רוב הבעיות בין יהודים והערבים נובעות מהעובדה שהערבים לא מכבדים את התרבות היהודית ואת הרצון לאיכות חיים
    דת מיסיונרית מחנכת את מאמיניה ונתיניה לחוסר התחשבות ולראייה הפעלת רמקולים במסגדים ב 5 בבוקר,שמפריעים גם להרבה תושבים ערביים!!! כל עוד הדת המוסלמית תהיה ראש החץ של התרבות הערבית,לא נוכל לנהל דו קיום! זו האמת!!! יש לאסור על הפעלת רמקולים
    (וראינו שלפעמים משתמשים בהם להסתה) בשעות המנוחה!

    הגב לתגובה זו

    • לפי החוק אין להפעיל רמקולים בכל שעות היממה לצורך מתן הודעה - וזה מה

      שהם עושים! יש להוריד את הרמקולים מכל הארץ, 12/10/08 07:39

      החוק הוא: תקנות למניעת מפגעים (מניעת רעש) התשנ''ג 1992 סעיף 7!

      וחוץ מזה הקריאה ברמקולים זו לא מנהג דתי!
      הקריאה (בלבד) זה המנהג. הרמקולים אינם חלק מהמנהג - אלא התגרות במסווה של עבודת קודש.

      באירופה וארה''ב אין רמקולים וגם נדמה לי שבמצרים אין רמקולים!

      הגב לתגובה זו

    • הפעלת הרמקולים 5 פעמים ביום זה לא מנהג דתי - זה פוליטי! (ל''ת)

      וההתיחסות למנהג היא כוחנית פוליטית בלבד! להוריד!, 12/10/08 07:41

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    בשלב ראשון לממן את כל הנזקים שגרמו

    תושבת עכו, 11/10/08 19:19

    ומכאן להמשיך, לפני השלב הראשוני הזה לא להסכים להידברות, כי כמו שאומר הפתגם סוף מעשה במחשבה תחילה

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    כן לשלום ולא לאלימות

    לא רק סיסמא, 11/10/08 19:04

    השלום בוא יבוא. השאלה היא כמה הרוגים יהיו עד ששני העמים יבינו שזה הפתרון היחיד.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתם תרצו - כנראה שהאלפים שנהרגו באוסלו לא הספיקו לכם (ל''ת)

      פנדה, 12/10/08 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    היהודים שהתפרעו בעכו הם בושה לציונות

    לא כאלה אנחנו, 11/10/08 19:02

    אלה לא פניה של המדינה הציונית. אלה פניהם של גזענים חמומי מוח שחושבים שבמכות אפשרה לפתור כל בעיה.

    הגב לתגובה זו

    • הנקמה איננה מילה גסה בלקסיקון של אלו הרוצים בשלום ובשלווה. (ל''ת)

      שולטהייס, 11/10/08 21:21

      הגב לתגובה זו

    • רק בכוח הזרועה אחרת לא היתה קים, מי קום המדינה עד היום! (ל''ת)

      ניר המחמיר, 12/10/08 04:11

      הגב לתגובה זו

    • גזעני השמאל הם הפירומנים המציתים את המדינה (ל''ת)

      שפה עילגת של שמאלן, הנה בושה לאומה הערבית, 12/10/08 04:32

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    זאת הוכחה לכך שאפשר להגיע להישגים

    בדרכי שלום, 11/10/08 18:59

    זריקת אבנים הדדית לא תשיג שום דבר, חוץ מעוד דם ושנאה.

    הגב לתגובה זו

    • שמצית את השינאה בין העמים במדינה (ל''ת)

      יפה עושה השמאל, 12/10/08 04:35

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    מדינת ישראל צריכה שוויון זכויות מלא

    די לגזענות, 11/10/08 18:58

    הערבים הם אזרחי המדינה בדיוק כפי שאנו אזרחי המדינה. נכון שמדינת ישראל הוקמה על מנת להוות בית לאו7מי לעם היהודי, אך מלבד העדפה זו בחוק השבות צריך להיות שוויון מלא.
    על הערבים לקבל את מלוא הזכויות ולשאת בכל החובות, כולל שירות לאומי מלא. אסור לנו לגרום להם לשנוא את המדינה. הם צריכים להרגיש חלק מהמדינה. אם נמשיך בזלזול יבוא אסון חברתי.

    הגב לתגובה זו

    • מדינת ישראל היא מדינת היהודים ותומכיהם (זבוטינסקי) (ל''ת)

      תומכיהם-לא מחבליהם..., 12/10/08 03:12

      הגב לתגובה זו

    • שהם ישחו אותנו קרבנות השלום, ואנחנו נשחט אותם, הזרוע הביצועית של השמאל (ל''ת)

      די לגזענות החד צדדית, 12/10/08 04:37

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    אם לא נשקיע בציבור הערבי, אנחנו נפסיד

    שאול, 11/10/08 18:56

    ברור שהזעם הזה לא בא מהחלל הריק. הערבים מקופחים כבר שנים. מתייחסים אליהם כאל אזרחים סוג ב'. לא פלא שיש בהם כל כך הרבה תסכול.
    צריך להשקיע גם בתשתיות וגם בחינוך. אחרת נשלם כולנו את המחיר: גם יהודים וגם ערבים.
    בנוסף צריך לחנך את החוליגנים היהודים, שדי קשה להבדיל בינם ובין החוליגנים הערבים. הכל מתחיל בחינוך.

    הגב לתגובה זו

    • איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!! (ל''ת)

      זו האמת! ןשום שויון לא ישנה זאת!, 12/10/08 03:13

      הגב לתגובה זו

      • הן עושות מספיק... כאשר הן תומכות כספית בשמאלנים. (ל''ת)

        אתה טועה מדינות ערב לא חייבות לתמוך בערבים, 12/10/08 04:45

        הגב לתגובה זו

      • arab

        m.eli, 12/10/08 07:38

        true

        הגב לתגובה זו

    • השמאלנים ידאגו שהם יכו פעם שניה. (ל''ת)

      אם לא נכה בציבור הפורעים, לאחר כל התקפה..., 12/10/08 04:41

      הגב לתגובה זו

    • הערבים בישראל הם הערבים המוצלחים ביותר בעולם

      פנדה, 12/10/08 10:22

      בכל פרמטר אפשרי הערבים בישראל עוברים את הערבי הממוצע בעולם הערבי - אז איך אפשר להגיד שהם מקופחים ? אני מסכים שעדיף מצב שבו יהיו כל הזכויות בתמורה לכל החובות. וזה נכון גם לגבי חרדים ושאר אוכלוסיות טפילות.

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    חייבים לבוא לעכו ולחדש את הדו קיום

    כן לקנות שם, 11/10/08 18:53

    דווקא אם נבוא לשם ונראה שיש גם יהודים טובים, ולא רק גזענים שזורקים אבנים, נוכל לחזק את הקשר בין שני העמים ולתת לשפיות לנצח. המתפרעים האלה הם מיעוט, אמנם כמה מאות, אבל מתוך עשרות אלפי תושבי עכו היהודים והערבים. אם נתחיל בחשבונות ובהחרמות רק נגביר את השנאה ונביא לפיצוץ.

    הגב לתגובה זו

    • ע''פ חוק פינוי פיצוי, יקימו אתם גרעין הכשרה כהכנה למעבר לעזה (ל''ת)

      צודק, יש לשלוח לשם את האוסלואידים, 12/10/08 04:51

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    תראו כמה הימין מלא שנאה

    כנסו, 11/10/08 18:50

    כשיש אלימות, הימין אומר שלעולם לא נוכל לעשות איתם שלום. כשיש הידברות הימין אומר שהם לא מתכוונים לכך באמת.
    ככה זה כשאידיאולוגיה של שנאה למיעוטים גוברת על ההיגיון הבריא והאפשרות לפתור את הסכסוך.

    הגב לתגובה זו

    • רק קרבנות השלום הם מציאותיים (ל''ת)

      ימין אינו מציאותי, 12/10/08 04:54

      הגב לתגובה זו

    • כי הוא רוצה לחלק את המדינה, וללא ביטוח לאומי הערבים ישארו ללא פרנסה (ל''ת)

      107 צודק הימין מלא שנאה, 12/10/08 04:57

      הגב לתגובה זו

    • יש רק ימין, בכל העולם... השמאל בישראל למשל הוא הימין של מדינה אחרת (ל''ת)

      לכל החכמולוגים ששונאים את עצמם ואת בני עמם!, 12/10/08 07:44

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    יש כאן תגובות שלא היו מביישות נאצים

    לא נעים להגיד, 11/10/08 18:46

    תחשבו על כל מה שאמרו על היהודים: על זה שהם רוצים להשתלט על המדינות שבהן הם חיו ועל השנאה כלפי כל מי שנולד יהודי.
    חבל שנותנים לכמה חמומי מוח, שהתפרעו בעקבות זריקת אבנים של יהודים, לגרום לעצמכם לרדת מהפסים ולהפוך לגזענים כלפי הערבים כולם.

    הגב לתגובה זו

    • לא היה מוכן לתת חלקים מגרמניה, כדי להמנע מקרבנות שלום גרמניים (ל''ת)

      שום נאצי, ושום גרמני..., 12/10/08 05:01

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    אותי טיפש אחד לא יוציא משווי משקל

    חמידוש, 11/10/08 18:44

    דו קיום בשלום זאת מטרת כולם נקודה
    אני דווקא אבוא כעת לסעיד לנגב משווישה
    יחי הדו קיום

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    כיהודי אני מתבייש במה שקרה בעכו

    דתיים פנאטים, 11/10/08 18:41

    לזרוק אבנים על מכוניות של ערבים זה לא בדיוק לשמור על יום כיפור. כנראה שהם צריכים לצום עוד כמה ימים.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    נמאס מהאלימות (ל''ת)

    רוצים שלום, 11/10/08 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    פשרה כמו בזמן הפרעות ברוסיה נגנה את היהודים (ל''ת)

    יוסי, 11/10/08 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    שהערבים יתחילו להתנהג כבני-אדם. כמו שהם רוצים שיכבדו את דתם שילמדו לכב (ל''ת)

    לכבד את האחר !!!!!!!!!!!!, 11/10/08 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    תשובה ל 51 הבור והגזען

    שמאלני, 11/10/08 18:20

    הרצל הוא זה שטבע את המונח ''מדינת היהודים''. הוא דיבר על מקום אשר בו לא רק שלא ירדפו את העם היהודי, אלא העם היהודי יתן שוויון זכויות לכל העמים האחרים שנמצאים בו.
    כך גם בן גוריון הכריז על הקמת המדינה ודיבר על ''שוויון זכויות לכל אזרחיה, ללא הבדל דת, גזע ומין''.
    כהנא לעומת זאת דיבר כמו אנשים אחרים בהיסטוריה ששאפו לפגוע באנשים רק בגלל שהם נולדו לעם מסויים.

    הגב לתגובה זו

    • אבל מה קורה כשהמיעוט רוצה להשמיד את הרוב?לזה יש לך תשובה? (ל''ת)

      סמולן תומך איסלאם פאשיסטי!תתבייש!, 11/10/08 20:27

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    אין סליחה,ואין כפרה על הפוגרום-

    חיים דאהן, 11/10/08 18:16

    לא לקנות בעתיקה,לא לסחור איתם. עכו העתיקה מחוץ לתחום ליהודים ציונים

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ''פשרה לסיום העימות'' ?! במדינה מתוקנת - עוצרים ומענישים. ולא הם ישובו ! (ל''ת)

    מה זה כאן ?! סידרת חינוך למוגבלים ???, 11/10/08 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    זה תרגיל! לא להתפשר! מלחמה עד הסוף עם האויב הפלסטיני בישראל! (ל''ת)

    נפגע טרור., 11/10/08 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מה זה הסכם רגיעה ? על אלימות ועברה על החוק עוצרים שופטים ומענישים !!! (ל''ת)

    אחר''כ תטפלו ברגיעה..., 11/10/08 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    שום הדדי-היה ניסיון לפגוע בקדושת החג!לא נסלח לא נשכח (ל''ת)

    רפי א, 11/10/08 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    האם סו''ס הבינה גברה על הטימטום???

    בני 123, 11/10/08 18:05

    אם מכתחילה היה ח''כ זכור וח''כ סוסר וטיבי מגנים את הנהג שבאופן פרובוקטיבי נסע בשכונה יהודית ביום הכי קדוש,אני מניח שלא היינו מגיעים למצב זה. יש לגנות גם את המואזין שהסית ושיקר במצח נחושה.
    אני מניח שתגובותיהם של הנ''ל לא רק שלא היו חכמות ,בלשון המעטה,אלא אף מזיקות.הם הוסיפו שמן למדורה..
    אני לא בטוח שזה לא מאוחר מידי,אך עדיף מאוחר מאשר לעולם לא!

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    ויכניסו לכלא את אלה שעשו את הפוגרום ביום כיפור?

    אחד, 11/10/08 18:04

    אלה שצעקו איטבח אל יהוד ו'מי שייצא מהבית נשחט אותו'??!!

    אלה שארגנו אוטובוסים לבוא לפוגרום?!

    אלה במסגדים שהסיתו את ההמון, בתוספת עלילות דם?!

    עבאס זכור?!

    ואת השוטרים הערביים שהתעלמו או אפילו הצטרפו לפורעים יעמידו לדין?!

    ואת מפקד התחנה ש'לא ידע' מה קורה מתחת לאף שלו גם?!

    ואת העיתונאים שדיווחו דיווחי שקר או במקרה הטוב הסתירו את האמת (כרגיל, כתבי ה'ארץ' מובילים), יעמידו לדין?!

    הנהג, שפרץ מחסום משטרתי והתפרע, יעמוד לדין?!

    רק אני מרגיש שכל ההצעה המצחיקה הזו נועדה להוציא את הרוח מההפגנות היהודיות, שנחזור לשגרה, שהערבים ידרכו על היהודים בעכו ובכל הארץ, והמשטרה בשיתוף העיתונות ידווחו על 'שקט'?!

    הגב לתגובה זו

    • צודק! רק חבל שלא כולם חושבים כמוך!...

      אליהו שמש, 12/10/08 00:39

      למי שלא שם לב, זו התחלה של איתיפדה של ערביי ישראל בתוך המדינה.

      וזאת בנוסף לגייס החמישי של חברי הכנסת הערביים.

      בנוסף למנהיגים הדתיים שלהם ראש הפלג הצפוני בתנועה האיסלאמית ערך היום ביקור הזדהות עם תושביה הערבים של עכו, וטען: הציבור הערבי לא ייתן לנכבה לקרות בשנית

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/797/851.html

      אנחנו צריכים להפנים שיש בעייה חמורה עם הזהות הלאומית של ערביי ישראל. עם חושבים על פינוי פיצוי, אז שזה יהיה משני הכיוונים. אחרת נמצא את עצמנו ''במקרה הטוב'' במדינה דו לאומית של 50% ערבים ו50% יהודים ( בעוד 20 שנה הערבים יהיו רוב),

      ובקרה הגרוע נחזור לגבולות 29 בנובמבר ובמזרח התיכון החדש יהיו 3 מדינות ערביות חדשות: מדינת ערביי ישראל, מדינת ערביי החמאס בעזה ומדינת ערביי הפת''ח בגדה. עיר הבירה משותפת לככוללללם ירושלים- העיר שבליבה חומה ולא תחולק.....

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    הפשרה שצריכה להעשות היא...

    N, 11/10/08 18:00

    שערביי עכו יעזבו את העיר וילכו לחיות עם האחים שלהם בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    להרוס לערבים את הכלכלה...

    מורדי, 11/10/08 18:00

    מהיום חרם ענק של כל תושבי עכו על כל חנות של ערבית נראה אותם מחזיקים מעמד חודש...

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    בשום אופן לא להתפשר! (ל''ת)

    נמאס מהתפשרות! שהערבים יפסיקו לשנוא!, 11/10/08 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לא לאכול את הלוקשים האלה!מלחמת חורמה בפלסטינים הפאשיסטים עד שיעזבו ! (ל''ת)

    הייתי פעם ''שלום עכשיו'' היום אני-''גירוש עכשיו'', 11/10/08 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הייתי רוצה להפנות את זכור לפסוק שאומר:

    עכואי, 11/10/08 17:53

    (היהודים לא יקבלו אותך עד שתשנה את דתך) תרגום חופשי שלי.
    מה בדיוק אתה מנסה להשיג מר זכור מכל זה הרי לנו, למגזר הערבי ידוע עד כמה אתה אדם שהולך תמיד בעקבות האינטרסים האישיים שלו....החל מעריקתך מהתנעוה האיסלמית האמיתית והיום אחרי שוויתרו עליך בתנועה הדרומית אתה לא משאיר הזדמנות אחת ולא מנסה להתקרב לתנועה הצפונית....לבסוף הייתי מציע לך לדבר בשם עצמך בלבד....אף אחד מערביי עכו לא מוותר על הכבוד לעמוד אחרי הנהג ... ובאשר לשאר המגיבים הייתי אומר לכם דבר אחד יש פתגם שאומר(אם הפשע כבר נעשה ואין דרך להכחיש אותו נור רק להתחצף'' וזה אתם!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מה לעזאזל כל כך מפריע ליהודי שגוי או יהודי נוסע בכיפור?

    אורי, 11/10/08 17:52

    אני יהודי דתי.
    אני לא מבין מה מפריע ליהודי (דתי) שמשהו נוסע ביום כיפור ?
    היהודים המתפרעים היו מן הסתם צריכים להיות באותה עת בבית הכנסת.
    ואם לא , אז שירגעו כל אחד עושה מה שרוצה, במיוחד שלא הייתה כאן התגרות לשמה, כפי שקרה בכפר תבור בשנה שעברה.
    בקיצור המופרעים היהודים האלה חיפשו פרובוקציה כדי למלא לעצמם את השיעמום או התיסכות מצום יום הכיפורים.
    אני גר באחד המושבים בגליל העליון, לא קשור לעכו כלל.
    אבל הענין הזה מקומם אותי.
    בושה וחרפה, לפגוע בדו קיום יפה.

    הגב לתגובה זו

    • אורי מפריע הרעש לא עצם הנסיעה

      שמאלני אבל ציוני ושפוי, 11/10/08 19:32

      אורי אני גר בכרמיאל וגם אני מושבניק במקור
      ומה שלי מפריע בין אם זה יהודי או בין אם זה ערבי זה הרעש,לפי מה שידוע לי הנ''ל גם הפעיל מוזיקה רועשת והתבקש להנמיכה,וברור לכל שאם היה עושה את זה בכפר שלו זה לא היה מפריע לאף יהודי!

      הרעש מפריע לא רק ביום כיפור אבל ביום כיפור ההרגשה היא שהוא נעשה בכוונה תחילה.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לציוני שמאלני ובטח לא שפוי

        ציוני הגיוני, 11/10/08 23:20

        לאחר מה שקרה בכפר תבור בשנה שעברה זה שהמוזיקה בערבית זה מה שמפריע לך ???????

        הגב לתגובה זו

    • אורי, כל הכבוד לך. ממתי מותר לידות אבנים ביום

      יהודי, 11/10/08 22:54

      כיפור? זה לא חילול קודש. נראה אותם גיבורים גדולים בחו''ל, מעיזים לעשות לינץ' בגוי שנוסע בשבת

      הגב לתגובה זו

    • מה שמפריע זה שילדים נהרגים מנהגים ערבים מתפרעים ובשכונות יהודיות

      ציוני הגיוני חילוני, 11/10/08 23:17

      אים אתה מטייל עים ילדך כבכול כיפור בכבישי השכונה היהודית שלך ודורס את ילדתך ערבי מתפרע אז לפחות כשאתה רואה את הילדה שלך מתבוססת בדמה מפרפרת לפני מותה כמו שקרה בכפר תבור אז אפילו שאתה שמאלני והדורס ערבי זה יכול להפריע גם לך

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    הצעת פשרה מתוקנת: הערבים יביעו חרטה

    להחרים! להחרים!, 11/10/08 17:49

    ע''י מסירת 300 גופות של רעולי הפנים.
    הרי הערבים מטפלים באופן הזה בלבד במי שפוגע בכבוד שלהם.

    רק ככה נדע שהם באמת מתחרטים על הפוגרום.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    חיים בנדמה לי! אם לא תתעוררו יהיה אסון! (ל''ת)

    שמאל=כניעה!, 11/10/08 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אין רגיעה ללא פיצוי !!!!

    לא לא לא, 11/10/08 17:45

    שהערבים ישלמו על כל הנזקים שעשו!
    כרגיל הציבור היהודי סובל מצד השלטונות !!!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    זכור בקושי מייצג את עצמו!!!!!

    עכואי, 11/10/08 17:45

    תושבי עכו מכירים את זכור היטב הוא לא מייצג אף אחד מתושבי עכו ...באחריות אני אומר לכם שתושבי עכו הערבים מאוחדים מאחורי הנהג...זוהי בגידה בדת ובמולדת שמלים כאלו יצאו מפיו של עריק התנועה האיסלמית הפלג הצפוני שהיום רואים אותו בכל מיני הזדמניות מלקק להם אחרי שהפלג הדרומי זרקו אותו...זהו ארצנו ואדמתנו ומי שלא מוצא חן בעניו שישתה מהים עכו...לגופו של עניין יש פתגם רומי עתיק שאומר (אם הפשע נעשה ואין שום דרך להכחיש אותו כל מה שנותר לך לעשות זה להתחצף)!!! וזה תקף גם לגביכם וגם לגבי זכור.....אתם עם שהקנאה פשוט שורפת אותו ...האם נהיגה בשבת היא חילול שבת ורגימת אנשים היא לא??? זוהי סיבה למשיבה...אנחנו לא נסלח ולא נשכח...וכל מי שטוען שהתחשב בנו ברמדן שילך לעזאזל אנחנו 60 שנה חיים במחיצתכם וברמדאן אתם מעשנים וזוללים כמו חזייייירייייים !!! ואף אחד לא מפריע לכם...חלאות המין האנושי וזה כולל אותך זכור

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    רגיעה וגינוי - רק אחרי ענישה !!! (ל''ת)

    האלימות תחזור אם תסתפקו בנו נו נו, 11/10/08 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אם כך נתחיל מעכשיו-יללה איטליה יללה לוקסמבורג

    רביע, 11/10/08 17:38

    צריך לפרק את הקבוצה של סכנין וכך לא נרגיש שייכות לאף אחד כי זה ''הגשר'' היחיד שנשאר היום ,לא רוצים שייכות אנחנו רוצים אוטונומיה ,אנחנו בעצמנו נתחיל את החרם הזה שלכם ונחיה על תרומות מדובאי.
    בהצלחה איטליה היום,אני אוהד לוקסמבורג ושוויץ ויוון

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא להיכנע לקיצונים ולגזענים מהצד שלהם !!!!!! (ל''ת)

    להחרים עסקים יהודיים איפה שניתן!, 11/10/08 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מדינת ישראל שייכת לכל אזרחיה

    די לגזענות, 11/10/08 17:32

    זכרו איך התייחסו אלינו באירופה. אנחנו לא רוצים להיות בדיוק כמו האנטישמים שהיו שם, או שלא למדנו כלום?

    הגב לתגובה זו

    • אסור להשוות בין מה שעשו לנו באירופה

      לידיעתך, 11/10/08 18:57

      אנחנו לא פוצצנו שם אוטובוסים ובתי קפה, לא התחלנו שם בפוגרומים לא גנבנו רכבים ושילמנו את כל המיסים כחוק, מאיפוא באה לך המחשבה ההזויה הזו להשוות ?????

      הגב לתגובה זו

      • אסור להשוות בשום אופן

        אזרח ישראלי, 11/10/08 22:09

        בסך הכל נהרגו בברית המועצות 65 מיליון אנשים בתקופת השילטון היהודי (17'-37') ונישרפו כל הכנסיות.

        הגב לתגובה זו

  • 78.

    מחמוד

    השפויים הם הרוב, 11/10/08 17:29

    לא ניתן למיעוט קיצוני לחרחר מלחמה הרסנית

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    Find a way to calm things down

    Menachem, 11/10/08 17:27

    Neither the jews nor the arabs in Acco will benefit from an escalation
    Resumption of commerce and daily routine is the best cure for co-existence
    At the same time monitor incitment (both sides) and prosecute if required.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מה שקורה בעכו זה בגלל הבריחה של ברק מלבנון והפאשלה במלחמת לבנון השניה

    הערבים מריחים חולשה, 11/10/08 17:27

    גם ועדת אור, ועדת ההתרפסות שהקים אהוד ברק כדי ללקק את הטוכעס לערבים, תרמה למהומות האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    למה לא קוראים לילד בשמו? פ-ו-ג-ר-ו-ם ! (ל''ת)

    אורי, 11/10/08 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    די לגזענות! חייבים ללמוד לחיות ביחד

    השפוי, 11/10/08 17:25

    לא יתכן שניתן לכמה חוליגנים גזענים משני הצדדים לנהל לנו את החיים. צריכים לכבד אלה את אלה ולא להיגרר אחר פרובוקטורים.
    אני מתבייש ביהודים שזרקו אבנים כמו באינתיפאדה ומתבייש בערבים שניגררו לאלימות. לא באנו למדינה הזאת מהגולה רק בשביל לעשות לערבים את מה שעשו לנו.

    הגב לתגובה זו

    • כשראה את האריה הנעלב (ל''ת)

      כה אמר השפוי לכבש, 12/10/08 05:06

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לכבוש את עכו כמו ב-48 ולגרש את הערבים יחד עם המופרעים היהודים אותו זבל (ל''ת)

    אחד מהעם., 11/10/08 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    למה היהודים לא צמים ברמדאן, וערבים נידרשים לחגוג כיפור ?

    אזרח ישראלי, 11/10/08 17:20

    ערבים מופלים: בקרקעות, במגורים, במשכנתאות, בנתב''ג, בבתי הקולנוע, במסעדות, במישרדי הממשלה, בחוקי ''עלייה'' ושיבה. יש מיליון וחצי ערבים שהם התושבים המקוריים של הארץ והפכו אותם לאזרחים סוג ב'. בחודש מאי 48' ניטבחו וגורשו 15000 תושבי עכו ונותרו פחות מ-3000. הבתים הריקים גזלו אותם היהודים הראשונים של העיר, והשמות המקוריים של הרחובות הוחלפו. כול הכפרים במחוז עכו הושמדו והוקמו על אדמותם קיבוצים ומיתקני צה''ל. מדינה שבה ההישתייכות היא על בסיס גזע ומוצא, דבר שלא קיים בשום מקום בעולם, גם לא באיראן בה אפשר להיוולד ולקבל אזרחות איראנית שווה, גם אם אתם יהודים או נוצרים. הכי מזעזע ליקרוא את התגובות של המגיבים הגיזענים, במדינה שמיתיימרת לנפנף בדגל השיקרי של ''מדינה דמוקרטית''.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני חשבתי כמוך פעם-כנס

      ד''ר א. תא, 11/10/08 18:39

      הפלסטינים תושבי ישראל-לעולם יתמכו ויעזרו לבני עמם שמעבר לגבול-ברצונם לשלוט בכל פלסטין הגדולה לשיטתם.
      לאומיותם-חזקה אפילו יותר משלנו. ולעולם ליבם יהיה עם הצד שכנגד-זה פשוט טבעי-גם אתם הייתם נוהגים כך!.
      הפתרון היחידי שיציל אותנו את מדינת ישראל מהיכחדותה,-הוא גבול איתן-שמפריד בין פלסטין הפלסטינית(מוסלמית בעיקר) לבין ישראל היהודית ציונית!.
      הפרדה מוחלטת,-זה אומר גם חילופי שטחים! ואוכלוסין!, כן כן-זה קשה לעיקול .אבל אין פתרון אחר-מקרים דומים בהיסטוריה נפתרו רק כך (הודו-פקיסטן.גרמניה-צ''כיה חלוקת קפריסין למוסלמים ויוונים-כולל טרנספר!. ועוד.).
      כל עוד מיעוט מורד בשלטון הרוב ורוצה בהשמדתו,-עתידו גמור באותה מדינה-ועתידו במדינה משלו עם בני עמו ולאומיותו!.
      אין עתיד לאוכלוסייה שחיה בתוך מדינה שאותה היא רוצה להשמיד!.
      לא היה אף פעם דבר כזה שהצליח!, וככל הנראה גם לא יהיה!
      בכל המקרים הפרדה משמעותית הייתה נחוצה!.
      חשבנו (גם אני) אולי אצלנו זה יצליח!, לא!, זה לא הצליח!. עשרות אלפי הגופות משני הצדדים יעידו על כך!.
      ואחרי חשבון נפש מעמיק וקשה,!-הכרתי בעובדה הזו!.
      -גם במקרה הזה,-הפעולה תגרום לזעזוע עמוק אצלנו-ובעולם כולו!.
      -אם בגלל אנשי שמאל, שחפצים במדינת כל אזרחיה,(כלומר מדינה פלסטינית במקום ישראל!).
      אם בגלל הפלסטינים תושבי ישראל, שינקטו בטרור סטייל חמאס- כדי לעצור זאת!.
      אם זאת אנשי ימין,-שלא ירצו להתכנס לגבולות בטוחים,-וחזון ישראל השלמה עוד יבער בדמם!.
      וכמובן העולם מבחוץ,-שגם ככה חלק גדול ממנו שונא את ישראל!.
      אבל זה יקרה, אין פתרון אחר!, אין!.
      כל אפשרות אחרת ,תוביל-להכחדתה של ישראל כמדינה יהודית ועצמאית!.
      במוקדם או במאוחר,-ישראל תחדל להתקיים אם לא נעשה זאת!.
      וככל שנתעלם,-נטמון תראש בחו,ל-לא נרצה להבין,-זה רק ילך ויחמיר!.
      למי שראה את הסדרה- ''התרחיש'' בערוץ 10-יוכל אולי יותר להבין על מה אני מדבר!.
      זו המציאות חברים!, זו האמת שלי!, אני הכרתי בה! ,ואני פועל לפיה!,

      הגב לתגובה זו

      • ד''ר עלק - תלמד לכתוב לפני שאתה מגיב

        פרופסור, 11/10/08 21:25

        תבקש ממישהו שגמר יסודי לתרגם מה שכתוב כאן, ולהוסיף סימני פיסוק מתאימים במקום סימני הקריאה.

        הגב לתגובה זו

        • אם זאת היא התגובה שהסמולן הקטן בחר-אז מצבנו טוב... (ל''ת)

          ד''ר.א.תא, 12/10/08 05:53

          הגב לתגובה זו

    • יש הבדל בין אכילה ברמאדן ובין השמעת מוזיקה ב יום כיפור

      שמאלני אבל ציוני ושפוי, 11/10/08 19:16

      השמעת מוזיקה רועשת נעשית בתחום הציבורי וליחיד אין אפשרות להתגונן מפניה.

      מאידך אכילה ברמאדן אינה פוגעת במאמין המוסלמי מכמה טעמים הראשון שאכילה אינה מכריחה את המאמין גם הוא לאכול ושנית שיש בידיו פתרון פשוט,פשוט לא להמצא ליד אנשים שאוכלים.

      ההסבר הפשוט להבדל והעובדה שהמוסלמים לא מבינים את ההבדל הוא זה שגורם לי להאמין שלא
      יהיה פתרון שיכלול דו קיום ללא הפרדה,עיר לערבים ועיר ליהודים.

      דרך אגב...אתה זוכר במקרה ממי אתם כבשתם את עכו? או שגם עכו ירדה מאללה ישר לחזקת המוסלמים? צביעות והתחסדות...אף פעם לא היה חסר למוסלמים

      הגב לתגובה זו

      • סליחה, שכחתי

        אזרח ישראלי, 11/10/08 21:59

        הרי סבא שלך היה דוד המלך. ארץ ישראל מסיפורי המיקרא רשומה אצלך בטאבו, ואצל כל מי שאי פעם יתגייר ויהגר לפלסטין.
        וזה אחד שקורא לעצמו ''שמאלני'' ו''שפוי''.

        הגב לתגובה זו

    • הערבים שונאים את מדינת ישראל - ישראל מגיבה בהתאם! (ל''ת)

      מדינת יהודית ודמוקרטית מתגוננת בהתאם!, 12/10/08 07:47

      הגב לתגובה זו

    • לכו לחיות באירופה בארה''ב שם יתחשבו בכם! (ל''ת)

      לכו כבר!, 12/10/08 07:48

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    היהודים חייבים להעורר ! היום עכו ת מחר : לוד , רמלה,חיפה,יפו,טבריה ...

    x-man, 11/10/08 17:19

    - הם רוצים הפסקת ''אש'' עד פעם הבאה
    - לא נתפלא - שהחברה הערבים קיבלו הנחיו ת - מחיזבלה סוריה חמאס ופתח

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    כהנא צדק .אם

    קובי, 11/10/08 17:16

    לא מוצא חן בעניהם הערבים הבוגדים שיסתלקו מפה לחלל את היום הקדוש ביותר ליהודים פראי אדם ישמעלים.כפויי טובה נצלנים קנאים רעים אכזרים .יחד עם חברכם המוסרים מהשמאל .אני שנים לא קונה מוצרים מערבים בשום מקום מארץ ישראל השלמה .

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מי אחראי?

    עכואי ותיק, 11/10/08 17:15

    לא מבין,עוד לא ניגמר הבלאגן בעכו וכבר אני רואה בטלוויזיה את מפקד המחוז מופיע ומסכם שהשוטרים פעלו בסדר.
    מפקד מחוז -השוטרים זה אתה !!
    היית אחראי בפקיעין,קח אחריות גם פה,בין כה וכה מלבד להגיד לא יעשו לך כלום !!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ערביי ישראל כולם-הם מחבלים בפוטנציה! הם תומכים בבני עמם וזה טבעי (ל''ת)

    לכן עליהם להגר לשטחים או לעזה!!!, 11/10/08 17:14

    הגב לתגובה זו

    • לא רוצים ! היינו כאן לפניכם ונשאר אחריכם ! או שתלמדו לחיות איתנו... (ל''ת)

      לא נחזור לגולה..., 11/10/08 18:47

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מחול - כל הכבוד כל מילה בסלע! (ל''ת)

    חיפאי, 11/10/08 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    זעקת הקוזק שנגזל,פרעו,השחיתו,הרסו וכעת משהבינו שמצבם רע מבקשים פוס (ל''ת)

    זרע עמלק לאבדון, 11/10/08 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    זכור יגיד מה שהוא רוצה אנחנו לא נשכח ולא נסלח!!!

    ערבי מעכו, 11/10/08 17:10

    תושבי עכו מכירים את זכור היטב הוא לא מייצג אף אחד מתושבי עכו בקושי מייצג את עצמו ...באחריות אני אומר לכם שתושבי עכו הערבים מאוחדים מאחורי הנהג...זוהי בגידה בדת ובמולדת שמלים כאלו יצאו מפיו של עריק התנועה האיסלמית הפלג הצפוני שהיום רואים אותו בכל מיני הזדמניות מלקק להם אחרי שהפלג הדרומי זרק אותו...זוהי ארצנו ואדמתנו ומי שלא מוצא חן בעניו שישתה מהים של עכו...לגופו של עניין יש פתגם רומי עתיק שאומר (אם הפשע נעשה ואין שום דרך להכחיש אותו כל מה שנותר לך לעשות זה להתחצף)!!! וזה תקף גם לגביכם (היהודים) וגם לגבי זכור.....אתם עם שהקנאה והשנאה פשוט שורפת אותו מבפנים ...האם נהיגה בשבת היא חילול שבת ורגימת אנשים היא לא??? זוהי סיבה למסיבה...אנחנו לא נסלח ולא נשכח...וכל מי שטוען שהתחשב בנו ברמדן שילך לעזאזל אנחנו 60 שנה סובלים אותכם וברמדאן אתם מעשנים וזוללים כמו חזירים !!! ואף אחד לא מפריע לכם

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חינוך ערבי

    שלמה, 11/10/08 17:09

    מחנכים את הבנים שניתן לרצוח את אחותם או אמם על ''כאילו'' כבוד המשפחה. עם חינוך כזה מהבית אין להתפלא שיש אימאמים שרק מחכים להזדמנות לשלוח את מאמיניהם עם נשק חם לרצוח יהודים. לפני חודשיים רצחו בפקיסטן בדם קר בני הכפר חמש נערות כנ''ל נרצחו שמונה נשים בלוד. שמענו איזה מוסלמי שנזעק? שמענו את זהבה גלאון שקידום הנשים בעיניה חיוני פונה לחבריה המוסלמים שיפעלו?

    הגב לתגובה זו

    • חינוך יהודי

      שלומית, 11/10/08 18:52

      מחנכים את ילדיהם שמותר לרצוח ערבים ולהתעלל בהם ולא להענש ע''י המדינה...

      הגב לתגובה זו

      • את ממש בושה שלומית. פשוט בור ועם הארץ.. (ל''ת)

        ביש, 11/10/08 23:14

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    גינוי זה לא מספיק!!!

    אמא תרזה, 11/10/08 17:08

    עם ערבים מילים זה לא מספיק.
    הם עודדו את המתפרעים הערבים דרך המגפונים של המסגדים ואנחנו נסתפק בגינוי?!
    איזה חוצפה!!!

    שיעשו ועדת חקירה למנהיגי הציבור הערבי בעכו וימצו איתם את הדין, אולי בזה אנחנו כן נסתפק

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עוד כהנא חי (ל''ת)

    יצאק, 11/10/08 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הנהג הפושע צריך לשלם פיצויים לכל מי שניפגע בהתפרעויות שהוא בישל.

    הוא גם נהג ביום כיפור,הוא גם הזמין את חבריו להתפרע, 11/10/08 17:05

    כל מי שניפגע מההתפרעויות,יהודים או ערבים, צריכים להגיע אל הנהג ולדרוש פוצויים.ללא יצירת הרתעה אי אפשר לשמור על הסדר לאורך טווח.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ומה עם המסיתים - אנשי הדת הערבים??

    גיל, 11/10/08 17:04

    שמתוך המסגדים הקדושים שלהם הסיתו לאלימות נגד יהודים....האם תהיה ''מריחה'' גדולה כלפיהם..
    לגרש את הקיצונים לעזה.

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שתבינו

      תבינו, 11/10/08 18:36

      שהיהודים בארצם סובלים יותר מאשר בניכר ובזה אשמים השלטונות והמשט-רע שעומדים בקביעות לצד אויבנו וזורקים עלינו תמיד את כל האשמה.
      רק ליברמן יכול לשנות ולהטיב עם הנורמה הזו.
      יהודים שמאסו במצב הנוכחי שיצביעו לליברמן, ואז יבוא סוף סוף השינוי הגדול ונוכל לנשום לרווחה.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    סוף סוף,הם מפחדים ומבינים שלא משתוק. (ל''ת)

    פחד, 11/10/08 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    על מה לגנות את הציבור היהודי?

    אזרח מודאג, 11/10/08 17:01

    על זה שרצה למלא אחר המסורת היהודית במדינתו?

    כל התרפסות בפני הערבים מתפרשת כחולשה עליה נשלם מאוחר יותר.

    את הנהג הפורע יש לשהשליך לכלא יחד עם כל הערבים שהשחיתו רכוש, זהו הצדק היחיד ורק לאחר מכן ניתן לדבר על רגיעה.

    בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה זה אומר? הממשלה מוותרת על העיר עכו (ל''ת)

    ויויאן לוי, 11/10/08 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יומיים של פגיעה בכיס שלהם והם כבר רוצים סולחה מסקנה.....כנסו

    מציאותי, 11/10/08 16:59

    פגיעה מתמשכת בכיסם של העסקים בבעלות הערבים ואי העסקה של עובדים מהמגזר הערבי לתקופה ארוכה ותראו איך הם לומדים להיות ''החברים הכי טובים שלנו''.

    הגב לתגובה זו

    • קריאה ליהודים

      יהודים, 11/10/08 18:39

      אל תעסיקו ערבים, אל תיתנו להם פרנסה, כי בסופו של דבר זה בומרנג וזה פוגע בנו קשות.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    עד שיעזבו את ישראל!-לא קונים סוחרים וסופרים פלסטינים בישראל! הפרדה ! (ל''ת)

    לא להתקפל עכשיוו! המערכה התחילה-להכנס במחבלים חזק!, 11/10/08 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    גינוי - מה זה פה גן ילדים ?

    ירון, 11/10/08 16:57

    שני הצדדים המתפרעים - יהודים וערבים אשר פגעו באנשים או ברכוש צריכים לשבת בכלא.
    הנהג הערבי שנסע ביום כיפור הוא לא פושע אלה סתם אדיוט. לצערי אפשר למצוא כאלה בכל רחבי הארץ - גם יהודים וגם ערבים.
    אבל האנשים שזרקו אבנים, הפכו מכוניות ושברו שמשות הם עברינים וצריכים לשלם מחיר למען יראו ויראו.
    הבעיה הגדולה ביותר והחשובה ביותר לטיפול היא ראשי הפשע המאורגן אשר דחפו את העבריינים להתנהגות הפושעת. ההנהגות המקומיות רוצות שנאמין שמדובר בהשתלהבות המון זועם - אבל המציאות ברורה וקשה בהרבה. מאחורי המהומות אין המון ספונטני כי עם ראשי פשע שיושבים במסגדים ומארגנים את החולגנים. אנשים אלה צריכים להענש בכל חומרת העונש ולשבת שנים רבות בכלא.
    אז תפסיקו לבלבל במוח על גינויים. את זה עברנו בגן הילדים. במדינה מתוקנת עבריינים נענשים ויושבים בכלא ולא שומעים נו נו נו ומחזירים אותם הבייתה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    שהערבים יגנו שהיהודים השחיתו כ - 300 מכוניות של יהודים!!!!!!!! (ל''ת)

    שיטת השקשוקה, 11/10/08 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    האשמת הנהג היא האשמת הקורבן (ל''ת)

    אורי וייס, 11/10/08 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שאלה לשמואלנים

    Benny, 11/10/08 16:54

    כהנה צדק ארץ ישראל לישראלים ...כמו שבן גוריון אמר ''מדינת היהודים'' והשאלה הגשאלת האם בן גוריון היה גזען?????

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הח''כ זכור הופך את היוצרות הוא מאשים את היהודים

    ישראלי, 11/10/08 16:53

    במקום להתנצל ולשתוק הוא עוד פותח את הפה .
    ממש לא יפריע לו אם יטילו חרם על הערבים , כי הוא מקבל משכורת מהכנסת והם לא. עכשו זאת הדרך המלוקקת שלו להתחרת על המילים ולהראות לערבים כאילו הוא לא אומר דבר.
    תושבי עכו ! תוותרו עכשו, תיכלו אותה מאוחר יותרואל תשימו לב לפגישות בין המשטרה ''לנציגי'' הציבור זה בא להוריד מהמשטרה אחריות ועשיה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תודה לכתב אתר מעריב שפרסם את דבר החרם. אתר עם תודעה צרכנית אמיתית ! (ל''ת)

    כבשה סרקסטית, 11/10/08 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שמאלנים הם ערב רב ! וכך כתב הזהר הקדוש :

    יהודון, 11/10/08 16:48

    ישנו סימן יסודי המסמל את הערב רב אותו מביא הזהר, והוא שהערב רב אינם חוששים לטובת ישראל ונוטים לטובת אומות העולם. ערב רב הם אותם היהודים המעדיפים את הגויים על עם ישראל. ישנו עוד סימן לערב רב, והוא הזלזול בתלמידי חכמים. ישנם יהודים השונאים את האומה הישראלית בכללותה, והם למעשה מתבוללים מבחינה רוחנית. לעומתם ישנם יהודים המודים בסגולת האומה למרות שהם אינם מקיימים מצוות. יהודים אלו מתגאים בספרותנו העתיקה, ומוכנים לעשות את ליל הסדר על פי דרכם ורצונם. ליהודים אלה יש עדיין שייכות מסוימת אל אהבת התורה, כל אחד על פי דרגתו וערכו. יהודים אלה גם אינם מזלזלים בתלמידי חכמים.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה 100%!!!!!!! (ל''ת)

      צודק!, 11/10/08 17:49

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    קווים לדמותו של עבאס זכור

    stam sofer, 11/10/08 16:48

    שיח עבאס זכור היה עד לא מזמן חבר בפלג הצפוני של תנועה האיסלמית. זכור קרא מעל בימת הכנסת לחייב את הגברים המוסלמים להתחתן עם עד 4 נשים כדי להגביר את הילודה בקרב הערבים. זכור סירב לגנות את חסן נסראללה בזמן המלחמה האחרונה. הוא זה שאמר: אנחנו תנועה איסלאמית עצמאית, אנחנו חיים במדינה הזאת. אנחנו לא חמאס, אבל חמאס לא מביישת אותנו. אדרבא אנחנו גאים בחמאס ובכל מי שתומך בה.
    על הקוראים של הכתבה לדעת את זה

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עכשיו להגיע להסכם לסילוק ערביי עכו, ואח''כ מחיפה, מיפו (ל''ת)

    ומהנגב ומהגליל, יש להם 22 מדינות לנו יש רק 1., 11/10/08 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הבנתם זאת תושבי שדרות? הבנתם זאת ממשלת ישראל? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 11/10/08 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    קדימה ואהוד ברק הירמו דגל לבן (ל''ת)

    הלכה המדינה, 11/10/08 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    קדימה מובילה אותנו לגלות בבל שם ישבנו ובכינו (ל''ת)

    היכן אהוד ברק, 11/10/08 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הם מתים מפחד שלא יבואו בחג לקנות אצלם הפחד הזה משתק אותם

    רחלי, 11/10/08 16:39

    מתי היהודים יבנו שלא איכפת להם בכלל לא ממשלה לא מזרח תיכון חדש ולא משטרה מה שמענין זה המסחר הם שמים פס גדול על הכל תוץ מהכסף
    ואצלנו כבר מוכנים לתת להם הכל ולבקש סליחה גם על דבר שהם עשו עם של מטומטמים

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אין רגיעה אלה

    אין ולא תהייה רגיעה אלה, 11/10/08 16:38

    אין בעיה רוצים רגיעה תשלמו על כל מה ששברתם ברברים...הפיתרון לפנות את ערביי עכו מעכו ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בושה שממשלת ''קדימה'' מפלה את הציבור הערבי-הישראלי (ל''ת)

    חאג', 11/10/08 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    המלחמה החלה! לאמפסיקים באמצע! עד שכל הפלסטינים לא יעזבו את ישראל ! (ל''ת)

    תושב עכו שנמאס לו! כל היהודים לצאת לרחובות עכשיוו!, 11/10/08 16:38

    הגב לתגובה זו

    • משטרת ישראל !!! נא לאתר מסית ומדיח זה !!! (ל''ת)

      מלאי את תפקידך !, 11/10/08 18:56

      הגב לתגובה זו

      • הוא ציוני גאה שרוצה להילחם באיסלאם הפאשיסטי!המסכן את ישראל! (ל''ת)

        משטרת ישראל.(דוקא על המתלונן נשים עין...)שמאל בוגד, 12/10/08 05:58

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    בושה שממשלת ''קדימה'' מפלה את הציבור הערבי-הישראלי (ל''ת)

    חאג', 11/10/08 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    היהודים בעכו נותנים דוגמא לכל האזרחים

    שפינוזה, 11/10/08 16:36

    מה לעשות, אבל כשהמשטרה לא מטפלת באלימות הערבים נראה שהאזרחים יכולים לעשות זאת טוב יותר...
    תאמינו לי שאם הממשלה היתה מטפלת במשבר היינו מסיימים עם ועדת חקירה והתנצלות לערבים...
    היהודים בעכו כנראה הבהירו לערבים יפה מאוד איזה עתיד מצפה להם אם ימשיכו ככה והמסר נקלט!
    ואם שאר האזרחים יקחו דוגמא יפתרו חצי מהבעיות עם ערביי ישראל.
    חג שמח.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      רפול, 11/10/08 18:18

      כשהערבים מבקשים להגיע להבנות זה אומר שהם הבינו שיש גבול לחוצפה וכל הכבוד לאזרחי עכו היהודים שהכניסו להם כפי שהם מבינים .

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    זכור אתה לא דובר אמת

    שלום, 11/10/08 16:34

    חניות של יהודים נהרסו ולא של ערבים וכך גם מכוניות...אתם חושבים שתוכלו להישתולל עלינו היהודים ואז תתחיל להגיד הידברות וכל מיני מילים חלקלות זכור אתה המסית מיספר 1
    הייתי אומא נחש...אפשר להפסיק הכל בלי בעיה
    בכלל..בתנאי שמשטרת ישראל תחקור אותך על מה שידעתה שאמור לקרות ועל המכתב ששלחתה לממ''כל
    בכדי לכסות את עצמך..אתה זכור מסית ושקרן.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שרעולי הפנים יסגירו עצמם למשטרה ויתנו את הדין!!!!!!!!! (ל''ת)

    תושב עכו, 11/10/08 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כמה אופייני. ברגע שהערבים חוששים לפרנסתם, פתאום טינופת וצופים

    רבקה, 11/10/08 16:28

    עד לפיגוע הבא,...

    לא להתפתות , חרם זה חרם!!!!!

    במקום הפסטיבל של ''דו קיום'' שלא קיים, שממלא את כיסם, התחברו למשהו יותר ערכי ואותנטי

    הכנסו לאתר יהודה ושומרון, הסיפור של כל יהודי, בחרו לכם סיור עם תוכן, טיילו לימדו ותהנו,

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל הכבוד למח''ול - כל מילה בסלע!!!!

    ערבי מעכו, 11/10/08 16:25

    לעולם, אבל לעולם לא נעזוב את עכו!
    עכו העתיקה, החדשה, שכונות יהודיות או מעורבות - כולן שלנו ואנחנו נגור איפה שנרצה!

    נכון, הנהג הערבי טעה כשנכנס לרחוב ביום כיפור, אך אין זה מצדיק את הברבריות של היהודים ואת ההתנהגות חסרת התרבות שלהם כלפי רכוש ובני אדם!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יאלה סולחה

    משה יקר, 11/10/08 16:22

    מספיק אם בשטויות הללו תלחצו ידים תפיקו לקחים תלמדו לכבד קצת יותר זה את חגו של זה
    וצאו לדרך חדשה

    הגב לתגובה זו

    • בשום אופן לא! (ל''ת)

      לא להתפשר! שיבקשו סליחה בלי תנאים! מנובלים!, 11/10/08 18:00

      הגב לתגובה זו

    • מאוחר מידי (ל''ת)

      לא רוצים, 11/10/08 19:30

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    להחרים עסקים ערבים עד שילמדו להתנהג (ל''ת)

    חבר, 11/10/08 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד ללוחמי שייטת 13 והקומנדו הימי

    לוחם בגולני, 11/10/08 16:17

    על חיסול אנשי המודיעין הסורי בדמשק
    שמשתפים פעולה עם החיזבאאלה
    לגבי האירועים האלימים של ערביי ישראל
    זאת ההוכחה שלעולם לא יהיה שלום שכנות טובה ואהבה בין שתי עמים ודתות שונות
    ערביי ישראל צריכים להמשיך בנדידתם לכיוון מדינות ערב ולגור עם בני עמם ודתם וככה יחסכו אלפי פצועים והרוגים מישני הצדדים

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פאשיסטים נגד פאשיזם? ..וכבר חשבתי שראיתי הכל.. (ל''ת)

    כבשה נ' מכבסת מילים, 11/10/08 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא סולחים, יש להעמיד לדין את כל המתפרעים(כולל המואזין)...

    ניר, 11/10/08 16:16

    לא הפעם.. כבר נמאס מהמנטליות הזאת, של קודם לפגוע ואז לבכות (הוא בסה''כ רועה צאן / הוא בסה''כ הלך להביא עוגות , הוא בסה''כ רצה להוציא כסף מהבנק(ע.ע פח''ע תבור... ) ..)
    דיי , לא עוד...
    אני בחול המועד מגיע להפגין סולדריות עם אחיי היהודים, היום עכו, מחר חיפה/לוד/רמלה/כרמיאל/באר שבע או כל עיר שיש בה''מיעוט מקופח'' ...
    ...יש להפגין אורך רוח, נחישות ודרישה אמיתית להראות שלא נעבור לסדר היום לגבי נסיונות לפגוע בנו..

    הגב לתגובה זו

    • שום העמדה לדין! טרנספר לפלסטינים תושבי ישראל!שיעברו לבני עמם מעבר לגדר (ל''ת)

      ערביי ישראל כולם-הם מחבלים בפוטנציה! חמאסניקים!, 11/10/08 17:16

      הגב לתגובה זו

    • להוריד את הרמקולים מכל המסגדים בארץ! הדת שלהם לא מחייב שימוש ברמקול!

      יש חוק נגד העברת הודעות ברמקול! לאכוף!, 11/10/08 18:04

      תקנות למניעת מפגעים (מניעת רעש) התשנ''ג 1992 סעיף 7!

      להוריד את הרמקולים בכל הארץ כמו במצרים!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    חבורת הפיקור של המישטרה מזכירה השמן והרזה ,מצחקים כולם עם בטן וצמגים (ל''ת)

    יוסף, 11/10/08 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    השפוי (ל''ת)

    הגיע הזמן להפסיק את הטירוף הזה, 11/10/08 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חבורת הפיקור של המישטרה מזכירה השמן והרזה ,מצחקים כולם עם בטן וצמגים (ל''ת)

    יוסף, 11/10/08 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מברוק!

    אלמונית, 11/10/08 16:11

    סופסןף הבינו שני הצדדים שכדי לחיות (ביחד, לחוד) צריך לתקשר!

    הגב לתגובה זו

    • שמאלנית עיוורת

      אי-שפיות, 11/10/08 17:15

      לכי תתקשרי איתם בעצמך!!!!!!!!

      אני כבר שנים מחרימה ולא קונה מערבים.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שיפסיק להיתמם

    הקדוש, 11/10/08 16:10

    לפני שהוא דואג לעכו, שיפסיק את הפרובוקציה כל לילה בחיפה של הפעלת נפצים ואת הנסיעות הפרועות של המגזר הדפוק שלו ברחובות חיפה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רק הפרדה ברורה,ישובים ליהודים וישובים לערבים תפתור את הבעיה

    שמאלני אבל שפוי וציוני!, 11/10/08 16:10

    טאטוא הבעיות מתחת לשטיח לא יפתור אותן.

    יש פה פער תרבותי ומנטלי בין היהודים והערבים מצד אחד תרבות שוחרת חיים ויצירה מצד שני תרבות מיסיונרית במובן הכי גרוע,חסרת התחשבות ושוחרת מוות.
    חיים משותפים לא יכולים להתקיים בין התרבויות האלה מ בלי לקיים הפרדה ברורה,ישובים רק ליהודים וישובים רק לערבים תוך חלוקה שוויונית של המשאבים.

    אחת הבעיות המרכזיות היא חוסר היכולת של יישובים ערביים להשקיע בתשתית לטובת הכלל כגון פארקים,מוסדות תרבות וכולי

    ולכן על המדינה לקחת את ניהול הרשויות הערביות ל 10 שנים ולהביא את מצב התשתיות לרמה נאותה.

    הגב לתגובה זו

    • לך תתהפף עוד קצת - עד שתגיע למסקנה הפשוטה: הערבים שונאים את היהודים (ל''ת)

      שנאת מות! זכותה של המדינה להתגונן!, 11/10/08 18:06

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל היהודים צריכים להתעורר!!!

    ויוי, 11/10/08 16:09

    שלום. אני תושבת עיר עכו מי זה 17 שנה מאז הגעתי ארצה. אם לשתי בנות ,מתגוררת בשכוני המזרח. לאור האירועים האחרונים חוויתי תחושות שונות כמו :כעס,תסכול,נקמה,חמלה וכ''ו , כל הרגשות המעורבים זה בזה. הבוקר התעוררתי עם תחושה של אולי באמת מספיק ,
    וצריך להרגעה להגיע לאיזו פשרה , ולהמשיך לחיות בעירנו האהובה . אך לפתע קראתי כתבה של זוהיר בהלול מהידיעות של אתמול וכאן אמרתי עד כאן. בפשרה זה לא ילך פשוט לא!!
    כי לפשרה זקוקים שני צדדים שרוצים להגיע לשם שרוצים לחיות ביחד!! שלא חייבים!!! כי אין ברירה!!!לא מרגישים כל הזמן שמקפחים אותם!!
    כן אז אם אומרים את האמת אז אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל - אין כאן בעכו דו קיום!!!
    מה שיש זה צריכת שני הצדדים לאינטרסים שונים ולא רק עסקיים. יש גם במגזר היהודי צעירים שלא עובדים ומדרדרים לסמים והמצב של המשפחות שלהם גם קשה מאוד,האבטלה? הם לא רוצים לעבוד!!! הרבה יותר קל לסחור בסמים זה כסף קל לא צריך להתאמץ: ללמוד,לעבוד בשכר המינימום. הנשים בודדות מהמגזר הערבי יוצאות לעבוד!! למה?
    כי זו המטליות שהאישה צריכה להיות בבית ולגדל ילדים והבעל יפרנס וכשמצב קשה אז מותר לא לשלם מיסים ולהגיד שלא משקיעים בהם!!
    אין דו קיום הוא פשוט איננו!! הוא אף פעם לא היה. מה שהיה זה פנטזיה שאנחנו יכולים לחיות ביחד. אנחנו לא !! לא יכולים ולא רוצים!!!
    ב10 שנים אחרונות הייתה הגירה שלילית גדולה מאוד בעכו!!! מי שהיה בעל אמצעים עבר לנהריה או לקריות ו מי שלא פשוט נשאר לשרוד!!
    הערבים מכל האזור התחילו לקנות דירות בעכו בכל מחיר!!! מה יהודים ביקשו הם נתנו עם הרבה עזרה ומהרשות!!! הרי הם מסכנים אין להם אפשרויות, הם השתלטו על העיר כולה!! כמעט אין שכונה היום בעכו שהם לא מתגוררים בה,זה נהיה פשוט טרנד חדש.
    הם הולכים לגנים ולבתי ספר שלנו למה? ??
    אתם רוצים להיות כמונו???
    יש לכם בתי ספר וגנים ערביים למה אתם בכוח נכנסים לנו, לורידים? והאמת זאת שאלה רטורית.
    וכך היהודים שנשארו בעכו התחילו לצאת מהעיר לשיכוני מזרח או לשכונה החדשה בצפון.
    אין דו קיום אני שוב חוזרת על זה ואמת ש-לי אין שום פתרון אז
    מה שאני מציע זה שאולי נפסיק לחיות בפנטזיה ובחלומות , אנחנו חיים עם עם שלא רוצה אותנו כאן!!! וזה הדדי!!!! אבל אנחנו תקועים כאן יחד.עם זה צריך לחיות.
    אנחנו כאן בזכות ולא בחסד!!! ואולי את זה צריכים ללמד את הילדים שלנו בבית הספר. ולא להתכחש לעניין!!! תודה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    או שהם חיים בייקום מקביל או שהם סתם שקרנים מנוולים

    כבשה שונאת שקרים, 11/10/08 16:07

    האין גבול לצביעות ודו-פרצופיות!
    די לשקרים!
    מספיק עם הדמגוגיה!

    הערבים פגעו בחג הקדוש ביותר ליהודים. הרסו רכוש, ערכו פרעות באזרחים יהודיים וכעת ''גינוישניהצדדים''????
    יש להעמיד מייד לדין המסיתים הערביים, להעמיד לדין משמעתי את ראשי המשטרה הפחדנית ולהעיף את שקרני התקשורת ובראשם עיתונאי ''הארץ''.
    לא מוכן לחיות במדינה בה יהודי הוא אזרח סוג ג'. החונטה הפאשיסטית השלטת-חייבת לעוף !

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גינוי זה חארטה בארטה רק תשלום על הנזק+פיצוי יביא לסולחה !!! (ל''ת)

    עודד יערי, 11/10/08 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ח''כ זכור הוא תומך חמאס!וחבר בתנועה האיסלאמית!אל תאמינו לו! כנסו במחבלי (ל''ת)

    איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!!, 11/10/08 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הבינו שיש להם הרבה מאד להפסיד....

    רק, 11/10/08 16:04

    יש להחרים את כל בתי העסק שלהם! ולא רק בעכו!
    רק כך הם יבינו שמפגני הכוח אינם משתלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא לוותר ! (ל''ת)

    משה צור עכו, 11/10/08 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יהודי עכו! אל תוותרו! חנכו אותם סופית! הפעם אל תוותרו! (ל''ת)

    טרנספר היא לא מילה גסה!, 11/10/08 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פיקוד הבכיר של המישטרה צרין לפנות את מקומו לאמצים .אדור הקיים מפוחד (ל''ת)

    פרידמן, 11/10/08 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לנצל את ההזדמנות ולטרנספר אותם

    amir, 11/10/08 16:01

    ציוני אמיתי, שמאלני לשעבר

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא יעזור לכם שום התנצלות חרם כלכלי

    שבי, 11/10/08 16:01

    שום דבר לא יחזיר את הגלגל אחורה מה שנעשה נעשה קודם כל המ קיבלו כבר את המכה שלהמ אין שום פסטיבל ולהיות יד אחת כולם וגם לכל אלה שנוסעים יותר צפונה לקניות המבין יבין לעזור.המ צריכים אותנו ולא אנחנו אותם .שמעון לנקרי תתחיל להתעורר אל תפחד לא מזכור ולא ממחול אנחנו בגב שלך.בתודה מראש יהודי עכו

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שום פשרה! המלחמה התחילה!! שאף פלסטיני ערבי לא ישאר בישראל! (ל''ת)

    אנשי עכו!אל תתפשרו! מלחמת חורמה במחבלים!, 11/10/08 16:00

    הגב לתגובה זו

    • אהלן וסהן...לשלום ידנו מושטת

      אהלן וסהלן...לשלום ידנו, 11/10/08 17:23

      אלא מי שחושב שזו לא ארצנו ואין לנו זכות קיום אז בכיף תבא ותנסה להוציא אותי מביתי, ואדאג להוציא אותך מהעולם...פשיסתים קטנטנים!!!!

      הגב לתגובה זו

      • בקרוב מוחמד יש בחירות-ואז תראה שעם שפחתל נקלף אותך... (ל''ת)

        יוני ציוני, 12/10/08 06:01

        הגב לתגובה זו

    • למה מלחמה,,,,,,

      איש שלום, 12/10/08 06:25

      אם לא מתאים לך תחפש איפה לגור בים מתחת לאדמה אם יקבלן אןתך

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מסקנה: אם הנהג הערבי היה נמנע מפרובוקציה כל שרשרת האירועים הייתה נמנעת (ל''ת)

    סוף מעשה במחשבה תחילה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 11/10/08 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הם כמו החמאס!מחכים להתחזק! אין פשרה!מלחמה בטרוריסטים! (ל''ת)

    תושבי עכו!תתעוררו! מוות למחבלים!, 11/10/08 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא עת פשרות היא,מוכרחים להמשיך את המומנט מתקפה לא עוצרים בעלייה (ל''ת)

    נקמה צריך להשלים, 11/10/08 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עבאס זכור מה יהיה כל יום משנה גירסא

    רוני, 11/10/08 15:51

    לפני יומיים טענת שהנהג היה בסדר גמור ובעקבות תקיפתו ההמון הערבי הזועם ניפץ מאות מכוניות וחלונות ראווה וכעת אתה מציע לגנות את הנהג הצדיק ומאידך להאשים את היהודים בהרס רכושם , את שקריך אני מייחס להיותך חבר כנסת ולא חלילה להיותך ערבי מפני שאיני גזען כלל ועיקר , בוש והיכלם

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אבל הערבים הם אלו שהשחיתו רכוש-אז למה לגנות את היהודים או הבאהים על זה (ל''ת)

    סליחה איתמר, העובדות מבלבלות אותי, 11/10/08 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    זאת מדינה יהודית ! חבל שהשמאל והערבים לא מקבלים את זה !

    חוזה המדינה, 11/10/08 15:50

    לכן נגיע בסוף לשלב של הוא הכול הוא כלום !
    זאת אומרת או שנגרש את כול הערבים והשמאלנים מהארץ ! או שהם יגרשו את היהודים בחזרה לגולה והשאר יחיו תחת מישטר איסלמי !

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עכשיו הם יחשבו פעמיים אם להכנס עם אוטו לשכונה יהודית בכיפור

    עכשיו הם יחשבו פעמיים אם להכנס עם אוטו לשכונה יהוד, 11/10/08 15:47

    עכשיו הם יחשבו פעמיים אם להכנס עם אוטו לשכונה יהודית בכיפור

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד

    רוני, 11/10/08 15:45

    כל הכבוד להנהגה של ערביי עכו ואיפה
    ההנהגה שלנו? מי עומד בפרץ מול הבריונים
    אצלנו?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ולמה היהודים צרכים להתנצל לאחר הפרעות של ערב כיפור? (ל''ת)

    אדיוטים, 11/10/08 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גם ערפאת גינה את הפיגעוים.

    יהודי, 11/10/08 15:41

    תשכחו מזה. לא קונים אצלכם.

    הגב לתגובה זו

    • גם ערפאת גינה את הפיגועים שהוא יזם. (ל''ת)

      תיקון טעות, 11/10/08 16:51

      הגב לתגובה זו